Včerejší zápas se nehodnotí úplně příjemně, pro začátek se tedy odpíchněme od toho pozitivního. A v duchu už zlidovělé hlášky "důležitý jsou body, na zbytek se vyser" i toho nejpodstatnějšího, tedy výsledku. Slavia těžký zápas dotáhla i díky Staňkově "last minute" zlikvidované penaltě k cenné venkovní výhře. Ta se na hřišti Slovácka počítá a třeba loni v bodově skvělé sezoně jsme na ni po bezbrankové remíze hned v 1. kole nedosáhli.
Další výraznější pozitiva ale těžko hledat, snad jen zlepšený výkon po změně stran a povedené nasazení Schranze s Mosesem. Ale popořádku. Už od úvodního hvizdu bylo patrné, že domácí sází na čistou fotbalovou destrukci. Proti favoritovi se taková taktika dá leckdy čekat, nicméně hlavně polehávání a zdržování od úvodního hvizdu je za hranou a rozhodčí by ho neměli tolerovat, což se v realitě bohužel často neděje a fotbal tím trpí. Druhou stranou mince je fakt, že Slavia má mnohem větší finanční možnosti než domácí a s jejich betonem by si měla umět poradit mnohem lépe. Při probenděné první půli (už potřetí ze tří zápasů v této sezoně!) totiž nemohla být řeč o nějakém zahazování šancí nebo o tlaku bez finále. Realita byla ještě horší, protože Slavia se naprosto přizpůsobila stylu soupeře a oba týmy tak víceméně nakopávaly dlouhé míče a snažily se je v soubojích vybojovat. Sešívaní sice měli mírnou převahu, ale i tak to je od nás po herní stránce strašně, strašně málo a naše hra by v takovém zápase měla vypadat úplně jinak. Razítko tomu daly mizerně kopané standardky, ze kterých by si měl favorit umět pomoci - když už ne ke gólu, tak aspoň ke tlaku.
Po změně stran se náš projev i díky dvojímu střídání zlepšil. Schranzova gólovka ale zůstala nevyužita a domácí pak náš tlak otupili. Naštěstí jsme se nakonec v 70. minutě dokázali gólově prosadit, když branku z větší části zařídil Kušej, který je od té doby, co v našem dresu začal nastupovat, rozdílovým hráčem. Paradoxně je to taky jeden z mála hráčů v kádru, který je dobře technicky vybavený a nemá výkon postaven především na fyzičnosti, čímž se kádr Slavie pod taktovkou trenéra Trpišovského vyznačuje. Opravdu by hráčů takovéhoto typu nesnesl náš kádr více (nejenom já na to upozorňuji už více let, kdy se totožná slabina Slavie stále opakuje, a výborná zkušenost s Kušejem takové volání zdůrazňuje o to více)?
Slovácko do našeho vstřeleného gólu nevyslalo ani jediný střelecký pokus, o to smutněji pak vyznělo, když jsme v hektickém závěru sami vyklidili pole a nechali soupeře centrovat do vápna. Varováním byla už hlavička Kvasiny, při poslední standardce zápasu (navíc následně odvrácené!) přišel zkrat Chorého, který oplácel domnělý faul a pěstí udeřil brankáře Heču do choulostivých míst. Nejenže takové chování nemá na trávníku co dělat, Chorý tím navíc zavinil penaltu, kterou hodil přes palubu i celý tým. Bohužel tím jen potvrdil, že podobné nesportovní excesy provází celou jeho kariéru (ačkoliv červené kartě dosud paradoxně i kvůli chybám rozhodčích unikal). Tíhu okamžiku naštěstí neunesl vyhlášený penaltový mág Daníček (do té doby rekordně proměnil všech 20 předchozích pokusů!) a Staněk ho fantasticky vychytal a Slavii tím zachránil cennou výhru!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 8 - Pokud první dva zápasy nevypadal v největší fazóně, tak to chycenou penaltou ve 100. minutě na Slovácku naprosto vynahradil. Hned poté se pískal konec, takže tím Staněk Slavii vychytal dva body navíc. Situaci výborně přečetl a na zakončení Daníčka si počkal. Jinak měl vzhledem k pasivitě Slovácka minimum práce. Vyzdvihl bych dobré vyběhnutí a vyboxování centru v samotném úvodu, naopak v první půli se mu nedařila hra nohama, kdy několikrát lacino poslal míč do zámezí.
Tomáš Holeš - 5 - Dozadu moc práce neměl, ale při takovém obrazu hry bych od něj čekal lepší rozehrávku i podporu útoku.
David Zima - 6 - Z našich obránců hrál nejlépe, podal přesvědčivý výkon. Lepší šestka.
Jan Bořil - 5 - Hodnocení stejné jako u Holeše. Čekal bych lepší rozehrávku i podporu útoku. Spolupráce Bořila se Zmrzlým na levé straně nefungovala.
David Douděra - 5 - Průměrný výkon, fotbalový nadstandard nepřidal. Už podruhé během tří kol si nechal dát naprosto stupidní žlutou kartu při střídání.
Christos Zafeiris - 6 - Pro naše střední záložníky to byl těžký zápas. V první půli do značné míry jen sledovali, jak je přelétávají dlouhé míče. A Zafeiris ani Sadílek nejsou habáni do vzdušných soubojů. I tak bych u nich čekal více kombinace po zemi. Zafeiris se ve druhé půli zvedl a nakonec patřil k našim lepším hráčům.
Michal Sadílek - 4 - Kvůli neustálým nákopům byl často mimo těžiště hry, i tak bych od něj čekal více. Kopání rohů se mu příliš nedařilo.
Ondřej Zmrzlý - 4 - Třetí nepřesvědčivý výkon v řadě. Je třeba konstatovat, že Zmrzlý má výrazně horší formu, než s jakou končil minulou sezonu. Svou šanci teď dostal, nevyužil ji a nedivil bych se, kdyby ze základní sestavy vypadl.
Vasil Kušej - 7 - Výkon na hranici šest až sedm, po herní stránce to žádný uragán nebyl. I tak patřil mezi naše aktivnější hráče a hlavně skvěle provedenou rozdílovou akcí prolomil ve spolupráci se Schranzem naše střelecké mlčení. Jen tím potvrdil, že je poslední měsíce naším nejlepším hráčem, což vyniká o to víc, když nemá formu Provod.
Tomáš Chorý - 3 - Podobné hodnocení jako u Holeše v 1. kole. Herně odehrál Chorý dobrý zápas a patřil k našim nejlepším hráčům. Dost míčů udržel a byl na hřišti cítit, i když soupeři několikrát prošly i zákroky za hranou pravidel. Svůj výkon však zcela devalvoval zkratem, kdy oplácením mimo hru zavinil penaltu. Vzhledem k době prohřešku to mohlo být ještě více fatální než zmíněná Holešova hrubice s Hradcem. Takové jednání nemá (nejenom) v profesionálním fotbale místo.
Lukáš Provod - 5 - Horší pětka a silně průměrný výkon. Provod v minulé sezony dlouho patřil k tahounům, nyní ale působí zataveným/utahaným dojmem a jeho výkony v úvodu ligy se nevymykají ligovému průměru. Celá Slavia potřebuje, aby přidal.
David Moses - 6 - Hru oživil a působil mnohem živějším dojmem než náš střed zálohy z první půle. Po hodině hry se ve vápně prodral i k zakončení, které bohužel letělo nad. Po menším výpadku kvůli zdravotním problémům ho příště jednoznačně čekám v základní sestavě, kam svými výkony patří.
Ivan Schranz - 7 - Jeho střídání se povedlo, hru s Mosesem oživili. Brzy po změně stran se dostal dobrým náběhem do šance, tu ale ještě neproměnil, když si míč navedl až příliš k brankáři. Zaváhání v zakončení ale napravil v 70. minutě, kdy vstřelil vítězný a jediný gól v zápase. Většinu rozdílové práce z mého pohledu odvedl Kušej, ale i Schranz si dobře naběhl a protlačil se k hlavičce. Pokud bude v náležité kondici, tak bych příště na hrotu útoku radši vsadil na něj než na Chytila. A to i kvůli změně způsobu hry, kdy doposud až příliš nakopáváme míče vzduchem.
Mojmír Chytil - 4 - Odehrál hraniční počet minut a hodnotit bych ho nemusel, nicméně jsem se rozhodl, že ho oznámkuji. Chytil totiž po svém příchodu jen potvrdil, že není ve formě a hned několik akcí vyřešil vyloženě špatně. Pokud chce mít větší roli ve Slavii, tak potřebuje přidat. A vzhledem k trestu Chorého okamžitě!
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (114)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
červenobílý před 3 měsíci 04.08.2025 17:18 |David Moses patří do základu a doufám, že na postu Ondřeje Zmrzlého budeme brzo hodnotit Jense Haugeho.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
sule před 3 měsíci 04.08.2025 17:30 |Slavia někde projevila zájem o Jense Haugeho? Pokud ano, prosím o odkaz.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Lunaris před 3 měsíci 04.08.2025 18:16 |Zápas jsem si nechal až na dnešek, že se teda v klidu podívám s vědomím, že se vyhrálo, ale teda ten konec jsem nečekal. Nevypadá to, že bychom měli rozhodčí nějak ošetřené, jak se báli kluci z fotbalu.
Slovácko absolutně bez ambic něco předvést do útoku, to byl beton, do kterého se těžko dostávalo. Pořád nehrajeme optimálně a sráží nás spousta technických nepřesností. To si nemůžeme v takovém zápase dovolit, protože ta hra pak neplyne.
Co se týče hodnocení, tak Holeš i Zima minimálně o stupeň lepší, oba výborný výkon.
Jindra Trpišovský klobouk dolů za změny, se kterými jsme šli do 2. půle.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Fufin před 3 měsíci 04.08.2025 19:34 |Asi největší ostuda je to připosrané bránění 1:0 . Za to si takhle zkušení hráči zaslouží 3 komplet.
