Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Karviná 3:1

Slavia zaslouženě porazila doma Karvinou. Poločasový výsledek 1:1 zařídili Chytil a parádní střelou z přímého kopu Štorman, ve druhém poločase pak svými prvními dvěma soutěžními brankami za A tým Slavie rozhodl střídající Lukáš Vorlický.

Trenéři postavili do zápasu překvapivou sestavu. Zatímco starty Hashioky a Prekopa byly očekávané, rozhodně se nečekalo, že na levém beku nastoupí Zmrzlý místo Bořila či Mbodjiho. Start Chaloupka ve tříčlenné obraně byl rovněž překvapením. Ještě před výkopem prezentovali fanoušci Slavie choreo přes tři tribuny a po jeho stažení se objevili příznivci oblečení do pláštěnek, což vytvořilo úchvatný vizuální efekt. Už ve druhé minutě střílel Chytil ve vápně jen do náruče Lapeše. Hosté hráli výrazně ofenzivně, natlačili se ve velkém počtu dopředu a v sedmé minutě se natlačil Singhateh před Holeše, tečovaná střela skončila těsně mimo. V deváté minutě reagovala zase Slavia velkým závarem, finální střela ale vlastně vůbec nepřišla. Po rychlé akci nedokázal Chytil přihrát úplně volnému Prekopovi, místo toho zřejmě střílel a byl zablokován. V devatenácté minutě vybojoval míč na Fleišmanovi Daiki Hashioka, vyměnil si míč s Provodem, jeho pokus o přihrávku z brankové čáry byl sice částečně zablokován, jenže tak příhodně, že míč prošel kolem Lapeše na zadní tyč, kde jej doklepnul do sítě Chytil - 1:0. O tři minuty později připravil Chytil střeleckou pozici pro Zmrzlého, ten ale jen lehce pozdravil Lapeše. A o chvíli později stříleli Chaloupek a Prekop znovu jen do vybíhajícího Lapeše. Slavia měla velkou převahu, roh Provoda usměrňoval Holeš, byl z toho jen další roh. Po jeho rozehrání střílel Chaloupek vedle brány. V 38. minutě střílel Oscar, chumel těl míč zablokoval a následně zakončil Chaloupek jen těsně vedle brány. Hosté reagovali hlavičkou Gninga, kterou efektním skokem vyrazil Staněk. Poločas uzavřel přímý kop Štormana, který vymetl šibenici a do kabin se tak šlo za nerozhodného stavu 1:1. Když slávisté ubránili dlouhý aut Karviné, šli do brejku, Kušej hledal sprintujícího Provoda, toho zezadu zfauloval Camara a protože byl poslední, byl vyloučen. Z přímého kopu otřel míč o zeď Kušej, byl z toho jen roh. Další akce už vedla k uklidňující třetí brance. Provod přihrál Vorlickému, ten si potáhl míč podél celého pokutového území a poslal míč přesně po zemi k vzdálenější tyči - 3:1!

Druhý poločas odstartoval Štorman střelou ze hry, tentokrát míč poslal vysoko nad bránu. Po krátkém tlaku Slavie utekli hosté, Singhateh obešel dva obránce Slavie a poslal střílený centr na zadní tyč, kde Chaloupek míč odehrál do zámezí, nekopal se však ani roh. Prudká zpětná přihrávka Zafeirise vypadala hodně nebezpečně, míč ale odehrála obrana hostů. Po hodině hry trenéři Slavie třikrát vystřídali, dolů šli Hashioka, Chaloupek a Prekop, do hry Douděra, Vorlický a Kušej. Tlak Slavie zesílil, po jednom z rohů se u brankové čáry drali do zakončení dva slávisté, míč ale vypadl mimo branku. Další velký závar přišel o tři minuty později, tentokrát Lapeš vyrazil střelu Chytila a dobíhající slávisté se do zakončení nedostali. Do třetice už to ale vyšlo, z rychlé akce po levé straně se vykulil míč nejvýhodněji pro Vorlického, který jej potáhl a překonal Lapeše - 2:1! Po signálu z přímého kopu ze strany se míč dostal k Douděrovi, ten ale místo střely z první míč zpracoval a následný střelecký pokus už mířil do hradby těl, která se před něj přesunula. O chvíli později trefil Zafeiris tyč. Poté, co Moses vystřídal Chytila, poslal nového hráče na hřišti do střelecké pozice Zafeiris, Moses ale vystřelil nad bránu. Když slávisté ubránili dlouhý aut soupeře, šli do brejku. Kušej hledal přihrávkou sprintujícího Provoda, toho poslal k zemi zezadu Camara a byl vyloučen. Z přímého kopu pak Kušej otřel míč o zeď, kopal se jen roh. Z další akce už slávisté vstřelili uklidňující branku. Provod přihrál Vorlickému, ten potáhl míč podél pokutového území a vystřelil po zemi přesně k tyči mimo dosah Lapeše - 3:1. V nastaveném čase ještě Staněk chytil střelu Fialy a krátkou premiéru v sešívaném si odbyl Mbodji, načež se slávisté mohli radovat ze zaslouženého vítězství.

Trenér hostů Martin Hyský řekl k zápasu: "Začnu komplimentem svému mužstvu. Nemáme výsledek, ale prezentovali jsme se tak, jak jsme chtěli. Velmi dobře jsme vstoupili do zápasu. První gól nás trošku srazil. To se nám děje poslední dobou často. Po gólu jsme byli v útlumu, prohrávali jsme druhé míče, Slavii to pomohlo. V závěru poločasu Rok Štorman nádhernou standardní situací srovnal. Bylo jasné, že Slavia doma má obrovskou kvalitu a že ve druhé půli to pro nás bude mimořádně složité. Chtěli jsme i nadále zlobit nahoře, výborný zápas odehráli Ayaosi a Singhateh, často byli zastavovaní nedovoleně, i když se fauly nepískaly. Neměli jsme hráče, co hráli proti Teplicím, ale musím pochválit i středovou lajnu, Labík i Štorman hráli dobře. Nejvíc mě mrzí červená karta Camary, ten nám bude chybět v dalších zápasech. Závěr už byl pro nás hodně složitý. Jsem pyšný na to, jak jsme se tu prezentovali. Víme, že Slavia má široký kádr, do hry šli v 60. minutě reprezentanti. My tu šířku momentálně nemáme takovou, já jsem s kádrem spokojený, ale máme zdravotní problémy, Šigut, Vallo, Boháč nám chybí. Jsou to pro nás zkušenosti, máme jedno z nejmladších mužstev v lize. Je to pro nás další zápas proti týmu z top 4. Musíme uhrávat důležité momenty ve větší kvalitě, všem třem gólům šlo předejít, i té červené kartě. Štorman to znova trefil fantasticky, dokazuje to v každém tréninku, že má skvělou kopací techniku. Dostal před zápasem radu od Venci Wintera, že Staněk si spíš hlídá svou stranu, než aby chodil za zeď. Je to mladý kluk, reprezentant, připojil se k nám až den před zápasem. Hrál na postu, který pro něj není ideální, spíš hraje raději výš. Start hráčů na hostování ze Slavie komentovat nebudu, byla to dohoda klubů, že někteří hrát mohli a Bužek ne. Slavia má skvělé fanoušky, je to v tomto ohledu u nás jednička. Každému, kdo sem přijede, se tu hraje díky fanouškům skvěle. Možná se mladým klukům trošku roztřesou kolena, ale musí si to zažít. Cítím se mladší než na padesát. Přeji si, abychom pokračovali v práci, kterou děláme, abychom zlepšovali hráče a docílili cílů, které máme. Chceme udělat více bodů než loni. Myslím, že jde vidět, že jsme se od loňska posunuli. Jsme kousek od toho, abychom v těchto zápasech dokázali bodovat."

