Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Čeká nás odveta v Genku

Po nepovedeném zápase v Plzni dostávají slávisté takřka ideální příležitost k tomu, aby své zaváhání napravili a trochu odehnali chmury ze srdce jejich příznivců. Úderem čtvrteční deváté večerní totiž započne druhý, odvetný zápas proti belgickému Genku. Po úvodním bezbrankovém zápase jen těžko odhadovat, kdo má k postupu blíže, o to zajímavější utkání nás čeká. Zápas nabídne ČT Sport.

Nemá pravděpodobně příliš cenu se v tomto textu vracet k zápase s Plzní, o něm již toho bylo napsáno dost a dost. Snad si jen važme toho, že stačí pár dnů a můžeme začít zase řešit zápas další, neméně důležitý (i když zde pravda záleží na vašich preferencích z pohledu liga / Evropa), neméně obtížný. Sešívaní se budou muset opětovně poprat se soupeřem, jehož technická individuální kvalita přesahuje hranice české ligy, avšak jak ukázali v prvním zápase, ani tak nejsou zcela jistě bez šance.

Potřebují však vstřelit alespoň jeden gól (byť by se tak mělo stát až v konečném penaltovém rozstřelu), což se zatím jeví býti v Evropě možná až překvapivým problémem. Zatímco totiž slávisté v lize povětšinou střelecky koncertují, střílí gól za gólem, v Evropě je prozatím zdobila především defenzíva (pamatujete, jak se rozebíralo, že má Slavia spolu s Chelsea nejlepší obranu v celé EL?), když na té útočné straně hřiště již to bylo o poznání slabší (zde si připomeňme třeba zápas s Kodaní nebo v Bordeaux). A když ani proti Genku nerozvlnili červenobílí síť za brankou soupeře, zůstává nadále posledním střelcem gólu ze hry před Tribunou Sever v Evropě Gino Van Kessel z roku 2016 proti Levadii...

To Genku (více informací o tomto soupeři zde, děkujeme čtenáři JS) to naopak povětšinou lepí jak v lize, tak i v Evropě. Jediný další zápas, kde gól nevstřelil (tedy spolu se zápasem v Edenu), odehrál v listopadu proti Mouscronu. Jinak si vždy alespoň jednou mohli jejich fanoušci zakřičet na znamení toho největšího dílčího úspěchu, kterého lze při fotbalovém zápase dosáhnout (a to i v zápasech, kdy Genk nakonec prohrál).

O víkendu poté Genk, stejně jako Slavia, prohrál v sobouji s druhým týmem tabulky - Bruggám podlehl 3:1. Podle statistik šlo v zásadě o vyrovnaný zápas s málo šancemi, kdy soupeř byl jednoduše více produktivní.

V tomto zápase poté stejně jako v Edenu nenastoupil od začátku jeden z nejzajímavějších hráčů Genku, totiž Pozuelo, který tak okouzlil v prvním zápase. Tento španělský technik však možná zítra nenastoupí vůbec, když stále řeší svůj možný přestup do zámoří. Netřeba říkat, že pro Slavii by šlo jistě o dobrou zprávu vzhledem k jejím postupovým šancím. Za postupem naopak Slavii nepomůže Ngadeu, toho by však, veřme tomu, měl plnohodnotně nahradit Simon Deli.

Uvidíme, jak se sestava promění po zápase v Plzni dále. Limity některých hráčů byly znát již i v prvním zápase proti Genku. Vzhledem k dosavadnímu působení Jindřicha Trpišovského však nelze očekávat úplnou revoluci (což by nekorespondovalo ani s předzápasovými vyjádřeními).

V každém případě věřme, že zítra uvidíme spíše výkon ve stylu proti Zenitu nežli proti Bordeaux.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Deli, Bořil - Stoch, Hušbauer, Souček, Král, Zmrhal - Škoda

R32 - Čtvrtek 21. 02. 2019 21:00

Evropská liga, 2018/2019
1 - 4
1 - 1
KRC Genk
KRC Genk

10. Trossard

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

23. Vladimír Coufal
54. Ibrahim Traoré
64. Milan Škoda
68. Milan Škoda

Komentáře (145)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Ravik     před 6 lety 20.02.2019 20:42 |  
    6 9

    Kolář - Coufal, Kúdela, Deli, Bořil - Masopust, Ševčík (Král), Souček, Stoch, Zmrhal - MvB (Škoda)

    Budeme pod tlakem, chce to rychlost a přímočarost do krajů. Jednodušší brejkový fotbal. Dle datového rozboru v dnešním Sportu měl Ševčík našlapnuto na 12 km v zápase s Plzní, to je prostě top výkon a se Součkem jasně nejlepší. Je to box to box hráč s dobrým vyvezením míče, na tvorbu hry ve Slavii nyní nemá, přišlo mi, že mu zatím chybí situační cit pro ideální řešení kolem vápna. Tvorbu hry bych nechal na Stochovi.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      martas2019     před 6 lety 20.02.2019 20:53 |  
      2 19

      kolář - coufal kudela deli boril - kral - olaiynka husbauer stoch baluta - MvB

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        Cross     před 6 lety 20.02.2019 22:33 |  
        0 3

        To bych zkusil na druhý poločas, pokud povedeme 1-0

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Cross     před 6 lety 20.02.2019 22:31 |  
      6 10

      Ševčík fakt už ne. Neproduktivní, plete se Hušbymu pod nohy a žádné průnikové přihrávky, jenom zmatek. S ním to dopadne jako onehdá na Kypru.

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        japoko     před 6 lety 21.02.2019 07:41 |  
        2 8

        Nebo jestli mu neprekazi spis Husby.

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          cunak     před 6 lety 21.02.2019 07:52 |  
          8 5

          S Hušbauerem a bez Ševčíka to fungovalo.

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            japoko     před 6 lety 21.02.2019 23:05 |  
            0 2

            Ale jak?

            • Re: Čeká nás odveta v Genku

              cunak     před 6 lety 27.02.2019 12:15 |  
              0 2

              Tak, že jsme vyhráli podzimní část ligy a postoupili do jarní části EL.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Ferguss     před 6 lety 21.02.2019 07:57 |  
      9 0

      No jo, jenže fotbal se nehraje na naběhané kilometry, ale na góly. A tam mi přijde Ševčík dost neproduktivní. Navíc má ztráty v nebezpečných prostorech. Já bych ho na Genk nechal sedět a vrátil se k tomu co fungovalo na konci podzimu - Miňo podhrot, Peter křídlo.

