Je to tu! Sezona 2025-2026 klepe na dveře a Slavia se dnes na novém hybridním trávníku utká s německým Dynamem Drážďany! Trenér Trpišovský vyslal do zápasu očekávanou základní sestavu, do které se nevešla žádná z letních posil. Na hrotu nastoupil Chytil, očekávaná jednička Chorý ještě doléčuje zánět v tříslech. Ani na lavičce pak nebyla kometa minulé sezony Malick Diouf, který má dle dnešních informací blízko k přestupu do londýnského West Hamu.
Náš soupeř z Drážďan má za sebou postup ze 3. bundesligy a chystá se na sezonu o patro výše, jen krok od německé elity. Již před zápasem byla na stadionu vynikající atmosféra, a to nejen tradiční zásluhou Tribuny Sever, ale i díky početnému zástupu hostů, kteří měli k dispozici tři sektory.
Hned v 1. minutě došlo k velmi nepříjemné nezaviněné srážce Zafeirise s protihráčem. Oba hráči se ale po chvíli vrátili do hry bez lékařského zásahu. V 8. minutě poslal Chytil dobrý míč do prostoru na Kušeje, ten si ho výtečně zpracoval a zdálo se, že míří do velké šance. Při pokusu udělat kličku křižujícímu obránci ale našemu hráči zůstal míč pod nohama a při následném pádu o něj přišel. Na druhé straně odklízel jeden z našich obránců nepříjemný centr na roh jen pár metrů od Staňkovy branky. Ve 14. minutě jsme získali po soupeřově autu míč blízko pokutového vápna hostů, po rychlé kombinaci pak pálil z úhlu Holeš, Mesenhöler byl ale u tyče připraven. Po našem odvráceném rohu v 15. minutě se míč vrátil na hranici vápna ke Kušejovi, který technickým pokusem minul růžek branky! Posléze se za naši obranu dostal Kother, ale byl hodně z úhlu a při razantním zakončení branku minul. Ve 25. minutě se slávisté ve vápně drali do zakončení, nakonec ale pálil až Zmrzlý z odraženého míče na hranici vápna - o metr vedle tyče! O minutu pozdě mohlo udeřit Dynamo, ale jeho útočník v dobré pozici ve vápně netrefil míč čistě a ze šance nebylo nic. Ve 32. minutě pak Zmrzlému chyběl zhruba metr, aby dosáhl na nabídku Kušeje před odkrytou branku. Ve 43. minutě prověřil Zmrzlý skrytou střelou brankáře Dynama. Po rohu pak nebyla Slavia daleko od gólu! Ale tečovanou střelu Zimy zvládl gólman se štěstím vyrazit! V nastavení se pak po přetaženém centru ocitl v gólovce Provod, ale hlavičkoval jen vedle!
V první půli tak zaplněný Eden branku neviděl, ačkoliv se hrál oboustranně zajímavý a energický fotbal. Dynamo hrálo velmi dobře a až překvapivě drželo krok s domácí Slavií. Ta se hlavně v závěru tlačila za úvodní brankou, i s trochou štěstí ale hosté několik ošemetných situací ustáli.
Slavia si momentum přenesla i do 2. půle, kdy zaváhání Marxe ve vlastním vápně využil Kušej, který zblízka propálil brankáře - 1:0! Náš hráč pak branku proti svému bývalému mládežnickému týmu sympaticky neslavil. Obrana Slavie nepůsobila v průběhu utkání bezchybným dojmem, což potvrdila tutovka hostů z 51. minuty. Frölling dostal ve vápně spoustu prostoru, naštěstí jen orazítkoval tyč! V 58. minutě navýšili sešívaní skóre po krásné akci - volný Sadílek na hranici vápna ještě posunul míč na volnou stranu, kde ho chytře pustil mezi nohama Chytil na nabíhajícího Douděru, kterou se prudkou ránou trefil přesně k tyči! Trenér Trpišovský pak výrazně protočil sestavu. A hned po minutě na hřišti si Teah našel odražený míč ve vápně a pumelicí nedal brankáři šanci - 3:0! Ve druhé půli Slavia na hřišti dominovala. Červenobílý gólostroj pak pokračoval v neskutečném tempu, když se v 65. minutě trefil po rohovém kopu do protipohybu brankáře ve svém prvním zápase v Edenu Hashioka - 4:0! Drtivé vedení v zádech pak slávisty přeci jen uspokojilo a trochu sundali nohu z plynu. Čestnou trefu si tak připsali i hosté, když se v 81. minutě tvrdou střelou pod břevno prosadil Frölling - 4:1. Následně kontroval pěkným obstřelem Chorý, ale ještě lepší zákrok vytáhl brankář! Dynamo po snížení ožilo a v 84. minutě se gólově prosadilo znovu, když měl v okolí vápna až příliš mnoho času Müller, jenž zacílil přesně k tyči - 4:2. Sešívaní pak zabrali a do další šance už soupeře nepustili. V závěru pak symbolickou tečku za svým působením ve Slavii udělal Malick Diouf, který odehrál posledních pár minut.
Komentáře (171)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Drážďany
VS před 21 dny 13.07.2025 13:49 |Za mě jedno malé překvapení, a to že trenéři mají asi výše Botose oproti Schranzovi. Mě se také líbí herně více, na 2.stranu Ivan je střelec hlavně v evrope a důležitých gólů, cekal jsem že s ním budou počítat jako se 4 křídlem, nyní výše asi Botos a Teah. Jinak vše dle očekávání. A asi bych ideálně poslal Micheze na půl roku do Karviné. Trenérům se líbí v přípravě, na trénincích,ale to, že zase rok nebude hrát, je o ničem
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 13:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Za mě jedno malé překvapení, a to že trenéři mají asi výše Botose oproti Schranzovi. Mě se také líbí herně více, na 2.stranu Ivan je střelec hlavně v evrope a důležitých gólů, cekal jsem že s ním budou počítat jako se 4 křídlem, nyní výše asi Boris, Teah. Jinak vše dle očekávání. A asi bych ideálně poslal Micheze půl rok do Karviné. Trenérům se líbí v přípravě, na trénincích,ale to že zase rok nebude hrát je o ničem .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany
mig52 před 21 dny 13.07.2025 13:53 |Já čekal uprostřed Mosese se Sadílkem, ale vím, jak je to pro trenéry těžké, příjemné starosti, s jejich volbou samozřejmě problém nemám.
Re: Slavia - Drážďany
sasky před 21 dny 13.07.2025 14:40 |Micheze a Pecha bych poslal někam hrát. Oba jsou výborní fotbalisti, ale potřebují hrát. Aby naskakovali na 5 minut nemá význam a do základu a první rotace mají momentálně, myslím, celkem daleko.
Re: Slavia - Drážďany
Pedro50 před 21 dny 13.07.2025 13:51 |To že si klub s našimi ekonomickými možnostmi a jistou ChL nepřivedl před sezonou jedinou posilu do základní sestavy je podle mě světový unikát.
Re: Slavia - Drážďany
sasky před 21 dny 13.07.2025 14:35 |Tak ono je to těžký ze dvou důvodů. Jednak dosud ze základu nikdo neodešel (to je taky unikát). Až tedy dnes Malick. Takže nebyl nějaký zásadní důvod do kádru hodně sahat.
A hráč úrovně LM, který by okamžitě byl posilou, bude stát 20 mil EUR (viz ten Malick) a těžko půjde zrovna k nám. Nejsme pupek světa. Za mě celkem rozumné rozšíření kádru o kvalitní hráče na pomezí základní sestavy (Sadílek, Javorček, Hashioka) a hráče se skvělým potenciálem (Sanyang). Plus je "posílení" to jak se na jaře rozehrál Moses, Kušej a adaptováni by již měli být Teah s Michezem. Na tu levou stranu by to samozřejmě náhradu za Malicka chtělo, ale určitě by to nebyl hráč do základu, spíš zase nějaký "prospect".
