Aktuality z médií

Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

Komentáře (29)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

    Kikoriki     před 2 měsíci 07.02.2026 20:37 |  
    26 31

    Co to sem dáváte za sračku?

    • Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

      KurdtK     před 2 měsíci 07.02.2026 20:40 |  
      14 26

      Souhlas, jste se admini zbláznili? Nebo jedete politiku?

      • Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

        Slávista 51     před 2 měsíci 07.02.2026 20:48 |  
        3 12

        1*

        • Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

          SLAVIESTA     před 2 měsíci 08.02.2026 17:55 |  
          26 11

          My přece chceme jen oslavné články a když není co oslavovat, tak raději nic. Jasný?

          • Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

            jarmik     před měsícem 14.02.2026 09:47 |  
            5 1

            Ale ono je co oslavovat. Ty jsi prostě z jiné planety.

  2. Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

    Narmer     před 2 měsíci 08.02.2026 11:09 |  
    18 14

    Zajímavej článek.díky.
    Kikiráčkovi,kterej tu stále píše i když se tak dramaticky loučil až to chytalo za srdce se to samozřejmě nelíbí :)

  3. Jhfse Tu i

    knl66 (přítel SN)     před 2 měsíci 08.02.2026 15:05 |  
    30 17

    Nadáváme na zrcadlo a sami máme křivou hubu.
    Nadáváme autorovi článku, ale proč? Protože má pravdu, kterou nechceme vidět.

    • Re: Jhfse Tu i

      El Greco     před 2 měsíci 08.02.2026 17:24 |  
      6 8

      Dle stejné logiky, když napíšu, že žereš žížali a tobě se to nebude líbit, tak to bude kvůli tomu, že máš křivou hubu!

      • Re: Jhfse Tu i

        knl66 (přítel SN)     před 2 měsíci 08.02.2026 18:28 |  
        5 2

        Co bych se zlobil? Vaření chrousti a sekané žížaly, moje nejoblíbenější pochoutka!!

      • Re: Jhfse Tu i

        Myšák     před 2 měsíci 09.02.2026 15:52 |  
        8 0

        Žížaly

    • Re: Jhfse Tu i

      wimpy     před 2 měsíci 09.02.2026 15:32 |  
      13 12

      A v čem má pravdu? Já tam v podstatě nesouhlasím s jedinou myšlenkou.

      • Re: Jhfse Tu i

        knl66 (přítel SN)     před 2 měsíci 09.02.2026 19:28 |  
        18 4

        Slávistické vystoupení v tomto ročníku Ligy mistrů se však neslo v duchu „kdeže ty loňské sněhy jsou“.- Nesouhlasíš třeba ani s touhle větou?
        V létě se z Edenu neslo, že Slavia má nejnabitější a nejširší kádr v éře šéfa klubu Jaroslava Tvrdíka a JT. Že každý post je parádně zdvojený. - Souhlasíš s tímto tvrzením?
        "Po tom výkonu, který jsme předvedli, jsme měli na víc,“ konstatoval kouč po domácí prohře 0:3 s Arsenalem, proti kterému slávisté ani jednou nevystřelili na bránu. - Paráda, ne? Nevystřelíme na bránu, ale měli jsme na víc.¨
        Po porážce 2:4 od Barcelony v Edenu zopakoval: „Mohli jsme vytěžit víc. Oproti jiným zápasům jsme byli kompaktní.“ - Dvě střely na branku, jeden náhodný gól, druhý vlastňák, ale měli jsme vytěžit víc... Omg, z čeho?!?
        Chybějící oponentura, Kovář v roli SŘ jako oponent JiT, atd atd.
        No, pár vět by se ještě dalo vypíchnout. Ale na stranu druhou si každý můžeme ponechat svůj názor. Promiň, ale hra Slavie v evropských pohárech mě prostě nebaví. Dva tři roky hrajeme v Evropě tužku, ale klidně se dál můžeme plácat po zádech, jak prohráváme (i se srovnatelnými soupeři) se vztyčenou hlavou. Ale to je fakt cesta do pekel.
        Kde je, do perdele, ten totální fotbal, kdy jsme za pár vteřin byli od vlastní brány v soupeřově vápně?!?


        Komentář byl uživatelem upraven (09.02.2026 19:37) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Jhfse Tu i

          záplata     před 2 měsíci 10.02.2026 14:37 |  
          14 4

          Já bych to shrnul do řeči se vedou a voda teče, ovšem, když se podíváme na naší evropskou bilanci v číslech, tak tam se nedá okecat nic. Je to dva roky co jsme v klubovém žebříčku pošilhávali po první třicítce? Jak si stojíme v pětiletém cyklu dnes? Slavia se zatím drží na děleném 58. místě s Celtikem, ten ovšem ještě bude pokračovat, jak si stojí další čeští zástupci? Plzeň na 47, místě a bude pokračovat, bubeneč na 64. místě a bude pokračovat.
          Kdo je ještě před námi? Např. Ferencvaros, Dinamo Zagreb, CZ Beograd, všichni ještě budou pokračovat. A pro zajímavost, jeden demagog mně zde tvrdil, že Bodo je na tom hůř než my, není, momentálně se nachází na 35. místě.
          Za pouhé dva roky jsme tím sítem docela slušně protekli dolů a nejspíš to bude pokračovat. Nepředvádíme ani fotbal a výsledky taky nedoručujeme. Tato bilance se podle mého bude dost blbě okecávat. Takže asi tak.