  2. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Te-pic     před 6 lety 20.02.2019 21:22 |  
    3 10

    Sestavu bych nechal na trenerovi jen mam jednu poznamku.
    Byl bych opatrnejsi s tim Alexem. Jednoznacne nejmladsi na place a hlavne. Ten kluk tri roky hraje stopera. Rok v juniorce tady a dva roky v Teplakach. A my jsme schopni ho za mesic a pul predelat a zaloznika?
    Ja bych byl nerad aby se tu po nem zacalo plivat pokud se mu nebude uplne darit. Byla by ho velika skoda.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Te-pic     před 6 lety 20.02.2019 21:24 |  
      1 2

      Predelat na zaloznika.

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        Cross     před 6 lety 20.02.2019 22:36 |  
        4 2

        Ano! Král mi stylem hry připomíná Pavla Nedvěda. Vÿbornÿ dopředu, dozadu, pasy, důraz, skluzy, střelba i technika. Musí na plac!!!

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          fanda17     před 6 lety 21.02.2019 13:16 |  
          3 0

          To je snad už moc :-D.

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            Cross     před 6 lety 22.02.2019 12:15 |  
            1 2

            Když bylo Pavlu Nedvedovi 20, tak o nem skoro nikdo nevěděl. Urcite nehrál tak dobre jako ted Král.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      urs (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 07:26 |  
      2 0

      Když to máš v noze, je jedno kde hraješ..

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      mpik     před 6 lety 21.02.2019 09:11 |  
      7 1

      Dal jsem minus, protože...
      Je smutným českým zvykem, že hrají hráči bez formy, na úkor těch, co formu mají (a je jedno, zda jde o klub, nebo NT) a často hrají "za zásluhy" staří mazáci. Alex Král má aktuálně skvělou formu a rozhodně patří do základu. A věřím, že v základu bude!

  3. Re: Čeká nás odveta v Genku

    eye     před 6 lety 20.02.2019 21:31 |  
    6 1

    Já to vidím takhle: Kolář - Coufal, Kúdela, Deli, Bořil - Souček, Hušbauer - van Buren, Stoch, Olayinka - Škoda. Hušbauer tam půjde kvůli zkušenostem, těch má víc než Ševčík.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      cunak     před 6 lety 21.02.2019 06:49 |  
      2 9

      Bojím se, že Ševčík prostě musí hrát. A že to odnese tentokrát Hušbauer.

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        Romino     před 6 lety 21.02.2019 13:45 |  
        3 1

        Ševčík by měl hrát hlavně proto, že má konkurenceschopný pohyb a fyzičku pro evropskou úroveň, podle zápasu v Plzni bych ho nehodnotil, dnes to bude něco jiného.

  4. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Petrslav     před 6 lety 20.02.2019 21:32 |  
    6 0

    "A když ani proti Genku nerozvlnili červenobílí síť za brankou soupeře, zůstává nadále posledním střelcem gólu ze hry v Evropě Gino Van Kessel z roku 2016 proti Levadii..."

    Nevim, jestli mam dlouhý vedení, ale tuhle větu nechápu. Však od té doby dala Slavia v Evropě gólů ze hry dost. I teď ve skupině byly všechny góly ze hry. Vysvětlí mi někdo, co tim chtěl autor říci?

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      smely (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 21:52 |  
      4 3

      Je to blbě formulovaný, tolsimir měl zřejmě na mysli bránu před TS, tam opravdu poslední gól v Evropě dával Gino...od tý doby nic...:-)

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        kjandourek (admin)     před 6 lety 20.02.2019 23:13 |  
        4 1

        Ovšem s tím se v Genku sotva dá něco udělat... :-)

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          cunak     před 6 lety 21.02.2019 06:48 |  
          3 2

          Dá se zařídit, aby ten příští gól mohl být dříve, než na podzim :)

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        tolsimir     před 6 lety 21.02.2019 06:53 |  
        1 0

        jasně, secvaklo se mi víc věcí dohromady, máte pravdu oba :-) Opraveno, díky

  5. Sestavička

    Rhu-rhu     před 6 lety 20.02.2019 21:36 |  
    10 6

    Kolář - Coufal, Kúdela, Deli, Bořil - Souček, Král (Ševčík) - van Buren (Masopust), Stoch, Olayinka - Škoda

  6. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Agbik     před 6 lety 20.02.2019 22:00 |  
    1 1

    Asi nechci aby k tomu došlo, ale jsem zvědavý kdo by za nás šel kopat penaltový rozstřel. Nemyslím si že by to byla naše silná stránka. Napadají mne tak max. tři exekutoři...To by byly nervičky :-)))

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      JS (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 22:28 |  
      2 3

      Nikdy nezapomenu, jak 17 letý Necid dával o tyč postupovou penaltu Žilině. To bylo fakt o infarkt.

      Nyní bych viděl Stocha (kvalita), Škodu (kapitán), Hušbauera (zkušenost), Coufala (dělovka), Krále (sebevědomí)... Radši bych to naopak nesvěřoval JZ (slabá technika, labilnost), stoperům nebo Olayinkovi...

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        kjandourek (admin)     před 6 lety 20.02.2019 23:12 |  
        3 1

        Postupovou dával Vlček do vinglu... A po něm hlavně Vomáčka do dvacátý řady...

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 23:43 |  
          1 1

          Ano, ještě za nás proměnili penaltu Tavares a Krajčík, a v bráně soupeře stála naše současná trojka Kuciak...

          To byly tenkrát na Strahově nervy jak blázen... a tenhle vyhranej penaltovej rozstřel odstartoval báječnou sezónu s Ligou Mistrů a titulem v lize...

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            Lantenac     před 6 lety 20.02.2019 23:55 |  
            5 0

            *brácha naší současné trojky

            • Re: Čeká nás odveta v Genku

              bramburek (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 01:11 |  
              0 0

              Dík za upozornění ;)

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            Jachym     před 6 lety 21.02.2019 09:08 |  
            0 0

            A z lavičky vedl Žilinu náš starý známý Pavel Vrba...:-)

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            mabr     před 6 lety 21.02.2019 09:53 |  
            0 0

            A neproměnil Láďa Volešák, který teď válí ve Štěchovicích v ČFL :)

            • Re: Čeká nás odveta v Genku

              fredydj (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 11:38 |  
              2 0

              Ladu jsem videl na stadionu jdu sme hráli sGenkem.

