Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 12. kolo

Slavia doma udolala Slovácko dvěma góly ze závěru zápasu a nadále se drží na dohled 1. místu.

Základní sestava jistě překvapila nejednoho fanouška. Středová řada ve složení Hromada, Masopust, Ogungbayi byla šokem. V obraně navíc překvapivě chyběl lídr Ogbu, kterého nahradil poloodstavený Kačaraba, pro kterého to byly první ligové minuty v této sezoně. Je třeba říct, že trenér Trpišovský byl k improvizaci tentokrát hlavně donucen - vykartováni byli Zafeiris s Bořilem a několik hráčů vypadlo kvůli zdravotnímu stavu. Z mého pohledu se při absenci Zafeirise měl postavit do základu Oscar navzdory nabitému programu v reprezentační pauze. Jeho pošetření se nabízelo spíše v Římě, kde už bude k dispozici Zafeiris a kde spíše můžeme využít brejky a nemusíme udávat tempo hry.

Hra v první půli bohužel odpovídala záplatovanému středu, který je vždy srdcem hry. Kloudnější mezihra chyběla, míč často drželi stopeři a o snahu něco vytvořit se starali spíše útočníci Van Buren s Chytilem. Vyjma šance Masopusta v úvodu zápasu si Slavia nedokázala za první dějství vytvořit vůbec nic. Slovácko na tom ale nebylo o nic lépe. Sázelo hlavně na organizovanou obranu, ale dopředu hrálo bojácně a špatně. Jedině dlouhán Cicilia na hrotu vyhrál několik hlaviček a sklepl pár míčů, ale jeho spoluhráči z toho stejně nebyli schopni profitovat. Při ojedinělé šanci hostů nás naštěstí proti Juroškově střele podržel Mandous. Poločasový výsledek 0:0 tak odpovídal těžce průměrnému utkání z obou stran, kterému se vymykala jen skvělá kulisa vyprodaného stadionu.

Trenér Trpišovský o přestávce logicky reagoval a udělal hned tři změny, přičemž hlavně nasazení Oscara konečně přispělo ke změně obrazu hry. Naše výstavba konečně měla hlavu a patu a Slovácko jsme začali výrazně přehrávat. Vyložených šancí sice nebylo mnoho, ale gól Juráska ze 78. minuty byl nakonec logickým vyústěním dění na trávníku. O ofsajdu nebo faulu nemůže být z opakovaných záběrů řeč a simulant Kadlec by měl hlavně zpytovat svědomí za svůj teatrální kousek, kterým obalamutil rozhodčího v rodící se šanci Tijaniho. Slavia pak nedopustila drama v závěru a uklidňující druhou branku přidal z dorážky Jurečka, který se v lize konečně prosadil ze hry! Snad to předznamenává návrat formy loňského nejlepšího střelce Fortuna ligy, jenž se dosud v koncovce až nebývale trápil. Závěrem se dá říct, že Slavia i přes slabý první poločas zvítězila zaslouženě. Ve druhé půli se hrálo na jednu branku a i když nebylo Slovácko od bodů daleko, tak je nakonec za svůj pasivní výkon právem nezískalo.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - V brance je sice krátce na větší soudy, ale zatím působí, že je mužem na svém místě. Slovácko bylo téměř bezzubé, ale jednu nebezpečnou šanci si přeci jen vytvořilo. Mandous nás v ten okamžik za stavu 0:0 podržel, když dokázal Juroškovu ránu vytěsnit. V závěru měl menší problém, když podklouzl před sebráním míče, nakonec to ale zvládl. Lepší šestka.

Tomáš Holeš - 6 - Obrana si vedla dobře a Holeš obstál. Souboje sice občas s Ciciliou prohrál, ale hlavní bylo, že protihráče minimálně v souboji rozhodil, takže z prodloužené hlavy či sklepnutí stejně nikdy nic nebylo.

