Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

V pátek v 13 hodin proběhl v Monaku los základních skupin Evropské ligy. Slavia se ve skupině A utká s Villarrealem, Maccabi Tel Aviv a Astanou. Aktualizováno: Slavia začne doma s Maccabi Tel Aviv, pak pojede do Kazachstánu a Španělska, následuje domácí zápas s Villarrealem, cesta do Izraele a nakonec domácí zápas s Astanou.

UEFA rozhodla, že se zápasy odehrají v tomto pořadí:
1. zápas: 14. září ,19:00: Slavia - Maccabi Tel Aviv
2. zápas: 28. září, 17:00: Astana - Slavia
3. zápas: 19. října, 21:05: Villarreal - Slavia
4. zápas: 2. listopadu, 19:00: Slavia - Villarreal
5. zápas: 23. listopadu, 21:05: Maccabi Tel Aviv - Slavia
6. zápas: 7. prosince, 19:00: Slavia - Astana

Villarreal CF je španělský pravidelný účastník evropských pohárů. Loni skončil v La Lize na pátém místě s 67 body (19-10-9) za Realem, Barcelonou, Atléticem a Sevillou. Minulou sezónu hrál Villarreal rovněž skupinu Evropské ligy, kde se utkal s FC Curych, FCSB a Osmanlisporem. S bilancí 2-3-1 skončil až na druhém místě za Osmanlisporem, nicméně postoupil do jarní fáze, kde hned v prvním kole vypadl s AS Řím po výsledcích 0:4 doma a 1:0 venku. Villarreal byl do tohoto ročníku EL nasazen přímo do skupiny a neabsolvoval žádná předkola.

Transfermarkt: https://www.transfermarkt.com/fc-villarreal/startseite/verein/1050
Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Villarreal_CF

Maccabi Tel Aviv patří k největším izraelským týmům a pravidelně se účastní evropských pohárů. Minulý ročník izraelské ligy skončil na druhém místě za Hapoelem Beer Shevou s třináctibodovou ztrátou (22-6-8). Také Maccabi hrálo minulý ročník Evropské ligy, ve skupině se Zenitem Petrohrad, AZ Alkmaar a Dundalkem skončil na třetím místě (2-1-3) a nepostoupil do jarní fáze. Maccabi Tel Aviv odehrál všechna čtyři předkola Evropské ligy a po cestě vůbec nezaváhal. Vyřadil postupně KF Tirana (2:0 doma, 3:0 venku), KR Reykjavík (3:1 doma, 2:0 venku), Panionios (1:0 doma, 1:0 venku) a rakouský Altach (1:0 venku, 2:2 doma).

Transfermarkt: https://www.transfermarkt.com/maccabi-tel-aviv/startseite/verein/119
Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Maccabi_Tel_Aviv_F.C.

FC Astana je kazašský mistrz posledních tří let, v Kazachstánu se hraje liga systémem jaro - podzim a v roce 2016 Astana vyhrála ligu o dva body před Kairatem Almaty (23-4-5). Také Astana hrála základní skupinu Evropské ligy už loni, ve skupině s Olympiakosem, Young Boys a APOELem skončila poslední (1-2-3), skupinu vyhrál Slavii dobře známý APOEL. V lize (ročník 2017) Astana válí, s bilancí 18-3-2 vede tabulku o čtyři body a má zápas k dobru. Astana hrála tři předkola Ligy mistrů, kde postupně vyřadila lotyšského mistra Spartaks Jurmala (1:0 venku, 1:1 doma), polskou Legii (3:1 doma, 0:1 venku), než nakonec vypadla se Celticem (0:5 venku, 4:3 doma).

Transfermarkt: https://www.transfermarkt.com/fc-astana/startseite/verein/22220
Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/FC_Astana

Slavia si dosavadním působením v evropských pohárech vydělala 6,27 milionu Eur (cca 163 milionů Kč), a to konkrétně v podobě bonusů 0,42 milionu Eur za účast ve třetím předkole LM, 3 milionů Eur za vypadnutí v play-off LM, bonusu 0,25 milionu Eur za to, že jako mistr se neúčastní skupinové fáze LM a 2,6 milionu Eur za postup do základní skupiny Evropské ligy. Za každou výhru ve skupině získá Slavia 0,36 milionu Eur, za remízu 0,12 milionu Eur, jinými slovy každý získaný bod ve skupině je honorován částkou 0,12 milionu Eur (cca 3,12 milionu Kč). Případné první místo ve skupině přinese Slavii 1,1 milionu Eur, druhé místo pak 0,8 milionu Eur, za třetí ani čtvrté místo žádné finanční bonusy UEFA neposkytuje.

Komentáře (226)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:33 |  
    3 0

    Astana proboha!!! Ale kolem a kolem to podle mě hratelné je.

  2. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:33 |  
    0 1

    Smarja to je haluz! Ale nerouhejme se, coz..:)

  3. los na prd

    Andul-lhak     před 7 lety 25.08.2017 13:34 |  
    1 1

    Ach jo.

  4. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    mpik     před 7 lety 25.08.2017 13:34 |  
    1 0

    Přál jsem si D. Ale tady je šance uhrát nějaký bod...

