Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Slavia se dostává do formy, což tentokrát odnesl Jablonec, který z Edenu odjel s "bůrem".

Minimálně z fotbalového hlediska to byl pro slávisty velmi příjemný víkend. Vše načaly ztráty Plzně a Sparty, povedené kolo pak dovršila vysoká výhra Slavie nad Jabloncem. Severočeši sice měli problémy se složením stoperské dvojice, výsledný debakl byl ale spíše zapříčiněn výbornou hrou Slavie, která roztrhala obranu soupeře na kusy. Hlavně v první půli se hrál na naši ligu velmi nadstandardní fotbal a deset tisíc statečných, kteří dorazili na stadion i při současné epidemiologické situaci, mohlo být spokojeno. Sešívaní předvedli jeden z nejlepších výkonů v sezoně a i Jablonec hrál v úvodním dějství dopředu dobře, i když dozadu to bylo z jeho strany slabší. Ve druhé půli pak tempo trochu opadlo a rozhodnutý zápas už se částečně dohrával. Zejména hráči červenobílých, kteří naskočili až z lavičky, ale nakonec ukázali hlad po gólech a dva fíky soupeři ještě na cestu přibalili. Suma sumárum to tak byl parádní nedělní večer a nezbývá než doufat, že na fotbal budeme moci chodit i nadále.

Závěrem bych ještě chtěl pochválit rozhodčího, což se v naší lize přeci jen nevidí tak často. Mladý Dalibor Černý pískal teprve sedmý zápas v lize a byl to jeho první trochu větší, přitom si vedl jako mazák a utkání měl pevně v rukou. Navíc byl i velmi přesný a nastavený metr udržel na obě strany po celý zápas. Zvláště se mi líbilo, že dovedl přesně odlišit pád po přistrčení rukama od souboje tělo na tělo. Těžký zápas pro rozhodčího to sice nebyl, i tak bylo příjemné vidět u nás přesného rozhodčího s citem pro hru. Zvlášť když jde vlastně o nováčka. Jen tak dál a jen víc nadějných a kvalitních arbitrů!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - Ještě za bezbrankového stavu nás podržel výborným zákrokem u tyče proti přízemní ráně Pilaře. Důležitý moment! Ve zbytku zápasu už tolik práce neměl, velmi jistě ale hrál nohama.

Alexander Bah - 7 - Výborným přeskočením protihráče a přesnou hlavičkou dal gól na 3:0. V zápase byl vidět a na své straně byl hodně aktivní. Jedinou větší chybu udělal, když se nechal poněkud lacině obejít Pilařem, který mu následně utekl. Lepší sedmička.

Aiham Ousou - 6 - Stopeři celkově pracovali dobře. Ousou velmi dobrým a těsným bráněním zabránil šanci ve druhé půli po zakončení soupeře z malého vápna. Dvakrát mu ale nevyšla rozehrávka, kdy nabídl soupeři nebezpečnou možnost brejku.

Taras Kačaraba - 7 - Ze stoperů se mi včera líbil o něco více, hlavně díky rozehrávce. Zatímco Ousou dvakrát míč namazal, Kačaraba naopak dvakrát zaujal dalekým a přesným pasem, při kterém přenesl hru. Také několikrát dobře vyvezl míč a zapojil se do útočení.

Oscar Dorley - 7 - Další kvalitní výkon Oscara, který tak dává prostor k uzdravení kapitánu Bořilovi. Z Oscara se stává čím dál lepší levý bek. Kombinačně byl skvělý vždy, ale teď přidal i jistou tahovost a v poslední době hlavně mnohem větší odolnost v soubojích. Proti Jablonci si výborně naběhl na Stanciův skvělý míč a přesnou přihrávkou zajistil snadný úvodní gól zápasu pro Olayinku.

Lukáš Masopust - 6 - Jeden ze slávistů, kterým se tentokrát vedlo méně. I tak to ale při skvělém týmovém výkonu byl individuální nadprůměr. Masopust nehrál alibisticky a tlačil se k vápnu. Někdy mu to vyšlo, jindy zase ne. Měl dvě nadějné možnosti na gól, jednou ale pálil nad a podruhé Hanuš jeho ránu z úhlu vyrazil.

Jakub Hromada - 6 - Hned v první minutě měl zbytečně tvrdý zákrok, za který mohla přijít žlutá karta. I ve zbytku zápasu měl na můj vkus faulů až příliš. Na druhou stranu je ale třeba říct, že toho hodně naběhal a velmi dobře se nabízel do kombinace, byť při samotném řešení ho občas zastavila technická nedokonalost.

Tomáš Holeš - 7 - Pomalu se vrací do zápasového tempa a formy. Včera to bylo dobré i z jeho strany, ač většina spoluhráčů byla ještě výraznější. Hezkým centrem asistoval na branku Baha. Pro mě výkon mezi šest a sedm, nakonec dávám vyšší známku.

Nicolae Stanciu - 9 - I když se Lingrovi skvěle povedlo střídání, tak hráčem zápasu je pro mě včerejší kapitán Stanciu. Od začátku byl při chuti a hrál skvěle. První dvě klíčové branky připravil skvělými přihrávkami, které se v naší lize jen tak nevidí. Kromě toho měl i spoustu dalších dobrých akcí a přihrávek. Snad podobně kvalitně zahraje i ve čtvrtek proti Feyenoordu.

Peter Olayinka - 7 - Ustálení krajních hráčů na klasické duo z minulých let Olayinka - Masopust týmu jednoznačně pomohlo. Schranz, Ekpai ani Plavšič je totiž při jejich zdravotních potížích nedokázali plnohodnotně nahradit. Olayinka už se celkem dostává do formy a hlavně je produktivní. Za 400 minut v lize totiž zaznamenal již 4. trefu. Jinak to byla v zápase jeho klasika. Běhavý a nealibistický výkon se střídavými výsledky, protože jeho kličkování mu zdaleka ne vždy vyjde.

