Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 21. kolo

Po nepovedeném vstupu do jara se Slavia vzmátořila a připsala si cennou výhru na hřišti čtvrtého Slovácka.

Nebylo nic příjemného jet na půdu houževnatého a kvalitního Slovácka po dvou vyloženě nepovedených zápasech. Trenér Trpišovský ale vsadil na správnou taktickou variantu v případě, kdy se nedaří - začít odzadu. Zvláště proti Spartě jsme měli v obraně chaos, takže zaměření se na správnou organizaci před vlastní brankou bylo logickým tahem, zvlášť když chyběli Kačaraba, Plavšič a Oscar. O dlouhodobých marodech Kúdelovi s Hovorkou ani nemluvě. Vzhledem k debutu mladého Juráska pak bylo pochopitelné i zatažení Holeše před postavením méně zkušeného novice Talovjerova. Defenzivnější vedení zápasu pak mělo být pobídkou i pro naše dosud marné útočné snažení - ze zataženější obrany se snáze chodí do brejků a z těch se zase snáze střílejí branky než při hře proti zataženému soupeři.

Sestava, včetně kapitána Tecla v útoku, i herní plán byly jednoznačně správně zvoleny, což potvrdil i samotný průběh zápasu. Slovácko vsadilo na tradičně soubojovou hru, navíc ani nebyl pokropen trávník, což považuji za ostudu a zbabělost domácích, kteří tak bojovali proti pěknému fotbalu všemi prostředky. Rozebírat v takových podmínkách konsolidovaného soupeře v jeho vápně by bylo velmi náročné, možná až nad síly Slavie v současném rozpoložení. Pragmatické řešení se vyplatilo a v nepříliš pohledném zápase se přeci jen projevila větší kvalita Slavie. Hrálo se v podstatě bez šancí, mírně lepší Slavia ale nakonec po zásluze zvítězila po jediné krásné akci v zápase, kdy zvládla kombinaci až do prázdné branky.

Ač se jistě najdou někteří fanoušci, kteří nedělní výkon Slavie hodnotí jako nepříliš líbivý a nedostatečný současné kvalitě, tak já ho naopak cením. Taktika byla v současné chvíli a proti tomuto soupeři správně zvolena a vedla k zaslouženým 3 bodům z horké půdy, kde dostala Sparta 4:0 a Plzeň dotlačili k vítězství jen velmi podivné jednostranné verdikty rozhodčích. My jsme na Slovácku postavili základní kámen, který možná není hezký na pohled, je ale nezbytně nutný k výstavbě dalších schodů, které snad povedou až do patra s titulem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - Díky výborné práci obrany neměl mnoho práce. Když už nemusel chytat střely, tak si dobře vybíhal pro centry. V závěru pak dokázal vytěsnit dalekonosnou dělovku.

Alexander Bah - 6 - Větší příklon k obranné práci pomohl i Bahovi, který zatím po covidu není v optimální formě. Takto odvedl dozadu uspokojivý výkon, který navíc podpořil plusovou asistencí na gól. Jinak ale na můj vkus centroval až příliš nepřesně.

Aiham Ousou - 6 - Minulé zápasy se tak moc snažil o nadstavbu, až si nebyl schopen pohlídat ani základní úkoly stopera. Teď to bylo jinak a bylo to ku prospěchu věci. Ousou bránil nadstandardně a to pro něj musí být vždy základ. Lepší šestka.

Tomáš Holeš - 7 - Jeho stažení na stopera bylo velmi dobrým krokem. Holeš nejenže sám dobře zahrál, ale zvládl i roli šéfa a organizátora naší obrany, která se rozpadla a naprosto vyhořela v minulém zápase. I jemu osobně to navíc sedlo více než dosavadní dva duely v záloze, kde byl málo viditelný, ač by měl patřit k tahounům. Tím tentokrát na stoperu byl. Snad mu to pomůže i k lepším výkonům na jeho obvyklém postu.