Tomáš Vlček - 6 - Platí pro něj to, co pro Holeše. Nadprůměrný ligový výkon a jsem rád, že po delší době dostal šanci.

Taras Kačaraba - 5 - Směrem do obrany neměl problém. Slovácko hrálo stereotypně bez většího doplnění útoku, takže Kačaraba nebyl příliš prověřen, co se týče složitějšího vyhodnocování situací (což je jeho slabina). Prostě si hlídal svého hráče a byl důrazný, což stačilo. Směrem dopředu byl ale minimálně v první půli v rozehrávce slabý, když namazal snad dobré čtyři míče na nohu soupeři.

Michal Tomič - 4 - Zápas proti bývalému klubu mu nevyšel. Účastnil se první půle, která byla celkově z naší strany slabá. Viděl hodně přísnou žlutou kartu a o pauze střídal.

Jakub Hromada - 4 - Bylo pro něj velmi těžké naskočit po zranění do akce v úplně improvizovaném složení středu zálohy. Ten nefungoval a Hromada spíš odkopával míče a byl dosti nepřesný.

Lukáš Masopust - 5 - V úvodu si dobře naběhl na hlavičku a chyběl kousek ke gólu. Jinak v první půli střed zálohy nefungoval a ani Masopust nebyl schopný hru více dirigovat, což se ovšem dalo čekat vzhledem k tomu, že nejde o jeho post. Když taktovku převzal Oscar, tak se zlepšila hra Slavie i výkon Lukáše.

Victor Ogungbayi - 4 - Sice se snažil, ale byl mimo těžiště hry a po trávníku se spíše motal. Občas se dostal do kombinace, občas zabojoval o míč, ale v kontextu ligy to bylo podprůměrné. Ale je mi jasné, že od něj těžko šlo čekat, že bude tvořit hru.

Andres Dumitrescu - 5 - Na začátku poslal dobrý centr na Masopusta, po kterém Slovácko zachránila tyč. Pak se provinil ostrým faulem. Ten pramenil z frustrace po neodpískaném jasném faulu na jeho osobu, i tak by ale měl udržet nervy. Naštěstí nechal nohu dole a protihráče netrefil podrážkou, jinak to mohl být i zákrok na červenou. V první půli se mu podobně jako celému týmu moc nedařilo, ve druhé se zlepšil a hezkým pasem založil akci před vítěznou brankou.

Mick van Buren - 6 - Byl aktivní, v první půli hrála Slavia hodně přes něj a v době, kdy se nedařilo patřil k hráčům, kteří snesli průměrné měřítko. Nějaká mimořádná akce apod. mu sice chyběla, ale celkově podal nadprůměrný výkon.

Mojmír Chytil - 5 - Pro Chytila těžký zápas. Snažil se, ale v první půli měl minimum kvalitní podpory, ve druhé pak brzy střídal. Dostával se do dvou šancí, dobře v nich udělal kličku, ale pak si je sám znehodnotil ukopnutím míče.

Oscar Dorley - 7 - Zásadní střídání pro obraz hry - Oscar potvrdil, jak je pro naši výstavbu důležitý. Ráz utkání se jeho příchodem změnil, střed zálohy Slavie začal diktovat tempo, což se v první půli takřka nedělo.

Matěj Jurásek - 7 - Nedá se říct, že by byl vidět celý poločas. První šanci neřešil moc dobře, resp. se mu nepovedla klička, ale nakonec by gól stejně neplatil pro ofsajd. V rozhodující akci ale zachoval klid a vyřešil ji výtečně. Potáhl si míč a místo rány, která od našich hráčů často končí ve vyšších patrech Edenu, umístil míč přesně k tyči. Slavii ten gól zajistil důležité dva body navíc.

