Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

Slavia v Edenu vrátila Maccabi Haifa porážku z izraelské půdy a zůstává ve hře o postup do jarní části evropských pohárů.

Na vítězný zápas jsem zaznamenal rozporuplné ohlasy. Někdo byl spokojen, protože Slavia nejen vyhrála, ale byla lepší a zápas byl často zajímavý ve stylu "nahoru-dolů". Někdo byl spokojený méně, protože mu hra, jako již na podzim celkem tradičně, připadala neurovnaná, neuspořádaná a nedosahující laťky nastavené minulými léty. Já souhlasím i s těmi méně spokojenými fanoušky, ale zároveň dodávám, že patřím k té první skupině, které se zápas líbil. Výkony jsou skutečně slabší, ale to je prostě dáno absencemi. Vždyť nám včera chyběli Kúdela, Provod, Stanciu, Holeš (ten se po delším zranění alespoň na závěrečných 20 minut dostal na hřiště) či Bořil. Bez čtyř skoro nejdůležitějších hráčů prostě nelze čekat výkony z jara. Kromě toho jsme prodali i Zimu a Simu a zapracovali nového brankáře při potížích Koláře. Samek s Lingrem logicky nebudou hrát tak dobře jako Provod se Stancie či Holešem. Mladý Ousou, který hrál doteď jen 2. švédskou ligu, taky z fleku Kúdelu rovnocenně nenahradí.

Z tohoto pohledu mi prostě přijde, že Slavia hraje, na co má, a výsledky ani výkony vzhledem k okolnostem nejsou špatné. Mluvit o nějakém úpadku klubu je nesmysl. Jak by asi vypadala Sparta bez Hložka, Nity, Hancka či Haraslína? A stejně je i s nimi za námi. Jasně, dost věcí se nepovedlo. Letní posily zatím posilami moc nejsou, nepovedlo se přešlapování kolem Koláře i pár zápasů. I tak ale máme skvělý trenérský tým, který pořád odvádí velmi kvalitní práci. A až se nám uzdraví lídři, tak půjdeme zákonitě nahoru.

Co se týče včerejšího zápasu, tak byl podle mě v poli velmi zajímavý, ačkoliv vyložených šancí až tolik nebylo. Maccabi Haifa mě svým výkonem překvapila, protože hrála velice dobře. Po stránce fotbalové i fanouškovské tu předvedla nesrovnatelně více než o víkendu ve šlágru Plzeň. A nezapomínejme, že právě Viktoria padla před pár lety pod trenérem Koubkem v kvalifikaci o Ligu mistrů právě s izraelským mistrem. Z mého pohledu nebyla Haifa žádný tým nazdárků, zvlášť pro naši současnou sestavu. Předvedla tu minimálně stejně jako zvučnější Bordeaux, Zenit či Union. Výhry si tedy cením a považuji ji i za zaslouženou, ačkoliv hlavně závěr jsme odehráli hodně riskantně a neměli ho pod kontrolou.

Na závěr bych ještě napsal pár slov o norském rozhodčím Steenovi. Ten měl v rozhodování rozporuplné momenty, ale nastavený metr udržel po celý zápas a na obě strany. Z tohoto pohledu to bylo ok. Ve dvou zásadních situacích byl ale nepřesný, naštěstí se však dá říct, že se vzájemně vykompenzovaly. Po faulu na Kuchtu v úvodu zápasu totiž měla přijít penalta, naopak brance Slavie nejspíš předcházel přestupek Masopusta.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - Těžší zákrok si musel připsat jediný v závěru první půle. Jinak působil tradičně velice jistým dojmem, což je přesně to, co omlazený a nesehraný tým potřebuje.

Alexander Bah - 6 - Za mě zahrál svůj tradiční nadprůměr. Makal, snažil se hrát dopředu a byl vidět, i když tam nejednou byly technické nedostatky. Byl i u rozhodující branky. Tam bych ho pochválil za doplnění týmu ve vápně a naopak bych mu vyčetl střelu, která už měla být gólová.

