Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

Slavia tři kola před koncem nadstavby stále živí naději na ligový titul. Kromě zaváhání Plzně k tomu ale nutně potřebuje vyhrát všechna zbývající klání. To první čeká sešívané již zítra a soupeřem jí bude čtvrté Slovácko.

Moravský tým už ve zbytku ligy v podstatě o nic nehraje a vrcholem konce sezóny pro ně určitě bude pohárové finále proti Spartě. I tak jsou ale svěřenci Martina Svědíka jednoznačně jedním z nejpříjemnějších překvapení ligy. Prezentují se pohledným ofenzivním fotbalem a pravidelně dokážou zatápět i těm největším favoritům. Slavia sice byla proti týmu z Uherského Hradiště v této stoprocentní, ale vždycky se na to pořádně nadřela. Na podzim doma zvítězila 2:1, když ji sudí pravděpodobně odpustil penaltu po ruce Jana Bořila. V jarní části sešívaní opět zvítězili rozdílem jediného gólu, který z ojedinělé šance vstřelil Ondřej Lingr. Klíčovou postavou Slovácka je Václav Jurečka, se 17 brankami nejlepší střelec ligy. Důležitou roli v týmu ale hrají i zkušení Petržela s Kadlecem či střední záložník Lukáš Sadílek.

Slavia stále čeká na první výhru v nadstavbě a další zaváhání by v podstatě znamenalo konec nadějím na titul. V zápase jí nepomohou zranění Masopust, Krmenčík a Bořil, určité zdravotní limity pociťuje i Lukáš Provod. Pokud se do zápasu opět nestihne zranit, mohl by naopak být k dispozici Petr Ševčík. Chybět bohužel bude vykartovaný David Hovorka. Nálada většiny slávistických příznivců je vcelku pochopitelně po infarktovém závěru s Plzní na bodu mrazu – a nejinak tomu bude i u hráčů. Proto je důležité, aby od příznivců dostali co největší možnou podporu v podobě vyprodaného Edenu. Takže zítra všichni v 19 hodin na svých místech! Pro ty, na které se nedostane s lístkem, zmiňuji i alternativu v podobě přímého přenosu na O2TV Sport.

Mandous – Bah, Kúdela, Ousou, Jurásek – Holeš, Hromada – Schranz, Lingr, Olayinka – Tecl

Kurzy: 1,35 – 5,05 - 10

N3 - Neděle 08. 05. 2022 19:00

Fortuna liga - nadstavba, 2021/2022
3 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

29. Srdjan Plavšić
75. Ibrahim Traoré
84. Ondřej Lingr

1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

Komentáře (149)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    ehad     před 3 lety 07.05.2022 20:27 |  
    8 0

    Ja jenom doufam, ze zitra uz bude kveten ... :-)

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      japoko     před 3 lety 07.05.2022 22:20 |  
      4 3

      Jo, zcela prioritni!

  2. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    IJS     před 3 lety 07.05.2022 21:32 |  
    8 8

    No bude to těžké! Tak nějak nemám dobrý pocit ze současné formy mužstva i jednotlivých hráčů a když vidím tip na sestavu, tak ani nevím čím soupeře můžeme překvapit... Hodně velký vliv na výkon našeho mužstva bude mít výsledek zápasu Plzně. V případě jakékoliv ztráty Plzně, předpokládám, že to bude maximální nasazení a snad i vítězství. V případě výhry Plzně nastane situace, kdy už v podstatě Plzeň do konce ligy body neztratí a titul je ztracen a to může dost ovlivnit výkon Slavie v zápase! Ale budu optimista a budu doufat, že v neděli večer budeme v čele ligy!

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Slavia313     před 3 lety 07.05.2022 21:56 |  
      8 9

      Do písmene s tebou souhlasím.

  3. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Petr9608     před 3 lety 07.05.2022 22:41 |  
    1 0

    Kurzy sázkovek na výhru Plzně x neprohru sparty jsou +/- 50 na 50.

    Takže šance na to, že před výkopem se SLO budeme mít titul ve vlastních rukou, nějaká je.

    Chce to zítra fandit ve Štruncácích nezvhledné okopávané a zakopováné. :o)

    Ovšem je znát, jak ten náš trenérský rybníček je malinký, když si člověk veme, že v jedné (nekalendářní) dekádě si oba trenéři odbyli, v různém pořadí, kolečko FCVP - repre - ACS....

  4. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    damade     před 3 lety 07.05.2022 23:10 |  
    3 4

    Vyhrajeme, a to o hodně!

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Arya     před 3 lety 08.05.2022 01:05 |  
      4 4

      A když ne, tak víme kdo to zakřiknul. ;)

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Ondráš     před 3 lety 08.05.2022 09:34 |  
      7 0

      Já bych šel asi krůček po krůčku:) Zatím jsme ve skupině o titul průběžně poslední. Když to dneska klapne, dostaneme se na krásné dělené předposlední místo a pak můžeme pomalu začít rozdávat ostatním ty přídely.

  5. NADĚJE UMÍRÁ POSLEDNÍ,

    Slávista 51     před 3 lety 08.05.2022 06:38 |  
    2 4

    takže věřme klukům, že ten titul ubojují !
    Ano, trochu toho štěstí je k tomu potřeba - dnešní výhra Sparty.

  6. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Pinturichio     před 3 lety 08.05.2022 07:07 |  
    2 2

    Někde na Twitteru jsem zaznamenal info, ze Hložek s Paskou byli viděni v sobotu na letišti, možná to lehce naznačuje jak RB přistupuje k utkání v Plzni.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 07:12 |  
      4 1

      Vzhledem k tomu, ze botoxovy chlapec je v těžkých zapasech uplne marnej, tak bude lepsi, kdyz bude misto nej hrat nekdo jiny.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Ondráš     před 3 lety 08.05.2022 08:32 |  
      11 0

      Třeba se šli podívat na letadla, já takhle s dětmi taky chodíval.