  7. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 22:38 |  
    4 0

    Asi je dobře, že je zápas s Genkem tak brzy po fiasku v Plzni, aspoň není čas se v tom babrat. Já už jsem to prekousl a doufám, že zítra budeme slavit postup. Sestavu netipuju, vůbec netuším, jak to trenéři vyberou.
    Jinak v pátek končí přestupní termín české ligy. Možná zajímavý Tweet, nevím jestli to něco znamená, už vůbec jestli pro Slavii. A už vůbec nevím, jestli bych chtěl.
    https://twitter.com/Baaza22/status/1098310855446413312?s=19

  8. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 22:48 |  
    7 0

    Čekám slušnej kolotoč, ale zkusím si tipnout 1:1. Nějak si říkám, že tam tu postupovou haluz někdo pošle. Před Plzní jsem nám nevěřil, teď si myslím, že o úspěch zabojujeme víc. Tak snad to nebude další srážka s realitou.

  9. Kurzy

    Borgetti     před 6 lety 21.02.2019 05:37 |  
    2 3

    Čekal jsem kurz na výhru Genku 1,4. Tak mě mile překvapil kurz 2,1 a na 02 je momentálně 1.81.

    • Re: Kurzy

      Steevee     před 6 lety 21.02.2019 07:42 |  
      1 1

      Kurzu 1,4 na jedničku, to by odpovídalo kurzu 7 - 7,5 na dvojku. A kurz 7 vyjadřuje matematickou šanci na vítězství 14,3%. To asi nee...

      • Re: Kurzy

        Borgetti     před 6 lety 21.02.2019 08:12 |  
        0 0

        Tak já to zas tolik nesleduju, nesázim téměř vůbec.

        • Re: Kurzy

          Steevee     před 6 lety 21.02.2019 08:27 |  
          0 0

          Nenačínám hádku, jenom osvětluju:) Reálně by to mělo být rozložené zhruba tak, že na výhru Genku bude plus mínus to, co na naši neprohru. Což tak de facto je. Ty setinové odchylky ovlivňujou potom faktory jako náběr sázek a taky třeba země původu dané sázkovky. Tzn. že v Česku se bude českému týmu tak nějak obecně věřit víc než kdekoliv jinde. Co mě ale hodně překvapuje, že takové bet365 (momentálně nejlepší/největší sázkovka na světě), má na postup 1,9 - 1,9. To je pro mě příjemné překvapení. Před dvojzápasem to bylo 1,7 - 2,15 pro Genk a po remíze 0:0 a přesunu do Genku bych neviděl žádný zásadní důvod tohle rozložení měnit.

          • Re: Kurzy

            Borgetti     před 6 lety 21.02.2019 11:41 |  
            0 0

            To máš pravdu. Na Fortuně je na výhru Genku jako jeden z nejsázenějších tipů. Snad bude ta drtivá většina sázejích večer smutná :-)

            • Re: Kurzy

              Steevee     před 6 lety 21.02.2019 13:44 |  
              0 0

              Co uvádí sázkovky jako tzv. "nejsázenější" příležitosti, to je úplně irelevantní. Sázkovka manipuluje masou, nikde není napsané, že to tak opravdu je. Tak moc se sází na Genk a ještě na ně jde kurz nahoru? Zvláštní...pravidlo číslo jedna, nevěř českým sázkovkám:)

    • Re: Kurzy

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 10:20 |  
      2 0

      Vsadil jsem si na přesný výsledek 2:2 při kurzu 15:1...

  10. Re: Čeká nás odveta v Genku

    mpik     před 6 lety 21.02.2019 09:13 |  
    9 0

    Osobně se domnívám, že výkon a porážka v Plzni bylo to nejlepší, co nás mohlo před dnešním utkáním potkat. Ač se to tak nemusí zdát...

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      asanin     před 6 lety 21.02.2019 09:41 |  
      7 0

      No jo, ale neříkají si to samé i v Genku po porážce v Brugách? :-)

  11. Evropská liga x liga

    Mike     před 6 lety 21.02.2019 09:38 |  
    5 9

    Asi to tady schytám, ale pokud bych si měl vybrat, zda preferovat EL, nebo ligu, jsem jednoznačně pro ligu. I když je velká šance na postup, a postup by byl velkým úspěchem, bojím se, že při postupu do dalšího kola nám uteče liga. I když ze sportovního hlediska těžko se může hráčů říct- pohár nějak odkopejte a pak se uvidí. Plně chápu, že hráči dřou celou sezonu, dostanou se daleko v pohárech a pak to vezmou, že buď se to povede, nebo nepovede a nic se neděje. Takhle to samozřejmě nefunguje ani v okresním přeboru, hráči do toho půjdou samozřejmě naplno.
    Proč preference liga ? Titul téměř dává jistotu základní skupiny Evropské ligy /pravděpodobně až 4.předkolo LM, při nepostupu přeřazení do skupiny Evropské ligy/. Z 2. místa v lize je cesta složitější
    Finance- postup přes Genk- 27 milionů, Evropská liga, jejíž jistota po titulu je skoro jistá- 70 milionů
    A představa, že zase slaví titul Plzeň, protože nikdo jiný kromě nás a Plzně to být nemůže /skousnul bych třeba Jablonec, nebo Baník/ a Šádek zase pojede na tanku, je dost děsná.
    Někde jsem i četl, že i vedení preferuje ligu, je to priorita. Tak uvidím dnes večer.

    • Re: Evropská liga x liga

      SirCohen     před 6 lety 21.02.2019 09:50 |  
      10 0

      Už tu někdo v jiné diskuzi zmiňoval, proč teda tu ligu hrajeme? Jedním z hlavních cílů je i postup do pohárů, ne? Takže když už je hrajeme, tak se na ně máme vykašlat, abychom se mohli soustředit na ligu, abychom mohli hrát poháry příští sezonu?;-)

      Žádný takový, hrr na ně, vyhrát, postoupit, na ligu může nastoupit druhá jedenáctka:-)

    • Re: Evropská liga x liga

      Ondráš     před 6 lety 21.02.2019 09:51 |  
      11 1

      Já si přeju, ať dneska postoupíme my i Plzeň..rekulerně! Pak by taky tříštili síly v Evropě a liz..no a taky ten koeficient že jo.