Uhrát to v klidu na půlce, nemáme
" téma týdne " a řešíme maximálně Zmrzku :-))
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Kikoriki před 3 měsíci 04.08.2025 20:11 |Byla to holomajzna. Ale tri body. Chorý je můj borec, mám ho rád a stojím za ním. Posral to, ale zase bez něj zkusíme jiný fotbal a ono to půjde.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Bati před 3 měsíci 05.08.2025 06:52 |Bohužel to co vyvolal Chorý v médiích alespoň ukazuje, co je to tady za žumpu a jak lidem leží Slavia v žaludku. Kdyby to byl hráč Budějovic, tak o tom 5 minut po zápase, už ani nikdo neví... Njn okurková sezóna .. a lynčování táhne ..
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
kupik před 3 měsíci 04.08.2025 20:54 |Dobrej večer, přátelé
tak jsme se dočkali, už je to tady.
Hon na T.Chorýho začal. Kdejakej odborník, znalec a expert, každej kdo má do prdele díru volá po jeho exemplárním potrestání. Folprecht, Diviš a řada dalších.
V žádným případě nechci jeho provinění omlouvat či zlehčovat.Udělal ptákovinu, udělal. Avšak nutno se podívati na jeho reakci v celým kontextu začátku nový ligový sezony.
Není snad jedinej zápas, aby nebyl vokopanej jak řádek brambor. Není zápasu, aby na něm nezkoušeli soupeři umění zápasu stylu volnýho či sumo.
T.Chorý na svojí vejšku má mimořádně dobrou techniku a krytí míče a v tom je celej problém.
Všichni se snažej ho dostat, jdou po něm bez milosti. Každej mančaft má jediný téma.Chorý.Zničit.
Keci rozličnejch komisí jak se mají chránit hráči jsou ubohou proklamací a rozhodčí jsou buď slepí nebo maj instrukce.
Naše liga se mi jeví ještě tvrdší než loňskej ročník, alibistický gesta sudích hraj dál, bylo to přes balón jsou k smíchu.
No a pak se tedy přihodí taková věc, jako ta v Hradišti.
První kdo fauloval T.Chorýho byl Heča. Tečka. A co následovalo dále netřeba pitvat.
Přátelé, slušně řečeno, jsem nasrán.
Jestli se bude soutěž ubírati tímto směrem, tak je jasný, že budem tlačit káru do kopce.
Viz pentle Bubenče a včerejší zákrok Ucheny. Nastavení v 1. půli 1 minuta a gól tuším 47 a něco.
Ale zpátky ke Slovácku.Trenér domácích tvrdil, že dělba bodů by byla spravedlivá. Omyl.
Nikoliv.
S tímhle antifotbalem, poleháváním, natahováním a jedinou střelou se destruktivní připosrané Slovácko má přehráti minimálně rozdílem dvou branek.
Bohužel, není tomu tak a svůj díl na tom mají i rozhodčí.
Tím však neomlouvám výkon některých našinců, nebyl jména Slavia hoden.
Jsem rád, že Ch.Zafeiris se začíná dostávat do tempa, a D.Moses musí do základu. Je hřích nechat ho sedět.
No a snad malinko optimismu na konec.
Jak se říká, všechno špatný k něčemu dobrý.
Slavia bude nastupovat v jiný sestavě a s jiným herním plánem.Toť rébus pro soupeře a naše výhoda.
Doufám, že už proti Teplicím.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
kostelnivlajka před 3 měsíci 04.08.2025 21:07 |Hlavně aby to nebyl rebus pro náš team, často to vypadá, že se vidí poprvý
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
rakusan před 3 měsíci 04.08.2025 21:18 |Přesně popsáno, díky.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
rak (přítel SN) před 3 měsíci 04.08.2025 23:31 |Ještě by se dalo poznamenat, že pro LM snad trest neplatí. Chorý bude odpočatý a soupeř nebude dopředu vědět, jestli ho postavíme nebo ne.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
starec před 3 měsíci 05.08.2025 10:34 |Kupiku, za mne - úplně výstižné. Nechápu, že i z vlastních řad přichází jednoznačně hysterické odsouzení. To by ti moralisté byli - li by pokopaní, reagovali hubičkou? Reakce Chorého se mi taky nelíbila, trest zaslouží, to ano, ale nač ten hon na čarodějnice? Hodně toho u nás odvedl a doufám, že v tom bude pokračovat
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 3 měsíci 05.08.2025 12:11 |Děkuji, je to přesne shrnutí!
bodování OK
žbl68 před 3 měsíci 04.08.2025 21:13 |možná schytám vagon čočky ale jemi to šumák - tohle hodnocení je jak z iprasečíhosportu ... :-(((
" Bohužel tím jen potvrdil, že podobné nesportovní excesy provází celou jeho kariéru (ačkoliv červené kartě dosud paradoxně i kvůli chybám rozhodčích unikal). "
v neděli jasná červená a pencle bez debat, ale co kdy kde komu v minulosti vlastně provedl? někoho zranil vyřadil na x zápasů ? všichni rozhodčí mu nadržovali? jasné hraje abnormálně tvrdě, brání se hrozně nepříjemně, na hraně, ale že v něm byla čirá záludnost a zlo ? na druhou stranu taky schytává maximum (to není omluva na neděli) a sorryjako ale jak bylo psano v jiných příspěvcích tohle je hodno honu na čarodějnice s.Bobliga ...
udělal průser, ok, dostane trest za mě 4 + 2podmínku, např. .... ale tahat ted na něj kde co když minulou sezonu jde část titulu i za ním? to jsou "fans" obraty o 180,360,720° ... velký palec dolů - at on ukáže jak se s tím dál popasuje ..... pokud by se cokoliv podobného mělo opakovat pak velký červený vykřičník a - laskavý čtenář si doplní sám ...
Re: bodování OK
rak (přítel SN) před 3 měsíci 04.08.2025 23:27 |Ano. Snad nikdo tady ten Chorého zkrat neobhajuje, ale pro trest by se mělo přihlížet k tomu, co ten zákrok způsobí resp. by mohl způsobit. Třeba Frydrych evidentně nechtěl udělat na Klimenta hrubý zákrok se zraněním, ale zlomil mu nohu a je prostě za to zodpovědný, úplná náhoda to nebyla. Dostal velký flastr a teď mu byla část prominuta. Beru v podstatě obojí. Chorý se tedy ohnal cíleně, ale to je vše. Těžko dokazovat, že to chtěl právě tam. Ale někteří to asi cítí jakoby sami na sobě nebo co a odstavili by ho za to navždy.
Nechci to opakovaně sem psát, ale mám pořád před očima, protože jsem to měl blízko, jak se řítí šílený ničím nevyprovokovaný Cedidla na Ewertona bez snahy hrát míč, netvrdím, že ho chtěl zrovna zranit, ale byla to velká prasárna. A nic. Ještě dělal pak chudáka, že ho někdo kritizuje. Nedávno zrakvil v Plzni Jedličku. A zase nic. Úplně se mně udělalo špatně, když jsem viděl info, že bychom ho snad chtěli. To bych asi opravdu nestrávil. Nevím, že by Chorý někdy takto někoho odstavil.
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2025 23:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ano. Snad nikdo tady ten Chorého zkrat neobhajuje, ale pro trest by se mělo přihlížet k tomu, co ten zákrok způsobí resp. by mohl způsobit. Třeba Frydrych evidentně nechtěl udělat na Klimenta hrubý zákrok se zraněním, ale zlomil mu nohu a je prostě za to zodpovědný, úplná náhoda to nebyla. Dostal velký flastr a teď mu byla část prominuta. Beru v podstatě obojí. Chorý se tedy ohnal cíleně, ale to je vše. Těžko dokazovat, že to chtěl právě tam. Ale někteří to asi cítí jakoby sami na sobě nebo co a odstavili by ho za to navždy.
Nechci to pořád opakovaně sem psát, ale mám pořád před očima, protože jsem to měl blízko, jak se řítí šílený ničím nevyprovokovaný Cedidla na Ewertona bez snahy hrát míč, netvrdím, že ho chtěl zrovna zranit, ale byla to velká prasárna. A nic. Ještě dělal pak chudáka, že ho někdo kritizuje. Nedávno zrakvil v Plzni Jedličku. A zase nic. Úplně se mně udělalo špatně, když jsem viděl info, že bychom ho snad chtěli. To bych asi opravdu nestrávil. Nevím, že by Chorý někdy takto někoho odstavil..
Skrýt původní komentář
Re: bodování OK
žbl68 před 3 měsíci 05.08.2025 11:57 |pravdu díš klepetnatý kolego ... :-)
Re: bodování OK
obiwan před 3 měsíci 05.08.2025 12:07 |Je možné, že Chory odstavil na pár dnů Hecu od manželských povinností, ale vliv na funkci brankáře to asi mít nebude... Jinak vše, cos napsal rád podepisuju!
Re: bodování OK
žbl68 před 3 měsíci 05.08.2025 12:44 |otázka jestli manželka nebude radši :-)))
Re: bodování OK
obiwan před 3 měsíci 05.08.2025 12:52 |Jestli ona Choryho nepodplatila :-)))
Re: bodování OK
žbl68 před 3 měsíci 05.08.2025 16:02 |no comment :-)))
Re: bodování OK
Alanor (admin) před 3 měsíci 05.08.2025 09:37 |Prosím tě, úplně stačí ty 2 zákroky na Sörensena. To byly naprosto cílené prasárny, kdy Chorý věděl, co dělá. A 99 % fotbalistů takový úlet za kariéru nemá. Je to úplně to stejné jako kousance Suáreze, blikance Řepky nebo šlapání na protihráče v podání Petržely.
A jak spekuloval níže rak, tak k následkům i nebezpečnosti zákroků se samozřejmě u trestů přihlíží. Frydrych sice soupeři nohu zlomit nechtěl, i tak to ale byl velmi nebezpečný zákrok zezadu. A dostal nakonec 6 zápasů (a podle napasování na řády bylo těch nejdříve udělených 10 asi minimum, které takto komise "šalamounsky" zmírnila kvůli smolným okolnostem, kdy ho Frydrych nezprasil vyženě chtěně tou nohou ve skluzu, ale jakýmsi "přisednutím"). Střízlivě odhaduji, že Chorý dostane menší trest, osobně to vidím na 4-5 zápasů, což by bylo odpovídající k povaze (velmi nesportovní chování) i nebezpečnosti (která byla nízká) zákroku.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2025 09:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Prosím tě, úplně stačí ty 2 zákroky na Sörensena. To byly naprosto cílené prasárny, kdy Chorý věděl, co dělá. A 99 % fotbalistů takový úlet za kariéru nemá. Je to úplně to stejné jako kousance Suáreze, blikance Řepky nebo šlapání na protihráče v podání Petržely.