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        kalex     před 3 lety 08.05.2022 08:51 |  
        1 0

        Já s klukem do muzea v Kunovicích, kde je teď mašina z Nagána. Ale Jakub nemá botox.

  7. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Nax     před 3 lety 08.05.2022 08:42 |  
    7 5

    S touto zalohou jsme v prcicich.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Droosy     před 3 lety 08.05.2022 10:26 |  
      3 1

      Ale zase máme nejširší kádr ze všech účastníků nadstavby

  8. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    rak (přítel SN)     před 3 lety 08.05.2022 10:26 |  
    2 0

    Koukám, že po čase nehraje z béčko Samek, takže možná bude dnes minimálně na lavičce. Hraje tam Šmiga . Jinak přenos tradičně na tvcom.cz

  9. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    demokrat     před 3 lety 08.05.2022 12:12 |  
    0 9

    V hlave jsem ten titul odpiskal takze se dnes tesim na poklidny zapas, kde se clovek muze soustredit na detaily. Ted hlavne skoncit v tabulce pred Spartou. Ps.: pokud by Jindra zvladnul ulovit Karabce, byla by to senzace. Ten kluk se mi libi neuveritelne. Vubec nechapu proc ho v Mordoru nestavej.

  10. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Harvey     před 3 lety 08.05.2022 12:30 |  
    5 6

    Dnes je to osmé kolo po sobě, kdy Slavia hraje až po Plzni. Tedy musí reagovat na vytvořený tlak. Stejně jako u penalt je statisticky prokázáno, že kopat jako druhý je nesmírná psychologická nevýhoda, je tomu i při zápasech. Jsou tu lidi, co budou mluvit o tom, že jsme si dosavadní stav zapříčinili pouze sami. Já tvrdím, že v této sezóně jdou fotbalové i nefotbalové věci proti nám a to že nás od prvního místa dělí pouze nepovedený zápas s Hradcem či nepenalta je naše kvalita, jakýkoliv jiný klub v podmínkách této sezóny (boj na dvou frontách, Příhodova klauniáda, masivní marodka...) by hrál o třetí, čtvrté místo a byl rád. Pevně věřím, že historicky rekordní sezónu Plzně jim pořádně znechutíme, kdyby antifotbalová Plzeň brala titul, je to fotbalová tragedie srovnatelná s vítězstvím Řecka na Euru 2004.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 12:37 |  
      5 4

      Proste sportovne na nas nemaji, tak delaji co mohou… stejne ve finale stacilo, aby nas skandální polsky smejd nefiknul v nastaveni… (kopat se ve stejne situaci takova penalta proti ave, tak to by bylo vsude clanku, revu, výroku odborniku a kabelek na strahove) … tak ten titul stejne mame. Takhle to bude uz jen šaškárna a šaráda. Najednou se nikde nepise o superzapase pradelna ave… ticho po pěšině. Tohle je davno uz rozhodnuté. Jasnejsi jednicku jsem roky nesazel.

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        Harvey     před 3 lety 08.05.2022 12:43 |  
        6 1

        Nic není rozhodnutý. Slavia je celou sezónu favorit prakticky všech a tomu odpovídá i tlak. Plzeň celou sezonu těží z toho, že může maximálně získat. Je to klub na ústupu, nikdo od nich nic neočekával. Teď když mají titul prakticky ve svých rukou a stačí tři jednoduché kroky, tedy vyhrát tři zápasy, přichází ten opravdový tlak, který neznají. Jeden blbej gól po teči, jedna blbá komunikace v obraně a vezou se.

        • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

          pehacko     před 3 lety 08.05.2022 12:45 |  
          3 1

          Kdyby se rozhodovalo na hristi, tak mas pravdu. Ja tomu ale neverim… uvidime dnes.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      pcitron     před 3 lety 08.05.2022 14:38 |  
      0 1

      V žádné lize na světě neexistuje, aby jedno mužstvo hrálo 80 % zápasů v neděli v 18 nebo 19 hodin. Pro dojíždějící naprostá katastrofa. Proto dneska vynechávám, tři neděle po sobě přijet domů o půl druhé v noci a pak ráno vstávat do práce už nedám...

  11. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Lord     před 3 lety 08.05.2022 12:34 |  
    4 3

    Nějak cítim, že bukvice dneska zaberou a titul oslavíme už v Ostravě(Hradec je sekne, nebo aspoň plichtu urve). VÍTĚZSTVÍ

  12. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    urs (přítel SN)     před 3 lety 08.05.2022 12:54 |  
    4 1

    Já vůbec nepochybuji, že zbylé zápasy vyhrajeme. Co mě ale znervózňuje, je zápas Plzně se Spartou.. Pokud je Sparta obere o body (nejlépe výhrou), titul je náš. Navíc se tak Sparta vrátí do boje o titul, což je sice šílený, ale naprosto to koresponduje s touto sezonou, která trochu šílená byla a stále je.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      coogee     před 3 lety 08.05.2022 14:46 |  
      1 2

      Nevím, nevím, Slovácko jsme ještě dnes neporazili a na Baníku to nebude žádná (_!_), takže bych počkal. Uvidíme jak to dnes všechno dopadne.
      Jinak opět klasika, už se zase píše o mizení Trpišovského kouzla...

