Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

Slavia naštěstí přežila těžkou odvetu na horké půdě Panathinaikosu. Hlavně v první půli ale s postupem hazardovala.

Vstup do zápasu byl pro slávisty jako ze zlého snu. Hráči se několik dní připravují na bouřlivou atmosféru a pak nastoupí, jako kdyby se strachy podělali už v Praze před odletem. V samotném úvodu vyrobí pravá strana hrubku, která jen nastartuje tribuny. Všude jsme pak byli pozdě, byli jsme bojácní a báli jsme se podržet míč a hrát směrem dopředu. Když se k tomu přidal velmi špatný výkon labilního Kačaraby, tak bylo zázrakem, že jsme první dějství zvládli bez inkasované branky. Přiznejme si, že dění na hřišti více odpovídalo, kdyby byl náš náskok smazán již za 45 minut. Dvakrát ale výborně zasáhl Mandous, v úvodu nás zachránila tyč a měli jsme i štěstí, že při skrumáži ve vápně nebyla odpískána penalta proti nám a náš brankář vyloučen za druhou žlutou kartu. V reálu to rozhodčí mohli vidět těžko, ale být na utkání VAR, tak by takový scénář byl pravděpodobný.

Druhý poločas byl už z naší strany o něčem jiném. Hráči se přeci jen o přestávce uklidnili a domácím při velkém nasazení od úvodních minut postupně začaly docházet síly. Paradoxně jsme inkasovali až po našem zlepšení a vyrovnání hry, když se v 58. minutě prosadil Šporar po dalším ze zaváhání pravé strany a Kačaraby. V tu chvíli jsem očekával od zbytku zápasu peklo, paradoxně tomu bylo přesně naopak. Trenér Trpišovský vhodně prostřídal a domácí fyzicky odpadli (náš tým si tak zaslouží pochvalu za dobrou kondiční připravenost), takže dění po inkasované brance jsme zvládli s přehledem. O postup jsme se nakonec nemuseli třást ani do závěrečného hvizdu, protože pár minut před ním vyrovnal Jurečka.

A jak jsem kritizoval první půli, tak tu druhou chválím a myslím si, že v součtu jsme nakonec byli herně o něco lepším mužstvem, i když na gólové šance byl dvojzápas v podstatě vyrovnaný. Co tedy rozhodlo? Naše lepší produktivita, resp. brankář Mandous, kterému se odveta v Aténách povedla na výbornou. Naopak Brignoli výraznější zákrok ze svého repertoáru během obou zápasů nevytáhl. Pak je také třeba si přiznat, že diskutabilní rozhodnutí rozhodčích šla tentokrát na naši stranu. Vyloučení Palaciosev Praze  bylo přísné (byť při detailním prozkoumání skutečně padal o něco dříve než přišel střet s Ousouem, ale myslím, že současná realita je taková, že u 9 z 10 rozhodčích by takový pád prošel bez karty), v odvetě pak měla Slavia štěstí, že střet Mandouse se Schenkeveldem nebyl posouzen jako faul. V reálu to ale skutečně vypadalo, že náš brankář hrál zároveň i míč.

Každopádně mi Řeků nijak líto není, protože sami se chovali velmi neférovým způsobem. Mnohočetné svícení lasery do očí hráčům Slavie bylo naprosto ostudné a do civilizovaného světa nepatří. Stejně jako házení množství předmětů po našich hráčích. S evropským fotbalem nemělo mnoho společného ani prapodivně připravené hřiště. Tvrdé podloží zatopené nesmyslným množstvím vody připomínalo v úvodu zápasu spíše vodní pólo. Souhlasím však s tvrzením, že potkat někoho jiného než Slavii, tak by Panathinaikos velmi pravděpodobně postoupil. Jak v Praze hrou zklamal, tak v odvetě velmi dobrým výkonem až překvapil. Nebojím se říct, že se Atény herně vyrovnaly mnohým našim soupeřům ze skupinových fází z minulých let.

Proto je postup přes takového soupeře cenný, zvlášť po třech kvalifikačních selháních s podobnými typy soupeřů, kdy jsme byli mírným favoritem, v řadě (Midtjylland, Ferencváros a Legia. Postup přes St. Joseph's jsem si dovolil nezapočítat, protože se spíše jednalo o fotbalovou kuriozitu než reálného soupeře.). Vyhráno však nemáme, ve finálním play off o postup do skupiny nás čeká papírově podobně náročný soupeř - polský Raków Czestochowa. Věřím však, že Slavia úlohu mírného favorita opět potvrdí a do skupiny projde, což by bylo vítaným úspěchem a prvním splněným velkým sezonním cílem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 8 - Hrdina zápasu a do značné míry se dá říct, že nám v první půli vychytal postup. Předvedl výborné zákroky proti Cantalapiedrově opakované střele a proti úniku Šporara. Dobře vytáhl na roh i nebezpečnou hlavičku vlastního spoluhráče, která dost možná směřovala na tyč a je otázkou, jak by to bylo s odrazem a dorážkami. Jednoznačně nás tak v klíčových chvílích podržel, na druhou stranu i párkrát zaváhal. Při výběhu za vápno a podivném odrazu míče fauloval Šporara za žlutou kartu, ve 42. minutě se pak po jeho zbourání Schenkevelda mohla pískat penalta. Naštěstí se tak nestalo. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat.

David Douděra - 4 - Naše pravá strana směrem dozadu nefungovala, ať už se v roli posledního bránícího ocitl Schranz nebo Douděra. Podle mě jde o naše slabé a zranitelné místo. Douděra i Schranz jsou hlavně ofenzivní hráči a na beku jsou při bránění na evropské úrovni podprůměrní. O moc lepší v tomto směru není ani Masopust. Douděra navíc neproměnil dobrou šanci v první půli, kdy pálil nad. Plusové body ale za akci, která jí přecházela, má.