Re: Slavia - Drážďany
SmrtSpartě1892 před 21 dny 13.07.2025 16:04 |Ne je to vcelku normální, ty posily přišli, jsou dost slušný, ale potřebují čas, zvyknout si na systém a postupně se tam během příštích pár měsíců zapracují. Jiný by to bylo, kdyby odešel hráč základní sestavy, kterýho potřebujeme nahradit, což se krom Dioufa naštěstí nestalo. Anebo kdybychom za sebou měli slabou sezónu a potřebovali jsme do toho šáhnout. Nyní k tomu není důvod. A v nejbližší době v základu pravděpodobně potkáme pár nových tváří.
Re: Slavia - Drážďany
jarmik před 20 dny 13.07.2025 21:45 |Unikát jsou troubové tvého kalibru, bohužel pro ostatní bývají nejukecanější.
Re: Slavia - Drážďany
stomiro před 20 dny 14.07.2025 06:13 |Není to úplná pravda. Jednak - co je teď ve Slavii základní sestava, to přesně říct je těžké. Navíc třeba Sadílek stál zjevně hodně peněz, je to zkušený hráč a v přípravě hrál hodně a zjevně zapadl. Pokud mi něco v tomhle supernabitém kádru chybí, je to další útočník, schopný proměňovat šance, alternativa za ty naše. Ale stál by šíleně moc a chtěl by furt hrát... Takže jestli se uzdraví Kliment, asi to bude řešení.
Re: Slavia - Drážďany
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 13:53 |Jsem jediný komu zase nefunguje Oneplay???!!!! Kurňa moje trpělivost už vážně přetéká...nejede zvuk. Hlavně že dávají dotazník, jak jsme spokojeni. Hovada. Konečně mám čas v klidu si pustit TV a sledovat příprav. zápas. Dosud pořád nějaká práce...a ted toto
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 13:54) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jsem jediný komu zase nefunguje Oneplay???!!!! Kurňa moje trpělivost už vážně přetéká...nejede zvuk. Hlavně že dávají dotazník, jak jsme spokojeni. Hovada.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany
hajnej před 21 dny 13.07.2025 13:56 |U mě vše OK, používám aplikaci v TV, žádný problém. Do nich !!!
Re: Slavia - Drážďany
sicilianbrno před 21 dny 13.07.2025 13:59 |Nejsi jediny, vse mně jede, dokonce oneplay ten treti program, ale jednička kde je slavia ani dvojka nejede...pry o tom vědi a pracuji na tom, skvěla služba fakt...
Re: Slavia - Drážďany
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 15:01 |Platím si to a chci aby to fungovalo. Je to typický jednání moderní společnosti. Maximalizovat zisk...to je mantra..ale zaplatit pořádně technický úsek to ne...hodnocení jejich app na Google play je 1,9 z 5...něco neskutečného. První velký přenos letos z české kopané v podstatě a už problém. Kdyby to bylo poprvé...neřeknu...ale tohle se táhne už strašně dlouho. Nezapomenu na zápas o LM v srpnu 2019...to bylo na posrání tehdy...
Re: Slavia - Drážďany
Ferguss před 21 dny 13.07.2025 15:20 |Já se s nimi po mnoha letech rozloučil. Celej přechod na oneplay byla jedna velká prasárna. Holt na domácí zápasy chodím, venkovní holt pořeším jinak. Zbytek sportu jsem vzal přes Magenta TV v akci za 2 kila.
Oneplay
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 13:58 |Oneplay...opravdu se už zlobím. Zdražili, slibovali mi sledování na 3 zařízení zároveň...samozřejmě to nebyla pravda...mohu jen na jednom současně. Za další chtějí stovku. Jsou to zloději zlodějští. Kdyby jim to aspoň fungovalo! Aby se člověk pořád zlobil i v tu neděli. Zase mám po náladě. Ty český služby to je prostě výsměch!!!
Re: Slavia - Drážďany
Victor před 21 dny 13.07.2025 13:59 |Nemáte někdo odkaz na stream, pls?
Re: Slavia - Drážďany
goop před 21 dny 13.07.2025 14:01 |Bude se dát někde sleodovat videopřenos?
Re: Slavia - Drážďany
sicilianbrno před 21 dny 13.07.2025 14:02 |...i.když si za to poctivě platim, mužete někdo hodit nějaky stream, pokud seženete když už to vyjebany 02 nejede? Diky
Re: Slavia - Drážďany
sicilianbrno před 21 dny 13.07.2025 14:05 |https://m.youtube.com/watch?v=RUt3caPqO8o
Re: Slavia - Drážďany
Lojzik před 21 dny 13.07.2025 14:12 |Dík !!!
Hmmmm, a máme po žížalkách :-(
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 14:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dík !!!.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany
goop před 21 dny 13.07.2025 14:15 |Už to nefunguje.
Re: Slavia - Drážďany
sicilianbrno před 21 dny 13.07.2025 14:19 |Stejně je zvlaštni, že to normalně jede oneplay, v tv asi taky,ale když si to pustite např přes mobil přes přihlašeni, tak je problem...
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Victor před 21 dny 13.07.2025 14:07 |Děkuju!!!
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
zeleznik2 před 21 dny 13.07.2025 14:14 |Malick na 90% hotový přestup. Doufám, že Křetinskému pustíme, pořádně žilou. Za nekopu Vitíka dostali 10 mega, tak my musíme, inkasovat nejméně 2x tolik.
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
sasky před 21 dny 13.07.2025 14:27 |Fabrizio Romano
Transfer fee will be €22m plus add-ons after #WHUFC improved their bid.
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 14:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
37m
.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
DF007 před 20 dny 14.07.2025 07:17 |Je to plus 4 na bonusech a velká procenta z dalšího přestupu.
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Lojzik před 21 dny 13.07.2025 14:20 |Našel jsem tohle https://starstreams.pro/stream/live1/
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Victor před 21 dny 13.07.2025 14:51 |Děkuju! Krásný!
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Zdendanek před 21 dny 13.07.2025 14:41 |Nebo zkuste tohle, tady to taky jede: https://starstreams.pro/stream/live1/
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
dejvidovic před 21 dny 13.07.2025 14:45 |Provod velký špatný. Topornej, pomalej unavenej, nervózní....
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Alanor (admin) před 21 dny 13.07.2025 14:57 |Jo, moc mu to dnes nejde. Ale je to generálka - kluci se teprve dostávají z přípravy a půjdou nahoru. Máme to tak vždy.
A Dynamo myslím vybrali do generálky dobře, protože bych tak odhadoval, že je na úrovni Hradce. Pokud by hráli takto, tak by klidně hráli aspoň střed naší ligy. Příjemně mě jejich kvalita překvapila.
Po fanouškovské stránce je to pak top zápas!
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 14:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo, moc mu to dnes nejde. Ale je to generálka - kluci se teprve dostávají z přípravy a půjdou nahoru. Máme to tak vždy.
A Dynamo myslím vybrali do generálky dobře, protože bych tak odhadoval, že je na úrovni Hradce. Pokud by hráli takto, tak by klidně hráli aspoň střed naší ligy..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
dejvidovic před 21 dny 13.07.2025 15:08 |Jj určitě půjde nahoru a když ne, uz čihají další vlčáci. Drážďany fakt příjemně překvapily. Kvalitní mančaft l, ale asi je uděláme
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
záplata před 21 dny 13.07.2025 14:49 |Proč je vlastně přátelák na tom pojebanym Oneplay? To jsme jim to prodali? Tyhle zápasy mají být na klubové TV, tak doufám, že jsme si pořádně lízli, i když ty peníze vlastně nepotřebujeme.
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Pedro50 před 21 dny 13.07.2025 14:50 |Zatím držíme s nebezpečným německým soupeřem krok.
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
El Greco před 21 dny 13.07.2025 17:59 |Je hezký, že bereš život jako výzvu a ať už napíšeš jakýkoli žvást, vždy to po pár pokusech překonáš. Dnes i během jediného dne.
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Pedro50 před 19 dny 15.07.2025 16:26 |Tak pokud máš pocit že první půle byla na pochvalu tak sory jako....
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
yuta_watase01 před 21 dny 13.07.2025 14:51 |Zima, Chytil, Kušej slušné výkony, Mojma dobrej pohyb a je takovej atletičtější než loni, Zmrzlý solidní, ale není to DIOUF...
