Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia - Tottenham 1:2

Fotbalisté Slavie v prvním zápase Poháru UEFA nestačili na rozjetý Tottenham a prohráli 1:2. Zlepšeným výkonem ve druhém poločase alespoň výsledek korigoval útočník David Střihavka. Prohlédněte si 28 fotografií ze zápasu.

Zápasový report:
Dlouhá fotbalová pauza konečně skončila a na úvod nás čekal hned těžký soupeř z Londýna. Kdo sledoval poslední zápasy Tottenhamu, tak měl jistě o čem přemýšlet. Pohled na dnešní soupisku protivníka nikoho taky neuklidnil, hosté nastoupili v plné síle a nakonec ani na lavičku se nedostal na první start natěšený Pekhart. Trenér Jarolím ani po zimní přestávce neměl k dispozici kompletní kádr, a tak se do základní sestavy dostali všichni tři hráči, kteří byli v zimě dopsáni na soupisku evropských pohárů.

Utkání začalo nejhůře jak mohlo, již ve čtvrté minutě se v pohodě dostal k míči obávaný střelec Berbatov a Vaniak se natahoval k pravé tyči marně. Tím se hned na začátku rozpadla defensivní taktika domácího mužstva. Dva měsíce se připravovat na soutěžní zápasy a hned v prvním inkasovat na začátku, to asi hráčům na sebedůvěře nepřidalo. Na hřišti to bylo vidět, hosté se ještě více uklidnili a rozjížděli jednu akci za druhou. Po půlhodině se radoval i druhý z útočníků, kapitán Keane dostal ideální přihrávku a bez problémů přehodil vyběhnuvšího Vaniaka. Mohlo být ještě hůře, ale Berbatov slávistického gólmana už nepřekonal. Dvě inkasované branky nakonec nebyly neúspěchem.

Do druhé půle poslal trenér Ivanu a konečně jsme začali hrát na dva útočníky. Někteří hráči se pomalu probouzeli ze zimního spánku a již to vypadalo lépe. Když za hry odešel tragický Jarolím a na jeho místo se postavil Kalivoda, začali jsme mít konečně i pravou zálohu. O druhou stranu se staral Černý, který svým výkonem naopak mile překvapil. Vyložené šance i nadále však přicházely na kopačky Keana a spol. Sešívaní výražně ožili v 69. minutě, kdy Černý zleva poslal centr na branku Tottenhamu, Radek Černý míč neudržel a Střihavka snížil na rozdíl jedné branky. Najednou bylo vidět, že i se špičkovým týmem se dá bojovat a nejenom čekat na popravu. Slávisté se hnali za vyrovnáním, Střihavka jen těsně minul, Brabec trefil břevno a Volešák pořádně netrefil sám ve vápně. Na druhé straně se naštěstí také zahazovala šance za šancí, skóre se tak již neměnilo.

Za týden nás čeká přetěžká odveta v Londýně, snad Spurs ještě pořádně potrápíme.


Ohlas trenéra:
"Nejsem spokojen, i když jsme věděli, že nás čeká kvalitní soupeř, který byl navíc rozehraný, my jsme nastoupili po delší pauze. Do zápasu jsme šli se záměrem zesílit střed hřiště a nepustit soupeře ke kombinaci a nechtěli jsme, aby se dostávali do nebezpečných situací. Bohužel rychlá branka nás srazila, takže taktické plány nám to narušilo a navíc jsme pak inkasovali podruhé a situace se pro nás zhoršila. Tottenham ovládl hru, byl v psychické výhodě a na nás se projevila nervozita. Zesilnění středu nefungovalo, nepřistupovali jsme včas k soupeři, nechali jsme jim dost prostoru hlavně na naší polovině. Chtěli jsme být nebezpeční i směrem dopředu, získávat míče ve středu hřiště a chodit do brejků. Náznaky tam byly, ale nepodařilo se nám je dotáhnout. S průběhem prvního poločasu jsme nebyli spokojeni, proto jsme pak udělali změnu a posílili jsme ofenzivu. Střídání nám celkem prospělo. Za stavu 0:2 jsme neměli co ztratit, hráči se uvolnili a byli jsme nebezpečnější směrem dopředu. Ke vstřelené brance nám trochu pomohl Radek Černý, když neudržel míč, ale Střihavka tu situaci dohrál. Utkání se dalo i zremizovat, i když soupeř měl také šance. Jsme rádi, že se ve druhém poločase zlepšil herní projev a že jsme byli směrem dopředu nebezpečnější. První zápas jsme prohráli, ale je nám jasné, že odveta za týden bude nesmírně těžká. Tottenhamu gratuluji k dnešnímu vítězství," rozpovídal se trenér Karel Jarolím na tiskovce po utkání.

