Výsledek je šokem, vždyť kurzy na výhru Slavie spadly dokonce až pod hranici 1,1. Karviná se ročníkem zatím vyloženě trápí a před zápasem měla za 19 zápasů pouhopouhých 5 bodů! O to větší ostudou je, že po něm jich rovnou polovinu uhrála právě se Slavií (na podzim jsme v Karviné remizovali 3:3). Když jsem tak zapřemýšlel, tak se dá říci, že jde o dosud nejhorší výsledek pod dlouhou vládou trenéra Trpišovského. Nepodařené zápasy samozřejmě byly, to ani jinak nejde, doma jsme ale s takovým outsiderem nikdy neprohráli.
Těžší zápas než v generálce s Baníkem jsem ale očekával. Proti slabým mužstvům body ztrácíme každý rok (loni jen 2 body se sestupujícím Brnem) a Paníkům "mužný" betonářský fotbal nám příliš nesvědčí. V kontextu, že taková ztráta není první a že slabých výkonů proti vyloženým outsiderům bylo ještě více, zamrzí, že trenérský tým není schopen nijak zareagovat a něco změnit. Naopak bezhlavě valíme proti "autobusu" pořád stejně hlavou proti zdi a světe div se, stále je to stejně špatné. Často sice takový zápas zvládneme a dotáhneme ho k utrápené výhře díky kvalitě našich hráčů, reakce trenérů ale chybí. Není v pořádku, abychom rok co rok pravidelně ztráceli body s "polodruholigovými" mančafty typu Brna či Karviné. Říct, co změnit, si netroufnu, ale reakce na tyto typy zápasů už je prostě třeba. Nabízí se třeba změna v rozestavení na 3-5-2, abychom měli ve hře více útočníků.
Dnes bylo ještě vše podtrženo špatným střídáním. Madsen nehrál zdaleka tak dobře jako v generálce, i tak ale patřil k lepším hráčům a i typologicky patří mezi kreativnější. Nasazení Masopusta na kraj bylo v pořádku a Lukáš nám pomohl, nicméně problém vznikl ve středu zálohy. Ševčík hrál alibisticky a okolo vápna a v něm byl nulový. Tradičně podprůměrný byl na křídle Schranz. Jeho neustálé nasazování na tuto pozici není dobrým tahem, zvlášť proti bránícímu soupeři. I Lingr potvrdil, že je hráčem do zakončení a v mezihře je vyloženě průměrný. Samostatnou kapitolou pak byl výkon Krmenčíka, u kterého nebyl oproti podzimu vidět posun ani o píď. Stále působil s mužstvem naprosto nekompatibilně. Co se týče střídání, tak vyloženě špatně zahráli Olayinka a Samek. Zmar pak podtrhl Tecl, od kterého lze těžko čekat větší přínos na hřišti, obzvlášť když se mužstvu nedaří.
Typologie zápasu pak v plné nahotě ukázala absenci Kuchty a Stancia. Vůči jejich prodeji se nechci vymezovat celkově a nechci hned tvrdit, že díru po nich nedokážeme ani částečně zacelit. Zrovna v zápase proti "autobusu" nám ale oba hráči chyběli výrazně. Stanciu svým překvapivým řešením či střelou, Kuchta pak orientací a dravostí ve vápně.
Resumé tedy je, že proti Karviné to byla obrovská bída až ostuda. Nicméně to nijak neznamená, že bych po jednom zápase otočil a ztratil důvěry v tento tým. Trápení se do určité míry dalo čekat - tyto zápasy nám dlouhodobě nesedí. Nikde není psáno, že proti silnějším soupeřům typu Sparty, Slovácka a Fenerbahce, kteří nás čekají, to nebude úplně jiné. Každopádně se tým hned dostává pod tlak a zbytečně ztratil 3 důležité body. Ty zatím o ničem nerozhodují, v konečném účtování ale chybět můžou. Nezbývá tedy než věřit, že další zápasy nám svou typologií sednou mnohem lépe. Nic nereálného to není a není důvod házet flintu do žita po jednom nepovedeném kole. Od mnoha hráčů ale čekám lepší výkony a stejně tak od trenérů lepší taktickou přípravu na zápas i reakci na jeho průběh.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 5 - Práci měl takřka nulovou. Jistě pokryl dvě nepříliš nebezpečné střely, s inkasovanou brankou nemohl nic dělat.
Alexander Bah - 3 - Právem byl místními fanoušky vyhlášen hráčem podzimu, ovšem jaro začal mizerně. Po prodělaném covidu očividně není ve formě. Snaha dopředu sice byla, ale bez výraznějšího efektu. Žlutou kartu dostal za nesmyslné prásknutí míčem o zem. Směrem dozadu pak dvakrát vypustil situaci a byly z toho dvě největší šance zápasu (kromě penalty) a jeden gól v naší síti.
Aiham Ousou - 4 - Ze stoperů působil herně o něco lépe, ale ani on neodehrál moc dobrý zápas. V rozehrávce byl lepší než Kačaraba, ale také ne 100%. Čisté svědomí nemá u inkasované branky, kdy mohl míč odkopnout. Byla to ale do značné míry smolná situace, protože ho zmátl návrat Lingra. Většinou ale platí, že je lepší, když do toho jdou oba, než když si dávají přednost a míč nezahraje nikdo.
Taras Kačaraba - 4 - Je možné, že střídal kvůli zranění, protože byl v první půli ošetřován. Každopádně jeho výkon nebyl zdaleka optimální. Hlavně v rozehrávce byl Taras dosti nepřesný.
Srdjan Plavšič - 6 - Potvrdil dobrou formu ze soustředění a asi byl naším nejaktivnějším hráčem. Nijak mimořádný výkon to nebyl, kvalitní a nadprůměrný ale ano. Podpora útoku byla z jeho strany dobrá, i když by mohl být ještě o něco přímočařejší. Směrem dozadu si své odvedl.
Ondřej Lingr - 4 - Masopust asi ještě nebyl naprosto připraven, takže jeho nasazení chápu. Za normálních okolností by ale první volbou na křídlo být neměl. Herně je to spíše průměrný hráč, jeho kvality se nachází hlavně v nebezpečnosti v pokutovém území a v zakončení. Do toho se ale až tak nedostával, a tak byly spíše vidět ty nedostatky. Když už se k hlavičce dostal, tak ji nakonec hosté s velkým štěstím dokázali dostat nad břevno na roh.
Tomáš Holeš - 4 - Zapadl do podprůměrného výkonu celého mužstva. Nedá se říct, že by zrovna on více zklamal, ale jako od reprezentanta bych od něj čekal více kvality a výraznější výkon.
Petr Ševčík - 4 - Zklamání. Ve středu pole měl sice dobré věci a dokázal i potáhnout či rozdat míč, jak jsme se ale dostali k vápnu, tak byl Ševčík nulový. Není schopný vzít situaci na sebe a vystřelit nebo dát přihrávku, která by měla oči. Spíš jen alibisticky rozdává míče do stran, kde tentokrát v podobě Schranze a Lingra nijak valná kvalita také nebyla. Příliš mi nesedí ani jako kapitán. Osobností je Petr určitě poctivým hráčem, kterému na výsledku i týmu záleží, ale je to spíš měkký a technický typ a navíc introvert, který není vůdčím typem.
Mads Emil Madsen - 5 - Nehrál sice zdaleka tak dobře jako v generálce, i tak ale jistý standard udržel a na hřišti byl platný. Jeho stažení beru jako chybu trenérů, kteří spíš než podle výkonu střídali podle toho, že Schranzovi či Lingrovi věří víc. Byla to chyba a po průměrném prvním poločase přišel vyloženě špatný druhý.
Ivan Schranz - 4 - Na křídle je herně podprůměrný a víceméně to platí i pro celý jeho podzim. Jeho přínosem je produktivita, kterou dokáže ukázat hlavně po nábězích za obranu. K čemuž se proti "autobusu" moc nedostanete. Ani po přesunu na hrot se dnes prosadit nedokázal.
Michael Krmenčík - 3 - Podobně jako u Plavšiče i u Krmenčíka šly zvěsti, že na sobě během soustředění zapracoval a více se s týmem sehrál. Bohužel v prvním ostrém zápase se nic z toho nepotvrdilo. Krmenčík vypadal s mužstvem naprosto nekompatibilně, kdy si nedokázal nabíhat do dobrých prostorů a v podstatě ani neodvedl mnoho práce při podržení míče tělem. Jeho výkon vystihovala situace ze druhé půle, kdy si nešel na aut u vápna, což by se u silného hráče dalo čekat. I tak jsme míč získali a odcentrovali do správného prostoru na přední tyč. Tam byl ale jen jeden náš hráč proti dvěma a Krmenčík stál úplně nesmyslně. Na druhou stranu je třeba říct, že ani tým se nijak nepřizpůsobil změně na hrotu útoku. Krmenčík nedostával míče, co by potřeboval, a mužstvo si přes něj nepomohlo. Jeho celková situace je o to víc zarážející, že nahradil perspektivního Musu s tím, že se nehodí pro náš styl. Do značné míry to byla pravda, paradoxní ale je, že Krmenčík se do něj zatím hodí ještě méně.
Lukáš Masopust - 5 - jeho nasazení jsem chápal a kvitoval, protože naše křídla v první půli nic moc nepředvedla. Měl ale střídat Schranze, Lingra nebo Krmenčíka, nikoliv Madsena. Masopust herně výrazný nebyl, ale dokázal vytvořit dvě výrazné šance. Po faulu na něj se kopala penalta a poté dával dobrou průnikovou přihrávku, po které se ale dva naši hráči nedohodli a k zakončení nedošlo. Lepší pětka.
Peter Olayinka - 2 - Tohle se vůbec nepovedlo. Těžko říct, jestli byl ještě hlavou v oblacích po Poháru afrických národů, každopádně si hned vzal na bedra klíčový moment a po pár minutách pobytu na hřišti si vzal penaltu. V klíčovém momentu pak selhal a míč poslal nad. I ve zbytku zápasu byl velmi nepřesný a kazil.
Daniel Samek - 3 - Další nepovedené střídání. Dopředu byl Samek nepřesný, dozadu pak průchozí. Před rozhodujícím gólem zbytečně ztratil míč. Zklamání.
Yira Sor a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (131)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
mig52 před 3 lety 05.02.2022 19:27 |Alanore, to byl fofr, to tě ten zápas musel hodně nadzvednout. :)))
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 05.02.2022 20:09 |Kterého slávistu nenadzvedl? :) Ale při psaní jsem neměl rudo před očima a snažil se to shrnout a oznámkovat objektivně.
