Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

Sešívaní v základní skupině Evropské ligy změří síly s německým Bayerem Leverkusen, izraelským Hapoelem Beer Shevou a francouzským Nice. Slavia byla při dnešním losu nasazená do druhého výkonnostního koše ze čtyř.

Los v Nyonu přisoudil za soupeře Slavii německý Bayer Leverkusen, izraelského přemožitele Plzně Hapoel Beer Shevu a francouzský Nice.

Zápasy základních skupin Evropské ligy se odehrají tentokrát ve dvou rychle za sebou jdoucích trojicích 22. října, 29. října, 5. listopadu a po reprezentační přestávce poté 26. listopadu, 3. prosince a 10. prosince. O pořadí zápasů Slavie se rozhodne později během pátku.

Nasazení do košů pro los základních skupin Evropské ligy bylo následující.

Koš 1

Arsenal
Tottenham
AS Řím
Neapol
Benfica
Bayer Leverkusen
Villarreal
CSKA Moskva
Braga
Gent
PSV Eindhoven
Celtic

Koš 2

Dinamo Záhřeb
Sparta Praha
Slavia Praha
Ludogorec Razgrad
Young Boys Bern
Crvena Zvezda Bělehrad
Rapid Vídeň
Leicester
Karabach
PAOK Soluň
Standard Lutych
Real Sociedad

Koš 3

Granada
AC Milán
AZ Alkmaar
Feyenoord
AEK Athény
Maccabi Tel Aviv
Glasgow Rangers
Molde
Hoffenheim
LASK Linz
Hapoel Beer Sheva
CFR Kluž

Koš 4

Zorya Luhansk (Ukr.)
Nice
Lille
Rijeka
Dundalk (Ir.)
Liberec
Royal Antverpy
Lech Poznaň
Sivasspor
Wolfsberger (Rak.)
Omonia Nikósie
CSKA Sofie

Komentáře (203)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    sicilianbrno     před 4 lety 02.10.2020 09:28 |  
    4 0

    Tak doufám, že los bude hlavne hratelný (bez díváků si stejně atraktivního soupeře neužijem).
    Neví někdo, jestli o2 tv ma pravo i na EL? Nerad bych se dočkal toho, že na naši slavii bych musel zase chodit do hospody...připadně at si vysílají ty svy protěžovaný rumuny....

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Max1     před 4 lety 02.10.2020 10:17 |  
      0 1

      Na EL to má ČT s tragickým Vláškem a Nova Sport.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        zeleznik2     před 4 lety 02.10.2020 13:16 |  
        0 0

        Kalous ještě horší.

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

          travel (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 14:26 |  
          0 0

          Kalous mě pobavil,místo Liberce řekl Plzeň (pak se opravil) a že první utkání se bude hrát 22, září.Já vím stane se,ale...

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      PetCC     před 4 lety 02.10.2020 10:23 |  
      1 0

      UEFA povolila 30 procent diváků, ovšem podle místních podmínek.

  2. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    JS (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 09:37 |  
    11 3

    Přeju si to nejhratelnější, co jde. Žádné renomované kluby. Priorita je postup, koeficient a peníze za uhrané body. Takže:
    Gent, Izrael/Molde, CSKA Sofie/Dundalk

    To by byla tip ťop skupina.

  3. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Votypkaj     před 4 lety 02.10.2020 09:41 |  
    0 1

    Jsme Slavie, zvládneme vše

    Můj tip na skupinu:
    CSKA Moskva, Slavia, Beer Ševa, CSKA Sofia

  4. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    japhy     před 4 lety 02.10.2020 09:42 |  
    1 0

    Jak na to koukám, bylo by snad lepší být ve třetím koši :)

  5. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    WarszawskiMuranow     před 4 lety 02.10.2020 09:46 |  
    1 0

    Prosím Lech Poznań se Sykym

  6. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 09:46 |  
    6 0

    Tak uz je to dnes lepsi. Naladu mi trošku zlepsil Liberec.

    Preferuji hratelnou skupinu, před atraktivni.

    Az bude nejaka petice, aby proti nam nemohli hrat za Liberec nasi hraci, tak mi ukažte, kde to mam podepsat. Obzvlast po postupu Liberce to vnimam jako totalni nesmysl.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      PetCC     před 4 lety 02.10.2020 10:25 |  
      0 0

      Možná jsem to špatně pochopil, ale ve skupině proti Liberci hrát nemůžem. To leda snad až ve čtvrtfinále :-)

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 11:34 |  
        0 0

        Tak to je jasný. On už myslí včas na jaro... :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      bongor     před 4 lety 02.10.2020 14:03 |  
      1 1

      Když to bude ve finále EL,tak klidně ať hrajou všichni naši.

  7. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Ondráš     před 4 lety 02.10.2020 09:53 |  
    1 0

    Přál bych si co nejslabší (teoreticky) týmy z jednotlivých košů, takže Celtic, Molde, Rijeka/Dundalk.

  8. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Nosorozec     před 4 lety 02.10.2020 10:02 |  
    9 0

    Ideální skupina: Rieka, Molde, Braga a všechny zápasy vyhrát, ať co nejvíc vylepšíme koeficient.
    Nestojím v základní skupině o žádný Arsenal, Tottenham, ani AC Milán.

  9. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Fulham     před 4 lety 02.10.2020 10:08 |  
    3 0

    Spurs,Rangers,Dundalk...a bydlet budem u Suka :-)

  10. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    houston (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 10:13 |  
    6 0

    Hlavně postup ! Složení skupiny ať je jakékoli.

  11. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Max1     před 4 lety 02.10.2020 10:13 |  
    0 0

    trochu jsem si hrál na https://draw.inker.one/#/el/gs/2020
    Slavia - Braga - Tel Aviv - Dundalk
    Rudý - Benfica - Milan - Nice
    Liberec - Řím - Luttych - Kluž
    Při našem štětí se bojim, že si to prohodíme s rudejma :-D

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      verpánek     před 4 lety 02.10.2020 10:24 |  
      0 0

      U mne:
      Slavia, Gent, Beer Sheva, Lech Poznan
      Sparta, Arsenal, Linz, Lille
      Liberec, Neapol, Zahreb, Hoffenheim

      Taky pekny los :)

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Sedrousek     před 4 lety 02.10.2020 10:44 |  
      3 0

      Zebrakum preju CSKA Moskva-Hapoel beer sheva a Lech Poznan. A nebo Bragu - Kluz a Zorya Luhansk. A v kazdym pripade skoncej uz na podzim.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        Max1     před 4 lety 02.10.2020 10:46 |  
        0 4

        zcela objektivně....rudý fakt letos blbě nehrajou....Poznan i Beer Shevu by porazili

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

          Fulham     před 4 lety 02.10.2020 11:01 |  
          0 0

          Ještě nehráli s nikým...což nerozporuje Tvé tvrzení

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Fačín     před 4 lety 02.10.2020 11:32 |  
      0 2

      Tak mě to vyšlo takhle:
      Tottenham - Slavia - Cluj - CSKA Sofia
      Napoli - Sparta - Granada - Omonia
      Benfica - Young Boys - AEK Athens - Liberec

      U nás bych to klidně bral, Tottenham jasnej postup z prvního, my se Sofií 6 bodů a s Kluží aspoň 4, to by šlo.

      Sparta by to taky neměla špatný, s Granadou i Omonií by to mělo být za dost bodů a ani ta Neapol není neporazitelná.

      Liberec by to měl složitý, ale minimálně doma by nějaký body měli uhrát.

  12. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Mikey     před 4 lety 02.10.2020 10:16 |  
    1 0

    TIP: AS Řím, Slavia, Granada, Rijeka
    Přání: Gent, Slavia, Omonia Nikósie, Dundalk

  13. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    DF007     před 4 lety 02.10.2020 10:21 |  
    0 0

    Tak já mám tip: Tottenham, AC MIlan a Wolfsberg a přání: Eindhoven, Glasgow Rangers a Poznaň

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Max1     před 4 lety 02.10.2020 10:24 |  
      0 0

      když vidím ten tip....asi jsi si spletl Wolfsberg s Wolfsburgem ne? :-D Já jen, že si z 1. a 3. dal skoro ty nejsilnější a ze 4. dáváš 3. nejhorší

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        DF007     před 4 lety 02.10.2020 10:51 |  
        0 0

        Ne, ne, vím o koho jde. Tipoval jsem cestovatelsky atraktivní, když už nikam nebudeme moct, tak aby nás to sr... pořádně.

  14. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    marp (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 10:30 |  
    2 1

    Arsenal, AC Milán, Lille - a máme z toho Ligu mistrů :-D

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Max1     před 4 lety 02.10.2020 10:32 |  
      1 1

      ale s 50-ti % slevou :-D

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        Novi.sks     před 4 lety 02.10.2020 12:33 |  
        1 0

        "50-ti %" - Klobouček :))) :D

  15. ...

