Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Zlaté Moravce 4:1

Slavia porazila v generálce slovenské Zlaté Moravce 4:1. Hosté slávisty příliš neprověřili, velká část zápasu se hrála na jednu bránu.

Trenéři poskládali základní sestavu v rozestavení 3-4-1-2. V brance nastoupil Aleš Mandous, stopery hráli Masopust, Ogbu a Bořil, na krajích hřiště běhali Douděra se Zmrzlým, ve středu zálohy Ševčík s Oscarem, před nimi Provod a v útoku Chytil s Jurečkou. Zimní posily Zima s Dioufem se do základní sestavy nevešly a zůstaly jen na lavičce. Za hosty nastoupil v základní sestavě jeden z exslávistů Denis Duga, druhý Matúš Čonka byl jen na lavici. Z české ligy mohli fanoušci znát ještě Soufiane Dramého, Filipa Balaje nebo Karola Mondeka. První šanci zápasu měli hosté, ve čtvrté minutě prošel přes Ševčíka podél brankové čáry Tabatadze a z úhlu zkusil překvapit Mandouse, ten vyrazil na roh. Slávisté odpověděli brejkem Zmrzlého, po kterém centroval po zemi do vápna Douděra, Chytil se ale k zakončení nedostal. V osmé minutě už Chytil zakončoval, po přihrávce Zmrzlého ale přestřelil bránu. O chvíli později proletěl do vápna rohový kop a hned několik slávistů jej jen těsně nezasáhlo. Ve 12. minutě udělal velkou chybu v rozehrávce Jurečka, akce hostů vedla k vyložené šanci Dugy, který těsně přestřelil. Na druhé straně hlavičkoval nad bránu Bořil. Pak se chvíli nedělo nic zásadního, než střelu Jurečky vyrazil brankář Lukač na roh a o minutu později Provod parádní střelou z hranice vápna poslal míč pod břevno a Slavii do vedení 1:0. Velkou šanci měl pak Bořil, střelu ale opřel jen do jednoho z bránících hráčů a byl z toho jen roh. Po něm střílel Douděra taky jen do obranného valu. Třetí roh v řadě už skončil v bráně, když míč usměrnil do sítě Chytil - 2:0. O čtyři minuty později přichystal krásně gól pro Jurečku Mojmír Chytil, v tu dobu už byl rozdíl v kvalitě mezi oběma celky jasně patrný - 3:0. Drobné konflikty mezi Douděrou a Tabatadzem vyvrcholily v 33. minutě ostrým faulem gruzínského levého záložníka, po kterém se oba hráči ještě začali strkat. Sudí Pechanec usoudil, že žlutou kartu si zaslouží oba hráči. Pumelice Provoda z hranice vápna ve 40. minutě byla tečovaná těsně vedle. Jurečka to zkusil asi z 20 metrů, šibenici minul o dva metry. Poločas zakončil střelou nad bránu hostující Majdan.

V poločase trenér Trpišovský nestřídal. V první zajímavé akci druhé půle centroval Provod do vápna a Zmrzlý se jen těsně nedostal k téměř jistému gólu. Po Ševčíkově rohu střílel z voleje mimo bránu Jurečka. Další roh zakončoval nad bránu pro změnu Ogbu. V 58. minutě trenéři poslali na hřiště devět nových hráčů, zůstali jen brankář Mandous a levý bek Zmrzlý. Slávisté nově hráli v rozestavení se čtyřmi obránci, napravo hrál Tomič a stopery Vlček se Zimou. V záloze hráli Zafeiris s Teclem, na křídlech Jurásek s van Burenem, a pod hrotem Tijanim Schranz. I tato sestava si udržovala trvalou převahu na hřišti, ale také začala střelami mimo bránu. V 69. minutě přišel na hřiště ještě poslední hráč do pole, který byl trenérům k dispozici, El Hadji Malick Diouf. O minutu později prováhal vyloženou šanci Schranz, který místo střely do odkryté branky váhal a nechal se doběhnout obráncem. Po dobrém centru Schranze pak naopak komicky nezakončil ve vyložené pozici van Buren. Až třetí tutovka tak skončila brankou, Tecl poslal krásně za obranu Schranze, který brejk proměnil - 4:0. Hosté se za polovinu hřiště dostávali naprosto ojediněle, přesto vstřelili čestnou branku, když pěkně vykombinovali do šance pro Kuzmu, který prostřelil Mandouse. Po zaváhání Zafeirise střílel těsně nad bránu Dulay. Na druhé straně zakončoval na dlouhou nohu van Buren, brankář hostů se štěstím odolal. V 89. minutě v dobré pozici minul Tomič. V závěru ještě prověřil Mandouse Nonikashvili, brankář Slavie míč vyrazil. Zápas pak ukončila srážka hlavami Tijaniho s Nagyem, po které byl hostující hráč při vědomí, ale musel být odnesen na nosítkách. Slavia tak zvítězila v generálce na ligu nad Zlatými Moravci 4:1.

Neděle 04. 02. 2024 15:00

Přípravné zápasy, 2023/2024
4 - 1
3 - 0
SK Slavia Praha
FC ViOn Zlaté Moravce-Vráble
FC ViOn Zlaté Moravce-Vráble

80. Kuzma

Komentáře (239)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    Kratass97     před 10 měsíci 04.02.2024 14:05 |  
    4 4

    Škoda Masa na stoperovi.. Líbí se mi více na kraji ale počítám že pak bude hrát s Ogbuem Vlčák a Zimič nebo Holeš.
    Jinak Kolář asi s tím zrakem na tom tak špatně nebude když je na lavici mi neříkejte že kdyby fakt tak blbě viděl že při zranění Mandouse by šel do brány on.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      necich     před 10 měsíci 04.02.2024 14:12 |  
      3 5

      Vzhledem k tomu, že Moravce nepřelezou půlku bych mohl na lávce sedět i já...:)

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 14:48 |  
        2 1

        Myslite pane starosto, ze by Vas to křesílko uneslo?

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      Ivan     před 10 měsíci 04.02.2024 14:18 |  
      6 0

      Kolář je na tom se zrakem asi stejně jako před rokme hádám, prostě chytat může, ale tu a tam pustí gól jako s Hradcem. Zvlášť teď když to Tvrdík propálil...

  2. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    Sníža     před 10 měsíci 04.02.2024 14:09 |  
    8 1

    Opět sestava, kterou jsem vůbec nečekal, tak uvidíme. Hrajeme s jedním klasickým stoperem. Jsem na to zvědav. Já mám pivko vychlazené, gauč v provozní teplotě tak můžeme začít. Tak hezký fotbalový zážitek.

  3. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    traki     před 10 měsíci 04.02.2024 14:42 |  
    7 6

    Asi budu zase podroben kritice.Ja tomu vůbec nerozumím proč nehrajeme vzadu na Doudera,Ogbu,Vlcek(Zima),Zmrzly(Tomic....)Bolu odstřel do B,pak hostování a nazdar.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      MarekB98     před 10 měsíci 04.02.2024 14:47 |  
      14 2

      Jestli půjde jeden z nejlepších hráčů posledních týdnů na hostování (ačkoliv šlo jen o soustředění), tak tu něco nesedí. Jinak sestava zvláštní a taková okázalá. Málo hráčů s jinou typologií a Zima jen na lavičce, i když tam to asi chápu. Ale opravdu jsem doufal, že Masopust na stoperu už nebude a místo Bořila bych v sestavě taky radši viděl někoho perspektivnějšího. Ale pořád je to jen příprava.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 14:52 |  
      17 8

      Tak Vlček se Zimou nastoupí ve 2.poločase. Úvodní sestava není ta, která nastoupí za týden v lize. Mne spíše štve a to jsem napsal hodně slušně, že Bolu po velmi dobrých výkonech hrál včera za "B" a mentor Tecl je dnes na lávce a pokud nedostane celý poločas, tak půl hoďky určitě. K čemu je toto dobré?


      Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2024 14:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 14:53 |  
        3 2

        Hele hodina je vic nez polocas… jen tenchicka!

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 14:58 |  
          4 4

          Díky Pehy. V té nasranosti jsem přestal ovládat kupecké počty. Měl jsem na mysli půl hoďky. Trapas opravím:))).

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      celtix     před 10 měsíci 04.02.2024 15:41 |  
      7 1

      Bulu byl i včera nejlepší hráč na hřišti. Velká škoda ho nechávat jen v béčku.

  4. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 14:46 |  
    9 3

    Teda ten travnik ma viditelne spoje po pokladce. Tomu by tyden klidu jste prospěl. Tohle me desi vic nez sestava. Naopak hlediště me tesi, vracim se do dob, kdy z nas hral obrance soupere Matus Conka! Jo to je nostalgie!!!

    Ps: mozna bude i nejaka polocasova akce s kuratkem ve vipu!


    Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2024 14:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      Dru Zeree     před 10 měsíci 04.02.2024 14:55 |  
      4 1

      Pokud se trávník chytnul, tak ten jeden zápas na tom nic zásadního nezmění. A jestli se nechytl, tak je úplně jedno, kdy a jak na mě budeme hrát.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 14:57 |  
        4 2

        K tomu asi to, ze nebylo zadne rozcviceni na plose. Ani jeden hrac…

  5. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    Tučňák     před 10 měsíci 04.02.2024 15:09 |  
    20 2

    Doufam, ze Masopusta na stoperu vidime naposled a taky to, ze tohle nebude zakladni sestava v prvnim zapase po pauze.....

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      Tučňák     před 10 měsíci 04.02.2024 15:14 |  
      8 0

      v obrane zatim horime....

  6. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    cheero     před 10 měsíci 04.02.2024 15:14 |  
    9 1

    Dá se to někde vidět? Myslím stream.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        cheero     před 10 měsíci 04.02.2024 15:32 |  
        2 0

        Já už to vzdal.

  7. Bolu

    Kratass97     před 10 měsíci 04.02.2024 15:17 |  
    21 5

    Proč vůbec jeden z nej hráčů v přípravě Bolu byl včera za B tým a dnes není ani na lavici ? Co má kluk v přípravě udělat víc aby zůstal v A týmu.?

    • Re: Bolu

      mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 15:20 |  
      2 6

      Má samé bratry, takže smůla pro něj.

  8. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    Swordsman     před 10 měsíci 04.02.2024 15:27 |  
    3 5

    Ti komentátoři jsou opravdu slepí dementi

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      celtix     před 10 měsíci 04.02.2024 15:37 |  
      5 0

      Vypni si komentář, pak je zážitek ze zápasu mnohem příjemnější.

  9. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    kalex     před 10 měsíci 04.02.2024 15:32 |  
    5 1

    Kamarádi, nevěděl jsem, že to bude na o2 ( moje chyba). Nasel by se stream? Zrovna jsem šel do vany, že si to pustím a relax.

  10. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    fero2     před 10 měsíci 04.02.2024 15:35 |  
    7 3

    Dá někdo strem?Díky

  11. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    celtix     před 10 měsíci 04.02.2024 15:38 |  
    4 0

    Ta jejich 7 vypadá zajímavě. Takovej Boudjemaa v dobách našeho zoufalství. Ale teda do toho skluzu šel jako hroznej kokos...