  5. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:35 |  
    1 4

    nic moc, těžký a neatraktivní a moc netrhneme ani za tel. práva, chtělo by to jit dál

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Sracken     před 7 lety 25.08.2017 13:46 |  
      5 0

      Je vidět, že tomu rozumíš, když myslíš, že se práva prodavají na úrovni klubů. Z čeho myslíš, že UEFA vyplácí ty odměny, krom sponsorshipu?

  6. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    vojta     před 7 lety 25.08.2017 13:36 |  
    2 1

    ach jo. ale porad lepsi nez za zlinska skupina :)

  7. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:36 |  
    3 0

    No, i z tohoto by asi šlo postoupit, ale výjezd do Astany bude už zážitek sám o sobě :).

  8. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    qwertz0099     před 7 lety 25.08.2017 13:36 |  
    2 2

    Skupina podle jmen vypadá poměrně vyrovnaně, avšak za favorita na postup vidím Villareal.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      sasky     před 7 lety 25.08.2017 13:37 |  
      5 0

      Villareal jednoznačný favorit. O zbývající flek bude tuhý boj. Může se to tam potlouct tak, že bude nakonec rozhodovat to, kdo dostane od Španělů menší nálož :)

      • Otazka- s jakym cilem hrajeme EL ?

        Mike     před 7 lety 25.08.2017 14:34 |  
        7 0

        Musime si polozit otazku, co je hlavnim cilem zapasu Evropsklgy ? Podle me jednoznacne uhrat co nejvice bodu, abychom nahralu nas temer nulovy koeficient. A ra skupina na rozdil treba od skupiny Lyon, Everton, Atalanta k tomu vybizi, myslim, ze je hezke dostat z hlediska vyjezdu nemecke muzstvo, ale tam by sance bodovat byla mensi nez s Astanou. Byli jsme radi za BATE a APOEL, z hlediska atraktivity a vzdalenosti nic moc, ale souperi hratelni a cilem byl postup. Z hlediska atraktivity by byl samozrejme lepsi Celtic, ale ze sportovniho hlediska spise nic moc. Tak se postavme u k losu EL - nejde o atraktivitu, ale o body. A to jsme diky losu tak spatne nedopadli.

        • Re: Otazka- s jakym cilem hrajeme EL ?

          sasky     před 7 lety 25.08.2017 14:41 |  
          1 0

          Přesně tak. Viz můj obsáhlý příspěvek v minulém článku :) Body, body, body... To je naše mantra :D

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      bongor     před 7 lety 25.08.2017 13:54 |  
      2 0

      Villareal je hodně silnej

  9. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Sešívaný     před 7 lety 25.08.2017 13:37 |  
    7 1

    No, na rozdíl od předkola LM nám los moc nepřál, ani atraktivní, ani úplně lehcí a ani blízcí soupeři na výjezd. Ale postoupit se z toho dá.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      bongor     před 7 lety 25.08.2017 13:55 |  
      1 2

      Ale volné je jen jedno místo a jsou na to tři ohaři.

  10. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Robinator     před 7 lety 25.08.2017 13:38 |  
    4 0

    vzdáleností nic moc..ale je to víc než hratelná skupina..druhý místo můžeme udělat..

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Robinator     před 7 lety 25.08.2017 13:38 |  
      7 0

      celkově české mužstva měla velké štěstí..

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      qwertz0099     před 7 lety 25.08.2017 13:47 |  
      0 0

      Je výhodou, že jsme ve středu Evropy, do tĕchto států to máme "podobně" daleko. Hlavně nezávidím cestu Španělům do Astany a naopak.

  11. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:38 |  
    6 0

    Hratelní soupeři, ale los bídnej

  12. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    PetCC     před 7 lety 25.08.2017 13:38 |  
    2 0

    Skupina jak noha!

    Ale postoupit se dá.

    Tak snad se bude dařit.

  13. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 13:39 |  
    7 0

    Dokonce i ten Zlín nebude bez šance. To jim přeju. Než tam bejt jinde za fackovaícho panáka.

    Plzeň bude asi z FCSB nadšená :-D

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      ElBrody     před 7 lety 25.08.2017 13:47 |  
      5 1

      Něco mi říká, že FCSB si z prvního koše Plzeň přáli :D

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        bongor     před 7 lety 25.08.2017 13:57 |  
        2 0

        No to určitě,ještě dnes se jim ze Steauy točí hlava.No ale to se jim točila i včera na Kypru.

  14. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    pilatj     před 7 lety 25.08.2017 13:39 |  
    6 9

    Tak za sebe musím říct, že je to asi nejhorší možná skupina ze všech... celkem neatraktivní, ale silní soupeři, navíc daleké cesty...

  15. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:40 |  
    5 2

    Spokojenost,udelam si 2 vylety. Tesim se,ale musime sehnat nejakeho utocnika a tvurce hry,kdyby Husby nemoh` ;)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      sicilianbrno     před 7 lety 25.08.2017 13:44 |  
      1 1

      a ten druhý vejlet krom Vilarealu je který? Ani jedna země by mě totiž nelakala na vejlet :-)

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:49 |  
        2 0

        Izrael,byl jsem na jihu pred pul rokem:)

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        sasky     před 7 lety 25.08.2017 14:05 |  
        1 0

        Tak to mě právě jak Izrael, tak Kazachstán :)

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 14:13 |  
          3 0

          Izrael na 2 ci 3 dny super,spojil jsem to s nekolika dny v Jordansku..Na severu Izraele jsem tedy nebyl,ale uz jen kvuli tomu vybornemu falafelu to stoji za to :)) Astana je uz dost daleko..

          • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

            sasky     před 7 lety 25.08.2017 14:44 |  
            0 0

            Známí plánují dovolenou v Izraeli příští rok. Zprvu se mi tam moc nechtělo, ale asi pojedu :) A ten Kazachstán. Tak jestli je to do Izraele 4 hodiny letadlem a do Astany 8, to už je celkem jedno.

          • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

            pevek     před 7 lety 25.08.2017 17:54 |  
            0 0

            Jordansko je bajecna zeme. Akorat ty hranice po zemi mezi nim a Izraelem jsou uplny haluz.

            • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

              sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 20:21 |  
              0 0

              Za 10 minut jsem byl pesky z Izraele v Jordansku,nic hrozneho:)

              • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

                pevek     před 7 lety 26.08.2017 16:08 |  
                0 0

                Kdy to bylo? Ja tam byl loni a prechazel jsem pres King Hussein/Allenby Bridge. Uz na zacatku me stavel palestinsky taxikar, ze me za 80 sekelu (!) preveze pres hranice. Pochopitelne jsem ho poslal nekam a dosel k prvnimu kulometnemu hnizdu. Tam mi izraelska armada rekla, ze me tam pesky nepusti a ze ten kilometr musim jet taxikem. Posledni se samozrejme smal ten taxikar. Km za skoro 500 Kc byl asi nejdrazsi taxik, co jsem s nim jel. Dojel jsem na hranice, kde jsem hodinu cekal ve fronte. Je tam fronta pro Palestince a fronta pro zbytek sveta. Palestinci si mysli, ze jsou odbojari, tak stoji v te druhe a pak se hadaji. Dostal jsem se k okynku, kde me izraelsky urednik poucil o tom, ze jsem pitomy, kdyz opoustim nejlepsi zemi na svete a jedu do toho svrabu a s pohledem na me vizum mi rekl, ze se vsazi, ze budu do dvou dnu zpatky a ani tech 14 dni nevyuziju. Nasledne me Izraelska urednice zkasla o 1500 Kc za odjezdovou dan a mohl jsem jit ven. Tam jsem cekal asi hodinu a pul na jordansky autobus. Ten stal asi 300 kc a vezl nas dalsi kilometr do Jordanska. V puli cesty autobus zastavil a prisel celnik, co vypadal jako Saddam s hrudi plnou metalu a vybral pasy. Ty nam vratil az na celnici. Tam byla procedura za 15 minut hotova. Na ceste zpatky jsem prosel na izraelske strane asi hodinovym pohovorem, prohlidkou zavazadel a za dve hodiny jsem sedel v dodavce do Jeruzalema. Ale byl tam belgicky par, ktery tam nechali v tom vedru cekat pul dne, prestoze ta zena byla tehotna.

  16. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Kuliss9     před 7 lety 25.08.2017 13:40 |  
    5 0

    Tak si to shrňme, celkem nezajímavé týmy, ale zase by se klub neměl za nic schovávat a mělo by být cílem postoupit, zajímavý jméno přijede na jaře.
    Teda ale hrát evropskou ligu a mít 2 týmy ze 4 mimo evropu to je peklo.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      smely (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:44 |  
      6 0

      aspon provetrame ten novej aeroplan, co JT slibil :-)

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Kuliss9     před 7 lety 25.08.2017 13:48 |  
        2 0

        Na druhou stranu ač je to dost daleko tak do Španělska a Izraele se bezproblému dá dostat z ČR s nízkonákladovkou a do Astany létá WizzAir z Budapešti za pár kaček. Takže i když daleké destinace, tak cestování vyjde mnohem levněji než na předkola LM.

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          sasky     před 7 lety 25.08.2017 14:06 |  
          0 0

          Tak já tak nějak doufám v organizovaný výlet klubovým letadlem :)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      donford     před 7 lety 25.08.2017 14:18 |  
      0 3

      Jo, ta Evropa se nějak podezřele roztahuje. :-) Přímo bobtná. Další kolonie EU - Kazachstán. :-)

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        pevek     před 7 lety 25.08.2017 18:01 |  
        1 0

        Kolonie EU? To je trochu nesmysl. UEFA neni totez co EU - namatkou UEFA zdruzuje takove zeme jako Rusko, Turecko, Belorusko, Svycarsko, Moldavie, Albanie nebo treba Izrael a Gruzie, ktere nejsou cleny EU a vice ci mene k tomu nemaji ani blizko ani o to nemaji zajem. Ja to vzdycky doma vysvetluju zene, jak to, ze Kazachstan je porad jeste Evropa a ne Asie. Logicky mi vychazi, ze je to nastupnicky stat SSSR, ktere bylo taktez clenem UEFA. Otazka jenom je, proc v UEFe neni treba takovy Turkmenistan nebo Uzbekistan, pro ktere by mohlo platit totez. Izrael je slozitejsi zalezitost. Jeste v roce 1968 bral bronzove medaile z Asijskeho sampionatu poradaneho v Iranu (!), v roce 1974 ale byl hlasovanim arabskych statu vyloucen z AFC a ujala se ho, celkem asi spravne UEFA.

