B-Tým

Sparta B - Slavia B 1:0

Nehezké derby B týmů rozhodla branka sparťanského Mensaha po rohovém kopu, Slavia prohrála 0:1.

Béčko k zápasu posílilo několik hráčů áčka, v bráně nastoupil Markovič, ve středu zálohy Chaloupek, na postu levého wingbacka Sanyang a jednoho z trojice útočníků hrál Botos. Domácí využili jednu letní posilu A týmu, konkrétně záložníka Hollého. V úvodních minutách vypadala lépe Slavia, ale střeleckou pozici si první vytvořili domácí, po dlouhém autu obrana Slavie nadvakrát zablokovala střely Rusa a po rohovém kopu střílel zpoza vápna vysoko nad bránu Zíka. V 11. minutě po dlouhém centru Rusa obrana Slavie úplně zapomněla ve vápně na Jedličku, jehož dobrou hlavičku k tyči vyrazil skvěle Markovič. Ten si pak porazil také se skákavou střelou Rusa, to měli domácí znatelnou převahu a slávisté měli problémy se dostat z vlastní poloviny hřiště. Po chvíli se Slavia z tlaku vymanila a hra se vyrovnala. Domácí však byli lepší, pohyblivější a organizovanější a pokud si někdo vytvořil nějakou příležitost k zakončení, byli to oni. V 35. minutě se mohl k první střele Slavie dostat Necid a byla to hned vyložená šance, když dlouhý výkop Markoviče podcenil jeden z obránců, jenže Necid si míč špatně zpracoval a z šance nebylo nic. V 39. minutě musel pro zranění zad střídat Chaloupek, nahradil jej Belžík. O minutu později se měnilo skóre, Necid při rohu neuhlídal Mensaha a ten hlavičkoval úplně neatakován do sítě Markoviče - 1:0. Až v nastaveném čase první půle slávisté vystřelili, Sanyangův pokus zpoza vápna byl tečován na roh.

Do druhé půle vystřídal nevýrazného Toulu Pikolon. Právě toho vyslal Botos do rychlého brejku hned ve druhé minutě druhého poločasu, Pikolon se sice dobře uvolnil, pak ale se střelou zaváhal a už tísněn pak bránu netrefil. Výkon Slavie se v druhé půli výrazně zlepšil, dostávala se častěji blíže k bráně soupeře. Když Botosův centr propadl mezi rukami brankáře Kerla, Necid reagoval pomalu a Kerl stačil míč posunout napodruhé do bezpečí. V 59. minutě hlavičkoval Necid po rohu mimo bránu, pro Pikolona byl míč příliš vysoký, aby jej u tyče mohl usměrnit do brány. V 64. minutě se do šance dostali znovu domácí, po další standardní situaci hlavičkoval Lilling do břevna. Rusovu dělovku o chvíli později vyrazil Markovič na roh. Úsek mezi 70. a 80. minutou naprosto rozbila dvě dlouhá ošetřování sparťanských hráčů, kteří lehli po soubojích se slávisty ve vlastním pokutovém území. Ani poslední desetiminutovka nepřinesla zlepšení, opět se jeden z hráčů Sparty dlouze ošetřoval. Z tohoto pohledu bylo šest nastavených minut až směšně málo. Jelínkova dalekonosná rána atakovala stánek s občerstvením místo branky. Nastavený čas rozbili domácí pro změnu střídáním a dosáhli tak toho, že z posledních 25 minut zápasu se hrálo naprosté minimum čistého času.

3. kolo - Středa 30. 07. 2025 17:00

Chance národní liga, 2025/2026
1 - 0
1 - 0
AC Sparta Praha B
AC Sparta Praha B

40. Mensah

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (78)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta B - Slavia B

    Edenjejenjeden     před 18 hodinami 30.07.2025 16:42 |  
    5 0

    Pokud by někdo chtěl sledovat , a nemá přístup k televizi , lze zápas sledovat i na internetu na adrese: sportytv.cz/zive

    • Re: Sparta B - Slavia B

      kafffe     před 18 hodinami 30.07.2025 16:46 |  
      4 0

      Děkuju

  2. Re: Sparta B - Slavia B

    wotlemburg     před 18 hodinami 30.07.2025 17:01 |  
    3 0

    Na Tipsportu je to taky.