  12. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    LukeDo     před 10 měsíci 04.02.2024 15:43 |  
    11 0

    Provod pod utocnikama za mě super, ten s tím jeho dynamitem v noze by mohla být velká zbraň...

  13. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    Sníža     před 10 měsíci 04.02.2024 15:43 |  
    10 3

    Moc se mi líbí Provi , že se nebojí střílet obouma nohama a Honza Bořil zatím super.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      celtix     před 10 měsíci 04.02.2024 15:46 |  
      4 2

      Zase vypadá jako ten Provod před zraněním. Hraje parádně!

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        Sníža     před 10 měsíci 04.02.2024 16:13 |  
        4 1

        Musím souhlasit. Hlavně aby mu drželo zdraví. A to samé platí pro Ševu.

  14. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    fero2     před 10 měsíci 04.02.2024 15:46 |  
    4 1

    Dá ještě někdo strem?díky

  15. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    carevitchando     před 10 měsíci 04.02.2024 15:56 |  
    14 1

    Šéfe, David není Zíma, ale Zima. Zíma zpíval dechovku na Vlachovce.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      Swordsman     před 10 měsíci 04.02.2024 16:03 |  
      9 2

      Jarda Tvrdík se to už asi neodnaučí, já už se tomu jen usmívám :)

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 16:04 |  
      3 1

      No ale jak to tam dokazal rozparadit!

  16. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    Edenjejenjeden     před 10 měsíci 04.02.2024 15:59 |  
    4 4

    Je potřeba vidět "kvalitu" soupeře , ale zatím hodně slušné výkony Ogbu , Bořil a hlavně Provod . Tahle pozice by mu vůbec mohla svědčit .

  17. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    donford     před 10 měsíci 04.02.2024 16:01 |  
    11 1

    Tak je to příprava a nikdo se nechce zranit. Ale dva hráči mi dnes zase upoutali. Ogbu, to je opravdu nevídaná rychlost, já vím, on tak hraje v každém zápase, ale je to skvělý pohled, jak na sprintera. A Provod! Ten jeho beckenbauerovský rozhled, (abych připomenul nečekaný odchod fotbalového génia) předvídavost a famózní přihrávky. Kdyby to šlo, (já vím, že můj pohled nikoho z interesovaných pochopitelně nezajímá :-)) tak bych se moc přimlouval za tohoto hráče, s touto formou, jako hráče dál na podhrot. A trávník? Ten zatím drží. Že se tedy podloží doufám spojilo s trávníkem.:-)

  18. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    fero2     před 10 měsíci 04.02.2024 16:07 |  
    2 3

    Nechá se ještě někdo ukecat a dá strem?díky

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      Zdededek     před 10 měsíci 04.02.2024 16:41 |  
      3 0

      Nic jsem nenašel. Myslím, že se dívají jen majitelé O2 TV

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        Fačín     před 10 měsíci 05.02.2024 12:04 |  
        1 1

        Á ještě lidé, co nebyli líní a přišli na stadion.

  19. Stopeři

    JS (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 16:15 |  
    34 11

    Doufám, že jsme nekoupili v zimě 5 hráčů do defenzivy jenom proto, aby hrál na stoperu Masopust.

  20. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    celtix     před 10 měsíci 04.02.2024 16:20 |  
    39 12

    Tecl dostane 30 minut v generálce a Bolu jenom za béčko? To mi nějak nevychází...

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      Kratass97     před 10 měsíci 04.02.2024 16:25 |  
      25 12

      Jo to že už na to nemá dvě sezóny vidí jen fanoušci realizak bohužel ne..
      smutný pak je když Bolu odehraje takovou přípravu mladý kluk a pak nám hraje za áčko na středu hřiště Standa to je úplný výsměch

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        Karel13     před 10 měsíci 04.02.2024 18:07 |  
        3 7

        Ten blbej realizák nemá ve Slavii co dělat ...

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      celtix     před 10 měsíci 04.02.2024 16:25 |  
      6 6

      Ještě když hraje střed zalohy :D

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        celtix     před 10 měsíci 04.02.2024 16:35 |  
        9 2

        Teď hezky nahrál Schranzovi na gól. Možná z něj bude českej Rooney, který se na stará kolena přesune do středu zálohy?

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          rfslavia     před 10 měsíci 04.02.2024 16:41 |  
          7 2

          nebal bych se ho oznacit jako ceskyho Zidana

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      levap     před 10 měsíci 04.02.2024 16:26 |  
      33 13

      Pozici Tecla vůbec nechápu. Co s ním chceme ještě zkoušet. Ale je to zbytečné, zbytečné ..

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 16:38 |  
        5 10

        Není. Chceme ho prodat, tak ho musíme ukázat případným zájemcům v plné kráse. Z lávky ti ho nikdo nekoupí!

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          Ragnarok     před 10 měsíci 04.02.2024 18:22 |  
          6 2

          Na Tecla se akreditovalo 25 skautů. Problémem jsou vysoké platové požadavky. Shodné peníze jako Slavia Teclovi může slíbil jen Al Ahlí, Al Itifaq a Al Nassr, kam si jej osobně vyžádal Ronaldo.

  21. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    LukeDo     před 10 měsíci 04.02.2024 16:31 |  
    25 16

    Tak když zkoušíme Standu Tecla v záloze, tak nevím, proč nezkusime Ondru Koláře na halfbeku a Zafeirise v bráně, když je to teda pratelak a zkoušíme vsechno možný... :-) Jindro, co nám to děláš?

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 16:36 |  
      9 12

      Jestli proti Jablonci nedá Jindra Tecla na hrot, tak mne strašně zklame.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      obiwan     před 10 měsíci 04.02.2024 17:31 |  
      8 6

      Hrál tam líp než Ševčík...

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        necich     před 10 měsíci 04.02.2024 18:12 |  
        14 0

        Nevím jestli líp, ale hrál tam vcelku dobře.. Na tom ovšem nezáleží, kopat do něho je v módě..

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          Ragnarok     před 10 měsíci 04.02.2024 18:18 |  
          5 8

          Je to tak. Standa je relativně nový hráč a proto je potřeba vyzkoušet jeho potenciál na dalších postech, ještě zdaleka nepředvedl ze svého repertoáru vše. Na evropské scéně se to může hodit.

  22. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    houston (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 16:45 |  
    1 4

    Proč to nehrál na Mandouse ? Zbytečný gol...

  23. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    Hofo78     před 10 měsíci 04.02.2024 16:56 |  
    37 7

    Sorry, ale tohle není generálka na ligu...přijde mi, že poslední dobou soustředění s přáteláky jaksi nesplňuje účel...místo aby se mužstvo sehrálo ( cca 15-18 stabilních hráčů) tak furt něco zkoušíme. Žádný ze soupeřů nás moc neprověřil.
    A dnešní návštěva???

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      domácí     před 10 měsíci 04.02.2024 17:13 |  
      11 8

      Já chodím na přáteláky rád, ale na podporu Slávie

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      Tacit     před 10 měsíci 04.02.2024 17:17 |  
      3 0

      Tak jistěže to nebyla generálka, ale přípravný zápas.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      Ragnarok     před 10 měsíci 04.02.2024 18:16 |  
      3 10

      Generálka to je. Ale pozor. Jablonec je velmi silný, konsolidovaný, mají ambiciozního majitele, hrají těžký fyzický fotbal a uspět nebude vůbec jednoduché. Každý může porazit každého, fotbal je moc a moc vyrovnaný.

  24. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Steevee     před 10 měsíci 04.02.2024 17:04 |  
    16 19

    Ten Tecl tam, to jsem nedával. Už fakt ne.

    ,, Myslel jsem to dobře, ale dopadlo to jako vždycky."

  25. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Qope     před 10 měsíci 04.02.2024 17:09 |  
    5 2

    Po vystřídání mě ten tým bavil více, ač gol dali jen jeden. Viděno ze stadionu. Celkove prijemny zapas, pohodový. Mrzí malý počet diváků.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Edenjejenjeden     před 10 měsíci 04.02.2024 17:13 |  
      2 0

      A taky mrzí malý počet golů a určité polevení tempa ve druhé půli


      Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2024 17:14) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Qope     před 10 měsíci 04.02.2024 17:20 |  
        3 0

        On ani ten začátek nebyl ideální, málem gol a souhra ne zrovna super. Nakonec dobrý, výsledek beru ;-)

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      ervin     před 10 měsíci 04.02.2024 17:19 |  
      20 21

      Příjemný možná ale nic neukázal, slabý soupeř otočilo se dvacet hráčů, mám zato že generálka by měla vypadat jinak. Fotbal na žízeň. A diváci? Výtěžek jde tam kam jde tak jestli se to už nepřejídá...A kdoví jestli se peníze po trase neztratí, poslední dobou je to často.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Qope     před 10 měsíci 04.02.2024 17:21 |  
        9 8

        Možná někdo prejeden, pro Rusa ideální...

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      pcitron     před 10 měsíci 04.02.2024 22:02 |  
      1 0

      Sportovní fanoušci byli v Táboře, tož co se divíš, však už jsem Ti to psal!

  26. Slavia

    Mimoň     před 10 měsíci 04.02.2024 17:15 |  
    25 9

    Mám takový nedobytný pocit, že to dnes bylo celkem o ničem. Soupeř velmi slabý, návštěva taktéž. Jen se riskoval trávník. A Tecl v záloze, když máme Bolua...snad dnes nebyl jen den. Jinak to vážně nechápu tento vstup do jara.

    • Re: Slavia

      houston (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 17:32 |  
      4 9

      Pana Tecla jsem si všiml jednou. Proč ?

      • Re: Slavia

        obiwan     před 10 měsíci 04.02.2024 18:12 |  
        6 2

        Jsi nepozorný...co tam máš dál?

  27. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    IJS     před 10 měsíci 04.02.2024 17:20 |  
    24 18

    Zdravím, zápas jsem viděl v TV a nemám dobrý pocit z toho, že toto není příprava na ligu! Tvrdíkovo gesto a odmítnutí Slovanu, bylo sice mediálně chválené, ale myslím že trenérský štáb to rozdýchával těžko a bylo to znát i na pozápasovém rozhovoru JiT. Můj názor je, že mohli ještě týden šetřit trávník a hledat si soupeře ve 2. BL ( např. Drážďany ! ). Co se týká hry, tak 1. poločas byl lepší a gólovější a tak nějak to vypadá, že ve středu zálohy začne Ševčík a Zafi bude na lávce... Za těch 30 minut navíc nic nepředvedl. Ale to předbíhám, protože po takovém to pouťáku hodnotit hráče ani nemá smysl. Mužstvo je velmi silné, ale zkušenosti z posledních dvou sezón, kdy jsem o titul přišli po jarním startu, to je velké varování! Bodové ztráty na venkovních zničených hřištích se doufám opakovat nebudou!

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      houston (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 17:35 |  
      1 2

      Náznaků bylo hodně, ale dotažení slabý...

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      JV     před 10 měsíci 04.02.2024 17:47 |  
      6 0

      Jednom takový detail - Dynamo Drážďany nehraje 2. Bundesligu.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        SKEP     před 10 měsíci 04.02.2024 18:07 |  
        3 5

        Měli jsme z 2. Bundesligy pozvat Herthu Berlín. Z Berlína to má kousek, disponuje širokou diváckou základnou a hlavně domácí mistrák s HSV odehrála už včera večer, takže by dnešní zápas od 15. hodin v Edenu v pohodě stihla!

