Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 16. kolo

Slavia s menšími peripetiemi zvládla úlohu favorita proti posledním Českým Budějovicím.

Sešívaní byli v sobotu v roli absolutního favorita. České Budějovice totiž v režii majitele Koubka připomínají spíše cirkus než dobře fungující klub, přičemž se momentálně usídlili na samotném chvostu ligového pelotonu. Na druhou stranu jsem byl obezřetný a nečekal žádnou pohodovou kanonádu jako sázkové kanceláře. Šlo totiž o zápas po reprezentační pauze, v němž často Slavia působí polovičním dojmem oproti předchozímu duelu. Nedal se také vyloučit impuls pro soupeře v podobě podivného zásahu do trenérského tandemu.

Samotný začátek utkání dával za pravdu predikcím o snadném vítězství červenobílých. Po perfektně sehraném rohu se brzy prosadil Jurečka, který se v poslední době konečně dostal do střelecké formy. Slavia pak pokračovala jasnou převahou a obrana Dynama - zejména tragikomicky klouzající stoper Nikl (prošel i naší mládeží) - nepůsobila ligovým dojmem. Naši hráči dobře zrychlovali hru, mnoho nadějných pozic ale přišlo vniveč bez toho, abychom vůbec donutili brankáře Šípoše k složitějšímu zásahu. Ve 20. minutě tak přišel ojedinělý brejk hostů, který i díky podcenění naší obrany skvěle vyřešili Afričané Alli s Adediranem. Slavia pak působila rozhozeným dojmem. Přes značnou převahu si dávala ve vápně přednost a nakonec mohla být ráda, že další brejk zakončil Suchan jen slabou střelou.

Do druhé půle už nenastoupil Hromada, který se po zranění vyloženě hledá. Zafeirise na place postupně doplnili i reprezentanti Provod a Masopust. I když už hosté moc nehrozili brejky, tak v obraně ve druhé půli působili výrazně houževnatějším dojmem. Slavia tak byla v problémech a místo pohodového zápasu nastala těžká šichta. Střídání ale pomohla, přišla povedená pasáž s výrazným tlakem a z ní nakonec vyplynula i branka Chytila. Pokud jsme se v něčem posunuli oproti minulé sezoně, tak právě v závěrech (počítám do nich cca posledních 20 minut) špatně vyvíjejících se zápasů. Urostlý Chytil (a v první půlce sezony i Tijani) je ve vápně prostě cítit. Svěřenci trenéra Trpišovského sice neoslnili, ale zápas po reprezentační pauze zvládli vítězně, což bylo v sobotu zdaleka nejdůležitější.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - Inkasovanou branku chytat nemohl, jinak měl práce minimum.

Tomáš Vlček - 5 - Obrana měla problémy hlavně s Allim, i když gól padl z brejkové situace po naší standardce, kdy jsme nebyli v běžném rozestavení. Od Vlčka bych v zápase s takovou územní převahou čekal výraznější podporu útoku.

Igoh Ogbu - 5 - Byl hodně důrazný, na můj vkus z toho ale byly až příliš často fauly.

Jan Bořil - 6 - Ze stoperů mě zaujal nejvíc svou velmi dobrou podporou útoku. Škoda, že svůj pěkný průnik do vápna zakončil nepovedeným centrem.

Michal Tomič - 4 - Má podíl na inkasované brance, kdy měl být mnohem důraznější při bránění Alliho. Jinak patřil k méně výrazným hráčům. Karta se teď obrátila a Douděra vypadá v lepší formě.

Jakub Hromada - 3 - Herně je úplně mimo. Vůbec nezvládal zastavovat nebo zpomalovat brejky Budějovic, což je na hřišti jeho primární úkol. Nedůrazný byl i u inkasované branky. Dopředu je pak dlouhodobě průměrný. Nevím, jestli mu nesedí nové rozestavení, nebo se hledá po zranění, faktem ale je, že když v poslední době naskočil, tak se mu vůbec nedařilo.

Petr Ševčík - 6 - Zápas rozjel výborně. Pěkným rohem načal první trefu, dobře zrychloval hru. Postupem času ale uvadal stejně jako výkon celé Slavie. Ve druhé půli už hrál vyloženě průměrně a nezvládal naleptat koncentrovanější obranu hostů.

Conrad Wallem - 6 - Potenciál má, ale práce je na něm ještě jako na kostele. I proti Budějovicím měl velmi dobré momenty - prodlužoval míč hlavou na zadní tyč před gólem Jurečky, dobře si naběhl za obranu do šance, kdy ho z úhlu vychytal Šípoš. Přijde mi ale, že má velké výkyvy a není schopen udržet aktivitu po většinu zápasu. Šestka s minusem.

Václav Jurečka - 6 - Potvrdil zlepšenou střeleckou formu, když dobře zavřel zadní tyč při rohu. Pak měl ještě jednu možnost, ale trefil jen Nikla. Herně to byl včera jen mírný nadprůměr.

Mojmír Chytil - 6 - Pochvalu si pochopitelně zaslouží za vítězný gól, kdy se dokázal prosadit při standardce. Zápas jinak tradičně odmakal, ale ve vápně se neprosazoval tolik, jak bych při takové převaze čekal. Vlastně zakončoval jen v těžké pozici patičkou. Měl by se víc tlačit do finále.

Mick van Buren - 5 - Začal velmi dobře a s jeho náběhy měli hosté problémy. Postupem času ale uvadal, až byl střídán.