David Douděra - 6 - Jeden z mála zápasů dosavadního průběhu sezony, kdy hrál lépe než Tomič. Douděrovi samozřejmě pomohla obecně lepší výkon Slavie ve druhé půli, nicméně i on k němu svým aktivním výkonem přispěl. Akce před druhým gólem jde z velké části za ním, na druhou stranu bych ho pokáral za špatné finální řešení. Měl spoustu času nahrát pod sebe Tijanimu, který byl v jasné pozici, místo toho Douděra nesmyslně střílel z úhlu a jen díky štěstí se míč odrazil k Jurečkovi.

Václav Jurečka - 7 - Konečně se v lize trefil ze hry! Snad mu reprezentační přestávka pomohla, včera se mu střídání každopádně podařilo. Byl aktivní, měl podíl na první brance a druhou pak sám pohotově vstřelil. Jen tak dál!

Muhamed Tijani není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

12 - Sobota 21. 10. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

78. Matěj Jurásek
90. Václav Jurečka

1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    slavista23     před rokem 23.10.2023 13:31 |  
    3 5

    Pod 5 bych nešel. Je to trochu přísné. Vypadá to na 0:2 než na 2:0.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 23.10.2023 13:39 |  
      11 3

      První půle byla za mě jedna z nejslabších, co doma pamatuji za poslední dobu. Těžko tedy hodnotit střídané hráče lépe. Druhá už byla o něčem jiném a výkon byl ok. V průměru je hodnocení mírně nadprůměrné, což za mě odpovídá.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.10.2023 13:40) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Flame     před rokem 23.10.2023 15:36 |  
        9 1

        Souhlas s hodnocením, Jenom bych připodotkl, že Slovácko k nám jezdilo s otevřeným hledím hrát fotbal a odváželi se ranec. Tentokrát sehrálo klasický autobus při bránění šest hráčů na malém vápně, a čtyři ve velkém vápně.
        To že Kuba Hromada není do dobývání a tvorby hry je jasné, ale bojuje a po zranění ne špatně.
        Na naší lize mě mrzí, že nám nepřináší nic do bojů se silnými soupeři v EL. Zápas od zápasu jako přes kopírák obléhání brány. I sralta s námi hraje na brejky.
        A my bychom potřebovali vypilovat i obranou práci do zápasů, kde budeme mí držení míče pod 50%.


        Komentář byl uživatelem upraven (23.10.2023 15:37) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před rokem 25.10.2023 11:08 |  
          0 0

          Jooo, proto sem měl v tipovačce 4:0... Svědík byl dlouho jediný, kdo byl ochotný si to s námi rozdat na férovku. Potom co to vzdal ale i Priske tak se podělali i na Slovácku. Tohle mne na našem fotbale mrzí, že místo toho aby sme se tu mohli fotbalem bavit, a naši ofenzivní hráči se zlepšovali, tak proti nám každý betonuje. Jak krásné bylo, když chtěli jednu krátkou dobu všichni hrát fotbal. Chápu týmy z TOP3-5, že jde o přímý souboj, ale pak? No body jsou, a třeba se někdo chytne za nos.

  2. Odchýlím se od tématu hodnocení ...

    honza304     před rokem 23.10.2023 13:55 |  
    14 1

    Díval jsem se na zápas sralty s ČB a celou dobu mi vrtalo a pořád vrtá hlavou, proč se tam hraje normální fotbal bez válení se, zdržování a přehmatů rozhodčích narozdíl od našeho domácího zápasu se Slováckem. Oni si nechají naflákat čtyři branky a pořád hrají otevřený fotbal. K tomu zdržování jsme, myslím, pomohli i my, vzpomínám si, že jsme měli házet aut a Douděra se k míči šoural skoro přes půlku hřiště, jakoby to nemohl hodit někdo jiný. S házením autů vůbec, máme problém, často končí balóny u soupeřů.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Votypkaj     před rokem 23.10.2023 13:56 |  
    17 3

    Hromada bohužel maximálně za 3, jeho velká chyba v rozehrávce stála na začátku jediné šance Slovácka v zápase.

