Chance liga

Hodnocení slávistů - 2. kolo

Slavia po slabším startu zabrala a nakonec vyhrála malé derby v Ďolíčku v poměru 2:0.

Vstup do zápasu Slavii nevyšel. Trenér domácích Veselý vsadil na jednoduché, ale účinné nakopávané míče na Ristovského a Júsufa, odrazy pak sbíralo středové duo klokanů Okeke - Sakala. Červenobílí působili zakřiknutým a ospalým dojmem - prohrávali souboje a všude byli o krok pozadu. A když už jsme se k míči dostali, tak jsme se ho lacině zbavovali obdobnými nákopy, místo abychom ukázali vyspělejší technickou kvalitu při kombinaci.

Bohemians sice v úvodní pasáži působili dravějším dojmem, výraznější šance si ale nevytvářeli. Výjimkou byl klíčový moment zápasu, kdy Zmrzlému utekl Drchal, udělal kličku Staňkovi, v jasné pozici před odkrytou brankou ale trefil jen tyč! Následně se obraz hry změnil. Můžeme spekulovat, zda domácím částečně došly síly, nebo se Slavia probrala, ale od té doby začali hrát na pažitu prim sešívaní. Série několika rohů ještě brankou neskončila, ale o pár minut později se pohotově prosadil Provod, když si míč velmi dobře zpracoval do běhu a pohotově vystřelil přesně k tyči!

Ve druhé půli už jsme další výpadek nedopustili a kontrolovali průběh utkání. V 70. minutě pak po pěkné souhře zvýšil Kušej, který jen potvrdil, že si svou fantastickou produktivitu z druhé půlky jara přinesl i do začátku nového ročníku. V současnosti je pro nás zcela rozdílovým hráčem a nebál bych se podotknout, že typologicky podobných plejerů (dobrá technika, driblink, tah do zakončení, nealibističnost) bych v mužstvu uvítal více. Bohemians si v závěru vytvořili alespoň možnost na zkorigování skóre, ale povedenou hlavičku dobře vyškrábl Staněk.

Slavia tak vršovické derby na půdě soupeře ovládla v poměru 2:0. Výkon sice opět nebyl ideální a úvodní půl hodina patřila k těm nejhorším výkonům za dobrý rok zpět, nicméně dění od 30. minuty dále už červenobílí bezpečně ovládali, díky čemuž dle mého soudu zvítězili zaslouženě. Z pohledu slávistů tak zápas vnímám jako výsledkově povedený, herně už o něco méně. Nicméně stejně jako trenér očekávám, že během nejbližších týdnů "nahodíme řetěz" po náročné přípravě a výkony půjdou výrazně nahoru.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Dost hráčů mi zatím nepřijde v ideální formě a počítám mezi ně i Staňka. V 1. kole měl momenty, kdy si počínal nejistě, a úplně přesvědčivě na mě nepůsobil ani u tutovky Drchala. Je otázkou, jestli neměl jít proti míči, když se Zmrzlý pokoušel blokovat Drchala. Po zacouvání mu pak chyběla rychlost při výběhu a relativně snadno se nechal obejít. Ale je to spíš věc pro diskusi, o chybě se mluvit nedá, i když bych si představoval, že v takový moment může gólman tým podržet. To se Staňkovi povedlo v méně vypjatý moment, kdy v závěru dobře vytěsnil nepříjemný hlavičkový pokus.

Tomáš Holeš - 6 - Podobně jako zbytek Slavie odvedl mírně nadprůměrný ligový výkon. Obranná činnost byla z mého pohledu v pořádku, více diskutabilní byla rozehrávka.

David Zima - 6 - Za Ogbua zaskočil plnohodnotně a odehrál dobrý zápas.

Jan Bořil - 6 - Minule jsem na něj byl až příliš přísný, když jsem přehlédl, že přihrával asistentovi Kušejovi na náš druhý gól s Hradcem. V Ďolíčku prokázal své zkušenosti a zahrál nadprůměrně.

David Douděra - 5 - Byl vidět méně než obvykle, průměrný zápas z jeho strany.

Christos Zafeiris - 6 - V úvodu sezony je produktivní a po brance Hradci si na Bohemce připsal asistenci na Kušejův gól. V úvodní pasáži zápasu byli ale ve středu hřiště domácí důraznější a živější.

Michal Sadílek - 6 - Jeho nasazení při problémech Oscara s formou a Mosese se zdravím bylo logické. Sadílek předvedl mírný nadprůměr a obhájil si svou šanci v základu.

Ondřej Zmrzlý - 4 - Při gólovce Drchala pochopitelně vynikla Zmrzlého chyba. Spíš než přesprintovat protihráče se snažil jít do něj tělem. Těžko říct, jestli čekal pomoc Staňka, ale nepovedlo se to a Drchal mu i kvůli tomu utekl opravdu hodně. Ve zbytku zápasu ale špatně nehrál, dalekonosnou střelou prověřil Reichla. Výraznější kladné momenty mu ale chyběly, a tak si nakonec známku moc nevylepšil. Těžko říct, jestli se po odchodu Dioufa cítí pod tlakem, nicméně právě teď to potřebuje rozbalit, pokud si chce obhájit místo v sestavě Slavie.

Vasil Kušej - 7 - Jeho přínos už jsem zmínil v úvodníku. Nepolevuje, je pro nás klíčovým hráčem. Přesným zakončením nám dodal klid do závěru zápasu.

Tomáš Chorý - 4 - Nebyl to jeho den. Ve vzájemných strkanicích v úvodu se dostal Vondra pod kůži Chorému než naopak a byly z toho jen zbytečné fauly. Ve hře Tomáš příliš vidět nebyl a nedařilo se mu držet míč. Až ve druhé půli se dostal k povedené hlavičce po rohu, kterou ale zvládl vyrazit Reichl.

Lukáš Provod - 7 - Nedá se říct, že by ho bylo plné hřiště, na druhou stranu jeho gól byl pro naši výhru klíčový. Perfektně si míč hodil do běhu a pohotově a přesně zakončil. Rozdílový moment, který nám do značné míry udělal zápas!

Oscar Dorley - 6 - Po jeho příchodu na hřiště jsme zápas dovedli k vítězství bez větších potíží, brzy jsme vedení ještě pojistili. Oscar se postupně vystřídal nalevo i uprostřed hřiště.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

2. kolo - Sobota 26. 07. 2025 20:00

Chance liga, 2025/2026
0 - 2
0 - 1
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

39. Lukáš Provod
70. Vasil Kušej

Komentáře (86)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Ivan     před měsícem 28.07.2025 00:20 |  
    1 8

    Díky za hodnocení; Staněk nás podle mě podržel při Drchalově šanci. Sice to nakonec zdrbal Drchal, ale Staněk mu to dle mého dost ztížil.