Vůbec se mi nelíbí Provod, jeho tendence výkonů je sestupná a střed Oscar- Zafeiris bych čekal taky trošku kreativnější a viditelnější...
Na ligu to bude dobrý, na LM bych rád viděl víc hráče jako Michez nebo Teah )))
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Lojzik před 21 dny 13.07.2025 14:54 |Souhlas, akorát jsem doufal, že Zafiho letos uvidím víc vepředu jak si to ťuká s Vasilem, a zatím je oproti loňsku utopenej o dalších 10m vzadu
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
Pantagruel před 21 dny 13.07.2025 16:34 |Bohužel souhlas s Provodem: buď kazí nebo předržuje míče. (Ale, pravda, měl důležitou vyhranou hlavičku před gólem)
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
rakusan před 20 dny 13.07.2025 21:24 |Provod je ještě v únavě z pozdní přípravy, počkej za 14 dní.
Re: Slavia - Drážďany 0:0 po 1. poločase
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 14:55 |Není to vůbec špatné. Aktivní...ale chápu Trpise ze chce Klimenta. Určitě by to nebylo na škodu. Na konci jsme se ale rozjeli. V posledních 10 minutách to nebylo vůbec zlé. Líbí se mi to...a Oneplay se mi rozjeli po 30 minutách. Je ostuda tohoto spolku, že mají na Google play hodnocení 1,9 z 5...prostě neakceptovatelne chování
Re: Slavia - Drážďany 0:0 v 1. poločase
fajtik před 21 dny 13.07.2025 15:02 |Parádní rozhovor s Pastou Onerem v přestávce.
Re: Slavia - Drážďany 0:0 po 1. poločase
Matěj51 před 21 dny 13.07.2025 15:04 |První střela na branku ve 41 minutě, a to jenom proto, že si ji srazil obránce. Zřejmě se na přípravném kempu nestihl vysvětlit rozdíl mezi střelami na/nad bránu a střelami do brány. Jinak to je dobrý.
Re: Slavia - Drážďany 1:0 ve 2. poločase
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 15:20 |Douděra zaslouženě! To mu pomůže. Ale celkově fantastická akce...I Mojmír. Že to pustil dál
Re: Slavia - Drážďany 2:0 ve 2. poločase
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 15:25 |Teah tady ty bomby umí!!! Ale už Moses báječně!!!
Re: Slavia - Drážďany 2:0 ve 2. poločase
Steevee před 21 dny 13.07.2025 15:26 |Moses je hodně, hodně upgradovanej Oscar.
Re: Slavia - Drážďany 2:0 ve 2. poločase
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 15:28 |Oscar nezdá se to...ale bude to mít těžký.
Re: Slavia - Drážďany 2:0 ve 2. poločase
slaviator před 20 dny 14.07.2025 14:09 |jak říkám, podle mě půjde ven za těžký peníze a dřív než Oscar..
Re: Slavia - Drážďany 2:0 ve 2. poločase
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 15:27 |Hashioka!!! Jooo!!
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 17:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hasyoka!!! Jooo!!.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 3:0 ve 2. poločase
Kortes před 21 dny 13.07.2025 15:28 |Hashioka, Teah, Moses skvělé.
Mám z nich velkou radost.
Re: Slavia - Drážďany 3:0 ve 2. poločase
Edenjejenjeden před 21 dny 13.07.2025 15:30 |Tak Divine se začíná zastřelovat , a ted Hashioka premiérová trefa. To bude drahý :-))).
Re: Slavia - Drážďany 4:0 ve 2. poločase
záplata před 21 dny 13.07.2025 15:34 |Ty vole, my jedeme válec a já zase vidím píču, tu už znám ale ten fotbal kurva, ten fotbal.
Re: Slavia - Drážďany 4:1 ve 2. poločase
Maty22 před 21 dny 13.07.2025 15:45 |Hosté dají gól pod svým kotlem a střelec běží na půlku místo pod kotel. Hmmm.
Re: Slavia - Drážďany 4:1 ve 2. poločase
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 15:46 |Ale divim se že nehraje dnes Michez. Přípravu odmakal dobře...ten gól jsem čekal. Začíná to připomínat Jablonec...:))) už moc nebráníme v této fázi. Škoda. Naštěstí příprava
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Pedro50 před 21 dny 13.07.2025 16:00 |4:2 proti třetiligovému mančaftu doma není nic ohromujícího. Trvám na tom že potřebujeme ještě dvě posily a sice za Malicka a útočníka. No a co říct závěrem? Věřím že sezónu zvládneme a v LM ostudu snad neuděláme.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
necich před 21 dny 13.07.2025 16:03 |Trvám na opakování ceremoniálu..:))
Tvl. dej si pivko a nepruď pořád..
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Ladislav (přítel SN) před 21 dny 13.07.2025 16:05 |:)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
zeleznik2 před 21 dny 13.07.2025 16:11 |Věřím, že přijdou levého beka máme na radaru a Kliment je asi jen otázkou peněz.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pf před 21 dny 13.07.2025 19:52 |Tak si zajdi na fotbal a nedřep v neděli odpo doma na gauči připraven jen kritizovat. Na stadionu panovala super atmosféra, pěkné rozmarné léto, člověk si ty čtyři gólové akce parádně naživo užíval, ke všemu padaly ideálně na TS. Co víc si přát, milý Pedro?
Co se týče náhrady za Dioufa, tak bych zůstal v klidu a vyčkal si, co budou předvádět Sanyang nebo Fully. Copak asi trenéři říkali zrovna o Malickovi po utkání s ACM? V každém případě to bylo jedno z nejdojemnějších loučení, když se fanoušek měl možnost s ním naživo ještě rozloučit a zamávat mu na jeho vytouženou cestu do PL.
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 19:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak si zajdi na fotbal a nedřep v neděli odpo doma na gauči připraven jen kritizovat. Na stadionu panovala super atmosféra, pěkné rozmarné léto, člověk si ty čtyři gólové akce parádně naživo užíval, ke všemu padaly ideálně na TS. Co víc si přát, milý Pedro?.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 4:2
wimpy před 20 dny 14.07.2025 00:31 |Nově tedy druholigovému. A řekl bych, že tam dají střed.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Mimoň před 21 dny 13.07.2025 16:01 |Jak říkal Folprecht...lepší 4:2 než 1:0. Malickovi přeji hodně štěstí! Jinak ale příprava i dnes splnila samozřejmě svůj účel. Michez asi nebyl stopro zdravý...jinak by snad hrál. Hrál s chutí a energií. Ale jinak do ofenzivy je to slušné. Těším se na sezónu! Bude jistě velmi zajímavá!! Líbil se mi Douděra, Kušej, Zmrzlý aktivní...v druhém poločase i přes nějaké chyby Moses jde fakt vidět i dopředu, Teah krásná střela...
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 16:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jak říkal Folprecht...lepší 4:2 než 1:0. Malickovi přeji hodně štěstí! Jinak ale příprava i dnes splnila samozřejmě svůj účel. Michez asi nebyl stopro zdravý...jinak by snad hrál. Hrál s chutí a energií. Ale jinak do ofenzivy je to slušné.
Skrýt původní komentář
Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
JS (přítel SN) před 21 dny 13.07.2025 16:08 |Uplně nejdřív se chci omluvit Kušejovi. V lednu jsem říkal, že jej nepotřebujeme, když máme Juráska, který je navíc odchovanec. Ale dnes vidím, že tohle by Jurásek nikdy nepředvedl. Zatímco Kušej maká, bojuje, Mates to prostě "jen" měl v noze, a to nestačí. Kušej je konečně po dlouhé době fotbalista, na jehož techniku je radost koukat. Malej, s nízkým těžištěm, lepí mu to a nebojí se. V ofenzivě pro nás bude letos nepostradatelný.
Budu se opakovat, ale Zmrzlý a Chytil jsou za mě nejslabší články sestavy:
– Chytil je fakt zoufale neproduktivní. Tady platí opak toho, co jsem říkal u Kušeje. Před rokem jsem myslel, že Chytil je náš nový Necid, teď už si to nemyslím. Loni se hledal, a pokračuje v tom.