    Další věc - špatné obutí, Bolu Ogungbayi podklouzl minimálně 3 krát za poločas a klouzali myslím i další

    Poslední věc: to co předvedl Kadlec, zdatně podporovaný Reinberkem, Hoffmannem a dalšími, to je na blití, zdržování, simulace, neustálé stěžování si. kluci už to zabalte, uleví se všem

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      mig52     před rokem 23.10.2023 15:05 |  
      3 3

      My to hřiště asi fakt překropili. JIT ho má rád rychlé, ale hráči šli občas rychle dolů.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    IJS     před rokem 23.10.2023 14:29 |  
    17 6

    S hodnocení bych asi souhlasil, ale rozpor mám u hodnocení Lukáše Masopusta. Za mně to byl nejlepší hráč Slavie. V první půlce, kdy jsme se kopali za uši, tak on byl jediný, kdo se pokoušel něco vymyslet , ale byl často nepochopen! Jen by neměl chodit na přímé kopy. Stejně jako všichni ostatní slávisti, to kopnou neumí a i kdyby snad trefil branku, tak jeho papírák, by soupeřův brankář v pohodě chytil. Naopak se mi zdá nadsazeno hodnocení Micka. Byl často u míč, což dříve nebývalo, ale hrál tradičně nepřesně. Dost mě překvapilo, že střídal Chytil a ne Mick! K Matějovi Juráskovi - opět rozhodl zápas, ale já jeho stylu stále nemůže přijít na chuť... Chvíli hraje, delší chvíli jako by ani nebyl na hřišti. Už by měl mít větší vliv na průběh zápasu!
    Docela mě překvapilo, jak hodně se hráči obou mužstev smekali a klouzali! Že by bylo překropeno...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 23.10.2023 14:41 |  
      9 3

      Mick se vešel i do desítky nejaktivnějších hráčů kola (jako nejlepší ze slávistů) v indexu Sportu. Neříkám, že je to samo o sobě určující, ale určitá podpora té aktivity v datech tam je. :)

      Nepřesnosti tam občas měl, ale neřekl bych, že převažovaly. Za mě byl ze základu směrem dopředu tentokrát nejplatnější.

      S Juráskem souhlasím. Za ten rok jsem čekal větší posun ve stabilitě výkonů. Je to spíš žolík s geniálními momenty než hráč do základu, co pravidelně bude patřit k tahounům nebo alespoň odvede nadprůměr. Ty výkyvy má fakt velké a zatím se to nelepší. Taktéž souhlasím s tou klouzavou plochou, což nejvíc zvedlo tep u toho Mandouse ve druhé půli. :)

  5. Douděra

    Sherudan     před rokem 23.10.2023 15:04 |  
    11 15

    to podle mne naopak řešil nejlépe, jak mohl. Brankář neměl šanci míč udržet v rukách a nabíhali snad tři naši na dorážku, což se nakonec podařilo. Kdyby přihrával a nějak se to zadrbalo, zase se tu bude vytahovat alibismus.

    • Re: Douděra

      záplata     před rokem 23.10.2023 15:43 |  
      10 9

      Za mě to řešil jak v okresním přeboru, to byla hodně ale fakt hodně velká náhoda, že to skončilo gólem, absolutně nefotbalové řešení, ve vápně snad čtyři naši volní, jedině by mohl dojebat přihrávku, což je dosti pravděpodobné.

      • Re: Douděra

        Radek097 (přítel SN)     před rokem 23.10.2023 16:26 |  
        5 6

        Hlavně kam jako mířil? Pokud vůbec mířil... Vždyť to střílel do míst, které absolutně nešly prostřelit. Naštěstí to pro nás dopadlo dobře, ale příště se snad rozhodne jinak. Lépe.

  6. Byla šokem -

    Slávista 51     před rokem 23.10.2023 15:21 |  
    2 9

    autore, to patří do bulváru, ne na tyto noviny !
    Kdyby dal Masopust na začátku gól/moc k němu nechybělo - dostal by za 6 ?