Christos Zafeiris - 5 - Stažení Hromady bylo logické a Zafeiris zahrál pochopitelně lépe. Výrazněji ale tentokrát vidět nebyl a nedá se říct, že bychom si kromě vítězné trefy vypracovávali více šancí.

Lukáš Provod - 6 - Potvrdil, že se mu teď daří. Nejdříve pohotově trefil břevno, pak dobře kopnutou standardkou asistoval na vítězný gól Chytila.

Lukáš Masopust - 5 - Přinesl na hřiště do vypjatého závěru zkušenosti. Slavia nakonec vítěznou branku vstřelila, byť sám Masopust výrazněji nezaujal.

Ivan Schranz a Oscar Dorley nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

16 - Sobota 25. 11. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
2 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Václav Jurečka
72. Mojmír Chytil

SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

20. Adediran

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    lucky-pilda     před 12 měsíci 27.11.2023 14:58 |  
    5 30

    Pro mě byl herně nejhorší hřišti Chytil. Naštěstí dal vítězný gól. Kromě jedné či dvou dobrých řešení mi ale přišel nevýrazný, jakoby bez zájmu, nedůrazný a váhající. Mick byl herně o dost lepší. V první půli se mi naopak hodně líbil Wallem a ve druhé Ogbu (tomu bych dal mezi 6 a 7) a Provod.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 27.11.2023 15:08 |  
      36 4

      Pro mě byl nejhorší Hromada (resp. z hráčů obou týmů byl ještě hrozný Nikl), který propadal v brejkových situacích soupeře, kvůli jejichž eliminaci a zastavování na hřišti byl.

      Chytil si své odvede a byl to dobrý nákup. Někdy je výraznější, jindy méně. Úplný tahoun, co by převyšoval ligu nebo nás, to není, ale pořád je relativně mladý (24) a je tu první půlrok, tak věřím, že třeba na jaře se může ještě posunout o kus výš.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Slávista 51     před 12 měsíci 27.11.2023 15:47 |  
        1 10

        Aby si nakonec nekončil, jako nejhorší hodnotitel, pane.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Flame     před 12 měsíci 27.11.2023 18:37 |  
      6 3

      Nic ve zlém, ale Chytil je jako jediný náš hráč v sestavě kola.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Karel13     před 12 měsíci 27.11.2023 20:03 |  
        5 1

        Nic ve zlém, ale na ispart, nebo kde ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Flame     před 12 měsíci 28.11.2023 12:55 |  
          6 0

          To je mi jedno, mě Chytilova hra líbí a asi není v repre. náhodou.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Votypkaj     před 12 měsíci 27.11.2023 15:11 |  
    32 1

    Já chápu, že hodnocení je děláno v kontextu celého zápasu a celkového výkonu, ale Wallem horší 6? V první půli kraloval na hřišti, asistence na gól, nádherné uvolnění v rohu, kdy potom nabil Jurečkovi na vápno, přihrávka za obranu Jurečkovi do brejku. Ano druhou půli už měl slabší, ale i tak pro mě hráč zápasu a minimálně 7

  3. Hodnocení Budějovice

    rybarmirek     před 12 měsíci 27.11.2023 15:16 |  
    8 3

    Zdravím,za mne hodnocení správně je to to,co jsem viděl na stadionu a potom i doma u televize.Hromada se trápí a ty jeho výkony těsně před prodloužením smlouvy byly asi spíše ojedinělé .Jinak v našem dresu toho kromě tvrdosti v minulosti moc nepředváděl nic proti němu nemám,ale jak zde někdo píše,třeba mu nesedí styl nebo prostě nevím na dnešní Slavii je to málo.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    pehacko     před 12 měsíci 27.11.2023 17:16 |  
    14 7

    Za me byl Burak z nasich utocniku nejlepsi a nejaktivnější. Jinak s hodnocením neni jak dal polemizovat. Mozna jeste Mandous nemel ani tu strelu do tyce a tam stacilo par cm. A bylo vy zajimave, zda by var videl tu ruku predtim a nebo by byla vlci mlha a neprukazny zaber.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      mig52     před 12 měsíci 27.11.2023 18:25 |  
      4 3

      Chtěl jsi snad naznačit, že chceš do brány Koliho!!?? :((((

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      lantsmit     před 12 měsíci 27.11.2023 18:30 |  
      4 6

      Jako jedinej z útočníků opět nedal gól a ani ho dát nemohl… z těch situací, do kterých se dokázal dostat

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        pehacko     před 12 měsíci 27.11.2023 19:18 |  
        17 3

        Delal svym neúnavným pohybem prostor pro ostatni a nebal se nabízet a hrat s balonem. Me se jeho hra libila.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          lantsmit     před 12 měsíci 27.11.2023 19:27 |  
          3 2

          Nikdo neříká, že hrál špatně. Ale pokud ho srovnáváš s Jurečkou a Chytilem, tak toho góla zase prostě nedal, ani to gólem nesmrdělo. A taky odehrál menší minuty než ti dva, takže by měl mít známku jenom za tu část zápasu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    kupik     před 12 měsíci 27.11.2023 17:58 |  
    12 0

