Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

Ve finále Evropské ligy porazilo Atlético Madrid Olympique Marseille 3:0. Díky tomuto výsledku má Slavia jistotu, že si na podzim 2018 zahraje základní skupinu některého z evropských pohárů.

Evropské scénáře pro Slavii se po dnešním finále Evropské ligy zúžily už jen na následující tři.

1) Slavia vyhraje titul. V takovém případě postoupí přímo do základní skupiny Ligy mistrů, kde při losu bude ve čtvrtém, tedy nejslabším koši.

2) Slavia skončí v lize druhá. V takovém případě postoupí do třetího předkola nemistrovské části Ligy mistrů, kterého se účastní osm týmů. Z těchto osmi týmů postoupí po dvou předkolech dva týmy do základní skupiny Ligy mistrů, ostatních šest - ať už vypadnou ve třetím nebo pak ve čtvrtém předkole - jde přímo do základní skupiny Evropské ligy.

Slavia by v této variantě byla ve třetím předkole nenasazená. Ve čtveřici nasazených budou jistě portugalská Benfica Lisabon a ukrajinské Dynamo Kyjev. Další dva nasazené týmy musí projít druhým předkolem, konkrétně švýcarská Basilej a nizozemský Ajax. Jejich soupeři budou ve druhém předkole řecký PAOK Soluň a rakouský Sturm Graz.

(Ještě existuje teoretická varianta, že se v posledním kole turecké ligy přeskupí aktuální pořadí tak, že Besiktas z aktuálně 4. místa přeskočí jak Fenerbahce tak Basaksehir a skončí na druhém místě. V takovém případě by byl nasazený Besiktas a Ajax by se přesunul mezi nenasazené. Turecká liga se dohrává v sobotu v podvečer.)

3) Slavia skončí v lize třetí nebo čtvrtá. V takovém případě postoupí přímo do základní skupiny Evropské ligy díky vítězství v domácím poháru. Tam bude při losu s největší pravděpodobností v nejslabším čtvrtém koši.

Důležitá data:

Los 3. předkola LM: 23. července
Los 4. předkola LM: 6. srpna
3. předkolo LM: 7./8. srpna a 14./15. srpna
4. předkolo LM: 21./22. srpna a 28./29. srpna
Los základních skupin LM: 30. srpna
Los základních skupin EL: 31. srpna
Zápasy ve skupinách LM a EL: 18.-20. září, 2.-4. října, 23.-25. října, 6.-8. listopadu, 27.-29. listopadu, 11.-13. prosince

Vzhledem k tomu, že liga už od nové sezóny poběží v novém formátu s nadstavbou, je jisté, že Slavii čeká i tento podzim pořádná porce zápasů. Minimálně 19 ligových, 6 evropských a 1 v domácím poháru (26 zápasů), maximálně pak 19 ligových, 10 evropských a 2 v domácím poháru (31 zápasů).

Komentáře (191)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Trochu na odlehčení

    VanDel     před 7 lety 16.05.2018 21:10 |  
    10 1

    Antoine Griezmannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!

    • Re: Trochu na odlehčení

      hiker42     před 7 lety 16.05.2018 21:53 |  
      2 0

      a je to tam podruhý :))

      • Re: Trochu na odlehčení

        VanDel     před 7 lety 16.05.2018 22:05 |  
        2 1

        Tohle už snad ukopou a strašák z druhého předkola LM bude pryč....:)

  2. Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

    brťas74     před 7 lety 16.05.2018 21:46 |  
    1 1

    Tak a teď ještě jeden.Mě se líbí jak Atletiko napadá už před půlkou a zkušeně se nikam nežene.

    • Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

      PetCC     před 7 lety 16.05.2018 21:58 |  
      2 1

      Je mi trochu blbý fandit Atleticu proti Marseille, ale co se dá dělat. Marseille si měla uhrát to třetí místo v lize :-)

  3. Re: Fanoušci Slavie a Jablonce na finále poháru ničili zařízení boleslavského stadion

    brťas74     před 7 lety 16.05.2018 21:57 |  
    0 1

    Griezmann to je válec toho tak mít v mančaftu.Ten jde na hattrick.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 21:57 |  
    3 2

    Koho si přejete nejvíc ve skupině LM, případně EL? Za mne LM Atletico a EL Arsenal. Diky, Griezmane:-), už mužem plánovat vyjezd

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Obr     před 7 lety 16.05.2018 22:04 |  
      5 0

      Ja bych chtel samy slaby tymy, pres ktery postoupime dal ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Romino     před 7 lety 17.05.2018 13:39 |  
        0 1

        Tak takové budeme těžko hledat, pokud budeme hrát stejně jako nyní

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Rooney     před 7 lety 17.05.2018 19:33 |  
          2 0

          Naopak, pokud budeme hrat tak, jako proti Plzni nebo Jablonci, tak je sance v evrope neco uhrat. Samozrejme bude potreba ten tym posilit (zejmena na krajich), dopilovat souhru a zapracovat na lepsim zpracovani mice, ale diky tomu, ze ted hrajeme ve vysokem tempu, s neprijemnym a tesnym napadanim a snahou jit s micem rychle dopredu muzeme uspet. Jestli si vcera videl Atletico, tak vis, o cem mluvim. Je jasne, ze oni jsou individualne uplne nekde jinde, ale princip jejich hry je velmi ucinny a podobny se snazime praktikovat i my.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Romino     před 7 lety 18.05.2018 14:03 |  
            0 1

            Souhlasím s tebou téměř ve všem, ale to vysoké tempo je pouze relativní, na evropskou úroveň nic výjimečného, já si myslím, že posílit bychom potřebovali spíše ve středu zálohy, na krajích v obraně, útok nejméně jeden prověřený hráč v optimálním věku, ale kdoví jak na tom v létě budeme finančně.

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              Rooney     před 7 lety 19.05.2018 11:51 |  
              1 0

              Z pohledu evropske urovne urcite neni nase tempo vyjimecne, ale alespon se mu blizime. Jako problem vidim to, ze nasi hraci moc nedokazi v tomto tempu a rychlosti kvalitne pracovat s micem, ale to se da u nekterych jeste vypilovat a nekteri budou holt nahrazeni. Pokud to budeme takto hrat jeste pul roku ci rok, vetsina si na to snad zvykne.
              Ja osobne tedy vidim spise problem na tech krajich nez uprostred. Kdyz jsou k dispozici vsichni hraci, tak to jeste jde, ale ohromne nam na krajich chybi kvalitni nahradnici. Navic si treba Stocha dokazu predstavit na podhrotu, kde by mel vetsi volnost a stejne se tam casto stahuje, ale pak prave zas neni koho dat na prave kridlo... Ale nejvice to bude zalezet na tom, v jakem rozestaveni budeme hrat. Pokud se prejde na 3 obrance, coz bylo v planu, tak to bude chtit zase jine hrace. A samozrejmne na tech financich, coz ted bude asi nejvetsi otazka no...