Jan Kuchta - 7 - U mě panuje s Kuchtovým výkonem spokojenost. Ve hře byl cítit, trhal obranu náběhy i byl schopný občas udržet míč v souboji. Navíc vstřelil důležitou branku na 2:0, když si skvělým zpracováním pohrál s Hanušem.

Ondřej Lingr - 8 - V posledních dvou zápasech se z něj stal superžolík, když po naskočení do zápasu vstřelil dvě branky. Proti Jablonci přesně ukázal, že jeho síla je v zakončení v pokutovém území. První branku trefil skvěle z voleje, druhou pak hlavou. Konečně se začíná naplno prosazovat a zářit. Jen tak dál!

Mads Emil Madsen - 7 - Jeho jméno bylo skloňováno v týdnu v debatě předsedy Odboru přátel Davida Ocetníka s vedením. A slova o zlepšené formě potvrdil Madsen i na hřiště, na které se dostal na zhruba 35 minut. Svou postavou a hrou mi připomněl Traorého. Statný hráč, který dokáže jako pavouk odebírat míče, zároveň je ale i technicky vyspělý. Dobrý výkon navíc podtrhl pěkným centrem na závěrečnou branku.

Michael Krmenčík - 6 - Asistencí potvrdil svou skvělou ligovou produktivitu. Centr skvěle tělem sklepl Lingrovi na střelu. Jinak si ale spíše hledal místo na hřišti a nadále je vidět, že se stylem Slavie ještě není tak sžitý jako Kuchta.

Ivan Schranz - 6 - Po rodinné tragédii se vrátil do fotbalového kolotoče. Jeho výkon byl v pořádku. Byl aktivní a měl podíl na závěrečné trefě.

Ibrahim Traoré není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

15. kolo - Neděle 21. 11. 2021 18:00

Fortuna liga, 2021/2022
5 - 0
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

15. Peter Olayinka
33. Jan Kuchta
40. Alexander Bah
77. Ondřej Lingr
90. Ondřej Lingr

FK Jablonec
FK Jablonec

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Harvey     před 3 lety 22.11.2021 17:56 |  
    18 11

    Nechápu posedlost fauly u Hromady (nejenom v hodnocení, ale obecně na tomto fóru). Kdyby vytvořil nebezpečnou standardku, tak neřeknu. Nebo kdyby tím pomohl soupeři vymanit se z tlaku. Ale tak to nebylo, téměř vždycky zastavoval rozvíjející se akci soupeře. V tom případě je faul druhá nejlepší věc, kterou může hráč udělat. Prostě je to hráč přes kterého se nepřechází, za žádnou cenu. Včera hrál osobku na Housku, který měl tvořit hru Jablonce. A co Houska vytvořil? Nic. Spolehlivý výkon jako vždy. Chápu, že Hromada nebude oblíbenec fanoušků. Nejde daleko pro pád, hodně diskutuje s rozhodčím, fanoušek očekává čistě odebrané balóny a přesné bochánky za obranu. Ale Hromada nehraje fotbal na krásu. Hraje ho pro tým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      urs (přítel SN)     před 3 lety 22.11.2021 18:12 |  
      6 2

      Pěkně shrnuto, proto mu také JT dává přednost před jinými. Jako agresivnější šestka, která "nuceně" fauluje někde kolem poloviny hřiště, je totiž k nezaplacení. Jsem rád, že ho v týmu máme, jen se občas bojím, aby se zbytečně nezranil, protože stylem jeho hry se to nabízí. Tito fotbalisté ale zrají věkem a já věřím, že bude jen lepší a ubere i na té agresivitě, která je stále dost na hraně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        mig52     před 3 lety 22.11.2021 18:19 |  
        0 5

        Mně se také líbí, nemůžeme mít na hřišti jen hodné hráče. Jenže vždycky trnu, abychom od 8.min. nehráli o deseti.


        Komentář byl uživatelem upraven (22.11.2021 18:19) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 22.11.2021 19:29 |  
      3 14

      pro mne KubaHromada je strašně nedoceněný hráč. jasně nedává goly, ale ta politika čísel je mi cizí. vnímám hráče tak, jak hraje na svém postu. AlešMandous taky nemá 7 golů ale je skvělý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      doqui     před 3 lety 22.11.2021 19:39 |  
      14 4

      Popravdě nemůžu souhlasit s hodnocením "potřebujeme tvrdou šestku". Hromada podle mě nefauluje proto, že je nesmlouvavý a tvrdý, ale protože je neohrabaný a pomalejší. V těch svých žlutých a oranžových soubojích je buď pozdě, anebo dohání a zachraňuje předchozí chybu na míči. Nebezpečné standardky nepochybně vytváří a zbytečně často. Pochopitelně člověk jeho pozici podvědomě srovnává se Sukem, ale také s Tomášem Holešem, Ibrou Traorem, anebo svého času hrál šestku i Miša Ngadeu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Harvey     před 3 lety 22.11.2021 19:59 |  
        6 7

        Pokud má pravidelně žluté a oranžové souboje chci se zeptat, kolikrát byl ve svých více než 150 odehraných zápasech a více než 10.000 odehraných minutách vyloučen? Je možné, že Hromada ví kde je hranice a kterou ve své tvrdosti nesmí překočit?
        Pokud vytváří nebezpečné standardky zbytečně a často, pak se chci zeptat zda mi seš schopen říct pár zápasy, ve kterých jsme kvůli jeho zbytečným faulům ztratili body?
        Pokud je v soubojích pozdě nebo pravidelně zachraňuje své chyby na míči, jak je možné, že je aktuálně druhým nejdéle sloužícím hráčem v mužstvu? To Trpišovský je takový amatér, že nevidí co je uživateli doqui jasné?
        Je možné, že Hromada podstupuje díky své pracovitosti a běhavosti souboje v mnohem širší oblasti než ostatní hráči, ale ty tam vidíš Hromadu, který je v souboji pozdě. Zatímco, kdyby na jeho pozici hrál jiný hráč, tak v tom souboji ani není, protože nemá stejnou dynamiku jako Hromada?