Aiham Ousou - 6 - Povedený výkon a nebál bych se říct, že jeden z nejlepších Ousouových výkonů ve Slavii. Hrál důrazně, přitom nepropadal. Byl aktivní i směrem dopředu a rozehrávka byla určitě lepší než proti zalezlé Plzni. Známku si lehce zkazil závěrem, kdy se někdy vytáhl až moc a vzadu byl párkrát nejistý. Lepší šestka.

Taras Kačaraba - 6 - Nakonec se mi líbil stejně jako Ousou, tedy na lepší šestku, i když průběh jeho výkonu byl spíše opačný. Po většinu zápasu byl více vidět spíše švédský stoper, Kačaraba si připsal i některé poziční chyby jako na začátku zápasu, kdy to smrdělo přečíslením těsně před vápnem. Na druhou stranu zatímco Ousouovi se závěr moc nepovedl, tak Kačaraba v něm přidal a držel obranu. Několikrát přečetl hru a výborně zastavil brejky Maccabi.

Oscar Dorley - 6 - Nadprůměrný a kombinačně dobrý výkon. Přijde mi, že se lepší v obranné činnosti. Nepropadá tam a už jsem i psal, že mi přijde silnější ve hře tělem.

Lukáš Masopust - 6 - Po zranění se do toho snad konečně dostává, tentokrát to bylo z Lukášovy strany nadprůměrné, i když nesouhlasím se Sportem, podle kterého měl být hráčem zápasu. Zas tak výrazné to nebylo. Ale vydal se a celkem byl i vidět. Jsem rád, že je zpět, je to zkušený hráč, co tu už je nějakou dobu a jeho výkony na křídle by měly být výraznější než u posil Schranze, Plavišče či Ekpaie.

Daniel Samek - 5 - Po skvělém startu do podzimu, kdy byl jeden čas i naším nejlepším hráčem, v poslední době trochu ubral, ale to je u mladého hráče normální. I tak si své odehraje a s míčem je opravdu šikovný. Jen tomu teď chybí ta nadstavba v podobě přihrávky do šance či zajímavé střely. V defenzivní práci je spíš průměrný, proti Maccabi, které hrálo na rychlé brejky, ho také omezovala menší rychlost.

Petr Ševčík - 6 - Opět hrál hodně s míčem a byl zásadní pro výstavbu naší hry. I se dostal k jednomu zakončení, což bych od něj čekal častěji. Dozadu si sice také připsal výraznější ztrátu, ale to se u něj dá více omluvit tím, že je neustále v permanenci a neschovává se.

Ondřej Lingr - 5 - Průměr. Lingr vše odmaká, ale fotbalově neroste. Z evropského hlediska je to tak hodně průměrný hráč. Nemá dobré zpracování a ani to není hráč, co by tomu dal myšlenku. Plusem je snaha drát se do zakončení, toho ale včera mnoho neměl.

Peter Olayinka - 5 - Rozporuplný výkon. Snažil se, napadal, ale s míčem u nohy hodně kazil. Dostal se i do dvou šancí. Jednou výborně zakončoval nůžkami, podruhé naopak na penaltě střílel jen doprostřed. Dobrým momentem pak bylo sklepnutí do šance Krmenčíkovi. V závěru si připsal i hloupou a netaktickou ztrátu, kdy místo snadné přihrávky kličkoval na půli a o míč přišel.

Jan Kuchta - 7 - Pro mě hráč zápasu. Na hřišti byl cítit a už v úvodu se po faulu brankáře na něj měla kopat penalta. Zápas pak rozhodl, když odražený míč napálil z voleje do sítě. V poslední době se mu moc střelecky nedařilo, ale není pochyb o tom, že pro tým je platný a obecně patří k jeho tahounům.

Ibrahim Traoré - 5 - Při střídání to byl typický Traoré. Jednou parádně vyvezl míč přes celé hřiště, podruhé ledabyle ztratil míč před vlastním vápnem. Při jeho zkušenostech a spíše defenzivnější pozici bych od něj čekal spolehlivější výkon v závěru.

