Trenér Trpišovský nasadil sestavu, která svým složením připomínala jarní tažení Evropou. Střed zálohy tvořila defenzivnejší trojice Holeš, Hromada, Traoré, na hrotu nastoupil rychlík Sor, podporovaný na křídlech svými krajany zkušeným Olayinkou a mladým Usorem, který na jaře zářil v dresu béčka. Z nových hráčů se v základní sestavě objevil Santos s kapitánskou páskou na stoperu vedle Ousoua a Douděra na pravém kraji obrany, na druhé straně naskočil David Jurásek a v brance dostal přednost reprezentant Madous. Na konfrotaci dvou reprezentačních brankářů nedošlo, neboť Olympiakos nechal Vaclíka pouze na lavičca a do branky nasadil Tzolakise.
Slávisté začali zostra, hned po pár vteřinách Usor atakoval jednoho z beků a Sor byl u míče dříve než gólman, ale pouze jej nastřeili a navíc se pískal faul pravého záložníka SKS. Na druhé straně pálil Kunde, ovšem byla z toho malá domů do rukou Mandouse. Na konci první desetiminutovky nejprve zaujal Sor, který byl u dlouhého míče dříve než gólman soupeře, obhodil si jej, ale potom už měl k míči dále než obránce. Akce pokračovala centrem Olayinky, po kterém se balónu ujal Holeš a jeho pokus letěl nad. Ve 14. minutě si prohlédl žlutou kartu Hromada, ovšem opakovaný záznam ukázal, že "faulovaný" Camara špatně došlápl ve chvíli, kdy okolo něj nikdo nebyl. Tentýž hráč měl vzápětí velice dobrou střeleckou pozici po nedohodě Ousoua s Douděrou, ovšem ve vápně opět špatně došlápl a asi i proto pálil vysoko nad. Ve 25.minutě vysunul Douděra Sora, ten při pokusu o centr špatně spadl na rameno a bylo nutné poprvé střídat, na hřiště naskočil Stanislav Tecl. právě tecl ve 32.minutě odcentroval z levé strany a posadil míč na hlavu Traorému, jeho hlavičku lapil Tzolakis. Na druhé straně pálil Kunde do tyče a Reabciuk míč dorazil do sítě - 0:1. Ve 40.minutě Olayinka vydoloval míč na levé straně, Traoré dával na vápno Usorovi, jeho nadějný pokus obrana srazila. Ve 43.minutě bylo srovnáno, po rohovém kopu Juráska Ousou nejprve vyhrál hlavičkový souboj, obrana k němu míč vrátila a slávistický stoper do balónu prásku z první, míč škrtl o jednoho z beků a gólman soupeře už nedokázal svůj pohyb na druhou stranu zastavit - 1:1. Za dvě minuty Slavia zahrávala další rohový kop, ovšem byl z toho rychlý brejk soupeře tří na jednoho, který zlikvidoval fantasticky se navrátivší Santos.
Slávistický trenérský štáb udělal do druhé půle další dvě změny: Ousoua nahradil ve středu obrany Kačaraba a místo vyčerpaného Usora nastoupil ke svému debutu v červenobílém Ewerton, který ještě převzal od Santose kapitánskou pásku. Rozklíčovat střídání v barvách Olympiakosu byl oříšek i pro komentátora přenosu. Velkou šanci si vypracovali soupeři v 51.minutě, kdy pohledou akci po levé straně zakončoval střídající Masouras, Mandous míč nohou vykopl nad branku. V 58.minutě vybojoval míč v zajímavém prostoru Olayinka, předal jej Holešovi, ale ten odvahu k zakončení nenašel, ještě hledal Traorého, před ním obrana zasáhla. V 60.minutě došlo k masivnímu prostřídání na obou stranách, v dresu Slavie vyrazili do boje Ševčík, Oscar, van Buren a také premiérově Marek Icha, utkání skončilo pro Hromadu, Olayinku, Holeše a Douděru. V 69.minutě obrana soupeře odvrátila Juráskův centr pouze k Traorému na hrabici vápna, ten pálil z první, ale trefil pouze clonícího Tecla. V 72.minutě došlo k další vlně střídání, na hřiště přišli Matěj Jurásek, Fila, Samek a Talovjerov, ze hřiště odešli zbylí hráči ze základní jedenáctky a zároveň i Tecl, který střídal už v průběhu první půle. V 81.minutě Kačaraba parádně vyvezl míč, přes Matěje Juráske se k němu dostal Ewerton, jeho ránu zpoza vápna schoval Tzolakis do rukavic. Slávisté po prostřídání byli o něco lepším týmem, ale žádnou z dalších akcí nedotáhli do koncovky, která by pro gólmana Olymiakosu byla neřešitelnou, podobně na tom byli i soupeři. Zápas tak v poklidu dospěl k remíze 1:1.
Komentáře (206)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
pehacko před 2 lety 29.06.2022 17:06 |A v tipovacce to nebude!? Ze bych si vsadil na vyhru 6:0, kdyz chyta vaclik, na toho se nam vzdycky darilo…
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Radek097 (přítel SN) před 2 lety 29.06.2022 17:07 |Chytá Tzolakis.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
pehacko před 2 lety 29.06.2022 17:17 |Tak 8:0 a jiny vysledek by me opravdu překvapil
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Taky před 2 lety 29.06.2022 17:27 |Tipovačka?
3:3 na góly, 1:1 na zraněné
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
cheero před 2 lety 29.06.2022 17:08 |Dá se na to někde kouknout? Díky.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Radek097 (přítel SN) před 2 lety 29.06.2022 17:10 |https://www.youtube.com/c/tvslavia/videos
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
cheero před 2 lety 29.06.2022 17:16 |Děkuji. Se na ty naše kluky těším.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:03 |tam jsou Mandyho zásnuby :)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
hajnej před 2 lety 29.06.2022 17:22 |Nigerijský útočný trojzubec Olayinka Sor Usor, to vypadá hodně zajímavě.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Marek3 před 2 lety 29.06.2022 17:47 |Tojo ale ten stred Holes, Hromada, Traore jsem doufal ze uz neuvidim.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Nax před 2 lety 30.06.2022 10:21 |To neni stred:-)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Edenjejenjeden před 2 lety 29.06.2022 17:24 |Sestava : Mandous - Douděra , Ousou , Santos , Jurásek - Holeš - Usor , Hromada , Traoré , Olayinka - Sor
Lavička : Kolář , Talovjerov , Tecl , Ewerton , Samek , Fila , Oscar , Ševčík , van Buren , Kačaraba , Jurásek M , Icha
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
pehacko před 2 lety 29.06.2022 17:50 |Takhle napsane to vypada hodne dobre a lavicka vlastne taky… ja se tak uz na fotbal tesim, uz se ta pauza neda vydrzet! Ani pivo mi nechutna!!!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Yester před 2 lety 29.06.2022 17:54 |Nejak ten stream na slavia tv nevidim nebo nevim...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Zdededek před 2 lety 29.06.2022 18:01 |http://www.hesgoal.com/news/106184/Slavia_Prague_vs_Olympiacos.html
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Yester před 2 lety 29.06.2022 17:55 |Tak tady https://www.dailymotion.com/video/x8c3c6l
Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2022 17:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Taky tady https://www.dailymotion.com/video/x8c3c6l .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Chooze před 2 lety 29.06.2022 17:59 |Traore, Hromada, Olayinka to už nechcu!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Arya před 2 lety 29.06.2022 18:02 |My tebe taky ne.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
pehacko před 2 lety 29.06.2022 18:06 |Krute ale pravdive
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:08 |já myslel, že čúzu má každý rád...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
pehacko před 2 lety 29.06.2022 18:52 |Ja ho mam rad skoro stejne jako zakonceni standy tecla!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
bongor před 2 lety 29.06.2022 18:54 |To jo,asi jako osinu v prdeli.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
El Greco před 2 lety 29.06.2022 18:16 |Nasazujou je jen kvuli tomu, abys začal fandit komukoli jinýmu.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Okdar před 2 lety 29.06.2022 18:08 |Jak je daný odkaz na hesgoal.com...tak bez chyby, jen nižší kvalita..