    Dobrý odpoledne přátelé,
    nechci nijak rozporovat známky přidělené přítelem Alanorem,zastavil bych se u zápasu takovým celkovým pohledem.
    Jako plus musíme hodnotit urvaný 3 body.Vzpomeňte,že hodně zápasů po repre pauze vyznělo v náš neprospěch.
    Tentokrát to vyšlo díky tomu,že se trefili oba chlapci,kteří to mají v popisu práce.A velmi dobře jim v tom sekundoval
    Mick.Řekl bych,že vepředu dosti v pořádku,horší už to bylo hlavně v 1.půli za jejich zády.Nechci nikoho urazit,ale Jakub Hromada mě svým výkonem nepřesvědčuje o tom,že by měl nastupovat v základní 11.
    Jako další plus výkon beru výkon Lukáše Provodů.A to z toho důvodu,že jeho výkony již nejsou nahodilý,ale stabilně se snaží tlačit mančaft za výhrou.Ch.Zafeirise beru jaksi automaticky hodně do +,ale někdy by měl dát mičudu dříve od nohy.
    Trochu mínusuju stav hrací plochy,mám dojem,že za ty prachy by mohla bejt v lepší kondici.Naší hře rozhodně nenapomáhá.
    A zastavil bych se i u vyjádření p.trenéra Zápotočnýho.Možná by mluvil jinak,kdyby juknul na pár zápasů v Anglii nebo ve Skotsku.Pravda,náš I.Ogbu nehraje v zrovna v rukavičkách / možná v zimě jo /,ale vod toho tam přeci je.
    A surový nebo likvidační fauly jsem z naší strany taky nepostřehnul.Holt fotbal není Star Dance.
    Co však vidím jako varovnej prst je už několikátá branka po úniku soupeře při rozehrávání standartky hluboko na soupeřově půli.Na to asi dost bacha v dalších zápasech.Hra soupeřů bude dosti podobná.
    Souhrnem lze poděkovat za 3 bodíky a i snaživej,byť ne bezchybnej výkon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Flame     před 12 měsíci 27.11.2023 18:23 |  
      5 0

      Zdravím všechny a díky za "celkový pohled", myslím, že jsi to napsal velice dobře. Všechno rozhodují maličkosti a kvalita trávy nám opravdu škodí.(A myslím, že trávník není maličkost).
      Varovný prst je opravdu na místě, my se na góly dost nadřeme a dostáváme je po vlastních chybách, kdy je soupeři doslova darujeme. Já vím, že hrajeme na riziko, ale občas mi chybí koncentrace na celý zápas.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Plos     před 12 měsíci 27.11.2023 18:01 |  
    24 2

    Na Wallema seš zasedlej, nebo tomu už nerozumím. Dát mu horší 6, když mohl mít za zápas klidně 4 asistence…viz např. ten skvělej míč za obranu, kdy šel Buren sám na bránu, nebo to uvolnění u rohu a šance z ničeho pro Jurečku..Ano, druhý poločas nebyl tolik vidět, ale pořád z celkového pohledu jeden z nejlepších na hřišti (za mě nejlepší)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      lantsmit     před 12 měsíci 27.11.2023 18:27 |  
      0 8

      Čistě matematicky, pokud v první půli exceloval a dostal by za ni 10, spíše však 8-9, vzhledem k tomu, že to bylo spíš jen 30 minut než celej poločas, a taky byly soupeřem jen poslední Budějovice (a ne třeba Plzeň nebo Řím), tak za druhou půli to na víc než na čtyřku nevychází. Dohromady šestka za mě odpovídá.

      Hraje se 90 minut. Proto jsem se před časem ohrazoval proti Alanorově trojce Holešovi za výkon v Římě, kdy sice ztrátou míče namazal na první gól, pak ho vymíchal El Sharawy krátce před druhým, takže ok, za prvních třicet minut dejme tomu trojku, ale v dalších 60 minutách byl náš nejlepší hráč a držel nás v naději na dobrý výsledek… a vlastně 0:2 bychom za slušný výsledek i považovat měli. Vzhledem k síle AS, jakou ukazuje v Serii A. Celkově tedy Holeš za celých 90 minut minimálně pětka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Plos     před 12 měsíci 27.11.2023 19:21 |  
        9 0

        No dobře...já taky chci, aby Wallema bylo plné hřiště po celý zápas. Ale měříme teda všem stejně a vyčítáme to všem stejně intenzivně jo? Za sebe říkám, že prostě ne. Zafi měl třeba v minbulosti x zápasů, kdy nebyl ve hře a řešil to někdo takhle silně?
        Jako sorry, z toho písemného hodnocení cítím, že vlastně odehrál docela na hovno zápas. A to se na mě nezlob, to prostě není pravda. Naopak tam vůbec nejsou napsané jeho 2 velké momenty v zápase...

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          lantsmit     před 12 měsíci 27.11.2023 19:24 |  
          2 2

          Souhlas, že v tom slovním hodnocení to úplně vyjádřeno není. Já reagoval čistě na tu známku

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            lukas6novak     před 12 měsíci 27.11.2023 19:42 |  
            7 0

            ono je ve výsledku asi jedno jaký číslo dostane. ale v kontextu utkání a předvedeným výkonům ostatních se asi shodnem že byl nejlepší na hřišti. Já to měl jen ze stadionu ale když čtu různě komentáře tak z toho vychází že se většině líbil nejvíc a těch povedených věcí měl rozhodně nejvíce. Zároveň vyloženě nějakou hrubku neměl

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              lantsmit     před 12 měsíci 27.11.2023 19:47 |  
              3 2

