Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Pardubice 4:0

Slavia porazila v Edenu Pardubice vysoko 4:0 a vrátila se do čela tabulky! Zápas zlomila penalta, kterou Slavii daroval nesmyslným faulem mladík Hanč a kterou proměnil Provod. V druhé půli přidali další branky znovu Provod, Schranz a Traoré.

Trenér Trpišovský podle očekávání nechal odpočívat většinu hráčů základní sestavy čtvrtečního zápasu v Nizozemsku, z nich nastoupili k výkopu jen Alexander Bah a Ivan Schranz. Svůj první start v základní sestavě za Slavii si připsal útočník Daniel Fila a poprvé byl v nominaci k zápasu Daniel Šmiga, který přestoupil do Slavie v zimě z Baníku Ostrava. Přesto nastoupila velice silná sestava a nic jiného než vítězství nesmělo připadat v úvahu. Hosté postavili do sestavy Hanče a Mareše - členy svého úspěšného dorostu, který vede ligu U19 o dva body před Slavií. Ti si odbyli své ligové premiéry. První nebezpečná situace zápasu vznikla před hostující brankou už ve třetí minutě, prudký centr Baha Letáček nejprve jen ztlumil, v malém vápně ale nebyli připravení žádní slávisté, kteří by míč dopravili do sítě. Slavia měla velký tlak a hrálo se prakticky výhradně kolem pokutového území Pardubic. Gólovou šanci spálil ve 12. minutě Schranz, když červenobílí vybojovali míč na polovině soupeře a vykombinovali právě pro slovenského kanonýra do samostatného nájezdu na brankáře. Schranz však selhal a trefil jen brankáře Letáčka. Hosté se poprvé za polovinu hřiště dostali až v 15. minutě, Mareš však ukázal, že mu do kvality dospělého fotbalu ještě něco chybí, nechal se dohnat Juráskem a akce vyzněla do ztracena. V 18. minutě to Provod zkusil přímo z rohu, Letáček se nachytat nenechal. Ve 22. minutě si Fila v dobré pozici za obranou špatně zpracoval míč a akce neskončila ani střelou. To protiakce hostů o dvě minuty později vyústila ve vyloženou šanci, ve vápně střílel Vacek a Mandous skvěle vyrazil na roh. Tlak Slavie se rozplynul a hrál se poměrně vyrovnaný zápas. Ve 30. minutě střílel z přímého kopu z 25 metrů Provod, trefil jen zeď. O dvě minuty později Provoda našel krásným centrem Jurásek, záložník Slavie z první poslal míč těsně mimo. O dost dále minul bránu z další akce Bah. Pěknou kličkou se ve 36. minutě uvolnil na levé straně Jurásek, ale centr pak úplně pokazil. Ve 40. minutě Hanč nesmyslným zákrokem na kraji pokutového území sestřelil Ousoua a daroval Slavii penaltu. K té se postavil Provod a poslal míč na druhou stranu, než se pohnul Letáček - 1:0! Hosté zahrozili centrem z pravé strany, slávisté poněkud nejistě odvrátili na roh. Pak už slávisté dovedli poločas do konce a mohli být celkem spokojeni s poločasovým vedením, nevypracovali si totiž příliš brankových příležitostí a naopak mohli inkasovat po velké šanci Vacka.

V poločasové přestávce nedošlo k žádným změnám na hřišti. Hosté byli o poznání aktivnější než v prvním poločase a první šanci si vytvořili oni, Cadu utekl po levé straně, nacentroval do vápna, tam uklouzl Plavšič a k volné hlavičce se dostal Kostka, Mandous jeho pokus doprostřed brány vyrazil na roh. Slávisté reagovali krásnou gólovou akcí. Jurásek poslal do vápna tentokrát přízemní centr, Fila výborně patičkou přiťukl úplně volnému Provodovi a ten opět poslal brankáře na druhou stranu a zavěsil přízemní střelou k tyči - 2:0! Sešívané branka povzbudila, Mandous rozehrál rychlou akci, kterou završil střelou z otočky ve vápně Lingr, našel jen rukavice Letáčka. V 62. minutě vyškolil nebohého Kostku Jurásek, posunul míč Plavšičovi, ten centrem na zadní tyč našel Schranze, který poslal míč do sítě potřetí - 3:0! A mohlo být ještě veseleji, po rohu Pardubic mohl jít sám na brankáře Plavšič, akci však zpomalil, zakombinoval s Juráskem, který mu vrátil, Plavšič pak vystřelil technicky na zadní tyč, ale Letáček vyrazil na roh. Na druhé straně vychytal střídajícího Matějku jistě Mandous. O chvíli později střílel Solil ve vápně, bránu minul, míč ještě někdo tečoval, protože se kopal roh. Pak předvedli zase krásnou akci slávisté, Provod pronikl po levé straně za obranu, vracel míč do velkého vápna a Lingr ránou z voleje napálil jen jednoho z obránců. A zase protiakce Pardubic a křížná střela Kostky, kterou Mandous vyrazil na roh. Čtvrt hodiny před koncem trenér Trpišovský vystřídal hned čtyřikrát, do hry se dostali například Šmiga nebo uzdravený Ševčík. Hra se tím dost rozdrobila, ale i tak mohl Provod zaútočit na hattrick, ve vápně si však míč postrčil daleko od nohy. Přesto sešívaní skórovali počtvrté, sám na Letáčka utíkal z poloviny hřiště Tecl, při pokusu o kličku mu sice Letáček do míče šťouchl, jenže k míči se dostal Tecl znovu, posunul do strany Traorému a ten míč poslal do odkryté branky - 4:0! Zápas pak doplynul do konce v poklidu a červenobílí se mohli radovat z výhry a z návratu na čelo ligové tabulky.

Zápas nejprve zhodnotil trenér hostů Jaroslav Novotný: "Šli jsme do utkání s tím, že jsme si přáli udělat body, ale věděli jsme o síle soupeře. Začali jsme v hlubokém bloku, domácí byli na míči, ale přesto jsme si vytvořili dvě dobré šance. Škoda penalty, která vyplynula z nezkušenosti. Ve druhé půli se hra trochu srovnala, projevila se ale kvalita domácích a po našich chybách domácí nastříleli další branky. Je to pro nás kruté, myslím, že jsme odvedli maximum. To, že jsme na jaře ještě nevyhráli, je tristní. Sehráli jsme zápasy, kdy jsme měli k vítězství blízko. Letos se nám nedaří proměňovat šance, což se nám dařilo loni. Nelze říci, že by byla u nás špatná nálada, pořád věříme, že soutěž zachráníme. Nyní přijdou zápasy pravdy, kdy se ukáže, jak na tom jsme. Dorostence jsme nasadili vzhledem k okolnostem, máme zraněného Hranáče a Tischlera, jevili se dobře v zápasech dorostu, Mareš už hrál třetí ligu za béčko. Chtěli jsme mít rychlost na křídle. U postu stopera bychom jinak museli zasunout Jeřábka a to jsme nechtěli. Hanč je důrazný a silný v osobních soubojích. Neodehrál špatné utkání až na chybu u pokutového kopu."

Trenér Slavie Jindřich Trpišovský k zápasu řekl následující: "Myslím, že náš výkon byl fotbalový od první minuty. Hráli jsme velice dobře celý zápas, jen jsme se v první půli těžko prokousávali do šancí. Soupeř měl na druhou stranu gólovou šanci, kdy nás podržel Mandy. V druhé půli náš dobrý výkon pokračoval, dokázali jsme si vytvořit gólové šance a tři proměnit. Jsem spokojený, že jsme vyhráli, nikdo se nám nezranil, byla velmi dobrá kulisa, některé pasáže byly velice dobré. Byly tam některé velice zajímavé výkony, v první půli se mi ale také některé individuální výkony úplně nelíbily. Potřebovali jsme tento zápas zvládnout, blíží se konec základní části a každý bod je důležitý. Motivace byla stejná bez ohledu na výsledek Plzně, ale vidina, že se můžeme dostat na první místo, nám pomohla, trošku nás to uvolnilo. Mám radost z toho, jak se Lukáš Provod vrátil. Je radost s ním pracovat, je to obrovský profesionál. Dostal od nás dost prostoru, aby se při návratu cítil komfortné. Jeho projev je dominantní a komplexní, některé věci mu ještě chybí, ale vyspěl mentálně a dobře se na hřišti rozhoduje. Potvrdil to dnes brankami i herní nadstavbou. Jsme nadšení, že ho máme zpátky, jeho typ nám ve středu hřiště chyběl. Většina hráčů, co chyběli dnes na soupisce, budou pro čtvrtek k dispozici, například Taras nebo Oscar. Chtěli jsme u nich předejít zranění. U Yiry Sora a Holeše se jedná o zdravotní problémy, dnes by nastoupit nemohli. Mrzí nás, že Provoda pro čtvrtek nemáme, ale ti hráči se vrátili po těžkých zraněních, ale Provod po zápasech delší dobu regeneruje. Pro ty hráče je to ale dobře, že mají čas na regeneraci. Jurásek i Fila podali velice zajímavé výkony, Jurásek se mi moc líbil směrem do ofenzivy, nabízí variabilitu řešení z levé strany. Běžecky také dobrý výkon. Rozhodoval se dobře s míčem. V první půli jsem byl více spokojený s pravou stranou, ve druhé zase s levou. Fila se do zápasu dostával postupně, naznačil fotbalovost a silovost, má herní předpoklady. Má jinou typologii než jiní útočníci, co za nás nastupovali, i ostatní si na to musí zvyknout. Dobře pracoval zády k bráně. Změna v bráně vyústila z mnoha faktorů, Ondra potřebuje trénovat. My na čtvrtek máme jasno, kdo bude chytat, máme dva výborné golmany, mají rozdílnou typologii. Ibra obrovsky poskočil v hierarchii týmu, byl pro nás vždy důležitý, na něm je vidět, jak je mentálně silný, jaké má zkušenosti a jak se umí připravit na velké zápasy. Je schopný naskočit do utkání na jakémkoli postu ve středu zálohy. Je silný v emočních situacích, patři k nepostradatelným hráčům, ve čtvrtek se o něj chceme hodně opírat. Jeho výkonům v poli, které byly velice dobré, chyběly branky, to se změnilo. Dnes demonstroval pohodu a klid, který má. Mám radost, že nás pochválil trenér Vrba. Co se týče tříštění sil, myslím, že jsou dva úhly pohledu. Máme hodně hráčů mimo evropskou soupisku a můžeme je vytěžovat v lize. Někdy je dobré, že nečekáte celý týden na další zápas, týmu to pomáhá. Pro nás je dobré, že nebudeme týden čekat na další zápas v Jablonci, jsem rád, že hrajeme dvě soutěže, nejraději bych hrál všechny tři. Určitě bychom neměnili, bonusy převažují nad tím, že mezi čtvrtkem a nedělí jsou jen dva volné dny."