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Martin Platil před 2 lety 29.06.2022 18:14 |Jak slyším Kamara, tak bych blil.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:18 |Snad ti to vynahradí Kunde
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
pehacko před 2 lety 29.06.2022 18:53 |Na mem streamů si to ten komentator uziva a ja se nemuzu soustredit vubec na hru! To je jak rozhlasová reportáž se Zemanem! Kunda sem, kunda tam!
Slavia - Olympiakos
Morb před 2 lety 29.06.2022 18:15 |V Řecku se hraje fotbal v leže?
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:25 |Sor asi vyhozené rameno :(
:-(
MKCZ83 před 2 lety 29.06.2022 18:26 |A už to bohužel začíná...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:26 |Standa Tecl olé
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Harvey před 2 lety 29.06.2022 18:26 |Standa. Olympiakos je vyřízenej.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
ad1mur před 2 lety 29.06.2022 18:28 |největší pohroma na světě, na hřiště přichází Standa Tecl!!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Lunaris před 2 lety 29.06.2022 18:30 |Tak teď už útok posílit potřebujeme. Neskutečné
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Arya před 2 lety 29.06.2022 18:32 |Ani se Jindrovi nedivím, že nemá tyhle přáteláky rád.
;-)
ehad před 2 lety 29.06.2022 18:35 |... zase je dobry, ze je slyset co JiT rika hracum ... treti jednoduchej balon tam a nechytite ho .. ;-)
ale jo, lepsi prohravat pratelaky na zacatku pripravy, nez zapasy na zacatku sezony ...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:35 |Ousou má pomalé reakce, už při tom nedorozumění s Douděrou a teď při gólu, druhého stopera fakt potřebujeme
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
ehad před 2 lety 29.06.2022 18:42 |a ted ta rozehravka taky nic moc ... jeste, ze byl ofsajd, jinak z toho byl gol na 2:0 ... :-/
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:50 |ale zase dal s pomocí Kundeho gól
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
pehacko před 2 lety 29.06.2022 18:54 |Kazdej kop Ousoa miri do kundy…
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
ehad před 2 lety 29.06.2022 21:35 |njn ... kundoviny mu jdou ;-) ...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus
popin před 2 lety 29.06.2022 18:52 |Rád bych viděl, po ráně do tyče, míč jde zpět křížem přes vápno, musíš se točit. Ty pomalá reakce...
Nějak tam chybí ta gólová efektivita.
Slávista 51 před 2 lety 29.06.2022 18:36 |Ale - těžko na cvičišti, lehko na bojišti.
a
slavistou50let před 2 lety 29.06.2022 18:40 |Prádelna koupila Jedličku, brankáře repre, pochází z Příbrami, posledně chytel na Slovensku takového bohužel nemáme.
Re: a
Harvey před 2 lety 29.06.2022 18:45 |Už se vezou. Musíme bezpodmínečně vyhrát, jinak bude v článku o přestupech nasráno dvojnásobně.
Edit: Nevím proč mi to hodilo reakci na tenhle příspěvek, asi si systém automaticky vyhodnotil můj příspěvek jako blbost, tak ho přiřadil k jiné veleblbosti. Šikovná věcička.
Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2022 18:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Už se vezou. Musíme bezpodmínečně vyhrát, jinak bude v článku o přestupech nasráno dvojnásobně..
Skrýt původní komentář
Re: a
Arya před 2 lety 29.06.2022 18:47 |No, ono by po případné prohře bylo nabrečeno i zde...
Re: a
kjandourek (admin) před 2 lety 29.06.2022 18:58 |Jojo ten toho na jaře odchytal.... těch lelků na lavičce se najde....
Jurečka
mig52 před 2 lety 29.06.2022 18:40 |Že by byl zraněný i Jurečka, když neni ani mezi náhradníky? Pokud je o něm něco zmíneno, tak omluva, teď jsem teprve na mobilu a všecko jsem nečetl.
Re: Jurečka
Radek097 (přítel SN) před 2 lety 29.06.2022 18:43 |Začal přece později, jelikož byl na repre.
Re: Jurečka
PetCC před 2 lety 29.06.2022 20:36 |Oslava narozenin se protáhla :-D
Re: Jurečka
mig52 před 2 lety 29.06.2022 21:49 |Radku, dík za upozornění, v tom kvaltu jsem si to neuvědomil.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
hiker42 před 2 lety 29.06.2022 18:41 |Olayinka + Usor výborní dopředu, škoda Yiry Sora
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
ehad před 2 lety 29.06.2022 18:43 |ale jo, Aiham ... takhle by to slo ;-) ...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
hiker42 před 2 lety 29.06.2022 18:44 |Kunde je u všeho :-)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
bongor před 2 lety 29.06.2022 18:59 |Kunda je vždycky u všeho první.To není nic neobvyklýho.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
hiker42 před 2 lety 29.06.2022 19:15 |Takovou nechceš :-)
Santos
MKCZ83 před 2 lety 29.06.2022 18:46 |Hmmmm, slušná rychlost na tu jeho vejšku.
Re: Santos
ehad před 2 lety 29.06.2022 18:48 |Jo jo, ja si rikal, ze to je on ... ale prekvapilo me, ze ma kapitanskou pasku ...
Re: Santos
Andreas před 2 lety 29.06.2022 18:49 |To je běžná věc, že se novým hráčům dává kapitánská páska
Re: Santos
Edenjejenjeden před 2 lety 29.06.2022 18:50 |Jo , jo zápisný bude mastný :-) ....
Re: Santos
ehad před 2 lety 29.06.2022 19:55 |Ewerton taky ;-) ...
Re: Santos
ehad před 2 lety 29.06.2022 18:51 |jj, me to pak doslo ... ale uz jsem text nemenil ;-) ...
Santos
Edenjejenjeden před 2 lety 29.06.2022 18:47 |Ten Santos je teda vážně rychlej ......
Re: Santos
Arya před 2 lety 29.06.2022 18:50 |Jj, dobře že je u nás. Z něj mám opravdu dobrý pocit.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:47 |vlastní gól si dal oblíbenec pana prezidenta :)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 po 1.polovině
Droosy před 2 lety 29.06.2022 18:49 |x
Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2022 18:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
ale zase dal s pomocí Kundeho gól.
Skrýt původní komentář
Santos
JV před 2 lety 29.06.2022 18:50 |Eduardo Santos bude výbornej - hlava, rychlost, technika - připomíná mi Deliho...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
Jardy před 2 lety 29.06.2022 18:50 |Nevšimli jste si po našem golu na tribuně vedle Madsena nějakého černocha? Sice to byl jen krátký záběr, ale ten nevypadal, jako někdo z našeho kádru....?
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
coffy před 2 lety 29.06.2022 18:53 |Asi Ubong
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
honza1947 před 2 lety 29.06.2022 19:00 |Asi tak.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
honza1947 před 2 lety 29.06.2022 18:58 |Mohl by to být Thiehi, který by měl údajně přijít z Liberce. Francouz s kořeny v Pobřeží slonoviny.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 0:1 v 1.polovině
JV před 2 lety 29.06.2022 19:05 |Nemyslím si, že už by byl v Rakousku.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 po 1.polovině
ehad před 2 lety 29.06.2022 19:09 |hmmm .... zatim teda trenujeme vyjeti z presingu soupere ... a nejde nam to ... :-)
hmm, a Tecl ted ma mic pred vapnem, a zkusi udelat klicku ne klicku, a mic ztrati ... tohle ne ...
Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2022 19:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
hmmm .... zatim teda trenujeme vyjeti z presingu soupere ... a nejde nam to ... :-).