  3. Derby

    Merlinus (přítel SN)     před 18 hodinami 30.07.2025 17:13 |  
    9 1

    No zatím tedy nic moc. Markovič skvěle.

  4. Re: Sparta B - Slavia B

    mpik     před 18 hodinami 30.07.2025 17:31 |  
    6 0

    Domácí fanoušci nedorazili protože se někde vzájemně perou?

  5. Re: Sparta B - Slavia B

    Hofo78     před 17 hodinami 30.07.2025 17:38 |  
    12 1

    Zatím šílený

  6. Re: Sparta B - Slavia B

    Wulfstan (přítel SN)     před 17 hodinami 30.07.2025 17:43 |  
    10 1

    Hrajeme hodně bídně a po zásluze prohráváme.

  7. Re: Sparta B - Slavia B

    JV     před 17 hodinami 30.07.2025 17:44 |  
    9 1

    Není to poprvé, co je spíš na škodu, když přijde víc hráčů z áčka.

  8. Re: Sparta B - Slavia B

    Pantagruel     před 17 hodinami 30.07.2025 17:46 |  
    6 1

    Hodně, hodně špatný. Drží obrovské hřiště, nemají odražené míče, nedají si více než 2 přihrávky a tak hrají dlouhé nákopy, které ani náhodou nemají. Smutný pohled.

  9. Re: Sparta B - Slavia B

    cheero     před 17 hodinami 30.07.2025 17:46 |  
    10 1

    Ne, nemůžu se na to koukat. Rve mi to srdce! Totálně chcipla hra od nás.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      anglan87     před 17 hodinami 30.07.2025 18:11 |  
      4 0

      Vzalo mě to srdce, vzalo mě hlas... a to se stává, když máš něco rád... :-D

  10. Re: Sparta B - Slavia B

    záplata     před 17 hodinami 30.07.2025 17:48 |  
    10 2

    Mohl by mně někdo z optimistů objasnit ten mrdokvas, co naše béčko hraje? Vystřelili jsme vůbec na bránu?

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Alanor (admin)     před 17 hodinami 30.07.2025 17:54 |  
      9 1

      Dneska se zatím není o čem bavit. Je to totální mišmaš nesehraných hráčů z áčka a béčka, týmový výkon na nule.

      • Re: Sparta B - Slavia B

        záplata     před 17 hodinami 30.07.2025 18:03 |  
        5 3

        A co říkáš na ty individuální výkony.

  11. Re: Sparta B - Slavia B

    Merlinus (přítel SN)     před 17 hodinami 30.07.2025 17:50 |  
    12 1

    Zápas B týmu jsem už dlouho žádný neviděl, takže nevím, jestli je to nějaký standard. Ale co dnes v prvním poločase zatím předvádíme to je fakt strašný výkon. Za to naši fanoušci super.

  12. Re: Sparta B - Slavia B

    Hofo78     před 17 hodinami 30.07.2025 17:51 |  
    10 1

    Nechodím na béčko...jen si přečtu report nebo kouknu občas na přenos přes tipsport,ale zdá se mi,že hra pod Jelínkem je až na pár vyjímek hodně bídná, těžce se zachraňovalo

    • Re: Sparta B - Slavia B

      koudys2 (přítel SN)     NOVÝ před 26 minutami 31.07.2025 10:41 |  
      0 0

      Ten palec dolů musel dát p. Jelínek. Jinak to nechápu. Ta hra je špatná celé jaro a nyní to pokračuje.

  13. Re: Sparta B - Slavia B

    mpik     před 17 hodinami 30.07.2025 17:56 |  
    3 2

    Ani já nejsem ze hry v první půli úplně nadšený, snad se to ve druhé půli zlepší...

  14. Hrůza

    Lantenac     před 17 hodinami 30.07.2025 17:56 |  
    18 1

    Teda naší hru v první půli bych se nebál nazvat ostudou. Kdyby tak hráli osmnáctiletí kluci, tak to nějak pochopím, ale 4 hráči áčka + Fully, k tomu s Necidem a Suchým...

