Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Slavii se vstup do nové sezóny nevydařil, když doma ztratila body s Hradcem.

Myslím, že pomyslný neutrální fanoušek fotbalu (pokud takový existuje) by ze zápasu Slavie s Hradcem zklamán nebyl. Hra měla tempo, méně zajímavá první půle dodala utkání po kuriózní situaci zápletku a po změně stran přišel očekávaný tlak a otočka favorizované Slavie. To vše dovršené šokujícím vyrovnáním po krásné střele, kterému ale šli hosté sympatickým výkonem naproti.

Jelikož jsme tu ale všichni fanoušci sešívaných, tak je hodnocení pochopitelně méně radostné a domácí remíza je ztrátou bodů ve snaze obhájit titul. Jakkoliv je třeba říct, že soupeř sestavil kvalitní mužstvo, které bude pravděpodobně patřit do horní půlky tabulky a které nám zápas dobrým výkonem vůbec neusnadnilo. Víc než o Hradci to ale pochopitelně bylo o našem výkonu a našich chybách. První půle byla mdlá a dala vzpomenout na podobné výkony této sestavy z přípravy (první poločas s Drážďany a duel s Maďary). Oproti generálce ale přišel ještě nepochopitelný kiks Holeše (kterému asistoval Oscar), takže jsme museli dohánět brankovou ztrátu.

Druhé dějství už bylo z naší strany o něčem jiném a výkon z tohoto časového rozmezí bych se nebál označit za kvalitní. Šancí sice nebylo nijak závratné množství, ale slávisté si za otočkou šli a měli převahu. Velmi pomohlo nasazení Chorého a když Kušej se Zafeirisem po krásné akci rozjásali tribuny v 82. minutě podruhé, tak se zdálo, že Slavia vstoupí do letošního ročníku vítězně. Bohužel v závěru přišel další nedůraz (sic, opět Oscar) a Hodek ukázal našim hráčům, jak se má střílet zpoza vápna.

Výsledek je samozřejmě zklamáním. Dal se čekat náročný zápas a vzhledem ke zmíněné přípravě mě až tak nepřekvapil slabší první poločas. Na až příliš mnoho hráčích je vidět, že nejsou ve formě, viz Oscar a Provod. V tomto směru ale nepochybuji, že bude lépe a je to i víceméně průvodní jev náročné běžecké přípravy pod našimi trenéry. Zklamáním ale byla obranná nedůslednost v několika stěžejních situacích - to se nám loni nestávalo a na pevné obraně jsme mohli stavět. Vyniká v tom pochopitelně školácký zkrat zkušeného Holeše, který místo dohrání situace přestal hrát a signalizoval domnělý aut. Tak takhle ne, to bychom to vzali za špatný konec! Ale to už Tomáš i podle pozápasového rozhovoru ví sám a někdy je lepší dostat facku hned na začátku, aby člověk nesklouzl k nějaké bohorovnosti či pocitu, že vše půjde samo.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 5 - Slabší pětka, mám k jeho výkonu výhrady. Za stavu 1:1 chyboval, když ztratil míč, nicméně pak situaci napravil dobrým zákrokem. I tak to byl další korálek k našim chybám v obraně, které jsme v minulé sezoně nedělali. První gól jde sice za Oscarem a hlavně Holešem, ale i Staněk si podle mě měl počínat lépe a měl víc vyběhnout k Sojkovi, aby mu zmenšil střelecký úhel. Se skvělou střelou Hodka nemohl nic dělat.

Tomáš Holeš - 4 - Do osudného momentu před úvodní brankou hrál velmi dobrý zápas. Dobře četl hru a pokryl tak náběhy Van Burena. Známku si ale pokazil nevídaným kiksem, když přestal hrát a signalizoval aut. To se vidí spíš v žácích než v lize a nepřestat hrát, dokud nepískne rozhodčí, je jedna z těch nejzákladnějších fotbalových znalostí. Nepochopitelný zkrat od takto zkušeného hráče a lídra.

Igoh Ogbu - 5 - S podezřením na trhlinu ve svalu musel odstoupit krátce po změně stran. Ogbu je bezesporu jeden z lídrů, na druhou stranu máme post stopera pokrytý snad nejlépe z kádru, takže věřím, že i kdyby Igoh nějakou dobu chyběl, tak ho Zima či Chaloupek zastoupí. Proti Hradci to bylo od Ogbua průměrné. Vyhrál několik soubojů, na druhou stranu mu dva míče propadly a lépe si mohl počínat i u inkasované branky, kde měl Sojku křižovat.

Jan Bořil - 5 - Průměrný zápas, své si dozadu odvedl, jinak ale příliš vidět nebyl. V takovém zápase bych od něj čekal výraznější podporu útočné činnosti.

David Douděra - 6 - Při nevydařené první půli byl asi naším nejnebezpečnějším hráčem. Několikrát si dobře zaběhl za obranu a pohotově centroval. A ačkoliv svou aktivitou podpořil tlak ve druhém dějství, tak v tomto časovém úseku vynikla i jeho slabina v podobě nepřesných centrů z připravených pozic. Za nesportovní chování po brance na 2:1 dostal úplně zbytečnou žlutou kartu. Šest minus.

Christos Zafeiris - 7 - V úvodu první půle dával výborný míč přes celé hřiště na Douděru, který následně dával nebezpečný centr do pokutového území. jinak bych od něj i Oscara čekal v první půli ve středu pole výraznější výkon, ale je pravda, že konkurenční dvojice Darida - Sojka odehrála dobrý zápas. V 82. minutě si výborně naběhl do pokutového území a dal gól na 2:1, čímž potvrdil svůj zlepšený výkon po změně stran.

Oscar Dorley - 4 - Bohužel to ze strany naší dlouholeté opory není úplně ono. Už jaro měl méně výrazné, v létě jeho forma ještě klesla (nechci ukazovat na přímou souvislost, ale kdyby to někdo v komentářích zmiňoval, tak o úmrtí Oscarova otce vím a tímto způsobem vyjadřuji upřímnou soustrast), což potvrdil i úvodní zápas sezony. Oscar chyboval u první branky a nedostoupil hráče i u vyrovnávací trefy na 2:2. Ve středu hřiště podal nepříliš výrazný průměrný výkon, na kraji byl aktivnější, ale finální centry byly "bochánky" bez potřebné razance. V žádném případě bych ho neodepisoval, ale aktuálně si myslím, že jeho forma při velké konkurenci neodpovídá základní sestavě.

Ondřej Zmrzlý - 4 - Douděra byl na pravé straně aktivnější a nedá se říct, že by Zmrzlý byl střídán neoprávněně, i tak si ale myslím, že třeba Oscar byl horší a měl jít dolů spíš. Za 54 minut pobytu na hřišti Ondra příliš vidět nebyl, vymyká se tomu jen zajímavá přihrávka z úvodu druhé půle, kde Chytilovi chyběly před odkrytou brankou jen decimetry k brance.

Lukáš Provod - 5 - V minulé sezoně patřil k našim hlavním tahounům v cestě za titulem, o to víc je vidět, že aktuálně není v ideální formě. Nedařilo se mu v generálce, včera to sice bylo o trochu lepší, ale pořád to nebyl ten Provod, kterého potřebujeme. V první půli si navedl míč a nebezpečně pálil a i když to byla naše zdaleka nejlepší střela zpoza vápna v zápase, tak to také byla pozice, ze které se dá dát gól, když jde míč více k tyči. A co si budeme povídat, už minulý ročník měl těch gólů dát Lukáš víc a jeho síla byla hlavně v asistencích. Zbytek zápasu se snažil, ale výrazněji se již neprosadil a ke konci už trochu tahal nohy.

Mojmír Chytil - 4 - Nabídnutou šanci při zdravotních potížích Chorého včera nevyužil. Sice není všem dnům konec, ale úplně to nevypadá, že by se měl Chytil vrátit ke své roli tahouna ze sezony 23/24, která mu vyšla lépe než ta minulá. Včera se mu příliš nedařilo, mnoho soubojů nevyhrál a jednou nepovedenou přihrávkou málem vyslal hosty do brejku. Kromě toho měl i trochu smůly, když mu několikrát chyběl kousek, aby dosáhl na míč v šanci před brankou. Krátce před střídáním pak překopl branku v nadějné pozici, ale míč dostal od Kušeje za sebe.

Vasil Kušej - 7 - V první půli se mu příliš nedařilo situace dobře řešit, i tak vynikal svou aktivitou. Ve druhém poločase už k tomu přidal potřebné finále a byly z toho dvě asistence. První po dobrém náběhu a centru, druhá po fantasticky načasované přihrávce před prázdnou branku - krásný moment! Ještě předtím mohl vzít na sebe situaci ve vápně, kdy nahrával Chytilovi, který nebyl v lepší pozici. A i když Vasil umí zahrát ještě líp, tak pro mě byl naším nejlepším hráčem a jen potvrdil svou rozdílovost.

Tomáš Chorý - 7 - Slavia s Chorým, nebo bez něj, to je jak nebe a dudy. Tomáš naši hru svým příchodem na hřiště hned oživil a brzy se gólově prosadil! Další rozdílové akce už sice neměl, i tak byl na hřišti jednoznačně cítit. Osobně bych se přimlouval za to, aby se přeci jen o něco víc tlačil do vápna na úkor snahy zapojit se do výstavby akce. To není jeho parketa, stejně jako střela zpoza vápna, která se mu v závěru moc nepovedla.

David Zima - 6 - Lehce mě překvapilo, že nebyl v základní sestavě, protože generálku odehrál dobře. Na to navázal i včera, kdy nastoupil kvůli zranění Ogbua. Hradec už byl přeci jen pasivnější než v první půli, takže bránění nebylo pro obranu natolik náročné. Více tak Zima vynikl v útočné činnosti, kterou v závěrečném tlaku velmi dobře doplnil.

Michal Sadílek - 6 - Neměl tak výrazný moment jako asistenci na gól v generálce, i tak nezklamal a přispěl k povedené druhé půli. V současnosti mi přijde v lepší formě než Oscar, i když Mosese stavím ještě výš.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

1. kolo - Neděle 20. 07. 2025 20:00

Chance liga, 2025/2026
2 - 2
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

58. Tomáš Chorý
82. Christos Zafeiris

FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

40. Sojka
87. Hodek

Komentáře (135)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Mike     před měsícem 21.07.2025 12:47 |  
    5 3

    Facka v pravý čas, podle mě Trpiš podrží hlavní ,,hříšníky" Holeše a Oscara a základní sestavu odnese Zmrzlý, příště na Bohemce bude hrát určitě Sadílek. Jinak Tomáš Holeš dělá tak 2 hrubky za sezónu. Tak snad má z poloviny vybráno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 13:04 |  
      8 3

      Podle mě není důvod Holeše nepodržet. Je to dlouhodobě držák, na kterého je spoleh. Posadit ho na lavičku by byl chybný a panický tah ala Jarolím, který po jedné chybě v lize posadil oporu Vaniaka a na Tiraspol dal rozklepaného novice Hanuše.