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
ad1mur před 2 lety 29.06.2022 19:18 |buren fakt ne, jak může být pořád ve slavii
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
Cygnus před 2 lety 29.06.2022 19:41 |Mick se nejmenuje 'Buren', adjednamure.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
ad1mur před 2 lety 29.06.2022 19:43 |tvůj oblíbenec? nevím za co si to zasloužil
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
japoko před 2 lety 29.06.2022 19:49 |Ten už měl být pryč minimálně 2 roky!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
Cygnus před 2 lety 29.06.2022 19:50 |Oblíbenec nebo ne, mohl bys alespoň vědět jak se jmenuje a ne komolit jeho jméno. Říká se tomu respekt.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
Arya před 2 lety 29.06.2022 20:21 |Golem proti Seville.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
ad1mur před 2 lety 29.06.2022 21:59 |i kdyby Seville dal gólů třeba dvacet, tak herně je na parametry slavie naprosto zbytečný hráč, který ve slavii už nemá byt dobré 2-3 roky
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
Arya před 2 lety 29.06.2022 22:05 |Pointou ovšem je, že za své nasazení za Slavii si zaslouží respekt. Ano, výkonnostně to na Slavii již asi není, ale pořád by bylo vhodné o něm slušně mluvit a s respektem.
ZBYTEČNÝ HRANÍ SI S MÍČEM A
Slávista 51 před 2 lety 29.06.2022 19:40 |ALIBISMUS, jinak to nevidím.
To by nemělo být ani při přáteláku !
Re: ZBYTEČNÝ HRANÍ SI S MÍČEM A
Edenjejenjeden před 2 lety 29.06.2022 19:45 |A nenapadlo tě třeba , že je to součást taktiky ? Snaha nalákat hráče soupeře k sobě a pak je zaskočit kolmou přihrávkou ? Hraje takhle spousta mužstev ....
Re: ZBYTEČNÝ HRANÍ SI S MÍČEM A
Slávista 51 před 2 lety 29.06.2022 19:50 |ŽÁDNOU KOLMOU PŘIHRÁVKU JSEM NEVIDĚL !
Re: ZBYTEČNÝ HRANÍ SI S MÍČEM A
fredydj (přítel SN) před 2 lety 29.06.2022 20:07 |TAK SE ZKUS DÍVAT !
Re: ZBYTEČNÝ HRANÍ SI S MÍČEM A
ehad před 2 lety 29.06.2022 19:52 |No, me prijde, ze nam to trva moc dlouho, ze uz se dostaneme z tlaku, ale pak se do nej zpatky vratime prihravkou dozadu, misto abychom sli dopredu. A kdyz uz se dostaneme pred vapno, tak i tam nam to trva dlouho dostat se do zakonceni. Naopak z naseho presinku zas souper vyjede jako nuz maslem ...
Nicmene na to, ze slo o prvni zapas, tak dobry. Ale je na cem pracovat.
Zajímavé
MKCZ83 před 2 lety 29.06.2022 19:42 |Tak Ichu podle všeho Hyský začal předělávat na def. záložníka, protože jestli si dobře pamatuji, v Táborsku hrál levýho obránce.
A na Talovierovi je zatím jasně vidět, že pozice stopera je pro něj ideální, tak snad ten experiment skončí.
Re: Zajímavé
Edenjejenjeden před 2 lety 29.06.2022 19:46 |Taky mám pocit , že Maksym je na stoperu je výrazně jistější ...
Re: Zajímavé
joec8 před 2 lety 29.06.2022 19:55 |Je to přesně naopak. Marek je defenzivní zaloznik, ale ve Vlašimi ho zkoušeli Ivana beku.
Re: Zajímavé
MKCZ83 před 2 lety 29.06.2022 20:42 |Máš pravdu. Měl jsem v hlavě, že by u nás mohl nastupovat mimo pozici, ale blbě si to pamatuji a právě v zimě se chvíli mluvilo o tom, že bychom ho mohli zkusit právě na levé obraně. Díky za upřesnění :-)
Re: Zajímavé
celtix před 2 lety 29.06.2022 23:00 |Nevypadal vůbec špatně na míči i pohybově. Třeba zůstane u áčka i pro zbytek sezóny. V tomhle je velká výhoda B-týmu ve druhé lize. I pro Usora a další talenty nebo rozehravající se marody.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
hajnej před 2 lety 29.06.2022 19:49 |Dobrej zápas, po dlouhý době zas vidět naše dresy v akci, paráda.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Sranda_Tecl před 2 lety 29.06.2022 19:51 |Jen tři střídání? :(
Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2022 19:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nedělej si z něj srandu!.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
pehacko před 2 lety 29.06.2022 19:52 |Tak z posil nejmene byl videt Doudera… Santos je jasne stoper cislo jedna. Everton si s micem rozumi a spolu se Ševčíkem, Holesem a Provodem by to mohlo hodne fungovat. Nase mladi se take neztratilo… Max a Taras taky na stoperech v pohode. Za me spokojenost a hlavne konecne fotbal!!!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1 ve 2.polovině
cheero před 2 lety 29.06.2022 19:53 |Já tam vidim jedno a to už asi dva roky. Hra po šestnáctku soupeře je dobrá, ale ve finálce je to bída. To nás zabíjí. Nebo sem slepej j????!!!!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Faltič před 2 lety 29.06.2022 19:54 |Hromada, Holeš, Traoré prosím už nikdy spolu. To byl samej nakop a souboj.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Wolfmur před 2 lety 29.06.2022 19:55 |Za pár minut toho není příliš poznat, ale vcelku překvapil Marek Icha. Typem pohybu bych ho přirovnal k Tomáši Součkovi samozřejmě do jeho kvalit ještě musí dorůst, nicméně velmi slibný hráč.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Lunaris před 2 lety 29.06.2022 19:56 |Jasně nejkvalitnější první přípravný zápas pod Trpišem, takhle dobře jsme nikdy nehráli. Je vidět, že forma už se ladí na předkola.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
ehad před 2 lety 29.06.2022 20:06 |No, ja bych to neprecenoval ... v prvnim polocase jsme meli problemy s jejich pressingem, a nez prostridali ve druhem tak taky. My jsme zadny extra vykon smerem dopredu nepodali, nas pressing spatnej a pri rozehravce jsme udelali dost chyb. Toho se v ostrem zapase musime vyvarovat, a sance si pripravit lepe.
Abych jen nehanel, zdalo se mi, ze tam obcas pouzivame contra pressing a celkem nam to vychazelo.
Jsem rad, ze uz se konecne hraje, cist jen spekulace o prestupech me nebavi. Tesim se na dalsi zapas.
Komentář byl uživatelem upraven (29.06.2022 20:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No, ja bych to neprecenoval ... v prvnim polocase jsme meli problemy s jejich pressingem, a nez prostridali ve druhem tak taky. My jsme zadny extra vykon smerem dopredu nepodali, nas pressing spatnej a pri rozehravce jsme udelali dost chyb. Toho se v ostrem zapase musime vyvarovat, a sance si pripravit lepe.
Abych jen nehanel, zdalo se mi, ze tam obcas pouzivame contra pressing a celkem nam to vychazelo.
Jsem rad, ze us se konecne hraje, cist jen spekulace o prestupech me nevadi. Tesim se na dalsi zapas..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Lunaris před 2 lety 29.06.2022 20:10 |Byl to jasně nejsilnější soupeř, kterého jsme v přípravě měli, pokud mě paměť neklame. Komentátor říkal, že to byl jejich třetí přípravný zápas, takže byli oproti nám rozehranější. Já jsem spokojen.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
lukas6novak před 2 lety 30.06.2022 12:12 |Chyb tam bylo stále dost ale když to porovnám s minulýma přípravama tak to fakt vypadá že jsme mnohem víc připravení než dřív a to načasování formy na předkola by mohlo vyjít dobře. +když vezmeme v potaz že někteří hráči budou stále v fyzický přípravě a někteří nebyly k zápasu vůbec připravený
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Lunaris před 2 lety 29.06.2022 20:08 |Co ten Alijagič, jak hrál?