              No… a tomu pořád odpovídá hodnocení známkou šest, pro někoho třeba sedm. Protože se asi shodnem, že většina hráčů a týmovej výkon byl tak někde kolem pětky.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                lukas6novak     před 12 měsíci 27.11.2023 19:54 |  
                7 0

                když to zakončím tak tu známku by většina vzala kdyby tam byl úplně jiný text. Přijde mi že se u něj moc hledají chyby co se u jiných přejdou a a třeba se tam vůbec nezmíní jeho výborný pas za obranu kdy poslal Jurečku (nejsem si úplně jistý) do samostatného úniku. A další věc je že stále nemá u nás pevně danou pozici což mu úplně nepomáhá v rychlejší aklimatizaci. Ale stejně bych řekl že Wallem mohl mít o stupeň lepší než zbytek. Takže on 7 a ty za ním 6

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      wimpy     před 12 měsíci 27.11.2023 18:32 |  
      15 0

      Vallem střídá úchvatný momenty s lacinejma ztrátama. Za sebe můžu říct, že mě se líbí moc a doufám, že se trenérovi podaří ho vybrousit.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 12 měsíci 27.11.2023 18:13 |  
    4 4

    Asi klasické autobusové utkání, zaplat bůh, že se takové utkání vyhrávají, historie se stejně nebude ptát jak to bylo krásné či ne. Celkem mě zklamalo, že nebylo vyprodáno, koukal jsem co lidí mělo najednou rodinné oslavy, nebo pracovní povinnosti a i jiné výmluvy, možná je lepší nic neříkat. Jasně počasí nebylo nejlepší. No hlavně řeči o nutnosti rozšiřování stadionu jsou opravdu úplně nesmyslné a to i z jiných důvodů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Karel13     před 12 měsíci 27.11.2023 19:59 |  
      19 0

      Nesmyslné je naopak hrát fotbal v takovéto době a takovém počasí. (Stejně jako hokej v květnu, někdy i při 30 stupních) ...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    mig52     před 12 měsíci 27.11.2023 18:29 |  
    3 4

    Indi vindy hodnocení není jednoduché. Za mne Hromada 2, Wallem 7 (nebo Ševčík 6). Ale beru jiné názory jiných.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    MarekB98     před 12 měsíci 27.11.2023 19:07 |  
    18 1

    Neviděl jsem celý zápas, ale Wallem předváděl dost "zafeirisovských" věcí, ten jeho přehled a pasy za obranu, to bylo něco úžasného. Za mě 7-8.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 28.11.2023 09:43 |  
      9 0

      Je to možné, že jsem Wallemovi nedal kredit za akce, za které by mu náležel. A jsem rád, že mě diskutující opravili.

      Obecně mám s Conradem zatím ten problém, že střídá velmi kvalitní věci s pasážemi, kdy na hřišti neexistuje. V tom mi připomíná třeba Berana, u kterého to ale bylo spíš dáno slabší fyzičkou. Právě Zafeiris je velmi platný i mimo práci s míčem. Napadá, těžko se přes něj přechází. U Wallema v tom zatím vidím značný nedostatek. Vím, že hraje spíš na křídelní pozici, ale i tam se dá dělat černá práce líp, viz Olayinka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        MarekB98     před 12 měsíci 28.11.2023 12:14 |  
        5 0

        Tohle uznávám, v některých zápasech Wallem převyšuje českou ligu (Budějovice, Tiraspol) a pak přijde zápas jako proti Plzni. Je vidět, že potenciál má v sobě velký, ale potřebuje ty výkony stabilizovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Rosi     před 12 měsíci 28.11.2023 15:32 |  
          4 0

          Přijde mi, že on bude hodně vyčnívat v takových těch zápasech kdy se hraje trochu divočina a on může balóny tlačit dopředu a vymýšlet průnikovky.....i oba uvedené zápasy by to potvrzovaly a já zcela s oběma souhlasím...takové to, kdy obrany nebudou úplně sevřené a bude se moct dát jak balón za obranu, nebo přejít 1 na 1 aniž by o metr dál stal další hráč a hned další....a celkem mě v tom utvrzuje i to, že v druhé půli už tak vidět nebyl a nepřičítal bych to tomu že on přestal hrát, ale celý tým začal hrát úplně jinak a zase jen obehravat a dobývat a to asi nebude úplně pro něj

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Rosi     před 12 měsíci 28.11.2023 15:36 |  
            2 0

            Prostě a jednoduše jakmile bude moct hrát vše dopředu a mít co vymyslet, tak asi budeme uneseni, pokud bude nucen hrát obehravanou tak a on bude muset dávat větší část míčů někde pod sebe tak o něm nebudem vědět...

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              MarekB98     před 12 měsíci 28.11.2023 21:27 |  
              1 0

              Souhlasím.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Pedro50     před 12 měsíci 27.11.2023 20:19 |  
    7 6

    Kuba sympaťák,ale fotbalová katastrofa.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    IJS     před 12 měsíci 27.11.2023 22:08 |  
    11 3

