Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

Slavia se vrací do evropského pohárového jara po jedenácti letech. Jejím posledním představením ve vyřazovací fázi bylo dvojutkání s Tottenhamem v sezoně 2007/08 v Poháru UEFA, předchůdci dnešní Evropské ligy. To fanouškům utkvělo v paměti především díky herně povedené odvetě na White Hart Lane. Nyní se sešívaní střetnou s lídrem belgické ligy KRC Genk.

Místopisné okénko

Jak název napovídá, „Koninklijke Racing Club Genk“ pochází z vlámské (nizozemské) části Belgie. Genk, náležící do provincie Limburk, je malé město se zhruba 60 tisíci obyvateli, ležící na významném umělém vodním díle tzv. Albertově kanálu. Ten spojuje řeky Máza a Šelda a po svém otevření v roce 1939 umožnil plavbu říčním lodím z Antverp až do Lutychu. Současný region Limburk, (část leží v Nizozemsku a část v Belgii) se geograficky neshoduje se středověkým vévodstvím, podle kterého je provincie pojmenována. Dnešní Limburk je příhraniční oblastí, kde se míchají vlivy Nizozemska a Německa a je součástí Euroregionu Meuse–Rhine (Máza–Rýn).

Genk v minulosti nikdy nebyl významným městem. To se změnilo na počátku 20. století, kdy populace v kraji začala rapidně stoupat po nálezu velkých uhelných zásob. Koncem 80. let byly uzavřeny poslední dva doly Waterschei a Winterslag a bylo potřeba najít nové průmyslové příležitosti. Přestože jde o bývalou hornickou oblast, je dnes Genk nazýván „Zelené město“, protože leží na hranici národního parku Hoge Kempen. Region nabízí turistické vyžití, jde o cyklistický ráj, ale jsou zde k nalezení i starobylé památky, jako je doposud využívaná římská silnice do města Tongeren.

Historie fotbalu v Genku

Královský Racing Club Genk je klub s relativně krátkou historií, která se datuje od roku 1988. Vznikl sloučením dvou místních klubů, KFC Winterslag, (odtud přízvisko „královský“) a K Waterschei SV Thor Genk. Pozorný čtenář si jistě všimne, že názvy obou klubů se shodují s názvy výše jmenovaných uhelných dolů, při nichž byly sportovní oddíly založeny.

Winterslag, založený v roce 1923, byl klub působící v nižších soutěžích, který se do první ligy podíval až v sezoně 1974/75. Jeho největším úspěchem bylo 5. místo v lize v roce 1981. To mu umožnilo hrát Pohár vítězů pohárů, kde vyřadil norské Byrne, londýnský Arsenal a o kolo později vypadli se skotským Dundee United.

Největším úspěchem Waterschei SV, s datem založení v roce 1919, bylo semifinále Poháru vítězů pohárů v sezoně 1982/83 a vítězství v Belgickém poháru v roce 1980 a 1982. V roce 1986 však spadl Waterschei do druhé ligy. Když o dva roky později z té samé ligy (opět) postoupil sousedský klub Winterslag, došlo ke sloučení obou celků. Prvoligovou licenci poskytl Winterslag a Waterschei SV, přestože šlo historicky o úspěšnější klub, formálně zanikl.

Úspěchy let minulých

Genk je držitelem tří domácích mistrovských titulů (1998/99, 2001/02, 2010/11) a čtyřnásobný vítěz belgického poháru (1997/98, 1999/00, 2008/09, 2012/13). V domácí lize se od roku 2010 umisťoval následovně: 12., 2., 5., 3., 6., 7, 5., 4., a 5. místo. Více či méně úspěšně nabourával hegemonii belgické „Velké trojky“, tvořené Anderlechtem, Lutychem (Liège) a Bruggami.

Nejlepším výsledkem v Evropě je účast ve skupině Ligy mistrů v sezoně 2011/12. Ve všech třech domácích zápasech dokázal Genk remizovat s nepoměrně silnějšími soupeři (Chelsea, Valencia, Leverkusen). Od sezony 2011/12 byl 5x účastníkem minimálně skupinové fáze v evropských pohárech, přičemž v Evropské lize se dostal vždy do prvního vyřazovacího kola (2012/13 proti VfB Stuttgart, 2013/14 proti Anzhi Machackala, letos proti Slavii), v sezoně 2016/17 až do čtvrtfinále. Skvělé jaro v Evropské lize skončilo až dvojutkáním proti Celtě Vigo (doma 1:1, venku 2:3). Jarní vyřazovací boje v Evropské lize tehdy přinesly Genku také jeden pikantní souboj:

Genk není Gent

Fanouškům se často pletou dva belgické celky se stejnými klubovými barvami, lišící se pouze jedním písmenem v názvu. Gent, narozdíl od Genku, je druhé největší město Belgie, ležící v západní části vlámské části země. Stejně tak KAA Gent s indiánem ve znaku, založený v roce 1900, nemá nic společného s fotbalovým KRC Genk. Genk, přestože formálně vzniklý až na konci 80. let, je také klubem úspěšnějším.

Mezi celky nepanuje přirozená nevraživost, jak by se mohlo na první pohled zdát. Přesto oba jsou největšími vyzyvateli belgické „Velké trojky“. Vtipná situace nastala v sezoně 2016/17, kdy se v zápasu osmifinále Evropské ligy vlámské kluby potkaly. V prvním zápase vyhrál Genk venku 5:2, v druhém potvrdil postup do čtvrtfinále domácí remízou 1:1.

Česká stopa a slavní odchovanci

Pouze dva Češi oblékli dres Genku. Prvním z nich byl Daniel Pudil, který sem přestoupil z Liberce po úspěšné sezoně 2008 strávené ve Slavii na hostování. V Genku hrál 3,5 roku, připsal si zde 148 soutěžních startů a dodnes se jedná o Danův největší počet odehraných zápasů v jednom klubu. Druhým hráčem je Jakub Brabec. Ten přišel ze Sparty na konci přestupového období v roce 2016, a přestože patřil v první sezoně k základním stavebním kamenům obrany, o rok později se ze základu a později i z lavičky vytratil. Za Genk si zatím připsal 52 zápasů, nyní hostuje v tureckém Rizesporu.

Skvělá fotbalová generace, kterou Belgie disponuje, nyní zažívá svá nejlepší léta. V Genku přitom vyrostlo několik fotbalových superstar současnosti. Klub totiž disponuje vyhlášenou mládežnickou akademií. Místní fotbalová škola následuje centrální postupy své fotbalové asociace, a řízená výchova talentů (nejen v Genku) nese ovoce.

Dvě slavná jména odtud do světa velkého fotbalu vytáhla Chelsea: jednou je Thibaut Courtois, nyní brankář Realu Madrid. Druhou je Kevin De Bruyne, zářící na modré straně Manchesteru. Mezi juniory tu ale začínal např. i útočník Yannick Carrasco, který se letos z evropského pohledu trochu ztratil v Číně, Steven Defour nebo Divock Origi, který to vzal v mládežnickém věku přes francouzské Lille do Liverpoolu.