      • Re: Evropská liga x liga

        Jachym     před 6 lety 21.02.2019 10:01 |  
        6 0

        Já si samozřejmě přeji totéž. Dávat Evropskou ligu na vedlejší kolej by při síle našeho kádru bylo rouháním. Navíc pro prestiž klubu a cenu hráčů na trhu udělá daleko víc měření sil (byť třeba nakonec končící vyřazením) s kvalitními evropskými týmy než pětigólová kanonáda proti Příbrami. Hrajeme stále na třech frontách a na každé z nich musíme odevzdat 100 %.

        • Re: Evropská liga x liga

          Mike     před 6 lety 21.02.2019 10:13 |  
          1 2

          Já bych tu otázku postavil obráceně. Co by vás štvalo více- vypadnutí s Genkem, nebo nezisk titulu, který by obhájila Plzeň ?

          • Re: Evropská liga x liga

            SirCohen     před 6 lety 21.02.2019 10:18 |  
            10 0

            Jasně, že titul by štval víc, ale to, že postoupíme s Genkem přece neznamená, že přijdeme o titul, hráčů máme na 3 soutěže. Takže ta otázka je irelevantní.

          • Re: Evropská liga x liga

            VanDel     před 6 lety 21.02.2019 11:47 |  
            3 1

            A k čemu bychom v tom případě měli takhle nadupanej tým ? Proč se hráči jako Jugas anebo Baluta nedostanou ani na lavičku a jsou na tribuně ? Snad proto, abychom mohli zvládat víc soutěží najednou, ne ?

      • Re: Evropská liga x liga

        Mike     před 6 lety 21.02.2019 10:10 |  
        7 1

        Souhlas, že by měla postoupit oba z výše uvedených důvodů. Jenže já už jsem v pohárové Evropě došel u Plzně do stejného stadia jako u Sparty. Každá prohra potěší, nějak jim už nedokážu fandit jako v době první Vrbovy éry. Asi to bude tím, že tenkrát hráli o tituly se Spartou, my nehráli nic , takže nějaké jejich šmejdoviny mi nevadili.
        Teď, když jsou naším přímým konkurentem, mě potěší každé klopýtnutí, nebo špatný výkon. U Sparty jsem se vždy hodně přemáhal, abych jim přál v Evropě, ale prostě to nešlo. A stejný pocit mám nyní u Plzně. Pokud to máte někdo jinak, tak vám to přeju.

        • Re: Evropská liga x liga

          Ondráš     před 6 lety 21.02.2019 13:56 |  
          1 0

          No když bychom vypadli, tak bych taky nechtěl, aby šla Plzeň dál, to je jasný. Ale když postoupíme, tak bych chtěl postup u obou, protože oni by se potom mohli soustředit už opravdu jen na jednu soutěž (vyhučeli i z MOL cupu) a to by pro nás bylo hodně nepříjemný.
          Blbý je, že dneska hrajou jako první, takže vlastně nevím co si přát:)

    • Re: Evropská liga x liga

      asanin     před 6 lety 21.02.2019 10:05 |  
      15 0

      Já mám zase názor takový, že hnát se celý rok kvůli tomu, abych se dostal do Evropských pohárů a pak z nich raději vyletět kvůli tomu, abych je mohl příště zase hrát, mi přijde hloupé.

    • Re: Evropská liga x liga

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 10:17 |  
      13 0

      Hele Miku já myslím, že není nutné to takto stavět. Vůbec si nemyslím, že postup v EL znamená výpadek v lize. Naopak hráči raději hrají zápasy, než trénují. Nadšení z postupu je velmi pozitivní elixír. Máme široký kádr a neměl by být problém zvládat ligu i EL. Já bych přistupoval ke všem zápasům na 100% a neřešil jestli jde o ligu nebo EL.

      • Re: Evropská liga x liga

        Mike     před 6 lety 21.02.2019 11:20 |  
        1 0

        Díky za Tvoji reakci, v r. 1996 jsem zvládli suverénně ligu, semifinále Poháru UEFA a polovina základní sestavy se podílela na 2. místě na EURU. Takže se to zvládnout dá. Hráči určitě budou přistupovat na 100%, o tom se nedá polemizovat. Teď jde o to hráče šikovně protočit, aby se někteří neutavili a druzí skoro nehráli. To už je ale věc trenérského týmu.

    • Re: Evropská liga x liga

      p!erreCORE     před 6 lety 21.02.2019 14:26 |  
      1 0

      ligu hlavně preferuje JT, jinak přijde o hlavu..

  12. Re: Čeká nás odveta v Genku

    JS (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 10:26 |  
    13 2

    Jakýkoliv postupový výsledek dnes bude velmi příjemný bonus na už tak povedenou sezonu v Evropě. Jedinou kaňkou na ní pro mě jsou mraky neproměněných šancí – věřím, že s lepší produktivitou bychom byli velmi nebezpeční a měli i více šancí dostat se do dalších kol.

    Vzhledem k tomu, že Plzeň má velkou pravděpodobnost postupu, se nemusíme bát našeho tříštění sil v případě postupu. Podmínky budou rovné pro všechny. Pro nás znamená postup dále v EL vylepšení prestiže a jména klubu v Evropě – a to je to, o co nám jde! Rád bych viděl v Edenu ještě nějaký západní TOP tým. V osudí jsou zajímavé týmy, chytnout Chelsea, Inter, Sevillu, Valencii nebo Benficu by byl spektátl. Ale jsou tam i jiné, relativně hratelné týmy: Krasnodar, Betis, Plzeň :)) Podle mě by bylo úplně nejlepší pokusit se jít co nejdál v EL, vyrovnat to čtvrtfinále Sparty z před pár let.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      JS (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 10:32 |  
      6 6

      Jo a pokud už není na lavici zraněných, jsem pro Sýkoru na křídle na místo darebně nevýrazného Zmrhala. Bránit umí, fyzický fond měl vždycky dobrý, také má lepší techniku a ještě by se mohl chtít předvést.

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 11:01 |  
          18 0

          Hloupej ucet, hloupej status. Hloupy mi prijde i odkazovat na hlupaky, kteří se vysmivaji nasim hracum.

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            JS (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 11:12 |  
            1 9

            Vezmi to trochu s nadhledem. Satira je to slovo.