– Zmrzlý nehraje blbě dozadu, ale je prostě pomalej. Pomalej v běhu, pomalej v rozhodování. Nemá žádnou výbušnost.
Proč byl v první půlce nejaktivnější slávista ve vápně Holeš? Zatímco třeba Oscar hlídá jeho post stopera. Nebylo by lepší, kdyby dopředu do vápna víc chodili Oscar se Zafeirisem, než Holeš se Zmrzlým? Kdo byl v zakončení? Kušej, Holeš, Chytil a Zmrzlý? Nemůžeme nedávat ty šance, to neni možný, loni nám to posralo Evropu. Naučte se zakončovat
Nejlíp jsme hráli kolem 60. minuty. Dynamika narostla, přinesli ji střídající hráči. Douděra, Hashioka i Teah dali skvělé góly. Teah a Sanyang přinesli do hry větší technickou kvalitu (a tah do útoku), ale za cenu nedostatků v bránění. Ty dva slepený góly na konci zápasu pak odkryly slabinu v obraně – když odejde Ogbu, středového stopera hrál Zima. U prvního obdrženýho gólu vůbec nebyl na svý pozici (a nezajištěný Bořil to nezvládl).
Na závěr chci říct, že Castore se "předvedlo" a v 87. minutě si můžete prohlídnout dres Chorého, kterak mu naše slávistická hvězda plandá na hrudi:
https://x.com/vonschirz/status/1944396164872204521
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
Slávista 51 před 21 dny 13.07.2025 16:48 |JO, POVEDENEJ
štírek !
Ostatní se zajisté " chytí " aby se předvedli.
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
Cygnus před 21 dny 13.07.2025 17:09 |Myslím, že Vasil Kušej o žádné omluvy nestojí a je mu to úplně jedno.
Hráči Slavie jsou určitě dost chytří na to, aby si některé zdejší komentáře brali k srdci.
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
mig52 před 21 dny 13.07.2025 17:52 |Takový slušňák a moralista a takhle?....
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
SLAVIESTA před 21 dny 13.07.2025 18:12 |Myslím, že omluva se k hráči nedostane, asi stejně jako výtka. To nakonec tady asi nikdo ani nepředpokládá.
Je to ale jen slušnost autora, který veřejně přiznává, že se mýlil.
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
jarmik před 21 dny 13.07.2025 18:40 |Úplně všichni, všichni hráči i celý realizační tým, čekali ze všeho nejvíc na tvou radu „naučte se zakončovat“. :D Zítra se na to vrhnou, doteď pro ně tato metoda byla skryta. Děkuji ti za ně za všechny.
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
obiwan před 20 dny 13.07.2025 20:50 |Tak zrovna pokud jde o zakončení, je ve vapne rozhodně platnejsi Holes než Oskar, kteryho tam chceš vidět... Navíc Osky ani není typ, který by vymyslel prunikovou prihravku... Takže tam fakt radši uvidím Holese, který má super střelu...
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
martyni (přítel SN) před 20 dny 13.07.2025 21:33 |Ten tvůj požadavek, aby se hráči výš v sestavě věnovali úročení a hráči níž bránění, je trochu jak z minulyho století. A Holes je samozřejmě lepší zakončovatel nez Oscar, takže to dává smysl nejen takticky, ale i personálně.
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
DF007 před 20 dny 14.07.2025 07:14 |Chytil a šíleně neproduktivní? V loňské sezóně dal ze hry více gólů než Chorý a to za zhruba poloviny hracího času. Kdybys mu vytkl mezihru, tak asi OK, ale produktivitu určitě ne.
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
Kuba1782 před 20 dny 14.07.2025 11:43 |Stejně mě Kubíčku zajímá, proč ty fandíš Slavii. Na Xku vyhejtíš Castore, uspokojil jsi svoji touhu být sdílen a citován v médiích a obecně tak 90 % tvých postů je zde kritických vůči SKS, Jit, JT, marketingu, prostě všemu.
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
kjandourek (admin) před 20 dny 14.07.2025 14:24 |https://x.com/JTrojanek/status/1944732112474529973?t=qlicSD2JMIGBm3n_vb1ycw&s=19
Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2025 14:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
https://x.com/TomasHori/status/1944733719442440237?t=JIsjmBQnJcJqc-xZNBBDUA&s=19 .
Skrýt původní komentář
Re: Kušej, herní postřehy, Castore nezklamalo
Kuba1782 před 20 dny 14.07.2025 14:59 |Jakub Širc:-) alias JS
Re: dnešní zápas
zeleznik2 před 21 dny 13.07.2025 16:19 |První poločas bez šancí, pak dvacet minut koncert a pak zbytečné dva inkasované góly, hlavně ten první jde za obranou, Bóřa se na bránění pěkně vykašlal. Střídající hráči lepší než někteří hráči v základu. Dobrá zpráva pro trenéra, že máme silnou lavičku, ale určitě potřebujeme druhého Malicka.
Re: dnešní zápas
mpik před 21 dny 13.07.2025 17:36 |Moses, Teah, Sadílek už nyní patří do základu. A Hašioka tam bude brzy také. Naopak nevidím drajv u Oskara a Provoda. Dnes mimořádně nezklamal Douděra. Bořil nebude v top zápasech stíhat.
Re: dnešní zápas
Papol před 21 dny 13.07.2025 18:02 |A ani Chytil nemá drajv. Nu Bořa chudák, nestíhal už dnes
Re: dnešní zápas
JS (přítel SN) před 21 dny 13.07.2025 18:29 |Tak
Re: dnešní zápas
pipe1980 před 21 dny 13.07.2025 19:31 |Bořilovi je 34 let, v top zápasech nebude hrát, nebo aspoň nebude hrát úlohu kdy by na něm stála odpovědnost za obranou hru. Teah s Mosesem musí přestat frajeřit a chtít bejt za hvězdy. Teah dneska minimálně dvakrát šel úmyslně do nesmyslného rizika s cílem projít parádním způsobem přes tři lidi a bejt slavnej kličkař. V obou případech přišel o balon, protože je to ještě cucák a pak se vysral na to zkusit ho vybojovat zpátky.
Douděra nebo Oscar když přijdou o míč, tak ani nepřeruší pohyb a jdou po tom soupeři a přinejmenším ho tísní a otravujou.
Takže David i Divine se mají ještě hodně co učit. Že umí s míčem je hezký, ale tady se neprovozuje dovednostní soutěž ale týmový sport.
Re: dnešní zápas
PetCC před 20 dny 13.07.2025 21:25 |Ale tohle byla ideální situace, jak to pak na videu hráčům vysvětlit.Ty zkušenosti zkrátka chybí.
Re: dnešní zápas
pipe1980 před 20 dny 13.07.2025 22:20 |Amen
Re: dnešní zápas
Steevee před 20 dny 13.07.2025 21:07 |A je to tady opět. Jeden zápas, v tomto případě blbej přátelák, a je tady zase evergreen s názvem "Bořil na to už nemá" a různé variace tohohle tvrzení. Tak já se přihlásím někdy v říjnu, až tady zase bude většina lidí naříkat na to, že bez Bořila nejsou emoce a bude se opěvovat, jak je zas perfektně fyzicky nachystaný a jak nestárne a jak na jeho pozici nemáme nikoho lepšího.
Never write off Jan Bořil.
Re: dnešní zápas
Pantagruel před 20 dny 13.07.2025 22:17 |"Mimořádně nezklamal Douděra" - to jako fakt?? Kdy (jako obvykle) zklamal?
Re: dnešní zápas
JS (přítel SN) před 20 dny 14.07.2025 00:05 |Téměř vždy, když má dát centr, a ukopne se nebo to skončí na prvním obránci? Takže každej zápas.
Re: dnešní zápas
DF007 před 20 dny 14.07.2025 07:10 |Prosím poslechni si trenéra na pozápasové tiskovce. Mluví tam o Douděrovi a vysvětluje, proč hraje a kde jsou jeho největší přednosti. Pak se na to zaměř a uvidíš, že je v tom geniální. Pak už nikdy nenapíšeš to, co jsi právě vyplodil.