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Ivan     před 3 lety 22.11.2021 20:19 |  
          4 8

          Přesně, Hromada ví, kde má každý ze sudích hranici, proto i my jsme tu kolikrát říkali, že asi měl jít ven, ale on věděl, že zrovna ten rozhodčí je měkkota. To je stejné jako Bořil, ten taky červené nesbírá, ale upřímně řečeno jít mít pár určitě měl.

          To že ho tu máme dlouho je trochu zavádějící, přišel lehce zraněnej, doléčil se, zase se zrainl, pak dlouho marodil, šel hostovat do Liberce a teď ho tu rok máme a celkem za nás začal v lize v 21 zápasech a v dalších 15 naskočil z lavičky.

          Ještě přidám svůj pohled na něj; dobrý hráč širšího kádru. Na základ to není když jsme zdraví (Stanciu, Holeš, Ševčík jsou pro mě jinde), ale pak je to pro mě první volba na 6/8.


          Komentář byl uživatelem upraven (22.11.2021 20:27) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            mig52     před 3 lety 23.11.2021 04:13 |  
            5 3

            Neví... asi tu dostanu nálož, ale myslím, že ho párkrát zachránila skutečnost, že má na sobě dres Slavie, stejně, jako Bóřu. To jen pro objektivnost. Tím nechci říct, že podobně nejsou chráněni někteří hráči Plzně či bídy, ale to už je na jiné téma.


            Komentář byl uživatelem upraven (23.11.2021 04:18) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 23.11.2021 10:16 |  
              5 4

              Tak v kontextu letošní sezony mi přijde, že nejvíc hráče chrání dres Karviné.... zatímco v dresu Plzně se vyloučení příliš nevyhneš....

              A upřímně řečeno, takový Béřa nebyl vyloučen v kariéře ani jednou - za Slavii hraje přitom teprve šestým rokem.... takže by ho podobně "chránil" i dres Viktorky Žižkov, Mladé Boleslavi... a případně českého nároďáku? Ani ten dres Slavie v Evropě určitě nechrání tak, aby hráče ušetřil před vyloučením, kdyby na něj nějaký zákrok předvedl...

              Podobně Hromada... FK Senica, Liberec, Slovenské nároďáky do 17 let, do 21 let... i ten áčkový.... všechny tyhle dresy chrání před vyloučením? Zatím dostal červenou jenom ve Varšavě za kecy po zápase....


              Komentář byl uživatelem upraven (23.11.2021 10:45) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          mig52     před 3 lety 23.11.2021 04:10 |  
          7 1

          Tak ono když Hromada několika oranžovými skluzy nabídne soupeři trestňáky poblíž vápna, tak potom záleží i na schopnosti a šikovnosti soupeře, zda z toho dá gól. (Situace ze zápasů si vyhledej, je jich dost, na to nemám trpělivost:))) ). Problém může nastat tehdy, že 10x tu šanci přežijeme a pak inkasujeme v době nejméně vhodné. Měl by mít víc citu pro to, v jakém prostoru se nachází a kdy může přimáznout a kdy přibrzdit. Jen připomenu, že to nic nemění na mém názoru, že je dobré takového hráče mít v týmu, protože jen s hodnými tituly nevyhraješ.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Sníža     před 3 lety 23.11.2021 09:35 |  
      4 1

      Jakub je pro Slavii platný hráč , ale spíš když se vede. Pokud hrajeme do uzavřené obrany pak od něj těžko můžete čekat nějakou přihrávku, protože do ofenzívy je špatný a navíc dělá dost zbytečných faulů které potom kouskují hru. Jinak je to velmi pracovitý hráč a pro soupeře velice nepříjemný. Škoda, že neumí konstruktivně rozehrát. Jeho problém je v tom, že to co vybojuje s půlky vrátí soupeři a často hraje balon dozadu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    dauby     před 3 lety 22.11.2021 18:03 |  
    8 1

    Osobně bych dal vyšší hodnocení třem hráčům: Lingr 9, Kačaraba 8, Oscar 8. Kačaraba se mi líbil moc, hrál s přehledem, lepší se mu rozehrávka a nebojí se míč vyvézt dopředu, včera lepší než Ousou. Oscar má neuvěřitelný fyzicky fond a technicky je úplně jinde než skoro všichni hráči Fortuna ligy. A Lingr dal dva góly. U něj oceňuji, že umí vystřelit. Skvělou střelu má samozřejmě Stanciu, dobře střílí i Bah, zatímco někteří jiní hráči nevystřelí ani z pár metrů a vozí míč až do kuchyně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Leksel     před 3 lety 22.11.2021 19:36 |  
      4 0

      Tys to napsal teď a já to mám přesně takhle už odvčera v hodnocení :-), zejména Kačaraba mě zaujal svým ledovým klidem a profesionalitou, s jakou si na hřišti počínal. Včera to byla radost sledovat, pastva pro oči i ducha.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 22.11.2021 18:10 |  
    7 1