            • Re: Čeká nás odveta v Genku

              o5aradecek     před 6 lety 21.02.2019 12:42 |  
              9 0

              Tohle není satira, ale ubohost. Je to spíš smutný.

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 11:00 |  
        2 0

        Jen připomínám, ze Sykora dlouho nehral a před zranenim se mu moc nedarilo, plno nepresnosti, problémy v koncovce, male sebevedomi na mici. Bránit ale umi a bezec je dobrej (stejne jako Jaromir:). Takze ano, JZ zatím nemá nejlepší formu, ale "darebne nevyrazny" je nesmyslne tvrde… každý hrac ma svoje prednosti a nedostatky, vetsine kluku forma kolisa.. Sykora by se dal zkusit, ale necekal bych automaticky, ze bude lepsi nez JZ.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 10:34 |  
      6 4

      Hezky napsáno. Jen si nemyslím, že má Plzeň velkou pravděpodobnost postupu.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Mike     před 6 lety 21.02.2019 11:27 |  
      6 0

      Napsáno dobře, jen si myslím, že Plzeň nemá velkou pravděpodobnost postupu, je to půl na půl. Zbyl jim jeden čistokrevný stoper /Hubník v trestu, Hájek v Boleslavi, Brabec není na soupisce/, do toho si přidej fanatické prostřední v Záhřebu, rychlostní typy jejich fotbalistů a štěstí, které třeba měla Plzeň v Moskvě. Já bych se nedivil, kdyby slízli trojku a vypadli.

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 12:42 |  
        1 3

        Zapomínáš na plzeňskou kliku!!!já myslím, že i dnes zapracuje a sparťanské béčko postoupí na remízu 1:1

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      anty     před 6 lety 21.02.2019 12:38 |  
      5 0

      Ahoj,
      pořád se mluví neproměněných šancích. Není ale jádro pudla v tom, že ačkoli máme dobrou mezihru na 2/3 hřiště a většinou převahu, neumíme to finále řešit? Anebo ho prostě neumíme nadrilovat?
      Já jsem totiž mraky neproměněných šancí neviděl - přijde mi, že se dostaneme do poslední 1/3 a zkoušíme střelu nebo centr, ale minimum narážeček a dohrání do finále. To prostě např. Vrbovi týmy opakovaně umí.
      Myslím, že celkově hrajeme dobře, máme dobrého trenéra, ale tohle zatím dořešeno nebylo (pochopitelně i díky dlouhodobě podceňovanému výběru středních útočníků a možná i podhrotu).

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        anty     před 6 lety 21.02.2019 12:39 |  
        1 0

        *Vrbovy týmy

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 16:24 |  
        0 0

        Myslim, ze to tak je, v EL a doma proti silnym soupeřům zas tolik sanci nemame, zvlast kdy podhrot hrali Traore nebo Sevcik. Dokazeme silny tymy prehrat, v koncovce ale uz nejsme tak kreativni jako v zápasech se slabšími souperi. Tak je to samozrejme tak nižší mirou rizika, nehrajem v tehle zápasech tak otevrene a kolikrat souperi nepovolime ani poradnou strelu na branu.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 12:47 |  
      1 2

      No dneska bych zrovna nesázel na mraky šancí, budeme mít tak jednu či dvě.. a ty musíme proměnit, což bohužel je pro nás stále neřešitelný problém a pokud obrana udělá tradiční chybu, tak to bude zlé...

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      ervin     před 6 lety 21.02.2019 16:29 |  
      1 0

      Zahřeb hrál s Trnavou ve skupině několik jejich zápasů jsem viděl a rozhodně Plzeň nic jistého nemá, je pravda že hodně záleží jak se vyspí a k zápasu přistoupí ale v naší lize by určitě hráli o titul.

  13. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Tom!     před 6 lety 21.02.2019 10:55 |  
    2 13

    Dneska takhle: Kolář - Coufal, Kúdela, Deli, Král - Souček, Hušbauer - Zmrhal, Stoch, Olayinka - Škoda.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      JS (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 10:58 |  
      5 1

      Král se na beku fakt neobjeví.. :)

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        Tom!     před 6 lety 21.02.2019 11:02 |  
        1 10

        To asi ne, ale já bych ho tam zkusil.... Bořil minulej zápas šlapal vodu a když může hrát beka Frydrich, tak proč ne Král :) Myslim, že by jim to s Olayinkou mohlo fungovat.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      A.Lima     před 6 lety 21.02.2019 11:31 |  
      3 1

      Fuj, zkoušet v odvetě, kde máme šanci na postup, hráče, který na tomto postu nehraje? Proč asi máme v kádru hráče jako je Zelený nebo Frydrych ....??? Nechápu, opravdu ne

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        Gillan     před 6 lety 21.02.2019 11:55 |  
        4 9

        O tom to právě je.Ta konzervativnost nám zlomí vaz.Bořil je úplně na dně, sám přiznal, že musí chodit na ifuze, technicky je na tom taky bledě.Král tohle klidně může hrát a třeba by spolupráce s Olayinkou fungovala líp.No a na hrot bych dal mnohem pohyblivějšího a technicky lépe vybaveného Micka, už jen kvůli presinku by tam měl být.Pokud nebude mít Trpiš koule udělat něco neočekávaného, tak se na nás Genk v pohodě připraví.Stejně, jako to udělala Plzeň.

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          kondorr     před 6 lety 21.02.2019 12:21 |  
          3 0

          jako fanoušek bych s tim i souhlasil, ale trenér má zodpovědnost a nemůže experimentovat zvlášt v takovim zápase.Nechal bych to na něm a večer uvidíme.

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            Gillan     před 6 lety 21.02.2019 12:26 |  
            1 4

            Tak samozřejmě.To je jasné.On má hlavu na špalku, já ne.

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        Tom!     před 6 lety 21.02.2019 12:28 |  
        1 1

        Jenže Zelený nikdy pořádně nepřesvědčil a když hrál, přišel mi docela nervózní. Frydrych i Král jsou stopeři a v zápase, kde pravděpodobně budeme hrát na brejky, mi přijdou vhodnější rychlé a přesné nahrávky od Krále. Samozřejmě kdyby byl Bořil fyzicky připravený, tak ho tam uvidim nejraději.