Re: dnešní zápas
mis3 před 20 dny 14.07.2025 13:39 |myslím, že se pleteš, protože tady Kubík v 99 % příspěvků jenom nadává a kritizuje
Re: dnešní zápas
mis3 před 21 dny 13.07.2025 20:07 |ty jsi asi v prvním poločase odešel o 10 minut dřív ne? V závěru jsme toho měli hodně...
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Slávista 51 před 21 dny 13.07.2025 16:45 |PŘÁTELÁK POVEDENEJ,
stále platí 5x střídání, takže
16hráčů je základ a na lavičce další borci v případě okamžité potřeby.
V lize všichni zbrojí na Slavii, takže to nebude procházka růžovým sadem s deklasováním soupeřů -
takže i výhry o jeden gól budou nutné, no a LM musí " potit krev ", aby
neudělali ostudu - zázemí na to nyní mají,
že !
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pipe1980 před 21 dny 13.07.2025 19:25 |Vsadim levou kouli, že dáme víc golů než minulou sezonu.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Slávista 51 před 21 dny 13.07.2025 19:32 |Aj tak možno,
bylo by to hezké, honit rekordy je až druhotná věc -
titul, pohár, co nejdále v LM, to má přednost.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pipe1980 před 21 dny 13.07.2025 19:44 |Co nejdále v lize mistrů, nevím no. Jako představa hezká, ale myslím že nás liga mistrů rychle posadí na prdel. Já budu spokojenej, když tam nebudeme dostávat vejprasky. A když by se povedlo třeba dva zápasy vyhrát, budu happy jak dva grepy. Od gigantů nedostat sedmičku, s ostatníma hrát důstojné zápasy. A kdyby se sešlo, že uděláme 5 - 8 bodů ( 1 výhra a 2 plichty, nebo dokonce 2 výhry a dvě plichty) tak si můžeme říkat, že jsme se opravdu vydali na cestu mezi velký evropský kluby.
Past ligy mistrů je v tom, že buď tam budeš za klauna, nebo tě čeká výprodej.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Marek3 před 21 dny 13.07.2025 19:53 |Hele je to trochu loterie
Pokud se to vse sejde - absence zraneni, top forma hracu (Provod, Holes, Ogbu, Chory), Moses a Kusej si prenesou formu do evropy, stesticko pri sestavovani
zakladni sestavy a vyreseni leve strany, promenovani sanci tak by to mohlo vyjit, ale na druhou stranu to muze skoncit fiaskem.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Slávista 51 před 21 dny 13.07.2025 20:12 |JO,
fotbal nemá logiku přece -
slova klasika, že.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Slávista 51 před 21 dny 13.07.2025 20:11 |Výprodej bude ještě dlouho fungovat, když bude Slavia předvádět fotbal , koukatelný
a být za klauna, tomu se doufám mužstvo vyhne.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
standa.e před 20 dny 13.07.2025 20:54 |Na stranu druhou, kdyby se díky LM prodali Zafi, Igoh, Jeho Veličenstvo Oscar, Staněk (bál bych se o Vasku), bylo by to možná jenom dobře. Nejenom kvůli penězům, ale i kvůli okyslčení a omlazení kádru. A vlastně i kvůli dalšímu růstu kluků samotných. Říkám si, že jsme v naprosto unikátní situaci. Ti, kteří si vykopali LM vloni, se v ní mohou letos prodat. A ti, kteří čekají ve druhém sledu a už teď vystrkujou růžky, mají šanci si tu LM vykopat napřesrok pro sebe... A uvolnit pak odchody zase místo pro ty, co jsou dnes po hostovačkách.
Nejhorší, co se nám i hraáčům může stát je, že David, Divné etc. vystřelí pryč dřív než Osky, Christian, Igoh...
I proto jsem zvědavej na soupisku LM a na sestavy na ligu, až se ta LM bude hrát...
Komentář byl uživatelem upraven (13.07.2025 20:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Na stranu druhou, kdyby se díky LM prodali Zafi, Igoh, Jeho Veličenstvo Oscar, Staněk (bál bych se o Vasku), bylo by to možná jenom dobře. Nejenom kvůli penězům, ale i kvůli okyslčení a omlazení kádru. Říkám si, že jsme v naprosto unikátní situaci. Ti, kteří si vykopali LM vloni, se v ní mohou letos prodat. A ti, kteří čekají ve druhém sledu a už teď vystrkujou růžky, mají šanci si tu LM vykopat napřesrok pro sebe... A uvolnit pak odchody zase místo pro ty, co jsou dnes po hostovačkách.
Nejhorší, co se nám i hraáčům může stát je, že David, Divné etc. vystřelí pryč dřív než Osky, Christian, Igoh...
I proto jsem zvědavej na soupisku LM a na sestavy na ligu, až se ta LM bude hrát....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 4:2
slaviator před 20 dny 14.07.2025 13:31 |co by u nás dělal CHRISTIAN Frýdek? :)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
standa.e před 20 dny 14.07.2025 16:14 |Samozřejmě Christos! Rád bych to svedl na Androida, ale obávám se, že šlo o mou obyčejnou blbost :D Tak ti dám palec nahoru, že sis všiml ;)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
DF007 před 20 dny 14.07.2025 07:07 |Řekl bych, že v LM vydržíme určitě déle než při našem posledním působení. Nejhůře do ledna v LM budeme, kdežto minule jsme vyletěli už v prosinci :-)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
ervin před 21 dny 13.07.2025 18:53 |Takže příprava se podařila ,dresy máme pěkný, trávník zdá se výborný tak se můžeme vydat za obhajobou titulu a dobrými výkony v LM. Hráčům přeji ať se daří a nám fandům radost z fotbalu.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pipe1980 před 20 dny 13.07.2025 20:36 |Tos napsal pěkně.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pipe1980 před 21 dny 13.07.2025 19:37 |Mě fakt baví to kritizování Mojmíra. Frajer dal v pěti zápasech šest golů. Velice pravděpodobně nedal žádnej hráč na světě za letní přípravné období více golů, ale podle půlky zdejších odborníků je Mojmír náš slabej článek.
Jste fakt retardi ty vole :-)))
Mojmír je evidentně pro místní vymatlance novej Douděra.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Snivec před 21 dny 13.07.2025 20:06 |a pak se tady odbornici budou za rok omlouvat a resit svoje ego :)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
SLAVIESTA před 21 dny 13.07.2025 20:14 |Budu trochu umírněnější, ale v podstatě souhlasím. Chytil už několikrát dokázal, že je velmi platným hráčem.
Ani Chorému se vždy nedaří, jak by si asi sám představoval. Ani Bořila s jeho zkušenostmi a vůlí ještě není třeba neodepisovat. Jsem náchylný ke kritice, ale hráče bych po jednom, nebo dvou ne zcela vydařených zápasech, rozhodně nezatracoval. Pamatujete ještě jak se Škodovi dlouho nedařilo?
Re: Slavia - Drážďany 4:2
soze před 20 dny 13.07.2025 20:50 |Milan Škoda se rozstřílel až po sezóně, ve které hrál stopera. Takže, Mojmíre... Tomáši... střihněte si... :D
Re: Slavia - Drážďany 4:2
SLAVIESTA před 20 dny 14.07.2025 11:42 |Pokud si to dobře pamatuji, na stoperu se ocitnul, když se mu na hrotu vůbec nedařilo. Byla to snaha nějak mu pomoci.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
necich před 20 dny 14.07.2025 15:55 |Nebyla to snaha pomoci Škodovi, ale snaha pomoci Slavii. Před tímto krokem jsme dostávali dardy a obrana byla jako průchoďák.
Díky důrazu a výšce Milana jsme výrazně vylepšili zejména standardky a obranu.
Koubek za to byl mnohými kritizován, ale ukázalo se že šlo o skvělý krok.
Milan už tenkrát ukázal, že to bude legenda..
Re: Slavia - Drážďany 4:2
PetCC před 20 dny 14.07.2025 17:28 |Nějak se mi vybavuje, že to bylo poprvé na Dukle.
