Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 32. kolo

Slavia doma nedokázala porazit vedoucí Plzeň a obhajobu tak již nemá ve svých rukou.

S Plzní jsme hráli letos potřetí a v podstatě potřetí to bylo proti její pevné obraně trápení. Slavia sice byla lepší a tlačila, ale tlak nebyl nijak drtivý a šancí nebylo mnoho. V závěru pak vzal zápas do svých rukou slabý polský rozhodčí, což nakonec ještě podtrhlo náš zmar, když jsme nedokázali udržet vedení ani pár minut. Podobně nepovedený duel jako na hřišti se odehrál i v jeho okolí. Atmosféra duelu se totiž odehrávala v duchu naprostého a ostudného buranství. Od našich asistentů Houšteckého, Köstla a Řeháka, k Šádkovi po diváky házející na hřiště kelímky i lahve. Vrcholem pak byla pěstní přestřelka před brečícími dětmi při odjezdu ze zápasu, které jsem byl svědkem. Stydět by se měli všichni, kdo se během zápasu proměnili v intelektuální neandrtálce. Do značné míry šlo bohužel o pravdivý odraz českého fotbalu.

Co se týče matematiky, tak titul sice ještě úplnou utopií není, ale zaváhání Plzně považuji za nepravděpodobné. Očekávám, že Sparta a Ostrava tam tradičně pojedou na výlet, takže by Viktoria musela ztratit s Hradcem. A upřímně si nemyslím, že s ním vybouchne jako my před týdnem. I kdyby se tak stalo, tak ještě není jisté, že vše vyhrajeme my. Domácí výhra nad Slováckem, které bude po pohárovém finále, je povinnost. Na Baníku to ovšem pro nás bude velmi těžké a pokud by měla v posledním kole Sparta šanci překazit nám titul, tak se můžete vsadit, že zápas odehraje na maximum. Ale jak jsem psal, spekulace o našich zápasech spíše považuji za vedlejší, protože v první řadě nevěřím, že Plzeň ztratí.

Proč tedy pravděpodobně dojde k letošnímu ukončení naší tříleté hegemonie nad domácí ligou? Vedle objektivních skutečností jako jsou prodeje opor, složitá letní příprava po Euru či odpočatější soupeř, který nehrál souběžně zápasy v Evropě, bohužel vidím i větší počet chyb na naší straně. Ve skladbě kádru i skládání sestavy (viz jak nám (ne)prospělo točení brankářů a stoperů). A právě skladbu kádru bych ještě jednou detailněji probral, protože jestli se nechceme vzdát našeho místa na samotné špičce českého fotbalu a vydobyté pozice v Evropě, tak je třeba se chyb vyvarovat či aspoň utlumit jejich míru. Tím spíš, že si je nemůžeme natolik dovolit i kvůli náročné ekonomické situaci ve světě, která se samozřejmě dotýká i nás.

Předně tedy ke kádru. Na první pohled je vidět nízká výška, za kterou jsme draze zaplatili v obou jarních zápasech s Plzní. Chápu, že chceme "herní" stopery a že ti dobří, kteří jsou zároveň vysocí, jsou těžce dostupní, nebo spíš nedostupní. Ale když hrajeme i na pohyblivého útočníka a v sestavě není jediný skutečně vysoký a špičkový hlavičkář, tak je to značný problém. Standardky hrají v moderním fotbale čím dál větší roli a my máme v tomto ohledu zásadní handicap. I v diskusích se to řešilo snad více než před rokem a jarní výsledek je v tomto ohledu prostě tvrdý - naše útočné standardky neexistují. A sám jsem v tomto ohledu zklamán, že alespoň víc nesázíme na neotřelé signály, když už to nejde hrubou silou. Nízká výška kádru se podle mého významně podepisuje i na zoufalé bilanci ze závěrů zápasů. Slavia není schopna zápasy v závěru překlopit na svou stranu, což bývá u silných týmů, které usilují o nejvyšší příčky, pravidlem. Naopak má sama více problémů udržet těsné vedení, což se katastrofálním způsobem projevilo právě proti Plzni (a platí to i pro předchozí vzájemný zápas s tímto soupeřem).

Druhým problémem při skladbě kádru je nízká typologická variabilita. Česky řečeno, máme prostě hodně běhavých univerzálních vojáků, ale málokdo se vymyká nebo má něco navíc v jiném ohledu. Trenér Trpišovský si tím přizpůsobil kádr ke svému obrazu, nicméně se nemůžu ubránit dojmu, že nejlíp to fungovalo, když musel pracovat i s personami typu Deli, Ngadeu, Stoch či Hušbauer. Ti sice na první pohled nemuseli ideálně zapadat do jeho koncepce, ale reálně se do ní dokázali začlenit a nakonec přinesli i něco navíc. Teď nám po odchodu Stancia dost zoufale chybí kreativní špílmachr, který by třeba v Evropě nebyl až tak kondičně použitelný, v lize bychom ho ale cenili zlatem. Taktéž nám chybí Stochova střelba či jeho neotřelé útočné řešení. Mluvím samozřejmě o Stochovi, když byl ve formě, nikoliv o současném stínu hráče, kterým byl.

O neuspokojivé situaci v útoku jsem tu už taktéž nejednou hovořil a v neděli tato skutečnost hrála zásadní roli. Osud sezony do značné míry stál na momentu, kdy Tecl běžel sám na brankáře a situace dopadla přesně tak, jak se dalo očekávat - Tecl selhal. Ale tím nechci hanit našeho kapitána, který pro nás na jaře odvádí cenné služby (za mě až nad očekávání). On na hřišti v ideálním případě vůbec být neměl, protože na to nemá dostatečnou kvalitu (zejména v zakončení). Kapitola sama o sobě je absence důrazného útočníka, který je efektivní proti uzavřené obraně. Musa byl nepochopitelně odepsán, místo něj trenéři upřednostnili Krmenčíka, který od nich nikdy nedostal důvěry a byl posléze odepsán taky navzdory nikterak špatným číslům. Zpětně vůbec celé angažmá Krmenčíka působí s mírnou porcí nadsázky jako snaha, aby neposílil Spartu. V současnosti tak máme takto disponovaného jen mladého Filu, který ale na tuto úroveň zatím také nemá kvalitu a proti Plzni se nevešel ani na lavičku.

Co říci závěrem ohledně našeho kádru? Podle mě jsme na křižovatce. Kádr určitě není vůbec špatný a základ v podobě rychlých a pracovitých hráčů má výborný. Na druhou stranu ale není situace natolik růžová, jak bychom si všichni představovali, zvlášť po minulých veleúspěšných letech. V této sezoně se naplno objevily systémové nedostatky (viz výše - nízká výška i chybějící typy hráčů v kádru) a když k tomu přičteme i objektivní potíže, se kterými jsme jako klub těžko mohli něco dělat, tak nám z toho pravděpodobně vyjde první sezona pod trenérem Trpišovským, která se nebude dát označit jako vyloženě úspěšná (selhání v kvalifikaci pohárů, neúspěch na domácí scéně, úspěchem je tak jen cesta Konferenční ligou). Narůstající problém vidím i v narůstající diskrepanci mezi náklady na konkrétní hráče a jejich reálné výkony na hřišti. Dosti vypovídající byl v tomto směru seriál Deníku Sport ohledně platů hráčů. U nás jsou mezi nejštědřeji honorovanými hráči, kteří mají násobné výdělky oproti největším hvězdám Plzně, Kolář, Olayinka, Plavšič, Krmenčík, Bořil či Ševčík s Masopustem. Sami si odpovězte, jaký byl letos přínos těchto hráčů. Z mého pohledu si status hvězdy a příslušnost k této skupině zaslouží jen Holeš a Provod. Reálně nás pak letos táhla spíše služebně mladší generace - Bah, Schranz, Lingr či na jaře v pohárech Sor. Plus veterán Traoré. Do budoucna tedy bude třeba také přemýšlet, jestli nějaké hráče zbytečně nepředržujeme či nepřeplácíme. V této souvislosti mě nepříjemně překvapile i výše kontraktu pro Van Burena, který jako mírně nadprůměrný ligový hráč, který u nás nemá využití, má stejný nebo větší základ než plzeňské opory Staněk, Hejda či Beauguel...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - Práce měl minimum, při rozehrávce působil jistým dojmem.

Alexander Bah - 5 - Snažil se a byl aktivní, bohužel ale s malou efektivitou. Centry se mu nedařily, viz rohový kop kopnutý daleko od všech hráčů do zámezí.

Ondřej Kúdela - 6 - Herně se mu až tak nedařilo a byla vidět pauza kvůli zranění. Hlavně v první půli jednou či dvakrát více chyboval. Nicméně situace alespoň odcouval a nebyl mimo pozičně jako stopeři v minulém utkání. Ve druhé půli se srovnal a vzhledem k velmi slušné rozehrávce bych řekl, že nakonec zahrál průměrně. Velkým plusem je samozřejmě proměněná penalta v infaktovém momentě.

David Hovorka - 5 - Zahrál výrazně lépe než proti Hradci, i tak se ale dá mluvit jen o standardu. Hlavně kvůli tomu, že prohrával hlavičkové souboje proti vyšším protihráčům. Přesně takový moment předcházel i odpískané penaltě proti nám v závěru.

Oscar Dorley - 5 - Patřil mezi naše lepší hráče, v první půli se dostal do jedné z mála našich šancí. Zakončoval docela dobře, ale pozice to nebyla snadná a míč o centimetry minul tyč. A kdyby šel pokus do branky, tak by ho Staněk nejspíš měl. V závěru šel naivně do míče, který netrefil, a po lehkém kontaktu s Trusou se pískala penalta.

Ondřej Lingr - 4 - Myslím si, že neměl být v základu a měl být využit jako žolík proti unavené obraně. Herně v poli má totiž jen zcela průměrnou ligovou kvalitu, což se potvrdilo. V zápase se skoro neprosadil. Špatně si navíc zpracoval míč po špatné rozehrávce Staňka, když mohl zakončovat do odkryté branky.