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Mates204     před 7 lety 16.05.2018 22:05 |  
      1 0

      Jednoznačně v EL Arsenal nebo Chelsea.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Láryfáry     před 7 lety 16.05.2018 22:08 |  
      10 0

      Dočkej času až po závěrečném hvizdu. Fanoušci jistého klubu z Rumunska AC Ýkvétykve Praga si taky o poločase 3:0 malovali, jak zaútočí na titul, a jak dopadli..

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:17 |  
        3 0

        Máš pravdu, ale Atletico není Sparta. Umí fantastickou defenzivu

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          brťas74     před 7 lety 16.05.2018 22:27 |  
          1 1

          Tak to si budu muset koupit permici ,bez tý to bude na poháry marný.I když se na ligu moc nedostanu kvuli směnám.Njn.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        bongor     před 7 lety 17.05.2018 15:25 |  
        0 0

        Ještě že tykve neumí číst,to by se na Tebe nasraly,že je přirovnáváš až k takové bídě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:10 |  
      0 0

      Liverpool(Anglie), Atlético(Španělsko), Borussia Dortmund(Německo). Nespěchám na to... když to bude za pět, deset let, tak se zlobit nebudu. Jinak preferuji co nejsnažší los pro Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Ragnarok     před 7 lety 16.05.2018 22:33 |  
      2 0

      V LM bych chtěl skupinu Lokomotiv, Basilej a Schalke, osmifinále Benficu, čtvrtfinále Šachtar, semifinále Hoffenheim a finále Plzeň. V EL bych chtěl určitě Inter a pak něco hodně blízko, Legii, rakušáky atp.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Arya     před 7 lety 16.05.2018 22:35 |  
        1 0

        Plzeň leda tak ve finále ligy marnosti

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Ragnarok     před 7 lety 16.05.2018 22:36 |  
          1 0

          Jde mi o to, že na finále už budem unavení a Bóřa bude stát za karty, takže potřebujeme někoho lehčího, s Ludogorcem bychom mohli mít problémy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Arya     před 7 lety 16.05.2018 22:39 |  
            1 0

            Ještě lehčí než Plzeň je RB ale ti si můžou o nějakym finále jen zdát :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          bongor     před 7 lety 17.05.2018 15:26 |  
          0 0

          Nebo finále hvězdné pěchoty:Plíseň-bída AC,to by bylo pokoukáníčko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:53 |  
        12 3

        Hele ta Plzeň se nedostane do finále. Jinak dobrý, ale teď si představ, že přijde do kabiny Plzně Ekpai, Limba poprvé v životě bude sedět vedle černocha, ve skříňce má samolepky SPD, vyvolá konflikt a tam to prdne. Petržela se dá na stranu Limby, Hubník taky, Vrba je všechny pošle do prdele a půjde zase půl roku nekam do Dagestánu. Potom se Plzeň sesype i s novým trenérem Horváthem, jehož pověstné stahování trenýrek v šatně noví hráči nepřijmou a Viktoria bude bojovat se Slováckem o desate místo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          JS (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 08:50 |  
          3 2

          Limberský s nášivkou „No to racism“... :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Travinho     před 7 lety 17.05.2018 12:37 |  
            0 0

            Sice nevím, kde jste došli k tomu, že Limberský je rasista.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Cross     před 7 lety 17.05.2018 16:16 |  
          1 1

          Já vím, je to trochu legrace, ale Plzeň zůstane silná, spíš ještě silnější. Nezapomeňte, že mají docela silný kádr, zkušeného trenéra a kvalitní ekonomiku (Paclík s Šádkem si to nenechají při přestupech rozkrást). A teď asi dostanou přes 400 mega za Ligu mistrů. Takže v příští sezóně proti sobě nebudou stát pražské tanky versus chlapi s klackama, nýbrž i z Plzně přijede tank...

  5. Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

    Pava1     před 7 lety 16.05.2018 22:15 |  
    2 2

    Když tak sleduji Atletico,přesně vidím co za hru chce hrát pan Trpišovský.

    • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

      Jachym     před 7 lety 16.05.2018 22:32 |  
      17 0

      Když tak sleduji Federera nebo Djokoviče, přesně vidím, jaký bych chtěl hrát tenis...:-)

      • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

        VanDel     před 7 lety 16.05.2018 22:34 |  
        2 1

        No tak momentálně jako Djokovič hraje kdekdo :)

        • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

          pethead (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 00:49 |  
          0 0

          Tak třeba já ne.... :-D

      • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

        Ragnarok     před 7 lety 16.05.2018 22:35 |  
        3 10

        Když vidím trénovat pana Kroba Slavii, vím přesně, jak bych chtěl trénovat Real Madrid.

      • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

        bongor     před 7 lety 17.05.2018 15:28 |  
        0 0

        Jak dlouho je sleduješ,to už by Ti mělo stačit a měl bys to přece umět?

        • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

          Jachym     před 7 lety 17.05.2018 15:33 |  
          0 0

          A ty, Bongore, bys měl hrát fotbal lépe než Pelé, Maradona nebo Messi...:-D

    • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

      Fačín     před 7 lety 17.05.2018 10:54 |  
      0 1

      Co má společného Atlético Madrid ve finále EL s panem Trpišovským? Tady mi teda pointa dost uniká.

  6. Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

    hajnej     před 7 lety 16.05.2018 22:34 |  
    9 0

    Díky Atlétiko!!! Družba má smysl. A teď se v klidu poperem o LM! :-)

    • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

      Jachym     před 7 lety 16.05.2018 22:38 |  
      4 0

      Anče, Kubo, hajnej, pro permice!:-)

      • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

        Fulham     před 7 lety 16.05.2018 22:44 |  
        1 0

        Máš veliký palec!!!! Tak by to bylo správné a tak by to mělo být...

      • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

        hajnej     před 7 lety 16.05.2018 22:54 |  
        6 0

        Nevím co by tomu řekl Trautumberk. Chyběl bych mu ve službě.:-)

        • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

          Jachym     před 7 lety 16.05.2018 22:56 |  
          2 0

          Himmel Hergott Donner Wetter Kruncajs Element...

          • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

            hajnej     před 7 lety 16.05.2018 22:58 |  
            1 0

            Jo,jo, to je ono, holt skočím ke Krakonošovi.

            • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

              Pakoll     před 7 lety 16.05.2018 23:55 |  
              0 0

              I Krakonoš se pohybuje kolem Liberce

        • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:39 |  
          6 0

          Tak zrovna Trautenberk (Ilja Prachař) byl velkým Slavistou, i předsedou Odboru Přátel.

          • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

            hajnej     před 7 lety 17.05.2018 00:00 |  
            1 0

            To je vlastně fakt, tak já se ho optám, ale nevím co Anče. :-) SKS!!! Olé

        • Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

          Ragnarok     před 7 lety 17.05.2018 08:48 |  
          1 2

          Trautenberk byl fanouškem Teplitzer FK, trošku přál i Reichenbergu, ale ten hrál níž. Po odsunu se stal vášnivým fandou Bayernu. Musím říct, že na jeho panství se v 46 děla hrozná zvěrstva a hajnej se na něm vyřádil. Odsunut byl koneckonců i Rieberzoul, který ovšem od Němců dostal jako odškodnění půlku Šumavy. Ten byl fandou Pasova.

  7. Atleti

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:36 |  
    0 0

    Naprosto s přehledem, hlavně to držení míče a pozic, třeba kdy se Marseille nedostal za půlku dobrých 10 min.
    Takticky perfektní. A jsme v Evropě tak či tak :)

  8. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    brťas74     před 7 lety 16.05.2018 22:39 |  
    1 1

    Atletiko 4 střely na kasu 3 góly, tomu říkám fotbal.

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      bongor     před 7 lety 17.05.2018 15:33 |  
      0 0

      To se učili z videa Pepi Bicana,ten to předváděl už před sedmdesáti lety.Není to těžký,ale chce to jezdit po prdeli a hlavně jít od zápasu k zápasu.

  9. Re: Slavia je blízko jistoty minimálně skupiny Evropské ligy!

    Fulham     před 7 lety 16.05.2018 22:41 |  
    12 1

    Diego Costa - hráč dle mého gusta..:-) jinak dva a půl roku pod vedením JT - liga + pohár a dvě podzimní Evropy...pánové kdo to má ? A teda ještě není konec...:-)

  10. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    hiker42     před 7 lety 16.05.2018 22:41 |  
    12 34

    tak teď ještě titul, v létě prodej SKS nekomunistickému majiteli :))) a bída na 5. místo. fárplán jasnej.

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      hiker42     před 7 lety 16.05.2018 22:52 |  
      6 9

      marně přemejšlím, který z těch tří přání vyburcuje před půlnocí tolik lidí k minusování :))

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        slamacek (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 07:36 |  
        6 6

        na to neni tezke prijit, ze? me by spis zajimalo co te vede k takto debilnimu nazoru. existuje pro tebe a dalsi co nechteji komunistu navod jak se jich zbavit. nekupuju nic co se vyrobilo v cine, presvedc o tom vsechny ostatni a pak se ti prani muze splnit.

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      voiceman (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:02 |  
      9 6

      Znamená to Řebíčku vrať se? Nebo to byl taky komunista? Tak oslovíme Petra Cibulku?

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        hiker42     před 7 lety 16.05.2018 23:05 |  
        4 7

        jsi tu dost dlouho, abys věděl :))

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Arya     před 7 lety 16.05.2018 23:12 |  
      9 0

      by mě zajímalo kolik lidí by křičelo, kdyby nás vlastnili Arabové... :o

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        hiker42     před 7 lety 16.05.2018 23:22 |  
        4 8

        třeba bongor by řval jako zvíře, myslím :))

        Myslel jsem to jinak. Podívejte se třeba, jak funguje vlastnictví klubů v Německu, to se mi hodně líbí. Tam (pokud se nepletu :) by si komáři neškrtli, resp. pokud, tak jenom jako menšinovej akcionář..

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Pakoll     před 7 lety 16.05.2018 23:49 |  
      3 14

      Ano ale mezi komunistou a demokratem není rozdíl vse jsou jen slova a záleží jen na lidech jak se ke sve funkcí postavi

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        JÁprvní     před 7 lety 17.05.2018 09:11 |  
        10 1

        To jako vážně ? Tak to mi ho teda vyndej ...

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 10:00 |  
        8 0

        Tak to si ve 48 dost lidi myslelo taky...jsme proste nepoucitelni..:(

        • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

          Pakoll     před 7 lety 22.05.2018 14:29 |  
          0 1

          A indiáni si mysleliminován ze Američani jsou demokrati a neměli strach ale to byla demokracie ještě v plenkách .Ne nejsem ani člen dokonce jsem nebyl ani pionýr nemam rad státy kde se potlačují lidský práva a svobody ať už z jakéhokoliv ismu nebo demokracie

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        malan (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 11:19 |  
        4 1

        ntvl. , že by člen? :D

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Robinator     před 7 lety 17.05.2018 09:40 |  
      5 5

      souhlas, snad se toho brzy dočkáme

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      bongor     před 7 lety 17.05.2018 15:35 |  
      2 0

      No jo,ale kde ho tady vzít.Tady platí:Buď jsi komunista,nejlíp estébák a pracovník PZO a máš peníze,nebo jsi antikomunista a máš kulový.

  11. Atletico olééé!

    voiceman (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:45 |  
    4 0

    Díky Grizzy, díky Diego! A i kdyby dnes nešlo o náš červenobílý poklad, stejně bych Vám fandil! Simeoneho prostě baštím! No a my si teď tak jako v klídku dojdem pro titul. Vrbo? Už Ti cvakaj půlky? Sliby před recepcí, chyby:-):-):-)

    • Re: Atletico olééé!

      Jachym     před 7 lety 16.05.2018 22:49 |  
      4 0

      Jsou taky červenobílí, máme s nimi (i když notně povadlou) družbu a Radek Bejbl tam má dobrý zápis... Když jsou "naši", není co řešit... :-)

      • Re: Atletico olééé!

        voiceman (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:54 |  
        0 0

        Přesně to jsem si dnes říkal! Že těm červenobílým barvám se fandí dobře! Ale naštěstí v sobotu budu v Edenu a nebudu se muset učit fandit nějaké podivné žlutomodré kombinaci:-)

  12. Gratulace Atléticu a potřebný klid na práci.

    Oberyn_7     před 7 lety 16.05.2018 22:49 |  
    21 0

    Mám opravdu velkou radost! Předně chci pogratulovat a poděkovat Atlèticu. Skvělý výkon a zasloužené vítězství.

    Je to obrovsky důležité, že máme zajištěný pohárový podzim. Máme před sebou minimálně 8 utkání na evropské scéně. To je skvělé a nic nám nebrání abychom si to užili a dále tvořili náš koeficient, který bude do dalších let hodně potřeba.

    Také se nemusím zmiňovat jaký klid toto může dát celému týmu a hlavně trenérovi. Jelikož očekávám větší průvan v kabině, tak budeme mít dostatek času, aby si vše sedlo bez větších starostí.