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        IJS     před 10 měsíci 04.02.2024 18:20 |  
        6 1

        Máte pravdu! Drážďany hrají až 3. BL! Ale v létě hrály u nás přípravu a byl to dobrý soupeř. Nebo se opět pletu?

  28. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Harvey     před 10 měsíci 04.02.2024 17:48 |  
    17 13

    Zápas splnil účel, už si dlouho fanoušci na nic nepostěžovali, tak dostali fix, který nutně potřebovali. Lepší si ten dopamínek v posranym nudnym životě doplnit kritikou každý kraviny než se dát na herák.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Mimoň     před 10 měsíci 04.02.2024 17:55 |  
      17 14

      Jak zápas splnil účel konkrétně? Generálka se obvykle nehraje se soupeřem na úrovni Brna... (nic proti Zbrojovce). Myslím, že tohle Jindrovi a spol vůbec nic neukázalo, tedy kromě toho, že se riskoval trávník a naštěstí se nikdo kvůli tomu nezranil. A nic proti Standovi, ale snad to neznamená, že zase budeme čekat, kdy konečně dá ten gól, aby se mohlo říct, že to trenérovi vyšlo ten tah s ním. Místo něj mají hrát kluci typu Balu, to je naprosto logická věc.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Karel13     před 10 měsíci 04.02.2024 18:04 |  
        16 14

        Co to ukázalo Jindrovi a spol o tom víš úplné. A co to ukázalo tobě, na to sere pes ...

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          Mimoň     před 10 měsíci 04.02.2024 18:40 |  
          4 12

          Tady si zase každý honí péro a dělá ramena. Víš co ty mi můžeš taky ...

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Harvey     před 10 měsíci 04.02.2024 18:08 |  
        15 10

        Souhlasím, titul je v dneškem v hajzlu. Pošli podněty Jindrovi dřív než bude v hajzlu i domácí pohár. Balu, sice nevím, kdo to je, ale má posranou kariéru.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          Mimoň     před 10 měsíci 04.02.2024 18:43 |  
          5 10

          Nevšiml jsem si, že by Jindra říkal v rozhovoru celým jménem: tedy Victor Boluwatife Ogungbayi. Promiň nenapadlo mě, že tu někdo bude za blba takového a nepochopí to. Polepším se

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

            soudek82 (přítel SN)     před 10 měsíci 05.02.2024 10:34 |  
            1 1

            ale jmenuje se Boluwatife a ne Baluwatife, viď?

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 18:52 |  
          3 4

          Píšeš, píšeš, ale neodpověděl jsi Mimoňovi na první větu.

  29. Standa Tecl

    pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 17:50 |  
    32 8

    Ty kluci Standa nemuze za nase posrany zivoty! Taky moc nemusim, ale kdyz realizak ho v tymu chce, tak to respektuji a maji na to pravo! Standa k tomu dnes hral v zaloze vlastne dobre. Nahral na gola a nekdo zkuseny v te kabine byt musi. Muzeme polemizovat proc zrovna je to Standa, ale porad ho tu urazet a hejtovat je i na me moc. A věřte, ze ja jeho fanda nejsem, ale jak rikal Ivanek! Trochu ucty vole! Trochu ucty!

    • Re: Standa Tecl

      obiwan     před 10 měsíci 04.02.2024 18:09 |  
      16 3

      Souhlasím, Standa nic nepodelal a nahrál milimetrove na gól...za mě slusnej výkon.

      • Re: Standa Tecl

        Papol     před 10 měsíci 04.02.2024 20:02 |  
        2 6

        A to stačí? Navíc proti slaboučkému soupeři?

        • Re: Standa Tecl

          obiwan     před 10 měsíci 04.02.2024 21:29 |  
          10 0

          A co třeba předvedl Zafeiris?

    • Re: Standa Tecl

      mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 18:32 |  
      8 14

      Pehy, tak to je o definici. Já tady nečtu urážení Standy, ale reálný popis daného stavu. Nevidím v příspěvcích hrubé urážky. Já to vidím jako nepochopitelný krok od JiT, Tecl sestavu nedělá.

  30. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Qope     před 10 měsíci 04.02.2024 17:57 |  
    20 7

    A kdyby alespoň Standa něco pokazil, co :-D. Teda, už teď jsem zvedav, až ukončí kariéru, do koho se tady bude kopat místo něho...

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      necich     před 10 měsíci 04.02.2024 18:19 |  
      5 3

      Další v pořadí bude Masopust..

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 18:22 |  
        11 1

        Standa karieru nikdy neukonči! Vsechny nas prezije!

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          Qope     před 10 měsíci 04.02.2024 18:34 |  
          3 0

          Jednou ji ukončí a pak se rovnou stane hlavním trenérem Slavie :-D

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

            pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 18:57 |  
            4 1

            Nene, Standa pak nahradi naseho svateho Jardu Tvrdika!

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          necich     před 10 měsíci 04.02.2024 18:37 |  
          5 2

          Rok, dva by ještě mohl tmelit. By pár peltů na SN popraskalo.. :))

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 18:27 |  
      8 7

      Konečně do balónu.

  31. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Mimoň     před 10 měsíci 04.02.2024 17:57 |  
    19 13

    Pokud bude mít Standa výkonnost a hlavně rychlost. Nemám s ním problém. Ale mám prostě problém s tím, že není už perspektivní na rozdíl od Balua. A víme s jistotou, že Standa už o nic lepší nebude a v těch top zápasech nebude nikdy faktor x. Zatímco Bálu by jim jednou mohl být, kdyby nemusel tedy kvůli některým hrát za béčko

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      donford     před 10 měsíci 04.02.2024 18:09 |  
      6 5

      Tak myslím, že Tecl byl spíš do počtu pro střídání celé jedenáctky. Počítám, že v ostrých zápasech si už asi nezahraje, maximálně posledních pár minut, když bude zápas rozhodnutý. V kabině je asi hodně platný, ale také je soudný. To nejlepší si už odehrál a také nám hodně pomohl.
      Jedno trenérům nezávidím. Jak sestaví z tolika na naše poměry nadprůměrných hráčů stabilní jedenáctku, kterou budou jen drobně obměňovat dle formy či zranění? Většina je sice loňského roku sehraná, ale přece jen přišlo pár nových a plnohodnotných hráčů. Tak se můžeme těšit.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        mig52     před 10 měsíci 04.02.2024 18:26 |  
        14 10

        Donfi a nebylo by smysluplnĕjší ty Standovy minuty dát Bolu, když odehrál velmi dobrá utkání na soustředění a ukázal, že to nebyla náhoda a že to v sobě má? Probúh, proč rezignujeme na možnost ho rozvíjet v áčku?! Proč jej šoupneme zpátky do "B"? Že je mladý? Že ještě není připravený? Alibismus. Kolik hráčů jeho věku hraje na jiném levelu v lepších ligách? A co se té přípravy týče, herně je o půldruhého levelu výš než Tecl, jenže nemá kámoše v realizáku. Tož tak. JiT mimo jiné říká, že nejvíce si váží, když může s týmem dělat radost fanouškům. Myslím, že dneškem jich nemálo před Jabloncem spíše otrávil než natěšil.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          Karel13     před 10 měsíci 04.02.2024 23:46 |  
          7 1

          Třeba proto, že potřebuje stabilně hrát a ne převážně sedět na lavičce a případně si zahrát pár minut ...

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Ragnarok     před 10 měsíci 04.02.2024 18:13 |  
      28 14

      Slavii koupil od pana Tykače Elon Musk a nechal JT trenérem. Sestava úvodního zápasu sezóny: Donnarumma - Hakimi, Rudiger, Van Dijk, Davies - De Bruyne, Xavi Simons, Bernardo Silva - Bellingham, Mbappé - Tecl.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        carevitchando     před 10 měsíci 04.02.2024 19:08 |  
        5 8

        Na konci jsem poprskal monitor :-)

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          necich     před 10 měsíci 04.02.2024 19:38 |  
          7 2

          Tak já jsem si jen soucitně oddechl..:)

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Harvey     před 10 měsíci 04.02.2024 18:15 |  
      11 10

      Psát o někom, že je perspektivní a zároveň mu ve dvou příspěvcích třikrát dokurvit jméno, je peak dnešního dne.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Mimoň     před 10 měsíci 04.02.2024 18:38 |  
        9 5

        Pardon. Victor Boluwatife Ogungbayi. Snad jsem ti nezpůsobil otřes nějaký.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        mudrc     před 10 měsíci 04.02.2024 18:49 |  
        9 9

        Priteli Harvey, zkusim se dovtipit, ze pritel Mimon mel na mysli hrace jmenem Boluwatife Viktor Ogungbai. Neni to tak tezke. Asi jako ty pises “Zimič”, tak nevynalozim prilis namahy na to, abych poznal, ze mas na mysli Davida Zimu. A jestli neznas “Bolu”… tvymy slovy, priteli Harvey, slusny, slusny ;-)
        PS. A vypni to uz pro dnesek, vis, ze kdyz mas ataky, delas blbosti, za nez se musis pozdeji omlouvat.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          Harvey     před 10 měsíci 04.02.2024 23:48 |  
          4 9

          Mudrci drž píču a běž radši rozdávat své insider info, že příchod Ogbua do Slavie je novinářská kachna. Sračko vymrdaná otravná.

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

            mudrc     před 10 měsíci 06.02.2024 10:51 |  
            0 2

            Jen si dupni Evzene, dupni :-D
            Insider informace? Kdo rikal Harveyiku? Teda Harvey, kruci, ja nevim, ktera z osobnosti mi pise, protoze pritel Harvey ma moje texty skryte, teda aspon to tvrdi, drnda jeden…
            Dal jsi se do anglictiny, to ti chvalim, vydrz, nepolevuj, uvidis, ze brzy z nahodilych slov poskladas vetu holou!

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      SKEP     před 10 měsíci 04.02.2024 18:20 |  
      3 6

      Jak známo, jedním z hlavních cílů je dostat Béčko do 2. ligy. Takže je potřeba nějakou kvalitu v Béčku ponechat. Hostouň, Domažlice, v baráži Most či Ústí, to budou bitvy, pánové!

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        JS (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 19:39 |  
        10 1

        Takže Teclík ideál ve dvojici se Škodou pro Béčko.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Karel13     před 10 měsíci 04.02.2024 23:41 |  
      4 0

      Správně se to píše Balú, pokud myslíš medvěda z Knihy džunglí ...

  32. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 18:10 |  
    9 0

    Trpišovský: "Pech není součástí kádru na jaro, Staněk bude chybět pět, šest týdnů."
    Trpišovský: "Já nevím, jestli to je venku... nebylo to snadné, přišli čtyři hráči... rozhodl nakonec zdravotní stav, to že Jindra Staněk není fit. Ze soupisky vypadl Kuba Hromada a Dumitrescu, ještě jednoho hráče jsme stáhli."

    Za mne v obou případech správné rozhodnutí.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      pipe1980     před 10 měsíci 04.02.2024 21:12 |  
      0 14

      Na to s jakou slávou ten Pech přicházel. Proč není součástí kádru?