  7. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    smichov_2     před rokem 23.10.2023 15:28 |  
    12 6

    Oceňuji, že klub před začátkem vzdal hold také mrtvým civilistům v izraelsko-palestinském konfliktu. Tím prokázal, že už jsme mezinárodní velkoklub který "řeší" i věci přesahující jen sport.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      _karlik_     před rokem 24.10.2023 10:30 |  
      1 5

      jo, jo, mezinárodní velkoklub se pozná snadno: stačí si kleknout na trávu před zápasem...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    lantsmit     před rokem 23.10.2023 15:54 |  
    19 7

    Masopust opět klasicky nedoceněn za svůj výkon. V porovnání s Burenem (6) a hlavně Hromadou (4) je jeho pětka pro mě nepochopitelná. Hrál post, který téměř nikdy nehrál a přitom obstál jak v tvorbě hry, tak i směrem dozadu a navíc byl nebezpečný i gólově. Hromada nejenže v tvorbě hry tradičně za nula, ale ještě připravil jako na podnose jedinou gólovou šanci soupeře za stavu 0:0. Buren při podobném běžeckém výkonu jako Maso byl z pozice o řadu výš naprosto neškodný, co se týká ohrožení soupeřovy brány. To si prostě křídlo / útočník ve Slavii nemůže dovolit, navíc je to u něj dlouhodobý standard. Závěrečnou střelu do otevřený obrany nepočítám. My potřebujeme ofenzivní hráče na odemykání autobusu. Do závěru při našem vedení ať klidně chodí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Slávista 51     před rokem 23.10.2023 16:26 |  
      3 4

      Pravidelně nedoceněn !

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Kenny     před rokem 23.10.2023 17:16 |  
      12 10

      Já mám Micka moc rád, je to srdcař. Ale musíme si přiznat, že se zase vrátil do té své neškodnosti. Ve Slávii je prostě poloviční oproti hostovačkám. Ale tady bývá podle mě většinou nadhodnocován.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        lantsmit     před rokem 23.10.2023 18:59 |  
        6 2

        Je to tím, že na každé hostovačce hrál do otevřené obrany. To se mu u nás prakticky nestane

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        rak (přítel SN)     před rokem 23.10.2023 19:25 |  
        3 4

        Buren je daleko užitečnější v poli než dřív, což možná řada lidí nevidí, možná tedy na úkor útoku. Ale podle mně patřil, určitě ve druhé půli, k nejlepším.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          lantsmit     před rokem 23.10.2023 19:47 |  
          1 2

          Nahrálo se dvakrát - omlouvám se


          Komentář byl uživatelem upraven (23.10.2023 19:49) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          lantsmit     před rokem 23.10.2023 19:48 |  
          4 4

          16 zápasů ve všech soutěžích s bilancí 3+1, z toho jedna penalta. Jestli nám od útočníka či křídla stačí běhání, práce a užitečnost uprostřed pole, tak se není o čem bavit. Já očekávám všechno tohle, ale daleko blíž k bráně soupeře a samozřejmě nebezpečí ve vápně, góly, áčka, vytváření a dostávání se do šancí. S tím jeho aktuálním přínosem může hrát pomalu wingbeka ve stylu Douděry

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Lunaris     před rokem 23.10.2023 17:51 |  
      9 3

      Dopředu hráli kulový všichni, Buren aspoň nějak fungoval v mezihře, což se od něj taky ne vždycky vidí, takže v jeho výkonu a hodnocení zde bych problém neviděl.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    smichov_2     před rokem 23.10.2023 16:34 |  
    13 3

    Co mě dokáže rozžhavit do běla jsou střely z víc jak 15m, které vždy končí nad bránou. Snad jedině s výjimkou Zafeirise a Juráska. Když to kluci neumíte kopnout níž, tak k...a zůstaňte po tréninku, než to budete umět! Proti zataženým mančaftům, což jsou v naší lize skoro všechny, to je nejlepší způsob jak otevřít soupeře: centry a střely, které se odrážejí dorážejícím hráčům. Jediný štěstí bylo, že Jurásek to nenapálil nad bránu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      belmis (přítel SN)     před rokem 23.10.2023 17:13 |  
      12 1