    PetCC     před 4 lety 02.10.2020 10:33 |  
    0 0

    Když jsem kouknul na národní koeficienty, tak kdy by postoupila i Plzeň, tak bychom na to 15. místo mohli dojít, takhle je to spíš nepravděpodobný. To by všichni museli hodně zabrat.
    Jinak mít klubový koeficient kolem 35 je asi dostačující. Stejně pak jsou i ty nenasazený týmy v posledním kole dost kvalitní a vždycky bude těžký postoupit, jak jsme se letos přesvědčili.
    Jsem taky zvědav, jak to bude v pohárech od příštího roku.

    • Re: ...

      Max1     před 4 lety 02.10.2020 10:36 |  
      0 0

      tady jde ale o to, že od příští sezony bude EL hrát stejně jako LM 32 týmů a je tu ta 3 soutež (za mě sračka) a pokud v národním klesneme, tak mistr jde sice do LM, ale další týmy už do té 3. soutěže.

      • Re: ...

        Ragnarok     před 4 lety 02.10.2020 11:53 |  
        0 0

        Ta 3. soutěž je úplně v pohodě, reálně se počet účastníků navýší o 16 a to není moc. Ani do 3. soutěže nebude lehké se dostat.

  16. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    carevitchando     před 4 lety 02.10.2020 10:35 |  
    0 0

    Já preferuji hratelný los. Takže třeba Leverkusen, Alkmaar, Wolfsberger nebo plán B: Leverkusen, Molde, Rijeka. Na anglické kluby, nebo na Benfiku je času dost.

  17. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    utrzeny_ze_retezu     před 4 lety 02.10.2020 10:45 |  
    2 1

    Tak podle toho jakou máme "formu" to vidim na Nice, Milán a Arsenal

  18. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Fallen (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 10:45 |  
    2 0

    Jakákoli skupina je dobrá, zvlášťě, když ta kavkazská pr**l je ve stejnym koši. To by zase stálo bodů v lize...

  19. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Sedrousek     před 4 lety 02.10.2020 10:52 |  
    0 0

    Tip: PSV- Slavia-Glasgow-Sivasspor

  20. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Tonda     před 4 lety 02.10.2020 10:55 |  
    1 0

    AS Řím - Slavia Praha - Glasgow Rangers - Lille

  21. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    wimpy     před 4 lety 02.10.2020 10:57 |  
    6 0

    Atraktivní soupeře jsme si vychutnali loni, letos jsem pro co nejsnažší hratelnost. :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Fulham     před 4 lety 02.10.2020 10:59 |  
      4 0

      Jo...loni jsme měli na vánoce smrček, letos bychom rádi jedli.:-)

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        wimpy     před 4 lety 02.10.2020 11:03 |  
        3 0

        Přesně. Ja bych jedl, až bych brečel. :-)
        Bod do koeficientu (klubového, ne jen národního), platí stejně, ať ho získáš s Gentem nebo Tottenhamem. Plukovník nás na ty zápasy stejně nepustí, tak za mně ať se hrnou body.

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

          Fulham     před 4 lety 02.10.2020 11:10 |  
          0 0

          Ono to má ještě čas s diváky. A UEFA plánuje pustit 30%. Což je třeba na Spurs cca 20000. Ven dle mého nepojede nikdo. A ty body - chce to trošku štěstí - něco jako ,,karlovarskou" losovačku. :-) přes všechna přání nám asi budou sedět spíš ty jižní týmy než Ostrovy a bundesliga...

  22. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    mudrc     před 4 lety 02.10.2020 11:03 |  
    9 1

    Preju nam soupere, pres nez postoupime ze skupiny.
    Liberci utkani, v nichz se prodaji nasi odlozenci nekam ven a Sparte skupinu, ve ktere bude posledni.

  23. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Alky (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 11:11 |  
    3 0

    Mně je jedno, koho nám nalosují. Stejně tam nejspíš fanoušky nepustí, a když skončíme ve skupině první, nejlépe s 18 body, tak můžeme říct, že šlo o dobrý los.

  24. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Ontko     před 4 lety 02.10.2020 11:34 |  
    0 0

    Tak i když jsem to ještě nekousnul, vyhlížím lepší zítřky. Takže i los a těším se na hratelnou skupinu a postup, jak už tu mnozí z vás psali. Vidím 3 možné scénáře (berte to jako zpestření diskuze, ne jako provokaci :-))
    skupina smrti (NECHCI): Arsenal (je ve formě), SLAVIA, AC Milan (má Zlatana), Lille (je ve formě)
    skupina postup (CHCI): Braga, SLAVIA, Molde/Beer Ševa/AEK Atheny, CSKA Sofia/Dundalk - to je i na výhru ve skupině
    skupina karma je zdarma: GENT (Myšák Ngadeu), SLAVIA, Hoffeinheim (Kadeřábek), Kluž (mají nám co vracet)...

    Jinak nejsem až takový optimista co se týka naplnění 30% kapacity stadionů. Za prvé UEFA to udělala hlavně proto, aby mohla po klubech chtít místa (povinná) pro své partnery a sponzory EL - nebude jich málo, počítám tak 500 (spíš víc). UEFA nejsou žádný altruisti nebo filantropové, ale tvrdě fungující byznys (což jsme viděli všichni ve středu). A za druhé je tu to omezení "dle místních podmínek" a přichází na scénu plukovník v záloze toho času ministr Prymula. Podle mě se klidně může stát, že nepovolí prakticky nikoho nebo jen ten počet požadovaný UEFA. 30% z kapacity Slavie je přibližně 6500 (odečtěte ale tu povinnou kvótu pro UEFA a partnery klubu a VIP hosty Slávie). Kolik myslíte, že se na stadion dostane normálních fanoušků bez protekce? 3000? A jak? Podle jakého klíče? Dostanou se permanentkáři aspoň na 1 zápas? Je tu spousta otázek a klub na ně asi ani nezná odpověď. Nevěřím, že vláda a ministr zdravotnictví povolí návštěvu na celý podzim (navíc když teď stadiony prakticky zavřeli), když neví, jestli náhodou nezavřou během příštího týdne celou republiku nebo aspoň Prahu.
    To už bych spíš věřil tomu, že se dostanu na zápasy EL v Liberci na naše béčko (zvlášť jestli jim pustíme toho Malinu).

    Jinak ještě takový malý postřeh. Včera jsem koukal na Plzeň a měl jsem celý zápas takový divný pocit. Znáte to. Jako body do českého koeficientu potřebujeme jako sůl. A 4 celek v EL by se šiknul. Ale zase Plzeň. Takže jsem trošičku fandil, ale vlastně smutnej z jejího vypadnutí fakt nejsem. Jó, holt karma je zdarma a dohnali je všechny ty sviňárny, který dělaj v lize... V zápase s průměrnou Beer Ševou, která by ani v naší lize nehrála v TOP 3 (podle mě), se jí to asi všechno sečetlo... (penalty, rozhodčí, zákulisní intriky, které jim jdou ale jen po Rozvadov a pak už to nefunguje...).

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Max1     před 4 lety 02.10.2020 11:43 |  
      1 1

      tak ono se stačí podívat jak tragicky to zase vedou....sami ani neví co řákají a dělají...viz. Prymula řekne v parlamentu, že se hosté restaurací budou muset registrovat, pár hodin na to řekne na twitteru, že je to návrh, aby nakonec vůdce Bureš večer v debatě řekl, že je to blbost a že nic takového nebude. Nedělám si iluze....pod Prymulou čekám spíše ještě větší omezování a buzerace.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        bongor     před 4 lety 02.10.2020 14:14 |  
        0 0

        Ano,je to blbost,můj vůdče.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        travel (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 14:32 |  
        1 0

        Maxi ,mám dojem,že ještě začneme v dobrém vzpomínat na Vojtěcha.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Slavistat     před 4 lety 02.10.2020 12:34 |  
      2 0

      Viděl jsem druhou půlku, Plazeň byla vyčichlá, mdlá bez pohybu. Proto prohrála. V lize by jí pomohli pentlí, pískáním každého doteku při jejich ztrátě míče atd. a to se projevilo. A měl jsem to taky tak tak, spíš jsem jim fandil, aby byly body do koeficientu (hraje se o zařazení do UEFY nebo do té třetí salátové ligy!). Taky by měli náročnější program a byli by víc unavení. A nakonec, když nebudou v lize silní soupeři /Plzeň bez peněz půjde dolů kvalitou, ale fixlema jim budou muset pomáhat dál šmejdům, nic se v tomhle nezmění, ať budou v UEFÉ nebo ne) a Slávie nebude mít už žádné kvalitní soupeře co hrají a nebetonují a zvykne si na lehká vítězství, což je pro budoucnost špatně.

  25. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Jora     před 4 lety 02.10.2020 11:35 |  
    0 0

    PSV Eindhoven - Slavia - Glasgow Rangers - Rijeka

  26. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 11:38 |  
    1 0

    Vypada to docela hezky! Zadnej balkan cup, jak byla tahle soutez (nebo jeji predchudkyne) driv prezdivana. Tak snad si tam pekne zahrajem a postoupime do jara.