Michael Krmenčík - 4 - Nebylo to ono a jeho střídání pro mě bylo zklamáním. Myslel jsem, že po gólu Plzni pookřeje, ale otázka, jestli je vhodný pro naši hru nadále trvá. Mohl pojistit vedení, ale poněkolikáté ve Slavii tváří v tvář brankáři selhal. Ani ve hře nebyl moc platný a míče příliš neudržel.

Tomáš Holeš, Srdjan Plavšič a Ubong Ekpai nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

4. kolo - Čtvrtek 04. 11. 2021 21:00

Evropská konferenční liga, 2021/2022
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

49. Jan Kuchta

Maccabi Haifa FC
Maccabi Haifa FC

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    Ragnarok     před 3 lety 05.11.2021 21:07 |  
    2 3

    Pěkně hodnocení, velmi přesně postřehy.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    honza304     před 3 lety 05.11.2021 21:09 |  
    5 2

    Já jsem to následně nestudoval ze záznamu, ale na hřišti se mi líbili oba stopeři, dal bych jim o bod víc. I Bah s Oscarem zahrali dobře, s tím souhlasím. U Ševčíka mi vadí, že se utápí v protisměrných kličkách a drží balon dlouho u nohy, což je příčinou častých útoků na jeho kotníky. V tom není sám. Díky klukům, že to odmakali. Haifa hrála moc dobře až na to válení od začátku.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    rak (přítel SN)     před 3 lety 05.11.2021 21:36 |  
    3 0

    S velkou většinou přesných postřehů i hodnocením zápasu souhlasím. Přišlo mně, že Haifa možná dělala méně chyb než doma. Tam jsme to kolikrát po zisku míče vůbec nevyužili. Stopery chválím stejně jako trenér, vzhledem k tomu, jak dlouho tam hrají. Kačaraba v závěru opravdu četl dobře hru a zachránil spoustu věcí. Souhlasím i s Jindrou. Měli jsme tam výborné i horrorové věci. Nejvíc je toto typické pro Traoreho. Je schopen přejít přes několik hráčů, ale i nesmyslně ztratit balón a způsobit nebezpečnou situaci. Nelíbil se mně moc ani Olayinka. Ty infarktové situace byly zejména v závěru. Už bychom ty konce měli zvládat lépe. Bah je docela rychlý a důrazný, ale jeho centry a nahrávky jsou velmi často příliš prudké, přetažené. Samek je šikovný, má dobré fotbalové myšlení, ale obecně je většinou velmi pomalý. Včera z toho mohl být i gól. Doufám, že proti Pardubicím bude Nico. Včera chyběl. I když v Izraeli vůbec dobře nehrál a nechával se obírat o míče. Snad to ale byla výjimka. Proti Plzni v podstatě udělal oba góly. Bohužel, pak zase musí do repre. To mu neprospívá.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      ColinSKS     před 3 lety 06.11.2021 07:15 |  
      5 5

      já bych jen zmínil jednu věc a to jsou centry. jak z akcí tak z rohů. To lítá všude možně jen ne tam kam má. přitom 9/10 balonů do koše kustoda dáme takřka pokaždé.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    damade     před 3 lety 05.11.2021 22:34 |  
    4 1

    Lingr má bejt hlavně (falešnej) útočník, nikoliv desítka nebo dokonce osmička. Až prodáme Kuchtu do zahraničí, tak příjde jeho čas. Pokud to teda nerozjede Alijagič.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      Ivan     před 3 lety 06.11.2021 00:16 |  
      0 2

      Jakože ho fouknem na hrot? To podle mě nebude jeho post, ale na euro U21 tam hrál slušně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      ColinSKS     před 3 lety 06.11.2021 07:13 |  
      3 5

      na hrot nemá OndraLingr muskulaturu. já ho mám zařazenýho někde kolem osmičky. má dobrou střelu, je celkem pohotový a je to skromný kluk který do toho dává vše, protože si váží toho, že ho někdo vytáhl z karviné do nejlepšího klubu v česku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      mig52     před 3 lety 06.11.2021 07:45 |  
      6 3