A jak spekuloval níže rak, tak k následkům i nebezpečnosti zákroků se samozřejmě u trestů přihlíží. Frydrych sice soupeři nohu zlomit nechtěl, i tak to ale byl velmi nebezpečný zákrok zezadu. A dostal nakonec 6 zápasů (a podle napasování na řády bylo těch nejdříve udělených 10 asi minimum, které takto komise "šalamounsky" zmírnila kvůli smolným okolnostem, kdy ho Frydrych nezprasil vyženě chtěně tou nohou ve skluzu, ale jakýmsi "přisednutím"). Střízlivě odhaduji, že Chorý dostane menší trest, osobně to vidím na 4-5 zápasů..
Skrýt původní komentář
Re: bodování OK
žbl68 před 3 měsíci 05.08.2025 11:56 |nepros mě, kauza sorensen je jasná .... ale co to vypovídá ? - pernamentní recidiva až do smrti?
dle mě by bylo optimální jako trest a vykřičník 4 zápasy s třeba 2-3 měsíční podmínkou .... (podmínka aby si ujasnil hlavu)
shodneme se že to byl ultrablikanec ale ta štvanice na něj a vykřikování všech možných medii - je třeba "zabít" Chorase .... to je přes čáru stejně jako jeho zákrok ..
a na závěr, ted je opravdu nezbytný další útočník + zázoven s tím začlenovaní Pikolona do Ačka ...
Re: bodování OK
Alanor (admin) před 3 měsíci 05.08.2025 12:27 |Z pohledu disciplinárky Chorý samozřejmě recidivista není. Pro trest to je polehčující okolnost, kterou komise zohlední. I vzhledem k tomu řádu jsou ty výkřiky fandů o doživotním zákazu pochopitelně úplně mimo. A úplně mi teda (až teď na Špryňara) nepřijde, že by z toho nějaký novinář dělal zbytečně větší haló a volal po co nejpřísnějším trestu. Čistě napsali, co je v řádech s tím, že do titulku se dá, že to může být až ta vrchní hranice, aby to přitáhlo co nejvíc kliků. Ale to je úplně běžná praxe u kteréhokoliv jiného hráče.
Já to ale myslel v tom smyslu, že je to hráč, které ty úlety, kdy mu přepne, na hřišti má. Že takovou věc 99 % hráčů neudělá za život nikdy a nedělej si iluze, že pokopaný není občas každý. Když jim rupnou nervy, tak maximálně strčí nebo se oženou, ne ale ve smyslu, že dají pěstí do koulí, nebo hlavičku protihráči (tam to bylo navíc promyšleně bez předchozí bezprostřední provokace nebo zákroku na Chorého).
Nevím, jestli si Pikolona viděl hrát, ale podle mě to aktuálně určitě není hráč, který by měl áčku pomoci. Do budoucna je to taky otazník, jestli to vůbec bude na ligu. Teď má sice jakž takž střeleckou formu, ale herně je spíš podprůměrný hráč, na kterého musí ostatní pracovat.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2025 12:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Z pohledu disciplinárky Chorý samozřejmě recidivista není. Pro trest to je polehčující okolnost, kterou komise zohlední. I vzhledem k tomu řádu jsou ty výkřiky fandů o doživotním zákazu pochopitelně úplně mimo. A úplně mi teda až teď na Špryňara nepřijde, že by z toho nějaký novinář dělal zbytečně větší haló a volal po co nejpřísnějším trestu. Čistě napsali, co je v řádech s tím, že do titulku se dá, že to může být až ta vrchní hranice, aby to přitáhlo co nejvíc kliků. Ale to je úplně běžná praxe u kteréhokoliv jiného hráče.
Já to ale myslel v tom smyslu, že je to hráč, které ty úlety, kdy mu přepne, na hřišti má. Že takovou věc 99 % hráčů neudělá za život nikdy a nedělej si iluze, že pokopaný není občas každý. Když jim rupnou nervy, tak maximálně strčí nebo se oženou, ne ale ve smyslu, že dají pěstí do koulí, nebo hlavičku protihráči (tam to bylo navíc promyšleně bez předchozí bezprostřední provokace nebo zákroku na Chorého).
Nevím, jestli si Pikolona viděl hrát, ale podle mě to aktuálně určitě není hráč, který by měl áčku pomoci. Do budoucna je to taky otazník, jestli to vůbec bude na ligu. Teď má sice jakž takž střeleckou formu, ale herně je spíš podprůměrný hráč, na kterého musí ostatní pracovat..
Skrýt původní komentář
Re: bodování OK
žbl68 před 3 měsíci 05.08.2025 12:41 |ok, dobrá
no viděl a nepříjde mi úplně marnej jako útočník č. 1 z něj ted fakt nebude, ale áčku by pomoct mohl ... když mu to tam bude např. Kušej furt sypat (ten doufám hned tak neodejde, protože to je ted motor týmu...)
Re: bodování OK
Lukavo před 3 měsíci 06.08.2025 09:16 |Ale on se právě jenom ohnal,..
Kdyby tam heča neležel jak kurva připravená na akci, tak ho vzal do nohy.
Doufám, že fakt tady nikdo nevěří, že mu mířil na bimbase.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 05.08.2025 06:37 |Prosím JiT, aby s tímto stavem rychle něco udělal, protože tady ryba smrdí od hlavy. Hoďte vaši "konzervu" za hlavu. Stěžujete si na nízký čistý čas, soubojovost a přitom náš tým tomuto trendu jde v této sezóně zatím naproti. Přestaňme vytloukat soubojovost soubojovostí a přehrávejme soupeře technikou, kombinací, rychlostí, prostě fotbalovostí. A hlavně vytáhněte už koule a postavte kluky, kteří mají formu, chtějí hrát kombinační fotbal a soupeře přehrát fotbalovou kvalitou. Domácí zápas s Teplicemi k tomu přímo vybízí.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2025 07:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Prosím JiT, aby s tímto stavem rychle něco udělal, protože tady ryba smrdí od hlavy. Hoďte vaši "konzervu" za hlavu. Stěžujete si na nízký čistý čas, soubojovost a přitom náš tým tomuto trendu jde naproti. Přestaňme vytloukat soubojovost soubojetovosti a přehrávejme soupeře technikou, kombinací, rychlostí, prostě fotbalovostí. A hlavně vytáhněte už koule a postavte kluky, kteří mají formu, chtějí hrát kombinační fotbal a soupeře přehrát fotbalovou kvalitou. Domácí zápas s Teplicemi k tomu přímo vybízí..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Alanor (admin) před 3 měsíci 05.08.2025 09:24 |Vůbec nebudu hájit Slovácko. Jeho výkon byl čistá destrukce a jak jsem psal, za hranou fotbalové taktiky mi přišlo hlavně to polehávání a zdržování od samotného začátku.
Ale přesně stejný názor s tím, že válku z toho mnohdy děláme úplně zbytečně sami, jsem tu už vyjadřoval nejednou v minulosti. Neříkám, že to byl tento případ, tam to tak mělo Slovácko nastavené od 1. minuty. Ale byly zápasy, kdy tam Houštecký od startu zápasu pokřikuje po rozhodčích, soupeři apod. (což tak bývalo, teď oceňuji, že se od červené karty loni doma s Plzní zklidnil), Douděra je provokuje, tak to soupeře fakt může vyhecovat natolik, že ten zápas nechce prohrát za žádnou cenu. A pokud už prohrává, tak si vyleje frustraci v podobě prasáren. Od nás je to úplně zbytečné hrocení zápasů, které bychom měli zvládnout v klidu a fotbalově. Dát rychle gól a je pak dost soupeřů, které to položí a ten zápas zabalí bez většího odporu.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2025 09:26) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vůbec nebudu hájit Slovácko. Jeho výkon byl čistá destrukce a jak jsem psal, za hranou fotbalové taktiky mi přišlo hlavně to polehávání a zdržování od samotného začátku.
Ale přesně stejný názor s tím, že válku z toho mnohdy děláme úplně zbytečně sami, jsem tu už vyjadřoval nejednou v minulosti. Neříkám, že to byl tento případ, tam to tak mělo Slovácko nastavené od 1. minuty, ale když tam Houštecký od startu zápasu pokřikuje po rozhodčích, soupeři apod. (což tak bývalo, teď oceňuji, že se od červené karty loni doma s Plzní zklidnil), Douděra je provokuje, tak to soupeře fakt může vyhecovat natolik, že ten zápas nechce prohrát za žádnou cenu. A pokud už prohrává, tak si vyleje frustraci v podobě prasáren. Od nás je to úplně zbytečné hrocení zápasů, které bychom měli zvládnout v klidu a fotbalově. Dát rychle gól a je pak dost soupeřů, které to položí a ten zápas zabalí bez většího odporu..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Kikoriki před 3 měsíci 05.08.2025 11:21 |Souhlas. Tohle mi hlava nebere. Můžeme se chechtat a místo toho vidíme rudě. A tím vyhecujeme i jindy klidné lavičky k absolutním výkonům.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Akuls před 3 měsíci 06.08.2025 14:37 |Snad se JiT s kolektivem včera dívali na Plzeň a vzali si mustr. Od Rangers nebylo vidět žádné nakopávání či pomalé házenkářské obehrávání, ale neustálý rychlý pohyb, nabízení se, hra na jeden dotek, prolínání řad, kolmé přihrávky, náběhy. Ano, v té rychlosti tam bylo dost nepřesností, ale na Plzeň to bohatě stačilo. Pochybuji, že by třeba v sobotu nějaký teplický zaparkovaný autobus takovému stylu hry odolal.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 05.08.2025 06:41 |Jó a stojím za Chorým. Ogare drž se, tebe přece kdejaký písálek nehodí na ipon!!!