Aiham Ousou - 5 - Jakž takž obstál, i když i k jeho výkonu mám výhrady. Ve velkých zápasech jdou jeho výkony spíše dolů než nahoru, což musí zlepšit, pokud se chce stát tahounem. I včera byl nebývale nepřesný při rozehrávce a zbytečně odevzdal několik míčů soupeři. To samozřejmě jen podporovalo velký tlak domácích v první půli. Při bránění ale těžký zápas s odřenýma ušima zvládl, i když vedle něj hrál velmi nejistý Kačaraba.

Taras Kačaraba - 3 - Jeho výkon byl jen stínem toho, jak se prezentoval koncem minulého podzimu třeba v Berlíně. Kačaraba tak jen potvrdil, že těžko může pomýšlet na místo základního kamene sestavy Slavie. Na to jsou prostě jeho výkony strašně nevyrovnané. Včera to z jeho strany byla velká slabota. Nevím, jestli to bylo bouřlivou atmosférou, nerozehraností (i když na to bych to nesváděl, když pro něj byl 3 zápas z 6 v základní sestavě), psychickým stavem při válce v rodné zemi nebo kombinací výše zmíněného. Každopádně Kačaraba měl při bránění velké problémy a několikrát se přes něj dostal protihráč ve vápně takřka bez práce. Jistě si nepočínal při šanci Cantalapiedry, vyloženě pak zaspal u gólovky Šporara. Stejného hráče vůbec neuhlídal ani u branky na 1:0. V závěru alespoň zvládal odhlavičkovávat dlouhé nakopávané míčy. Celkově ale velké zklamání.

Oscar Dorley - 7 - Jediný hráč, který během tragické první půle předvedl nadprůměrný výkon jak směrem dozadu, tak dopředu. Při bránění byl přesný i dostatečně důrazný a jako jeden z mála se neschovával, zvládal podržet míč a snažil se kombinovat směrem dopředu. Jistý a kvalitní výkon.

Ivan Schranz - 4 - Platí pro něj to, co pro Douděru. Na tuto úroveň jeho bránění (minimálně zatím) nestačí. Trestuhodně propadl už ve 2. minutě, stejná situace se opakovala i u inkasované branky, kde navíc soupeře dojel a kdyby domácí nedali branku, tak by se jistě pískala penalta. Jinak bojoval a rval se, ale dopředu toho i vzhledem k projevu Slavie více nepředvedl.

Tomáš Holeš - 6 - Jeden z mála hráčů, kteří v první půli odvedli alespoň standard. Ač se někdy úplně nevedlo ani jemu a při sprintu mě zaujal okamžik, kdy nepůsobil vůbec rychle, tak byl na hřišti cítit jak v soubojích, tak při snaze hrát dopředu, což se zdaleka ne vždy dařilo. Po zápase se dá říct, že kapitánskou pásku měl naprosto po zásluze, i když pro něj lídrovství asi není tak přirozené, jako třeba bylo pro Škodu či Latku.

Christ Tiéhi - 5 - Průměrný výkon. Zápas odmakal, více se ale projevu týmu nevymykal. V první půli tak byl podprůměrný a nevýrazný, za druhou ho naopak jako celý mančaft mohu pochválit. V sestavě Slavie se usadil až překvapivě rychle.

Ibrahim Traoré - 4 - Evropské zápasy mu herně většinou sedí více, tentokrát ale platilo spíše to, že Traoré nemá úplně ustálenou výkonnost a umí zazářit i propadnout. Tentokrát se jednalo spíše o tu druhou možnost. Ibra se moc nedokázal dostat do zápasu a v naší hře nebyl cítit ani při napadání, ani v soubojích, ani při kombinaci. Ocital se spíš mimo dění a bez většího přínosu pro tým. Výjimkou byla výborná přihrávka na Douděru v první půli.

Peter Olayinka - 5 - V první půli skoro nebyl vidět a svezl se s podprůměrným výkonem týmu. Ve druhé naopak patřil k nejaktivnějším hráčům a bylo vidět, že jeho napadání unaveným protihráčům "nevoní". Paradoxně dvěma nepříliš výraznými výkony s Panathinaikosem vyrovnal v počtu evropských startů za Slavii rekordmana Bořila. A nutno říct, že právě v Evropě byl Olayinka mnohdy tahounem a rozdílovým hráčem.

Ondřej Lingr - 4 - S jeho bojovností a nasazením jsem problém neměl. Makal a rval se, leč bez valného efektu. Při menší výšce vyhrával se stopery méně soubojů, než by bylo třeba, a naopak až příliš často sám fauloval. Pořád hledá ideální místo v sestavě. Pro podhrot či křídlo je málo platný v kombinaci, na hrotu zas nevyniká ani výškou, ani rychlostí. I tak ale místo v kádru díky své produktivitě jednoznačně má.

Petr Ševčík - 7 - Potvrdil dobrý výkon proti Zlínu. Kvůli menšímu zranění z tohoto zápasu zvládl jen cca 35 minut, ale jeho příchod na hřiště nám velmi pomohl v držení míče a kontrole zápasu. Vlastně se dá říct, že od té doby domácí tahali za kratší konec provazu a k ničemu se nedostávali. Jednou nebezpečně pálil z hranice vápna.

Moses Usor - 6 - Pomohl nám podobně jako Ševčík v kombinaci, i když jeho role nebyla až tak výrazná. Svou roli samozřejmě hrály i odcházející síly domácích.

Václav Jurečka - 7 - Moc nechápu jeho vyjádření, že se necítil v pohodě. Proti St. Joseph's vstřelil branku, velmi dobře zahrál se Zlínem a nyní znovu. Není to sice raketový start superhvězdy, ale to od něj asi ani nikdo neočekával. Očekávání naopak plní - je platný i celkem produktivní, takže není důvod k nějaké nervozitě. Slušný start do angažmá ve Slavii definitivně potvrdil důležitou vyrovnávací trefou. Soupeř mu sice ukázkově namazal a nešlo o nejtěžší situaci, i tak si s ní Jurečka poradil skvěle! Jen tak dál!