      Oscar je podle mě jiná věc, přijde mi bez formy a teď bych ho posadil. Snažit se to řešit tím, že ho zase budeme cpát na kraj, což není jeho ideální post, a nepříliš spravedlivě "odepíšeme" Zmrzlého, který se do naší hry hodí víc, bych nepovažoval za dobré řešení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Mike     před měsícem 21.07.2025 16:26 |  
        5 6

        Já s Tebou na 100 % souhlasím. Holeše považuji spolu se Staňkem, Ogbuem, Provodem a Chorým za základní stavební kameny naší sestavy a zařadím tam také Kušeje. Vždy když čtu sestavu a je tam Holeš, tak jsem klidnější, že nebudeme vzadu vyvádět chyby a blbosti. Včera to byl úlet který se stane Holešovi slovy klasika maximálně 1x za 10 let. To snad nebyla ani klasická chyba, jako nebetyčná ptákovina. Nějak se to na něj teď lepí, viz 2 penalty v nároďáku, také takové podivné. Jinak Holeše považuji za nejlepšího stopera v lize a klidně v lize s prstem v nose ukope na vysoké úrovni další 3 sezóny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Martin 58     před měsícem 21.07.2025 17:44 |  
        7 4

        Upřímně řečeno, úplně nechápu, proč by se měl Zmrzlý na kraji hodit víc do naší hry, než Oscar.
        Ten tam již jednak hrál a dobře, a teď se tam ocitnul po hodně dlouhé době. I v tomto utkání, tedy jeho zbytku, tam nakonec vybojoval víc než Zmrzlý za předcházející čas.
        Oscar má úplně jiné fotbalové myšlení, o technice nemluvě. Zbavíme-li ho povinnosti zaskakovat za všechny stopery, kteří se během hry (nikoliv při standardních situacích) zapojují do hry až pronikáním do vápna soupeře - a já s tímto prvkem jako momentem překvapením souhlasím - můžeme brzy uvidět na wingbeku zase jiné prvky hry, kterými můžeme dobíjet obrany soupeřů. A taky bych nebral za úplně samozřejmý jeho přesný centr na hlavu Hashioky, který ho ze skvělé pozice poslal, bohužel, Zadražilovi, přímo do rukou.
        Než mít Oscara na lavičce, kam ho někteří chtějí posadit, to bych mu raději přál angažmá někde jinde. A navíc bych to, nejspíš, považoval za výraz nabubřelosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 20:03 |  
          8 0

          Oscar není tahový hráč, který by na lajně jezdil nahoru a dolů, zabíhal za obranu. Pro Trpišovského hru je toto na krajích charakteristické a není náhoda, že právě z tohoto postu jsme udělali 4 ze 6 našich největších přestupů - Diouf, Bah, Jurásek, Coufal (ty další jsou Souček a Sima, resp. sedmým je Kinský, ale to je brankář).


          Komentář byl uživatelem upraven (21.07.2025 20:04) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Steevee     před měsícem 21.07.2025 12:48 |  
    8 5

    Jsem se ke známkám nevyjadřoval dlouho, ale tohle (minimálně bodové) hodnocení obrany mi přijde poměrně, jak to říct kulantně. Nešťastné. Holeš s Oscarem (úplně zoufalým Chytilem) vs. Ogbu a speciálně Bořil v jednom bodu? To snad ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 12:56 |  
      6 11

      Holeš zkrat a obrovská chyba. Ale sledoval jsi ho jinak ve zbytku zápasu? Z obrany byl nejlepší (když nebudeme brát v potaz Zimu, kdy už byl obraz hry jiný) a do osudného momentu skvěle četl hru a naprosto jistě bránil nebezpečné náběhy Van Burena. S tím kiksem si zasloužil nejhorší známku z nich, ale podle mě by bylo nefér mu ji dávat ještě nižší vzhledem k celkovému výkonu.

      Ogbu mi nepřišel nijak zvlášť ve formě, měl několik nedorazů, viz text. Bořil z mého pohledu nevýrazný, i když šestku dostat mohl, ale to je spíš detail. Oscar nižší známku mít mohl, na druhou stranu na tom křídle to bylo kombinačně kvalitní, i když centry pak nic moc.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.07.2025 12:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Steevee     před měsícem 21.07.2025 13:07 |  
        11 1

        Tohle zdůvodnění nebo ten pohled chápu, ale ta situace u lajny (a po padesáti přehráních bych Oscara nakopal velice podobně jako Holeše) byla tak směšná a pro mě vlastně chováním našich hráčů až skandální, že je mi zbytek zápasu ne, že jedno, ale...no, chápeš. Za tenhle zkrat by si hráč Bundesligy u Kickeru nesáhl na nic lepšího než čtverku. Na školní stupnici 1-5. A to si myslím, že by se redaktor k té čtverce musel ještě hodně hecnout.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 13:14 |  
          4 4

          Takže si vlastně rozumíme. :) Já beru pohled, že ta chyba byla nevídaná a neprofesionální, na druhou stranu mám i ten pohled, že se ztráta bodů nedá hodit jen na Holeše. Bylo by to nefér, protože tam byl i prochrápaný první poločas nebo chyby Oscara.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Lantenac     před měsícem 21.07.2025 14:59 |  
            19 2

            Nikdy jsem tě za hodnocení nekritizoval, většinou s tím nemám problém, ale tentokrát musím.
            4 pro Holeše je pro mě absolutní úlet. Pamatuju si, jak si kdysi bez lítosti dal Delimu 1 za to, že si dal vlastňák a nepovedl se mu zápas.

            Já pro to, co udělal Holeš nemám žádnou omluvu. Přišlo mi to horší, než když si dal Ousou svou neobratností vlastní gol v derby. Tady se na to prostě Holi prachsprostě vysral a otáčel se po rozhodčích se zvednutou rukou. I kdyby ve zbytku zápasu hrál jako bůh, pro mě je to vědomé poškození týmu svou laxností.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        SLAVIESTA     před měsícem 21.07.2025 13:09 |  
        15 3

        Obrovská chyba obránce(zvláště když má za následek nejen gól, ale i ztrátu bodů), už nemůže odčinit ani sebelepší výkon ve zbytku zápasu. Tak to prostě je.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 13:12 |  
          6 7

          No, ano, však já jsem také tu chybu sakra zohlednil a vůbec nad ní nepřimhuřoval oči (viz i text, kde jsem jednoznačně vypíchl, že takové chování není možné). Ale bez toho byl výkon Holeše na 7, tu chybu jsem obrazně bral jako -3. Pořád to bylo o něčem úplně jiném, než když hráč odehraje celý zápas katastrofálně a zapříčiní gólů hned několik.

          Nedá se ta ztráta hodit jen na Holeše, i když na ní má výrazný podíl. Pořád je to jen jeden gól. Nemuseli jsme prochrápat první půli, Oscar má také svůj podíl na obou inkasovaných gólech apod.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Narmer     před měsícem 21.07.2025 13:50 |  
            10 4

            Většinou Alanore s tvým hodnocením souhlasím,ale teď nemůžu.
            Holeš za to,co provedl je tak za 2.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            mig52     před měsícem 22.07.2025 07:10 |  
            4 0

            Holeš bez chyby za 7 ??!! :-))

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Martin 58     před měsícem 21.07.2025 17:29 |  
        8 0

        Bóřu jsem měl celý první poločas přímo před očima. On se, dost paradoxně vzhledem k věku, po svém zranění vyprofiloval v jiného hráče, než jak jsme ho znali. Je teď mimořádně silný pozičně, nepotřebuje si pomáhat, jak tomu bylo dříve, tvrdostními zákroky na nebo za hranicí pravidel. Není to tak vidět, ale je to mimořádně účinné. Mně přišel ze základní sestavy z obránců nejjistější.
        Na druhé straně, s nestavěním Zimy, který s Bořilem tak nějak alternuje, mám vnitřní problém. Zdá se mi, že právě on má největší přirozené předpoklady pro to, aby se stal moderním stoperem bez výraznějších slabin. Navíc nikdo z ostatních stoperů neumí tak překvapit soupeře nečekaným velmi rychlým vyvezením míče, které je schopno rozhodit obranná schémata, což nám kupříkladu včera chybělo.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Fery1     před měsícem 21.07.2025 13:03 |  
    5 11

    Nechci se tady přidávat k nějaké skupině,ale bohužel musím! A to je názor na Douděru.Dlouho ho pozoruji a může si za to sám.Jeho chování na hřišti nelze přehlédnout.Hraje si na Bořila,ale samozřejmě na to nemá!Včera kromě tý žlutý 2x dojel nesmyslně protihráče,když jednou jsme mohli jít do vápna a jednou do protiútoku!Nechapu jeho stálé stavění,když se takto chová skoro každý zápas!Doufám, že se Hashioka co nejdřív chytne a já Douděru uvidím na hřišti,až si to v hlavě srovná!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 13:06 |  
      8 0

      Ano, včera tím svým chováním moc mužstvu nepomohl, ale taky to nebylo nic zásadního, co by mu víc uškodilo. Celkově je ale třeba říct, že tím svým naturelem mužstvu obecně pomáhá. Nepředělával bych ho, nebylo by to ku prospěchu věci, jen bych se snažil odbourat ty největší teatrálnosti, které už nejsou v rámci zdravé bojovnosti, ale za hranou fair play.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        houston (přítel SN)     před měsícem 21.07.2025 13:27 |  
        8 3

        Já bych ho taky nepředělával, ale odstavil bych ho, dokud si v hlavě nesrovná, pokud je toho vůbec schopen, že zápasy snímají kamery a není trapnější, než když se hráč chytá za hlavu a on mu soupeř položí ruku na trup. To si neuvědomují, že na opakovačce jde všechno zkontrolovat, a že jsou za blbce ? A to válení sudů a řev, jako by přišel o zuby ! Vždycky si vzpomenu na hráče ragby, kteří jsou oproti nim chlapy a fotbalisté babami s neskutečně vysokým prahem bolestínství.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        _karlik_     před měsícem 21.07.2025 15:59 |  
        3 0

        ani já bych douděru nepředělával (nemělo by to smysl). ale pokud bych na to měl vliv, okamžitě bych se postaral o jeho náhradu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Steevee     před měsícem 21.07.2025 13:12 |  
      21 3

      Mě teda víc vytočilo, když ho ten hradečák při vysokém balónu směřujícímu k lajně na něho tělem dojel a trefil a Douděra...mě úplně bolí to psát tvl. Douděra vyhodil ruce do vzduchu, udělal sud a 30 vteřin se držel za hlavu, do které nedostal. Když chceš mít nálepku hecíř a chlap a srdcař a všechny tyhle věci, tak se podle toho musíš chovat. Když se podle toho budeš chovat, budeš pro nás slávisty nesmrtelný Bořil. Když se podle toho chovat nebudeš, budeš...Douděra.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 13:16 |  
        14 1

        Oni mu to už hlavně rozhodčí tolik nežerou, a je to tak jedině dobře. Já ten souboj znovu neviděl, ale pokud do hlavy nedostal, tak to byla přesně ta teatrálnost za hranou, o které píšu výš.