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          JS (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 21:35 |  
          0 1

          Kazaši víc platí... :)) To s Izraelem jsem ovšem netušil, to je zajímavé! :o

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          padre     před 7 lety 25.08.2017 22:22 |  
          1 0

          Východní geografická hranice Evropy je fyzicky nejasná a teoreticky sporná (více konkurujících teorií). Kazaši mají, podle většiny z nich, malou část území v Evropě, stejně jako Turecko nebo Island (protíná jej hranice dvou zemských desek). Turkmeni, Uzbeci nebo třeba Tádžici ne. Ohledně území Arménů, Azerů a Gruzínů se geografové také přou, převažující teorie je řadí do Evropy, byť na jižních hranicích se jim rozpíná nezpochybnitelná Asie. Izrael je čirá politika.

            • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

              honzah (přítel SN)     před 7 lety 26.08.2017 12:56 |  
              0 0

              Ještě je zajímavé, že Kazachstán je nejrozlehlejší suchozemský stát na světě. (Ale nejlidnatějším suchozemským státem je Etiopie.)

            • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

              padre     před 7 lety 26.08.2017 13:44 |  
              0 0

              Malá část území - myšleno v poměru k celkové rozloze státu. V tom oproti Turecku řádový rozdíl nebude (tipuju). Hranice evropské části Turecka je jasná, suchozemská východní hranice Evropy už méně - jak na Kavkaze, tak na Uralu.

  17. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    WestBoySKS     před 7 lety 25.08.2017 13:41 |  
    4 0

    Dál už to snad nešlo.

  18. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    sicilianbrno     před 7 lety 25.08.2017 13:41 |  
    4 0

    Los zklamání, krom skupina D,H,I vypadal mnohe atraktivněji. Jediné pozitivum to má, pokud se sehrajeme a bude nám to klapat, tak je to reálná a otevřená šance zabojovat o postup....

  19. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Kzlo     před 7 lety 25.08.2017 13:41 |  
    8 1

    Bylo by hezké pri prvnim návratu do skupinove faze hned postoupit. A skupina na to je. Az na Astanu jsem spokojen

  20. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Sracken     před 7 lety 25.08.2017 13:41 |  
    5 16

    Těžcí soupeři, které jsme si nepřáli, mají obrovské pohárové zkušenosti, bude tam i ve 21:05 svítit zprudka slunce, bude obrovské vedro a budou mít v týmu Portugalce, Španěly a Brazilce a nebude možné proti nim udržet v úvodu koncentraci. Pak budou zdržovat a rozhodčí si to bude chtít pískat sám. To je pro nás skoro no-go.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      sicilianbrno     před 7 lety 25.08.2017 13:45 |  
      1 0

      v 21h svitit zprudka slunce? Tam není 6 hodinovej časovej posun aby tam bylo jak v poledne :-)

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Sracken     před 7 lety 25.08.2017 13:47 |  
        2 4

        Taky mne to překvapilo, ríkal to někdo jiný než já.

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          warhammer (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:56 |  
          4 0

          Múžeš alespoň polovinu těch rádoby vtipných "citací" zdokumentovat?

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      JS (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:45 |  
      1 8

      :D

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      donford     před 7 lety 25.08.2017 13:49 |  
      6 2

      Vidím v tom šanci. Jako jsem jí neviděl proti Realu, Tottenhamu a Dortmundu. Tam by to byl 6x výprask. Pokud bych venku favorizoval Villareal, tak můžeme odehrát dalších 5, třeba i vítězných utkání. Pokud bouchneme i v EL, pak v LM vůbec nemáme co dělat.

  21. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    houston (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:41 |  
    11 1

    Bez gólů je každý soupeř těžký...

  22. Vyjezdy

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:42 |  
    2 0

    Letenka do Spanelska za babku,do Izraele se tez z Phy leta za 3 zpatecni. Nebo z Blavy.

  23. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Obr     před 7 lety 25.08.2017 13:43 |  
    2 8

    Tezky a hrozne natraktivni mancafty krom Villarealu. Zklamani z losu

  24. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Heretic (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:43 |  
    3 0

    Proč nemůžeme být ve skupině D, klidně jako 5. tým. Moje úplně nejvíc vysněná skupina. Takhle máme těžší skupinu a né úplně zajímavé soupeře.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      pilatj     před 7 lety 25.08.2017 13:47 |  
      0 0

      Pravda pravdoucí, "D" by bylo super...

  25. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Pava1     před 7 lety 25.08.2017 13:44 |  
    3 0

    Chlapci dal by se nasbírat koeficient,pro příští sezóny,mezi námi v LM by jsme toho asi moc nenahnali.

  26. Velké zklamání

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:44 |  
    7 7

    Za mě velké zklámání. Hned jak jsem viděl tuhle skupinu se rýsovat, tak jsem si ji nepřál. Villareal není tak atraktivní přitom mimořádně silný sopueř. Maccabi a Astana dlouhé a nepříjemné cestování (velká nepříjmenost kvůli domácí lize) a přitom žádní nazdárci. Za mě hodně špatné.

    • Re: Velké zklamání

      Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 13:49 |  
      8 0

      Je to soupeř ze 2. a 3. koše. Asi jasný, že to úplně slabý týmy nebudou.