Lukáš Masopust a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože za krátký čas na hřišti utkání více neovlivnili.

3. předkolo - Čtvrtek 11. 08. 2022 19:30

Evropská konferenční liga, 2022/2023
1 - 1
0 - 0
Panathinaikos F.C.
Panathinaikos F.C.

57. Šporar

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

90. Václav Jurečka

Komentáře (61)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    JohnyBeGOOD     před 2 lety 12.08.2022 15:46 |  
    6 5

    Ten začátek utkání dal připomenout na utkání s Apoelem, kdy jsme hned dostali 2 rychlé góly a bylo hotovo. Naštěstí při nás tentokrát stála štěstěna a ani na rozhodčího si stěžovat nemůžeme. Kdyby se po faulu Mandouse pískala penalta, tak se nikdo moc nemůže divit. Hranice mezi hrdinou a viníkem prohry byla včera tenká. Každopádně jsem rád, že Mandous je nakonec za hrdinu.

    Ještě mě včera zaujalo, jak jsme k tomu přistoupili po inkasovaném gólů. Místo toho, abychom se sesypali a začali bránit, tak jsme i díky střídání převzali iniciativu a Pana jsme už prakticky do ničeho nepustili. Jakkoliv těch prvních 60 minut nebylo ideálních, tak tu poslední třetinu jsme odehráli s velkým přehledem. Jako bychom prostě povolili Pana pouze 1 gól a pak už nic.

    Další věc, které si nešlo nevšimnout je počínání obou našich krajních beků. Zatímco Douděra hořel prakticky od první minuty a většina nebezpečných akcí šla přes jeho stranu, tak Oscar obvykle šanci zamezil už v zárodku a ještě pomáhal i stoperům.

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      Alfabet     před 2 lety 12.08.2022 18:50 |  
      4 1

      Vím, že jsem trochu (dost) staromilec, sám jsem chytal před více než 40 roky tehdejší dorosteneckou ligu, ale: gólman byl ve svých zákrocích většinou respektován a když vletěl do skrumáže a "zboural" to tam podobně jako Mandy, nikdy z toho penalta nebyla. Takto to zřejmě pojímal i anglický rozhodčí, řečeno slovy Miroslava Horníčka "to chválím, to schvaluji"

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      eye     před 2 lety 12.08.2022 20:04 |  
      3 0

      Jak se už psalo, oni to tempo nedokázali držet víc než hodinu. Ale musím říct, že byli dobří, žádní nýmandi. Lepší než Olympiakos. Však i jejich trenér udělal s APOELem fenomenální úspěch.
      Jinak nám třeba odpískali dva ofsajdy, oba podle mě neoprávněně.

  2. Olayinka, Schranz,

    Slávista 51     před 2 lety 12.08.2022 15:53 |  
    4 12

    opět podhodnoceni.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    asanin     před 2 lety 12.08.2022 15:57 |  
    21 0

    Z Oscara mám ohromnou radost... Má fantastickou formu... Když si vzpomenu v jaké byl pozici po předvánočním zkratu v Ostravě - kdy to jednu chvilku vypadalo, že je odepsanej, tak klobouk dolu... Klidně by mohli zkusit nějaký zápas zahrát s Juráskem tu levou stranu spolu...

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 16:20 |  
      16 4

      Tu kritiku od Trpišovského si do médii absolutně nezasloužil. Měl zkrat, ztratili jsme dva body. Trpišovský tady není týden. Těch různých chyb či konfliktů (Kuchta v derby) už vzniklo nespočet za tu dobu, co je tady, i přesto nikoho obdobným stylem nekritizoval do médií. Mít ještě jednoho Oscara na pravé straně, tak si můžeme pískat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 17:21 |  
        15 4

        Možná právě ta kritika od Trpiše do médií pomohla Oscarovi dostat se tam, kde je teď.

        • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

          MKCZ83     před 2 lety 12.08.2022 17:30 |  
          1 8

          Jasně, Oscar si určitě je schopný přeložit mluvený rozhovor v češtině z médií :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 18:06 |  
            4 4

            Jasně, určitě to dodneška neví, že ho Jindra zkritizoval. :-))

            • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

              MKCZ83     před 2 lety 12.08.2022 20:58 |  
              3 1

              On to pochopitelně ví, ale fakt ne z rozhovoru s novináři, ale z toho, co si řekli interně.

          • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

            p!erreCORE     před 2 lety 12.08.2022 18:54 |  
            5 0

            Hele on je sice černoch, ale není neandrtálec! Věřím, že přeložit rozhovor opravdu zvládne. Trapný.

            A teda ještě Oscar. Vedle Mandyho muž zápasu, úplně jsem na něj zapomněl, jak mi to přišlo samozřejmý, že hraje tak dobře. Ten náš gól byl z půlky jeho, výborně potáh balon a i když o něj přišel, ztratil ho šikovně :) Vzadu dobrej, ve předu víc než dobrej. Dávám 8 :)


            Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2022 18:57) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

          Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 17:48 |  
          4 7

          Ať ho v kabině před spoluhráči zjebe na dvě doby, s tím absolutně nemám žádný problém. Určitě by nebyl první, ale když do médií nekritizuje ostatní, tak by neměl ani Oscara. To je celé.
          Kdyby takhle kritizoval každého hráče do médií, tak to beru, ale k Oscarovi to prostě nebylo fér.

          • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 18:04 |  
            4 2

            Každý hráč je jiný, každý potřebuje individuální přístup. Trpiš je dobrý psycholog, evidentně to na Oscara zabralo.

            • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

              Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 18:20 |  
              3 1

              Oscar hrál dobře i před zápasem s Baníkem.

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        popin     před 2 lety 12.08.2022 17:50 |  
        5 0

        Za mě Oscar nejlepší, s takovou figurou suverénně ovládat defenzivu včetně vyhraných hlav - klobouček. A dopředu jako vždy elegance, technika, přesnost. Ten gól pana Ing. je z poloviny jeho. S takovou fazonou bych ho klidně zkusil před Juráska, nebo dokonce doprostřed zálohy .


        Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2022 17:51) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

          Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 23:12 |  
          0 2

          Hlavně zase s ním nešoupat po celé sestavě. Těmi přesuny na různé pozice si tady užil dost. Levý bek mu sedl velice dobře. Nechte ho tam růst.
          Do středu zálohy máme pomalu deset hráčů, takže výběr je více než dostatečný, ale proč lpíme na aktuální středové trojici. To mi rozum nebere.

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        mig52     před 2 lety 12.08.2022 19:29 |  
        3 3

        Také jsem tenkrát nerozuměl tomu, proč Jindra tehdy tak ujel. V minulosti byly jiné úlety a vzal je v pohodě a tlak vzal na sebe. V případě Oscara ne!

  4. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    daadyy     před 2 lety 12.08.2022 15:58 |  
    16 3

    Postup přes řecký klub (soupeř v koeficientu ČR) a tak nízké známky? Navíc neprohra na takové horké půdě. S nízkou známkou bych souhlasil asi jen u Kačarabi, kterému se opravdu nedařilo..

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 2 lety 12.08.2022 16:07 |  
      14 9

      Známkuji i výkon a v zápase jsme byli celkově horším týmem. Po první půli to klidně mohlo být o dvě branky, aby to odpovídalo dění. Druhá půle už byla herně v pořádku a postupu si samozřejmě vážím a beru ho jako úspěch (i když nejde mluvit o překvapení, protože jsme byli v roli mírného favorita).


      Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2022 16:08) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        žbl68     před 2 lety 12.08.2022 16:52 |  
        5 7

        dost bylo medu .... obzvláště loni .... dobře jsi to oznámkoval :-)

  5. Kacaraba

    Do_it     před 2 lety 12.08.2022 16:14 |  
    5 11

    Po polocase jsem se na Kacharabu zameril a myslim si ze to nebyl zas tak spatny vykon. Mohl zavinit penaltu, gol za nim nesel i kdyz mohl ho ubranit lepe ale zas byl to ten stoper co rozehraval vetsinu micu a po vystridani spoluhracu byl to on kdo zachytaval mice za obranu, vysunoval se a rozehraval akce.

    Za me jako treti pripadne ctvrty stoper ok, uvidime jak se jeho vykony budou zlepsovat. Za me lepsi ctyri ci horsi petka

    • Re: Kacaraba

      Alanor (admin)     před 2 lety 12.08.2022 16:26 |  
      8 7

      Kačaraba se tu zlepšoval minulý rok. I když to nebyl vyjukaný zajíc, tak jsem to bral, že si na náš styl musí zvyknout. Nejdřív to bylo dost špatné, ale pak se to lepšilo a v závěru roku skutečně vypadal velmi dobře. Ale jaro zase nic moc, teď bída. To prostě už není o tom, že uvidíme, jestli se bude lepšit. Spíš je třeba se smířit, že umí zazářit i vyhořet. Jako třetí či čtvrtý stoper je ok, ale myslím, že očekávání měl vyšší on i trenéři, zvlášť na konci loňského roku.

      • Re: Kacaraba

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 16:57 |  
        3 6

        Jaro by šlo omluvit válkou, ale teď se domnívám, zda Kacharaba nepotřebuje být v pravidelném zápřahu. Jak nemá dostatečnou herní praxi, tak mu to prostě trvá, než najede na nějaký průměrný výkon a nabyde znovu potřebnou sebedůvěru.

      • Re: Kacaraba

        popin     před 2 lety 12.08.2022 17:58 |  
        8 3

        Jako dobře nehrál ( a nebyl sám), ale v komentáři k hodnocení napsat, že při gólu neuhlídal Sponara, je nesmysl. Centr je přeletěl oba, byl správné před hráčem, to, že Sponar to vzal akrobaticky ze vzduchu, to fakt bránit nešlo.

    • Re: Kacaraba

      domácí     před 2 lety 12.08.2022 18:52 |  
      1 0

      Je pravda, že když začal soupeř nakopávat míče za obranu tak byl platný

  6. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    pehacko     před 2 lety 12.08.2022 16:25 |  
    17 3

    Ja nejak nevim, ale myslim ze sudi piskal rovinu a jeste byl na ty mrdky řecký nevychovany hodne slusny… sileny travnik nehodný evropských poharu prosel, lasery do oci zadne přerušení k nápravě a nasledna kontumace, jasna cervena za kopanec do hlavy Sevcika. Tohle sypani si popela na hlavu za kazdou cenu me nekdy sere…

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 2 lety 12.08.2022 16:30 |  
      9 5

      Však ano, rozhodčí pískal dobře. A i píšu, že tu situaci s Mandousem v reálu těžko mohl vidět. Vůbec to nebylo myšleno, že by nás rozhodčí ať už včera nebo před týdnem nějak tlačili. Pískali normálně rovinu, ale ve dvou momentech se shodou okolností přiklonili na naši stranu, i když mohli rozhodnout opačně. Žádný popel si za to na hlavu nesypu a ani není proč, protože to je záležitost rozhodčích, ne Slavie. Ale konstatuji, že celkem významný vliv na výsledek dvojzápasu to mělo.

