Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - České Budějovice 2:1

Sérii posledních sedmi soutěžních zápasů v roce 2023 začala Slavia v Edenu výhrou proti Českým Budějovicím 2:1, o kterou se postarali Jurečka a Chytil. Mnoho dalších šancí zůstalo nevyužito, Slavia o výhře rozhodla až v 72. minutě.

Trenér Trpišovský po reprezentační přestávce nechal na lavici náhradníků hned několik hráčů, kteří měli v národních týmech velké vytížení. Nehráli tak Holeš, Oscar, Zafeiris či Provod. Ve stoperské trojici nastoupili Vlček, Ogbu a Bořil, na krajích hřiště Tomič a Wallem, ve středu zálohy Ševčík s Hromadou a před nimi Jurečka. Útočné duo nastoupilo tentokrát ve složení Chytil, van Buren. Hostům chyběl vykartovaný stoper Havel, jen na lavici začal exslávista Čermák. Jiný bývalý slávista Hellebrand však hrál v základní sestavě stejně jako nebezbečný Alli a útočník Adediran, o kterého se Slavia zajímala na konci letního přestupního období. S výkopem zápasu spustila Tribuna Sever výrazný ohňostroj, který trval téměř minutu, několik dalších minut pak hřiště halil dým. Eden se z branky radoval v době, kdy se dým rozplynul. V sedmé minutě se totiž k rohovému kopu postavil Petr Ševčík, jeho centr usměrnil Conrad Wallem a na zadní tyči poslal do sítě nehlídaný Václav Jurečka - 1:0! V 15. minutě šli slávisté do brejku, van Buren uvolnil Wallema, ten se snažil přehodit Šípoše, jenže brankář hostů míč zasáhl a byl z toho jen roh. Na levé straně se pak krásně uvolnil Wallem, do vápna nabil Jurečkovi, ten jen sestřelil bránícího hráče hostů. Slávisté se dostali do pohody a obléhali vápno Budějovic, další střelu Chytila zase zablokoval někdo z obránců na roh. Po něm hlavičkoval van Buren na bránu, jenže Šípoš míč chytil a rychle rozehrál do protiakce Allimu. Ten se proti Tomičovi s Hromadou lehce uvolnil, ve vápně předal Adediranovi, který prostřelil dva obránce i brankáře Mandouse - 1:1. Na začátku 29. minuty si na parádní míč Tomiče nabíhal do vápna Chytil, ve vyložené šanci ale prakticky netrefil vůbec míč. Slavia hrála dobře a vytvářela si střelecké příležitosti. Hromada vystřelil zpoza vápna jen do středu brány, velká šance Jurečky pak skončila těsně vedle brány. Gólem mohla skončit i patička Chytila, Šípoš ovšem zasáhl výborně. Na druhé straně ovšem zahrozil střelou zpoza vápna Suchan, Mandous míč sebral. Van Buren to zkusil střelou z velké dálky, ta neměla příliš šancí na úspěch. Mick van Buren se snažil následně projít středem hřiště, což mu nevyšlo a to už byl konec poločasu. V něm Slavia měla výraznou střeleckou i herní převahu, ale nepřesnosti ve finální fázi a špatné volby řešení společně s trestuhodným bráněním situace po vlastním rohovém kopu znamenaly, že byl poločasový stav zápasu nerozhodný.

Do druhého poločasu nahradil Jakuba Hromadu, který už měl na kontě žlutou kartu, Christos Zafeiris. První střelu druhé půle si připsal van Buren, z otočky mířil k tyči, kde však byl připravený Šípoš. Zafeirisova střela pak byla zablokovaná na roh. Frustraci v hlavách fanoušků zvýšily akce v 56. minutě, kdy jak van Buren tak Jurečka v dobrých pozicích zvolili otočku k vlastní bráně. Pak střílel Ševčík, i jeho pokus skončil jen rohovým kopem. Po hodině hry přišli na hřiště Provod a Masopust místo van Burena a Tomiče. Centr Provoda byl pak příliš prudký na to, aby s ním mohl Wallem něco kloudného vymyslet. Nadějné pozice přicházely prakticky každou útočnou akci, jenže kloudné řešení, které by vedlo k vyložené šanci, prostě nepřicházelo. Naopak na druhé straně Suchanova střela orazítkovala tyč, ovšem přišla po očividné ruce Adedirana, takže branka by nejspíš neplatila. To střela Provoda do břevna by bývala jednou z nejhezčích branek kola, chyběly centimetry. Když už to začínalo vypadat, že by Slavii mohla hrozit ztráta bodů, nacentroval Provod z přímého kopu od postranní čáry, v chumlu hráčů se míč odrazil od stehna Mojmíra Chytila do brány a Slavia znovu vedla - 2:1. Velká šance Bořila opět skončila jen zablokovaná a následně střílel Vlček levačkou z 25 metrů nad bránu. Krásný průnik Bořila do vápna skončil přihrávkou na Provoda, kterou na poslední chvíli někdo z hostů zasáhl a z šance zase nebylo nic. Jinak ale Slavia hrála jen udržovací fotbal a snažila se především nepůjčit míč soupeři než vstřelit pojišťovací třetí branku. V 90. minutě hlavičkoval v těžké pozici po centru z přímého kopu Schranz, míč mířil vysoko nad bránu. V nastaveném čase Provod po brejku střílel slabší nohou jen do středu brány, kde byl Šípoš, zpoza vápna to zkusil i Ogbu, ten minul. Na pár vteřin nastoupil i Oscar, ale hned po jeho nástupu na hřiště pískl rozhodčí konec zápasu. Slavia tak splnila povinnost a zvítězila nad papírově slabším soupeřem, ovšem jen nejtěsnějším jednobrankovým rozdílem.

Trenér Českých Budějovic Tomáš Zápotočný řekl k utkání: "Vezmu to zeširoka. Chci smeknout před hráči. Dnes ukázali nějaký směr, kterým se můžeme odpíchnout ode dna tabulky. Odehrát takový zápas proti takovým borcům, to mě hřeje na srdci. S taktikou, jakou jsme do zápasu šli, jsme soupeře ztrestali krásným gólem. Mrzí mě, že jsme obdrželi góly ze standardek. Připravovali jsme se na to, ale Slavia to svou kvalitou vystupňovala a asi zaslouženě vyhrála. Pro mě se odvoláním Marka Nikla nezměnilo nic. Byl to pro nás šok, ale nebudu to dále komentovat, respektuju to, jak se sportovní vedení rozhodlo, fotbalový život to přináší. Je to pro mě samozřejmě citlivé, protože fotbalově jsme šli poslední roky s Markem Niklem společně. Stalo se to ve čtvrtek, v pátek máte předzápasový trénink, nebyl na nic čas. Jsem rád, že na klucích na hřišti to nebylo nijak vidět. Věřím, že se dobře připravíme na domácí zápas s Hradcem Králové. Jsem naštvaný na hráče, že první gól nedohráli na zadní tyči. U druhé branky je to hloupost Martina Sladkého, nemůže takhle faulovat u postranní hráči. Nebudu brečet, že sudí připískávají Slavii, ale vadí mi, že naši hráči jsou okopávání. Mám na to svůj názor, ale je to složité. Když hrajete na Slavii před plným stadionem, každá hráč se chce vybičovat. Doma proti Hradci to bude úplně něco jiného. Mám teď skvělý vnitřní pocit z hráčů, ale je jen na nás, jak se připravíme na další zápas. Hráčům jsem říkal, že nechceme dostávat hloupé góly, aby se o nás říkalo, že hrajeme naivně. Je pro nás pozitivní vizitkou, že soupeř musel nasadit reprezentanty, aby nás porazil."

Za Slavii přišel zhodnotit zápas při zranění Jindřicha Trpišovského Jaroslav Köstl: "Utkání se nám hodnotí dobře z pohledu výsledku. Jsou to tři body proti Budějovicím stejně jako proti jakémukoli jinému soupeři. Cesta k výsledku byla trochu lopotnější, ale začali jsme dobře, trefili jsme se přímo z rohu v ligovém zápase po dlouhé době. Po dalším rohu ale přišel brejk soupeře a bylo to 1:1. Zareagovali jsme ale dobře, soupeř sice hrozil z brejků, ale kluci vzadu to zvládali dobře. V druhé půli náš výkon gradoval a budeme se bavit o zaslouženém vítězství. V trenérském kolektivu děláme vše jako tým, nehledíme na to, kdo je odpovědný za standardky. Sestava vykrystalizovala z toho pohledu, že v ní bylo dost hráčů, kteří s námi zůstali v reprezentační přestávce. U Oscara a Zafeirise jsme měli komplikace, ti hráli až v úterý a vraceli se později, měli individuální program až do dnešního dne, klobouk dolů před Zafim, jak to zvládl. Holeš má problém s přitahovačem a je pravděpodobné, že s námi ani neodletí do Moldavska, Douděra také cítí jistý diskomfort. Budějovice do toho šly ofenzivněji i kvůli našim ztrátám. Vlček to měl dnes zvlášť obtížné na Alliho, ale zvládl to. Liga se trošku vyrovnává, myslím, že je to dobře. Je konec listopadu a je tu skoro plný stadion, to je super, jak lidi chodí na fotbaly. Jindra absolvoval skoro celý trénink, byl tu dnes s námi od odpoledních hodin, takže jsme společně konzultovali přípravu. Zkoušel koučovat tým, ale bylo mu to nepříjemné. Je vidět, že i trenér jde do všeho naplno. Včera udělal osudovou chybu, šel do druhého baga, než obvykle. Až se vyléčí, tak do toho zase vlétne. Nevyčítáme hráčům to, že góly nedají, vyčítáme jim řešení těch situací. Finále těch situací nebylo takové, jak by mělo být, hodně jsme ti situace přehrávali, nedařilo se nám akce zakončovat, chyběla v pokutovém území přímočarost. Dnes bylo vidět, že trávník není úplně v optimální kondici, byl to jeden z důvodů, který nám ten zápas ztížil. V Olomouci to byla oproti dnešku nádhera a ten trávník tomu pomohl. Na pozici pod útočníky nastupoval doteď Provod, dnes tam byl Jurečka, hrával tam i Wallem. Moc alternativ tam nemáme, někdy si takto pomůžeme třetím útočníkem. Všechno to jsou góloví hráči, to je v naší lize důležité. Ze začátku sezóny měl Jurečka výkyvy formy, za normálních okolností by tam asi hrál Provod."