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Filda14     před 10 měsíci 04.02.2024 21:37 |  
        6 0

        byl zraněný

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          pipe1980     před 10 měsíci 05.02.2024 10:44 |  
          0 3

          To že byl zraněnej samozřejmě vím, ale nedávno jsem s ním viděl někde rozhovor, nebyl teď někdy v Totálním podcastu? A tam z něj stříkalo sebevědomí do stran. Takže už se připravoval na návrat a pokud ho znovu vyřadilo zranění, které jasně určuje, že je mimo hru na celé jaro, Auvajs

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Radek097 (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 21:56 |  
        1 0

        Podle mne ještě důsledek zranění. V žádném přípravném zápase nebyl ani v nominaci, takže není ve stavu, aby vůbec hrál. Takže slova Trpišovského o dvou až třech odchodech se netýkají pravděpodobně jeho, ale čeká ho ještě nějaká forma rehabilitace a minuty bude časem dostávat v B-týmu.

  33. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Lunaris     před 10 měsíci 04.02.2024 18:16 |  
    32 1

    Jablonec je totálně v řiti, protože vůbec neví, co proti nim budeme hrát.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      urs (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 18:52 |  
      3 0

      Dlouho jsem se tak nenasmál! :)) Dík!

  34. SMĚR

    Bicanovský7     před 10 měsíci 04.02.2024 18:33 |  
    7 2

    Dnes jsme se maličko rozehřáli a za týden (jak věřím) začneme sbírat jarní body= směr TITUL!!! :)

    SKS!!!

  35. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Ragnarok     před 10 měsíci 04.02.2024 18:35 |  
    4 29

    Viděl jsem tam pár okének. Okamžitě bych řešil situaci v brance. Macík nebo Digaňa by mohli být k mání za 2 miliony EUR a pan Minář nám vždy vyšel vstříc.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Mijk     před 10 měsíci 04.02.2024 18:36 |  
      28 2

      Ty seš nemocnej..

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      El Greco     před 10 měsíci 04.02.2024 20:33 |  
      13 0

      Tebe vypustila holka, nebo co to tu poslední dobou předvádíš.

  36. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    mudrc     před 10 měsíci 04.02.2024 18:41 |  
    4 20

    Hezky zapas, mila atmosfera, prijemne setkani se sousedy po zimni prestavce. Prekvapilo me, ze mladenci nepalili ohnicky, dnes se to nabizelo bez financniho postihu pro klub.
    Moc prijemnym prekvapenim je pro me dnesni diputace zde, zadne predem nachystane komentare tradicnich placek, ze piska ten a jiste nas podrizne, jak je tomu kolo co kolo v lize. Kez by to vydrzelo. Secteno, podtrzeno, generalka 1*

  37. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Lunaris     před 10 měsíci 04.02.2024 18:42 |  
    10 8

    Jinak si stejně myslím, že se měl přivést hráč doprostřed zálohy, spoléhání se na zdravotní stav Ševčíka a Provoda není podle mě správná cesta, byť oba samozřejmě kvalitu mají, když jsou fit. Zejména když z toho pak vyleze náběhový útočník Standa Tecl na tomto postu.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Ragnarok     před 10 měsíci 04.02.2024 19:16 |  
      10 10

      Teclík by tam mohl uplatnit svoje zkušenosti. Kdyby měl Priske ukázat na někoho z kádru Slavie, byl by to právě Standa. Na Letné z něj mají velké obavy. Standa si jednou vzal stránku ze Sportu s názvem Obrany ligových týmů por drobnohledem a trhal ji.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Lunaris     před 10 měsíci 05.02.2024 00:54 |  
        1 0

        Vůbec nejde o Tecla, kdyby tam šel Jurečka, napíšu totéž.

  38. Re: Slavia - Zlaté Moravce

    knl66 (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 18:43 |  
    14 8

    No, tak nějak si po dnešku myslím, že charita se dá dělat i bez takovéhoto fotbalu. Při vší úctě, Moravce nebyly soupeř. Nějaká sbírka nebo akce se klidně mohla vyhlásit na Jablonec.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      urs (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 18:51 |  
      23 28

      To jistě ano, ale dnešní soupeř byl víceméně symbolický, a to díky selhání fašistů v čele Slovanu. Za mě to bylo chtě nechtě důstojné, byť generálka to tak úplně nebyla, jak píšeš.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        knl66 (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 19:02 |  
        20 13

        Selhání Slovanu... A když už jsme nechtěli Slovan, tak se určitě dal domluvit důstojnější soupeř.
        Hlavně, že nás ještě před pár dny vlastnili Číňané a naším sponsorem je mj. firma Hisense, která je jednou z těch, která své aktivity v Rusku rozhodně neukončila. Tam zase tak zásadoví nejsme... :/


        Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2024 19:04) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          urs (přítel SN)     před 10 měsíci 04.02.2024 19:18 |  
          15 18

          Někdy.., hlavně tedy v dobách nejtěžších, je třeba dělat oběti třeba i tím, že se vetřeš do týlu nepřítele. Nejsem na čínskou anabázi také moc hrdý, ale nakonec se vše v dobré obrátilo a červíček pochybností o tom, kam SKS historicky patří či patřila, mám za sebe vyřešen. Budu si to pamatovat, ale to je tak všechno, život jde dál a ohlížet se zpátky nehodlám. Slava Ukrajini! Herojam slava!

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce

        Papol     před 10 měsíci 04.02.2024 19:53 |  
        21 67

        Tak teda nevím, proč Slovan nazývaš fašistama, asi nevíš, co to je....Každý nemůže být příznivcem Ukrajiny, jejíž lidé tady žijí na úkor našich. Jezdí v Bavorácích, Audinách a jukni, jaká je humanitární dávka, přispěvek na solidáritu, příspěvek na bydlení, vzdělávání apod. Tady jde o fotbal a ne politiku

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          SLAVIESTA     před 10 měsíci 04.02.2024 20:03 |  
          31 8

          Nedovedu si představit, kdo by uklízel v nemocnicích, makal na stavbách a na dalších ne moc dobře placených místech, kam Čecha nedostaneš, kdyby nebylo ukrajinských příživníků, kteří na tato mizerně placená místa přijíždějí ve svých nablýskaných Mercedesech.

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce

            obiwan     před 10 měsíci 04.02.2024 20:08 |  
            8 3

            Naprosto přesně popsáno...

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce

            Papol     před 10 měsíci 04.02.2024 20:13 |  
            13 40

            Nu myslím, že pracovní síly z U tady již byly před válkou, makaly na stavbách, /bylo je možné třeba tady v Praze najmout před Stromovkou/, již pracovaly na pokladnách v supermakytech, uklízely ve školách atd. Není to o dnešku a současné situaci. Byly tady již dříve...Máme v paneláku souseda z U, koupil byt na 5,5 mega, přistály tu dvě Audiny 7 a 9, další auta, co si jako mám myslet? Všude se navíc chovají nadřazeně a poslechni si sestry v nemocnicích. Jen chci, aby byly podporováni matky s dětma, mladé rodiny, důchodci atd.

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              Sherudan     před 10 měsíci 04.02.2024 20:50 |  
              11 19

              Ono je to trochu méně průzračné. České zemědělství, hlavně živočišná výroba, by už bez Ukrajinců (případně Moldavců, Kazachů a dalších postSSSR) asi nefungovalo. ALE: ty tisíce dojiček, krmičů a traktoristů (a zdůrazňuji, že kvalitně a do úmoru pracujících) sem přišly už dávno před válkou. Ti, kteří přišli v uprchlické vlně, na takovéto pracovní nabídky zvysoka kálejí, neboť dávky jim stačí a mají je bez časného vstávání, dřiny a smradu. Vím o čem mluvím, jsem z oboru.

              • Re: Slavia - Zlaté Moravce

                Lantenac     před 10 měsíci 04.02.2024 21:09 |  
                27 5

                Tak je jasný, že když dostáváš měsíčně závratnou humanitární dávku 4860 Kč, která se po 150 dnech sníží na 3150, můžeš se v ČR jen kopat do zadku a nic nedělat. To dá přeci rozum...

                • Re: Slavia - Zlaté Moravce

                  Sherudan     před 10 měsíci 05.02.2024 07:30 |  
                  4 12

                  Tak proč nejdou za 7-10 násobek této částky dělat do kravína? Hmm?

                  • Re: Slavia - Zlaté Moravce

                    Mijk     před 10 měsíci 05.02.2024 10:17 |  
                    5 4

                    Ne, ty jantare, snaží se ti naznačit, že ti, co mají možnost, tak už v těch kravínech dávno makají (jestli je zájem, stav se, představím tě, můžeš jim vysvětlit, jak to je), pak jsou tu jiní, kteří žádné dávky nepotřebují a neberou, protože mají dost. A pak je tu skupina ženských, který mají manžela v armádě nebo po smrti, malý dítě a ty moc možností, jak si vydělat nemají.

                    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

                      Sherudan     před 10 měsíci 05.02.2024 18:03 |  
                      3 1

                      Problém s pochopením textu? O těch, co už tam dělají, jsem mluvil. Vesměs ale přišli dávno před válkou, mnozí mají už dnes trvalý pobyt a jsou to výkonní, spolehliví pracovníci. Vím o několika zemědělských podnicích (z osobních kontaktů, spolupracuji s nimi), které si v poslední době dávaly požadavek na pracáky s nulovou odezvou. A když už tam nějaká ta dáma přišla, prohlásila, že to tam smrdí, a už ji podruhé neviděli. A nebyly to matky malých dětí apod.
                      Pokud si někdo přijde pro pomoc, očekával bych i nějakou vlastní iniciativu, snahu svou situaci nějak řešit. A to se pochopitelně netýká jen Ukrajinců. Získat dnes trochu solidního nového pracovníka do zemědělství je až nadlidský úkol.


                      Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2024 18:20) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              Lantenac     před 10 měsíci 04.02.2024 20:55 |  
              36 6

              Sorry, ale nedá mi to. Fakt jsem se snažil.
              "Všude se chovají nadřazeně" je asi ta největší sračka, kterou jsem tady kdy četl a to jich tu už bylo požehnaně.
              S Ukrajinci jsem v kontaktu dennodenně už asi 5 let a nebojím se tě tady označit za sprostého lháře.
              Že jsou mezi Ukrajinci lidé, které využívají situaci, kteří se chovají jako idioti, kteří dělají ostatním ostudu, to samozřejmě nikdo nepochybňuje. Takoví jsou totiž všude.
              Je možný, že máš zkušenosti právě s takovými.

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              SLAVIESTA     před 10 měsíci 04.02.2024 21:55 |  
              22 2

              Máš pravdu, měl zůstat třeba i s dětmi doma, Vždyť má-li někdo drahé auto a drahý byt, bomba mu neublíží.


              Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2024 22:01) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              popin     před 10 měsíci 05.02.2024 11:48 |  
              4 1

              No ty jsi vůl jak lev....