Současnost

Jak už bylo naznačeno, Genk nyní prožívá nejúspěšnější období své historie. Letos zatím vede suverénně celou belgickou Jupiler Pro League, ve které od 10. kola neopustil průběžnou 1. příčku. Doposud prohrál pouze dvě ligové utkání v sezoně. Na podzim jen jedno – v listopadu s Cercle Brugge. Po krátké zimní přestávce „vletěl“ Genk do pokračující ligy místním derby venku se Sint Truiden, které vyhrál poměrem 3:2. Na rozdíl od Slavie, která hrála první soutěžní zápas roku 2019 až o víkendu před Evropskou ligou, má za sebou Genk již 4 ostrá utkání. Po Limburském derby následovala teprve druhá prohra v sezoně doma se 14. Mouscronem (1:2), poslední dva zápasy už ale Genk opět dominuje. Šlo o venkovní výhru 2:1 nad 15. týmem Jupiler Pro ligy Waasland-Beveren a cenné tři body z domácího utkání proti silnému Standardu Liège (průběžné 4. místo v tabulce).

V Evropské lize letos ušel Genk dlouhou cestu, již započal už 26. července v druhém kole zápasem proti lucemburskému CS Fola Esch. Dvojutkání zvládl s přehledem (5:0 doma a 4:1 venku). Následovalo třetí kolo s Lechem Poznaň (2:0 a 2:1) a konečně Play-off s (v Praze populárním) Bröndby IF (5:2 a 4:2). Genk tak v kvalifikaci ani jednou neprohrál. Belgičané byli vylosováni do skupiny I společně s Malmö FF (Švédsko), Sarpsborgem 08 (Norsko) a Besiktasem Istanbul. Překvapivou porážku utržil Genk v Norsku (3:1), dva zápasy zremizoval (doma Besiktas 1:1, venku Malmö 2:2) a tři vyhrál (doma Malmö 2:0, venku Besiktas 4:2, doma Sarpsborg 4:0). Se ziskem 11 bodů vyhráli Belgičané skupinu.

Jedinou výraznou kaňkou sezony je tak nezvládnuté čtvrtfinále domácího poháru proti druholigovému Royale Union Saint Gilloise, ve kterém Genk vypadl po penaltovém rozstřelu. RUSG letos před Genkem z poháru vyřadilo i slavný Anderlecht.

Genk letos nastupuje v rozestavení 4-3-3 se dvěma staženými středními záložníky, jedním útočněji laděnými, dvěma křídly a hrotem. To je oblíbený styl čtyřiačtyřiceti letého manažera Philippe Clementa, který trenérské zkušenosti čerpal pět let jako asistent manažera v Club Brugge. V létě 2017 se vydal vlastní cestou, když nastoupil jako manažer u podprůměrného a málem sestoupivšího prvoligového klubu Waasland-Beveren. Clement jej dokázal dostat na průběžné 7. místo v půli sezony 2017/18, což jej katapultovalo až do manažerského křesla Genku, kde hledali trenérskou náhradu po nevydařeném startu do sezony. V ambiciózním klubu podepsal smlouvu na neurčito.

Genk nastupuje k domácím zápasům v Luminus Areně, postavené v roce 1990. Kapacita skoro 24 tisíc návštěvníků se na evropské utkání snižuje na 21,5 tisíce kvůli rušení sektorů na stání, které jsou na stadionu k dispozici pro domácí ligu.

Kádr

Genk má k dispozici kádr 27 hráčů, z nichž 2/3 jsou cizinci. Průměrný věk soupisky je (českou optikou „pouze“) 23 let, do utkání většinou nastupuje sestava průměrně 25 letá. Podle Transfermarktu je hodnota kádru 99,7 mil EUR, jen pět hráčů přitom nedosahuje na cenovku 1 mil EUR, naopak pět přesahuje hranici 5 mil EUR. Přes zimu Genk prakticky neposílil, ale ani neoslabil. Jedinou výraznější posilou je jednadvacetiletý levý bek Cassper De Norre, který přišel z konkurenčního Sint-Truidenu za 4 mil EUR a na jaře nastoupil v posledních dvou zápasech v základní sestavě.

Kapitánem týmu je španělský playmaker a nahrávač Alejandro Pozuelo (#24, 27 let). Letos vynechal jen čtyři zápasy, v ostatních 36 nastoupil pokaždé v základu na pozici ofenzivního záložníka. Na kontě má celkem 7 gólů a 18 asistencí. Z letošních 95 dosavadních gólů v sezoně má prsty ve 25, tedy skoro ve čtvrtině všech střelených branek. Španěl s cenovkou 8 mil EUR je odchovancem Betisu Sevilla, před zakotvením v Genku si vyzkoušel jednu sezonu ve Swansea a v Rayo Vallecano. Za belgický klub zatím nastoupil ke 171 zápasům, ve kterých dal 25 gólů a na 60 nahrál.

Ostří Pozuelova talentu může však otupit jeho záměr odejít ještě v tomto přestupním období do kanadského Toronto FC hrajícího MLS. Pozuelo v zimě nevyslyšel nabídku přestupu do Al-Ahlí, které bylo ochotné za hráče zaplatit výstupní klauzuli 8 mil EUR. Genk se následně domluvil s Pozuleem na pozastavení klauzule do léta výměnou za finanční bonus. Jenže týden na to se ozvalo Toronto, a Pozuelo se rozhodl splnit si sen: hrát v zámoří. V zákulisí teď probíhá právnická bitva mezi hráčovými agenty a klubem. Sám Pozuelo se v posledním zápase s Lutychem emotivně loučil s fanoušky, podle novinářů byl jeho herní výkon pod obvyklou úrovní. Klub v pondělí vydal tiskové prohlášení, že právní bitvu s hráčovými právníky nebude do odvolání komentovat přes média ani na žádných tiskových konferencích.

Nejhodnotnějším hráčem je norský supertalent Sander Berge (#25, 20 let). Do Genku přibyl z Valerengy za 2 mil EUR v lednu 2017, za dva roky odehrál přes 70 zápasů a zosminásobil svou cenu (17 mil EUR podle TM). Norský internacionál má za sebou i 12 zápasů za reprezentační áčko. Nejčastěji nastupuje na pozici staženého středního záložníka, letos má na kontě 30 zápasů, 2 góly a 4 asistence. Berge má narozeniny 14. února, 21 let mu tedy bude v den zápasu se Slavií. Berge ovšem poslední tři zápasy vynechal kvůli problémům s lýtkovým svalem.

Nejlepší střelec Genku se jmenuje Mbwana Samatta (#10, 26 let), původem z Tanzanie. Klasický hrot přišel před třemi lety přímo z konžského TP Mazembe za 800 tisíc EUR, nyní má cenovku 6,5 mil EUR. Samatta jen dvakrát v sezoně nastoupil do utkání z lavičky, zatím stihnul v 35 zápasech 28 gólů a 3 asistence. Před Vánocemi prodloužil kontrakt s klubem do roku 2021. Na jaře pokračuje ve střelecké superformě, ze 4 zápasů má 4 góly a 1 asistenci. Dvěma brankami vyhrál i poslední sledované utkání se Standardem. S 9 brankami (6 v kvalifikační fázi, 3 ve skupině) je nejlepším střelcem Evropské ligy.