        Komentář byl uživatelem upraven (21.07.2025 13:17) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Pedro50     před měsícem 21.07.2025 13:20 |  
    8 7

    Douděra,Provod max 4, Chytil max 3

  5. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    honza304     před měsícem 21.07.2025 13:36 |  
    21 0

    Mně připadali kluci po tý přípravě docela zatavení, pomalí a nesoustředění viz třeba Zmrzlý od půlky nahraje Bořilovi, ten se s tím otočí a nahraje zpátky Zmrzlýmu, ten se lekne, že jde balon na něho a přijde o něj. O Oskarovi je toho napsáno dost. V jednu chvíli jsme přišli u Hradeckýho vápna o balon, nevím, který jejich obránce to byl, ale utíkal na naši půlku, za ním Kušej a kupodivu ten s balonem Kušejovi utekl, to mě překvapilo. Chytil, ten byl úplně marnej, Provod se snažil, ale jak je z formy, tak ta snaha byla až zoufalá a navíc kopání rohů má tragický, i když to má asi naordinovaný. A oba dva góly byly podle mne taky z nesoustředění se na hru.
    Chápu, že reprezentanti potřebovali pauzu, aby si oddychli, ale my se připravujeme polovinu přípravy s béčkem a pak do prvního ostrýho zápasu nastoupíme se zatavenou sestavou, která spolu vlastně za celou přípravu nehrála. Toto mi hlava nebere.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.07.2025 13:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 21.07.2025 13:54 |  
      9 3

      Ale tak probíhá naše příprava vždy. Nikdy není jasná po přípravě sestava pro ostré zápasy. Ta se začne hledat se začínající soutěží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Hektor     před měsícem 22.07.2025 08:43 |  
        9 0

        Já se obávám, že ta sestava bohužel jasná je. V přípravě si někteří hráči říkají o základ a stejně nastoupí včerejší sestava, pochybuji, že pokud by byl k dispozici, nastoupil by Moses v základu, jakkoliv patří k hráčům s nejlepší aktuální formu. Možná by chtělo také upravit plán přípravy, není to poprvé, co jsme ztratili první zápas po ne zrovna povedeném výkonu. Další věc která mě zaujala byla naše střelba za vápnem, všechno létalo jeden až dva metry nad. Potom se člověk nemůže divit statistice 16 - 6 na střely, ale na branku 4 - 4.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          vojtal     před měsícem 22.07.2025 08:49 |  
          5 4

          Sestava se určuje nikoliv podle formy, ale podle oblíbenosti, to už bys taky mohl vědět.
          Střílet z dálky neumíme jak dlouho? Mizerná koncovka nás trápí jak dlouho?

          Posily a náhradníci budou potřebovat, aby se někdo že základu zranil nebo minimálně půl roku na "adaptaci".
          Nad vyřešením střelecké impotence je potřeba se ještě zamyslet a dát tomu čas, zatím bude stačit koupit útočníka, co nemůže hrát kvůli zranění.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 13:55 |  
      11 1

      Vidíš, ty standardky jsem zapomněl zmínit. Na to, kolik jich bylo, tak z nich bylo úplně nulové nebezpečí pro soupeře. A ani bych neřekl, že to bylo o špatném zahrání, většinou mi ty centry připadaly ok. Spíš to bylo o tom, že Hradec ve vzduchu ve vlastním pokutovém území dominoval (ostatně v tom patří k nejlepším v lize). Vybavuji si jen hlavičku Hashioky a samozřejmě gól Chorého, tam to ale bylo o rychlém přechodu a náběhu, kdy nebyla obrana zformovaná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        vršek     před měsícem 21.07.2025 16:48 |  
        7 0

        Už jsem to sem psal vloni. Včerejší zápas a zahrávání našich standardek a využití Chorého. Chorý je tu už rok a my nejsme schopni jej dostatečně využít. Kolik centrů jsme včera do prostoru vápna vyslali takových, aby mohl být nebezpečný v zakončení?

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před měsícem 21.07.2025 16:54 |  
      7 0

      Taky mě to překvapuje. Letos byla díky velkému náskoku ta letní pauza delší, tak jsem čekal, že to vyladíme už na začátek ligy. Ale z "tradičního" prvního zápasu jsem měl i tak velké obavy, které se bohužel potvrdily...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před měsícem 21.07.2025 17:02 |  
      7 0

      A s tragickými rohy naprostý souhlas. To je strašné jak je kopeme. Krátké, to nedolítne ani na první tyč. Děs.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Ivan     před měsícem 21.07.2025 14:22 |  
    6 1

    Díky za hodnocení, viděl jsem jenom highlighty, tak těžko budu rozporovat jednotlivé známky.

    Ten první gól je podobnej kiks Oskyho a Holeše, oba to úplně vypustili a pak Igoh pro mě nepochopitelně nekřižoval. To bych čekal že trenér řekne že to byly hrubky a ne že tyto hráče, kteří by měli být zkušení a tahouni, bude ještě omlouvat.

    Druhý gól proti nám bych zase moc nevyčítal, mohli jsme být důraznější/dotěrnější, ale z takové pozice takový hráč gól dát může jen s velkým štěstím.

    No a z našich hráčů mi přišlo že Kušej byl namočenej asi v 5 nadějných příležitostech, tak toho na základě sestřihu chválím.

  7. asi tak

    první rytíř     před měsícem 21.07.2025 14:39 |  
    18 1

    Dobré je to srovnání první půle s totožnou s Drážďany. Už tam byly jasné minimálně dvě věci: základní sestava je horší té druhé. Proč? Tady se kritizují naši středopolaři a jejich výkony v prvním poločase. Ale jak se tak asi měli zapojovat do hry když se prakticky neustále hrálo na dlouhé nákopy od obrany směrem k útočníků,, kteří měli navíc proti sobě tři věže v hradecké obraně? Druhá věc je spojená s tím, že spousta našich hráčů (zejména v tom vyniká Provod) je totálně z formy. Myslel jsem si, že v týdnu od Dynama je na tom lépe a proto je v základu. Omyl. Je záhadou, že na hřišti vydržel až do konce i když na něm bylo v několik případech vidět, jak ho ta jeho "nemohoucnost" vyloženě štve! Mimochodem, on ani ten Kušej v prvním poločase nijak nezářil a po přestávce to byl úplně jiný hráč. Ještě ke Zmrzlému. Byl pomalý, bál se jít dopředu, hrál velmi alibisticky a tak nám levá strana vlastně nehrála vůbec. Proto známkovat jednotlivé hráče je velmi, velmi těžké. Jak kdo na tom vlastně je se uvidí až tak po třetím kole, kdy se snad forma všech ustálí na požadované úrovni. Nyní trefit sestavu na Bohemce a na Slovácku realizačnímu týmu vůbec nezávidím.

    • Re: asi tak

      Dennis     před měsícem 21.07.2025 15:49 |  
      12 1

      To je bohužel problém Zmrzlého. On má zápasy, kdy je celkem aktivní a je hodně vidět. Na jaře takové záblesky měl. Ale potíž je dlouhodobě v tom, že není silný v hlavě. Až příliš často volí alibistická řešení, hlavně, aby nic nezkazil. Jenže takového hráče v našem systému na tomhle postu prostě mít nemůžeš... Protože pak takhle celá jedna strana hřiště je z hlediska útočné aktivity úplně mrtvá... Zmrzlý je sympaťák, hrozně bych mu přál, aby se tu prosadil, ale upřímně, moc tomu nevěřím. Měl by si najmout mentálního kouče a tvrdě makat na sebevědomí.

      • Re: asi tak

        Martin 58     před měsícem 21.07.2025 17:13 |  
        11 0

        Připomíná mně to případ Jardy Zeleného. Přišel, tuším, ve stejný čas jako Holeš. Ten všechno ustál a postupně se vypracoval v nezpochybnitelnou oporou týmu (se včerejším zápasem to nemá co společného..). Zelený, brzy třiatřicetiletý, na to neměl tenkrát hlavu. To, co v něm dřímalo, ze sebe vyždímává teprve v poslední době ve Spartě.
        Ondrovi Zmrzlému je 26 let a měl by pomalu výkonnostně topovat. Nemůžeme na to ale čekat donekonečna.

  8. HODNOCENÍ

    Slávista 51     před měsícem 21.07.2025 14:45 |  
    3 3

    docela povedené.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Marek3     před měsícem 21.07.2025 14:48 |  
    19 2

    Dokaze si nekdo predstavit sezonu pri moznem zraneni dvojice Chory - Kusej? My fakt nemame jine proverene alternativy a pouze nadeji ze Teah nebo nekdo jiny zazari. To byl vzdy muj pragmaticky duvod v mem nazoru na zvyseni nabidky na Sulce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 21.07.2025 14:54 |  
      4 2

      To by byl průser. Ale stejně tak si nedokážu představit, že tady máme Kušeje a Chorého v2 a ti v klidu sedí na lavičce a čekají na zranění nebo na to až si kopnou MOL cup proti Velvarům.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Marek3     před měsícem 21.07.2025 15:00 |  
        3 1

        Kusej-Sulc pod Chorym a Provod bud na wingbecka, nebo lavicku dokud nema formu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      hrabosm17     před měsícem 21.07.2025 23:02 |  
      3 1

      No povolali bychom Necida. Možná by nebyl horší než Chytil v současné formě, a to mám Mojmíra rád.