      Jinak souhlasím, že včera rozhodčí měl být mnohem přísnější na domácí fanoušky. Ty lasery byly úplně mimo jakékoliv fair-play. Ale moc nevím, jaké v tomto směru mají rozhodčí od UEFA pokyny. Každopádně by se to mělo přísně trestat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        pehacko     před 2 lety 12.08.2022 16:40 |  
        18 2

        Jindra na tiskovce rikal, ze na to hrace připravoval, protoze je to taktika mistnich smejdu i v predchozich zapasech… dokazoval se na jejich posledni poharovy zapas z ktereho čerpal… (nejsem Jandourek, abych to z hlavy vedel vcetne velikosti bot a trenek hlavniho pořadatele)… takze muj zaver? Jsem jen hloupe hovado sice, ale delaji to casto a uefa mafia to vubec neresi? Nekdo dostane trest za lidi na schodech a par kelímku a nebo jen jeden banan, ktery proste vazne neuhlidas… a tady to je ok? Tady jde o trvale nasledky na zraku a pohoda. Tady muze létat tisíce veci a pohoda… nam na stadinu měří uplne vsechno zda se muze hrat a Řekům projde podmáčené piskoviste udelane úmyslně z travniku, ktery jinak pred jejich zásahem nevypadal zas tak nepouzitelne. Proste na nas si honi triko… tady Poláky sundaji za choreo odkazující na warsavske povstání… to bylo strasne pro fotbal nebezpecne!!! A pro zdravi hracu dvojnasob… a tak si rikam k cemu jsou delegáti a dalsi funkcionarska svoloc? Asi jen k nadměrné konzumaci obcerstveni aby se nezkazilo

        • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

          obiwan     před 2 lety 12.08.2022 19:56 |  
          7 1

          Táta už krátce po revoluci říkal, že my z východu budeme vždycky pro západní svět nezajímaví...potvrdilo se to mnohokrát, že nemáme tu ekonomickou sílu a proto jsme na okraji zájmu. Vzpomeňme si jen na to, co se nám za stavu 4:2 stalo na Besiktasi...Kdyby se všechny tahle věci, které byly včera k vidění v Aténách, odehrály v Edenu, tak by ho UEFA nechala rovnou zbořit...bohužel se stále měří různě dlouhým metrem, o čemž se přesvědčili Tebou zmiňovaní Poláci, teď prakticky nepotrestaní Turci, ale i my s Ondrou a tím milým opáleným chlapcem z naduté vysočiny...je to smutný

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 20:10 |  
        7 0

        Tak si k tomu přičti ještě jeden moment z Edenu, kdy sudí zase jasně pomohl Řekům, pří gólovce Lingra ho soupeř ve vápně naprosto zřetelně držel oběma rukama, že vůbec nemohl vystřelit, naprosto jasná penalta ...
        A ještě poznámka k té první redce v Edenu, Řekové k tomu toho sudího vlastně dokopali … Od začátku zdržovali a permanentně simulovali, v první fázi to ten Francouz pískal, pak už to bylo tak okaté, že to začal ignorovat a oni na něho tlačili, protestovali, stěžovali si a to nemá rád žádný sudí a tuplem Frantík, takže tím ho dostali do třetí fáze, kdy už na to začal být alergický a začal to jejich simulování pískat … A z toho taky vzešla ta redka, podle pravidel bylo udělení té žluté za simulaci naprosto v pořádku, ale každý rozhodčí by nenašel odvahu to hvízdnout …


        Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2022 21:48) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    damade     před 2 lety 12.08.2022 16:44 |  
    4 0

    Ačkoliv si toho moc lidí nevšimlo, tak Kačaraba udělal jednu věc skvěle. Před faulem Mandouse se možná vědomky, možná nevědomky dostal za něj, což znamenalo, že Mandy dostal jen ŽK. Kdyby zůstal stát, nebo běžel za hráčem s míčem, tak bychom šli do deseti.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    damade     před 2 lety 12.08.2022 16:44 |  
    14 0

    Ačkoliv si toho moc lidí nevšimlo, tak Kačaraba udělal jednu věc skvěle. Před faulem Mandouse se možná vědomky, možná nevědomky dostal za něj, což znamenalo, že Mandy dostal jen ŽK. Kdyby zůstal stát, nebo běžel za hráčem s míčem, tak bychom šli do deseti.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    žbl68     před 2 lety 12.08.2022 16:50 |  
    0 2

    krutopřísné, ale víceméně pravdivé hodnocení ... vč. Kača ... Jurečkovi bych přidal na - 8 , Olyi - 6

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      bongor     před 2 lety 12.08.2022 22:16 |  
      3 3

      Oli je můj oblíbenec,opravdu jsem za ty roky co je u nás neviděl,že by něco sebemíň odfláknulTaky bych mu přidal.
      Další držák je Ibra,i když to není fotbalista od boha,taky bych mu přidal.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    rakusan     před 2 lety 12.08.2022 16:55 |  
    0 1

    Tvrdé podloží zatopené nesmyslným množstvím vody připomínalo v úvodu zápasu spíše vodní pólo. Vidíš, já myslel, že to byl písek (:-

  11. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    p!erreCORE     před 2 lety 12.08.2022 17:08 |  
    21 0

    Já bych chtěl, kromě Mandyho a střídajících hráčů, které jsem pochválil už včera, vyzdvihnout, že i když karet bylo habaděj, hrál se dobrý fotbal a zákroky nebyly zákeřné-ani kopačka Péťovi do hlavy podle mně nebyl úmysl a hráč si hned uvědomil, že přestřelil, jen rozhodčí nepochopitelně nevytáhl červenou..
    Ale bylo to opravdu peklo! Včetně debilů v hledišti, kteří ohrožovali zdraví hráčů svítítkama. Tohle by se opravdu mělo řešit přerušením zápasu, příp. kontumací. Velmi mně mrzí, že rozhodčí jsou připosraní a bojí se velkých zásahů a tím vlastně nechtě nerespektují pravidla. Tohle by se mělo opravdu řešit.

    Jinak asi opravdu potřebujeme stopera. Taras měl i lepší dny ale nikdy mně nepřesvědčil a včera vůbec.

    A Jurečka mně příjemně překvapuje.. já ho neznal a myslel jsem, že přichází jako hroťák, ale on válí na křídle a má luxusní centry! A gól byl opravdu mazácký. O tom, že je fakt chytrej a príma nemá ani cenu mluvit. Jen tak dál!

    A Oli. Říkejte si co chcete, ale i když to není žádnej playmaker ani špílmachr a je pravda, že často končí s kličkou na prvním hráči. Je to prostě bojovník a borec, to vidí každej. Kdyby takhle makali všichni a pořád, tak si dáváme každýho s búrem v suchym triku (no v suchým právě ne, ale s prstem v nose určitě :)

    Ivan Schranz i když dělá občas chyby, se mu tou bojovností velmi blíží. A každopádně gólovej hroťák, kterej když hraje křídlo, tak hraje beka.. to jen tak někdo nemá!