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        urs (přítel SN)     před 3 lety 08.05.2022 16:53 |  
        0 0

        No.., tak já nyní hlavně nechápu, jakým způsobem hraje letenský klub na plzeňském kolbišti.. Neuvěřitelný..

  13. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 08.05.2022 12:56 |  
    4 2

    Měním názor, teď byla ve světě celá řada takových velikých překvapení, že se to otočilo vlastně v poslední minutě a i na nejvyšší úrovni v CHL (viz. 2x Real), potom ten zásah shůry, kdy byla průtrž mračen jen lokálně na Slovácku a odložil se pohár, plus, čím déle trvá nějaká série, tak tím se stále zvětšuje pravděpodobnost, že skončí … (bída z posledních 12 zápasů s plísní 10 prohrála) Myslím, že se ještě budeme všichni divit a mafián obzvlášť … Jak říká klasik, já neříkám tak ani tak, ale na má slova dojde :)

  14. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    SKSKali     před 3 lety 08.05.2022 13:19 |  
    2 0

    Pamatujete na rok 2008. Povětšinu doby jsme byli v čele tabulky, ke konci to "klasicky poslávisticku" zmastili, např. prohra s Viktorií Žižkov myslim 1:3, že to vypadalo, že titul bude mít opět Sparta.
    Tehdy byla snad před náma o 4 body. Poté Sparta myslim padla v Ostravě a za pomoci Řepky (červená za hozený míč na Aleše Bestu) i doma s Brnem. Poslední kolo navíc padla i v Liberci a nám v pohodě stačila i remíza 2:2 s Jabloncem na čerstvě otevřeném novém Edenu. Ale mám pocit, že už bylo rozhodnuto kolo před koncem. Kéž by se historie v tomhle případě opakovala :).

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 13:21 |  
      1 0

      Ta rupla doma jak s Brnem tak pak Ostravou. To byl dar z nebe od lobotoma, jak se nechal vyloucit.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      rak (přítel SN)     před 3 lety 08.05.2022 13:32 |  
      2 0

      Nebylo. Remíza by nám stačila za jakýchkoli okolností, ale prohra ne. Ovšem, když Sparta prohrála v Liberci, tak by stačila i prohra.

  15. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Snivec     před 3 lety 08.05.2022 13:39 |  
    1 0

    dest ve stredu seslal fotbalovy buh, ted zalezi pouze na fotbalistech z druheho brehu, zda se dnes poperou se cti o slusny vysledek nebo to vypusti a pujdou do pekla :)

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 13:54 |  
      4 1

      Ty pujdou do pekla i bez toho…

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Akuls     před 3 lety 08.05.2022 14:47 |  
      1 0

      Už je to dávno, bylo to tuším v sezóně 1966/67, Sparta tehdy právě budovala novou Letnou a hostovala v Edenu, kde také nakonec po vítězství v posledním 26. kole nad Trenčínem 5:0 slavila titul. Ovšem ještě tři kola před koncem ligy bojovala prsa na prsa se Slovanem Bratislava, čerstvým vítězem PVP, když v Basileji senzačně porazili Vičanovi hoši ve finále Barcelonu 3:2. V tom 24. kole však zajížděl favorizovaný Slovan do Edenu, kde ale po bojovném výkonu vyhrála trochu překvapivě Slavia 1:0 (skončila tehdy v tabulce 5.) a otevřela tak Spartě dveře k zisku mistrovského titulu. Slavia, které už vlastně o nic nešlo, tehdy dřela jako slavná Naďová/Nečasová a v samém závěru zápasu vstřelil Miloslav Ziegler, vulgo Fulina, před průměrnou návštěvou 25000 diváků, vítězný gól. To ale ještě kotle vlajkonošů Slavie a Sparty stávaly při derby na východní tribuně vedle sebe a i oba kluby spolu dokázaly spolupracovat. Nicméně i tehdy se říkalo, že Sparta neponechala nic náhodě a Slavii raději pozitivně namotivovala na tehdejší dobu velmi slušnou sumičkou, která před zápasem připlula do slávistické kabiny.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2022 01:10) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        wimpy     před 3 lety 08.05.2022 15:41 |  
        0 0

        V sezoně 12/13 sice zvítězila Plzeň od dva body, ale čtyři kola před koncem dala spartě šanci právě Slavia nečekanou výhrou ve Štruncových sadech. A to i v deseti po vyloučení Juhara.

  16. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Akuls     před 3 lety 08.05.2022 14:06 |  
    0 0

    Delegace rozhodčích:
    Hlavní rozhodčí: Miroslav Zelinka
    První asistent: Jaroslav Kubr
    Druhý asistent: Jiří Kříž
    Čtvrtý rozhodčí: Petr Hocek
    Delegát utkání: Ladislav Kruliš
    Delegát svazový: Tomáš Kovařík
    VAR: Václav Štěrba
    AVAR: Tomáš Mokrusch
    Spartu píská v Plzni Příhodův objev Dalibor Černý.

  17. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Martin Platil     před 3 lety 08.05.2022 15:48 |  
    4 0

    Na fotbal jdeme, ale naděje na titul jsem pohřbil minulý týden. Úplně si nemyslím, že Slavia všechno vyhraje a Plzeň ne. Ztratí oba týmy, ale Plzeň to bohužel udrží. Všichni se upínají k sezóně, kdy byla Slavia odepsaná a nakonec stejně vyhrála, ale já naopak vidím sezónu, kdy se naposledy postupovalo do LM přímo.....