      • Re: Jhfse Tu i

        knl66 (přítel SN)     před 2 měsíci 09.02.2026 19:36 |  
        15 5

        Nebo se Tě zeptám ještě jinak: Tobě se ten fotbal, který teď předvádíme, líbí? Ano - ne?
        (A vynech to, že vedeme ligu o pět bodů, co bychom ještě víc chtěli, atd.)

        • Re: Jhfse Tu i

          wimpy     před 2 měsíci 09.02.2026 20:15 |  
          12 5

          Mně hlavně štve ten námět, že by si Tykač měl udělat inventuru. To je práce toho novináře, že si, kde to lze, zjistí za kolik jsme hráče koupili, kolik jsme mu vyplatili a kolik jsme za něj dostali po odečtech agentovi a bývalému klubu. Kdyby si tuhle rešerši udělal, neměl by o čem psát, protože by zjistil, že se vyplácej.
          A pak ta věčná mantra o opozici trenérovi a naivní představa, že bychom hráli líp, kdybychom měli na smetišti dva kohouty. No nehráli...

          • Re: Jhfse Tu i

            butters     před 2 měsíci 09.02.2026 21:19 |  
            16 1

            Ženeš to do extrému. Kde je psané, že kdybychom měli sportovního ředitele - odborníka s vlastním názorem na fotbal, neovlivněného Trpišovského pohledem (což logicky jeho dlouholetí svěřenci jsou), tak by spolu museli válčit a klub by se rozložil zevnitř? V konkrétních případech by třeba stačilo, aby SŘ, který není jen loutka bez kompetencí, řekl: "Podívej, Jindro, ten Prekop je píčovina, a teď ti řeknu proč." A oba si k tomu řeknou svůj pohled a uvidí se, zda jeden druhého dokáže přesvědčit. Když se neshodnou, ať to rozsekne jejich nadřízený (jakkoli sám Tvrdík o sobě říká, že fotbalu nerozumí - a i proto vždy dává za pravdu Trpišovskému, ale kdyby se při "sporu" mezi trenérem a SŘ opakovaně ukázalo, že JiT se tentokrát spletl, tak už by to tak jasné být nemuselo). A ne že si Jindra toho hráče vysní, tak ho dostane, i když většina lidí v klubu ví, že je to hovadina, ale drží hubu, protože berou na vědomí, že rozhodovací právo v přestupech má jen jeden člověk.

            • Re: Jhfse Tu i

              wimpy     před 2 měsíci 09.02.2026 21:24 |  
              5 3

              Je to situace, která by za optimální situace mohla prospět a v devadesáti procentech neoptimálních uškodit. V našem současném případě.

            • Re: Jhfse Tu i

              torn     před 2 měsíci 09.02.2026 23:18 |  
              6 2

              Tady s tebou asi souhlasím. V případě nějaké války navíc pochybuji, že by Tvrdík daného ředitele nebyl schopen vyhodit. V nejhorším případě bychom ztratili nějaký čas a byli zpět na výchozí pozici.
              Ale pokud zvážíme ideální situaci, tak dejme tomu nekoupíme Prekopa a Javorčeka. Místo toho skauting vybere jiné posily. Uvažujme šanci na přímou posilu optimistických 50%. Máme tedy buď solidního útočníka, nebo levého obránce. Změní se něco? Dle mého názoru budeme mít v lize o cca 3 body více, v LM 1-2.
              Naše hra se ale pravděpodobně příliš nezmění a většina kritiky přetrvá. Budeme v maličko lepší situaci, ovšem postup na vyšší level nejspíš nenastane. Náš problém LM byla například nízká úspěšnost nahrávek. To změníš výměnou větší části kádru za techničtější hráče, nebo zlepšením tréninkového procesu.

              • Re: Jhfse Tu i

                mis3     před 2 měsíci 10.02.2026 16:05 |  
                5 0

                Mohu se zeptat, co se vám nelíbí na Javorčekovi, který tu odehrál jen pár minut v přípravě?

                • Re: Jhfse Tu i

                  torn     před 2 měsíci 10.02.2026 16:14 |  
                  3 1

                  Uvedl jsem ho jako příklad hráče, který nebyl takzvaně hotový a chtěl ho JiT.
                  Pointa příspěvku je, že mi přijde, že se tu při kritice častokrát zaměřujeme na chyby. To, že při výběru hráčů nebudeme dělat chyby nás ale nemusí výrazně posunout.