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          A.Lima     před 6 lety 21.02.2019 12:49 |  
          4 0

          Zelený nedostal pořádně ani příležitost a Frydrych na této pozici nastupuje. Není důvod dávat Krále na beka, když jeho využití může být jinde a lepší

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          Ondráš     před 6 lety 21.02.2019 14:36 |  
          3 2

          Jak to, že je Bořil teď fyzicky tak v prdeli? To byl nemocnej nebo co? Fotbalově to nikdy hitparáda nebyla, ale alespoň to olítal. Takže pokud teď nemá ani tu fyzičku, tak to je docela riziko.

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            Helmuth     před 6 lety 21.02.2019 15:13 |  
            0 2

            Je to jenom domenka, ale zda se mi, ze nabral pres zimu na svalove hmote. Patrne delal v ramci pripravy neco spatne - rychlost a obratnost je horsi nez drive. Obracene na MvB je videt, ze hmotu trochu po zraneni ztratil a prijde mi ted i rychlejsi, nez byl pred zranenim. Docela by me zajimali nejake fyzicke testy a porovnani jednotlivcu - jak v ramci tymu, tak v ramci casu (pod JS a ted pod JiT).

            • Re: Čeká nás odveta v Genku

              Ondráš     před 6 lety 21.02.2019 16:36 |  
              2 1

              To jako že je už po třech zápasech unavenej a musel na infuze? Tam musela být nějaká nemoc, jinak to není možný. To by jinak v Anglii asi umřel.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 12:41 |  
      1 8

      Bohužel se obávám, že v základu bude minimálně Bořil. Olayinka spolu se Škodou bych tipoval třeba na Slovácko ne v zápase EL. Takže bych tam viděl znovu Ševčíka a v útoku jednoho z dua Škoda/ Olayinka..

  14. Re: Čeká nás odveta v Genku

    VanDel     před 6 lety 21.02.2019 11:34 |  
    21 9

    Napíšu to jednoduše a stručně - upřímně si dneska žádné velké naděje nedělám. To zklamání z neděle je opravdu stále hodně velké. Samozřejmě doufám v zázrak, ale nevim nevim........vlastně jedno vim, hned jak uvidim základní sestavu a v ní Zmrhala s Hušbauerem (oba dva momentálně totálně z formy), tak mě přejde i ta poslední špětička naděje.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Borgetti     před 6 lety 21.02.2019 12:00 |  
      7 0

      No to je právě to nejhorší na psychiku člověka. Už dlouho nejsme zvyklí prohrávat, posloucháme teď většinou samé dobré zprávy, jsme natěšení na každý západ. Hra se za poslední rok zlepšila o pořádný kus práce, tak jsme většina z nás čekala, že Plzeň "přejedeme". Nahrávala to mu hodně média, jak nás skoro jen chválí, že je snad bez chybičky a Plzeň byla kritizovaná, že už dávno není to, co byla. Proto po této pořážce přišla obrovská hořkost, kdyby jen z výsledku, ale hlavně z výkonu. Dopadlo to stejně jak na letný. No a od toho Genku to vidím podopně. Hráče mají o level lepší, rychlejší, techničtější, hrají doma, ale my máme skvělou defenzivu, i bez Ngadea. Čekám urputný tlak v prvních 15 minutách, tam nesmíme ani na sekundu povolit a když vydržíme poločas, tak to bude super, protože v Edenu po 65-ti min. prý Genk odešel fyzicky. Tak uvidíme. Očekávání defacto nemám, ale v koutku duše věřím v úspěšný konec. Zítřejší losování by bylo super. Pokud postoupí Plzeň, tak bych chtěl určitě je a vrátit jim porážku. Ve 1/4 finále by už byl věhlasný soupeř :-)

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        VanDel     před 6 lety 21.02.2019 12:21 |  
        8 3

        V mém případě nejde ani tak o samotnou prohru. Prohry samozřejmě budou. Ale jde mi o způsob té prohry -> naprosto bezzubá ofenziva. A ten pesimismus zvětšuje to, že ten problém není pouze teď, ale už dlouhodobější. I přes velké množství vstřelených golů v lize prostě máme dost velké problémy s proměňováním šancí. Ve většině ligových zápasů nás to tolik netrápí, tam si většinou vytvoříme tolik šancí, že i přes tu špatnou efektivitu tam 2-3 do brány dotlačíme. Ale prostě ve vyrovnaných zápasech, anebo dokonce v zápasech s lepším soupeřem, to je průser obrovský. Viděli jsme to na podzim v EL a viděli jsme teď ve všech třech jarních zápasech, že to pokračuje i nadále.

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 18:35 |  
          0 1

          Miro a nakonec i Olayinka se na podzim rozstříleli, ale teď nám ty jejich góly chybí..koupili jsme tři kvalitní hráče, ale žádného šutèra.. máme nejkvalitnější kádr a za tři zápasy dva góly..to je tragédie

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 12:38 |  
      1 2

      No přidal bych k nim i Bořila, hrotový útočník s vyjímkou střídajícího Micka nedal na jaře ještě gól. Obrana nejistá a v Plzni hodně děravá, ale třeba dnes to bude vše úplně jinak...

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 16:36 |  
      2 0

      Nemit nadeji před zapasem z duvodu sestavy, to mas blby, no..

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        VanDel     před 6 lety 21.02.2019 18:06 |  
        1 3

        Tak pokud v té sestavě člověk vidí hráče, kterým nevěří, tak ta naděje žádná zázračná být nemůže.

  15. tipovačka

    p!erreCORE     před 6 lety 21.02.2019 11:59 |  
    3 1

    1:2 (0:1) Deli, Stoch

    • Re: tipovačka

      Boss82     před 6 lety 21.02.2019 12:35 |  
      7 2

      To by byl SEN:-)! Kéž by!

      • Re: tipovačka

        p!erreCORE     před 6 lety 21.02.2019 12:48 |  
        4 1

        ještě ti to tedy doplním: Deli pochopitelně ze standartky (překvapivě nohou a ne hlavou) a Miro z penalty.. měl jsem sen, každopádně vsazenou mam výhru i postup :)

        • Re: tipovačka

          Boss82     před 6 lety 21.02.2019 16:31 |  
          1 2

          Doufám, že se ti sny obvykle plní:-)!

          • Re: tipovačka

            hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 19:26 |  
            0 0

            když jste u těch snů, já se dnes vzbudil, když jsme byli o třídu horší a prohrávali, ale víc si nepamatuju

            • Re: tipovačka

              Boss82     před 6 lety 21.02.2019 23:28 |  
              1 1

              No jsem rád, že tvůj sen se nevyplnil:-).