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Arya     před 3 lety 08.05.2022 15:53 |  
      2 4

      V současné formě nemáme na to získat se Spartou a Baníkem plný počet bodů, to je bohužel realita. Zato plzeň díky účelovému fotbalovému stylu klidně může již dohrát beze ztráty. Chápu, že lidi se ještě myšlenky na titul vzdát nechtějí, ale fandit kvůli tomu rudým? Maximálně rudým kartám. V hnusmači plzeň-sparta nefandím nikomu.

  18. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:05 |  
    0 1

    Pěkné cerny sundal sacka a ty tudy spiny chteji faul? To se musim smat

  19. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:11 |  
    5 0

    Tak buzny na to okate serou… Uplne marny a bez zajmu. Rasistu hlidal botox… a ukazkove se na to vykaslal


    Komentář byl uživatelem upraven (08.05.2022 16:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Arya     před 3 lety 08.05.2022 16:13 |  
      7 1

      Prosím tě, se Daníček dohodl s Adolfkem " my vám ligu a vy nám rozhodčího na mol cup".
      Se Slovácko ještě bude divit.

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:21 |  
        3 1

        Ja bych skoro rekl, ze kabelka vi hovno a tohle je cista krulovino tydytovina s pomoci ultra mega giga veleuspesneho manazera skleneho.

  20. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:19 |  
    13 2

    Je legrace jak ty vymrdany komentatori neřeknou, ze rasistu nepohlidal vlozek… jen nepohlidany a basta. Botox se nesmi kritizovat…

  21. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Gemplus     před 3 lety 08.05.2022 16:19 |  
    5 1

    Taky na to koukám, ty mrdky rudé se ani nehejbou ...

  22. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:24 |  
    5 2

    Ale je legrace, ze i ta svine cerna ma noticky a bolsevika reze, kdyby nahodou. Kazdopadne to neni ani potreba. Oni na to serou očividně

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      bongor     před 3 lety 08.05.2022 16:48 |  
      1 0

      Když Tě bude v šatně po zápase čekat tučný všimný,tak se na nějaký hýbání taky vysereš.
      Jen puchovi s tím jeho ptačím mozečkem to nedocvaklo a tak si po zásluze šel odpočinout.

      • Bucha

        Bicanovský7     před 3 lety 08.05.2022 16:55 |  
        1 0

        Přesně.../// Js rád, že Bucha není u nás a kope za ně= je to přesně typ pro Šádkovu PLZžumpu... Rudá bída hraje naprosto ostudně= spíš nehraje (v obraně si počínají jak žáčci...)

  23. ...

    utrzeny_ze_retezu     před 3 lety 08.05.2022 16:25 |  
    4 0

    tak doufám, že dostanou aspoň bůra

    • Re: ...

      Slávista 51     před 3 lety 08.05.2022 16:29 |  
      0 1

      jo, vypadá to na to

  24. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    marcocruz (přítel SN)     před 3 lety 08.05.2022 16:26 |  
    13 0

    Podloužek měl spíš říct, že Sparta teď udělá všechno proto, aby Slavia titul nevyhrála

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:27 |  
      4 0

      Podrouzek zase muze zalezt do kanalu… ma tam uz vacka, tak mu tam nebude smutno

  25. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    cheero     před 3 lety 08.05.2022 16:26 |  
    4 0

    Tak v plísní není o čem.

  26. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Arya     před 3 lety 08.05.2022 16:27 |  
    7 0

    Chátra na to dlabe fakt očividně. Ostuda fotbalu. Alespoň nám ale budou dál koukat na záda.

  27. TAK ZA TOHLE SI SPARTA NEZASLOUŽÍ

    Slávista 51     před 3 lety 08.05.2022 16:28 |  
    6 1

    ani pohár !
    Největší talent neubrání soupeře a ostatní v tom pokračujou.

  28. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:29 |  
    1 2

    Tak aspon, ze bucha je slavista!!!

  29. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:30 |  
    3 1

    Jestli tu redku odvolá… tak je to takova spina, ze to ani neni mozny. Na co se jde proboha divat???

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      bongor     před 3 lety 08.05.2022 16:52 |  
      0 0

      Jde se podívat na pucha,ten je hrozně fotogenickej a asi se mu líbí.

  30. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Ados     před 3 lety 08.05.2022 16:31 |  
    3 1

    Vážení, také jsem ve skrytu duše doufal, i když tu říkám delší dobu, že je po titulu. Dneska to byla jasná jednička s pěkným kurzem.

  31. TAK JAK SE NYNÍ SPARTA PŘEDVEDE !

    Slávista 51     před 3 lety 08.05.2022 16:34 |  
    0 1

    To jsem zvědav.

    • Re: TAK JAK SE NYNÍ SPARTA PŘEDVEDE !

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 16:37 |  
      2 0

      Uz se predvadi…

  32. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Arya     před 3 lety 08.05.2022 16:35 |  
    0 0

    tak a ted se budou fans na stadionu dívat na bezduchou nakopávanou z obou stran :)) takováhle podívaná je i zadarmo drahá

  33. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    kondorr     před 3 lety 08.05.2022 16:38 |  
    8 1

    Titul netitul spartě se prostě fandit nedá doufám že dostanou bůra

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      marcocruz (přítel SN)     před 3 lety 08.05.2022 16:42 |  
      4 0

      Bůra a ve finále poháru dostanou trojku od slovácka a nazdar

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        kondorr     před 3 lety 08.05.2022 16:43 |  
        3 0

        Je ostuda ligy že tým jako sparta je třetí oni na ně ubsolutně nemaji

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        dalislavista     před 3 lety 08.05.2022 16:44 |  
        4 0

        Bude nakloněná a suchej...

  34. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    cheero     před 3 lety 08.05.2022 16:40 |  
    2 0

    To je k smíchu.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      Arya     před 3 lety 08.05.2022 16:41 |  
      3 0

      Fotbal spíš pláče.