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
eye před 2 lety 29.06.2022 20:30 |Trenéra Olympiakosu seřval, že do pouťáku proti nám nastupovat nebude, že čeká až na tu kvalitu Ligy mistrů.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Edenjejenjeden před 2 lety 29.06.2022 20:19 |Tak z nových tváří zaujal nejvíc asi Santos , to bude posila jako hrom . V první půli hrál velmi slušně Usor , škoda zranění Sora ,ti dva by si mohli rozumět . Ve druhé půli se do toho Ewerton trochu zpočátku dostával , ale postupem času se zlepšil - to si sedne . A už ho tady někdo zmínil , ale docela mne příjemně překvapil Marek Icha , ten hrál opravdu s velkým přehledem ...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
JohnyBeGOOD před 2 lety 29.06.2022 20:30 |Co provedl Madsen, že nedostane příležitost ani v přáteláku? Moc nerozumím tomu, že větší příležitost dostanou mladíci jako Matěj Jurásek, Samek nebo Icha. A prostor dostane i 30letý Buren, který strávil poslední 2 sezóny na hostováních.
Nechce se mi moc věřit, že by byl šetřený stejně jako Plavšič, Schranz, Masopust, Lingr, Jurečka nebo Provod.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
PetCC před 2 lety 29.06.2022 20:41 |Hrajou se tři zápasy, tak se to prostřídá.
Dneska dostali šanci noví hráči.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Alfabet před 2 lety 29.06.2022 21:13 |Noví hráči? Hromada, Tecl... Na co kupujeme útočníky, když Standa ... (opět zabránil gólu v soupeřově síti)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
SrandaTecl před 2 lety 29.06.2022 21:30 |Nedělej si ze Standy srandu!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
sicilianbrno před 2 lety 29.06.2022 23:40 |za prvne nemáš jistotu že by z toho byl gol a za druhe nebylo tolik poznat jestli to zabranil standa svou zadnici nebo ten soupeřuv obrance...ale kdo chce psa bít,...však to dál znáš... a to přitom si myslim, že jak přijde Jurečka, tak Tecl budeš až čtvrtý.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Dresco před 2 lety 29.06.2022 20:44 |Asi to potvrzuje ty spekulace, že má svolení si hledat jiné angažmá.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
buran před 2 lety 29.06.2022 21:07 |Tak koukám že to se nezměnilo,zakázal bych nám kopat rohy,skoro vždy je z toho šance soupeře...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 29.06.2022 21:17 |Jenom tak pro úplnost.... Jak že jsme to dali dneska náš jediný gól?
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
pehacko před 2 lety 29.06.2022 21:17 |To byla takova kundovina
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
ehad před 2 lety 29.06.2022 21:30 |ousska kundovina ... ;-)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
buran před 2 lety 30.06.2022 20:14 |Já se nehádam ,ale z protiútoku po rohu to byla naše klasika .V minulém ročníku jsme tolikrát po rohu namazali soupeři že bych normálně brečel!! Lžu snad??
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Myšák před 2 lety 01.07.2022 14:22 |Pane Karle, ( jestli Vám tak smím říkat ), měl bych malou otázku. Prý jsme koupili dvoumetrového, osmnáctiletého, švédského mladíka? Jméno jsem zapomněl. Bůh vi všechno, Vy prý skoro všechno. Je to pravda? (O tom Švédovi!)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 01.07.2022 14:24 |Já jsem řadový fanoušek, takže na každou informaci čekám stejně netrpělivě jako kdokoliv jiný na tomto fóru :-)
To budeme v lize potřebovat !
houston (přítel SN) před 2 lety 29.06.2022 21:12 |Proti autobusu pořád nic nemáme. Tlak a přehrávání v poli OK, ale do šancí se dostávat nedokážeme. Snad zatím...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Simis před 2 lety 29.06.2022 21:15 |Je mozne nekde videt zaznam?
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
hiker42 před 2 lety 29.06.2022 21:41 |Jedna věc, aby nezapadla. Maxim hrál sice 20 minut, ale na stoperu mu to dnes sedlo. Měl klid, slušnou rozehrávku, moc se mi líbil. Hien by byl potřeba, jen pokud by odešel Aiham. Vedle Santose je ta trojka Aiham, Taras a Maxim vyrovnaná.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
mig52 před 2 lety 30.06.2022 04:20 |Ano, nebylo to mnoho minut, ale i ty potvrdily, kam patří - na stopera. A může tam být dobrý, třeba časem výborný.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Leksel před 2 lety 30.06.2022 22:32 |Se Santosem dva mrakodrapy.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
před 2 lety 30.06.2022 09:32 |Jo jo, když jsem psal, aby se vrátil na stopera, to bylo mínusů.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
hiker42 před 2 lety 30.06.2022 11:40 |Holt není voják jako voják ;-)
Promiň, nemohl jsem si pomoct..
Komentář byl uživatelem upraven (30.06.2022 11:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Holt není voják jako voják ;-).
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
donford před 2 lety 29.06.2022 22:14 |Tak na první zápas, a proti řeckému mistrovi (prý už se třemi přípravnými zápasy) myslím, docela dobré. Mně se líbil vzadu z nových Santos, jistota, rychlost i při vysoké postavě a přehled, Usor také svou rychlostí, nebojácností, a kolmé přihrávky a rozvaha Ewertona. Ten se mi líbil víc než momentální hra Olayinky. A jistě, příště to bude zase o něco lepší.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 08:05 |Tak včerejší zápas - nějaká pozitiva tu najdu, skvělý Santos (ale to jsem čekal), slušně se předvedli Usor a Icha, zbytek takový neslaný nemastný průměr. No a negativa - bohužel Hromada v základu, Tecl jako první volba do útoku (opět zabránil vstřelení našeho gólu, v tom je skutečně skvělý) a Kačaraba na stoperu, ten sice nehrál nijak špatně, ale jistota z něj prostě nesálá.
I přes ten neuvěřitelně široký kádr máme stále mezery, pořád nemáme žádného playmakera (i když mi tu budou místní odborníci tvrdit, že na to už se nehraje) a stále nám chybí útočník.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Marcelo10 před 2 lety 30.06.2022 09:00 |Kačaraba byl fantastickej!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 09:21 |Vždyť píšu, že nehrál špatně:)) Já si u něj nejsem jist psychickou vyrovnaností výkonů, v bezvýznamným pouťáku vypadá jak nejlepší stoper na světě, ale jak jde do tuhýho, přichází chyby a určitá nekoncentrovanost.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
PahaAhma před 2 lety 30.06.2022 10:02 |Maj to ti tví "oblíbenci" těžký. Zahrál blbě - je to dřevo. Zahrál dobře - je nevyrovnanej, až o něco půjde, tak to zase podělá.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 10:10 |Mí "oblíbenci" to maj skutečně těžký. Požaduji po nich jen to, co po ostatních hráčích, a to je určitá kvalita. Pokud jí nesplňují, tak si myslím, že ve Slavii být nemají. Jednoduchý.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 11:12 |Hloupé je, že Tvých neoblíbenců je ve Slavii asi 50.. . kompletní áčko, celý trenérský štáb a vedení...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Arya před 2 lety 30.06.2022 11:51 |Přesné a výstižné.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 12:25 |Přesně naopak, viz odpověď níže.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 12:23 |To samozřejmě není pravda. "Neoblíbenci" (pokud přijmu tvoje názvosloví) jsou max.4, Tecl, Hromada, Kačaraba, Hovorka. Hovorka se "vyřešil" sám dalším zraněním, Kačaraba má i světlé okamžiky (ale stoper č.1 by to být podle mě fakt neměl), Hromada nemá prostě žádnou ofenzivní nadstavbu (u středního záložníka poměrně velký nedostatek) no a o Teclovi už radši nic psát nebudu, to už jsem myslím vyjádřil v minulosti dostatečně...
Btw. proti vedení nic nemám, naopak si myslím, že pan Tvrdík je nejlepší možnej ředitel, kterej tu kdy byl.
A proti trenérskýmu štábu v zásadě taky nic nemám, jen se občas snažím korigovat místní mýtus o neomylnosti pana Trpišovského.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Sokrates55 (přítel SN) před 2 lety 30.06.2022 09:23 |Dobrý den přeji pane Fačíne.
Můžete mi vysvětlit, proč píšete lež jako věž o Teclovi.
Střelu, která byla zjevně sražena stoperem Olympiakosu Manolasem Tecl vůbec netečoval!!!
Takže bych od Vá s čekal teď pro Tecla omluvu.