Jindřich Trpišovský okomentoval zápas takto: "Z mého pohledu to byl zajímavý zápas, obrovsky nás to prověřilo, byl to pro nás nejnáročnější zápas v této sezóně. Soupeř se opíral o čtyřku nahoře, všichni hráli dobře. My jsme se dostali do vedení a měli jsme tam dost situací na to, abychom odskočili na dva góly, pak jsme dostali před poločasem gól na 1:1, to dalo zápasu novou dimenzi. Díky střídajícím hráčům jsme v druhé půli ukázali obrovskou kvalitu, jen škoda, že jsme nedali více branek. Mohlo být jasněji dřív. Vorlis proměnil dvě šance, udělal nám nahoře rozdíl, podal skvělý výkon. První dva kontakty s míčem mu moc nevyšly, pak byl v poslední třetině ale fenomenální. Myslím, že to bylo zasloužené výkony. Byli jsme v základní sestavě minus nějakých šest hráčů základní sestavy. Kdo tu byl, tak určitě nelitoval. Nepřítomnost Lukáše Vorlického na soupisce LM souvisí výhradně s jeho zdravotním stavem. V dospělém fotbale má sotva pět zápasů od začátku. Čeká nás těžký program, my ho chceme jako rozdílového hráče. Nebylo to lehké rozhodování, zátěž se mu musí dávkovat. Má pořád svůj speciální program, speciální rozcvičky. Bavili jsme se o tom, že nám musí pomoci v lize, musí fandit týmu a pokud postoupíme, můžeme zapsat tři nové hráče na soupisce. Mám velkou radost, že zažil takový večer, splatil tu péči, kterou tu dostával. Fyzioterapeuti a lékaři mají možná ještě větší radost než on. Pro něj je fotbal vše, je to strašně chytrý kluk. Dnes se mu povedlo něco, co pro něj muselo být strašně silné. Bylo hezké ho sledovat v kabině, jak byl dojatý. Myslím, že máme stoupající tendenci výkonů, bylo to vidět i na tréninku. Myslím, že to byl dnes jeden z našich nejlepších výkonů po repre pauze. Šli jsme dnes do rizika s Vaskou a Doudisem, nejsou úplně stoprocentně fit. Dělali vše pro to, aby byli dnes na soupisce. Proti Bodo/Glimt budou změny, budeme mít Chorase, bude to náročný zápas. Uvidíme, co se stane během těch třech dnů. Budeme vycházet ze zdravotního stavu, uvidíme, jak to bude i se Schranzem. V neděli nás pak čeká jeden z nejtěžších zápasů v lize v Liberci. Je dobře, že v programu, jaký máme, máme možnost vybírat. Mbodji potvrzuje to, co jsme říkali, ukazuje velkou kvalitu s míčem, má dobrou dynamiku, akceleraci. Z hlediska fyzických parametrů to bude pro nás velký přínos. Uvidíme, kdy zvládne ten tlak, zatím to není na devadesát minut. Potřebuje si zvyknout na intenzitu. Víme, jací soupeři nás čekají. Věříme, že ho dopečeme, než přijdou ty velké zápasy v LM. Soupiska je omezená, na levou stranu jsme se rozhodli pro Bóřu a pro Mbodjiho. Nebylo to jednoduché. Cham je fantastický hráč, potvrzuje to. Je trošku vykulený z české ligy, měli jsme ve středu rozbor zápasu s Boleslaví, další dva dny přípravu na Karvinou. Potvrzuje se, co jsme mu říkali, že to bude náročné. Je to podobný typ jako Vorlis, hráč nahoru, hraje s míčem u nohy, má obrovskou akceleraci směrem nahoru. Hashi hrál dnes dobře, ale ještě tomu chybí trošku součinnost. Novým hráčům zatím chybí automatismy. Cham si bude muset zvyknout na intenzitu, ale on to ví, s tím sem také přicházel. Jsem rád, že se Mojmovi daří. Je to týmový hráč, kluk, který dýchá pro Slavii. Takových lidí si musíme vážit. Měl za sebou období, kdy se mu nedařilo gólově, ale my přínos hráčů neměříme podle gólů. Ten kluk má přes 60 ligových gólů v 25 letech. Pomohla mu podpora v kabině a pomohl mu gól v Boleslavi. Teď je to zpět ten starý Mojma. Jen dobře pro nás, máme z toho radost. Hlavně aby zůstal zdravý. Z nového tiskového střediska mám radost, zpříjemnila se mi cesta sem. Byla to jedna z posledních místností na stadionu, která ještě nebyla zrekonstruovaná. Máme podobný videosál v prvním patře. Myslím, že podle zápasů v Boleslavi a dnes jsme tam, kde jsme chtěli být. Doufejme, že vydržíme. Jindra Staněk třeba ve středu odpadl jako nemocný a dnes šel přímo do brány. Jsem spokojený s nasazením týmu v zápase. Mám radost, jak tým šlape a chce se rvát o výsledek."

8. kolo - Sobota 13. 09. 2025 18:00

Chance liga, 2025/2026
3 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

19. Mojmír Chytil
67. Lukáš Vorlický
90. Lukáš Vorlický

MFK Karviná
MFK Karviná

45. Štorman

Právě probíhá hodnocení hráčů v utkání, ukončeno bude zítra. (1 - nejslabší / 10 - nejlepší) Hodnotit hráče mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé. Přihlašte se zde

Komentáře (218)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Karviná

    hajnej     před 6 hodinami 13.09.2025 17:00 |  
    5 1

    Do nich!!! Je třeba do toho po reprepauze dobře vstoupit.

  2. Re: Slavia - Karviná

    p!erreCORE     před 6 hodinami 13.09.2025 17:04 |  
    4 0

    Tipovačka 3:1 (1:0) Hashioka, Prekop, Vorlický

    • Re: Slavia - Karviná

      zeleznik2     před 6 hodinami 13.09.2025 17:06 |  
      4 0

      Já budu, skromnější 2:0 Chytil a Provod.

    • Re: Slavia - Karviná

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 hodinami 13.09.2025 17:35 |  
      1 1

      Výsledek by tak mohl být, ale s těma střelcema jsi teda dost odvážnej.

      • Re: Slavia - Karviná

        p!erreCORE     před 3 hodinami 13.09.2025 20:05 |  
        3 0

        Škoda, že Karviná dala góla ve špatnym poločase. Hašimu vzal gól Mojma a Prekopa sem dával, abych ho motivoval. Takže myslím, že docela slušnej tip. Co říkáš?

  3. Re: Slavia - Karviná

    zeleznik2     před 6 hodinami 13.09.2025 17:05 |  
    3 1

    Mimo hru je Ogbu i Bořil.

    Kvůli zdravotním problémům do utkání nezasáhnou Dominik Javorček, Emmanuel Fully, Igoh Ogbu a Jan Bořil. Disciplinární trest si odpykává Tomáš Chorý.

    Lavička: Markovič – Cham, Kušej, Mbodji, Slončík, Moses, Douděra, Vorlický, Sadílek, Schranz, Vlček.

  4. Re: Slavia - Karviná

    Mates204     před 6 hodinami 13.09.2025 17:06 |  
    7 12

    Chápete někdo, proč hraje Zmrzlý a Mbodji sedí?

    • Re: Slavia - Karviná

      Svara21     před 6 hodinami 13.09.2025 17:08 |  
      9 1

      Protože Zmrzlý si měl hledat nový klub, ale nenašel. Tak asi když zůstal, tak bude zase hrát

      • Re: Slavia - Karviná

        indy14     před 6 hodinami 13.09.2025 17:20 |  
        4 3

        Vsichni vypadaji na treninku fantasticky ale v zapsech hraji porad vesmes ti stejni

  5. Slavia - Karviná

    Myšák     před 6 hodinami 13.09.2025 17:06 |  
    5 1

    S chutí do toho, a půl je hotovo, ať se práší za kočárem!!!

  6. Re: Slavia - Karviná

    smichov_2     před 6 hodinami 13.09.2025 17:13 |  
    7 11

    Já nechápu hráče kteří k nám přestupují.

    • Re: Slavia - Karviná

      SKSKali     před 5 hodinami 13.09.2025 17:28 |  
      4 9

      Já mám obavu, jestli to takhle pude dál, tak nás brzo začnou posílat do prdele, nebo si ve smlouvě vynutí nějaké speciální požadavky. Agenti tohle sledují.

  7. Re: Slavia - Karviná

    hollerova     před 6 hodinami 13.09.2025 17:13 |  
    9 0

    Myslim ze to je spatne napsany bude to spis 3-5-2 holes,chaloupek,zima - hasi,oscar,zafi,provod,zmrzly-prekop,chytil

  8. Sestava

    Merlinus (přítel SN)     před 6 hodinami 13.09.2025 17:14 |  
    6 2

    Ta sestava mi přijde dost divoká. Snad JiT ví co dělá a na Karvitou to bude stačit.

    • Re: Sestava

      mig52     před 6 hodinami 13.09.2025 17:27 |  
      7 15

      Kdysi dávno hledal JiT náhradu za Součka v Talovierovi. Pochopitelně nenašel. Teď vidí naději v Chaloupekovi, zase bude bez nálezu. A věřte nebo ne, já podobnou sestavu čekal. Po repre pauze má Jindřich absťák, tak se musel vyřádit a mnohým hnout žlučí. Předpokládám, že po špatném 1. poločase to budeme nahánět ve druhém.

      • Re: Sestava

        Myšák     před 5 hodinami 13.09.2025 17:31 |  
        4 1

        Nestahuj kalhoty................ :o)

      • Re: Sestava

        JS (přítel SN)     před 3 hodinami 13.09.2025 19:27 |  
        0 3

        V dnešní době není tak složité trefit se s podobnou předpovědí… :D

  9. Re: Slavia - Karviná

    Mikey     před 6 hodinami 13.09.2025 17:15 |  
    8 13

    To je zase sestava...
    Mbodji prý vypadá na tréninku fantasticky. Zmrzlý není na soupisce a měl si hledat nový klub. A kdo je v sestavě, když není Bořil? Samozřejmě Zmrzlý.
    Vorlický a Cham taky jen na lavici. Tipuju, že Vorlický zase nedostane ani minutu. A totálně nekreativní útok Chytil a Prekop spolu.

  10. Re: Slavia - Karviná

    japhy     před 6 hodinami 13.09.2025 17:16 |  
    4 4

    Ano, volal jsem po rozehrání i ostatních hráčů, ale... jsem šokován :)

    • Re: Slavia - Karviná

      Myšák     před 6 hodinami 13.09.2025 17:22 |  
      5 3

      Taky tomu nerozumím, ale je to věc trenéra, kterému věřím. Nadávat můžeme až po zápase.

  11. Re: Slavia - Karviná

    SKSKali     před 6 hodinami 13.09.2025 17:17 |  
    17 4

    Sanyanga už pro jistotu nedáváme ani na lavičku, aby se někdo neptal, proč nedostal šanci. :)

    • Re: Slavia - Karviná

      záplata     před 5 hodinami 13.09.2025 17:40 |  
      4 3

      Na tribuně je to pohodlnější a může pokecat se zraněnejma klukama jak se jim hraje na tom novým pažitu.

    • Re: Slavia - Karviná

      Myšák     před 5 hodinami 13.09.2025 17:28 |  
      8 0

      Slavia - Liberec 3 : 1

      • Re: Slavia - Karviná

        SLAVIESTA     před 5 hodinami 13.09.2025 17:29 |  
        2 2

        Díky.