    Sparta je lepší ve všech fotbalových ohledech, my nedokážeme vůbec založit akci jinak než nákopem a) brankáře, b) krajního stopera. Bohužel jsou to z většiny nákupy úplně do nikam.

    Hra po zemi a pohyb bez balónu, přihrávky mezi řady, práce s prostorem, nic z toho vůbec neexistuje. Co má tohle dát našim mladým hráčům, to nedokážu pochopit.

    Necka je bohužel úplně mimo, na Žižkově hrál zřejmě zabijáka ve vápně, ale my po něm chceme druhého Chorého s pohybem všude na soupeřově polovině.
    Suchý zase při gólu neuhlídal Mensaha (ten mimochodem vypadá velmi dobře.)

    Celkově jeden z nejhorších výkonů, co jsem hráče v dresu Slavie viděl za posledních pěkných pár let.

    • Re: Hrůza

      vojtal     před 17 hodinami 30.07.2025 18:27 |  
      7 8

      To je příprava na případnou hru v A týmu, kde hrajeme sofistikovaný systém (do kterého trvá posily adaptovat nejméně 6 měsíců): přihrávka dozadu - vytahnutí po lajně - nákop na náhodu do vápna.

    • Re: Hrůza

      Radek097 (přítel SN)     před 16 hodinami 30.07.2025 18:47 |  
      3 5

      Začátek sezóny, hodně změn díky A-týmu, kteří sbírají první soutěžní minuty. Ti hráči se pomalu neznají ani jménem, tak je jasné, že to bude drhnout.

      • Re: Hrůza

        Lantenac     před 16 hodinami 30.07.2025 19:05 |  
        4 1

        Ano, změny a "posily" nebyly ku prospěchu věci, ale argument, že je začátek sezóny?
        Sparta snad hrála nějaký kola navíc?

        Já prostě na našem výkonu kromě Markoviče neviděl nic pozitivního.

        Jen pro zajímavost, do tohoto zápasu sparta nedala ani gól, dvakrát prohrála a před výkopem byl na její výhru kurz 4.86.

        • Re: Hrůza

          Radek097 (přítel SN)     před 15 hodinami 30.07.2025 20:37 |  
          2 0

          No tak oproti nám mají poměrně ustálenou základní jedenáctku. Mají 8 hráčů, co odehráli 249-270 minut (270 minut je max), prakticky sedm hráčů sparty nesleze ze hřiště (261 minut a více). U nás jsou to tři, co mají aspoň těch 249 minut (Suchý, Boledovič, Jelínek), více s těmi hráči rotujeme. Pak všechno déle trvá. Dneska to bylo u nás ještě posíleno o A-tým. Někteří naší hráči B-týmu viděli tak své spoluhráče poprvé až na předzápasovém tréninku... to se prostě chtě, nechtě projeví. I když máme tu kvalitu větší, tak když my se musíme furt hledat, kdežto sparťani už tuší, kde by se měl kdo vyskytovat...
          Ok, bodovat s Baníkem se asi dalo anebo jim dát aspoň gól, ale že nedali gól Zbrojovce? To není žádná ostuda, dneska naložili sedmičku Příbrami. Venku. A že vyletěl kurz? Logický krok sázkovek, když viděli ligové fotbalisty na naší straně, ale furt není záruka, že to bude stačit k výhře.

      • Re: Hrůza

        koudys2 (přítel SN)     NOVÝ před 16 minutami 31.07.2025 10:51 |  
        0 0

        Na touhle omlouvání už jsem úplně alergickej

  15. Re: Sparta B - Slavia B

    Marek3     před 17 hodinami 30.07.2025 17:57 |  
    4 3

    Co se to deje snasima top talentama? Ouma uz je pryc, Teah paberkuje, Sanyang taky spatnej, tak jen ten Moses zatim slape.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      jirkag5     před 17 hodinami 30.07.2025 18:15 |  
      6 3

      NAŠICH talentů se zbavujeme.