Tecl je možná na konci kariéry. Včera hrál možná i proto, že Jurečka ještě nebyl do zápasu po pauze připraven.
Tecl velmi pěkně centroval do vápna Traoremu a určitě nebyl na hřišti jen do počtu. Pokora a úcta.
Hromada je hráč přesně v duchu, jak zde popsal přítel Harvey a já s ním souhlasím.
Hromada a Valenta jsou dobrou alternativou pro Holeše, kterému v defenzivě pomohou.
Sokrates55
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 09:31 |Tecl nebyl na hřišti do počtu, on tam jen překážel, jako vždy. Ale kdo to nechce vidět, ať to nevidí, je mi to jedno.
A Hromada je jen výplň a posunovač balonů, nadstavba veškerá žádná.
Není náhoda, že zrovna o tyto hráče nemá zájem třeba ani Zlín, druhá turecká nebo kyperská liga.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Sokrates55 (přítel SN) před 2 lety 30.06.2022 12:15 |Takže jste mi vůbec neodpověděl a schoval jste se jen za své plky.
Vlastně jsem od Vás nic jiného nečekal.
To, že Tecl nebude určitě do základu asi reflektuje všichni. Ale snižovat takhle hloupě jeho osobu, to je od Vás
chucpe:-((.
Sokrates55
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
babrlí před 2 lety 30.06.2022 13:01 |Hromadu je možno použít jako jediného k eliminaci Kuchty.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Karel13 před 2 lety 30.06.2022 10:08 |Jo a zíral jsem na ty jeho přesný kolmý přihrávky dopředu ... To je myšleno vážně, nikoliv ironicky ...
Komentář byl uživatelem upraven (01.07.2022 11:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo a zíral jsem na ty jeho přesný kolmý přihrávky dopředu ....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 11:11 |jak tam v závěru vyvezl balón a na konci té akce střílel Ewerton... :-)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
pethead (přítel SN) před 2 lety 30.06.2022 09:22 |Že jsem tak smělý, od kdy chodí první volba do útoku na hřiště až jako střídající hráč?
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 09:28 |"První volba na střídání" tam mělo být, psal jsem rychleji, než myslel. Mea culpa.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
pehacko před 2 lety 30.06.2022 12:48 |To bude ten kamen úrazu! Davam palec nahoru, ze si na to prisel a verim, ze na tom zapracujes! Vazne ti FANDIM!
Ps: a ohledne stridani Standy, ktere me taky moc nepotesilo… nenapadlo te treba, ze tam sel prave proto, ze je az treti volba a nebo kolikata vubec a Filu si nechaval na stridani s hracema s kteryma byl pripraven do druheho střídaciho vetsiho bloku? To jest ze ma hrat s Evertonem, Ševčíkem aspol? Takze logicky, kdyz se zranil Sor, tak tam poslal Standu, protoze chce sehravat jine hrace?
Komentář byl uživatelem upraven (30.06.2022 12:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To bude ten kamen úrazu! Davam palec nahoru, ze si na to prisel a verim, ze na tom zapracujes! Vazne ti FANDIM! .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 13:25 |No to mě samozřejmě taky napadlo a taky to tak beru. Mě je spíš záhadou, jakto, že je pořád u nás v kádru a dostává tolik prostoru, aniž by si ho zasloužil svojí kvalitou předváděnou na hřišti...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
před 2 lety 30.06.2022 09:34 |Už si poslal do Edenu CV? S tebou bysme udělali CHL 5x po sobě.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 10:09 |Zoufalý pokus o vtip, který není originální ani zajímavý.
No a na rozdíl od jiných místních expertů si nehraju na všeználka, kterej všechno ví a všude byl.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Cygnus před 2 lety 30.06.2022 10:23 |Bohužel hraješ. Jen to sám nechápeš. Viz Jirka1.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 10:47 |Když myslíš. Ty to víš určitě lépe než já.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 11:10 |Já tedy, když mi někdo řekne: namyšlenej všeználek.... automaticky mi jako první naskočí: to musí bejt Fačín....
Hele, zřejmě si myslíš, jak jsi geniálně neotřelý, pevný a konzistentní ve svých názorech a tak podobně... ale nemohu si pomoci: když vidím někde v Edenu namyšlenýho debila, jemuž nikdy není nic vhod.... a že se jeden teď posadil hodně blízko mě... respektive slezl o pro řad níž a najednou se nedá úplně ignorovat... tak si pořád říkám, že to musí bejt Fačín....
To je samý: "proč střílí?", "Proč nevystřelí", "kam jde?" "proč někam nejde", "proč přihrává z první", "proč to nehraje z první".... prostě ať se stane cokoliv, vždycky to bylo blbě....
A přesně takhle Všeználkovsky - v tom nejhorším slova smyslu - tady působíš ty...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
honza1947 před 2 lety 30.06.2022 11:37 |Vážení kolegové, a nebylo by lepší na tyto, promiňte mi to slovo, "výblitky" a nebo raději nemoudra takovýchto "všeználků"(viz. Fačín a jemu podobní) vůbec nereagovat a ignorovat je? Třeba by je to časem přestalo bavit. Moc jich tu takových není, takže by na tomto diskusním fóru ani nechyběli!
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 11:40 |Upřímně řečeno... není to moc reálné.... praxe ukázala, že přísná aplikace hesla: "Moudřejší ustoupí", vede pouze ke krutovládě blbců...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Karel13 před 2 lety 01.07.2022 11:37 |Nebylo by technicky možné udělat to tak, že když si někoho zablokuji, bylo by skryto i celé vlákno k jeho příspěvku? Problém by tím byl vyřešen. Kdo by chtěl reagovat tak by mohl a ostatní by si v klidu mohli přečíst jen normální příspěvky ...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Ignacz před 2 lety 30.06.2022 20:41 |Souhlas, k čemu pak je, že si tyhle mudrce bloknu ( mají právo na názor a já mám právo je nečíst), když pak řada lidí má potřebu je zbytečně přesvědčovat, že nemají pravdu a zaplevelí celou diskusi.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 12:32 |Už jsem to tu několikrát psal (nerad, ale byl jsem vyzván). Na žádnýho všeználka si nehraju, jen tu po zápasech (nebo třeba při přestupech) přidám svůj názor, stejně jako všichni, jen z nějakýho důvodu se tu seběhne komando vás, kteří máte potřebu ostatní akorát zesměšňovat a urážet. Mě to nevadí, já jsem si zvykl, že diskusní fóra jsou žumpa (SN takový nebývaly, proto jsem sem začal přispívat), je mi jedno, co si o mě kdo myslí. Kdo mě nezná, nemůže soudit.
Mimochodem, jako správnej a spravedlivej admin by sis měl dát za toho "namyšlenýho debila" žlutou kartu.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 13:12 |problém je v tom, že Tvůj názor je vždycky stejný - všechno je špatně... hlavně Tecl... to už není názor, to je diagnóza....
Naopak já tedy mám dojem, že tu žumpu vytváříš Ty a to tím, že ať už zápas dopadne jakkoliv, přijdeš a všechno zkritizuješ, práci našeho trenérského štábu neustále zesměšňuješ a urážíš....
A propó - já nepíšu, že Ty jsi namyšlený debil... ale že tak působí Tvé příspěvky... to je velký rozdíl.... Inteligentní člověk si z toho může vzít zpětnou vazbu a třeba své fungování trochu změnit... je čistě na Tobě, jestli si řekneš, že je ti jedno, že takhle na někoho působíš... nebo ti to dokonce vyhovuje...