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        cheero     před 3 lety 08.05.2022 16:54 |  
        3 0

        A plakat ještě bude,až tohle bude hrát poháry.

  35. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Arya     před 3 lety 08.05.2022 16:46 |  
    10 1

    Ale nejvíce mne štve, že Slavia v Evropě dře jako kůň, aby vybojovala body do koeficientu a zaplatí za to i ztrátami v lize. No a pak do Evropy přijdou tihle šašci z Plzně a sparty, kteří při první příležitosti z pohárů s ostudou vyletí.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      coogee     před 3 lety 08.05.2022 16:49 |  
      4 0

      To Plzeň umí dokonale, využít příležitosti, už nám to předvedli jednou, přímý postup do CHL!

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      sicilianbrno     před 3 lety 08.05.2022 17:04 |  
      3 0

      Tak za domaci ztratou s posledni karvinou rozhodne nemuže evropa...jinak s tou druhou časti souhlasim..je to pech že to te plzni takto vychazi...

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        kondorr     před 3 lety 08.05.2022 17:24 |  
        3 0

        Přesně tak tohle neni o evropě ale o podcenění soupeřů a trochu namachrovanost z naší strany už tam neni to nasazení co dřív.

  36. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    coogee     před 3 lety 08.05.2022 16:47 |  
    8 0

    Tak jako nečekal jsem od bolševika, že vyhraje, ale takhle se na to vyprdnout? To už nejde nazvat ani ostudou.

  37. masochisticke odpoledne

    Snivec     před 3 lety 08.05.2022 16:48 |  
    7 0

    masochisticke odpoledne
    koukat na spartu, vnitrne resit, zda jim prat, kdyz to je dobre pro Slavii, ale ten vykon to je teda fakt neco
    komicke situace, kdy hlozek ma hlidat bogela
    rozhodci mi prijde take hodne nakloneny, piskal az treti zlutou proti sparte, prvni dve pro plzen nic, proslapnuty kotnik nic, tu cervenou nemohl odvolat, bucha je proste vul, ale ono to uz je stejne jedno, branit budou klidne v deseti, naskok maji
    sparta je tak zoufala, snad nevyhraje Mol Cup
    venku je pekne, tak pujdu driv smer Eden

  38. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Qope     před 3 lety 08.05.2022 16:53 |  
    1 0

    škoda ze je pauza, neskutečná klauniáda v plzni ... ted vyhladnou a už bude druhá pulka o nicem, plísen nemusí, sparta tam dnes nic neumí.

  39. TO MUSÍ PLZEŇ DOSTAT JEŠTĚ 2červený,

    Slávista 51     před 3 lety 08.05.2022 16:54 |  
    0 1

    aby ti sra lťani začali něco hrát ?

  40. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    kondorr     před 3 lety 08.05.2022 16:54 |  
    5 7

    Já si to docela užívám chce to aby dostali pořádnou nálož Plzen je tejhle sezoně prostě lepší s tim se nedá nic dělat snad příště.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      sicilianbrno     před 3 lety 08.05.2022 17:00 |  
      3 0

      A čim jsou lepši? Jestli mysliš v počtu celkovych bodů, tak na tom se shodnem... ale ne po zakladni časti, tam jsme mèli vic bodů my, tudiž jde o jeden nepovedeny zapas v hradci...

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        kondorr     před 3 lety 08.05.2022 17:03 |  
        2 0

        Ano v počtu bodů herně je Slávia uplně jinde ale na to se bohužel nehraje :(

        • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

          sicilianbrno     před 3 lety 08.05.2022 17:06 |  
          0 0

          Tak to si nemusel ani psat, na to všichni maji tabulku :-)

          • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

            kondorr     před 3 lety 08.05.2022 17:07 |  
            0 0

            Já jenom tak protože čím víc golů dáš tak tim víc bodů máš :))

        • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

          jose01     před 3 lety 08.05.2022 17:08 |  
          4 0

          I bych s tebou polemizovat, minimálně dva důležitý posty mají lepší, brankář a útok, standardky mají taky lepší, když vedou většinou to udrží, kolik dostali branek v nastavení oni a kolik my? To že hrající úplně jinej styl je věc jiná. Liga není turnaj o pěti zápasech. Pokud máš po 35 kolech nejvíc bodů, tak jsi mistr zaslouženě . Bohužel

          • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

            coogee     před 3 lety 08.05.2022 17:37 |  
            2 0

            Mají letos lepší i obranu. Ti obránci umí dávat i důležité branky a dělají minimum chyb, které my platíme góly.

  41. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    jose01     před 3 lety 08.05.2022 17:02 |  
    6 1

    Já bych nepanikařil, od příští sezóny to máme ve vlastních rukou.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      coogee     před 3 lety 08.05.2022 17:20 |  
      2 3

      Tu konferenční ligu? Tak to jo!

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        jose01     před 3 lety 08.05.2022 17:42 |  
        1 1

        Všechno, naši ligu, konferenční a pohár. Otázka kolik za sezónu dostaneme facek

  42. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    coogee     před 3 lety 08.05.2022 17:08 |  
    0 0

    Jak znám to "sparťanské srdíčko" rudokožce, vůbec bych se nedivil, kdyby to ještě otočili! Ještě budeme koukat!
    A teď můžete hádat: Ironie nebo sarkasmus? :-)

  43. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    kostelnivlajka     před 3 lety 08.05.2022 17:09 |  
    2 4

    Je to podplacený!!