    Nemá cenu se rozepisovat o skvělém výkonu Nica, o Kuchticove zpracování nebo radosti z formy stoperu. Poukázal bych s dovolením na 2 hráče. Madsen, to je typ hráče, který tu jinak nebeha, dobrej na míči, přehled ve hře. Jsem rád, že se nechává Trpisem vycvičit, bude vybornej. A Lingr, to je střelec, jakej tu dlouho nebyl..teda ok, od dob Skodaka mozna:). Jeho zakončení je fakt exkluzivní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      mig52     před 3 lety 22.11.2021 18:15 |  
      3 4

      Tobě se nelíbily Miňovy góly nebo jsi už zapomněl? :)))))

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 23.11.2021 10:20 |  
        1 0

        Ale jo..no člověk by se neměl pouštět do takových srovnání.. kazdej byl jinej..Mino byl unikátní v tom, jak často chodil do koncovky, z každý akce chtěl dát gol. Lingr mě udivuje kvalitou v koncovce..nestrili tak casto, ale když se dostane do šance, řeší to perfektně.. tak jsem to myslel

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 23.11.2021 11:37 |  
          2 2

          To je docela přesné.... Míňo střílel z každé druhé akce... dával nádherné góly, ale taky měl období, kdy mu to do branky dlouho ne a ne padnout...víceméně nejplodnější byl na podzim 2018, kdy vstřelil na podzim 11 gólů v lize a jeden v EL Zenitu.... na jaře 2018 se trefil šestkrát (4+2 v MOL cupu)... a na jaře 2019 už jenom dvakrát (1+1 v Seville)...

          Celkem za sezónu 2018/19 měl 92 střel z nichž branku trefilo pouze 41 (což není ani polovina) ... a zaznamenal 12 gólů - úspěšnost střelby 13% byla mezi první desítkou ligových střelců nejhorší....

          https://www.fortunaliga.cz/statistiky?unit=1¶meter=1&order=7&season=2019


          Oproti tomu Lingr letos vyslal 16 střely, branku trefilo osm a dal z nich sedm gólů, což je úspěšnost střelby skoro 44%... V tom je z první desítky střelců jednoznačně nejlepší - lépe na tom jsou pouze sváteční střelci, kteří dali např ze tří střel na branku dva góly...

          https://www.fortunaliga.cz/statistiky?unit=1&status=0¶meter=1&season=2022&club=0&game_limit=0&nationality=&age=0&list_number=0&order=7&order_dir=2#stats

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            mig52     před 3 lety 23.11.2021 16:12 |  
            1 3

            Karle, ale ta čísla nejsou úplně férová. Jistě i Lingr dal asi 2 branky zpoza vápna, jinak zakončoval z jeho vnitřku. Samozřejmě parádně, prudce, přesně. Miňo téměř všecky věšáky dal zpoza vápna, jako výjimku si pamatuji kultovní gól rudochům bombou na přední tyč, kdy zavelel k historickému obratu a remíze v už téměř ztraceném zápase. Možná ještĕ nějakou z vnitřku vápna dal, ale těch dalekonosných pumelic bylo podstatně víc a měly klíčový vliv na průběhy zápasů. Takže dovedl něco, co málokdo, snad nikdo, ani Hušby a Niko tolik gólu ze střední vzdálenosti nedali. Proto tebou zmíněnou statistiku, za kterou smekám, neberu jako vypovídající a objektivní.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 24.11.2021 09:34 |  
              3 0

              Tak že se my dva v pohledu na fotbal neshodneme, je celkem běžné... opět mohu jenom kroutit hlavou...

              Ta čísla opravdu nejsou přesná, mimo jiné i proto, že na rozdíl od Lingra Míňo na podzim 2018 kopal pokutové kopy, což je jaksi přeci jenom jistější gól, než jakékoliv zakončení ze hry ... snad se shodneme na tom, že branka z pokutového kopu je střela uvnitř vápna... to opravdu není "věšák zpoza vápna"....

              A když to vezmeme gól po gólu a zaměříme se na Míňovy branky zvnitřku vápna:

              1. Na Letné, tu jsi zmínil
              2. Doma proti Karviné na 1:1 - Hromada pustil míč mezi nohama, Míňo dloubl míč nad padajícím gólmanem
              3. finále MOL cupu 3:1 - Milan Škoda šel do vzdušného souboje s gólmanem a bekem, Míňo sebral odražený balón a z úhlu mířil do odkryté brány
              4. Plzeň doma 2:0 z penalty
              5. V Ostravě po Balutově sklepnutí hlavou střílel někde na úrovni penalty na 1:1
              6. Dukla doma - druhý gól na 4:1, levou nohou z levé strany na zadní tyč
              7. Zlín doma 3:1 penalta
              8. Karviná venku 2:1 penalta
              9. MB doma 2:0 - po přihrávce Traorého sám před gólmanem jej z první přehodil - tohle bylo přesně z hrany vápna, ale pořád to nesplňuje parametry jako věšák zpoza vápna
              10. na Dukle na 2:0 - Masopust vystihl malou domů, patou míč vrátil Míňovi a ten dal vracejícímu se Radovi jesle....

              Dohromady měl Míňo u nás bilanci 10 branek zpoza vápna / 10 branek uvnitř ....

              A to se můžeme ještě bavit o trestných kopech, do sítě Liberce (1:0), Zlína (doma na 2:1) a MB (MOL cup na 2:0)... které byly z hranice vápna a nešlo o rány, ale spíše o technické zakončení....

              Takže tvrdit, že dalekonosných pumelic bylo daleko více, je poměrně nepřesné....