      • Re: Sparta B - Slavia B

        Marek3     před 16 hodinami 30.07.2025 18:48 |  
        1 3

        To jo no :(

  16. Re: Sparta B - Slavia B

    záplata     před 17 hodinami 30.07.2025 18:02 |  
    7 2

    Tvl, my jsme za celý poločas vypotili jednu střelu směrem někam kde přibližně je brána.

  17. Re: Sparta B - Slavia B

    hiker42     před 17 hodinami 30.07.2025 18:26 |  
    4 1

    Koukám až na druhou půlku a Sanyang mi přijde slušnej. Markovič výbornej.

  18. Re: Sparta B - Slavia B

    záplata     před 17 hodinami 30.07.2025 18:36 |  
    9 4

    Proč posíláme za béčko hráče áčka, když se stejně nijak nedostanou do hry, týmový výkon nula, individuální výkony dvě nuly, někde jsem zachytil, že béčko hraje kontinuálně s áčkem, s tím souhlasím, jebni to někam a uvidíme.

  19. Re: Sparta B - Slavia B

    mirda     před 16 hodinami 30.07.2025 18:39 |  
    10 6

    Nevím, jestli hráči jako Sanyang jsou opravdové posily pro Slavii. A Botos to samé.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.07.2025 18:45) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: Sparta B - Slavia B

    SKSKali     před 16 hodinami 30.07.2025 18:48 |  
    12 1

    Kdybychom aspoň všemu nedělali velkolepé PR, jak posilujeme béčko, zatím nic moc, jak mocně budem posilovat A team pro LM, abychom tam nehráli druhé housle, jako posila se přitom dá označit snad jen Sadílek zatím.

  21. Trojka..

    japoko     před 16 hodinami 30.07.2025 18:48 |  
    4 4

    Tak návrat té hvězdné trojice zatím dost o ničem!

    • Re: Trojka..

      rak (přítel SN)     před 16 hodinami 30.07.2025 18:53 |  
      6 2

      Ne. Je to spíše slabina. Sanyang se mně také až tak moc nelíbí. Celkově hrůza. Jsme pomalejší, bezradní. S tímto budeme mít zase problém se záchranou.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.07.2025 18:56) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: Sparta B - Slavia B

    Harvey     před 16 hodinami 30.07.2025 18:49 |  
    13 0

    Když koukám, co všechno se snaží ustát Botos a při čem se padesátkrát za zápas složí na zem s hlasitým výkřikem Hollý, tak se musím smát.

  23. Re: Sparta B - Slavia B

    Monarchie     před 16 hodinami 30.07.2025 18:49 |  
    7 2

    Příjemný podvečer,
    ten tým vypadá, jako by se sešel poprvé dnes. Bez řádu, bez pohybu v prvním poločase a hlavně vůbec není znát přidaná hodnota A týmu. Jestli je to trenérem, když si vezmu Svědíka, jak si to srovnal v Brně a Jelínka, nezdá se mi, že mají systém.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Harvey     před 16 hodinami 30.07.2025 19:02 |  
      5 0

      Srovnání se Svědíkem, který přišel do týmu výrazně pod své možnosti, s velkejma prachama v zádech a kterému přivedli na koho se podíval, mi nepřijde zrovna fér pro trenéra béčka, který musí pracovat s tím co dostane a furt se mu tým točí skrz různé hostovačky a doplnění z áčka o hráče s ledajakou motivací hrát druhou ligu.
      Spíš mě fakt sere, že to ty kluci z áčka neposunou individuální kvalitou.

  24. Re: Sparta B - Slavia B

    Pantagruel     před 16 hodinami 30.07.2025 18:50 |  
    13 0

    sparta teď volí kazašskou strategii - po každém druhém souboji zůstávají ležet. Snad se jí ve čtvrtek dostane vyšší kazašské.

  25. Re: Sparta B - Slavia B

    Vejrikus     před 16 hodinami 30.07.2025 18:52 |  
    7 0

    V zápase byly zřetelné výrazné rozdíly mezi jednotlivými hráči. Celkově šlo o utkání s nízkou kvalitou – jak ze strany obou týmů, tak i ze strany rozhodčího. Sanyang na mě působil slušně a jako jeden z mála ukázal určitý potenciál.