    Sadílka bych pochválil za "asistenci" na Provodův gól.

    Kušej mi přijde výborný v poslední třetině, ale představoval bych si aby byl platnější i ve výstavbě a chvílích když se nám nedaří udržet míč, takže naopak mít dva Kušeje, asi bych se bál postavit oba. Samozřejmě těžko mu něco skutečně vyčítat s jeho produktivitou, možná je to naopak dobře že má strop daleko.

    Zafeiris měl několik zajímavých nahrávek kde se snažil něco vymyslet a překonat obranu, tak doufám že takhle zajímavě do ofenzivy vydrží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      medmatyas     před měsícem 28.07.2025 09:37 |  
      12 0

      Konečně máme toho vysněnýho frajera, kterej rozhodne zápas z ničeho a kterej je vyloženě bodovej, hlavně ať ho nenutí nic měnit :D

  2. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Mates204     před měsícem 28.07.2025 00:43 |  
    15 0

    Druhý gól padl po tom, co Chorý vyhrál hlavu (druhá asistence), docela mě překvapuje, že to není zmíněno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Pedro50     před měsícem 28.07.2025 08:44 |  
      15 1

      Pokud Chorý za čtyři ta to by někteří museli mít v minulém kole za dva....

  3. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 09:25 |  
    29 3

    Dobré ráno přeji Vám všem a pochopitelně s dobrou kávou, která chutná daleko víc než minule:-))
    Jak správně Alanor popsal, tak nám opravdu vstup do zápasu moc nevyšel.
    Bylo to rozhárané a nepřesné a to i díky aktivní hře soupeře při napadání našich hráčů.
    Chorý hned na začátku dostal naloženo od Vondry a poté od Hybše a asi to na něm bylo znát (byť dle mého názoru to byl od Hybše docela ostrý faul, který "strejda" Pechanec nějak zapomněl pískat).
    Únik Drchala byl zřejmě impulsem k tomu, že jsme se probrali a přidali jsme v kombinaci i zpřesnění hry v přihrávkách. Sadílkův pas na Zmrzlého a následná chyba jejich obrany dostala do šance Provoda, který správně využil díky své herní inteligenci tuto šanci a moc hezky to celé dokončil gólem.
    Provod mi oproti minulému zápasu připadal už daleko živější a protože jsem ho minule kritizoval, tak teď díky za tento gól. Lukáši, jen tak dál.
    Začali jsme pak ve druhé půli už soupeře přehrávat a hlavně se nám už začaly objevovat herní prvky, které sice ještě nebyly úplně doladěné, ale už tam směřujeme. Záloha byla ve druhé půli přesnější a především obrana se zpevnila.
    Druhý gól přinesla dobrá souhra Chorého, Zafeirise a Kušeje a Vasil pěkně zavěsil:-)).
    Budu věřit trenérovi, že naše herní forma půjde nahoru a hráči se dostanou na svou optimální formu.
    Se známkami vcelku souhlasím, snad jen, že Tomáš Chorý se spolupodílel na druhé brance, ale to je jen tak na doplnění.
    A proč "strejda" Pechanec???
    Tohle není ligový rozhodčí ani omylem:-((((
    Neodpískaný faul na Chorého zezadu do achilovky vůbec nepískl. Pak nám pískne faul na Vondru ve vápně Klokana a přitom Vondru fauluje vlastní spoluhráč a Vondra dělá divadlo:-((.
    Júsúf má osm faulů, z toho čtyři loktem, bez žluté a naopak dá žlutou Mosesovi, který vůbec nefauloval a faulu se uhýbal. A to byly ty největší jeho maléry.....Hlavně, že umí spočítat hráče na hřišti, ach jo:-(((.
    Budu doufat, že na Slovácku nenastane nějaké podcenění soupeře, hráči se doladí a trenér se trefí do sestavy.
    Dění na některých zápasech ani nechci komentovat.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates


    Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2025 09:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 10:22 |  
      6 25

      Žlutou dostal naprosto správně. Kdyby ten bohemak neskocil tak mu Moses zvalcuje kotník stehnem a jede rovnou do nemocnice. Ze zpomaleneho záběrů bylo vidět, že uskocil na poslední chvíli. Moses sice stáhl nohy ale vletel tam hodně nebezpečně. Skoro si troufnu říct, že tím skokem soupeř nezachranil jen svůj kotník ale ušetřil Mosesovi červenou

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 11:15 |  
        9 8

        Váš názor Vám neberu.
        Ale nesouhlasím a to velmi.
        Někdy není nutné být papežštější než .....
        Sokrates

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 11:25 |  
          5 6

          Papežštější než papež? Podívejte se ne zpomalený záběr... chceme chránit zdraví hráčů? Chceme. A tohle o zdraví bylo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 12:54 |  
          1 14

          https://x.com/CubaCubicula/status/1949232020670075166

          skočit proti někomu stehny do kotníků, navíc na mokrém terénu, je prostě nebezpečná hra.

          Na to videu je jasně vidět, že Moses skáče proti hráči ne z boku do bloku, kde by soupeř do něj nabíhal. Ta 10 ve chvíli kdy se k němu tělo Mosese valí tak skoro stojí. Za mě v případě střetu, tak je to min podvrtlý kontík a červená pro faulujícího.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Tonda     před měsícem 28.07.2025 13:11 |  
            6 1

            faul možná, skočil mu tam trochu pod nohy, ale žlutá ani omylem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Alanor (admin)     před měsícem 28.07.2025 15:03 |  
        9 0

        Z mého pohledu faul budiž, ale žlutá vtip. I kdyby Bohemák nenadskočil, tak ta intenzita i nebezpečnost byla minimální.

        Od Pechance velmi průměrný výkon. Pískal fér a stejně na obě strany, ale těch dílčích chyb a nepřesností tam měl docela dost. Po návratu se mu povedla předminulá sezona, kdy dokonce dostal na starost derby a zvládl ho ok, loni byl ale slabý (viz i to je pokání pro tv po pokaženém zápase) a podle mě to bylo na hraně, jestli má vůbec pískat 1. ligu...

        Ale jsem ok s tím, že ho komise podržela a píská dál. Vyřazený Hocek byl také slabý a hlavně méně důvěryhodný, což je pro mě to nejdůležitější kritérium u rozhodčích (radši férový nešika než řezník ala Paták, který přesně ví, co dělá).


        Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2025 15:06) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          donford     před měsícem 29.07.2025 16:22 |  
          3 1

          Pechanec nepískal úplně fér. To, co si dovolil s nevinným úsměvem Jusuf, jeho loktýčky, to zcela přehlížel. Ve smyslu, že to sice byl faul, ale nikdy ne na žlutou. Ani poprvé, podruhé a ani posedmé. A kabaret s Vondrou v jejich vápně, kterého srazil nešťastně vlastní spoluhráč? A faul to byl od našich? A kopanec do Chorého lýtka od Vondry zezadu? Jistá žlutá a opět nic. Je to rozhodčí tak pro třetí ligu. Víc ani ťuk.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Slawek     před měsícem 29.07.2025 08:43 |  
        5 0

        Zválcovat kotník stehnem? To by chtělo asi nakreslit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        SLAVIESTA     před měsícem 29.07.2025 16:27 |  
        2 1

        Stehnem kotník, do nemocnice, nebuď směšnej.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    žbl68     před měsícem 28.07.2025 09:50 |  
    6 13

    body sedi, snad jen zmrzlý - 3 a okamžitě ven ze základu i kdyby tam měl nastoupit jakýkoliv (nejmenovaný :-) ) mladoch ....
    jinak zápas +- za 3 (jako ve škole) , sice 3 body ok, ale ..... pochvala Kušej, Zafa, za pěkný gol Provod, jinak ... ? na Slovácko odjet s lepší formou ...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 10:19 |  
    17 12

    Nerozumím nízké známce pro Zmrzlého. Věta, že se nesnažil Drchala předběhnout je vysloveně úsměvná. Prostě na Drchala má rychlostně opravdu málo hráčů. Naštěstí (bohužel pro něj) je to jediná nadprůměrná vlastnost co má a naopak zakončení má tragické obecně a jen to potvrdil.
    Pojďme si tu situaci rozebrat.
    Drchal se rozebíhá po balónu. V prostoru kde by měl být alespoň jeden ze stoperů Holeš nebo Zima. Bavíme se o pravé straně. Případně bych čekal, že za pravého stopera na výletě zaskočí třeba RWB (Douděra).
    Ovšem z nějakého důvodu je poslední hráč Zmrzlý (LWB) který asi zrovna zajišťoval levého stopera Bořila.
    Přestože měl rychlík Drchal náskok (měl rychlejší reakci a měl blíže k balónu) tak mu Zmrzlý stačil a před zakončením se mu zvládl nalepit na záda a samozřejmě přispět k tomu, že neměl klid a poslal to do tyče.
    Svést tu šanci na Zmrzlého je prostě nesmysl. Celé to bylo vyústění chaosu naší obrany, kdy ani jeden stoper nebyl na svém místě a tyto 3 zajišťoval jeden! hráč který musel z pozice LWB stíhat útočníka běžícího z prostoru pravého stopera.

    Nechápu smysl naší hry, kdy stopeři mají více střel na bránu než naši útočnicí. To se s Bohemkou stalo. A pak máme v obraně takovéhle díry. To jestli předvedeme v LM tak nás soupeři rozeberou. Což jsme si mohli ověřit s PAOKem, který nám přesně takhle utíkal a dával góly, když tuším při druhém gólu stopera zaskakoval Oscar.
    Tohle si můžeme dovolit když prohráváme o gól a potřebujeme skórovat a riskujeme.
    Ale předvádět tohle od začátku zápasu, kdy hrajeme proti soupeři, který má rychlostně lepší hráče než my, to je prostě hazard. A buď to jde za trenérem nebo za těmi stopery, kteří neplní pokyny.
    Třeba Bořila mám rád, ale dle čísel to v realitě je tak, že polovinu zápasu nehraje stopera on ale právě Zmrzlý, který na to ale nemá a pak jde hněv na něj. Místo aby stejný hněv šel na Bořila, který se jako stoper pohybuje strašně vysoko a u kraje a pak se nestíhá vracet. Holeš na druhé straně to samé, jen ne tak často. Protože Douděra ten nezajišťuje zase vůbec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      mig52     před měsícem 28.07.2025 10:56 |  
      5 2

      Tak tragické zakončení.... . Staňka hezky vykoupal, ne, že ne. Ještě, že to vyšperkoval silvestrovským skečem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 11:11 |  
        4 0

        To sice jo. Ale jinak to bylo tragické. :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Sherudan     před měsícem 28.07.2025 12:05 |  
      8 3

      Podívej se na záznam. V okamžiku odkopu byl Zmrzlý o pořádný kus blíž naší brance, odhadem o dva metry než Drchal, a rozbíhali se současně. Mohl ho zakřižovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      popin     před měsícem 28.07.2025 12:25 |  
      6 7

      Pojďme si to rozebrat : Zmrzlý hlídá střed hřiště (o pravé straně se fakt nebavíme). Zmrzlý měl v době odkopu náskok skoro 2 metry a vybíhali současně (Drchal fakt neměl náskok a neměl blíže k balonu). Na 15 metrech ho Drchal předběhne (Zmrzlý mu fakt nestačil).
      Co tam máš dál ? Místo těchto odborných rozborů bys si měl aspoň pustit záznam.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 12:46 |  
        8 6

        OK tady je záznam
        https://x.com/chanceliga/status/1949176086220447861

        Drchal celou dobu běží po pravé polovině hřiště. To prostě není prostor, který má hlídat LWB.
        Zmrzlý mu stačí ale protože musel sbíhat z levé poloviny hřiště tak logicky, i když třeba byl o 2m blíž k bráně musel běžet delší trasu. V tomhle prostoru, pokud to hasí LWB, tak to není chyba LWB ale pravé strany.

        Zmrzlý jako LWB fakt nemá zůstávat poslední a sám.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          DF007     před měsícem 28.07.2025 12:52 |  
          13 3

          Zřejmě si nikdy nehrál fotbal. Při standardních situacích, a tato situace je po naší standardní situaci, zapomeň na rozestavení, tam má každý hráč svůj individuální úkol a ten Zmrzlého je ten, aby mu neutekl soupeř, což se bohužel stalo.
          Jako polehčující okolnost beru to, že z pohybu Zmrzlého to skutečně vypadá tak, že spoléhal na pomoc Staňka, které mu nebylo dopřáno.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 13:15 |  
            8 1

            OK pokud je to rozestavení po standartce, tak to jsem zapomněl. Ale pořád platí celková kritika toho systému. Proč v prvním poločase za nerozhodného stavu hrajeme standartku na takové riziko, že vzadu je na celou šířku hřiště 1 hráč, obzvlášť pokud má soupeř v kádru tak rychlého hráče jakým je Drchal.
            Pokud to bylo 1:1 proč Zmrzlý hlídá zóny, kde nikdo nikdo není. Proč nestojí tak aby byl na ose mezi Drchalem a brankou. Pokud tam bylo více hráčů, které musel hlídat jeden Zmrzlý tak pak to ani nebudu komentovat. Viděl jsem v TV a v opakovačkách není vidět celé hřiště.
            A ano pokud to byl odkop po standartce, nechápu proč Staněk byl v bráně a ne někde v polovině obrané poloviny hřiště. To přece od gólmana chceme aby hrál takového stopera. A možná s tím opravdu Zmrzlý počítal.