              A to se nebavíme o tom, že já pořád za přínosnějšího beru hráče, který místo střely z nepřipravené pozice volí kombinaci a zakončuje až v momentě, kdy je šance na gól větší... vždyť ta statistika nám říká, že Míňo v sezóně 2018/19 minul branku ve více než padesáti pokusech... A minout branku znamená, že mužstvo přišlo o míč... a do této statistiky se vejde pouze pět gólů z dálky - a z nich ještě tedy dva z trestňáků a pouze tři ze hry (Olomouc venku na 2:0, Příbram na 4:1 a Dukla doma na 2:0... Já si nemohu pomoci, ale to je opravdu mizivé procento úspěšnosti....

              Chápu, že divácky se na ty "góly měsíce" hezky kouká, ale ve finále ten gól platí stejně jako když Michal Frydrych dotlačil stehnem do sítě Olayinkovu hlavičku odraženou od břevna, čímž v zápase se Zlínem vyrovnal na 1:1...

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                mig52     před 3 lety 24.11.2021 13:19 |  
                0 1

                Tak penalty jsem úplně vynechal, takové zápisy jsem nebral hodné argumentu!! Byť si vzpomínám, že bylo u nás jedno období, kdy po odpískání penalty jsme se ani neradovali, protože jsme si zvykli, že je neproměňujeme. :))))) . Je škoda, žes tady nezmínil ty pumelice zpoza vápna, jejich počet a význam. Pokud neuznáš, že Miňo byl nejlepší bomber ze střední vzdálenosti posledního desetiletí, tak se nemáme o čem bavit.


                Komentář byl uživatelem upraven (24.11.2021 13:23) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 24.11.2021 13:52 |  
                  0 0

                  Vždyť tam jsou všechny.... tedy ty tři ze sezóny 2018/19....
                  k tomu Zenit, Sevilla... a ze sezóny 2017/18 Karviná na 2:1, Dukla na 2:0....

                  Sedm... za dva roky... k tomu ty tři trestňáky z hranice vápna, které bych spíše označil jako technické střely - Zlín 2:1 po té, co Frydrych udělal díru v soupeřově zdi, Liberec 1:0 cizelérským obloučkem bez rozeběhu a MB v MOL cupu po Sýkorově patičce....

                  Ano, Míňo byl nejlepší bomber ze střední vzdálenosti, minimálně se o to dělil s Hušbym.... ale to nic nemění na tom, že dle čísel potřeboval v jedné sezóně na dvanáct gólů devadesát střel a účinnost jeho střelby byla silně podprůměrná... což je mimo jiné dáno tím, že aby střela z dálky byla úspěšná, musí být nejenom prudká a přesná, ale musí především brankáře překvapit...

                  Stojím si za tím, že to je sice hezké na pohled, ale neúčinné... podstatně účinnější je méně čitelný hráč, který nezakončuje pokaždé, když se dostane k míči třicet metrů od branky, ale řešení situací obměňuje ... o Míňovi každý věděl, že rád střílí, takže obráncům často stačilo obsadit hráče okolo a vyčistit prostor tak, aby gólman tu ránu viděl a nikdo mu jí netečoval....

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                mig52     před 3 lety 24.11.2021 13:34 |  
                0 1

                Já si mohu ukroutit hlavu nad tvým tvrzením, že minout branku znamená přijít o míč!? No tvl., to nevymyslíš. Jistě, vzato doslova a do písmene, máš pravdu. Ale, jednak je to lepší, než narvat do prvního hráče před sebou nebo to zadrbat v kombinaci a umožnit soupeři smrtící protiútok. Víme, co jsme dokázali vytvořit pro soupeře rohy, zahrávanými nakrátko. To bylo úprků k vlastní bráně. Druhak, než hráč vystřelí, asi dopředu ví, že se netrefí, jo? Skvotná myšlenka. Jako statistik dobrý, ale tímto odstavcem ....
                Raději amen.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 24.11.2021 13:56 |  
                  0 0

                  Tak spíše jde o to, že když do balónu práskneš pokaždé, když se dostaneš na dostřel, tak sice můžeš občas dát "gól roku", ale často tím jenom utneš útočnou akci... ve finále je jedno, jestli se ta rána otřela o břevno, nebo šla mimo stadion - rozehrává soupeř a ty musíš ten balón znovu vybojovat....

                  Občas jsem obracel oči v sloup, když jsme viděl, že zase napřahuje a přitom mu to tam zrovna nepadá - jako třeba na jaře 2019 - to dal v lize jeden gól... Dukle a to z vápna... jinak mu ty střely létaly všude možně...

                  Ale lidská mysl má tu krásnou vlastnost, že si pamatuje těch pár střel, které tam krásně zapadly....

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 14:23 |  
                    0 0

                    Ja si teda tenhle pocit z Minovi hry (nee, jeste nestrilej!!!) pamatuju stejne jako ty krasny goly.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    mig52     před 3 lety 24.11.2021 18:26 |  
                    0 1

                    Neshodneme se, ale i o tom je fotbal, jinak by to byl komunismus. Mně Miňo v tom překrásném slávistickém období přinášel fotbalovou radost, např. střelou v Seville, kde položil základ úspěchu, korunovaného v Edenu. Tebe zase uspokojoval Koli hrou nohama. Je dobré, že si každý fanda Slavie najde na tom to své. Závěrem dovol jeden dotaz s tím, že už přestanu otravovat. Nekončíš ( či neukončil jsi) fotbalovou kariéru převážně jako hráč futsalu nebo malé kopané? Bez ironie. Některé tvé názory na fotbal mne tam indicií.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                      kjandourek (admin)     před 3 lety 25.11.2021 10:21 |  
                      1 0

                      Ani v padesáti nehodlám končit s žádným druhem fotbalu.... ale pro hanspaulku mám slabost, tu hraju raději...