  12. Re: Slavia - Karviná

    George (přítel SN)     před 5 hodinami 13.09.2025 17:29 |  
    8 4

    Zajímavá sestava, těším se Hašiho, a Prekopa, doufám, že dá branku, a překvapil Chaloupek místo Mosese....a trošku mě mrzí, že nehraje Mboji, na úkor Zmrzlýho, jinak asi očekávaná sestava...Vaska asi není 100% jinak by hrál on...ale i tak bychom je 3:0 měli porazit....doufám, že ve druhé půli uvidíme Mbojiho, tak Vorlického

    • Re: Slavia - Karviná

      Qope     před 5 hodinami 13.09.2025 17:30 |  
      9 1

      Snad se na hřistě dostane i Cham, na toho se dost těším, co ukáže :-)

      • Re: Slavia - Karviná

        Ladislav (přítel SN)     před 5 hodinami 13.09.2025 17:47 |  
        3 4

        A nebylo by lepší, neukazovat Chama před středou Norům poprvé v akci, tedy pokud dnešní zápas proběhne v pohodě ... Já bych ho pošetřil a nechal si ho jako trumf na Bodo, protože ten zápas musíme za každou cenu vyhrát ...


        Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 18:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Karviná

      Myšák     před 5 hodinami 13.09.2025 17:40 |  
      1 1

      Kdyby pán Bůh dal.

  13. Re: Slavia - Karviná

    pehacko     před 5 hodinami 13.09.2025 17:39 |  
    4 1

    Chtěli jste rotace a mame je tu, tak snad budete / budeme všichni spokojeny a i s tim, ze vidite nove tváře.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 17:39) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Karviná

      Myšák     před 5 hodinami 13.09.2025 17:44 |  
      3 1

      Zmrzlýho už jsem ale někde viděl!

  14. sestava

    urs (přítel SN)     před 5 hodinami 13.09.2025 17:42 |  
    2 0

    Dal jsem výhru, ale že dá branku znovu Chali, to jsem teda nečekal! Snad bude čas zapojit i novice větší, než je Haši apod. Pome SKS!

    • Re: sestava

      Myšák     před 5 hodinami 13.09.2025 17:52 |  
      2 1

      Pozor, genialita hraničí s debilitou. :o)

  15. Re: Slavia - Karviná

    butters     před 5 hodinami 13.09.2025 17:45 |  
    11 4

    Já vím, že Jindra je génius, ale ta situace Zmrzlý vs. Mbodji, kdy M se místo Z překvapivě dostane na soupisku pro LM, aby pak v posledním zápase před LM hrál Z a M neměl na kontě za áčko ani minutu, to už mi přijde geniální až moc.

    Taky jsem doufal, že bude hrát Cham. Asi je náš systém opravdu extrémně složitý, když ani reprezentant Rakouska s tržní hodnotou 5,5M ho za 2 týdny nedokáže pochopit.

    Uvidíme, většinou, když mi sestava přišla "divná", tak jsme hráli dobře, tak snad se to potvrdí.

    • Re: Slavia - Karviná

      carevitchando     před 5 hodinami 13.09.2025 18:00 |  
      4 0

      Já třeba čekal Vorlického, když není na soupisce pro LM. Právě v těchto zápasech by mohl hrát od začátku a třeba odehrát i hodinku.

  16. Re: Slavia - Karviná

    Martin Platil     před 5 hodinami 13.09.2025 17:45 |  
    18 4

    Hráč, který může odejít je v základu. Hráč, který je na soupisce pro LM je na lavičce. Hlásím, že rozumím.

    • Re: Slavia - Karviná

      Myšák     před 5 hodinami 13.09.2025 17:55 |  
      4 1

      Je nás víc.

  17. Re: Slavia - Karviná

    cvočkař Danda     před 5 hodinami 13.09.2025 17:49 |  
    2 0

    Hodíte mi prosím stream?
    Díky

  18. Re: Slavia - Karviná

    1zippo1     před 5 hodinami 13.09.2025 17:51 |  
    6 4

    Se Zmrzlým mi zmrznul úsměv...

  19. Re: Slavia - Karviná

    Pedro50     před 5 hodinami 13.09.2025 17:53 |  
    10 4

    Myslel jsem že potřebujeme sehrát sestavu na LM. Ty kecy o Chamovi od Houšti se mi otvírá kudla v kapse.

  20. Re: Slavia - Karviná

    Vejrikus     před 5 hodinami 13.09.2025 17:54 |  
    10 2

    Mbodji nebo Sanyang jsem čekal, ale Jindra nezklamal

  21. Re: Slavia - Karviná

    fero2     před 5 hodinami 13.09.2025 17:54 |  
    2 0

    Dá někdo strem?Díky

  22. Re: Slavia - Karviná

    rfslavia     před 5 hodinami 13.09.2025 18:02 |  
    2 3

    cekam jasnou vyhru, Karvina pod Hyskym neumi moc betonovat

  23. Stream???

    dauby     před 5 hodinami 13.09.2025 18:09 |  
    1 0

    Nedáte sem někdo prosím nějaký funkční stream? Ten níže zveřejněný mi nefunguje... Díky.

  24. Re: Slavia - Karviná

    fero2     před 5 hodinami 13.09.2025 18:11 |  
    1 0

    Nemá někdo jiný stre, mě nejde.Díky

  25. Re: Slavia - Karviná

    necich     před 5 hodinami 13.09.2025 18:24 |  
    5 2

    Šéf Mojmu skvěle namotivoval..:) Jen tak dál..

  26. Re: Slavia - Karviná

    Sherudan     před 5 hodinami 13.09.2025 18:24 |  
    8 1

    Tak to vypadá, že se Chytil chytil :-)

  27. Re: Slavia - Karviná

    necich     před 4 hodinami 13.09.2025 18:30 |  
    2 2

    Zatím je to jako u Verdunu...:)

  28. Re: Slavia - Karviná

    o5aradecek     před 4 hodinami 13.09.2025 18:32 |  
    6 5

    Mojmír opět výborný výkon. Od té doby, co ho předseda veřejně "pochválil", hraje, jak z partesu.

    • Re: Slavia - Karviná

      rfslavia     před 4 hodinami 13.09.2025 18:52 |  
      1 5

      jako gol v pohode byl tam kde mel, ale jinak co je na jeho vykonu tak extra, spoustu balonu totalne zadrbal i tu akci pred jejich golem


      Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 18:53) . Zobrazit původní komentář

  29. Re: Slavia - Karviná

    Vejrikus     před 4 hodinami 13.09.2025 18:32 |  
    16 2

    Zatím jeden z nejlepších slavistu je Camara

  30. Re: Slavia - Karviná

    p!erreCORE     před 4 hodinami 13.09.2025 18:46 |  
    6 3

    Haši je jak utrženej ze řetězu. A to jak před gólem získal za sekundu dvacet metrů proti Fleišmanovi byla paráda. A největší nádhera byla, když se mu Mojda omlouval, že mu sebral gól a on na to odpověděl "ale prosimtě, kámo" a objal ho. Celkově docela příkladnej výkon, přijde mi, že všichni naši mají takový delší kroky, po tom hřišti vyloženě lítáme. Zmrzlý s Provodem skluzy jako Maldini, Chaloupek asi pět střel. Jen tak dál.

    • Re: Slavia - Karviná

      soze     před 4 hodinami 13.09.2025 18:54 |  
      2 1

      Na druhou stranu, Hashimu nejde relativně jednoduchá disciplína - odkopy z voleje v situaci kdy je pod tlakem. Zatím mu takové míče lítají jinam než by měli, tzn. co nejdál od vlastní brány.

  31. Anketa

    JS (přítel SN)     před 4 hodinami 13.09.2025 18:51 |  
    11 6

    Kdo je nejzbytečnější hráč na hřišti?

    Palec nahoru: Erik Prekop
    Palec dolu: Ondřej Zmrzlý
    Komentář: oba

    • Re: Anketa

      JS (přítel SN)     před 4 hodinami 13.09.2025 19:21 |  
      0 4

      Kdybych mohl, dám si dislajk…. … ….. ajaj.

      • Re: Anketa

        p!erreCORE     před 3 hodinami 13.09.2025 20:02 |  
        1 0

        Náhodou Zmrzlý dneska hrál dobře. Snad poprvý v našem dresu se nebál hrát.

  32. Re: Slavia - Karviná

    carevitchando     před 4 hodinami 13.09.2025 18:51 |  
    1 0

    To trefí přesně do šibenice tvl.

    • Re: Slavia - Karviná

      slavistapavel     před 4 hodinami 13.09.2025 18:53 |  
      5 0

      Tak proti nám pada většinou gól kola v lize no :D Ja uz se tomu jen zasmál, my nedostaneme normální gól většinou :D

    • Re: Slavia - Karviná

      Joeker44     před 4 hodinami 13.09.2025 18:53 |  
      2 0

      To každej tým proti nám... Vždy jejich týmový gól roku

  33. Re: Slavia - Karviná

    slavistapavel     před 4 hodinami 13.09.2025 18:52 |  
    20 0

    Zamiloval jsem si letošní hru Karviné, rad je sleduji a doufám, že až skončí Jindra, ze Hysky bude jeho nástupce a nenecháme si ho utéct do Plzně....

  34. Re: Slavia - Karviná

    urs (přítel SN)     před 4 hodinami 13.09.2025 18:52 |  
    22 0

    Hlavně klid, ve druhý půlce jim dojde a my dodáme další 2-3 fíky. Ale kurňa ta Karviná hraje parádně, skoro se mi na ní líbilo víc čučet, než na naše borce. Hyský fakt umí!


    Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 18:53) . Zobrazit původní komentář

  35. Re: Slavia - Karviná

    Joeker44     před 4 hodinami 13.09.2025 18:52 |  
    2 0

    Docela rád bych viděl opakovaný záběr na to jak Zima dostal do zubů....

  36. Re: Slavia - Karviná

    Vejrikus     před 4 hodinami 13.09.2025 18:53 |  
    9 3

    Pořád si stezujeme, že proti Slavii dá vždycky někdo gól roku, přestavam hrát hru, že je to náhoda... Prekop, Zmrzly dolů, neměli být v základu a jenom to potvrdili.