16 - Sobota 25. 11. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
2 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Václav Jurečka
72. Mojmír Chytil

SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

20. Adediran

Komentáře (187)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - České Budějovice

    hajnej     před 12 měsíci 25.11.2023 17:01 |  
    7 0

    Do nich!!!

  2. Re: Slavia - České Budějovice

    navzdyslavia     před 12 měsíci 25.11.2023 17:10 |  
    3 0

    Hlavně 3 body. Na krásu bych dneska nehrál.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      mig52     před 12 měsíci 25.11.2023 17:20 |  
      4 2

      To si tu přejeme už hodně dlouho. Snad to vyjde.

  3. Re: Slavia - České Budějovice

    pehacko     před 12 měsíci 25.11.2023 17:16 |  
    1 2

    SESTAVA: Mandous – Vlček, Ogbu, Bořil – Tomič, Ševčík, Hromada, Wallem – Chytil, Jurečka, van Buren

  4. Re: Slavia - České Budějovice

    zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 17:20 |  
    7 0

    Prádelna další ztráta v Hradci jen plichta 1:1. Tak kluci dneska 3 body!!

  5. Re: Slavia - České Budějovice

    zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 17:21 |  
    1 0

    Sestavy a statistiky
    Sestavy:
    A. Mandous - T. Vlček, I. Ogbu, J. Bořil - M. Tomič, P. Ševčík, J. Hromada, C. Wallem - V. Jurečka, M. Chytil, M. van Buren.

    Náhradníci:
    O. Kolář, S. Sinyan, L. Masopust, M. Tijani, C. Zafeiris, S. Tecl, L. Provod, M. Oscar, A. Dumitrescu, B. Ogungbayi, I. Schranz.

  6. Re: Slavia - České Budějovice

    pehacko     před 12 měsíci 25.11.2023 17:30 |  
    3 7

    Buracek dneska hattrick, kdyz ma ten sty zapas!

  7. Re: Slavia - České Budějovice

    eye     před 12 měsíci 25.11.2023 17:33 |  
    3 0

    Tuguldur Gantogtokh ani na lavičce...

  8. Re: Slavia - České Budějovice

    Hlavis     před 12 měsíci 25.11.2023 17:46 |  
    5 11

    Sestava smrdí solidním podceněním….

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Slávista 51     před 12 měsíci 25.11.2023 18:01 |  
      5 1

      Výhra je na místě při jakékoliv sestavě !

  9. Re: Slavia - České Budějovice

    fero2     před 12 měsíci 25.11.2023 17:54 |  
    2 2

    Dá někdo strem?Díky

  10. Re: Slavia - České Budějovice

    Sherudan     před 12 měsíci 25.11.2023 18:11 |  
    2 0

    A je tam!!!

  11. Re: Slavia - České Budějovice

    Arya     před 12 měsíci 25.11.2023 18:21 |  
    4 1

    tvl co to tam vyvádíte

  12. Re: Slavia - České Budějovice

    smichov_2     před 12 měsíci 25.11.2023 18:21 |  
    5 4

    Hromadův gól. Šílený.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Tacit     před 12 měsíci 25.11.2023 18:53 |  
      5 0

      Hromadův a Tomičův.
      Hezky si je Ali povodil. Pěšáky.

  13. Re: Slavia - České Budějovice

    Arya     před 12 měsíci 25.11.2023 18:24 |  
    5 6

    za tohle prostě všechny profackovat

  14. Strašný

    houston (přítel SN)     před 12 měsíci 25.11.2023 18:25 |  
    12 2

    Na nás stačí jedna střela na branku a je zle...

  15. Takhle jednoduchej útok jsem

    Slávista 51     před 12 měsíci 25.11.2023 18:27 |  
    4 1

    od našich hráčů dlouho neviděl a asi neuvidím.
    Při tý jejich ů házený " !

  16. Re: Slavia - České Budějovice

    Slávista 51     před 12 měsíci 25.11.2023 18:29 |  
    1 0

    Tak snad začnou hrát fotbal !

  17. Re: Slavia - České Budějovice

    cheero     před 12 měsíci 25.11.2023 18:42 |  
    5 0

    Tak doufám, že nebudu mít zkaženej tejden. Šance sou, ale prostě ho nedají.

  18. Re: Slavia - České Budějovice

    ervin     před 12 měsíci 25.11.2023 18:43 |  
    4 0

    Tak jsem se těšil celých 14 dní na fotbal a ono tohle, ještě máme druhou půli tak snad.

  19. Re: Slavia - České Budějovice

    Alanor (admin)     před 12 měsíci 25.11.2023 18:45 |  
    26 3

    Hromada je katastrofální. O poločase čekám jeho stažení. Stejně hrozný je na druhé straně Nikl.

    Bylo by trestuhodné ztratit s tak slabým soupeřem.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      amon     před 12 měsíci 25.11.2023 18:52 |  
      11 0

      Jestli ho ted nevyndaj, tak do par minut ma druhou zlutou a jsme v riti

  20. Re: Slavia - České Budějovice

    Arya     před 12 měsíci 25.11.2023 18:48 |  
    3 7

    proč je po repre pauze vždycky takovej herní útlum

    • Re: Slavia - České Budějovice

      mig52     před 12 měsíci 25.11.2023 18:53 |  
      7 10

      Protože JiT pošle na hřiště z poloviny béčkovou sestavu. Hráče po návratu šetří, to je naše specialita. Na západ od hranic se nastupuje v plné palbĕ, u nás..... .

  21. Re: Slavia - České Budějovice

    pehacko     před 12 měsíci 25.11.2023 18:49 |  
    7 1

    My mame tolik náznaku a talent z toho udelat uplny hovno. Musi dolu hromada za Oskara a Zafi za nekoho z trojice vepredu. Nejhorsi je zatim chytil. Mozna bych dal dolu i stopera a poslal Provoda! Prece je musime přehrát fotbalove a ne zase stavet sestavu podle soupere.

  22. Re: Slavia - České Budějovice

    yuta_watase01     před 12 měsíci 25.11.2023 18:50 |  
    11 1

    Tvl, vždyť ty Budějovice jsou zralý na bůra, dneska prostě nemůžeme za žádnou cenu ztratit body ! :/

    Štve mě naše laxní bránění, zbytečně si to komplikujeme. Tomič v obranné fázi špatný a Hromada na hřišti zbytečný, musí přijít někdo kreativnější.

    Dost se mi líbí trio Ševčík-MvB-Wallem, na ty se hezky kouká a na place si vyhoví.

    Vyhrajeme...ale jsou to zbytečný nervy

  23. Re: první poločas

    zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 18:51 |  
    11 1

    I na tu bídu to mělo, být 3:1. Bohužel opět soupeř hrající o záchranu a my se s ním trápíme, tohle jsou přesně utkání, které dlouhodobě nezvládáme.

  24. Re: Slavia - České Budějovice

    o5aradecek     před 12 měsíci 25.11.2023 18:51 |  
    6 7

    Zatím to vypadá na další "užitečnou facku". :-)

  25. Re: Slavia - České Budějovice

    martyni (přítel SN)     před 12 měsíci 25.11.2023 18:53 |  
    13 2

    Co blbnete, dyt je hrajem dobre, drave, plno sanci.. tohle dame.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Stoormzender     před 12 měsíci 25.11.2023 18:54 |  
      4 2

      Máš pravdu, ale když vidím Jurečkovo zakončení....jasně, dal gól, ale jinak je to strašný v koncovce

      • Re: Slavia - České Budějovice

        necich     před 12 měsíci 25.11.2023 18:56 |  
        4 1

        Kdežto Mick má zakončení jako Messi..:)

    • Re: Slavia - České Budějovice

      mig52     před 12 měsíci 25.11.2023 18:56 |  
      3 4

      No nazdar

    • Re: Slavia - České Budějovice

      zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 19:20 |  
      2 2

      Potěš koště.

  26. Re: Slavia - České Budějovice

    Rosi     před 12 měsíci 25.11.2023 18:54 |  
    6 8

    Za mě rozhodně vůbec ne špatné....tlačíme se do brány a golovek....tak tomu nebývá vždy.....super výkon Wallem a Mick.....a navíc se dnes ukazuje jaký rozdíl má mít ofenzivního stredaka na hřišti....přijde mi to přímočařejší, ne tolik přihrávek na jistotu kolem vápna nebo zpátky na půlku....já jsem v klidu, tohle dáme v pohode

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Rosi     před 12 měsíci 25.11.2023 18:58 |  
      2 1

      To,že nevedeme o 2 nebo 3 góly je jen tím, že takhle nehrajeme častěji....na post ofenzivního stredaka bych se zaměřil přes zimu především ikdyby to měl být jediny příchod....poradny hráč co bude tvořit jako dnes to zkouší Ševa

  27. Re: Slavia - České Budějovice

    SLAVIESTA     před 12 měsíci 25.11.2023 18:56 |  
    11 8

    Bezradnost ve vápně slabého soupeře je zarážející. Vždy jsem hájil van Burena, ale to je druhej Tecl.