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2025 06:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kolo. A stojím za Chorým. Ogare drž se, tebe přece kdejaký písálek nehodí na ipon!!!.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
koudys2 (přítel SN) před 3 měsíci 05.08.2025 08:01 |Tomáš Chorý, 3 - tohle je úlet. Pamatuju, když si tady jednou natřel Deliho, který od tebe dostal 1 za bohorovný výkon, kdy po jeho chybě jsme dostali gól. Přesto tam měl furt dobré momenty. Kdyby Staněk nechytil tu penaltu, přišli jsme o dva body a na konci sezóny by nás to mohlo dost zásadně mrzet - stačí si vzpomenout o kolik bodů jsme v posledních letech nezískali titul. Mimo to, co udělal Chorý je prostě neomluvitelný a tohle chování patří na druhej břeh. Strašně mě nasr.l. Jsem ten, co mu od začátku fandí a kdekoli a kdykoli se ho zastával. Tímhle své dosavadní (skvělý) působení ve Slávii totálně poplival.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Alanor (admin) před 3 měsíci 05.08.2025 09:18 |Ahoj, to s tím Delim už se řešilo po Hradci u Holeše, ne?
Ještě jednou tedy vysvětlím. U Deliho šlo, pokud si pamatuju, o domácí zápas s Bohemkou, který skončil 2:2. Deli si dal na začátku celkem laciný vlastní gól, kdy nebyl pod tlakem, a pak udělal ještě jednu chybu při gólu na 0:2. Nakonec jsme jen dorovnávali. A hlavně Deliho ten vlastňák na začátku ovlivnil, takže nehrál dobře a i bez těch chyb u gólů odehrál z mého pohledu podprůměrný zápas (i když se tam dílčí dobré momenty asi najít daly, jak píšeš).
Chorý odehrál nadstandardních 90 minut, z mého pohledu výkon mezi 6-7. Úlet samozřejmě strašný. I tak by to ale byl zaviněný jeden gól (samozřejmě přihlížím k tomu, že pro výsledek by to mělo fatální následky) a minimální hodnocení by mi nepřišlo fér (v minulosti tu během těch časů, kdy se hrálo ve spodku tabulky, byli i "borci", kteří svou nekvalitou a liknavostí byli schopni "asistovat" třeba u tří gólů soupeře).
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
guyincognito před 3 měsíci 05.08.2025 10:44 |K výkonu Chorého bych ještě doplnil, že od 75-80 minuty byl zcela vyčerpaný a ani neudržel míč, a ani nenapadal - ve hře byl evidentně držený jen kvůli obraným standardkám. V minulosti tu byli hráči často kritizováni za nedostatečnou fyzickou připravenost a Chorý rozhodně nevypadal, že v momentálním rozpoložení zvládne v intenzitě celých devadesát minut.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 05.08.2025 13:53 |Ta zraněná třísla se projevila, no. Ale tebou popsané není vinou Chorého! Za to bys jej měl spíše pochválit. Jestliže musí při obranných standartkách suplovat nízkou výšku naší sestavy, tedy nevhodně určenou základní sestavu z tohoto pohledu a drží jej tam do poslední vteřiny, měl by se za rypák chytit někdo jiný a ne tu za to mlátit Chorase. Zdá se mi, že hledáš na něj hůl za každou cenu.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2025 13:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ta třísla se projevila, no. Ale tebou popsané není vinou Chorého! Za to nys jej měl spíše pochválit. Jestliže musí při obranných standartkách suplovat nízkou výšku naší sestavy a drží jej tam do poslední vteřiny, měl by se za rypák chytit někdo jiný a ne tu za to mlátit Chorase. Zdá se mi, že hledáš na něj hůl za každou cenu..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
1zippo1 před 3 měsíci 05.08.2025 16:23 |Ono to bylo při jednom doskoku v šestnáctce Slovácka vidět, že utrpěla třísla...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 05.08.2025 09:47 |Jenže fotbal je o emocích a s Dušíny v dnešní době nic nevyhraješ. Zkus vzpomenout, jaký měl podíl na titulu a třeba... . Jasně, byla to kravina, ale spílat mu nebudu. On sám nejlíp ví, co způsobil a nebýt Staňka, že mohlo být ještě hůř!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Alanor (admin) před 3 měsíci 05.08.2025 10:11 |Taky ale nic nevyhraješ s neřízenou střelou, která kvůli vlastním emocím a odplatě klidně potopí v rozhodující okamžik celý tým, že jo.
Chorý to posral a není namístě z něj dělat oběť. Stejně tak si ale zaslouží druhou šanci. Tady se mu to stalo poprvé (v Plzni asi i chyběla ta zpětná vazba, že něco podělal, protože to přikryli rozhodčí), loni tým táhl a měl důležitý podíl na úspěšné sezoně.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 05.08.2025 12:00 |Nikdo nechce, aby hráči byli za Mirky Dušíny, ale také nikdo nechce, aby na hřišti byla neřízená střela, která svým chováním ohrožuje výsledky mužstva. O kreditu klubu nemluvím vůbec, protože takové zákeřné chování je úplně mimo toho být "zlý" třeba jako Bořil.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 05.08.2025 13:47 |Tak já jsem v minulé sezóně viděl, jak neřízená střela, jaks ho pojmenoval, sestřelovala soupeře jednoho po druhém tak, že jsme získali titul, na kterém mĕl klíčový podíl. Tím sestřelováním nemyslím fauly, ale góly, asistence a kopu vyhraných soubojů.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 05.08.2025 14:11 |Hodnotíme chování na Slovácku. Rok vydržel, souhlasím, ale u něj se jedná o opakovaný prohřešek.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Lunaris před 3 měsíci 05.08.2025 14:24 |Horká hlava to bude, ale s tím je zase spojena vítězná mentalita, kterou vrátil spolu s Bořilem do kabiny. Bez jednoho by zřejmě nebylo druhé, jsou to spojené nádoby. Pros and cons
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
1zippo1 před 3 měsíci 05.08.2025 16:12 |Já už jsem se k výše uvedenému několikrát vyjádřil. Byl to blikanec, zkrat, který by asi úplně nejraději vrátil Tomáš Chorý. Nejde to. A jsem dalek jakémukoliv jeho hejtování či zostouzení. Ponese si trest, který vzhledem k mediální "přípravě" bude jistě víc než "příkladný"a "spravedlivý".
Jen se nedomnívám, že jeho zkrat jakkoliv souvisí s naprosto skandálně odpískanou penaltou. Proto mi přijde nespravedlivé psát o spojitosti jeho blikance s možnou ztrátou bodů.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
1zippo1 před 3 měsíci 05.08.2025 16:17 |Omluva, mělo přijít pod DF007
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Monarchie před 3 měsíci 05.08.2025 09:32 |Alanore,
Zimič tu obranu ,, dědků,, držel, uskákal ty jejich věže, 6 je moc málo..
Jinak bolely oči..
Střídání pomohlo..
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Alanor (admin) před 3 měsíci 05.08.2025 09:42 |Na druhou stranu ale měla obrana práci tak 10 posledních minut, jinak Slovácko vůbec nehrozilo a bylo víceméně zalezlé. A rozehrávka nebyla dobrá obecně, při podpoře útoku taky umí být naše zadní trojice viditelnější. To byl na vysvětlení můj pohled při známkování, jinak souhlasím, že Zima hrál dobrý zápas. On i Holeš mohli mít o stupeň vyšší známku, ale vidím to jako drobné nuance.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 06.08.2025 08:44 |No a nutno k tomu přičíst, že ti "dědkové", jak píšeš, žádní habáni nejsou. Když vyjedou někde za hranice a jdou ke stadionu, těžko by v nich někdo viděl stopery!!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
o5aradecek před 3 měsíci 05.08.2025 09:51 |Staněk za 10! :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Taky před 3 měsíci 05.08.2025 12:36 |Taky jsem mu jí dal.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Myšák před 3 měsíci 05.08.2025 15:49 |Já taky!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
guyincognito před 3 měsíci 05.08.2025 11:02 |Vám všem snad s tou obranou Chorého jeblo. Jsou hráči, kteří odehrají kariéru bez jediného zákroku zavánějícího zákeřností - a můžou to být i hodně tvrdí borci. Vy si snad pamatuje, že by Milan Škoda, Deli, Ngadeu nebo Suk snad někdy dali někomu vůbec šanci je obviňovat z podlé hry? A to třeba Milan dostal ta kariéru taky hodně loktů do žeber, okopaných achilovek atd.
A pak tu máme Chorého, který dvakrát zprasil Sorensena, Zimu proti nám naschvál hodil hlavou do země, nesmyslně dohrál Trmala s míčem v ruce a to jsem si jistý, že jsem na něco zapomněl.
Jenom tenhle výčet je víc, než co si pamatuju od všech hráčů Slavie za posledních cca 20 let.