    Přesné hodnocení. Jak komentář, tak zámky sedí jak .... Dnes jsem si se zájmem přečetl hodnocení ve Sportu a tam je Tomič hodnocen jako jeden z nejlepších hráčů zápasu a má vyšší známku než Bořil! Po zápase jsem si myslel, že inkasovaný gól jde za Hromadou, ale když jsem viděl záběr ze zadní kamery, tak se Jakubovi omlouvám. Branka jde za Tomičem a jeho "barokním" bráněním! Přes Bořila by Ali takhle nepřešel! Otázkou pro mě je hra Wallema. Má výborné okamžiky, ale třeba 20 minut o něm na hřišti není slyšet! Něco trochu jako Matěj Jurásek - hráč okamžiku! K útočníků. Tentokrát dostávali dost balónů za obranu i do vápna, ale je to takové zbrklé. Nahrávky jdou na hráče, nikoliv do pohybu hráče, takže je to pomalé a statické. Ve druhé půli jsme opět začali hrát "házenou" a nejvíce tomu přispěl unavený Ševčík, který ale hrál v 1. půli výborně! Teď se budeme do konce podzimu klepat, aby se nezranil Oscar, protože není kdo by ho nahradil!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    yuta_watase01     před 12 měsíci 27.11.2023 22:38 |  
    5 4

    Pár postřehů k některým vybraným hráčům:

    Ogbu - nehraje špatně, ale je to takovej pes obranář a dost fauluje, čekal bych od něj větší dominanci a vůdcovství a něco navíc v té obraně, jako kdysi předváděli Deli či Ngadeu. To tam prostě není zatím. JE to taková hra na jistotu, bez chyb, ale lídrem zatím není.

    Hromada - já ho měl vždycky docela rád, loni hrál fakt solidně, ale letos je to průser. V tomto systému nestíhá, možná se na něm podepsalo to, že ztratil místo a teď když je na place, není to dobrý.

    Tomič - dopředu velmi slušný, dozadu ale velmi špatný. Není to první zápas, kdy naprosto laxně bránil, podcenil situaci a byla z toho branka. Ve srovnání s Douděrou je to tak 50/50, Douděra je ještě víc tahový, aktivní, víc ve hře, ale zase jeho centry a finálky často postrádají kvalitu. V bránění mají oba rezervy.

    Ševčík - tohoto kluka mám hodně rád. On má takový až nečeský styl hry. Obrovský akční radius, překvapivá řešení, s míčem u nohy se na něj dobře kouká, nebojí se a chce hrát, umí zrychlit/zklidnit hru, většinou skvěle vyhodnocuje situace. Zafeiris je individuálně určitě lepší a v 1 na 1, ale Ševova hra je daleko účelnější a s Provodem ve středu by byli skvělá dvojka.

    MvB - mně se jeho hra líbila. Několikrát zrychlil hru, skvěle sklepl míč, přesný v kombinace, neustále v pohybu, chuť do hry. Pokud bude takto hrát vždycky, aŤ klidně góly nedává, z jeho práce právě může těžit zejména Chytil, který je úplně jiným typem útočníka. Vím, že MvB je pro některý nedotknutelný a druzí ho přirovnávají ke Standovi, za mě svoji úlohu v mužstvu rozhodně má )))

    Provod - nejlepší hráč na place. Přišel, viděl, rozhodl. Nejprve krásná střela, poté skvělý centr. Musí hrát ve středu pole, tady není o čem...

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 28.11.2023 09:50 |  
      14 1

      Ogbu - za mě lídrem je a ligu převyšuje, i když minimálně Deliho řadím o kousek výše. Ty fauly byly tentokrát dost dány malým vzrůstem Alliho a úplně si nemyslím, že jich jindy dělá Ogbu hodně.

      Ševčík - nemyslím si, že hraje účelněji než Zafeiris, spíš naopak. Ševčík mi přijde lepší v ťukesu/kombinaci po zemi, ale umí dát i dobrý dlouhý pas. Zafeiris podle mě spíš zrychluje hru a je určitě průraznější směrem do vápna (plus má lepší defenzivní fázi, soubojovost). Ale teď po zranění se mi Ševčík líbí a přijde mi, že hraje víc dopředu než dřív.

      Van Buren - souhlasím s tím, co jsi napsal, ale s důležitou poznámkou, že mi přišlo, že takhle hrál Buren do vyrovnání, max 30 minut, pak se úplně vytratil. Svou úlohu v kádru má, za mě tedy spíš jako žolík nebo do rotace než do ideálního základu.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2023 09:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        stomir     před 12 měsíci 28.11.2023 12:34 |  
        7 0

        S většinou komentářů souhlasím. Viděl jsem o víkendu kus zápasu AS Řím - Udine a mělo to velmi podobný průběh jako náš zápas s Budějkami. Řím tam měl své hlavní hvězdy, mlel soupeře skoro celý zápas a drhlo mu to jako nám. Mraky útoků, střel, centrů do vápna a pořád tomu kousek chyběl, rozhodli to Dybalou cca v 83.minutě... Prostě je těžké takové zápasy vyhrát. Navíc mám pocit, že Plzeň dala lize návod, jak na nás v Edenu hrát. Pomohla by dle mého častější střelba z dálky a dorážet to. Třeba Ševčík teď hraje ok, ale střílí málo, Zafeiris to samé, Oscar není střelec. Kdybychom získali útočníka, který by dával góly v každém zápase jako Jurečka na konci minulé ligy, tak by i Sparta začala říkat, že druhé místo je vlastně fajn...

  13. Tráva v Edenu

    Mimoň     před 12 měsíci 28.11.2023 08:10 |  
    4 2

    Trápí mně trávník. Nevím proč poslední dobou to stále řešíme. Jinde s tím takový problém není.