28. kolo - Neděle 10. 04. 2022 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
4 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

41. Lukáš Provod (pen)
54. Lukáš Provod
62. Ivan Schranz
84. Ibrahim Traoré

FK Pardubice
FK Pardubice

Komentáře (241)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Pardubice

    pehacko     před 3 lety 10.04.2022 18:03 |  
    1 0

    Náhradníci Náhradníci
    1 O. Kolář
    9 P. Olayinka
    11 S. Tecl
    15 O. Kúdela
    23 P. Ševčík
    27 I. Traoré

    • Re: Slavia - Pardubice

      Tadeáš_Janků     před 3 lety 10.04.2022 18:08 |  
      6 0

      A Šmiga

  2. Re: Slavia - Pardubice

    Tadeáš_Janků     před 3 lety 10.04.2022 18:08 |  
    7 0

    Abych se přiznal, tak s tohle sestavou se na zápas těším víc než normálně.

    • Re: Slavia - Pardubice

      pehacko     před 3 lety 10.04.2022 18:09 |  
      11 2

      Vzdycky kdyz mi prijde sestava super, tak je to pak mrdokvas a vzdycky, kdyz si muzu ukroutit hlavu, tak je to pak super zapas. Takze ja jdu jako kroutit hlavou a vubec se mi ta sestava nelibi!!!

  3. Re: Slavia - Pardubice

    Miklos     před 3 lety 10.04.2022 18:16 |  
    0 3

    Koukám, že tentokrát si dal se sestavou Trpiš poradit na Slavistickenoviny :D

    • Re: Slavia - Pardubice

      JohnyBeGOOD     před 3 lety 10.04.2022 18:25 |  
      2 0

      Až na nenasazení Madsena

  4. Re: Slavia - Pardubice

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 18:32 |  
    3 0

    Možná to chtělo dát odpočinout Lingrovi, ale chápu... bojuje o korunu krále střelců. Sestava je hezká. Jak psal Pehacko, budu naoko nespokojen, ale jen naoko. Hlavně snad Fila se osvědčí. Moc mu přeji fíka

  5. Re: Slavia - Pardubice

    Harvey     před 3 lety 10.04.2022 18:36 |  
    6 0

    Za Pardubice dnes v základu debutují pravé křídlo a stoper. Oba jsou součástí úspěšné Pardubické U19, která vede o dva body před Slavií U19 ligu.

  6. Re: Slavia - Pardubice

    yuta_watase01     před 3 lety 10.04.2022 18:38 |  
    4 0

    Můj tip na výsledek - 3:1, branky Lingr, Fila a konečně snad Srky ! :))) - Ousou vlastní

    Sestava ok, ale Pardubice musíme porazit prakticky s jakoukoliv jedenáctkou, dnes se o výsledek vůbec nebojím.
    Jen mě mrzí trošku nadměrné opomíjení Madsena, nikdy mi nepřišlo, že by hrál nějak špatně, ale holt trenér k tomu má svý důvody a není třeba to asi měnit, no

  7. Re: Slavia - Pardubice

    carevitchando     před 3 lety 10.04.2022 18:40 |  
    3 0

    Je jedno, kdo nastoupí, jedno mužstvo, jeden dres! Dneska si parta, co bojuje v Evropě, potřebuje odpočinout. Není slabší sestava!

  8. Re: Slavia - Pardubice

        před 3 lety 10.04.2022 18:43 |  
    3 0

    Brothers everywhere raise your hands into the air ..... dnešek je den, kdy se milovaná Slavia vrátí na první místo ligy!

    • Re: Slavia - Pardubice

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.04.2022 18:52 |  
      1 0

      We're warriors, warriors of the world... a už tam zůstane!

      • Re: Slavia - Pardubice

            před 3 lety 10.04.2022 18:55 |  
        1 0

        yeahh...Wulfstan zná :D

        • Re: Slavia - Pardubice

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.04.2022 19:00 |  
          1 0

          Před asi rokem jsem na nich byl v Ostravě. Nádhera. :-)

          • Re: Slavia - Pardubice

                před 3 lety 10.04.2022 19:04 |  
            0 0

            Věřím, já bohužel sjíždím jen youtubko :(

  9. Re: Slavia - Pardubice

    kostelnivlajka     před 3 lety 10.04.2022 18:43 |  
    0 1

    Už se těším, snad sem nějaká dobrá duše hodí nějakej odkaz na mač

  10. Madsen

    Hlavis     před 3 lety 10.04.2022 18:46 |  
    2 3

    Madsen ani na lavici. Po uzdravení Provoda, už asi moc šancí nedostane.

    Neví někdo, zda s nim JiT počítá na příští sezónu?

    • Re: Madsen

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 10.04.2022 18:55 |  
      2 3

      Má už druhou sezónu po sobě, kdy paběrkuje a pořádně nehraje. Nedává smysl, aby byl pro nás někde třetím či čtvrtým v pořadí, protože potřebuje hrát. Ne se dívat na své spoluhráče z tribuny/lavičky. Jestli se mu nenajde hostování, kde odehraje nějakých 1 800 - 2 000 minut/sezónu, ideálně ještě víc... tak ho prodat. Bohužel.

      • Re: Madsen

        ehad     před 3 lety 10.04.2022 18:57 |  
        4 0

        druhou sezonu po sobe? .... prisel 5.7.2021 ...

        • Re: Madsen

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 10.04.2022 20:35 |  
          1 2

          Ano, už druhou po sobě. Letos Slavia, loni LASK. Poslední plnohodnotná sezóna Madsena je ze sezóny 19/20 za Silkeborg.

          • Re: Madsen

            ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:59 |  
            0 0

            ale jo, me to pak doslo, ze jsi to myslel .... z jeho pohledu to tak asi je, ale z pohledu Slavie to prece neznamena, ze ma odejit ... uvidi se po letni priprave, tak jako je to u ostatnich ... a pripadne muze na hostovani ... viz treba Mick ...


            • Re: Madsen

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 10.04.2022 21:06 |  
              1 0

              Nedostával prostor, ani když byla velká marodka záložníků a prakticky neměl pořádně konkurenci. Byl bych překvapen, kdyby to jedna příprava měla otočit, zvlášť když je snad celou sezónu zdravý.

  11. Re: Slavia - Pardubice

    carevitchando     před 3 lety 10.04.2022 18:55 |  
    4 0

    V rozhovoru teď zaznělo, že Holeš je v ohrožení, co se týká čtvrteční odvety s Feyenoordem. Začínám si myslet, že Madsena Trpiš šetří právě kvůli tomu, Provod ani Hromada hrát nemůžou, Ševčík je taky věčně marod...

    • Re: Slavia - Pardubice

      JohnyBeGOOD     před 3 lety 10.04.2022 19:26 |  
      2 2

      Nasazení Madsena už se nabízelo několikrát, ale trenéři vždycky vybrali jiné řešení. Např. 3 defenzivní záložníky, nerozehraného Provoda nebo dneska Plavšiče.

    • Re: Slavia - Pardubice

      p!erreCORE     před 3 lety 10.04.2022 22:34 |  
      0 0

      no ja myslim, ze v tom pripade by se mel Mads spis rozehrat nez setrit? ale Holi bude jiste v poradku!

  12. Re: Slavia - Pardubice

    Qope     před 3 lety 10.04.2022 19:07 |  
    0 0

    To je uplne jiny level nez ve ctrtek. Tempo, nasazení, napdaní. Vypadá to, že Pardubice přijeli jak na porážku, snad padne brzo gol ...

    • Re: Slavia - Pardubice

          před 3 lety 10.04.2022 19:21 |  
      0 2

      Taky doufam, tyhle autobusaci nemaji v lize co dělat.

    • Re: Slavia - Pardubice

      ehad     před 3 lety 10.04.2022 19:23 |  
      1 0

      jen jestli jsi je trochu nepodcenil ...

  13. Re: Slavia - Pardubice

    Nosorozec     před 3 lety 10.04.2022 19:14 |  
    1 0

    Hlavně nenechat Letáčka moc vyniknout, aby Pardubického trenéra nenapadlo, že by mohl dlouhodobě chytat místo Markoviče!

  14. Re: Slavia - Pardubice

    Miklos     před 3 lety 10.04.2022 19:31 |  
    6 5

    Hm tak 30 min na prd :(

  15. Re: Slavia - Pardubice

    VanDel     před 3 lety 10.04.2022 19:33 |  
    3 8

    Pokud Provod nedá takovou šanci, tak se nedivme, když zas bude další trápení s outsiderem.....

  16. Re: Slavia - Pardubice

    carevitchando     před 3 lety 10.04.2022 19:33 |  
    3 0

    Už by to chtělo správně adresovat první letáček...

  17. Re: Slavia - Pardubice

    Chooze     před 3 lety 10.04.2022 19:33 |  
    5 20

    To si snad dělají srandu to je ale otresna hra.. Bezradnost a nepresnost a marnost v koncovce. Oni se snad nikdy nepouci.

  18. Re: Slavia - Pardubice

    slavistou50let     před 3 lety 10.04.2022 19:38 |  
    9 17

    Plavšič tagedie.

    • Re: Slavia - Pardubice

      Palkac     před 3 lety 10.04.2022 19:41 |  
      5 19

      Souhlas. Přijde mi jeho nákupjako velký omyl

      • Re: Slavia - Pardubice

        Kapitán     před 3 lety 10.04.2022 19:44 |  
        4 1

        prisel zadarmo

    • Re: Slavia - Pardubice

      velehal     před 3 lety 10.04.2022 19:42 |  
      4 2

      Plavšič je dobrý v Evropě. Česká soubojová liga, kde se hraje hodně do těla, mu nesvědčí.

  19. Zaloha

    Hlavis     před 3 lety 10.04.2022 19:40 |  
    3 17

    Provod-Hromada-Plavsic hrůza!
    Pomalý hrozné…

    • Re: Zaloha

      ehad     před 3 lety 10.04.2022 19:49 |  
      2 1

      co blbnes? Provod hraje skvele (ne az tak skvele jako pred zranenim, ale hodne dobry), skoda, ze dostal tu ZK .. pujde asi dolu ... Hromada velmi dobry vykon .... Plavsice nehodnotim, me jeho styl nesedi ...

  20. Re: Slavia - Pardubice

    Kontrapunkt     před 3 lety 10.04.2022 19:41 |  
    25 3

    ,,Tohle penalta bohužel je."
    Učebnicová ukázka nestranného sportovního komentování.