Slavia - Tottenham 1:2 (0:2)
Slavia: Vaniak - Dřížďal, Latka, Brabec, Hubáček - Jarolím (59. Kalivoda), Suchý (83. Volešák), Černý, Tavares, Pudil (46. Ivana) - Střihavka
Branky: 69. Střihavka - 4. Berbatov, 30. Keane

Komentáře (40)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Tottenham 1:2

    (host)     před 17 lety 14.02.2008 23:11 |  
    0 0

    Po tomhle zápase můžu říct, že se o nás v lize absolutně nebojim. Jak se budem víc a víc sehrávat, tak budem v pohodě.

    Saul_Hudson

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      (host)     před 17 lety 14.02.2008 23:17 |  
      0 0

      přesně tak druhá půle už byla celkem pohodová

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        (host)     před 17 lety 14.02.2008 23:19 |  
        0 0

        druhou puli sme jim ukazali ale ta prvni hruza des trepe chlivem

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      (host)     před 17 lety 14.02.2008 23:18 |  
      0 0

      Souhlasím, snad se nám nezraní další hráči a hoši si budou více věřit.

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 01:14 |  
        0 0

        jestli my jsme měli strach z tottenhamu, tak v tom případě budějovice z nás musej bejt přímo posraný

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 08:23 |  
      0 0

      To ja se zase docela bojim...jakmile prijde narocnejsi zapas tak se nasi hraci poserou a hrajou priserne. Na jare ale budou prave na psychiku narocne vsechny zapasy. Druha pule byla lepsi, protoze 1) hur nez v prvni uz sme hrat nemohli
      2) Anglani to uz zabalili a nehrali tak aktivne jako v prvni puli

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        Gino     před 17 lety 15.02.2008 08:37 |  
        0 0

        Anglani ze to zabalili? Za stavu 2:0? VZPAMATUJ SE to rozhodne neni zvykem u angl.tymu... potazmo za stavu 2:1 - tam uz vubec neni o cem mluvit. Cerny (Radek) to rek jasne "slavia zlepsila hru a my najednou nemeli dost mista pro kombinaci".

        • Re: Slavia - Tottenham 1:2

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 11:38 |  
          0 0

          a ještě k anglickejm fans. nic moc.to chacharů bylo u nás dvakrát mín ale byly slyšet 3krát víc

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 14:32 |  
        0 0

        JO, MYSLIM, ZE V CLANKU JE TO NAPSANO VYSTIZNE, ZE ZACALI HRAT AZ ZA STAVU 0:2, KDY UZ NEMELI CO ZTRATIT. JAKMILE OVSEM ZTRATIT BYLO CO (V UVODU ZAPASU) NERVOZITA Z NICH UDELALA NEKOPY.. POKOLIKATE UZ? DRIVE SE TO OMLOUVALO MLADYMI ODCHOVANCI, ALE TED?!?

  2. posily..

    (host)     před 17 lety 14.02.2008 23:26 |  
    0 0

    Strihavka dobry, Cerny slusny, Anakin Skywalker nic moc.. (jo, a proc Anakin? .. se mrknete semhle: Jarolim - Anakin [i35.photobucket.com] )

    • Re: posily..

      (host)     před 17 lety 14.02.2008 23:57 |  
      0 0

      :-)))

      souhlas M.Jarolim byl z posil nejslabší, ale snad se bude lepšit, snahu měl, ale nějak nestíhal bránění. Třeba mu to z prostředka půjde lépe. Ale J.Černý fakt skvělý výkon a hozená rukavice Danovi, i když pořád věřim, že Dan půjde na beka a bude to super lajna. Ravik

      • Re: posily..