            Ale pořád si stojím za tím, že házet celou tu situaci na Zmrzlého, který ve zbytku zápasu neprohrál ani jeden osobní souboj, poctivě zajišťoval Bořila na jeho útočných výletech a měl naprdůměrnou úspěšnost přihrávek v rámci týmu. Tak tvrdit, že nemá na základ, že za všechno může on To mi přijde fakt na hlavu. Přestaňte ho porovnávat s Diufem, který byl TOP a hráč věřím, že to ukáže. Ale s realitou Slavie, která na druhé straně má Douděru s Hashiokou a na levo mu měl dělat konkurenci mladík Javorček. A nebo tam může hrát Oscar se Schranzem což zejména o druhého jmenovaného byl průchoďák.
            Zmrzlý kvalitu má, má lepší centry než Douděra. A kdyby mu Bořil nechal víc prostoru útočit tak by byl víc vidět.
            Samozřejmě pokud se povede přivést na LWB někoho ještě lepšího tak prosím. Ale tvrdit, že zrovna Zmrzlý je slabina týmu je nefér a neuctivé vůči němu.


            Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2025 13:17) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          popin     před měsícem 28.07.2025 15:08 |  
          6 6

          Promiň, ty máš nějakou oční vadu ? Drchal vybíhá z oblouku nad penaltou ze středu hřiště. teprve potom si to namíří doleva. Zmrzlý stojí při odkopu Bohemky 2 m před ním směrem k naší bráně rovněž na středu . Odnikud nesbíhal a trasu měl k míči naopak kratší. Fakt tě baví psát sem hámotiny ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před měsícem 28.07.2025 15:18 |  
          3 0

          Proboha, je to postavení po standardce. Rozestavení pak není běžné (běžně hraje v takové situaci posledního Oscar, který ale tentokrát výjimečně na hřišti v té době nebyl), takže psát něco o tom, že to není situace, kterou by měl hasit levý bek, je úplně mimo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 28.07.2025 16:09 |  
      11 3

      Můj názor ke Zmrzlému v inkriminovaném souboji. Prohrál ho na celé čáře a rozhodně nepřispěl k tomu, jak to Drchal nakonec zpackal. To nic nemění na tom, že si Staňka a hlavně Zmzlýho namazal na chleba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 12:48 |  
      9 11

      tam to hodnotí stroj podle dat, tedy objektivně dle zvolené metriky. A ne fanoušci podle toho kdo je zrovna obětní beránek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Alanor (admin)     před měsícem 28.07.2025 14:57 |  
        10 0

        Podle mě zrovna ten Zmrzlý po Bohemce ukazuje, jak je takové "objektivní" hodnocení pochybné. Abys ze všech možných metrik dostal jedno číslo, tak je musíš nějak obodovat, dát jim nějakou prioritu apod. (a pak taky každý takový koeficient háže různá numera), navíc všechny situace na hřišti nejsou černobílé (můžeš třeba v těžké situaci prohrát souboj, ale soupeře tím zbrzdíš a pozastavíš jeho akci, ale v hodnocení máš vlastně bod do minusu, než kdyby ses na to vykašlal, do souboje nešel a tedy ho "neprohrál" apod.).

        Takže podobná hodnocení beru s velkou rezervou a pochybuju, že k nim někdo schopný ve fotbale přihlíží. Mnohem víc vypovídající bude odborné vyhodnocení primárních dat i hodnocení zápasu okem odborníka (čímž nemyslím sebe, ale skauty, trenéry atd.).

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před měsícem 30.07.2025 07:40 |  
        2 0

        Ty voe, ty seš blázen. A další z řady těch, co si nikdy růžoví brejle nesundaj

  6. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    mirda     před měsícem 28.07.2025 12:16 |  
    8 10

    Kušej tedy kromě gólu zahrál velmi průměrně. Čekal bych, že tým s osmi českými reprezentanty v základní sestavě bude technicky a rychlostně převyšovat sotva průměrnou Bohemku. Ne takovou holomajznu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Mike     před měsícem 28.07.2025 12:50 |  
      5 2

      Všechny týmy, které měly reprezentanty na posledním srazu v červnu se rozjíždějí pomaleji každou sezónu. Viz vloni my, letos Plzeň i Sparta. Všechna mužstva silné trojky hrají v úvodu jen průměrně. Postupně se výkonnost naše zvedat bude, jak reprezentanti dotrénují.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Ados     před měsícem 28.07.2025 12:50 |  
    10 4

    Hra nám neskutečně drhne, i proto jsem očekával, že na Bohemce ztratíme. Prohrávat 1:0 by bylo těžké na otočku. Slušnou formu má Zafeiris a Kušej. Zbytek je hodně za očekáváním. Pevně doufám, že se postupně budeme rozehrávat k lepším výkonům, protože tohle je zatím špatné. Nejhorší pro mě je to neustálý nakopávání nebo odkopávání od zadních řad. Představoval bych si trochu víc kombinační hru po zemi. Ale upřímně nevím jestli to lze v sestavě s Bóřou, Holešem nebo Zmrzlým.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    levap     před měsícem 28.07.2025 12:52 |  
    13 13

    Nemám dobrý pocit ze Staňka, už třetí zápas po sobě. Je nejistý, nerozhodný, pro vysoké balony si nechodí vůbec a jeho hra nohama je hrozná. Jeho chování při šanci Drchala, jako by nevěděl co chce udělat. Ani vyběhnutí, ani vytlačení ze šance. Opět nerozhodnost. Hlavičku Drchala musel mít, jinak by to byla jeho chyba. Takže známka 6 mně přijde jako nadhodnocená. A obávám se co bude dál. Moc bych se přimlouval za šanci pro Markoviče.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Mike     před měsícem 28.07.2025 14:19 |  
      12 0