    • Re: Slavia - Pardubice

      pehacko     před 3 lety 10.04.2022 19:42 |  
      5 6

      Tak to vis, ze rumun se radovat nebude. Bud rad, ze to nekomentuje bosak, ten by se jeste rozbrecel

      • Re: Slavia - Pardubice

        japoko     před 3 lety 10.04.2022 19:53 |  
        3 5

        Bosák je sice velký hovado, ale sparťan to není!

    • Re: Slavia - Pardubice

      Harvey     před 3 lety 10.04.2022 19:43 |  
      11 3

      Udělal jí mladej debutant, nějakej soucit je naprosto na místě.

      • Re: Slavia - Pardubice

        Kontrapunkt     před 3 lety 10.04.2022 20:01 |  
        0 0

        O tom není sporu, soucit se ale dá vyjádřit i jiným způsobem. :)

    • Re: Slavia - Pardubice

      Dennis     před 3 lety 10.04.2022 21:20 |  
      3 0

      Já jsem se zasmál, když komentátoři hodnotili první poločas a jeden mlel něco o tom, že největší šanci měl Vacek. Druhý mu na to říká: "Pokud bychom měli být objektivní, tak byla tam také šance Schranze." Tohle nemělo chybu. Jakože teda nejsou? Nebo by neměli být? :-)))

  21. Re: Slavia - Pardubice

    pehacko     před 3 lety 10.04.2022 19:42 |  
    3 1

    Tak to nas hanc vysvobodil! Gooool!

  22. Re: Slavia - Pardubice

    Arya     před 3 lety 10.04.2022 19:42 |  
    2 0

    gool!

  23. Re: Slavia - Pardubice

    Miklos     před 3 lety 10.04.2022 19:43 |  
    1 0

    Je to tam!

    • Re: Slavia - Pardubice

      nedbal     před 3 lety 10.04.2022 19:52 |  
      3 0

      To by chtělo nový auto za výhru! nebo aspoň litr benzínu

      • Re: Slavia - Pardubice

        p!erreCORE     před 3 lety 10.04.2022 19:55 |  
        3 0

        Du na limcu!

  24. Re: Slavia - Pardubice

    SKEP     před 3 lety 10.04.2022 19:49 |  
    3 1

    Co dělá Luděk Mádl na lavičce Pardubic? Sbírá materiál pro investigativní reportáž?

    • Re: Slavia - Pardubice

      nedbal     před 3 lety 10.04.2022 19:53 |  
      5 0

      asi jediné místo, kam se vešel, nic víc bych v tom nehledal

      • Re: Slavia - Pardubice

        pehacko     před 3 lety 10.04.2022 20:00 |  
        1 1

        A podle toho pupicku jim snedl vsechny balony

        • Re: Slavia - Pardubice

          nedbal     před 3 lety 10.04.2022 20:12 |  
          2 1

          možná to není Mádl, možná Pardubky koupily toho Schmeichela z Leicesteru

  25. Re: Slavia - Pardubice

    cheero     před 3 lety 10.04.2022 19:54 |  
    3 0

    Mne se ty první půlky od nás prostě nelíbí. Chrapeme a pak to honime, když už není moc času. Hlavně, že to Provi dal !

  26. Re: Slavia - Pardubice

    carevitchando     před 3 lety 10.04.2022 19:56 |  
    10 0

    Tyhle zápasy vůbec nejsou jednoduché, jak na první pohled vypadají. Při vší úctě, ne moc atraktivní soupeř, 9 změn v sestavě, zápas hraný mezi dvěma duely v Evropě...Ovšem očekávání velké a důležitost zápasu neoddiskutovatelná. Takže není to žádná hitparáda, ale vedeme a to je to hlavní.

  27. Re: Slavia - Pardubice

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:02 |  
    1 2

    Hodně změn v sestavě a proti těm slabším máme pravidelné bodové ztráty, třeba Karviná že jo ... takže jestli to tak i skončí 1:0 tak budu moc spokojený...

  28. Re: Slavia - Pardubice

    pehacko     před 3 lety 10.04.2022 20:04 |  
    3 2

    Prvni pentle hanc, druhou udela Vrbata

  29. nadhera

    ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:11 |  
    0 0

    Nadherny gol. Provod super!

  30. Re: Slavia - Pardubice

    Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:11 |  
    3 0

    gool

  31. Re: Slavia - Pardubice

    carevitchando     před 3 lety 10.04.2022 20:11 |  
    1 0

    Nádherná akcička.

  32. Goool

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:13 |  
    1 0

    A je taaaam!!! Tohle Provoda nakopne! A Jurasek s Filou skvěle! To byl strašně důležitý gól. Zrovna když to začlo vypadat, že se šíleně nadreme

  33. Re: Slavia - Pardubice

    Harvey     před 3 lety 10.04.2022 20:14 |  
    4 5

    Patrák to je hlava vymletá z akademie Sparty. Vůbec by mi nevadilo, kdyby mu to někdo sečetl na meniskus za těch jeho dnešních 60 minut prasáren.

    • Re: Slavia - Pardubice

      ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:17 |  
      2 0

      to je curak ... mic davno pryc a on to dojede ... tady mu dal aspon kartu, ale pokud to rozhodci dovoli bez karty, tak tak hrajou furt ... a ceska liga podle toho vypada ...

    • Re: Slavia - Pardubice

      Mrakomor     před 3 lety 10.04.2022 21:03 |  
      1 0

      A ještě k tomu má stejně debilní kukuč jak IQ 37.

      • Re: Slavia - Pardubice

        bongor     před 3 lety 10.04.2022 21:56 |  
        1 0

        Tak to žabu podceňuješ,tak blbě nečumí snad ani Bucha.

  34. Fiha

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:14 |  
    3 0

    Tohle Filovi pomůže. Ten kluk zatím moc nešel vidět, ale ta patička měla oči

  35. Re: Slavia - Pardubice

    Miklos     před 3 lety 10.04.2022 20:18 |  
    4 1

    Tak myslim že ve čtvrtek uvidíme Mandouse po tomto výkonu.

  36. Re: Slavia - Pardubice

    ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:19 |  
    1 0

    Super, Ivan Schranz se snad zase nastartuje ... gool!

  37. Re: Slavia - Pardubice

    Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:19 |  
    1 0

    goool!

  38. Re: Slavia - Pardubice

    carevitchando     před 3 lety 10.04.2022 20:20 |  
    3 0

    Goool, Ivanovi ho přeju!

  39. Re: Slavia - Pardubice

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:21 |  
    2 1

    Plavšic moc hezký přesný centr.

    • Re: Slavia - Pardubice

      ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:22 |  
      0 0

      to jo ... ale strelu musi jeste doladit ... ;-)

  40. Re: Slavia - Pardubice

    lordzach     před 3 lety 10.04.2022 20:24 |  
    14 0

    Mandous -supr

    • Re: Slavia - Pardubice

      samyeto     před 3 lety 10.04.2022 20:29 |  
      2 3

      musí být jasná jednička a chytat ve čtvrtek a ne aby ho po jednom jediném nepovedeném zápase posadili!

  41. Re: Slavia - Pardubice

    Carlos1     před 3 lety 10.04.2022 20:28 |  
    26 3

    Bah by se měl co nejdřív odnaučit padat po jakémkoli kontaktu

  42. Re: Slavia - Pardubice

    JohnyBeGOOD     před 3 lety 10.04.2022 20:30 |  
    22 5

    Ještě někdo pochybuje, že Mandous chytá líp než Kolář?

    • Re: Slavia - Pardubice

      Carlos1     před 3 lety 10.04.2022 20:32 |  
      6 1

      Z něho je cítit daleko větší jistota a týmu to pomáhá

    • Re: Slavia - Pardubice

      nedbal     před 3 lety 10.04.2022 20:34 |  
      18 8

      Musím se Koliho zastat, s 15 kilovou nadváhou prostě nemůžeš být pohyblivej.. Mandousovi se to chytá, když není obézní.

      • Re: Slavia - Pardubice

        ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:36 |  
        6 0

        diky nacelniku, ze ses ho zastal ... ;-)

      • Re: Slavia - Pardubice

        necich     před 3 lety 10.04.2022 21:00 |  
        2 2

        Jen tak mimochodem, Mandy je vyžranější než Koli.

    • Re: Slavia - Pardubice

      mig52     před 3 lety 10.04.2022 20:34 |  
      0 3

      Občas JiT :))))))))))

    • Re: Slavia - Pardubice

      Harvey     před 3 lety 10.04.2022 20:45 |  
      12 10

      Já. S Kolářem v bráně jsme si vytvořili specifický styl rozehrávání i bránění, ze kterého jsme těžili naprostou dominancí v lize a skvělými jízdami v Evropě. Nezapomínejme ani na chycenou penaltu proti Kluži, kterou se významně zasloužil o postup do Ligy Mistrů. V této sezóně měl Kolář tři šílené okamžiky (Ferencvároś, tuším Karviná a teď Feyenoord), které ho samozřejmě devalvují v očích fanoušků. Mandous na systém, který jsme vytvořili s Kolářem plynule navázal. Ale pořád si myslím, že Kolář i Mandous jsou přibližně stejně kvalitní golmani. Oba mají své mouchy i své neoddiskutovatelné kvality.

      • Re: Slavia - Pardubice

        Cross     před 3 lety 10.04.2022 21:51 |  
        2 2

        Harveyi, bylo toho bohužel vîc. Nejsem žàdný videozáznam, ale letmo třeba za vzpomínám na tu zbytečnou kličku v Teplicích, anebo dva podivné gôly v Budejicích. Tam nejprve zatuhl při střele zleva, úplná swinga, a později zase vyběhl daleko dopředu proti centru a … nakonec si to rozmyslel a zůstal trčet na úrovni penalty. Mno…

    • Re: Slavia - Pardubice

      bongor     před 3 lety 10.04.2022 21:59 |  
      2 0

      momentálně je Mandy lepší,Koli se brzo zase zmátoří.Potřebujeme dva brankáře na úrovni.

  43. Re: Slavia - Pardubice

    mig52     před 3 lety 10.04.2022 20:34 |  
    0 4

    Jsem moóc rád, že konečně.... Fakt věřím v titul, teď už jo. Teda, pokud to do 90 neposerem.:))

  44. Re: Slavia - Pardubice

    carevitchando     před 3 lety 10.04.2022 20:39 |  
    0 0

    Tvl, teď jsem zaregistroval toho "Mádla" :-)))

  45. Re: Slavia - Pardubice

    lordzach     před 3 lety 10.04.2022 20:41 |  
    2 0

    když je tam jistota :)))))

  46. ted se mi to seklo ...

    ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:41 |  
    1 0

    kdo dal ten gol??? Tecl? Nebo nahral? Takovej napinavej moment zrovna ... :-D

    • Re: ted se mi to seklo ...

      carevitchando     před 3 lety 10.04.2022 20:42 |  
      10 1

      Standa si narazil s Letáčkem a nezištně přihrál Traorému :-D

      • Re: ted se mi to seklo ...

        ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:44 |  
        0 0

        tu narazecku s Letackem jsem videl ... sem si rikal, jestli pak Teclik promeni solo na golmana ... nespletl jsem se ....
        ale zrovna tesne pred to nahravkou na Traoreho se mi to seklo a skocil tam zaber jak vhazujeme aut ... (prenos se vratil asi 40 s zpatky) ... :-) prislo mi to logicky ;-) ... ale pak koukam, ze 4:0 ...

  47. Re: Slavia - Pardubice

    Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:41 |  
    0 1

    gooool

  48. Re: Slavia - Pardubice

    VanDel     před 3 lety 10.04.2022 20:41 |  
    13 27

    Ten Tecl, to je šílenost.

    • Re: Slavia - Pardubice

      novimex     před 3 lety 10.04.2022 20:45 |  
      8 16

      To je slabé slovo

      • Re: Slavia - Pardubice

        Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:47 |  
        21 11

        šílenost jste spíš vy dva, ale hodíte se k sobě, to zas jo

        • Re: Slavia - Pardubice

          VanDel     před 3 lety 10.04.2022 20:51 |  
          6 21

          Jestli se my dva k sobě hodíme, je každýmu šumák.......ale to, že se Tecl ani náhodou nehodí na hřiště, to je zcela jasné.

          • Re: Slavia - Pardubice

            Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:54 |  
            17 5

            Budeš nasazení Tecla kritizovat i za stavu 3:0? Navíc nominovat na lavičku Tecla místo Sora za mne správně, je třeba ten náš poklad chránit. A Standa jako střídající hráč je úplně v pohodě.

        • Re: Slavia - Pardubice

          necich     před 3 lety 10.04.2022 20:57 |  
          12 1

          Chtěl jsem napsat, že se hledali až se našli.Bylas rychlejší.. :)

    • Re: Slavia - Pardubice

      pf     před 3 lety 10.04.2022 22:21 |  
      6 2

      To už je fakt obsese. Vyhrajeme zápas o čtyři góly, dostaneme se do čela tabulky a ty se stejně vozíš jen po standovi, přitom ta akce vedla ke gólu.

  49. Re: Slavia - Pardubice

    provit     před 3 lety 10.04.2022 20:41 |  
    9 1

    Standa to Ibrovi zkušeně připravil :D

    • Re: Slavia - Pardubice

      Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:43 |  
      2 2

      obelstil brankáře :D

  50. Re: Slavia - Pardubice

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:46 |  
    18 4

    Ve čtvrtek musí chytat Mandous! Budu tak nějak klidnější...

  51. Re: Slavia - Pardubice

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:47 |  
    12 9

    Tecl brankáře obešel. Neviděl jsem žádnou střelu. Náhodou to nebylo špatný. Ofsajd si také zkušeně pohlídal. Zase si z něho nemusíme dělat prdel za každou blbost. Gól z toho je tak co

    • Re: Slavia - Pardubice

      Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:50 |  
      7 7

      Skvěle šanci vytvořil. A kdo ten míč do sítě dostal je jedno, hlavně že se tam dostal.

    • Re: Slavia - Pardubice

      ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:50 |  
      5 1

      ja ho mam rad, ale neobesel ... skvele si nabehl, nacasoval to uzasne .. dobre i zpracoval, ale klicku nezvladl, golman mu do toho sahl ... nebejt tam dalsi hrac, tak z toho neni nic ...

      Fakt jsem mu ale dneska veril, ze to da .. tak v nadstavbe no ... ;-)

      • Re: Slavia - Pardubice

        necich     před 3 lety 10.04.2022 20:55 |  
        6 1

        Pravda, ale jinej by se na to už vytento a kroutil by hlavou, kdežto Standa to tam skvěle pohotově píchnul na Ibru..

      • Re: Slavia - Pardubice

        bongor     před 3 lety 10.04.2022 22:01 |  
        0 0

        Kdyby nepršelo,tak by bylo sucho!

  52. Re: Slavia - Pardubice

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:49 |  
    22 0

    Provod skvělý výkon. Už se do toho dostává

    • Re: Slavia - Pardubice

      Carlos1     před 3 lety 10.04.2022 20:50 |  
      1 0

      Byl všude, neúnavnej motor týmu, skvělej výkon:)

    • Re: Slavia - Pardubice

      Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:53 |  
      2 0

      A hattrick nebyl daleko. Takový komplexní hráč... Hodně nám chyběl v létě v předkolech...

  53. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    VanDel     před 3 lety 10.04.2022 20:50 |  
    2 3

    ....


    Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2022 20:50) . Zobrazit původní komentář

  54. Re: Slavia - Pardubice

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.04.2022 20:51 |  
    13 2

    Hezký, hezký. Pardubice hodně slabý, i když šance měly. Mandous skvělej. Filu bych chtěl vidět na hřišti častěji. A Standa skvěle a nesobecky nedal gól sám, ale nechal ho Ibrovi. :-)

    • Re: Slavia - Pardubice

      ehad     před 3 lety 10.04.2022 20:51 |  
      12 1

      taky Jurasek vybornej .. a Hromada ...

  55. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    necich     před 3 lety 10.04.2022 20:51 |  
    5 0

    Tak jsem první no a co?

  56. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:51 |  
    8 2

    Konečně zase na prvním místě. Pěknej výkon na pohodu. Trošku okénka v defenzivě, ale aspoň Mandous ukázal, jak se má týmu pomoct...

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      hajnej     před 3 lety 10.04.2022 20:53 |  
      2 1

      Kdo brání, nevěří svému brankáři :-)

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:56 |  
      7 2

      Strašně mě mrzí ten Kolda. Ten si na sebe upletl bič, no on vlastně ne... spíš jistý hráč Rangers. Myslím že jednou bude Kolda vzpomínat na ten zápas s posraným Rangers, jako nejhorší moment v kariéře, který ovlivnil mnohé...ale zrovna Koldovi bych přál zase jistotu. Nemám proti němu nic.

  57. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    pehacko     před 3 lety 10.04.2022 20:51 |  
    1 0

    Standa nezklamal a ten gol si nechava proti AVE jako oslavu titulu…

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:55 |  
      3 2

      Standa je prostě genius, se soupeřovým brankářem si pohrává...

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        Harvey     před 3 lety 10.04.2022 20:57 |  
        8 3

        Donutil Letáčka znemožnit se, plazit se a ušpinit si dres za to, jak předtím zkosil Plavšiće.

  58. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    cheero     před 3 lety 10.04.2022 20:55 |  
    2 0

    Díky kuciii sesivany!

  59. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Arya     před 3 lety 10.04.2022 20:57 |  
    7 0

    Super zápas, bez nervů! Díky kluci!

  60. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Ondráš     před 3 lety 10.04.2022 20:58 |  
    1 0

    Pískej konec ligy!

  61. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 20:58 |  
    3 1

    Jako nečekal jsem takovou kanonádu. S tolika změnami a proti nejslabšímu to z naší strany nebývá moc dominance...tak tím lépe. Ukázali jsme, kdo si zaslouží nejvíc to první místo. Teď si to přenést na čtvrtek tu dobrou náladu. Myslím že by měl hrát i Plavšic. Potřebujeme co nejvíc tvořivých hráčů. Škoda že ten Provi nemůže hrát...

  62. TAK DOUFEJME, ŽE SI TROCHU

    Slávista 51     před 3 lety 10.04.2022 21:00 |  
    1 1

    střeleckého prachu nechali na čtvrtek.
    Aby jistili postup !

    • Re: TAK DOUFEJME, ŽE SI TROCHU

      ehad     před 3 lety 10.04.2022 21:03 |  
      12 2

      .... klika, ze nas netrenuje vrba .... ten by branil "postupovou" remizu 0 : 0. ;-)

      • Re: TAK DOUFEJME, ŽE SI TROCHU

        o5aradecek     před 3 lety 10.04.2022 22:01 |  
        2 0

        Třeba už mu to někdo řekl... :-)

        • Re: TAK DOUFEJME, ŽE SI TROCHU

          ehad     před 3 lety 10.04.2022 22:01 |  
          1 0

          a myslis, ze mu dovolili jit nekam mimo spartanskou komunitu? :-P ...

  63. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    mig52     před 3 lety 10.04.2022 21:03 |  
    1 2

    No, super, konečně jsme smázli tým z doliny. Přiznán, bál jsem se a teď se mi bude sladce chrupat. Tedy teď??? TVL, získat titul v nabušené sezóně. Teď pokousat jablíčka to jablonecké a jedeme!!!

  64. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    necich     před 3 lety 10.04.2022 21:06 |  
    12 4

    Tak podle jistého pana, jmenovat nebudu ..... Provod, Plavšič, Hromada, hrůza.. Asi tomu tedy nerozumím, ale za mne všichni tři skvělý výkon, zejména Provod s Hromadou.

  65. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Cross     před 3 lety 10.04.2022 21:07 |  
    20 0

    Tak Mandous se předvedl dobře a měl by jít do brány i ve čtvrtek. Byl klidný, vyrovnaný a přesný. Měl 4-5 středně obtížných zákroků, jeden dokonce skvělý a vyřešil vše s přehledem. Přesně tohle budeme v bráně potřebovat.

  66. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    HolyDday     před 3 lety 10.04.2022 21:09 |  
    2 0

    Je super, že děláme takové výsledky a ještě jsme zvládli při tom solidně protočit hráče a nechat je odpočinout. Za poslední dva zápasy šli do základu jen dva stejní hráči - Bah a Schranz. Přičemž oba byli v dnešním zápase vystřídaní. Jasný, částečně to bylo daný soupiskou pro EKL, ale beru to jako jednoznačné plus :)

  67. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    yuta_watase01     před 3 lety 10.04.2022 21:10 |  
    12 5

    Mělo to své mouchy (zejména defenziva), ale i tak pohodová výhra 4:0, jsme zase v čele, zaslouženě a já jsem spokojený )))

    Poznatky ze zápasu
    1) Rozhodně musí chytat Mandous - nevyšel mu jen 1 zápas, jinak chytá velmi spolehlivě, stejně tak dnes, výborný výkon
    2) Návrat krále - Provy zápas od zápasu lepší, moc jsem se na něj těšil, dnes 2 góly, neúnavný, pořád v nabídce, tento hráč nám moc chyběl
    3) Hromada - nenápadný jako vždy, ale já si ho hrozně cením, hodně toho odmaká, vybojuje, míč ztratí málokdy, navíc mám pocit, že se dost zlepšil v mezihře a kombinaci, ne nadarmo ho Jindra využívá prakticky každý ligový zápas
    4) Tecl - potvrdil pověst spalovače, ale nebudu ho hanit, akci dohrál a byl z toho gól, potvrdil, že má skvělý výběr místa a cit pro náběh, ale taky to, že můžeme být v klidu, když jde sám na kasu :D)

    Vzhůru na Feyenoord, dáme to a jsem zvědav na sestavu )

  68. POČKÁME SI,

    Slávista 51     před 3 lety 10.04.2022 21:22 |  
    2 5

    co k tomu řeknou v 22:00 na ČT sport.
    Experti.