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              Myšák     před 10 měsíci 05.02.2024 13:13 |  
              6 1

              Závist je zlá choroba.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          obiwan     před 10 měsíci 04.02.2024 20:08 |  
          39 11

          Co to meleš? Naši lidi jako nejezdí v audinách, bavorácích? Ty kdybys utíkal před válkou - pochopitelně bys nechal svoje pěkný auto doma a přijel s trakařem...

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce

            Papol     před 10 měsíci 04.02.2024 20:20 |  
            11 42

            Mele se káva, mouka a třeba i ještě něco jiného. Udělej si anylýzu, odkud byli první a další uprchlíci a uvidíš, že to nebylo z oblastí, kde se začalo bojovat.....Kdybych utíkal z ohrožené oblasti a napadené bombardováním, asi bych na pěkné auto kašlal a asi by bylo i zničené....Mysli a nesrovnávej s naší životní úrovní. Oni taky třeba Poláci, Němci atd. jezdi v audinách a bavorácích. Tahle debata ale nepatří na stránky fotbalu. Jen jsem se krapet vytočil, tak se omlouvám všem Slávistům

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              El Greco     před 10 měsíci 04.02.2024 20:31 |  
              41 10

              jasně, když stěhuješ rodinu z napadené země a máš dobrý auto, tak ho vyměním za moskvič, nebo mu alespoň krumpáčem prorazíš střechu, protože nějaký jelito v Český by udělalo analýzu!

              • Re: Slavia - Zlaté Moravce

                Mijk     před 10 měsíci 05.02.2024 10:14 |  
                8 3

                Pozor, to je jenom začátek. Taky nesmíš zapomenout vyměnit iphony za starý tlačítkový Nokie, manželka si v žádným případě nesmí brát nějakou hezkou kabelku. Ideálně mít nachystaný hadry z pytlů, ksicht si pomatlat v blátě a pak teprve můžeš vyrazit na cestu. Jinak riskuješ, že se přijde na to, že ses doma měl dobře, takže je tvou povinností tam zůstat a nechat se zabít, případně poskytnout manželku na hraní a děti na pokusy, nebo obráceně, jak nové panstvo nakáže. Taky jsem to nevěděl, učím se..

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              Marcelo10     před 10 měsíci 04.02.2024 22:36 |  
              33 9

              Tady ten blabol, o napadenych oblastech, mute napsat jen pitomec. Utlrcite bys byl v klidu na jbrnensku, kdybys vedel, ze olomouckej krsj he bombardovanej. Stydim se za Tebe.

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              Mijk     před 10 měsíci 05.02.2024 09:43 |  
              12 5

              Přesně tak, já jsem si kvůli tomu pořídil starýho Olcita a o víkendech do něj s klukama trénujeme střelbu ostrejma. Až sem vtrhne Rus, tak svojí X3 nechám stát v garáži a všechno nakládám do toho prostřílenýho Olcita, abych náhodou někde v Norsku nepopudil místního Papola. Ty vole, ty ses musel vyskytnout, nebo se množíš dělením...

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce

              obiwan     před 10 měsíci 05.02.2024 13:32 |  
              4 1

              Analýzu? A zdroje o tom, odkud a kdy sem kdo z Ukrajinců přišel, ty jsou veřejně dostupné kde? Na Sputniku? To je fakt neskutečný...

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          Ragnarok     před 10 měsíci 04.02.2024 20:26 |  
          8 23

          Já bych brzdil. Často jsou v těch Q8, Cayennech a GLK kluci, co mají opušťák a potřebují se spolehlivě vrátit. V ČR, SR, Polsku, Rakousku, Německu vyzvednou dávku a směřují zpět. Ty peníze pomůžou Ukrajině. Nejde se na to dívat tak, že kdo má auto za 3 miliony plus, tak na něj nevydělal velmi tvrdou a poctivou prací, třeba zprostředkováním pracujících na stavbách, nebo jiných námezdních sil a to nám hodně pomáhá. Ti lidé pro tyhle zprostředkovatele pracují rádi. Podobně jako třeba Albánci pro zástupce Camorry v Itálii. Ti lidé vždycky uměli zařídit doklady, povolení, daně, dávky… Jsou to prostě důležité články pro českou ekonomiku.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          El Greco     před 10 měsíci 04.02.2024 20:28 |  
          26 7

          Je hezké, že v rámci inkluze jsi i Ty dostal za svůj blábol nějaké ty lajky, i když za ně audi nebo bavorák s ukrajinská SPZ nepořídíš.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          Mijk     před 10 měsíci 05.02.2024 09:38 |  
          11 4

          Tak jestli nevíš, tak já ti rád poradím..
          https://www.lidovky.cz/sport/fotbal/video-hajlujici-generalni-reditel-slovanu-bratislava-hrozi-mu-rok-a-pul-za-mrizemi.A190906_161001_ln-sport-fotbal_ele
          Žijí tady maximálně na úkor vašich, našich určitě ne. Velká část těch lidí tady pracuje, odvádí státu ne malé peníze. To, že bys byl schopen pochopit, že vzhledem k naší demografické situaci by pro nás byli darem z nebes kdyby zůstali ani nepíšu, protože to bych pro tebe chtěl už moc.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          wimpy     před 10 měsíci 05.02.2024 12:02 |  
          13 2

          Ten konflikt je definován jasně, buď jsi příznivcem Ukrajiny nebo Ruska. Neutrální můžeš být možná v Brazílii nebo Africe, v Evropě, navíc v bývalém východním bloku, je neutralita nebezpečná iluze.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce

          Fačín     před 10 měsíci 05.02.2024 12:13 |  
          8 3

          Jsi jen závistivej trouba.

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce

            Karel13     před 10 měsíci 07.02.2024 10:58 |  
            0 0

            Řekl bych, že nejen závistivý a nejen trouba ...

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce

      benny231     před 10 měsíci 07.02.2024 03:25 |  
      1 2

      ano, takto ta charita vyzněla jako jalové gesto

  39. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    SKEP     před 10 měsíci 04.02.2024 18:44 |  
    3 5

    V týdnu můžeme odehrát ještě jednu ostrou generálku, například s Baníkem či Boleslaví. Ale vzhledem k dohrávce ve Zlíně (příští středu) je to velice nepravděpodobné až vyloučené.

  40. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    necich     před 10 měsíci 04.02.2024 19:35 |  
    3 1

    Takže kromě Kačaraby a Eweho by měl (mohl) odejít ještě jeden hráč. Koho tipujete?

    Sorry, patřilo jinam..


    Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2024 19:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 19:42 |  
      6 1

      Bude to ten hrac co sel ze soupisky pro Evropu a Jindra ho nevyslovil.

      Skoro bych se vsadil, ze to nakonec bude Bolek, ktery pujde hostovat nekam do ligy aby hral, hral a hral.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2024 19:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        necich     před 10 měsíci 04.02.2024 19:56 |  
        4 1

        Což by vysvětlovalo proč hrál za Béčko.. Je to možné..

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 20:13 |  
          2 1

          Kdyz kouknu na soupisku, tak proste nikoho jineho, kdo by uvolnil misto na soupisce pro pohary nevidim.

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

            honza_kv16     před 10 měsíci 04.02.2024 21:37 |  
            1 3

            Dumitrescu a Hromada odešli 2 spoty a 3. bude pravděpodobně Kolář

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

              pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 21:44 |  
              2 1

              Kdyz nenapisi Staňka, tak by to byl dost veliky risk.

              • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

                lukas6novak     před 10 měsíci 04.02.2024 22:04 |  
                3 0

                Podle mě hlavně ani nejde vyškrtnout Koláře za hráče do pole. Protože mám takový pocit že na A-listu musí být brankaři minimálně 2 (což je teď Kolář a Mandous) a Sirotník je na B-listu takže se do tohoto počtu nepočítá

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        eye     před 10 měsíci 04.02.2024 20:52 |  
        2 0

        Máme s Bolkem 30 hráčů: mínus 4 brankáři a mínus Ewerton a Taras je 24. JiT říkal 23-24. Takže se podle mě uvažuje, zda poslat Bolka na hostovačku, anebo hraje roli i to, zda je nějaký prvoligový klub, kde by hrál základ nebo byl na hraně základu. Pamatujme, že tři hráči už jsou na hostovačce v Teplicích i Pardubicích.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        eye     před 10 měsíci 04.02.2024 21:25 |  
        3 1

        Na soupisce nebude Staněk.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          pehacko     před 10 měsíci 04.02.2024 21:45 |  
          2 0

          Ten tam nebyl ani predtim… Stanek byl vyřazeny z tech ctyr příchozích hracu.

          • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

            eye     před 10 měsíci 05.02.2024 06:57 |  
            1 0

            Jo, jasně... Tak Bolu.

            • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

              pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 12:40 |  
              1 0

              Mě to netesi a chtel bych ho videt valet, protoze za me ma potencial vetsi nez nekteri, kteri zustavaji. Ale bavime se tady a spekulujeme a ma spekulace je, ze Bolek. Protoze fakta jsou tato:
              - je to nekdo kdo byl na soupisce na podzimni pohary
              - Bolek nehral generálku
              - muselo se uvolnit misto na te soupisce pro dva krajní hrace a jednoho stopera = nemuzeme tam mit tolik krajních hracu
              - Bolek musi hrat a pokud je moznost, aby kopal pul roku zaklad nekde v lize, tak je to pro jeho rozvoj to nejlepsi
              - na krajích mame ted nejvetsi pretlak, kdyz tam zapocitame i krajní obrance

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Ragnarok     před 10 měsíci 04.02.2024 20:19 |  
      0 12

      Pokud se domluví na smlouvě, tak se jedná o jednoho hráče do arabského světa za velmi slušné peníze. Klub z arabského světa hledá možnosti, jak dorovnat současnou hráčovu gáži ve Slavii. Agent vede velmi náročná rokování. Je to přes stejný kontakt, který zajistil trenéru Šilhavému krásnou štaci v Ománu.

    • Re: drgfdfgdffffffffffff

      vlk30 (přítel SN)     před 10 měsíci 05.02.2024 01:18 |  
      9 8

      To je zase titulek od medmrdek, jakej tyjatr, prostě se rozhodla Slavia, že to bude generálka s tímto soupeřem a hotovo. Návštěva nic moc, ale ještě před pár lety tolik lidí nechodilo ani ligu. To si pamatuji velmi dobře, lišky tam pomalu dávali dobrou noc a jih byl úplně zavřen.

      • Re: drgfdfgdffffffffffff

        pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 07:43 |  
        8 9

        Taky mi to prijde jako hledani kontroverze a senzace a opet lákat na tak pudove nízkou vlnu protiukrajinske nalady. Vytahneme to nejmene podstatne co Jindra rekl a udelame z toho hlavni tema!