Dnes bych to bral jako facku, která se stát může, ale není úplně náhodná, protože výkony v těchto zápasech haprují dlouhodobě. Našim ale pořád věřím, že jim papírově těžší zápasy sednou mnohem víc a bude to úplně jiná káva.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Andreas před 3 lety 05.02.2022 19:33 |čtyřka u Ševčíka je milosrdná
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
mig52 před 3 lety 05.02.2022 19:55 |Já na hodnocení zápasu ani hráčů nemám sílu. Viděl jsem to hodně podobně, jen bych tak nesjel Krmenčíka, protože servis od spoluhráčů měl téměř nulový. Co mně dlouhou dobu vrtá hlavou, je i tebou zmiňované stavění Schranze na křídlo. On je jasný hroťák a tak to dopadá, když se za každou cenu pro něj hledá místo! Máme víc hráčů, kteří to na křídle odkopou líp. JiT by se měl rozhodnout, koho dát na hrot a dá-li přednost Krmenčíkovi, měl by Schranzík sedět na lávce. Tady se zabydlel mýtus, že je i křídelní hráč, ale nesedí mu to tam. Sám při příchodu říkal, že se nejlépe cítí na hrotu, a s křídlem nemá problém, ale to si myslím řekl proto, aby měl větší šanci dostat se na hřiště v případě, že na hrotu bude upřednostněn někdo jiný. Nechápu Jindrovy důvody jeho nasazování na křídlo.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 05.02.2022 20:12 |Spíš než osobně jeho jsem chtěl "sjet" to jeho dosavadní angažmá, kdy se do kádru vůbec nehodí. Týmu vůbec nepomůže a naopak ani zbytek týmu vůbec nepomůže jemu. Dnes to bylo úplně nekompatibilní. Krmenčík v úplně špatných prostorech a naprosto bez přínosu. Naopak tým hraje pořád stejně, jako kdyby tam byl Kuchta, a Michaelovi to vůbec neusnadňuje.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
belmis (přítel SN) před 3 lety 05.02.2022 20:57 |Doufám, že se Fila povede. Snad by se hodil líp než Krmenčík. Párkrát jsem ho viděl a připadal mi jako takovej živější Škoďák.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 05.02.2022 19:40 |Ještě jsem v článku zapomněl zmínit rohy. Ty jsou čím dál horší. Tentokrát jsme jich měli 11 a z nich úplné nic. Přitom v první půli jsme kromě stoperů měli na place i Krmenčíka a Madsena jako vysoké hráče. Nejvíc do očí bila situace na začátku, kdy byl mimo hru ošetřovaný stoper Buchta. A my místo toho, abychom toho využili a nacentrovali, tak jsme se při rozehrávce nakrátko ani nedostali k centru. Ach jo.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Tonda před 3 lety 05.02.2022 19:45 |To jsem taky zíral. Tým nebyl dostatecne soustředěny...
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
dalislavista před 3 lety 05.02.2022 22:58 |Měli bychom se vykašlat na rohy "nakrátko". Nepamatuju si, kdy jsme z nich dali gól. Když je Krmenčík na hřišti, rohy centrované do vápna by mohly znamenat větší nebezpečí. Ale kolik toho šlo směrem na něj? Přitom on umí hlavičkovat, ani moc jiných balónu že hry na něj nešlo...
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
o5aradecek před 3 lety 05.02.2022 19:44 |Hodnocení slávistů dvě hodiny po zápase. To bylo hodně rychlý. :-)) Bohužel musím souhlasit, známky sedí.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
gazza před 3 lety 05.02.2022 19:45 |Známky v pohodě .U Krmenčíka klidně jedna.Hrůza .Bah taktéž slabý ,stejně jako Olejník.Tam snad kromě snaživého Plavšiče nebyl vůbec nikdo , kdo by stál za zmínku.Oni si snad mysleli ,že se Karviná porazí sama.Strašné .Příští rok na běžky frajeři.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
gazza před 3 lety 05.02.2022 19:56 |Ještě ,že ta Sralta to hraje ještě horší a zítra by mohla ztratit Plzeň . Nic to nemění na tom ,že my si to musíme uhrát sami .Na Slovácku to nebude žádná sranda.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Ivan před 3 lety 05.02.2022 19:45 |Není u Plavčiče kaňka že neuhlídal hráče co dal gól? Mám dojem že to byl on. V opačném případě bych bych mu dal klidně 8, protože on byl opravdu výborný.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
MarekB98 před 3 lety 05.02.2022 19:49 |Já jsem si původně myslel, jak jsem byl mírný, ale nakonec jsem byl asi moc přísný. :D
Mandous - 5
Bah - 3
Ousou - 3
Kačaraba - 2
Plavšič - 7
Holeš - 2
Ševčík - 2
Lingr - 2
Madsen - 4
Schranz - 3
Krmenčík - 2
Masopust - 3
Samek - 2
Olayinka - 2
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Leksel před 3 lety 05.02.2022 21:44 |No pane jo, pěkně jsi jim utáh' kohouty, to ale pak Olayinka by měl mít 0, max. se zamhouřením obou očí slabou 1. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
MarekB98 před 3 lety 05.02.2022 22:30 |Jj, Olayinka je jeden z mála, u kterých jsem mohl dát možná naopak i nižší známku. :D
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
buran před 3 lety 05.02.2022 22:44 |Já to vidím bohužel podobně..
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
provit před 3 lety 05.02.2022 19:55 |Dnešek opět potvrdil, že po odchodu Součka a Škody nemáme hráče, který by byl svými fotbalovými i morálními schopnostmi zburcoval tým ve chvíli, kdy se nedaří a zvrátil tak nepříznivý stav utkání. Zatímco do jejich odchodu jsme pravidelně byli schopni rozhodnout zápas v posledních minutách doslova silou vůle a buldočím přístupem, teď když v 70. minutě nevedeme alespoň o 3 góly, je z toho pravidelně drama až do poslední vteřiny. No a pokud prohráváme, tak to si lze o nějakým gólu v závěru snad nechat jenom zdát. Před zraněním se do týhle vůdčí role možná trochu dostával Provod, tak doufejme, že v tom po návratu bude pokračovat.
Jinak dnes bych všem kolektivně snížil známku o 1, páč takovej fotbal se tu snad nehrál ani tehdy, když na stoperu bránil Dobrotka a na kraji pobíhali Čonka s Proškem...
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 05.02.2022 20:01 |Osobnosti trochu chybí. Včetně zraněných Bořila a Kúdely, kterého bych se nebál mezi ně zařadit. A po odchodu Kuchty není ani buldok.
Samo za sebe mluví, že kapitánem je Ševčík. Sice super kluk, ale lídr to osobností není ani náhodou. Z toho dnešního kádru by měl asi normálně pásku Masopust, což je za mě ok. Maso je sice taky skromný a tichý kluk, ale na hřišti je to přeci jen jiná a oproti Ševčíkovi mi přijde jako víc vítězný typ, co se nebojí pohádat nebo si věci vyříkat s rozhodčím. Jinak nejblíž má pak k roli lídra Ousou, ale to je mladý kluk, co si respekt teprve získává.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
provit před 3 lety 05.02.2022 20:31 |Souhlasím, že pokud potřebujeme spíše bránit, tak jsou Bořil s Kúdelou určitě platní. A je fakt, že pokud jsme v poslední době ztratili zápas v závěru, tak alespoň jeden z nich nebyl na hřišti. Větší problém nám ale děla buď skórovat proti slabým týmům v poslední půlhodině, nebo otočit zápas se silným soupeřem - to se nám navíc ještě hra pravidelně rozpadne a jen tak tak nedostaneme bůra (odveta s Arsenaelm nebo Mytjillandem, zápas s Leverkusenem). A zrovna v těhle zápasech mi Bořil přijde na hřišti úplně zbytečnej, protože když už se náhodou naskytne nějaká šance nebo závar, tak je často ukončen Bořilovým hloupým faulem, který pramení asi z přemíry snahy.
Jinak Ševčík jako kapitán byla fakt z nouze cnost, protože minimálně 7 hráčů, kteří by před ním dostali přednost, dnes nebylo od začátku na hřišti. (Bořil, Kúdela, Tecl, Kolář, Masopust, Traore + teda ještě Stanciu).
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Leksel před 3 lety 05.02.2022 23:09 |Ousou se musí nejdřív naučit kontrolovat emoce a pak i věřím, že by to mohla bejt dobrá vůdcovská persona.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
vršek před 3 lety 09.02.2022 09:05 |Myslíte emoce po likvidačním faulu Bartošáka, na který patřičně nereagovali ani hlavní a ni video rozhodčí?
Za tenhle faul měla následovat ihned karta červená! Ousuovi se opravdu nedivím, navíc ta žlutá pro něho za řev na Bartošáka???? Ve srovnání s faulem....A video - vzpomeňte za jaký zákrok změnil video rozhodčí žlutou pro Oscara na červenou...opravdu rovný přístup k posuzování....Myslím, že než Ousua odsuzovat by stálo za to ocenit, že naši hráči po takovém faulu a v takovém čase víceméně udrželi nervy na uzdě.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Leksel před 3 lety 09.02.2022 12:50 |Já tomu lidský rozumím, Bartošák měl v tom zápase nad sebou ochrannou ruku rozhodčího, už za penaltu měl dostat min. žlutou a za tu kosu okamžitě červenou, takže to člověku logicky zvedne adrenalin. Mně ani ta reakce Ousoua nepřipadala za hranou na žlutou, ale jelikož víme, jak takové situace rozhodčí alibisticky řeší rozdáním karty jak viníkovi, tak stěžovateli, tak bych radši rozhodčímu nezavdával důvody ke kartě. Vzhledem k nepochopitelné benevolenci rozhodčího nad zákroky Bartošáka jsem čekal, že od Příhody přijde nějaký trest. Ale bohužel nic.
Komentář byl uživatelem upraven (09.02.2022 12:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já tomu lidský rozumím, Bartošák měl v tom zápase nad sebou ochrannou ruku rozhodčího, už za penaltu měl dostat min. žlutou a za tu kosu okamžitě červenou, takže to člověku logicky zvedne adrenalin. Mně ani ta Ousoua nepřipadala za hranou na žlutou, ale jelikož víme, jak takové situace rozhodčí alibisticky řeší rozdáním karty jak viníkovi, tak stěžovateli, tak bych radši rozhodčímu nezavdával důvody ke kartě. Vzhledem k nepochopitelné benevolenci rozhodčího nad zákroky Bartošáka jsem čekal, že od Příhody přijde nějaký trest. Ale bohužel nic..