  69. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Leksel     před 3 lety 10.04.2022 21:28 |  
    14 0

    Zaprvé chci ocenit Pardubice, že navzdory očekávání nepřijely betonovat, ale chtěly hrát a taky hrály fotbal. Zápas byl ve jménu velkýho návratu Lukáše Provoda, kterej působil jistě, hru si užíval a ukázal, že po dlouhým výpadku je zase zpět ve svý formě. Dále se ve velice dobrém světle představily naše mladý pušky, důrazný Jurásek a technický Fila, jehož parádní asistence na druhý gól Provoda by bodovala i v top ligách. Standy je mi už líto, když jde sám na brankáře, tak z toho mám větší obavy než on, ptz už předem tuším, jak to dopadne, ale vše napravil tou nezištnou přihrávkou na úplně volnýho Traorého. Mandous ukázal, že má formu, přestože to skončilo jasným výsledkem, tak Pardubice nebezpečně střílely, ale on vše zlikvidoval. Skvělá neděle a teď už jen příprava na čtvrtek. Dnešní náš výkon se mi líbil, ofenzivní, rychlý a technický fotbal, to je fotbal moderní, atraktivní a fanoušky fotbalu obecně vyhledávaný. Jsem rád, že mi ho dopřává právě Slavia.

  70. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    daadyy     před 3 lety 10.04.2022 21:29 |  
    5 10

    Pohodová výhra
    - Mandous zabojoval o post jedničky
    - Provod se dostává do prvozní teploty, bude to zase tahoun
    - Jurásek taky moc dobře a měl dobrou souhru s Filou
    - Kdo se mi moc nelíbil byl Plavšič. Byť tam měl centr na gol, ale jinak hromady ztracených balonů..To prostě není hráč pro naší ligu.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Miklos     před 3 lety 10.04.2022 21:34 |  
      13 4

      Nechápu proč by Plavšan neměl být hráč pro naší ligu. Naopak je třeba více hráčů co se nebojí 1 na 1. Třeba se tím směrem hne i trend v kapr lize. Od betónu k něčemu koukatelnému.

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        daadyy     před 3 lety 10.04.2022 21:41 |  
        3 18

        Není to hráč pro Slavii. Nemá efektivitu. 1 na 1 se sice nebojí, ale chtěl bych vidět kolik těch průniků se mu povede. Dnes to teda moc nebylo..

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          Karel13     před 3 lety 10.04.2022 22:13 |  
          9 1

          Jestli to je hráč pro Slavii snad posoudí trochu líp trenéři. Zahrál už skvělé zápasy, ale dneska (až na centr na 3. gól) to byl ryze koncový hráč - přišel snad o všechny balony, které dostal ...

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          Virgil1956     před 3 lety 10.04.2022 23:21 |  
          3 2

          Plavšiče bych neodepisoval, je to velmi dobrý hráč do rotace, nemá sice čísla, ale o tom to vždycky není. Jinak, jen Sorovi připravil teď na jaře už tři super tutovky, kdyby je dal, čísla by měl lepší i Plavšič :) Prostě, chápu JiT, že ho chtěl v týmu mít a nijak mě ten kluk nefrustruje. Ovšem, je pravda, že dneska proti Pardubicím zrovna nezahrál nijak skvěle, měl hodně ztrát. (V tom mě teda připomíná Olayinku, ten těch ztrát mívá v kombinaci často ještě víc, ale Oli má zase lepší ta čísla :)

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      MKCZ83     před 3 lety 10.04.2022 21:47 |  
      6 4

      Naopak, Plavšič je pro nás platný mimo jiné v tom, že dokáže vyvézt nebo potáhnout míč... nejsou z toho přímo nahrávky na gól, ale je důležitou součástí výstavby hry. A to, že ztrácí míče může být taky pokyny, aby hrál na riziko, protože je jeden z mála hráčů, který má rozumnou šanci si driblingem vybojovat standardku, nebo jít do přečíslení.

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        daadyy     před 3 lety 10.04.2022 21:49 |  
        4 17

        Vyvézt míč nebo potáhnout, to dokáže z kádru snad každý..Prostě na to jak a na jakém hraje postu by těch bodů měl mít víc. A měl by, pokud by byl kvalitnější. Ve Spartě věděli, proč s ním smlouvu neprodloužili.

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          Miklos     před 3 lety 11.04.2022 06:51 |  
          4 0

          "Ve spartě věděli" je oxymoron..

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          looko     před 3 lety 11.04.2022 08:28 |  
          2 2

          Přesně jak píše kolega......pokud to věděli ve Spartě, tak mu dát smlouvu na zlatém podnose :) :)

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          sasky     před 3 lety 11.04.2022 13:17 |  
          0 0

          No moment. RB s ním smlouvu na poslední chvíli uzavřít chtěli - teda spíš Vrba chtěl, ale NGZ zaspal a tak skončil Plavšic u nás.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      pes (přítel SN)     před 3 lety 10.04.2022 21:50 |  
      8 0

      Šmiga

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        Virgil1956     před 3 lety 10.04.2022 22:20 |  
        4 0

        Díky za info, tak to bylo fakt super od něj.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Dennis     před 3 lety 10.04.2022 21:52 |  
      13 0

      Daniel Šmiga. Moc pěkná přihrávka.

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        Virgil1956     před 3 lety 10.04.2022 22:21 |  
        1 0

        Díky.

  71. *

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 10.04.2022 21:35 |  
    19 0

    Dneska paráda, pohodovej zápas, protočili jsme před čtvrtkem hráče… Pardubice hrály asi svůj strop, šancí měli nakonec celkem dost, a podržel Mandous…

    Koho bych chtěl dnes vyzdvihnout, krom Lukáše Provoda, je Dan Fila… hrál moc dobře… neustálý náběhy, furt chtěl balon, neschovával se, v mezihře a kombinaci velice slušnej, většinu míčů udržel a pěkně rozdal… zakončení v první půli chyběl kousek, v druhý ukázal, že má i přehled, jak to nesobecky nenarval do obránce, ale krásně patou uvolnil Provyho…

    na 19 let klobouk dolu, roste nám z něj komplexní útočník… má postavu, hlavu, ale zároveň je rychlej, a umí nohama… dneska mu chyběla jen třešnička na dortu v podobě gólu, kterej si zasloužil… začal bych ho postupně stavět čím dál víc…

    • Re: *

      MKCZ83     před 3 lety 10.04.2022 21:45 |  
      7 0

      Taky se mi dneska Filův výkon líbil. Nečekal bych od něj hodně gólů, ale pokud si ještě líp zažije náš systém, tak bude extrémně platnej. Dokáže udržet míč, jít do souboje tak, že ho nemá obránce jistej, takže díky tomu udržíme míč nahoru nebo získáváme zpátky odražené míče. Tohle se evidentně chtělo po Krmelcovi.

      A snad nebude chodit často na rozhovory, protože se dneska necítil moc komfortně :-)

    • Re: *

      o5aradecek     před 3 lety 10.04.2022 21:56 |  
      10 0

      Přesně tak. A když bude takhle pokračovat, tak i góly přijdou, Kuchtič se taky rozjížděl pomaleji. Fila je navíc ještě mladý. Taky se mi dnes moc líbil.

  72. Provod

    Carlos1     před 3 lety 10.04.2022 22:05 |  
    18 0

    Jediné mrzení s ohledem na čtvrtek je to, že nemůže hrát Provod, moc by nám pomohl. Nicméně s ohledem na závěr ligy je jeho návrat požehnáním. On je přesně ten typ leadera, který strhne i ostatní. S ním věřím, že titul vybojujeme. Hlavně žádné zranění

    • Re: Provod

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 01:42 |  
      4 0

      Určitě by se na čtvrtek Lukáš Provod moc hodil, ale zase proti Rotterdamu přibydou Ousou, Plavšič a Ševčík ... Hlavně, aby se stačili dát do pořádku Sor s Holešem ...

  73. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    IJS     před 3 lety 10.04.2022 22:14 |  
    5 3

    Důležité 3 body v zápase ihned po venkovním utkání KL! Nasazení hráčů vyřešili trenéři asi optimálně, jen asi mohli dřív stáhnout Baha a Schranze. Ale asi mají fyzičku! Jinak mě překvapilo, co šancí Pce měly! Asi hodně chyběl Tomáš Holeš, který by to čistil před stopery. Hromada jeho kvality nemá... Trochu mě zklamal Plavčič, protože jsem si myslel, že to bude zápas, který by mu měl sedět. V 1. poločase měl řadu zbytečných ztrát a na pozici "10" se vůbec neorientoval! Na kraji se zlepšil, ale je vidět, že neumí načasovat přihrávku do běhu! Prováhá ideální okamžik a nechá si dojít obránce až tělu a potom většinou dostane "kosu". Nevím, co je s Madsenem , ale že ho dnes nepustili na hřiště, to o něčem vypovídá! Myslím, že v létě půjde dál... Jediné mínus - 4. ŽK pro Ouosoa ! V Jablonci bude chybět!

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Mimoň     před 3 lety 10.04.2022 22:46 |  
      2 1

      Nevím proč by Nadšen měl ve svém věku jít dál. Nehraje špatně. Šanci ještě dostane. Hlavně neposílat na hostování, to by se zakopal jak Beran, Hellebrand a jiní

  74. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    pf     před 3 lety 10.04.2022 22:25 |  
    5 0

    Důležité vítězství a konečně vytoužený návrat na čelo tabulky. V průběhu prvního poločasu jsem začínal mít trochu obavy, ale ta penalta nás uklidnila a druhý poločas už byl jasně v naší režii, krásná akce vedoucí ke druhému gólu. Dnešní povinnost splněna, teď už se můžeme těšit na čtvrteční utkání.