    • Re: Tráva v Edenu

      SLAVIESTA     před 12 měsíci 28.11.2023 12:31 |  
      3 3

      Myslím, že v lize neexistuje klub, který by v posledních letech tolikrát dával nový trávník. O všelijakých, jistě velmi drahých, podpůrných zařízeních nemluvě. Vždy se to nějak okecá, přijde ujištění, že teď už to bude dobré a zase není. Kolikrát ještě?

    • Re: Tráva v Edenu

      fleder     před 12 měsíci 28.11.2023 17:31 |  
      5 0

      Jinde se o kvalitě trávníku hlavně nemluví, takže bych s tvrzením "jinde není takový problém" byl opatrný. Stačí se podívat na zápasy z FL v bedně, na čem se u nás hraje. Jeden z nejlepších je v Olmíku a jak vypadal, když na něm hrála repre, předtím dostal šílený záhul zápasů.
      A vem si, jaký "kvalitní" je trávník dlouhodobě o dvě stanice tramvají dál. Pro náš aktuální způsob fotbalu je to prostě otázka důležitá /a zaplatpanbu za ten fotbal/, ale občas mi přijde, že chceme mít pažit jak v Anglii.
      Ale pokud se nepletu, tak hlavní problém je s místem jako takovým. Eden stojí na místě bývalého rybníka/vodní plochy, navíc je trávník oproti úrovni povrchu ještě zahloubený. Takže osobně si tipnu, že podloží bude hrát dost velkou roli.
      Nemám dojem, že by se pro kvalitu trávníku u nás dělalo málo /viz ty různé lampy, svícení, jeho nahrazení zcela novým v akutním případě/ nebo péči o něj dělaly lopaty, co tomu nerozumí.

      • Re: Tráva v Edenu

        Dennis     před 12 měsíci 28.11.2023 18:39 |  
        3 0

        Pak je otázka, jestli není čas na kvalitní hybrid.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Harvey     před 12 měsíci 28.11.2023 12:41 |  
    15 19

    Hromada ukázal, že dokáže střed uhrát i ve dvojici (viz. jeho insane výkony ve středu pole s Oscarem). Tady se zas dělá z jednoho dvou výkonů po zranění všehoukazatel (a na impuls všehodementa lančmíta :DDD). Kdybych měl někoho poslat po dvou na hovno výkonech do hajzlu tak Ogbu nebo Jurečka už tenhle rok kopou za béčko. Jurečka spíš po tak 10 výkonech po sobě. A to ani jeden z nich nebyl po zranění. A Provod jak dlouho se vracel? Dopíči nechte Hromadovi pár zápasů na to naskočit z lavice, je to kluk, kterej se egem nikam netlačí a bude opět naprosto spolehlivej backup. Naprosto zlatej, ZLATEJ člen kádru. Kterej tu bude i ve chvíli kdy vaše vysněné hvězdy odejdou po sezóně a půl do hajzlu a budeme je zas rok nahrazovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Fačín     před 12 měsíci 28.11.2023 13:16 |  
      6 4

      My víme, že je to tvůj kámoš, tak ho bráníš. Ale fotbalista to je hroznej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      mig52     před 12 měsíci 28.11.2023 13:18 |  
      2 5

      No, my bychom mu třeba těch pár zápasů nechali, jen je problém, zda mu je dá JiT?! Tož tak, ty dopíči. Fuj :(((

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 12 měsíci 28.11.2023 13:34 |  
      9 1

      lidsky proti Kubovi vůbec nic nemám, ale fotbalově to opravdu dobrý není... u něj mi tam dlouhodobě (a to už asi bohužel jiný nebude) chybí větší fotbalovost, technika, kreativita, fotbalový myšlení, lepší a rychlejší práce s míčem...

      když to srovnám s Oscarem, Ševčíkem, Zafeirisem, Provodem, tak ti kluci jsou fakt o level, o dva někde jinde... a myslím si, že ve Slavii, i na pozici DZ, by měli hrát komplexnější hráči...

      jinak pokud je se svojí pozicí v mužstvu spokojen, nedělá problémy v kabině, a nemá nějak vysokej plat, tak ať v mančaftu nadále je, pokud s tím takto souhlasí i realizační tým... já s tím nemám sebemenší problém, ale do základu to přes výše zmíněné hráče prostě není...

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Harvey     před 12 měsíci 28.11.2023 13:48 |  
        3 16

        Práci s míčem má Hromada v rámci ligy naprosto dominantní, proto míče pod tlakem neztrácí a spoluhráči si s ním i díky převážně nižšímu postavení, mohou kdykoliv pomoct z tlaku.
        Že není kreativní by mi vadilo, kdyby o svých limitech nevěděl a snažil se neúspěšně o průnikovky nebo výlety do vápna (jako to dělá převážně neúspěšně a nebezpečně pro vlastní tým Ogbu). Já hrával za Žižkov a co vím od kluků ofenzivních ze zálohy, tak nejlíp, bez limitů, se jim dopředu hrálo, když věděli, že za sebou mají opravdu spolehlivou šestku. A tou Kuba je. A snad s vyjímkou Oscara, Holeše či Kalvacha, není v lize lepší. Herně je někde na úrovni Hromady ve Spartě Laci a ten, troufnu si říct, bere tak minimálně trojnásobek toho co Hromadič. Tak si važme toho, co máme.
        Já jsem vždy pro zkvalitnění jakéhokoliv postu, ale nikoliv za cenu hloubky kádru.


        Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2023 13:49) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 12 měsíci 28.11.2023 15:18 |  
          7 2

          v práci s míčem naprosto dominantní? to bych si netroufl říct snad ani o Oscarovi, kterej se tomu velmi blíží...

          a Laci je dle mýho názoru úplně jinej typ hráče, kreativnější dopředu se slabší defenzivní prací, prostě opak Kuby...

          ono už spousta mančaftů od toho hrát s klasickým DZ, nebo teď podle moderního žargónu se šestkou, dost upouští, včetně nás... proto ve středu hrají komplexní hráči jako Oscar a Zafeiris, popř. teď Ševčík, nebo Provod může hrát taky níž, kde před zraněním hrál a skvěle...

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Alanor (admin)     před 12 měsíci 28.11.2023 15:22 |  
            9 0

            Ano, to je dobrý point, nakolik ještě bude mít klasický DZ v moderním fotbale místo. Jak jsem psal níže, tak Hromada jen úplný bořič není a kombinuje nadprůměrně, ale co se týče kreativity, tak je jasně pod úrovní Oscara, Zafeirise, Ševčíka i Provoda.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            SLAVIESTA     před 12 měsíci 28.11.2023 20:41 |  
            4 3

            Práci s míčem nemá naprosto dominantní zdaleka ani ve Slavii, natož v lize. Je to naprosto průměrný fotbalista.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Pedro50     před 12 měsíci 29.11.2023 19:57 |  
          1 1

          Kubu mám rád, ale byl jednoznačně nejhorší na hřišti ze slávistů. Dominantně se připletl k inkasovanému gólu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 28.11.2023 15:18 |  
      7 1

      Pro Hromadu je to nevděčná role, že se nemůže rozehrát za béčko a že chce trenér šetřit lídry, tak ho šoupne rovnou do základu místo toho, aby šel třeba dohrát v klidu 20-25 minut, kdy vedeme. A v tom základu je to vidět, že mu to drhne tak, že musí být o půli stažený. Momentálně je fakt mimo pozičně, vyhodnocováním situací, což by za normálních okolností měly být jeho silné stránky.

      Co se týče dlouhodobějšího uplatnění, tak by si své místo v kádru obhájil, ale pro mě je to podobně jako u Ševčíka jen za okolností, kdy bude zdravý. A v roce 23 měl dvě relativně delší absence. Kdyby se to mělo stát pravidlem (spolu s časem na získání formy), tak to bude hráč na baterky...

      Jinak souhlasím, že po technické stránce Hromada žádné kopyto není. Míč mu nepřekáží a rutinní kombinaci zvládá na ligu nadprůměrně. Vyložený bořič jako třeba ex-zlínský Conde (akorát jsem koukal, že s Curychem porazili Young Boys a vedou ligu) to není, ale kreativní hráč, co s tím míčem něco extra vymyslí, to pochopitelně také není. Ale takových je na tomto postu při požadavcích na defenzivu minimum a jsou v top klubech.

      Takže za mě je to u Hromady vyloženě otázka zdraví.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Barlblog     před 12 měsíci 28.11.2023 19:00 |  
        5 2

        Nesouhlasím se závěrem. Hromada od začátku roku nehraje. Je to způsobeno problémy se zdravím, ale takový Ševčík má potíže ještě větší a trenér ho prakticky hned použije v základní sestavě (O rozumnosti takových kroků můžeme diskutovat). K čemu máme hráče v kádru a to i na evropské soupisce, který minuty nedostává a pokud je dostane, pak je střídán o poločase. Stejný případ jako Kačaraba, který má svoje přednosti, ale kvalitou na kádr nedostačuje.

        Z jakého důvodu tady budeme ty hráče mučit, když snad jsme schopni zajistit nové, mladší/vhodnější hráče, kteří posunou naši hru a pomohou odstranit problémy jako absence přímočarosti, střelba z dálky, absence levé nohy do rozehrávky, atd. Je to nefér hlavně pro ty, které tu v kádru moříme, protože si myslím, že Hromada je schopen hrát základ nebo být minimálně důležitý člen kádru všude mimo Spartu a Slavii. Stejné je to u dalších "obvyklých podezřelých".

        Přestupní období se blíží a když k nám někdo přestoupí, bude asi očekávat nějaký čas na hřišti, možná dokonce evropskou soupisku, jednoduše, budeme mu muset udělat místo. Nechceme prodávat klíčové hráče, peníze snad jsou, tak kdo půjde z kola ven? Sportovní otázka je jednoduchá, jsme schopni sehnat na pozici Hromady lepšího hráče do našeho systému? Pokud ano, pak není o čem.



        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 12 měsíci 29.11.2023 17:45 |  
          3 0