David Jurásek - 6 - Po přestupu byl hned hozen do vody a obstál. Typologicky se mi líbil. Poctivý a fyzicky nadstandardní hráč, který je kromě poctivé obrany schopen i dobře podpořit útok. Na první pohled podobný typ jako Coufal či Bořil. Snad bude tuto charakteristiku nadále naplňovat. Na Slovácku měl jen dva slabší momenty. Jednou v první půli, kdy za něj zaskakoval Olayinka a on naopak nepokryl beka, který nebezpečně centroval do vápna. To je ale samozřejmě otázka souhry, kterou Jurásek teprve získá. Škoda pak i žluté karty, kvůli které má stopku na další zápas. Takticky to ale byl správný zákrok, když už mu soupeř unikal.

Ivan Schranz - 5 - Pro ofenzivní hráče to byl těžký zápas, kdy se prosazovali jen velmi obtížně. Schranzovým nejlepším momentem byla výborná přihrávka na Baha, který následně nahrál před prázdnou branku na gól Lingrovi. Jinak Ivan moc viditelný nebyl. Zhruba před 70. minutou v náznaku šance pálil z úhlu mimo. V závěru pak zbytečně simuloval, i když k ničemu významnému nedošlo.

Jakub Hromada - 6 - Při stažení Holeše na stopera byl logickou variantou na post defenzivního záložníka. Soubojový ráz utkání mu vyhovoval a byl v něm platný. I se dostal k zakončení, ovšem bez většího efektu. Celkově ale od Hromady nadprůměrný výkon.

Petr Ševčík - 5 - Na rozdíl od Hromady tyhle soubojové zápasy pro Ševčíka nejsou ideální. I tak se Petr snažil a odvedl alespoň průměrný výkon, za který ho těžko více chválit nebo hanit.

Ondřej Lingr - 7 - Ani Lingr herně nevyčníval, nicméně se zaskvěl u dvou důležitých okamžiků. Nejdříve skvěle a přesně zasáhl ve vápně, když už se soupeř dral do šance. Těsně před půlí pak zápas brankou rozhodl. Situace to byla jistě lehká, je ale třeba ocenit náběh a výběr místa.

Peter Olayinka - 6 - Dopředu nic světoborného nepředvedl, nicméně tentokrát byl velmi dobrý dozadu. Dokázal odhlavičkovat několik standardních situací, kdy nám zvláště v závěru zachránil výhru. Musí se odrazit od toho, že je především výborně atleticky vybaveným pracantem, nikoliv hvězdou se skvělou technikou či neotřelým zakončením.

Stanislav Tecl - 5 - Velmi diskutované jméno, v tomto případě ale jeho nasazení chápu a hájím. Potřebovali jsme lídra, ke kterému má ze zdravých hráčů Tecl nejblíž, a vzhledem k taktice i brejkového útočníka. Standa zápas odjezdil od začátku do konce a spoluhráčům dělal potřebný servis. Za to si průměrnou známku zaslouží. Druhou stranou mince je, že se do šance nedostal a když ji mohl v závěru při brejku připravit, tak přihrával nepřesně. Takže jeho nasazení v neděli za mě ok a své si odvedl, kdyby měl ale hrát více, tak by to byl oproti Kuchtovi kvalitativní sešup. Kuchta pracoval stejně a navíc byl na rozdíl od Tecla i velmi produktivní. Já osobně pochybuji, že lze plnit vysoké cíle s útočníkem, který nedělá body.

Ibrahim Traoré a Maksym Talovjerov nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

21. kolo - Neděle 13. 02. 2022 15:00

Fortuna liga, 2021/2022
0 - 1
0 - 1
1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

43. Ondřej Lingr

Komentáře (29)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    žbl68     před 3 lety 15.02.2022 15:01 |  
    4 0

    Jurásek - 7 ...