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:09 |  
        0 0

        Všímal jsem si trenérova synovce a napočítal jsem mu asi dva zákroky, které měl dobré, a zhruba šestnáct, kdy zbytečně odevzdal balon soupeři. Lepšit se bude určitě, protože víc to už kur.it ani nejde, a jak znám jeho strýce, nepochybuji, že bude v základu, i kdyby byl horší než kulhavá babička,
        Teprve s příchodem Kaliče Slavia začala hrát. Jinak Střihavka sice nemá Vlčkovu rychlost, ale aspoň dře, bude posila, i když Standu nenahradí. Černý byl taky velmi solidní, pracoval, dřel, nezklamal.
        Kdybych ale měl opravdu chválit, tak hlavně Pudila, Dřížďala a snad i Tavarese, Ivana nezklamal, Laty a Brabec se rozehrávali, začátek jim nevycházel
        Tantalos

        • Re: posily..

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:22 |  
          0 0

          S tvým hodnocením souhlasím, jen teda nevím, za co chceš chválit Dřížďala. Sice ho mám rád, ale v hlavně v první půli patřil podle mě k nejhorším na hřišti. Jinak Ivana ne že nezklamal, mě dokonce velice potěšil ( snad úplně poprvé od doby co je u nás;-))

        • Re: posily..

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:22 |  
          0 0

          ale co je horší tak na efotbalu píšou že má jít do Slavie Abraham. To snad ne. Ravik

          • Re: posily..

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:30 |  
            0 0

            Trenér se chce proslavit jako krotitel dravé zvěře.

          • Re: posily..

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:30 |  
            0 0

            Trenér se chce proslavit jako krotitel dravé zvěře.

        • Re: posily..

          bongor     před 17 lety 16.02.2008 17:06 |  
          0 0

          Viděl jsem jenom část zápasu.Líbil se mi Střihavka a hlavně Černý/hlavně že na něj všichni pořád nadávali/.Ten by moh z fleku hrát za Tottenham.Hub taky ušel,

  3. Re: Slavia - Tottenham 1:2

    stromovous (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 00:09 |  
    0 0

    Marek Jarolím-Hrůza, hrůza, hrůza. Laxní, nedůraznej, pomalej, utápěl se v kličkách a chybně přihrával. Osobně si myslim že v základu měl nastoupit Kalič-zvyklej na poháry i kraj zálohy. Černý-Mile překvapil, někdy sice bylo víc snahy než kvality a štestí než rozumu ale celkovej dojem-nadprumer. Střihavka-Měl to težký, sklepávat balony nebylo komu, přihrát nebylo komu, ale! to právě dělá útočníka útočníkem (Vlčáka Vlčákem) že to klidně zabalí i sám. Resumé: Nezklamal. Ivana: Zase mile překvapila a utok oživila, ale holt to chce este víc nasazení a důrazu á la Z.Šenkeřík. Dřížďal: Ze začátku zbytečně nervozni a naivni. pak ukázal že když chce tak to de. Pudil: Dnešní zklamání, z přípravy a z repre zápasu na něj byly jen nej zprávy, věřim tomu že se to už s ČB bude kvalita(neni on vlastne vykartovanej?asi je ze jo.) Brabec-správnej kapitán a důraznej stoper. Latka: Musí se do toho víc dostat. důraz a nasazení nechybí,ale obcas takticky propadnul-vsiml sem si víckrát "sakra Laty, ty bys ale mel stát támle-a šup už "támle" pádil volnej Berbatov". resumé: nezklamal. No a krom 2 vybornejch centru me dnes zklamal muj oblíbenec a chráněnec Hubáček

  4. Re: Slavia - Tottenham 1:2

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 00:34 |  
    0 0

    Slavia mi dneska zkazila celej den, fakt děsný, Slavia hraje zápas od zápasu stále stejně - špatně, proč máme tak neschopný hráče??!