                      Nic to nemění na tom, že se snažím na fotbal obecně dívat více analytickýma očima - všímat si taktiky, hledat možnosti zlepšení mě baví.... Ale chápu, že je i fanouškovský pohled: hráč udělal kličku a vystřelil ze třiceti metrů metr vedle = bylo to hezké, tak je dobrej.... a hráč nešel do rizika, přihrál dozadu = stojí za starou bačkoru... zatímco já vidím, že ten první riskoval a potom o míč přišel, zatímco ten druhý vyhodnotil kličku jako nepřiměřené riziko a udržel balón na našich kopačkách - tzn. minimalizoval možnost ztráty balónu ponechal nám šanci na úspěch...

                      A propó - brankář a hra nohama... včera jsem viděl, jak to pytlikují Manchester City proti PSG.... tam bys na obou stranách zešedivěl :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 12:08 |  
              0 0

              To je pravda, ale jak pisu vyse, je to sice efektni, uctyhodny, jak Mino z dalky strilel, na druhou stranu strelba z dalky neni tak efektivni. Je samozrejme otazka, co je lepsi, pokus o kombinaci do vapna (namisto strely) je taky rizikovej a nemusi vyjit,

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 12:06 |  
            0 0

            No vida, tak je fajn, kdyz se muj pocit shoduje s cisly. Je ovsem treba pocitat taky s tim, ze Stochova statistika se pocita z 2,5 tis. minut na hristi a Lingrova ze 715, coz s sebou nese urcity zkresleni. Ale i tak jsem presvedcenej, ze to plus minus odpovida, Mino strilel casteji, z mene pripravenych pozic, Lingr je vic zabijak ve vapne (ackoli hraje zalohu), mame sice vsichni v pameti jeho krasnou strelu z Nice, ale jinak tech strel z dalky moc mit nebude, bych si tipnul. Ostatne si myslim, ze statistici obecne rikaji, ze strela z dalky nema moc vysoky xG, ackoli my jako fanousci strelbu z dalky vidime radi, pac je to zakonceni, kvuli kterymu se ten fotbal hraje, zejo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              kjandourek (admin)     před 3 lety 24.11.2021 13:29 |  
              0 0

              Tak vždycky se ta statistika dá vztáhnout na počet minut:

              Míňo se v sezóně 2018/19 pokusil o zakončení každých 27,5 minut a na gól potřeboval 210,8 minuty
              Ondra má bilanci jeden střelecký pokus na 44,7 minuty a na gól potřebuje 102,15 minuty

              A to netuším, kde sehnat xG... jenom jsem na Twitteru zaregistroval, že Ondra má letos sedm gólů na xG asi 2,95, což je docela úkaz :-)... jak na tom byl Míňo netuším...

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 14:37 |  
                0 0

                V sezóně 19/20 měl Greenwood 10 branek v PL s xG 3,39.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          bongor     před 3 lety 24.11.2021 15:13 |  
          1 0

          Miňo,to byl můj kůň,myslím,že by se neztratil ani v nynějším mužstvu.Platil by hlavně na zatažený obrany,A je to velkej sympaťák.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Ivan     před 3 lety 22.11.2021 20:09 |  
      4 1

      Škoďák není střelec tohoto typu, to spíš Hušby, Miňo, nebo Stanciu když mu to padlo.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    mig52     před 3 lety 22.11.2021 18:13 |  
    4 3

    No, při těch zmíněných dvou Aihamových přihrávkách mi zatrnulo, ale v lize to dokážeme zalepit. V poháru by to mohl být problém. Na druhou stranu v rámci objektivity nutno vyzdvihnout jeho parádní přihrávku na Oscara založením nádherné akce, ze které padl 4. gól. Jinak dle mne výborný koment k zápasu i hodnocení hráčů.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    žbl68     před 3 lety 22.11.2021 20:54 |  
    2 1

    souhlas z 99,9% s hodnocením všech hráčů, vč. JH ...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Lunaris     před 3 lety 22.11.2021 20:57 |  
    4 2

    Včera po dlouhé době dobrý první poločas, hráči na to vletěli a chtěli využít zaváhání soupeřů. V Edenu je tým silný, každému se u nás hraje špatně. Snad se bude dařit i venku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      rak (přítel SN)     před 3 lety 23.11.2021 15:03 |  
      1 0

      Taky doufám. V listopadu mně ale bude stačit, když se nám bude dařit doma.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 23.11.2021 09:31 |  
    20 4