    Béčko jsem zatím neviděl, takže si netroufám hodnotit dlouhodobě, ale z tohoto utkání na mě tým působil dost nesourodě, bez jasného systému. Je samozřejmě těžké dělat závěry z jednoho zápasu – jak už někdo zmínil, třeba Zaferis také v béčku nevypadal nijak výjimečně. I tak bych ale očekával, že někteří hráči na sebe upozorní individuální kvalitou.

    V tomto směru bych zmínil maximálně Markoviče, Sanyanga, Suchého a Jelínka – ale spíš v tom smyslu, že něčím lehce vyčnívali. Ne nutně tak, že by hned měli být kandidáti pro áčko (možná s výjimkou Markoviče).

    Naopak mě zklamal Botos, čekal jsem od něj víc. A když pak zazněla délka nastavení, přišlo mi to už jen jako další absurdní moment zápasu.

  26. Re: Sparta B - Slavia B

    Hofo78     před 16 hodinami 30.07.2025 18:56 |  
    11 1

    Já vůbec za ty 3 utkání nepochopil jak chceme hrát...jedna velká bída

  27. Re: Sparta B - Slavia B

    mirda     před 16 hodinami 30.07.2025 18:58 |  
    6 2

    Bez jediné střely na bránu

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Slávista 51     před 16 hodinami 30.07.2025 19:01 |  
      4 3

      JENOM ZASE TA HÁZENÁ !

  28. Re: Sparta B - Slavia B

    Hofo78     před 16 hodinami 30.07.2025 18:59 |  
    6 2

    Pod Jelínkem za půl roku žádný posun ve hře

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Alanor (admin)     před 16 hodinami 30.07.2025 19:05 |  
      11 0

      Hele, třeba minule s Artisem to bylo herně nebe a dudy. Nemyslím si, že dneska to bylo o trenérovi, spíš o zoufalém nasazení áčkařů (jak konceptem, tak jejich výkonem).

      • Re: Sparta B - Slavia B

        Hofo78     před 16 hodinami 30.07.2025 19:35 |  
        1 1

        To jo, ale ty vyvedené zápasy pod Jelínkem spočítáš na prstech jedné ruky

  29. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    Pjotrzmogus     před 16 hodinami 30.07.2025 19:00 |  
    12 2

    Jak tu někdo psal, Béčko hraje kontinuálně s Áčkem. Svatá pravda. Je mi z toho výkonu zle.

  30. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    Slávista 51     před 16 hodinami 30.07.2025 19:00 |  
    4 1

    JEDNODUŠE ŘEČENO -
    TRAPNOST
    OSTUDA
    !

  31. Re: Sparta B - Slavia B

    Alanor (admin)     před 16 hodinami 30.07.2025 19:04 |  
    27 2

    Naprosto ostudný výkon nesourodého mišmaše áčka a béčka (včetně taktických podivností, viz Chaloupek ve středu zálohy na 2, to jako vážně!?).

    Z individuálních výkonů zahrál dobře jediný Markovič, ten ukázal opravdovou ligovou kvalitu. Bez něj by to bylo o víc branek. Jakž takž Sanyang, který se aspoň snažil, i když kvalita řešení nebyla dobrá. Zbytek hrůza, ve které vynikl Necid - mizerné bránění při obranných standardkách (jaký rozdíl oproti Chorému v áčku) a když mohl jít sám na bránu, tak si skoro zašlápl míč.

    Takhle už prosím ne! To ať hrají mladí kluci radši sami.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Lantenac     před 16 hodinami 30.07.2025 19:11 |  
      6 2

      Alanore, můžu se zeptat, jak podle tebe probíhá komunikace mezi ačkem a béčkem ohledně nasazování áčkařů?
      Že JiT a spol řeknou: "potřebovali bychom rozehrát tyto hráče:" a Jelínek to akceptuje? Nebo to naopak iniciuje on?

      Přesně jak píšeš, nechápu, jak může někdo soudný Chaloupka postavit do dvojčlenné zálohy.