A laskavě tady neargumentujte tím, že s hodnejma klukama nic nevyhrajeme atd. Bořil taky není hodnej kluk ale nikdy nepředvedl nic podobného. Stejně tak Latka , Suchý, Necid, Tavares, Coufal a vůbec všichni “tvrdí” hráči, na které si dokážu momentálně vzpomenout.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Kikoriki před 3 měsíci 05.08.2025 11:14 |Já stojím za Chorým. Myslím že Oli dal někomu hlavičku a že nás to stálo titul - protože Liberec vyrovnal. A taky jsem ho nevěšeli na pranýř. Můj názor.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 05.08.2025 11:58 |Samozřejmě že excesy jsou, např. zmiňovaný Olayinka, ale namátku třeba hlavička v derby Oscara, Oscarů kop do rozkroku v Ostravě. Ale to jsou hráči, kteří nekřičeli JUDE Slavie, od mládí nebyli sparťani a ve své podstatě to skutečně byly ecxcesy. U Chorého je ten seznam příliš dlouhý, takže už to není výjimka, ale spíše pravidlo. A s takovým hráčem fanoušci skutečně můžou mít problém. Něco jiného je být zlý a něco jiného být zákeřná svině.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 3 měsíci 05.08.2025 12:34 |Mě fakt nezajímá, jak se hráč choval jinde, pro mě je podstatné, jak se prezentuje ve Slavii... Až do této neděle byl skoro vzorný, párkrát nějaký teatralni pád, ale on je jedním z těch nejdůležitějších faktorů, které nám v součtu přinesly titul... Před rokem jsem si rval vlasy a jednoznačně jsem ho k nám nechtěl, on ale přesvědčil mě, kabinu a většinu fanoušků. A teď tu důvěru bude získávat znovu... A jestli Oli nikdy nerval Jude Slavie, ale svou hlavičkou nás připravil o body, tak jakou to má relevanci směrem k Chorymu? Ten to řval, ale výsledek je stejný, nedisciplinovanost, mohli jsme taky přijít o tři body...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 05.08.2025 13:32 |No, to jsou silná prohlášení. Mně třeba vadí pokud někdo uráží můj klub jako to udělal Chorý. Navíc sám se prohlašoval za sparťana. Těch průšvihů na hřišti také pár bylo. Zeptal bych se Zimy, jak se cítil, když s ním Chorý fláknul na hlavu, Sorensena jak se cítil po hlavičce od Chorého atd.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Lunaris před 3 měsíci 05.08.2025 14:19 |Dřívější hříchy už si odpracoval na hřišti. Já se ptám fanoušků Slavie, jak se cítili po zisku titulu, na kterém má Choras velký podíl. Věřím, že dobře a věřím, že se Zimičem jsou oba v pohodě.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 05.08.2025 14:27 |Já jen připomenu, kolik bodů nám chybělo v těch třech sezónách, kdy jsme skončili druzí. A teď jsme málem, kvůli stupidnímu chování, přišli o dva body. Kolikrát mu to ještě projde? Pokud za toto nebude vedení klubu a trenéři a spoluhráči na něj naštvaní, tak je něco špatně, protože ohrožuje zvednutí poháru na konci sezóny. A i my fanoušci bychom to mohli a měli vnímat.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 05.08.2025 17:45 |Co už mu prošlo, to mi vysvětli. Vypadá to, že když jsme byli těsně druzí, zavinil to on. Je mi líto všech spravedlivých!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 06.08.2025 07:08 |Tak prošli mu dva útoky hlavou na Sorensena, judo chvat na Zimu v Edenu a další. Pokud ti tohle nestačí v konstatování, že mu něco prošlo, tak je mi líto.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 06.08.2025 08:39 |Kamaráde, ty sis snad u Chorého, když hrál ještě v prádelně, vedl statistiku jeho faulů. Dĕlal sis čárky i u faulů na něj?
Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2025 08:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kamaráde, ty sis snad u Chorého, když hrál ještě v prádelně, snad vedl statistiku jeho faulů. Dĕlal sis čárky i u faulů na něj?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 06.08.2025 09:05 |Tak na tyhle úlety si nemusíš dělat čárky. o tom ví každý, kdo jen trochu sleduje fotbal.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 06.08.2025 11:47 |Ostatní máš taky tak pěkně spočítaný? Tebe musí nasrat i když dá góla.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 06.08.2025 11:58 |Co to meleš? Proč bych se neměl radovat, když dá Slavia gól? To, že Chorý udělal kokotinu a ne poprvé je fakt, který mně vadí a tím, že je to spojeno se Slavií, mně to vadí ještě více. Dokud se v našem dresu choval slušně, tak jsem proti němu negativně nic nepsal a hodlal jsem v tom i pokračovat. Bohužel tohle spustil on svým chováním.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 3 měsíci 05.08.2025 18:13 |Těch bodů nám chybělo minimum... A rozdíl byl ten, že jsme oproti těmto sezonam měli Choryho...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 06.08.2025 07:11 |Rozdíl byl ten, že soupeři v loňské sezóně sbírali výrazně méně bodů. My jsme měli o 3 (slovy tři) body navíc než v předchozí sezóně, přičemž rok předtím jsme už kolo před koncem měli po titulu. Takže s Chorým jsme získali o 3 body víc než v sezóně 2023/2024 a teď nás málem svoji stupiditou o dva připravil.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 3 měsíci 06.08.2025 07:29 |A ten rozdíl vznikl i tak, že jsme právě s těmito našimi konkurenty měli výrazně lepší bilanci, než v těch třech sezonach...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 06.08.2025 09:31 |Už jsem to psal, v loňské sezóně jsme získali jen o 3 body více, než rok předtím bez Chorého.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 3 měsíci 06.08.2025 19:26 |Čili, pokud Ti správně rozumím, celý přínos Chorého v loňské sezóně byl pouhé tři body?
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 07.08.2025 07:08 |To jsem samozřejmě nikde nepsal. Já nezpochybňuji jeho přínos pro kabinu, já zpochybňuji jeho charakter, který až do neděle dokázal v našem dresu držet téměř na pozitivní hladině. Bohužel takové jednání, které předvedl, je neakceptovatelné, tedy alespoň pro mě. To neděle jsem si myslel, že jeho předchozí excesy mohly být způsobeny Plzní, ale evidentně jsou způsobeny jím samotným.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Lunaris před 3 měsíci 06.08.2025 09:46 |5 bodů
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 06.08.2025 11:49 |Měl bys vyhledat psychiatra.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
DF007 před 3 měsíci 06.08.2025 12:00 |Umíš napsat slušný příspěvek? Pravděpodobně ne. Reaguj k věci nebo nepiš nic.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
japhy před 3 měsíci 05.08.2025 11:52 |No, konečně někdo, kdo si taky pamatuje ten faul na Zimu, to byla echt zmrďárna, taky se na něj Deli fest sápal. To bylo to jeho šílený období, kdy hlavně střídal a se zkrvavenejma očima hledal, koho by sejmul.
U nás se hooodně uklidnil, až mi přišel jako otloukánek, co si nechá všechno líbit. Ale holt v sobě toho ďáblíka pořád má a já cením, že ho přes rok někde držel. Teď dostane po tlamě a já věřím, že od toho zase bude dlouho pokoj.
Ale musím se smát, že ho u nás vylili na první dobrou a pod Adolfem nic :)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 05.08.2025 13:41 |Mohl bys mi vysvětlit, proč tu vypisuješ, jak se hráč choval jinde? To abychom za chvíli četli, zda v Plzni defekoval správně do hygienického porcelánu, kurwa.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 3 měsíci 05.08.2025 21:06 |Palec nahoru!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 06.08.2025 11:57 |A v dorostu prej taky dělal pěkný sviňárny, určitě to má tady někdo podchycený!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
obiwan před 3 měsíci 05.08.2025 12:25 |Kladivo na čarodějnice se rozbusilo... A já se ptám, kde byli všichni ti Folprechtove a další, když krivak Wiessner praštil úmyslně Plavsice mezi nohy a jako spoluhráči Srdjana celý zápas nahaneli po celém hřišti? Rok se tihle "novináři" marně snažili najít nějaký úlet, bohužel i mezi námi jsou taci, kteří s velkou chutí hykaji, že oni to přece říkali...
Aby bylo jasno, ten čin odsuzuju, je to nechutný, ale zároveň nemůžu nevidět, jak se u nás ten rok Chory choval... Takže známka je odpovídající, Zimovi bych stupeň pridal, byl spolehlivý a z obrany nejlepší...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Tacit před 3 měsíci 05.08.2025 17:24 |Souhlas.
Na sparťanským iDěsu z Chorého udělali neřiditelné monstrum. Že prý se nedá říct, kdy zas vybuchne a zas někomu vážně ublíží. Jde hlavně o ovlivnění komise, že prý může dostat trest i na půl sezóny.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
ježek před 3 měsíci 05.08.2025 14:21 |heča byl dycky ubulenej- nakonec hrál ve Srandě praha, vůbec bych se nedivil, kdyby to přihrál, dejte Chorasovi 1-2 zápasy stopku, nějakou pokutičku do kabiny a je to cajk.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Lord_Edmund před 3 měsíci 06.08.2025 14:11 |hele, se všim souhlas, ale "nějákou pokutičku" bych nahradil "pokutu , jak obří megakráva":-)
Klidně ať nebere ani korunu po dobu svojí absence. Ten jeho úlet má spousy jistých i možných následků. Svojí pitomostí oslabil Slavii na několik zápasů, málem ji připravil o body ve vyhraném zápase. Způsobil paniku ve vedení Slavie, protože musí urgentně shánět útočníka a nemůže čekat na Klimenta a na zimu. Na ligu mistrů nebude rozehranej...a.t.d.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 05.08.2025 15:28 |Za mě brankář, který gól nezavinil a v nastaveném čase v tak rozjitřeném utkání, chytí penaltu(kterou rovněž nezavinil) a zachrání dva body, za mě nic jiného než 10 s hvězdičkou a to i kdyby přihrál špatně třeba pětkrát a celý zápas mohl jinak v klidu prospat. A to jí ještě chytil střelci, který se 20x za sebou nemýlil!!! Osmička ani náhodou.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2025 17:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Za mě brankář, který gól nezavinil a v nastaveném čase v tak rozjitřeném utkání, chytí penaltu(kterou rovněž nezavinil) a zachrání dva body, za mě nic jiného než 10 s hvězdičkou i to ikdyby přihrál špatně třeba pětkrát a celý zápas mohl jinak v klidu prospat. A to jí ještě chytil střelci, který se 20x za sebou nemýlil!!! Osmička ani náhodou. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
levap před 3 měsíci 05.08.2025 18:40 |Jenom drobnost. Stará pravda říká, že penalta se nedá chytit, ta se dá pouze špatně kopnout. A je to naprostá pravda. Proto brankáři mají svým způsobem penalty rádi, když dostanou gól je to normální, když vystihnou správnou stranu, můžou být hrdiny.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 05.08.2025 18:52 |Nechci Ti odporovat, říká se to tak. Přesto si myslím, že chycená penalta je úspěch brankáře, v tomto případě Staňka a desítku si podle mě zaslouží.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 06.08.2025 08:34 |No, v poslední vteřině, rozhodujíc i dvou bodech, je přímo žerou. Předpokládám, že příště si ji Staněk zařídí sám. Nejlépe v derby. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
levap před 3 měsíci 06.08.2025 12:42 |Vůbec jste nepochopil smysl mého příspěvku.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
mig52 před 3 měsíci 06.08.2025 13:38 |Ale pochopil. Jde o to, že jsou to všecko teoretické řeči, z nichž vyjít může kterákoliv. Proč zavrhovat verzi, že špatně kopnout penaltu může být jakýsi standard. Stejně, jako blbě kopnout roh či trestný kop. A uvědomuji si, že toto jste netvrdil.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
R1200 před 3 měsíci 05.08.2025 17:25 |Je to šíleně medialzované, pokud tomu komise podlehne bude to darda. Měl by příjít trest , zohlednit , že to je 1redka a jede se dál. Byl tu Cantona a Zidane a svět to přežil , je to blb , ale kdo to nehrál , nepochopí. Heča nemá žádné zranění a určitě to nebylo horší, než když dostaneš míčem do koulí, určitě tomu přidal. Za mě kdyby někomu zlomil haksnu, tak horší. Chátra bude žádat veřejný trest smrti na Letenské pláni.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Slávista 51 před 3 měsíci 05.08.2025 17:36 |1***
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 05.08.2025 17:37 |Chorý má štěstí, že útrpné právo už není používáno a trest smrti byl zrušen.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
smichov_2 před 3 měsíci 05.08.2025 22:08 |Jako liga prodáme Šulce na kterém Plzeň stála, prodáme Dioufa hned jak zazáří, no dobře, ale pak nemáme v Evropě prostě co pohledávat. S Panošem a Zmrzlým jako náhradníky.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Slávista 51 před 3 měsíci 06.08.2025 13:51 |MÁLOKDY STOJÍ MUŽSTVO NA
JEDNOM HRÁČI -
i on k sobě potřebuje " nosiče vody ", kteří jsou schopni potit krev.