Nejcennějším odchovancem v áčku je nyní levý křídelník Leandro Trossard (#14, 24 let). Trossard prošel všemi mládežnickými reprezentačními výběry Belgie, do áčka zatím povolán nebyl. Druhý nejlepší střelec klubu letos laboroval se zraněním vnitřních stehenních svalů, přesto zvládl odehrát 30 zápasů, vstřelit 17 gólů a na 8 přihrát. Po Sanderovi Berge se jedná o nejhodnotnějšího hráče klubu s cenovkou 14 mil EUR.

Další hvězdou klubu je střední záložník Ruslan Malinovskyi (#18, 25 let). Odchovanec Shakhtaru strávil mládežnický věk na hostování v Sevastopolu a Zorye Lugansk, Genk jej přivedl na 1,5 leté hostování na jaře 2016. Protože se Malinovskyi osvědčil, do Genku přestoupil natrvalo v létě 2017. Malinovskyi má na kontě 18 startů a 2 góly za ukrajinskou reprezentaci. Letos dal z pozice středního záložníka v 35 zápasech úctyhodných 11 gólů a připsal si 12 asistencí.

Pilířem obrany je ghanský stoper Joseph Aidoo (#45, 23 let). Do Genku přibyl ze švédského Hammarby v červnu 2017. Letos se představil v 32 utkáních, navíc dvakrát skóroval. Má 10 mezinárodních startů za dospělý výběr Ghany. Podle TM má hodnotu 4 mil EUR.

Do 38 ze 40 zápasů v sezoně zasáhl pravý bek Joakim Maehle (#31, 21 let) z Dánska. Odchovanec Aalborgu se v Genku chytnul hned ve své první sezoně po přestupu v létě 2017. Letos zatím odehrál 3 294 minut, v 38 zápasech dal 2 góly a na 8 přihrál.

Brankářskou jedničkou je australský rodák se srbskými kořeny Danny Vukovic (#1, 33 let). V letošní stál v bráně vždy kromě prvního kvalifikačního kola Evropské ligy a Belgického poháru, na jaře pak vynechal první dva zápasy kvůli mezinárodním utkáním na Asijském šampionátu. Je tak nejvytíženějším hráčem Genku. V 35 zápasech obdržel 36 gólů, ale 12x udržel čisté skóre.

Jak na Genk?

Trenér Trpišovský již upozorňoval na nesmírnou ofenzivní sílu našeho soupeře, který sice nemá hvězdné jméno, ale žádná tutová šance na postup Sešívané nejspíš nečeká. Podle Mezinárodní federace fotbalových historiků a statistiků (IFFHS) je Genk na 10. pořadí mezi evropskými kluby za rok 2018 v žebříčku klubů Club World Ranking. Jen pro zajímavost: náš soupeř ze zimní přípravy Red Bull Salzburg obsadil v žebříčku za loňský rok místo třetí. Podle žebříčku UEFA je Genk s koeficientem 24,000 na 61. příčce, Slavia se skóre 14,500 na místě 86.

Genk hraje svižný fotbal s jednoduchým a rychlým přechodem do útoku po získání míče. Jeho (zejména krajní) hráči jsou rychlostně nadstandardně vybaveni, technicky sice nevybočují z evropského lepšího průměru, v porovnání se Slavií se však jedná o odlišnou úroveň. Belgická liga, (stejně jako jiné západoevropské soutěže), nevystavuje hráče v kombinaci takovému tlaku soupeře, jako soutěž česká. Cestou pro dobytí branky Genku je nejspíš zajištěná obrana, kterou Slavia dle podzimních statistik disponuje, a efektivní protiútoky, o nichž už moc hovořit nelze (viz počet vstřelených gólů v EL). V obraně belgický lídr přeci jen okna nabízí: jen ve 14 zápasech ze 40 uhráli modří skóre s nulou vzadu, v 15 utkáních inkasovali jeden gól a v 9 dva. Genk však své soupeře (téměř) vždy přestřílel.

Pokud Genku bude chybět Sander Berge a kapitán Pozuelo se psychicky nevzpamatuje z přestupových tahanic, bude se jednat o jisté oslabení. Genk však disponuje velmi kvalitními náhradníky a jejich absence by nemusela být znát tak markantně.

Belgičtí novináři si všímají skvělých defenzivních statistik, které Slavii přinesly titul druhé nejlepší obrany základní fáze Evropské ligy. Stejně tak upozorňují, že sešívaní skončili pouze bod za Zenitem, vyřadivše ze skupiny silnou Kodaň i Bordeaux. Nicméně označují Slavii za papírově slabšího a přijatelného soupeře, proti kterému má Genk velmi dobrou šanci na postup. Jestli sešívané odhadli dobře se dozvíme ve čtvrtek 14. února večer.

Odkazy

O belgické fotbalové škole:
https://www.theguardian.com/football/blog/2014/jun/06/belgium-blueprint-gave-birth-golden-generation-world-cup-

Materiál z přednášky o výchově fotbalistů v Belgii na FAČR (.pdf):
https://facr.fotbal.cz/document/download/25323

Prohlášení Genku o právní bitvě s Pozuelem:
https://www.krcgenk.be/nl/nieuws/3419/club-standpunt-dossier-pozuelo

Komentáře (141)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    mis3     před 6 lety 12.02.2019 08:43 |  
    2 0

    Já jsem v tom Londýně tenkrát byl. Aj to byl mač, málem jsme postoupili. Byl s se mnou Brazilec, který fotbal nikdy moc neměl rád (on měl asi metr pade a ve škole v Brazílii dělají jen fotbal a volejbal) a i on hnal naše do závěrečného tlaku při kterém jsme inkasovali... kdo tenkrát mohl tušit, že je to na deset let naposledy.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 08:47 |  
      6 0

      Troufnu si trochu oponovat: inkasovali jsme při závěrečném tlaku? Já mám za to, že Tottenham od začátku vedl, my jsme srovnali Krajčíkem ve druhé půli ... což nám při domácí prohře 1:2 nestačilo.... tlačili jsme se za gólem, který by znamenal prodloužení, ale gól už žádný nepadl... tedy ani do naší sítě...

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Jakubisko     před 6 lety 12.02.2019 08:57 |  
        2 0

        Presne tak to bylo :) Dodnes mam pred ocima Drizdalovu hlavicku z maleho vapna kterou dal primo do golmana. A taky Pudiluv centr na Krajcikuv gol, to je dodnes snad nejhezci asistence co u nas pamatuju.

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          Eskaes     před 6 lety 13.02.2019 20:08 |  
          0 0

          Franta Dřížďal byl super :)

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        mis3     před 6 lety 12.02.2019 09:07 |  
        1 0

        ano máte pravdu, neinkasovali jsme... nějak se mi to popletlo

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 09:22 |  
          2 0

          V pohodě - obdivuji, že jste jel na fotbal do Londýna, já jsem pecivál :-)

          • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

            mis3     před 6 lety 12.02.2019 10:40 |  
            1 0

            tak Londýn je v pohodě... tenkrát navíc jsem letěli v letadle přímo s týmem. Bylo to zajímavé i z jednoho momentu, tenkrát tam byl jeden Brazilec (Gaúcho?) a jeden jugoš (nevím přesně) a zatímco celý tým byl samje úsměv tyhle dva celou cestu měli sluchátka poslouchali si svouje písně a vůbec se do nazpojovali. Gaucho byl pak hrozně happy, když ten můj kolega se s ním dal do řeči při odbavování (oni museli do fronty pro lidi mimo Schengen). To mi taky utkvělo... proto jsem rád, že teď mají u nás cizinci "partičky" a je to podle mého jeden z důvodů že se zatím neprosadil Balu.

              • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

                mis3     před 6 lety 12.02.2019 11:32 |  
                3 0

                hej nojo, já sem to úplně poletl, to byl totiž ten zápas s Tottenhamem v roce 2006! Prohráli jsem první utkání 0-1 a tam to bylo dlouho 0-0 a pak při našem tlkau jsem dostali gól... Vida :-D to tam Gaúcho byl a ten jugoš byl Aračič

                • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 11:42 |  
                  0 0

                  To potom ano :-)

  2. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    mudrc     před 6 lety 12.02.2019 08:49 |  
    4 4

    Diky JS za super cteni, jak jsme si od tebe v techto pripadech uz zvykli. Doufal jsem, ze nekterou oporu Genk pres zimu ztrati,
    Malinovski do AS Řím,
    Berge -> Fiorentina / Ajax a Trossard ->Sevilla... Skoda, presto verim v nas uspech, cili postup do dalsiho kola!

  3. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Gino     před 6 lety 12.02.2019 08:54 |  
    14 6

    Díky za super článek, JS. Někdy si můžu myslet, že jsi vůl, ale tohle děláš dobře. Takže ještě jednou děkuju a palec hore!

  4. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    SirCohen     před 6 lety 12.02.2019 08:56 |  
    3 2

    Zajímavé čtení, díky

  5. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 09:16 |  
    11 2

    Moc pekny a “hutny” clanek! Diky za nej!

  6. Zajímavost

    JS (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 09:43 |  
    6 4

    V článku jsem nezmínil dvacetiletého AM Ivana Fioliće, neboť de facto nehraje a teprve naskakuje převážně na poslední minuty. Nicméně to je Chorvat, kterého Slavia v létě 2017 zvažovala jako náhradu za Baráka. Genk nakoupil za 2,5 mil EUR tohle léto. Jsem zvědavej, kam to dotáhne..

    • Re: Zajímavost

      Feda     před 6 lety 12.02.2019 11:10 |  
      5 1

      Super článek!

  7. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    asanin     před 6 lety 12.02.2019 09:44 |  
    2 2

    Genk sice není Gent, ale i redaktor si to v článku jednou zaměnil (konkrétně u Sandera Bergeho) :-) Ne - to nemá být pruda, jen námět na korekci v článku, který je jinak obsahově super a děkuji za něj...

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 09:47 |  
      1 1

      Díky za korekci, opraveno

  8. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Feda     před 6 lety 12.02.2019 09:46 |  
    0 1

    Slávističtí přátelé, bohužel se nemůžu z pracovních důvodů zúčastnit čtvrtečního zápasu:( Mám již koupený lístek jako permanentkář (sektor 105), neměl by o lístek někdo zájem (lístek stál 320,- Kč), nabízím jej za 300,- Kč. Pokud máte někdo zájem, napište mi do zprávy. Díky a věřím, že ve čtvrtek úspěšně vykročíme za postupem:)

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Obr     před 6 lety 12.02.2019 09:58 |  
      0 1

      Vezmu ho.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Lunaris     před 6 lety 12.02.2019 10:26 |  
      0 1

      Bohužel jsem onemocněl, tudíž na zápas nejdu. Nabízím tedy vstupenku na TS za 320,- Zájemci prosím soukromou zprávu.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Lunaris     před 6 lety 12.02.2019 10:27 |  
        0 1

        Joj, jsem to napsal do špatného vlákna...

  9. Gent a Genk v EL

    Jachym     před 6 lety 12.02.2019 09:46 |  
    2 2

    Ta zmínka o souboji Gentu a Genku v osmifinále EL mě překvapila. Měl jsem za to, že los by neměl umožnit, aby dva týmy z jedné země hrály proti sobě, samozřejmě do té doby, než není zbytí...

    Jinak samozřejmě Genk je v tomto dvojutkání favoritem. Jedná se o suverénního lídra ligy bronzových medailistů z loňského MS, i když největší hvězdy národního týmu hrají v zahraničí. I tak je ale naše šance na postup celkem solidní, zejména s ohledem na giganty z Anglie nebo Španělska, které jsme bývali mohli nafasovat. Optimisticky bych ji odhadoval na 40 %.

    • Re: Gent a Genk v EL

      PetCC     před 6 lety 12.02.2019 11:30 |  
      0 1

      Možná právě od osmifinále se to omezení ruší. Dost často tam postoupí hromada třeba Španělských týmů, tak už by se to špatně losovalo.

    • Re: Gent a Genk v EL

      Max1     před 6 lety 12.02.2019 12:35 |  
      0 1

      Super čtení, já věřím v postup, doma vyhrajeme 2:1, venku plichta 1:1

      • Re: Gent a Genk v EL

        Max1     před 6 lety 12.02.2019 12:36 |  
        0 1

        Sorry nemělo byt sem, nějak mi to blbne

  10. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Lord_Edmund     před 6 lety 12.02.2019 10:06 |  
    3 3

    Super souhrn, díky. Čeká nás opravdu těžký soupeř a na postup jsou Belgičané mírným favoritem. Sledoval jsem jejich zápas s Lutychem a hráli fakt hodně dobře. Docela mi připomínali Slavii. Rychlost, jednoduchost, sehranost, napadání soupeře při rozehrávce a všiml jsem si hodně střel zpoza vápna. Hrají něco, co si myslím chce hrát i Trpiš se Slávkou. Jednotlivci mé nezaujali, spíše se prezentovali týmově.
    Naše největší šance je neprostupná obrana a Stochova genialita . Vyhrajeme 1 : 0 Stoch z přímáku.
    Akorát mě mrzí, že není zatím vyprodáno. Ceny na krátké strany jsou naprosto v pohodě, ale na dlouhé tribuny jsou podle mě dost přemrštěné a tomu také odpovídá nezájem lidí si tyto místa kupovat.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      PetCC     před 6 lety 12.02.2019 11:32 |  
      2 1

      Jako permanentkář se slevou OP jsem do 115 platil něco přes 600, což mi přišlo v normě.

      ... přesně 621,- :-)

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        mis3     před 6 lety 12.02.2019 12:43 |  
        5 1

        nojono, já chtě koupit pro pá známých, klidně by těch 900 i zpaltili, nojo jenže když jsou volná místa už jen u rohového praporku, nebo v rohu, tak to potom neměli zájem. Upřímě nechápu, že v rozích jsou ty lístky za stejné peníze jako na dlouhou, spíš by měli stát to co sever...

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          Lord_Edmund     před 6 lety 12.02.2019 14:12 |  
          5 1

          Rohové sektory za cenu hlavní je fakt úlet.

          • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

            pethead (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 14:20 |  
            3 1

            Absolutní souhlas – to snad není nikde! :( Dokonce to nebylo ani v Edenu, když tam onehdá hrále repre...