  41. Slavia

    Mimoň     před 10 měsíci 04.02.2024 23:08 |  
    23 56

    Režim na Ukrajině je až příliš kontroverzní na to, abych se smířil s jednostranným hodnocením některých nejen tady na fóru. Třeba problém korupce je značný a oslabuje boj proti Rusům. Pokud Ukrajina to myslí skutečně vážně s integrací do EU, tak je prostě nutné s tím konečně něco dělat. A kdy jindy než právě TEĎ, když jim jde o samotnou státnost a vlastní lidi jim umírají po tisícovkách za měsíc v kruté válce? Myslí to vážně? Za mě ne. Jinak by aktuálně Zelenskyj nerozehrál tu hru s odvoláním populárního generála Zálužného. Je to jen boj o moc, takhle válka vypadat rozhodně nemá v této fázi, když Západ a lidé v něm začínají být unavení z této války a podpora klesá. Vůbec se nedivím té otravenosti lidí z té války. Dnešní zápas mě přišel v některých fázích jako kočka s myší. Na to že nám může jít o přímý postup do LM letos, tak se mi tato akce jeví jako problematická ovšem hlavně z toho důvodu, že náš soupeř očividně rozhodně nespal a soustředil se čistě na sportovní stránku. Ve fotbale rozhodují dnes opravdu kolikrát jen detailní zalezitosti a start do jara je více než ostrý. Vždyť v podstatě již únor a březen může rozhodnout o úspěchu sezóny, na to nezapomínejme. Ať se příště taková akce udělá v rámci ligového zápasu, nemám nic proti tomu....třeba bude aspoň ještě vyšší motivace všech na stadionu. Ale ne takovým rozpačitým způsobem proboha. Za mě to dnes vyznělo vyloženě prapodivně. Včetně toho, kdo se mohl dnes na měkkém terénu zranit, nebo čerstvý trávník zbytečně zatěžovat a ještě kvůli takovému sranda zápasu.

    • Re: Slavia

      azorek27     před 10 měsíci 04.02.2024 23:40 |  
      63 13

      Ukrajinci už dva roky brání svoji zemi proti mnohem většímu nepříteli, ale z války jsou unaveni Češi. A ještě Ukrajincům závidí a nadávají na ně, že prý se kvůli nim mají špatně. To nevymyslíš.

      • Re: Slavia

        pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 07:49 |  
        35 10

        Proste dalsi sobec, co si nevidi na spicku nosu a zajima ho jen co ma nad dnem sveho talíře. Nedokaze pochopit, ze nase uskrovneni je tak dulezite z hlediska toho, aby slabsi se dokazal ubránit silnějšímu a ze Ukrajina dela to, co na zacatku druhe světové války nemohlo delat Československo a nepovedlo se Polsku a pak cele západní Evrope. Ten narod at je jakkoliv, tak je statečný a spousta lidi tam umírá pro svou zem. Tady je tisíce pracujících Ukrajincu na mistech, kde by Cech nikdy nepracoval, ale on jim bude zavidet, mozna tu touhu zit a pracovat a přežít. A bude misto na tyto lidi se divat na tech par bohatých v drahých autech. Ano bohaty lide jsou na celem svete a ne kazdy je mafian, zloděj a podvodnik. Nekdo si to sve bohatství zaslouzi a jen dusevni mrzák mu to muze zavidet a hazet za to do jednoho pytle cely narod!

        • Re: Slavia

          necich     před 10 měsíci 05.02.2024 09:12 |  
          11 11

          Asi takhle, ta diskuse sem nepatří a měla by být když tak přesunuta. Celkově ten článek Mimoně vyznívá negativně o tom žádná. Ovšem v některých věcech je pravdivý. To, že má Ukrajina značný problém s korupcí a prostředky určené na obranu Ukrajiny tam mizí v soukromých rukách je nezpochybnitelný fakt, fakt je ovšem i to že se snaží s tím bojovat a drobet se jí to daří..
          To, že "Západ" začíná být z války "unavený" a všeobecně klesá mezi obyvateli napříč Evropou (Svět to má většinou u zádele) podpora Ukrajině je rovněž nezpochybnitelný fakt.

          • Re: Slavia

            Mijk     před 10 měsíci 05.02.2024 09:23 |  
            21 10

            Můžu se zeptat, která země nemá značný problém s korupcí a ve které zemi nekončí značná část prostředků na cokoliv v soukromých rukách? Díky za odpověď. Jinak to, že klesá podpora v zemích jako je Rakousko nebo Německo se není co divit, oni se nemusí bát, že je Ivani přijedou "zachránit". Že klesá podpora u nás, když je víc a víc jasné, že toho stepní horda v případě úspěchu nenechá, to mi hlava nebere. Teď nás to stojí "jen" trochu peněz. Hazardujeme s tím, že nás to bude stát mnohem větší peníze a hlavně lidské životy. Čím dál víc je jasné, že tady vůbec nejde o Ukrajinu a nějakou pofidérní ruskou "bezpečnost" a že nikdy ani nešlo.

          • Re: Slavia

            slavanda     před 10 měsíci 05.02.2024 11:23 |  
            17 8

            Klasická manipulace. Vypíchnu jedno a na tom základě podpořím/neguju hlavní myšlenku.
            Korupce je všude, "únava z války" se stupňuje.
            A?
            Máme rezignovat?
            Já nechci, aby musel někdy do války můj kluk. Proto jsem vděčnej ukrajinskejm klukům, že to berou za něho a chci je podporovat.
            Korupce a únava je úplně vedlejší, to nám podsouvají ti co chtějí, aby na to zůstala Ukrajina sama.
            Mimochodem, v Rusku je korupce horší, systém. A právě odklon od tohoto systému na Ukrajině byl počátek dnešních problémů.

            • Re: Slavia

              obiwan     před 10 měsíci 05.02.2024 12:47 |  
              11 0

              Souhlasím, kdyby relevantní důvod k napadení jedné země druhou byla korupce, tak mimo myslím Finska by musela každá země čelit invazi souseda:-)

              • Re: Slavia

                SLAVIESTA     před 10 měsíci 05.02.2024 13:37 |  
                3 1

                A my to tady máme srovnané ze zemí už dávno!

    • Re: Slavia

      Lunaris     před 10 měsíci 05.02.2024 00:58 |  
      12 0

      Osobně si myslím, že se význam generálky trošku přeceňuje, resp. kvalita soupeře v generálce. Stejně do toho nikdy nepůjdeš na 100% a navíc vidíš, že trenér zkouší věci, které s velkou pravděpodobností v mistrovském zápase dělat nebude. Akorát se mi teda nezdá, že soupeř nebyl s trenérským týmem konzultován. To by asi úplně být takto nemuselo.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2024 00:59) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia

        necich     před 10 měsíci 05.02.2024 06:42 |  
        3 0

        Tak JiT se vyjádřil ve smyslu: soupeř nám byl oznámen, respektujeme to. Jak by to mohlo být také konzultováno, vždyť i JT to popisoval jako spontánní reakci při twitrování.

        • Re: Slavia

          Lunaris     před 10 měsíci 05.02.2024 09:42 |  
          4 1

          No právě, problém je v té spontánnosti na twitteru, což už jsme viděli v minulosti vícekrát, přičemž teď je to, co se mne týče, poprvé, kdy nad tím vnitřně úplně neumím mávnout rukou.

          • Re: Slavia

            pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 11:19 |  
            17 2

            A já si zase myslim, ze Jarda Tvrdik si zaslouzi nas respekt takovy, ze nemame moralni pravo soudit jeho občasné emocionální rozhodnuti. Vytahnul nas ze sracek i mozna za cenu sveho zdravi. A co vic dal se o nas skvele staral a stara. Pracuje na mládežnické kadeni. Urcite nebylo ani snadne ziskat současného majitele a vse ohledne toho dojednat a opet nas tim posunout dal. My, co jsme tady a vesele diskutujeme, tak ani dohromady se nam nepovedlo udelat procento toho, co Jarda pro Slavii udelal. Takze to chce vice soudnosti a vice vdeku a respektu. Prskat kvuli generálce, at je jakkoliv pojata (ja teda se vsim, co bylo ohledne generálky souhlasim, coz je ale jen muj subjektivní nazor) mi prijde krajně nevhodne a neslušné.

            • Re: Slavia

              Lunaris     před 10 měsíci 05.02.2024 12:23 |  
              4 2

              Já kvůli generálce rozhodně neprskám, jen bych byl radši, kdyby se soupeř s realizačním týmem probíral a ne že se o něm rozhodne podle postu na twitteru. Jinak mám samozřejmě J. Tvrdíka rád a patří mu můj respekt, což tak mám už od dob jeho působení v ČSSD, na rozdíl od jiných zdejších diskutérů. ;-)

              • Re: Slavia

                pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 12:28 |  
                4 2

                Vis, ze ja vlastne taky? Jako ministra vnitra byl velikym oblíbencem a asi jako jediny z tohoto polu politického spektra. Uz tehdy dokazal mluvit a byt zabavny a vtipny. Vlastne az na CSA byl vsude uspesny… i ta Paroubkova vyhro-prohra byla za me jeho jedna z největších výher. A s hodne cernym humorem položení CSA zase pomohlo panu Simanemu a jak to bylo dal vime. Proste nas Jarda delal vse dobre pro Slavii jeste driv, nez bylo treba jeho záchrany. Myslel o tricet tahu napred!


                Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2024 12:35) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Slavia

                  obiwan     před 10 měsíci 05.02.2024 12:35 |  
                  9 2

                  A to já zase tu bandu česanů nemohl cítit celou, i ty jejich přístupy k radaru v Brdech...o to více mě Tvrdík překvapuje a uznávám, že lepšího šéfa bychom mít nemohli...

                • Re: Slavia

                  jirkag5     před 10 měsíci 05.02.2024 13:08 |  
                  5 0

                  Tvrdík byl ministrem obrany.

                  • Re: Slavia

                    pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 13:18 |  
                    2 0

                    Vidis preklep… myslel jsem obranu a napsal vnitro. Tak dekuji za upozornění a omlouvam se.

              • Re: Slavia

                Karel13     před 10 měsíci 05.02.2024 13:12 |  
                4 2

                Máš pravdu, palec nahoru, svým působením u socanů jim pomohl do hrobu ...

                • Re: Slavia

                  Lunaris     před 10 měsíci 05.02.2024 21:59 |  
                  0 2

                  Jak to děláš, že z čehokoliv, co napíšeš, vyleze vždycky totální kokotina? Socani dokonce v době, kdy tam Tvrdík už vrcholově nepůsobil, vyhráli volby.

    • Re: Slavia

      Martin 58     před 10 měsíci 05.02.2024 08:09 |  
      17 12

      Vaši, Mimoňovu, úvahu, byste měl věnovat rozboru odpornému a lidsky nekompatibilnímu režimu Ruska s jeho Hitlerem 21. století, Putinem. Zmínky o únavě z války občanů naši "nebohé" západní Evropy, kam, jak doufám a snažím se v to věřit, patříme, jsou jedno velké chucpe. Pokud jste ovšem tou únavou nemínil nechutnost rozjuchaných reklam probleskujících v dokumentačních videích skutečné války.

    • Re: Slavia

      Mijk     před 10 měsíci 05.02.2024 09:14 |  
      32 11

      Ukrajina má problémy s korupcí, takže by bylo lepší jim radši neposílat žádný peníze, chápu tě správně? Tenhle argument je obzvlášť vtipnej od Čechů a Slováků, kteří na tom nejsou výrazně jinak v přístupu k tomu, co je a není korupce. Zajímalo by mě, jak by ses tvářil na to, kdyby nás v roce 1990 obsadilo Rusko a zbytek Evropy by pokrčil rameny s tím, že "to víte, oni tam mají příšernou, ale příšernou korupci, to vůbec nemá smysl takovou zemi řešit.." Předpokládám, že bys sebekriticky přiznal, že to tak je a poděkoval za kritiku, která nás může posunout dál :-) Souvislost mezi tím korupcí a právem země na sebeobranu hledám nějak hrozně těžko, promiň.