    Dále doufám, že 3 místo uhraje Olomouc. Dostanou slušnou peněžní injekci a nebudou nuceni svůj slušný tým rozprodávat a rád se podívám jak se Sparta prokousává snad od 1-2 předkola a má strach z dalšího Hackenu atd.

    Na závěr si přeji 6 bodů z posledních utkání a uvidíme kde skončíme.

    • Re: Gratulace Atléticu a potřebný klid na práci.

      padre     před 7 lety 16.05.2018 23:11 |  
      1 0

      Minimálně 6, maximálně ... 8 nebo 10?

      • Re: Gratulace Atléticu a potřebný klid na práci.

        Oberyn_7     před 7 lety 16.05.2018 23:17 |  
        2 0

        Jasně minimálně 6, pokud bychom vyhráli titul či skončili hůře jak druzí. Já počítal s nejpravděpodobnější variantou 3 předkolo Ligy mistrů a tedy 2 zápasy a potom záleží jak bychom jej zvládli, ale minimálně 6 zápasů ve skupině jakékoliv soutěže.

  13. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 22:56 |  
    17 0

    Naprosta parada!!!!!! Tohle je proste uzasny! Jistota zakladni skupiny evropskych poharu v pulce kvetna? - To beru! :)
    Hrozne bych si pral,aby jsme s touhle jistotou nakoupili jen hrace kvalit jako ma Stoch (minimalne)..

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Pakoll     před 7 lety 16.05.2018 23:38 |  
      0 2

      Prostě aby jsme hráli fotbal s pokorou a srdcem pro nás fanoušky i pro lepší jméno klubu jednou pomohl někdo nám priste pomůžeme my někomu (jen hrou na hřišti ) ne zakulisnimy intrikami no prostě ať žije SLAVIEEE .

  14. fanousci

    Kactus     před 7 lety 16.05.2018 23:03 |  
    5 10

    a vsimli ste si fanousky? svetlice, petardy, fandeni. parada z jedne i druhe strany.
    uefa a ty podivne pravidla .... haha :)

    • Re: fanousci

      Pakoll     před 7 lety 16.05.2018 23:23 |  
      1 2

      Od začátku mlha

    • Re: fanousci

      Agbik     před 7 lety 17.05.2018 11:14 |  
      0 2

      ano, je třeba se věnovat i tomuto velmi zajímavému tématu. Ne hned ho odsoudit. diskuze nikomu neublíží

      • Re: fanousci

        Kactus     před 7 lety 17.05.2018 19:48 |  
        1 1

        z meho pohledu tam byla alespon atmosfera, na jinych finale po minule roky mi to prislo takove umele a unyle. uvidime finale LM, jak se bude prezentovat.

    • Re: fanousci

      iwanowicz     před 7 lety 17.05.2018 13:00 |  
      0 0

      Vsak komentator rikal, ze to kluby bude stat par desitek tisic eur.

      • Re: fanousci

        bongor     před 7 lety 17.05.2018 15:38 |  
        0 0

        A pár stovek tisíc bude vejvar.

  15. Kde je článek...

    Petr9608     před 7 lety 16.05.2018 23:04 |  
    0 25

    "Slavia dosud jistotu skupin evopských pohárů nemá"

    :o)

    • Re: Kde je článek...

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:10 |  
      0 28

      Přesně, zatím nemáme druhé místo jisté. Trochu pokory, nebuďme jako Vrba.

      • Re: Kde je článek...

        Oberyn_7     před 7 lety 16.05.2018 23:12 |  
        18 0

        Pokud bychom skončili hůře jak druzí, tak jdeme automaticky do základní skupinky Evropské ligy, protože jsme vyhráli pohár. ;)

        • Re: Kde je článek...

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:17 |  
          9 0

          Pánové pardon, to mne vypadlo.

          • Re: Kde je článek...

            PetCC     před 7 lety 16.05.2018 23:36 |  
            2 0

            To byla po poháru hustá oslava, že jsi na to už zapomněl :-)

            • Re: Kde je článek...

              Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:49 |  
              0 0

              Ale ne, spíš zbrklost, ale sranda je, že jsem na tom zápase v MB byl ... Ale pravdu má Fulham, nejdřív si má člověk přečíst článek a až pak reagovat.

              • Re: Kde je článek...

                Fulham     před 7 lety 16.05.2018 23:58 |  
                0 0

                Já spíš trrochu podezíravě jak to myslí Petr...:-)

      • Re: Kde je článek...

        Fulham     před 7 lety 16.05.2018 23:13 |  
        11 0

        Klucí trocha dumat u toho psaní. Nebo číst článek. Už nám to (sportovně) nikdo nevezme...

      • Re: Kde je článek...

        Horacio11     před 7 lety 16.05.2018 23:14 |  
        16 0

        A co třeba jako vítěz poháru kluci;)

  16. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    M@rvin     před 7 lety 16.05.2018 23:17 |  
    0 0

    Tak pokud se čtvrté předkolo LM losuje ještě před odehráním toho třetího, tak pro los přebíráme koeficient soupeře a ve čtvrtém předkole bychom mohli být teoreticky i nasazení, nebo už to tak není?

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Fulham     před 7 lety 16.05.2018 23:20 |  
      0 0

      Dle mého tam má být 16.8.....

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        quelhar (admin)     před 7 lety 16.05.2018 23:23 |  
        4 0

        Nemá, los 4. předkola je opravdu před odehráním toho třetího, takže ano, pokud porazíme ve třetím předkole například Benficu, tak budeme jakoby nasazení. Ale asi je potřeba vidět, že ve čtvrtém předkole budou nasazení Benfica s Basilejí a nenasazení Dynamo s Ajaxem :o) Takže ono to je jedno, tam si není z čeho vybírat :o))

        • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

          Fulham     před 7 lety 16.05.2018 23:27 |  
          0 0

          Pak se tam ale teoreticky může proboxovat ten Štýrskej Hradec...jestli bude loslej pavouk. A nasazení nebude hrát roli...

        • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

          M@rvin     před 7 lety 16.05.2018 23:28 |  
          4 0

          Je potřeba vidět, že na Ajax umíme;-)

          • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

            rak (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:35 |  
            1 2

            Ajax ne. Podruhé už ho nedáme. Raději Basilej. Tam by se někteří hráči mohli rozpomenout, kam vlastně patří.

            • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

              kalex     před 7 lety 17.05.2018 20:08 |  
              0 0

              Vyhráváš jelimánovu korunu.

  17. termíny

    rak (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2018 23:48 |  
    2 0

    Díval jsem se na http://www.coen.wz.cz. Pokud to není chyba, tak tam jsou pro nemistrovskou část LM trochu jiné termíny předkol než pro mistrovskou, ale možná to chyba je.