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      PetCC     před 17 lety 15.02.2008 00:43 |  
      0 0

      Hádej, můžeš třikrát :-)

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 01:17 |  
        0 0

        ty si asi nebyl na fotbale, ani si to neviděl v televizi. nato že sme šli do prvního ostrýho zápasu tak druhá půle výborná.sem na tebe zvědavej v květnu.. titul boys

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 04:04 |  
      0 0

      jak ti múže Slavia zkazit celý den? pro mne osobně byl večer se Slávií potěšující. ano první půle spíše nic než moc, ale ve druhé bylo mnoho pozitivního. každopádně už jen to, že začala jarní sezona je pro nás fanoušky blaho samo. pokud mohu na Slavii jedu společně s kamarády a i domácí zápas je pro nás výjezd. tak si nenech kazit dny Slávií a nech se těšit týmem, kde mají hráče schopnější. pěkné páteční ráno. pepe z jihu čech. SNVNS (rozuměj-Slavia navždy v našich srdcích)

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        bongor     před 17 lety 16.02.2008 17:13 |  
        0 0

        Druhá půle byla moc dobrá,nepochopil jsem,proč tu první tak zmršili.
        Pořád se říká:přistupovat k soupeři a vždycky běhá pět anglánů volně
        po hřišti.Při tom fyzicky na ně máme,kdyby se hrálo ještě půl hodiny,tak jsme vyhráli.Mně to připadá,jako že si kluci něvěřej,že vydržej presovat celej zápas.Je to asi něco psychickýho,vždyť ti "angláni" nejsou taky zázraci,ale jenom normální lidi,i když berou
        desetkrát větší prachy.

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 23:01 |  
      0 0

      Po_l to ten brzkej první gól, ale aspoň jsme jeden dali. Jinak na postup se Spurs asi nemáme a podobný zázraky jako v 96 s AS Řím se moc neopakujou. Teď jen uhrát ten titul a v Edenu postoupit z předkola do CHL. Já měl po prvním poločase taky mizernou náladu, ale po druhym jsem byl ok, tk si Slávii představuju. Roman

  5. Re: Slavia - Tottenham 1:2

    martyni (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 00:35 |  
    0 0

    Takže první půle - raděj zapomenout, nebo ještě lépe - hlavně se už konečně poučit, protože to není poprvé, co jsme zahráli v poháru takovýmhle způsobem, teda bez důrazu, včasnýho napadání, bez odvahy útočit ve více lidech dopředu, chaoticky v obraně, špatné obsazování hráčů před šestnáckou.. bud je to chyba trenera nebo v hlavách hráčů... jasně, chyběli Švec, Švento, Vlček, Šenky, Janda... to jsou hráči, kteří mají důraz a nasazení v krvi. Naštěstí druhá půle byla jiná, krom nedůsledností v obraně mnohem lepší.. po kolikáté jsme se přesvědčili, že nejde jen o to, kolik hráčů brání, ale hlavně o to, aby bránili aktivně a tlačili na protihráče, nečuměli jako v první půli. Co naplat, že Tavares a Suchý se v první půli vůbec nevysouvali dopředu, když před vápnem jen pozorovali Berbatova a spol. Tady nejde o nerozehranost, nový hráče a kdesi cosi, tady jde o přístup, jak jsme viděli v druhý půli, kde to najednou šlo. Doufám že ta bojkovná i fotbalově dobrá druhá půle kluky nakopne do dalších bojů, škoda tý Brabcovy hlavy, to byl jasnej gol.. jinak Jarolím začal solidně, ale pak odešel, zkazil spoustu balonu, dopředu se snažil ale nevracel se, to nejde, musí se zlepšit. Černý mě překvapil příjemně, slibný výkon. Pudil poprávu vystřídán, není co dodat. Suchý a Tavares meli oba slušný chvile ale celkově podle mě nejsou tak platní na defenzivním záložníku jako Švec, chybí důslednost.. Ivana velmi slušný.. A nakonec to nejlepší - teda alespon z mýho pohledu - Střihavka - příkladně bojoval, při svý vejšce nevypada neobratně ani pomale, neúnavně se nabízel, čímž mi připomněl Standu, byt je to jiný typ hráče.

  6. Re: Slavia - Tottenham 1:2

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 04:36 |  
    0 0

    Když jsem před lety z tribuny jako největší stupid řval: "Jarolíme, to snad za chvíli nastoupí i Tvůj pes!", bylo to myšleno v návalu vzteku, proti Lukášovi nic nemám, mám ho rád, ale většinou byl nejhorší na hřišti. Nechcete mi doufám naznačit, že si zase budu muset ničit hlasivky a karmu...