      Jako Lingr po případném Kuchtovĕ odchodu hroťák??? Při jeho zpracování míče předem odsouzeno k zániku. Neber to jako hejt ani kritiku, jen konstatování jeho technické úrovně. Když mu balón odskočí tak často 2-3 metry od nohy, tak mu to zamázne i podprůměrný stoper.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

        damade     před 3 lety 06.11.2021 11:56 |  
        1 0

        Zrovna Kuchta má to zpracování ještě dvakrát horší a taky hraje hroťáka úspěšně.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    o-cab     před 3 lety 05.11.2021 23:09 |  
    7 4

    za mě stopeři určitě 7, Ousou byl naprosto skvělý. stejně tak Ševčík, který kvalitou převyšuje většinu kádru. právě v absenci 2-3 hráčů jeho úrovně vidím stejně jako Alanor největší problém. až se vrátí Provod a Stanciu, tak to bude úplně o něčem jiném. od Budějovic podáváme dobré výkony, ale tito hráči opět přinesou dominanci, která nám tuto sezónu tolik chybí.

    Lingr po pár dobrých zápasech, do kterých naskakoval, což mu jde lépe, opět zklamání. ten si naopak průměrnou známku nezaslouží.

    v porovnání Kuchta Krmenčík není fér, že ten první má pravidelně v zápasech lepší servis. Krmenčíkovi 10 často obstaráva právě Kuchta, kterému to tam ale prostě nejde. včera po přesunu níž znovu ztráty a rozpaky. Krmelec si 4 nezaslouží, dal do toho opět všechno a doufám že proti Pardubicím konečně odehraje celý zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      mig52     před 3 lety 06.11.2021 07:39 |  
      3 4

      Trochu mimo téma. Je jasné, že na lávce výkonnostně neporosteš. Jen ostré zápasy tě při dobré přípravě posunou. Proto teď ve WHU budu víc než Suka a "Vyděrače" sledovat Krále. Ten se nemůže pořádně dostat na hřiště a jsem zvědav, jak se s tím popre. Ona ta konkurence je tam teď obrovská a ani zlepšená výkonnost ti tam nezaručí základ. Tak jestli to nějak zlomí, či ta lávka u něj bude znamenat pokles výkonnosti, časem řešený třeba hostováním? Rád bych si přečetl názory některých z vás na další vývoj či osudy Krále. Podotýkám, že mu přeju to nejlepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

        rak (přítel SN)     před 3 lety 06.11.2021 09:22 |  
        1 0

        Pokud vím, tak měl teď Covid. Kromě konkurence mu to hrát zabránilo. Možná by ho Moyes postavil. Zápasů mají hodně. Viděl jsem ho v tamním poháru, to byl asi jediný jeho zápas, a hrál dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      obiwan     před 3 lety 06.11.2021 12:34 |  
      6 0

      Díky za komentář ke Krmencikovi, ať už je to jakýkoli člověk, je tu na něj spousta podpasovych útoků...my ho zatím neumíme využívat, ale jeho přednosti nezmizely, skvělá hra zády k bráně, krytí míče, několikrát předvedl kvalitní zpětnou nahrávku ve vápně, že už to naši nezuzitkovali, je jiná věc. Já pořád věřím, že se ještě ukáže...

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    Staršina     před 3 lety 06.11.2021 03:46 |  
    12 3