Tomáš Holeš - 5 - Ve Sportu sice psali, že byl motorem naší hry a kritizovali pro slabší výkon Hromadu, já jsem si ale velkého rozdílu mezi nimi nevšiml. Oba odvedli standard, kdy zápas odpracovali a kombinačně si nevedli špatně, nicméně z hlediska útočné snahy nepředvedli nic nadstandardního. Holeš jednou pálil zpoza vápna, nicméně trefil jen prostředek branky.

Jakub Hromada - 5 - Platí pro něj to, co pro Holeše, který mi nepřišel lepší. Hromada odvedl poctivý standard dozadu, dopředu se ale proti pečlivé obraně hostí nijak neprosazoval.

Ibrahim Traoré - 5 - Měl mít asi ofenzivnější úkoly než Holeš s Hromadou, reálně to ale nepotvrdil. A ostatně se to i dalo čekat, protože Traoré není nikterak nadprůměrně kreativní proti zavřené obraně. Horší pětka.

Peter Olayinka - 6 - Herně byl z našich hráčů asi nejvýraznější. Dařilo se mu zvláště v první půli, kdy výborně napadal a získal několik míčů. Pěkně připravil šanci pro Oscara. Ve druhé půli se také snažil, ale při šanci, kdy přihrával pod sebe, nikoho nenašel. Byl to ale rozhodně jeden z jeho nejlepších ligových zápasů v jeho jinak slabém domácím jaře.

Stanislav Tecl - 4 - Co je platné, že zápas odmakal, když není schopný zakončit samostatný únik v zápase, kdy máte šancí jako šafránu. Tecl předvedl svou klasiku, kdy si míč předkopl směrem k rohu a pak naskočil do brankáře... Zoufalé řešení.

Lukáš Provod - 5 - Bohužel měl v týdnu zdravotní problémy a nemohl nastoupit v základu. Během půlhodiny se výrazněji prosadit nedokázal, i když na něm byla patrná snaha něco se zápasem udělat.

Yira Sor - 4 - Jako tradičně byl v lize málo výrazný, i když se občas uměl zapojit do kombinace. Přijde mi, že ho spoluhráči přihrávkami ani příliš nevyhledávají, což mi přijde zvláštní vzhledem k jeho významnému přínosu v Evropě.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

 

 

N2 - Neděle 01. 05. 2022 19:00

Fortuna liga - nadstavba, 2021/2022
1 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

90. Ondřej Kúdela (pen)

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

90.+5. Beauguel (pen.)

Komentáře (97)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    žbl68     před 3 lety 04.05.2022 17:46 |  
    11 4

    Traore, Oscar - 4 ...
    Jurásek i Provod měli přijít min. o 20 minut dříve na plac ... místo Sora Fila ...

    P.S. a odvedle (ač se to někomu nemusí líbit) - do slova a do písmene souhlas se vším ... "... Proč jsme se potřetí trápili proti plzeňskému betonu? Protože nemáme v kádru vhodný typ útočníka. Protože máme výškově podprůměrný tým bez pořádných hlavičkářů a zcela jsme tak rezignovali na útočné standardky. A protože nám chybí kreativní hráči v záloze na úkor několika snaživých běžců, kterých naopak máme plno. Při takové konstelaci lze v takových zápasech těžko čekat více a do příštího roku je třeba tyto nedostatky odstranit, ne jeho prohlubovat jako doposud... "

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Pedro50     před 3 lety 04.05.2022 17:56 |  
      3 2

      Přesně tak

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        žbl68     před 3 lety 04.05.2022 18:04 |  
        4 4

        Slavii chybí ! alternativy.... jak bylo psáno už dříve - když nevychází plán A) musí nastoupít plán B) , případně C) ... ale zde je příliš mnoho hráčů "jednostranně zaměřeno" ... :-(


        Komentář byl uživatelem upraven (04.05.2022 21:37) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    w8888     před 3 lety 04.05.2022 17:57 |  
    20 17

    Skvělé hodnocení, souhlasím s 95%. Na dlouhodobou trpaslizaci Slavie tady upozorňuji už dlouho. A to máme ještě po hostováních takové poklady, jako je Beran. Chybí nám kvalita. Tato Slavia je za poslední čtyři roky nejslabší. Nenašli jsme náhradu za Nica i Kuchtu. Možná jsme ji ani nehledali. Jsme schopni trápit lepší tým běháním a obětavostí, ale na přehrání slabších bránících týmů nám zoufale chybí kreativita. Chtělo by to pořádný průvan v sestavě. Hlavně se zbavit neperspektivních parazitů, jako jsou po hostováních přežívající MvB nebo Matoušek. Proč platíme Malinského (a proč jsme ho vůbec kupovali?)? Při hledání nových posil musíme kromě herních a charakterových vlastností hledět i na výšku hráčů (i když samotná výška sama o sobě na nic nestačí, jak ukazuje v každém zápase Max). Je smutné, že naše kralování letos zřejmě skončí. Plzeň už to nepodělá. Je hrůza, že s takovým antifotbalem vyhraje. A o chování našeho realizačního týmu už se toho napsalo dost a dost. Bohužel, většina z toho je pravda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Droosy     před 3 lety 04.05.2022 19:00 |  
      23 4

      psát o slávistických hráčích, že jsou paraziti, je docela chucpe....navíc oni chtěli hrát za Slavii a na hostování je vyslal realizační tým, sami z toho asi moc šťastní nejsou...

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Harvey     před 3 lety 04.05.2022 19:18 |  
      20 15

      Promiň, ale jsi hloupý člověk. Hned několik Tvých argumentů se objektivně (ano, objektivně) dá vyvrátit a to dokazuje, že Ti buď unikají základní souvislosti nebo nemáš dostatek informací o Slavii.
      1) "Nenašli jsme náhradu za Kuchtu" - Kuchta před příchodem k nám měl 12 gólů v lize a bylo mu 23 let. Většina fanoušků mu nevěřila nebo byla k jeho příchodu maximálně neutrální. Byl to majstrštyk realizačního týmu, ale než se pořádně prosadil do kádru, trvalo to 15 ligových kol. Naopak náhrady za Jana Kuchtu, tedy Sor a Fila, těm je pouhých 21, respektive 19 let! Mají za sebou teprve 13 ligových kol a ty už máš jasno, že jsme v nich nenašli náhradu za Kuchtu. Nějaká práce s hráči, adaptace ti absolutně nic neříká. Vypnout Fifu, zapnout mozek. Ptám se, kde je to Tebou zmiňované "nehledání kvality", když na náhrady za Jana Kuchtu (10 milionů korun) bylo vynaloženo přibližně 60 milionů korun? Nezapomeňme zmínit, že Yira Sor má po svém vystoupení v EL pravděpodobně již vyšší cenu než Jan Kuchta a nebude lehké ho udržet.
      2) "Proč platíme Malinského? Proč jsme ho vůbec kupovali?" - Malinský přišel po své nejlepší sezóně doplnit jako hlavní křídlo Olayinku a Masopusta. Měl hrát v základu proti Nice, ale dostal COVID. Místo něho dostal příležitost jakýsi mladík jménem Sima a do sestavy už ho nepustil. Proto jsme Malinského vyměnili za jednoho z nejlepších střelců minulého ročníku ligy Ivana Schranze. Za příchodem Malinského, ale i Simy do Slavie stál Jirka Bílek, který se šel podívat na zápas béčka proti Táborsku a okamžitě požádal o realizaci přestupu Simy ve zrychleném procesu. Řekni mi prosím, kde Jirka Bílek udělal chybu? Co bys udělal jinak? Titul, jízda Evropou a 7 milionů eur za přestup to není špatnej výsledek jeho obchodní a sportovní strategie ne?
      ...
      Takže, mohl bych ti vyvrátit i zbytek dalších blbostí co jsi napsal, ale mám pocit, že jsem tvému příspěvku věnoval už teď více času než by si zasloužil. Míň píčovat na vedení a víc přemýšlet. Tím bych to zakončil.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.05.2022 19:26) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        belmis (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 09:40 |  
        0 0

        Bez té první úplně zbytečné a hloupé věty kvalitní komentář.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    cunak     před 3 lety 04.05.2022 18:19 |  
    6 6

    Psal jsem to před rokem a napíšu to znovu. Chtěli jsme bohatší Liberec, máme bohatší Liberec.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Leksel     před 3 lety 04.05.2022 18:34 |  
    21 0

    Ještě bych chtěl vyzdvihnout Kúdelu, pokud se týká té penalty. K faulu došlo pár minut před 90. minutou, pak se tam dlouho ten zákrok posuzoval, než došlo k exekuci, tak uběhlo min 5 minut a po téhle době jít kopat penaltu, navíc v tak vyhecovaným a strašně důležitým zápase, to chce mít nervy aspoň z titanu. Když se vžiju do Kúdely, tak já osobně bych měl problém vůbec dojít k puntíku a až bych u něj stál, tak bych měl třesavku v nohách, ptz by na mně ležela obrovská zodpovědnost, uvědomoval bych si, že ke mně upírají oči statisíce fotbalových fanoušků a to napětí by mi svazovalo nohy. Já ale nejsem hráč, já jsem jen obyčejnej posera. Jak nepochopitelně lehkovážně jsme se k našemu vedení následně zachovali, je nepochopitelné, zarážející, neomluvitelné, o tom jsem už spílal jinde.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Cygnus     před 3 lety 04.05.2022 19:00 |  
    14 11

    Alanore, takže od teď máme brát Jakuba Konečného a deník Sport jako směrodatný zdroj informací? Vážně předpokládáš že Slavie na žádost Sportu předala informace ohledně výplatnice hráčů? Nebo že by se hráči snad osobně svěřili jaký kontrakt mají? Jedná se o odhad Konečného, tedy o jeho domněnky. Zajímavé je také že tento náhled do peněženky našich hráčů vyšel právě teď. Na začátku nadstavby, kdy jde o vše. Není nic lepšího než snaha kabinu nezklidnit a rozhádat. Osobně je mi úplně jedno kdo kolik bere. Mám důvěru že naše vedení má lepší odhad v tom, kdo si kolik zaslouží, než pan Konečný. Ale co je psáno, musí být samozřejmě pravda. Od tebe jsem minimálně očekával kritickou poznámku "jestli informace deníku Sport je správná".