  37. Re: Slavia - Karviná

    pehacko     před 4 hodinami 13.09.2025 18:53 |  
    7 1

    Tak si myslim, ze to nasla vyjde draho to nase dusinovstvi, ze nechame hrat nase hrace proti nam, kdyz se tu obecne liga nehraje vubec fer. Misto faulu na Chytila a kartě a trestnaku… se pískne skok na druhé straně a zase se budeme strachovat o výsledek. Ale to, ze vzadu hrajeme blbě, za to nemůže bohužel nikdo jiný, než jen my.

    • Re: Slavia - Karviná

      rfslavia     před 4 hodinami 13.09.2025 18:56 |  
      5 5

      zas budeme brecet na rozhodciho? kdyby Chytil hral fotbal misto tlaceni se prdeli na obrance tak se tohle nestalo...

      • Re: Slavia - Karviná

        dropt     před 4 hodinami 13.09.2025 18:59 |  
        10 2

        Rozhodčí nám dneska nadržuje. Kolem 15. minuty nám odpustil dvě žluté (Zima, Hashioka). Pak tam někdy Holeš obral Singhateha taky s faulem a nepísklo se to. Gning ruku trochu použil před tím, než šel sám na brankáře, ale vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby se to v jiném zápase pustilo.

        IMHO si na něj dnes rozhodně nemůžeme stěžovat.

    • Re: Slavia - Karviná

      dropt     před 4 hodinami 13.09.2025 18:56 |  
      9 0

      O jakém faulu na Chytila mluvíš? Do hlavy ho trefil probíhající Zmrzlý.

    • Re: Slavia - Karviná

      urs (přítel SN)     před 4 hodinami 13.09.2025 18:57 |  
      2 1

      Mě mrzí, že když si dá náš zadák tělo před míč, tak ho pak nepokryje. To jsou školácký chyby a moc to nepobírám. Každopádně i tyto chybky jdou odstranit, takže su klidný, dám si vonnou tyčku, oklepu se a hurá na druhý dějství.

  38. Re: Slavia - Karviná

    zeleznik2     před 4 hodinami 13.09.2025 18:53 |  
    3 0

    Co říci?do 48 minuty dobrý a pak přijde trestňák a soupeř skóruje, ne jako obvykle z první střely, ale zase je to gól, který dostaneme asi jen my. No mám radost z Mojmíra i Hašioky a doufám, že opět v druhé půli předvedeme náš zatím podzimní lepší poločas..

  39. Re: Slavia - Karviná

    SLAVIESTA     před 4 hodinami 13.09.2025 18:53 |  
    16 3

    Produktivita, produktivita, produktivita....
    Prekop, zatím si nekop

    • Re: Slavia - Karviná

      smichov_2     před 4 hodinami 13.09.2025 18:57 |  
      1 5

      Produktivitu máme 100%, na tu bych si nestěžoval. Spíš že hrajeme na Tribunu Sever a vypracujeme si tu jednu šanci.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 18:57) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Karviná

        SLAVIESTA     před 4 hodinami 13.09.2025 19:05 |  
        2 2

        Asi si pod tím slovem představujeme každý něco jiného.

  40. Re: Slavia - Karviná

    Nosorozec     před 4 hodinami 13.09.2025 18:53 |  
    22 1

    Po prvním poločase bohužel nerozhodně, ale musím říct, že dneska ten fotbal opravdu baví a to z obou stran. Hráči, kteří jsou obvykle mimo základní sestavu, jako Chytil, Hashioka a Chaloupek jsou velmi vidět, i ten Zmrzlý hraje líp, než v předchozích zápasech téhle sezóny. A co se týče Karviné, tak nehraje beton jako jiní, ale atraktivní útočný fotbal, rozdávají si to s námi na rovinu. Hyský je fakt hodně naučil.

  41. Re: Slavia - Karviná

    smichov_2     před 4 hodinami 13.09.2025 18:54 |  
    7 14

    Vyrovnaný zápas dvou rovnocených soupeřů. Podzimní bída pokračuje.

  42. Re: Slavia - Karviná

    carevitchando     před 4 hodinami 13.09.2025 18:54 |  
    2 1

    Přišlo mi, že Oscar před vápnem zas tak nějak naivně fauloval, škoda, jedeme dál.

  43. Re: první poločas

    zeleznik2     před 4 hodinami 13.09.2025 18:55 |  
    4 0

    Statistiky zápasu
    Slavia vs Karviná
    12 Střely 7
    3 Střely na branku 2
    62 % Držení míče 38 %
    173 Přihrávky 113
    79 % Přesnost přihrávek 69 %
    7 Fauly 9
    0 Žluté karty 1
    0 Červené karty 0
    0 Ofsajdy 0
    5 Rohy 1

    • Re: první poločas

      smichov_2     před 4 hodinami 13.09.2025 18:59 |  
      9 6

      To je od LM mančaftu prostě hanba.

  44. Re: Slavia - Karviná

    Qope     před 4 hodinami 13.09.2025 18:56 |  
    5 3

    Poměrně koukatelný zápas, hezký vidět, že Karviná nehraje žádný autobus. My šance na více golu jednoznačně máme, jen to proměnit. S tímhle tempem by jim brzo mohla dojít energie. Jo, baví to a věřím, že vyhrajeme ...

  45. Re: Slavia - Karviná

    traki     před 4 hodinami 13.09.2025 18:58 |  
    17 14

    Pánové co tady chválíte Chytila jste se normálně zbláznili. Naše hra je jak na okresu.Nákopy a netechnika.Karviná proti nám působí jak Brazilci.Bohužel mužtvo je zaneřáděné kopáči a atlety pane Trpišovský.Takzvané posily si musí rok dva seznamovat s touto holomajznou.Vyhrát takhle půjde dnes asi těžko.

  46. Re: Slavia - Karviná

    Tonda     před 4 hodinami 13.09.2025 18:59 |  
    0 7

    Nestál Staněk špatně?

    • Re: Slavia - Karviná

      dalislavista     před 4 hodinami 13.09.2025 19:00 |  
      6 1

      Nemyslím si.
      Na té straně měl zeď. Asi dobře trefené, bohužel nepamatuju, kdy naposledy jsme dali gól z trestňáku my...
      Co na to pan Kerbr?

  47. Re: Slavia - Karviná

    Joeker44     před 4 hodinami 13.09.2025 18:59 |  
    1 1

    Nebyl singateh nás?

    • Re: Slavia - Karviná

      Nosorozec     před 4 hodinami 13.09.2025 19:04 |  
      5 0

      Byl. Ten dědek má i v padesáti skvělý dribling

    • Re: Slavia - Karviná

      IJS     před 4 hodinami 13.09.2025 19:05 |  
      8 2

      Byl hráč Slavie, ale kopl si jen za Béčko. Asi neměl ty správný atletický čísla...

      • Re: Slavia - Karviná

        Vejrikus     před 3 hodinami 13.09.2025 20:03 |  
        2 1

        A byl docela hroznej

  48. Re: Slavia - Karviná

    Carlos1     před 4 hodinami 13.09.2025 18:59 |  
    6 1

    Ta obranná činnost se mi v závěru poločasu nejevila úplně nejjistější, až příliš lehko se kolem nás karvinští otáčejí, nedivil bych se, kdyby nám dali ještě jeden gól. My musíme dát aspoň dva pro klid

  49. Re: Slavia - Karviná

    IJS     před 4 hodinami 13.09.2025 19:03 |  
    9 4

    Tak jsem si myslel, že laciném vedení 1:0 konečně odehrajeme klidné zápas. Myslím v klidu dovedené k vítězství. Bohužel nemůžu nevidět, že oslabená Karviná hraje lepší fotbal. Naši hráči bez jediného pokusu o kličku narážejí "do zdi". Když už je šance, tak zakončení je neuvěřitelně marné. To člověk nevidí ani v nižších soutěžích, takhle řešit finální koncovku. Reportéři vychvalují Hašioku a Chytila, ale za mě drží celou ofenzivu Oscar. Zima zatím slabý, Chaloupek dopředu dobrý, dozadu zmatek. Ale hlavně nehrajeme přes zálohu! Prekop zatím nic. Předpokládám změny - Kušej, Cham a asi i levý wingbek místo Zmrzlého, i když ten dnes není nejhorší.
    Asi jsem velký pesimista, ale co chceme hrát v LM? Bude sice Chorý, ale co dál!

  50. Re: Slavia - Karviná

    hajnej     před 4 hodinami 13.09.2025 19:03 |  
    2 2

    Hoši do nich!!! To dáme!

  51. Camara- Singhateh- Gning

    Bicanovský7     před 4 hodinami 13.09.2025 19:03 |  
    18 4

    Camara- Singhateh- Gning mě (bohužel) zaujali jednoznačně víc, než řada hráčů v sešívaném dresu...

    Např. pokud bych měl na výběr mezi Camarou a Zimou (kterého hráče dát do základu a napsat na soupisku pro LM), volil bych guinejského hráče...

    Naše obrana působí velice nejistě a před zápasem se silným Bodø/Glimt mám obavy :((

    Snad zápas s Karvinou zvládneme a urveme 3body!

  52. Re: Slavia - Karviná

    pehacko     před 4 hodinami 13.09.2025 19:04 |  
    5 1

    Děsí me, ze na trávníku neni mezi hráči Kusej a Doudera. Az ted vychazi z tunelu… zadne rozhýbáni, bych myslel, ze tam ted pujdou, kdyz nam zase nateklo do bot nasi blbosti.

  53. Re: Slavia - Karviná

    yuta_watase01     před 4 hodinami 13.09.2025 19:07 |  
    10 0

    Prekop, Zmrzlý out
    Cham, Kušej in

    Za předpokladu, že Vasil může.

    Potřebujeme do hry více kreativity a tvořivosti na úkor fyzické síly, Prekop byl na place v 1.poločase prakticky zbytečný. Raději bych zesílil ještě střed pole, Zafeiris dnes velmi dobrý do ofenzivy, ale hrají s Oscarem někdy daleko od sebe ... Zmrzlý nehraje dnes vyloženě špatně, ale neudělá prostě nic navíc.