  28. Re: Slavia - České Budějovice

    rfslavia     před 12 měsíci 25.11.2023 18:57 |  
    8 2

    takhle blbe se vzadu nezajistujou chlapy ani v divizi

    Schranz na plac, druhou puly je smetem snad

  29. Re: Slavia - České Budějovice

    Cedar     před 12 měsíci 25.11.2023 19:00 |  
    4 0

    Poločasové poznatky z Edenu:
    Vnucena hra soupere ktery hraje to na co ma a dobre z jejich pohledu, hlavicky, souboje jako venku, chybi dynamicky stred. Zmeny: kombinace po zemi, zpetne prihravky ve vapne, strelba z vapna a dorazky, roztahnout hru, prenaset balon, Zafe a Osky na plac, rychleji otacet hru a vse po zemi.

  30. Re: Slavia - České Budějovice

    pehacko     před 12 měsíci 25.11.2023 19:02 |  
    2 0

    Uz se svléká Zafi

  31. Re: Slavia - České Budějovice

    LukySKS     před 12 měsíci 25.11.2023 19:07 |  
    1 0

    nemá někdo funkční stream? Ty nahoře už nefungují :/

  32. Re: Slavia - České Budějovice

    ervin     před 12 měsíci 25.11.2023 19:15 |  
    2 2

    Kopali jsme osm rohů ale že by se toho musel někdo bát? Zakopnutej balon.

    • Re: Slavia - České Budějovice

          před 12 měsíci 25.11.2023 19:16 |  
      3 0

      Z jednoho jsme dali gola.

      • Re: Slavia - České Budějovice

        ervin     před 12 měsíci 25.11.2023 19:21 |  
        1 2

        To je málo.

        • Re: Slavia - České Budějovice

              před 12 měsíci 25.11.2023 19:28 |  
          1 0

          Momentálně ano, bohužel.

  33. Re: Slavia - České Budějovice

    cheero     před 12 měsíci 25.11.2023 19:16 |  
    0 4

    Nikdy ho nedáme!

  34. Re: Slavia - České Budějovice

        před 12 měsíci 25.11.2023 19:17 |  
    9 7

    Rozhodčí hroznej....

  35. Re: Slavia - České Budějovice

    Martin Platil     před 12 měsíci 25.11.2023 19:25 |  
    4 3

    Nedá se říct, že by Budějovice hrály zanďoura. Jen ta naše neschopnost vystřelit….

  36. Re: Slavia - České Budějovice

        před 12 měsíci 25.11.2023 19:31 |  
    4 0

    Jen ať není ta pytcha u videa...:D joooooooooooooooooooo

  37. Re: Slavia - České Budějovice

    ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 19:31 |  
    4 0

    Goool! Jo jo jo!

  38. Re: Slavia - České Budějovice

    zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 19:32 |  
    3 0

    Že by??

    • Re: Slavia - České Budějovice

      ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 19:32 |  
      2 0

      dame jim bura!

      • Re: Slavia - České Budějovice

        zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 19:57 |  
        5 0

        No nakonec díky za dva.

  39. Re: Slavia - České Budějovice

    smichov_2     před 12 měsíci 25.11.2023 19:33 |  
    4 26

    Trávník zase v katastrofálním stavu. Hlavně, že jsou trávníkáři v totálním podcastu, kdyby raději šli na pracák.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Kuba1782     před 12 měsíci 25.11.2023 20:00 |  
      16 2

      Ty seš blb. Podívej se z okna. Víc k tomu nemám.

  40. Re: Slavia - České Budějovice

    LukySKS     před 12 měsíci 25.11.2023 19:35 |  
    2 0

    nemá někdo funkční stream, prosím. Všechno výš spadlo :/

  41. Re: Slavia - České Budějovice

    smichov_2     před 12 měsíci 25.11.2023 19:37 |  
    4 20

    Toho Musu Alliho bych bral hned.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      eye     před 12 měsíci 25.11.2023 19:39 |  
      3 4

      Snažili bychom se ho přeškolit na kladivo do vápna.

      • Re: Slavia - České Budějovice

        smichov_2     před 12 měsíci 25.11.2023 19:44 |  
        1 6

        Já tam vidím parťáka k Ogbuovi.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      necich     před 12 měsíci 25.11.2023 19:41 |  
      18 1

      Já také, na zahrádku..:)

      • Re: Slavia - České Budějovice

        mig52     před 12 měsíci 25.11.2023 20:01 |  
        2 1

        :))))

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Edenjejenjeden     před 12 měsíci 25.11.2023 20:11 |  
      7 3

      Takovýho simulujícího a provokujícího zmr.ečka ani náhodou

      • Re: Slavia - České Budějovice

        ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 22:39 |  
        2 0

        presne tak ... jeden slepicak stacil, beztak by to dopadlo stejne ...

  42. Re: Slavia - České Budějovice

        před 12 měsíci 25.11.2023 19:45 |  
    7 1

    Dycky pro repre přestávce to je trápení...

    • Re: Slavia - České Budějovice

      ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 19:46 |  
      12 1

      paac CB se 3 tydny chystaj na nas, zatimco my se chystame 3 dny ...

      • Re: Slavia - České Budějovice

        SLAVIESTA     před 12 měsíci 25.11.2023 22:10 |  
        3 4

        I kdyby se na nás chystaly (Č.B.) rok, tak je musíme jasně přehrát.

  43. Re: Slavia - České Budějovice

    ervin     před 12 měsíci 25.11.2023 19:53 |  
    25 2

    Ukol splněn ale ta nemohoucnost dát gol je do nebe volající!

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Slávista 51     před 12 měsíci 25.11.2023 19:54 |  
      1 2

      JO !

  44. Re: Slavia - České Budějovice

    Pantagruel     před 12 měsíci 25.11.2023 19:54 |  
    9 0

    No, byl to porod koncem pánevním.

  45. Re: Slavia - České Budějovice

    Lantenac     před 12 měsíci 25.11.2023 19:57 |  
    6 0

    Tři body a pošetřený Oscar, to je nejdůležitější. Po prvním gólu jsem doufal, že si trochu zlepšíme skóre, ale u vápna a přímo v něm volíme špatná řešení. Tam většinou není čas na přípravu střely a přihrávka zase musí být fakt přesná.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 19:59 |  
      4 0

      + Douděra a Holeš..

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Jaryn     před 12 měsíci 25.11.2023 21:19 |  
      1 2

      Oski nebyl pošetřen. Asi jeho první zápas, ve kterém kdy nastoupil a nedotkl se míče

      • Re: Slavia - České Budějovice

        jirkag5     před 12 měsíci 25.11.2023 23:48 |  
        1 0

        Aspoň dostane prémie :)

        • Re: Slavia - České Budějovice

          wimpy     před 12 měsíci 25.11.2023 23:57 |  
          3 0

          Bylo to boží, jak nastoupil a hned se začal poplácávat po ramenou. :-)

  46. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    cheero     před 12 měsíci 25.11.2023 19:58 |  
    16 0

    Díky za tři body,ale tohle bylo" Utrpení mladého Boháčka! " Tyhle reprepauzy nám nedělají dobre!

  47. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Rosi     před 12 měsíci 25.11.2023 19:58 |  
    18 2

    Tak jak jsem po poločase byl v klidu, jelikož jsme hráli hladově a chtěli toho gola dát....tak ve druhém jsem už v klidu nebyl, začli jsme hrát svoji klasickou hru letos a ještě že to Chytila trefilo....

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Slávista 51     před 12 měsíci 25.11.2023 20:00 |  
      1 4

      Jo, občas si při té házené i překáží kolem vápna !

  48. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 19:58 |  
    12 0

    Budějovice sympatický výkon, tenhle tým rozhodně dnes nepotvrdil poslední místo v tabulce. Díky Bohu za tototo vítězství. Ale kluci příště už ne takové nervíky. Hezký večer.

  49. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    mig52     před 12 měsíci 25.11.2023 20:00 |  
    12 2

    Ufff, byla to fuška, ale je to doma.

  50. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    pehacko     před 12 měsíci 25.11.2023 20:00 |  
    13 10

    Dneska to bylo trapeni a klika jak od blazince. Hra se casem zhoršovala a zhoršovala

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      pipe1980     před 12 měsíci 25.11.2023 20:43 |  
      1 15

      Souhlas, druhá půlka byla hrozná. Špatnej Tomič a král nepřesných přihrávek Ševčík dneska.

  51. STATISTIKY

    zeleznik2     před 12 měsíci 25.11.2023 20:02 |  
    5 0

    33 Střely 9
    9 Střely na branku 4
    70 % Držení míče 30 %
    542 Přihrávky 253
    83 % Přesnost přihrávek 61 %
    15 Fauly 13
    1 Žluté karty 2
    0 Červené karty 0
    3 Ofsajdy 0
    11 Rohy 0

    • Re: STATISTIKY

      smichov_2     před 12 měsíci 25.11.2023 20:05 |  
      8 10

      15 faulů proti Budějkám. A pak se Trpišovský stěžuje, že se hraje málo čistého času.