  18. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    Staršina     před 7 lety 17.05.2018 03:01 |  
    5 0

    Jak se vyjádřit. Po letech dobrých, smolných a špatných. A obráceně. Jak kdo chce. Splnil se mi sen. Jít do předkola LM s jistou účastí v EL je naprostá bomba. Zároveň mi hodně narostlo sebevědomí. A proto se může něco stát. U mně to tak funguje. Třeba něco jako před léty. My všichni víme. Jdu do toho hlavou napřed i v sobotu.

  19. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 06:15 |  
    0 0

    Zdarec, tak to je paráda! Griezman je supr hráč, toho sleduju pár sezón a takový rychlík s dobrou technikou a na svou výšku docela dobrým výskokem se jen tak nevidí. Každopádně opět si nějak vybojuju čas abych se podíval na krásy Prahy a pak den zakončil v Edenu. Kdy si budu vychutnávat výhry ve skupině LM, no možná ve skupině EP. Prvaděpodobnější je ale ta LM... :D

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      bongor     před 7 lety 17.05.2018 15:42 |  
      1 0

      Soused mi včera říkal,ten Griezmann je celej Lafata.Já:"No ale Lafi je lepší ne?"On:"No to máš pravdu,na sešívku máš docela přehled".V sobotu ho jdu navštívit do Beřkovic.

  20. 17. května

    Petr9608     před 7 lety 17.05.2018 06:17 |  
    2 2

    Není třeba říkat, co tohle datum pro nás znamená a jaké výročí dnes slavíme.

  21. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 07:37 |  
    0 1

    Super, tak ted jeste poterbujem udrzet druhe misto. muze stacit bod a nebo stejne jako nas deli jedna vyhra. Doufam ze proti Jablonci to prijde

  22. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 08:41 |  
    5 0

    Parada, tak nas ceka krasnej podzim! Kluci uhrali to vcerejsi predkolo evropských poharu s prehledem, v suchym triku..:). Měli bychom vykony zhodnotit, jsem zvedav, jaky jim da Alanor znamky..:).

  23. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 08:42 |  
    0 0

    Doufám tedy, že na poslední kolo bude domluvený nějaký rozumný kompromis s Teplicema, aby tam na oslavu mohlo být hodně lidí

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Ragnarok     před 7 lety 17.05.2018 08:57 |  
      1 5

      To je až takový problém to vydržet bez šály a dresu?
      Na Tottenhamu fanoušky Juventusu v průběhu utkání vyhazovali z tribun.
      Na druhou stranu přístup Dukly a Liberce je k nám slávistům luxusní a žádné problémy tam nejsou.

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 09:17 |  
        2 1

        Nemít hvězdu na srdci beru jako problém :-)

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        donford     před 7 lety 17.05.2018 13:00 |  
        1 0

        Tak na Dukle bylo odhadem 7 tisíc Slavistů a asi 700 Dukláků. Takže atmosféra celkově velmi přátelská. Ale ta tam byla snad vždy. Na Dukle jsou rádi, že jim pražští fandové z jiných klubů vždy přináší nezanedbatelné peníze za vstupné. Vždyť jsme jim naší návštěvou pokryly tak jejich 10 domácích kol. :-)

  24. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    Ragnarok     před 7 lety 17.05.2018 08:55 |  
    7 0

    Nyní bych si přál reakci Slavie a nabídku permanentky all inclusive, abychom se nemuseli shánět po lístcích, bylo by to zbytečné. Víme, co budeme hrát, max se to bude lišit o 4. předkolo ano/ne a jaro. Ale permice, co by obsahovala všechno by byla velmi lákavá pro spoustu fanoušků, kteří doteď permici třeba nemají.
    Nyní fandím Olomouci a Jablonci, aby skončili před Spartou, zároveň ale nechci Jablonci zápas pustit.

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      sadlos (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 11:15 |  
      3 0

      Tak ten rozdíl může být dost velký. Ono když se postoupí do LM, tak ta cena bude asi dost jiná než ve skupině EL.

      Takže balíček pro evropské poháry s předkupním právem pro permanenkáře mi přijde jako nejlogičtější řešení.

  25. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    Ondráš     před 7 lety 17.05.2018 09:03 |  
    3 0

    No tak teď ještě porazit Jablonec! Po tomhle výsledku Atletica ucítí čáp pořádnou šanci, na to bacha. V posledním kole doma určitě vyhrajou, což se nedá s jistotou říct o nás v Teplicích. Takže v sobotu do toho pořádně šlapat! Snad přijde plnej dům, je to poslední zápas a třeba se zadělá ještě na větší překvapení..

  26. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    malan (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 11:28 |  
    9 2

    Proč se tu výhrou Atletika tolik vzrušujete? To by mělo spíš potěšit plzeň. My už jsme, díky Liverpoolu, od víkendu dávno v klídku.

  27. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 11:59 |  
    0 0

    Napiste komisi rozhodcich sve dotazy a pripominky.. :)
    Twitter @FacrRozhodci
    Email ubias@fotbal.cz
    Tel. 233029248

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 12:11 |  
      1 1

      je to super, samozřejmě 20 je nesmysl, i na transfermarkt je 7 mio. snad tam 10-15% máme...

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        Travinho     před 7 lety 17.05.2018 12:42 |  
        1 6

        Transfermarkt :D Vy jste fakt nepoučitelní. To už je relevantnější zdroj ceny kdejaký Fanuš někde v hospodě.

        • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

          JS (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 13:02 |  
          1 1

          Samozřejmě.

        • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

          Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 13:10 |  
          3 0

          co mám info já, tak hráči hrající západní ligy jsou tam ohodnoceni +- dobře. Reagoval jsem na cenu 20 mio Euro, která je podle mne úplně mimo, těch 7 mio mi přijde adekvátní. samozřejmě pokud ty máš info od Fanuše z hospody jinou, nechám se poučit

          • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

            TSeguinTS     před 7 lety 17.05.2018 13:18 |  
            1 0

            Tak on má třeba tu hodnotu 7 mio Euro má, ale jeho klub ho za ní pravděpodobně nebude chtít prodat. Takže kupující klub bude muset nabídnout více, aby na to přistoupili. Pak se může stát, že nabídka bude např 10+ mio Euro. Když se do toho vloží více zájemců, můžou už pak hovořit například o těch 18,19,20 mio Euro.

            • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

              Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 13:21 |  
              0 1

              Jedině tým z Anglie, jinak nevím. Není prověřený evr poháry, v repre taky nemá téměř nic. Já bych mu přál, ať někdo za něj dá 20, ale nepřijde mi to reálné

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      kjandourek (admin)     před 7 lety 17.05.2018 12:29 |  
      16 0

      A proč jí má? Protože je prověřen těžkou soutěží.... Kdyby zůstal u nás, bude u něj pořád cenovka 3 a to ještě kdo ví jestli... i kdyby v naší lize nedostal ani gól...