Namyšlenost je synonymem pýchy, to je jeden ze sedmi hříchů... Debil je člověk trpící lehkou mentální retardací při které má jedinec IQ v rozmezí 50-69.... uznávám, že tohle označení je drsnější, ale čistě lékařské...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 30.06.2022 13:22 |Už jen jedna věc k tomu - pouze podléháš dojmu, "že vždycky píšu, že je všechno špatně". To jednoduše není pravda. Ale dost už o tom, řekl bych, že to nikoho moc nezajímá.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Kulajs před 2 lety 30.06.2022 16:37 |Mě to nevadí - třetí pád Komu čemu MNĚ. Ta hrubka se Vám tam opakuje stále.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Leksel před 2 lety 30.06.2022 22:14 |i šestý lokál.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Fačín před 2 lety 01.07.2022 07:26 |To je možný, "mě/mně" mi dělá problémy dlouhodobě, takže už to neřeším a všem se tím omlouvám, že to musí strpět.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
p!erreCORE před 2 lety 01.07.2022 14:53 |Dám ti radu, piš jenom "MNĚ" je to dobře vždycky,jen někdy nespisovné.. já to tak dělám už velmi dlouho a nemůžu si to vynachválit :) já to píšu i místo "MI" ale já jsem lingvistický anarchista
Komentář byl uživatelem upraven (01.07.2022 14:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dám ti radu, piš jenom "MNĚ" je to dobře vždycky,jen někdy nespisovné.. já to tak dělám už velmi dlouho a nemůžu si to vynachválit :).
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Cygnus před 2 lety 30.06.2022 15:25 |Jak tady sám uvádíš, píšeš rychleji než myslíš. Máš naprostou pravdu.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
před 2 lety 30.06.2022 21:45 |Vtip? Spíš sarkasmus a ironie bro ;-).
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
mis3 před 2 lety 30.06.2022 09:46 |Vždyť v základu byl v útoku Sor.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Alky (přítel SN) před 2 lety 30.06.2022 10:00 |Jestli o fotbale něco víte, nedělejte z prvního přípraváku jakékoliv závěry. To prostě nejde.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
PetCC před 2 lety 30.06.2022 11:26 |No já byl před lety na prvním přáteláku sezóny na Strahově a strašně mě tam zaujal jeden hráč. Ani jsem nevěděl, kdo to vůbec je, ale jeho práce na hřišti mi přišla nadstandardní.
Byl to David Hubáček :-)
Takže i z prvního zápasu se dá dost poznat.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
marcocruz (přítel SN) před 2 lety 30.06.2022 10:10 |Myslim, že Douděra bude muj novej oblíbenej hráč, mluví velmi inteligentně, umí se vyjadřovat a až se zabuduje, bude podle mě super posila
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
mig52 před 2 lety 30.06.2022 11:49 |Njn., ale vem také v úvahu, že fotbal se hraje nohama, občas do míče trkneš hlavou, a ne jazykem a jeho schopnostmi, smĕřujícími k němu z mozku. :)))))
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
ehad před 2 lety 30.06.2022 11:56 |Presne, to me taky pobavilo, jak rikal, ze v priprave na takove tymy neni zvyklej ... ;-)
Jsem rad, ze autori do clanku doplnili sestavy, orientovat se v zapase kdo vlastne hraje bylo dost tezke.
A ted koukam, ze jsme stridali Juraska za Juraska ... pak se v tom ma clovek orientovat ;-) ...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 13:50 |No... my jsme střídali čtyři hráče dolu a čtyři nahoru... bez detailního určení... to jenom já jsem to tady musel nějak nastavit, kdo šel konkrétně za koho.... na oficiálkám v on-line pro jistotu měli, že šel dolů Kačaraba :-)
https://www.slavia.cz/online.asp?id=4646
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Mijk před 2 lety 30.06.2022 11:01 |Všem děkuji za jejich postřehy, ale to nejpodstatnější jsem se nedozvěděl - co děti z Pírea, byly? Já vím, trochu infantilní, ale nemohl jsem si pomoct..
.
japhy před 2 lety 30.06.2022 11:55 |Doteď jsem byl, myslím, dost pozitivní, takže mám právo si trochu zakafrat.
Zklamání první - kam se poděl můj přenost na tvslavia? Zápas jsem nestíhal, byl jsem ale v klidu, vždycky jsem se na přípravu mohl podívat zpětně. Teď prd, u onlajnu ani žádný info.
Zklamání druhé - njn, moje "oblíbená" středová trojka. Jednotlivě nemám proti nikomu z nich ani Ň, ale jak jsou spolu, fotbal většinou pláče. Teď jsem je ale neviděl.
Zklamání třetí - nevím, jestli je nutné zkoušet hráče typu Tecl, MvB. Jasně, má se to v přípravě prorotovat, navíc nejsou všichni k dispozici, ale je tu dost novejch lidí a v přípravě jen tři zápasy...
Teď z pozitivnějšího soudku. Za těch 20 posl. minut, co jsem stihl, mě poměrně nadchl suverénní výkon Tarase a zároveň mám dojem, že jsem viděl asi nejkvalitnějších 20 minut Maxe v našem dresu :) Pokud by se z toho mělo stát pravidlo, nemusíme se k Hienovi snad ani upínat.
Re: .
Simis před 2 lety 30.06.2022 12:58 |Take jsem o polocase s klidnym srdcem odesel, ze zapas dokoukam pozdeji..
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Marek3 před 2 lety 30.06.2022 12:31 |Celkem slusny na prvni zapas. Vyborny Santos a Usor ( na prvni start v zakladu), impozantni rychlost Doudery a kvalita od Ewertona. Da se rici ze vsichni nasi stoperi zahrali solidne. Jen co stale chybi je vyrovnany stred. S kreativni 10 a dynamickou 8 (Provod, Sevcik) by nase hra vypadala uplne jinak. Narozdil od jinych mne Hromada nevadi, ale trojka Holes- Hromada-Traore nemuze hrat dohromady. Myslel sem ze uz budeme z jara pouceni.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Akuls před 2 lety 30.06.2022 12:44 |Tady je odkaz na sestřih:
https://www.olympiacos.org/videoitem/highlights-slavia-pragas-olympiakos-1-1/
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Akuls před 2 lety 30.06.2022 12:55 |A ještě pár poznámek a postřehů. Pro Olympiakos to byl v Rakousku už 4. přípravný zápas, hrají tam každé dva dny, remizovali s Fortunou Dusseldorf, prohráli s rakouským Riedem 0:2 a remizovali 0:0 s Crakovií Krakov. Proti Slavii ale nastoupil mistr Řecka zatím v nejsilnější sestavě, kromě Vaclíka a Valbueny nastoupily alespoň na chvilku všechny jejich opory a posily. Našemu odchovanci Alijagičovi, při velké konkurenci útočníků, asi pšenka moc nepokvete ani v Řecku.
Naopak pro Slavii to byl první zápas v nové sezóně, z plné přípravy, takže se nedalo nic moc čekat. Nicméně, vypadá to že to bude pořád stejné, máme hodně hráčů na lavičku a na tribunu, pro základní sestavu to už tak slavné není. Šance jsme si nevypracovali žádné, gól byl náhodný a naopak bylo hodně nevynucených ztrát, z kterých se rodily nebezpečné akce soupeře. Kupujeme další hráče (vrací se DZ a odchovanec Slavie Valenta z ČB, prý přijde i další DZ, "slon" Thiehy z Liberce a také ještě chceme i stopera Hiena z Djurgardenu). Ku podivu jsem neslyšel, že bychom dělali nějakého kreativního záložníka a la Stanciu a tak i rohy musí nyní kopat krajní beci. Na trestňáky a penalty nemáme nikoho. Přitom je asi dost pravděpodobné, že po Hovorkovi, Provodovi, Masopustovi a Sorovi bude dalším hráčem, který bude mít brzy zdravotní problémy náš jediný konstruktivní, ale "skleněný" záložník, Ševčík. Hráčů máme sice plno, ale v základu je ku podivu třeba stále čím dál víc neviditelný Hromada a de facto i Standa Tecl. Na druhou stranu MvB nehrál toho pravého beka o nic hůř než posila Douděra. Také si stále nejsem jistý, zda Ewerton bude hráčem pro základní sestavu nebo jen rozšíří kádr a tak jedině Eduardo Santose vidím jako aktuálně nejlepšího stopera a tím pádem hráče do základu
Doufám, že se JiT podaří rychle vybrat základní sestavu a brzy přestaneme rozkládat v každém přípravném zápase zatěž na 20 hráčů a ještě dalších 15 bude sedět na tribuně. Hráči musí začít hrát celých 90 minut a hlavně jim musí držet zdraví. Jsem opravdu zvědav, kdo nakonec odejde, kdo půjde na hostování, kdo zůstane v Béčku a kdo půjde do Vlašimi.