      • Re: STATISTIKY

        dalislavista     před 12 měsíci 25.11.2023 21:11 |  
        13 3

        Tak ono je to i o tom, co vše se nám píská jako faul...

        • Re: STATISTIKY

          Markus     před 12 měsíci 26.11.2023 08:34 |  
          1 0

          S posuzováním nic nezmůžeme, stěžování je nám leda tak k ... , nezbývá než se více soustředit abychom lépe zkloubili agresivní hru s čistými zákroky. Ono se to hodí i do pohárů.

    • Re: STATISTIKY

      SLAVIESTA     před 12 měsíci 25.11.2023 20:25 |  
      7 3

      Čím slabší soupeř, tím máme větší potíže. To už je přímo diagnóza. Ani střídání hráče ihned po vstřeleném gólu nechápu(nebylo to poprvé). Naopak jsem často viděl(ovšem jinde), že hráč který už už měl být vystřídán dal gól a na hřišti zůstal. Střelce totiž zachvátí euforie a hraje 10 až 15 minut za dva, někdo i do konce zápasu. Jeho stažením je o to mužstvo ošizeno.

  52. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Edenjejenjeden     před 12 měsíci 25.11.2023 20:09 |  
    12 2

    Tak vítězství mohlo (a mělo) být vyšší , ale všichni víme , jak tyhle zápasy po "repre pauzách" vypadají . V první půli strašnej Hromada , naopak ve druhé naší hře hodně pomohli střídající hráči Zafi a hlavně Lukáš Provod , ta jeho bomba do břevna (já už ho tam na východě viděl) , no a pak ten prádní centr ...
    P.S. Jsem sice zmrzlej , ale tři body zahřejí , jen jsme teda na tribuně nechápali , co tam předváděl ten Musa Ali , provokoval , simuloval , ten byl fakt na pěst ...

  53. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Pantagruel     před 12 měsíci 25.11.2023 20:11 |  
    1 6

    Ten vítězný gól byl ohanbím?

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Slávista 51     před 12 měsíci 25.11.2023 20:18 |  
      6 0

      POKUD ANO,
      tak mimořádné prémie !

  54. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    butters     před 12 měsíci 25.11.2023 20:11 |  
    10 1

    Mizerná efektivita, takhle těch 100 gólů v sezóně zase nedáme... pozitivum jsou 3 body, odpočinul si Oscar... to je asi všechno. Do "jarní části" jsme teda vstoupili vítězně, snad na to navážeme. Další 3 kola máme Zlín venku, Bolku doma a Baník venku, hlavně ten poslední zápas bude těžkej, ale vzhledem k losu sparty (Pardubice v, Jablonec d, Teplice d) musíme být 100%, ať nejdeme do jara s mankem 4 a víc bodů.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      pipe1980     před 12 měsíci 25.11.2023 20:40 |  
      1 4

      Dáme, teda potřebujeme dát v následujících 19 zápasech přesně 70 golů, což je kolik.... asi 3,5 golu na zápas

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      SLAVIESTA     před 12 měsíci 25.11.2023 20:40 |  
      10 1

      1OO gólů s radostí vyměním za jeden bod navíc.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Slávista 51     před 12 měsíci 25.11.2023 20:48 |  
        3 0

        1* !

  55. hmm

    ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 20:27 |  
    4 2

    zapas jsem nevidel od zacatku, az od 2. pulky .... ted si poustim goly, a pri tom obdrzenem tam teda dost nepekne vypadal Tomic ... ten gol jde z velke casti za nim ...

    • Re: hmm

      Kulajs     před 12 měsíci 25.11.2023 20:50 |  
      3 3

      Hromada tam váhal.

      • Re: hmm

        ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 21:00 |  
        6 1

        podle me Hromada prisel pomoct Tomicovi, kterej nezavrel jednoduchej mic do stredu, tohle bylo Tomicovo ...

        ale ok, Hromada v tom mel treba taky vinu, nicmene nasledne Tomic sel pomahat s druhym utocicim hracem, a tam to pres nej proslo znova ...

        • Re: hmm

          El Greco     před 12 měsíci 25.11.2023 22:51 |  
          4 1

          Jindra určitě taky nepochází útočníky, kteří se po tom rohu chovali naprosto lajdácky - tohle se přeci učí někdy v dorostu, závazet brankáři, aby nemohl po rohu založit rychlý protiútok - a oni to neudělali, byli tam a nechali mu prostor.

        • Re: hmm

          PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 19:25 |  
          1 0

          Vůbec ne, tam byla klasická chyba druhého hráče, který svým, pohybem zblbne vlastního spoluhráče.
          Nechápal jsem, proč Hromada z prostředka začal obíhat hráče zvenku.
          Měl se vedle něj zasunout doprostřed obrany a žádná přihrávka by neprošla.
          Kdyby si to chtěl hráč Budějovic dát po straně, tak by mu to chvíli trvalo a mezitím by se vrátili další hráči.

    • Re: hmm

      pipe1980     před 12 měsíci 25.11.2023 22:52 |  
      1 6

      Tomič dneska vypadal nepěkně celej zápas. A radši se nedívej na Ševčíka.

      • Re: hmm

        ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 23:15 |  
        3 0

        no, v sestrihu to neni, ale co si pamatuju, tak Sevca za druhej polocas snad nedal poradnej centr ... coz ve Slavii je standard, tak co ;-) ...

        • Re: hmm

          pipe1980     před 12 měsíci 25.11.2023 23:17 |  
          2 3

          Tak centry vůbec, to mají asi všichni zakázaný. Ale i po zemi dal půlku balonů fakt luxusně na nohu rozeběhnutému soupeři.

  56. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    slavanda     před 12 měsíci 25.11.2023 20:30 |  
    12 2

    Odmakaný, odmakaný... ale chybí nám lehkost a vůbec umění v zakončení. Strašně se nadřeme.

  57. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    IJS     před 12 měsíci 25.11.2023 20:38 |  
    13 6

    Zdravím! Už na začátku TV přenosu se experti předháněli, jak moc velký favorit Slavia je a kolik asi tak nasype Budějkám branek. Tohle nemám rád - dělat si srandu ze soupeře ještě před zápasem. A taky to málem tak dopadlo! Sestava asi byla maximem možného, takže s ní nemám problém. S čím ale mám problém je hra Jakuba Hromady. Na to že mu fandím, tak opět zklamal. Když měl zasáhnout, tak se nechal lehce přehrát a inkasovali jsme gól z našeho rohu... K výkonu Slavie : tentokrát to neodchodili, naopak makali, ale mě ten náš útok přijde zoufale neškodný! Z takové převahy dát 2 branky a to ještě po standardce, to je hodně špatné vysvědčení! Všichni 3 útočníci jsou v podstatě herně stejní. Důrazní, běhaví ale hra "1 na1" jim moc nejde! Na takhle špatnou obranu už asi hrát nebudou. Jsem rád, že se Slavie Matouše Nikla zbavila! Ten byl nejslabší na place a navíc v keckách! A náš tým to nedokázal využít, že stále seděl na zadku!
    No hlavně, že máme 3 body. Plzeň opět ztratila a tak bychom měli mít 2. místo jisté! Ale fakt mi vadí, že nedokážeme bez nervů vyhrát doma ani nad takovýmto soupeřem, kdy navíc vedeme už od 6. minuty!

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      mig52     před 12 měsíci 25.11.2023 21:03 |  
      2 9

      Hromada měl zřejmě herní horečku z nové smlouvy.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 19:30 |  
      1 0

      Teda ti 3 útočníci stejní vůbec nejsou.
      Chytil skvělej zády k brance, Van Buren v této disciplíně ohrožuje spíš vlastní branku.
      Každej z nich má úplně jinou dynamiki pohybu.
      Jurečka ví, jak zakončit, Van Buren to hraje na náhodu.
      Kdybych si pustil nějaký jejich sestřihy, tak ti napíšu další hromadu dost velkých rozdílů.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        IJS     před 12 měsíci 26.11.2023 23:34 |  
        1 0

        Ano, samozřejmě jsou mezi nimi rozdíly, ale já jsem spíš myslel na styl jejich hry. Všichni jsou tahoví hráči a svým způsobem bijci. Slavia nemá v kádru útočníky, který by šel do akce "1 na 1" a byl úspěšný. A navíc v plné rychlosti. To co má Sparta v Haraslínovi a Birmančevičovi. Sám se divím, že si Jindra takového útočníka s takovými předpoklady nikdy nepřivedl. Trochu se tomu blíží Ewerton, ale o je spíš drbal s dobrou střelou pravačkou. Ten by naši hru zpomaloval. Myslím, že jediný útočník v lize, který to splňuje a je Čech tak to je Vasil Kušej.

  58. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Bicanovský7     před 12 měsíci 25.11.2023 20:48 |  
    13 0

    Dnes ZLATÉ BODY!!!
    Soupeř mě svou hrou docela překvapil=mají řadu šikovných hráčů atd.

    SKS!!!

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Dante22     před 12 měsíci 25.11.2023 23:19 |  
      2 1

      Ale mají Podroužka...