  2. diskuse

    Myšák     před 3 lety 15.02.2022 15:49 |  
    8 0

    Kásně to Alanor napsal,akorát bych dal Juráskovi 7 ! Hromada podle mne nejlepší výkon,co je ve Slavii. V Turecku budou měnit trenéra,třeba by nám to trochu mohlo pomoci,ale já věřím,že i tak je uděláme ! HRRRR NA TURKA !!!!!!

    • Re: diskuse

      žbl68     před 3 lety 15.02.2022 17:17 |  
      0 0

      souhlas s Hromadou ...

    • Re: diskuse

      o-cab     před 3 lety 15.02.2022 23:19 |  
      1 0

      presne to jdu psat, Hromada byl vyborny a nemel by mit horsi znamku nez Lingr za doklepnuti balonu do prazdny brany

  3. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 15.02.2022 16:14 |  
    14 4

    Zdravím Vás všechny ze Šumavy a už po dobré dopolední kávě jsem pročetl hodnocení přítele Alanora včetně známkování hráčů.
    S hodnocením vcelku souhlasím a to i včetně způsobu, jakým jsme do tohoto zápasu šli.
    Po dvou prohrách, kdy jsme hráli jalově a nebyli jsme schopni najít svůj styl hry, to bylo asi jediné možné řešení.
    Postavili jsme to na obranném stylu a na Slovácko jsme si prostě počkali a nedovolili jsme mu jejich hru.
    Ano, bylo to účelové, ale hlavně jsme získali všechny tři body, dokázali jsme už bojovat a pomáhat si mezi sebou.
    Uznávám, že to nebyl žádný super "špíl" a jak řekl sám trenér, nebyla to žádná fotbalová hitparáda.
    Snad to bude mít i to další posun.
    Tím je získávání sebedůvěry ve vlastní schopnosti a také, a to je neméně důležité, že se kluci semknou a další zápas doufám zase poponesou o kousek výš v herní kvalitě.
    Co se týče samotných výkonů tak to vidím za sebe takto.
    Obrana včele s Holešem a Mandousem odehrála svůj part dobře.
    Měl jsem trochu "bobky" z formy Ousoua, ale tentokrát to bylo od něho úplně něco jiného a to je dobře.
    Bah se tentokrát věnoval své hře a byl platný a na druhé straně Jurásek byl také dobrý. Škoda té ŽK, ale teď víme, že bude Jurásek dobrou alternativou. Je přeci jen vyšší a levák, jen tak dál.
    V záloze se asi nejvíc dařilo Hromadovi a opravdu pomohl svým výkonem.
    Jak správně poznamenal Alanor, Ševčíkovi a Schranzovi to tolik nesedlo, ale pořád věřím, že se rozehrají a budou platnější.
    Olayinka byl tentokrát víc znát dozadu a poctivě ubojoval několik hlaviček a vracel se daleko kvalitněji než v derby.
    Největším bojovníkem byl asi Ondra Lingr a jeho gól nám moc pomohl.
    Standa Tecl bojoval, běhal a odevzdal se pro tým i jako kapitán. Ovšem, asi to nebude ten pravý útočník do dalších zápasů. Několikrát mohl rozehrát balon při našich protiútocích, ale bohužel to zadrbal. Přesto bych asi souhlasil z části s trenérem Trpišovským, že i on pomohl svou bojovností týmu.
    Známky tak beru a souhlasím s nimi.
    Do příštího zápasu už bude moci být připraven Kačaraba, Oscar a uvidíme, zda se třeba už neobjeví i Lukáš Masopust.
    Pořád se po přípravě hledáme a bude to chtít víc trpělivosti, než jsme si mysleli.
    O to víc jsem rád, že jsme tento zápas na Slovácku odehráli s nulou vzadu a možná, že tato výhra bude mít v konečném důsledku větší význam, než se zdá.
    Tak uvidíme, jak zvládneme zápas s "Turkem".
    Tak jako Vy všichni i já držím klukům palce a budu doufat, že kousek po kousku se naše Slavia dostane do té herní pohody a kvality , jakou bychom si všichni určitě přáli.
    Budu za to moc rád.
    Sokrates55