    Dobré ráno Vám všem přeji ze Šumavy, kde to vypadá na krásný den.
    Samozřejmě mám dobrou kávu, povidlovou buchtu a hlavně po dlouhé době i radost z toho nedělního výkonu nejen Slavie, ale i šohajů ze Slovácka.
    Předně chci poděkovat Alanorovi za hodnocení. Je asi pravda, že se mu tento zápas hodnotil asi už s daleko lepším pocitem, než některé minulé naše zápasy a hodnocení je dobré a i objektivní.
    Pořád je dobré si uvědomit, že máme ještě co zlepšovat a jsem moc rád, že to takto vidí i náš trenér. Jeho pozápasové hodnocení bylo pokorné a spravedlivé.
    Bylo znát, že kluci byli prostě pár dní pohromadě, mohlo se opravdu potrénovat a částečně dohnat manko ve všech atributech tak, jak o tom trenér také hovořil.
    Co se zápasu týká, tak si myslím, že celý výkon mužstva šel nahoru tím, jak do zápasu vstoupil náš kapitán Nico Stanciu.
    Všichni jsme viděli jeho nasazení hned od první minuty, kdy tam vymotal celou obranu soupeře a jasně dal najevo všem, že tady je doma jeho Slavia a on jí dá vše co umí.
    Tím také ovlivnil chuť makat a bojovat všem svým spoluhráčům. Prostě jsem na hřišti viděl partu se vší všudy!!!
    Kluci to vzali za ten správný konec a i proto věřím, že se to povede ještě vypilovat.
    Tentokrát střídání pomohla i tomu, že jsme se neuchýlili ve druhé půli k údržbě, ale střídající hráči tomu opět zvedli "level o štok vejš" a proto další dvě branky. Lingr, Madsen, Traoré, Krmenčík i Schranz přinesli chuť a nedovolili, aby se zápas nějak dohrával.
    Také bych chtěl opět vyzdvihnout Aleše Mandouse, opět velmi důležitý zákrok a bravurní.
    Moc se mi líbil i výkon Oscara, kterým "vymazal" Pleštila a zároveň pomohl i dopředu. Moc dobře.
    Takže kluci, kéž se Vám to povede takhle plnit a posouvat i v dalších zápasech, co nás čekají.
    Víme, že holanďané budou těžkým oříškem, ale to bude aspoň ten objektivní ukazatel, jakou asi teď máme opravdu výkonnost. Kéž se nám to povede dokázat.
    Když jsem se koukal na ostatní zápasy, tak nejprve musím popřát našemu Milanovi ke sté brance v lize.
    Moc Ti to Milane přeji a pro mě budeš pořád kapitán Slávie s velkým K!!!
    V zápase Baníku s Plzní jsem viděl hlavně dle mého názoru neodpískanou penaltu proti Plzni.
    Celý okamžik jsem si rozfázoval a míč nejprve dopadá na ruku Hejdy na hranici velkého vápna a pak dopadá na ruku Chorého, který couvá do vápna v době dopadu už je celým tělem ve vápně. Prostě "pentle".
    A šohajové ze Slovácka smetli jeden pražský klub, který měl marody, co nemohli reprezentovat kvůli zraněním, ale najednou se uzdravili (postrádám zde kritiku pana Poborského) a hráli (mimochodem náš Ševčík nehrál).
    Hložek "odklusal" celý zápas v jakési hře na zbytečného fotbalistu a Wiesner odstoupil pro zranění hlavy.
    Asi zřejmě karma zdarma, ale nejsem hyena a přeji mu brzké uzdravení.
    V kontextu toho všeho bych byl moc rád, aby naši kluci pokračovali nastoleném trendu. Bez velkohubých keců a s úctou k soupeřům. Aby makali jeden za druhého a bojovali "na krev". Když to naplní, mohou se pak radovat všichni po zápase jako teď v neděli večer.
    A my s nimi. To by bylo moc pěkné. Naše Slavia si to zaslouží.
    "Nec secunda sapientem evehunt nec adversa demittunt" - Seneca
    Moudrého štěstí nezaslepí a smůla nezlomí
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (23.11.2021 10:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      mudrc     před 3 lety 23.11.2021 11:04 |  
      1 13

      Priteli Sokrate 55, jak se mam vyznat v tvem posztoji vuci komisi rozhodcich? Dnes pises o tom, ze proti Plzni mel byt narizen PK, nicmene KR stoji za rozhodcim a jeho postojem PK nenaridit s patricnym oduvodnenim ve svem komunike.
      Jindy se ale na postoj KR odvolavas, treba kdyz potvrdi karty Franka vuci hracum Plzne v Praze. Nemas dvoji metr priteli?

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 23.11.2021 11:19 |  
        11 0

        Zdravím Tě příteli mudrci.
        Budu nad Tvou připomínkou přemýšlet.
        Možná, že ty červené karty v zápase s Plzní, byly nakonec opravdu nařízeny nesprávně:-)).
        Teď ale vážně.
        Věřím, že nepoužívám stanovisko KR jen podle toho, jak se mi to hodí.
        Dvojí metr dle mého názoru vypadá přeci jen trochu jinak.
        Ale je to věc názoru.
        Ale jak jsem slíbil, budu nad tím přemýšlet, třeba je chyba opravdu ve mě.
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      mig52     před 3 lety 23.11.2021 15:56 |  
      2 4

      Fajn koment a hlavně výstižný citát.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Fačín     před 3 lety 23.11.2021 09:31 |  
    14 2

    Jen drobnost u hodnocení stoperů. Ousouovi je vyčtena dvakrát pokažená rozehrávka a Kačarabovi přičteno k dobru dva dlouhé pasy. Jen bych k tomu chtěl říct, že před čtvrtým gólem to byl právě Aiham, který narýsoval fantastickou přihrávku na Dorleye.

  9. .

    japhy     před 3 lety 23.11.2021 10:38 |  
    4 1

    Taras Kačaraba - 7 - Ze stoperů se mi včera líbil o něco více, hlavně díky rozehrávce (Alanor). Tohle hodnocení pro mě sedělo na Ousoua :) Vím, že Taras dal víc dobrých pasů a párkrát pěkně vyvezl míč, což je prostě dobře vidět, stejně jako ty dvě lajdácký přihrávky Aihama. Ale jinak to byl převážně Ousou, kdo v podstatě rozehrávku řídil a většinu času to dělal výborně.
    Oscar - žádám o jeho okamžité přeměření a převážení. Neříkejte mi, že sedí ofiko údaje 174 cm/66 kg.
    Madsen - těžko zatím soudit, jak by si počínal delší dobu při defenzivě, ale v kombinaci vypadal hodně dobře, technika taky v poho. S míčem mi připomínal trochu Baráka, trochu Provoda - prostě vysocí hráči s technikou a přehledem.
    Mandous - asi je jen otázkou času, kdy to posere i on, protože začíná dost riskovat. Nemusí to tak vypadat, protože všechno zatím zvládá, ale dost míčů hrál klidně z první, kolem protihráčů...No, párkrát mi zatrnulo, stačila malá chybka a byl průser. Vadí mi to? Ale vůbec, přátelé :)

    • Re: .