Je sice nepříjemné, že Kuchta posílí konkurenci, ale je otázkou, zda se jim jeho roční působení za cca 50 mil. Kč (hostování + plat) vyplatí. Myslím, že si s ním trenéři a spoluhráči v ACS taky ještě užijí. Pokud nám ta moskevská Lokotka těch dohodnutých 5 mil. €uro za Kuchtu jednou opravdu poukáže, tak mi ten nevydařený návrat Kuchty k nám ani moc vadit nebude. Myslím, že by to stejně u nás nedělalo dobrotu (jeho vysoký plat, napjaté vztahy z minula atd.) a navíc náhradu za něj více méně už máme. Jurečka je inteligentní kluk, inženýr (má stavárnu) a když mu vydrží střelecká forma z loňské sezóny ze Slovácka, tak by to mohlo stačit.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Marek3 před 2 lety 30.06.2022 13:09 |Nemuzes ocekavat ze posily budou zarit hned v prvnim zapase. Oba - jak Doudera tak Ewerton- ukazali kvality pro ktere jsme si je vybrali a budou urcite jeste lepsi. Jak sem psal tak pro mne urcite rozcarovani z naseho stredu - skutecne jsem doufal ze hra s Holesem, Hromadou a Ibrou ve stredu je po nasem jaru minulosti. Naprosty souhlas ze potrebujeme novou 10, hodne keativni 10. Valenta bude dobry a ten novy stredak z Liberce take, ale nevyresi nase problemy s kreativitou. Nepatrim k tem co hejtuji Standu, ale v techto zapasech bych uprednostnoval Fillu aby se nam vyhral.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 13:21 |Já bych poukázal na jednu věc: Olypiakos bude - při vší úctě k Puskás Academy i Rapidu Bukurešť - nejtěžší soupeř v přípravě, navíc jak již bylo řečeno, hrál svůj čtvrtý zápas, zatímco my první.... sestava mi na první dobrou připadala jako sestava, se kterou se můžeme postavit v Evropě silnějšímu protivníkovi - zesílený, defenzivní střed zálohy, na hrotu rychlý Sor.... Z mého pohledu tohle byl záměr - sestava, s důrazem na větší zajištění obrany, která nebude hrát ligu, ale spíše pohárové zápasy... proto taky po zranění Sora šel na hřiště brejkovější Tecl a ne Fila...
A ještě k výše uvedenému - krajní obránci by měli být hráči s nejlepšími centry, tudíž nevidím nic nelogického na tom, že zahrávají rohy... zahrával je u nás Bah... ve West Hamu je kope Coufal...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Marek3 před 2 lety 30.06.2022 13:35 |Tvoje poznamka je logicka Karle, ale to mnozstvi chyb pramenici z nekvality rozehravky nasi stredove trojice je svym spusobem nebezpecnejsi nez to cemu ma tato sestava predejit. Tahle trojice neni schopna kontrolovat tempo hry, podrzet mic a tim odlehcit obrane. Kreativita dopredu a vytvareni sanci take vazne. V tomuhle docela verim Tiehimu protoze jeho rozehravka vypada hodne solidne a mohl by castecne nahradit absenci Provoda pokud nebude uplne fit.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 13:46 |Ovšem když si promítneme včerejší zápas, tak mi nepřišlo, že by soupeř - kvalitní a dle počtu přípravných zápasů rozehranější - měl nějaké obrovské množství šancí.... takže si troufnu říci, že ten záměr byl splněn....
Jako já jsem trochu očekával, že soupeř, který suverénně získal řecký titul a je rozehranější, nás prostě smete - zvláště jestli my jsme pořád jakoby na začátku přípravy...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Akuls před 2 lety 30.06.2022 14:30 |Tak portugalský trenér Olympiakosu s mužstvem asi o něco méně běhá, ale o to víc hraje. Jsou na tom stejně jako my, sezónu zahajují prakticky ve stejném termínu jako Slavia, a to druhým předkolem mistrovské části CH.L. s Maccabi Haifa. Do té doby sehrají v Rakousku celkem 7 přípravných zápasů, SKS jen 3. Hrají nyní prakticky každé dva dny, pokaždé v jiné sestavě, hodně střídají, tak to asi s tou rozehraností i u nich asi není zatím nijak skvělé. Na jejich webu píší, že vždy dopoledne před zápasem všichni hráči ještě trénují, ale to slávisté asi také, nicméně se mi zdálo, že slávisté včera mnohem víc bojovali o flek a tím i dobrý výsledek, vždyť také udělali o dost víc faulů než "děti z Pirea".
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 14:47 |Tak vycházím jenom z toho, že hrají už třetí přípravný zápas - my jsme tam odjeli v neděli, takže teoreticky i kdybychom taky chtěli hrát každý druhý den, hráli bychom teď druhý.... Nic to nemění na tom, že považuji Olympiakos za těžkého soupeře... přes Řecké týmy naše kluby nikdy moc nepostupovali, naposledy od nich dostala na budku Plzeň na startu sezóny 2019/20...
A ty fauly - ten jejich Camara, ten tam měl několik ostřejších skluzů - to bylo Jurásek, Holeš... vždycky tedy jakoby s balónem, ale ve finále zůstal ležet náš hráč.... a nakonec dostal žlutou jenom Hromada... a to za situaci, kdy se právě tenhle hráč skácel zcela osamocen uprostřed středového kruhu...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
torn před 2 lety 30.06.2022 15:15 |Na druhou stranu ten Camara byl snad jediný doopravdy zákeřný, a mám ten dojem, že ještě jeden z nich hrál docela tvrdě. Podle mě to byl výborně vybraný soupeř, který se k nám jinak choval docela slušně.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 15:38 |Určitě... Mně šlo jenom o to, že mi nepřišlo, že my bychom hráli tvrději než soupeř...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
torn před 2 lety 30.06.2022 16:33 |Posuzovat tvrdost z počtu faulů je už pevně zažité. Nejen, že intenzita se častokrát liší, ale hlavně je to zvlášť u nás v lize statistika, která je plně v rukou rozhodčích. Což jsme na jaře krásně poznali. A divím se, že kluby nevytváří větší tlak na LFA, jelikož rozhodčí pískali přesný opak Příhodovy vize. Zákeřnosti netrestali a skoro se nehrálo.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 16:43 |S tím se nedá nesouhlasit :-)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
pehacko před 2 lety 01.07.2022 10:48 |Tak ale proc nevytváří tlak? Sadek diky tomu ma titul… takze ten si stezovat nebude. Kluby jemu spřízněné budou drzet hubu. Bolsevik nakonec i diky teto hre vyhral tri derby… Kazdy tak hral proti nam a skoro zadny příděl se nekonal mimo tymu co chteji hrat fotbal, jako byla napriklad Mlada Boleslav… takze suma sumárum si nikdo nebude stezovat u LFA vlastne sam na sebe.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Akuls před 2 lety 30.06.2022 13:40 |Vy asi na WHU moc nekoukáte, že?