Skrýt původní komentář
Sukces
Ragnarok před 3 lety 05.02.2022 19:55 |Proč byl trojkou hodnocen Holeš ve Varšavě a není hodnocen Tecl a Sor, kteří toho stihli předvést daleko víc.
Re: Sukces
Alanor (admin) před 3 lety 05.02.2022 20:03 |Holeš měl ve Varšavě mnohem zásadnější vliv na výsledek a průběh zápasu než Sor a Tecl dnes. Ani jeden z nich ale nic nepředvedl.
Chápu, že s tím ne každý musí souhlasit, ale pro mě je vliv na zápas důležitějším ukazatelem než odehrané minuty.
Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 20:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Holeš měl ve Varšavě mnohem zásadnější vliv na výsledek a průběh zápasu než Sor a Tecl dnes. Ani jeden z nich ale nic nepředvedl..
Skrýt původní komentář
Re: Sukces
Leksel před 3 lety 05.02.2022 21:35 |Tak pak by tam mělo být uvedeno "nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce a neměli zásadní vliv na průběh zápasu."
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
pepablabola před 3 lety 05.02.2022 19:58 |Jednoznačně dneska byli nejlepší Plavčič a Van Buren
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
guyincognito před 3 lety 06.02.2022 00:16 |A Valenta
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
lassiter před 3 lety 05.02.2022 20:11 |Musím říct, že začínám být extrémně alergický na Bahovy pády, kdy jde po sebemenším kontaktu na zem. Nevím, jestli na to bude v Anglii někdo zvědavý.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Leksel před 3 lety 06.02.2022 14:25 |A už dýl pozoruju, že se nechá snadno vytočit. Dřív na mě působil jako "klidnej Angličan", teďka s ním cloumaj výbušný balkánský emoce.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
lassiter před 3 lety 05.02.2022 20:14 |Jinak tedy, jak Alanor píše, Ševčík asi není prototyp kapitána, ale ono jako komu z té základní 11 tu pásku dát? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
damade před 3 lety 05.02.2022 20:16 |Upřímně bych se nebál to dát Ousouovi.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
lassiter před 3 lety 05.02.2022 20:25 |To určitě, ideálně by měl mluvit česky a hlavně psychicky zvládat vypjatější okamžiky :-)
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Arya před 3 lety 05.02.2022 21:37 |Možná Krmenčíkovi, i když se mi to neříká snadno
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Edenjejenjeden před 3 lety 05.02.2022 22:10 |Co takhle Holeš ? Sice to taky není žádný velký extrovert , ale to nebyl ani Suk , a naučil se to .
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
tomblesk před 3 lety 05.02.2022 20:44 |Trénink penalt je nutný. Zrovna tak naučit se hrát proti odkopávané .. Tohle bude zkoušet hodně soupeřů. Budoucí fotbal = nakopávání, žádná kombinace.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Lantenac před 3 lety 05.02.2022 21:13 |S hodnocením souhlas. Mně by se v současné situaci líbil na hrotu Lingr. Svým buldočím stylem nejvíc připomíná Kuchtu a navíc má velmi dobré zakončení. Naopak v kombinaci má technické rezervy. Je fakt, že sice není vysoký, ale krytí míče má slušný a navíc si pamatuju, jak říkal, že hlavičkuje rád (po vítězném golu na Slovácku). Kuchta taky nebyl zrovna hlavičkář. A poslední věc, která podle mě mluví pro to, aby Ondra Lingr hrál: v součásném kádru je to jeden z mála hráčů, kteří do všeho jdou naplno a mají vždy výborný přístup.
Ivana bych na křídlo nedával, ale stejně tak se mi moc nelíbí jako osamocený hroťák. Nejlepší je pro něj pozice jako na Unionu, tj. ve dvojici útočníků.
Krmenčík nevím, fakt to vypadá, jako by se on a zbytek týmu pohyboval v jiným časoprostoru. Třeba jak šla přihrávka od Plavšiče podél brány, tak to byla situace pro útočníka jako dělaná, místo toho stál Michal na penaltě, kde bych spíš čekal Lingra nebo Madsena.
Samozřejmě dnešní zápas ohromný zklamání, ale problémy s otevíráním zalezlých obran máme dlouhodobě. Stávalo se nám to i s Nicem, ale ten se aspoň nebál zkusit vystřelit a často jsme dali gól z dorážky. Karviná udělala jen jednu chybu a my jsme ji nevyužili. Vlastní hrou jsme si tutovek vytvořili strašně málo. Kolem vápna přihrávky do stran nebo na zády k bráně stojícího hráče. Těžký. Žádná narážečka, pokus o kličku, chyběl moment překvapení (jen patička Madsena v první půli byla pěkná).
Jsem zvědavý na středu, po očku jsem večer sledoval Budějky a byly jednoznačně lepší, až na tragickou koncovku. Náš středeční soupeř hrál snad ještě hůř než my, a to je co říct.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
japhy před 3 lety 05.02.2022 22:22 |To jsou ale blbci. Ne nadarmo pádu předchází právě pýcha. Ne, že by hráči nutně museli mít nosánky nahoru, ale vůbec jsem neměl pocit, že by se v první půli jelo na 100%. Po přestávce se to ještě zhoršilo a pak už jen křeč.
Můžeme se bavit, že ten měl tohle a tamten zase tamto, že měl JiT jinak střídat, atd. To je mi ale šumák, nastoupili jsme silný, přesto jsme si vytvořili v zahajovací sestavě snad jen dvě šance, v obou Plavčík. To je prostě tristní.
Hra na Krmenčíka nám nesvědčí, připomíná to časy, kdy tu pomalu končil Škoďák, a vždycky když nastoupil, začali jsme hrát odlišně, pasivně.
Při dobývání obrany mě drásá, jak často centrujeme na stojící hráče, kdy je minimální šance se prosadit.
Na Spartu čekám hru bez Krmelce.
No nic, já jsem jen nespokojenej, naštěstí nemusím jako hráči zamířit do kabiny, kde bych teda kua nechtěl bejt. Ale vlastně jim to přeju :)
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Marek3 před 3 lety 05.02.2022 22:29 |Na spartu 100% Schranz v utoku, Maso napravo ale vubec nevim koho na leve kridlo. Jak sem psal nemam pocit ze mame velke mnozstvi kridel - Oli bez formy, Lingr, Schranz na kridle spatne, Sor uplne novy.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
mig52 před 3 lety 06.02.2022 10:25 |No, já bych se tam zase moc rád podíval. Ale pozor, z kabiny bych nevynesl a neprozradil ani hlásku !
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
voiceman (přítel SN) před 3 lety 05.02.2022 23:02 |Pro zapomnětlivé dodávám, že pan nigérijská superstar Olayinka zazdil na podzim věci, nad kterými zůstává rozum stát. Zapomenuto, protože to nestálo body. Jednou to ale muselo přijít. Doporučuji sledovat tohoto hráče v každém zápase. Zoufalé velké nic. Ale hrajme si dál hru na schovávanou s aurou nigérijského reprezentačního lva! Dnešní penalta je logickým vyvrcholením přeceňováni zcela průměrneho hráče. Když ji šel kopat, nic jiného jsem nečekal. Protože mám oči a mozek a ne zaslepenou hlavu. Strašná škoda, že v Kodani nedělají fotbal zaslepenci, ale lidé, co si chtějí koupit fotbalistu. Škoda. Mohli jsme mít klid.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Slávista 51 před 3 lety 05.02.2022 23:10 |Jo, co se oženil a dal ostříhat, už to není ono.
Přestup by mu prospěl.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
voiceman (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 03:04 |Ať je klidně ostřihanej dohola, jednoznačně ovšem platí, že je ničemnej. Dnes potvrzeno -3 body. Konečně. Snad si toho někdo už konečně všimne. Velmi špatný a nic nepřínosný hráč.
Hodnocení trenéra
pinochet před 3 lety 05.02.2022 23:24 |Nešlo by k hodnecením hráčů přidat hodnocení trenéra? Dneska by teda dostal hodně nízkou známku, střídání se mu totiž povedlo pramálo. Taky by mohl určit, kdo bude kopat penalty a nenechávat to na hráčích stylem, ať kope ten, kdo se na ní cítí. Takový Olie se na ní bude cítit klidně i příště a zase jí nedá. Osobně bych věřil Holešovi, Lingrovi, Schranzovi a Plavšičovi.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 06:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nešlo by k hodnecením hráčů přidat hodnocení trenéra? Dneska by teda dostal hodně nízkou známku, střídání se mi totiž vyvedlo pramálo. Taky by mohl určitě, kdo bude kopat penalty a nenechávat to na hráčích stylem, ať kope ten, kdo se na ní cítí. Takový Olie se na ní bude cítit klidně i příště a zase jí nedá. Osobně bych věřil Holešovi, Lingrovi, Schranzovi a Plavšičovi..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
p!erreCORE před 3 lety 05.02.2022 23:32 |S tím kapitánstvím je to těžký, když dva naši kapitáni jsou zranění a Standa na střídačce. Co se sestavy prvního poločasu týče, tak jako kapitán připadal v úvahu jen Holeš. To si myslím byl dobrý kapitán, ale Ševčík mi nijak nevadí. Ale celkově jsem pro, aby byl kapitán dlouhodobou oporou a stabilním hráčem základu. Což Bořil byl, Kúdela taky, ale Ondra nemládne a Bóřa, kdo ví. Snad bude v pořádku a jak několikrát zmiňoval, rád to tu dokapitánuje do konce kariéry. Ale pokud nedejbože ne, tak zbývá jen Standa občas z lavičky. Takže si myslím, že se kapitánská páska bude muset relativně brzy řešit. Já osobně bych byl rád, kdyby u nás hrál Tomáš Holeš ještě mnoho let, takže hlasuju pro něj. Spolu s ním Ševčík a Masíčko, protože ti myslím taky budou u nás ještě dlouho. Mají dost za sebou a jsou to fajn kluci. Ale možná na to nemají povahu a psychiku na tu zodpovědnost. To nevím. Že jsem neuvedl Ibru je jen proto, že podle mně příští rok bude jeho poslední.
K zápasu: zápas jsem neviděl, možná naštěstí, protože já kdybych to viděl, tak bych byl asi nasranej a smutnej., viděl jsem jen sestřih při zápase sparty v hospodě, kde se mi při jejich plichtě hrdě vysmáli s tím, že nerozumím fotbalu hned jak sem vešel do dvěří.