    Jinak pozitivum - líbí se mi Hashioka. Jeho centry jsou adresnější než ty Douděrovy, hraje účelněji, dobrý v kombinaci.

    Jinak KArviná velmi sympatický tým, hrají slušný technický fotbal, nebojí se hrát, mají šikovné individuality - velmi dobrá práce, navíc Camara vypadá jako zajímavý stoper do budoucna a skvělý je Singhateh, který bohužel už není našim hráčem ...

  54. Re: Slavia - Karviná

    PrahaSlavia     před 4 hodinami 13.09.2025 19:08 |  
    21 0

    Nejvetsi pozitivum je hra Karvine, resp trener Hysky. Snad bude (jednou) dobra nahrada za pana Trpisovskeho!

    • Re: Slavia - Karviná

      JS (přítel SN)     před 4 hodinami 13.09.2025 19:13 |  
      14 7

      *snad bude brzy

  55. Re: Slavia - Karviná

    Rossonere     před 4 hodinami 13.09.2025 19:14 |  
    30 2

    Nějak zatím nevidím jediný důvod proč jsme kupovali Prekopa. Ten je na hřišti naprosto zbytečný.

  56. Re: Slavia - Karviná

    o5aradecek     před 4 hodinami 13.09.2025 19:14 |  
    13 9

    Hezky si nás Karviná vodí. A teď si představme, co nám provede např. Arsenal...

    • Re: Slavia - Karviná

      JS (přítel SN)     před 4 hodinami 13.09.2025 19:19 |  
      12 8

      Ono bude stačit ve středu Bodo

      • Re: Slavia - Karviná

        sasky     před 3 hodinami 13.09.2025 20:01 |  
        6 2

        Už ses vybrečel?

  57. Re: Slavia - Karviná

    Pepibican     před 4 hodinami 13.09.2025 19:19 |  
    7 7

    Máme tak brutálně přefouknutý kádr že není šance najít optimální sestavu, která by odehrála ve stejném složení aspoň 3-4 zápasy po sobě. Vše čirý experiment zápas od zápasu, po hodině hry se to stejně musí překopat, jelikož to nikdy nefunguje.

    • Re: Slavia - Karviná

      Pepibican     před 4 hodinami 13.09.2025 19:20 |  
      9 6

      Máme cca 80 vysněných posil, ale kde je výsledek toho všeho ? Je to naprostý chaos.

  58. Bohajeho

    Sherudan     před 4 hodinami 13.09.2025 19:26 |  
    13 4

    Proč šel dolů Hashioka, a ne Zmrzlý??????????????????????,

    • Re: Bohajeho

      JS (přítel SN)     před 4 hodinami 13.09.2025 19:26 |  
      7 17

      Zmrzlý je fakt nejhorší bek od dob Dostála. Totální omyl.

  59. Re: Slavia - Karviná

    zeleznik2     před 3 hodinami 13.09.2025 19:29 |  
    9 0

    Vorlický!!!

  60. Re: Slavia - Karviná

    George (přítel SN)     před 3 hodinami 13.09.2025 19:29 |  
    9 1

    Moc sem to Lukáši přál, až slza se mi uronila, za ten příběh....výborný fotbalista, pokud bude zdraví, bude to náš gamechanger...

  61. Re: Slavia - Karviná

    Rossonere     před 3 hodinami 13.09.2025 19:30 |  
    9 4

    A tohohle frajera nedáme na LM. Je mi za něj smutno

  62. Vorlický

    Bicanovský7     před 3 hodinami 13.09.2025 19:30 |  
    8 4

    Fandím JiT, ale nerozumím tomu, proč chybí Vorlický na soupisce pro LM :(

    • Re: Vorlický

      slavistapavel     před 3 hodinami 13.09.2025 19:33 |  
      5 0

      Asi se bojí, že by to nedal zdravotně. Kdyz ta sestava se uzavírala, tak jeste nebylo to nove pravidlo, ze se da udělat změna, kdyz se někdo dlouhodobě zraní.

    • Re: Vorlický

      gr—pla     před 3 hodinami 13.09.2025 19:34 |  
      11 9

      Jinak by se tam nedostal miláček Prekop.

      • Re: Vorlický

        sasky     před 3 hodinami 13.09.2025 20:00 |  
        8 4

        Tvl tyhle hejty na kořena, kterej odehrál hodinu, to jseš fakt borec no. Ale chápu, ty někam přijdeš, hned všechno umíš, od začátku záříš...

        • Re: Vorlický

          Vejrikus     před 3 hodinami 13.09.2025 20:01 |  
          1 0

          To jsme psali zároveň :)

      • Re: Vorlický

        Vejrikus     před 3 hodinami 13.09.2025 20:00 |  
        8 3

        Tak Prekop tam musí být, abychom měli dva útočníky, když se jeden zrani. Prekop je nás hráč, tak nevím proč na něj hned dávat jízlivá vyjádření

  63. Re: Slavia - Karviná

    slavistapavel     před 3 hodinami 13.09.2025 19:32 |  
    14 4

    Ja často čtu hejt na Douderu, ale on nastoupí a je sakra znát a to už jsem si všiml v loni proti Táborsku. Ten kluk se naučit centry a přestal by simulovat, tak je prostě TOP.

    • Re: Slavia - Karviná

      Scrat     před 3 hodinami 13.09.2025 19:38 |  
      14 8

      takže v podstatě kdyby se naučil hrát fotbal tak z něj bude skvělý fotbalista :)

    • Re: Slavia - Karviná

      soze     před 3 hodinami 13.09.2025 19:46 |  
      3 1

      Určitě v našem kádru místo má... Ale neměl by ho mít v základu trvale předplacené

  64. Re: Slavia - Karviná

    Mimoň     před 3 hodinami 13.09.2025 19:49 |  
    4 1

    Byl to Provod, ale komentátoři opět dokazují amaterismus...

    • Re: Slavia - Karviná

      slavistapavel     před 3 hodinami 13.09.2025 19:52 |  
      1 0

      Naštěstí jde pouštět bez komentátorů.

    • Re: Slavia - Karviná

      ehad     před 3 hodinami 13.09.2025 20:08 |  
      1 0

      presne, koukaj na to, ale furt mektaj hovadiny ..

  65. Re: Slavia - Karviná

    Kratass97     před 3 hodinami 13.09.2025 19:51 |  
    10 2

    Škoda že nedostal par minut Cham :) vysněná posila Prekop hned zaklad a Vorlický neskutecnej ale moc fotbalovej pro realizak

    • Re: Slavia - Karviná

      George (přítel SN)     před 3 hodinami 13.09.2025 19:52 |  
      2 4

      šetříme ho na středu...tam dostane prostor, to je důležitější zápas,

  66. Re: Slavia - Karviná

    George (přítel SN)     před 3 hodinami 13.09.2025 19:51 |  
    7 0

    Na pána krása, krása...Lukkkkkkkkkkkááááášššššššššš Vovovorlickýýýýýýýýýýýýýýý

  67. Re: Slavia - Karviná

    Mimoň     před 3 hodinami 13.09.2025 19:52 |  
    11 1

    Vorlický geniální!!!! Wooow

  68. Re: Slavia - Karviná

    Josek2010     před 3 hodinami 13.09.2025 19:52 |  
    26 7

    V tom Baníku musí být ještě dneska v lihu za co vyměnili toho Pekopa...a ještě doplatek...

    • Re: Slavia - Karviná

      Qope     před 3 hodinami 13.09.2025 20:01 |  
      5 6

      No jasně. Taky asi proto zase dneska prohráli a jsou 14. v lize ...

      • Re: Slavia - Karviná

        zeleznik2     před 3 hodinami 13.09.2025 20:03 |  
        3 1

        Ty už asi sezónu odepsali.

      • Re: Slavia - Karviná

        butters     před 3 hodinami 13.09.2025 20:15 |  
        6 3

        Upřímně co čtu, tak Baníkovci jsou z Kričfalušiho nadšení. Např. 1 koment:
        "Kričfaluši je Boula spojeny s Rigem a postavou Almasiho. Radost na něj koukat. Akorát má kolem sebe 9 kuželů."

        Samozřejmě, že jako tým jsme na tom líp než Baník, ale při individuálním srovnání měl (podle ohlasů) Kričfaluši lepší debut než Prekop. Já Prekopa po 1 zápase neodepisuju, ale za tu cenu (opravdu je dle tržních hodnot hráčů na "protiúčet" jedním z nejdražších hráčů ligy, ne-li úplně nejdražším) od něj čekám mnohem víc, než dnes předvedl.

  69. Re: Slavia - Karviná

    zeleznik2     před 3 hodinami 13.09.2025 19:56 |  
    16 0

    Vorlický opět skvěle..

    • Re: Slavia - Karviná

      mig52     před 3 hodinami 13.09.2025 19:57 |  
      3 2

      Neblbni nebo tě neudržíme!:-)))

  70. Re: Slavia - Karviná

    tomslavista     před 3 hodinami 13.09.2025 19:56 |  
    11 0

    Lukáš Vorlický je nejlepší. Doufám, že bude zdravý a potáhne nás v domácí lize, když není na soupisce pro LM.

    • Re: Slavia - Karviná

      SLAVIESTA     před 3 hodinami 13.09.2025 20:01 |  
      4 7

      Trenér asi ví co dělá, když ho tam nenapsal. Já si to nemyslím a považuji to za chybu.

  71. Re: Slavia - Karviná

    Qope     před 3 hodinami 13.09.2025 19:59 |  
    6 1

    Hezký zápas, bavilo to. A soupeř tomu pomohl. Jo, na tohle se konečně hezky koukalo :-)

  72. Re: Slavia - Karviná

    Nosorozec     před 3 hodinami 13.09.2025 19:59 |  
    14 0

    Po dnešním zápase se cítím jak po dobré večeři. Jsem nasycený a na tom fotbale jsem si pochutnat. Nebyly tam žádné nudné pasáže, člověk se celý zápas bavil. Tak to má být. Jsem i rád, že dva góly dál právě Lukáš Vorlický. Tomu klukovi moc přeju, ať mu drží zdraví a ať se mu daří.