  44. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    kondorr     před 3 lety 08.05.2022 17:10 |  
    11 0

    Tak to bude asi Vrbovo konec a už vůbec nechápu ten rozruch kolem Hložka ten nemá ani na lavičku v Polsku

  45. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    cheero     před 3 lety 08.05.2022 17:19 |  
    0 1

    Kdyby to bylo domluvený,tak to skončí o gól. Ale třeba se Ave zvedne:)

  46. zoufalé...

    Bicanovský7     před 3 lety 08.05.2022 17:23 |  
    5 1

    Proti nám si PLZžumpa nevytvořila nic- vyjma "zaparkovaného busu"... Bohužel, rozhodčí jim daroval tu nesmyslnou penaltu... Je to zoufalé... Jinak rozhodčí píská (až na 1.redku) "kvalitně poberbrovsku"...

    • Re: zoufalé...

      KubiCZECH     před 3 lety 08.05.2022 17:27 |  
      3 15

      Já nevím, pořád se připomíná, jak byla Plzni písknutá nesmyslná penalta v nastavení, ale už nikdo nepřipomene, že stejně vymyšlená penalta byla písknutá i na druhé straně.
      Vím že je těžké na to koukat nestranně, ale....

      • Re: zoufalé...

        necich     před 3 lety 08.05.2022 17:30 |  
        6 0

        Ale di ty..

      • Re: zoufalé...

        Bicanovský7     před 3 lety 08.05.2022 17:34 |  
        6 0

        Kopačka v úrovni krku... co dodat...

        • Re: zoufalé...

          KubiCZECH     před 3 lety 08.05.2022 17:45 |  
          2 7

          Ano, ale na druhé straně ten kontakt také byl. Byť byl naprosto minimální. Stejně tak jako byl trefený Jurášek, který se po škrtnutí krku vánkem od kopačky chytil bolestí za obličej.
          A stejně tak ten Plzeňák v tom vápně skočil ještě dřív než vůbec nastoupil na hřiště.

          • rozhodčí

            Bicanovský7     před 3 lety 08.05.2022 17:53 |  
            2 0

            Pan rozhodčí Grégr- řekl srozumitelně, že 1.penalta se dala pískat= byla... 2.penalta NIKOLIV... A dodal, že se za výkon POL.ROZHODČÍHO STYDĚL... Řadu věcí jsme si pokazili sami- ale PLZ rozhodčí v těžkých chvílích pomohli (viz v Bolce- nesmyslně neuznaný gol domácích...)

      • Re: zoufalé...

        bongor     před 3 lety 08.05.2022 18:03 |  
        3 3

        Cvaklo ti Kubíčku?Přihlaš se do klubu přátel královny Viktorie,tam z tebe budou mít radost!

  47. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Harvey     před 3 lety 08.05.2022 17:25 |  
    2 7

    Aby dostal Krejčí dvě žlutý, z čehož ani jedna nebyla, to tu za 85 ligových zápasů Krejčího nebylo. Takovej bizár dokázal až náš nový supertalent a rozhodcovské prodigy Dalibor Černý. Poté co na druhé straně pustil zlomení kotníku bez karty.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      kondorr     před 3 lety 08.05.2022 17:27 |  
      9 2

      Příhoda je stejnek zmetek jako Chovanec prostě Plzen je ve sračkách tak si to Šádek u něj dokáže pořešit tahle liga bude prostě pořád stejná žumpa.

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        pehacko     před 3 lety 08.05.2022 17:36 |  
        4 3

        To rikam celou dobu, ze je to smejd… a ten cerny ten se mu povedl. Novej pavlin jirku krizeny kralovcem

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      KubiCZECH     před 3 lety 08.05.2022 17:29 |  
      1 6

      Chceš mi tvrdit, že ta první žlutá nebyla?
      U té druhé bych i souhlasil.

        • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

          ehad     před 3 lety 08.05.2022 17:54 |  
          3 0

          tvl, jako za tohle nedal ani ZK? No to je kokot, ale v tehle kategorii ho mam uz od prosince, od jeho vychvalovaneho vykonu v Ostrave ...

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      bongor     před 3 lety 08.05.2022 18:00 |  
      1 0

      Neviděl jsem ani jednu z nich,vypnul jsem to.Ale za ten ksicht si zaslouží žluté už když nastupuje.

  48. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 08.05.2022 17:25 |  
    8 0

    Ta Karviná .........,ten Hradec........,ale to je kdyby,můžeme si za to bohužel

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      bongor     před 3 lety 08.05.2022 17:57 |  
      1 0

      Ten pšonák a jeho ne-penalta.Podvod desetiletí.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      bongor     před 3 lety 08.05.2022 17:57 |  
      1 0

      Ten pšonák a jeho ne-penalta.Podvod desetiletí.

  49. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    honza1947     před 3 lety 08.05.2022 17:26 |  
    1 0

    Tak je zajímavé, že zápasy s Plzní, když o něco jde, jsou takové maso. Je to hnus velebnosti!

  50. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    necich     před 3 lety 08.05.2022 17:33 |  
    2 0

    Na druhou stranu se můžeme těšit na nového tréňu u buzen.. Csapi cítí krev... :)

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      butters     před 3 lety 08.05.2022 17:55 |  
      1 0

      Csaplár až v zimě, teď je v plánu někdo z Německa, komu tam nebude skoro nikdo rozumět.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      ehad     před 3 lety 08.05.2022 17:58 |  
      1 0

      jen nevim, jestli si nebudeme muset pockat az na to jak to poserou 18. kvetna .... jedne takova prutrz mracen, a vrba chytla druhej dech .. (na chvili) ... :-)

  51. 2 detske listky

    kopejtko     před 3 lety 08.05.2022 17:33 |  
    1 0

    Nabizim 2 detske listky na jih, dohromady za 200kc, predani u vchodu c.4 cca 30min pred zapasem.