Přátelé, kamarádi
Flame před 3 měsíci 06.08.2025 15:34 |Zdravím všechny,
Sedí tři dámy na lavičce a jedna praví:" Nejhorší bolest je bolest hlavy". Druhá na to: "Kdepak největší bolest je od zubů". Třetí oponuje:" Drahé přítelkyně, je vidět, že jste nerodily, to je bolest"!
Na vedlejší lavičce sedící postarší gentleman už to nevydrží a slušně se zeptá: "Jak vás tak dámy poslouchám, už vás někdo kopl do kulí?"
1. Není trochu divné, že Heča hned po červené kartě vyskočí jako srnec? Pokud by dostal pěstí do kulí, měli by ho odnést na nosítkách.
2. Ze záznamu fakt nepoznám, jestli to byla pěst, nebo plácnutí dlaní, jak by napovídalo Hečovo rychlé zmrtvívstání.
3. Asi ho trefil, ale předtím dostal tolik ran a myslím, že první fauloval Heča a ještě na něho s chutí šlápnul, také si vybavím jak kolem Chorého běžel v prvním poločase, nandal mu a Chorý se svalil bez odpískání faulu.
Kolik bylo faulů na Chorého od začátku ligy i v loňské sezóně a většinou bez odpískání? Hráči ho okopávají, drží rukama a když upadne je nabádán, že tak velký chlap musí něco vydržet.
Dovolím si ujistit všechny, že fotbal bolí a udržet nervy je dost těžké, kdo to nezažil, může se pohoršovat. Já osobně Chorého chápu a upřímně se přiznám, že nevím, jestli bych Hečovi také jednu nevrazil.
Re: Přátelé, kamarádi
pehacko před 3 měsíci 06.08.2025 19:12 |Rudym buznam se na rozkrok nesahá ani kopackou! Muzes chytit spoustu ošklivých nemoci! Za to bych mu trest dal rozhodne…. Je to nechutne a nebezpecne co udelal!
Mám vysvětlení Chorého jednání
houston (přítel SN) před 3 měsíci 06.08.2025 15:55 |Chorý po pádu na zem uviděl vedle sebe ležet brankáře /oba gólmani byli ve žlutém k nerozeznání od sebe/ a klepnutím chtěl upozornit Staňka, že hra nebyla přerušena, a že tedy musí rychle na nohy ! To, že sudí nechal nastoupit oba brankáře ve stejných barvách je na trest pro něj a to, že se před brankou válí Heča a škemrá tak o faul na něj, to nemohl Chorý v tom mumraji rozpoznat....
Re: Mám vysvětlení Chorého jednání
Flame před 3 měsíci 06.08.2025 17:31 |To je dobrý postřeh :-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 měsíci 06.08.2025 17:07 |Dobrý podvečer Vám všem a protože dobrou kávu už jsem ráno měl:-)), tak se spíš budu věnovat hodnocení zápasu a všeho okolo.
Souhlasím s tím, že Staněk, Holeš a Zima byli nejvíc nadstandartní a to je dobře pro naší obranu.
Bořil mi nepřipadá ještě ve svém módu a jeho souhra se Zmrzlým zatím pokulhavá a není to naše zbraň.
Navíc jeho zahrávání autů trvá poměrně dlouho a než to hodí, tak je každý náš hráč ve vápně obsazen:-(((.
Bořil prostě jen průměr.
Tím se dostávám k naší záloze, která se nám nějak také nemůže dostat do optimální kvality. Je tam dost ztrát a nepřesných přihrávek, ale je to možná i tím, že dost balónů posíláme překopnutím od obránců přes zálohu až do prostorů k vápnu soupeře, ale tam se nám dost často ještě nepovede balon udržet.
Pokud Douděra, Zmrzlý a i Sadílek zahrají jako Bořil takový průměr, tak už jsou to čtyři hráči, kteří oslabují své mužstvo.
Pokud k tomu přidám i Provoda a to mě mrzí ještě víc, tak už skoro polovina mužstva hraje průměr.
Pak je nasnadě, že snaha Zafeirise a Kušeje přijde v mnoha situacích vniveč.
Chci doufat, že se v dalším zápase vrátíme k tomu, že bude postaven Oscar i Moses a dojde ještě k dalším korekturám, kdy se dostane Schranz při absenci Chorého na pozici centrforvarda, kde mu to pasuje a umí to tam.
Ono to možná ani nepůjde udělat jinak, protože ani Chytil zatím není top.
Tisíckrát si můžeme říkat, že Slovácko zdržovalo, faulovalo, trávník byl na prd a ještě suchý, ale to všechno jsme měli mít v paměti (už to udělali několikrát) a podle toho se i připravit. Vždyť jsme na to měli týden.
Ano, hráli jsme dvě utkání venku, nebyla jednoduchá a máme z nich 6 venkovních bodů. To je dobře, jenomže....
pořád to není "vytuněné" a máme problémy.
Vůbec nebudu hledat ospravedlnění, že soupeř zdržuje, že rozhodčí pískal nerovinu a další a další možné důvody proč to nešlo. Byli bychom i pro smích, že zase bulíme.
K Chorému řeknu, že jen on sám si to teď bude muset protrpět se vším, co jeho zkrat přinese. To bude větší trest, než 5 až 6 zápasů distanc, alespoň dle mého názoru.
Mrzí mě to, co Chorý udělal, ale nebudu ten, kdo neodpouští.
Jen si říkám, když jsem si přečetl ubohý a trapný komentář pana Vízka, že karma je zdarma uvidím sám, že může kamenem hodit jen ten, kdo je bez viny.
A to se týká i některých tady na SN.
Budu pevně doufat, že chycená penalta Jindrou Staňkem snad bude tím impulsem, že s Teplicemi předvedeme koukatelný fotbal a začne se naplňovat i to, co řekl náš trenér, tedy, že se postupně ukážeme v plné síle.
"Nec secunda sapientem evehunt nec adversa demittund" - Seneca
Moudrého štěstí nezaslepí a smůla nezlomí.
S úctou
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Flame před 3 měsíci 06.08.2025 17:43 |Zdravím,
máš pravdu, jenom ke kritice nakopávání balónů. Pokud bychom hráli kombinační fotbal na takovém terénu a proti fakt dobře rozestavenému a nažhavenému Slovácku, asi by docházelo k více ztrátám a blíž naší bráně.
Pak je to otázka jedné chyby a Slovácko jde do brejku. Myslím , že to chtěl JT vyřešit překopnutím hřiště a hrou co nejdál od naší brány.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 06.08.2025 20:40 |Sokrate Tvůj komentář vždy čtu a i když někdy s Tebou úplně nesouhlasím, nekomentuji to, respektuji Tvoji neoddiskutovatelnou solidnost a uměřenost(vím, že zrovna ta mi poněkud chybí).
Nejvíc jsem byl zvědav co řekneš ke kauze Chorý. Nezklamal jsi. Díky.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Slávista 51 před 3 měsíci 07.08.2025 07:47 |1***
Nákopy místo centrů
mig52 před 3 měsíci 06.08.2025 20:52 |Dle mne největší chybou je, že balóny na Chorého nakopáváme vertikálně a ne horizontálně, tedy z hloubi pole od obránců, místo z prostoru křídel do vápna. Pak by nemusel tolik zklepávat, ale hned ohrožovat branku soupeře. A ani by ho to nestálo tolik sil a byl by určitě produktivnější s ještě větším přínosem pro tým.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
vršek před 3 měsíci 07.08.2025 09:06 |Slyšel jsem, že v Podcastu, který mají Podroužek s Vackem někdy v minulých dvou týdnech řekl Vacek něco ve smyslu - pokud budou rozhodčí tolerovat opakovanou nečistou hru vůči Chorému, je jen otázkou času, kdy to hráč již neunese...!
No, a stalo se. A znovu musím napsat je opravdu možné a na Slovácku objektivně spáchal Chorý 6 faulů zatímco on byl dle Všetečky faulován pouze jednou? A co se odehrálo na Bohemians....? Lze to opravdu vydržet? No, je profík a měl se udržet....ale ¨...?
To, co se začalo odehrávat od začátku sezóny je brutus útok sparty na nově zvolené vedení LFA a jediným, co jim zbývá jsou jimi v posledních třech letech "vybraní" mladí rozhodčí ( Černý, Rouček, Benešové....) a jimi ovládaná Komise rozhodčích - viz vyhodnocení sporných momentů v naprosté většině vždy ve prospěch tohoto klubu.
Když pominu odporné blábolení a dehonestaci našich hráčů p. Vízkem v sparťanském zpravodaji, objevil se na isport,cz včera rovněž článek šéfredaktora Sportu p. Tomka s nadpisem "Útok na Kovaříkovu komisi? Rozehrává se hra o ovlivnění sudích".
Pokud chcete posoudit zadejte na Seznamu.cz - Útok na Kovaříkovu komisi isport.cz. jinak se mi to hledalo těžko, ale stojí to za to!
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2025 09:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Slyšel jsem, že v Podcastu, který mají Podroužek s Vackem někdy v minulých dvou týdnech řekl Vacek něco ve smyslu - pokud budou rozhodčí tolerovat opakovanou nečistou hru vůči Chorému, je jen otázkou času, kdy to hráč již neunese...!