    Přiznání. V poslední době mám problém přispívat. Týmu se nedaří. Dehonestace všeho. Dlouhodobě se snažím vysvětlovat, Využívám dostupná média, zpravodajství, rozhovory atd. Kromě toho ze dvou stran vidím i do kabiny. Proto ta moje neustálá obhajoba. Třeba Krmenčík. Venku nešťastný. Nabídka Slavie mu dá možnost. Při tréninku dře tak, až si způsobí zranění. Frustrace. Po zranění nabírá minuty. Rve se, bojuje, sráží balóny pro spoluhráče. Až se to se spoluhráči sladí, bude vyhráno. Z minulosti si mohu myslet cokoliv. Dnes hraje za můj milovaný klub. Vzhledem k minulosti a přítomnosti tu oslavu gólu chápu.
    Hodnocení. Vyjádřím se pouze ke stoperům. Náš výkon padnul s Kúdelou. Náš výkon se zvedá s herní praxí Kačaraby a Ousoua. Z chybujícího Kačaraby se stal stoper, který famózně řeší problém zálohy. Ousou je fenomén který stále roste. V jistém rozhovoru to řekl i Kolář. Je třeba doladit to dopředu.
    Závěr. Můj dnešní příspěvek ovlivnil článek na sport.cz. Ten vyjadřuje přesně to o čem neustále mluvím.
    https://www.sport.cz/fotbal/evropska-konferencni-liga/clanek/2870995-komentar-z-pechoty-jsou-lidri-ze-zelenacu-sebevedomi-bojovnici-mistr-nabira-silu.html#hp-artcl

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      pehacko     před 3 lety 06.11.2021 06:54 |  
      6 2

      Mas svatou pravdu… skladame vlastne dalsi tym ze zelenacu a hracu druheho sledu. A zveda se to… priklad stoperu mluvi za vsechno. Nadavat je tak snadne, ale lepsi je verit a fandit! Ja se tesim a vidim, ze nam na stoperech roste nova dvojice simon-misa a narozdil od sehráváni nasich afrických legend, tady to jde o poznani rychleji. Ano ne vse se podaří, ale stale se drzime na cele ligy, vesmírné kvalitni a megauspesna srarta je za nama dva body….

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

        mig52     před 3 lety 06.11.2021 07:29 |  
        5 4

        Souhlas. Na Kudelovĕ zranění, které nás tak sužuje, časem vyděláme, je to jakási nemile-nečekaná investice do budoucnosti. Stopeři byli hozeni do vody, museli plavat a jejich kraulérský styl se výrazně zlepšuje. Jen všichni Slávisti to sledujeme se staženými hýžďovými půlkami, aby se nám z té poslední dvojice někdo další nezranil.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      mig52     před 3 lety 06.11.2021 07:20 |  
      3 3

      Staršino, ono to není dehonestace, spíše obava. A k odborné věci. Pokud nám chybí automatismy a návyky, je to dobrá zpráva, to se dá časem secvičit, sehrát. Horší je to s problémy, které by měl ovládat devatenáctiletý hráč, prošedší od přípravky až do staršího dorostu, s přivřenými víčky. Tedy zpracování míče či schopnost v kombinaci přihrát si častěji, než 3x za sebou, příhry mezi beky sem a tam + se zapojením gólmana samozřejmě nepočítaje. Tedy v kombinaci rychlé, směřující dopředu k ohrožení branky soupeře. Pokud tyto činnosti nezvládneš do těch 19-20 let, později už težko, především co se zpracování míče týká. A mně se zdá, že takových hráčů, žel, máme i v základní jedenáctce dost. Ber to jen jako konstatování, ne kritiku či rýpání.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    ColinSKS     před 3 lety 06.11.2021 07:10 |  
    2 8

    hodnocení je střídmé. dvě poznámky - myslím že Ševa si zasloužil 7, protože byl neúnavný po celý zápas a MajkK za 5, protože ta čtverka trochu zavání tím, že nedal loženku. Nedal, byla to jeho velká chyba ale dostal se tam. Makal po tu minutáž co dostal. Takže ve srovnání s Kuchtičem mi to nepřijde jako fér hodnocení. Líbili se mi oba stopeři, Taras si nedá nic líbit, chybělo málo, a byl by jednu tomu hráči haify majznul :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    soudek82 (přítel SN)     před 3 lety 06.11.2021 09:01 |  
    4 0

    s bodovým hodnocením víceméně souhlasím, jako obvykle u Alanora....ale spojení "pomalejší rychlost" mě trochu tahá za uši :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (06.11.2021 09:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      ColinSKS     před 3 lety 06.11.2021 11:29 |  
      0 3

      to mne taky zaujalo. protože protiklad je rychlejší rychlost :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 06.11.2021 11:37 |  
      1 0