  27. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Komix     před 4 lety 02.10.2020 11:47 |  
    0 0

    Benfica - Slavia - Hoffenheim - Dundalk

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Tadeáš_Janků     před 4 lety 02.10.2020 11:50 |  
      4 0

      Ten Hoffenheim z třetího koše by byl za trest.

  28. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    damade     před 4 lety 02.10.2020 11:52 |  
    0 1

    Chtěl bych Arsenal/Spurs a pak nějaký paka, přes který jednoduše postoupíme na druhym místě. Předzápasový podání ruky Jindry a Mourinha je jedna z věcí, co chci v životě vidět.

  29. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    SirCohen     před 4 lety 02.10.2020 12:09 |  
    3 0

    To, že dostaneme AC Milán, beru jako samozřejmost. A p. Syrovátka zas bude slavnej, až se bude smát naší skupině Tottenham, Milán, Lille.

  30. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Slavistat     před 4 lety 02.10.2020 12:25 |  
    0 0

    Tak když vezmu, že na UEFU se podívá naživo jen omezený počet (vychází to na 1 zápas pro každého pernamentkáře ve skupině), tak ať je to o co nejvíce bodech a likvidaci týmů z konkurenčních lig se týče koeficientu. Tedy z 1. koše Celtic (Gent, Eindhoven), ze 3. koše Alkmaar/ Feyenoord (Linec, Rangers, Židi), ze 4. koše Wolfsberger (Antverpy, Nikosie, Turci). Kombinace s tím, že nemůžou být dva z jednoho státu. předpokládám, že by to mohl být bodově dobré a eliminace soupeřů o koeficient a nakonec i zajímavé týmy.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      wimpy     před 4 lety 02.10.2020 12:39 |  
      3 0

      Ta třetina je povolená od UEFA, české restrikce budou patrně větší, takže se na zápasy asi nepodívá nikdo, možná na ten poslední, ale i to pochybuju.

  31. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    VanDel     před 4 lety 02.10.2020 12:38 |  
    1 2

    Už to vidim na Arsenal, AC Milán a Lille.............a zahrajem si takovou malou Ligu mistrů za třetinové peníze :).........skromné soukromé přání: Celtic, Molde, Dundalk.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 12:42) . Zobrazit původní komentář

  32. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 12:47 |  
    7 0

    Zdar a sílu, přeji si někoho hratelného, ať postoupíme bez malé dušičky. Ještě se vrátím k LM, prohráli jsme, škoda. Pencle oprávněná, opakování dle pravidel UEFY ano, dle duše fotbalu ne. Ale co mě nejvíce štve to sebemrskačství od novinářů, rádoby odborníků, kteří by Koliho nejraději sami napráskali a uvrhli na něj doživotní žalář, že se o pár milimetrů pohnul... Pochopím tyto vypuštěné sra*ky ze druhého břehu, ale od českých novinářů? Místo aby se zastali, řekli že toto byla chyba, tak se dají na druhou stranu a šijí do nás. Ne nadarmo se říká, že jsme národem kolaborantů. Tfuj sem se ještě jednou rozčílil, pardon za to.

  33. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    pehacko     před 4 lety 02.10.2020 12:53 |  
    0 0

    Vidim to na: cska, milan a lile

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      pehacko     před 4 lety 02.10.2020 13:16 |  
      0 0

      Pro bolsevika!

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      Fulham     před 4 lety 02.10.2020 13:18 |  
      0 0

      Abys bloudil Prahou jak Ozák když mu zavřeli Jezevce...

  34. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    nedbal     před 4 lety 02.10.2020 13:14 |  
    4 1

    Škoda, že nemůžeme dostat ten vůbec nejslabší tým tam a to hned ze dvou důvodů(stejný koš, stejná země).

  35. Re: tip

    zeleznik2     před 4 lety 02.10.2020 13:18 |  
    0 0

    Arsenal, Kluž, Nice.

  36. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Ragnarok     před 4 lety 02.10.2020 13:23 |  
    0 2

    Rád bych se potkal především s Damirem Skominou, případně s jeho italskými pomocníky.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      bongor     před 4 lety 02.10.2020 14:17 |  
      4 0

      Já je taky myluju!Skomina,bába leze z komína,dědek na ní vzpomíná,to je ale konina!

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

        jufoun (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 20:02 |  
        1 0

        Ještě mě napadlo: Skomina Collina šulin vedle šulina.

  37. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    butters     před 4 lety 02.10.2020 13:24 |  
    0 0

    Ten 3. koš mi přijde silnější než ten náš... pár schůdných soupeřů tam je (Molde, Izraelci, dlouhodobě přeceňovaní Skoti), moc bych nechtěl Kluž, budou mít proti nám velkou motivaci, hlavně se vyhnout ACM a Hoffenheimu, to by byla v kombinaci třeba s Arsenalem z 1. koše pro postup hodně velká komplikace. Ze 4. koše bychom měli stačit na všechny, nejtěžší budou oba Francouzi.

  38. Re:

    zeleznik2     před 4 lety 02.10.2020 13:24 |  
    0 0

    Skupina G a H zatím dobrý

  39. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    zeleznik2     před 4 lety 02.10.2020 13:29 |  
    1 1

    Hm tak jdeme na Leverkusen takže Schick do Prahy.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      bongor     před 4 lety 02.10.2020 14:20 |  
      2 0

      Toho musím vidět,to je světová hvězda,skoro jako Krmelec.

  40. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    VanDel     před 4 lety 02.10.2020 13:30 |  
    2 2

    Leverkusen.....to jde.....

  41. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Max1     před 4 lety 02.10.2020 13:30 |  
    1 2

    tvl......rudý maj z prdele kliku....asi to nejlehčí co v 1. koši bylo

  42. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    butters     před 4 lety 02.10.2020 13:30 |  
    4 3

    Buzny mají kliku, se slaboučkým Celticem mají minimálně 4 body jistý, to zas budou články o vládcích vesmíru, kterým je EL malá a měli by být nasazovaní rovnou do semifinále LM.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      bububu (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 13:40 |  
      8 1

      Nevim no, podle mají nejtěžší skupinu ze všech. Bez šance na postup.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      bongor     před 4 lety 02.10.2020 14:21 |  
      6 0

      Jistou mají nulu,uměj howno.

  43. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    zeleznik2     před 4 lety 02.10.2020 13:31 |  
    1 0

    Hm tak jdeme na Leverkusen takže Schick do Prahy.

  44. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Komix     před 4 lety 02.10.2020 13:37 |  
    1 1

    No to nechceš...

  45. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    bububu (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 13:38 |  
    5 0

    Těžká skupina, ale na postup určitě máme!

  46. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    JS (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 13:38 |  
    3 5

    Šílenej těžkej los. Dundalk do Béčka, Poznaň do Déčka a my vyfasujeme Nice. Nelíbí se mi to.

  47. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    VanDel     před 4 lety 02.10.2020 13:38 |  
    2 3

    Tak ta Nice to pěkně zazdila......

  48. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    Max1     před 4 lety 02.10.2020 13:39 |  
    0 5

    tak úplná prdel to nebude teda...Leverkusen jsem fakt nechtěl, Sheva ok, ale to Nice mě celkem trápí a moc nevím co čekat.. Rudý celkem klika...Celit který výkonem je tak na 3. koš, probouzející se Milan a franouzský průměr Lille.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

      bububu (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 13:42 |  
      4 0

      Francouzský průměr Lille? Loni 4., aktuálně na 2. místě Ligue1.

  49. Mohlo to být lepší i horší

    Jachym     před 4 lety 02.10.2020 13:39 |  
    3 0

    No, ze čtvrtého koše asi nejtěžší soupeř, naopak ty Izraelity bychom dát měli. O druhé místo se porveme.

  50. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    zeleznik2     před 4 lety 02.10.2020 13:40 |  
    3 3

    Za mě dobrý Leverkusen favorit, Beersheva a Nice hratelný. Rumuni určitě složitější skupina.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Max1     před 4 lety 02.10.2020 13:42 |  
      2 5

      to si nemyslim právě....Celtic byl v 1. jen díky historii, kvalitou patří do 3. koše, Milan se zvedá ze sraček a Nice je rozhodně kvalitnější než Lille

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Ragnarok     před 4 lety 02.10.2020 14:08 |  
        5 0

        Nice není kvalitnější než Lille. Zatím ne.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 14:13 |  
        6 0

        Lille je lepší než Nice i v této sezóně, i v minulé a předminulé.

  51. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 13:40 |  
    2 0

    Hele, byly tam vyraznebtezsi tymy. Z kazde skupiny mame lepsi prumer. A hlavne nejedeme nekam do prdele..

    A skupinu bych se Spartou nemenil ani nahodou. :) V Milane dostanou rychtu.

    Pokud by se dalo v Evrope cestovat, tak ne to nadherna skupina. Takhle holt tezka, ale ne nehratelna.

  52. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 13:41 |  
    5 0

    A pro Liberec naprosty luxus!