      Výměnou gólmana, reprezentanta a spolu s Jedličkou nejlepšího v lize po 2 kolech, kdy fatální nechyboval, i když opravdu není v topu, bychom ukázali jenom paniku a zbytečnou. Kdyby svými minelami zavinil třeba ve 3 utkáních po sobě ztrátu bodů, dalo by se o tom uvažovat. Ale gólman by se měl vždy podržet. Není to základní část extraligy v hokeji, kde se gólmani točit mohou a do play off se nasadí a podrží ten lepší.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2025 14:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        levap     před měsícem 28.07.2025 14:45 |  
        1 8

        Teoreticky máte pravdu, běžné zvyklosti to potvrzují. Nicméně můj nedobrý pocit ze Staňka trvá a moje obavy také. Připadá mně, že od určité doby, cca 3-4 měsíce, je moc spokojený a bohorovný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Kuba1782     před měsícem 28.07.2025 21:21 |  
          3 0

          Skoro presne pred 4 mesici Stanek doslova vychytal remizu na Dukle, kde to mohlo skoncit 3:0. Just sayin… jak je ta pamet kratka. Pote nasledovalo 8 zapasu v lize, z nichz JS chytal 6,5 a nevybavuji si nejakou jeho bohorovnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 28.07.2025 14:51 |  
      17 2

      Točit teď brankáře by byl nesmysl, který by Slavii jen uškodil. Gólmani ve fotbale potřebují stabilitu a jistotu. Staněk je v současnosti lepší než Markovič a měl by mít nadále plnou důvěru. Zasahovat do toho by byl stejný nesmysl jako udělal KJ, když po jedné pseudochybě posadil oporu Vaniaka a dal tam vyklepaného mladíka Hanuše. Pak přišel Tiraspol a už se to vezlo.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2025 14:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        levap     před měsícem 28.07.2025 15:23 |  
        1 0

        Pokud si pamatuji, tak Tiraspol nebyl pouze Hanušův problém.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před měsícem 28.07.2025 15:27 |  
          15 2

          Jasně, že nebyl. Ale byl to s Brabcem a tou absurdní přestupní smrští další díl do mozaiky, kdy KJ sám zničil kádr dvojnásobného mistra, který předtím skoro z ničeho vybudoval.

          To, že 2 zápasy Staněk nepůsobil úplně top, přece nemůže být důvod posadit dlouhodobě o parník nejlepšího ligového brankáře.


          Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2025 15:29) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            levap     před měsícem 28.07.2025 15:36 |  
            3 3

            Všechno uznávám, ale obavy zůstávají. Takže budu doufat, že nemám pravdu. ("O parník" se mně zdá přehnané)

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Mike     před měsícem 28.07.2025 15:44 |  
            5 0

            O lodičku před Jedličkou a o křižník před ostatními. Jedlička fakt smutné, na tom i Plzeň může nyní hodně ztratit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              mig52     před měsícem 28.07.2025 17:39 |  
              3 3

              Jen aby ten jeho dublér nebyl lepší, než on. Neznáme ho a je jasné, že v úvodu sezóny by Jedličku trenér neposadil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            rak (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 20:17 |  
            5 0

            To určitě ne, ale myslím, že by Markovič měl dostávat šancí trošku víc než jen v MOL cupu. Nemyslím, že by Staněk byl o třídu lepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        DF007     před měsícem 29.07.2025 07:04 |  
        4 3

        Z čeho soudíš, že je Staněk lepší než Markovič?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Kikoriki     před měsícem 29.07.2025 12:23 |  
      1 1

      Já myslím, že na to má vliv barva dresu. V tom žlutém mi opticky připomínal Koláře, když dělal ty chyby. Takže možná i to zkresluje ten pohled na jeho výkon :).

  9. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    kupik     před měsícem 28.07.2025 16:08 |  
    26 0

    Dobrý odpoledne,přátelé
    zcela vědomě jsem se odmlčel po Hradci,čekal jsem na zápas s klokanem.Cílem bylo míti širší záběr k dění na hřišti,zkusit porovnat první a druhej mač.
    Slavia nastupovala na Bohemce v nelehký situaci.Hlavně co se mentálního nastavení týče.
    A podle mýho názoru,a to prosím zdůrazňuju,jedná se pouze o můj subjektivní pohled,problém začal už před ligou.
    To byly napsány desítky článků,který glorifikovaly Slavii minimálně na evropský velkoklub.
    Nerozporuju určitý údaje o výborným skautingu,o vydařený strategii při prodeji hráčů apod.,ale psáti o Slavii jako neporazitelný a nezastavitelný mašině je pro mě trochu problém.
    Hráči nejsou ani hluchý a ani slepí,samozřejmě něco čtou,něco se doslechnou a v hlavě tohle udělá svoje.
    Už ten zápas proti Hradci mi naznačil,jakoby nenápadně ale přec začal vznikat komplex Hradec.
    Vyprodanej stadion,natěšený publikum,nový dresy,obhajoba zaslouženýho titulu.
    A bác.Plichta pár minut před koncem a v hlavě to máte.Zklamání,frustrace,nasranost.Ztráta hned na úvod.
    A tak jedete na Bohemku s vědomím,že musíte. Musíte za 3 body,jináč je problém.
    Zaplať Pánbůh,že Jablonec na samým konci udělal remízu v Plzni,to musel bejt pořádnej impulz pro celej team.
    Bohemka se rozhodla že bude kopat do všeho včetně protihráčů a vono jí to vycházelo.
    Vondra byl zralej na 5 žlutejch a Jusúf na 3.Hybš taky karton.
    Já se tomu T.Chorýmu vůbec nedivím že byl podrážděnej a že to nebyl jeho zápas,ale za 4 určitě ne.
    A světe div se,Bohemians žlutá 2x,Slavia 4x.
    To mi hlava nebere.
    Určitě vnímám a vidím nedostatky ve hře,je mi jasný,že některý posty musíme / 2 až 3 / pořešit,ale taky si cením toho,že v druhý půli se už začala projevovat lepší kombinace a i fotbalovost.Né moc,ale náznaky už byly.
    Nejsem skeptikem,optimismus mám stále v sobě,ale taktéž reálně vidím,že na Evropu budeme muset dosti přidat a opět začít s pokorou,bojovností a odhodláním.
    A patrně nejenom na Evropu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 28.07.2025 16:14 |  
      1 11

      Technický dotaz. Proč neděláš mezery, tam kam patří. Při čtení mi to docela vadí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        coogee     před měsícem 28.07.2025 18:57 |  
        6 0

        No jo, proč neděláš mezery, taková pořádná mezera, to je pak úplně jiný počtení! :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          SLAVIESTA     před měsícem 28.07.2025 19:22 |  
          3 5

          Uznávám,žemezeryjsouúplněnanicjenseplejtvámístemaúplnězbytečně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            coogee     před měsícem 28.07.2025 22:00 |  
            2 0

            Soryjako, máš recht, reaguješ na kupíka!


            Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2025 22:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        kjandourek (admin)     před měsícem 28.07.2025 19:25 |  
        11 1

        A co takhle čárky? Ty bys neměl dávat tam, kam patří? ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      kjandourek (admin)     před měsícem 28.07.2025 17:58 |  
      31 3

      Já zkusím něco připomenout:
      Léto 2019, skončila první sezóna s nadstavbou a chystala se další, která právě díky té nadstavbě začínala dříve... pokud by tomu někdo nevěřil: sezóna 2017/18 začínala 28.7; sezóna 2018/19 už 20.7 a sezóna v létě 2019 měla výkop 12.7 ....
      A tehdy trenér Trpišovský říkal něco v tomto stylu: "Pro nás je to problém, protože pro náš fotbal potřebujeme minimálně měsíc kondiční přípravy a 14 dní herní. Zkusíme tedy využít toho, že jako mistr začínáme až čtvrtým předkolem LM a tvrdou přípravu protáhneme přes první čtyři kola - formu budeme ladit až na to čtvrté předkolo, tedy na 20.8. Sice tím budeme riskovat herní nepohodu, zatavenost a případnou ztrátu bodů v těch prvních kolech, ale zase vydržíme hrát náročný styl celý podzim a nedojdou baterky uprostřed října..."

      Vzpomenete si na výsledek? První zápas strašný, výhru ve Zlíně 1:0 zachránil náhodný odraz míče, po kterém skóroval Hušbauer, Zlín zahodil tři tutovky.... ve druhém kole jasná výhra Teplicích, ve třetím doma Olomouc... rychlý gól Coufala a potom strašný výkon zakončený tím, že v poslední minutě kopala Olomouc penaltu, kterou naštěstí Houska zahodil.... následoval neméně špatný výkon v Karviné a plichta 0:0.... Potom výhra 1:0 doma nad Libercem, v zápase, který se hrál bez diváků, opět nepřesvědčivý výkon naštěstí zakončený Masopustovou hlavičkou....

      A přesně v té chvíli se sparťani smáli, jak jako chceme hrát ligu mistrů... že s takovými výkony nás tam každej převálcuje a podá si nás už Kluž.... I tady se vyskytovaly podobné názory, přestože lidé, co se občas přišli podívat na tréninky, potvrzovali, že hráči stále ještě dostávají šílený záhul...

      Jak to bylo dál už víme - postup přes kluž plichty na San Siru a Camp nou a obecně výkony, kdy nejhorší byla prohra o dva góly... a tay na konci podzimu náskok šestnácti bodů....

      A teď mi řekněte, proč by to letos mělo být jiné? myslíte, že trenéři najednou ustoupili od modelu přípravy, kdy vědí, že bez kondice to dopadne podobně jako Sparta vloni - tedy s tím, že po dvou kolech LM jim v říjnu dojde šťáva? Máme tu výhodu, že nemusíme hrát předkola, nemusíme ladit formu na začátek srpna, můžeme dělat všechno pro to, abychom byli v topu od začátku září do prosince...

      Z těchto důvodů si myslím, že není důvod se obávat zápasů LM. naše příprava směřuje k nim, ne k tomu, abychom na začátku ligy převálcovali ligové soupeře.... A proto bych ani nedělal závěry z toho, že někteří hráči základní sestavy vypadají špatně, protože jenom hůře vstřebávají únavu z náročných tréninků, které jim potom dodají lehkost v celém podzimu....

      Je to tak každý rok...

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        kupik     před měsícem 28.07.2025 18:22 |  
        6 1

        Díky za velice přehlednej výlet do historie.
        Doufám, že letos to s tou formou půjde nahoru taktéž.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        houston (přítel SN)     před měsícem 28.07.2025 19:28 |  
        6 3

        Já to vidím úplně stejně. On to JiT někde před ligou zmínil, že načasovat se na první kolo ligy nejde, protože je na to málo času. Věřili jsme mu dřív, věřím mu i letos.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vršek     před měsícem 30.07.2025 09:35 |  
        1 0

        Často jsem kritizoval trenéra Trpišovského - hlavně za jeho "rotace" a lpění na oblíbencích ( Tecl, Douděra...). Avšak až na začátku letošní sezóny mi dochází, že naše neuspokojivé výkony první cca tři čtyři zápasy v každém půlroce zřejmě opravdu souvisí s "velkými dávkami" v současnosti už naprosto krátkými přípravnými obdobími, kdy především reprezentanti musí tyto dávky absolvovat těsně před prvními soutěžními zápasy. Bylo tomu opakovaně i v minulých sezónách, avšak letošní už nesmyslně krátká příprava a hlavně odpočinek pro reprezentanty (nejen UEFA, ale i FIFA mafia - "prachy jenom prachy") a výkony tak fyzicky disponovaných hráčů, jakými jsou Provod, Douděra, Holeš, Oscar asi i Chorý, jsou zřejmě dokladem "zatavení" po fyzicky a jistě pro náš styl hry nezbytnými extrémními kondičními dávkami. Zřejmě má pravdu Trpišovský a naši hráči se během dalšího týdne dvou dostanou do "kondiční" a tím i do herní pohody. Myslím, že dokladem toho je výkon Provoda v zápase s Hradcem a jeho výrazně lepší výkon na Bohemce (a nejen krásný gól...). Doufám, že tomu tak je, a že je tomu také proto, že nemusíme hrát předkola pohárů,


        Komentář byl uživatelem upraven (30.07.2025 09:44) . Zobrazit původní komentář

  10. Chorý za 4?

    pinochet     před měsícem 28.07.2025 17:48 |  
    23 2

    Chorý za 4? Citace reportu ze včerejšího zápasu:
    „O deset minut později si míč po rohovém kopu našel hlavou Chorý, jeho dobré zakončení vyrazil Reichl. Na konci 70. minuty přidali slávisté uklidňující druhou branku, Chorý prodloužil míč vykopnutý Staňkem na Kušeje, ten si vyměnil míč se Zafeirisem a z úhlu prostřelil Reichle - 0:2!"
    Nějak mi, omlouvám se, Alanore, přijde, že jsi tuhle gólovou akci, která by bez Tomáš gólová nebyla, nezohlednil...