  52. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    cheero     před 3 lety 08.05.2022 17:35 |  
    0 0

    Kolik je vůbec prachu za nějaký předkolo LM?

  53. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    pehacko     před 3 lety 08.05.2022 17:39 |  
    3 0

    Tak co? Bude krkovicka delat kotrmelce?

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      kondorr     před 3 lety 08.05.2022 17:43 |  
      0 0

      Bude na oslavě Limberskýho ten to na tej spartě uplně dodělal ale čemu se divit všude z Vrby dělaji odborníka ale kde něco dokázal kromě Plzně ale tam trénoval Šádek.

      • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

        necich     před 3 lety 08.05.2022 18:20 |  
        0 0

        Tam hlavně trénovalo konsorcium Šádek- Berbr-Dáša-Chřestýš.. Na to by byl krátký i sir. Alex, Klop i Mourek včetně Pepa...:)

  54. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    johnynz     před 3 lety 08.05.2022 17:40 |  
    12 1

    To je stejne sranda, ze klub kterej je v evropskym koeficientu asi na 30. miste a skonci ve svy lize o par bodu druhej, musi startovat ve 2. predkole nejhorsi evropsky poharovy souteze. Jak kdyby moh za to, ze ostatni kluby hrajou v Evrope hovno. Celej tenhle system je totalne k hovnu.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 17:41 |  
      9 0

      Zase pradelna si uzije naseho koeficientu… nez se bude pakovat, protoze v evrope je piskat cerny aspol nebude a souper se na to nevysere jako ave

  55. údajný SUPERHRÁČ

    Bicanovský7     před 3 lety 08.05.2022 17:42 |  
    9 0

    Pokud dnes někdo ze skautů Hložka sledoval- tak nemůže (při zdravém rozumu) doporučit jeho nákup/angažování za X-milionů EURO...

    • Re: údajný SUPERHRÁČ

      kondorr     před 3 lety 08.05.2022 17:44 |  
      9 0

      Hložek to je megatalent jenom v deníku sport jinak ho nemůže nikdo z top 5 lig brát vážně.

      • Re: údajný SUPERHRÁČ

        Arya     před 3 lety 08.05.2022 18:06 |  
        3 0

        Asi tak, no. A vůbec na sobě nepracuje, na rozdíl třeba od Suka, který je poctivý dříč.

    • Re: údajný SUPERHRÁČ

      mig52     před 3 lety 08.05.2022 17:44 |  
      3 1

      Vacek ti to vysvětlí. :))))

    • Re: údajný SUPERHRÁČ

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 17:51 |  
      5 0

      Si ho koupi kabelka do sunek a vypere si tim prachy… a botox tam muze nosit na treninku kužele, ale asi jen becku, acko by na nej bylo moc slozite. nikdo jiny soudný tohodle nekopu vzit nemuze.

      • Re: údajný SUPERHRÁČ

        necich     před 3 lety 08.05.2022 18:29 |  
        1 0

        Vzhledem k tomu, že svět je v řiti tak odejde za 15 mega eur, možná více. Já tomu už fakt věřím. To co se děje dnes a denně nemá fakt logiku..

        • Re: údajný SUPERHRÁČ

          pehacko     před 3 lety 08.05.2022 18:31 |  
          1 0

          Neverim, ze nekdo bude takovej blazen… ale je pravda, ze bolsevik dokazal prodat lokvence s gabrielem

    • Re: údajný SUPERHRÁČ

      honza1947     před 3 lety 08.05.2022 18:02 |  
      4 0

      A on ten slavný Hložek dnes hrál? Že jsem si nevšiml!

  56. chooze

    Chooze     před 3 lety 08.05.2022 17:55 |  
    4 23

    Tato sezóna dopadla bohužel tak jak jsem předpokládal a psal jsem to už před jarem. A vy jste mne kamenovali a urazeli, ale já to bral a byl většinou nad věcí. Chci po Vas jen to abyste si uvědomili že Slávka už nějakou dobu není to co bývalá dříve a je to celkem pochopitelně. Žádný strom neroste do nebe!!! Chci hlavne aby někteří z Vás byli soudní a nad věcí. Pokud v mužstvu chybí pokora, kreativnost, bojovnost ve všech zápasech na 100 procent, spíše průměrni hráči až na výjimky.,citelny herní systém, který neumí změnit za celý zápas, nevhodné doplněny kádr, kvantita vítězí nad kvalitou, realizační tým kupil občas chybu za chybou, jak z hlediska taktiky tak z hlediska chování asistentů na lavičce s čímz se musí něco radikálně dělat, promenovani šanci, predfinalni nahrávky a technika některých hráčů prostě katastrofa. A tak bych mohl pokračovat dál ale nechci. Pokud se na to bude dívat s chladnou hlavou a nad věcí přijdete na to také. Vážení máme před sebou opravdu hromadu práce aby jsme se zase posunuli tam kam jsme patřili a věřím že vbudoucnu zase budeme patřit. Ať žije SKS!!!

    • Re: chooze

      kondorr     před 3 lety 08.05.2022 18:01 |  
      2 7

      Něco na tom asi bude už tam prostě neni to nasazení co dřív přišlo dost hráčů jenom do počtu a nemá si cenu namlouvat budou v tom taky nedostatek peněz co měla Slávia dřív chtělo by se to zbavit čínanů do budoucna to nebude moc dobrej majitel.

      • Re: chooze

        necich     před 3 lety 08.05.2022 18:26 |  
        1 0

        Zbavit se můžeš třeba manželkky:), ale majitele těžko, ten se může leda zbavit nás...