Takhle musím jen v pozitivním duchu říct, že to se prostě stává a jak už jsem psal, aspoň bude boj o tituj zas boj titul. I když si stejně myslím, že do konce sezony už neprohrajem. Možná v tý konferenční lize.
Hodnocení ?
houston (přítel SN) před 3 lety 05.02.2022 23:40 |Tecl - 10 ! Mladíky na hostování, Staníka nechat !
Re: Hodnocení ?
knl66 (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 02:04 |Z toho mě může dostat už jenom Staník... Zavolejte Staníka! Buď zdráv, Trpiši!
Aneb "Těžký týden referenta Kubrta a trenéra Trpiše." https://www.youtube.com/watch?v=aYeN7W4jD7Y
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Mikey před 3 lety 05.02.2022 23:53 |Ve středu je to zápas o všechno. Pokud prohrajeme i tenhle, tak 2 prohrané zápasy v řadě a do toho Slovácko, to zamává s psychikou.
Kdežto porazit Spartu, která by ztratila 2. zápas v řadě a do toho Plzeň. Na naší straně by bylo ještě momentum.
Trenéři hráče určitě na středu 100% připraví a bude to o 180° jiný výkon. Dnešní výkon byla katastrofa, jsme si ani nedali přihrávku na pár metrů.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 01:36 |Za jiných okolností bych možná byl pro, abychom v této fázi poháru nasadili náhradníky bez ohledu na výsledek. Vypadnutí žádná tragédie, priorita je titul. Ale že nám los postavil do cesty zrovna Spartu, to mění situaci. Takže teď vyhrát a vypadnout s náhradníky můžeme až v dalším kole.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Divizni (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 05:29 |Také jsem si to říkal. Ona budou pozměněna asi obě mužstva. Vyhrát pohár, by bylo fajn, ale letos je to z hlediska pohárů v Evropě téměř bezvýznamná věc. Jedině titul!
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
sicilianbrno před 3 lety 06.02.2022 09:32 |Tak vzhledem k titulum za posledni tři roky bylo vyhrani domaciho poháru vždy bezvyznamnou věci skrz učast v evropě...ale stejně sme ho vyhrat chtěli...
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Divizni (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 00:07 |Když se nad zápasem zamyslím, v podstatě rozhodla penalta. Tu může gólman chytit, ale bránu zkrátka trefit musíš. To je zákon! Byl jsem hodně rozhozenej po našem zápase. Večer na stadionu Dynama jsem se naštěstí uklidnil. Nám mančaft, který tam hrál v rudých dresech, nemůže ani náhodou konkurovat. Takže pánové a dámy dobrou noc a tešme se na vítěznou středu.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
rak (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 01:51 |Neproměnění penalty bylo určitě nejzásadnější. Při tomto průběhu to byla šance, která se nesmí zahodit.
Těžko se to tedy stravuje. Naštěstí Sparta nás výkonem v Budějkách nevystrašila, ale ve středu to bude zcela otevřené. Když nad tím přemýšlím, myslím, že nám velmi uškodil zápas s Baníkem. Všichni si pochvalovali přípravu, jak byla skvělá. Nebylo ale jasné, jak bude po dlouhé době vypadat konfrontace s někým jiným. Ten zápas s Baníkem jako by na to dal razítko, jak jsme skvěle připraveni a možná už měli hráči pak v hlavě, že s Karvinou se nemůže nic stát. Stokrát jim třeba trenéři můžou říkat, ať to nepodcení, ale z hlavy to nevyženou.
Dalším problémem může být, že v těch zápasech na soustředění se hrálo nahoru dolů (jaké šly informace) a možná se vůbec netrénovala hra proti "autobusu". Pokud to tak bylo, tak to byla obrovská chyba. Lze čekat, že takto proti nám asi bude hrát více ligových týmů. A z druhé strany i my se můžeme někdy dostat do situace, třeba v Evropě, že budeme zalezlí, čili modelově se to mělo hrát. Samozřejmě nevím, co všechno se tam trénovalo. Máme s takovými soupeři ale problém dlouhodobě. Zrovna dnes nám Nico s Kuchtou asi chyběli víc než kdy jindy.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
zeleznik2 před 3 lety 06.02.2022 01:07 |Olayinka 1
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
mig52 před 3 lety 06.02.2022 07:32 |Ne, Oli za -1
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
zeleznik2 před 3 lety 06.02.2022 01:12 |Téměř 25 let, stejný výsledek, stejný soupeř, jen na jeho hřišti...
Životní výkon brankáře Václavíka, jenž si poté vysloužil přestup do Slavie..
https://www.csfotbal.cz/prvni-liga/sezona/1996-1997/zapas/fc-karvina-sk-slavia-praha/2876
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Cross před 3 lety 06.02.2022 01:56 |Moc nechápu Ševčika. Dá 2 krásné góly na Chelsea, hraje tam naprosto fantasticky a hlavně nealibisticky - a po skoro třech letech (a mnohem zkušenější) dokáže zahrát doma s Karvinou takovou čudlu. Jakoby se fotbal snad ani nehrál na góly.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Markus před 3 lety 06.02.2022 08:09 |Párkrát jsem už řval, vystřel sakra, čas i prostor tam byl, ale pořád ta samá písnička, přihrát dál, zpomalit, zadrbat. Moc rád bych si takový zápas přehrál na simulaci, kde bychom v záloze měli Miňa, ten by tam pár střel udělal. Ono nejde jen o to snažit se dát gól, ale přidat z toho prostoru nebezpečí. Fakt mě štvalo, jak si nás Karviná vychutnávala, Páník jim nejspíše řekl, ať vše vsadí na jednu kartu a brání až v jejich vápně, že tam za nima vždy dojdeme. Rozumím tomu, že pohledem čísel nám dává mnohem větší smysl prokombinovat se až do vápna nebo třeba rozehrávat rohy nakrátko, ale když to pak hrajeme pořád, soupeř nás prokoukne a přeskupí síly, tak už to celé vychází zase jinak. Nechci to svádět jen na absenci Stancia a Kuchty, dnes už to beru spíše tak, že ti hráči co byli včera na hřišti z nějakého důvodu byli málo kreativní a nedokázali dobře využívat přiležitosti, co tam byly. Budu věřit tomu, že to bylo jen o tom zápase, že k tomu nějak špatně přistoupili, báli se více tvořit nebo se po prvních minutách nechali ukolébat, že příležitostí bude bezpočet a udělá se to samo. Soudit po jednom zápase už nechci, počkám si na hodnocení celého února.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Slávista 51 před 3 lety 06.02.2022 09:22 |Ano, to chybí,
střelba z dálky, kdy se potom může případně dorážet míč.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Leksel před 3 lety 06.02.2022 13:25 |A na dorážky byl machr "dotěrný" Kuchta s čichem na góly.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 02:10 |Samek, Bah, Lingr, Ousou - čtyři hráči se podílejí na inkasovaném gólu, ani jeden nemá nějakou větší snahu zasáhnout... Samek ztratí míč, Bah bohorovně nechá odcentrovat, nabíhá Lingr s Ousouem a dávají si přednost a ani jeden nevidí toho Karviňóka vedle, který v klidu zavěsí. Kdyby jeden jediný z nich udělal něco jinak, ten gól bychom nedostali.
Všichni za 2.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 03:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Samek, Bah, Lingr, Ousou - čtyři hráči se podílejí na inkasovaném gólu, ani jeden nemá nějakou větší snahu zasáhnout... Samek ztratí míč, Bah bohorovně nechá odcentrovat, nabíhá Lingr s Ousouem a dávají si přednost a ani jeden nevidí toho Karviňóka vedle, který v klidu zavěsí.
Všichni za 2..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
mig52 před 3 lety 06.02.2022 07:31 |Příteli, uvědom si, že fotbal se hraje cca 95 minut a těžko všecky uhraješ na půlce soupeře a to i v případě, že výkonnostní rozdíl mezi týmy je obrovský. A zákon pravděpodobnosti je nekompromisní a umožňuje slabšímu se občas střelecky prosadit. Po rohu, tečovaným ušmudlancem nebo chybou soupeře, kde si hráči dávají přednost a skončí to balónem v síti. Mně spíš vadilo, že jsme v době, kdy dala Karviná gól, už o 2-3 nevedli !! A penalta !
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 11:24 |Ano, souhlasím. Taky bych dodal, že góly vždycky padnou po nějaké chybě - co mě překvapilo, to byla kumulace čtyř chyb během několika sekund.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
jose01 před 3 lety 06.02.2022 15:40 |Přidej k těm čtyřem ještě chybu Plavšiče a máš to komplet. Tak se fakt centrujici nebrání
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Slávista 51 před 3 lety 06.02.2022 07:35 |Doufám, že jim to trenér párkrát přehraje na videu.
Problémy na ose hřiště
Mike před 3 lety 06.02.2022 08:09 |Myslím, že v současné době máme a budeme mít problémy na ose hřiště. Vždy v minulých sezonách a ještě na podzim, když se člověk podíval na sestavu a viděl tam lídra na ose hřiště, tak byl takový klidnější. Věděl, že když se nebude dařit herně, tak někdo zezadu zavelí, někdo vezme zodpovědnost na sebe ve středu hřiště - vymyslí překvapivé řešení, vystřelí z dálky, nebo v útoku ten gól jakýmkoliv způsobem dotlačí. Jména jsou jasná- Kúdela, Souček, Hušbauer, Stanciu, Škoda, Kuchta. To ve včerejší sestavě nebylo, takoví hráči tam na ose hřiště prostě nejsou. Vidím to nyní pouze v absentujících Kúdelovi a Provodovi, jenže než se dostanou do formy- doufejme- tak je půlka jara pryč. Výsledky v lize budou těsné, asi žádná mašina na výhry nebudeme, do toho ještě další 2 soutěže. Nebudu vůbec nadávat na vedení, že uvolnilo Stancia a Kuchtu, naopak z hlediska finančního to asi byla nutnost. Ale náhrada za ně prostě není, poradit si musí ostatní.
Re: Problémy na ose hřiště
Dennis před 3 lety 06.02.2022 08:43 |Jak nutnost? Tvrdík v pátek jasně řekl, že na zimu žádné přestupy ven plánovány nebyly a že v rozpočtu se s žádnou částkou za přestup ven v zimním přestupním období nepočítalo. Takže jaká finanční nutnost? Prodali jsme dva klíčové hráče týmu, kteří oba měli obrovský vliv na naší ofenzívu a produktivitu a tyto hráče jsme objektivně zatím nenahradili. Pokud to nedokážeme, může nás to stát titul. Měli bychom si teď hodně držet palce, ať se někdo v útoku a na podhrotu chytí. Herně i z hlediska čísel. Jinak můžeme mít velké problémy.