      Oscar je vynikající hráč, jeden z našich nejlepších, ale když střílí na bránu, je to jak když kope někdo z U15...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Ivan     před rokem 23.10.2023 17:46 |  
        6 0

        V Litvě než šel do Liberce měl za 30 zápasů 8+10. Fakt by mě zajímalo co to bylo za góly :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            belmis (přítel SN)     před rokem 23.10.2023 18:43 |  
            3 0

            Krásný

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            záplata     před rokem 23.10.2023 20:32 |  
            7 0

            No jó, to je náš Oscárek, od něj nikdo nemůže čekat šibenice z 25 metrů ale je fakt, že takový kulišárny by občas mohl předvést i v Edenu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              bramburek (přítel SN)     před rokem 23.10.2023 22:34 |  
              1 0

              To si zřejmě zapomněl gól na Fenerbahce Istanbul…

              Jestli se to podaří někde někomu dohledat… ten byl výstavní…

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                Lukavo     před rokem 24.10.2023 11:09 |  
                2 0

                Nebo jak si v Teplákách na penaltě přehodil Grygara a dával plackou do prázdný

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ferguss     před rokem 24.10.2023 07:12 |  
      6 0

      Ono, kdo chodí už na rozcvičku před zápasem tak vidí, že střelba momentálně není naše nejsilnější zbraň. Kluci na TS musí dávat majzla, jak to tam lítá.

  10. Jurečka

    Jaryn     před rokem 23.10.2023 17:03 |  
    24 0

    Potěšil mě výkon Vency Jurečky. Hned jak vběhl na hřiště, měl jsem pocit, že to konečně bude ono. Absolutně jiný hráč, než celý dosavadní podzimu. Aktivní, sebevědomý výkon, jako na jaře, korunovaný gólem. Tak jen tak dále.

  11. Hodnocení slávistů

    Myšák     před rokem 23.10.2023 17:59 |  
    8 0

    To, co jsem chtěl říci, za mne řekl Alanor. Hodnocení se mi s ním shoduje. Na tomhle zápase jsme názorně viděli, jak důležití jsou pro nás Oskar a Zafeiris.

    • Re: Hodnocení slávistů

      chosejn     před rokem 23.10.2023 19:30 |  
      2 8

      nebo zdravej Seva

  12. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    damade     před rokem 23.10.2023 20:03 |  
    9 3

    Náš nejlepší hráč byl plnej stadion. Nastoupit v takovýhle sestavě, navíc s tolika podprůměrnejma výkonama a porazit v podstatě bez problému hodně silný Slovácko je paráda. To potvrzuje naší neuvěřitelnou sílu doma. Ale troufnu si říct, že kdyby se hrálo na Slovácku, tak v týhle sestavě shoříme jak papír.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 24.10.2023 09:25 |  
    20 3