            • Re: Jhfse Tu i

              Cygnus     před 2 měsíci 10.02.2026 17:11 |  
              8 1

              Píšeš, že Jaroslav Tvrdík sám prohlásil, že fotbalu nerozumí. Možná by bylo dobré se nad tím zamyslet.

              Pokora říká: „Učím se.“ Pýcha volá: „Vím to lépe.“

              Po deseti letech působení ve vrcholovém profesionálním fotbale a denním kontaktu s kabinou a trenérem Jaroslav Tvrdík rozumí hře lépe, než si většina zdejších uvědomuje.

              Pokora a realismus Jaroslava Tvrdíka? Něco, co většině zde chybí.

              Nikdo by si přece netroufl tvrdit, že maturita z matematiky dělá z někoho profesora. Ale ve fotbale? Každý fanoušek je odborník.

              Zajímavé je, že jsem nikdy nezaznamenal, že by J. Tvrdík nebo trenér Trpišovský tvrdili, že jsou bezchybní. Na rozdíl od těch, kdo se zde nejvíce soudí, rádi poučují a kritizují.

              Pýcha je hlasitá, moudrost je tichá.


              Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2026 17:39) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

    doqui     před 2 měsíci 08.02.2026 18:19 |  
    30 7

    Vlastně mě překvapuje, že je tu tak málo komentářů. Upřímný článek, který může pomoci při pozorném čtení. Ale třeba jsme se vším spokojení. Někomu (jako třeba mně) skutečně záleží víc na domácích soutěžích, ale to neznamená, že bychom neměli mít evropské ambice a konkurenceschopnost, a tu jsme letos, ale ani loni, nepředvedli. Jen pro připomenutí: v Evropské lize 24-25, v pořadí 30., 1-2-5, 5 bodů... Za mě pilujeme dokonalý systém, který tlumí individuální schopnosti a dispozice. Doma to může stačit.

  5. Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

    pes (přítel SN)     před 2 měsíci 09.02.2026 17:43 |  
    35 8

    Rád bych se nad touto situací zamyslel dlouhodobě. Fakta: stále vedeme ligu, dáváme nejvíce gólú a nejméně inkasujeme. Stejně jako několik sezón zpátky. Rozdíl je v úspěšnosti v Evropě. Dříve jsme byli takřka vyrovnaní i celkům jako Sevilla, Barcelona, hráli vyrovnanou partii s Interem atd. Letos byl Inter tragickým porovnáním minulých a dnešních výkonů (byl jsem tam osobně a musím říct, že to byl nejhorší zážitek za cca 55 let mého fandovství, horší než 0:7 na Arsenalu). My propagujeme rychlou hru bez přerušení a přitom máme nejvíce faulů v celé CHL. Čím to je, když dle vyjádření máme absolutně nejlepší tÿm za 10 let. Najednou se jeví, že úroveň některých hráčů, ať už dlouhodobých nebo příchozích je nedostatečná. Například v útoku koupíme ke 2 typologicky podobným ještě třetího ( bez dalšího komentáře). Místo abychom cítili na typ ala Sima. V záloze upřednostňujeme od dob Stancia jen běhavé hráče bez potřebné technické výbavy a proto volíme jednoduché nákopy a snažíme se hrát aktivně přes křídla, kde je kvalita od dob Dioufa a Baha velmi diskutabilní. A když se nám konečně povede přivést kvalitního technického a tvořivého hràče, tak mu nedáváme skoro žádnou šanci? To celé je přeci proti tvrzení, že JiT chce hrát fotbal pro lidi. Omluva za dlouhou promluvu :-)))

    • Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

      o-cab     před 2 měsíci 11.02.2026 19:12 |  
      6 3

      ano ano ano

      • Re: Trpišovského nářek? Nepovedený vtip. Majitel Tykač by si měl udělat inventuru

        havlas     před 2 měsíci 12.02.2026 03:14 |  
        7 1

        technicky zralí hráči v současnosti Slávii chybí. Nestačí jen běhat "maraton", ale umění zpracovat míč v plném tempu je nedozrálé. CHL liga naše borce až tolik neprověří. Ještě jeden dodatek. Naše hra v poslední době zavání dosti čitelným stereotypem.

  6. Autor

    Marek3     před 2 měsíci 10.02.2026 16:18 |  
    13 4

    Pamatuji si ze autor (narozdil od Vizku a jemu podobnym) byl v minulosti velkym priznivcem naseho trenera a naseho moderniho stylu,takze jeho nazor respektuji.

  7. Je to nesmysl

    Nyrlem     před 2 měsíci 12.02.2026 01:50 |  
    6 4

    Zda se prestupova politika vyplaci je jasne videt na trzbach z prodeje hracu

    • Re: Je to nesmysl

      cunak     před 2 měsíci 12.02.2026 09:46 |  
      8 9

      A na sportovních výsledcích.

      • Re: Je to nesmysl

        houston (přítel SN)     před 2 měsíci 12.02.2026 10:24 |  
        18 6

        Zejména v posledních sezónách v evropských pohárech....