  4. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.02.2022 18:10 |  
    2 5

    Zápas na hřišti těžkého soupeře takticky zvládnutý dobře, o tom žádná... Taktická bitva, šancí pomálu. Slovácko vystřelilo na naši branku jednou, my snad také jen jednou, možná dvakrát. No, myslím, že v tvých očích až příliš a moc účel světil prostředky. Všem bych snížil známku o jeden stupeň - přece jen průměrná známka 5,9 z tvé strany, s prominutím, neodpovídá úrovni zápasu a dá se (s přimhouřenýma očima) přijmout jen za to splnění taktických úkolů a hubené vítězství tam, odkud se body neodvážejí a nebudou odvážet lehce.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.02.2022 18:15) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Leksel     před 3 lety 15.02.2022 19:06 |  
    12 4

    Nazvat Standu brejkovým útočníkem je tedy smělý tvrzení, on toho spoustu naběhá a oběhá, ale rychlosti se mu už nedostává, což bylo i vidět v zápasu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Ragnarok     před 3 lety 15.02.2022 20:02 |  
      5 2

      Je brejkový, respektive byl. Třeba jeho gól za Plzen velmi silné Neapoli, byl fantasticky. Standa bohužel nabral kila a ta ho strašně limituji. Otevřete oči a podívejte se na něj.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Leksel     před 3 lety 15.02.2022 20:32 |  
        3 0

        To vůbec nerozporuju, já ale mluvím o současnosti.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    amon     před 3 lety 15.02.2022 21:28 |  
    3 2

    Za mě nejlepší Ousou. To co předvedl v derby bylo strašidelný a snad nejhorší výkon našeho obránce za dlouhé roky, ale na Slovácku byl bezchybný. Za jedna JiT, že ho podržel a druhá Aihamovi, že po takovém propadáku to na něm nebylo vůbec znát.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    lantsmit     před 3 lety 15.02.2022 21:55 |  
    2 7

    Souhlasím s hodnocením, akorát Standovi bych dal o stupeň vyšší známku. Jeho výkon byl v pořádku, akorát v závěru šel výrazně dolů. To má ale logické vysvětlení v tom, že se totálně vydal. Dokonce se mezi trenéry diskutovalo, že půjde dolů, ale nakonec prevladlo rozhodnutí nechat ho na place, aby "držel prapor až do samého konce". Jinak k Ousouovi, bezchybný rozhodně nebyl. Obecně měli stopeři ulehčenou práci, díky taktice, kterou jsme zvolili, ale Aiham opravdu výborně vystupoval a predskakoval, což je jeho velká dovednost. V prví půli se ale jednou pustil do tradičního fotbalového nesmyslu, kterej pak musel hasit faulem. Tyhle chyby dělá opakovaně v důsledku špatného vyhodnocení situace, kdy se velmi riskantně pouští do kliček nebo postupu nahoru v situacich, které k tomu nejsou vhodné, resp. je jejich provedení takové, že soupeř snadno míč vypichne a okamžitě jde do nebezpečného protiútoku. Je potřeba s ním v tomhle směru pracovat

  8. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    gazza     před 3 lety 15.02.2022 23:01 |  
    7 11

    Zápas hrozné úrovně.Naštěstí Slovácko je již delší dobu tragické.Známky jsou nadsazené.Speciélně u Baha a Olayinky..To máte velmi nízké nároky na známky 5- 6.Standa ?Vždyt neudržel pomalu míč a s přihrávkou měl problém na pět metrů. Lídr tenhle hodný chlapec ?! To si snad děláte kozy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      gazza     před 3 lety 15.02.2022 23:34 |  
      6 16