      ColinSKS     před 3 lety 23.11.2021 21:56 |  
      1 6

      AlešMandous je úúúplně v pohodě. měl tam jedno vyběhnutí co smrdělo, to je fakt, ale to se stane. mě se třeba líbilo, že na chvilku si Taras AiOusou vyměnili pozice. MadsMadsen - podle mne to bude další naše kometa. Není moc hráčů co jsou tak obratní a myslí přitom na hru a její možný vývoj. Mohl to dát na MajkaK, ale i tak jsem si ten pátý gol užil. bylo to úžasné.

      • Re: .

        japhy     před 3 lety 24.11.2021 08:20 |  
        8 1

        I bych ti odpověděl, ale nevím, co píšeš. Vždycky, když v tvém příspěvku narazím na ty imbecilní jména, automaticky jdu na další příspěvek. A teď si tím začal :))

    • Re: .

      MKCZ83     před 3 lety 24.11.2021 11:02 |  
      3 2

      Já vidím rozdíl mezi Mandousem a současným Kolářem v tom, že Mandous má mnohem lepší rozhodování. Jeden výběh byl problematický, ale Kolář by toho hráče buď sundal bez míče, anebo se zastavil. Kdežto Mandous tam šel bez zaváhání, vyhodnotil, že souboj nemá, tak se zase bez zaváhání ihned vracel po správné trajektorii tak, aby minimalizoval nebezpečí, že nechá hráče střílet do prázdné brány. Já tam rozdíl viděl. Jeho rozehrávka je myslím pořád jistá.

      Pokud zvládne Madsen hrát pozičně a bude úspěšný v obranných soubojích, máme vyřešenou šestku a můžeme v klidu pustit Holeše ven, pokud o něj bude zájem a on bude chtít. Má podle mě mnohem větší potenciál, než Kuba Hromada, protože je fotbalovější, dynamičtější. Jen je otázka, jestli zvládne plnit povinnosti účelně do zadu. Překvapilo mě, že ho právě plánuje JiT hrát na šestce (mluvil o tom myslím na nějaké tiskovce), přitom mi přišel spíš jako osmička, nebo rovnou desítka.

      Oscara "vyrostl" a "nabral" váhu tím, že se do své pozice postupně dostává, chápe lépe, jak má hrát, protože hraje pravidelně, a nemusí na hřišti furt řešit, že když mu nevyjde jeden zápas, půjde automaticky na lavičku a bude hrát Bořil. Takže si může na hřišti víc dovolit (i směrem dozadu), víc se tím i naučit a jeho obratnost a koordinovaný pohyb mu ty chybějící kila a centimetry bohatě vynahrazuje. Tj. nemusí hrát v mentální křeči na jistotu, ale může hrát svoji hru. Pokud u nás ještě nějakou sezónu vydrží, není důvod, aby se do základu Bořil vracel, i když se uzdraví. Jako záloha by byl pořád fajn, ale pokud se Oscar nezraní, nevidím jediný důvod, aby nehrál v základu. Protože v přínosu pro ofenzívu je o třídu vejš, než Bořil. Není to populární, ani nic proti Bóřovi, odvedl toho pro nás hodně, je to důležitá osobnost v kabině, ale na hřišti to od něj prostě už bylo v posledním roce celkem slabý. Takže já jen doufám, že se mu chrupavky daj do cajku, a pokud nepůjde na starý kolena do zahraničí si zkusit něco jinýho, tak to u nás důstojně v příští sezóně dohraje a pak se třeba dostane na nehrající pozici v realizáku, jestli na to má hlavu.

      • Re: .

        Ivan     před 3 lety 24.11.2021 14:55 |  
        2 0

        ta 6/8/10, vždyť se stejně točí. Vyloženou 10 je snad jen Lingr a Kuchta, potom Šéva sbíhá často ke stoperů, jinak mám trochu problém určit kdo zrovna hraje tu či onu pozici.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    gazza     před 3 lety 24.11.2021 03:00 |  
    3 11

    Hodnocení celkem Ok až na Olayinku.Ano dal sice gól ,ale kolik toho zadrbal při přečísleni ,tak to se hned tak nevidí a ještě se pokaždé rozčiluje a rozkazuje rukama ,jako by zato někdo mohl .Maximálně za 5

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 10:48 |  
      10 0

      Olayinka sice občas něco zadrbe, ale taky toho spoustu vybojuje. Mně se hodně líbil a to se teprve rozjíždí po zranění. A to rozhazování rukama je mi úplně jedno. Každý má nějaká gesta, která v emocích dělá. Já mu dal 10, jako skoro všem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        japhy     před 3 lety 24.11.2021 14:00 |  
        6 0

        Na těch gestech je fajn, že se vyvzteká, ale jak to nedělá směrem k rozhodčímu, nefasuje za ně karty.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          obiwan     před 3 lety 24.11.2021 15:56 |  
          1 0

          Tak Oli máchá rukama směrem k rozhodčím poměrně často, ale mám pocit, že zatím dostal za větrný mlýn jen jednou žlutou:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      první rytíř     před 3 lety 24.11.2021 14:31 |  
      4 0

      Nesouhlasím, Olainka je jedním z pouho pouhých dvou tří hráčů, kterým, jak ostatně i v tomto zápase názorně ukázal, nedělá problém zpracovat míč...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 3 lety 24.11.2021 15:22 |  
      6 2

      Hele,nejsi ty ten rasista,co ho ve Slavii tak zoufale hledají Skotové?

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 25.11.2021 10:47 |  
      1 0

      Jo to je vyborny!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 21:19 |  
    0 0

    Tak tentokráte se shoduji v rozptylu známek stoprocentně. Po delší době.