      • Re: Velké zklamání

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 13:55 |  
        2 6

        Jasně, ale byli tam i slabší a nebo atraktivnější. V každém případě tam byli týmy, u kterých nebylo tak dlouhé cestování. Chtěl jsem týmy, u kterých nebude dlouhé cestování, které bude může mít negativní vliv na tu důležitější soutež (HET ligu) a to se tedy absolutně nepodařilo...

    • Re: Velké zklamání

      warhammer (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 14:04 |  
      5 0

      Zase tak dlouhé cestování to není. Pokud poletí speciálem, tak Tel Aviv tak 3,5h a Astana maximálně 5.

  27. Astana

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 13:48 |  
    1 0

    Krásných 3 950 km....

    • Re: Astana

      donford     před 7 lety 25.08.2017 14:01 |  
      13 0

      Tak Šimáně jim přistaví letadlo z Travelu, kde si budou moct všichni schrupnout. A nožky protáhnout. A jistě dle libosti napapat. Kolumbus to měl do Ameriky dál a i dýl. :-) A jak je dodnes slavný. :-) Jen nad kluky příliš soucitně nemňoukat.

  28. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    zeleznik2     před 7 lety 25.08.2017 13:48 |  
    1 3

    Hm hned bych měnil se Zlínem i s Plzní...Do Španělska ok, ale letět do Izraele a do Kazachstánu?no doma bychom oba, měli, porazit..

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      lassiter     před 7 lety 25.08.2017 14:56 |  
      5 0

      než letět do Izraele, taky bych radši letěl do Izraele

  29. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Travinho     před 7 lety 25.08.2017 13:50 |  
    10 0

    + relativně hratelné, ale byly tam i lehčí skupiny
    + žádný český tým nemá úplný hardcore los, což je dobře pro koeficient
    - absolutně neatraktivní
    - daleké cestování, což může hráčům ubrat na silách
    - na výjezdy to bohužel nevidím

  30. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Hajsi     před 7 lety 25.08.2017 13:51 |  
    2 13

    Minulý rok v národním poháru velké štěstí na los. To samé letos v Lize mistrů. Dnes se nám to vrátilo i s úroky.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 14:05 |  
      3 1

      Kdyby se nám vrátilo s úroky, tak máme Lyon, Everton a Atlantu.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        vojta     před 7 lety 25.08.2017 14:09 |  
        3 5

        to bych za tuhle skupinu vymenil hned...

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 14:18 |  
          1 1

          Dyť bychom měli tak 4-5 bodů... pokud bychom doma porazili Bergamo..

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Alcapone     před 7 lety 25.08.2017 15:27 |  
        1 1

        Atlantu? V EL hrajou i tymy z USA?

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 19:24 |  
          0 0

          Nejsou, ale když člověk vidí ty vzdálenosti do Kazachstánu, tak možná by ty týmy z MLS přibrat šly :-D

          Hm, to jsem ani nevěděl, že fakt tu MLS hrajou http://www.vysledky.cz/tym/atlanta-united/EPngUvhk/

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Hajsi     před 7 lety 25.08.2017 17:25 |  
        0 1

        Takovou skupninu bych bral hned. Já si zkrátka chtěl udělat pěkný výlet po Evropě, ideálně Německo, Rakousko, Francie, Anglie, Švýcarsko, popřípadě Skamdinávie. Nechápu tady ty argumenty, že je to hratelné, to by pro nas měla být každá skupina v EL. Sparta vloni postoupila přes Inter i Southampton. Velké zklamání z losu.Abych jel do Španělska, musel by to být lepší soupeř než Villareal. Bohužel.

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 19:22 |  
          1 0

          Tak Barca s Realem v La Lize asi mimo TOP 4 hned tak nebudou....

          Jo, kde jsou ty časy https://www.youtube.com/watch?v=a3VB_foAaYc

          ------------------------------------

          Ono je otázka, zda se fanoušek chystá na výjezdy. Kdo o výjezdech po Evropě neuvažuje, tomu je víceméně jedno, že budem mít Izrael místo třeba Švýcar....

  31. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Mike     před 7 lety 25.08.2017 13:52 |  
    10 0

    Budme pozitivni. V teto skupine muzeme uhrat body do koeficientu, ktery musime zvysovat, abychom casem mohli byt nasazeni v predkolech. V jinych skupinach by to bylo horsi. A daleke cestovani ? Do Portugalska je to take daleko. Takze zadny pesimismus, trenovany fotbalista musi zvladnout 2 zapasy tydne, kadr se jeste muze rozsirit. Ja bych se toho nebal.

  32. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    jkbrzck     před 7 lety 25.08.2017 13:52 |  
    22 0

    Berme to pozitivně. Jsou to pořád lepší týmy než možní soupeři Sparty v pohárech jako je Benešov, Votice nebo Zápy :-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      bongor     před 7 lety 25.08.2017 14:03 |  
      4 0

      Každý dostane co si zaslouží..........

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Travinho     před 7 lety 25.08.2017 14:05 |  
      10 0

      Není s nima Sparta ve stejném koši?