  73. Re: Slavia - Karviná

    carevitchando     před 3 hodinami 13.09.2025 19:59 |  
    10 0

    Výhra, zajímavý fotbal a když píšu fotbal, nemyslím tím kopanou. K tomu přispěl i odvážný a kvalitní soupeř. Hyský je frajer a jednou bych ho rád viděl trénovat Slavii. Vorlický hráč zápasu.

  74. ddd

    ervin     před 3 hodinami 13.09.2025 19:59 |  
    2 1

    Ono to půjde. Druhá půle výborná.

    • Re: ddd

      zeleznik2     před 3 hodinami 13.09.2025 20:04 |  
      1 2

      Jako celý podzim.

  75. Re: Slavia - Karviná

    Sníža     před 3 hodinami 13.09.2025 19:59 |  
    10 1

    Zajímavé utkání a Vorlický, prostě klobouk dolů. Ten si na nic zvykat nemusí, protože takhle se hraje fotbal. Na něj je radost koukat.

  76. Re: Slavia - Karviná

    rfslavia     před 3 hodinami 13.09.2025 19:59 |  
    9 0

    fotbalisti Vorlicky a Kusej gamechanger

  77. Re: Slavia - Karviná

    PrahaSlavia     před 3 hodinami 13.09.2025 20:00 |  
    5 1

    Druhy gol Vorlickeho...akce ala Messi, totalne s lehkosti, genialni strela. Fakt doufam, ze mu uz to zdravi vydrzi a chvili si ho tu uzijeme, protoze ten kluk patri jinam.

    Kritizovat hrace nebudu, i kdyz vysnena "posila" toho dnes moc nepredvedla,alespon za me. Treba odvadi cernou praci, kterou laik nevidi.

    Tesim se na stredu, na krasnou hymnu v Edenu!!

  78. Re: Slavia - Karviná

    wymaz     před 3 hodinami 13.09.2025 20:00 |  
    5 6

    Vorlický ukázal, že byla chyba, nedat ho na soupisku LM! Excelentní výkon, jasná 10.

    • Re: Slavia - Karviná

      hajnej     před 3 hodinami 13.09.2025 20:04 |  
      6 2

      Na nadstavbu jít může a zatím pomůže v lize vykopat další LM, trpělivost :-)

    • Re: Slavia - Karviná

      ehad     před 3 hodinami 13.09.2025 20:07 |  
      12 2

      hele nevim ... ja bych ho na soupisku asi taky nedal, i kdyz dneska rozhodl zapas skvele ...

      ale je po zraneni, pred zranenim hraval za becko 2. ligu a do Acka nastoupil jen obcas, rozhodne ne na celej zapas ... i dneska nebyl pripravenej na celej zapase, ale jen na cast ... a chtit po nem, aby zacal hrat ligu i LM, to by ho odrovnalo ... a aby hral jen LM, to zas nema dost odehrano ...

  79. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Mikey     před 3 hodinami 13.09.2025 20:01 |  
    9 3

    Škoda, že není Vorlicky na soupisce třeba místo Schranze. Pro něj už teď místo v sestavě skoro vůbec nevidím.

    Ještě je možnost, že kdyby se někdo během vážněji zranil, tak ho můžeme nahradit Vorlickym.

  80. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Kortes     před 3 hodinami 13.09.2025 20:01 |  
    9 0

    Vorlis rozdílový křídelník, jak ten si lehce poradí s těmi situacemi na to je krása koukat…
    Přeju mu pevné zdraví a věřím že do rotace nám hodně pomůže po únavě z LM.

  81. Vorlický

    Bicanovský7     před 3 hodinami 13.09.2025 20:02 |  
    7 0

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-liga-mistru-dulezita-zmena-pro-evropske-pohary-pomoci-muze-i-vsem-ceskym-klubum-5288491#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu


    Už příští týden se rozjedou hlavní fáze evropských fotbalových pohárů, jako první půjde na řadu nejprestižnější Liga mistrů i s úřadujícím českým šampionem Slavií. Výkonný výbor UEFA krátce před startem soutěží rozhodl o jedné podstatné novince týkající se soupisek. Do určitého momentu bude možné nahradit jednoho dlouhodobě zraněného hráče ze soupisky.

    Nikomu z našich hráčů na soupisce LM nepřeji zdravotní problémy ap., ale kdyby byl přece jen někdo zraněn- potěšilo by měi připsání VORLICKÉHO... Je VÝBORNÝ!

  82. Slavia 3-1

    Mimoň     před 3 hodinami 13.09.2025 20:03 |  
    7 2

    Zápas velmi zajímavý a povedený výkony.
    U Vorlického na jednu stranu chápu, proč jsou trenéři opatrní a nechtěli riskovat že by se zranil a na soupisce chyběl...ale na druhou stranu je vidět, že pokud zdraví už bude držet, tak by v LM fakt chyběl. Má ohromnou kvalitu. Vždy když přijde na hřiště, tak předvádí velké věci. Věřím ze na podzim bude v lize dostavat více příležitostí. Dneska se ukázal v tom nejlepším světle. Ale celkově...tým dneska naprosto v pohodě výkon. Bylo to zábavné, pěkné akce. Snaha o ofenzivní, rychlý fotbal. Tak jak umíme kritizovat, tak dneska bych opravdu hlavně chválil.

  83. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Morb     před 3 hodinami 13.09.2025 20:04 |  
    19 4

    Dneska se mi hrozně líbil Daiki. Každej jeho centr byl nebezpečnej a nakonec se docela rozehrál i dozadu. Musim říct, že jsem překvapenej ze Zafeirise. Rozhodně se to tu nerozhodl odchodit a je v nejlepší formě, co kdy byl.

    Prekopa komentovat nebudu, protože to jistě za mě udělají jiní. Jeho přestup nechápu a asi ani nepochopim. O to víc, že teď teda i zabírá místo v LM.

  84. slavia - karviná

    buri     před 3 hodinami 13.09.2025 20:04 |  
    7 2

    Posílali jste mě do ... s Vorlickým...

  85. Re: Slavia - Karviná 3:1

    fajtik     před 3 hodinami 13.09.2025 20:05 |  
    13 0

    Řeknu jen jedno slovo: Vorlický!

  86. Slavia 3-1

    Mimoň     před 3 hodinami 13.09.2025 20:07 |  
    21 1

    A snad ten Prekop se probudí, protože dneska vůbec nic "vysněného"...

  87. Re: Slavia - Karviná 3:1

    p!erreCORE     před 3 hodinami 13.09.2025 20:07 |  
    9 0

    No tak si Luky tu LM vykope letos v lize a zahraje napřesrok. Nebo budeme muset postoupit do jara. Hezkej zápas.

  88. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Dobrman     před 3 hodinami 13.09.2025 20:07 |  
    17 4

    Pan Vorlický mě posadil na prdel. Nechci přehánět, ale jeho výkon dneska byl špička i ve světovém měřítku.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      Zofreee     před 3 hodinami 13.09.2025 20:14 |  
      16 0

      Pan Vorlický je pan Fotbalista, klobouk dolů! Nechť mu zdraví vydrží!

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      houston (přítel SN)     před 2 hodinami 13.09.2025 20:34 |  
      4 8

      Kdo z neobeznámených viděl zápas neuvěří, že není na soupisce pro Evropu. Smutné a budeme na něj mnohokrát vzpomínat....

  89. Re: Slavia - Karviná 3:1

    JS (přítel SN)     před 3 hodinami 13.09.2025 20:10 |  
    17 11

    Vorlický dneska zachraňuje Trpišovi prdel. Ještě, že na soupisce LM máme místo něho Překopa.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      o5aradecek     před 3 hodinami 13.09.2025 20:17 |  
      12 11

      S Prekopem, posilou za cca 7M Euro, jsme dnes hráli v deseti. To, že je na soupisce pro LM, na úkor Vorlického, považuji za takovou smutnou tečku za tím letošním chaotickým přestupákem...

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      sicilianbrno     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:02 |  
      7 7

      To je dalši bonus za dnešni podařenej zápas, že tě naše libivá hra nasrala a budeš dneska usinat s brekotem a pokaženým večerem...

  90. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Pedro50     před 3 hodinami 13.09.2025 20:11 |  
    10 7

    Cham si půjde kopnout za béčko

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      necich     před 3 hodinami 13.09.2025 20:25 |  
      8 12

      A budeš tam? Že by tě kopl do prdele. Za ty ubohý žvejky..

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        Pedro50     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:24 |  
        4 4

        Můžete se kopat s Prekopem navzájem to je plejer

  91. Re: Slavia - Karviná 3:1

    zeleznik2     před 3 hodinami 13.09.2025 20:11 |  
    2 1

    Tak opět rozhodla druhá půle, stále platí, že druhé půle umíme. Vorlický jednoznačně hráčem utkání, mám radost, že Mojmír skóroval podruhé za sebou. Vyšlo nám střídání, no ten Prekop základ určitě zatím ne. Hashioka naopak potěšil. Stejně Chaloupek potřebuje více hrát. Takže tři body doma a dobrý trénink před Ligou Mistrů, doufám, že i za týden touto dobou, budeme, takhle spokojeni odjíždět z Liberce. Hezký večer.

  92. Vorlicky

    indy14     před 3 hodinami 13.09.2025 20:12 |  
    6 6

    Takze nakonec zvitezil fotbal , nenapsat Vorlickyho na soupisku pro ligu mistru se mozna jevi jako chyba a Prekop ukazal cim muze pomoct ( beh souboje udrzeni mice ) vice cekat nelze strilet , prihravat 1-1 nezvladne ani v lize .