  59. :-)

    ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 20:50 |  
    6 0

    tak jsem koukal na fotbal na idnesu, a maj tam zajimavou tabulku ... na prvnim miste odpadi s 38 body, na druhem my, kdy mame o zapas vice a 39 bodu ... zajimave :-) ...

    uz to opravili :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2023 20:51) . Zobrazit původní komentář

  60. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Leksel     před 12 měsíci 25.11.2023 20:59 |  
    13 4

    Výsledek je daleko lepší než pocit ze hry, kdy jsem spíš trpěl, aby z toho nebyla druhá "Plzeň". Po gólu Jurečky už v 7.minutě z rohu, ze kterých zrovna moc gólů nedáváme, jsem se uklidnil, že by to mohla být pohoda. Ovšem když jsem pak viděl, jakým způsobem vyrovnali, tak jsem zase znejistěl a přepadly mě negativní předtuchy. Jejich brankář viděl, že po našem rohu jsme nastěhovaný okolo jejich vápna, tak rychle vykopnul míč dopředu, tam ho přebral Alli, z Tomiče a Hromady udělal dvě slalomový tyčky, přihrál Adediranovi a ten přes dva obránce srovnal skóre. To byl gól z kategorie bleskových, kdy míč od brankáře prošel středem hřiště jako nůž máslem a za tak asi 10-15 sekund už byl v protější bráně. Po vystřídání se naše hra zlepšila, ale nemohoucnost vstřelit gól trvala dál. Napětí trochu uvolnit Chytil, ale nervozita trvala dál, ptz Budějovice chtěly vrátit remízu. Naštěstí se jim to nepovedlo a 3 body zůstávají doma. Ale ta naše slabá efektivita je zarážející, když už vystřelíme, tak je to jen šmudla bez razance a umístění anebo to jde mimo. Ze zápasu si ale odnáším tu Wallemovu parádičku v 1.půli u rohu, kdy při otočce dal soupeři patičkou jesle a po dokončení obratu si převzal míč a protihráče nechal za sebou. To bych hodnotově přiřadil už k "vyčpělé" Zidanovce, zde ale s chráněným autorským označením "Wallemovka".


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2023 21:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      rfslavia     před 12 měsíci 26.11.2023 08:39 |  
      4 0

      vetsinou strilej z kroku a vubec z nepripravenejch pozic

      zase to bylo 3 4 3, coz nam proste nefunguje, protoze nasi utocnici nejsou moc dobry do kombinace

  61. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    silikat     před 12 měsíci 25.11.2023 21:13 |  
    11 15

    Žádný dramatický rozdíl mezi druhým a posledním týmem.Někteří hráči Budějc vypadali živějc než naši hřáči.Velké oživení přinesl Provod.V té zimê na tribuně zahřál aspoň svařák.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      pipe1980     před 12 měsíci 25.11.2023 22:50 |  
      11 3

      To zase neblbni. Jim tam dělal hru jeden frajer. kterej má 160 cm. K zamyšlení určitě je, že to na nás málem stačilo.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 19:33 |  
        1 0

        K zamyšlení je, že většina tu neví, že tohle je ve fotbale běžné.
        A když se to povedlo někdy nám, tak si nikdo nestěžoval, že jsme uspěli proti silnějšímu soupeři kvůli jedné náhodné akci :-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          pipe1980     před 12 měsíci 26.11.2023 20:12 |  
          0 3

          Vůbec nevím co chceš říct první větou. Co je běžné a proč je to k zamyšlení?

          Myslíš jako třeba gol Seville ramenem?

  62. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Apep     před 12 měsíci 25.11.2023 21:44 |  
    16 6

    Asi jsem moc rozmlsanej, ale mně se ta hra moc nelíbila. Supr začátek, potom z prvního protiútoku gól a pak dost dlouho trápení.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      pipe1980     před 12 měsíci 25.11.2023 22:48 |  
      4 9

      Ne asi, ale jsi zmlsanej. Všichni jsme zmlsaný. Ale to není nic špatnýho. Kádr, jednotlivý hráče máme na to abychom hráli krásnej fotbal. Ale nevím jestli je to psychikou, ale my hrajeeme krásný fotbal, jen pokud se zápas vyvíjí ideálně. Jinak jsme nervozní a je z toho udřená holomajzna. A tady mám takový dvě úvahy.
      1. v hubenejch časech, když se Slavii nedařilo tak jsme si někdy říkali, jak ta sparta (a později někdy FC Kokeš) umí zvládat ty zápasy kdy ji to nejde. Tak teď jsme po několikáté zvládli výsledkově zápas, kdy jsme hráli fakt blbě a za sebe můžu říct že ne. Než koukat na herní hnus a vyhrávat o gol, tak budu radši prohrávat, ale chodit na hezkej fotbal.
      2. v bližší minulosti, řekněme minulou sezonu a kousek předminulé, jme si zase často říkali, jako že jsme se uklidňovali tím, že hrajeme dobře a do těch šancí se dostáváme. Že to je v klidu, blbý by bylo, kdybychom si ty šance nevytvářeli. Tak tahle myšlenka dostala dneska taky na prdel. Proti poslednímu, doopravdy nejhoršímu týmu ligy, máme třicet střel, z toho patnáct na kasu a vyhrajeme 2:1, když oni mají střel asi pět.

  63. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    lantsmit     před 12 měsíci 25.11.2023 21:55 |  
    22 11

    S Hromadou už je to evergreen, nadešel čas ho ukončit. Nemá nám co dát už ani v těch několika málo případech, kdy si potřebují opory odfrknout, proti slabším soupeřům typu Budějovic.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2023 21:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Barlblog     před 12 měsíci 25.11.2023 22:52 |  
      20 1

      Trenéři ho nerozehraného umístili do systému na který prostě nemá komplexní kvalitu. On nemůže hrát středního záložníka v rámci 3-4-3.

      Zas a znovu se ukazuje, že proklamovaná šířka kádru není tak závratná a souhlasím, Hromada patří mezi ty jenž by měli uvolnit prostor novým hráčům.

      Jinak je ale potřeba objektivně říct že pokud bychom zachovali klid v koncovce, mohlo to skončit 5:2.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        kalex     před 12 měsíci 25.11.2023 23:07 |  
        10 23

        Mohlo, ale neskončilo. Ve Slavii jako fotbalista nemá co dělat. Stejně tak Buren. Bohužel. Se slzou v oku můžu vzpomínat na Mešanoviče, který měl zvedlou hlavu.

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          obiwan     před 12 měsíci 26.11.2023 02:59 |  
          16 7

          Buren dnes hrál velmi dobře...

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            lantsmit     před 12 měsíci 26.11.2023 08:50 |  
            3 6

            Ano, Buren hrál velmi dobře - v relaci k tomu, jak hraje proti lepším soupeřům. Na všechno měl víc času i prostoru. Takže u něho můžeme aspoň říct, narozdíl od toho Hromady, že v těch několika zápasech v sezoně proti slabším soupeřům nějakej přínos pořád má. Ale počítejme s tím , že o gólech / finálním řešení to z jeho strany nebude už ani s těma Budějovicema.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        lantsmit     před 12 měsíci 26.11.2023 10:34 |  
        2 1

        Čistě na dva střední si dovolujeme hrát jen s dvojicí Oscar - Zafeiris. Včera i v ostatních zápasech s Hromadou je to takovej hybrid, kdy se do středu zálohy výrazně zapojujou ostatní hráči, včera konkrétně Wallem, Bořil, Van Buren, Tomič. Není to systémem, je to Hromadou. Třeba loni v Olomouci hráli v klasickejch třech, nebo letos doma se Slováckem taky. Navíc i kdyby to pravda byla, že pro tenhle systém vhodný není, tak to znamená totéž. Nedokáže se přizpůsobit tomu, co chceme z dobrých důvodů hrát. Tak je pro nás nepotřebný

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      mig52     před 12 měsíci 26.11.2023 06:20 |  
      2 8

      Kámo, budeš zklamán. Jakub dostal novou smlouvu a společně s Bílkem okolo ní tančili jako indiáni u táborového ohně. S přečti Bílčuse, proč je nadšený a potřebujeme ho.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        lantsmit     před 12 měsíci 26.11.2023 09:00 |  
        2 5

        Mám Hromadu za chytrýho kluka, tak věřím, ze když nedostane rok pořádně čuchnout, tak bude chtít sám situaci řešit. A v jiným týmech můžou pořád honícího psa, byť bez dostatečný fotbalový výbavy, potřebovat.

  64. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    wimpy     před 12 měsíci 25.11.2023 22:58 |  
    10 0

    Docela zajímavej výkon podal Hellebrand. Je vidět, že něco na něm fakt bylo.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      ehad     před 12 měsíci 25.11.2023 23:11 |  
      1 0

      tak ten v CB podava pekne vykony kazdy tyden, libi se mi, jak na sobe maka ... dneska me teda nasral, jak po jasnem jeho faulu na Zafiho protestoval az hanba ...

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      mig52     před 12 měsíci 26.11.2023 06:16 |  
      2 5

      Jj., jenže my ho přeučovali....