    Zápas super! Vážně se mi moc líbilo, jak hráli Řekové hlavně první půlku. Jednoduše ale vážně hezky a efektivně. To mi často schází u nás. Dobrej náběh, přesná přihrávka a nazdar.

    A trenérům palec nahoru za střídání!

    Všem díky!


    Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2022 17:10) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    rybarmirek     před 2 lety 12.08.2022 17:11 |  
    6 2

    Zdravím,s hodnocením naprosto souhlasím,je tvrdé,ale přesně vyjadřuje včerejší zápas.Ukazuje se vše co jsme zde už mnohokrát prodiskutovali,je třeba jeden kvalitní stoper a pravý obránce.Ale kde je vzít a nekrást!

  13. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 12.08.2022 17:20 |  
    47 3

    Dobrý páteční podvečer přeji Vám všem a mám radost z postupu našich kluků.
    Měl jsem ze zápasu obavy a nebyl jsem asi sám co?
    Měli jsme i potřebnou "kliku" a Mandouse s Jurečkou :-)).
    Ve druhé půli i díky střídání po obdržené brance jsme se dali do kupy a zase jsme se dostali do zápasu.
    V součtu obou zápasů (cca 185 až 190 minut) si troufnu říci, že jsme byli lepší 65%. A touto optikou se na to dívám a to včetně toho, že se pro trenéry objevily k řešení některé otázky pro sestavu a zařazení hráčů na jednotlivé posty.
    A já pevně věřím, že to JiT a celý trenérský tým viděl.
    Asi nejvíce se musí vzpamatovat Kačaraba a pokud má hlavu někde jinde, tak bohužel má "smolíka".
    S takovým výkonem to bohužel na Slávii není ani omylem!!!
    Dále si myslím, že Ivan Schranz nemůže hrát tam, kde musel hrát v Řecku. Ivan je hráč na úplně jiný post a dělat z něho "jako" beka, to je špatně. Zvlášť, když na beku s ním je tam Douděra, který se to také učí.
    Hledáme dobrou a výkonnou dvojici útočníků?? Tak ji přeci máme v Jurečkovi a právě ve Schranzovi!!!
    Když k nim přidáme pohyblivé kluky, jako je Sor, Usor a Lingr, tak je to opravdu dost velká kvalita.
    A to máme za nimi vozbu v záloze - Tiéhy, Ševčík, Holeš, Traoré, snad se přidá i Lukáš Provod ( jsem rád, že se potvrdila jen malá ruptura svalu a ne toho nešťastného kolena) a také Lukáš Masopust s Olaiynkou ( za nimi ještě Icha, Hromada, Valenta).
    V obraně je to trochu zatím hledání - Douděra, Ousou, Santos, Oscar, Jurásek. Asi je tu potřeba opravdu přemýšlet nad příchodem dobrého a už zkušenějšího stopera. Máme na to relativně ještě nějaký čas.
    Hodnocení přítele Alanora tak vnímám jako prospěšně kritické pro všechny hráče. Snad jen u Oscara bych dal dokonce 8. Byl výborný.
    Takový zápas, jaký jsme v Řecku odehráli, to je doslova fotbalová vysoká škola se naučit být odolný a bojovat pro tým.
    Začali jsme moc zakřiknutě a jako kdybychom se báli, co s námi Pana vyvede.
    Další poučení je, že jsme prostě měli v domácím zápase soupeře dorazit a dát ještě jeden gól. Tak si to musíme v příštím zápase uvědomit a pokud tu možnost budeme mít, tak to prostě musíme dát.
    Zdravím Vás všechny ze Šumavy a budu klukům držet v Jablonci palečky, určitě to budou potřebovat.
    P.S.
    Ještě bych rád vyzdvihl přínos Petra Ševčíka.
    Po tom karate zákroku zlínského Procházky do zadního stehenního svalu to tentokrát dostal natvrdo přímo do hlavy. Když si vzpomenu na brutální zákroky na něho od Štětiny, vypatlaného mladého Krejčího, na hnusný faul od Hejdy, kdy měl na stehně bouli jako pomeranč a mohl bych přidat ještě další, tak mám problém s tím, když o něm někdo říká, že jako "skleněnka". No hlavně, že jsou hráči opravdu chráněni.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      pehacko     před 2 lety 12.08.2022 17:50 |  
      21 1

      Mistre jsem stastny, ze opet zde pisete! Nez prectu obsah a dam plus… tak hlasim jak veliky kamen ze srdce mi padnul k zemi. Ze ta pauza byla jen asi dovolena…

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        PahaAhma     před 2 lety 12.08.2022 18:07 |  
        7 3

        Mně se ulevilo už včera, kdy Sokrates zahlásil "nervíky"! A rovněž vřele doufám, že i další velká osobnost tohoto fóra - byť oproti zmíněnému značně hrubozrnější - zvládá nechutnou italskou nemoc (nemyslím syfilis!) stále lépe a za Nowickou ještě nepůjde!

        A krátce k hodnocení: Jako často, bejvám o bod-dva shovívavější, není mi milé naše kluky natírat, zvláště když se snažili a neflákali se, což včera ani nešťastník Káča nečinil! Pokud Jurda dle svých slov "stále není v pohodě", tak (ne)chci vidět ten fičák, až se do ní dostane!
        Do ofenzivní části to fakt vypadá slibně a co se týče obrany, nejhůř to vypadá vpravo, kde je vidět, že kluci maj dost útočnou DNA a dozadu to "moc neuměj". Věřím, že se Eda srovná se svým egem a reziduy z plzeňské otravné atmosféry a bude to stát na něm a Aiham mu k tomu bude tvrdit muziku. Furt lepší, než sem tahat nějakýho Jemelku, kterej mi je sympatickej asi jako generál Čepička.
        Bude to dobrý, těším se na play-off a všechny další zápasy mé milované Slavie!