  33. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Novi.sks     před 7 lety 25.08.2017 13:55 |  
    9 0

    Radši bych tu Zlínskou skupinu, ale co už... Na soupeře nehleďme, hlavní je, že vůbec v nějaké skupině jsme. Už ze mě pomalu vyprchává zklamání z nepostupu do LM a začínám být nadšený z toho, že jsme po letech v Evropě... :)

    No a taky mám radost z FCSB pro prádelníky :D

  34. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Alky (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 14:01 |  
    3 2

    Villareal jsem si vyloženě přál. Ty ostatní vůbec. Takže spokojenost tak napůl. Cílem by měl být postup ze skupiny, protože jestli nejsme lepší než Izraelci a Kazaši, tak v LM nemáme proti komu hrát. Za tu ostudu snad ani ty peníze nestojí.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      donford     před 7 lety 25.08.2017 14:09 |  
      3 0

      Tak Celtic doma Astanu smetl 5:0. Pak pod vlivem tohoto vítězství, tedy asi s jistým podceněním a s jistým postupem, nevím, možná i s náhradníky, prohrál v Astaně 4:3. Tak hrát se s nimi jistě dá. Pokud ne, nebylo by to hodno Slavie Praha. Kazachstán jistě nepodcenit, jako dnes skoro nikoho, ale ani nepřecenit.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Sracken     před 7 lety 25.08.2017 14:34 |  
      1 2

      Připomenu ti, že ty týmy mají obrovské pohárové zkušenosti a nebude to nic lehkého.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Alky (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 14:42 |  
        6 0

        To já nijak nerozporuju. Ale pokud se nemůžeme měřit se špičkou východu, tak asi nebudeme nadprůměr střední Evropy ani průměr té západní. Ale pokud se podíváme na výsledky předkol, uvidíme, kolik papírově lepších i západních klubů už skončilo. Takže pokud odsuneme EL na druhou kolej, pravděpodobně skončíme ve skupině poslední. Protože na půl plynu nás v této fázi soutěže porazí už každý. Soupisky a jména na papíře zas tolik neznamenají, viz naše letní posily. Podle jmen už jsme v té LM měli dávno být.

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Robinator     před 7 lety 25.08.2017 14:47 |  
          0 0

          měli bychom tam hrát opravdu ofenzivní fotbal, super příležitost k tomu nejen nabrat zkusenosti, ale také se zlepšit v té ofenzivní části..k tomu bychom to měli využít a v příštím roce vstoupit do pohárů jako sehraný, více otrkaný klub

  35. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Michal86     před 7 lety 25.08.2017 14:06 |  
    7 0

    Z toho cestování bych takovou vědu nedělal. Jasně je to nepříjemné, ale konec konců všechny týmy musí absolvovat mezi sebou stejné vzdálenosti.

    pro zajímavost: Praha-TelAviv: 3,45 h. Praha-Astana: 7 h. Praha-Villareal(Valencia): 2,40 h.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Jožin     před 7 lety 25.08.2017 14:18 |  
      11 0

      španělsko a Izrael je jako když jedeš do Ostravy,možná časově kratší tak zas bych to nehrotil

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Michal86     před 7 lety 25.08.2017 14:45 |  
        1 2

        Čistě ze zvědavosti by mě zajímalo, proč má tvoje reakce na můj koment víc palců, když oba píšeme to samé :)))

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          donford     před 7 lety 25.08.2017 14:58 |  
          2 0

          Tak snad jedině z jisté vtipnosti. Protože je vidět, že Ostrava a Španělsko s Izraelem jsou vlastně za rohem. Než si člověk přečte noviny je tam i tam. :-)

          • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

            Michal86     před 7 lety 25.08.2017 15:05 |  
            2 0

            Myslel jsem si to, ale radši jsem se zeptal jestli jsem nebyl špatně pochopen .)

            • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

              Jožin     před 7 lety 25.08.2017 19:00 |  
              1 0

              Dal jsem ti palce ke každému komentáři,jinak jsem jen rád že jsi časy uvedl já je neznám tak jsem to jen okomentoval proto ,že už jsou zase nářky jak musíme cestovat atd. tak je fajn že to proběhlo jaký čas opravdu stráví na cestě a to je tvoje zásluha čau

  36. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Travinho     před 7 lety 25.08.2017 14:06 |  
    2 1

    Nejhorší jsou asi Izraelci. Kvalitní tým, navíc do toho půjdou naplno. Chtělo to raději někoho ze západu, kdo bude brát EL až na 2. koleji.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      milos2     před 7 lety 25.08.2017 14:37 |  
      1 0

      Otázka je, v jaký jsou formě. Poslední zápas prohráli doma s Jeruzalémem 0:3

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Travinho     před 7 lety 25.08.2017 14:54 |  
        0 0

        Nešetřili se na předkolo? Já bych skoro vsadil, že jo. Ale i s tím Altachem se dost protrápili. Myslím si, že na to abychom je porazili určitě máme, ale nepodceňoval bych je.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 15:03 |  
      2 0

      Podle mě teda Hapoel Beer-Sheva, který ma ve skupině Plzeň, je podstatně lepší.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      bongor     před 7 lety 25.08.2017 16:12 |  
      1 0

      To máš pravdu,zápaďáci na EL celkem dlabou,berou to jako zábavu a taky se bavěj,příklad InterMilán v Praze.Trénovali v noci ve Smečkách.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      bongor     před 7 lety 26.08.2017 14:21 |  
      0 0

      Tone,nejhorší jsou ti trpaslíci.