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 13:47 |Skoro vůbec.... jenom jsem to někde slyšel.... mám dojem, že to říkaly holky v sámošce...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Akuls před 2 lety 30.06.2022 14:44 |Tak to je pošlete k očnímu, Coufal fakt není ani trochu podobný Bowenovi, Fornalsovi, Benrahmovi či Lanzinimu.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 30.06.2022 14:48 |Koukám na každý zápas West Hamu... pokud nekoliduje se Slavií... a opravdu bych si troufnul říct, že Coufala už trochu poznám...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
cheechoo1 před 2 lety 01.07.2022 11:15 |Podle statistik zahrával za uplynulou sezonu Coufal 0,06 rohu na zápas...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Akuls před 2 lety 01.07.2022 22:19 |Tak teď nevím, zda to přece jen neříkaly ty holky ze sámošky. Pan kjandourek si přece nemohl Coufala s Bowenem či Fornalsem splést.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
honza1947 před 2 lety 30.06.2022 15:05 |Nic ve zlém pane kolego, omlouvám se, protože já jsem nenapravitelný optimista, ale nestahujete tak náhodou už kalhoty, i když je brod ještě dost daleko? Já si myslím, že kádr bude ještě rozumně redukován, ale chceme hrát opět na třech frontách, takže nám i z minula zkušenosti velí, mít připraven poněkud širší kádr, než kdybychom hráli jen ligu a MOL cup. Vloni nám občas nezbylo, než sestavu plátovat 17ti letými hochy a stále točit sestavou. A o tom to letos určitě bude. Jinak ta včerejší příprava nebyla s Duklou, Opavou nebo Chrudimí, ale se suverénním mistrem Řecké ligy, který se chystá na CHL. A řekl bych, že jsme v tom srovnání zrovna nepropadli. Dokonce bych řekl, že z některých našich hráčů přímo tryskalo sebevědomí. Ousou dirigoval obranu, prý dokonce česky, Santos suverénní, Icha si počínal jako starý mazák, atd. A věřím, že ta kvalitní kostra týmu pro základní sestavu dozajista vykrystaluje.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
torn před 2 lety 30.06.2022 15:12 |Já jsem měl tedy dojem ze zápasu docela odlišný. Nějaké šance jsme si vypracovali, chyb bylo dost, ale především kvůli nesehranosti. Na náhodu tam bylo docela dost věcí, s tím musím souhlasit. Ewerton je podle mě hráč do základu, Douděra určitě ukázal, že potenciál má. Hlavně svojí rychlostí.
Rád bych taky poznamenal, že ačkoli chápu tvoji poznámku o hráčích do základu a částečně s ní souhlasím, nejsem si jist, zda je řešením nákup 2-3 dalších hráčů do základu. Myslím si, že si z některých hráčů v týmu budeme muset vypěstovat opory. A je podle mě nutné, aby se ta zátěž na prvním a případně i druhém zápase rozložila mezi hráče, ať je trenéři vidí a ať si také hráči zvyknou na fyzický kontakt. Camara v tom za protivníkovo mužstvo odváděl dobou práci, jelikož naši hráči v lize uvidí mnohem horší prasata a byl bych rád, aby tím nebyli zaskočeni.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Dru Zeree před 2 lety 30.06.2022 15:46 |První přátelák po přípravě jsme většinou pod JiT hráli hrozně a často prohrávali s nazdárky, takže ten včerejší zápas hodnotím velmi pozitivně. Je potřeba vybrat sestavu brzy, za 3 týdny se hraje :)
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
první rytíř před 2 lety 30.06.2022 16:26 |První zápas, slušný výsledek, dobře se ukazující posily. Kdo chtěl ale tak musel vidět, že setrváváme u dosavadního neproduktivního stylu. Řekové například přecházeli do útoku mnohem rychleji (přesné pasy na křídla, velmi dobré zpracování takových přihrávek) a střelba ze všech možných pozic. Naproti tomu nám to všechno trvalo mnohem déle a nebýt pár střeleckých pokusů Ewertona a Usora, byli bychom hodně plonkoví. Prostě doufám a věřím, že trenéři využijí přednosti nováčků v jejich tahu na branku a umožní jim náš neproduktivní styl změnit k lepšímu. Vždyť útočníků máme dost, ale na brankách v sítích soupeřů to zatím vidět není.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
honza1947 před 2 lety 01.07.2022 09:22 |Pane první rytíři, sám píšete, že šlo o první zápas a slušný výsledek. Podle mne, na to že šlo o první zápas a s takovýmto soupeřem, tak to byl velmi slušný výsledek. A je to ještě v této fázi o hledání tak, aby si ti hráči k sobě sedli a zažili pro mnohé i nové návyky a pod. Proto jich tam je 34. S tolika hráči do sezóny určitě nepůjdeme, ale trenéři musí vyzkoušet různé varianty a já věřím, že až budou hrát třetí přípravný zápas, že už to bude o něčem jiném. A dá se rozumně předpokládat, že i zápasy toho 2. předkola EKL budou pro nás vlastně dalšími přípravnými zápasy. Pokud chceme něčeho dosáhnout v lize i EKL, nemůže to být jinak.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
pehacko před 2 lety 01.07.2022 09:28 |Je zacatek herni pripravy, nekdo jeste trenuje fyzičku… tak je jasne, ze bude hodne nepřesnosti. To ze nebudeme mit dvacet tutovek proti mistru Řecka je jasny. Povedlo se nam je ale místy slusne přehrávat a to jsou v priprave dal nez my. On je zazrak co Jindra dokaze z hracu dostat a jak hrajeme v podmínkách co mame. Kdyz se nekdo u nas ukaze jde dal. Kdyz nekoho chceme koupit, tak je to vzdy na dlouhe lokty… v cechach nas chteji stahnout z kuze a z ciziny se bud hracum k nam nechce a nebo nam je klub nechce prodat za pro nas velky prachy a pro ne za drobne… zvlast kdyz vidi, ze mame asi cuch a dokazeme od nich hrace pak prodat za desetinasobek.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
SKEP před 2 lety 01.07.2022 09:29 |Již dříve jsem zde avizoval, že Olympiakos není pro Slávii vhodným partnerem pro přípravná utkání. Jak nás může novopečený řecký šampion, který tamní Super league ovládl o 19 bodů, připravit na náročnou FL? Co nám konfrontace s adeptem na účast ve skupinové fázi LM, jenž se prezentuje zejména fotbalovostí, přinese? Zhola nic!
V přípravě je třeba měřit síly s mužstvy, která náš tým zocelí a prověří po stránceš fyzické i morální. Pro kouzelnictví s balonem není na trávníku místo, rozhodující jsou důraz, kondice, nasazení, hrubá síla a umně skryté provokace (v této disciplíně propadl např. Kúdela). Téměř bezkontaktní přátelský zápas s jediným "žlutým hříšníkem" Hromadou nás pro ligu nemůže kvalitně vyladit.
Pro zajímavost nahlédněme pod pokličku příprav k našim největším rivalům. Že nezkušený Šestajovický Mocart s vybrakovanou a odevzdanou Opavou šlápl vedle, nemůže odbornou veřejnost překvapit. Zato protřelý lišák Dolfi se jako obvykle trefil do černého. Fotbalisté Slovanu Bratislava, v čele s internacionálem Weissem, se po třetí inkasované brance přestali ovládat, trávník zaplavil gejzír emocí a adrenalinu, nechyběly ani drobné potyčky či strkanice. Přesně jako v lize...
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
SKEP před 2 lety 01.07.2022 11:48 |Jen co Dolfiho pochválím za příkladný výběr sparringpartnera, okamžitě mne zklame. Koukám na Plzeň - FCT a Kováčovi hoši hrají čistě, věnují se hře, nenadávají rozhodčímu a neprovokují soupeře. Názorný příklad, jak příprava vypadat nemá
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Krystof před 2 lety 01.07.2022 10:39 |K dozvukům utkání - Sor by snad měl být úplně v pohodě, po optimistickém vyjádření Köstla se objevuje na dnešním videu ze soustředění (natáčeném nejspíše včera), kde v hale cvičí s celým týmem a pohybuje při cvičení celým tělem včetně rukou a ramen.
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Filda14 před 2 lety 01.07.2022 14:17 |díky za upozornění, to je pozitivní. Trochu jsem se lekl
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Mikey před 2 lety 01.07.2022 15:09 |Nevíte, jestli někde není k dispozici záznam?
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
kjandourek (admin) před 2 lety 01.07.2022 15:20 |Úplně záznam asi ne, o kus níže dával kolega Akuls odkaz na sestřih...
https://www.olympiacos.org/videoitem/highlights-slavia-pragas-olympiakos-1-1/
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Simis před 2 lety 01.07.2022 18:15 |Dnes se jeden objevil.
https://www.youtube.com/watch?v=moyroe6_R0E
Re: Slavia - Olympiakos Pireus 1:1
Simis před 2 lety 01.07.2022 18:10 |Pokud nekdo hleda zaznam, tak dnes se jeden objevil.
https://www.youtube.com/watch?v=moyroe6_R0E