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 04.05.2022 19:33 |  
      15 4

      O těch smlouvách vědí hlavně agenti, takže odtud jsou ty informace. A připadají mi věrohodné. Je logické, že největší smlouvy mají několikrát prodlužovaní hráči (u kterých bohužel ten poměr cena/výkon přestává být pro Slavii výhodný), nebo velké posily (které se bohužel v případě Krmenčíka a Plavšiče (u toho platí aspoň zatím a nějakou naději ještě mít můžeme) moc nepovedly).

      A je třeba mít na paměti, že Stancia či Kuchtu prodáváme do značné míry kvůli tomu, abychom mohli na ligu královsky živit Koláře, Krmenčíka, Plavšiče, Van Burena a spol. Čímž neříkám, že jsem měl křišťálovou kouli a věděl jsem, že bych je jako tehdejší opory neprodlužoval či jim aspoň nenabízel tolik a riskoval jejich prodej. Ale teď se dá konstatovat, že ta situace v tomto směru není úplně komfortní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Cygnus     před 3 lety 04.05.2022 21:40 |  
        5 0

        Respektuji tvůj názor, ale vážně pochybuju že by agenti důvěrné informace ohledně svých klientů zveřejnili. Všimni si že Konečný dává také svůj odhad o malých smlouvách hráčů jiných klubů. Ne všichni hráči mají agenty - takže tady se hráči svěřili přímo Sportu? Nebo jejich klub si pustil hubu na špacír?

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          bongor     před 3 lety 05.05.2022 10:38 |  
          0 0

          Možná,když chceš aby o Tobě psali hezky,tak musíš nahlásit,za kolik hraješ.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Martin 58     před 3 lety 05.05.2022 10:18 |  
        3 0

        Tak agenti to jsou alchymisté nejhrubšího zrna, na pravdivost jejich informací bych spoléhal asi jako na informace ruské televize o současné válce. V kombinaci s týpky jako je Vacek a celá garda ve Sportu to tvoří tak nevěrohodný koktejl, že k jejich info mám absolutně odtažitý vztah.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 04.05.2022 20:03 |  
    20 8

    Prectu pozdeji, ale zopakuji, co pisu cele jaro a sbiram za to minusy. Priciny naseho úpadku:

    1/ Nesmyslné toceni brankářů a snaha zachranit Kolare za kazdou cenu. Mam ho rad, ale nebyt jeho vztahu s Tvrdikovou, nikdy by tolik sanci nedostal

    2/ Útočníci a konkretne Standa Tecl. Selhava naprosto opakovaje v klíčových momentech. Skvelej kluk, ale jeho role by mela byt spise jako u Kovare

    3/ Vyska kadru a neschopnost uskakat konce zapasu

    4/ Buranstvi nasi lavicky. Je mi z toho uz regulerne zle a opravdu nam to u rozhodcich nepomaha. Troufam si rict, ze to je na vyhazov nekterych jedincu

    Doted jsem nasranej, ale strasne ze me tou nedeli napeti spadlo. Je hotovo. Nepochybuju, ze Plzen ztrati, ale my vsechno nevyhrajem.

    Moje nocni mura, stat se tohle v derby v poslednim zapase. Ale to uz bude na 99 % hotovo.

    Ach jo

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      žbl68     před 3 lety 04.05.2022 21:36 |  
      1 4

      +
      +
      +
      +
      :-)
      buď pozitivní

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Pedro50     před 3 lety 04.05.2022 23:52 |  
      2 0

      To jsou až druhotné příčiny, hlavní je, že nám chybí tvůrce hry v záloze. I Standa kdyby měl dost gólových přihrávek bude skórovat. Z jedné šance dá gól málokdo....

  7. Finále Poháru

    Mike     před 3 lety 04.05.2022 20:04 |  
    8 0

    Může něco změnit odložené finále Mol cupu ? Třeba v tom, že Sparta nastoupí v Plzni v silné sestavě a tradičně to tam v nadstavbě nevypustí ? Nebo poslední kolo bude šetřit před finále opory ? Nebo jsem jenom hrozně naivní ?

    • Re: Finále Poháru

      Dennis     před 3 lety 04.05.2022 20:24 |  
      0 5

      Jsi naivní, protože se určitě dohodnou, že budou finále hrát zítra... :-) Takže v Plzni to vypustí totálně...

      • Re: Finále Poháru

        Alanor (admin)     před 3 lety 04.05.2022 21:13 |  
        7 1

        Sparta odmítla hrát zítra. Směrem k neděli je lepší varianta, že budou odpočatí. Těžší to samozřejmě bude i pro nás se Slováckem, ale celkově je pozitivní, že se finále poháru neodehrálo, i když bych v tom nic až tak zásadního nehledal. Navíc Vrbovi jde o dost, tak by to nemuseli odevzdat.

        • Re: Finále Poháru

          Ados     před 3 lety 04.05.2022 21:25 |  
          5 2

          Vrbovi nejde o nic. Ten už se vidí v Ostravě. Pohár uklohní tak jako tak. Přece Vrba nepotopí svoji Plzeň a sparta nebude hrát za Slavii. Navíc tam nevyhráli asi 10 let. Tohle mi přijde jako jistota na tiket.

          Jestli mají někde ztratit tak možná v HK. Ale my musíme za 9 z 9. Já vidím šanci na titul tak 5 %.


          Komentář byl uživatelem upraven (04.05.2022 21:27) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Finále Poháru

            Dennis     před 3 lety 04.05.2022 21:28 |  
            0 0

            Tak nemusí tam vyhrát, stačí, když tam neprohrajou...
            Já vidím šanci tak 20 %. Maximálně.


            Komentář byl uživatelem upraven (04.05.2022 21:29) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Finále Poháru

          Dennis     před 3 lety 04.05.2022 21:27 |  
          1 0

          Ok, pokud to takto dopadne, jedině dobře. Nejen s ohledem na neděli, ale i proto, že finále by se hrálo tři dny po našem zápase s bídou.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Myšák     před 3 lety 04.05.2022 20:17 |  
    8 14

    Prohráli jsme, tak už to ve sportu chodí, s tím se nedá nic dělat. Žádní rozhodčí s tím nemají co dělat, prohráli jsme si to jenom sami! Navíc se náš realizační tým a někteří diváci chovali jako burani v pralesní lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Pert     před 3 lety 05.05.2022 10:00 |  
      7 4

      Ne, remizovali jsme. A já jsem schopný skousnout ztrátu, třeba Hradec, Karviná, nebo Baník si body zasloužili svým výkonem. Ale plísňáci teď a rudoši na podzim nás o body obrali jen díky rozhodčím. A to se neodpouští a nedá zapomenout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Myšák     před 3 lety 05.05.2022 13:08 |  
        1 3

        Jistě že jsme remizovali, to mi nemusíš připomínat,ale já to beru jako celkovou prohru, už to prostě nemáme ve svých rukách. Kdyby Standa proměnil svoji 120% šanci, tak tu nikdo nebude brečet a svádět všechno na zlé rozhodčí, které podplatil arcilotr Šádek. Taky nemám rád Plzeň! (Tím myslím fotalovou.)

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Pert     před 3 lety 05.05.2022 19:32 |  
          5 2

          Ale my jsme vedli. Dali jsme gól po zcela správně nařízené penaltě. Kdyby dal gól Standa, nic by to nezměnilo - plísni by se pískla penalta za cokoliv.

          Celá tahle sezóna je ve znamení honu na Slávii. Hysterie okolo odposlechů, které ukázaly jen to, že jsme chtěli aby nám pískali rovinu! Hysterie okolo jediného jen trochu sporného rozhodnutí v náš prospěch (Bóřova "ruka" v zápasu se Slováckem). Likvidace našich hráčů na hřišti za naprostého nezajmu rozhodčích (zápasy v Karviné, derby, klokani,..) - to je třeba důvod Ševčíkových absencí, ještě teď vidím jak mu to hovado Jindřišek zrakvil koleno. Hon na Slávisty kteří se omluvili z reprezentace a přetěžování těch kteří se zúčastnili.

          Pokud to dotáhneme k titulu, bude to opravdu navzdory všem.

            • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

              Pert     před 3 lety 08.05.2022 16:16 |  
              0 0

              Neplač, takový je celý svět. Fotbal je pouze jeho pokrouceným odrazem :)

  9. Nízká výška kádru

    Mike     před 3 lety 04.05.2022 20:44 |  
    2 2

    Ad nízká výška kádru. Víte, v jakém utkání jsme v této sestavě nastoupili ?- O. Kolář - V. Coufal, O. Kúdela, D. Hovorka, J. Bořil - L. Masopust , T. Souček, I. Traoré , J. Hušbauer, N. Stanciu - P. Olayinka
    A podali jeden z nejlepších výkonů posledních let. A sestava až na Suka byla výškově velmi podobná té nedělní, tedy ne příliš vysoká. Jenže sestava tenkrát byla samozřejmě lepší a fotbalovější a hráli jsem proti soupeři, který samozřejmě hrál fotbal, protože ho umí a nechce hrát destrukci. Pokud bychom měli více fotbalistů, kteří umějí hrát proti autobusu, tak pro mě je to lepší řešení, než mít 5 hromotluků a spoléhat na standartky. I když samozřejmě někdy si člověk s nimi musí pomoci. Takové nesrovnatelné srovnání. Barcelona válcovala Evropu se sestavou ještě výškově menší, než jsem hráli v neděli proti Plzni. Také vím, že měla fotbalisty světové třídy, ale zase dokázali rozebrat světové obrany. Já bych si přál, abychom také dokázali rozebrat české obrany plné dřeváků. Smůlou ale je, že bychom museli mít zálohu z fotbalistů třeba typu Stanciu, Holeš, Ševčík a Provod v jejich plné formě. A to si myslím, že nevyjde. Nejsou na podobné typy peníze a Trpiš by asi tolik kreativců najednou do sestavy nedal.