      Pravdu díš, změnil jsem to na logičtější menší rychlost. :)

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    lucky-pilda     před 3 lety 06.11.2021 09:10 |  
    0 8

    Mně osobně se docela líbil Traoré. Hru uklidnil a dával dobré přihrávky. Dokonce i hrál dopředu, což u něj nebývá pravidlem. Dal bych mu 6 nebo 7.
    Na druhou stranu nesdílím všudypřítomné nadšení z Masíčka. Přišlo mi, že ztratil spoustu míčů a zazdil několik šancí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      damade     před 3 lety 06.11.2021 11:54 |  
      5 0

      Traore asi třikrát ztratil lehkej míč a vždycky z toho byl nebezpečnej brejk. Já mu dal čtyřku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      dauby     před 3 lety 07.11.2021 08:31 |  
      0 0

      Podle mě včera Traoré náš nejhorší hráč. Poslední dobou přitom hrál docela dobře, ale s Haifou ne. Naopak Masopust byl nejlepší na hřišti. Ve Sportu mu dali známku 8, a právem. Útočný hráč musí zkusit občas nějakou kličku a že mu to často nevyjde, je normální. Naopak na jistotu musí hrát především stopeři a defenzivní záložníci. Traoré prostě nesmí ztrácet míče způsobem, který předvedl.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2021 08:33) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

        dauby     před 3 lety 07.11.2021 08:39 |  
        0 1

        Ještě bych dodal, že je mnohem lepší, když Bah hraje obránce a Masopust záložníka, než když hrají obráceně. Vůbec nechápu, proč to Trpiš často zkouší s Masopustem v obraně (občas dokonce na levé obraně!) a Bahem v záloze. Bah i Masopust hráli tentokrát výborně, i díky tomu, že hráli na svých ideálních postech. Trpiš poslední dobou občas dělá blbosti a míchá úplně nesmyslně sestavou, přičemž ne vždy je to vynuceno zdravotními indispozicemi hráčů. My naopak potřebujeme stabilizovat sestavu, a to především v obraně. Obrana Bah - Ousou - Kačaraba - Oscar začíná být proklatě dobrá. Může do toho promluvit Kúdela, až se uzdraví, naopak u Bořila už moc nevěřím tomu, že se dá dohromady a vytlačí Oskara ze sestavy. Vzadu by měl samozřejmě chytat Mandous, je momentálně o level lepší než Kolář.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    lantsmit     před 3 lety 06.11.2021 09:16 |  
    1 15

    Prosím, zkusme se na fotbal podívat pohledem, kdy "rvát se a bojovat" je minimem a samozřejmostí, bez kterých by ani nemělo smysl se do jakéhokoli hodnocení pouštět. Nesplnění tohohle předpokladu by spadalo do kategorie čistého porušení smlouvy. Zvlášť nepatřičně pak vyznívá chvála za tohle rvaní se, pokud za to a mnohem víc, co tam však (zatím) neni, ten borec bere milion korun v základu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      ColinSKS     před 3 lety 06.11.2021 11:38 |  
      1 8

      prosím o překlad ve formě long story short

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

        lantsmit     před 3 lety 06.11.2021 13:08 |  
        1 7

        Že se Krmelec rve a bojuje za milion v základu měsíčně mi přijde strašlivě málo, když zbytek, za co je touhle mimořádnou sumou placen, téměř vůbec neodvádí. A to bohužel v jeho případě vlastní vinou, že sem přišel fyzicky totálně zanedbanej. Jako pokud by měl smlouvu postavenou tak, že toho půl roku, co bude takhle zanedbanej, bude dostávat tři kila za to rvaní se, a ten meloun, až bude fungovat normálně, tak jsem s tim cajk