  37. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Robinator     před 7 lety 25.08.2017 14:10 |  
    6 2

    Pokud uděláme jednoho útočníka..a zapracujeme na rychlosti..(jeslti bude hrát Sobol i Stoch + bych ještě chtěl nějakého rychlyka do zálohy) můžeme doma potrapit i ten Villarreal..v EL nemůžeme nic ztratit..hrál bych tam sebevědomě a odvážně do předu..

  38. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Maty22     před 7 lety 25.08.2017 14:16 |  
    0 7

    Bakambu a Bacca nás porazej sami.
    Jinak sme jedinej českej mančaft, co má alspoň jedno atraktivního soupeře, jinak pleps.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Jachym     před 7 lety 25.08.2017 14:52 |  
      3 0

      Proč do toho pleteš bývalého plaveckého šampióna Phelpse?:-)

  39. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Gdeil     před 7 lety 25.08.2017 14:16 |  
    0 0

    Příští 3 týdny hodně napoví - 27.8. s Boleslaví, 9.9. s Olomoucí, 14.9. první zápas v Evropě, 16.9. Sparta - jsou to 4 zápasy a kolik z nich vytěžíme bodů

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      mpik     před 7 lety 25.08.2017 14:22 |  
      11 6

      To vám můžu napsat už nyní. Budou to 4 body. 0:0, 0:0, 0:0, 0:0.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 15:08 |  
        1 1

        :-)))

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      donford     před 7 lety 25.08.2017 14:22 |  
      0 0

      Tak mezi Evropou a Spartou asi nebudou jen 2 dny. To by v případě Astany šli kluci na zápas rovnou z letadla.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Gdeil     před 7 lety 25.08.2017 14:26 |  
        0 0

        jasně že se s termínem bude hýbat, myslel jsem to jako posloupnost pro nás těžkých zápasů

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Sešívaný     před 7 lety 25.08.2017 14:50 |  
          0 0

          Já doufám, že derby posunou na neděli. Kámoš má v sobotu svatbu a docela by mě naštvalo, kdybych kvůli tomu přišel o derby :)

  40. Pro zajímavost

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 14:17 |  
    1 3

    Do Astany je to ze Šanghaje (sídlo CEFC) jen asi o 750 km dáme než z Prahy.

    K samotným hranicím ČLR pak necelá tisícovka. :o)

    • Re: Pro zajímavost

      Jachym     před 7 lety 25.08.2017 14:59 |  
      3 0

      Super, doufám že nás přijede povzbudit široká slávistická komunita v Číně...:-))

      • Re: Pro zajímavost

        Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:18 |  
        0 0

        Spíš pro ilustraci, jak je ta Astana v dálavě. Na půl cesty mezi Edenem a sídlem našeho majitele z "daleké a exotické země na druhém konci světa"

  41. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    kolik     před 7 lety 25.08.2017 14:26 |  
    2 14

    Nechci privolavat smulu, ale musim rict ze jsem zklamany. Tolik let se tesime a pak dostaneme tri naprosto neatraktivni tymy. Vlastne ani rucne by neslo vybrat horsi skupinu. Navic jsou to tymy silne. Kdyz pak vidim co ma za skupinu APOEL tak je mi z toho smutno.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 14:28 |  
      12 0

      Bud soudny,z nas asi taky neni nikdo odvarenej :)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      VanDel     před 7 lety 25.08.2017 15:01 |  
      8 4

      Villareal je neatraktivní ? To si děláš řiť, ne ?

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 15:07 |  
        2 10

        Hele buď soudný. Villareal prostě žádný atraktivní tým není. Kolik znáš třeba jejich hráčů?

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Michal86     před 7 lety 25.08.2017 15:17 |  
          2 0

          Soriano, Bakambu, Soldado,... To není atraktivita?

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        kolik     před 7 lety 25.08.2017 16:51 |  
        0 0

        Villareal je sice fotbalove velmi kvalitni tym ale ve srovnani s temi ostatnimi co byli v 1. kosi byl pro me (krome bragy) nejmene atraktivni. Neni to jenom o jejich fotbalu nebo hvezdach ale i treba o jejich meste, fanouscich, slavou v porovnani jejich zeme a hlavne je to strasne daleko. Samozrejme to pisu jako fanousek co chce i na zapasy venku. Na domaci me atraktivita zas tak moc nezajima, musi byt vyprodano s kymkoliv.

  42. Re: Los EL: Slavia proti Villarealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Fulham     před 7 lety 25.08.2017 14:30 |  
    4 0

    Tak jsem se uklidnil, vsadil sportku - nakonec Astana a Villareal jsou krásný destinace...:-))) bude to dobrý a už se těším!