      • Re: Sparta B - Slavia B

        Alanor (admin)     před 16 hodinami 30.07.2025 19:14 |  
        10 2

        Je to jen můj odhad, ale čekal bych, že správně bude možnost A. Béčko je logicky v hierarchii pod áčkem a když Trpiš a spol. uznají za vhodné, aby měl širší kádr větší vytížení, tak tu Jelínek nebude od toho, aby jim řekl, že ne. Ale doufám, že si tohle fiasko vyhodnotí, aby se to příště poskládalo rozumněji. Tohle nedalo nikomu absolutně nic.

        • Re: Sparta B - Slavia B

          vršek     před 14 hodinami 30.07.2025 20:39 |  
          6 1

          Přesně to si myslím já. Tenhle zápas nedal žádnému z našich hráčů vůbec nic.
          A nechat na lavičce Pikolona? Nerozumím...

  32. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    rybarmirek     před 16 hodinami 30.07.2025 19:08 |  
    11 2

    Zdravím,naše hra je opravdu špatná,přínos hráčů z prvního mužstva je nijaký.Sparta bohužel vyhrála zaslouženě,ale to polehávání při každém doteku, hrůza.Domnivam se,že bývalé hvězdy už nám moc nepomohou a měli bychom jít jinou cestou.Jedine Markovič si zaslouží pochvalu,na toho jsem zapomenul a potom diváci.Rozhodci hru vůbec nenechal plynout chtěl bych znát přesný čas ,kdy se ve druhém poločase hrálo.

  33. Re: Sparta B - Slavia B

    japhy     před 16 hodinami 30.07.2025 19:15 |  
    14 2

    Tu hodinu a půl svýho života budu po B chtít zpátky :)
    Je teda fajn, když B kopíruje A, ale nesmí to být naše A zkraje sezony. Co na to říct? sparta hrála, my faulovali/oni simulovali.
    Nechci bejt přehnaně kritickej, nesehranost byla evidentní, ale prostě nějaká indivindi kvalita by měla být vidět, leč ta se nekonala.
    Sanyang - asi jediná výjimka, občas zkazil, občas zachrtil, ale měl tam dobrý věci.
    Chaloupek - čirá hrůza a máme teď 3 zraněný stopery.
    Botos - děsnej plašan, má problémy v soubojích.
    Fully - prostě moc chyb i nejistoty, toho do A jen tak nedáme.
    Jo, a Markovič dobře.

  34. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    mig52     před 16 hodinami 30.07.2025 19:16 |  
    10 5

    Tak každý klub má nějakou vizi a samozřejmě provázanost áčka s b týmem. No a u nás je to zřejmé. Založeno na odkopávání, překopávání, zakopávání, dlouhými míči za obranu, vyberte si, co chcete. S následnou bolestí očí. U A zatím totéž. Kdo toto vymyslel?! Na to se fakt nedá hledět. Za 95 či kolik minut skoro nevystřelit na bránu, za to bych takovému týmu odebral nějaké body. A ještě dva postřehy. Dát Chaloupka tvořit hru, při vší úctě k jeho fotbalovému kumštu, je úlet. Vůbec tím nechci říct, že nám prohrál zápas, ale to rozhodnutí trenéra je na přeshubu. No a Necka? Velká osobnost, ale jeho nominace do základu je v současnosti kontraproduktivní. Používal bych jej jako žolíka na závěrečné minuty, kdy by bylo nutno zlomit zápas. Na hrotu ať se obouchávají mlaďoši.

  35. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    ervin     před 16 hodinami 30.07.2025 19:20 |  
    7 1

    Ostuda v tomhle složení, nevím co si dokazují, mladí co by měli hrát sedí a posily z áčka se přišli proběhnout na žízeň.

  36. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    záplata     před 16 hodinami 30.07.2025 19:21 |  
    15 3

    U toho béčka nejde ani tolik o výsledek ale naivně jsem si myslel, že se snažíme vychovat fotbalisty, tak proč proboha hrajeme takovou sračku, rezignace na fotbal nám asi nové borce nevychová, faulů vyprodukujeme tři prdele, dvě přesné přihrávky za sebou nikoliv, pozvánka na sledování jejich dalšího zápasu se nekonala.
    Kdyby byl hypoteticky naším trenérem Hyský tak by za takovou výchovu Jelínka nejspíš sprcal na tři doby.