  28. .

    iwanowicz     před 7 lety 17.05.2018 12:57 |  
    0 0

    Je to parada mit zajistenou zakladni skupinu poharu uz takhle brzy. Ted bych si pral z poslednich dvou zapasu 6 bodu a uvidime. Nadeje porad zije, ale jsem realista a s titulem uz nepocitam, to jsme si prohrali v jinych zapasech, kde jsme zbytecne ztraceli povetsine experimentovanim se sestavou. Chtel bych ale, aby se o nej hralo az do posledniho kola. Dobry je, ze Teplice po posledni zapase, kdy je obvinili, ze to prodali snad maknou a nedaj to Plzni nadarmo.

    • Re: .

      kjandourek (admin)     před 7 lety 17.05.2018 13:12 |  
      8 1

      Teplice loni v Plzni málem vyhráli... nejsem si jist, jestli dokonce právě zápas s nimi neodstřelil Pivarníka...

      Počítat s titulem se nedá nikdy... najednou každý ví, že body jsme poztráceli experimenty se sestavou.... že hodně bodů jsme poztráceli už na podzim, se najednou zapomnělo? Třeba tím, že jsme se naopak drželi osvědčené, leč příliš defenzivní sestavy a ve finále tak sice nedostali gól, ale ani žádný nedali?

      • Re: .

        iwanowicz     před 7 lety 17.05.2018 13:54 |  
        2 0

        Vsak experimenty se sestavou, tim myslim i podzim pod Silhavym, kdy krome obrany menil klidne vsech zbylych 6 hracu. Je jasny, ze to ale kazdej fanousek vidi jinak.

        • Re: .

          kjandourek (admin)     před 7 lety 17.05.2018 13:57 |  
          1 0

          Ok, omlouvám se za svůj koment a beru jej zpět :-)

      • Re: .

        donford     před 7 lety 17.05.2018 14:30 |  
        1 0

        Fakt, teď už opravdu nemá cenu hledat viníka. To je naše povaha - najít někoho za každou cenu a ukazovat na něj prstem. A na pranýř s ním! Vůbec nejlepší jsou ti, co varovně zdvihají prst se slovy ... já jsem to říkal!! Karty jsou nějak rozdány a my všichni opravdu bez výjimky teď musíme držet palec Trpišovi a Nezmarovi. Odlehčeme to tím pověstným - čo bolo, to bolo, terazky som major. :-) Aby bylo 2. místo, třeba i za 6 bodů, ale aby bylo. A držet palce ať se dobře poskládá sestava. Víme, kde nás bota tlačí, tisíckrát to tu bylo rozebíráno a moc dobře to vědí i ti kompetentní. Tak v sobotu do toho! Třeba to bude poslední nutný krok.

  29. Jistota základních skupin pohárů

    Mike     před 7 lety 17.05.2018 13:22 |  
    3 0

    Pro nás po včerejšku naprostá senzace

    1/ V kapse máme přinejmenším Evropskou ligu, a máme zaděláno na 95 % díky losu závěrečných ligových kol i na 3.předkolo nemistrovské části Ligy mistrů- náš nejbližší pronásledovatel hraje u našeho úhlavního nepřítele, který se snaží prokousat na 3.místo, které jsme díky výhře v Poháru věnovali zbytku ligy a znamená jistou účast v Evropské lize. Pokud Olomouc nevyhraje, a já to nepředpokládám /to už si Sparta odšéfuje v zákulisí- dává ČT 2, takže nebude video/, tak nám stačí 1 bod na 2. místo. Předpokládám ale, že jsme schopni 2 x vyhrát a ještě trochu pošťouchnout prádelnu- možnost titulu vidím tak na 1%. Ale pokud to matematicky jde, proč to nezkusit. A Peltovu určitě nic darovat nebudeme. Při prohře bychom asi museli bodovat v Teplicích a to nemusí být snadné.

    2/Takže téměř jistě budeme hrát 3. předkolo nemistrovské části Ligy mistrů- a můžeme hrát v klidu, na rozdíl od loňska máme už jistotu Evropské ligy, pokud by se postup podařil dále, čemuž dávám tak 20%, čekalo by nás 4.předkolo- stát se může cokoliv, soupeři nejsou úplně top. Tady bych se chtěl zeptat, zda 4. předkolo bude bráno jako play off Ligy mistrů, tudíž zda bude jako vloni honorováno cca 70 miliony korun jako vloni. Nevíte někdo ?


    3/Do předkol vstoupíme až 7.srpna, nebudeme muset hned v začátku ligy absolvovat anglické týdny. A na předkola už budeme nastupovat rozehraní z ligy.

    4/Posilám už můžeme nabídnout jistotu evropských pohárů až do prosince

    5/Díky skoro 30 soutěžním utkáním na podzim budeme potřebovat alespoň 20, ale nejlépe 22 kvalitních hráčů do pole a 3 brankáře. Nebude důvod se až na několik hráčů, kteří téměř nehrají, nějak radikálně zužovat kádr. Naopak bude nutné kádr kvalitně rozšířit aspoň o 4-5 kvalitních fotbalistů. A bude uměním trenéra najít pravou sestavu na každé utkání, a provádět to zprofanované slovo ,,rotace", které po loňském podzimu nabralo až hanlivý význam.
    Ale za to je zodpovědný trenér, ať ukáže, co umí, a jestli zase o krok poskočí mezi tuzemskou trenérskou špičku.
    Myslím, že letos na jaře dokázal s týmem slušné věci.

    6/Sportovní úsek už může pomalu oslovovat potenciální posily, pokud už nejsou osloveny. A měli by být, doufám, že sportovní ředitel Nezmar sonduje terén celé jaro. Může oslovovat a nabízet smlouvy těm, kterým končí v létě smlouva. Myslím, že je tam půl roku do konce smlouvy, kdy hráč už může podepsat jinde.

    7/Asi se to nestane, ale chtělo by na poslední domácí utkání s Peltovem mít vyprodáno. Ale naděje na titul je titěrná, tak to asi nevyjde. I když hráči by si zasloužili na sezonu, která podle mě je úspěšná, poděkovat vyprodaným stadionem. Čekám ale tak 13 000. Doufám, že se hráči odvděčí pěknou hrou a výhrou, nejlépe vícególovou.

    • Re: Jistota základních skupin pohárů

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 14:21 |  
      1 0

      Já doufám, že na Jablonec bude víc diváků než 13 tis. Jde o poslední zápas doma, v případě výhry jistota 2. místa v lize, šance na titul taky pořád je, dobrý čas i pro mimopražské, hezké počasí, atd.