    • Re: Slavia

      mig52     před 10 měsíci 05.02.2024 10:32 |  
      7 5

      Kámo, prosím, takové příspěvky dávej do off -topicu.

  42. K fotbalu

    PahaAhma     před 10 měsíci 05.02.2024 09:23 |  
    13 7

    Ahoj, chci tuhle diskusi trochu vrátit k tomu, proč jsme slávisti: k fotbalu.
    Včera jsem po delší době vyrazil do Edenu, protože jsem cítil extrémní natěšenost na to vidět zas naživo ty naše kluky. Trochu mě překvapily prořídlé tribuny, které evokovaly, jak už psal přítel pehacko, doby, kdy jsme hráli o záchranu, včetně Tribuny Sever, kde jsem bůhvíproč čekal narváno, když mají Slavii tak moc v srdci ;-)
    Fotbal se hrál bezstarostný a útočný, první čtvrthodinka byla v tomhle smyslu rozpačitá, poslední co bych chtěl by bylo v tomhle zápase prohrávat. Tři slepené góly ale usadily naivně bránícího soupeře tam kam patří a já se těšil na druhý poločas, na těžiště hry odehrávající se pode mnou. Základní sestava hrála pěkně, potěšilo mě zaskórování útočníků a naprosto bezchybný výkon Lukáše Provoda. Ale po hromadném vystřídání jsem musel "sušit hubu". Neproduktivita "druhé party" byla očividná, i když herní momenty tam byly fajn, včetně nečekaně přesné technické finesy našeho otloukánka Tijanyho. Druhý obouchánek Standa zaujal krásným pasem vedoucí ke čtvrtému gólu. Moravce kontrovaly pěknou kombinací zakončenou krásnou střelou do naší sítě, které jsem volky nevolky zatleskal.
    Trochu mě zklamal výkon Zafiho, nějak se do toho nemohl dostat. Rovněž Mick se "kopal za uši" víc, než jsem od něho zvyklý.
    Trávník zdá se má dobrý základ, pěkně držel a věřím, že současné teplé počasí mu pomůže se dostat do kondice.
    Ligu vidím střízlivě a objektivně: jdeme pro titul :-)!

    Pahouš

    • Re: K fotbalu

      pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 09:26 |  
      9 1

      A jeste primo pod nama behal Matus Conka, az mi mraz behal po zadech. Pak se stala krasna fronta na obcerstveni jen u jednoho otevřeného stánku pro cely vychod… ta nostalgie a varovný prst, at nejsme moc pyšný a vážíme si dneska, byla citit vsude!

    • Re: K fotbalu

      mig52     před 10 měsíci 05.02.2024 09:33 |  
      13 6

      Nakousl jsi tu jednu myšlenku, já ji dotazem rozšířím. Nečekali jste, přátelé, že Zafi bude v této době fotbalově dál, že bude v zápasech výrazně dominantnĕjší? Když přišel, působil jako zjevení, teď se mi zdá nějaký zabrzdĕný. Že by tvrdším tréninkem, na který nebyl zvyklý? Nevím, ale zdá se mi to do očí bijící.

      • Re: K fotbalu

        pipe1980     před 10 měsíci 05.02.2024 10:47 |  
        5 4

        Když přišel, tak nebránil, nevrátil se do prostoru, choval se jak messi. Stanciu měl tohle období taky. Teď je Christos mnohem komplexnější hráč než když přišel. Zlepšuje se hrozně rychle.

        • Re: K fotbalu

          Ivan     před 10 měsíci 05.02.2024 10:49 |  
          3 0

          no ale to je oku neznalého fanouška prd platný... :-)

      • Re: K fotbalu

        pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 10:57 |  
        9 0

        V zapasech kdy o neco jde je na svuj vek výjimečný a zlepšuje se. Vloni prisel o pripravu a tak mu na konci podzimu dochazela stava. Vcera to byl poutak po tezke priprave. Muze byt jeste lehce unaveny. Za druhe prisel na pul hodinu v druhe sestave, kdy mu schazel standardni parťák na stredu zalohy. Dale bylo videt, ze hned asi po dvou minutach dostal nalozeno nekam kolem kotniku a dost kulhal a chvilku se zdalo, ze bude stridat. Nakonec to dohral a ze nebyl za Diega Maradonu? Na to sere pes. Dulezite bude, jak bude hrat, az o neco pujde… a hlavne, jestli to vcerejsi zraneni neni vazne!

    • Re: K fotbalu

      pf     před 10 měsíci 05.02.2024 10:50 |  
      14 10

      Stačí si projít návštěvnost na předchozích generálkách před startem jarní ligy, očekávat ligovou návštěvnost bylo asi dost naivní. Návštěva přes 6 tisíc se nakonec jeví jako velmi slušná. Ta ironie mi nepřijde úplně na místě. Je potřeba si uvědomit, že začínají jarní prázdniny a řada rodin toho využívá k pobytům na horách nebo exotických destinacích. Co si budeme nalhávat, dezolátní fanoušky odradila akce spojená s podporou Ukrajiny. Osobně jsem tentokrát nakonec upřednostnil Mistrovství světa v cyklokrose v Táboře. Člověk si někdy holt musí vybírat ze dvou sportovních lákadel:))

      • Re: K fotbalu

        Mijk     před 10 měsíci 05.02.2024 10:55 |  
        10 1

        Kromě toho probíhají jarní prázdniny a to celorepublikově. Pokud se někdo, podobně jako já, vracel v neděli z hor, tak jít od tří na fotbal je někde mezi komplikované a vyloučené.

        • Re: K fotbalu

          Merlinus (přítel SN)     před 10 měsíci 05.02.2024 13:59 |  
          3 0

          Tak on ten víkend byl nejen začátek jarních prázdnin pro půl Prahy (Praha 1-5) a další okresy, ale také prodloužený víkend pololetních prázdnin (děti měly v pátek prázdniny), takže spousta lidí odjížděla na prodloužený víkend a do 15 hod. v neděli se nestihla vrátit.

      • Re: K fotbalu

        rak (přítel SN)     před 10 měsíci 05.02.2024 12:46 |  
        13 0

        Já tam šel spíše proto podpořit celkově tento zápas, jak byl postaven a spíše jsem se bál, že tam bude ještě méně lidí, takže mně to nepřišlo až tak špatné. Fotbalově jsem od toho nečekal vůbec nic. Ten rozdíl v úrovni je moc velký, a atraktivitu to neslibovalo, ale hráči Moravců občas ukázali i šikovnost. Docela jsem jim přál i ten gól a nebyl to úplně debakl. Takže celkově mně to přišlo docela dobré vyznění celého zápasu. Ta naše druhá jedenáctka či spíše desítka podle mně ani nebyla horší než ta první, i když výsledkově ano. Ale první dva naše góly byly dost se štěstím. Tak teď si přeji příští neděli bez slitování zničit Jablonec. Tomu bych přál i sestup.
        A pak už to bude jeden zápas za druhým.

        • Re: K fotbalu

          obiwan     před 10 měsíci 05.02.2024 13:22 |  
          5 6

          My byli s kamarády vlastně taky jen proto, abychom podpořili...ale to, že máme hlad po tom vidět nejkrásnější dresy na světě naživo, to tak taky hrálo roli:-)

      • Re: K fotbalu

        pcitron     před 10 měsíci 05.02.2024 13:13 |  
        6 15

        "Co si budeme nalhávat, dezolátní fanoušky odradila akce spojená s podporou Ukrajiny"

        Ještě, že to čtu až teď, Vědomí, že i na rozlučku se Štybym dorazí intelektuálně inferiorní jedinci (navíc hlásící se k SKS) by mně - jinak perfektní zážitek - trochu pokazilo.

        • Re: K fotbalu

          slavista23     před 10 měsíci 05.02.2024 13:29 |  
          3 10

          Jsi dement. Zajdi si něco podepsat!? Jak to umíš s křížkem po funusu. A jak jsi vlastně i teď uvedl.

        • Re: K fotbalu

          pf     před 10 měsíci 05.02.2024 14:14 |  
          7 6

          No vida, jen se potvrzují má slova o kolizi termínů. Škoda, že jsem to nedal vědět dřív, mohli jsme na rozlučce se Štybym dát pivko a poklábosit o Slávce. Mně by přítomnost sešívaných dezolátů na trati nijak nevadila, to bude mezi námi ten největší rozdíl :))


          Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2024 14:19) . Zobrazit původní komentář

        • Re: K fotbalu

          Qope     před 10 měsíci 05.02.2024 14:28 |  
          10 3

          Nesmis to brát uplně, ale je fakt, že ona deklarovaná podpora Ukrajiny (bohužel) jistě nějakého toho fanouška odradila ...

          • Re: K fotbalu

            pcitron     před 10 měsíci 05.02.2024 22:30 |  
            1 2

            Tomu opravdu nevěřím ani v nejmenším. Pouhé, ničím nepodložené, konstrukce. Nebo Ty znáš jediného člověka, který z uvedeného důvodu na tento zápas nešel?

            • Re: K fotbalu

              pf     před 10 měsíci 05.02.2024 22:52 |  
              2 4

              Stačí si projít diskuzi na facebooku, ta vypovídá za vše. Klidně si to považuj za konstrukci, těch dezolátů je v našich řadách víc než dost.

              • Re: K fotbalu

                pcitron     před 10 měsíci 06.02.2024 06:22 |  
                6 5

                Rozdíl mezi námi je v tom, že na rozdíl od Tebe nemám potřebu určitou skupinu lidí paušálně urážet, odsuzovat, nad někoho se vyvyšovat či morálně nadřazovat. Urážení do "dezolátů" ve mne evokuje označování "xenofobů" v roce 2015. Stačí si vzpomenout na výzvu vědců, na určité příslušníky oné pověstné pražské umělecké kavárny, na novináře, na všechny ty neziskovkáře typu Pánka nebo Rozoumka a na mnoho dalších "osvícených", kteří "ex cathedra" spílali všem, co upozorňovali na rizika neřízené nelegální migrace, do xenofobů, nesnášenlivců ba do nácků. A ejhle, rok se s rokem sešel a v západní Evropě jsme denně svědky toho, na co čeští "xenofobové" upozorňovali - tu znásilněná třináctiletá dívka v Itálii, tu terorizování obyvatel migranty v Plavně nebo v Řezně, ondy explicitní výzvy k založení chalífátu v Essenu, brutální ničení majetku a napadání policistů ve francouzských městech - et cetera, et cetera. Dovolil bych si tedy doporučit strčit si příště podobný labeling za klobouk a nádavkem si přečíst esej Roberta Musila O hlouposti.