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:32 |  
      0 0

      Lukas Jarolim byl temer vzdycky jeden z nejlepsich hracu na hristi, zahral uzasnou plochu, v tomhle byl jeden z nejlepsich v lize

  7. Re: Slavia - Tottenham 1:2

    KING25     před 17 lety 15.02.2008 06:30 |  
    0 0

    Tak si myslím, že po tomhle zápase nemusíme ztrácet optimismus, co se tíká titulu. Škoda toho prvního golu hned na začátku utkání. Myslím, že by pak to utkání vypadalo trošku jinak. Pravá strana nám v prvním poločase dost hořela. Tam bych viděl dva důvody. Franta do zápasu vlítnul po zranění a herní pauza se projevila a druhý dost špatný Jarolím. Těžko se vysvětlit, proč byl tak nervozní. Vlastně by se dalo říct, že složení pravé strany hrálo takhle spolu poprvé a bohužel to neklapalo. Nebylo by dobré odsoudit Marka po jednom nevydařeném zápase, když v přípravě hrál dobře. Druhý poločas to bylo pokoukáníčko, jak se správě kombinuje..

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 09:00 |  
      0 0

      Já bych Marka neodsuzoval za špatnej výkon, za nervozitu. Jenže potíž je v tom, že je to líná lemra, že je pomalej, že nebojoval, takový utkání a on ho odchodil, nebránil, nevracel se, chodil tam jako starosta, jedinou slušnou akci neměl..

  8. Re: Slavia - Tottenham 1:2

    (host)     před 17 lety 15.02.2008 08:42 |  
    0 0

    z posil nejhorsi jarolim na kridle mu to moc nesvedcilo, a pak taky otresnej vykon nezlobte se na me ale Marek Suchy, ten klud nemuze hrat defenzivniho zaloznika neni schopnej na tri metry presne prihrat promin maro ale byla to fakt hruza. cerny jeden z nejlepsich nasich hracu

    • Re: Slavia - Tottenham 1:2

      (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:06 |  
      0 0

      Hodnotit toto utkani jako vydarene ci dobre odehrane nelze, v prvni puli v podstate existovalo jen jedno muzstvo.Zaloha nestacila pokryvat rychle hrace soupere a o organizaci ci odebirani mice obranou se nam mohlo jen zdat. Navic Latka byl mozna durazny , ale pomalost z nej i Drizhala salala neuhasitelnym plamenem.. Bohuzel ani Vaniak nemel ze zacatku nejjistejsi zakroky a to cele znamenalo otresny pohled a odchazejici fanousky. Po zmene stran nedoslo na Arsenal a jeho Bondovske cislo, ale mluvit o nejakem zasadnim zlepseni nelze, pokud hovorime o brevnu z nasi strany , meli bychom vzpomenout nekolik podobnych situaci na druhe strane.Take nechapu ten tah Jarolimem a Suchym, spis bych cekal Suchace na predstoperovi a v zaloze trosku jine hrace. Konstatovani vetsiny, nemam o nas na jare strach je usmevne, protoze nasi hraci nestacili ani rychlostne ani technicky, coz jeste pred nekolika lety v podobnych zapasech zvladali nasi mladici temer vzdy. Jako obrovska chyba se ukazuje uvolneni Dockala i universala Vachy a angazovani Jarolima. Doplneni obrany o nejmene jednoho rychlika je nevyhnutelne. Utkani nakonec melo dustojnou kulisu, ale Anglani si museli pripadat jako doma. Co mi docela stve je opet stav Strahova, kde se zrejme uklid smrskl na polevani sedacek spinavou vodou, jinak si myslim, ze tentokrat slusne zahral i Ivana, ktery neni prilis docenovan. Nazapase se objevili i i podnikavci nabizejici bezplatne programy Anglanum za 50 Kc. a pozorovatele z rad Spartanskych hooligans pozorne natacejici Anglany, zrejme pro novou akci Spartanu fandime slusne , aneb komedie po Cesku. jiri

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:30 |  
        0 0

        zdravim Jiri,
        ja bych uplne nesouhlasil...
        pro mne jako laika..
        1.pol.nic moc..bohuzel se bali a myslim ze ani nevedeli co s nima udela prvni jarni zapas v novem slozeni a s rezjetym tott´mem.