  30. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 13:41 |  
    4 0

    Fotbalový Insider @fotbalinsider
    Útočník Wisla Krakow Carlitos do Slavie pravděpodobně nepřestoupí. Nabídku na hráče podalo Dinamo Záhřeb. Slavia Španěla pouze sledovala, počátkem května byl v Praze, ale k jednání mezi kluby nedošlo. Ve 35 utkáních Ekstraklasa Carlitos má bilanci 24+7.

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        Robinator     před 7 lety 17.05.2018 14:12 |  
        2 5

        no money no funny... :)

        • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

          JS (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 14:21 |  
          0 1

          No jo... kolik vyděláme na EL? Asi moc ne, co?

          • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

            Robinator     před 7 lety 17.05.2018 14:23 |  
            0 2

            nějakých cca 70 mil. za postup? tak nějak to bývalo ne

            • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

              smely (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 14:31 |  
              3 0

              Jestli kluby spolu ani nezacaly jednat, tak bych to primarne jako financni problem nevidel....

              • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 15:27 |  
                4 0

                Může to být spojeno také s tím, že se nedomluvila Slavie se samotným hráčem, pak ztrácí smysl vyjednávat s klubem o přestupní částce.
                Jen bych rád doplnil, že Šimáně říkal, že i ve druhé španělské se dají najít kvalitní hráči za relativně nízky peníz. Carlitos do minulé sezóny hrál nejvýše v třetí španělské a druhé ruské lize. A teď přestupuje(?) do týmu, který z 13 sezón (včetně letošní) vyhrál dvanáctkrát titul, k tomu 6x v základní skupině Ligy mistrů, naposledy v sezóně 2016/2017.

            • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

              mirecek1111     před 7 lety 17.05.2018 14:41 |  
              1 1

              pořádný balík peněz býval i za poslední předkolo LM. Ale jak je to teď, po těch změnách nevím no. Třeba se nejěký slušný bonus přesunul i do 3. předkola LM.. Ale třeba zbytečně urážíme fotbalového boha, a Plzeň je připravená to jejich jaro dovést do úplného finále.. :)

              Každopádně pro novou sezonu bude jistě výzva především snížit naše výdaje, které tuto sezonu bohužel hodně ustřelily. Minimálně tím Altintopem, Rotaňem a snad i Dannym se to snad zase do nové sezony trošku srovná a v létě budeme dělat platově efektivnějí posily.

  31. Ještě jednou rozhodčí

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 14:42 |  
    16 1

    na Isportu zveřejnili článek "mimořádně hloupá delegace a rozpaky kolem VAR. A co si pak má člověk myslet". Napsal ho Jan Podroužek, shrnoval tam to, co lítá na sítích: VAR nebude s tím, že by to bylo dle LFA neregulérní, rozhodčí na zápas Plz-Tep v minulosti dvakrát pomohl Plzni (zápas Plzeň - Teplice a zápas Jihlava-Plzeň), zároveň píše, že tento rozhodčí Slavii upřel dvě penalty proti Slovácku. A diví se, jak může fotbalová veřejnost vedení ligy věřit, když dělá takové lapsusy. Podle mne super článek. A hle, po půl hodině je článek stažený.....asi do toho J.Podroužek moc zabrušoval a Isport musí vybrušovat, jinak na ně někdo zaklekne. chce se mi blejt, velebnosti

    • Re: Ještě jednou rozhodčí

      mirecek1111     před 7 lety 17.05.2018 15:07 |  
      5 1

      Jak jsem to psal včera, jsme tučné čínské prase, které se chystají zapíchnout. Tvrdík by se měl jít jak první muž Slavie přivázat řetězem ke kandelábru před stadion a začít držet hladovku, dokud to video nezavedou.

      Myslím to samozřejmě humorně a samozřejmě rozumím argumentům, které mi kdosi (snad možná právě ty) včera psal pod můj příspěvek proč to a to nejde, a proč to a to není tak jednoduché.. Ale upřímně, zdá se Vám, že se ty poslední roky Slavie všem těm zářezům od sudích nějak aktivně brání? V době, kdy už dávno nemůžeme být všem akorát pro smích.

      Mě tedy ne.

      Místo toho čtu o tom, jak CEFC financuje FAČR, vidím banery CEFC na stadionu toho prasete z Jablonce, vidím bitvu Tvrdíka o TV práva, aby všechny ligové kluby včetně Jablonce, Plzně a Sparty měly více peněz, nebo čtu, jak Tvrdík říká, že Slavia posílá do Zlína za Železníka „trošku víc, než bylo potřeba“ , protože v této nové době musí být přeci Slavie trošku více sociálně odpovědná.

      Zavedení videa do všech zápasů je naprosto zásadní zájem Slavie pro budoucí roky a Tvrdík by pro to měl i skrz naše majitele z Číny udělat maximum možného.

      • Re: Ještě jednou rozhodčí

        mirecek1111     před 7 lety 17.05.2018 15:24 |  
        6 1

        Jak jsme se třeba bránili po tom Slovácku? Neměl náhodou dostat po našem tlaku ten rozhodčí nějaký trest? Místo toho půjde v sobotu v Plzni dokončit to, co začal před pár týdny v Edenu se Slováckem..
        A jak se teď od Podroužka dozvídáme, tak vlastně začal už někdy v srpnu v zápase Jihlavy s Plzní. Jeden jediný rozhodčí zvládne za sezonu vytvořit mezi Slavií a Plzní rozdíl 6 bodů.

      • Re: Ještě jednou rozhodčí

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 15:34 |  
        0 0

        Byl tam kolem poledne, pak ho na cca hodinu a půl stáhli. Teď máš pravdu, už tam je, nevím jestli tam něco opravili, ale vyznění clanku je stejné, aspoň že tak

    • Re: Ještě jednou rozhodčí

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 15:17 |  
      0 1

      Bohuzel mam obavy, ze si to Plzen "pohlidala". Na tomto poli proste musime pridat, protoze bohuzel porad plati, ze silnejsi pes m...

      • Re: Ještě jednou rozhodčí

        chrobak     před 7 lety 17.05.2018 17:06 |  
        4 1

        Asi jsem naivní, ale lepší je přidat na hřišti. Je divné jednou větou něco kritizovat a druhou říkat, že je škoda, že to neděláme.

        • Re: Ještě jednou rozhodčí

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 17:41 |  
          0 0

          Jenze rozdil je ostatni "omr...." a nebo si v zumpe, ne treba vzdy v rukavickach, zajistit rovinu.

          • Re: Ještě jednou rozhodčí

            Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 17:42 |  
            0 0

            S tim, ze samozrejme nejlepsi je tu zumpu vycistit, ale to se tedy zatim moc nedari...