    • Re: Nízká výška kádru

      Alanor (admin)     před 3 lety 04.05.2022 21:16 |  
      15 1

      No jo, ale tehdy tam byl alespoň ten Souček, který patří do světové špičky ve hře hlavou. Proti Plzni tam nebyl ani ten jeden hráč, prostě vůbec nikdo!

      Přesně se mi u těch standardek vybavila Barcelona, která se ani nesnažila je kopat do vápna a prostě si rozehráli kombinaci, jako kdyby standardka nebyla. My ale takovou kombinační kvalitu zdaleka nemáme a v naší lize dělají standardky hodně.

    • Re: Nízká výška kádru

      Slavistat     před 3 lety 05.05.2022 15:33 |  
      0 0

      No jo, jenže ta Barcelona to byli taky malí hráči, proti Plzni prckové. Takže to vůbec nevadilo.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Cross     před 3 lety 04.05.2022 21:03 |  
    9 4

    Plzeň ještě ztratí. Jejich Fotbal? Nuda, bordel, smrad.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.05.2022 22:41) . Zobrazit původní komentář

  11. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    IJS     před 3 lety 04.05.2022 21:36 |  
    13 1

    Hodnocení je přísné, ale v podstatě objektivní. Jen těch 5 pro Mandouse se mi zdá málo, protože tento zápas byl pro něho asi velmi těžký. Víc než hodnocení jednotlivých hráčů mně zaujal rozbor složení našeho kádru. Myslím, že je to velmi fundovaný a velmi objektivní názor a rád bych po sezóně ( ať už dopadne jakkoli ) slyšel relevantní odpověď ze strany vedení Slávie ( Bílek, JiT ). Já osobně se pod rozbor složení kádru podepisuji! Rád bych slyšel názory na hráče jako Krmenčík, Madsen, van Buren, Fila atd. Samozřejmě, že se každý přestup nemusí povést, ale je toho hodně! Musíme počítat s tím, že proti "autobusu" budeme hrát ve více jak polovině zápasů v příští sezóně. Proto budeme potřebovat bouráka jako byl Milan Škoda. V lize jen snad Almasi z Baníku. Pokud přijde Půlkráb, tak ten by mohl být hodně platný! Určitě by se teď hodil Vlkanova nebo Douděra z MB! No raději nechám snění, neznám realitu a požadavky JiT. Odložení dnešního finále poháru na středu 18.5. by nám paradoxně mohlo pomoci, alespoň v teoretické rovině. Sparta to v Plzni neodchodí a naopak u nás bude preferovat pohár. Uvidíme, ale že vyhrajeme všechny zbývající 3 zápasy, v tom nevěřím....

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      kalex     před 3 lety 04.05.2022 22:41 |  
      4 0

      No musíme věřit. Ať se jim to posere zrovna teď s tou Spartou.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Do_it     před 3 lety 05.05.2022 02:35 |  
    0 1

    Co prosim delali nasi asistenti? Behem zapasu to bylo az moc daleko abych to videl a porad nejsem pripraveny kouknout ani na highlighty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Ondráš     před 3 lety 05.05.2022 09:16 |  
      9 1

      Předvedli svůj standardní výkon "seno a vidle".

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Alanor (admin)     před 3 lety 05.05.2022 10:11 |  
        14 0

        Buranské chování plus hodně nefér zakopnutí míče od Köstla po naší brance, aby Plzeň nemohla rozehrát. Taky se nám to hned vrátilo, stejně jako tehdy v Ostravě, kdy Houštecký hulákal, jak bůh existuje.

        Já naše asistenty respektuju jako odborníky a chápu, že chtějí vyhrávat. To chceme všichni. Ale to chování je fakt za hranou a vedení by mělo zasáhnout. Je to stejně ostudné jako třeba u Šádka, který pravidelně pořvává na rozhodčí od lajny. A když už nejdeme sami příkladem, tak bychom alespoň nemuseli patřit mezi ty, kteří se chovají nejhůř.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Ondráš     před 3 lety 05.05.2022 10:57 |  
          6 0

          O Köstlovi jsem to ani nevěděl, tvl to je prales tohle:/ Na ty tepláky už jsem si nějak zvyknul, i když to není úplně noblesní, ale ty jejich emoční výlevy nedávám. Ono nejde vždycky jen o tituly, ale tyhle lidi taky musí klub trochu reprezentovat. Je to značka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.05.2022 12:05 |  
            8 0

            Přitom o kultivaci chování realizáku mluvil JT hodně po případu Řehák vs. Mosquera. Už tam JT jednoznačně řekl, že o podobné chování nestojí a že se nesmí opakovat ani v Evropě, ani v lize... Přiznám se, že jsem čekal stažení Řeháka mimo lavičku. No, a výsledek? Je to snad ještě horší než to bylo. A JiT se pojmenování problémů také vyhýbá, když na dotazy o chování reaguje slovy, že sleduje situaci před sebou a nevšímá si dění za svými zády.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Myšák     před 3 lety 05.05.2022 13:21 |  
          0 0

          A není v mravní kodexu (nevím,jak to přesně nazvat) Slavie zakotvena úcta k soupeři?

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Leksel     před 3 lety 06.05.2022 16:34 |  
          0 0

          Jo tak kvůli tomuhle dostal hned červenou, tak to je teda velkej ubožák a primitiv, od asistenta trenéra něco absolutně nečekanýho, je to pro mě velký zklamani, kam klesnul. Houštecký je taky přínosem v zápase těmi žlutými a vykázáním na tribunu. Je emotivní, ale tohle je už přespříliš.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 21:14 |  
          1 0

          „hodně nefér zakopnutí míče od Köstla po naší brance,“ tak to je jasná euforie a pokud to sudí opravdu posoudil jako zdržování, dobře, ale pak je to nesportovní chování a za to je jen žlutá karta. Navíc, jak dlouho trvaly oslavy po našem gólu ? Minimálně 30 – 40 vteřin a za tu dobu dostanu míč od podavačů na půlku desetkrát, tak jaké pak zdržování …

  13. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Srdcar114     před 3 lety 05.05.2022 07:40 |  
    3 0

    Finále MolCupu bylo kvůli dešti odloženo,doufejme,že v neděli bude hrát Sparta v Plzni naplno.Pan Ocetník včera ve Sportu napsal,že se nám nepodařilo se připravit na taktiku Plzně,o které jsme věděli.S tím plně souhlasím.Hodnocení hráčů je spravné,jen Mandousovi bych dal 6.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Monarchie     před 3 lety 05.05.2022 08:12 |  
    8 1

    Neumíme hrát do plných a možná by nám Musa vytrhl trn z paty, osobně si myslím, že má větší potenciál než Pulkrab. Hodnocení, no Jiřík zahrál hůře než Tecl, Mandous rozehrává podstatně pomaleji než Kolář, ovšem na čáře působí jistěji. Stopeři, bohužel věk nezastavíš. Máme to nějak divně poskládaný a pokud odejde Bah a přijde Douděra, bude ta pravá strana taková zranitelnější. Každopádně výška nám velmi chybí a to nejen vepředu a chtělo by to takového mladého Nica, Šéva je jak cukrátko. Jindra to vymyslí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      kapitan.pisoar     před 3 lety 05.05.2022 08:43 |  
      7 11

      Prosim hlavne jen ne Musu, ten chudak uz si pod Trpisem vytrpel dost, nejlepsi strelec ligy a on se k nemu choval jak k onuci… Doufam ze mu vyjde ten prestup do Benficy a vedeni mu nebude delat dalsi problemy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 05.05.2022 09:24 |  
      8 1

      To je samozřejmé, že Musa je o level výš než Pulkrab, když ho chce Benfica. On ale ani Pulkrab dle mého není vůbec špatný, jen ho limituje zdraví. Bez něj svůj plný potenciál nevytěžíš.

      Teď už všichni víme, že s Musou a následně Krmenčíkem to byl asi největší provar Trpiše ve Slavii (možná ještě s tím letošním neprodáním Koláře a jeho následným cpaním do brány na sílu, i když to jde z velké míry za trenéry brankářů).

      Já jsem byl vždy zastánce Musy a to zacházení s ním absolutně neodpovídalo jeho kvalitě i statutu nejlepšího střelce předchozího ročníku. Nicméně jsem respektoval, že si trenér prosadil Krmenčíka, o kterém básnil už na srazech s fanoušky pár let zpět. Jak to ale dopadlo s ním, bylo neskutečné, zvlášť když se kvůli němu odstřihl Musa...

      Douděru bych osobně typologicky viděl spíše jako náhradu za Sora, kdyby odešel. Spíše teda na křídlo, v útoku nevím, jestli by byl použitelný, ale zrovna Sor přicházel taky jako křídlo a jak se tam chytil. Každopádně Douděra bránit neumí a nejsem si jist, jestli bychom ho to naučili v takové míře, aby mohl hrát beka.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.05.2022 09:25) . Zobrazit původní komentář

  15. REAL nám včera ukázal,

    Slávista 51     před 3 lety 05.05.2022 08:29 |  
    4 3

    jak se hraje posledních 10minut zápasu.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Ferguss     před 3 lety 05.05.2022 08:48 |  
    17 4

    Velmi přesně zhodnoceno. Tím nemyslím ani tak hodnocení jednotlivých hráčů, ale obecné hodnocení našeho kádru.
    Už jsem to tu psal, ale potřebujeme náš realizák potřebuje trochu přitáhnout uzdu. Vzhledem k úspěchům z loňských let jsme jim vystavěli pomník neomylnosti a v současné době jim strašně chybí oponentura. Předseda má momentálně jiný starosti a Jirka Bílek byla na sportovního ředitele špatná volba. Zkuste si představit, že by se z vašeho podřízeného stal váš nadřízený. Bude to fungovat? Bude mít autoritu?
    Letošní sezóna (ať už to dopadne jak chce) ukazuje kvalitativní sestup - nevydařená předkola, kdy jsme vypadli s hratelnými soupeři, vypadnutí z MOL Cupu, 2 x prohra v derby. Nemám čas se tím do hloubky zabývat, ale docela by mě zajímaly naše ofenzivní statistiky, nemyslím góly, ale třeba střely na branku.
    Další věc je výrazně nepovedené letní přestupové období o tom se tu napsalo dost. Zimní zatím těžko hodnotit. Nicméně se nám začínají hromadit průměrní hráči, rozesetí po hostovačkách.
    Opakující se arogantní a buranské chování na lavičkách je pro mě velká ostuda. To je minimálně na výrazné pokuty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 05.05.2022 09:18 |  
      7 1

      Bílka bych úplně nekritizoval. Myslím, že svou roli zastává dobře, ale ta je nastavena spíš jako velmi dobrý servis (tedy jednání o přestupech atd.) než určování sportovní vize. V tomto směru je určitě nejvýš postaveným mužem v klubu trenér a reálně je Bílek spíš jeho podřízený než nadřízený.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Ferguss     před 3 lety 05.05.2022 09:55 |  
        5 1

        V tom případě je nastavena špatně. Vize určitě není jeho práce, ale kontrola by k ní rozhodně patřit měla. Teď to nemyslím nijak útočně, ale a jak víš, že svou roli vykonává dobře? Tys o něm za minulý půl rok slyšel? Přijdou ti přestupní období za jeho účinkování jako podařená? Vyjednané kontrakty s hráči jako odpovídající jejich přínosu pro tým?