  53. Re: Los Evropské ligy: Slavia je ve druhém koši

    japhy     před 4 lety 02.10.2020 13:41 |  
    2 0

    Libe to nemá úplně jednoduchý.
    O Leverkusenu a Nice vím kulový, doufám, že tady se něco dozvím :)


    Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 13:42) . Zobrazit původní komentář

  54. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Kulajs     před 4 lety 02.10.2020 13:43 |  
    2 0

    Nestahovat kalhoty! To je hratelné. Sparta ma sice atraktivní ale při její obraně hodně těžké soupeře.

  55. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    VanDel     před 4 lety 02.10.2020 13:46 |  
    3 2

    A nakonec má nejlehčí skupinu Liberec ze 4.koše :)

  56. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    kalex     před 4 lety 02.10.2020 13:46 |  
    3 0

    Spokojenost. I to naše béčko není bez šance. No rumun se zapotí.

  57. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Fulham     před 4 lety 02.10.2020 13:47 |  
    2 3

    Díky tomu čtvrtému koši je to takový...nahovno. Šest bodů s HBŠ povinnost a pak se uvidí. Hlavně aby nás nevymlátil Patrik :-) .

  58. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Novi.sks     před 4 lety 02.10.2020 13:48 |  
    5 0

    Tak kvůli Nice bychom měli stáhnout MvB... Pak je to jistých 6 bodů :)

    Podle mě ani úplně dobrý, ani úplně špatný... Jsem s tím losem v pohodě...

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      hiker42     před 4 lety 02.10.2020 14:33 |  
      4 0

      To byl krásnej mač. Myslím, že druhá půlka byla proti TS a těch prvních 10 min. bylo peklo ;)

  59. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    butters     před 4 lety 02.10.2020 13:52 |  
    5 0

    Těžká skupina, ale ne nehratelná. Snad pomůže i to, že na týmu nebude taková psychická zátěž jako před LM, tolik zákazů a omezení kontaktů už snad nebude. Hlavně doufám, že EL využijeme v co nejvyšší míře i k otrkání mladých hráčů, hlavně Zima musí být stoper č. 1 a k němu Kúdela/Hovorka podle aktuální formy nebo taktických záměrů JiT. Musa snad bude útočník číslo 1. A co nejvíc minut pro Oscara a Lingra. Jsem zvědavý, jak vyřešíme nahrazení Coufala, logicky se nabízí přesun Holeše (a příchod Condého?), ale možná to spíš JiT vyřeší přesunem Bořila vpravo a nalevo bude dál zkoušet Oscara (u kterého je ale ofenzivní potenciál daleko větší než defenzivní).

    Liberec má dobrý los, Hoffenheim bude velká škola, CZ i Genk jsou kvalitou proti Libe o něco výš, ale naše "béčko" je může překvapit. A Beran, Tijany, Yusuf a snad i Matoušek (i když tomu moc nevěřím) by mohli během podzimu v takových zápasech dost vyrůst a třeba už od jara si říct o větší šanci ve Slavii.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      PetCC     před 4 lety 02.10.2020 15:01 |  
      1 0

      Samozřejmě, teď bude čas najít nové lídry týmu. Někteří už k tomu mají našlápnuto, další mají velkou šanci.
      No a pak tu máme naší zálohu, která si to odehraje v Liberci a určitě se někdo zvedne tak, že příští sezónu už bude hrát pravidelně u nás.
      Teď určitě nejsme ve špičkové fázi, tak jako minulý rok, ale určitě je z čeho růst.

  60. Myslím, že to půjde..

    fleder     před 4 lety 02.10.2020 13:54 |  
    6 0

    Tak když to shrnu, není to tak zlé.
    Leverkusen jasný favorit, ale pro nás velmi atraktivní. Izraelci rozhodně velmi hratelní /ty bychom měli 2x porazit, pokud zahrajeme náš standardní pohárový výkon/, Frantíci by měli být také hratelní. Co se dívám na jejich zápasy v lize na podzim, tak průměr jejich ligy 2-1-2. Zas není myslím třeba z nich mít přehnaný strach...klasická francouzská sbírka černochů a arabů s pár bělochy doplněných dvěma Brazilci v obraně.
    Myslím, že 2. místo bychom mohli a měli uhrát.

    Rudý kůže mají proti nám podstatně silnější skupinu a teamy. Richta od AC, Skotové je pokopou /ten jejich styl rudé padavky nebudou mít rády/ a pak další Frantíci. U nich bude úspěch pár bodů, obranu mají mizernou a nemyslím si, že se ta jejich bejby pseudohvězda v útoku proti těmhle teamům má šanci prosadit.

    No a v Liberci to můžou nechat sežrat té exsparťanské kreatuře.

  61. Myslím, že to půjde..

    fleder     před 4 lety 02.10.2020 13:56 |  
    2 0

    Tak když to shrnu, není to tak zlé.
    Leverkusen jasný favorit, ale pro nás velmi atraktivní. Izraelci rozhodně velmi hratelní /ty bychom měli 2x porazit, pokud zahrajeme náš standardní pohárový výkon/, Frantíci by měli být také hratelní. Co se dívám na jejich zápasy v lize na podzim, tak průměr jejich ligy 2-1-2. Zas není myslím třeba z nich mít přehnaný strach...klasická francouzská sbírka černochů a arabů s pár bělochy doplněných dvěma Brazilci v obraně.
    Myslím, že 2. místo bychom mohli a měli uhrát.

    Rudý kůže mají proti nám podstatně silnější skupinu a teamy. Richta od AC, Skotové je pokopou /ten jejich styl rudé padavky nebudou mít rády/ a pak další Frantíci. U nich bude úspěch pár bodů, obranu mají mizernou a nemyslím si, že se ta jejich bejby pseudohvězda v útoku proti těmhle teamům má šanci prosadit.

    No a v Liberci to můžou nechat sežrat té exsparťanské kreatuře.

    • Re: Myslím, že to půjde..

      donford     před 4 lety 02.10.2020 14:07 |  
      7 0

      Tak Hartman ze Sportu bere naší účast v EL za náš krach. Takže Arsenal, Tottenham, AC Milán (s Ibrou) a další v EL, to je také jejich krach? Já to pořád beru jako velkou čest, že tam jsme a docela pravidelně. Hartman co by druhý Vacek? Zlý, nenávistný, ponižující, zapšklý, pohrdavý, vskutku ohromně seriózní novinář.

      • Re: Myslím, že to půjde..

        bongor     před 4 lety 02.10.2020 14:33 |  
        4 0

        Kdybys napsal přitroublej debil,ušetřil bys slova.

      • Re: Myslím, že to půjde..

        fleder     před 4 lety 02.10.2020 14:44 |  
        1 0

        Mno pro nás je další účast v evropských pohárech krach, pro nadlidi z Toaletné je to pak co? :-) Asi přímo průser..

    • Re: Myslím, že to půjde..

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 14:07 |  
      0 3

      Jako sorry, ale co je atraktivního na Leverkusenu? Kdyby tam nepřestoupil Schick, tak úplně nula a Schick mě tedy taky nějak nebere.

      • Re: Myslím, že to půjde..

        fleder     před 4 lety 02.10.2020 14:43 |  
        3 0

        Přední team z německé ligy není atraktivní? Nedává se navíc za Němce i více peněz za TV práva?
        Jasně, není to Arsenal /je fakt, že chytnout je a zakázat Sádelníkovi vstup na novinářský průkaz by byla slušná pomsta :-)/, ale minimálně doma bychom s nimi něco uhrát mohli. O vyhypovaného Schicka vůbec nejde...

      • Re: Myslím, že to půjde..

        Ondráš     před 4 lety 02.10.2020 18:21 |  
        0 0

        Leverkusen je kurva atraktivní, po Bayernu a Dortmundu asi největší jméno. Ale na atraktivitu každopádně sere pes, stejně se na stadion skoro nikdo nedostane. Podstatný je sbírat body a pokusit se o postup.

  62. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    DF007     před 4 lety 02.10.2020 14:03 |  
    0 0

    Je to dobrý los? Je to špatný los? Nebo jaký je to los. Němci a francouzi kvalitu určitě mít budou. A izraelci celkem v pohodě dali Plzeň, takže taky asi nic úplně lehkého.

  63. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Morb     před 4 lety 02.10.2020 14:03 |  
    2 15

    Docela mě dojímá, jak na facebooku nás každej už vidí, jak si to rozdáváme s Leverkusenem o první místo. Za mě je to jeden z nejhorších losů, co jsme mohli dostat. Nejen, že jsou všichni dost dobrý, ale zároveň jsou příšerně neatraktivní. Půlka kádru nám odejde a já bych se nakonec ani nedivil, kdybychom skončili za Bayerem a Nice a na jaře jezdil maximálně do Táborska na pohár. Docela krutej začátek sezony.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      cheechoo1     před 4 lety 02.10.2020 14:06 |  
      11 0

      Doporučuji ti prevliknout trenýrky... Tyhle porazenecky kecy nesnáším.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Jachym     před 4 lety 02.10.2020 18:28 |  
      2 0

      Táborsko na jaře v poháru nepotkáme, protože vypadli tento týden s klokany...:-)

  64. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Fačín     před 4 lety 02.10.2020 14:03 |  
    0 3

    To celkem jde, proti Izraelcům to musí být 6 bodů, s Francouzi minimálně 4 a i s Leverkusenem se aspoň doma dá bod uhrát (0:0). To by mělo na postup stačit.