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

          Harvey     před 3 lety 06.11.2021 14:30 |  
          5 2

          Vyčítáš hráči, který měl dvě po sobě jdoucí zranění, že není fyzicky připraven? Dneska si nemusíš kupovat večeři, ten guláš co máš v hlavě bohatě postačí. Navíc to všechno podložíš vymyšleným platem, který předkládáš jako fakt.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

            lantsmit     před 3 lety 06.11.2021 15:04 |  
            2 8

            Celý můj příspěvek byl reakcí na názor, že bychom měli být spokojený s tím, že se za nás ten myslivec rve a bojuje. Ponížení platu byla samozrejmě nadsázka. Zdrojem té informace byl Sport a je mi vcelku jedno, jestli má 800K nebo 1,2M. Jestli máš lepší info, tak to klidně upřesni. Jde o princip, že jsme přivedli a platíme vadný "zboží". Zranění nemají s jeho nadváhou, ani jeho pomalým a často až líným pohybem (hlavně při hře dozadu) co dělat. Mimochodem že od něj čeká mnohem víc, řekl nedávno sám Jindra, tebou zmiňovaná zranění do toho přitom nijak nezahrnul, tedy jako omluvu, proč ta očekávání nenaplnuje. Guláš komentovat nebudu

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

              obiwan     před 3 lety 06.11.2021 16:58 |  
              3 0

              Mohl by, při vší úctě, specifikovat to vadné zboží? Tecl potřebuje na gól sezónu, Schranz dal šest, ale od té doby nic a herně špatnej, Oli se umota do kliček a nic, Lingr nezpracuje míč a Krmencik je vadný zboží? Hele, možná časem bude, ale na hodnocení je fakt brzo... výhoda jeho příchodu je, že se přestalo nadávat Standovi:-)

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

                lantsmit     před 3 lety 06.11.2021 18:37 |  
                1 5

                Psal jsem to opakovaně, v čem je vadnej, oproti tomu, jakej byl třeba v Plzni. A tu vadnost samozřejmě prokazuje i to Jindrovo nedávný prohlášení, že jsou jeho výkony za očekáváním. A to už máme tři měsíce po jeho příchodu. Jinak z hráčů, který si hodil do placu, je s myslivce v kategorii pouze Olayinka, platove i pořizovací cenou (pokud bychom myslivce nesmyslně koupili). A zrovna Pítr si za svoje už téměř chronický zdravotní potíže nemůže, přičemž víme, že když se dostane do svyho TOPu, tak je pro nás klíčovej zabiják, a to i proti TOP soupeřům v Evropě... + je etra platnej dozadu, to myslivec naprosto nezná.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

          obiwan     před 3 lety 06.11.2021 14:40 |  
          4 2

          A jak to má ve smlouvě? Zarputilost 20%, vyhrané hlavičky 15%, přihrávky 15% a góly 50%...je neskutečný, co tu někteří dokáží vyplodit:-(

  11. Kačaraba a výkon stoperů

    fleder     před 3 lety 06.11.2021 09:35 |  
    8 1

    Díval jsem se na zápas na netu přes stream s anglickým komentářem /a nechci řešit kvalitu komentátora vs outů sparťanů/, komentátor byl nadšený z Kačaraby. Několikrát zmínil, že hraje skvěle a ke konci to zopakoval s tím, že je pro něj "man of the match".
    Můj názor je, že se oba stopeři začínají skvěle sehrávat a prostě "to chtělo čas". Podobně, jako za začátku také dělali chyby Deli a Ngadeu. Byť za mne až se vrátí Kúdela bude pořád stoper č.1, hlavně protože přehled, zkušenosti a rozehrávka. Kačaraba se hodně staží dávat průnikové přihrávky dopředu, ale ještě to není úplně ono.