  17. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Srdcar114     před 3 lety 05.05.2022 09:02 |  
    4 2

    Alanore,naprosto s vámi souhlasím.Máme nízkou výšku,v sestavě není špičkový hlavičkář.Ve standartkách máme zásadní handicap.Po odchodu Stancia nám chybí špílmachr.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Kulajs     před 3 lety 05.05.2022 09:19 |  
    4 1

    Naprosto přesně popsáno. Nedá mi to, abych v této souvislosti nezmínil oba semifinálové zápasy LM. Liverpool byl po půli na odpis, ale do druhé přišel jak jiné mužstvo. Něco si řekli a hlavně asi nasadili plán B. Totéž Real včera, který za 90 minut nevystřelil na bránu a pak se jedním gólem dostal nahoru a otočil to. ManCity naopak ukázalo, jak je možné v 90. minutě dostat 2 góly a přijít o zápas. Je vidět, že se to stává i velkým mužstvům, nejen Slavii. Ale to nás neomlouvá. Včerejší výkon rozhodčího byl také jiný než ten polský. Bylo tam několik situací stejných jako ta v našem vápně a ani jednou to nebyl faul. Vím, že můj příspěvek by patřil spíš do off- topic, ale chci tím poukázat na to, jak se hraje, když se nedaří. Samozřejmě, že kvalita hráčů těchto týmů je jinde, ale jde o systém a jeho změnu během utkání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 05.05.2022 09:27 |  
      19 1

      Jednorázový kolaps v závěru se stát může. Problém je, že my ty závěry máme slabé zcela pravidelně. Máme 20 minut, kdy nutně potřebujeme dát gól proti sobě soupeře typu Karviná, Hradec či oslabenému Liberci a není z toho vůbec nic, ani výrazný tlak... To je naprosto špatně a Plzeň je naopak v tomto velmi silná a zápasy tím zvládá, ač kvalita jejího fotbalu obecně není nijak zvlášť zajímavá.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.05.2022 09:29) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Kulajs     před 3 lety 05.05.2022 10:00 |  
        6 1

        S tím souhlasím, chtěl jsem jen ukázat, jak se má v takové situaci hrát. A to my neumíme. Soupeři už nás mají přečtené a o naší slabině ví. Platí to jak směrem dopředu (dát rozhodující branky), tak i dozadu (ubránit v klidu náskok). Jestli něco Plzeň umí, tak je to právě toto. Skoro si myslím, že pro případy, kdy potřebuje dát rozhodující gól má právě plán B, dostat míč do pokutového území a padnout. A on to většinou někdo pískne. Když ne napoprvé, tak na podruhé.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Alanor (admin)     před 3 lety 05.05.2022 10:13 |  
          5 1

          Ta výška s těmi závěry zápasů podle mě souvisí velmi těsně. Ostatně se většinou nakopává proti soupeři, který je zalezlý u svého vápna.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          bongor     před 3 lety 05.05.2022 10:18 |  
          14 4

          Ta penalta proti nám,to byl ukázkový příklad,jak plíseň získává body.Dělají to pravidelně a je to čistej podvod.
          Potom se náramně divěj,že jim to v Evropě nikdo nepískne a že naší kopané ,pokud nehraje Slavie, soustavně klesá
          koeficient.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Boo_SKS     před 3 lety 05.05.2022 12:43 |  
        3 2

        Ten ohromny rozdil mezi celkovym dojmem ze hry a poctem ziskanych bodu v pripade SKS a Plzne pouze potvrzuje letitou vec, kterou pravidelne rika treba Csaplar – ze zapasy se rozhoduji v sestnackach.

        Dneska proste vidime, ze nam je celkem k nicemu, ze se snazime hrat moderni celoplosny a narocny fotbal, zatimco 95 % casu hraje nenarocnou udrzbu a na atraktivitu i fanousky z vysoka sere, protoze kdyz potrebuje gol, tak ho tam ve vapne vzdycky nejak dotlaci a potom si to vzadu pohlida. My se, na rozdil od Plzne, na goly hrozne moc nadreme, protoze oproti ni jsme v utocnem vapne zoufale neefektivni a potrebujeme mnohem vic sanci, plus k tomu dostavame i hodne golu.

        A kvuli nasi nekvalite v obou vapnech se pak casto nase herni dominance neprojevi ve vysledku, zatimco Plzen kvuli efektivite ve vapnech k vyhram vubec dominovat nepotrebujeme.

        Tak proste to je. Jasne, muzeme se donekonecna utesovat tim, ze Plzen nahodne vyhrava o gol, ale tolik vyher uz asi nebude nahoda, zejo. Je to proste projev toho, ze jsou velmi kvalita v obou vapnech – vi, ze skoro vzdycky aspon jeden gol nejak daji a skoro vzdycky gola nedostanou, takze v podstate nemaji potrebu extra riskovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Leksel     před 3 lety 05.05.2022 13:45 |  
        1 0

        Včera jsme mohli vidět, že ani fotbalový gigant MC, není s to, udržet cca 15 minut do konce pohodlný dvougólový náskok na RM. Naopak RM předvedl obrovskou sílu, když v závěru zápasu vyvinul drtivý tlak, kterým rázem srovnal skóre. Tím se samozřejmě masivně posílila jeho psychika, naopak pro MC to byla Jobova rána. Namotivovaný RM byl rázem na koni, donutil MC faulovat ve vápně a sniper Benzema se nemýlil. Výpadek a ztráta jistého postupu v závěru 2. půle ukazuje, že ani ty největší megakluby nejsou schopný udržet v samém závěru dokonce dvougólové vedení. Oproti nám se bude jednat o výjimku, která se nestává často, nám proklouzlý body v závěru mezi prsty už několikrát.

  19. Ostré kraje a chybějící centimetry

    SKEP     před 3 lety 05.05.2022 10:16 |  
    7 16

    O tom, že pod letošní výsledkovou i herní mizérií je podepsán v prvé řadě náš realizační tým, se popsaly tuny papíru. Za nákladné zimní rajzování po přímořských letoviscích na úkor tvrdé kondiční přípravy v domácích klimatických podmínkách a totální absenci přípravných utkání na vzorně upraveném UMT logicky platíme krutou daň! Přiznejme si, že z druhého místa FL do skupinové fáze KL vede dlouhá a trnitá cesta na jejíž zdolání je vržen stín pochybností.
    Kvalifikace a následné účinkování Evropské soutěži se neobejde bez masivního posílení. A protože odborníci i zdejší přispěvatelé jako jeden muž volají po urostlých fotbalistech z kategorie "ostré kraje", vyskautoval jsem pro naše vedení v čele s p. Bílkem několik ostrých a současně ne zcela malých potencionálních posil:
    Na vrcholu mého žebříčku stojí královehradecký nositel slavného tenisového jména Kodeš, který se svými 185. centimetry, 12. žlutými a jednou červenou kartou dokonale zapadá do škatulky vysoký ostrý kraj. Do základní sestavy by měl u nás blízko i zlínský 185 cm vysoký kapitán Procházka, který se pyšní vedle mnohaleté zkušenosti, 9. žk i jednou červenou. Není překvapením. že požadované parametry splňuje i bohemák Kostl (189 cm a slušných 10 žk), jehož příchod jsem marně doporučoval již v minulém přestupním okně. Dále tu mám Zeleného (189 cm a 9 žk, pravda červenou nezískal), kterého jsme se lekovážně zbavili a jeho čísla nyní zaujaly i odborníky z Letné. Alespoň na zkoušku by mohl přijít další mazák Jeřábek z Pardubic, jehož sice limituje menší vzrůst (183 cm), ale k 9. žk přidal i ceněnou červenou, takže ostrý je víc než břitva!
    Spekuluje se o zájmu o boleslavského Douděru, prosím, devět žlutých karet není špatná vizitka, ale co těch 175 cm?

  20. Proč tolik skepse?

    Martin 58     před 3 lety 05.05.2022 10:36 |  
    16 1

    Po přečtení úvodních komentářů mě zaráží víra v neporazitelnost Plzně, která v posledních sedmi zápasech zvítězila doma nad Ostravou, v Mladé Boleslavi a těžce nad Slováckem. 2x remizovala v zápasech s námi, které si spíše zasloužila prohrát a 2x plichtila venku v Jablonci a Olomouci při celkovém skóre 10:5.
    Fotbal dokáže být pěkně nevypočitatelný, viz včerejší zápas Real-ManCity, kdy dost možná někteří fanoušci Realu před koncem v beznáději vypli televizi a šli spát..
    Tahle malověrnost je mi cizí a mám problém se s tím srovnat, když tady na mě z některých příspěvků prýští.
    Někdo například říká, že Vrba se vidí v Baníku, tak proč by jel vyhrát se Spartou do Plzně!? Copak Vrba rovná se hráči? Dá jim takový příkaz, a i kdyby, což je vysoce nepravděpodobné, bude on na hřišti? A jsou vztahy mezi hráči Plzně a Sparty tak mírumilovné, že s jistotou odehrají selanku? A co pak ti hráči, kteří chtějí hrát dál za Spartu budou solidární s "letargickým" Vrbou, který se "vidí" v Baníku? Jak na ně bude následně nahlížet jejich zaměstnavatel?
    Já jsem v zásadě spokojen s tím, že odložené finále poháru srovnalo podmínky v té soutěži, která se úplně nefotbalově, až imbecilně, jmenuje nadstavba. A myslím si, že věci se nakonec udějí jinak, než si kdekdo s prominutím "předposraně" myslí.
    Tak uvidíme, jak vždycky uzavírá naše sáhodlouhé telefonáty přítel Sokrates.