A my opravdu potřebovali vyztužit obranu.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
necich před 20 dny 14.07.2025 17:59 |To už si nevybavuji. Vím, že Dukla hrála tehdy dobrý fotbal a paradoxně po výhře nad Duklou byl Koubek za zvlášních okolností vyhozen. Poměrně negativní roli v tom sehrál Karol Kisel, na kterého před tím Koubek nedal dopustit.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
SLAVIESTA před 19 dny 14.07.2025 20:45 |Že se Škodovi ve předu nedařilo, s tím souhlasíš, nebo ne? To jsem z Tvého příspěvku nepoznal.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Slawek před 19 dny 14.07.2025 23:20 |Jemu? Spíš pomoci Slávii.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
o5aradecek před 20 dny 13.07.2025 20:48 |Máš recht. Taky nechápu tu kritiku.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Mimoň před 20 dny 14.07.2025 01:20 |Souhlas
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Sníža před 20 dny 14.07.2025 11:20 |Taky souhlasím, že je to platný hráč, ale rád bych u nás viděl i jiný typ útočníka spíše rychlostního typu do brejkových situací. Myslím, že by se hodil zrovna do ligy mistrů, protože tam asi moc soupeře přehrávat nebudeme.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pipe1980 před 20 dny 14.07.2025 15:41 |A víš že já si drze myslím, ze kromě těch dvou úplných monster z prvního koše nas nikdo nějak extrémně neprehraje?
O.k., ta Paříž třeba si s námi asi dá bago, s tím toho moc neuděláš
Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2025 15:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A víš že já si držet myslím, ze kromě těch dvou úplných monster z prvního koše nas nikdo nějak extrémně neprehraje?
O.k., ta Paříž třeba si s námi asi dá bago, s tím toho moc neuděláš .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Sníža před 17 dny 17.07.2025 10:01 |Já taky netvrdím, že budeme hrát úplnej beton, ale bude to především boj ve středu hřiště a pak by se hodil nějaký rychlostně vybavený hráč. Třeba jako byl Sor. Ten byl na tyto situace ideální a v lize do plnejch už to nebylo ono.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pipe1980 před 17 dny 17.07.2025 10:10 |Neví no, hodnotit typologii soupeřů a plánovat jak proti nim budeme hrát bez toho, že bych věděl kdo ti soupeři budou asi vyžaduje vyšší typ trenérské licence než mám já.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Sníža před 16 dny 18.07.2025 10:22 |Nepotřebuješ, protože v lize mistru jen tak slabého soupeře nenajdeme. Takhle to mají pořešený i top týmy.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
sasky před 19 dny 15.07.2025 16:31 |Ehmmm, třeba Vaska?
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Sníža před 17 dny 17.07.2025 06:30 |Určitě by to bylo řešení, pokud se s ním nepočítá převážně do zálohy. To je typ hráče, který to v sobě má.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Kulajs před 20 dny 14.07.2025 12:26 |Jestli není spíš problém, že on vždy vypadá, jako by byl v posledním tažení a proto má tolik kritiků. Včera to od něj nebylo úplně ono, ale to platilo i pro další hráče. Provod byl včera špatný, hodně ztrát. Jen doufám, že to je tím, jak říká JiT, že reprezentanti mají trochu zpoždění oproti ostatním. Každopádně hráči tzv. druhého sledu jako Moses, Teah, Sadílek na ně vytváří tlak a jsem zvědavej, kdo nastoupí proti Hradci.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Lunaris před 20 dny 14.07.2025 13:25 |Chytil je prakticky ideální útočník číslo 2 pro Slavii. Platnějšího a gólovějšího hráče na tuhle pozici je prakticky mimo měřitelnou realitu Slavie možno přivést. Prodloužit a přidat na výplatě.
Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2025 13:26) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Chytil je prakticky ideální útočník číslo 2 pro Slavií. Platnějšího a gólovějšího hráče na tuhle pozici je prakticky mimo měřitelnou realitu Slavie možno přivést. Prodloužit a přidat na výplatě. .
Skrýt původní komentář
Tykač koupě Slavie
Mike před 20 dny 13.07.2025 21:52 |Tak tu cenu za koupi od Číňanů bude mít Tykač zpátky za tento kalendářní rok. Samozřejmě neznám kolik peněz dává do rozpočtu ze svého, kolik partneři, ale tento rok musí být rekordní stran prodeje hráčů a výdělků od UEFA mafia /zase samozřejmě nevím, zda hráči byli prodáni za prachy hned, nebo na splátky/ za kalendářní rok pro český klub. Kinský, Diouf , Fila a Matěj Jurásek prodáni za 1,3 mld. Kč a přibližně 700 mil. za Ligu mistrů se nemusí opakovat hodně dlouho.
Re: Tykač koupě Slavie
jirkag5 před 20 dny 13.07.2025 22:01 |Několikrát už bylo řečeno, že ze svého Tykač zatím nemusel přisypat nic.
Re: Tykač koupě Slavie
Kulajs před 20 dny 13.07.2025 22:25 |A navíc kupuje elektrárnu ve Vietnamu. Ta bude asi dražší než celá Slavia.
Re: Tykač koupě Slavie
mig52 před 20 dny 14.07.2025 06:50 |A časem na ní, doufejme, vydělá.
Re: Tykač koupě Slavie
knl66 (přítel SN) před 20 dny 14.07.2025 11:09 |Na čem vydělá? Na té elektrárně, nebo na Slavii? Z Tvého příspěvku není zřejmé, jak to myslíš.
Re: Tykač koupě Slavie
mig52 před 20 dny 14.07.2025 13:02 |Kulajs psal především o elektrárně, tak si to snad už doplníš.:-))
Re: Tykač koupě Slavie
Kulajs před 20 dny 14.07.2025 15:30 |Jen pro doplnění. Ta výstavba té elektrárny tehdy stála 2,1 miliardy USD! Pan Tykač teď kupuje 70%. To bude několik Slávií a akademie k tomu. A je to investice jen na 15 let, protože pak případně státu. A stejně se to vyplatí.
Re: Tykač koupě Slavie
Ladislav (přítel SN) před 20 dny 14.07.2025 16:02 |Ale řekl bych, že se ve Vietnamu za těch 15 let žádné znárodnění konat nebude, tzn. Tykač se jen zavázal, že to státu za těch 15 let prodá a určitě za minimálně stejnou cenu, za kterou to teď koupil, ale spíš za mnohem víc + investice, které postupně určitě proběhnou, inflace atd. Takže si tam vlastně uložil peníze, které se mu vrátí a mezitím může vesele vydělávat ...
Re: Tykač koupě Slavie
Morb před 19 dny 14.07.2025 23:31 |V těhle zemích se ale musí počítat taky s nemalým rizikem toho, že "ten důl vám nemůže nikdo vzít, to je díra v zemi".
Re: Tykač koupě Slavie
pipe1980 před 20 dny 13.07.2025 22:27 |Výhoda je že třeba ta akademie se postaví zadarmo.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Mimoň před 20 dny 14.07.2025 01:37 |V LM před 6ti lety nás hodně limitovala produktivita. I loni v EL tomu tak bylo. Proto se rozhodně přimlouvám za Klimenta. Pamatuji si tu jeho jízdu, jak pomohl Plzni vystřílet postup do LM v roce 2022. Zatímco Chorý je velmi důležitý pro náš styl hry a v samotné mezihře a samozřejmě umí dát i dost gólu...tak prostě čistě pohledem do statistik je vidět, že Kliment má lepší statistiky v počtu střel na gól. Tak to prostě je...a chápu to Jindrovo přání ho tu mít...prostě když máš 2-3 šance za zápas, musíš aspoň 1 proměnit, jinak si v LM člověk nevrzne. Navíc by zkousl roli žolíka. Byl by tu motivovanej. A jako střídající hráč když bychom potřebovali proměnit něco z tlaku...k jeho produktivitě by byl ideální. Jen škoda, že s novým majitelem Olomouce bude teď jistě dražší...ale neváhal bych. Tím nechci říkat, že je lepší než Chorý a že má nahradit Tomáše! Kliment je úplně jiný typ útočníka. To bych porovnával hrušky s jabkama. Jenom vnímám to, že pro Klimenta by to byla poslední asi šance si zahrát na takové top úrovni a rovnou i LM...byl by maximálně motivovanej a určitě přípraven hrati roli žolíka a tady vidím tu výhodu. V jeho kariéře měl dost smůly. Určitě by chtěl znovu se ukázat, že patří mezi top útočníky v lize. Chytil s Chorým prostě v takto dlouhé sezóně nemohou odehrát vše. To je jasné. Loni jsme to viděli. Takže pojistku potřebujeme.
Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2025 01:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V LM před 6ti lety nás hodně limitovala produktivita. I loni v EL tomu tak bylo. Proto se rozhodně přimlouvám za Klimenta. Pamatuji si tu jeho jízdu, jak pomohl Plzni vystřílet postup do LM v roce 2022. Zatímco Chorý je velmi důležitý pro náš styl hry a v samotné mezihře a samozřejmě umí dát i dost gólu...tak prostě čistě pohledem do statistik jsme vidět, že Kliment má lepší statistiky v počtu střel na gól. Tak to prostě je...a chápu to Jindrovo přání ho tu mít...prostě když máš 2-3 šance za zápas, musíš aspoň 1 proměnit, jinak si v LM člověk nevrzne. Navíc by zkousl roli žolíka. Byl by tu motivovanej. A jako střídající hráč když bychom potřebovali proměnit něco z tlaku v jeho produktivitě by byl ideální. Jen škoda, že s novým majitelem Olomouce bude teď jistě dražší...ale neváhal bych. Tím nechci říkat, že je lepší než Chorý. Klimenta je úplně jiný typ útočníka. To bychom porovnávali hrušky s jabkama. Jenom vnímám to, že pro Klimenta by to byla poslední asi šance si zahrát na takové top úrovni a rovnou i LM...byl by maximálně motivovanej a určitě přípraven hrati roli žolíka. V jeho kariéře měl dost smůly. Určitě by chtěl znovu se ukázat, že patří mezi top útočníky v lize. Chytil s Chorým prostě v takto dlouhé sezóně nemohou odehrát vše. To je jasné. Loni jsme to viděli. Takže pojistku potřebujeme. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Tomastu před 20 dny 14.07.2025 06:51 |Jenže stačí se podívat na Klimentuv chorobopis a já bych ho nepřiváděl , to riziko dalších zranění mi přijde až moc vysoké.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
4everSKS1892 před 20 dny 14.07.2025 09:36 |My ale potřebujeme zdravého hráče, který bude produktivní i v LM a ne jen v lize. LM je je úplně jiný level.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
vojtal před 20 dny 14.07.2025 10:48 |Souhlasím, to, že je zřejmě náš jediný cíl na pozici útočníka Kliment je alarmující podcenění kádru na LM. Produktivita je to, co nás loni v EL trápilo a z pohledu útoku jdeme do LM v podstatě ve stejné sestavě. Včera nedal gól ani jeden z našich útočníků. Čekal bych víc, finance za LM a utržené za přestupy na to máme.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Marek3 před 20 dny 14.07.2025 14:18 |Hele mas tam navic Kuseje s Mosesem ale bez Diufa tak uvidime jak se tahle zmena odrazi na nasi produktivite.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
vojtal před 20 dny 14.07.2025 15:27 |A to jsou útočníci?
Re: Slavia - Drážďany 4:2
sasky před 19 dny 15.07.2025 16:29 |A vadilo ti to na jaře, že Kušej není útočník, když to tam sypal? U produktivity je přece úplně jedno, jestli dá gól útočník nebo stoper po rohu.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
PetCC před 20 dny 14.07.2025 17:25 |Hráče tak produktivní, jako mají běžní účastníci LM, mít nemůžeme.
Leda že by zrovna u nás nějaký talent vzniknul. Pak by ovšem okamžitě po sezóně byl zase pryč.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
vojtal před 20 dny 14.07.2025 18:15 |Nesmysl. Tohle je jako nějaké neustále opakované zaklínadlo. Jak se má náš fotbal posouvat, proč se chceme účastnit LM a jak chceme zvedat náš koeficient, když odmítáme přivést odpovídající kvalitu? Nikdo neříká, že to bude jednoduché, ale ani se o to nesnažit s tím, že to nejde? Finance na to máme, můžeme hráčům nabídnout základní skupinu LM. Chci vidět sebevědomí a ambice, ne tuhle připosranost.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
necich před 20 dny 14.07.2025 18:31 |Jasně, takže my kupujeme týnejdžry, kteří odehráli za dospělé pár zápasů za ranec, nabídneme za hráče 5 a více mio euro (stejně nás odmitnou) a největší klaun tohoto fora napíše " chci vidět sebevědomí a ambice, ne tuhle připosranost" a že "odmítáme přivést odpovídající kvalitu".
Ty máš IQ houpacího koně nebo jsi troll jak vyšitý..nebo obojí..:)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
vojtal před 20 dny 14.07.2025 20:01 |Takže mám to chápat tak, že na takového hráče, který by byl kvalitou nad našimi současnými útočníky, nemáme finance?
To přece neplatí, máme rekordní příjmy z prodejů, dostaneme finance za základní skupinu LM, když tam uhrajeme nějaké výsledky tak i další příjmy, máme silného majitele.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
wimpy před 19 dny 14.07.2025 20:32 |Ty jsi furt jak kolovrátek. I kdybys zaplatil za frajera 20 mega euro, jak ho sem chceš dostat s tím, že bude jezdit po stadioncích v Boleslavi, Karviné, Pardubicích, Zlíně? Když paralelní nabídka bude Z Německa, Francie nebo Itálie?
Re: Slavia - Drážďany 4:2
kjandourek (admin) před 19 dny 14.07.2025 20:42 |Můžeš zaplati dvacet za frajera, který má hodnotu tři... a pak se divit.... ten co opravdu má v tuhle chvíli hodnotu dvacet sem prostě nepůjde....
Re: Slavia - Drážďany 4:2
p!erreCORE před 19 dny 15.07.2025 12:49 |Já bych viděl rád v útoku každý dva roky mladýho Afričana. A po dvou sezonách šup s ním do Premier League za třicet. To by mně bavilo.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
první rytíř před 20 dny 14.07.2025 12:59 |Malinko mne překvapuje, že se zde více řeší věci přímo nesouvisející se včerejší generálkou. Nemyslím ani tak hru, ve které bylo podle mého jasně vidět, že hráči na trávníku, co měli za sebou celou přípravu, byli lepší reprezentantů, kteří řeší (doufám, že vyřeší rychle) přípravové manko. Z tohoto pohledu byl v první půli Chytil lepší Kušeje a zejména Provoda.
Však ne o tom. Jde o vytvořenou kulisu zápasu. Zaujal mne obří portrét Jana Husa vytvořený tribunou sever (snad jako připomenutí týden starého výročí jeho upálení) a zejména pak zdařile nazpívaný husitský chorál Kdož sú boží bojovníci při nástupu mužstev, ke kterému došlo překvapivě a z nějakého důvodu ze severozápadního rohu stadionu. A ještě jednu věc bych rád vyzvedl. Skutečnost, že se z plně obsazených tří sektorů ve žlutočerné záplavě fanoušků z Drážďan znenadání objevil česky psaný vzkaz: Děkujeme tribuně sever. Toto gesto ocenil celý stadion hlasitým aplausem. Bylo to hezké a silné, Tak jako Slavia.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
mis3 před 20 dny 14.07.2025 13:34 |... no protože Tribuna Sever se postavila za to, aby hosté dostali ten jeden sektor navíc.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Slawek před 19 dny 14.07.2025 23:29 |Původní informace ovšem byla, že TS je tam vůbec nechtěla a takto tlačila na vedení.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
mis3 před 19 dny 15.07.2025 12:29 |to by mě celkem zajímalo, kde jsi něco takového četl...