  10. Byl míč za čarou?

    JohnyBeGOOD     před měsícem 21.07.2025 14:54 |  
    8 0

    K zápasu se už dostatečně vyjádřili ostatní, tak bych chtěl trochu udělat exkurz do historie k dalším dvěma situacím, kdy míč byl na hraně čáry a které byly rozhodnuty naprosto opačně než včerejší situace. Tedy obě situace byly posouzeny tak, že míč již přešel celým objemem čáru. Obě se stali v utkání s Libercem, v obou případech byla samozřejmě Slavia tím poškozeným týmem a u obou situací byl Peter Olayinka.

    Sezóna 21/22 a utkání s Libercem - Peter Olayinka si nešťastně sráží míč do vlastní branky, přičemž ten se odráží od břevna lehce za čáru? Celým objemem? Zdeněk Folprecht by jistě vysvětlil, že ne. Rozhodčí si myslel opak a neomylně ukázal do středového kruhu. VAR samozřejmě neměl průkazný záběr, takže nezbývalo než potvrdit rozhodnutí na hřišti. Z některých kamer to vypadá že ano, z některých ne. Osobně si myslím, že celým objemem míč za čarou nebyl. Utkání jsme prohráli.
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-chance-liga-rocnik-2021-22/410687/sestrih-liberec-slavia-1-0-ztrata-hostu-proti-deseti-rozhodl-vlastni-gol.html

    22/23
    Další rok, další utkání v Liberci. Tentokrát centr Ševčíka evidentně neopustil hrací plochu, což rozhodčí chybně signalizoval v době kdy Peter Olayinka střílel a míč uklidil do branky. Tento gól tedy nebyl uznán a Slavia i kvůli tomu v Liberci nevyhrála. Za pozornost stojí ještě neodpískaná penalta po podražení Petera Olayinky ve vápně, který nakonec místo toho dostal červenou kartu. VAR se samozřejmě už zpět k faulu nevrátil. Narozdíl od utkání posledního kola stejného ročníku, kdy se v Liberci odehrál památný penaltový zázrak z Bubenče.
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-chance-liga-rocnik-2022-23/428916/penalta-na-olayinku-spravne-rika-kr-neuznany-gol-slavie-nelze-rozporovat.html

    Takže, nechci omlouvat špatné vyhodnocení situace našich hráčů, ale 3x jsme přišli v podobných situacích o body. Možná by stálo za to zainvestovat kromě ofsajdové linie i do goal-line technology včetně postranní čáry. Ubylo by spekulací a bylo by v podobných situacích jasno.

    • Re: Byl míč za čarou?

      Ivan     před měsícem 21.07.2025 15:22 |  
      3 0

      ještě v Budějovicích Olímu utekl míč do autu :-) (90+1 a 90+3)
      https://www.dynamocb.cz/clanek.asp?id=ONLINE-Slavia-potvrdila-na-jihu-sve-kvality-8239

      Ale v situacích vidím velký rozdíl. Situace ze včera pro mě ani nebyla situace pro VAR (vím že podle protokolu se to zkoumá, ale myslím to z fanouškovského hlediska), prostě těsný aut na půlce hřiště kde jsme 2 na 1 na malém prostoru a ještě to zajišťuje Igoh, i kdyby rozhodčí udělal chybu, tak to můžeš úplně v klidu uhasit.

      Když to dám trochu do absurdna, tak když jako útočník dostaneš přes párky u vápna soupeře a rozhodčí si toho nevšimne, tak chceme aby celý tým přestal hrát, nechat soupeře dát gól a VAR by nám pak přiřknul trestňák?

    • Re: Byl míč za čarou?

      Jarda 49     před měsícem 21.07.2025 15:24 |  
      1 0

      Jeste jednou hezky den. Jak to bylo už nikdo nezjistí. Mám malý dotaz. Zhruba nad touto lajnou létal delší čas jakysi dron. Neví někdo co je to za dron, kdo jej ovládá a zda je někde video z nej k dispozici? Na výsledku se nic nezmění, ale zajímalo by mě to. Díky.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Cross     před měsícem 21.07.2025 15:01 |  
    18 6

    Trpíš zahájil sezónu tradičně. Uz když přišel, hned jsme ztratili všechny body v zasněžené Jihlavě. Takže překvapený nejsem, nasraný ovšem ano. Musíme ale vnímat, že hráči jsou rozmazlené primadony v Mercedesech a BMW a když jim tři měsíce všichni říkají, že jsou “bozi”, skonči to zákonitě takto. Holešova zvednutá ruka je toho typickým příkladem. Bůh je přece víc, než rozhodčí. Je to zažrané v hlavě.

    Za poslední rok měla Slavie příjmy cca 20x větší, než Hradec, ale vidět to včera nebylo - ani na umění, natož na úsilí. Proste tahle děcka musí mít nad sebou nějaký bič, jinak jsou to netáhla. Baby, šukání, pivo, kytara a nadupané auto, bez toho nemohou být. A začnou makat jen když cítí, že o to mohou přijít. Takový je svět, takže mám pro ně pochopení. Na druhé straně, trenérský tým by s tím měl víc počítat a když na hřišti předvádějí čučku, a boží nemoc, střídat.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.07.2025 15:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 21.07.2025 16:27 |  
      10 0

      Do takové rétoriky bych po jedné ztrátě nerad zabředával. Obecně je takových fotbalistů určitě dost, ale stejně tak je dost takových, kteří jsou cílevědomí, dřou, ten sport milují a chtějí vyhrávat a něco dokázat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Cross     před měsícem 21.07.2025 17:54 |  
        7 1

        S tím souhlasím, ale včera takových hráčů bylo víc na soupeřově straně. V Lize mistrů chceme být do 24. místa, tedy mít alespoň 11 bodů z 8 zàpasů…Přitom jsme s Hradcem ukázali co? Že stejně jako loni v Evropské lize to je nad naše síly. Jasně, jsme nakonec schopni zahrát o dost lépe. Ale góly bude dàvat kdo? Tam vidím největší slabinu v porovnání se všemi týmy, které se už kvalifikovaly.

  12. jak to vidím já :-)

    wymaz     před měsícem 21.07.2025 15:02 |  
    17 1

    Jak píšou mnozí, Holeš zaslouží zdrbat, to on ztratil svým přístupem bod. Neodepisuji ho, ale u nemocného Vlčka, takové chyby nevidím a bylo by dle mě potřeba mu jasně dát najevo, že není nenahraditelný! Douděrovu kritiku nechápu, rval se a bojoval, připadá mi jako by měl roli Hubáčka.
    Celkově jako skoro vždy vidím chybu u realizačního týmu. Osobně bych uvítal dát šanci rozehranějším ,,náhradníkům,, a reprezentanty zapojovat postupně. od 2-3 kola.

    • Re: jak to vidím já :-)

      koudys2 (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 08:39 |  
      4 2

      "Douděrovu kritiku nechápu, rval se a bojoval" - myslel jsem, že v tomhle už je současná Slavie dál a rvát se nestačí. Že by to chtělo taky trochu toho fotbalovýho umu. Třeba dát přesný centr:)

      • Re: jak to vidím já :-)

        wymaz     před měsícem 22.07.2025 11:34 |  
        1 1

        A koho na to místo vidíš, jméno?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    mig52     před měsícem 21.07.2025 15:26 |  
    14 6

    Alanore, tentokrát nesouhlasím s hodnocením Holeše a především s tvrzením, že kromě chyby odehrál dobrý zápas. Jeho hra připomínala ragbyového beka, který neustále nakopával balon dopředu, což bylo při skutečnosti, že soupeř měl v obraně pivoty, totální pitomost. Šlo především o 1. poločas. Zdůrazním, hra repre hráče!!! Pokud to měl nařízeno trenéry, tak jim měl jako zkušený hráč tuto kravinu rozmluvit. Samozřejmě, drtivou většinu těchto odkoponákopu soupeř zlikvidoval a poděkoval za nepřímé založení jeho akce. Prostě Holeš s přimhouřenim obou očí max 3. Jinak ok, díky za hodnocení a také jeho rychlé dodání.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.07.2025 15:29) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    JohnyBeGOOD     před měsícem 21.07.2025 15:33 |  
    11 0

    Bořil mimochodem má velký podíl na našem druhém gólu, kdy skvělým centrem našel vepředu volného Kušeje. Což by se dalo označit jako významná podpora útočné činnosti.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Corfe     před měsícem 21.07.2025 15:45 |  
    27 1

    JiT před startem sezony správně tvrdil, že reprezentanti ještě dohánějí kondici a formu a přednost ze začátku dostanou ostatní hráči, kteří jeli přípravu od začátku. Škoda, že vyjma upřednostnění Chytila před Chorým to nedodržel. Především na Provodovi a Oscarovi bylo nesmírně vidět, jak moc jim chyběl zápal, nasazení, chuť do hry a s tím i kvalita. Oba umí zahrát mnohem lépe. Nechápu, jak mohl Provod dohrát zápas a proč šel dolů naopak vynikající Kušej. Ze všech hráčů, kteří přišli z lavičky v čele s Chorým jsem naopak cítil hlad po výhře a chuť zápas otočit. Příště bych chtěl vidět v základu Chorého, Teaha, Zimu i Sadílka. A Holeš by zasloužil dostat fén za to, jak profesorsky a bohorovně poslal soupeře do vedení. Naštval mě, zbytečně soupeři darované body mě vždycky mrzí nejvíc.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    smichov_2     před měsícem 21.07.2025 16:16 |  
    14 4

    IMHO, Zima byl nejlepší na hřišti, tu dobu co tam byl, vzadu i vepředu, a má známku tak "uprostřed".