  75. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Lunaris     před 3 lety 10.04.2022 22:31 |  
    8 2

    Mandy podržel, tak doufám, že ho trenéři taky podrží. Podívám se na záznam a pak třeba napíšu ještě něco.

  76. a jedeme dal ...

    ehad     před 3 lety 10.04.2022 22:49 |  
    6 0

    Super, vyhra, a jedeme dal. Ve ctvrtek o semifinale KFL ... Verim, ze tentokrat bude lavicka silnejsi a doufam, ze uspejeme! Ted koukam na sestavy zapasu ve ctvrtek a dnesniho, ten prekryv je neuveritelne malej ... SIlny kadr je potreba, videli jsme to loni na jare, kdy proti Arsenalu kluci uz proste nemohli ....

    Prace s tahle sirokym kadrem musi byt hrozne obtizna, ale jsem moc rad, ze tohle treneri zvladaji.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2022 22:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: a jedeme dal ...

      mig52     před 3 lety 10.04.2022 22:52 |  
      4 6

      Obtížnější je práce s úzkým kádrem, to mi věř!

      • Re: a jedeme dal ...

        ehad     před 3 lety 10.04.2022 23:02 |  
        6 1

        tak ja spis myslel praci se sirokym kadrem ve smyslu velkych zmen, bez toho aby to melo vliv na styl hry a vykonost ...

        jako to, ze ve ctvrtek remizujeme s Feynoordem 3:3 v uplne jine sestave, nez v jake hrajeme vitezny zapas v lize ... to neni uplne samozrejme a je to vysledkem skvele prace ...

        a to nemluvim o tom, ze tak pred 2 mesici jsme si nedokazali predstavit nasi hru bez Nica ... a dneska uz nam nechybi ...


        Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2022 23:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: a jedeme dal ...

      Dennis     před 3 lety 10.04.2022 23:29 |  
      12 1

      Jen ze zajímavosti pro srovnání - Feyenoord dneska vyhrál venku 4:1, v základní sestavě nastoupil jen jeden jiný hráč než proti nám ve čtvrtek. Místo Linssena hrál dnes od začátku Dessers. Zbylých 10 hráčů totožných. Ohledně střídajících - ve čtvrtek šli na plac Hendrix, Jahanbakhsh, Toornstra a Dessers. Dneska Hendrix, Jahanbakhsh, Toornstra, Linssen a Waalemark. Tzn. použili stejných 15 hráčů pro oba zápasy, s jednou změnou v základní sestavě a jedním střídajícím hráčem navíc v dnešním zápasu. A v úplně stejné sestavě jako dnes nastoupili i minulý víkend v domácím zápasu holandské ligy. Střídajícími hráči tam byli Jahanbakhsh, Linssen, Waalemark a Bassett. Tj. zase jen jeden další střídající hráč (Bassett). Hrají tedy prakticky neustále stejných 15 hráčů, základ dokonce pořád stejný, jen občas prohodí útočníky Linssena s Dessersem.

  77. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Dennis     před 3 lety 10.04.2022 23:48 |  
    12 0

    Důležité vítězství, na tabulku se teď zase kouká líp. :-)
    Jsem hrozně rád za Lukáše Provoda, rozehrává se ke své bývalé formě. Strašně mu to přeju. Získáváme s ním kromě herního přínosu, gólů a nahrávek i dalšího lídra na hřišti, což teď budeme hodně potřebovat.
    Škoda čtvrté karty pro Ousua, byla dost zbytečná. Jinak rozhodčí to odpískal slušně.
    Moc se mi líbí centry a náběhy Juráska, ten nám ještě ukáže velké věci. Toho Kostku si tam párkrát hezky povodil.
    Patička Fily také moc pěkná. První minuty v lize má i Šmiga, uvedl se parádní přihrávkou na Tecla.
    Mandous dneska zachytal výborně a spíše bych se ve čtvrtek přikláněl k němu. Přijde mi, že dává mužstvu větší jistotu.
    Překvapením pro měl byla absence Madsena i na lavičce, kdy jindy by už měl hrát, než když chceme otočit celou jedenáctku. Jsem zvědavý, co s ním bude v létě. Do základu v optimální sestavě má aktuálně sakra daleko.
    Trávník máme fantastický, až tedy na malé vápno pod jihem, tam je to šílený. Plavšič tam dneska pěkně uklouzl.

    Koukal jsem na los posledních dvou kol a boj o šesté místo bude ještě hodně zamotaný. Některé týmy hrají proti sobě, Olomouc v posledním kole hostí rudochy, Boleslav zase FC betonárku. Fakt doufám, že šestý neskončí Liberec s tím jejich pískovištěm. Nejvíc bych asi bral Hradec nebo Budějovice. Případně Olomouc, tam mají alespoň slušné hřiště.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      hajnej     před 3 lety 11.04.2022 07:09 |  
      2 1

      Mě přišlo, jako když si Ousou pro tu čtvrtou šel a bylo to součástí dlouhodobého plánu, aby byl pro nadstavbu bez karetního ohrožení. Kartu dostal těsně před koncem, bylo to po vystřídání čtyř hráčů a jeho přesunu na kraj.

  78. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Edenjejenjeden     před 3 lety 10.04.2022 23:50 |  
    11 0

    Tak po poněkud "dietním" prvním poločase , kdy bylo vidět , že spousta hráčů nemá zápasový rytmus , přišlo ve druhé půli výrazné zlepšení . Mužstvo Pardubic možná trochu naivně , leč velmi sympaticky , otevřelo hru a po druhém golu Provoda bylo hotovo . Nádherná akce a Fila , hlavně ve druhé půli hrál velmi dobře . Králem zápasu byl samozřejmě Provod , ale hned za ním Aleš Mandous . Jen snad na Bahovi je vidět , že by si možná potřeboval trochu orazit ....

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      pcitron     před 3 lety 11.04.2022 01:53 |  
      3 0

      Na Filu jsem ve druhém poločase zaměřil. Patička samozřejmě perfektní, ale pohybově mě přijde pomalejší, některé dobíhání soupeřů vypustil. Pohybem mě připomíná Samka, který nějak zmizel ze scény.
      Celkově však paráda, uhodl jsem poločasový i konečný výsledek, akorát Standa mě trochu tipovačku pokazil, Inu, gól za SKS už asi nedá:-)

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        mig52     před 3 lety 11.04.2022 02:42 |  
        4 10

        Jestli jsi vsadil na Standu, tak si asi žil dva roky na Marsu. :))))

  79. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Mimoň     před 3 lety 11.04.2022 00:14 |  
    14 0

    Kdyby člověk věděl v prosinci 2017 co nás s Jindrou všechno čeká za neuvěřitelný čas...a pořád a pořád si udržujeme vysokou výkonnost i přes pravidelné odchody výjimečných hráčů...toto slávistické období je opravdu mimořádné a výjimečné. Mrzí mě, že byla částečně zakalená covidem, tato doba. Ale Jindrovi a spol a Slavii to už nikdo neodpáře. Na druhou stranu, třeba ty covidové-mrzuté měsíce Jindru ve Slavií udrží díky tomu ještě o fous déle. Kdyby nedejbože Jindra odcházel, tak si absolutně nedokážu představit koho jiného za něj. Snad jen ten Hoftych typově podobný. Ale na Jindru nemá nikdo. Pořád doufám, že když odejde Jindra tak tu zůstane další skvělý muž-Köstl, ale ta trojka Houštecký, Trpiš a Köstl se asi nebude chtít rozejít od sebe. Takže nezbývá než doufat, že tyto suverénně nejlepší české trenéry udržíme ještě nějakou tu sezónu. Když by Jindra odcházel tak ho pustit jedině do zahraničí. Hlavně ne proboha repre, fanoušci nevděční a nároční, pár zápasů do roka. Tohle absolutně ne. Modlím se, aby to tam Šilhavý ještě chvíli vydržel. Kdo by to vzal po Šilhavém? Nikdo mě teď nenapadá. Vrba je už z toho taky vyléčen... vsadím se, že by se Deník Sport zase hodně snažil, jako tenkrát s Vrbou...

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Mimoň     před 3 lety 11.04.2022 00:24 |  
      13 0

      Zkrátka když by Jindra odešel, tak jedině ven! Jinak by to vůbec nemělo smysl. Ať si Sport kecá co chce....Jindra potřebuje denodenni kontakt, repre by ho profesně zdržela, Vrbovi to v kariéře taky nepomohlo, řekl bych, že šel od té doby dolů. A tu mediální sračku po Euru 2016, jak za vše mohl jen Vrba si pamatuju doteď. Repre je nevděčná štace...
      My prostě potřebujeme, aby se ukázala taky konečně nějaká nová, úspěšná trenérská tvář. Aby toho užitečného troubu nemusel u repre dělat Jindra...to by mi ho fakt bylo líto. Někde v hloubi mysli mám takové nepříjemné tušení, že dny Šilhavého u repre se krátí. Za mě je to přitom ideální trenér. Ano dělá chyby, ale repre kluci pod ním ty opravdu důležité zápasy hrají s nasazením a relativně i úspěšně. Ve srovnání s Jarolímem a vlastně i Vrbou je Šilhavý ten lepší u repre...


      Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 00:29) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      mig52     před 3 lety 11.04.2022 02:32 |  
      3 7

      Jediný možný nástupce je Harvey! Pokud by, též píšu nedejbože, JiT odcházel, bral by s sebou celý realizační tým, tedy i Ko"stla.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 02:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      necich     před 3 lety 11.04.2022 06:30 |  
      5 2

      Jebat repre..

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Marty2     před 3 lety 11.04.2022 07:48 |  
      2 1

      Kdyby k tomu došlo, tak si umím představit, že se Köstl trhne a zůstane ve Slávce. Přecejen by měl mít ambice na prvního kouče a kde jinde a kdy jindy?


      Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 07:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      mis3     před 3 lety 11.04.2022 09:05 |  
      3 2

      Na místo Jidry se teď roztrénovává Hyský ve Vlašimi. Doporučuji sledovat!

  80. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Harvey     před 3 lety 11.04.2022 01:54 |  
    9 0

    Asi nejhorší věc, která na tiskovce zazněla je, že Sor dneska nebyl šetřen, nýbrž nenastoupil ze zdravotních důvodů. Tak trochu si bez něj ten čtvrtek nedokážu představit, tak snad bude ready.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 03:31 |  
      4 0

      A druhý je Holeš, taktéž zdravotní problémy a je pro nás klířový hráč jako Jirka, ale pevně věřím, že oba ve čtvrtek nastoupí.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Miklos     před 3 lety 11.04.2022 07:02 |  
      12 0

      To může být i taktické mlžení. Nepomatuju si, že by Sor měl problémy a proti Parsubicím se stejne typologicky nehodil.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      pehacko     před 3 lety 11.04.2022 07:08 |  
      0 0

      U obou rikal Kostl, ze je jejich start dost ohroženy. Ze maji rupturu svalu… takze to neni moc optimistické.