      Jinak po poslechnutí hovorů s Tvrdíkem z E toro lounge je mě na zvracení.Kauza Ondra Kůdela se hodí do koše .Pomalu se ještě omluvíme .V konečném výsledku to vypadá nakonec ,že je Ondra na vině.O Řehákovi se nemá cenu ani bavit.Žádně rasistické kecy nikdo neslyšel tzn. ,že Mosquera lhal!Navíc celý zápas provokoval. Místo trestu za křivé obvinění chce tenhle socan ,aby se Řehák omluvil?Zato ,že mu něco řekl ve španělštině?Ve fotbale se kolikrát pošle někdo někam .To je normallní.Emoce jedou.To se jako bude ustupovat před touhle protěžovanou menšinou až kde jako?Chce se chovat jako týmy v PL?To se tedy blíží doba ,kdy budeme před utkáním klečet ?O akademii mele stejné sračky od té doby co sem vlezl soudruh.Měl by si uvědomit ,že nebýt Zemana ,Nedvěda ,Jágra a dalších tak tu Číňan nikdy nebyl .Tím pádem i tenhle ukecanej socan,kterého si nepamatuji a nevzpomínám ,že by byl někdy dříve spojován se Slávií a nyní chce trestat Řeháka?Proč?!Je to soc. darebák. Nic víc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        wimpy     před 3 lety 16.02.2022 00:24 |  
        8 0

        Za jeho ředitelování bylo ČSA generálním sponzorem Slavie a často vysedával na Strahově ve VIPce. A tedy v našich barvách.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 3 lety 16.02.2022 08:50 |  
        5 2

        Na Tvrdíka nenadávej. Ať to s námi do budoucna dopadne jakkoliv, maká pro nás dost. Souhlasím s tebou, co píšeš o Řehákovi. Jakápak omluva. Je vidět, Že Tvrdík sedí hodně daleko od dění a neslyší co se z laviček úplně všech mužstev ozývá. Já jen doufám, že pokutu 40 tisíc, nebo kolik to bylo, budou od teď dostávat i činovníci ostatních mužstev. Takové debile, prase, čur... se ozývá z laviček snad při každém mači. Přeji hezký den všem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 16.02.2022 09:00 |  
          7 1

          A protože to dělají ostatní, budeme a můžeme to dělat taky! Asi tak jsi to myslel?
          Tvůj soused krade auta, ty můžeš taky, jo? A nechceme se posunout na jinou úroveň? Za sebe s JT hodně souhlasím - na hřišti se řekne leccos, ale lavičky by měly být jinde.


          Komentář byl uživatelem upraven (16.02.2022 09:11) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            lukas6novak     před 3 lety 16.02.2022 09:16 |  
            0 0

            Poslední větu bych podepsal ale to předtím je nesmysl. Protože já jsem s tou pokutou uplně v pohodě a ať jí klidně dostáváme do doby než se lavička začne chovat slušně, ale mělo by se všem měřit stejně a ne že se za stejnou věc budou trestat třeba jen 2 lidi z 10 ( je jedno z kterých klubů)

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 16.02.2022 09:31 |  
              4 0

              No jo, život není spravedlivej... Souhlasím s tebou, ale realita je holt jinde. A taky hádám, že Řehákovi hodně "ublížilo", že se nepřiznal a přestože bylo asi deset svědků, tvrdil něco jiného. Hergott, když už něco řekneš, tak jsi chlap a přiznáš to, ne? A ne, že budeš zatloukat a zatloukat a zatloukat, i když deset svědků říká něco jiného (to "zatloukat" uplatňuj jen doma před manželkou, ale ne před disciplinárkou).

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Karel13     před 3 lety 16.02.2022 09:57 |  
          5 0

          Pokud jsem Tvrdíka správně pochopil, tak nesepsul Řeháka primárně za to, že Mosquerovi nadával, ale že měnil výpovědi ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        lukas6novak     před 3 lety 16.02.2022 09:11 |  
        9 0