        • Re: Ještě jednou rozhodčí

          kalex     před 7 lety 17.05.2018 19:37 |  
          1 0

          No je to hlavně kokotina. Nadávám na RB za minulost a chtěl bych takový být v budoucnosti

    • Re: Ještě jednou rozhodčí

      Robinator     před 7 lety 17.05.2018 15:22 |  
      0 4

      stejně je to zbytečná diskuze, marný teplice Plzeň rozseká 3:0 video nevideo..

      • Re: Ještě jednou rozhodčí

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 15:23 |  
        2 1

        Ale presto si to Berbr pohlida...

        • Re: Ještě jednou rozhodčí

          Robinator     před 7 lety 17.05.2018 15:39 |  
          0 3

          to asi jo, naka pojistka tam bude :)

  32. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2018 18:32 |  
    2 1

    Tak semifinale se bohuzel nepovedlo,takze doufam,ze vsichni dorazi do Edenu! :)

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      celtix     před 7 lety 17.05.2018 18:34 |  
      0 0

      To je zase sestava...

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Jachym     před 7 lety 18.05.2018 09:48 |  
      0 0

      Kmotře, o čem to, prosím tě, mluvíš? Semifinále s Boleslaví i finále v Boleslavi dopadlo naopak na jedničku, takže lepší pozvánka na zítra být nemůže... :-)

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 18.05.2018 10:05 |  
        0 0

        Myslím, že Kmotr v tom má poněkud hokej... ;)

  33. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    Jachym     před 7 lety 17.05.2018 23:26 |  
    0 1

    Jen poznámka: Když se přesune nějaké vlákno jinam, musí tady trčet nadále tyhle červené vykřičníky s poukazem, že tady kdysi něco bylo? Takhle je tady usystémováno...:-)

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      afro     před 7 lety 18.05.2018 09:17 |  
      4 0

      Okamžitě žlutou pro kolegu Systém za spam. :-)

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        Jachym     před 7 lety 18.05.2018 09:21 |  
        0 0

        Moje alter ego havran Jandourek by měl konat...:-)

        • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

          afro     před 7 lety 18.05.2018 09:23 |  
          0 0

          Doktor Jáchym a pan Jandourek. ;-)

          • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

            kjandourek (admin)     před 7 lety 18.05.2018 09:43 |  
            0 0

            Docent Janďourek... kandidát fotbalových věd... ;-)

            • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

              afro     před 7 lety 18.05.2018 09:47 |  
              0 0

              A můžu ti pořád ještě tykat? :-)

              • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

                Jachym     před 7 lety 18.05.2018 09:50 |  
                0 1

                Stejně jako jsi tykal kolegovi, se kterým jsme byli v pondělí na Julisce...:-)

                • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

                  afro     před 7 lety 18.05.2018 10:00 |  
                  0 0

                  Jsem udělal nějaký faux pas?

                  • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

                    Jachym     před 7 lety 18.05.2018 10:03 |  
                    0 1

                    Ten bys udělal, kdybys mu vykal...:-)

                • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

                  Dr. Fe1     před 7 lety 18.05.2018 14:29 |  
                  1 12

                  Ty jsi tak byl v pondělí na Julisce, kašpare. Možná někdy, když tam hrála Sparta. Teď v pondělí jsme tam byli my - Slávisti, žádní rudí Jáchymové. Tedy my co máme radost, když dá Slávia gól a když se jí daří. Což je opak toho co pociťuješ ty, rudá bído.

              • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

                kjandourek (admin)     před 7 lety 18.05.2018 09:57 |  
                0 1

                Tykání je povinnost ;-)

          • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

            Jachym     před 7 lety 18.05.2018 09:43 |  
            0 0

            A to ze mě doktor Železo v rámci svých experimentů chtěl udělat i ženu, když tvrdil, že já havran a "vrána" Arya jedno jsme...:-)

  34. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    zeleznik2     před 7 lety 18.05.2018 08:56 |  
    0 5

    Díky Atleticu, ale doufám, že na podzim ještě budeme náš klub mít...

  35. Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

    TSeguinTS     před 7 lety 18.05.2018 11:14 |  
    8 0

    Chcete pobavit?

    Ve 29. kole HET ligy nebude na utkání FC Viktoria Plzeň – FK Teplice, které vysílá přímým přenosem O2 TV Sport, nasazen videorozhodčí, jelikož to neumožňuje delegace rozhodčích.

    Vrchol všeho. Absolutně nechutný plivnutí do tváře fanouškům. Jsem zvědav.... ne, nejsem, já vím, že s tímhle nikdo nic neudělá a zmizí to v propadlišti podfuků. Jen fanoušci si to budou pamatovat až se budou rozhodovat, zda jít na fotbal nebo ne.

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 18.05.2018 11:29 |  
      3 0

      To je opravdu neuvěřitelné! Ve své naivitě jsem ještě včera tvrdil, že tohle si prostě nelajsnou... a byl jsem terčem posměšků ve stylu, že si to lajsnou s naprostým klidem. No, posměšky jsem si evidentně zasloužil. :( Má ta jejich drzost vůbec nějaké hranice???

      • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

        Mates204     před 7 lety 18.05.2018 11:53 |  
        4 0

        Nakonec vše vyřešila delegace sudích. Jelikož hlavní arbitr utkání Plzeň – Teplice Pavel Julínek není proškolený na použití VAR, nemůže být video v zápase nasazeno. - tohle tomu dává korunu

        • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 18.05.2018 13:09 |  
          0 0

          Zajimalo by me,kolik z rozhodcich nominovanych pro 1. ligu tohle skoleni nema. Pul roku je dost dlouha doba,aby si rozhodci nasli par hodin,mozna odpoledne k proskoleni se. Myslim,ze Julinek byl pripraven presne pro tenhle pripad.

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Dresco     před 7 lety 18.05.2018 11:51 |  
      1 0

      Hlavne to oduvodneni je ponekud absurdni. Tohle se fakt muze stat jen u nas :-)

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      Jakubisko     před 7 lety 18.05.2018 12:01 |  
      3 0

      Proč se o tom NIKDE nepíše? To je fakt odporný. A přesně jak říkáš, nestane se nic, kromě toho že bude všem fanouškům (kromě viktoriánů) několik měsíců zle, než přijde další levárna.

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 18.05.2018 12:50 |  
      2 0

      Napiste komisi rozhodcich sve dotazy a pripominky.. :)
      Twitter @FacrRozhodci
      Email ubias@fotbal.cz
      Tel. 233029248

    • Re: Slavia má jistotu účasti v základní skupině evropského poháru!

      iwanowicz     před 7 lety 18.05.2018 12:54 |  
      1 0

      Totalni arogance, vsichni mi znami se tomu smejou nebo jsou nasrany, neznam jedinyho cloveka, ktery by to nepovazoval za neregulerni ovlivneni boje o titul. Doufam, ze proti tomu poda Slavia oficialni protest a budou to resit i sponzori ligy.