  11. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    smely (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 10:33 |  
    3 3

    Skvely clanek, diky JS...
    OT: prosim pratele, na odvetu budu v Rakousku, neni zde nekdo IT erudovany kdo by mi mohl polopate vysvetlit jak lze "oblafnou" na tabletu geolokaci, abych moh sledovat CT Sport ( pres app ) i tam ?
    Diky moc predem, Pepi Bican vam to zaplat na detech...

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      smely (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 10:50 |  
      1 2

      - diky :-)

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        smely (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 11:23 |  
        1 1

        diky moc

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Vikac     před 6 lety 12.02.2019 11:23 |  
      2 1

      Nejjistější budeš mít, když Ti někdo známej dá heslo pro O2TV, přes internet to pak máš v super kvalitě v celý EU.
      Já takhle koukal v létě na Slavii bez problémů ve Slovinsku i v Chorvatsku a příští týden budu v Itálii, takže mě tam čeká plíseň i odveta v Belgii.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 11:55 |  
      2 1

      Nainstaluj si avast VPN . adej si lokaci CR.

      Servr si bude myslet ze si z ceska

  12. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Qope     před 6 lety 12.02.2019 10:35 |  
    1 4

    tomu řikam ideální čtení do práce. Mimochodem když už mi vyšel muj tip na výsledek s Teplicema, remiza 0:0, což tipuju tady, bych bral asi taky ... hlavne teda udržet nulu ...

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 11:20 |  
      2 2

      Jak můžeš brát remízu? Bijeme se vždy o vítězství, dokud poslední ruka neupustí poslední meč. A proč udržet nulu? Což vyhrát třeba 3:2 není lepší než plichta 0:0?

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Qope     před 6 lety 12.02.2019 11:39 |  
        1 12

        3:2 by nebylo moc dobre do odvety to radsi tech 0:0 ...

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          necich     před 6 lety 12.02.2019 11:46 |  
          5 1

          Co to?

          • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

            Qope     před 6 lety 12.02.2019 11:54 |  
            2 10

            Jsko vítězství by bylo supr to jo ale to pravidlo o golech venku me celkem desi ... pak by jim stacilo dat jeden hloupej gol ...

            • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

              kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 11:56 |  
              4 1

              To jim stačí i při remíze 0:0.... a v obou případech nám stačí zase vyrovnat.... zrovna tyhle dva výsledku si, co do důsledků pro odvetu, jsou hodně podobné :-)

            • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

              smely (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 12:33 |  
              7 1

              nevim, skoly nemam, ale neni vitezstvi v drtivy vetsine pripadu lepsi nez remiza ? :-)))

              • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

                Qope     před 6 lety 12.02.2019 12:55 |  
                1 0

                Uznavam uznavam uznavam :-) ale alespon mi nechte to, predem remizu 0:0 beru ...

                • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

                  smely (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 13:19 |  
                  1 1

                  jak rika lehce poopraveny klasik : My Slavisti remizu neznajem....

            • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

              necich     před 6 lety 12.02.2019 12:42 |  
              4 0

              Ty výsledky jsou jak píše KJ dost podobné, ale z mého pohledu: výhra je vždy lepší než plichta, dívat se na utkání co skončí bez branek a kde padne 5 branek je něco jako nebe a dudy, při výhře se snad zlepšuje nejen klubový koeficient, za výhru je snad více peněz a závěrem, výhra v EL před vlastními fanoušky je určitě snem každého hráče.

              • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

                necich     před 6 lety 12.02.2019 12:45 |  
                4 0

                Navíc pokud bychom u nich uhráli nula nula, tak by se prodlužovalo. V případě výsledku 3:2 bychom postupovali.

                • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

                  Jachym     před 6 lety 12.02.2019 13:01 |  
                  3 1

                  Výborně, Messány, dedukce!

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 11:59 |  
          2 1

          :-)) Tys jedl cibuli?

  13. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    winter (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 10:54 |  
    4 1

    Díky za super článek, jistě dalo spoustu práce takovéto shrnutí a analýza soupeře. Měl bych jen jednu malou formální výtku: když píšeš výsledky z pohledu Genku, správné je psát venkovní výhru jako 4:2 venku, nikoliv 2:4 ;)

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 11:06 |  
      2 0

      S tím souhlasím, s dovolením jsem se pokusil to všude poupravit :-)

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        jufoun (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 11:38 |  
        0 0

        Ještě tady a je to ok...
        V Evropské lize letos ušel Genk dlouhou cestu, již započal už 26. července v druhém kole zápasem proti lucemburskému CS Fola Esch. Dvojutkání zvládl s přehledem (5:0 doma a 1:4 venku).

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 11:44 |  
          0 1

          Upraveno

          • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

            Maeden (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 13:12 |  
            4 2

            A co ten přechodník v posledním odstavci - neměl by být minulý, tj. "vyřadivše"?
            :)

            • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

              JS (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 13:16 |  
              5 1

              Měl! Tady se to hemží samými grammar nácky koukám. Se jdu zahrabat, jsem korekturu dělal ve tři ráno v noci a sem tam to uteklo, no. :D

              • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

                Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 14:28 |  
                4 0

                Pozitivum - aspon vidíš že jsme to všeci hltali do posledního písmenka :))

            • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

              kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 13:24 |  
              1 1

              tady se člověk dozví věcí :-) Opraveno :-)

              • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

                Dennis     před 6 lety 12.02.2019 20:35 |  
                3 0

                Když už teda jste v tom opravování, tak ještě čtyřiačtyřiceti letého, prosím spojit dohromady. ;-)
                Jinak díky moc za super článek, parádní čtení, spoustu zajímavých informací. Jako vždy :-)

  14. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Kollok     před 6 lety 12.02.2019 11:31 |  
    0 3

    Ahoj, prodám lístek na hlavní tribunu blízko kotli. (Idealne za cenu jako jsem ho koupil, ale jsem ochotnej jit i s cenou dolu) Puvodni cena 900,-

  15. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    jufoun (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 11:39 |  
    0 1

    Perfektní shrnutí našeho soupeře, dík JS.

  16. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 12:31 |  
    5 0

    Vím, že to bude asi dětinské, ale neodpustím si to... Hodně by mne pobavilo choreo kterak si Bárt dává KFC (v odkaze na jeden z klubů Genku) :P

  17. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Max1     před 6 lety 12.02.2019 12:36 |  
    2 0

    Super čtení, já věřím v postup, doma vyhrajeme 2:1, venku plichta 1:1

  18. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Max1     před 6 lety 12.02.2019 12:54 |  
    1 1

    Jinak si nedovolím menší kritiku, sice jsem čekal že nebude vyprodáno, jelikoz Praha 1-5 mají jarní prázdniny, že to bude zatím až taková tragédie jsem nečekal, přitom ceny jsou ok dle mě, možná ty patra by mohla byt levnější, ale i tak to není nic předraženého. Určitý vliv bude asi i ten Valentýn, ale tam by to šlo vyřešit......u mě slečna jde se mnou....sice mě to ještě stojí večeři a “šutr” navíc, ale co bych pro Slavii neudělal :-D

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 14:14 |  
      4 0

      Asi trpím slepotou, ale vždyť je skoro (hrubým odhadem z nějakých 85–90 %) vyprodáno. Tedy aspoň na Ticketportalu to tak vypadá. Nebo podle čeho to hodnotíš jako tragédii?