        Zrovna u toho Řeháka to je dvoustranný.1) jestliže tam rasismus nebyl tak má dostat trest i Mosquera za křivé obvinění + měl dostat trest za ukazování podplacení. 2) a teď k Řehákovi, koukni se kam se Slavia za posledních 5 let posunula. Velký progres v evropě a v top 10 týmech koeficientu mimo top 5 lig. investice do stadionu a jak se jeho zázemí mění k lepšímu. Progres v práci se sociálníma sítěma. Kroky které se udělali v mládeži + teď akademie. Ten tým se snáží dostat do pozice nadstandartního evropského klubu a krom těchto věcí co jsem napsal je potřeba se i chovat slušně a i chováním na lavičkách ukázat my jsme ty lepší a ne se tam chovat občas až jako burani

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        iwanowicz     před 3 lety 16.02.2022 10:23 |  
        8 0

        Mozna by bylo lepsi, jit se vyzvracet pred spanim na zachod do misy, misto sem do hodnoceni slavistu.

  9. Hodnocení slávistů 21. kolo

    Akuls     před 3 lety 16.02.2022 01:08 |  
    12 1

    Zlaté tři body!!! Zápas však měl slabou úroveň, hráli jsme ale disciplinovaně v defenzívě a tentokrát jsme konečně dali alespoň i jeden gól. Když jsem však přepnul na zápas P.L. Leicester vs. WHU, tak to byl úplně jiný sport. I Coufal vůbec nestačil rychlostí, technikou, poziční hrou a musel být v 2. poločase střídán.
    Útočník, který nedá gól, za celý zápas ani jednou nevystřelí, nepřihraje do šance, nevybojuje žádnou nebezpečnou standardku, nevyhraje žádný pořádný souboj a přesto je chválen, je docela rarita.
    A mimochodem, v zimních měsících je vodovodní řad pod trávníkem bez vody, hřiště tak nelze pomocí zavlažovacího systému kropit. Vzhledem k průběhu zápasu vadil suchý trávník mnohem víc Slovácku než Slavii, zbabělost bych tedy u domácích nehledal.

    • Re: Hodnocení slávistů 21. kolo

      Fačín     před 3 lety 16.02.2022 10:30 |  
      6 4

      "Útočník, který nedá gól, za celý zápas ani jednou nevystřelí, nepřihraje do šance, nevybojuje žádnou nebezpečnou standardku, nevyhraje žádný pořádný souboj a přesto je chválen, je docela rarita." -

      - tak tohle je úplně přesný, líp bych to asi ani neřekl.

    • Re: Hodnocení slávistů 21. kolo

      Myšák     před 3 lety 16.02.2022 10:37 |  
      2 0

      Ve WHU se něco děje,já tam vidím pokles formy celého mužstva. Je to můj nejoblíbenělší klub v PL.Pochopitelně v tom hrají hlavní roli naši kluci ! Coufal se zase chytne,to je borec.

    • Re: Hodnocení slávistů 21. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.02.2022 07:53 |  
      0 2

      Coufal technikou nevyčníval ani v české lize.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Marcelo10     před 3 lety 16.02.2022 09:14 |  
    2 1

    Já nesouhlasím jen s jednou známkou a to u Baha. Měl mít minimálně o stupeň nižší. Nedaří se mu, furt se rozčiluje a hrozně mě na něm vadí to jeho simulování. Chlap jak hora a válí se i při kontaktu o dres soupeře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Myšák     před 3 lety 16.02.2022 10:57 |  
      1 2

      Máš pravdu,já jsem si toho taky všiml,je můj oblíbenec,ale v poslední době se chová jako "rozmazlenej fakan".

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 16.02.2022 13:05 |  
        0 2

        Taky mi to vadí. Otázka - nemuže to mít vliv i v tom "zatrhnutém" přestupu do PL? Borec se cítí jako nedotnutelná hvězda - reálně na mne byla nabídka, tak musím být o parník lepší a do mne zajíždět nebudete?

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Barci     před 3 lety 16.02.2022 17:01 |  
          2 0

          Nebo se spíš bojí, že ho zde někdo zprasí a díky tomu se do té PL nepodívá.
          By mě zajímalo, zda je příslib přeestupu na léto, nebo až po kvalifikacích. Podle mě déle to nebude...i když s těmito výkony??