  16. Re: dnešní tip

    zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 12:37 |  
    1 1

    Opravdu těžko se mi dnes tipuje, v Plzni jsem dal naší jasnou výhru 3:1 a jak to nakonec dopadlo?Potřebujeme vstřelit gól, což je pro nás v posledních dvou zápasech neřešitelný problém,Genk sice v Praze nepřesvědčil, byl horším týmem, ale doma bude hrát 100% jinak. Ale remízu bychom mohli uhrát. 1:1 gól dá Miro.

    • Re: dnešní tip

      SirCohen     před 6 lety 21.02.2019 12:41 |  
      10 0

      Horším týmem se dvěma gólovkami, které skvěle vychytal Kolář a které my jsme neměli;-)

      • Re: dnešní tip

        zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 12:50 |  
        1 1

        A co Škoda?jen on měl pět šancí, Olayinka dvě, Mick jednu, sice to šlo většinou vedle, ale gólovky to byly

        • Re: dnešní tip

          SirCohen     před 6 lety 21.02.2019 13:12 |  
          5 0

          Šance jsme měli, ale jasnou gólovku měl jen Genk (DeNorre sám na Koláře). Tu druhou jsem si myslel, že měli jasnější, teď jsem si dal znovu sestřih a Trossard byl dost z úhlu a Samatta bráněný.

          Škoda se dostal do dost zakončení, ale ani jedno z toho bych neoznačil za gólovku, to by to musel opravdu skvěle trefit, aby z toho dal gól, což bylo z těch pozic dost těžký. Mick netrefil bránu a kdyby jo, tak to podle mě zblokuje obránce. Olayinka v závěru měl šanci dobrou, ale divím se, že do toho nešel spíš hlavou.

          • Re: dnešní tip

            Gillan     před 6 lety 21.02.2019 13:19 |  
            0 10

            Vždyť byl asi třikrát face to face před brankářem.Minimálně dvakrát zavěsit měl.Tohle se ničím omluvit nedá.

            • Re: dnešní tip

              SirCohen     před 6 lety 21.02.2019 13:23 |  
              4 0

              Spíš záda/prdel/bok to face. Jedinej face to face byl DeNorre.

              • Re: dnešní tip

                Gillan     před 6 lety 21.02.2019 13:29 |  
                0 9

                Ty tady vyvracíš i to, co řekl Škoda.On sám říkal, že měl dvě šance dát, popisuje, co udělal špatně a ty, že ne....to nemá smysl o tom debatovat.

                • Re: dnešní tip

                  SirCohen     před 6 lety 21.02.2019 13:57 |  
                  5 0

                  Ale kdepak, to vůbec nedělám:) jen říkám, že jediný, kdo v tom zápasu měl gólovou šanci tváří v tvář brankáři byl DeNorre, kterého Kolář perfektně vychytal. Škoda zakončoval z daleko nevýhodnějších pozic, ale zas tolikrát, že to tam aspoň jednou (jsem skromnější) protlačit měl. Ale i Legenda má své limity.

                  • Re: dnešní tip

                    zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 18:30 |  
                    0 0

                    Šance Face to face možná ne..ale nejméně dva góly jsme dát, měli, to je bohužel realita. Mick takový střelec a zavře před zakončením oči.. Olayinka snad v únoru neskoruje nikdy..

  17. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Rhu-rhu     před 6 lety 21.02.2019 14:00 |  
    1 0

    Takže Příbram.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Rhu-rhu     před 6 lety 21.02.2019 14:00 |  
      1 1

      Mělo být k tomu Chalušovi. :)

  18. Re: Čeká nás odveta v Genku

    SKEP     před 6 lety 21.02.2019 14:01 |  
    0 0

    Při pohledu na trenérský štáb Viktorie Plzeň doplním, že asistent Fitzel vyhrál, ještě jako hráč, se Slavií ligu.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Jachym     před 6 lety 21.02.2019 14:41 |  
      2 0

      A na to jsi přišel jak? Nějak si nepamatuji, že by byl v mistrovském kádru ze sezóny 1995-96. Posledním jeho klubem byly Blšany o rok dříve, jak jsem si teď ověřil. Od roku 1996 trénoval pár roků naši mládež.

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        SKEP     před 6 lety 21.02.2019 15:26 |  
        0 0

        Někdejší lampasák Fitzel po návratu ze zahraničního angažmá na Kypru a episodě v druholigových Blšanech pomohl našemu Béčku v sezoně 1996/97 k prvnímu místu v české fotbalové lize - ČFL. Ostatně kouč Šusta tehdy disponoval celou řadou zvučných jmen, jen namátkou: Hyský, L. Jarolím, Šmejkal, Pěnička či pozdější opora VŽ Kenny Chiury. Vedeni SKS však možnost postupu neakceptovalo a o patro výše se tak z druhého místa posunul Most. Jako perličku dále uvedu polozapomenutou sezonu 1992/93, kdy po rozdělení federace Slavia B neuspěla v baráži o II. ligu. Kvalifikačního turnaje se zúčastnily poslední dva týmy II. ligy - Syntezia Pardubice a Poldi Kladno, dále čtvrtý tým ČFL - Slavia B a čtvrtý z MSFL - Sigma Dolní Benešov. Druholigovou príslušnost obhájily Pardubice a Kladno, Slavia s D. Benešovem setrvaly ve třetím soutěžním stupni.

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          Jachym     před 6 lety 21.02.2019 15:33 |  
          0 0

          Dobrá. V tom případě jsi s Fitzelem vyhrál. Liga jako liga:-)

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          Pinturichio     před 6 lety 21.02.2019 17:29 |  
          1 0

          B-tým v mistrovské sezóně hodně tahnul Jindracek, pamatuji jeho 5 golu v jednom zápase :) Jinak z nabitého kádru chodili také pomáhat take hrací jako Štajner, Hunal nebo Kristofik.