    • Re: Kačaraba a výkon stoperů

      Markus     před 3 lety 06.11.2021 09:40 |  
      1 0

      Snad vydrží oběma zdraví, alternativ moc nemáme, Laco je už zase na marodce :(

    • Re: Kačaraba a výkon stoperů

      Jožin     před 3 lety 06.11.2021 09:52 |  
      0 4

      Jsi přesvědčený že se vrátí a v jaké náladě a formě,já mám z toho nějaký divný pocit čau

    • Re: Kačaraba a výkon stoperů

      ColinSKS     před 3 lety 06.11.2021 11:36 |  
      3 8

      pro mne je Taras neskutečnej bojovník, co naskočí s vědomím, že měl zlomený jařmový oblouk. to samo o sobě limituje podvědomě hlavu jít do všeho naplno. on to nahrazuje tělem a do hlavičky jde jen když je to úplně bezpomínečně nutné. my snad vychováme z každého hráče hvězdu. To samé AiOusou, ve svých letech vůdce, ne nadarmo je kapitán U21Swe. Jak si věří, tak někdy to je ke škodě, protože na konci zápasu mi přišel někdy jako utržený ze řetězu. Ale jinak jsem nadšený z obou a s Kudym a DejvemHovorkou budeme mít neskutečnou čtyřku stoperů.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    pinochet     před 3 lety 06.11.2021 20:58 |  
    4 0

    Nesouhlasím s hodnocením, že Kuchta byl hráčem zápasu a Krmenčík za 4. Přijde mi, že je hodně postavené na náhodě/štěstí, která rozhodla, že jeden gól dal, a druhý nikoli. Do gólu byl Kuchta strašný, v první půli mohl dokonce jít z úhlu sám na gólmana, ale přihrávku nezpracoval a míč se od něj odrazil za lajnu. Ani po gólu si nepamatuji jedinou akci, kdy by nějak herně vynikl. Krmenčík, pravda, nedal tutovku, ale hlavičkami vyhrál několik balonů a nemydslím si, že by mezi oběma měl být rozdíl tří výkonnostních stupňů. Hráčem zápasu byl pro mě Ševčík, byť měl v závěru i on minimálně jednu špatnou přihrávku/zbytečnou ztrátu. Nesouhlasím ani s hodnocením trenéra a celkovou vyšší úrovní známek, než po zápase s Plzní. Dle mého jsme s Plzní nehráli hůře než s Maccabi. Nejslabším hráčem Slavie byl pak dle mého Samek. Chápu, že je mladý, ale na hřišti je za plnohodnotného fotbalistu a ohled na věk by při hodnocení neměl být brán v potaz. Nezlepší-li se rychlostně, pochybuji, že udělá někde ve světě díru.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

      lantsmit     před 3 lety 06.11.2021 21:17 |  
      0 10

      Udělá penaltu, dá jedinyho gola, vybojuje spoustu balónů, zaskakuje z útoku na beku, ale měl být hodnocen jako myslivec, asi... Označte mi prosím čas aspoň jedny vyhrany hlavy od myslivce

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

        pinochet     před 3 lety 06.11.2021 21:40 |  
        2 0

        Vy jste viděl nějakou penaltu? Já tedy ne...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

          lantsmit     před 3 lety 06.11.2021 22:06 |  
          0 7

          Dalo se u myslivce o nějaký aspoň uvažovat, díky jeho skvělýmu pohybu? Jako tomu bylo v případě Kuchtaka, která nebyla jenom díky nepřítomnosti VARu

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

        lantsmit     před 3 lety 07.11.2021 08:49 |  
        0 4

        Za mínusy díky, jako projevy toho, že jste si tu moji výzvu k označení aspoň jedný vyhraný Krmelcovo hlavy přečetli. Tak snad na ni někdo zareaguje věcně a tu vyhranou hlavu nebo dokonce hlavy, jak se tady psalo, označí.


        Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2021 08:50) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Maccabi Haifa 1:0

    dauby     před 3 lety 07.11.2021 08:25 |  
    2 0

    Masopust a Ousou si zaslouží lepší známku, vedle Kuchty byli nejlepší na hřišti. Úplně nejlepší byl asi Masopust, hrál nejlépe za mnoho posledních zápasů a bylo ho plné hřiště. Zřejmě má konečně pořádně natrénováno, jeho fyzický fond je neuvěřitelný. Líbili se mi i Kačaraba, Bah a Plavšič. Naopak Traoré a Samek se mi moc nelíbili, defenzivní střed zálohy dost hořel.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2021 08:27) . Zobrazit původní komentář