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Sníža     před 12 měsíci 26.11.2023 08:57 |  
      1 0

      Mě se ještě líbil Ali. Už v Brně ukazoval kvalitu.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        wimpy     před 12 měsíci 26.11.2023 10:46 |  
        2 0

        Má dvacet kilo a furt je na zemi.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 19:42 |  
      1 0

      No jasně, teď se vám líbí, ale kdyby stejně zahrál stejný zápas za nás, tak ho budete vyhazovat.
      Když je to proti nám, tak vám přijde, že se mu všechno daří, dokáže projít nebo rozehrát, ale na druhé straně byste říkali, že je pomalej, všechno zdržuje a hrozně blbě brání :-)
      On tu rychlost zkrátka nemá a u nás to celkově nestačilo.
      Aby to stačilo, tak by po tom, co hráče obejde, musel zrychlit, aby ho soupeř nemohl ani zfaulovat.
      Protože to se mu v Budějovicích stále děje (nejfaulovanější hráč ligy), on se přes hráče dostane. ten ho zfauluje a znovu se před něj zatáhne, takže se situace jenom zpomalí a hra kouskuje.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        wimpy     před 12 měsíci 26.11.2023 22:11 |  
        1 0

        Já si myslím, že na nás to furt není. Ta hra na něm nestojí. Ale párkrát tam kluky solidně vymíchal. Na noze to prostě má.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      DF007     před 12 měsíci 27.11.2023 13:12 |  
      0 0

      Výborný s míčem i nabídkou při hře dopředu. Velký, ale opravdu velký problém je u něj práce do defenzivy. Pomalé přepínání, pomalý návrat, nechce podstoupit souboj. To vše bylo v zápase vidět. Sledoval jsem ho, protože jsem na něj slyšel chválu za předešlé výkony. Ale dopředu byl fakt dobrý, hezky se na něj navíc kouká, má to takovou lehkost. Ale asi chápu, proč ho naši trenéři nechtěli, protože bránění mu smrdí.

  65. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Mimoň     před 12 měsíci 25.11.2023 23:15 |  
    18 0

    Myslím že na zápas po repre pauze to dnes vypadalo opravdu dobře. Velmi mnoho nadějných pozic, ale také mnoho špatných řešení. Každopádně v nasazení jsem problém vůbec neviděl. Mám radost, že se trefil jak Jurečka tak Chytil. Ano Jurečka nevyužil několik dalších šancí, ale to i Chytil. A celkově bych řekl, že herně jdou oba nahorů. Hlavně Jurečka další gól ze hry. To je pro něj skvělé

  66. Několik postřehů ze zápasu

    pinochet     před 12 měsíci 25.11.2023 23:32 |  
    9 5

    - Vzhledem k počasí slušná návštěva
    - Pěkný fotbal nahoru/dolů
    - Hodně moc chyběl Oscar
    - Dneska jsme dobře zahrávali standardky
    - Ali je moc šikovný fotbalista, dokonale vymýchal Hromadu i s Vlčkem
    - Budějky nás trápily více, než jsem čekal, kromě Aliho se mi líbil také Hellebrand
    - Občas mi přijde, že se Chytil měl jmenovat Chrtil...
    - Ten dřevák Adediran dá za kariéru u nás snad jenom 2 góly, a oba nám...


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2023 23:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Několik postřehů ze zápasu

      PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 19:44 |  
      1 0

      No Vlček ho právě dost dobře zastavoval.

    • Re: Několik postřehů ze zápasu

      DF007     před 12 měsíci 27.11.2023 13:09 |  
      0 0

      Hellebrand je vynikající dopředu, ale koukal jsem na jeho návraty do obrany, a to opravdu není žádný blesk. Často to prachsprostě vyklusával

  67. Tijany

    mig52     před 12 měsíci 26.11.2023 06:32 |  
    7 8

    Nevím, v jakém stavu JiT hráče měl. Věděl jsem ale, že některé bude šetřit. Proto jsem očekával na hřišti Tijaniho, který, předpokládám, zůstal v klubu. Dalo se čekat, že budeme mít převahu, standardky, což se potvrdilo, centry a že by se mohl prosadit hlavou. No promrzával na lávce. Netvrdím, že by dal hattrick, třeba by vyhořel, aspoň by dal všem další signál, jak to s jeho potenciálem je. Nedostal čuchnout, mně to připadalo divné.

    • Re: Tijany

      IJS     před 12 měsíci 26.11.2023 07:56 |  
      5 4

      Po to , co předvedl v Olomouci se ani nedivím, že je na lavičce!

      • Re: Tijany

        mig52     před 12 měsíci 26.11.2023 08:06 |  
        5 6

        Možná to byl důvod, ale to ho tam necháme do konce smlouvy? Vždyť teď se přímo nabízelo, aby dostal důvěru a třeba se chytil. No, hlavně, že se trefil Chytil!

        • Re: Tijany

          Cygnus     před 12 měsíci 26.11.2023 11:13 |  
          3 2

          Možná, třeba. Schází jen tvé oblíbené 'kdyby'.

          • Re: Tijany

            mig52     před 12 měsíci 26.11.2023 11:22 |  
            1 4

            Na kdyby poukazuji v případě, když ho někdo používá k situacím, které byly. Já používal možná, třeba k věcem které (ne)mohly nastat. A to je trošičku rozdíl, tož tak.

  68. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Sníža     před 12 měsíci 26.11.2023 08:47 |  
    12 0

    Včera se na naší hru dalo koukat. Snažili jsme se hrát rychle, ale bohužel tam bylo i pár nepřesností. Prakticky jsme hráli na jednu branku. Bohužel jsme nedotáhli hromadu akcí do gólu. Budějky opravdu dost dobře bránily a proto si výhry cením. Mohla být sice větší, ale máme tři body a to je super.

  69. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 měsíci 26.11.2023 09:56 |  
    41 4

    Hezké nedělní dopoledne přeji Vám všem u nedělní kávy :-)).
    Jsem rád, že jsme po reprezentační pauze udělali a vybojovali toto vítězství.
    Tušil jsem, že se na to docela nadřeme a tím víc si tohoto vítězství cením.
    Naše hra byla kombinačně slušná, byla cítit snaha hráčů rozhodnout tento zápas vstřelením rychlé branky.
    To se povedlo a následovaly další šance, bohužel se špatnou koncovkou.
    Proto asi i zákonitě přišel trest v podobě vyrovnávací branky. Tady jsem tedy opravdu nechápal počínání Tomiče a Hromady, proč normálním faulem nepřerušili celou akci. Velký chyba a ten gól jde za oběma. Těžko pak už Vlček mohl něco dělat. Navíc měl Adediran velkou kliku, když to prošlo opět Tomičovi mezi nohama k tyči.
    Dost nás to rozhodilo a byli jsme docela v křeči.
    Tady bych na druhé straně chtěl vyzdvihnout hru celé naší útočné trojky, která se pořád snažila zaměstnat obranu soupeře a Wallem se Ševčíkem do toho šlapali taky.
    Pro Budějovice byl vyrovnávací gól povzbuzením a tak se bojovalo o střed hřiště a měli jsme to přeci jen dost složité.
    Přesto naši kluci nevzdali bojovat a rvát se o body, což se nakonec povedlo Chytilovi za pomoci střídajících hráčů.
    Jen pár postřehů:
    - Proč se vůbec mluví o nastřelené tyči Suchanem, když Adediran hrál před tím zcela zřetelně rukou?
    - Adediran měl být vyloučen, když bez ŽK srazil rukou do obličeje v prvním poločase Hromadu, a po faulu na
    Bořila v našem vápně (opět pěstí do nosu) dostal sice ŽK, ale vzápětí, když běžel okolo našeho kapitána, tak na
    něj udělal výhružné a rasistické posuňky. Tohle kdyby udělal Bořil na něj, tak je z toho okamžitě skandál
    - Koukal jsem na zápas M. City - Liverpool, rozhodčí naprosto přesný a spravedlivý na obě strany stejně. Takové
    zákroky, kdy Ali padal při každém kontaktu, by vůbec nebyly pískány.
    - Nechápu Zápotočného a jeho komentář o tom, že nebude brečet, když rozhodčí připískával Slávii, ale vadí mu,
    že jeho hráči jsou okopáváni. Rozhodčí odpískal Slávii o 9 faulů víc a přitom máme držení míče více jak 65%,
    máme 24 střel a z toho 11 na bránu.
    - Při akci ve druhém poločase, kdy Chytil zpracoval ve vápně míč a přihrál ho do šance Jurečkovi, byl Jurečka
    oběma rukama Niklem povalen v gólové šanci na zem, dle komentářů to sice bylo oběma rukama, ale
    pochybovali o intezitě tohoto odstrčení. Pokud porovnám tento zákrok se zákrokem na Kuchtu v zápase s
    Bohemkou, tak už opravdu není co dodat.

    Znovu říkám, že jsem moc rád za toto vítězství, které i díky vynaloženému úsilí má svou velkou cenu. Kluci se o vítězství museli pořádně poprat a dokázali to. Mějme z toho radost. Takovou tu správnou, fanouškovskou radost.
    Ano, uznávám, že to od některých nebyl dobrý zápas a Tomič s Hromadou byli opravdu špatní.
    Zase mám radost z kapitána, který jde s formou nahoru, a také, že už se objevil na place Ivan Schranz.
    "Těžce vybojované výhry mají na mužstvo lepší vliv, než lehce získaná vítězství nad odevzdaným soupeřem"
    John Madden.
    Přeji Vám dobrou chuť k nedělnímu obědu a s úctou Vás všechny ještě jednou zdraví
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2023 20:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1z

      pehacko     před 12 měsíci 26.11.2023 10:29 |  
      18 2

      Tri body maji cenu zlata. A přesně jak pises, za vcerejsi zakrok na burena by bolsevik kopal penaltu za oslavneho hykani vsech “expertu”. Tady ticho po pesine… a to neni jediny moment ze zapasu a proto jsem rad, za nase tri body a ze ty svine z ispartu a o2 nejsou schopny na nas nic vystourat.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Slavistat     před 12 měsíci 26.11.2023 13:01 |  
      3 0

      Schranz už hrál minulý týden za slovenskou repre.