          • Re: Čeká nás odveta v Genku

            kjandourek (admin)     před 6 lety 21.02.2019 17:45 |  
            1 0

            A pokud se nepletu, hrál jsi tam i Ty, že? ;-)

            • Re: Čeká nás odveta v Genku

              Pinturichio     před 6 lety 21.02.2019 20:41 |  
              1 0

              Ano, Karle, přesně tak

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          eye     před 6 lety 21.02.2019 18:55 |  
          1 0

          Ano, pamatuju oba úspěchy béčka. Jen bych dodal, že zimbabwský záložník se jmenoval Chihuri. Přišel k nám z Prešova po té veleúspěšné sezóně 95/96, ale i když ze začátku nastupoval (pamatuju jeho střelu z předkola LM proti Grasshoppers - z toho debaklového zápasu tuším), pak ze sestavy vypadl. Uplatnil se ale na Žižkově, kde mu ovšem sparťanská chátra s oblibou rasisticky nadávala. Ale zápasů stihl hodně, jednu půlsezónu měl myslím až vynikající.

  19. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Eskaes     před 6 lety 21.02.2019 14:14 |  
    4 1

    Plusy: Jsme outsideři. První zápas 0:0. Facka v Plzni.
    Mínusy: Útok neskóruje. Bude třeba štěstí.

    Rovná se: Šance je. :-)

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 18:25 |  
      0 0

      Šance je vždy. Začíná se za stavu 0:0. Ale musíme předvést výborný výkon a proměnit šance..

  20. Re: Čeká nás odveta v Genku

    axxoSKS (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 14:15 |  
    2 1

    2:0 Škoda, Král. Dal jsem to tak i do tipovačky takže to myslím vážně :)

  21. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Max1     před 6 lety 21.02.2019 14:28 |  
    1 2

    Zdravím, kamarád je nemocný a nemůže jit koukat do hospody, není tady v plánu nejaka veřejná projekce v hospodě, kde bude plno slavistu?

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Max1     před 6 lety 21.02.2019 14:35 |  
      1 1

      Ideálně barrandov, Smíchov, andel

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Max1     před 6 lety 21.02.2019 18:07 |  
      0 0

      Koukám ze tady vládne abstinence :D

  22. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 15:11 |  
    10 0

    Me je uplne jedno, kdo dneska nastoupi. Uhrat golovou remizu jsme schopny s jakymkoliv hracem v kadru. Hlavne at to odmakaj na krev. At se o to perou do posledniho dechu.

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 16:37 |  
      2 0

      Kde to mam podepsat? :)

  23. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Sedrousek     před 6 lety 21.02.2019 15:50 |  
    4 0

    Ja budu spokojeny s remizou 1:1 (0:0)
    Olayinka. A i kdyz netrefim strelce, tak se zlobit nebudu.

  24. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Obr     před 6 lety 21.02.2019 16:10 |  
    25 0

    Zdar hosi, jsme v Genku s SKS na hotelu. Velka nahoda a pro nas hrozne mily prekvapeni a vzpruha po te osmi hodinove štrece. Z mancaftu sala dobra nalada. Jinak lidi v Genku jsou sympataci. Zastavuji se s nami, ptaji se. Sedime na namesti v mistni hospode - asi 20 slavistu - zpivaji se choraly, pivo pece proudem. Nic tomu nechybi. Verime, ze postoupime a vecer se tu budou dit velky veci. SKS FRVR!

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      SirCohen     před 6 lety 21.02.2019 16:12 |  
      10 0

      Hlavně ne druhá Kodaň;-)

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        carevitchando     před 6 lety 21.02.2019 18:22 |  
        2 0

        Tak to bylo hodně jedovatý :-)

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Ondráš     před 6 lety 21.02.2019 16:22 |  
      3 1

      To zas bude v alejích nablito a v gatích nachcáno..do zápasu zbývá ještě 4 hodiny, to někteří jedinci nemůžou ustát:)

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        Obr     před 6 lety 21.02.2019 17:13 |  
        2 0

        Tipujem, ze tak pulka odpadne. Se ztratama se pocita :-)

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 18:32 |  
          1 0

          Proste se vozerou :-)

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Jachym     před 6 lety 21.02.2019 16:40 |  
      3 0

      Vždycky jsme s váma! :-)

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      zeleznik2     před 6 lety 21.02.2019 18:25 |  
      0 0

      Tak snad to bude veselý návrat!!

  25. Re: Čeká nás odveta v Genku

    jufoun (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 16:53 |  
    1 0

    Bude to hodně těžký mač, ale kluci jistě udělají maximum pro postup.
    Pokud budeme hrát jako v Edenu s minimem chyb, aby se Genk nedostával do vyložených šancí, pak můžeme uspět.
    Věřím, že dneska dáme minimálně jeden gól a pokud to ubojujeme, tak to bude stačit.

  26. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Max1     před 6 lety 21.02.2019 17:45 |  
    1 0

    Na základě právě odehraného zápasu ve fife19 mezi genkem a Slavií tipuju 5:3 pro nás (skoda2x, Stoch, peter, Souček) :D

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      Rhu-rhu     před 6 lety 21.02.2019 18:04 |  
      0 0

      To je tak realistická hra :D

      • Re: Čeká nás odveta v Genku

        Max1     před 6 lety 21.02.2019 18:08 |  
        2 0

        No minuly týden jsem hrál 0:0 a vyšlo to :D

        • Re: Čeká nás odveta v Genku

          Rhu-rhu     před 6 lety 21.02.2019 18:09 |  
          1 0

          Tak to se máme na co těšit… :D

  27. Re: Čeká nás odveta v Genku

    kostelnivlajka     před 6 lety 21.02.2019 17:45 |  
    3 2

    V podstatě věřím trenérovi, že vymyslí sestavu a taktiku, která postoupí. Postup je celkem jistý, nikdo nic nevypustí a Belgičané nejsou Barcelona! Kdo sazí doporučuji vsadit si, jsou to jistý prachy!!

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 18:45 |  
      1 0

      Rad bych mel tvuj optimismus!

  28. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Horacio11     před 6 lety 21.02.2019 18:33 |  
    0 0

    Jen pro zajímavost. Píská nás skot Bobby Madden, který řídil v loňském roce zápas Slavie-Villareal. Bóřa to měl za žlutou

    • Re: Čeká nás odveta v Genku

      eye     před 6 lety 21.02.2019 18:57 |  
      4 0

      Madden je mi dost povědomé jméno... Snad je to dobré znamení!

  29. Re: Čeká nás odveta v Genku

    Hofo78     před 6 lety 21.02.2019 19:41 |  
    1 0

    Kolář-Bořil,Kůdela,Deli,Coufal-Souček,Král-Zmrhal,Traoré,Masopust-Škoda
    Kovář,Frydrych,Baluta,Hušby,Miňo,MvB,Olej