  17. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    p!erreCORE     před měsícem 21.07.2025 16:21 |  
    18 2

    Za mně prokoučovaná sestava.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Snivec     před měsícem 21.07.2025 16:39 |  
    24 1

    ja se tesim na ten nejsilnejsi tym za poslednich deset let, snad ho pristi kolo uvidim

  19. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Pedro50     před měsícem 21.07.2025 16:43 |  
    9 7

    Upřímně jsem čekal že ten Hradec smázneme aby nám neodborníkům který tvrdíme že kádr není ok a na LM už vůbec ne zavřeli hubu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      El Greco     před měsícem 22.07.2025 18:40 |  
      2 1

      Nevydržels mlčet ani po titulu, tak se nediv , odborníků, že motivace "vyhrajeme, ať ten Pedro sklapne" nebyla dostatečná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Pedro50     před měsícem 22.07.2025 21:58 |  
        2 0

        Já jsem nevěděl že se má mlčet

  20. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Pietrofil     před měsícem 21.07.2025 17:28 |  
    6 6

    Bohužel včera to nebyl ideál,hlavně první půle strašně slabá, navíc nesmysl Holeše,zdá se mi že Tomáš ztrácí dynamiku už sem si toho všiml s Drážďany a balóny mu odkazují od nohy,nejvíc vzadu se mi líbil Zimič a Bóřa si svoje odehrál, věřím ve zlepšení a fandit budu dál,ale s hráči Chytil,Zmrzlý,Provod a Oski toho v Evropě moc neuhrajem.Sks forever.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    standa.e     před měsícem 21.07.2025 17:44 |  
    7 0

    Sranda... Poslouchám teď Desítku Pavla Horvátha a... Zajímavé porovnání hodnocení Provodova výkonu se zdejšími názory...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 08:42 |  
      4 1

      Možná by dávalo smysl to nenechat polovičatý a napsat, co říkal, resp. jaký byl pohled na jeho hru. Budu se opakovat, ale Provod byl v mých očích šílenej.

  22. Ještě ten aut.

    SLAVIESTA     před měsícem 21.07.2025 17:45 |  
    5 3

    Ještě několik slov k autu, neautu. VAR upřímně nesnáším, minuty rozhodování po gólu mi vzaly radost a emoce. Kromě toho po faulu se všichni tváří, že VAR spravedlivě rozhodne ano, ne. Za mě ohromný omyl, o intenzitě VAR neví nic. Teď mám další důvod nemít ho rád. U situace kdy může rozhodnout spravedlivě
    bez nějakého váhání(aut) nemá k dispozici prokazatelný záběr. Argument o velikosti hřiště neberu, při dnešních moderních technologiích to nemůže být problém. A tak pravděpodobný aut(tak jsem to z ukázaných záběrů viděl) VAR nepotvrdil a poškodil nás.
    Jak je VAR "spolehlivý a jednoznačný" dokumentuje, že každý týden komis posuzuje správnost rozhodnutí podle něj.
    Tak promiňte, je mi líp.
    P.S. Patřilo to do utkání


    Komentář byl uživatelem upraven (21.07.2025 17:46) . Zobrazit původní komentář

    • VAR

      Slávista 51     před měsícem 21.07.2025 18:14 |  
      6 0

      TO JE KAPITOLA SAMA O SOBĚ -
      především když se neozve do max 10vteřin,
      neměl by mít nárok už reagovat a když se ozve, tak by měl rozhodčí okamžitě nastoupit k obrazovce a né 5minut čekat na to, co VAR/ti u něho vykoumají.
      !

    • Re: Ještě ten aut.

      honza304     před měsícem 21.07.2025 19:00 |  
      10 0

      Hledal jsem záznam toho autu neautu, našel jsem několikrát jen jeden a ten samý záběr z tribuny, tedy ze strany balonu. Pokud není záběr z výšky kolmo k zemi, nedokážu řict ano nebo ne. Všímal jsem si třeba, když Provod rozehrával rohy, balon si stavěl na hraně, tam byl přesah snad centimetr a to tady klidně mohlo být taky tak. Hlavní chyba byla v tom, že kluci přestali hrát a mávali tam rukama. Jejich pohled ze strany hřiště byl stejně neprůkazný jako pohled z tribuny.

      • Re: Ještě ten aut.

        mario63     před měsícem 21.07.2025 20:16 |  
        2 1

        „Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.“.. . hlavní je bohužel, že 2 body jsou z Edenu fuč.. !

  23. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    bbslavia     před měsícem 21.07.2025 18:37 |  
    10 10

    Já bych se zastavil u Staňka, nechytil nic navíc a jeho hra nohou je fakt mizerná. Myslím, že se blíží čas pro větší vytížení Markoviče.

  24. Nepochopitelné chyby

    vršek     před měsícem 21.07.2025 18:46 |  
    27 0

    První gól Hradce a jednoznačné pochybení nejen Holeše, ale i mého snad největšího oblíbence současného kádru Oscara zde bylo již snad dostatečně probráno. To co předvedli OBA dva je naprosto nepochopitelné!!!
    Co mi v dnešní diskusi chybí je i diskuse ke způsobu dohrání zápasu po naší vedoucí brance v 82. minutě.
    V loňské sezóně jsem byl spokojen s tím, že jsme byli konečně ve většině případů schopni zkušeně, odpovědně a s přehledem dohrávat zápasy.
    Včerejší závěr mně vrátil o rok dva zpět. My otočíme zápas, ale poté nejsme schopni zápas dohrát tak, aby soupeř neměl šanci aby se dostat k ohrožení naší branky. Každá ztráta, i dvou bodů, může rozhodovat o titulu, Loňský rok se nemusí opakovat. Z různých důvodů... je odehrán první zápas sezóny a my máme již dva zraněné hráče...
    Místo toho, abychom těch cca 12 minut dohráli na jistotu i při využití taktických prvků, které se nemusí z hlediska fotbalové krásy většině líbit - hra na jistotu, případné "kouskování" a "přerušování" hry. Někdy i za cenu taktických faulů ve správných prostorech, a i za cenu žluté karty v případě nutnosti. My to nepoužíváme. Jistě je to snad nesportovním a někdy i nechutné, ale při správném provedení také nejúčinnější. Kouká se na to určitě hůř než na další branku v síti soupeře, ale vždy půjdu z Edenu radši s vítězstvím jen 2 : 1 než abych odcházel jako včera zklamaný po naprosto takticky nezvládnutém závěru. Proč nejsme schopni přerušit hru tak, aby mohl vystřídat jistě unaveného Kušeje Chaloupek tak, jak to po zápase zmínil Trpišovský? Proč když necháme soupeře hrát na naší polovině a nejsme schopni přerušit postup dvou hradeckých hráčů k našemu vápnu taktickým faulem, v té chvíli i za cenu trestňáku před vápnem? Kušej s Oscarem jen stínují hráče s míčem a ze tří hráčů, kteří na středu vápna jistí hradeckého hráče nevystartuje ani jeden proti zakončujícímu Hodkovi. Nezdržujeme, nefaulujeme, nevstoupíme a z Hodka je hrdina....
    Opět budeme ztrácet i s tímto údajně nejlepším kádrem zápasy v úplném závěru?
    Kolikrát jsme i včera viděli jak jednoduché je přerušit hru ve středu hřiště a získat čas tím, že hráč po běžném souboji zůstává ležet a rozhodčí ve většině případů hru přeruší a čas běží. A je jisté, že takové přerušení musí být provedeno v situaci a v takovém prostoru aby ležící hráč nechyběl v hře. No, my evidentně tyto všeobecně užívané taktické prostředky nechceme využívat nebo to prostě neumíme. Za mne už nás právě absence takových prvků stálo v předchozích letech docela dost bodů. A určitě využívání takových prostředků nevylučuje možnost přejít v určitých chvílích a při dobrém čtení hry do rychlého protiútoku... Tohle není o únavě, tohle je doklad naší nedůslednosti či fotbalové naivity...

    • Re: Nepochopitelné chyby

      wimpy     před měsícem 21.07.2025 19:00 |  
      24 0

      Ještě dodám, Hodek to trefil parádně, ale tolik času a místa nemůže v tomhle prostoru soupeř dostat. Tohle kdybychom zkoušeli v LM, uděláme ze Staňka rybáře.

      • Re: Nepochopitelné chyby

        vršek     před měsícem 21.07.2025 19:19 |  
        10 0

        Taková nádherná střela se mu bude opakovat těžko. Byla to paráda "na náš účet", Když jsem viděl dnes záznam zpoza brány - Staněk neměl šanci už jen to, jak dokázal reagovat bylo obdivuhodné.
        A ještě k tomu co střele předcházelo - podívejte se na záznam první hráč Hradce běží s míčem ke středu vápna, Kušej se jej snaží doběhnout... myslím, že se měl radši pokusit hráče přistrčit - rozhodit faulem, Hradečák neatakován pěkně nahrává Hodkovi a protože Oscar včas nereaguje, také se snaží hráče doběhnout a také nezvolí faul může si neatakovaný Hodek míč pěkně přistrčit a zcela neatakovaný vystřelit... a ti naši tři hráči ve středu vápna - ani jeden nereaguje....!!! Gól jistě krásný, ale už jen potvrdil náš nezodpovědný výkon. Vždyť Hradec si sám vytvořil za celý zápas jen jednu střelu v první půli do středu branky, kterou Staněk v pohodě lapil, Zbylá tři zakončení jsme vlastně vytvořili Hradci my sami - aut, Staňkovo "namazání" protihráči před naše vápno v druhé půli a naprosté kolektivní selhání při Hodkově gólu...

        • Re: Nepochopitelné chyby

          wimpy     před měsícem 21.07.2025 19:27 |  
          7 0

          "Nezodpovědný" je přesné označení. Těch šutérů, co by v LM tohle trestali, bude víc.

        • Re: Nepochopitelné chyby

          standa.e     před měsícem 22.07.2025 06:02 |  
          1 0

          Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby (i s ohledem na pověst, nikoliv nutně jen z důvodu předchozí zkušenosti) součástí taktické přípravy bylo právě upozornění, abychom poblíž vápna prostě NEFAULOVALI a nevytvářeli tak nebezpečné standartky...

        • Re: Nepochopitelné chyby

          dropt     před měsícem 22.07.2025 09:48 |  
          5 0

          Vícekrát jsem zaznamenal, že druhý gól je připisován Oscarovi, ale ten, od koho se Hodek odpoutal a kdo s ním nevystoupil, byl Bořil.

          Oscar byl v lajně s obránci, a kdyby Bořil vystoupil s Hodkem, byl v optimální pozici ho zajistit, ale sám to měl k Hodkovi daleko, a proto tam byl pozdě.

          • Re: Nepochopitelné chyby

            El Greco     před měsícem 22.07.2025 18:35 |  
            1 0

            Klasická situace, kdy "viník", je ten kdo je u gólů vidět - snažil se mu zabránit, a ten kdo se na situaci vyflákl, nebyl tam, je z obliga. (Obecně tohle "vinění" nemám rád. První gól: je ten viník Oscar, Holeš, Iggy? Když mu každý mohl zabránit.