    Rudá bída má skupinu sice těžkou, ale atraktivní.

    A Liberec je úplně v pohodě, Gent z prvního koše je dárek za 6 bodů, CZ Bělehrad minimálně doma musej taky seknout a s Hoffenheimem se bod dá taky udělat. To by jim na postup taky mohlo stačit.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      DF007     před 4 lety 02.10.2020 14:15 |  
      0 2

      Tak já bych řekl, že máme stejně těžkou skupinu jako rudí. Leverkusen je o dost výš, než Celtic. AC je určitě lepší než BEER a francouzi jsou oboje stejní.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 14:16) . Zobrazit původní komentář

  65. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    damade     před 4 lety 02.10.2020 14:04 |  
    0 1

    Atraktivní zápasy pro všechny český kluby. My bychom postoupit měli, do Liberce přijede Kanga a dost se těšim na to, jak budou Plechatý s Lichkou a Hanouskem bránit Zlatana.

  66. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Ragnarok     před 4 lety 02.10.2020 14:04 |  
    1 0

    K Nice je třeba říct, že je koupil majitel Ineosu a má obrovské ambice. Dolberg v útoku je velmi nebezpečný a mají vynikající mladé kraje obrany. Hrají kombinační fotbal, není to jízda na branku, technický tým. Úrovní na ně při loňských výkonech máme, stejně tak na Leverkusen.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      bongor     před 4 lety 02.10.2020 14:38 |  
      2 0

      Při loňské formě bych rovnou sháněl lístky na jaro.

  67. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 14:04 |  
    1 2

    No... Leverkusen je z té první skupiny takový střed. Mohlo to být lepší, ale i horší. Ale je to těžký soupeř, přitom neatraktivní. Beer Sheva - byly tam asi lehčí soupeři, ale ty bychom měli dát. Čtvrtý koš mě zklamal. Nice je jeden z nejtěžších, co tam byli. Tady to mohlo být určitě lepší. Nicméně druhé místo a postup bychom s našimi ambicemi a kádrem měli vybojovat. A k ostatním: Sparta má podle mého dobrý los, atraktivní soupeře jménem, nikoliv však výkonností. Celtic hraje druhé housle v Evropě už dlouhodobě a AC Milán už dávno není, co býval i včera se trápil s nějakým Rio Ave... Spartě se proti zvučným týmům bude dobře hrát. Liberec si nemohl moc vybírat a nakonec to není tak strašné. U nic ale samozřejmě každý bod úspěch.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Ondráš     před 4 lety 02.10.2020 14:09 |  
      1 5

      Vidím to úplně stejně, i tu rumunskou skupinu Celtic a AC hrajou bídu, podle mě Rumun půjde dál.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Dr. Fe1     před 4 lety 02.10.2020 14:12 |  
      2 8

      Kdokoliv z bundesligy je podle mě atraktivní dost a Leverkusen je celkem tradiční klub. Pořád lepší než kdokoliv z východu a nebo velice těžce hratelní soupeři z Anglie a Španělska.

  68. Los

    Dr. Fe1     před 4 lety 02.10.2020 14:05 |  
    3 10

    Los docela dobrý. Ze 4. koše to mohlo být něco jednoduššího, ale zase jsme se vyhnuli Luhaňskům, CSKA Sofia a podobným ....

    To Lille co dostala ze 4. koše Sparta je o dost lepší než "naše" Nice. Taky si pamatuji na velice nepříjemný zážitek ještě s Jarolímem na lavičce, kdy jsme s nima v Edenu rupli 1:5 ..... tenkrát tam v závěru zápasu poslal hráče, které mu doporučila jeho postelová kamarádka (jejich agentka) a ti vůbec netušili co mají hrát, katastrofa .....

  69. Los

    Ondráš     před 4 lety 02.10.2020 14:06 |  
    1 4

    Na piču los, to Nice není dobrý, na Frantíky obecně neumíme.

    • Re: Los

      Dr. Fe1     před 4 lety 02.10.2020 14:15 |  
      1 8

      Ty si nepamatuješ jak jim princ Jaromír vymet šibenici a vyhráli jsme 1:0 nad Bordeaux? Mohli jsem vyhrát i vyšším rozdílem. Měli jsme celkem jasně navrch. Aniu vyplašená bestie v dresu soupeře na nás nestačila.

  70. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Lunaris     před 4 lety 02.10.2020 14:08 |  
    4 1

    No, rozhodně jsme mohli dostat lehčí skupinu. Beer Sheva ze 3. koše je ok los, i když jako povinných 6 bodů to teda nevidím, takhle namachrovanej nejsem, ale dostat ze 4. koše prakticky nejtěžšího soupeře je docela na pikaču. Leverkusen taky nic moc. To už by byli lepší ti taliáni, kteří Evropskou ligu moc seriózně neberou.

  71. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Lord_Edmund     před 4 lety 02.10.2020 14:12 |  
    1 6

    Nevím, doufal jsem , že po té středě díky losu trochu uklidním a přebolí to vypadnutí a ono houno :-(.
    Co bychom vlastně ale chtěli? Soupeři jsou úměrné významu této druhořadé soutěže. Spíš mě bude zajímat liga a je pro mě důležitější titul, než postoupit ze skupiny EL.
    Ale když už máme tu Beer Shevu, tak bych se zajímal o toho rychlého útočníka, jak tam Plzni utíkal, kdy se mu zachtělo. Jinak teda ti Izraeliti jsou rychlí všichni a umí všichni s balónem. Není to tak lehký soupeř jak se může zdát.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 14:19 |  
      13 2

      Jeden "rychlej" Izraelec už v český lize hrál a žádná velká hitparáda to teda nebyla. :-)

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Lord_Edmund     před 4 lety 02.10.2020 14:27 |  
        1 1

        ten nehrál, ale marodil.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        bongor     před 4 lety 02.10.2020 14:42 |  
        6 0

        Ten byl tak rychlej,že běžel do Izraele pěšky a za ním pár žebráků s prakama.

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          kalex     před 4 lety 02.10.2020 14:52 |  
          0 0

          :() tak kdyby tam doskákal na rotopedu, tak to by byl jiný machr.

  72. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    zdenek_prachar     před 4 lety 02.10.2020 14:13 |  
    13 1

    Za mne vcelku dobrý los - atraktivní, žádná velká exotika, přitom se šancí na postup, kterou snad lze označit za reálnou. Co asi říkají ve Villarealu, ti aby si to šli rovnou hodit. Sice jasný postup, ale vymetou snad ty nejhorší díry, co šlo. Myslím, že by mnohem raději měli Leverkusen či Nice než Karabach (vím, že jde o jiné koše, je to jen ilustrační příklad, proč si nestěžovat).
    My se teď hlavně musíme dát dohromady, s tím co se stalo nic neuděláme, jediná možnost je se poučit a jít dál. Udělat dobrý výsledek v EL, udělat titul a příští rok tu LM dobýt.
    Dokázali jsme se měřit s Barcelonou, Interem, Sevillou, Dortmundem, Chelsea. PRoč bychom se neměli poměřit a uspět s Leverkusenem, Beer Shevou či Nice?
    Jen se okamžitě musíme vrátit k té pokoře a práci, které nás zdobily. Minulost nám žádné body neuhraje a stejně jako jsme se nebáli my, nebude se nikdo bát nás...

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Mikey     před 4 lety 02.10.2020 14:30 |  
      3 5

      Souhlasím, ale abychom vůbec mohli myslet na postup, tak se tým musí zvednout. Tuhle sezónu zatím výkony nic moc, kromě zápasu v Budějovicích. Šance ze hry si skoro vůbec nevytváříme a střílíme góly jen ze standardních situací...
      + to chce vymyslet s jakou sestavou budeme hrát, a ne to přizpůsobovat soupeři, ale měli bychom hrát svoji hru.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Markus     před 4 lety 02.10.2020 14:57 |  
      6 1

      Stejně je to super, že hrajeme zase pravidelně Evropu, pro tým je to skvělá zkušenost s jiným fotbalem, máme se tam ledasčemu přiučit. Před dvěma roky to byl Kyjev, kdo nás vyřadil, teď Midtjylland, no já věřím, že stejně jako jsme měli "tým ve vývoji" s Kyjevem, tak ho v podobném stavu máme teď a Evropská liga je ideální na rozjezd, minule jsme půl roku po Kyjevu proháněli Chelsea. Ostatně to říkal i teď Cuf před odletem do Londýna, dejme prosím tomu týmu čas, ať si to sedne, hráči najdou své pozice a styl. Snad nikdy jsme neměli tolik nadějných hráčů jako teď, přivádět mladé a už takhle kvalitní hráče se nám dříve dařilo jen výjimečně. Tak ať to prostředí u nás není destruktivní, proto i v tomhle směru nabádám k té pokoře.