No, a stalo se. A znovu musím napsat je opravdu možné a na Slovácku objektivně spáchal Chorý 6 faulů zatímco on byl dle Všetečky faulován pouze jednou? A co se odehrálo na Bohemians....? Lze to opravdu vydržet? No, je profík a měl se udržet....ale ¨...?
To co se začalo odehrávat od začátku sezóny je brutus útok sparty na nově zvolené vedení LFA a jediným co jim zbývá jsou jimi v posledních třech letech "vybraní" mladí rozhodčí ( Černý, Rouček, Benešové....) a jimi ovládaná Komise rozhodčí - viz vyhodnocení sporných momentů v zápasech v naprosté většině vždy ve prospěch tohoto klubu.
Když pominu odporné blábolení a dehonestaci našich hráčů p. Vízkem v sparťanském zpravodaji objevil se na isport,cz včera rovněž článek šéfredaktora Sportu p. Tomka s nadpisem "Útok na Kovaříkovu komisi? Rozehrává se hra o ovlivnění sudích".
Pokud chcete posoudit zadejte na Seznamu.cz - Útok na Kovaříkovu komisi isport.cz. jinak se mi to hledalo těžko, ale stojí to za to!
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
vršek před 3 měsíci 07.08.2025 09:46 |Tak článek šéfredaktora Tomka je dne otištěn na celé straně č.08 dnešního vydání sparťanského zpravodaje Sport.
"Hra o vliv na sudí se rozjíždí"...
"No, je to jasné spiknutí - co mohlo vést Pardubice k podání oficiálního protestu proti rozhodčím, když celý zápas byl veden velmi objektivně a dobře"
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2025 12:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak článek šéfredaktora Tomka je dne otištěn na celé straně č.08 dnešního vydání sparťanského zpravodaje Sport.
Hra o vliv na sudí se rozjíždí
No, je to jasné spiknutí - co mohlo vést Pardubice k podání oficiálního protestu proti rozhodčím, když v celý zápas byl veden velmi objektivně a dobře.?
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
doors před 3 měsíci 07.08.2025 10:08 |Ten protest je prapodivný - kromě fanatických antisparťanů ho nechápe nikdo.... A Tomek není jediný, kdo o možném tlaku na komisi mluví ( tedy píše). Zaznělo to i v "Zající" v souvislosti s právě těžko pochopitelném protestu....
Spíše bych chápal protest Ostravy za vyloučení Hapala.
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2025 10:14) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ten protest je prapodivný - kromě fanatických antisparťanů ho nechápe nikdo.... A Tomek není jediný, kdo o možném tlaku na komisi mluví ( tedy píše). Zaznělo to i v "Zající" v souvislosti s právě těžko pochopitelném protestu.....
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
vršek před 3 měsíci 07.08.2025 11:56 |Já jsem fanatický antisparťan.
Protest Pardubic je naprosto legální a pro rozhodování v naší lize zcela zásadní! Jasně, v intencích našeho fotbalu - držte hubu a krok....!
Všechny sporné situace v tomto zápase (vyjma druhé žluté pro hráče Pardubic v cca 86 minutě, což v té chvíli již nic neřeší a měla přijít druhá žlutá) - byly na hřišti i u VARu rozhodnuty ve prospěch sparty a posvěceny Komisí!
Vy jste zápas viděl?
1/Gól v nastavení v čase 46 39 tedy 39 vteřin po uplynutí minutového nastavení aniž by se jednalo souvislou akci kdy je možné ji nechat dohrát - během nastavení nedošlo k žádné prodlevě vyjma rozehrávky rohového kopu spartou - haraslín z rohu přetáhl centr až ke druhé lajně - odtud nahrává sparťan směrem ke středové čáře cca střet útočné poloviny poté nahravá Ryneš Zlenému podél vápna a až poté vysouvá Zelený Rahmaniho do vápna?...
a jen pro dokreslení jak se píská - v našem zápase také za stavu 0 : 0 rozbíhá při dvouminutovém nastavení Holeš míč na polovinu Slovácka a ve chvíli kdy se s míčem dostane za půlící čáru Všetečka píská konec nastavení v čase 46.56 ať žije rovnost sportovního zápolení!
2/Faul Uchenny v cca 52 minutě za stavu 0 : 1 je posouzen jako žlutý přestéže se jednalo o jednoznačnou červenou ale řeší se zda to bylo ve vápně či ne, třeba nebylo, ale jen sparťané budou tvrdit, že to bylo mimo vápno no VAR kupodivu opět nenašel průkazný záběr, že k faulu došlo na lajně vápna.....
3/Jasný faul loktem Uchenny v cca 80 minutě nebyl ani odpískán natož oceněn druhou žlutou....
Je toho snad málo čím byl zápas ovlivněn ve prospěch sparty???? A tak se zmiňuje faul a druhá žlutá v minutě 86 - no, rozhodčí přece chyboval na obě strany - takové dlouhodobě objektivní rozhodování je jedním z důvodů proč jsem fanatický antisparťan . Když si vzpomenu např. na situaci s vyloučením Ogbua v derby, kdy se píská faul a VAR jasně vidí, že k faulu došlo ve vápně... V Pardubicích je určeno, že faul nebyl ve vápně neboť není jednoznačně vidět kde k faulu došlo.... - ať žije "rudá Kovaříkova komise"!
Myslím si, že právě již čtvrtý den trvající hysterie okolo protestu Pardubic je příkladem toho jak jsou rudí nervozní z toho, že přichází o své výsadní postavení v zákulisí českého fotbalu.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
doors před 3 měsíci 07.08.2025 12:57 |ne, nepřesvědčil jste mě.
K brance - platí: "Na základě rozhodnutí rozhodčího signalizuje na konci poslední minuty každého poločasu čtvrtý rozhodčí minimální délku nastavení doby hry. Doba nastavení hry může být rozhodčím prodloužena, ale nesmí být zkrácena. " Jedná se tedy o minimální nastavení, nikoliv absolutní. Rozhodčí může a v duchu pravidel dokonce má nechat dohrát akci. Můžeme debatovat, zda to bylo dohrání akce, ale stále platí, že délka nastavení je MINIMÁlNÍ.
b) penalta - není žádný záběr, kde zákrok byl. Tak to prostě je. Rozhodl, sláva tomu, rozhodčí na hřišti a VAR se do toho, zase sláva, nehrabal. Můžeme debatovat, že to není takto vždy, a že by to takto být mělo a velmi často není.
zákrok byl na hraně karty, explicitně žlutá je jen zbožné přání.
3) třetí bod nevím, třeba ano, ale stejně platí nepotrestaný faul Pardubičáka, který byl vidět mnohem více.
Na to, že Pardubice byly tragické, to z protestu vypadá, jaká to byla vyrovnaná bitva a že rozhodl rozhodčí.
CHUJOVINA.
Naopak bych podal protest být v Ostravě - vyloučení Hapala byla svévol rozhodčího. Chápal bych paradoxně stížnosti i u nás, že rozhodčí toleroval zdržování a aktivně nevystupoval proti tomu.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 07.08.2025 13:22 |I já jsem atisparťan - být Slávista ne antisparťan, považuji za protimluv. Mě jsi rovněž nepřesvědčil. Nesmyslného natažení prodloužení jsem si všiml jako prvního. Někde byl rozbor(dopcela podrobný), že rozhodčí k tomu neměl žádný důvod. Všiml jsem si jedné věci. Docela často se děje, že někteří "odborníci" nám něco tvrdí a většina lidí vidí něco zcela jiného a to i na evidentních záběrech. Pak se to zabalí do zlatého kecu - "záběr je neprůkazný" a je to. Neodpískaná desítka - faul z toho co jsem měl možnost vidět, se udál uvnitř, maximálně na hranici vápna. (pokud se nezměnilo, že je to součást trestného území), tak jasná desítka. Další situace už rozebral kolega. Ano bylo to utkání silného se slabým a Sparta by asi vyhrála i bez tlačenice rozhodčího. To ale neznamená, že slabý si musí nechat s... na hlavu!
Na závěr dovol otázku, co tě pudí dělat advokáta zrovna Spartě, o tu se neboj, ta se postará i s prázdnou kabelou o sebe sama. Rozhodně nepotřebuje obhájce z řad ?slávistických? fandů.
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2025 14:19) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
I já jsem atisparťan - být Slávista ne antisparťan, považuji za protimluv. Mě jsi rovněž nepřesvědčil. Nesmyslného natažení prodloužení jsem si všiml jako prvního. Někde byl rozbor(dopcela podrobný), že rozhodčí neměl k tomu žádný důvod. Všiml jsem si jedné věci. Docela často se děje, že někteří "odborníci" nám něco tvrdí a většina lidí vidí něco zcela jiného a to i na evidentních záběrech. Pak se to zabalí do zlatého kecu - "záběr je neprůkazný" a je to. Neodpískaná desítka - faul z toho co jsem měl možnost vidět, se udál maximálně na hranici vápna. (pokud se nezměnilo, že je to součást trestného území), tak jasná desítka. Další situace už rozebral kolega. Ano bylo to utkání silného se slabým a Sparta by asi vyhrála i bez tlačenice rozhodčího. To ale neznamená, že slabý si musí nechat s... na hlavu!
Na závěr dovol otázku, co tě pudí dělat advokáta zrovna Spartě, o tu se neboj, ta se postará i s prázdnou kabelou o sebe sama. Rozhodně nepotřebuje obhájce z řad ?slávistických? fandů..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
doors před 3 měsíci 07.08.2025 15:45 |Mě nepudí dělat advokáta Spartě, ale skutečně mi vadilo, vadí a vadit bude úplně neobjektivní hodonocení. Dlouho jsem nic nepsal a už zase psát nebudu, protože to tady bylo a stále je jako do zdi. My jsme ti hodní a ti druzí jsou "antikristi". A když nějaký novinář, bývalý hráč má jiný názor, tak je to v lepším případě hlupák, v horším je určitě na výplatní listině "antikristů.
Co je proboha k nepochopení, že když 4 rozhodčí ukáže o kolik se nastaví hra, že je to nastavení dle ŘÁDU nastavení MINIMÁLNÍ. Může být klidně delší, ale ne menší. Je to v pravomoci rozhodčího a prodloužení o jednu jedinou jedinou minutu není žádný zářez.