        2. pol se mi libil, zacali makat, nebali se...samopak s tim trochu horela obrana protoze byli vysunuti..ale i presto jsem proste byl spokojen s hrou
        trochu mi zamrzelo u druhyho golu ze vaniak vybihat nemusel a nebo pokud ano..tak rychleji..ale po bitve kazdej general..

        ..jiank bych celkem souhlasil s nazory co obecne proudi okolo utkani..jarolim nic moc,..bohuzel suchy ani nic ani moc:) (vedle brabce byl dobrej)
        mile mi potesil cerny jak to motal a docela i uspesne a ivana taky pekne zahral..atd..

        mj...nemeli jste pocit (nevim mozna se mi to zdalo), ze ten rozhodci trosinku piskal na druhou stranu?...
        a co musim rict protoze jsem byl na linii v první puli,..nekolikrat byl souper v ofsajdu a nepiskali to:((

        ..myslim si ze pkud by takto hrali v lize, mohli bychom se fotbalem i bavit a nemjuseli bychom mit strach ze by byl spatny jaro.
        Martin

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 10:33 |  
        0 0

        Bořek je pryč a je tu Jarolím, nemá cenu to už rozebírat, snad se Bořek v létě vrátí. Zase Jiří tak černě bych to včera neviděl a druhý poločas jsme se o mnoho zlepšili, to je příslib. Proste Kohouti jsou rozjetý a v pohodě pro nás to byl první ostrý zápas s novým utokem a novou zálohou. Postupně si to sedalo a snad bude líp. Je kam šáhnout, konkurence v týmu je. Hodne mě zajímá jak bude KJ stavět Suchého, tohle proste neni jeho post. Je tam moc pasivní.Velmi mě potěšil výkon Černého, stačil rychlostně i technicky. Ravik

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        AKI     před 17 lety 15.02.2008 11:55 |  
        0 0

        Nerad hodnotím hned po prvním zápase,ale i tak nějaký komentář mám = střídání Suchého jsem taky nepochopil,ano,pár balonů nepřihrál a "zazmatkoval",ale on se nabízel když byl splohráč v tísni,ale že jemu se už pak nikdo nenabízel,to moc lidí nevidělo a tak začali na Máru nadávat(jak tipické pro Slavii...) Jinak Jarolím - no hodnotit začnu až po Budějkách,ale čekal jsem MNOHEM víc. Dřížďal první půli dobrý,umí si přikrýt balon,jenom mi chyběly ty jeho výlety a centry,ale zase nevim co měl kdo hrát = problém první půle,věděl vůbec někdo kdo a kde má hrát a co má hrát?? Takový chaoz už na Strahově dlouho nepamatuju a brátnit od půlky jak v A. třídě v boji o záchranu,to mi jako UEFA moc nepřipadá. Další bod Střihavka - věděl jsem že asi něco umí,ale že jsme "udělali" útočníka,který se dokáže prosadit sám na 3-4 hráče soupeře,super nákup!! Tohle neni výsměch,to myslim fakt vážně! Získáme balon a honem na Střihouna ať se s tim popere(že se rval,dřel a nevypustil souboj snad nemusim zmiňovat..) a on se fakt rval,jestli 2 souboje prohrál tak je to moc a pak se snažil něco vymyslet a nebo přihrát - a to byl problém, KOMU?? Takovou díru a snaživost spoluhráčů se fakt nevidí. Vim že to bude znít kriticky,ale tak to rozhodně nechci psát,spíš objektivně... Jinak diváci celkem ok,myslim si osobně že tam bylo víc než těch 11500 a líbil se mi hlavně konec,krásná děkovačka a Laty a Brába maj u mě obrovský plus za ty dresy fanouškům na "východě"!!! Klobouk dolů pánové!!! AKI

        • Re: Slavia - Tottenham 1:2

          (host)     před 17 lety 15.02.2008 12:12 |  
          0 0

          Souhlasim s tebou ohledne Strihavky, pokud vydrzi kotnik bude to opora, ale Drizhal dobry , probuh vzdyt ty kraje byly jak startovaci draha , ta prostupnost byla za moji hranici chapan a rychlost a Drizhal, to se vcera rozhodne k sobe nehodilo. Jiri