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Max1     před 6 lety 12.02.2019 14:23 |  
        0 0

        Přijde mi, že na tom patře je většina ještě v prodeji

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 14:26 |  
          2 0

          No spíš ty rohy jsou zatím špatné, ale vzhledem k celkové kapacitě to zase tolik nebude... a navíc předpokládám (nebo asi spíš doufám), že dost lidí si kupuje lístek až na poslední chvíli. Každopádně myslím, že tragédie vypadá jinak. ;)

  19. Jak hraje Genk

    JS (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 13:02 |  
    8 9

    Jinak Belgičané teď na svých stránkách zveřejnili video Warming Up! Slavia Praag – KRC Genk, ve kterém je sestřih všech jejich branek ve skupině Evropské ligy. Pokud ještě někdo neviděl, jak hrají, tak doporučuji, počkat především na akci před první brankou Besiktasi. To stojí za to.

    Viděl jsem jejich pár zápasů a hafo sestřihů a podle mě nás čeká pěkný kolotoč. Salzburg byl velice vhodný soupeř do přípravy, protože hraje dost podobně, ale příprava nejde srovnat s ostrým zápasem. Klíčem bude tradičně přežít první deseti/dvaceti minutovku. V obraně asi nejsou nezranitelní, dopředu je to mazec.

    Podle mě by se v tom zápase v našem dresu rozhodně neměl v základu objevit Škoda. Tohle by byl přesně mač pro Teclíka, jeho bych nejraději nahradil Olayinkou nebo Mickem. A dost jsem na vážkách s Hušbauerem. My fakt potřebujeme někoho, kdo v záloze uběhá to jejich vražedný tempo a nenechá žádnýho hráče odskočit a uvolnit se pro přihrávku z jedné.

    • Re: Jak hraje Genk

      hiker42     před 6 lety 12.02.2019 15:43 |  
      2 2

      Moc díky (jako obvykle) za článek, tato "okna" jsou tvoje parketa.

      Taky díky za odkaz na sestřih. Akce proti Besiktasi i zbytek sestřihu jasně ukazují, že Genk je na tom nesmírně dobře, bude to (zatím) nejtěžší soupeř sezóny a postup našich by byl překvapením. Přesto v něj věřím.

      Kdybys nechal Škodu alespoň jednou na pokoji, bylo by to.. ne, nebyl bys to pak ty.. :) Jsem zvědavej, pokud Škoda nastoupí v základu a rozhodne (jedno jestli svým gólem nebo finální přihrávkou) první a/nebo druhý zápas, co sem pak napíšeš.

      • Re: Jak hraje Genk

        JS (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 15:51 |  
        3 7

        Věř mi nebo ne, tohle je bez nějaký averze, prostě si myslím, že se do takového zápasu typologicky vůbec nehodí. Genk rozhodně nebude betonovat a Škoda prostě nikomu neuteče...

        • Re: Jak hraje Genk

          hiker42     před 6 lety 12.02.2019 15:57 |  
          8 1

          Na utíkání tam jsou a budou jiní, Škoda je tam od střílení gólů a protože lepšího hroťáka nemáme (můj skromný názor), nebylo by moudré hrát bez něj.

          • Re: Jak hraje Genk

            urs (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 23:21 |  
            2 0

            Přesně, jeden blbej roh a Škoďas zavěsí!! ;)

            • Re: Jak hraje Genk

              hiker42     před 6 lety 13.02.2019 18:54 |  
              1 0

              přesně tak si to představuju, Škoda 2 góly, jeden hlavou z rohu a v 70 min. po individuální akci, kdy zesměšní stopera Genku a uteče mu, druhý, poté, co dloubák spadne na břevno, opět hlavou.

  20. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    deny91     před 6 lety 12.02.2019 14:03 |  
    4 4

    Výborné čtení, díky za tu práci, JS.
    Vzhledem k jejich stylu hry a dovednostem doufám v náš velmi pohyblivý střed hřiště, jinak budeme mít problémy.
    Zároveň by nám mohl paradoxně pomoci nekvalitní trávník, který nám ublížil proti Teplicím, jelikož budeme hrát proti ještě techničtějšímu týmu, než jsme my sami. A někdy to tak vypadá, že nám je stále ještě o něco víc bližší tradiční český soubojový fotbal před tím technickým západního střihu, byť se k němu postupně posunujeme.
    V těchto druzích zápasů na evropské scéně obvykle vynikají naši hráči, kteří si rozumí s míčem, proto se zvlášť těším na Stocha, Olayinku či Ševčíka, jak si povedou v konfrontaci se špičkou belgické ligy. Myslím, že bychom přesně takto měli směřovat, abychom do budoucna byli konkurence schopní a srovnatelní s týmy kvalitativně podobnými jako je Genk.
    Těším se na čtvrtek, snad v EL vydržíme co nejdéle :)

  21. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    buri     před 6 lety 12.02.2019 15:00 |  
    1 1

    Nemohu zjistit - budeme v nějaké TV ???? Čt vysílá plzeň...

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Jachym     před 6 lety 12.02.2019 15:02 |  
      3 1

      Nova Sport 2

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        buri     před 6 lety 12.02.2019 15:04 |  
        1 1

        Díky.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        fleder     před 6 lety 12.02.2019 16:31 |  
        0 2

        To snad ne...

  22. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 15:07 |  
    6 2

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Slušnost mi velí poděkovat ze velmi zajímavý a podnětný článek, který rozebírá všechny atributy soupeře.
    Bude to asi fuška, ale pevně věřím, že to nakonec dáme. Mám pokoru k soupeři, ale to neznamená, že naši kluci jsou méně kvalitní. Prostě to bude boj.
    Takže ještě jednou příteli JS poděkování a věřím v naše schopnosti.
    S úctou
    Sokrates55

  23. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    buran     před 6 lety 12.02.2019 15:14 |  
    4 3

    Parádní čtení ,díky!!!

  24. Liga vzajemna utkani

    Mike     před 6 lety 12.02.2019 15:57 |  
    0 1

    I kdyz moje otazka patri do jineho fora, tak ji sem polozim, pokud nekdo vi odpoved, tak za ni dekuji. Proc rozhoduje pri stejnem poctu bodu po nadstavbe tabulka po 30. kole a nerozhoduji vzajemne zapasy- tedy 3- vcetne toho nadstavboveho ? V tom pripade by Plzen uz nemela titul ve vlastnich rukou, i kdyby nas dvakrat porazila 5-0, pokud bychom vyhrali vsechna ostatni utkani. Dekuji za vysvetleni.

    • Re: Liga vzajemna utkani

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 16:01 |  
      3 1

      Protože je to spravedlivější - pokud by se počítalo i nadstavbové utkání, tak by z těch tří zápasů hrál jeden tým 2x doma a 1x venku, a druhý naopak. Jinak myslím si, že Plzeň nemá titul ve svých rukou ani teď, o 4 a více gólů nás nejspíš neporazí....;-)

    • Re: Liga vzajemna utkani

      kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 16:04 |  
      0 3

      Předpokládám, že to je právě proto, že se nadstavba hraje jenom na jeden zápas, který se bude hrát na půdě předem daného soupeře... kdyby se hrála na dva - doma + venku, tak by se počítaly všechny čtyři, ale takhle by jeden klub měl výhodu domácího prostředí dvakrát...