K bodu dvě je to typicky český argument - já to viděl ve vápně, nebo na čáře. Ty jsi to tak viděl, blahopřeji, ale na žádném záběru to nebylo, Ale holt je to jedno, protože jsi to viděl... Tak tedy jako budeme věřit, že rozhodčí schválně rychle smazali všechny potvrzující záběry, protože žádný potvrzující není. Jinak to není možné, protože ty jsi to na záběru viděl..
Opakuji - chápal bych Ostravu, chápal bych nás, kdyby rozporovali postup rozhodčího u naprosto nechutného zdržování Slovácka skoro od první minuty., kdy mohl a měl rozdávat žluté už od prvního poločasu. Ale tohle prostě nechápu.
Nicméně klid, tím končím.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
SLAVIESTA před 3 měsíci 07.08.2025 18:38 |Nechci už tuto debatu zbytečně prodlužovat. Jen ještě několik poznámek(nepopudí mě, když už nebudeš reagovat) Tak prodloužení minutového nastavení o jedinou minutu(jak píšeš) je prodloužení o 100%.
Nebudu předstírat, že si před spaním čtu fotbalová pravidla, ale v rozboru(který už nemůžu bohužel najít, ale nebyl to rozbor Pardubic) je uvedeno v jakém případě může rozhodčí nastavení ještě prodlužovat a rozebírá, že žádný tento případ nenastal. Není to tedy libovůle rozhodčího, jak se zdá z Tvého tvrzení, ale pravidly určené případy.
A ještě jedna věc, při přenosu jsem opravdu viděl to, co tvrdím, na druhou stranu nejsem Bůh a můžu se mýlit. Přesto je pro mě přesvědčivé ukáže-li mi někdo záběr, jak to skutečně bylo a ne tvrzení, že takový záběr neexistuje, to je pro mě hodně chabý argument. Na co pak ten připitomělý VAR vlastně je?
A úplně nakonec, jako starý chlap jsem už za svůj život viděl dělat Spartu a pro Spartu taková kouzla(včetně změny pravidel v její prospěch, uprostřed rozehrané soutěže), že jsem nedůvěřivý jak jen její jméno slyším.
Teď si můžeme ponechat každý svůj názor a těšit se na vítězství Slavie.
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2025 18:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nechci už tuto debatu zbytečně prodlužovat. Jen ještě několik poznámek(nepopudí mě, když už nebudeš reagovat) Tak prodloužení minutového nastavení o jedinou minutu(jak píšeš) je prodloužení o 100%.
Nebudu předstírat, že si před spaním čtu fotbalová pravidla, ale v rozboru(který už nemůžu bohužel najít, ale nabyl to rozbor Pardubic) je uvedeno v jakém případě může rozhodčí nastavení ještě prodlužovat a rozebírá, že žádný tento případ nenastal. Není to tedy libovůle rozhodčího, jak se zdá z Tvého tvrzení, ale pravidly určené případy.
A ještě jedna věc, při přenosu jsem opravdu viděl to, co tvrdím, na druhou stranu nejsem Bůh a můžu se mýlit. Přesto je pro mě přesvědčivé ukáže-li mi někdo záběr, jak to skutečně bylo a ne tvrzení, že takový záběr neexistuje, to je pro mě hodně chabý argument. Na co pak ten připitomělý VAR vlastně je?
A úplně nakonec, jako starý chlap jsem už za svůj život viděl dělat Spartu a pro Spartu taková kouzla(včetně změny pravidel v její prospěch, uprostřed rozehrané soutěže), že jsem nedůvěřivý jak jen její jméno slyším.
Teď si můžeme ponechat každý svůj názor a těšit se na vítězství Slavie. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
vršek před 3 měsíci 07.08.2025 13:32 |1/ Pokud se bavíme o dohrání akce - pokud by sparťan po rozehrání Haraslína centroval do vápna pak jistě pokračuje akce, ale sparťan kope směrem k brance sparty do středu půle Pardubic - tohle není dohrání akce!
2/Podle Vás tedy naprosto brutální faul Uchenny, který ve skluzu oběma nohama napřed srazí "přepálí"protihráče
není červená karta - pokud bych neviděl záznam faulu, asi bych se nehádal tohle je zvláště v kontextu rozhodování červená karta - být to opačně jde hríáč Pardubic ze hřiště a ještě by dostal trest do příštího zápasu za nebezpečnou či spíše surovou hru!
3/Je bezva, že stejně jako Komise obhajujete nezapískaný loket Uchenny tím, že hráč Pardubic měl také dostat druhou žlutou - čas Vás nezajímá? Ono 10 minut hry plus nastavení by docela dávalo šanci se ještě proti 10 sparťanům prosadit.... A došlo by určitě k faulu hráče Pardubic pokud by byl Uchenna vyloučen? Možná ano možná ne...
A vyloučení Hapala? Má snad vyloučení trenéra opravdu větší vliv na průběh zápasu než vyloučení hráče na začátku druhého poločasu a hlavně za stavu 0 : 1?
Já nepřesvědčím Vás Vy zas mne. Spartě bylo opět výrazně pomoženo k zisku bodů a argumentace "tragickou" hrou Pardubic je absolutně nepodstatné - hrát proti 11 a proti 10 je i fotbale dost podstatná věc! Hlavně za stavu kdy prohráváte o jeden gól!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
Flame před 3 měsíci 07.08.2025 14:09 |Pamatuješ na 90tky:
Korbel koupil Nečase, Biniče, ......................
Mach angažoval plukovníka STB (myslím Moravce) jako sportovního ředitele. Vzhledem k tomu, že všechny černé svině byly v STB tak věděly koho poslouchat.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
doors před 3 měsíci 07.08.2025 10:00 |Hrozný zápas, ale vyhrálo. Třeba to budou zrovna tyto 3 body, které budou klíčové - kdo ví.
Chorý - je fascinující, jak tu někteří vymýšlí různé teorie o tom , jak vlastně Chorý byl k tomu doslova donucen, že byl okopáván a pan se nemůže soupeř divit a pod. Teď navíc přibyla teorie o zlé komisi rozhodčích. To jsou věci.
Všichni klíčoví hráči ve všech ligách různých úrovní jsou "hlídáni, faulováni, okopáváni" a holt se s tím musí vyrovnat.
Když se s tím nevyrovnají a převedou nějaké oplácení či exces, tak to vždy plní titulky místních (když jde o menší ligu) nebo světových médií a vždy je to odsuzováno a voláno po trestu. Někdy je to více dramatické , někdy méně, ale vždy se to veřejně řeší. U Chorýho je to stejné. Neovládl se, udělal prasárnu, veřejně se to řeší a on nakonec bude za to potrestán. Nebude první, ani poslední.
Oceňuji vyjádření klubu - klub bude respektovat jakýkoliv trest, tzn, že se zřejmě neodvolá, ale to neznamená, že nebude žádat po uplynutí určité části trestu o prominutí zbytku...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
vršek před 3 měsíci 07.08.2025 12:03 |Tedy - já jsem nezaznamenal jediný hlas, který by, a to ani na těchto slávistických stránkách, rozporoval udělení červené karty Chorému...
S teorií o tlaku na Komisi přichází ve středu a dnes sparta článkem p.Tomka.
Kupodivu Vám asi nevadí, již od pondělí vedená "mediální masáž" o tom jak za tuto "mega nechutnost" může Komise volit i trest až půlročního zastavení činnosti Chorému....
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo
vršek před 3 měsíci 07.08.2025 12:04 |Pardon
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2025 12:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tedy - já jsem nezaznamenal jediný hlas, který by, a to ani na těchto slávistických stránkách, rozporoval udělení červené karty Chorému...
S teorií o tlaku na Komisi přichází ve středu a dnes sparta článkem p.Tomka.
Kupodivu Vám asi nevadí, již od pondělí vedená "mediální masáž" o tom jak za tuto "mega nechutnost" může Komise volit i trest až půlročního zastavení činnosti Chorému....
.
Skrýt původní komentář
Chorý dostal distanc na 6 zápasů
Tacit před 3 měsíci 07.08.2025 19:36 |Tak komis udělovala tresty.
Problém Chorého vidím i v tom, že vedení klubu prohlásilo, že nebude žádat prominutí části trestu, pokud vím. To je pro Chorase rozhodně trest č 2. Možná i psychicky horší.
Teď právě koukám na Baník s Austrií, kde se prohání Fridrich, který vyřadil Klimenta z podstatné části sezóny a za něj se jeho klub postavil a vymodlil snížení trestu.
Ale no, co už. Musí to vydržet.
Re: Chorý dostal distanc na 6 zápasů
SLAVIESTA před 3 měsíci 07.08.2025 20:49 |Plácnout v leže někoho přes koule, je mnohem horší přečin, než mu zlomit nohu na 3X. Víme?
Re: Chorý dostal distanc na 6 zápasů
Tacit před 3 měsíci 08.08.2025 14:05 |No, morálně určitě.
A zkuste to vysvětlit Klimentovi. Třeba se mu udělá líp.☹️
Ale teď vážně.
Jestli chce Slavie Chorase v budoucnu dál rozumně využít, pak podle mě nebude stačit jen klubové opatření v podobě trestu (asi prémie dolů, to nevím). Kluboví psychologové musí vymyslet jak takovým jeho blikancům v budoucnu předejít. To je podle mě vzhledem k jeho poněkud složitější povaze to nejtěžší. Třeba, aby se dokázal vyrovnat s tím, že fauly na něj ve vápně se nepískají a mimo vápno tak z 50%, na tenhle dvojí metr rozhodčích si soupeři už zvykli a tak ho čile okopávají, skládají na zem rukama, ale běda, když jim totéž udělá on. Tohle všechno mu musí psycholog natlouct do hlavy, aby se s tím srovnal. Aby se srovnal třeba i s tím, že až zase znovu nastoupí, tak že na něj takyfandové budou pískat.
Nevím, jak to dokázat, člověk je velmi složité stvoření. A taky se tvrdí, že slávistická kabina má velkou moc na udržení vynikajících vztahů mezi hráči. Nepokusit se o to by byla škoda.
Uvidíme.