Re: Problémy na ose hřiště
lachpresak před 3 lety 06.02.2022 11:31 |Bojím se, že Kuchtic bude chybět víc než si nyní připouštíme.
Re: Problémy na ose hřiště
mudrc před 3 lety 06.02.2022 09:27 |Co je to osa hriste?
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
DF007 před 3 lety 06.02.2022 09:45 |Nerozumím tomu, co jste viděli na výkonu Plavšiče. V ofensivě neměl jedinou finální přihrávku do vyložené pozice a má velmi výrazný podpis na inkasovaném gólu, kdy se vůbec nesnažil dostoupit centrujiciho hráče. Ano byl často u míče, ale nic z toho nebylo
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 10:11 |Přesně,splašený kůň
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 10:10 |Celé jaro budeme mít problémy,nemáme nikoho kdoby něco vymyslel,záloha nic,útok nic,včera Bah běží 50m a před vápnem se zastaví a čeká ...,ty dva budou chybět a titul nebude
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 10:27 |Dobré nedělní dopoledne ze Šumavy a s dobrou kávou.
Už jsem trochu "rozdejchal" to včerejší zklamání a zkusím se trochu "vykecat".
Použil bych asi parafrázi herce pana Andreje Hryce z filmu "Hodinový manžel"
Něco v tomto smyslu: " My jsme ten zápas tak jebali a jebali, až jsme ho dojebali".
"Trošku" jsme se na to asi moc nepřipravili:-(((.
To, co fungovalo v přípravném zápase s Baníkem, to včera nějak moc nefungovalo. A proč?
Protože Karviná hrála úplně jinak.
Nabíhali jsme si do nich pořád stejně a stereotypně.
Přitom máme hráče, kteří by na takový způsob hry měli být nachystaní a i tak hrát.
Hráli jsme kombinačně výrazně pomaleji než bylo třeba.
Madsen byl snad nejpomalejší a vůbec se nechytil, tady s Alanorem nesouhlasím.
Bohužel, Samek byl ještě horší.
Ševčík pořád tahal hru do středu hřiště. Když se mu povedlo přejít třeba i přes dva hráče, tak se mu zase nikdo do vápna či do meziprostoru moc nenabídl.
Ondra Lingr je platný v zakončení ve vápně, tak dává i góly.
To, co však předvedl při neodkopu centru Čmelíka, to neudělá ani žák v přípravce. Jsem první, jde to na mě, odkopnu pryč. Co asi tak mohl Ousou dělat, když mu to Ondra pustí před nosem.
Ta prohra mě mrzí a ona vlastně mrzí podle mne všechny.
Zase si říkám, že jestli jsme měli dostat "přes držku", tak ať je to teď a máme to za sebou.
Všichni si uvědomíme, že nic není nemožné a aspoň budeme nohama na zemi, bez velkohubých prohlášení.
Máme možnost pořádně zabojovat hned v příštím zápase a dostat tak ze sebe i tu nervozitu.
Je mi jasné, že se tenhle zápas jen tak hodit za hlavu nedá a určitě si to mezi sebou vyříkají. Hlavně ale to nerozebírat nějak moc dlouho.
Ostatně, s tím začátkem jara koukám, že nejsme sami.
U některých byl byl možná i přísnější. Samek 2, Lingr 3, Madsen 3.
Tak teď pěkně znovu a s bojovností o 100% větší, s pokorou a vírou ve své síly a jeden za jednoho.
Včera tam nebylo ani jedno.
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
žbl68 před 3 lety 06.02.2022 13:38 |z oblaků po baníku na zem a soustředit se na poháry CZ i EKL, nepodcenit nic a ono to půjde ... možná tohle bude impuls k další serii Slavie a na konci sezony spokojenost na všech frontách ...
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
bbslavia před 3 lety 06.02.2022 17:35 |Dobrý den Sokrate,
doufám,že Vám aspoň chutnala tradiční káva.Obávám se,že nám chybí kvalita na určitých postech a to teď nedohoníme.Musíme doufat v uzdravení hráčů a změnu nasazení hráčů na jiné posty jao v zápase s Unionem.Nejhorší byl herní projev a minimum šancí.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
rakusan před 3 lety 06.02.2022 20:36 |Já si myslím, že se ještě projevuje fyzická náročnost toho soustředění. Ladíme to na Slovácko a Fenerbahce a doufali jsme, že Karvinou porazíme i v lehké únavě. No je to fotbal, stalo se a bude to jen lepší. Chelsea v plné palbě neporazila nějaké amatéry ve FA Cupu (a to jsem na ní vsadil a prohrál šílené prachy), to samé ManU (ten měl 2.ligu) a WHU taky v prodloužení s 6.ligou. Takže prostě proti houževnatě bránicím týmům to jde všem těžko. I včera Budějkám.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 20:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já si myslím, že se ještě projevuje fyzická náročnost toho soustředění. Ladíme to na Slovácko a Fenerbahce a doufali jsme, že Karvinou porazíme i v lehké únavě. No je to fotbal, stalo se a bude to jen lepší. Chelsea v plné palbě neporazila nějaké amatéry ve FA Cupu, to samé ManU (ten měl 2.ligu) a WHU taky v prodloužení s 6.ligou. Takže prostě proti houževnatě bránicím týmům to jde všem těžko. I včera Budějkám..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
sarenec před 3 lety 06.02.2022 11:00 |U Oliho to bylo na 1.Nevyšlo mu vůbec nic.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
amon před 3 lety 06.02.2022 11:01 |Přestávka mi přišla strašně dlouhá a já se na včerejšek tak těšil. Jakýstakýs kritérium včera snesl jen Plavšič a Madsen. Těch nevynucených ztrát, zkažených, jednoduchých přihrávek nakrátko od všech, bylo mrtě.. S těmi rohy má Alanor pravdu. Náš dlouhodobý problém. 11 rohů a není z toho ani šance. Čekal jsem hejty na Krmelce, ale ten kluk fakt nedostal jeden jedinej kloudnej balon. Ševa jako lídr asi nebude to pravé. Já nevím, co je tak těžkýho hrát proti 10 dřevákům, co stojí u vápna. Jdu 1 na 1 upadnu, vystřelím, sypu tam centry, střílím. Musím říct, že jak šel Olyie na pencli, tak jsem měl strach. Říkal jsem si, je tam chviličku.. 2-3min. na to mohl srovnat a nic. Vždy po vystřídání jsme většinou ty mančafty dorazili, ale včera s vystřídáním jsme byli úplně marný. Samek + Oliye, to byla hrůza. Nu což. Národní pohár je mi u zádele. Zajímá mě titul a Evropa. Snad s tím JiT a a spol něco udělají. Vždyť my máme v útoku bombarďáka (furt tomu věřím) a on nedostane balon, nedostane se do šance s takými kopytama za celý zápas. To co hlavičkovali Plavšič a Lingr (nejmenší hráči na hřišti), by on s přehledem uklidil
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
pcitron před 3 lety 06.02.2022 12:49 |"Čekal jsem hejty na Krmelce, ale ten kluk fakt nedostal jeden jedinej kloudnej balon"
Problém je, že on si sám téměř žádný balón nevybojuje a žádnou šanci sám nevytvoří.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
amon před 3 lety 06.02.2022 13:44 |Nekolik micu dobre skoepnul, ale je to typologicky uplne jinej hrac nez kuchta. Aspon jeden, jedinej mic, ktery by stal za to a mohl s tim neco udelat, tak nebyl. Ne, krmelec vcera nebyl to nejhorsi
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
jose01 před 3 lety 06.02.2022 11:07 |Nejen já jsem byl asi včera hodně rozcarovanej. Bylo to bez ladu a skladu.zapas blbec to fakt nebyl, deset šancí a pět tyček jsme fakt neměli. Připomnělo mi to první zápas pod Trpisovskym v Jihlavě. Proč proboha odevzdame 5 bodů sestupujicimu nechápu. Plavšič jednou možná může bejt dobrej obránce, ale teď nemá obranný návyky, při brance se tam vyloženě zmateně motal. Proč my se strachujeme do konce když nevedeme tři nula a kolikrát v nastavení inkasujeme, ale my když prohravame tak snad ani šancí nemáme. Taková síla a zabejčenost v našem prcek týmu fakt není. Tak vysokej tým jak za Šilhavýho už asi mít nebudeme, sice to asi možná byli horší fotbalisti ale buldoci. Několik zápasu jsme zachránili v závěru standardkou. Teď než pošleme centr do vápna to je minutový okopavani vápna. To stejný platí o strelach z dálky, když už musí střílet Ousou, které je dle trenéra ve střelbě naprosto tragickéj taky o něčem svědčí. O absenci lídra by se daly napsat stohy papíru. Snad si to sedne, ono odehrát v přípravě jen jeden zápas je taky nápad teda.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
obiwan před 3 lety 06.02.2022 11:16 |Hned po prvním poločase s Ostravou jsem si říkal, že ten výkon nám ublíží, stejně jako obrovský optimismus po přípravě...a já se domnívám, že nám víc než Nico a Kuchta chybí lídr...hráč, který to zblázní a jde do všeho po hlavě. Bořil, Provod, Hovorka, zkrátka hráči, kteří se nesmíří s nepříznivým vývojem utkání...