          • Re: Slavia - Tottenham 1:2

            AKI     před 17 lety 15.02.2008 12:33 |  
            0 0

            S tou rychlostí to nebylo ono,ale musíme bárt v potaz,koho měl před sebou = Jarolím!! A ty jeho výlety od vápna na půlku belhavým krokem a když tam viděl Střihouna samotnýo tak že bych mu mohl pomoct si musel řikat asi pořát! Nechci ho hned kritizovat a odsoudit po prvním zápase,ale včera se mu prostě nevedlo. Střihoun dřel a jezdil(mě hrozně připomíná Forďáka..), Ivana taky pěkný,Vaniak druhý gol... něco mi tam nesedělo,ale chyba vznikla na půli hřiště,kde se na to Jarolím a Černý vysmrkli a pak to jelo.... AKI

          • Re: Slavia - Tottenham 1:2

            (host)     před 17 lety 15.02.2008 15:39 |  
            0 0

            Jiri, komolit jmena je vazne tvoje specialitka? Krome toho, ze po jakemkoliv zavahani hned vytahujes Dockala s Vachou. Ty si myslis, ze by neco vyrazne zmenili? Prober se, clovicku.

      • Re: Slavia - Tottenham 1:2

        (host)     před 17 lety 15.02.2008 13:24 |  
        0 0

        Latka nejhorší na hřišti, hořel jak papír, nestíhal. Tam měl bejt Mára, který je v záloze ani poloviční. Fery taky bída, sic toho moc nenatrénoval, neodehrál a tak se do toho snad brzo dostane. Hoodně slabý výkon jarolím, naopak mě mile překvapil černý, nejlepší na hřišti (z toho jsem po přestupu moc nadšenej nebyl, tímto sorry:o) pak ještě slušný tavares a klasicky vaňous. Naše největší slabina, čumící a pomalá obrana, předfinální fáze, když už jsme se dostali k vápnu a měl následovat centr, střela bo cokoliv, tak jsme tak kopli do ..... Zahránil nás redek černý svou minelou, jinak co si nalhávat, mohli jsme dostat šíšu jak hrom, zaplaťpánbůh, že měl vaňous svůj obvyklý den. Druhá půle lepší... ale takhle moc úspěšný nebudem, máru prostě dozadu a ne do zálohy, zleva pudil, napravo krajčík. Já nevím co s tou naší připosraností, vloni s Totts úplně to samý. Škoda šmicra, ten by se hodil, ale ten už nikdy neodehraje celý zápas, kdo ví jestli nějaký poločas. Tak doufám, že v neděli to bude konzert a taky, že hovado abrahám nás neposílí, takovýhle "chy rý" hráči vždy zdobili chásku z letné..amon

        • Re: Slavia - Tottenham 1:2

          bongor     před 17 lety 16.02.2008 17:24 |  
          0 0

          A Abrahám je tady.Nikdo ho neznáme tak dobře,abysme ho mohli odsoudit.Ale asi před 3 měsíci jsem tady napsal,že pomalu budou mužstva potřebovat alespoń jednoho "rváče"jako v NHL.To bylo po tom zápase s Žižkovem,kdy nám ti kríplové zmrzačili Ferryho.Do dneška není v pořádku a včera to bylo vidět.Myslíš,že by si to mohli dovolit,kdyby na hřišti běhal Martin Abrahám?Ani náhodou.Ale ten kluk umí i fotbal a má dvoje plíce a obrovskou vůli.To všechno budeme potřebovat a tak já děkuju vedení,že ho koupilo.Ten se bude moc hodit.

  9. Re: Slavia - Tottenham 1:2

    honzah (přítel SN)     před 17 lety 15.02.2008 23:31 |  
    0 0

    Hrála takhle jednou dvě mužstva se stejným majitelem a bylo předem dohodnuté, kdo vyhraje. A ti, co měli vyhrát, vedli už 2:0, a fanoušci těch, co měli prohrát, už byli trochu zklamaní, že zaplatili tak drahé vstupenky. A tak ti určení k výhře trochu zvolnili a řekli svému brankáři, aby těm určeným k porážce daroval aspoň jeden gól, aby to bylo jako napínavější. A tak se i stalo...