                • Re: K fotbalu

                  pf     před 10 měsíci 06.02.2024 08:00 |  
                  5 3

                  Nemáš potřebu odsuzovat a přitom mě paušálně zahrneš mezi ty, kteří byli jednohlasně pro neřízenou migraci. Věř, že zrovna já k nim opravdu nepatřil a vždy vnímal rizika a nebezpečí, která to přináší. Mimochodem vůbec nechápu, proč ses pouštěl do eleborátu s naprosto nesouvisející tematikou:) Spíš to jen svědčí o tom, jak někteří dokáží škatulkovat a mají černobílé vidění světa, k dokonalosti chybí, abys ještě uvedl, že patřím k těm, co hájili nesmyslná covidová opatření:) Za dezoláty označuji všechny ty, kteří relativizují ruské válečné zločiny na Ukrajině. Je jich spousta a ostatně stačí vnímat a číst zdejší diskuzi. Jsou to dezoláti a jinak jim říkat nebudu. Je to jejich osobní vizitka a nemám problém se s nimi vídat. O povýšenosti navíc káže ten, jemuž by kazila radost moje přítomnost na stejném místě. Možná si tu esej pročti znovu:)


                  Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2024 08:00) . Zobrazit původní komentář

  43. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    Fačín     před 10 měsíci 05.02.2024 11:57 |  
    12 19

    Příjemně prožité odpoledne. Trávník je teda v děsným stavu, nechápu, co se děje, za dva roky asi pátý trávník a vypadá ze všech nejhůř, tady asi děláme něco špatně, je to trochu ostuda pro klub naší velikosti. Fotbal jinak celkem dobrej, vynikající Provod, velmi dobří útočníci Jurečka s Chytilem, Zmrzlý byl trochu zmatený a nebyl ve správných prostorech. Vyděsil mě akorát obtloustlý maskot Tecl uprostřed zálohy, to doufám je jen špatný vtip, tento "hráč" měl být jakýmsi manažerem v béčku a ne špílmachrem v áčku. Proč překáží jiným mladým hráčům? A úplně jsem nepochopil, proč šel Malick na hřiště o deset minut později než ostatní, co to mělo za smysl, pochopil to někdo? Já se na něj těšil a chtěl jsem vidět, co umí, ale takhle se k ničemu vlastně nedostal.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 12:33 |  
      5 0

      Protože nebyl pripraven, neco se tam resilo s výstrojí a proto se i Zmrzlý vracel z vystridani na hriste i kdyz uz plochu opustil. Ono vystridat 10 hracu (teda vlastne jen 9) jsem asi takhle zive jeste nevidel. Byl to docela hukot a neco se stat pri tom muze.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Lord_Edmund     před 10 měsíci 05.02.2024 13:22 |  
      13 0

      V telce vypadal trávník slušně a hráči jej chválili. Tak nevím :-//

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        obiwan     před 10 měsíci 05.02.2024 13:25 |  
        2 1

        Párkrát se stalo, že přihrávka placírkou po zemi...a míč poskakovali...vedle někdo říkal, že jak byly mrazy, tak pokládali dost pozdě...je takové je rezavej. Tak nevím...

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        Merlinus (přítel SN)     před 10 měsíci 05.02.2024 13:56 |  
        5 2

        Naživo detailně vypadal trávník opravdu bídně. Samé hnědé pruhy. Ale držel pohromadě, netrhal se, tak to snad je dobré a ta nevábná barevná optika se s jarem zlepší.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          mig52     před 10 měsíci 05.02.2024 16:15 |  
          3 3

          Za bolševika by nastoupila pracovní četa a natřela by ho nazeleno!:))))

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        mig52     před 10 měsíci 05.02.2024 16:13 |  
        5 1

        Jj., díval jsem se na zkrácený záznam a při brance hostů v závěru zápasu jsem se na to soustředil a neviděl jsem žádné kosmetické problémy v trávníku.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          pehacko     před 10 měsíci 05.02.2024 16:57 |  
          3 4

          TV klame. Na zivo tam bylo videt spoustu spojů. Ten travnik nevypadal vubec dobre, ale zdalo se, ze opravdu drzi. Drnu vykopnutych bylo par, ale zadne krátery. Nicmene na nem nebylo predzapasove rozcviceni, to si myslim take o mnohem svedci.

        • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

          benny231     před 10 měsíci 06.02.2024 19:23 |  
          0 1

          Navíc budou celý týden poměrně vysoké telpota. To společně se spec světlem co je k dispozici trávník významně vylepší

  44. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    rybarmirek     před 10 měsíci 05.02.2024 14:51 |  
    18 8

    Zdravím,čtu zde příspěvky které s největší pravděpodobností nemohou napsat normální lidé a hlavně fanoušci milované Slávie!!! Já budu fandit ať budeme hrát jakkoliv a s kýmkoliv vždy, protože jsem zažil časy, které mnozí nezažili a také,tak jako včera,poslouchat přiblblé komentáře vedle mne sedících taky fanoušků,věčně nespokojených se vším.Ja a pár mých kamarádu jsme spokojeni a budeme vždy!Lidí probuďte se,nebo už nevíte jak se říká roupama co dělat, buďte rádi, že je to jak to je.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      mig52     před 10 měsíci 05.02.2024 16:09 |  
      7 10

      Chápu tě, ale brát někomu názor, popřípadě mu vnucovat svůj v přesvědčení, že jenom on je jediný správný, asi také není to pravé ořechové. Pokud tedy v nich nejsou hrubé výrazy.

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        rybarmirek     před 10 měsíci 05.02.2024 18:52 |  
        4 2

        Zdravím,já opravdu nikdy neberu nikomu názor,pouze nesnáším kritiku, neoprávněnou a hlavně urážky hráčů,nebo zesměšňování jejich výkonu.A co se týká hřiště,tak se domnívám ,že bude v pohodě ,nesmíme zapomenout kdy se pokládalo.

  45. Sestavy

    Mike     před 10 měsíci 05.02.2024 15:47 |  
    4 1

    Pokud nebudou asi k dispozici ani Holeš ani Wallem, kteří by jistě hráli v základní sestavě s Jabloncem, tak bych to viděl asi takto- Mandous- Masopust, Ogbu, Zima- Douděra, Oscar, Ševčík, Provod, Zmrzlý- Chytil, Jurečka. Pokud to porovnám se sestavou z 1. jarního kola z loňska, tak se sestava bude lišit na 9 místech, to je neskutečná změna za pouhý 1 rok - Ondřej Kolář- Ivan Schranz , Aiham Ousou, Eduardo Santos, David Jurásek, Václav Jurečka, Jakub Hromada, Petr Ševčík, Ondřej Lingr , Peter Olayinka, Stanislav Tecl.

    • Re: Sestavy

      mig52     před 10 měsíci 05.02.2024 16:04 |  
      6 2

      Dovolím si 3 změny. Vlčka místo Masopusta, Diouf místo Zmrzlého a do zálohy dát Zafeirise místo.... ?

      • Re: Sestavy

        Dennis     před 10 měsíci 05.02.2024 20:06 |  
        2 0

        Místo Ševčíka. Tomu bych to dávkoval, ať vydrží delší dobu zdravý. Poslal bych ho tam na poslední půlhodinu. Zápasů bude dost pro všechny.

    • Re: Sestavy

      cunak     před 10 měsíci 05.02.2024 20:56 |  
      3 2

      No a právě proto nevyhravame tituly. I když máme nominalne nejsilnější kádr.

  46. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    kupik     před 10 měsíci 05.02.2024 16:42 |  
    35 0

    Dobrý odpoledne,přátelé
    takže generálku máme za sebou.S trochou údivu a s větším množstvím pochybností čtu některý příspěvky a mám dojem,jako bysme byli v parlamentu,kde se čím dál tím více mlátí prázdná sláma.
    Nechci nikomu bráti právo na svobodnej názor,ale pánové,zkusme hodnotit zápas a výkony plejerů a ne politický pozadí tohoto mače a vše,co vedlo k jeho realizaci.
    Pravda,řada z nás nemusí souhlasit s tím jak se vše seběhlo,ale to je asi tak vše.
    Mám dojem,že rozebírat na těchto stránkách kdo jakým jezdí autem je tématem možná pro Autosalón nebo Automotorevue,ale nás by měl zajímati fotbal.
    Třeba se mnou nebudou souhlasit mladší kolegové,ale jelikož velice dobře pamatuju rok 1968 tak si dovedu představit,co to je utíkat před agresí,okupací,potažmo válkou.Jenom podotýkám,že u nás se nebojovalo tak,jak to známe z dnešní Ukrajiny.
    A když ti práskne rachejtle do baráku,tak bafneš auťák,ženu a děti a pelášíš pryč.A né všichni mají takovou kliku a né všichni mají Q7 a Q8,BMW,Passaty a bůh ví co eště.
    Vod nás taky utekly statisíce lidí a bylo jim pomoženo.Pravda,někde líp,někde hůř,ale bylo.Pomáhati je lidské.
    A s tou prací je to jako s každým jiným.Nezáleží na národnosti,záleží na osobnosti.Osobně znám určitý etnikum spoluobčanů,který v životě nešáhli na práci a vozej si prdel v super autech.A kupujou je za dávky.
    Takže asi tak.
    Promintě,jestli jsem se někoho dotknul osobně,ale nejsem zvyklej paušalizovat,u mě rozhodujou lidský vlastnosti.
    A sám za sebe slibuju,že nenapíšu už žádnej další příspěvek s politickým podtextem.
    Jsme SLAVIA tak pišme o fotbale.

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      urs (přítel SN)     před 10 měsíci 05.02.2024 17:28 |  
      9 2

      Moc díky za komentář, trochu za ten politickej rozjezd mohu já. Dost jsem čučel, co že se to v tom vlákně rozjelo za masakr. Jak píšeš, kaďme na politiku, fanděme fotbalu - v našem případě moudré a krásné Slávii.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2024 17:45) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

        benny231     před 10 měsíci 06.02.2024 19:19 |  
        2 1

        Přesně tak. Politika je svinstvo

  47. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    MarekB98     před 10 měsíci 05.02.2024 20:10 |  
    1 2

    Já jsem rád za vítězství v generálce a snad ještě radši za tuhle diskusi, u které jsem se nasmál tak, jako už dlouho ne. Pročítat si tohle bylo fakt něco. :D

  48. Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

    houston (přítel SN)     před 10 měsíci 06.02.2024 09:53 |  
    2 0

    Níže je tu v komentářích pár zmínek o hrací ploše, zda-li je dobrá nebo mizerná. Tak jsem si v PC zvětšil fotku, co jsem ze západu udělal těsně před nástupem mužstev a je na trávníku vidět spousta podélných linií. Hned u laviček je jich zřetelných několik, ale soudit si nedovolím. Vyjádřil se k trávníku někdo z týmu ?

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Qope     před 10 měsíci 06.02.2024 11:11 |  
      0 0

      Prý nad očekávání dobré, ale Holes raději nehrál, neb bylo měkké. Já na zápase byl a musím říct, nezdálo se mi kdo ví jak v pohodě. Ale netrhalo se, nějaký ten drn se sice vykopl, ovsem to se stane ...

    • Re: Slavia - Zlaté Moravce 4:1

      Merlinus (přítel SN)     před 10 měsíci 06.02.2024 15:02 |  
      1 0

      Jak jsem psal už níže, ty nahnědlé linie tam jsou dost vidět. Jednolitě zelený trávník to tedy není. Ale spíše to je optický problém, protože trávník zatím držel a netrhal se. Tak snad to bude dobré.