    • Re: Proč tolik skepse?

      Kulajs     před 3 lety 05.05.2022 11:20 |  
      7 5

      Vsadím boty, že Tydýt se Šádkem si to domluví a 3 body z tohoto zápasu jsou pro Plzeň100%.

      • Re: Proč tolik skepse?

        Leksel     před 3 lety 05.05.2022 14:55 |  
        1 0

        To poznáme, jestli to bude opravdu zápas nebo jen špatně provedený divadelní kus.

    • Re: Proč tolik skepse?

      Ondráš     před 3 lety 05.05.2022 11:37 |  
      3 1

      Žádnou raketovou vědu a komplot bych v tom neviděl. Podle mě na Plzeň jednoduše nemají- herně, ani takticky. Posledně je Plzeň na Letné neskutečně mlela. Leda, že by se opakoval stejný scénář a Rumun opět vyrovnal z ničeho. Ale ono už jen spoléhat na bukanýry je dostatečný peklo:)

      • Re: Proč tolik skepse?

        Ragnarok     před 3 lety 05.05.2022 12:02 |  
        5 2

        O Spartu se údajně zajímá majitel týmu NFL z Tampy Bay a klub by chtěl od 1.8. přejmenovat na Vltava Bay Buccaneers.

  21. Hodnocení

    houston (přítel SN)     před 3 lety 05.05.2022 11:29 |  
    12 8

    Hodnotit jen poslední zápas samotný nemá smysl, když úplně stejně kopeme celou sezónu. Jak je to dlouho, kdy jsme měli zcela suverénně výškovou a fyzickou převahu v naší lize ? Směnili jsme ji za soubor trpaslíků, kteří aby soupeře zastavili, tak ho tahají, objímají a sbírají faul za faulem. A soupeři si z nás dělají srandu. Fyzická převaha, to není jenom to, že naběháme o kilometr na hráče navíc, ale i schopnost soupeře přetlačit a k brance zatlačit a vynutit si fauly a né je dělat. V situaci, kdy v naší lize rozhodčí nepískají fauly, ale pískají na zařvání padajícího, který to ale často dělá jenom proto, aby zastavil soupeře, tomu nesmíme zavdávat příčinu. Vždyť, kdy ti naši vzrůstem chlapci dokázali využít trestňák nebo roh ? Naposledy asi za dob Deliho,Ngadeua a Součka, ne ? Je to bída pánové, když musíme hnát vzpomínky z takové dálky...

    • Re: Hodnocení

      Martin 58     před 3 lety 05.05.2022 12:11 |  
      9 1

      Na druhé straně je potřeba přiznat realizačnímu týmu, že si toho je zřejmě vědom a posilování mužstva jde "vyšším" směrem viz. příchod Kačaraby, Ousoua, Juráska s Filou a Talovierova. Když k tomu přičtu z "pozůstalých" přinejmenším Traorého, Provoda a Olayinku a pozičně i ve vzduchu výborného Holeše, tak je patrné, že k proměně už dochází a stížnosti na trpaslíkazicaci (snad jsem to dobře napsal) jsou v dané chvíli pozdně passé.
      Po odchodu Hellebranda, Stanciua a de facto Berana nejsme rozhodně malým týmem.
      A když to tak po sobě čtu, tak vlastně ani náhodou. Možná k tomu názoru svádí duo Kúdela, Hovorka přítomné nedělní remíze, ale ty už nelze rozhodně brát jako budoucnost Slávie.

    • Re: Hodnocení

      1zippo1     před 3 lety 05.05.2022 19:20 |  
      2 4

      Já vůbec nechápu, že s Tvou trefnou analýzou má někdo problém. Za mě hřebíček na hlavičku, pokud tedy nechceme zpětně hledět z šestého místa na úspěchy let minulých.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Sedrousek     před 3 lety 05.05.2022 14:39 |  
    3 16

    U Oscara si nejsem jisty, ze patril mezi nase lepsi hrace. Vybavuji si v tom zapase az moc zkazenych jednoduchych prihravek. Bezprostredne po zapase jsem mel pocit, ze patri mezi nejhorsi hrace na hristi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Martin 58     před 3 lety 05.05.2022 15:46 |  
      8 3

      Tak to jsme byli asi každý na jiném zápase. Já byl teda v Edenu.

  23. Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Akuls     před 3 lety 05.05.2022 15:43 |  
    12 2

    Hodnocení i známkování je v pořádku. Faktem je, že se čím dál víc ukazuje, že sice nyní máme hodně hráčů dobrých na lavičku, na tribunu či na hostování, ale použitelných na hřiště a navíc do základní sestavy, už jich tolik není. Je smutné, že v zápase jara, kdy je bezpodmínečně nutné zvítězit, nakonec hrají v záloze tři DZ (Holeš, Hromada, Traoré) a na hrotu to zachraňuje palič Tecl. Navíc ještě toho alespoň trošku kreativního záložníka, tedy Traorého, JiT vystřídá. Potom se nelze divit, že si nevytváříme šance ani doma, proti tzv. zodpovědně bránící poslední Karviné a rychlík Sor, pokud tedy hraje, se nedočká žádné kloudné kolmé průnikové přihrávky. No a o miniaturizaci kádru a jalových standardkách darmo mluvit.
    Nicméně si pořád nějak nedovedu představit, že by Plzeň s tímhle stylem fotbalu mohla být mistrem. Díky včerejšímu přívalovému dešti bude Sparta v neděli v Plzni odpočinutá a plichtu tam klidně může uhrát a i s Hradcem to nebudou mít betonáři jednoduché. Otázkou ale je, kolik bodů v nadstavbě poztrácí ještě SKS. JiT před jejím začátkem říkal, že v nadstavbě není čas na experimenty a místo na chyby. Potom postaví poprvé v sezóně na stopery Kaćarabu s Hovorkou a na svůj omyl reaguje až v 75. minutě. A o chybách jednotlivých hráčů ani nemluvě. Takže ve dvou kolech ztratila Slavia už šílených 5 bodů!!!
    Nicméně poslední kroky jsou vždycky nejtěžší, vzpomeňte na sezónu 2007/2008. Po porážce SKS na Strahově s VŽ 0:3 měla ACS náskok tři kola před koncem 4 body a nakonec do konce ligy už neudělala ani bod. Hodně to bylo zásluhou blikance Řepky (extempore s Bestou), prohrála doma s Brnem, s Ostravou i venku s Libercem a SKS po vítězství v Olomouci, v MB slavila po remíze 2:2 s Jabloncem, ve fungl novém Edenu titul. Třeba se ten zázrak bude opakovat.

  24. Změna herního systému

    MKCZ83     před 3 lety 05.05.2022 16:18 |  
    7 6

    Alanore, myslím, že odpovědí na složení kádru je změna herního systému (ne nutně filozofie hry), protože my po zimním přestupáku nemáme vůbec kádr, který by byl v souladu s tím, jak chceme v současném systému hrát. Nemáme presujícího útočníka, nemáme kreativní podhrot, nemáme kvalitní křídla, na nich hrají přeučení útočníci. A než se snažit neustále přivádět hráče, aby se držel herní systém nastavený před nějakou dobou, který mimochodem má už v naší lize přečtený úplně každý, měli bychom podle mě herní systém změnit. A nejvíc se nabízí přejít na 3-5-2.

    Bylo by to prospěšný pro většinu hráčů, který máme na soupisce a nebudeme muset kvůli tomu shánět drahou kreativní desítku, protože se to dá hrát i bez ní. Kúdela odejde, čili obranná trojka by mohla hrát zleva Hovorka-Taras-Ousou, wingbaci vlevo Jurásek a Plavšič/Oscar podle typologie zápasu, vpravo Masopust nebo Douděra (počítám, že Bah odejde). Střed může hrát Holeš, Provod a někdo k nim z toho, co máme (Traoré, Samek, Beran, Červ), nebo doufat, že Ševčík začne být konečně zdravý. Případně tam může hrát podle mě i Plavšič. A do útoku Fila, Sor, Lingr, Pulkrab (jestli zkousne acs fanoušky). A máme po starostech, nemusíme řešit pravý křídlo a beka, kreativního záložníka, nebo funkční podhrot, a kdo je ve skutečnosti křídlo a kdo krajní obránce... Z ligy to nebude mít nikdo načtený, Sor jako druhej útočník podle mě pookřeje a budeme ho schopní využít a v kombinaci s Filou, kterej má celkem hru zády k bráně, nebo produktivním LIngrem nebo Schranzem by to mohla být super spolupráce. Wingbaci můžou lítat po lajně a nemusíme hledat asi nový 4 hráče, abychom zachovali současný herní systém.