            • Re: Nepochopitelné chyby

              Dennis     před měsícem 23.07.2025 15:57 |  
              2 0

              První gól byl bohužel klasický řetězec chyb, kdy jeden hráč udělá chybu a další místo toho, aby tomu zabránili, tak v nastalé "nestandardní" situaci zvolí špatné řešení a chybu udělají taky. V tomto případě chyboval jako první Oscar, následně Holeš, po něm i Ogbu a Staněk. :-(

              Oscar ztratil míč.
              Holeš přestal hrát, protože si myslel, že míč byl v autu.
              Ogbu kryl přihrávku na protihráče, ale nechal Sojku zakončit a nijak mu to neztížil.
              Staněk měl špatné postavení, měl vyběhnout proti Sojkovi a zmenšit mu střelecký úhel.


              Komentář byl uživatelem upraven (23.07.2025 15:59) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Nepochopitelné chyby

        standa.e     před měsícem 22.07.2025 06:08 |  
        4 0

        Já se bojím, že tam bude nějaký systémový problém, že se nám na hranici vápna najednou objeví nepokrytej a nenapadenej hráč s časem na střelu (Druhý gól s Drážďanama).

        • Re: Nepochopitelné chyby

          wimpy     před měsícem 22.07.2025 10:02 |  
          1 0

          Od toho choděj na to video. V obou situacích už byl na DZ Sadílek, tak to třeba půjde snadno opravit. :-)

    • Re: Nepochopitelné chyby

      kalex     před měsícem 22.07.2025 12:45 |  
      1 0

      Sem si vzpomněl na hrdinský čin Doška v odvetě s Šachtorem v odvetě, cca 2001.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před měsícem 21.07.2025 19:32 |  
    18 4

    Za mě jde na Zmrzlého neoprávněná kritika. Že se nikdy nepřiblíží kvalitě Dioufa je zřejmé všem, ale že by hrál až tak zle? To si nemyslím.
    Přišlo mi, že plní takticky to, co má.
    V prvním poločase chodit za stopery (Ogbu, Holeš), co jdou do soubojů a krýt, kdyby míč propadl, což se nejednou stalo. Víc se tak dopředu mohl tlačit jak Bořil (ze stoperů), tak Douděra, který teď má zase více ofenzivní úkoly než když na levé straně byl Diouf. Ale i přesto chodil do vápna soupeře, aby zavíral zadní tyč. Jenže ty centry... to bylo něco.
    Až v druhém poločase se Zmrzlý více zapojoval do ofenzívy, jelikož Zafeiris si chodil více pro ty míče ke stoperům.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      urs (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 09:10 |  
      5 3

      Aby ses stal v sestavě nepostradatelným, musíš ukázat něco navíc a to Zmrzkovi chybí. Proti silným soupeřům je to těžkej průměr, bohužel. Nijak ho nehaním, fandím mu, ale je to za mě zkrátka málo. Často se schovává, bojí se riskovat, ukázat, aby náhodou neztratil. Musel by totiž pak máknout, aby situaci napravil a to se mu asi "nevím proč" nechce, nebo netuším proč je tak mdlej. Pořád čekám, že ukáže "koule" a ono ne. Mrzí mě to, v Olmiku vypadal dobře.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    IJS     před měsícem 21.07.2025 19:41 |  
    13 0

    Co se týká známek, tak si myslím, že to Alanor docela trefil. Jen bych asi přidal Kušejovi ( 8 ), protože byl asi nejlepčí slávista na hřišti. Dnes jsem slyšel podcast Desítka Pavla Horvátha a překvapilo mě, jak Horvi hodně chválil Provoda. Z jeho pohledu nejlepší hráč, rozjížděč akcí atd. Mě přišel Provod jako slabina. Vím, že má asi vliv na mužstvo a hru celkově, ale teď mu to fakt nejde. Nelepí mu míč, přihrávky končí u soupeře, o střelbě ani nemluvím. Ale věřím, že během podzimu to bude zase tahoun. Hodně je kritizovaný Ondra Zmrzlý, ale on nic nezkazil, ale ani nevytvořil. Každý, kdo bude hrát levého wingbecka bude srovnáván s Dioufem a bude to mít těžké. Ovšem Oscar na tuto pozici nemá. Jeho hra je jiná.
    Zatím si kritiku hráčů nechám pro sebe, vše se může a asi bude během podzimu měnit, ale nechápu jak Slavia, už tradičně, "prohospodaří" první poločas. Teprve když inkasuje, tak se začne hrát fotbal.
    A ještě jeden postřeh. Nakování míčů do útoku. To bychom mohli mít v sestavě Modriče, ale nebylo by to nic platné protože by jen koukal nahoru, jak tam létá balón....

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      obiwan     před měsícem 22.07.2025 07:22 |  
      8 0

      Já bych ale dodal, že Oskar na wingbecku hrál mnohem líp, než v první půli na svým místě...

  27. Moje hodnocení slávistů - 1. kolo

    Marbulinek     před měsícem 21.07.2025 20:16 |  
    19 5

    Omlouvám se, pokud se netrefím do názorů věrných Slávistů. Asi je dobře, že jsme dostali "facku" hned v prvním kole. Dosud v médiích samá chvála, jak jsme nadupaní, jak se s námi bojí soupeři hrát v přípravě. Ano, již v té přípravě bylo zřejmé, že např. Provi, nebo Oski nemají fazónu. Zmrzka při vší úctě nemá na základ, Douděra spíš rozhazuje rukama, nebo se teatrálně válí. Holi vzadu dobrý (přes tu tragédii s Hradcem), ale on je naopak schopný z 10-ti přihrávek (centrů) 8 pokazit. Obávám se, že JT opět nerespektuje aktuální formu při nominaci do zápasu.

    • Re: Moje hodnocení slávistů - 1. kolo

      Marek3     před měsícem 21.07.2025 21:09 |  
      5 1

      Nejses tady aby ses nekomu trefoval do nazoru tak se podel o sve postrehy :)

    • Re: Moje hodnocení slávistů - 1. kolo

      vojtal     před měsícem 22.07.2025 08:43 |  
      8 6

      No v médiích.. Jak máme nejlepší tým za 10 let zaznívá hlavně od Tvrdíka a že se s námi bojí hrát soupeři v přípravě, prohlásil zase Trpišovský. Já bych nehledal viníka někde ve "zlých médiích", tohle nacpalo do hlav hráčům i fanouškům vedení Slavie.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Marek3     před měsícem 21.07.2025 21:14 |  
    28 6

    Bez ironie nebo utoku na nase hrace: dopadlo by hure kdyby jsme meli Teaha misto Zafiho a Sanyang/Botose misto Provoda? Ja se domnivam ze ne a kdyby se nedostavil vysledek tak alespon radost z predvedene hry. Mne strasne chybi dravost, rychlost, primocarost a touha po vitezstvi u mnoha hracu. Kusej samozrejme potesil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      wimpy     před měsícem 21.07.2025 21:24 |  
      9 4

      Teah se musí naučit bránit, než to zvládne, proti silnejm týmům bude hrát jen závěrečný minuty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Lunaris     před měsícem 22.07.2025 09:49 |  
      2 0

      Teah není alternativa za Zafiho, ale za Provoda, když už teda. Zafeiris hraje úplně jiný post s jinými úkoly a návyky, který by Teah momentálně určitě v takové kvalitě nebyl schopen zahrát, což se svým způsobem ukázalo v nadstavbě v Jablonci. Trpišovský poukazoval na nedostatky v bránění Teaha, což by si na pozici box to box/pivota dovolit nemohl, protože bychom byli zranitelní uprostřed hřiště. Obzvlášť v situaci, kdy oba střeďáci Hradce podali nadprůměrné výkony.
      Sanyang si zatím zvyká a učí se, přičemž dle vyjádření Jindry to momentálně na nějaký větší přínos z jeho strany nevypadá. Tenhle hráč bude muset absolvovat ten aklimatizační půlrok, jak se zdá.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.07.2025 09:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Marek3     před měsícem 22.07.2025 13:35 |  
        3 0

        Ahoj Lunarisi, nemyslel sem to kus za kus na stejne pozice a tvuj komentar je samozrejme rozumny. Nic to ale nemeni na podstate otazky - byl by vysledek a vykon horsi nebo lepsi? I bez Zafeirise bychom meli 5 hodne defenzivnich hracu (3 stopery, Zmrzly a Oscar) a ctyri hodne ofenzivni hrace (Teah, Kusej, Chytil, Sanyang) a Doudera nekde mezi. Za mne pomerne vyvazene proti mancaftu jako hradec ale chapu ze takhle se sestava nestavi. Ale opet, mohl byt vykon a vysledek skutecne horsi nez v prvnim polocase?

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Lunaris     před měsícem 23.07.2025 17:21 |  
          1 1

          Vždyť právě ten Jablonec by ti měl napovědět. Moses celý zápas držel střed hřiště a díky němu jsme si vytvořili výsledkový náskok. Místo něho pak přišel na hřiště Teah a náš střed hřiště se naprosto rozpadl.
          Zmrzlý je v tomhle rozestavení naopak velice ofenzivní hráč, respektive musí zastat útok i obranu na kraji hřiště. Zafeiris má spíš defenzivní úkoly, vykrývání prostoru za vysunuté wingbacky nebo i stopery, a roli spojky mezi obránci a útočníky. Sanyang se učí systém, to by průšvih byl.
          Obecně se role Zafeirise dost podceňuje nebo mylně chápe. Jeho role při bránění a represinku je zásadní. Zmrzlý tam je od jiných věcí. Navíc Darida se Sojkou hráli fakt dobře, tady by to nějaký supl za Zafiho měl dost těžké.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      houston (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 16:54 |  
      5 2

      Moje první poznámka o tom hráči, ale nedá mi to. Pokud bychom měli v záloze místo např. Provoda Šulce, mohlo by se stát, že bychom nevyhráli ? Sotva. Uvádí se tu zatavení právě Provoda, ale cožpak Šulc toho v poslední sezóně odehrál míň a přípravou na letošní neprošel ? A hle, on jede dál ! To jen my hledáme důvody a omluvy. Takhle se neposuneme, je to jen šnečí pohyb....