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
lachpresak před 3 lety 06.02.2022 11:30 |Chyběl mi tam vůdce, někdo kdo by reagoval na vývoj hry, lídr, co se ozve. Čekal bych to už od Ševi nebo Holiho, ale evidentně to v sobě nemaj.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Marek3 před 3 lety 06.02.2022 11:41 |Od minule sezony nam vypadli hraci jako Kolar,Boril, Kudela, Provod, Stanciu, Kuchta, Sima a Zima vsichni reprezentanti a nejlepsi hraci na svych postech v lize. To je obrovsky zasah do muzstva. Take se domnivam ze jejich nahrady nebyly srovnatelne. Klobouk dolu pred Ousou, Kacarabou, Madsenem a ostatnima kteri vise uvedene hrace nahradili ale kvalitativne jsou bohuzel horsi, snad az na Mandouse. Chapu ze mame urcite financni limity a jistou prestupovou strategic ale je obcas nutne privest hotove hrace kteri by byli ihned posilou. To se nam bohuzel nedari nebo se o to zamerne nepokousime, snad krome Krmelce. Ekpai uz je pryc, Plavsic, Toli a Madsen jeste uvidime, Schranz je takovej solidni prumer, Kacaraba a Ousou slusny ale neoslnili, Sor urcite talent ale ne momentalni posila. Nikdo kdo by nas tym ihned pozvedl. Pokud je tohle nase strategie ktera odrazi nase financni moznosti tak urcite v pohode, ale nase ambice musi byt tedy skromejsi - hrat spicku ligy ale bez dominace, konfeferacni liga bez moznosti kvalifikace do LM. Ja osobne se domnivam ze urcite (treba I relative vyssi) financni prostredky po uspesnych prodejich mohli byt investovane do kreativniho zaloznika, kridla, nebo utocnika dostatecne kvalitniho na zakladni sestavu. Mam trochu pocit ze kvalita naseho kadru ma trochu sestupnou tendenci a skutecne se modlim aby se Kudela, Provod a Hovi vratili rychle do elitni formy.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Kulajs před 3 lety 06.02.2022 12:05 |Ono se říká kde brát a nekrást. V české lize už není co, ale stále ještě se snažíme přivést to nejlepší. Všichni od nás ale chtějí přemrštěné ceny. A venku? Mám obavu, že pověst českého fotbalu šla díky aféře Berbr do háje. To ví i zahraniční agenti hráčů a když se rozhodují co doporučit, tak ho raději pošlou třeba do Skandinávie, kde ještě dostane víc peněz.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
jose01 před 3 lety 06.02.2022 12:21 |Myslíš že venku nějakéj Berbr někoho zajímá?
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Kulajs před 3 lety 06.02.2022 17:47 |Já bych to naopak nepodceňoval. Slavia byla díky některým pisálkům v tisku zmiňována a to ti agenti nenechají bez povšimnutí. A samozřejmě mají zájem prodat za co nejvíce peněz kvůli provizi.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Marek3 před 3 lety 06.02.2022 12:33 |Vyhledat a koupit kvalitni hrace problem urcite je. Aferu Berbr bych neprecenoval ale nase liga je tragicka. Na druhou stranu Slavia je stale slusna adresa kde se vyborne pracuje s hraci kteri Pak odchazi do kvalitnich soutezi - Soucek, Coufal, Zima, Sima, Zmrhal, Musa, nabidky na Baha z PL ale I to Rusko jak Kral ukazal. Nase liga, tady stebou souhlasim, je vybrana. Snad krome Hlozka a mozna Hancka a Danka tady neni jediny hrac do naseho zakladu. Bohuzel.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Harvey před 3 lety 06.02.2022 13:02 |Uživatel Houston: "Tecl - 10 ! Mladíky na hostování, Staníka nechat !"
...po zápase, který svou chybou rozhodne mladík. Po podrobném rozhovoru, kde byl každý transfer našeho hráče podrobně vysvětlen a argumentován. Po zápase, kterej vůbec nebyl o Teclovi. Po soupeři, který by byl pro Alijagiće typologicky nejobtížnějším soupeřem dle datových analýz.
Já občas z těch SN fakt nemůžu. Vyhráváme, všechno je zalitý sluncem, prohrajeme/remizujeme všechno je v prdeli Milane, bárka se potápí, jak by řekl Štvrtníček/Ivan Horník...dacan.
Ano, taky jsem byl nasranej, obzvlášť po tak dlouhý pauze, kdy se člověk neskutečně těší. Můj nevlastní otec vedl slávistické hooligans, v kotli jsem od tří let, moje láska pro Slavii je nepopsatelná. Navíc mám hraniční poruchu osobnosti, moje emoce jsou úplně někde jinde než u běžného člověka. Přesto se snažím mít dost rozumu, abych se šel po zápase uklidnit, šel něco dělat a nepsal sem nějaký sračky na úrovni fóra Sparty.
Opravdu nemám důvod být nějak pesimistický ohledně titulových ambic. Body jsme ztratili my i Sparta (ta po ještě horším výkonu), ale my máme narozdíl od Sparty realizační tým, jehož největší síla je schopnost poučit se ze svých chyb, svých nedostatků a to prakticky instantně do dalšího zápasu. Pan Vrba je přesným opakem tohoto, má věci, které mu fungují, když fungují je to paráda, ale když nefungují trvá mu několik zápasů je odstranit.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 13:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Uživatel Houston: "Tecl - 10 ! Mladíky na hostování, Staníka nechat !"
...po zápase, který svou chybou rozhodne mladík. Po podrobném rozhovoru, kde byl každý transfer našeho hráče podrobně vysvětlen a argumentován.
Já občas z těch SN fakt nemůžu. Vyhráváme, všechno je zalitý sluncem, prohrajeme/remizujeme všechno je v prdeli Milane, bárka se potápí, jak by řekl Štvrtníček/Ivan Horník...dacan.
Ano, taky jsem byl nasranej, obzvlášť po tak dlouhý pauze, kdy se člověk neskutečně těší. Můj nevlastní otec vedl slávistické hooligans, v kotli jsem od tří let, moje láska pro Slavii je nepopsatelná. Navíc mám hraniční poruchu osobnosti, moje emoce jsou úplně někde jinde než u běžného člověka. Přesto se snažím mít dost rozumu, abych se šel po zápase uklidnit, šel něco dělat a nepsal sem nějaký sračky na úrovni fóra Sparty.
Opravdu nemám důvod být nějak pesimistický ohledně titulových ambic. Body jsme ztratili my i Sparta (ta po ještě horším výkonu), ale my máme narozdíl od Sparty realizační tým, jehož největší síla je schopnost poučit se ze svých chyb, svých nedostatků a to prakticky instantně do dalšího zápasu. Pan Vrba je přesným opakem tohoto, má věci, které mu fungují, když fungují je to paráda, ale když nefungují trvá mu několik zápasů je odstranit..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Marek3 před 3 lety 06.02.2022 13:15 |Celkove souhlas Harvey, jen si myslim ze zapas nerozhodla chyba mladika ale spatny vykona nasich hracu a vcera i trenerskeho tymu. Pokud tam byl rozodujici moment tak Oli a jeho penalta. Nemyslim si ze nekomu vadi Standa v kadru, spise celkove neutesena situace v nasem utoku. Nasi treneri se vetsinou pouci z chyb Jen nechapu sazku na Krmelce, kvalitativne asi horsiho a typologicky podobneho jako Musa.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 13:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Celkove souhlasit Harvey, jen si myslim ze zapas nerozhodla chyba mladika ale spatny vykona nasich hracu a vcera i trenerskeho tymu. Pokud tam byl rozodujici moment tak Oli a jeho penalta. Nemyslim si ze nekomu vadi Standa v kadru, spise celkove neutesena situace v nasem utoku. Nasi treneri se vetsinou pouci z chyb Jen nechapu sazku na Krmelce, kvalitativne asi horsiho a typologicky podobneho jako Musa..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Harvey před 3 lety 06.02.2022 13:28 |Jasně, to vůbec nebylo mířený proti Sámovi a vůbec to neměla být hlubší analýza zápasu. Hele je klidně možný, že kdyby tu Alijagić zůstal, tak by včera rozhodnul. Ale řízení klubu opravdu není o tom udělat všechny rozhodnutí správně, to pochopitelně nejde. Řízení klubu je o tom, rozhodovat koncepčně a z 80-90 % správně. Včera byl proti Spartě fantastický Van Buren. Možná kdyby byl tady tak zápas s Karvinou rozhodl. Možná by rozhodl i zápas s Karvinou před půl rokem. Přesto asi nikdo nepochybuje, že poslat Micka pryč bylo koncepční rozhodnutí. Stejně tak poslat Alijagiće hostovat bylo koncepční rozhodnutí nejenom pro Slavii, ale především pro budoucnost samotného hráče.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Marek3 před 3 lety 06.02.2022 13:57 |Ja vim. To nebyla kritika. Mam obcas pocit ze zatimco kadr management je silnou strankou nasich treneru tak zapasovy management, hlavne stridani, trochu pokulhava. Jako treba vcera. MVB byl vynikajici a Je to dobre pro nej I fotbalove fanousky. Obcas si preju to same pro Standu. Radeji bych se dival na nej v jinem tricku nez vsechny ty kopyta u klokanu, ve Zline atd.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 13:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ja vim. To nebyla kritika. Mam obcas pocit ze zatimco kadr management je silnou strankou nasich treneri tak zapasovy management, hlavne stridani, trochu pokulhava. Jako treba vcera. MVB byl vynikajici a Je to dobre pro nej I fotbalove fanousky. Obcas si preju to same pro Standu. Radeji bych se dival na nej v jinem tricku nez vsechny ty kopyta u klokanu, ve Zline atd..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Ragnarok před 3 lety 06.02.2022 15:03 |Dávat na hostování lidi přes 25 let je hovadina. Ti mají z kádru odejít, aby udělali místo nadejnejsim hráčů. Teclovi, Kovářov, Burenovi se nemá prodlužovat smlouva. Má se jim rict děkujeme a popřát jim mnoho úspěchů. Ačkoli nejsem zatvrzely příznivec Škody, tak ten by tu udělal 10x víc práce než Tecl. Kováře netřeba komentovat.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Ragnarok před 3 lety 06.02.2022 15:14 |K Teclovi: není v kondici jako van Burena. Chtělo by to, aby šel 10 kilo dolu. Ale to je moc práce.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
mig52 před 3 lety 06.02.2022 14:33 |Zda bylo rozhodnutí o Alim koncepční, ukáže až budoucnost. Šanci v základu prý dostane, bude klíčové, zda ji udrží.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Harvey před 3 lety 06.02.2022 15:18 |Proboha najdi si význam slova koncepční.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
mig52 před 3 lety 06.02.2022 17:53 |Nenajdu, zbytečnostmi se nezabývám. Jestli jsi nepochopil, že koncepce nemusí být naplněna, je to tvůj problém.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 17:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nenajdu, zbytečnostmi se nezabývám..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
JS (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 13:34 |Krmenčík je totální omyl a tlačenka jisté trenérské skupiny. Od začátku tady ten negramot nemá co dělat, sportovně vůbec nezapadá. A protože si myslí, že má loženou pozici, ani se nepřetrhne. Zaplatit za něj Bruggám opci by bylo vyhození peněz z okna a popření všech standardů a principů, které se snažíme tlačit.
V létě budeme opět doplňovat tým na poslední chvilli, úplně vidím to „herní“ soustředění bez jediného přáteláku a vyfičení v prvním/druhém předkole EL. A opět ohledy na covid, marodku, nerozehranost, nesehranost…
Myslel jsem, že po těch letošních prodejích (a v posledních letech) alespoň nějak oživíme kádr na klíčových postech směrem do ofenzivy – hrot, technicky kvalitní křídlo a no.10. Nestalo se, a teď budem sledovat, jak nás převálcuje Fenerbahce a co hůř, v létě čuchám stejnou písničku, jakou jsme zpívali letos po těch tragickejch výkonech v předkolech LM/EL.