    Přeji Vám všem hezké ráno u dobré kávy:-)).
    Asi začnu úplně jinak a to tím, že jsem obrovsky rád za krásný a vytrvalý fandění celému slávistickému stadionu.
    17000 diváků je názornou ukázkou toho, že Slavia je hegemonem českého fotbalu navzdory všem, kteří se jí snaží pošpinit a neustále dehonestovat jakýmkoliv podlým způsobem.
    Jak jsem psal už jinde, při vyhlášení sestavy jsem se "trochu orosil" a opravdu jsem se modlil, abychom to dali.
    Ano , opravdu nám to v první půli nešlo, ale viděl jsem kluky, kteří bojují a makají, i když jim to nejde.
    Část fandů má názor, že jsme měli na ně vlítnout v nejsilnější sestavě od začátku a rychle rozhodnout a pak to udržet.
    Já jsem velice dobře poslouchal našeho trenéra před začátkem sezony v jeho rozhovorech. On tam popisuje, že musíme mít trpělivost, protože se snaží najít styl hry, kterým překonáme styl "autobus", ale nebude to hned.
    Navíc do tohoto zápasu nám během dvou dní padlo do zdravotních problému 5 hráčů a tak najednou nebylo k dispozici 9 hráčů včetně těch, co měli ŽK.
    Pochopil jsem a souhlasím s tím, že pak bylo lepší, začít rizikově s nesehranou sestavou, ale unavit soupeře (který byl odpočinutý, čerstvý a do bloku připravený tak, aby od začátku hrál stylem neobdržet branku). Poté po poločase měli přijít hráči, kteří už přeci jen unavenějšího soupeře víc rozběhají a pokusí se rozhodnout zápas.
    To se také povedlo.
    Za to patří dík všem hráčům a to i těm, kteří dostali za svůj výkon čtyřky a pětky.
    Pro mě byl tento zápas, kde jsme opravdu měli velké potíže to dát dohromady, ukázkou práce celého mančaftu.
    Kubovi Hromadovi se opravdu moc nedařilo a byl sám na sebe naštvaný, ale Holeš ho povzbuzoval a Masopust taky. Prostě se s tím poprali a vyhráli.
    Se známkami problém nemám, je to pouze a jen subjektivní hodnocení a některé nuance si každý z nás nějak přebereme.
    Jediné, co cítím jako nespravedlivé, je hodnocení Lukáše Masopusta. To se Ti dle mého názoru příteli Alanore moc nepovedlo a myslím si, že význam Lukáše v tomto zápase byl i jinde než jen v tom, jestli fungoval či nefungoval jako dirigent.
    Možná, že mi tu zmínku o trpělivosti omlátíte o hlavu. Možná Vám bude vadit, že mi takový výkon hráčů vedoucí k vítězství stačil. To je v pořádku. Máte na to plné právo.
    Uvidíme ve čtvrtek a pak i v neděli.
    Tak asi tak nějak.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Slávista 51     před rokem 24.10.2023 11:02 |  
      1 0

      1**

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      žbl68     před rokem 24.10.2023 11:48 |  
      3 0

      souhlas a důležité bude ve čt neprohrát :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        o5aradecek     před rokem 24.10.2023 14:55 |  
        6 2

        Stejně důležité bude neztratit body v neděli, jinak se už bude titul vzdalovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          žbl68     před rokem 24.10.2023 15:11 |  
          3 2

          samozřejmě, ale Slavia má na to vyhrávat na obou frontách a body od Makaronů by se tuze hodily (ono 2 remízy v ITA i v Edenu by byly obecně plusové pro postup ..) ... vzdalovat nee - ještě je vše daleko ale klidnou zimu by to nepřineslo .... ideal Slavia 1., real být 2. v dostřelu 2-4 bodů, budíček - 5 a více bodů, nebo nedejbože 3. ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Karel13     před rokem 24.10.2023 16:56 |  
            3 7

            Ty předchozí dva palce dolů jsou ode mne, protože to nepatří do hodnocení hráčů, ale do OT. Naučte se ty svoje výpotky umisťovat tam, kam patří ...

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              žbl68     před rokem 24.10.2023 17:19 |  
              5 4

              jasně Bobligu ... upaluj kontrolovat všechny komenty...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    žbl68     před rokem 24.10.2023 11:47 |  
    2 0

    Dumi - 6 ...

  15. Dumám nad známkou Dumitresca...

    Taky     před rokem 25.10.2023 11:38 |  
    1 0

    Dumitrescu 6,5! Půl bodu jsem mu strhnul za ten faul na žlutou. Doufám, že to nemá v povaze, že to byl ojedinělej blikanec...
    Kdyby Maso po jeho centru netrefil tyč, ale dal branku, asi by se řešil jenom počet gólů. Založil vítěznej gól!
    Maso 6.