      Ale tedy mám dojem, že kdybychom - tedy čistě teoreticky - s Plzní dvakrát prohráli 0:5... a jinak oba všechno vyhráli, tak bude mistrem Plzeň - měli bychom stejně bodů (teď máme o šest více) a vzájemné zápasy ze základní části 4:0 a 0:5...

      Ovšem nepřivolával bych takové scénáře...

      • Re: Liga vzajemna utkani

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 16:21 |  
        1 2

        Nemáš pravdu, přednost před vzájemnými zápasy má tabulka po 30. kolech a tu bychom o tři body vyhráli před plzní.

        • Re: Liga vzajemna utkani

          kjandourek (admin)     před 6 lety 12.02.2019 16:37 |  
          0 2

          Fakt? Tak to jsem to blbě pochopil....

          • Re: Liga vzajemna utkani

            Mike     před 6 lety 12.02.2019 18:54 |  
            0 1

            Tak kdyby nas 2x porazili, a vsechno jiz vyhrali a my taky, po nadstavbe bychom meli stejne bodu a rozhodovala by tabulka po zakladni casti, kde bychom meli o 3 body vic a byli bychom prvni.

  25. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    mis3     před 6 lety 12.02.2019 17:18 |  
    2 2

    hehe, otázak je zda-li hoši z Belgie vůbec dorazí včas: Od dnešních 22:00 do středečních 22:00 je kompletně uzavřen vzdušný prostor nad Belgií.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      JS (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 17:26 |  
      0 4

      Stávka.. :)) Možná přiletí až před utkáním, ale spíše odstartují z Nizozemska – mají to kousek.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Max1     před 6 lety 12.02.2019 18:00 |  
        1 1

        No podle mě spíš z německa z kolína nad Rýnem ten maji celkem blízko

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          Dennis     před 6 lety 12.02.2019 20:25 |  
          1 0

          Letiště v Maastrichtu to jistí, to je úplně nejblíž.

  26. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Rysavold     před 6 lety 12.02.2019 17:27 |  
    11 1

    Těším se.Budu rád ,když postoupíme.Hlavně však budu rád, když uvidím ,že jsme konkurenceschopni s tými tohoto levelu.Bude to fuška,ale cítím,že jdeme správnou cestou.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Ondráš     před 6 lety 12.02.2019 17:32 |  
      6 1

      Myslím, že tohle bude dostatečný měřítko. Přestože třeba nemají takové jméno, tak je to pořád první tým v Belgii. Takže myslím půjde docela dobře posoudit náš posun oproti poslednímu střetnutí s Anderlechtem.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        donford     před 6 lety 12.02.2019 18:30 |  
        8 2

        Teď jsem se dostal k přečtení velmi fundovaného rozboru Genku od slávisty JS a nad jeho, byť dle dřívějších zkušeností, očekávanou kvalitou jsem znovu upřímně žasl. S velkou nadsázkou mohu říct, že sestavu a taktiku soupeře znám dopředu. Ano, bylo to počteníčko. Jen ho ještě trochu rozšířit a byla by to téměř doktorandská práce. Moc děkuji a s úctou se klaním.

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          belmis (přítel SN)     před 6 lety 12.02.2019 18:59 |  
          5 2

          Velmi hezky napsáno. Po přečtení článku už jsem zdravě nervózní, jak kdybychom měli hrát už dneska večer.

  27. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Horis     před 6 lety 13.02.2019 07:29 |  
    22 0

    Ahoj slávisti, bohužel zítra nemůžu se synem dorazit do Edenu na zápas s Genkem budu nucen zápas sledovat z postele. Rád bych tu nabídnul lístky na TRIBUNU SEVER. Jde o 1x dospělý a 1x dětský lístek (do 15 let). Oba pošlu mailem a nic za ně nechci. Jen chci, aby ta dvě sedadla nezůstala prázdná. Věřím, že postoupíme a uvidíme se v dalším kole.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      trochar     před 6 lety 13.02.2019 08:55 |  
      5 0

      Ahoj, já bych je hnedle bral. Syn má narozeniny a tudíž by se mi to hodilo. Něco pro tebe bychom vymysleli, když netoužís po penězích.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Horis     před 6 lety 13.02.2019 09:26 |  
        6 0

        Pošli mi na sebe e-mail a já ti ty lístky hned pošlu :-) Jsem rád, že nepropadnou.

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          trochar     před 6 lety 13.02.2019 09:43 |  
          2 0

          Děkuji ti mnohokráte za tvůj slechetny čin. Posílám ti soukromou zprávu.

          • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

            Horis     před 6 lety 13.02.2019 10:54 |  
            0 0

            Poslal jsi mi soukromou zprávu, ale o tvém e-mailu jsem tam zmínku nenašel. Lístky už jsem si vytáhnul ze svého mailu a mám je připravené k odeslání, tak jen čekám na tvou e-mailovou adresu, abych ti je mohl poslat.

            • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

              Horis     před 6 lety 13.02.2019 11:43 |  
              2 0

              Tak lístky už jsou pryč.

  28. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Pepino44     před 6 lety 13.02.2019 12:41 |  
    11 0

    Tak já se na utkání těším a budu fandit i za ty, co skolí ta protivná chřipka. Těším se moc a přeji si postup. Na co se ale netěším budou v případě špatného výsledku komenty od zdejších některých přispěvovatelů a nadávky trenérovi a některým hráčům. Musíme být trošku skromní a považovat za úspěch již to, že jsme se dostali do jarní části EL. Tak prosím trochu soudnosti a pořádně zafandit.

  29. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    JS (přítel SN)     před 6 lety 13.02.2019 12:50 |  
    0 3

    Belgii ochromila generální stávka, uzavřela i vzdušný prostor. Letecké spojení s Prahou je přerušené

    www.irozhlas.cz/zpravy-svet/belgie-generalni-stavka-letiste-lety-do-prahy_1902131208_dbr

    Byla by sranda, kdyby Belgičané nestihli dorazit a vyhráli bychom kontumačně 3:0... Ne, teď vážně: dnes večer musí být oficiální TK klubů před utkáním. Na stránkách ani soc. sítích Genku zatím není jediná zmínka o cestě do Prahy atd., přitom z hlediska fanoušků by určitě bylo zajímavé vidět, jak klub tuhle nepříjemnost řešil.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      kjandourek (admin)     před 6 lety 13.02.2019 12:53 |  
      2 0

      Oficiální program vypadá takto: 17:45 předzápasová tisková konference KRC Genk; 18:30 trénink KRC Genk (hlavní stadion, prvních 15 minut otevřený pro média)...

      Řekl bych, že už tady dávno jsou :-)

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        JS (přítel SN)     před 6 lety 13.02.2019 12:58 |  
        0 1

        Zase podle všeho měli v pondělí a úterý uzavřený trénink doma... Je to rébus, nejspíš se přemístili ráno.