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        Miklos     před 3 lety 11.04.2022 07:30 |  
        2 0

        Doufám, že to je nějaký hoax. Protože to by byla mega ztráta!

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          pehacko     před 3 lety 11.04.2022 07:35 |  
          0 0

          Rikal to v tv rozhovoru… ze je oba ceka jeste vysetreni, ale ze jejich start je krajně nepravděpodobný

          • Re: Slavia - Pardubice 4:0

            Miklos     před 3 lety 11.04.2022 07:38 |  
            1 0

            To by znamenalo 3 až 6 týdnu mimo :( nebo i déle podle průběhu léčby.

  81. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    mig52     před 3 lety 11.04.2022 02:25 |  
    3 3

    Nečetl jsem vše, tak omluva, pokud opakuju. Svět je zase stran naší suchohajzlový ligy v pořádku. Ať to tak zůstane.

  82. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    SirCohen     před 3 lety 11.04.2022 09:06 |  
    10 5

    Já už ani nevím co bych dělal, kdyby Standa to sólo náhodou proměnil. Byl jsem absolutně v klidu, když šel na Letáčka a kdyby se nějak ukopl a vsítil, asi bych i zapomněl zařvat :D

    Nicméně zápas super, atmosféra mi přišla místy vlažnější, zejména se moc nechytají pokřiky "Zaglebie Sosnowiec", "ACAB" a "Pusťte fanoušky...". Tyhle interní ultrasácký věci zjevně většinu fanoušků už unavují.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      pcitron     před 3 lety 11.04.2022 09:29 |  
      12 0

      Krasoň by si měl uvědomit, že na pokřik "Co je!" má copyright jiný tým... Řval to tam včera jak smyslů zbavený. Pozitivem je, že valná část TS při těchto heslech ostentativně mlčí.

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        SirCohen     před 3 lety 11.04.2022 10:06 |  
        2 0

        Já teda mlčel úplně normálně, navíc jsem vůbec nerozuměl tomu třetímu týpkovi, kterej říkal proč se bude řvát to acab a pusťte fanoušky.

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          pf     před 3 lety 11.04.2022 10:15 |  
          3 0

          Já jsem se musel smát, když tam začátkem druhého poločasu byli dokonce ve třech. Už to připomínalo scénku z Cimrmana a důvtipnou otázku, zda nejsou dva speakeři málo? :)

          • Re: Slavia - Pardubice 4:0

            SirCohen     před 3 lety 11.04.2022 10:22 |  
            3 0

            jo, bylo tam včera figur jak na orloji :)

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        wimpy     před 3 lety 11.04.2022 10:26 |  
        1 0

        V osmdesátkách ho řvali všichni, fakt, že to pak použili ve filmu o říši zla z toho ještě nedělá copyright. :-)

        Jo a ještě dodám, že Krasoňovi nebylo rozumět skoro nic. Byl to rozdíl proti Dejvovi a jeho maximálně dvouslovné slovní zásobě.


        Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 10:28) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          SirCohen     před 3 lety 11.04.2022 10:51 |  
          1 0

          Krasoňův problém je ten, že i když řve, tak je děsně potichu, taky mám problém mu rozumět. Dejv má hlas o dost zvučnější.

          • Re: Slavia - Pardubice 4:0

            wimpy     před 3 lety 11.04.2022 11:42 |  
            12 0

            Já mu včera rozuměl jen, že můžu jít na východ. Což je v této turbulentní době kontroverzní návrh. :-)

            • Re: Slavia - Pardubice 4:0

              Ondráš     před 3 lety 11.04.2022 12:22 |  
              7 0

              Já už jsem na tohle starej..aby tam na mě nějaký vystříhaný klauni řvali, že budeme dělat paci pac. Takže na východ jsem sice neemigroval, ale pohoda na jihu to jistí:)

              • Re: Slavia - Pardubice 4:0

                SirCohen     před 3 lety 11.04.2022 12:42 |  
                3 0

                To je přirozený vývoj, já už taky zvažuju, jestli by mi v jiném sektoru nebylo líp. Někoho to potká dřív, někoho to nepřestává bavit ani na stará kolena.

                • Re: Slavia - Pardubice 4:0

                  Ondráš     před 3 lety 11.04.2022 13:32 |  
                  5 0

                  Já radši, když je to přirozenější, živelnější a můžu při tom i čumět na fotbal:D Na tyhle vojenský přehlídky (všichni v černém, všichni ruce a plnit rozkazy) jsem nikdy moc nebyl..prostě konzerva:)

                  • Re: Slavia - Pardubice 4:0

                    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 13:47 |  
                    7 0

                    Sice na Sever nechodím, ale tu černou barvu nepobírám. Ani v Edenu, ani třeba při derby. Říkáme, že máme ty nejkrásnější barvy - a pak na sebe lidi narvou černou. :/

                    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

                      Martin 58     před 3 lety 11.04.2022 16:47 |  
                      3 0

                      Černá barva na Slavii je takovej úlet, že pro ni snad nelze najít jediné ospravedlňující vysvětlení. Možná nejsem do historie Slavie tak zasvěcen, takže budu rád, pokud mně to někdo dá do souvislostí.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      Do_it     před 3 lety 11.04.2022 10:48 |  
      4 0

      me rozesmava poutacky "ruce ruce ruce", uz zbyva maly krucek k "vsichni ruce nahoru!"

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 11:42 |  
      13 0

      Malé doplnění: kdysi byl celý Eden ověšený všemi možnými vlajkami, hlavně různými OP. Pak si prý nějací kašpaři uzurpovali právo rozhodovat o tom, co se vůbec smí vyvěsit a výsledek byl včera ten, že Eden je většinou jen šedivý a vlajek prostý. Nad každým vchodem do sektorů - nic, v obloucích stadionu (místa pro invalidy) - nic...

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        SirCohen     před 3 lety 11.04.2022 12:45 |  
        2 0

        Viděl jsem včera asi 3 nebo 4, je jich opravdu málo.

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 17:04 |  
          8 0

          Myslím, že členy těch OP, kteří fandí Slavii 20-30-40 let a dělajií v místech svého bydliště spoustu užitečné práce, se prostě nechtějí dohadovat s nějakými sedmnácti- osmnáctiletými idioty. A jak tady už padlo, tihle mladí slavisti z leknutí se najednou sami pasují na ty nejvěrnější a myslí si, že Slavia je jen jejich. Smutné... Snad nám časem nebudou zakazovat šály a dresy...


          Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 17:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        pethead (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 16:59 |  
        1 0

        Pardon, omylem jsem příspěvek zduplikoval...

        ---------------

        Byl jsem včera přímým svědkem, jak do 103 naběhla skupinka 6–7 mladíků z TS a chtěli sundat vlajku na "mantinelu". Přišel k nim její majitel (cca 50–60letý), chvilku mu něco vysvětlovali, on ji pak sundal a oni odešli s tím, že musí na další... Přiznávám, že se nechovali vyloženě agresivně, ale neskutečně mě tahle "novinka" vytáčí. A ještě víc mě vytáčí, že pět řad nad nimi to celé sledoval Martin Benda s velkým nápisem SLO na zádech mikiny. Neudělal ani Ň, jen po jejich odchodu někomu volal...

        Stadion vypadá bez všech těch vlajek "prázdně", "smutně", jakoby "bez tradice". :( Je mi to líto, štve mě to a jsem krůček od toho, abych přestal TS přispívat...


        Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 17:00) . Zobrazit původní komentář

  83. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    rak (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 09:20 |  
    12 1

    Včera tedy víceméně v pohodě, dalo se na to koukat. Širší kádr se ukazuje jako velmi potřebný. Výborný Provod, ale i Jurásek, vůbec ne špatný Fila. Nemůžeme čekat, že k nám přijedou ligová mužstva hrát otevřený fotbal. Přesto se Pardubice celý zápas snažily hrát fotbal a přes kritiku ligy, nejsou v tom v lize jediné. Skoro by mě mrzelo, kdyby spadly, když navíc budou mít nový stadion. Doufám, že níž spadne Karviná, ale nevadilo by mně to ani u Peltonce. Tam bych to jen nepřál Radovi. Jinak fanoušci tam moc nechodí, terén tradičně špatný, v Evropě většinou vyhoří a v regionu stačí jeden silný tým a to Liberec. Teď mám trochu obavy ze zápasu na tamějším poli za týden.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      SirCohen     před 3 lety 11.04.2022 10:07 |  
      6 0

      To je to smutný, mužstva hrající fotbal spadnou a betonáři zůstanou, co víc, ještě se někteří perou o titul.

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      pf     před 3 lety 11.04.2022 10:30 |  
      17 1

      Mně by teda nechyběl Peltonec ani trochu, dokonce bych to přál i plukovníkovi. Jeho buranské eskapády patří někam na vesnici, začínám na to být alergický.

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        bramburek (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 11:14 |  
        5 1

        To jsem přesně říkal včera Wimpymu na stadionu… že mám radši emoční trenéry, než nějaký salámisty, ale zas vocaď pocaď, protože co předvádí tenhle exot Rada kolo co kolo (včera zas dostal žlutou) za divadlo, úlety, a různý extempore, to je delší dobu těžce za hranou… stává se z něj už jen obyčejnej kašpar…

        • Re: Slavia - Pardubice 4:0

          pf     před 3 lety 11.04.2022 12:02 |  
          5 0

          On asi tuší, že končí, tak se cítí uraženě a urval se ze řetězu. Už představuje jen tragikomickou figurku, jeho buranské chování už působí nesnesitelně a patří leda tak někam do svěceného estrády. Přál bych mu, aby se loučil sestupem.

  84. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    benny231     před 3 lety 11.04.2022 09:48 |  
    14 1

    Dění ve světě v pořádku není.
    Ligová tabulka momentálně ano.