  29. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Fufin     před měsícem 21.07.2025 21:35 |  
    17 6

    Nemyslím to nijak zle, ale má někdo představu jakou část sezóny dokáže Provod odehrát úplně v Topu.
    Přijde mi, že ty jeho propady se docela opakují.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    eye     před měsícem 22.07.2025 04:43 |  
    20 0

    Já jsem viděl i přáteláky a už z toho zápasu, kde nastoupili poprvé reprezentanti (náš základ) jsem neměl moc dobrý dojem. Jasně, byli v po fyzické fázi přípravy, ale i tak se mi ten rozdíl v nasazení a nadšení oproti náhradníkům, klukům na pomezí kádru a klukům z béčka jevil dost jasně. A s Drážďany to bylo vidět taky. No a uplynul týden od Drážďan, reprezentanti jsou ve stejné fázi, ba ještě pozdější než ti náhradníci a béčkaři a pořád jsou zatavení. Snad to tentokrát bude stejné jako loni, ale hlavně v lize jsem na pochybách, zda by nebylo lepší někoho posadit, dát tam někoho z lavičky nebo přivést jednu či dvě posily (hlavně zdravý útočník a pak levý WB). Bídný první poločas i ty góly od Hradce nebyly jaksi dány tím, že by hoši už nemohli. Myslím si, že v této sezóně bude ten boj o titul mnohem složitější. Základu podle mě chybí trochu motivace pro ligu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      houston (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 15:56 |  
      7 3

      Ono to vypadá, že realizační tým neumí ani po mnoha letech u klubu připravit hráče tak, aby zabrali hned od prvního kola ligy. Uvědomují si to vůbec a proč to nelepší ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        El Greco     před měsícem 22.07.2025 18:28 |  
        4 3

        Možná vycházejí z předpokladu, že liga má víc jak 3 kola?
        Máme vždycky těžkou přípravu a rozjíždíme se pomaleji, už jsem si na to zvyknul a to zvykání jde o to líp, že jsme ani nepamatuju kdy byli na konci hůř jak druzí.

  31. Provod?

    koudys2 (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 08:33 |  
    26 2

    Jak mohl dostat Provod za nedělní zápas pětku nechápu. Za poslední rok a půl to byl jeho suverénně nejhorší výkon a dal vzpomenout na ty po jeho zranění. Nepovedlo se mu vůbec nic.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.07.2025 08:44) . Zobrazit původní komentář

  32. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 09:26 |  
    35 2

    Dobré ráno přeji Vám všem u dobré kávy....:-).
    Jsem tak trochu zklamaný, trochu mě to bolí a mrzí a tak mi nezbývá než věřit, že to napravíme. Ale to asi máte takhle podobně všichni:(((
    Zápas se nám vůbec nepovedl hlavně v první půli, kdy jsme byli nervózní, netrpěliví a bylo příliš mnoho nakopávaných míčů na Chytila, kterého jsme tam nechali samotného proti obrům Petráškovi i Čihákovi.
    Kraje jsme nevyužívali tak intenzivně, abychom jejich sice vysoké, ale pomalejší stopery roztrhali pak se rychlou kombinací po zemi do jejich obranného prostoru dostali.
    To se začalo dařit zejména pop příchodu Sadílka a zlepšenou hrou Kušeje a Zafeirise a také Chorého.
    Ten první gól je tedy děs běs a pokoušeli se o mě mrákoty. Dokud nepískne sudí, hrajeme. Hrůza.
    Asi nejvíc mě mrzí výkon Provoda, který měl jít po půlce dolů určitě. Chytila jsem popsal, ale tolik bych na něho nenadával, nechali tam opravdu proti těm obrům samotného. Zmrzlý se se svou rolí moc nepopasoval a Harazim mu to hodně znepříjemnil.
    Ale Alanor už to tu všechno ve své práci s hodnocením popsal a já bych chtěl podat návrh, aby do hodnocení byli zahrnuti i trenéři jako celek v čele s panem Trpišovským. Tedy jestli je to vůbec možné:))
    Trenérský celek prostě opět v zahajovacím utkání svůj tým dobře nepřipravil a nenastavil hlavy hráčům tak, aby nedošlo k úplně stejné situaci jako před rokem. Někteří hráči byli ještě asi z přípravy nějak zatavení a prostě to nebylo O.K. např. (Provod, Bořil,Oscar, Douděra, Zmrzlý) a to je prostě v jedenáctičlenném kádru znát, když vám polovina mančaftu nepodává optimální výkon.
    Že na nás bude přesně takhle Hradec hrát, to nebylo žádným překvapením a nelze už dnes, možná až na Pardubice a Duklu předpokládat, že ostatní týmy odejdou fyzicky. Hradec to prostě vydržel fyzicky až do konce a Slavia dostala vyrovnávací gól v situaci, kdy jsme měli zatlačit Hradec k jejich bráně a nepustit je do konce utkání do hry. No nám se povedl pravý opak. A za to bych dal trenérům prostě přes prdel!!!
    Bohemka nebude žádnou procházkou, ale snad si naši kluci ty své hlavy srovnají a hlavně se řeknou, jak vlastně chtějí hrát.
    A v to doufám asi tak, jako My všichni, co jsme slávisti.:)))
    S úctou
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (22.07.2025 17:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Slávista 51     před měsícem 22.07.2025 10:26 |  
      9 0

      MNOHO MUŽSTEV
      ke konci zápasu hraje stylem -
      mičudu co nejdál od vlastní brány, jakýmkoliv způsobem,
      žádný šudlání před vlastním velkým vápnem, až do ztracení míče.
      Slavia mezi ně nepatří.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mart     před měsícem 22.07.2025 10:55 |  
      1 1

      Ahoj Sokrate.
      Podarilo se mi sehnat listky na Teplice, tak jestli budes, ... mozna se uvidime :-) budu pred zapasem blizko VIPky
      zdravi mart

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 23.07.2025 18:15 |  
        1 0

        Ahojky Marte.
        Poslal jsem Ti zprávu do Tvé schránky na SN.
        Nechci zde otravovat ostatní disputující.
        Sokrates55

  33. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    belmis (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 09:38 |  
    5 3

    Známkoval jsem hned po zápase a Holešovi jsem dal dvojku.

    Musím ale říct, že celkově ten zápas ohodnotil Alanor mnohem přesněji.
    Je třeba zápas hodnotit celý a pokud možno bez emocí.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    standa.e     před měsícem 22.07.2025 09:41 |  
    2 2

    Echo, původně patřilo jin - jak zhodnotil Provodův výkon Pavel Horváth.
    Tady, v čase 20:47 - https://youtu.be/U-gDBeplj38?si=TqcJC0eOJwF0UN_C (nějak mi nejde na mobilu nalinkovat přímo čas).
    Hovoří o Provodově výkonu jako o vynikajícím a že s ním dokázal držet krok víceméně jenom Vaska.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.07.2025 09:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      standa.e     před měsícem 22.07.2025 09:53 |  
      1 0

      Samozřejmě ne "echo", ale "ech", ne "jin", ale "jinam"... Fakt musím zjistit, jak tu automatickou "opravu" v androidu vypnout...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Lunaris     před měsícem 22.07.2025 10:01 |  
      6 9

      Nemyslím si, že by Provod zahrál špatně, nicméně jeho výkon se porovnával primárně s tím, jaké výkony podával loni. A na takové úrovni to prostě nebylo. Jinak samozřejmě, akční rádius, s Kušejem neustále prohazovali místa a hráli celoplošný fotbal, Lukáš byl aktivní, nabízel se do kombinace, ale podle mě ještě nemá tak lehké nohy (to není sám) a čekal bych od něho ještě lepší výkon. Nasadil si loni vysoko laťku a lidi čekají, že ty výkony budou na podobné úrovni.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Dennis     před měsícem 22.07.2025 10:06 |  
        12 2

        Provod fakt dobře nezahrál. I např. na Livesportu dostal nejhorší známku z týmu 6,3 (společně s Douděrou, Staňkem a Chytilem). Aktivní byl, neustále byl v nabídce, to souhlasím, ale ty akce se mu nedařily, často ztrácel míč, nepřesně přihrával.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        standa.e     před měsícem 22.07.2025 10:07 |  
        4 1

        Souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        obiwan     před měsícem 22.07.2025 20:22 |  
        1 0

        Mně to připadalo, že mu chybí jiskra... Bylo to takové upracovane, asi fakt těžký nohy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mart     před měsícem 22.07.2025 10:58 |  
      10 0

      No vida, ... ja sem Vam to vsem vzdycky rikal, ze tomu holt vubec nerozumim :-)
      Me prislo, ze vubec nebyl na place, a kdyz sem ho vobjevil tak se to vod nej vodrazelo.

  35. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 22.07.2025 09:59 |  
    10 1

    Mám to vlastně stejně,jen bych opravdu nebyl tolik přísný na Mojmu toho mám za pět,fakt se trochu zlobím na Holeše to jeho nepochopitelné zaváhání nás stálo body, bohužel se ten hradečak,při druhém gólu trefil tak jak se mu to asi dlouho nepovede.Minulou sezónu nam šlo štěstíčko při takových utkáních naproti,teď ne.Snad se vše v dobré obrátí a páni štěstěna se k nám opět přikloní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      kalex     před měsícem 22.07.2025 12:31 |  
      9 2

      Chytil za pět určitě ne. Ten formu nemá od začátku roku. Mám ho rád, ale za zásluhy hrát nejde. A když vím, jaké čahouny má Hradec v obraně, tak měl hrát od začátku Chorý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Tomastu     před měsícem 23.07.2025 15:51 |  
        3 0

        Když vím jaké čahouny má Hradec vzadu , zkusím něco změnit . Půjdu na 4 vzadu a 3 uprostřed hřiště , Chytil který má skvělou hru zády bude sloužit jako patník o který si budu narážet a buď to sklepne na ofenzivního záložníka co to zkusí z dálky a nebo se to pokusí prostrčit mezi obráncem na křídlo , které si bude sbíhat do vápna :)) tak jednoduše to zní a možná by to nefungovalo , ale byl by to pokus s tím něco dělat, tohle není první zápas co proti 5 vzadu hrajeme takhle a bez Chorého to nefunguje.