Nelze tu evropksou kvalitu stále jen prodávat. Někdy se holt musí hrábnout do peněženky a za toho útočníka těch 50-60 mega fakt dát (teď nemyslím poleno Krmenčíka). Už ani nevím, kolik vydá součet přestupových částek za Součka, Krále, Coufala, Simu, Stancia a Kuchtu. Ale neříkejte mi, že to všechno schramstne provoz týmu!
A jestli ano, tak máme v první řadě šetřit na kopytech typu Tecl a Hromada, a ne na příchodech kluků, kteří by měli schopnost nás posunout výše.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Ragnarok před 3 lety 06.02.2022 15:06 |Je zajímavé, že jsme neobetovali peníze za jednu z těch naději za Skandinávie, ale byli jsme ochotni jít do velmi drahého hostování a vysoké, za určitých okolností povinné, opce za Krmenčíka. To je dost nekoncepcni. Krmenčíkuv přínos neodpovídá nákladům na něj.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Marek3 před 3 lety 06.02.2022 15:47 |Dovolim si nesouhlasit s Hromadou. Neni muj oblinenec a pro me je to pan solidni prumer ale lepsiho rezervniho DZ bychom asi nenasli. Jak sem psal z ruznych duvodu nam z lonskeho tymu chybi Kolar,Boril, Kudela, Provod, Stanciu, Kuchta, Sima a Zima a to se nahrazuje tezce. Kde s tebou souhlasim je ze musime byt odvaznejsi pri nakupech a obcas investovat vetsi castky do hracu. Specialne na pozice ktere neposilime z domacich zdroju - coz je v soucasne dobe snad kazda pozice, ale hlavne asi utok, 10, kridla. Minuly rok se jeste neuspech v poharech odvratil vynikajici formou Sima a pozdeji Provoda kteri tahli nas tym. Letos uz to tak slavne nebylo. Ja sem celkem Krmencikovi Veril ale nechapu jeho angazovani na ukor Musa, to mi proste hlava nebere. Kazdopadne pokud nezmenime strategii tak se nas LM uz vice mene netyka protoze soucasny kadr je realisticky tak na konfederacni ligu.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Mikey před 3 lety 06.02.2022 17:31 |U Krmenčíka byl předpoklad, že se dokáže naší hře přizpůsobit, líbil se i trenérům. Já jsem ho také původně k nám nechtěl, ale místní insedři mě přesvědčili, že když bude ve formě, tak to je top útočník. Vedení se pro něj rozhodlo, takže jestli vypadal dobře v trénincích tak musí dostat šanci.
Včerejší zápas nebyl jen o Krmenříkovi nebo o absenci Stancia. Včera to něšlo skoro nikomu. Kačaraba nepřihrál balón, Bah to samé, chtěl dát narážečku, ale dal pomalou přihrávku, takže Karviná šla do protiútoku. Jsem 100% přesvědčen, že ve středu bude o 180° jiný výkon. Rozhodně bych nedělal závěry po jednom zápase.
Ještě ke Krmenčíkovi, pokud nebude v zápase makat a plnit pokyny trenérů, tak trenéři ho do základní sestavy dávat nebudou. Určitě bych mu dal ještě šanci, ale ve středu bych dal na hrot Schranze (na křídle je poloviční), je mnohem podobnější Kuchtovi. U těch útočníků ze zahraničí asi jsme byli schopni zaplatit, ale prostě se rozhodli pro jinou nabídku a nesmyslný plat jsme jim také nechtěli dávat. Každý není Bah. Z české lize chceme Juráska a Filu, snad přijdou, i když se bojím, aby tam nebyli na hostování do konce sezóny. Já se vedení nedivím, že za ně nechceme dávat přes 30 mil., takovou cenu nemají a když ustoupíme tady, budeme muset připlatit i u dalších hráčů. Před covidem bychom to klidně zaplatili, ale podívej se na Kuchtu, nejlepší útočník ligy a dostali jsme na něj jedinou nabídku na 5 mil. euro, dřív by šel minimálně za 8 mil. euro, doba je jiná. A kluby v Česku to ještě nepochopili.
Pokud přijde Fila, rozehraje se přes jaro, tak může být klidně útočník č.1/2 se Schranzem na podzim. Dneska se mi hodně líbil.
A píšeš tady ještě o šetření u některých hráčů. V týmu musíš mít přes 20 hráčů do pole, v Česku ale může na lavičku jen 6 hráčů do pole, takže nemůžeš mít 20 TOP hráčů, za 1. ty hráče bys nezaplatil a asi by nepochopili, že musí být na tribuně. A Hromada zrovna hrál na podzim docela dobře, Tecl může být 3./4. útočník úplně v pohodě.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
žbl68 před 3 lety 06.02.2022 13:35 |... stane se, i když by nemělo ... se Spartou či Turkama by to mrzelo víc, tohle je pohlavek k ponaučení pro příště
pozitiva - Plavšič, Plavšič a ještě 1x Plavšič ...
P.S.
Charlí třinactko - vagon popela na moji hlavu - nikdo z rekonvalescentů nebyl ani na láce - přesto si myslím, a ted tuplem, že aspon na část 2.půle mohli, a kdo ví jak by to s tím golem karviné dopadlo ... mič minuli 4 - slovy 4 slavisté ve vápně a to je fakt moc ... howgh
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 15:12 |Po iks letech jsem nasranej jak na hráče tak na vedení. Jenom blbec si může myslet že to bude klapat bez Nikouše a i Kuchty. Zvláště v takových zápasech kde budeme dobývat branku soupeře. Pustít oba dva nejednou je prostě píčovina. Třeba Krmelec či Samek hrůza, tvrdím déle že Samek na to ještě nemá. Oli mě taky nasral s tou peckou. Hodnocení mám od 1 do 4.Nikdy tak nízké jsem snad nedal. Člověk doslova vybrecel lupeny a pak takový hovno. Zřejmě chceme dát titul estebakum či komunistům na zlatem podnosu. Ještě minimálně do středy poslouchat kecy všech možných kretenu. Prostě bleju velebnosti.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 15:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Po iks letech jsem nasranej jak na hráče tak na vedení. Jenom blbec si může myslet že to bude klapat bez Nikouše a i Kuchty. Zvláště v takových zápasech kde budeme dobývat branku soupeře. Pustít oba dva nejednou je prostě píčovina. Třeba Krmelec či Samek hrůza, tvrdím déle že Samek na to ještě nemá. Oli mě taky nasral s tou peckou. Hodnocení mám od 1 do 4.Nikdy tak nízké jsem snad nedal. Člověk doslova vybrecel lupeny a pak takový hovno. Zřejmě chceme dát titul estebakum či komunistům na zlatem podnosu. Ještě minimálně poslouchat kecy všech možných kretenu. Prostě bleju velebnosti. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
pipe1980 před 3 lety 07.02.2022 00:31 |samozřejmě můžeš ten rozpočet lepit ty, plus extremní vejplaty pro hráče, který prostě v určitý fázi kariery musíme jít nechat vydělat aby tady zůstávali
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Myšák před 3 lety 06.02.2022 15:29 |S hodnocením naprostý souhlas.Mělo by se víc přípravných zápasů! V první půli na mne ta Ostrava dělala dojem,že ještě spí v autobusu.Kdyby dostali osmičku,tak by se nikdo nedivil.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
jose01 před 3 lety 06.02.2022 15:42 |Království za Ekpaie
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Zd3nA1CZ před 3 lety 06.02.2022 17:11 |Holeš a Ševčík za 2 pokud Krmelec má mít 3 , tady by totiž nic neudělal v útoku ani Kuchta
Zaparkovaný autobus
Merlinus (přítel SN) před 3 lety 06.02.2022 17:26 |Tyhle ztráty se slabými týmy opravdu jen těžce dýchám. To jsou neskutečně zbytečné ztráty. Bohužel je to dlouhodobý problém něco jako zbytečné inkasování v posledních minutách. Je mi jasné, že si toho je vědom Trpišovský i celý trenérský tým. Otázkou je proč jsme s tím něco už neudělali? A na ten zaparkovaný autobus už něco nevymysleli? Na druhou stranu, všude na světě se s tím trápí i mnoho silnějších a dominantnějších týmů, takže jednoduchý recept na to asi není. Napadá mě, jestli kromě fotbalových a taktických taktik a strategií nezapracovat i na psychologických aspektech. Podcenění, menší motivace, bohorovnost, atd. Pak když to nejde, obavy, podrážděnost, strach vzít to na sebe, atd. Podobně to může být u těch inkasovaných gólů v závěrech zápasů,kde zase naopak hysterčíme a zmatkujeme. Nevím, jestli Slavia zaměstnává nějakého sportovního psychologa, ale za zvážení by to stálo. Pak bychom nepotřebovali psychology mi fanoušci. Protože prohrát doma s poslední tragickou Karvinou pořád nějak moje hlava neumí pobrat... :-)
Re: Zaparkovaný autobus
Kulajs před 3 lety 06.02.2022 17:56 |Koukněte, jak se včera trápil WHU proti týmu ze 7. soutěže! Zachránil to v poslední minutě nastavení řádné doby a pak v poslední minutě prodloužení. MU vypadl a Chelsea taky postoupila až v prodloužení. Asi včera skvrny na slunci :-).
Tím ale neomlouvám výkon našich. Byla to bezradnost.
Re: Zaparkovaný autobus
Andreas před 3 lety 06.02.2022 18:42 |ze 6. :-)
Re: Zaparkovaný autobus
gazza před 3 lety 06.02.2022 23:18 |F.A.cup nemůžeš srovnávat.Tyhle týmy i když jsou to amatéři se dovedou proti týmům z premiér league odjakživa vypnout k heroickým výkonům a navíc plný dům.WHU postavil v první půli hráče ,kteří pravidelně nehrají i Krále ,který byl tragický.Navíc Kidderminster hrál otevřený fotbalJinak samo i tak by jim měli naložit.V F.A cup se tohle stává stejně jako dnes Nottingham Forest z Champions league dnes rozbil lišky a Boreham Wood Bournemouth .Diváci dělají také svoje .Pro ně je to svátek.Slavie hrála před prázdným hledištém ,ale i tak to měla dát v pohodě.Bohužel chybí nám vůdce .Slávista jako byl Milan Škoda .Těch pravých Slávistů tam moc nemáme, kdo by to dořval na hřišti.