  73. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    carevitchando     před 4 lety 02.10.2020 14:18 |  
    1 0

    Leverkusen jsem si přál, Beer Shevu ne, ale je hratelná, ovšem to Nice...Neatraktivní, již jsme na ně v minulosti narazili, divnej styl fotbalu. Ale postup není nemožný.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        dalislavista     před 4 lety 02.10.2020 21:39 |  
        0 0

        Tam jsem byl!

  74. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Dr. Fe1     před 4 lety 02.10.2020 14:20 |  
    1 8

    Docela se divím co je tady nářků.. Kdybych nevěděl koho jsme reálně dostali a soudil jen podle diskuze, tak podle toho pláče bych to viděl na CSKA Moskva, AEK Athény a Zoru Luhaňsk :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Jora     před 4 lety 02.10.2020 14:30 |  
      3 0

      CSKA a Zorya ve stejne skupine hrat ne muzou :)

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Dr. Fe1     před 4 lety 03.10.2020 23:30 |  
        0 6

        Tak podstata příspěvku je v něčem jiném, že ...

        jinak to je opravdu někde dáno, že spolu nemůžou hrát ruský a ukrajinský klub ?

  75. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    zeleznik2     před 4 lety 02.10.2020 14:29 |  
    2 0

    Matchday 1: 22 October
    Matchday 2: 29 October
    Matchday 3: 5 November
    Matchday 4: 26 November
    Matchday 5: 3 December
    Matchday 6: 10 December

  76. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Qope     před 4 lety 02.10.2020 14:32 |  
    1 0

    Jsem vcelku spokojen. Soupeři hratelný, postup bych videl docela realne. Teď ještě nejak udolat tu koronu, ať je hlediště plný diváků ...

  77. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        před 4 lety 02.10.2020 14:36 |  
    1 4

    Naše skupina:
    Leverkusen - hra Leverkusenu je pro nás jak dělaná, mohly by to být luxusní zápasy jak s Dortmundem, ale přeci jen je Leverkusen o řád níže ( a to říkám přes to, že teď celkem mleli Lipsko), tedy očekávám 1-4 body.
    Beer Ševa - viděl jsem včera. Doma výhra, u nich min plichta. 3-6 bodů.
    Nice - očekávám něco jako Bordeaux před dvěma lety, s tím, že jsme o něco dál než před tím, tedy 3-6 bodů.
    Celkově si myslím, že máme klidně na první místo. Nepostup je možný, ale pravděpodobněji vidím postup.

    Druhá strana řeky:
    Celtic- nejjednodušší tým z prvního koše. Tam se dá získat 6 bodů.
    AC Milan - po včerejším výkonu a vzhledem k tomu, že českým týmům ty italské sedí, by se nemělo prohrát, navíc Italové jsou známí, že EL je pro ně nezajímavá
    Lille - tak ti naopak vypadají, že to bude těžký oříšek a pro RB to podle mě vypadá na 0 bodů.

    Slavia B:
    Nutno říct, že včera hráli naprosto splašeně a nedalo se na to dívat.
    Gent - nemám páru, ale doma by s nima mohli něco uhrát, přeci jen je to klub cca na naší úrovni
    Crvena zvezda - na to se vyloženě těším, mohli by být pěkné zápasy a nějaký bodík doma taky určitě lze uhrát
    Hoffenheim - ten který teď naložil Bayernu 4:1 ... Asi těžké sousto a možné rychty

  78. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Slávista 51     před 4 lety 02.10.2020 14:37 |  
    0 4

    Nakonec by si člověk stejně nevybral. Sparta má věhlasnější soupeře, tak uvidíme, jak se předvede.
    A Slavia povinnost pomstít Viktorii Plzeň.
    A samozřejmě odčinit nepostup do LM.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 14:48 |  
      17 1

      Pomstít Plzeň? :-) Já bych spíš tu Ber Ševu pozval na přátelské posezení. Nebo na ten Tvrdíkův mejdan.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        necich     před 4 lety 02.10.2020 14:56 |  
        5 0

        Tak...

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Leksel     před 4 lety 02.10.2020 15:22 |  
        5 0

        Mně po včerejším zápasu visí z okna Tóra.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Altona     před 4 lety 02.10.2020 15:36 |  
        3 1

        No, a do fanshopu před zápasem šálu model Richard Načeradec. Jednu hvězdu slávistickou, druhou Davidovu.

  79. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    brťas74     před 4 lety 02.10.2020 14:53 |  
    2 4

    Za mě postup, ze skupiny jasnej,10 bodíků by na 2flek mělo stačit.Pokud teda zas místo sudích nebudou zápasy řídit trotlové.A plesnivejm aspoň ukážem jak se má hrát s Beerákama.

  80. 60:40

    hiker42     před 4 lety 02.10.2020 14:59 |  
    0 0

    Nejdřív jsem bídě trošku záviděl ten Celtic, ale co jsme dostali Beer Shevu a oni AC, tak se to srovnalo :) Pak jsem si přál Dundalk, ale holt Nice.. Uvidíme, s Němcema to na nějaký body nevidím, naopak s Izraelci snad dvě výhry, a Nice musíme dát doma, chceme-li pomýšlet na jaro..

  81. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 15:00 |  
    4 0

    Mne se to libi. Jako neni to uplne jednoducha skupina, ale aspon bude ns co se koukat, ja se tesim!

  82. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Leksel     před 4 lety 02.10.2020 15:11 |  
    1 1

    Já jsem spokojenej už i za Liberec, nejede se do žádný Tramtárie a jelikož jsme potrápili i slavnou Chelsea, tak se soupeřů nebojím. AC Milán jsem včera viděl s Rio Ave a tahal za kratší stranu stranu provazu a to i v závěrečných penaltách, kdy 2x zakončoval sérii, když předtím AC nedal, jenže toho trestuhodně nevyužili. Takže AC už není, co býval, ale věřím, že proti bídě se nakopnou.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Altona     před 4 lety 02.10.2020 15:29 |  
      6 0

      Při Velkém Dědkovi a sv. Patrickovi, já zas věřím, že Celtic Sportulu Bubeneč rovnou nakope. Zatracenej Covid, hned bych si šel Celticu zafandit...

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      kjandourek (admin)     před 4 lety 02.10.2020 15:29 |  
      0 0

      To bylo dokonce třikrát, kdy mohli rozstřel ukončit.... jednou trefil střelec obě tyčku, podruhé pálil gólman nad a potřetí čistá pravá tyč....

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Leksel     před 4 lety 02.10.2020 15:37 |  
        0 0

        Máš pravdu, tu čistou tyč jsem nezmínil. Ale ten "slováckej" kulečník zleva byl hezkej, jak Donnarumma jen bezmocně přihlížel. :-)

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          kjandourek (admin)     před 4 lety 02.10.2020 17:27 |  
          0 0

          Co přihlížel, ten si oddechl, že zvlánul uhnout a nesrazil si to tam podobně jako v deváté sérii :-)

  83. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Nosorozec     před 4 lety 02.10.2020 15:16 |  
    4 0

    Villareal čeká ve skupině I Asijská liga :D

  84. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Nosorozec     před 4 lety 02.10.2020 15:29 |  
    11 0

    Chtěli jsme hrát Ligu mistrů, tak teď nemůžeme brečet, že jsme dostali z čtvrtýho koše Nice. S nimi si to zřejmě přímo rozdame o postup z druhýho místa, takže se musíme maximálně připravit a hrát opět naší hru, která nás loni tak zdobila a ne tu bramboračku, co jsme předvedli proti Mydlilendu.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Ondráš     před 4 lety 02.10.2020 15:43 |  
      2 11

      Tak v LM bychom ale brali 3 místo, v EL by třetí flek byl trochu problém. Se zodpovědnými Skopčáky to máme ve stávající formě za 0 bodů. Neporazíme ani jednou Mitiland a chceme porážet přední tým Bundesligy jo? Židi těžko říct, Plzeň mleli nechutně, ale věřím, že my snad máme na víc. To Nice jsem teda opravdu nechtěl- na to, že to byl poslední koš..


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 15:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        mudrc     před 4 lety 02.10.2020 21:38 |  
        2 1

        Jsem potesen, ze jsi dostal sve povesti nejvetsiho pesimisty mezi diskutery SN, ty nezklames kamo. Musi byt pro tebe peklem se rano probudit.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      bongor     před 4 lety 03.10.2020 12:02 |  
      0 3

      Jenže to vypadá,,že na ten loňskej fotbal nyní nemáme lidi.

  85. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    Dennis     před 4 lety 02.10.2020 15:44 |  
    1 0

    Nejsem z této skupiny ani nadšený, ani vyloženě zklamaný, Je škoda, že ze čtvrtého koše nám nedali někoho jiného. Němci, Francouzi, o ten postup budeme muset pořádně zabojovat, zadarmo nic nedostaneme, ani body v Izraeli. Nicméně věřím tomu, že Hapoel můžeme dvakrát porazit, nakonec jiné Izraelce jsme dvakrát porazili ještě za Šilhavého. Od té doby jsme se věřím posunuli. S Leve to budou těžké zápasy, je to favorit skupiny, ale furt mi přijde pro nás hratelnější 5. německý tým než anglický nebo španělský. V minulosti jsme s německými týmy sehráli nejednou vyrovnané zápasy. Nice momentálně forma nic moc, s nimi se asi popereme o to druhé postupové místo, jednoduché to vůbec nečekám, ale postoupit se dá. Zase pro hráče může být zajímavá konfrontace s německými a francouzskými týmy, jsou to často ligy, kam by se ti hráči chtěli dostat, budou hrát i o svoje zviditelnění a přestup.