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          Žďárečák     před 6 lety 13.02.2019 14:56 |  
          0 0

          Na letiště do nizozemského Eindhovenu to mají necelou hodinku, nebo do německého Kolína něco málo přes hodinku. S tím by si asi poradili ;)

  30. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    p!erreCORE     před 6 lety 13.02.2019 18:10 |  
    5 2

    doufam,ze takovy perfektni clanek bude letos aspon jeste jeden! diky

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      kjandourek (admin)     před 6 lety 13.02.2019 18:15 |  
      5 0

      Já doufám, že tím "letos" nemyslíš kalendářní rok...

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      JS (přítel SN)     před 6 lety 13.02.2019 18:29 |  
      3 1

      Bože... už ne, prosím! :D

  31. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    p!erreCORE     před 6 lety 13.02.2019 18:39 |  
    0 0

    :P

  32. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    p!erreCORE     před 6 lety 13.02.2019 18:42 |  
    1 0

    pratele,vsichni co budete na stadionu,uavidim vam,preji a uzijte si to i za mne..mne zitra poprve ceka vyhledavani nejakeho streamu a jsem z toho hodne spatny az vystraseny..kdyby mi nekdo pomohl,pozapasove nohy bych mu zulibal..

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      murena     před 6 lety 13.02.2019 19:23 |  
      1 0

      Díky, těším se moc a jinak to dává NovaSport 2 fandi a příště zase v Edenu.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        p!erreCORE     před 6 lety 13.02.2019 20:30 |  
        0 0

        dik za tip,tak asi hospoda,ja dvojku nemam..a v Edenu jsem jen velmi obcasny navstevnik,bohuzel..

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          murena     před 6 lety 13.02.2019 21:33 |  
          1 0

          Pokud ne v Edenu, tak hospoda jistá, taky tam nejsem pořád, ale EL jsem nevynechal a věřím, že budem pokračovat.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Grobar     před 6 lety 13.02.2019 19:25 |  
      3 0

      Včera jsem zjistil, že osvědčené streamy jako fromhot, goatd, či streamcommando již nefungují. Jsem z toho dost nervózní, zkus to na cricfree.top ale na mobilu jsem to nerozjely, kdyby tady někdo přidal další stránky, budu mu neskonale zavázán.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        p!erreCORE     před 6 lety 13.02.2019 20:31 |  
        0 0

        diky,vyzkousim

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Hlavis     před 6 lety 13.02.2019 21:01 |  
      2 0

      Na stránkách voyo.nova jde aktivovat předplatné na mesic za 159,- stím, ze prvních 7dni je zdarma na vyzkoušení a pokud do 7dnu předplatné ve svojem účtu zrušíte nic se neplatí pokud nezrusite automaticky vám to strhne peníze. Takze 7dni nova sport Slavia a pak bye bye... myslim si ze pokud někdo nemůže tak se to určitě vyplatí.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Rooney     před 6 lety 13.02.2019 22:09 |  
        2 0

        Zrovna dneska jsem hledal moznosti zitrejsiho sledovani a na voyo behem te zkusebni doby Nova Sport nejde, viz.:
        "Dovolujeme si Vás upozornit, že sportovní obsah, včetně kanálů Nova Sport 1, Nova Sport 2, případně přenosů na Voyo Special, není možné v rámci 7 denní zkušební doby zhlédnout."

        Neco podobneho jsem nasel u skylinku, ktery by mel jit pres web zdarma cely mesic i s Nova Sport, tak snad to pujde tam...

  33. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    tirionek     před 6 lety 14.02.2019 08:31 |  
    0 0

    Nenašel někdo prosím nějaké řešení, kde Slavii sledovat kromě té Nova Sport 2? Dostala mě chřipka a lístek jsem přenechal kamarádovi a teď zjišťuju, že to snad není možný někde vidět... To kdybych věděl, tak na stadion jdu i s teplotou :-/

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Grobar     před 6 lety 14.02.2019 09:01 |  
      2 0

      ziveprenosy.cz
      cricfree.top
      možná to bude někdo streamovat na Youtube, snad něco půjde

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 14.02.2019 09:32 |  
        0 0

        Uvidíme večer, snad se nepoženu z práce zbytečně a nějaký přenos se najde.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        tirionek     před 6 lety 14.02.2019 11:33 |  
        0 0

        Moc děkuju za tipy. Za dobu, co nepoužívám tyhle streamovací stránky, tak jich mnoho už skončilo a je těžké najít něco solidního. Většinou se proklikám max na nějaké sázkovky...

        • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

          Jachym     před 6 lety 14.02.2019 11:39 |  
          2 0

          Třeba právě ten fromhot už jako stream nefunguje.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      JS (přítel SN)     před 6 lety 14.02.2019 11:10 |  
      1 5

      100% to najdeš na fromhot.com

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Mimoň     před 6 lety 14.02.2019 14:27 |  
        3 0

        Ten už nefunguje delší čas, bohužel

  34. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Mimoň     před 6 lety 14.02.2019 09:53 |  
    1 3

    Klukům samozřejmě držím palce a fandím...ale myslím si, že jsme chytli z osudí ten nejtěžší klub pro nás. Tyto středně velké kluby ví kde je jejich místo a EL berou se vší vážností, na rozdíl od těch Sportingu, Neapoli, Chelsea, budou na rozdil od velikánů hrát ne na 100% ale na 110%. Prostě si nemyslím že je dneska sfoukneme jako svíčky mu 2:0 a nazdar. Bude to podle mě minimálně velmi vyrovnaný zápas. My doma budeme dobývat ale oni budou chodit do jednoduchých kontrů...chtelo by to nejak překvapit. Jak říká Trpišák, bude to vyrovnaný a bude potreba hrát uvolněně, aby jsme nepropadli v produktivitě. Na hrotu bude určitě Škoda, na levo Olayinka...no jsem extrémně zvědavý na podhrot a pravou stranu, jak to trenéři postaví

  35. slavia-genk

    Mimoň     před 6 lety 14.02.2019 10:01 |  
    1 2

    Budu možná za alibistu. Ale doufám nže se tu nepohádáme po utkání, že i když se prohraje, nebudem se tu urážet a budeme radši vděční a skromni, kam až se Slavie letos dostala.

    • Re: slavia-genk

      Ondráš     před 6 lety 14.02.2019 12:56 |  
      0 0

      A to já bych si docela skákal do řeči.

  36. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech 2 vstupenky

    mtebow9     před 6 lety 14.02.2019 10:50 |  
    6 0

    Ahoj, nabízím dvě vstupenky na tribunu J.W. Maddena, jsou čestné takže za ně nic nechci. Bohužel mi to kamarádi odřekli. Daruji prvnímu komentáři.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech 2 vstupenky

      dropt     před 6 lety 14.02.2019 10:56 |  
      0 0

      Beru.

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech 2 vstupenky

        mtebow9     před 6 lety 14.02.2019 11:02 |  
        0 0

        Odesláno.

  37. Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

    Heim     před 6 lety 14.02.2019 11:58 |  
    0 0

    Omlouvám se za mírný off topic, ale nabízím za pořizovací cenu 420,- jeden lístek na Sever.

    • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

      Marrak     před 6 lety 14.02.2019 12:57 |  
      0 0

      Taky nemůžu a prodám lístek na TS, cena 300 Kč, sektor 111c (hned vedle východní tribuny).

      • Re: KRC Genk: První jarní soupeř po 11 letech

        Marrak     před 6 lety 14.02.2019 13:40 |  
        0 0

        Prodano...