  37. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    p!erreCORE     před 16 hodinami 30.07.2025 19:25 |  
    9 2

    Trapas.

  38. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    pehacko     před 16 hodinami 30.07.2025 19:28 |  
    8 3

    Moc nechapu koncept becka a to, ze hraci acka az na svetle výjimky jsou tam za klauny. To je pro ne druha liga tak tezka? Co chteji proboha pak hrat v lize mistru? Jak chteji byt Slavii uzitecny? Videl jsem kousek, protoze jsem musel makat, ale bylo to opravdu trapne. Bez sebevedomi, systemu a zápalu. Asi je videt, ze je treba opravdu pro nejaky koncept nasi hry sehrany tym… a ne vytažena jmena z klobouku.

  39. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    Steevee     před 16 hodinami 30.07.2025 19:28 |  
    12 5

    Chtělo by to do béčka a tak vůbec do Slavie vymyslet ještě víc trafik. Áčku se daří, tak nám to lidi teď odpustí. Co odpustí. Vlastně ani nepípnou. Potom to bude šlapat.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

      záplata     před 16 hodinami 30.07.2025 19:35 |  
      11 4

      Mentory máme v béčku, v céčku, ještě nejsou v dorostech, zatím.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

      vojtal     před 15 hodinami 30.07.2025 20:06 |  
      3 4

      Jo, dneska jsem se hodně škrábal na hlavě fotbalových operací.

  40. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    vlk30 (přítel SN)     před 16 hodinami 30.07.2025 19:30 |  
    12 2

    Prohra s chátrou nasere kdykoli a v čemkoli.Hra mizerná, kluci z áčka si možná mysleli, že se ten fotbal udělá sám.No a ti co mají být mentory a předávat zkušenosti,tak budu doufat že to nebudou mít jen jako dobře placenou štaci za zásluhy,při vší úctě k nim, kterou si bezesporu zaslouží.No je to teprve začátek soutěže.

  41. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    Gordo     před 16 hodinami 30.07.2025 19:35 |  
    19 2

    Kmenový hráči "B" musej zářit štěstím,celý týden trenují a pak přijde 5-6 hráčů "A" a oni jdou na lávku.To jsou asi nadšení.A k tomu ještě ty starý kozlové.(Suchý,Necid) No nevím jestli to je dobře.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

      ervin     před 15 hodinami 30.07.2025 19:39 |  
      6 2

      Samozřejmě není.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

      Steevee     před 15 hodinami 30.07.2025 19:40 |  
      30 1

      Já bych neměl problém s tím, že hrajou áčkaři nebo "mentoři", kdyby to bylo tak, že "ukážeme mladým klukům, co znamená profesionalita, nasazení a hrát za Slavii". Jenže při takovým HOVNU, co se dneska odehrálo, vyznívá tenhle koncept naprosto směšně.

  42. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    bbslavia     před 15 hodinami 30.07.2025 19:56 |  
    9 3

    Držení míče v náš prospěch a žluté karty. Počet střel na bránu 1. To nepotřebuje komentáře. Jinak Markovič ve hře nohou strčí Stańka do kapsy. Navíc chytá s klidem. Sanyiang snaha, dynamika, chybí kvalita v předfinální fázi. Ostatní dnes podprůměr.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

      Hofo78     před 15 hodinami 30.07.2025 19:58 |  
      4 2

      Sany se mi víc líbil ve druhé půli a vpravo

  43. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    Hofo78     před 15 hodinami 30.07.2025 19:57 |  
    4 7