    Celtic podle mě RB stylem nebude vůbec sedět, AC Milán jim nakope (hodně se letos zvedne) a Lille je hodně těžký soupeř. O dost lepší než Nice. Dlouhodobě i momentálně. RB skončí poslední.

    Liberec může něco uhrát proti Gentu nebo CZB, ale musí hrát o dost lépe než proti Apoelu. Hoffenheim to bude těžký oříšek pro Liberec. Bohužel na lepší než čtvrté místo to moc nevidím.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 15:48) . Zobrazit původní komentář

  86. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 15:52 |  
    8 1

    Koukam,ze tady je 90% prehnanych optimistu:) Nemci a frantici nic prijemneho,ale ani ta Beer Sheva neni kdovijaka vyhra. Vidim to na 8-11 bodu,ale kdo vi,jestli to bude na postup,podle me vyrovnana skupina,nikdo tam nebude otloukankem.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Ondráš     před 4 lety 02.10.2020 15:58 |  
      2 5

      Tak tady ještě včera padaly hlášky o semifinále EL, tak víš jak:D

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        carevitchando     před 4 lety 02.10.2020 19:34 |  
        1 1

        Začal to Bořil s tím jeho postupem "minimálně" do finále :-)

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          Ragnarok     před 4 lety 03.10.2020 12:12 |  
          2 1

          Kdyby hráli ti nejtalentovanější hráči v týmu na svém limitu, tak by to jistě bylo při troše štěstí možné. Ale podívejme se, jak byl lpění na systému zadupali talent Ševčík či Stanciua - nejsou schopni předvést nadstavbu, protože jejich kapacita je kompletně vytížena plněním úkolů, schémat.
          V kádru máme nedostatek talentu a přebytek robotů. Sparta má v týmu paradoxně přebytek talentu a nedostatek robotů, Dinamo Záhřeb podobně jako Sparta atp. Talent hráčů jako Hložek, Dočkal, Sáček, Karabec, Kozák, Čelůstka, Hancko, Krejčí starší by se u nás prosadil, ruku na srdce, byli by u nás v nominaci na každý zápas a to už je celkem problém, když je Kotal srovnal. Slavia svým přístupem riskuje. 0 použitelných odchovanců, neustálé příchody přizpůsobivých. I ty největší kluby si berou do kádru spoustu hajzlíků, podívejme se na PSG, Man City, Real, Chelsea - to nejsou soubory hráčů co hrají strojově, naopak, každý pes jiná ves. Zaspali jsme ve scoutingu, hráči jako Malinský, Zelený, Kuchta, Karafiát jsou absolutní flopy, nesmysly, nikdy nebudou mít ani na to dostat nás svým přínosem do jara EL. Místo nich se má koupit jeden Coman, jeden Olayinka atp. Brát to na množství je blbost. Odchod Baluty byla blbost.
          Ten talent se dlouhodobě projeví spíše než ten systém, ale ideál je, když je to v souladu. Mrkněte se na NHL, NBA, NFL - většinou tam vítězí ten, kdo sází především na talent a doplní k tomu trochu systému. Viz aktuální finále NBA - propracovaný systém absolutně nestíhá přebytek talentu na druhé straně.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Markus     před 4 lety 02.10.2020 16:10 |  
      6 1

      To máš pravdu. Postup do jara beru jako bonus, tenhle tým hlavně potřebuje hrát dobré zápasy a je myslím dobrý důvod se na těch 6 zápasů co nás na podzim v Evropě těšit. Každý tým hraje úplně jiný fotbal, to bude také fajn zkouška.

  87. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    JohnyBeGOOD     před 4 lety 02.10.2020 16:12 |  
    2 2

    Takže Liberec přestože byl nejhůře nasazený, tak má papírově nejslabší soupeře. Z prvního koše dostat Gent, je pohoda. Ze třetího Hoffenheim trochu smůla, ale i Zvezda z druhého je pro ně hratelná - soupeř na úrovni Apoelu. 

    Sparta má z prvního koše hratelného soupeře - Celtic. Z 3. a 4. naopak to nejtěžší co asi šlo - Lille a AC Milán.

    Leverkusen je v 1. koši průměr toho, co jsme mohli dostat. Z 3. máme velmi příznivou Beer Shevu a ze 4. jednu nejtěžších variant - Nice. Takže celkově hratelná skupina, ale nebudeme to mít vůbec jednoduché.

    No, jsem na to hodně zvědavý. Postoupit můžou klidně všechny české kluby, ale taky ani jeden. Bude to hodně vyrovnané. 

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Jachym     před 4 lety 02.10.2020 16:15 |  
      5 2

      To, že postoupí Liberec nebo Sparta, považuji téměř za nemožné. V našem případě je to padesát na padesát.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Max1     před 4 lety 02.10.2020 16:31 |  
        2 4

        u rudejch si to nemyslím....Celtic už je jen jméno, Milán vstává z popela....šanci mají.

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          Ondráš     před 4 lety 02.10.2020 18:28 |  
          5 0

          Já tipuju, že v tý jejich skupině skončí první Lille. O druhej flek to bude otevřený, nejmenší šanci dávám paradoxně Celticu. Ta skupina je postavená úplně na hlavu a podle mě je kvalita týmů přesně opačná, než jaké byly výkonostní koše.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        JohnyBeGOOD     před 4 lety 02.10.2020 16:51 |  
        3 2

        Liberec může porazit Gent a Crvenu Zvezdu. Soupeři jsou možná trochu lepší, ale to byl asi i ten Apoel. 
        V sezóně 2013/14 Liberec postoupil ze skupiny, kde měl Sevillu, Freiburg a Estoril. O 2 sezóny později uhráli 7 bodů proti Marseille, Braga, Groningen. Takže bych je předem neodepisoval. Tým mají momentálně možná i kvalitnější. 

        Sparta může klidně AC Milan porazit a Celtic také, nejsou to tak skvělý soupeři, jak to zní na první dobrou a navíc AC nemusí brát EL jako prioritu. To stejné může platit i o Lille (a Nice v našem případě).

        Třeba v sezóně 2016/17 šla Sparta dál ze skupiny s Interem, Southamptonem a Beer Shevou (která šla dál taky). Takže stát se může ledacos. Viz.  https://en.wikipedia.org/wiki/2016%E2%80%9317_UEFA_Europa_League#Group_K

        Na procenta to vidím u nás 50, u Sparty 40 a u Liberce 30. 

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          Jachym     před 4 lety 02.10.2020 17:51 |  
          3 2

          Hele, já se nebudu zlobit, když postoupí všichni tři, hlavně, ať ale postoupí Slavia. I když na Liberec ani letenské žebráky bych si určitě nevsadil. A ta procenta a Sparty a hlavně Liberce vidím alespoň o desítku níže.

          • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

            bongor     před 4 lety 03.10.2020 12:00 |  
            2 0

            Přešti si,jak se svoloč vyjadřuje o nás a ta dobročinnost Tě rychle přejde.

            • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

              PetCC     před 4 lety 03.10.2020 12:46 |  
              0 0

              Když hovado skočí z mostu, tak já skákat nebudu, mám vlastní rozum.

  88. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        před 4 lety 02.10.2020 16:57 |  
    1 2

    Jinak doufam, ze s Libercem budeme hrat nekdy pred EL, aby se mohlo rict, ze:,, Berana, Yusufa, Hromadu, Matouska a Tijaniho setri na Evropskou ligu.”

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      sTizz (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 17:40 |  
      4 0

      tak musis vsadit za 1200Kc,to ty prachy dej radeji ofiko fanshopu ;)

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        pehacko     před 4 lety 02.10.2020 19:07 |  
        0 0

        Vsadim to na vyhru v ostrave +3 a vic

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Faris (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 18:00 |  
      0 0

      Hele a jaký dres dostaneš? Aktuální PUMA, nebo loňský? Nevíš? To mě zas přijde super za 1200 mít dres v hodnotě 3000,pokud je to aktuální..diky

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      fredydj (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 18:54 |  
      0 0

      Měl by to být letošní, psal jsem jim tam, ale já mám smulu, už sem tam registrovanej.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        PetCC     před 4 lety 02.10.2020 20:25 |  
        0 0

        Kamarád se před 14 dny registroval a dostal dres s jednou hvězdičkou.

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          fredydj (přítel SN)     před 4 lety 03.10.2020 09:11 |  
          0 0

          Tak buď jsou to blbci a nebo záměrně lžou. Já jsem položil dotaz, jestli se jedná o nový, letošní dres od PUMY. Odpověď byla: Ano, pokud má Slavia dresy od PUMY.

          • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

            Ragnarok     před 4 lety 03.10.2020 11:54 |  
            0 0

            Takže fakt jde o riginální dres i s reklamami? To by mne celkem zajímalo, jak budou shánět dresy menších klubů. Podle mne nereálné.

  89. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    gazza     před 4 lety 02.10.2020 17:44 |  
    8 18

    S tou holomajznou co hrajeme je pro nás každý soupeř těžký.Takže bych to nerozebíral.Jediná výhoda je ,že hodně týmů z těch top soutěží bere EL jako druhořadou soutěž.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 18:35 |  
      9 4

      Nebul...

  90. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    James     před 4 lety 02.10.2020 18:32 |  
    0 0

    Je přitom losu nějak posichrované , aby se do skupiny nedostali týmy ze stejné země?

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Jachym     před 4 lety 02.10.2020 18:40 |  
      4 0

      Ano, je to tak. Pokud se dostanou tři české týmy do semifinále, tak už tomu ale uniknout nepůjde:-)

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        pehacko     před 4 lety 02.10.2020 19:03 |  
        7 2

        Tri rozhodne ne... bolsevik konci posledni bez bodu

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          mart     před 4 lety 03.10.2020 08:27 |  
          1 1

          ... on myslel Liberec :-)

  91. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    SKEP     před 4 lety 02.10.2020 18:57 |  
    1 9

    Komu asi bude v duelech Slavie a HBS přát pan Načeradec?

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      skori (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 19:57 |  
      8 0

      Myslím, že taková otázka je naprosto bezpředmětná. Richard Načeradec byl pravý slávistický srdcař. Víru by určitě nechal stranou. Slávinka pro něj byla nade vše :-D

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        SKEP     před 4 lety 03.10.2020 09:07 |  
        11 0

        Richard Načeradec, nar. roku 1886 v Neveklově, přísluší na Žižkov, vyznání mojžíšského, obchod konfekcí a nepromokavými plášti, ženat, dvě dítky, bytem v Praze, Hybernská ulice.
        Př. Skori má pravdu, klub je víc než víra! Ostatně sám pan Načeradec vysvětluje staršímu Habáskovi: Chcete říct, že já, jakožto žid, měl bych bejt při Spartě ( příp. jiných semitských klubech jakými jsou např. Hakoah, Maccabi, Hapoel, DFC či ŽSK Hagibor)? No, to zas dovolte. Já vím, že moc židů jde za Spartou, ale kompletně ne. Já vám něco řeknu. Kdyby celá náboženská obec i s vrchním rabínem vzývala Spartu, já zůstanu věrnej pěticípý hvězdě Slávie. Od toho neustoupím.
        Je tak jisté, že Richard Načeradec bude v Evropské lize přát své Slávii!

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          Altona     před 4 lety 05.10.2020 10:22 |  
          0 0


          Nu, i mezi Židy byla jistá forma nacionalismu. Němčící a ortodoxní Židé šli za DFC, češtící tedy převážně za Spartou, se vzácnými výjimkami:

          Katz,“ počal pan Kauders, „byl taky takovej fanda. Ale tenhle fandil Deficitu, protože to byl ještě takovej starodávnej a ortodoxní žid. Žádnej pátek nevynechal kostel a párky kupoval jen u Kominíka.“ Ale nikdy nešel na zápas,když hrál jeho klub. Říkal, že je nervózní a že by mu to muselo srdce utrhnout, kdyby měl DFC prohrát. Říkal: ‚Já vydám za lístek horentní sumu a Deficit mně to prohraje. Copak to jeden dneska může dělat?‘ Ale Katz nebyl lakomej, že by mu bylo líto peněz, ale protože se bál, že ho zkroutí mrtvička.

          Mimochodem, náš bývalý soused DFC byl obnoven, snaží se to stavět od přípravek kousek po kousku.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      tobro     před 4 lety 02.10.2020 20:24 |  
      4 0

      Jeden drobný detail. Pan Načeradec by se do Israeli nikdy neodstěhoval. To nebylo v plánu. Komprende?

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Max1     před 4 lety 02.10.2020 20:31 |  
        1 1

        no nevim....kdyby viděl co se tady dělo 1938 - 1988 nechal by se tam poslat poštou na účet adresáta :-D

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          tobro     před 4 lety 02.10.2020 20:37 |  
          2 0

          Nikoli, mladý pane. Zásilka by odešla nevyplaceně, ehm. .. ;-))

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      japoko     před 4 lety 03.10.2020 00:08 |  
      2 3

      Svojim, to je povinnost! Slavia není přece jeho závod na gumáky (či co)!

  92. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    zeleznik2     před 4 lety 03.10.2020 13:57 |  
    2 1

    První zápas v Izraeli a poslední na Bayernu. Za mě spokojenost.

    • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

      Max1     před 4 lety 03.10.2020 14:48 |  
      1 3

      jenom technická...je to Bayer bez "N"....je to dle agrochemické a farmaceutické firmy...takový umělotina jako Lipsko, i proto jsou právě Bayer a Lipsko nejvíc nenáviděné týmy v Německu.

      • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

        Fulham     před 4 lety 03.10.2020 19:44 |  
        2 1

        To se říkalo i o Hoffenheimu....nesmysl.

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          Dobi     před 4 lety 03.10.2020 21:54 |  
          1 1

          No, pokud vím, tak to platí. Za NDR byli rivalové Lok a Chemie (stále existují, ale dole..). Toto je fakt umělotina..

          • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

            Leksel     před 4 lety 03.10.2020 23:07 |  
            0 0

            No spíš z tý Chemie ta syntetika přímo stříká. ;-)


            Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2020 23:09) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

          Max1     před 4 lety 03.10.2020 22:23 |  
          1 1

          zkoušel jsem ten článek najít, ale nedaří se. Každopádně před pár lety, co Lipsko postoupilo do Bundesligy a fandové tradičních týmů dávali najevo co si o tomto marketingovém týmu myslí, se v té návaznosti zmiňoval i Bayer, jakožto do té doby nejvíce nenáviděný.

          • Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

            Altona     před 4 lety 05.10.2020 09:42 |  
            1 0

            Na vysvětlenou opisuji:

            Pravidlo 50+1 v německém fotbalu znamená, že v případné obchodní společnosti (např. akciová společnost, společnost s ručením omezením apod.), která je vyčleněná z klubu a provozuje profesionální fotbal v rámci daného klubu, musí mít vždy původní klub minimálně 50 % podílů a 1 navíc, tj. původní klub musí mít vždy většinu. Toto pravidlo má zamezit tomu, aby do klubů přicházely rychlí investoři, které klub katapultují nahoru a po krátké době odejdou a klub bude krachovat. Výjimku z tohoto pravidla je možné získat pouze při dlouhodobé podpoře daného klubu ve velké výši. Dlouhodobou podporou se v rámci tohoto pravidla rozumí nepřerušená podpora po dobu 20 let a velkou výší se rozumí, že klub bude daným investorem po těch 20 let podporován ve výši odpovídající zhruba výši příspěvků hlavního sponzora. Toto pravidlo bylo zavedeno v roce 1999. Výjimku z tohoto pravidla získal Leverkusen, protože tento klub už od svého vzniku je podporován firmou Bayer (dokonce vznikl jako tým složený ze zaměstnanců této firmy), stejnou výjimku má Wolfsburg (který je od svého vzniku podporován automobilkou Volkswagen) a Hoffenheim, který je od roku 1989 podporován místním mecenášem a spoluzakladatelem firmy Sapp Dietmarem Hoppem.

            Ratten Ball Leipzig toto pravidlo obchází, což je důvodem nevole až nenávisti, které nemá nic co dělat s tím, že je to klub formálně z východní části Říše. Právě naopak, tam měla u ostatních klubů původ jak putovali nahoru a někdy měla drsnou podobu. Tak byl napaden autobus béčka cestou na přátelák do Jeny spojenými saskými ultras, ve Frankfurtu (nad Odrou) někdo před zápasem naházel na hřiště hřeby a korunu tomu nasadili fanoušci Dynama Dresden, kteří hodili na hřiště při zápase uříznutou hlavu z nějakého nešťastného dobytčete.

            Also aktuálně je nenáviděným č. 1 Ratten Ball, který vytlačil na druhé místo Hoffenheim. Jeho fans se z legrace k odporu prý přidali, že prej jim Ratten Ball to první místo mezi nenáviděnými ukrad podvodem. Až za nimi s velkým odstupem Bayer a Wolfsburg, kde se jaksi akceptuje, že to jsou prapůvodem zaměstnanecký firemní jedenáctky, jako byl u nás kdysi třeba Baťa Zlín.

  93. Re: Los Evropské ligy: Slavia proti Leverkusenu, Beer Shevě a Nice

    benny231     před 4 lety 04.10.2020 11:48 |  
    2 0

    Na los si stěžovat nem§žeme, snad jen z toho 4.koše mohl přijít jiný soupeř. Třeba Rijeka, Dundalk, CSKA.
    Ale i tak dobrý