    • Re: chooze

      japoko     před 3 lety 08.05.2022 18:17 |  
      1 4

      Klasika, pravdu většina místního odbornictva neskousne, za mě jsem dal velké plus!

      • Re: chooze

        necich     před 3 lety 08.05.2022 18:24 |  
        4 1

        Tomu se říká vrána k vráně sedá...:)

        • Re: chooze

          japoko     před 3 lety 08.05.2022 18:52 |  
          0 2

          Každej nemůže být tak prudce inteligentní, necichu!

    • Re: chooze

      necich     před 3 lety 08.05.2022 18:23 |  
      3 1

      Ty troubelíne. Tebe čeká nějaká práce?

  57. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    ehad     před 3 lety 08.05.2022 17:57 |  
    6 1

    Prosim urychlene o kveten, ja ten duben fakt nesnasim ... :-)

  58. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    japhy     před 3 lety 08.05.2022 18:05 |  
    6 0

    Myslím, že tohle byl jedinej zápas na celým světě, ve kterým je možný nespravedlivě vylejt IQ37 :)
    Hložkovi se smát nebudu, páč poslední dobou mu zápasy hezky vycházely, ale je ftipný, že jdou přes něj dva góly, ale nikdo si toho nevšimne, kdežto Wiesnerovi komentátor pěkne prdel umyje.

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      pehacko     před 3 lety 08.05.2022 18:09 |  
      2 1

      Tak pro ne to byl hezky trenink… a podle výrazu krkovicky to je jasny. Je spatny herec…

  59. Plzeň - Sparta

    MarekB98     před 3 lety 08.05.2022 18:10 |  
    5 1

    Měl bych k tomu nějaké poznatky:
    - Sparta si udělala ostudu a obávám se, že společně s Plzní udělá ostudu v Evropě celému Česku.
    - O titulu je rozhodnuto.
    - Beauguel a Santos jsou rozdíloví hráči, je hřích je nemít v týmu.
    - Podroužek (dodnes jsem pomalu nevěděl, kdo to je) je absolutní novinářské dno. Sám občas píšu nějaké ty články a blogy a být tak neobjektivní, no, stydím se za něj. Je katastrofa, jak někdo takový může dělat novinařinu. Vyzývám k jeho kompletnímu ignorování na Slávistických novinách.

    • Re: Plzeň - Sparta

      kondorr     před 3 lety 08.05.2022 18:13 |  
      0 0

      Co zase Podroužek proved ničeho sem si nevšimnul kromě toho rejpání v Kudy běží zajíc

      • Re: Plzeň - Sparta

        MarekB98     před 3 lety 08.05.2022 18:14 |  
        3 0

        To je tak trochu mimo ten zápas, ale přečetl jsem si, co napsal o Slavii a oni mu pak dají prostor ve vysílání. Nechápu, že se nestydí.

        • Re: Plzeň - Sparta

          kondorr     před 3 lety 08.05.2022 18:18 |  
          3 0

          O Podroužkovi to píšu už dlouho že je zmetek takovej patolízal Vacek to je taky pacient ale on je na rozdíl Podroužka aspon fanoušek.

          • Re: Plzeň - Sparta

            MarekB98     před 3 lety 08.05.2022 18:20 |  
            3 0

            To jméno mi něco říká, ale já iSport moc nečtu. No, asi dělám dobře. :D

            • Re: Plzeň - Sparta

              kondorr     před 3 lety 08.05.2022 18:20 |  
              3 0

              Moc dobře :))

      • Re: Plzeň - Sparta

        Arya     před 3 lety 08.05.2022 18:23 |  
        4 0

        U Podroužka stačí, že vůbec existuje.

    • Re: Plzeň - Sparta

      murena     před 3 lety 08.05.2022 18:35 |  
      4 0

      Já věřím že Hradec mákne, uvidíme jestli to bude stačit, bubeneč na to nemá.

    • Podroužek

      Bicanovský7     před 3 lety 08.05.2022 18:45 |  
      5 0

      Trapný Podroužek píše o SKS podobně "objektivně" jako zapšklý Csaplár (kt mj. vadilo "buranské" publikum v Edenu- tak dnes fandové PLZžumpy předvedli "noblesu"...)

  60. Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

    kondorr     před 3 lety 08.05.2022 18:10 |  
    3 1

    Ty vole Vrba v rozhovoru to je pan trenér to udělat mega manager Rosický super věc že ho přived ten nemůže trénovat ani psojedy :))

    • Re: Ve 3. kole nadstavby doma proti Slovácku

      ehad     před 3 lety 08.05.2022 18:45 |  
      4 0

      psojedy snad nejsou ani na mape .. :-) ne? ;-)

      ja jsem vlastne rad, ze vrba si okusi svoji medicinu i z druhe strany .....

  61. Sestava

    pinochet     před 3 lety 09.05.2022 01:17 |  
    1 3

    Chápete někdo, proč:
    1) V prvním poločase máme na hřišti 2 klasické levé beky a ve druhém ani jednoho?
    2) Proč sestava z 2. poločasu nehrála od začátku?

    • Re: Sestava

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 09.05.2022 02:05 |  
      4 0

      Protože teď máme jen dva dny "volné" do dalšího zápasu, tak se naši trenéři snažili rozložit zátěž na víc lidí, v tomhle jsou výborní, na rozdíl třeba od Šilhavého, který tohle dodnes nepochopil, jak uvažovat v dlouhodobějším horizontu a ne jen vidět ten dnešní zápas ... Ono se nám to v Ostravě šikne ...