Re: Slavia - Drážďany 4:2
wimpy před 20 dny 14.07.2025 15:09 |Ze severozápadu se vybíhá proto, že Douděra potřebuje delší rozletovou dráhu do rozcvičky. :-)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pipe1980 před 20 dny 14.07.2025 15:43 |;-))
Re: Slavia - Drážďany 4:2
pipe1980 před 20 dny 14.07.2025 15:48 |Jo jo, naplnili jsme podstatu "přátelského utkání "
Ještě bych doplnil, hráči hostí když byli po zápase pozdravit své fanoušky, tak se tak nesměle otočili pod východ a zatlesksli i našim směrem a tribuna jim potlesk oplatila. Moc příjemný moment.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Myšák před 20 dny 14.07.2025 16:31 |A takhle by to mělo vypadat nejenom na fotbale, ale na celé zeměkouli. Jenomže Rangers a sparta holt nejsou Drážďany.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
standa.e před 20 dny 14.07.2025 16:27 |Ten Hus i chorál byli peckoidní. Seděl jsem na jihu, takže přesně proti severu. Vlastně kousek od fandů Drážďan. Kousek pode mnou seděla skupina mladých Němců v civilu. Ti se celý zápas tvářili nenápadně. O kus dál byla druhá taková skupinka a tam to jeden nevydržel a při každém jejich gólu radostí vyskočil... A všichni kolem s tím byli v pohodě. Protože proč něco hrotit? Fakt jsem byl rád, že jsem u toho mohl být. Právě pro tu pohodovou atmosféru.
U toho Jana Husa mne pobavilo, když chvilku poté fans Drážďan spustili mohutné ohně. Ani na okamžik mne nenapadlo je podezřívat, že to je odpověď na toho Husa .. Ale cynický jsem se tím bavil a říkal jsem si, zda dojde na vozovou hradbu ;)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Myšák před 20 dny 14.07.2025 16:36 |Konečně si našli parádní téma. Je to daleko lepší než nekonečné proklínání sparty.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Kulajs před 20 dny 14.07.2025 16:44 |Při tom chorálu jsem měl husí kůži. Tak bych si představoval účinky slávistického chorálu.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
standa.e před 20 dny 14.07.2025 17:00 |No, do LM to budem potřebovat...
Vlastně jsem soucítil s křižáky u Domažlic ;) A vlastně jsem na tu dálku přemýšlel, zda to TS zpívá, nebo hraje nahrávka. Protože byla-li to zpěv, tož fungoval famózně.
Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2025 17:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No, do LM to budem potřebovat....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 4:2
kjandourek (admin) před 20 dny 14.07.2025 17:11 |Tam byli čtyři operní pěvci - hned vedle vstupu hráčů... Trochu mi jich bylo líto, že ten jejich výkon nebyl i díky zakouření od chorea patřičně oceněn
Re: Slavia - Drážďany 4:2
standa.e před 20 dny 14.07.2025 17:41 |Myslím, že jsme to ocenili. Byli fakt dobří.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
jirkag5 před 20 dny 14.07.2025 17:12 |Zpívali to profesionálové dole na ploše :)
Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2025 17:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zpívalo to 8 profesionálů dole na ploše :).
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Drážďany 4:2
standa.e před 20 dny 14.07.2025 17:28 |Tak to má TS co nacvičovat. Jako představa Edenu, jak tohle jede... Hmmmm... ;)
Re: Slavia - Drážďany 4:2
PetCC před 20 dny 14.07.2025 17:23 |No ono bylo trochu zvláštní to, že okolo Husa, který byl zřejmě po půl roce ve vězení, s dlouhými vlasy a vousy, se v kotli taky pyro zapalovalo :-)
Ale jinak dobrý, je pěkný, že kotel ukazuje i historické věci.
Ještě kdyby si z toho vzali příklad a nepreferovali vlastní prospěch před pravdou.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
dm52 před 20 dny 14.07.2025 19:07 |Hodně se mně líbily vlajky v sektorech hostů. V Edenu věc naproso nevídaná. Pár nemocných mozků si něco vymyslí a zakáže vlajky v hledišti, aby je sna někdo neukradl, nedej bože nezneuctil? Jediný zloděje vlajek jsem viděl v loňské sezoně, když se dobejvaly do sektoru 102, kde bývá na zdi připnutá malá vlajka Slavie. Museli až zakročit pořadatelé, kteří ty dutohlavy z TS museli vytlačit.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
amon před 19 dny 14.07.2025 22:23 |Přesně to jsem si říkal, když jsem viděl to "moře" černo-žlutých vlajek a říkal si, jaká je to krása a jestli se toho zas dočkám někdy v Edenu.. Jediná věc na současné Slávii, která mě mrzí a neumím jí pochopit. To je prostě vrchol demence a poseroutství.. Vždyt je to k smíchu a celá TS s tím. Jako zákaz vlajek, aby ji někdo neukradl.. jak hluboko jsme klesli.. Že se nikdo z těch dráždanskejch nebál, že přijde o vlajku.. rád bych si promluvil s některým z těch dementů,který to vymyslel. Tak aspon že šály nevadí :D TS je špička, ale tohle je prostě kretenismus největší. Mě by třeba zajímalo, co na to takovej Strašák a další starší pardálové.. za mě největší ostuda dnešní slávie.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
vojta66 před 19 dny 15.07.2025 07:12 |Jo, léta jsme vyvěšovali vlajku v sektoru 114. Když za náma před pár lety přišla soldateska TS a pod hrozbou fyzického násilí zakázala vyvěšovat vlajku, byl to pro me totální šok a znechucení. A jste možná větší znechucení z toho, že oficiálně na to klub nijak nereagoval. Je to přeci ta slavná TS. Tohle je šikana nejodpornějšího zrna. No, tak už tam vlajka nevisí a já na fotbal koukám v tv.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
amon před 19 dny 15.07.2025 14:08 |Tech vlajek z cely republiky, co bývalo.. Vzpomnel jsem na ten legendární zapas v Brně, kde bylo 42tis “bobiku”, kamarad vyndal vlajku a zacal piskat cely stadion, to byla poezie.. v ty dobe žádná velka úderka, ale ze bysme byli posrany, ze nam nekdo vezme vlajku, tak bych se mu vysmál.. za me neskutečna ubohost a ostuda
Re: Slavia - Drážďany 4:2
mig52 před 19 dny 15.07.2025 16:41 |Jj, a nevěřím, že o tom vedení neví. V tomto je JT alibista a ať mne ukamenujete, trochu posera. TS dělá spoustu dobrých věcí, skvělá chorea a super atmosféru, tak si je asi nechce popudit proti sobě a vedení. Měl by ukázat koule a s vedením TS to vyřešit ke spokojenosti všech. Jasan, výsledkem jednání by byl jakýsi kompromis, ale jen přihlížet by tomu náš šéf neměl. Ideální by bylo, kdyby mu to naznačil majitel.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
M@rvin před 19 dny 15.07.2025 17:01 |Jasně, že o tom vedení ví. A protože si za poslední roky nechali TS přerůst v ledasčem přes hlavu, tak teď neví, co s tím.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
wimpy před 19 dny 15.07.2025 00:05 |K těm vlajkám hostů, bylo zajímavý, že žlutá na nich byla výrazně bledší, než na dresech a šálách. Říkali jsme si, jestli na ten výjezd nevybalili nějaké retro, prověřené léty na sluníčku...
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Taky před 19 dny 15.07.2025 09:40 |Nazdar mistři! Koukám na známkování a nejnižší známku má Provod??? Zápas jsem viděl jenom v bedně, tam mi nepřišel jako nejhorší sešívanej. Neměl pohyb, nebo co nebylo ono?
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Kulajs před 19 dny 15.07.2025 11:39 |Stejně špatný pocit jsem měl i z tribuny. Pohyb, ztráty míče, přihrávky. Prostě se mi zdál zatavený.
Re: Slavia - Drážďany 4:2
Taky před 19 dny 15.07.2025 12:04 |Díky.
Snad je to jen důsledek tréninkových dávek a do neděle to bude cajk.
TAK 3SLÁVISTI V PRVNÍ DESÍTCE
Slávista 51 před 19 dny 15.07.2025 16:25 |při vyhlášení fotbalisty roku / Provod, Chorý, Holeš,
to jde že ,
vlastně čtyři - ještě T. Souček.