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      Fanlan1     před 2 lety 12.08.2022 18:11 |  
      16 0

      Sokrate55 velice dobře si to napsal,jsme rádi,že tě tady máme.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    AlexPastoor     před 2 lety 12.08.2022 17:21 |  
    6 15

    Standovi bych dal aspoň 7ku za to, jak krásně vyklusal v závěrečných sekundách. Takový bojovník Slavii v prvním poločase chyběl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      pehacko     před 2 lety 12.08.2022 17:49 |  
      12 6

      Standa prisel a kdyz ho sudi uvidel… rekl dost! Na tohle dnes uz nemam… a ukoncil zapas! Genialni tah a Standa vyhral zapas

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        eye     před 2 lety 13.08.2022 10:12 |  
        0 0

        Já doufal, že stihne ještě jednu naši akci a dá na 1:2...

  15. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    Pedro50     před 2 lety 12.08.2022 18:05 |  
    6 5

    Jak jsem doteď tady křičel kupte špilmachra tak asi začnu křičet kupte pravého beka a stopera.

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      pehacko     před 2 lety 12.08.2022 18:21 |  
      6 4

      A co budes kricet zitra?

      • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

        mig52     před 2 lety 12.08.2022 19:15 |  
        2 5

        Totéž, křičí správně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      cunak     před 2 lety 12.08.2022 19:03 |  
      2 4

      Pravého beka a stopera potřebujeme, o tom žádná. Ale stopera máme tři, pravé beky s výhradami 4. Špílmachra žádného a to již delší dobu. A se třema defenzivnima zaloznikama pěkný fotbal hrát nebudeme.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    domácí     před 2 lety 12.08.2022 18:43 |  
    2 5

    S hodnocením souhlasím ve všem.
    Viděli jsme stejný zápas

  17. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    ervin     před 2 lety 12.08.2022 19:23 |  
    11 3

    Mandousovi jsem dal 10 kdy jindy? Byl famózní!

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      p!erreCORE     před 2 lety 12.08.2022 22:24 |  
      3 1

      Podle mně famózní nebyl, dal jsem mu 8 a díky za tvé nadšení! :)

  18. hodnocení

    obiwan     před 2 lety 12.08.2022 19:46 |  
    8 3

    Kačarabovi bych gól tolik nevyčítal, protože tam to zvrzali Douděra se Schranzem...a zastal bych se Ondry Lingra, byl jediný v první půli, kdo dokázal alespoň na chvíli podržet míč, fakt bych se přimlouval za bod navíc...v době, kdy jsme v podstatě každý míč ihned odevzdali soupeři, on dokázal míč pokrýt, udělat kličku, zdržet soupeře...

  19. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    Lunaris     před 2 lety 12.08.2022 21:27 |  
    7 3

    Hodnocení hráčů je vždycky ošemetné, když nevíme, s jakými úkoly ten hráč šel na hřiště. Proč se Douděra tak často ocital uprostřed hřiště a nechával svůj prostor volný? To přece muselo mít svůj důvod. Nebo ten Traore, u kterého se asi většina shodneme, že rychlostně to na tyhle zápasy není. Po minulém zápase mi připadalo, že většinu 2. půle už nemohl. Pak jsem ale zaznamenal, že jeho úkolem bylo hrát osobku na jejich rozehrávače. Ve finále to zřejmě bylo tak, že už nemohl ten jejich rozehrávač a Ibra mu prostě jen visel za zadkem. Když si tohle odmyslím, tak hodnocení přesně odpovídá tomu, co jsem na hřišti viděl já.

    V předchozím vláknu se někteří zastávali Tarase, že nezahrál hůř než ostatní a že si na něj lidi zasedli jako na Tecla. Já nevím, zásadně si na nikoho nezasedávám, ale prostě se ten zápas Tarasovi vůbec nepovedl. Tam opravdu nebylo takřka nic, co by šlo pozitivně hodnotit. Ani osobní souboje, ve kterých by měl dominovat, se mu nijak extra nedařily. Měl by přijít stoper, protože Taras je po svém zranění v Hradci Králové poloviční. I kdyby se zase zlepšil, tak stejně stopera potřebujeme.

    Pravý bek, po odchodu Baha obrovský sešup dolů po stránce obrany, útoku, ale třeba i takové věci jako vhazování, v čemž byl Bah nejlepší v lize. Tady nás fakt momentálně tlačí bota nejvíc. Doufám, že se uzdraví Bořil a, jak tu někteří psali, zkusil bych ho tam dát. I tak to ale vidím po celý podzim jako naší největší bolest. I ten Bořil by se do toho musel delší dobu dostávat, pravděpodobně.

    Naopak pořád nechápu tu dokola se opakující kritiku Petera Olayinky. Resp. jí chápu, protože ona se zakládá na jeho jediné "slabině", kterou jsou jeho horší schopnosti do kombinace a hry jeden na jednoho, když má míč. Nicméně ostatní aspekty jeho hry jsou naprosté top. Presink, represink i chování v pokutovém území velký nadstandard. Fakt moc doufám, že postoupíme přes Poláky a tenhle hráč prodlouží smlouvu. Legenda

    Sor, na jaře jsem sem psal, že bych za dobrou nabídku prodal. Pokud platí sumy na transfermarketu, tak každou sezónu, tj. dvě přestupní období, prodáme hráče v celkové částce cca 24 miliónů eur. Teď jsme na nějakých šestnácti - Bah 8 mega, Musa 4 mega, Samek 2 mega a k tomu nějaké drobné za Madsena, Alijagiče a další. Takže jsme teď na 16 mega eur v jednom přestupním období a k dorovnání předchozích dvou sezón chyby cca 8 mega. Když se dostaneme do skupiny EKL, tak nevidím problém to v zimě dorovnat. Pokud vypadneme s Poláky, tak Sora prodat, ale v zimě kádr už udržet do jarních bojů. Takže bych prostě počkal na výsledek dvojzápasu s Poláky a podle toho Sora prodal buď teď a nebo až v zimě. Pokud by byla dobrá nabídka třeba na toho Olayinku, kterého bych jinak rád udržel, tak Sora vůbec neprodávat a místo toho prodat Petera z důvodu blížícího se konce smlouvy.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    houston (přítel SN)     před 2 lety 13.08.2022 08:37 |  
    5 0