  70. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Fačín     před 12 měsíci 26.11.2023 09:57 |  
    12 4

    Tak první poločas byl skvělý, hráli jsme v tempu, ofenzivně, měli spoustu šancí, ale jako obvykle jsme je nedokázali proměnit. Ve druhé půli už to žádná sláva nebyla, byla vidět nervozita ze špatného průběžného výsledku. Ale čeho si cením, že jsme to zvládli zlomit a zvítězit. Nejlepší hráč zápasu pro mě Wallem, velice dobrý byl i Van Buren, ale poslední dobou mu to vůbec nelepí. A hodně pomohl příchod Provoda. Naopak nejhorší na place bohužel jako už tradičně Hromada. Zase dostal šanci v základu a byl tak darebný, že byl stažen o půli (a nebylo to rozhodně poprvé). A špatný tentokrát i Tomič.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      pipe1980     před 12 měsíci 26.11.2023 14:44 |  
      2 3

      Psal jsem to sem o poločase.
      Střely 15:3
      skore 1:1
      klasika.
      ¨
      Tomič si to včera vyžral no.
      Ale sralo mě ta jednoduchost, co na nás stačilo. Já to viděl už někdy ve dvacátý minutě a náše lavička na to nijak nereagovala. Hellebrand s Adediranem a Hubínkem posunuli těžiště hry na jejich pravou stranu, ten malinkej rychlej Alli tam zůstal, když jsem z tý strany zmizeli i my tak dostal dlouhej balon a měl volnou půlku hřiště. A on je dost rychlej na to, že když se rozeběhl, tak z toho byl pokaždý problém . Ten gol co nám dali byl taky potom, co Alli utekl přes celé hřiště za dlouhým balonem. Trenéři to museli vidět, byl to v podstatě jedinej taktickej prvek kterej budějce dělali včera. Ale my na to nereagovali ničím.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      SLAVIESTA     před 12 měsíci 26.11.2023 14:54 |  
      2 5

      Souhlasím, kromě toho, že byl velice dobrý van Buren. Vždy jsem ho tady hájil, včera poprvé ne. Hromada mě nikdy neoslnil, nechápu jeho další pobyt ve Slávii.

  71. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Steevee     před 12 měsíci 26.11.2023 10:35 |  
    24 7

    Já si většinou před nějakým větším komentářem přečtu, jak to viděli lidi a poslední dobou mám pravidelně pocit, že jsem se díval na jinej zápas.

    Čtu tady asi 80x, jak to ty Budějovice byly sympatické a kvalitní. Tvl. Větší průchoďák dozadu u nás nebylsnad ani Sheriff. Včera to mělo být 4:0 (ok, ať nežeru 4:1) po půlhodině a Podroužek měl jet s brekem. Jenže bohužel. Hrály se včera dva zápasy. Prvních cca 30 minut a zbytek. Že odehraješ smolně poločas na 1:1 s Budějovicema, to se může stát. Ale druhej poločas jsem nepochopil. Klasické naše jebání se okolo vápna, spousta předržených míčů a v předfinální fázi zadrbaných slibných akcí. Samostatnou kapitolou potom bylo posledních 10 minut plus nastavení, kdy jsme vyloženě čekali na konec zápasu a hráli to výhradně na držení míče. Proti soupeři levelu Budějovic bych čekal něco jiného.

    Jak dozadu tak dopředu vznikaly hrozné mezery ve smyslu podpory zálohou. V prvním poločase tam bylo spousta momentů, kdy jsme se rychlým balonem dostali dopředu, nebo jsme něco dobře zapresovali atd. a útočníci měli pod sebou 30 metrů díru. Nevím, kdo ještě seděl na západě nebo východě, odkud to je nejpatrnější, ale specialista v tom byl Ševčík. Totéž platilo dozadu. Několik akcí s naprostým propadnutím středu pole. Směrem dozadu byla včera dvojka Hromada-Ševčík jako dvojice katastrofální. Takový objem výklusů dopředu i dozadu jsem u Ševčíka snad za celou éru u nás neviděl.

    No nic, na konci se počítají body. Nikdo se snad nezranil, tak už včerejšek hoďme za hlavu a dívejme se dopředu.

    Jinak jenom pro ty, co to třeba nesledují, v ukrajinské lize pokračuje trápení Šachťaru, který v pátek znova doma ztratil. Tak jenom připomínám, že náš titul a "netitul" Šachťaru na Ukrajině by velmi pravděpodobně znamenal hned v následující sezoně skupinu LM pro Slavii.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      lantsmit     před 12 měsíci 26.11.2023 10:56 |  
      5 3

      S podstatou příspěvku souhlas. Jen k tomu Ševčíkovi. Tak to u něj bude vždycky, nemá zdaleka tak lehkej, rychlej a neúnavnej pohyb jako Oscar se Zafeirisem. Navíc je zvyklej si chodit pro balóny až nesmyslně nízko, což mu je taky správně realizákem vyčítáno. Ale je to jeho přirozenost, asi s tím nic moc nemůže dělat, a proto teď je/bude spíš back up než základní stavební kámen. Tohle všechno pak opticky vynikne obzvlášť vedle “čtvrtýho beka” Hromady. Pak je ten kráter hlavně při rychlém přechodu dopředu obrovský.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2023 10:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Maeden (přítel SN)     před 12 měsíci 26.11.2023 12:11 |  
      9 1

      Já kvetu, když se při brejku dvou tří protihráčů vrátí 6 našich hráčů až na linii stoperů a tam zůstávají, ať se děje co se děje. Střed pole přenecháme druhé vlně soupeře, která se snadno dostává do střelecké pozice, nikdo nevystupuje proti centrům nebo zakončení. Když balon získáme, hráči potřebují vydechnout, tak to zkusíme nákopem na odříznuté útočníky. Při absenci Oscara to úplně bilo do očí. Radši bych měl kromě obětavých kluků, co jezdí dozadu na 120 % i takové, co dokážou přemýšlet o situaci 5 sekund dopředu.

      Jinak souhlas až na to, že Budějice úplně marný nebyly, vzaly si příklad z Plzně, dostupovali nás prakticky pořád (a to bohužel často stačilo) a celkem držely blok, i když ho měli děravej. Mít na všechno fůru času jako se Sheriffem plus kliku, že nám tam padlo všechno, je to 8:0.

  72. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Tacit     před 12 měsíci 26.11.2023 11:24 |  
    27 1

    No, z loňského ročníku ligy jsme si zvykli, že skoro každého, kdo přijede do Edenu, rozsekáme na nudle. To se sice občas může stát, ale jinak je to ošidné. Zvláště v reálných hráčských i ekonomických podmínkách klubu.
    Ani v anglické PL není takový klub, co by hrál na krásu. I tam se v každém utkání o body tvrdě bojuje. Ať hraje třeba první Arsenal s posledním Burnley, vždy je to tvrdá bitva o body do poslední minuty.

    No, i my si musíme zvyknout, že jestli chceme ve FL uspět a dokonce ji vyhrát, pak musí být každé naše utkání stejně tvrdá bitva o body. Je jedno jestli s posledním klubem v tabulce. Nic víc, nic míň. Uvědomme si to.

    A když se to utkání povede i s naší převahou, s lepším skóre, s dobrou hrou, která potěší, pak je to perfektní dárek pro nás, fanoušky. A hezké rozjímání u nedělní kávy.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      donford     před 12 měsíci 26.11.2023 12:10 |  
      15 1

      Fakt je, že už také poslední mužstva v tabulce hodně makají, aby se zachránila. Chápu proto slova Zápotočného, který je rozhodně chce povzbudit.
      Proto ani Zlín u nich nebude nic jednoduchého. A pokud bude mít jejich brankář Dostál zase svůj den, jako měl u nás, tak to bude hodně těžké dobývání. Moc se mi ale líbí návrat Bořila. Ještě, když se rozehrával za béčko, mi přišel takový průměrný a zase jsem mu tolik nevěřil, i když návrat moc přál, ale teď už je to zase ten starý Bořil, žene se dopředu z obrany jako dřív, je tvrdý a rvavý.
      Rovněž jsem velmi rád za stoupající formu Provoda. Zase nabral svou rychlost a sebevědomý, pracovitý a způsobilý až do nároďáku. Škoda, že mu včera nevyšla ta gólovka přes celou bránu. Tak snad příště.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        obiwan     před 12 měsíci 26.11.2023 17:40 |  
        6 0

        Bořil má navíc i dobrou práci s míčem...a je to ten hecíř, který nám chyběl...

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 19:50 |  
        1 0

        Mě teda přišlo až srandovní, jak se Bořil nechtěl vracet do obrany a nechával tam Wallema.
        A teď jsem si vzpomněl, když tu bylo vzpomenut Tiraspol, tak tam měli taky jednoho rychlíka v útoku, ale Holeš ho vždycky skvěle nabral a když si ho chtěl jednou obhodit, tak se ani oběhnout nenechal.
        U Tomiče třeba vím, že ten jeden na jednoho nikoho neubrání. Snad jen zatím a že v tom zlepší.

  73. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Slavistat     před 12 měsíci 26.11.2023 13:10 |  
    4 4

    Něco pro diskusi: Vzhledem k repre pauze jsem trochu čekal a hlavně na to byl zvědavý, jestli ty 2 týdny využijí a připraví stopery Vlček - Ogbu - Sinian. Tedy teď se mohli na zápas připravovat dost dlouho společně a mohla to být dobrá příležitost Siniana opět zkusit. Bohužel nedošlo k tomu.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      pipe1980     před 12 měsíci 26.11.2023 14:28 |  
      2 4

      Tím jsi mě přivedl na zajímavou věc. Jak to, že není Igoh v repre? Minimálně jako náhradníka bych ho v repre čekal a on byl naposledy někdy 2019 s U20

      A mimo to, třeba se to ty dva týdny zkoušelo a to že spolu nenastoupili je výsledek toho zkoušení? Plus teda posadíš Béřu?


      Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2023 14:30) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Slavistat     před 12 měsíci 28.11.2023 16:21 |  
        1 0

        Béřa by klidně mohl hrát výš halfbeka, už to několikrát hrál

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          pipe1980     před 12 měsíci 28.11.2023 16:32 |  
          0 5

          Ty seš jak Míra Koubek. Škoďák by mohl hrát v obraně, jako malej to hrál.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            kjandourek (admin)     před 12 měsíci 29.11.2023 16:29 |  
            1 0

            No... takhle, abychom si to pro oba ujasnili:
            Béřa to nehrál jako malej, hrál to letos na podzim....
            nehrál tam několikrát, hrál tam jednou a to v domácím zápase s AS Roma

            A teď si z toho udělejme nějaké závěry:

            1. odehrál na tomto postu excelentně nejpovedenější zápas podzimu - minimálně v tom, proti komu jsme hráli a jak jsme ten zápas zvládli - ano, dá se říci, že těžší zápas byl v Římě, ale soupeř to byl stejný

            2. Je otázkou, jestli to zvládl tak dobře přestože to byl těžký soupeř, nebo právě proto..

            Byl to jeden zápas, nelze dělat úplně závěry - je potřeba ocenit, že je Béřa zvládl opravdu dobře... v DS i zde dostal známku 7.... Na druhou stranu je možné, že mu zápas vyšel právě proto, že proti němu stál lepší soupeř. Je klidně možné, že proti slabšímu soupeři, kdy bychom měli automatickou převahu v poli, by Béřova hra nebyla vnímána tak dobře, protože by třeba proti zataženější obraně nepodporoval ofenzívu tak účinně, jako proti soupeři, který přijel s vizí favorita...

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              pipe1980     před 12 měsíci 29.11.2023 16:43 |  
              0 2

              Komu tím prospěješ?

  74. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    dm52     před 12 měsíci 26.11.2023 13:21 |  
    22 1

    Ten Zápotočný je ale komik "Nebudu brečet, že sudí připískávají Slavii, ale vadí mi, že naši hráči jsou okopávání. Mám na to svůj názor, ale je to složité." A pak tam roní krokodýlí slzy. Oni ti jeho svěřenci hráli snad v rukavičkách?

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      pehacko     před 12 měsíci 26.11.2023 14:08 |  
      19 11

      Ono asi byt kazdy den v kontaktu s podrouzkem lidi poznamená… a znici mozek a svedomi, tak za to chudak ani nemuze. Ze nejak zapomenul na to jeho zdrzovaci kopnuti mice na hriste. Za to bych daval cervenou a pokutu ve výši rocniho platu. Uplne proti fotbalu a zcela umysl, zdrzovat tim nejtrapnejsim zpusobem. Zapomenul na neudelenou cervenou za úder do tvare Borila a nasledne rasistické gesto. Zapomenul na penaltový faul na Burena. Zapomenul na odporne zdrzovani za asistence sudiho co se jeste chodil jejich hracu ptat, jaka ze to maji bebicka, ze nemuzou rozehrat. Zapomenul na neustale simulace toho maleho alibabaka.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Sherudan     před 12 měsíci 26.11.2023 16:46 |  
        10 3

        prosím tě, můžeš mi popsat to rasistické gesto? Nějak jsem nic takového nepostřehl (čímž to nezpochybňuji) a a ni si to úplně nedovedu představit.

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              před 12 měsíci 29.11.2023 14:35 |  
          1 1

          Já ho tam viděl taky, co na mě nějakej křowák bude ukazovat, ať držím hubu.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 15:04 |  
      13 0

      Samozřejmě, že ten jejich mrňous měl problém s těsnými kontakty.
      Ale Zápotočný by se měl podívat, jaký byl tlak bez odpískání na Zafeirise a Oscara od o hlavy vyšší zálohy Plzně.
      Tam bylo daleko víc situací, kdy to mohl být a často i byl faul.
      Nejvíc mě uchvátili, jak Oscar hlavičkoval míč a plzeňák (dokonce snad Chorý) mu lehnul na záda a rozhodčí to v klidu přešel.
      Absolutně nepovažoval výškový a váhový nepoměr za důvod k odpískání faulu. Čímž Plzni dost pomohl, abychom zálohou nemohli projít přes střed hřiště.

      Tohle se Alimu včera určitě nedělo

  75. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    dm52     před 12 měsíci 26.11.2023 13:31 |  
    12 3

    Včera, stejně jako s Plzní, nám chybel střed hřiště. To je asi tak všechno, co dodat.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      mis3     před 12 měsíci 27.11.2023 14:04 |  
      0 0

      protože podhrot byl útočník. Při gólu to bylo vidět. Ogbu a Bořil šli do hlavičky po rohu a když už byl míč na půlce oba se teprve vraceli zpátky z vápna, zároveň tam byli i naši tři útočníci.

  76. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    lukas6novak     před 12 měsíci 26.11.2023 19:14 |  
    16 0

    Jsem zvědavý až vyjde hodnocení ale z tribuny bych jako hráče zápasu viděl Wallema. Zatím jsou jeho výkony takový nevyrovnaný ale baví mě tím jak se nebojí něco zkoušet a má i docela slušný vidění hřiště takže je schopný dát překvapivou přihrávku za obranu. Zároveň byl skoro jediný kdo dokázal chodit do kličky a jít směrem dopředu což kolikrát znamenalo nebezpečí pro budějovice

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      lantsmit     před 12 měsíci 26.11.2023 19:39 |  
      4 2

      V prvním poločase byl nejlepším hráčem i pro mě. Postupem času se ale ze hřiště vytratil. A nebylo to poprvé, buď něco s kondicí nebo vypínání v hlavě jako mladej Jurásek

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 19:53 |  
        1 0

        No jo, zatím si na tempo zvyká.
        A když ne, tak to bude hráč na 60 minut :-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          lantsmit     před 12 měsíci 26.11.2023 19:57 |  
          2 2

          No já se vůbec nezlobím, protože kdyby tenhle nedostatek neměl, tak je za půl roku od nás pryč.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      pipe1980     před 12 měsíci 26.11.2023 20:13 |  
      1 5

      Béřu jsi neviděl?

  77. Ševčík

    Pantagruel     před 12 měsíci 26.11.2023 20:18 |  
    5 0

    Nevím, jestli se mi to nezdálo, ale měl jsem dojem, že Ševčík s jeho skvělým čtením hry a úžasnými přihrávkami se ve druhém poločase pomalu vytrácel. Jakoby se jeho invence (nebo fyzička?) pomalu vytrácela. Byl jsem sám, kdo měl ten dojem?

    • Re: Ševčík

      PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 22:14 |  
      4 1

      Na začátku zápasu se Ševčík několikrát pokusil zrychlit maximálně hru a okamžitě dával míče dopředu.
      Úspěšnost nebyla velká, ale hru to rozhýbalo.
      Jenže pak se asi zaleknul a začal to hrát zase pomalou rozehrávkou.
      Jestli to byla kondice, nebo psychika, těžko říct.

  78. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 20:23 |  
    5 0

    Když jste tu tak nespokojeni, že to bylo jen 2:1, tak teď jsem kouknul na víkendové výsledky a Celtik doma remizoval s Motherwellem 1:1, když ty zápasové statistiky byly docela podobné našim.

  79. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    coogee     před 12 měsíci 26.11.2023 21:14 |  
    6 0

    Samozřejmě jsem rád za tuhle výhru a taky za to, že jsme jim nedali 5 gólů, protože bych se pak obával, že ve čtvrtek nedáme žádný, jak se to poměrně často stává. Takže po tomto výsledku pevně věřím ve čtvrteční výhru!

  80. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Pedro50     před 12 měsíci 26.11.2023 21:55 |  
    2 1

    Asi pro trenéry repre je řecká, turecká nebo druhá anglická prostě lepší...

  81. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    PetCC     před 12 měsíci 26.11.2023 22:09 |  
    9 0

    Tak teď jsem viděl ten gól Budějovic poprvé ze záznamu, to co jsem psal předtím o Hromadovi sedí, to jsem si pamatoval dobře.
    Ale že pak Tomič, který to chtěl ještě zachránit, zabránil Vlčkovi v bloku té střely, to jsem si na stadionu neviděl :-)
    Podle mě by Vlček zřejmě dokázal tu střelu zblokovat, ale jelikož mu tam Tomič vběhnul, tak se mu musel vyhnout a ztratil zásadní čas.
    A mimochodem, tak jak dal gól Jurečka, tak prakticky stejnej dal i Souček :-)

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      martyni (přítel SN)     před 12 měsíci 27.11.2023 09:57 |  
      4 0

      Je to tak, Hromada d subojrle přišel nesmyslné z druhý strany a zmatl Tomice, kterej logicky očekával, že bude bránit střed. Naopak Tomic pak nešťastně zasáhl do souboje Vlčka s Adediranem a zabránil mu v zákroku. Přiběhl tam ale tak nějak ledabyle nesoustredene, tak místo aby zablokoval svoji stranu, tak soubojem jen proběhl..

  82. NO, NEPŘEDALI JSTE SE,

    Slávista 51     před 12 měsíci 27.11.2023 06:09 |  
    1 0

    minimálně 2byli na 7.