  36. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    torn     před měsícem 22.07.2025 10:09 |  
    9 3

    Hodně férové hodnocení, úvod hezky shrnuje okolnosti zápasu. Během zápasu jsem trochu litoval toho, že v základu nebylo více lidí, kteří prošli přípravou v řádném termínu.
    Jen se tu znovu ukazuje, jak velká výhoda je pro nás přímý postup do LM.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mart     před měsícem 22.07.2025 10:54 |  
      2 1

      wrong fade, sorry


      Komentář byl uživatelem upraven (22.07.2025 10:57) . Zobrazit původní komentář

  37. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    rybarmirek     před měsícem 22.07.2025 11:49 |  
    25 0

    Zdravím, s hodnocením souhlas,na stadionu jsem se domníval, že Jindra to mohl chytat,ale doma v televizi jsem svůj pohled přehodnotil.Nicmene muj dojem je asi takový,přestat létat v oblacích a začit makat a také zapojit posily,jinak proč bychom je kupovali?Nevím zda je pravda vše co se píše,ale ty bláboly,že máme nejsilnější mužstvo za posledních deset let,a že s námi nikdo nechce hrát, nepřinášejí hlavně hráčům nic dobrého a abychom potom nebyli pro smích. Po prvním kole jsem ještě v klidu,ale letos to bude těžší,jsme přečtení a každý se na nás dobře připraví,to nezapomínejme!!!! Ať žije naše milovaná Slavinka.

  38. Bořil

    rudahvjezda     před měsícem 22.07.2025 13:30 |  
    12 3

    Bořil byl bezchybný vzadu a výbornou předfinální přihrávkou se podílel na druhém gólu. Za mne by si zasloužil šestku. Naopak Provodovi bych ubral. Strašně teď kazí. Je těžkopádný, bez energie, podle mne potřebuje odpočinout. A ubral bych i Oskarovi, který by si měl pár dní taky odpočinout...

    • Re: Bořil

      Matěj51     před měsícem 22.07.2025 18:47 |  
      4 5

      Mě se Bořil líbil snad ještě míň než Provod. Na jednu hezkou předfinální bych započítal nejméně 20 naprosto špatných základních rozehrávek. Nebylo potřeba, aby šlo všechno přes něj, i když je kapitán.

  39. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    levap     před měsícem 22.07.2025 16:16 |  
    33 5

    Jsem z toho smutný. Odehrajeme generálku, kde první poločas byl hrozný, druhý lepší, i když beru že Drážďany prostřídali. A výsledek generálky je, že sestava proti Hradci je stejná, a nepřekvapivě výkon taky, a odpovídá prvnímu poločasu generálky. Výsledek jsme všichni viděli. Nerozumím tomu. Jaký účel má generálka ? Netuším. Přimlouval bych se za známkování i realizačního týmu. U takto zvolené sestavy je pak známkování hráčů nepodstatné. Že je Provod z formy a trápí se, je evidentní, ale stejně zůstane až do konce, je to na snížení známky pro JiT. A to se netýká pouze Provoda.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.07.2025 18:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      zeleznik2     před měsícem 23.07.2025 12:52 |  
      1 1

      Problém je ten, že někteří hráči nebyli k dispozici(Vlček, Schranz, Moses), dále Hradec si vybral štěstí na x zápasů, takové góly asi už nedá, dále naši hráči si mysleli, že to půjde samo a ono světě div se, ne!Chce to zase začít makat!!

  40. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    žbl68     před měsícem 22.07.2025 19:22 |  
    6 1

    oscar 3 , kušej 8 ...

  41. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Kikoriki     před měsícem 22.07.2025 19:37 |  
    8 4

    Štve mě ta ztráta, ale žádná tragédie to není. Je to facka a ten náhoďák je lepší teď než ve 30 kole.
    1) úvodní zápasy a s Hradcem nám prostě nejdou
    2) nebyli jsme nijak horší a byla to spíš smůla a katastrofální selhání Holeše
    3) po všech těch super věcech bylo těžké nastavit správně hlavu, možná i nemožné (film, dresy, tiskovka, oslavy, mediální prognózy.....) a když není hlava 100% hladová, tak to pak takhle dopadne
    4) loni jsme se vždy poučili a myslím že to tak bude i letos
    5) budeme lepší a lepší

  42. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Hubicka     před měsícem 22.07.2025 20:02 |  
    6 13

    Souhlasím, že obrana není v současné době personálně problém. A pokud bude Vlček brzy fit je to vyfutrovaný.. Horší je záloha, kde Oscar je průměr a Zafeiris bohužel dle mne stagnuje. Sadílek nezklame, ale ani nenadchne. Snad se mýlím.Nadějí je Moses. Tak ať se mu daří a bude hlavně hrát. Oscar asi dostane přednost před Zmrzlým a Douděra před Hashiokou.
    Útok je jen Chorý s Kušejem. Provod bohužel jen snaha. Kvalitních hráčů do ofenzívy sakra málo. No je to na Ji. T. Snad to na Bohemce bude lepší.

  43. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    mpik     před měsícem 23.07.2025 10:44 |  
    8 10

    Holeš si za to co provedl zaslouží mnohem horší známku. A napsat, že Douděra byl náš nejnebezpečnější hráč? Ten je nebezpečný leda sám sobě. A Kušej klidně 8, protože vynikal opravdu hodně. Ta geniální přihrávka na Zafeirise mi pořád probíhá hlavou.

  44. Hashioka

    první rytíř     před měsícem 23.07.2025 11:37 |  
    15 0

    K hodnocení jsem se již dříve vyjadřoval, ale vzpomněl jsem si, že chci přidat poznámku k účinkování Hašiho. Bylo krátké, ale pro mne ukázalo minimálně dvě věci. Dvakrát se dostal v pokutovém území Hradce k vcelku solidnímu zakončení hlavou. Gól z toho sice nebyl, ale ukázal, že hrát hlavou umí. A druhá věc. S míčem u postranní čáry na úrovni velkého vápna před hradeckou brankou přihrával do zcela volného prostoru směrem k brankové čáře. Nevím přesně, ale snad to byl Kušej se za míčem ani nehnul a Haši mu ukazoval, že za míčem měl jít. Tak se totiž hraje nejen v Anglii, ale moc málo nebo vůbec u nás. U nás se mimo centrů dávají balony především na nohu spoluhráče. Divíme se potom, že nám naše hra připadá pomalá?

    • Re: Hashioka

      zeleznik2     před měsícem 23.07.2025 12:49 |  
      8 0

      Ano mám z Hašiho taky dobrý pocit, snad se povede, jako Moses např. Nebo to bude druhý Bah.

  45. Poděkování a úcta Quelharovi

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 23.07.2025 12:33 |  
    31 2

    Dobré poledne přeji Vám všem :-)))
    Po včerejším výsledku Plzně a hlavně výsledek toho zápasu mě utvrdil, že fotbal i s pohledem na náš nedělní zápas, opravdu občas snad tu logiku opravdu nemá, ale zákonitosti asi ano.
    Plzni jsem držel palce a ten náš nedělní zápas mi tu plzeňskou marnost v mnohém připomněl.
    Proč ale poděkování Quelharovi??
    Jsem moc rád, že Quelhar vystoupil naprosto nekompromisně a tvrdě v dnešním sparťanském deníku spart proti všem těm, co osočují Slavii, že ona a náš Jaroslav Tvrdík v zákulisí mohou ovlivňovat dění v našem fotbalu a že se rovnováha vychýlila na stranu našeho klubu. Správně poukázal, že to píšou lidé, kterým nevadila nadvláda sparťanských bossů a jejich přisluhovačů v minulém období. Hlavně pan Filípek, kterému nevadili ochotně pískané penalty pro Spartu a ani návštěva nosiče kabelek do kabiny rozhodčích a VARu.
    Takže hluboká poklona příteli Quelhare a s úctou k Tobě
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (23.07.2025 12:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Poděkování a úcta Quelharovi

      záplata     před měsícem 23.07.2025 16:24 |  
      5 2

      Quelhar to sice napsal dobře ale bohužel v sekci kterou nikdo nečte, takže to vyšumělo bez jakékoliv pozornosti. Blbý je, že my něco takového nemáme v podstatě kam napsat aby si toho někdo aspoň všiml.

    • Re: Poděkování a úcta Quelharovi

      Narmer     před měsícem 23.07.2025 19:07 |  
      3 2

      Filípka jsem viděl a slyšel ve dvou debatách,kde velmi kritizoval soft penalty sparty.
      Pamatuju ještě Podroužka a i Vacek se překvapivě vyjádřil negativně.
      Možná ještě Kvasnica,ale zrovna Filípek byl nejvíce slyšet...

    • Re: Poděkování a úcta Quelharovi

      Kulajs     před měsícem 24.07.2025 09:02 |  
      4 0

      Je to dohledatelné na netu? Děkuji za tip.

  46. Re: hodnocení

    zeleznik2     před měsícem 23.07.2025 12:46 |  
    5 5

    Holeš může, odehrát celý zápas dobře, ale stejně ten gól jde za ním, Oscar na beku daleko lepší, než ve středu, přesto i on je podepsán pod prvním gólem, druhý gól, Staněk??obrana, co dělali?Provod jediný střelec na branku v prvním poločase, jinak stín loňského ročníku a co Mojmír?to nechal formu v přípravě?na Bohemce se bojím, že změna formy ještě nepřijde, určitě nebude, hrát Ogbu a možná Zmrzlý. Ale posadit Staňka, Holeše nebo Oscara? nepředpokládám.

    Tip na sestavu:

    Staněk - Holeš, Zima, Bořil, Douděra, Oscar - Moses, Zafeiris - Provod - Kušej, Chorý.

    • Re: hodnocení

      Leksel     před měsícem 23.07.2025 15:56 |  
      12 0

      Tu Hodkovu přesně trefenou pumelici by nechytili ani borci z top lig, chyba byla v tom, že nebyl atakován a mohl si balon navést na svou silnou levačku. Ač do naší sítě, musím uznat, že to trefil parádně.

      • Re: hodnocení

        Slávista 51     před měsícem 24.07.2025 10:39 |  
        2 1

        KDY SE NĚCO TAKOVÉHO,
        konečně povede i těm Našim borcům,
        no !

  47. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    martyni (přítel SN)     před měsícem 24.07.2025 10:10 |  
    5 5

    Hele myslíte fakt, že Ogbu měl vystoupit ke střelci, že mohl bránit střelce i přihrávku najednou? Myslím, že to neudělal špatně, když bránil přihrávku, protože nabíhající hráč vysprintoval dopředu a Bořil ho neměl šanci dohnat. Na druhou stranu, kdyby Ogbu šel proti střelci, nabíhající hráč by nemohl jít dopředu, vystavil by se tím do ofsajdu, takže by se musel zastavit a Bořil by ho možná měl. Zajímavý šachy, takhle od klávesnice, já bych ale Igoha nevinil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      wimpy     před měsícem 24.07.2025 10:12 |  
      9 0

      Samozřejmě, že v určitou chvíli měl zabránit Sojkovi zakončovat a riskovat, že přihraje.