    Kdo viděl zápas od 60. minuty nemůže chápat, proč naříkáme nad naší hrou. Po obdržené brance to vypadalo, jako by proti Panathinaikosu nastoupilo úplně jiné mužstvo. Taková to byla změna. Naše štěstí bylo, že zápas neřídil sudí, který by podlehl unfair tlaku domácích, i když tu laserovou show měl ukončit. A tak teď - vzhůru na Poláky !

    • Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

      rak (přítel SN)     před 2 lety 13.08.2022 09:25 |  
      2 0

      Ano, je to tak. Vypadalo to najednou tak, že je to jiný zápas.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 2 lety 13.08.2022 08:42 |  
    7 0

    Pustil jsem si znovu nastavení druhy půle a tam je parádní práce pana inženýra, jak vůbec nenechal hrát žádného soupeře, kterej se ocitl v jeho blízkosti, ukrad spoustu míčů a pak jim to tam soupnul. :). O útok bych se nebál a i ten Lingr tam byl fajn, přišlo mi, že jako jeden z mála udržel dost míčů. O kacarabovi už jsem psal, hejt mi přijde prehnanej. Větší problém byla prava strana, kluci musí tu obranu zlepšit.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    pinochet     před 2 lety 13.08.2022 09:19 |  
    1 0

    Po mém soudu až příliš přísné hodnocení hráčů v zápase na horké řecké půdě. Nesouhlasím také s tím, že nejlepším hráčem v 1. půli v poli byl Oscar, který minimálně jednou zadrbal dobře rozběhnutý protiútok Dle mého jím byl Holeš, který často musel hasit na poslední chvíli chyby spoluhráčů

  23. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    bbslavia     před 2 lety 13.08.2022 09:23 |  
    8 6

    Dobrý den,
    důležitý je postup. to se počítá.Herně jdeme dolů, to vidí každý.Nedaří se nám vhodně doplňovat tým na posty, které potřebujeme.Stoper, pravý bek a kreativní záložník.Není nutné přivádět velké množství posil, ale hráče do základu s kvalitou. Většina posil jde na hostování a pak už se nevrátí. Další problém je malý počet odchovanců nejen v A týmu, ale i v lize. Doufejme, že se nám podaří vrátit na úroveń výchovy hráčů v minulosti jako byly ročníky 87-89. Upustili jsme od nátlakového fotbalu, ale hlavně chybí technická kvalita ve finální fázi. Všechno je upracované, těžkopádně. Je velká škoda, že jsme promarnili šanci na dvě účasti v LM-loni Ferencvároš, letos Plzeň-bylo to hratelné.Ekonomicky i herně je to velká ztráta.Bylo to v našich možnostech.

  24. Jurečka

    Steevee     před 2 lety 13.08.2022 11:16 |  
    7 0

    Trošku bych si dovolil oponovat slovnímu popisu "nešlo o nejtěžší situaci". Ano, o nejtěžší situaci asi nešlo. Ale zrovna my jako slávisti můžeme napsat sérii knížek o tom, co všechno se dá kopnout do osmé řady Levou nohou z levé strany by tohle trefilo horko těžko 50 % hráčů. A to jim spíš fandím.

  25. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    japhy     před 2 lety 13.08.2022 17:09 |  
    6 1

    Neregulérní hřiště, nezpůsobilí diváci (a nás budou tepat za lidi na schodech, pche)
    Jindry bych se zastal ohledně sestavy, ale to jen pro to, že bych ho rovnou zpucoval za taktiku, takže za mě by asi bylo jedno, kdo by nastoupil. Do psí prdele, my jsme byli pasivní, jak už dlouho ne. A přitom máme xkrát ověřeno, že to pro nás bývá cesta do pekel. Symbolem prvního poločasu je "presující" osamocená dvojice Lingr - Traoré. Za nimi díra jak Brno, 3 obránci si s nimi hravě poradili a na nás se to v klidu a furt valilo.
    Druhá půle už jiná a důstojná, když presovaly i křídla s dalším střeďákem.

  26. Re: Hodnocení slávistů - Panathinaikos - Slavia 1:1

    Akuls     před 2 lety 14.08.2022 00:19 |  
    0 0

    Jen nevím, jestli by to v prvním poločase bylo se Ševčíkem a Usorem lepší než s Traorem a Lingrem. Myslím si že ne. Hlavním důvodem obratu ve hře byla skutečnost, že Panathinaikos, po 65ti minutách podlehl vlastnímu tempu, které nasadil. Naštěstí jsme do té doby dostali jen jeden gól.
    Kačaraba nebyl o nic horší než Ousou. Je to reprezentant Ukrajiny, tak to tak špatný hráč být nemůže. Měl proti sobě Šporara, který má ve vápně skvělý výběr místa a když ještě měl hlavně z levé strany od svých spolahráčů tak výborný servis, tak to nebylo vůbec jednoduché ho bránit. Při takových přihrávkách ze strany za obranu to je vždy o špičce kopačky a zlomku sekundy a útočníci bývají v těchto situacích díky svému postavení čelem či bokem k bráně ve výhodě. No a pokud na stopera jdou dva hráči soupeře, podhrot či half to prostrčí v pravý moment stoperovi kolem nohy na hroťáka, který je čelem k bráně a v plném běhu, tak to je prakticky nebránitelné a zachránit to může už jen gólman.
    Bylo moc dobře, že Kačaraba hrál a Holeš tím pádem mohl nastoupit spolu s Thiehim na své pozici DZ, kde byl hodně důležitý.