Re: Zaparkovaný autobus
ColinSKS před 3 lety 07.02.2022 08:29 |ale můžeš - na karvinou i jiné sedí (parafrázovaně) toto ".. Tyhle týmy i když jsou na sestup se dovedou proti top týmům z ligy odjakživa vypnout k heroickým výkonům. Kindderminster po golu zalezl do autobusu, takže se WHU trápil - stejně jako my. .
Re: Zaparkovaný autobus
jiras_ před 3 lety 06.02.2022 19:45 |Jenže Baník nezaparkoval autobus a druhou půli nás přejel. V předkolech to to proti nám taky nebyl zrovna největší beton. Ten problém je jinde než v soupeřích.
Re: Zaparkovaný autobus
mig52 před 3 lety 06.02.2022 20:33 |Podívej Merline, teď asi půjdu těžce proti proudu, ale jsem o svém názoru přesvědčen, nakonec potvrzují to i skutečnosti z minulosti. Mnoho fans tady vyslovilo názor, že věřilo Krmenčíkovi a že je zklamal nevstřelením branek. V této souvislosti jsem si vzpomněl na sezónu, kdy se stala Plzeň mistrem a po podzimu měla myslím 16 bodů náskok. Ve spoustě zápasů hrála tužku, vyhrávala je jako letos často s pravidelností 1:0 s tím, že góly střílela v samých závěrech utkání a jejich autorem, pokud se pamatuji, býval často Krmenčík. Po 1. poločase jsem věřil, že to potvrdí a prorve i u nás. Nestalo se, ani nemohlo, JiT ho v 60. minutě vystřídal a to byla dle mne velká chyba, byť se do té doby Michal nedokázal prosazovat. Často jsme si zde brali Vrbu do úst, jednak jeho chybami ve vedení zápasů a hlavně za vystupování na tiskovkách. Ale ať je Vrba jaký je, když byl v Plzni a ta nebyla schopna zlomit soupeře a dát gól, nikdy Krmenčíka ze hřiště nesundal, protože věděl, že je to jeden z mála hráčů, možná jediný, který je schopný to prorvat a rozhodnout. A téměř vždycky se dočkal! Vzpomínám si, kolikrát jsem skřípal zuby, že zase klackáři měli kliku, ale tak to prostě bylo. My se včera nedočkali, a jsem přesvědčen, že hlavně proto, že trenér neměl trpělivost a odvahu Krmenčíka nechat na hřišti do závěrečných minut, ve kterých rozhodl v minulosti tolik zápasů, žel v dresu Plzně. Vím, že je to spekulace, ale já jsem o její realitě přesvědčen. Jindra měl na poslední půlhoďku vytáhnout Schranze k Michalovi a hrát to na 2 útočníky. A ne s Olim, který byl ve snách ještě na tom jejich Cupu.
Re: Zaparkovaný autobus
ColinSKS před 3 lety 07.02.2022 08:26 |souhlas, oni si tedy Oli s Ivanem prohodili posty, ale střídání Michala byla dle mne (vedle Madse) veliká chyba.
Re: Zaparkovaný autobus
ColinSKS před 3 lety 07.02.2022 08:24 |ono to jde říci i opačně, jsem rád, že se silnými neztrácíme. Tedy sumasumář - ona ta situace je na konci dne výhodnější, protože ztratit někdy musíš
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
jose01 před 3 lety 06.02.2022 18:12 |je tu někdo komu dnešní Krmenčík tak trochu připomíná Bestu za KJ? sice snaha tam je , ale je to zoufale těžkopádný
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2022 18:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
je tu někdo komu dnešní Krmenčík tak trochu připomíná Bestu na KJ? sice snaha tam je , ale je to zoufale těžkopádný.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
VanDel před 3 lety 06.02.2022 22:18 |Snaha je u něj vidět obrovská, možná největší v týmu. Ale prostě mu to tam nepadá. Věřim, že když mu vyjde zápas, dá dva goly, tak se pak konečně rozjede naplno.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
ColinSKS před 3 lety 07.02.2022 08:22 |nepadá a hlavně - nemá servis. ve vápně na něj jde jen pár balonů. to pak se může snahou přepůlit ale když nedostane do šance příhru, tak prostě z vody koňak nevydestiluješ
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Mijk před 3 lety 07.02.2022 10:48 |Tak ono mu tam ani nemělo co spadnout, to na tom bylo nejšílenější.. My jsme v podstatě neměli nějakou superšanci, a když ano, tak byl Krmenčík úplně jinde, než být měl.. Nevím, kdo to psal, ale pod to se podepisuji - Krmenčík týmu zatím nepomáhá, ale on ten tým jemu bohužel zatím taky vůbec, ale vůbec nepomohl..
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
pipe1980 před 3 lety 07.02.2022 00:26 |nevím, mě nikoho nepřipomíná, já vidím furt to zbytečný nemotorný kopyto kterýmu jsme se řehtali, když hrál za
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
damade před 3 lety 07.02.2022 13:45 |Já si furt stojim za tim, co řikám už několik let. Největší problém máme na křídlech. Naše křídla prostě neuměj hrát proti autobusům. Olayinka, Masopust, teď asi i Sor, jsou všichni skvělí ve hře do otevřených obran, do fotbalu nahoru a dolu. Ale chybí jim kreativita, kombinační schopnosti, střela. Neuměj se prosadit v přehuštěnym prostoru. Takovej Olayinka snad v životě nedal gól z větší vzdálenosti než je hranice malýho vápna. Lingr tuhle typologii do určitý míry má, ale je podle mě lepší na podhrotu nebo falešný devítce. Schranz je pro mě prostě útočník a využívat ho na křídle nemá cenu. Prostě mi chybí taková ta Neymarovská typologie, právě do těhle zápasů.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Dennis před 3 lety 07.02.2022 14:27 |Já jsem tady včera psal, proč si myslím, že jsme nekoupili Ewerthona (nehodí se do typologie většiny našich evropských zápasů), ale normálně jsem pak, když jsem na něj včera koukal, začal přemýšlet, jestli bychom ho na tyhle autobusy v lize neměli pořídit. On to fakt má v noze a my prostě takového fotbalistu v týmu aktuálně nemáme.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
damade před 3 lety 07.02.2022 15:06 |Tam je podle mě největší problém, že za něj bude chtít Boleslav obrovskej balík. Pokud nechtěj prodat dva náhradníky (Fila a Jurásek), tak určitě neprodaj nejlepšího hráče.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
bububu (přítel SN) před 3 lety 07.02.2022 16:19 |Do jisté míry souhlasím. Podle mého prostě nemůžeme hrát proti autobusu takovou tu naší klasiku, která funguje dobře proti týmům, které přijedou hrát fotbal. Proti autobusům, obzvlášť v domácích zápasech, bych hrál prachsprosté dřevní 4-4-2 s tím, že by v tomto systému Olayinka nebo Lingr hráli regulérního druhého útočníka. Ve čtyřčlenné záloze si umím na krajích představit Masopusta s Plavšičem.
Viděl bych to třeba takhle:
Mandous - Bas, Ousou, Kačaraba, Oscar - Masopust, Holeš, Ševčík, Plavšič - Schranz, Olayinka
Proti autobusu doma fakt nemusíme hrát na 3 hráče uprostřed zálohy, neboť protivník při útoku zálohu stejně překopává a hrozí výhradně z brejků. Proti autobusu to chce mít permanentně dva hroťáky hlavičkáře ve vápně a sypat tam ze stran jeden centr za druhým.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
Dennis před 3 lety 07.02.2022 14:21 |Nevím, jestli to tak někdo taky máte, ale ani dnes, mě ta sobotní kocovina pořád neopustila. Pořád tuhle ztrátu nemůžu zkousnout. Strašně lacino odevzdané tři body. Nechápu to o to víc, že jsme se na tenhle zápas vlastně chystali měsíc a půl a stejně to vypadalo, jako kdybychom na něj vůbec nebyli připraveni... Přitom bylo jasné, že Páník bude hrát totální autobus. Fakt mě tyhle ztráty štvou. Zajímalo by mě, jestli jsme třeba na soustředění zkoušeli v některém z těch modelových zápasů hru proti autobusu. Mně to tak z těch informací, co klub pustil, nepřišlo a považuju to za chybu.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
japhy před 3 lety 07.02.2022 15:08 |Hoši mi tak znechutili sobotu, že jsem se pak ani nekouknul, jestli sousedovi v ČB koza taky chcípla :)
V Ne už to bylo lepší, tak jsem se odhodlal a...tvl, voni hrajou snad hůř, než na podzim. OKOK, my po Karviný bychom měli spíš šoupat nohama, ale byl tam aspoň očividnej rozdíl v kvalitě, "jen" jsme prostě byli málo kreativní kolem vápna. Ale u AVE to bylo naprosto vyrovnaný utkání s tím, že víc šancí měli určitě domácí. Jo a velmi dobře zahrál MvB.
Další koza, tentokrát plzeňská, to zahrála jak Chelsea za Mourinha. Je až vtipný, jak je Plzeň naprosto odlišná od nás. V poli jsou líný jak vši, když ale dojdou k soupeřovu vápnu, tak ožijou a vyvinou slušnej tlak.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
spravnej_jezedak před 3 lety 07.02.2022 16:50 |Nemá prosím někdo k dispozici statistiky, kolik toho týmy naběhaly v prvním a ve druhém poločase?
Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2022 18:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nemá prosím někdo k dispozici statistiky, kolik toho týmy naběhali v prvním a ve druhém poločase?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
kapitan.pisoar před 3 lety 07.02.2022 18:15 |Ty posledni dve vety u Krmenova hodnoceni bych podepsal!
Teda podepsal, doslova to stejne jsem napsal na zacatku sezony, kdyz k nam prichazel a Musa byl (opet) odejit. Tenkrat jsem za to dostal hromadu minusu, coz teda dostanu i ted, ale alespon me muze hrat, ze jsem mel pravdu…
Jinak Krmena opravdu rad nemam, ale budu jen rad, kdyz se zvedne a svymi vykony Slavii alespon trochu pomuze.
Jen at ho proboha na konci sezony nekupujem, ten je drahy i zadarmo!
Rohy
Ferguss před 3 lety 08.02.2022 10:31 |Ono se to píše v článku, ale naše rohy to je dlouhodobě tragédie. Přece není možné kopat 12 rohů, ze kterých nevznikne ani náznak šance.
Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo
slavistajiri před 3 lety 09.02.2022 10:08 |jsem rád, že jsi podržel madsena. Dle mne jeho stažení rozhodlo zápas. On je přesně ten typ hráče, který proti autobusu musí hrát.