    Jediná slabina tohoto systému může být dostatek kreativních stoperů, ale za Hovorkou, Tarasem a Ousouem může být připravený Tijani (jestli na to má), máme Talovjerova, a z mladých Prebsla a Vlčka, kteří jsou prý slibní
    ale je možný, že by to ti stopeři nemuseli zvládat... protože Taras nemá skvělou rozehrávku, Ousou dobře vyváží, ale delší přihrávky asi horší, než Taras a Hovorka zatím v zápasech je sice hodně aktivní směrem dopředu, ale často mu to odskakuje, nebo míče ztrácí... jak jsou na tom mlaďoši nevím. A v českých podmínkách je získání technickýho stopera dost problém... ještě se tam může stáhnout Holeš natrvalo. Ale celkově si myslím, že to řeší naši letošní zmatkující obranu, z části to může vyřešit problém současné sice pětičlenné, ale málo kreativní zálohy, kdy u nás sehnat kreativní běžce je nemožné a zvětší to i tlak ve vápně, protože tam budou cíleně dva hráči. Ale pokud by se něco takovýho stalo, tak by mě to spíš překvapilo, než že bych čekal, že realizák nějak výrazně upraví systém, i když právě o třech stoperech se jeden čas uvažovalo.

    Ale hledat neustále dalšího Součka, teď náhradu za Kuchtu, Stancia a nevím, za koho dalšího, mi přijde trochu vyšinutý, když by se měl primárně postavit systém na hráčích, který tu teď máme.

    • Re: Změna herního systému

      Marcelo10     před 3 lety 06.05.2022 09:06 |  
      1 1

      A jak změna systému vyřeší to, že nám obrovsky chybí kreativní hráči? Pokud je třeba trojice ve středu hřiště (traoré, Holeš, Hromada) nedostatečná, bude i v jakémkoliv jiném systému.

      • Re: Změna herního systému

        MKCZ83     před 3 lety 08.05.2022 17:05 |  
        0 0

        Tím, že tvořit můžou krajní hráči. Má Liverpool v záloze někoho kreativního? Trochu s tomu blíží Thiago, ale Fernandinho je klasická šestka a Henderson box-to-box záložník. LFC má zálohu primárně postavenou na kontrapresink. Hrají striktně po křídlech, kde mají v útočné trojce vysokou kvalitu, stejně jako na krajních obráncích. Nevidím důvod, proč tu kreativitu z krajů nemůže vytvářet Plavšič/Jurásek/Sor nebo Douděra/Ewerton pokud bychom je koupili. A jak v systému 3-5-2 nebo v 3-4-3 to můžou dělat wingbaci a krajní "útočníci". Obranná trojka je potřeba právě proto, že ty kraje se budou logicky méně vracet.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Kulajs     před 3 lety 05.05.2022 17:06 |  
    4 0

    Přivítal bych posezónní rozhovor redakce s vedením vč. trenéra, kde by se výše uvedené body prezentovaly jako laický názor fanoušků. Neplánuje něco třeba David Ocetník?

  26. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    sarenec     před 3 lety 05.05.2022 18:31 |  
    6 3

    Jen pro porovnání - zápas Slovácko - Baník a 2 gól Jurečky.Stejná šance jako u Standy, ale řešení posuďte sami. Jurečka gól úplně s přehledem, Standa .......

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Harvey     před 3 lety 05.05.2022 19:07 |  
      10 10

      Jen pro porovnání:
      Jurečka: 27 let, 14.031 odehraných minut, 66 gólů, 9 asistencí, 188 minut na gól/asistenci.
      Tecl: 31 let, 21.957 odehraných minut, 116 gólů, 34 asistencí, 146 minut na gól/asistenci.

      Je jasný, že Teclík si od toho zranění vazů v koleni nevěří v zakončení. Hodně svojí vinou, ale rozhodně je to dost hodně vina i slávistických fanoušků, kteří si do něho rádi kopnou při každé příležitosti namísto podpory. Ne náhodou si smazal sociální sítě.
      Nicméně ať se to fanouškům líbí nebo ne, Teclík tu má svoji velmi významnou roli. Jeho práce v poli je příkladná, jeho nasazení v tréninku i při zápasech je příkladné. Když je potřeba je připraven za Slavii umřít, když není potřeba, neuslyšíš od něho stížnost na vytížení. Stačí si poslechnout slova Kuchtiče a je jasná i jeho role jako mentora hráčů. Kdyby Alijagić nebyl kokot a místo machrování na okolí jakej je to bůh světa, makal a učil se přístupu od Standy, tak je do roka hvězda ligy. Takhle ho nechtěj ani v béčku Liberce. Věřím, že Standu jakožto velkého slávistu odmalička mrzí ta zahozená šance nejvíc ze všech. Ale při maličkých herních úsecích, které dostává a neustálé bídy od slávistických fanoušků nikdo nemůže čekat, že zase získá sebedůvěru v zakončení. Standa si svoji roli plní, nikdo by ji nedokázal plnit lépe a nikomu místo v kádru nezabírá.
      Jurečka narozdíl od něho má životní sezónu, chvála se žene ze všech stran. Hraje každou minutu. Nesrovnával bych to. Teď je na Filousovi či Sorovi, možná Pulkrabovi, aby sebrali volný prostor v útoku. Za mě na to všichni tři mají.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 11:05 |  
        1 0

        Žít z minulsoti pořád nejde. Takhle to srovnávat nelze. Za prvé v jakých týmech ty hráči hráli a především já jsem měl před 4-5 lety taky jinou výkonnost... Udělej tabulku za poslední 2 sezóny z hráčů z podobných týmů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        mig52     před 3 lety 06.05.2022 14:01 |  
        1 7

        Čuk a Gek, Romeo a Julie, Šíp a Uhlíř, Harvey a Tecl ))))

  27. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Marbulinek     před 3 lety 05.05.2022 19:37 |  
    13 5

    Dobrý večer, obávám se, že jsem byl v neděli zřejmě na jiném utkání (?) Začněme od naší branky - Mandous = 5-6, Bah vyhořel s bídnými centry i rohy = 4,
    Kúdela - hodnocení akceptuji = 6
    Hovorka - již 2.utkání slabý = 3
    Dorley - hodnocení akceptuji = 5
    Linger - toho jsem zaznamenal až v okamžiku, kdy byl střídán = 3
    Holeš, Hromada, Traore - souhlas = 5
    Olayinka - tradiční šeď jarních zápasů (navíc trapný pokus vymodlit si penaltu v 2.poločasu) = 3
    Tecl - hodnej kluk, maká, ale koncovku prostě neumí - pro Slavii již nevhodný = 3
    Provod, Sor - souhlas 5, resp. 4

    Respektuji vaše názory na výkony jednotlivých hráčů Slávie, i když je zrovna pokaždé nesdílím. Osobně si ale myslím, že poslední 2 zápasy (Hradec, Plzeň) jdou zcela za realizačním týmem = byly prokoučované.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Petr9608     před 3 lety 05.05.2022 23:54 |  
    7 1

    Nemá-li být titul, tak se nám tak poněkud nehezky vratí různé jizlivosti nad výpadky prádelníků a rudých v předkolech v minulých letech. O kolik by se do té další sezony šlo s vědomím toho, že nás čeká nemistrovská část LM. S naším klubovým koefákem, s nasazením v 3. a 4. pk, se dvěma opravnými pokusy.

    Ono to 2. pk EKL nemusí býr prdel. Vlastně se vrátíme "někam na začátek". Vzpomínáte na Levadii? :o) Talllin, místo, kde sešívaná družina začala po 6,5 letech vykopákvat a obživovat "pohárovou mumie", kterou kdysi pomyslně zafáčovala před Vánoci 2009 v Lille. Dnes jsme samozřejmě dál a nepředpokládám, že by ta tehdejší blamage hrozila.

    No ale mrkněte sem - http://www.coen.wz.cz/kl21-22.htm

    NEnasazení byly - Servette (ou!!!), Aris, Valerenga, Häcken, Ashdod, Elfsborg, Hammarby

    Prostě typologicky je tam riziko dostat pohárového zelenáče (resp. přebírače nár. koefáku) ze země, které sice nár. koeficient nestačí ani na nasazení v "blbém" 2. pk EKL a zároveň to není úplný fotbalový zapadákov. Samozřejme též riziko cest do nějakých šílených destinací typu Kazachstán, Kavkaz atp. Ve vrcholícím létě.

    Zkrátka a dobře - jsou tam celky, které nás můžou vyřadit, pokud nás dostihne kombinace smůly, specifikých podmínek tam, podcenění nebo nekonsolidace kádru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 06.05.2022 09:56 |  
      6 1

      Je to tak, nebude žádná sranda se dostat do skupiny. Při smůle se dá narazit na silnější tým už dřív, ve 4. kole už to pak není žádná sranda. Letos mezi nenasazenými byli třeba Trabzonspor, Arnhem, Union, Rosenborg, Rijeka či Rakow... Slabých týmů minimum - Aberdeen, Žilina, možná i CSKA Sofia, se kterými vyhučela Plzeň.

      Pokud skutečně skončíme druzí, tak bude třeba být na kvalifikaci v mnohem lepším rozpoložení než loni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 11:01 |  
      1 1

      Přesně. Vše kromě vítězství je prostě velký průšvih v mnoha směrech.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 10:31 |  
    6 0

    V celé diskusi se nese jedna nitka, která vůbec nepočítá s tím, že Sparta má pořád slušnou naději na 2 místo a teoreticky i na 1.
    boj o druhé místo
    Sparta na nás ztrácí 4 body a vidí, že v nástavbě nemáme formu a ztrácíme. Navíc koukáme nahoru a přijde mi, že si nikdo nepřipouští, že to 2 místo můžeme ještě ztratit. Proto Sparta nechtěla hrát pohár ve čtvrtek, oni budou chtít Plzeň porazit a budou doufat, že mi ještě alespoň 2 body ztratíme a v derby to bude přímý souboj o druhý flek.

    boj o první místo.
    Plzeň se dostala na čelo tabulky, po našem selhání, ale ani jim se během sezóny nevyhýbali výpadky. Pokud ji v neděli porazí, mohou ji sundat z první příčky a dotáhnout se na ní na 3 body. To by pro ně znamenalo, že by na první místo ztráceli 3 nebo 4 body (podle našeho výsledku) a pořád by měli šanci to urvat, protože Plzeň by znervozněla a my už nervózní jsme.

    Já si opravdu nemyslím, že Sparta v neděli něco vypustí. Budou hrát na výhru. Jestli na to maj je jiná otázka ale zase tak špatný nejsou aby se jim to nemohlo povést.