          Ne každý je ochotný plnit tuto roli, kterou teď má Hromada a právě je i složitá v tom, že za měsíc třeba dostane jeden poločas. Spousta hráčů by se ti na to po pár měsících vykašlala. Je lepší, mít na takové pozici Hromadu, než třeba nějakého osmnáctiletého kluka, který potřebuje hrát. Na lavičce se nic nenaučí, to je lepší, když někde hostuje a hraje pravidelně. A až ten osmnáctiletý kluk přeroste nejen Hromadu, ale ještě se dorovná Ševčíkovi, tak si ho stáhnout. Pak by hrál pravidelně i u nás.
          Proč je Hromada na soupisce pro Evropu? Vždyť máme na daném postu podstav i pro ligu, tak ještě úmyslně nedáme na EL soupisku hráče, co umí hrát ve středu pole? Vždyť tím bychom si střelili do nohy a ještě v září mohli vyčítat, co jsme to provedli.
          Ševčík do Moldavska neodcestoval, venku je počasí jaké je a klidně se může stát, že se ti Zafeiris či Oscar nachladí anebo nedejbože zraní a budeš to muset lepit buď hráči, pro které to není přirozená pozice anebo máš v záloze někoho, pro kterého to je přirozená pozice. Za mne je mnohem lepší variantou, aby tam hrál Hromada, než třeba český James Milner (Masopust).
          Oscar je prakticky nonstop na hřišti, i za rozhodnutých výsledků ho tam držíme po celý zápas, což je za mne špatně. Místo toho by třeba Hromada mohl jednou za čas dostat aspoň 20-30 minut, prospělo by to oběma. Hromada by byl v pravidelném herním rytmu, u Oscara by se částečně eliminovalo riziko zranění. Z lavičky v letošní sezóně naskočil pětkrát a odehrál dohromady 35 minut, když si vezmeš, že na lavičku se dostal v letošní sezóně již čtrnáctkrát, tak to není moc...

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Barlblog     před 12 měsíci 29.11.2023 22:55 |  
            1 0

            Točíme se v kruzích. Jsme schopni sehnat na pozici Hromady lepšího hráče do našeho systému? Ano / Ne.
            ----
            Každý večer se neopájím nenávistí k Hromadovi. Přeju mu zdraví, úspěšnou karieru. Klidně v našem dresu. Ale musí ukazovat výkonnost. V 95. minutě může Oscara střídat osmnáctiletý odchovanec z B týmu, ne Hromada.

            K tvým bodům:
            1. Lepší hráč by možná odehrál víc než poločas a umožnil tak pošetření Oscara, Zafeirise, Ševčíka (Aby ten nemusel hrát anglické týdny, když je po nich vždy zraněný...)
            2. Já chci hráče, kteří chtějí tlačit na základní sestavu. Chtějí z ní dostat Masopusta, Bořila, Ševčíka. Poslední dva roky nemáme titul, mentalita hráčů hrála nezanedbatelnou roli.
            3. Podívej se na moje příspěvky v létě. Psal jsem, že máme díru uprostřed pole, že se nemůžeme spolehnout zdravotně na spoustu hráčů a že Oscar se Zafeirisem hrají všechno a vystavujeme se riziku. Kdyby to bylo na mě, posila do středu - minimálně na ligu, by tu už celý podzim byla a aklimatizovala se.
            4. V dané situaci Hromadovu nominaci na evropskou soupisku nikde nekritizuju. Žádná jiná alternativa nebyla k dispozici. Dovedu si představit, že v Tiraspolu něco odehraje.
            5. Dívám se do budoucna, na jaře budeme moci udělat tuším tři změny na soupisce pro evropské poháry. Podle mě by měl být Hromada jednou z těch změn a jdu ještě dál a tvrdím, že by neměl v kádru působit vůbec.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 12 měsíci 02.12.2023 14:35 |  
              0 0

              Kdybychom byli schopni přivést někoho lepšího, tak už by tady snad byl.
              Ano, za tu minutu na hřišti bych to neposral snad ani já, odehrát ji může i osmnáctiletý odchovanec, ale dá mu to něco? Já si myslím, že 90 minut v ČFL je pro něj přínosnější, než lavička a pak minuta na hřišti v 1. lize. Můžeš to tak udělat dvakrát, třikrát, ale trápit ho tak třeba celý půlrok? To by nikomu neprospělo.
              Ono to není jen o zbytečném přetěžování Oscara. Holeš za podzim (2 168 minut - počítám to včetně repre) stihl odehrát skoro stejně minut jako za celou loňskou sezónu (2 562 minut)! A už má mít problém se svalem. Přitom bylo spousta zápasů, kdy mohl jít dolů. Ale drželi jsme ho v základu, co to šlo. I když třeba nehrál úplně dobře a to tam máme spousta variant, kým mohl být vystřídán.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      mig52     před 12 měsíci 29.11.2023 08:31 |  
      4 2

      K Hromadovi se vyjadřovat nebudu, udělali to jiní. Jen, že mám Kubu rád a přeju mu, ať mu drží zdraví. Ale napsat, že bys poslal po dvou výkonech do hajzlu Ogbua, to musíš být opravdu odborník !!

  15. Wallem

    p!erreCORE     před 12 měsíci 28.11.2023 19:37 |  
    8 1

    Viděl jsem jenom první půlku, ale nejvíc mě zaujal Wallem. Dával tam jednu geniální průnikovku za druhou a bylo z toho i několik šancí. Celkově mám jeho i jeho hru rád a věřím, že se u nás bude pár let jen zlepšovat.

    • Re: Wallem

      Taky     před 12 měsíci 29.11.2023 12:05 |  
      11 0

      Druhou půlku už tak vidět nebyl, což je jeho slabina, ale to je zmíněno v Alanorově hodnocení.
      Taky mu věřím, v zimní přípravě dostane poprvé medicínu zvanou "Trpíš? Jen Houšť!" a na jaře to bude pecka...

      • Re: Wallem

        p!erreCORE     před 12 měsíci 29.11.2023 20:27 |  
        5 0

        Toto, cituji: "Trpíš? Jen Houšť!", je ovšem geniální! Jakožto jazykozpytec amatér vrním blahem :)

        • Re: Wallem

          Taky     před 12 měsíci 30.11.2023 12:32 |  
          3 0

          Díky, je mi potěšením potěšit. :-)