    Jelínek nevydrží do konce srpna

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

      mig52     před 14 hodinami 30.07.2025 20:39 |  
      17 4

      Kámo, je otázka, jestli ten projev jde za Jelínkem. Já v minulém ročníku pár zápasů béčka (víc, než dva!:-) ) viděl a dalo se na to dívat. Souhra, mezihra, výstavba na slušné úrovni. Chtělo to vyšperkovat hru na posledních třiceti metrech a hlavně ve vápně soupeře, ale to je obecně ve fotbale věc nejobtížnější. Zvláště, když máš na hřišti tolik mlaďochů.
      Teď hrají nakopávanou a mám obavu, že to vyplývá ze spolupráce s A týmem, kdy jeho vedení chce po Jelínkovi, aby hrál podle stejných not, jako áčko. Aspoň v úvodních kolech jsme takový způsob hry viděli. Takže by to spíše chtělo, aby se béčko vrátilo k tomu, co hrálo v minulém ročníku, než měnit trenéra.

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

        Hofo78     před 14 hodinami 30.07.2025 21:01 |  
        4 5

        Pod Jelínkem v minulém ročníku se málem spadlo...nebýt výhry skoro áčka v Ostravě

        • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

          eye     před 14 hodinami 30.07.2025 21:31 |  
          12 0

          Ta záchrana byla při vyrovnanosti soutěže a věkovém průměru ve všech předchozích zápasech úspěch. Kdyby měli o pár bodů víc, tak jsou těsně pod špičkou soutěže. Herní projev velmi dobrý, teď se to posralo tou nesouhrou kvůli několika hráčům z áčka. V Jelínkovi fakt problém není. A v béčku musejí být starší hráči, jinak 2. ligu neudržíme. Teď tam bude jasně vyčnívat Zbrojovka, podle mě se už teď rýsuje postup z prvního místa, ale jinak to bude vyrovnané. Snad jen Artis/Líšeň tipuju na 2. místo. A nikdo jasně na sestup tam není (přál bych ho Příbrami).

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

        rak (přítel SN)     před 13 hodinami 30.07.2025 22:22 |  
        0 2

        Když Jelínek přišel, tak jsem byl docela rád. Ale pohled zpět to trochu relativizuje. Loňský podzim pod Střihavkou byl dobrý, ještě začátek jara. Pak ale docela pád a boj o záchranu. A teď to zase nevypadá. Hráči podle mně špatní nejsou. Tak jestli to přece jen trochu za trenérem nejde.

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

        Pjotrzmogus     před 12 hodinami 30.07.2025 22:41 |  
        8 3

        Ty vole, to snad ne, snad to fakt není naordinovaná taktika, tohle nakopávání a snad to pro Jelínka není příkaz shora, pokud jo, tak někomu hrozně jeblo v palici...

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

        Kikoriki     před 12 hodinami 30.07.2025 23:21 |  
        2 6

        Za mě lepší a účinnější nakopávaná než před dvěma roky házená.

        • Re: Sparta B - Slavia B 1:0

          Slávista 51     před 6 hodinami 31.07.2025 05:30 |  
          2 1

          OBOJÍ JE NA
          ho.../bobek !

  44. Re: Sparta B - Slavia B 1:0

    Kratass97     před 13 hodinami 30.07.2025 21:53 |  
    17 14

    Hrajeme hovno jak v áčku tak v béčku.. možná je na čase aby přišel pan Hyský a začal se hrát fotbal po zemi.. bez nakopávání

  45. Ach jo...

    Mimoň     před 11 hodinami 30.07.2025 23:48 |  
    7 6

    Zatím se Áčku daří...ale jakmile to přestane a něco nevyjde, dokážu si představit, že se začne vytahovat na světlo třeba situace v B týmu...jsme po té dnešní prohře docela pro smích...5 hráčů z A týmu, plno fanoušků od náš, Necid a Suchý a stejně k hovnu a ještě prohra...to je prostě nebojím se říct ostuda...ale je to nastavením systému, není to úplně jen kvůli hráčům. Jak tady někdo říkal, je to demotivujici pro ty, co normálně s týmem trénují a pak je posadí na lavici borci z áčka...to nezachrání ani ti dva "mentoři"...

    • Re: Ach jo...

      Slávista 51     před 6 hodinami 31.07.2025 05:28 |  
      6 1

      VĚTŠÍ OSTUDA JE TO
      nesmyslné pyro během zápasu -
      kdy se toho Slavie zbaví,
      no !