    Zároveň bych ještě úplně 100% nepočítal s tím, že skončíme 2. protože to by se nám mohlo taky krutě vymstít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Faris (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 10:56 |  
      0 0

      To je sice pravda, co píšeš, ale v čem by se nám to mělo vymstít? Jaký je rozdíl mezi tím skončit druhý a třetí? V Evropě žádný, začínalo by se v 2 předkole KL.
      Sparta nemá šanci skončit první. Může se dostat před jednoho soupeře, ale ne před dva. Ta pravděpodobnost, že bouchneme my i Plzeň a zároveň sparta vše vyhraje je minimální
      Samozřejmě si přeju ztrátu Plzně,

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 11:07 |  
        0 0

        Tu šanci má malou, ale má, proto by byl nesmysl aby ten zápas vypustili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 11:00 |  
      0 0

      A on je nějaký rozdíl mezi 2. a 3. místem (myslím především v evropských pohárech)? Protože jinak je to vlastně úplně jedno, jestli skončíš 2. nebo 3. Titul to není a pak už je to jen kosmetická záležitost.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 11:07 |  
        5 0

        nevim jak pro Tebe ale pro mě je teda rozdíl skončit druhý před spartou nebo třetí za spartou. Počítám, že i pro dost lidí v obou klubech to tak bude.

        Ale hlavní message je tak, že Sparta má o co hrát a nemá důvod Plzni darovat body.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 11:52 |  
          0 0

          Chápu, ale zase bych to nepřeceňoval. Každopádně s tím, že Sparta má pořád o co hrát souhlasím. Stát se může opravdu cokoliv a dokud mají matematickou šanci, tak by to neměli vypustit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        cunak     před 3 lety 07.05.2022 20:37 |  
        0 2

        Rozdíl je prostě v tom, že druhý je lepší než třetí. O tom je hra zvaná fotbal. Ne o postupech někam, ne o vydělávání peněz.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Fačín     před 3 lety 06.05.2022 12:37 |  
      4 7

      Bohužel, letošní ligová sezona je natolik nepovedená, že třetí místo by bylo adekvátní. A ano, odepisovat rudou bídu ještě nelze - snad hned v neděli, ideální by byla plichta v souboji podvodníků zez Plzně a proletářů z ČKD sparta. Takže můžeme skončit třetí, ale pořád ještě můžeme vyhrát, tak se mi nechce příliš brzy podléhat malověrnosti.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 11:01 |  
    10 1

    Dobré dopoledne ze zatažené Šumavy, s dobrou kávou a s pocitem, že dokud je o co bojovat, tak tedy bojujme až do konce poctivě a naplno.
    Hodnocení přítele Alanora je spravedlivé, jím vyslovené názory mají logiku a jsou k věci. Možná bych některé věci hodnotil trochu jinak, ale meritum celého hodnocení by to moc nezměnilo:-)).
    A představte si, že teď vyšlo nad Šumavou sluníčko.
    Fotbal je krásný a někdy krutý, ale to jsme už všichni za ta léta fandění naší Slávii poznali dost a dost.
    Jediné, co mě mrzí je, že jsme nedokázali s Plzní ten výsledek udržet.
    Ale kdyby je kdyby a skutek nám utek.
    Bohužel jsme to nepohlídali.
    Pak když jsem viděl, jak to uteklo v Madridu anglickému MC (a že tam hrají daleko vyspělejší a techničtější hráči), tak se musím zpětně s trochou ironie usmát nad příspěvkem pana Bosáka, když kritizuje Slávii, že si to neohlídala.
    Titul už nemáme ve svých rukách a tak to přijímám s pokorou a uvidíme.
    Rozhodně bych se nenechal otrávit a tím méně i naši kluci a trenéři z toho, co všechno se jim vyčítá a co všechno udělali špatně. Zatím ještě hon neskončil a zajíci se počítají až po honu, kdy se hraje poslední halali.
    Během celé jarní fáze ligy a zápasu EKL jsme hráli většinou slušné až výborné zápasy a pak jsme také některé zmastili. Tomu jsme mohli hlavně v zápase s Karvinou a Libercem předejít kvalitnějším výkonem. Tady jsme opravdu udělali chyby a bohužel i zápas s Hradcem jsme neodehráli tak, jak se patří na lídra ligy.
    Trenéry teď čeká hlavně práce s nastavením mančaftu na poslední tři zápasy a hlavně najít v sobě dostatek odhodlání a touhy se o výsledek poprat. Pokud se jim to povede a kluci budou makat, tak budeme věřit ve vítězství.
    Opakovaně jsem si prohlédl celý zápas s Plzní. Bohužel jsme naběhli na jejich zdržovací taktiku a sami jsme k tomu přispěli příliš mnoha přihrávkami mezi stopery. Chyběl mi náběh zejména Ondry Lingra do prostoru mezi plzeňské halvy (Bucha i Kalvach stažení až ke stoperům). Oscar i Bah se snažili podporovat hru po stranách. Alanor asi správně vyhodnotil Traorého, ale zase na druhé straně byl Traoré u našich akcích a mohl i skórovat.
    Pořád nevím, jestli nebylo chybou nehrát na dva útočníky. To možná byla opravdu chyba.
    Víme-li, že Bucha a Kalvach hráli staženě, tak tam byl Tecl prostě sám a to bylo málo.
    Teď jsme dostali flastry za chování diváků, za chování trenérů, a za úplně zbytečné a "nahovno" pyro. A musím říci že zaslouženě. Chápu, šlo opravdu o hodně. Ale naši chlapi by se opravdu měli krotit.
    Asi bude lepší se v tom teď nijak moc nepatlat a bojovat. Po skončení se můžeme k celému ročníku vrátit a vyhodnotit si to v klidu víc. To předpokládám, že udělá i vedení.
    Tak si držme palce v neděli.
    Sokrates55

  31. .

    japhy     před 3 lety 06.05.2022 11:05 |  
    0 0

    S Alanorovou analýzou stavu souhlasím, ale přidám jednu poznámku (možná opět).
    V období 19.8.2021-17.10.2021 jsme odehráli 12 utkání, v nich dali 4 góly z penalt a 11 po standardkách. V nich se prosadili Bah (2), Tecl, Kačaraba, Traoré (3), Holeš, Olayinka, Kuchta a Stanciu. A Stanciu měl snad jen jednu přímou asistenci. Standardky hodně kopali taky Samek se Ševčíkem.
    Takže jít to musí i s menšími hráči. Zajímavostí je, že po této sérii se ustanovila stabilní dvojice Ousou - Kačaraba a najednou, jako když utne, výška narostla, góly ustaly.

  32. Věřme

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.05.2022 12:07 |  
    7 1

    Jinak nějak se mi začíná vracet víra, že to ještě není ztracené. Vzpomněl jsem si na ročník 2007/2008, kdy tři kola před koncem bylo prakticky jasné, že titul získá Sparta (ve zbývajících 3 zápasech hrála 2x doma a 1x venku, my naopak). Slavit mohla teoreticky už v zápase 28. kola doma s Brnem. Ale ve 2. minutě hodil Řepka míč Bestovi do obličeje a byl vyloučen a Sparta prohrála 0:2 (my vyhráli v Olomouci 3:1). Ale Sparta měla pořád náskok a mohla slavit v 29. kole, kdy hrála zase doma, tentokrát s Baníkem (my v Mladé Boleslavi). Jenže to doma Sparta psychicky nedala a prohrála s Baníkem 1:2. My naopak vyhráli v Mladé Boleslavi 2:0. A najednou jsme byli na koni my a stačila nám remíza 2:2 v posledním kole v nově otevřeném Edenu (Sparta nakonec prohrála i ten poslední zápas 3:4 v Liberci). Takže možné je všechno. .... a teď drobný detail... Víte, kdo tehdy trénoval Spartu a ty tři poslední kola podělal a byl okamžitě odvolán? M.B. :-)

  33. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Markus     před 3 lety 06.05.2022 20:13 |  
    8 1

    Poslední dny jsem nějak neměl náladu řešit fotbal, ale smekám Alanore před tvým rozborem. Snad to moc nedegraduje, že jsem celý život pouhý divák, ale to co jsi napsal ke kádru perfektně vystihuje, jak to cítím též. jak ten deficit ve vzdušných soubojích, tak ta stereotypní hra a chybějící hráči, co by se nějak výrazně vymykali od toho, co tak nějak týmově hrajeme. To byl přesně Škoďák, Míša Ngadeu, Miňo. Také ale Stanciu s Kuchtou, kdy jeden tomu dával skvělé nápady a unavoval brankáře soupeře, který musel být neustále ve střehu a Kuchta svým darem instinktivně dorážet. Kam se poděla naše kampaň superslavia a její superhrdinové? Teď mám pocit, že jsme si z toho bohužel sami moc nevzali. Tím nechci vůbec říci, že bychom tu měli nějaké průměrné hráče, když vezmu všechny co máme pod smlouvou, tak dojmologií vidím nejnadějnější kádr co kdy pamatuju, opravdu mnoho hráčů kteří mají ještě kam růst, jen ve mě hlodá červík, zda ty hráče tak trošku nekazíme, zda je moc netlačíme do toho jediného systému a potlačujeme příliš jiné možnosti, na jaké mají dispozice. Ten dojem je o to silnější, že hráči co k nám přijdou mě často více zaujmou první měsíce než tím, co předvádí pak po roce, přestože naprostá většina z nich má při začátku u nás nedostatečnou fyzičku. Ohromně si vážím našeho realizačního týmu a nechci nic rozbít, jen doufám, že tam probíhá nějaká diskuze, sebereflexe a už teď mají plán, jak se s těmi problémy vyrovnat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      mig52     před 3 lety 08.05.2022 09:51 |  
      1 1

      Mne nejvíc štve, jak slovy nejvyššího deklarovali, že chtějí udělat dobrými výsledky radost JT v jeho nelehkých chvílích. Neb psychika hodně pomáhá. No, moc se hošíci, nevyznamenali. Náprava těžká neboť není v našich rukou. Přesto věřím.