  85. Re: Slavia - Pardubice 4:0

    Snivec     před 3 lety 11.04.2022 10:31 |  
    11 0

    docela se chvali pardubice, ze hrali otevreny fotbal, ale ono to tak uplne nebylo
    od zacatku utkani opet souper v hlubokem bloku, my porad na mici, ale bylo to jalove
    pripominalo to Karvinou, my proste do bloku hrat neumime
    hrozne nam i fotbalu pomohla promenena penalta
    v druhe pulce s tim pardubice chteli neco udelat a otevreli hru, ale za stavu 0:0 by zustali v bloku
    kazdopadne pardubice zaslouzi pochvalu za odvahu v 2. pulce
    jinak pohodova vyhra a v tabulce poradi takove, jake ma byt

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 11:02 |  
      4 0

      Přesně tak… celá první půle až do penalty to bylo od Pardubic jen hluboký posouvání v bloku, za půlkou byli snad 2x… v druhý půli to jednak malinko otevřeli, ale hlavně byli postupně už vyšťavený, a nestíhali se vracet za míč už v tolika lidech a agresivně a rychle dostupovat naše hráče jako v první půli, takže jsme tam měli čím dál víc prostoru… ono je strašně náročný tohle vydržet hrát celej zápas v takový intenzitě…

      V tom je naše výhoda, že si vybíráme fyzicky a běžecky nabušený hráče… Feyenoord hrál teď v neděli opět v totožný sestavě, ještě cestoval ven, teď cestuje ven do Prahy… my budem mít prakticky všechny hráče odpočatý, v tom vidim naší výhodu, že bysme je mohli v druhý půli, i v případným prodloužení, přehrávat a strhnout to na naší stranu… oni maj dobrý začátky, pak už to nasazený tempo a intenzitu taky nevydržej… když bude moct hrát Holeš a Sor, tak věřím v postup…

    • Re: Slavia - Pardubice 4:0

      rak (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 12:51 |  
      7 0

      Nemůžeme být naivní a myslet si, že k nám přijedou týmy ze spodku tabulky hrát otevřený fotbal. To nedělají snad nikde. My jsme taky na Barceloně hráli v bloku a hlavně bránili. Musíme se naučit proti zavřené obraně hrát. To také ale nemá rád nikdo. Tam se pak má nejvíc projevit rozdíl v kvalitě hráčů. Hrát na brejky umí kdekdo, stačí mít rychlé hráče. Pardubice ale nehrály nijak extrémně tvrdě či až zákeřně, jako někteří jiní. Myslím, že patří k fotbalovějším týmům, jako třeba i Budějice, Hradec, možná Slovácko, i když tam o tom občas pochybuji.

      • Re: Slavia - Pardubice 4:0

        Martin 58     před 3 lety 11.04.2022 16:37 |  
        9 0

        V Barceloně jsme měli velmi odvážnou taktiku. Na rozdíl od zaparkovaného bloku někde u vlastního vápna jsme extrémně "zúžili" aktivní plochu hřiště povytažením obrany o dobrých 20 m dál a hráli dokonce jeden na jednoho. Kupodivu s tím Barcelona měla dost velké problémy. Rozhodně se nedá říct, že by to byla pasivní obrana, která je proti nám v lize běžně praktikována.

  86. .

    japhy     před 3 lety 11.04.2022 10:47 |  
    12 8

    Nejhorší asi Plavšič, nějak mu to nesedlo. Po přesunu na LB se zvednul, ale zase moc nebránil :)
    Hromada mě několikrát překvapil svojí technikou, nevím, proč ji tak dlouho schovával.
    Provod se nám extrémně hodí do finiše, takovýho dalšího záložníka prostě nemáme, paráda!
    Fila v pohodě, jestli jsem byl ale z někoho nadšenej, tak z Juráska. Čekám od něj sílu, rychlost a centry, to všechno jsem dostal, ale překvapila mě jeho nenucená práce s míčem nápadně připomínajíce Oscara. A vůbec si to dával na pohodu celej zápas. Obrovský potenciál.
    Nu, přátelé, a závěrečná taškařice Teclíka s Traorém byla taková sezona v kostce. Dobrej náběh, rychlost, samozřejmě negól po nájezdu a následná pobídka kolegovi. Traoré, kterej na starý kolena prožívá asi nejlepší sezonu u nás (min. bodově), a jenž je zároveň o parník naším nejproduktivnějším střeďákem. Když teda vynecháme Stancia.
    Jo, a Mandous musí ve čvrtek na plac. Sice je Kolář nohama pořád nedostižnej, ale jen to nestačí.

  87. Vlajky

    pethead (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 16:59 |  
    29 0

    Byl jsem včera přímým svědkem, jak do 103 naběhla skupinka 6–7 mladíků z TS a chtěli sundat vlajku na "mantinelu". Přišel k nim její majitel (cca 50–60letý), chvilku mu něco vysvětlovali, on ji pak sundal a oni odešli s tím, že musí na další... Přiznávám, že se nechovali vyloženě agresivně, ale neskutečně mě tahle "novinka" vytáčí. A ještě víc mě vytáčí, že pět řad nad nimi to celé sledoval Martin Benda s velkým nápisem SLO na zádech mikiny. Neudělal ani Ň, jen po jejich odchodu někomu volal...

    Stadion vypadá bez všech těch vlajek "prázdně", "smutně", jakoby "bez tradice". :( Je mi to líto, štve mě to a jsem krůček od toho, abych přestal TS přispívat...

    • Re: Vlajky

      sasky     před 3 lety 11.04.2022 17:53 |  
      3 0

      A co to je za novoty s těmi vlajkami?

        • Re: Vlajky

          žbl68     před 3 lety 11.04.2022 20:01 |  
          3 1

          zhovadilost ...

          • Re: Vlajky

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 20:58 |  
            3 0

            Zhovadilost je ono vyjádření OP, nebo věci v Edenu, ke kterým se vyjadřují?

            • Re: Vlajky

              žbl68     před 3 lety 12.04.2022 11:09 |  
              2 1

              zhovadilost je "tzv. ochrana vlajek" ... proč mi má někdo , kdo není majitel klubu , určovat jestli smím nebo nesmím vyvěsit vlajku? trochu to vypada jako kdysi Lidové Milice ... :-( Trestná komanda je odstranující bych fakt chtěl někdyx osobně potkt ...
              a nebo řádné vysvětlení - co, kdo, kde, kvuli čemu, proč a jak ... - vyjádření OP je o ničem - ale jeto jen můj názor ... :-) takže čekám ...


              Komentář byl uživatelem upraven (12.04.2022 11:15) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Vlajky

              žbl68     před 3 lety 12.04.2022 11:18 |  
              1 1

              píšu jak tatar .... resume - hrubý nesouhlas s odebíráním a určováním míst kde lze pověsit vlajku .... v kostce souhlas s OP s tím,že mám mít vlajku na dosah - pokud možno

        • Re: Vlajky

          sasky     před 3 lety 12.04.2022 08:33 |  
          12 0

          Děkuji, to jsem nevěděl. Nicméně tedy k samozvaným ochráncům vlajek. Takže kvůli vašemu strachu z toho, že někdo občas o nějakou vlajku přijde, všechny vlajky hezky schováme doma ve skříních? Jste trapní. Kde je nějaká hrdost na klub, podpora a věci s tím spojené. Tohle přizdisráčství nikdy nikam nevedlo. Nehledě na to, že vy jste ta příčina, proč se mezi kluby vlajky, šály a další symboly kradou. Vy a vaše směšné chuligánské bitky, abyste si dokázali jací jste hrdinové. Pro mě je každý, kdo krade jiným vlajky, dresy, šály, je schopen se kvůli fotbalu rvát a dělat bordel, akorát dítě a pitomec. Tím spíš, když buzeruje svoje fanoušky. Běžte se vycpat. TS uznávám za spoustu věcí - býval nejlepší support v republice, chorea jsou skvělá. Ale support velmi upadá a osobujete si právo schovávat klubové symboly jiným fanouškům. Trošku vám ta sláva stoupá do hlavy a je to s vámi čím dál horší.

    • Re: Vlajky

      Martin 58     před 3 lety 11.04.2022 19:25 |  
      16 0

      Tak na co ty vlajky vlastně jsou? Aby s na ní člověk díval u sebe v obýváku na zdi? Téhle kultuře pojištění proti ukradení nevyvěšením já osobně nerozumím. Nerozumím ani tomu, proč bych se měl řídit jakýmisi nepsanými pravidly, když nikoho neobtěžuju ani nikomu nezacláním ve výhledu.

      • Re: Vlajky

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 11.04.2022 20:57 |  
        9 0

        Nepsaná pravidla, která si určuje jakási sekta z TS. A ta pravidla mají jeden jediný bod: pravda je to, co říkáme a chceme my z TS. Koukej držet hubu nebo přes ní dostaneš. A je úplně jedno, že jsi slavista, jelikož my jsme slavisti mnohem větší!

        • Re: Vlajky

          žbl68     před 3 lety 12.04.2022 11:14 |  
          4 1

          vypichnul bych jedno slovo - sekta ... kastování, dělení, rozdělování fans , ploty ... co příjde dál ? fanoušci mohou být jen neobrýlení praváci s botou č. max. 38, vlasy min. 10cm dlouhými čipem na pravém varl..... a saluitující předem odsouhlaseným pozdravem ?
          trochu mi to zavání tím co se vyskytuje "v kotli" radobyfans u rudých .... hrubá síla bez přemýšlení ... ještě že se v Edenu nehajluje ... :-(
          a ted jsem zvědavej :-D

          • Re: Vlajky

            žbl68     před 3 lety 13.04.2022 11:02 |  
            1 2

            koukám sektář se vyrojil i zde :-D nj ono se bez protiargumentů hodně blbě diskutuje , že "soudruzi" ... :-P anonymní net , toť ráj pro různé emeritní členy obludária :-DDD

    • Re: Vlajky

      obiwan     před 3 lety 11.04.2022 19:39 |  
      21 0

      Za mě je to naprosto zrůdný...nakonec z nás bude černá masa, která bude na povel skandovat, tleskat a zpívat? Naše barvy jsou červená a bílá! Vím, že je to přitažený za vlasy, ale je to takový náckovský princip...za mě ani korunu pro TS...

      • Re: Vlajky

        pehacko     před 3 lety 11.04.2022 20:57 |  
        13 0

        At jde tahle nackovska cast ts tam kam patri! Na toaletnou a prestanou šikanovat slusne fandy… je neslýchané co si tyhle smejdi dovoluji

        • Re: Vlajky

          Ondráš     před 3 lety 12.04.2022 08:42 |  
          2 0

          Nechť vlajky vlají!

          • Re: Vlajky

            pehacko     před 3 lety 12.04.2022 10:02 |  
            1 1

            Zakazovat nam vlajku si nenechame! Kostelni vlajka nesmi stat v rohu!

            • Re: Vlajky

              žbl68     před 3 lety 12.04.2022 11:14 |  
              1 1

              pověste ho vejš (ji) :-)

    • Re: Vlajky

      japoko     před 3 lety 13.04.2022 16:00 |  
      3 1

      Slavia není TS, TS není Slávia!