  11. Chory

    domácí     před měsícem 28.07.2025 17:51 |  
    8 1

    U tebe to má těžké, nehrál nijak oslnivě, ale i tak dá stoperům zabrat. Nehledě na to, že jeho faulům předcházelo několik faulů soupeře, které sudí nepískal.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    bbslavia     před měsícem 28.07.2025 20:00 |  
    19 6

    Ahoj Sokrate,
    nehledej za vším jen rozhodčí, náš výkon v první půli byl tristní, my jsme nakopávali míče, klokan nás přehrával. Nelze se vymlouvat, že reprezentanti nejsou ještě v top formě. Musí být nějaký systém hry, ten v první půli nebyl. Podívej se na počet střel na bránu, to mluví za vše. Bolka postavila nový tým z odložených hráčů a nový trenér za krátkou dobu naučil tým hrát konstruktivně od stoperů, žádné nakopávání. Bolka měla přes 11 střel, my jsme bránu téměř neohrozili.
    Pořád hledáme výmluvy, je třeba si nalít čistého vína.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 29.07.2025 13:13 |  
      6 0

      Zdravím příteli a omlouvám se za trochu pozdní odpověď.
      Nemyslím si, že bych hledal za vším jen rozhodčí a ten můj článek upozorňuje i na naše chyby.
      Šlo mi primárně o to, aby takový rozhodčí Chance ligu prostě nepískali.
      A napsat, že jsme bránu klokana téměř neohrozili, tak to se mi zdá taky až moc utažené za vlasy:-((
      S úctou
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        bbslavia     před měsícem 29.07.2025 20:57 |  
        1 1

        Ahoj Sokrate,
        díky za reakci.
        Měli jsme 6 střel na bránu, z toho 2 góly a jednu nebezpečnou hlavičku Chorého po rohu. Tolik k té ofenzivě.
        Moc zdravím na Šumavu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      coogee     před měsícem 29.07.2025 13:20 |  
      2 1

      Je rozdíl mezi "hledáním" a "konstatováním" a to samé platí pro " vymlouvání" a "zdůvodnění".
      A to, že výkon rozhodčího nebyl zdaleka ideální, je pravda, i když jeho rozhodnutí výsledek neovlivnila.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    bbslavia     před měsícem 28.07.2025 20:02 |  
    12 14

    Staňek za 6 je mimo realitu, v první půli měl špatnou hru nohama, při prvním gólu udělal špatné rozhodnutí, žádný výjimečný zákrok nepředvedl. Hlavička v druhé půli šla na něj. Zatím slabina.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      coogee     před měsícem 28.07.2025 20:57 |  
      11 0

      Hlavička šla na něj?

  14. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Mimoň     před měsícem 28.07.2025 23:00 |  
    13 0

    Moses odehrál jen pár minut...ale ten jeho pohyb...to je síla. A jeho přihrávky mají taky oči. Naprosto chápu, že mají teď trenéři dilema a řeší jeho nasazení do základní sestavy. Je to přesně ten typ hráče, který se může v LM obrovsky posunout a má individuální kvality na to tam obstát...a hodně nám s vou individuální kvalitou a pohybem pomoct...může to reálné být rychle probuzená hvězda ligy, jak se jim stal Diouf v krátké době...podobný potenciál vidím třeba u Teaha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Kikoriki     před měsícem 29.07.2025 12:13 |  
      2 1

      Mosese JiT skrývá před LM. Jinak by mohl odejít :).

  15. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    IJS     před měsícem 28.07.2025 23:03 |  
    8 9

    Hodnocení zápasu ze strany Alanora - naprosto přesné. Vyzvedl bych tyto názory - do 20. minuty výkon velmi špatný, snad horší za poslední rok, rezignace na jakoukoliv rozehrávku přes zálohu - jen vysoké nákopy někam dopředu a Slavia potřebuje technicky nadstandardní útočníka jako je Vasil. Jen bijci nestačí! Ovšem, kde takového hráče vzít? V lize to jsou Šulc, Haraslín, Birma a ti jsou nedosažitelní a nikdo jiný mě nenapadá... Ovšem pokusy s Plavšičem nebo s Usorem moc šťastné nebyly.
    K výkonům hráčů. Zápas se vůbec nepovedl Chorému a v TV bylo vidět, že byl rozhozený a zákeřně dohrával souboje, které už nemohl vyhrát. Nemile mě překvapil Holeš svojí rozehrávkou. To snad po něm musí trenéři chtít, aby balón kopal z první obloukem do útoku. Opět velké množství rohů a centrů vůbec a jen jedna hlavička Chorého. Rohy létají vysokým obloukem a na nikoho a nebo nemáme dost vysokých hráčů. Vlastně jen 3 ( Chorý, Zima, Provod ). To by také mohl být problém. V zadních řadách to v lize odskáče Zima, ale v LM? Menší záložní řadu snad nikdo nemá a krajní stopeři taky nemají ani 180 cm! Někde jsem četl, že Kričfaluši má jít hrát ven, ale zrovna takový hráč by se na 6 teď hodil. Opět velká kritika na Ondru Zmrzlého, ale on je alespoň nebezpečný soupeři. Oscar tam jen brání, nenaběhne, nedá střílený centr.
    Je toho ještě dost na vyladění mužstva, ale LM je ještě daleko, tak věřme, že výkony půjdou nahoru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Martin 58     před měsícem 29.07.2025 10:19 |  
      8 1

      Takže Oscar brání tak urputně, že si při druhém gólu si mohl Vasil Kušej vybrat: střílet na branku anebo nahrát doleva na zcela osamoceného, dokonale naběhnuvšího, "jenom bránícího" Oscara...l

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vršek     před měsícem 30.07.2025 10:32 |  
        3 0