    • Re: Vorlicky

      Ladislav (přítel SN)     před 2 hodinami 13.09.2025 20:51 |  
      7 0

      Vorlický je pan fotbalista, o tom žádná, ale kdy naposledy odehrál celý zápas ? A navíc, UEFA právě rozhodla o změně v uzavírání soupisek pro evropské poháry: „Výkonný výbor schválil dodatek k pravidlům mužských klubových soutěží UEFA pro sezónu 2025/26, který umožňuje dočasné nahrazení maximálně jednoho hráče v poli s dlouhodobým zraněním nebo nemocí během ligové fáze, a to až do 6. hracího kola včetně,“ tzn. do našeho zápasu s Tottenhamem, který se odehraje 9. prosince můžeme udělat jednu změnu na evropské soupisce z uvedených důvodů … Takže teoreticky se Vorlis na soupisku pro Champions League ještě dostat může …
      https://www.sport.cz/clanek/fotbal-liga-mistru-dulezita-zmena-pro-evropske-pohary-pomoci-muze-i-vsem-ceskym-klubum-5288491

      • Re: Vorlicky

        Alcapone     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:40 |  
        8 0

        Já Ti rozumím. Jenže Lukáš má po třech operacích kolena. Což víme teď se to snad povedlo. Stejně bych byl opatrný a netlačil na pilu. Ono se to nedej bože může opět zvrátit na zranění což mu nikdo nepřeje. To , že budeme hrát s Atalantou a má to pro Lukáše význam to chápu. Já bych být trenérem tak bych ho na podzim a na jaře na těžkých terénech moc hrát nenechal. Nechal bych mu o to víc minut na super pažitu v Edenu.

        • Re: Vorlicky

          Ladislav (přítel SN)     NOVÝ před 43 minutami 13.09.2025 22:14 |  
          2 0

          Naprosto souhlasím a je to v té mé první větě, že ještě neodehrál celý zápas, prostě se musí opatrně a s rozmyslem ... Jinak jsem chtěl jen upozornit (a rozhodli to snad včera), že kdyby se nedej Bože někdo zranil anebo dostal covid, tak jednoho hráče ještě můžeme na LM dopsat ... (a těch možností by pak už případně moc nebylo - Vorlický, Zmrzlý)


          Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 22:18) . Zobrazit původní komentář

  93. Re: Slavia - Karviná 3:1

    sicilianbrno     před 3 hodinami 13.09.2025 20:13 |  
    3 3

    Dokažeme už někdy zažit zápas, kdy v 70 min povedeme o 2-3 btanky a dohrajeme v klidu? Hl v druhe puli šanci na 2 zápasy.
    Jinak se mně zápas a naš výkon ( hl v 2 půli) libil, musim pochvalit i soupeře, chtěl hrat, do 60min se mu to dařilo, vic týmu snim bude mit problemy. Camara slušný výkon, v zavěru neuhlidal 2x Provoda, jednou z toho standartka, podruhe červena.
    Jestli Vorlickému vydrži ZDRAVI, tak po zimnim odchodu Zafiho ( který se mně dneska libil) ani nemusime do středu hřište nikoho schánět, společně s Chamem to zvladnou. Hl bych Lukaše stavěl v lize vic a vic, je radost se na toho borce koukat, Zafiho bych nechal na LM.
    Dneska sem se bavil, vč. krasneho chorea.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      Joeker44     před 2 hodinami 13.09.2025 20:36 |  
      2 7

      Vyhrávat každý zápas 5:0 by nikoho dlouhodobě nebavilo...

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        sicilianbrno     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:00 |  
        0 0

        V této sezoně by to mohlo byt aspoň jednou....a ja bych byl radeji za ty naše domaci kanonády z cca předminule sezony....

  94. Re: statistiky

    zeleznik2     před 3 hodinami 13.09.2025 20:13 |  
    0 0

    Slavia vs Karviná
    27 Střely 11
    9 Střely na branku 3
    61 % Držení míče 39 %
    331 Přihrávky 226
    80 % Přesnost přihrávek 68 %
    13 Fauly 18
    3 Žluté karty 1
    0 Červené karty 1
    0 Ofsajdy 1
    13 Rohy 2

  95. Re: Slavia - Karviná 3:1

    záplata     před 3 hodinami 13.09.2025 20:18 |  
    4 2

    Dnes se v Edenu hrál fotbal a to díky oběma týmům, od nás ve druhé půli velice dobrý výkon. Kušej má formu jako kráva, vysněnou posilu hodnotit nebudu, dám mu čas ale asi tady všichni víme, co od něj můžeme čekat, Cham asi ve středu nenastoupí, ledy by Bodo bylo grogy. Vorlickému to dneska sedlo.
    Náš Camara se mně i přes vyloučení taky líbil.

  96. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Morb     před 3 hodinami 13.09.2025 20:22 |  
    15 7

    Tak dobrý, podle trenéra Vorlický neumí bránit, takže se nemusíme bát, že by hrál nějak pravidelně.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      Mimoň     před 3 hodinami 13.09.2025 20:26 |  
      26 6

      A když nemáme míč tak mají chudáci trenéři z něj "šedivý vlasy"...ale to byl i Hušbauer se Stochem. Neměli nějaké věci, ale byli efektivní...loni jsme to viděli, plno běhání, ale žádná efektivita v EL...a Vorlis je přesně ten typ hráče co potřebuješ na posledních 30 metrech. Nestačí mít jen běhací chrty Jindro...


      Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 20:26) . Zobrazit původní komentář

  97. Re: Slavia - Karviná 3:1

    indy14     před 3 hodinami 13.09.2025 20:22 |  
    14 6

    Po dnesku uz je jasny ze Cham se u nas moc nechytne uz po tom uvodu od Housti pred zapasem skoda ze my proste nemuzem aspon par hracum nechat volnost divat se pak na takovy hrace je radost

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      Lantenac     před 3 hodinami 13.09.2025 20:24 |  
      4 0

      O co přesně jde? Co Houštecký řekl?

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        indy14     před 2 hodinami 13.09.2025 20:30 |  
        7 4

        Po tom co doslova vynesl do nebe Prekopa jak vali maka pokopal a nakopal vsechny tak k Chamovy ze to je pan fotbalista ale ( pak takova ta klasika ceska liga , intenzita souboje , atd takova ta klasika)

        • Re: Slavia - Karviná 3:1

          záplata     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:11 |  
          11 3

          U nás by to měl těžký kterejkoliv fotbalista na kterýho si vzpomeneš, ale dnes padlo dogma, že naši trenéři staví posily až po přijímači, Prekop šel do zápasu rovnou z fotoateliéru, no ale to zase není fotbalista. Je to těžký no.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      záplata     před 3 hodinami 13.09.2025 20:27 |  
      0 6

      Neslyšel jsem ale asi bych to tady vymrsknul z voleje dost podobně.

  98. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Sherudan     před 3 hodinami 13.09.2025 20:24 |  
    12 6

    U Prekopa lze doufat, že velkou roli hrála nesehranost s týmem a že do budoucna se vypracuje v oporu. U Zmrzlého jsou všechny naděje již dávno plané.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      IJS     NOVÝ před 24 minutami 13.09.2025 22:33 |  
      3 0

      To je dnes hodně přísné! Já jsem viděl nejlepší podzimní výkon Odry Zmrzlého. Ale je fakt, že to nemá žádnou nadstavbu....

  99. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Martin Platil     před 3 hodinami 13.09.2025 20:25 |  
    27 1

    Lukáš Vorlický je král. Tomu nejde nepřát.

  100. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Snivec     před 2 hodinami 13.09.2025 20:31 |  
    38 5

    zacali jsme s bojovniky a bezci, abychom nakonec zjistili, ze fotbal se hraje s fotbalisty, po vystridani to byl pekny fotbal

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      hajnej     před 2 hodinami 13.09.2025 20:48 |  
      5 4

      Každý zápas má nějaký vývoj a strategii

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        o5aradecek     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:00 |  
        8 3

        A typologii. :-)

  101. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Mimoň     před 2 hodinami 13.09.2025 20:37 |  
    23 4

    Zakončení má Vorlis špičkový, vedení míče také...chápu že trenéři mají nějaké zásady. . . Ale Vorlis prostě hrát musí. Ani mi nepřijde, že by nějak špatně hrál bez míče, co Jindra naznačoval. Spíš bych řekl opak. Jeho hra je neskutečně efektivní a platná pro tým. Takovej Doudis tam lítá jak blázen, ale co z toho, když při centru trefí prvního hráče a zpracování balónu sám před bránou mu trvá celou věčnost až to nakonec totálně zadrbe...a ten rozdíl v kvalitě na posledních 30 metrech...není to Jindro náhodou právě to, na co sis stěžoval loni po EL??? Kdyby Jindra toho Vorlise radši neřešil v tom rozhovoru, udělal by lépe...měl říct, že je super že takového hráče máme...taky mohl kritizovat takového Douděru za jeho neefektivní chování na posledních 30 metrech, ale to neudělal...naopak. Kdyby Jindra víc uznaval i takové hráče, mohli jsme loni v té EL i něco uhrát. Ono totiž i u Kušeje to dlouho trvalo, než se dostal na hřiště. A nakonec bez něj by úvod sezóny byl velmi špatný. Takovej Prekop má být vysněná posila pro Jindru...tak jsem se teda dneska koukal, co to je za vysněnou posilu....kdyby Jindra upustil od některých věcí, už mohl být top trenér třeba i v Bundeslize


    Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 20:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      wimpy     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:12 |  
      5 0

      Mě docela překvapilo při tom protiútoku, ze kterého vzešel přímák a vyloučení Camary po faulu na Provoda, že to Vorlický doplňoval vyloženě klusem, žádnej sprint a to byl ve hře chvíli.

  102. Re: Slavia - Karviná 3:1

    SKSKali     před 2 hodinami 13.09.2025 20:46 |  
    6 6

    Tak snad Camaru zas nevyužijeme max jako protiváhu za nějakého bijce do vápna.