        Myslím si, že právě tak fyzicky disponovaný hráč jako Oscar je dokladem toho, jak fyzicky extrémně náročný je dnešní fotbal a styl hry Slavie. Jsou to Oscar se Zafeirisem, kteří v našem pojetí musí v podstatě bez střídání absolvovat ve středu hřiště naprostou většinu zápasů. Je obdivuhodné co jsou schopni předvádět. A většinou proti třem hráčům soupeře ve středu pole. Mně přijde současná kritika Oscara jako možná snad i částečně oprávněná, avšak jeho odstavení ze sestavy či jeho přesun na kraj hřiště je podle mého omyl. I on absolvoval letošní "podivnou" přípravu a reprezentoval... Hráči mají nastupovat na postech, který jim nejvíce vyhovují a jsou pro výkon týmu nejpřínosnější. Oscar je ten, který svým čtením hry, předvídavostí, fyzickým fondem i obětavostí a kvalitou "drží" naši defenzivní hru. On nikdy nebyl a zřejmě nebude hráčem oslňujícím svým ofenzivním uměním. Avšak i tam často dokáže svou herní a technickou kvalitu. Ano, Moses se jeví jako další z hráčů, který převyšuje úroveň naší ligy, ale je určitě tím, kdo bude schopen "odbránit" to co Oscar. Třeba ano, a bylo by to pro nás skvělé. Na mne působí kritika Oscara podobně jako kritika výkonů Součka. Sportovní výkony jen zcela výjimečně mohou být na setrvale výborné výkonnosti. Právě Souček s Oscarem jsou pro mne dokladem toho, že přes jejich některé jen průměrné výkony by neměly být příčinou jejich odstavení. Oscar byl u obou gólů Hradce a jeho výkon byl opravdu podprůměrný. U toho prvního naprostá šílenost. No, jsem zvědavý až se pod tlakem veřejnosti a žurnalistů někdo odhodlá odstavit Součka ze sestavy reprezentace...Dokladem toho, jak je Souček důležitý pro tým je i jeho postavení ve West Hamu.
        Zda budou Sadílek nebo Moses schopni Oscara nahradit ve dvojici ukáží další zápasy - já o tom přesvědčen nejsem.
        Ještě jedna poznámka. Opravdu by se dostal Drchal do stejného sóla při tom, že by naši hru zajišťoval Oscar jak je při standardce obvyklé?
        Já myslím že ne. Je to právě jeho čtení hry v obranné fázi, která je ve středu hřiště nejpodstatnější.
        A tak doufám, že stejně jako výkony ostatních reprezentantů, i jeho výkon s Drážďany a Hradcem jdou za fyzicky náročnou přípravu a náročným herním vytížením v loňské sezóně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Lunaris     před měsícem 30.07.2025 10:16 |  
      2 2

      Samozřejmě, že to po Holešovi chtějí. To jste si nevšimli, že naprosto běžně je jedním z atributů naší rozehrávky nákop dopředu na hráče v náběhu? Je to nejsnazší způsob, jak překonat presink soupeře a velice často nám to funguje. Proto bych chtěl, aby se přivedl ještě jeden náběhový útočník, protože takto tam máme víceméně jenom Kušeje. Provod nebo Chytil, potažmo i Chorý sice taky naběhnou, ale nejsou to typičtí hráči pro tuhle hru. Teď bylo zrovna nedobré počasí a složitější terén, ale i tak druhý z našich gólů padl právě po takové rozehrávce nákopem, byť to tedy nebylo v tomto případě do náběhu za obranu, ale na Chorého, který vyhrál hlavičkový souboj, čímž způsobil tu situaci vedoucí ke gólu.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.07.2025 10:22) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        mig52     před měsícem 30.07.2025 15:36 |  
        2 1

        A já bych zase třeba chtěl, abychom hráli více po zemi. Někdy ta naše taktika připomíná tu pralesní a všeho moc škodí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Lunaris     před měsícem 31.07.2025 10:53 |  
          2 0

          Je to podle typologie soupeře. Proti Hradci a jeho vysokým stoperům se nákopy neosvědčily, tak jsme je po cca 20 minutách celkem omezili. Cokoliv funguje, je za mne dobré. Někteří fanoušci řeší až moc estetickou stránku věci, která ale body sama nedělá.

  16. xxx

    ervin     před měsícem 29.07.2025 08:10 |  
    18 2

    Chorý za 4? To je i na mě málo, Provod 7 je zase na mě moc, sice dal gol ale to Kušej taky a herně byl lepší.

    • Re: xxx

      vršek     před měsícem 30.07.2025 10:36 |  
      1 0

      Provod. Jistě to ještě není ono, ale jaksi se někam "vytratila" jeho velmi dobrá a pohotová střela pravačkou, která pokud by šla o cca metr doprava zřejmě by skončila gólem.
      Právě rychlé zakončení okolo nebo před vápnem je to co nám hodně chybí.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.07.2025 12:19) . Zobrazit původní komentář

  17. Lingr vs. Kušej

    Kikoriki     před měsícem 29.07.2025 12:28 |  
    17 4

    Někdy o tom přemýšlím, kolik šancí dostal Lingr. Pohybově i výškou mi Vasila připomíná. Ale jinak je to nebe a dudy. Produktivita, technika....Vasil je neskutečný. O dvě třídy nad Lingrem.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    pehacko     před měsícem 30.07.2025 09:42 |  
    23 0

    Za me Tomas Chory rozhodne aspon za 6. Byl cely zapas faulovan a udrzel se. Bojoval. Obrance unavil i pro ostatni. A na zaver vyhral svuj souboj a byl z toho gol Kuseje. Je to válečník a bojovnik a tohle splnil na jednicku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Edenjejenjeden     před měsícem 30.07.2025 10:14 |  
      19 0

      O Chorým mluvil i Vacek v "Zajíci". Dle jeho slov ho od začátku zápasu Vondra neustále fauloval , a přitom rozhodčí kupodivu jejich každý souboj pískal jako faul Chorýho.
      Vacek doslova řekl , že Chorýho obdivuje , že se za celý zápas nenechal vyprovokovat.
      A Vacka snad nemusíme podezřívat z nějaké náklonnosti ke Slavii

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Lunaris     před měsícem 30.07.2025 10:26 |  
        15 0

        To má Vacek pravdu. Hráč Vondra udělal několik faulů v první čtvrthodině utkání a je s podivem, že nejen že neviděl žlutou kartu, ale některé zákroky rozhodčí ani neposoudil jako faul. Nejvíce rezonuje to nakopnutí Chorého zezadu do stehna, které ani nebylo písknuto jako faul. dle mého jasná žlutá karta. Rozhodčí podal velmi slabý výkon a umožnil hráčům Bohemians optickou převahu v první řekněme půlhodině zápasu, protože jim pouštěl spoustu faulů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Edenjejenjeden     před měsícem 30.07.2025 10:33 |  
          10 0

          Souhlasím. Pechanec byl strašnej , lokty Yusufa , fauly Vondra přehlížel , ale nám rozdával karty jak na běžícím pásu, viz třeba pro Mosese ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            mig52     před měsícem 30.07.2025 15:33 |  
            1 1

            Tak jaké pak řeči. Příště hajzla vetovat a šmytec.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Edenjejenjeden     před měsícem 30.07.2025 15:44 |  
              1 0

              No nejsem si jist , ale já mám dojem , že už to právě nejde. Ale třeba se mýlím

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              pehacko     před měsícem 31.07.2025 19:07 |  
              1 0

              Kdyby tu byl neboztik rodion, tak ten by vedel co se musi udelat!

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        PahaAhma     před měsícem 30.07.2025 12:03 |  
        13 1

        Tomáš Chorý je jedním ze srdcí současné Slavie a já ho mám velmi rád.