  103. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Leksel     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 20:57 |  
    3 3

    Tak 1.půle naše dominance, z toho pouze jeden gól místo potvrzení převahy a uklidnění a pak ve 2.minutě nastavení prásk a krásným gólem z přímáku do šaten srovnáno. Naštěstí nám pomohlo střídání v 2.půli, kdy 2x zazářil Vorlický naprosto identickými góly po zatažení z levé strany a obstřelem na vzdálenější pravou tyč nejdřív pravou nohou na 2:1 a v závěru levou nohou na konečných 3:1. Podle mě hráč zápasu, i když samozřejmě bez asistence ostatních by se neobešel, ale on tu naší gólovou sterilitu rázně protrhl. Spokojenost!
    EDIT: Opravil jsem použité nohy Vorlického, nejdřív střílel pravou a pak levou.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 21:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      urs (přítel SN)     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:02 |  
      1 0

      Opravím nohy - nejdříve pravá utažená na zadní tyč a pak až ta levá šouračka přesně o tyč taktéž křížem na zadní tyčku :) pardooon :))

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        Leksel     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:09 |  
        2 1

        Máš pravdu, chtěl jsem hned opravit, ale zamrznul mi počítač a nepustil mě k tomu až teď. :-)

  104. Re: Slavia - Karviná 3:1

    IJS     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:04 |  
    2 6

    Pěkný zápas a to z obou stran. Jen trochu mi vadilo zdržování brankáře Lapeše. Ale jinak výkon Karviné velmi dobrý! Zápas rozhodl příchod fotbalistů - Kušeje a Vorlického. Když vidím Kušeje jak lehce kličkuje a přechází přes hráče, tak to je fotbal, ale bohužel žádného dalšího "Kušeje" nevidím. Zato vidím tvrdého a soubojového Prekopa, kterého nechci po prvním zápase kritizovat, ale v podstatě jsem od něho víc ani nečekal. Myslím, že to bude útočník č. 5! Jsem moc rád za Lukáše Vorlického, a úplně přesně ho popsal JiT : dopředu 95 % a dozadu 5 %. Proto ho nemůžou vzít ( zatím! ) do LM, kde budeme spíš pod tlakem. Trochu mě poděsila hra obrany. Tohle na LM nebylo. Standard odvedl jen Holeš. Zima se do hry určitě dostane a bude zase oporou, ale obranné schopnosti Chaloupka mě trochu děsí. Bořil je lepší. A ještě bych pochválil Ondru Zmrzlého. Dnes hrál svůj nejlepší podzimní zápas.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      wimpy     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:10 |  
      0 2

      Zatím jen z tribuny mám úplně opačný pocit, líbil se mi Chaloupek, Zima standard a Holeš střídal dobré momenty se slabšími.

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        IJS     NOVÝ před 29 minutami 13.09.2025 22:28 |  
        1 1

        Zdravím, to je zajímavý pohled, jak se lišíme! Můj je samozřejmě jen z TV ( bydlím daleko! ), ale kamery opakovaly několik situací, kdy Chaloupek nestíhal jít do souboje a nebo ho prohrál pro svojí horší obratnost. Nicméně já mu fandím a ve vápně soupeře je fakt nebezpečný. Jenže v LM se tam asi mockrát nedostane...


        Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2025 22:28) . Zobrazit původní komentář

  105. ahoj

    wotlemburg     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:10 |  
    7 8

    Nejlepší je přečíst si příspěvky odborníků od stavu 1:1 do 2:1. Pak už je to nuda, samá chvála.

  106. Re: Slavia - Karviná 3:1

    PetCC     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:22 |  
    9 0

    Jak choreo dobrý, ale pláštěnky používat, jen když je pod 15 stupňů.
    Na sluncem zalitém východě se to nedalo vydržet víc jak pět minut, jinak bychom se mohli přejmenovat na Tribuna smradu!
    :-)

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      Slávista 51     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:35 |  
      1 2

      TAK JEST
      !

  107. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Hlavis     NOVÝ před 2 hodinami 13.09.2025 21:23 |  
    24 8

    Erik Prekop vyčníval.
    Vyčníval nekvalitou, které do dnešní Slavie nepatří.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      Alanor (admin)     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:52 |  
      27 5

      Je smutný a vypovídající paradox, že zrovna takového hráče trenéři hned šoupnou do základu, zatímco každého nového hráče, který umí trochu kopat, měsíce dusí, jak si musí zvykat na náš styl. Ach jo.

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        wimpy     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:54 |  
        7 3

        Tak to je celkem logický, ne? Prekopa asi do kombinací moc nedostanou, do soubojů může chodit z fleku. Teda aspoň jsem to od něj čekal.

        • Re: Slavia - Karviná 3:1

          Barlblog     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 22:11 |  
          4 5

          Takovou roli může plnit průměrný druholigový kopáč s rychlostí, kterou mimochodem Prekop nemá. Jeho přestup je krok vedle. V Baníku byl součástí zhruba 35% akcí, které vedly ke vstřelení branky. Očekávané body zhruba 0,25 na zápas. Pokud bude hrát, asi svých 10 - 13 branek vstřelí, pokud ale bude hrát, protože na ně potřebuje strašně času.

          Náš kritizovaný Chytil má 42% a 0,33. Chorý má např. 44% a 0,42.

          Trenéři jsou nepoučitelní. Jako s Krmenčíkem v bledě modrém. U Klimenta je alespoň ta jeho kvalita očividná, když je náhodou mimo marodku.

          • Re: Slavia - Karviná 3:1

            wimpy     NOVÝ před 41 minutami 13.09.2025 22:16 |  
            6 0

            Až takhle bych to neřekl, na kvalitní obránce musí být i ten bijec trochu vyššího levelu. Trenér to v něm vidí, ale dneska to opravdu nepředvedl. Chytil proti němu vypadal jako Salah a Kušej jako Messi.

          • Re: Slavia - Karviná 3:1

            záplata     NOVÝ před 12 minutami 13.09.2025 22:45 |  
            1 3

            Ty čísla ti jsou k ničemu, Prekop je první posila, která stihla hned na prvním tréninku úplně všechny pokopat a to se u nás cení, tréninky pak mají podle našich trenérů pořádný grády.

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        indy14     NOVÝ před 39 minutami 13.09.2025 22:18 |  
        5 6

        Bohuzel Prekop je ustrel mimo ale tim ze je to hrac realizaku tak duvera a ochrana bude velka

  108. Re: Slavia - Karviná 3:1

    Ladislav (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:32 |  
    5 3

    Tak jsem si pustil sestřih našeho zápasu na Livesportu a jedna z posledních vět komentátora mne rozesmála … „Druhý gól Vorlického v utkání znamenal pojistku slávistického vítězství a DOČASNÝ posun na první místo tabulky …“ Tak buď ti rudoši mají svoje lidi všude anebo že by dotyčný znal budoucnost ?
    https://www.livesport.cz/zapas/fotbal/mfk-karvina-dKoDZLRL/slavia-praha-viXGgnyB/video/1212019/?mid=t0qGPkyK

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      martyni (přítel SN)     NOVÝ před 17 minutami 13.09.2025 22:40 |  
      0 0

      Jo, taky mě to pobavilo.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      urs (přítel SN)     NOVÝ před 12 minutami 13.09.2025 22:45 |  
      0 0

      Milý Ladislave, ti komentátoři jsou dlouhodobě neposlouchatelní, a nóbrž nemají nic - charisma, um a co víc, smrděj Sraltou. To vše dokresluje často naprosto dementní režie, kdy přepíná opakovačky kdejakejch akcí přesně v momenty, kdy se na trávníku děje něco důležitého. Total amatérismus, zlatá ČT a to si nedělam srandu. Měj hezký den a ve středu věř, že to urveme.

  109. JO DOBRÝ,

    Slávista 51     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:43 |  
    1 0

    PYRO BĚHEM ZÁPASU NEBYLO,
    jenom by to tam mělo klukům víc padat/jinejm to tam při takových šancích padá,
    v poháru / LM, by byl takový výsledek dobrý,
    při losování vybírat stranu tak, aby v druhém poločase byla branka soupeře u kotle,
    no.

    • Re: JO DOBRÝ,

      wimpy     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:45 |  
      8 1

      Tou poslední větou jsi mně dostal málem jsem si vyprskl pivo na monitor. :-)

  110. Příjemný večer

    silikat     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:45 |  
    9 2

    Karviná v Edenu nezklamala,stejné jako někteří naši hráči jak současní,tak bývalí v jejím dresu.Letošní sezónu jí dost sleduju,protože na její fotbal se dá koukat.Neplatí to vždy,obzvláště proti slabším soupeřům.Jsem šťastný za Lukáše V.,protože to je pravý fotbalista.Prekop mi potvrdil můj názor,že to byl zbytečný nákup.Některá rozhodnutí realizáku mi nejdou na rozum.Zamilovanost do bojovníků bez fotbalovosti je až chorobná.V týmu by měl být spřávný mix.Před středou mám docela obavy.

  111. Re: Slavia - Karviná 3:1

    domácí     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:46 |  
    8 1

    Prekop měl hroznou premiéru, ale jeho lepší časy přijdou.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      wimpy     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 21:46 |  
      19 2

      Musím přiznat, že byl horší, než jsem čekal, že bude.

      • Re: Slavia - Karviná 3:1

        urs (přítel SN)     NOVÝ před 18 minutami 13.09.2025 22:39 |  
        3 3

        Snad to byly jen nervy, v Baníku byl fest výraznej. Dejme mu čas.

    • Re: Slavia - Karviná 3:1

      mig52     NOVÝ před hodinou 13.09.2025 22:09 |  
      4 12

      V roce 2034

  112. Posily

    daadyy     NOVÝ před 9 minutami 13.09.2025 22:48 |  
    2 2

    Zajímavé, nekopa typu Prekop nastoupí po přestupu hned. A fotbalisti typu Kusej nebo Cham na svoji šanci musí čekat půl roku..