  43. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Koky (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 15:11 |  
    11 0

    14.9. 19:00 SKS - Maccabi
    28.9. 17:00 Astana - SKS
    19.10 21:05 Villareal - SKS
    2.11. 19:00 SKS - Villareal
    23.11. 21:05 Maccabi - SKS
    7.12. 19:00 SKS - Astana

    Domácí zápasy všechny od 19:00, to byl sen. Dostupné i pro mimopražské, těch 21.05 je pak peklo jet domů. Jinak i samotné rozlosování je super. Pokud něco nahrajeme proti Villarealu, tak budeme pak mít výhodu na závěrečné zápasy.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 15:26 |  
      1 0

      idealni,v rijnu budou levnejsi letenky do Sp. a Iz.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      donford     před 7 lety 25.08.2017 15:28 |  
      1 0

      Tak dobrý je, že před derby bychom zůstali v Praze.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Koky (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 15:31 |  
        1 0

        Před Plzní taky.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:33 |  
      2 0

      Takže začíná to i končí zápasy, kde budou třeba tři body. Pro konec je to dobré, pro začátek už je to horší - pokud ty Izraelce nedáme, tak prostě budem ztrácet.

      Jinak v Astaně je kontinentální podnebí, takže rozhodně si nemalovat, že hráči Astany by nebyli zvyklí na hraní v zimě.

      Jeden z nejdůležitějších zápasu podzimu nás tedy bude (možná) čekat po konci podzimní části ligy. Poněkud nezvyk.

  44. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 15:14 |  
    7 1

    Z týhle skupiny bychom měli postoupit! Jako jestli už máme vítr i z Kazachů a Izraelců, tak pak nechápu naši snahu se dostat do LM. Od Villarrealu dostaneme teda strašnej nářez, na to se pravda moc netěším, ale ostatní jsou určitě hratelní..nepostup by byl zklamáním.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      donford     před 7 lety 25.08.2017 15:26 |  
      5 1

      Hele, jestli se kluci jen trochu zmátořej, sehraje se obrana Bořil, MNN, Deli, Sobol/Švento, bude zdravej Stoch, Danny, Škoda, případně jeden gólovej útočník navíc, nemusí to být zase tak strašný. Pořád si myslím, že by mohla být naše obrana suprová. Já vím, je tam moc podmínek a proměnných, ale strašnej nářez od Španělů by to být nemusel.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 15:36 |  
        1 4

        Villarreal bude hroznej, to mi věř:) Já bych se z hlediska výsledku nebál tolik ani AC Milán apod. Ale zrovna tihle Španělé jsou fakt šílení..míč uvidíme jen z dálky a nebo když ho budeme lovit z brány. Z prvního koše jsem je chtěl asi nejmíň..ale prostě ty další 2 týmy, to musíme dát!

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          mpik     před 7 lety 25.08.2017 15:42 |  
          1 0

          Určitě nebudou betonovat a polehávat, což je pro nás problém. Takže vidím víc šancí, než proti Prešovu.

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Victory     před 7 lety 25.08.2017 16:24 |  
          3 0

          Ondrášu to chci vážně vidět jak ten balón uvidíme jen z dálky. Sakra na to se fakt těším. A při účasti Realu a dalších bychom ho neviděli vůbec... Chudáci naši kluci zlatí :-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Jachym     před 7 lety 25.08.2017 15:27 |  
      1 0

      Pokud bychom nastoupili ve Španělsku posraní jako na Kypru, tak bychom u nich dostali zcela jistě bůra. Fotbalově jsou totiž ještě mnohem dál než Apoel. Já doufám, že už konečně přestane drhnout ofenziva a zlepšíme prachmizernou produktivitu. Už je také na čase, abychom utnuli tu hrůzostrašnou sérii venkovních pohárových zápasů bez výhry...

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        donford     před 7 lety 25.08.2017 15:32 |  
        1 0

        Ten Kypr, respektive ta první desetiminutovka byl průser. I tam jsem myslel, po prvních 10 min., že to bude bůr. Věřím, že i tím se kluci poučili. Ano, vše je odvislé od naší produktivity. Vzadu by to snad šlo. Hlavně, aby opory byly zdravé.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Sracken     před 7 lety 25.08.2017 15:32 |  
      1 4

      Je třeba být pozitivní, ale všechny týmy mají extrémní pohárové zkušenosti. Musíme být pokorní a do pohárů vstupovat opatrně.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 15:33 |  
        1 2

        Jenom ne pokorně:D Toho už bylo dost!

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Jachym     před 7 lety 25.08.2017 15:36 |  
          2 0

          Myslím, že Sracken používá v těchto příspěvcích výhradně ironii a sarkasmus v reakci na (z jeho pohledu) málo burcující a úderné výroky trenéra a hráčů před pohárovými zápasy:-))

          • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

            Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 15:41 |  
            0 0

            Však já vím:)

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        lassiter     před 7 lety 25.08.2017 15:41 |  
        3 0

        Já myslím, že už to všichni pochopili. Ale samozřejmě v tom pokračuj, je to neobyčejně vtipné.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        donford     před 7 lety 25.08.2017 17:26 |  
        0 0

        Po špičkách, abychom soupeře neprobudili a nebo jako do studený vody? :-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:36 |  
      3 0

      Tak jako pomalu. Podzim 2009 už začínala naše mizérie a i tak to stačilo na dvě remízy s Valencií. Takže kecy o strašnejch nářezech bych si nechal. Nicméně samozřejmě nejdůležitější bude porazit doma Astabu a MTA a venku s nimi plichtit.

  45. Ještě k posilám

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:40 |  
    2 1

    Neni Kozák volnej?

    • Re: Ještě k posilám

      Jachym     před 7 lety 25.08.2017 15:43 |  
      2 3

      Kozák? Vždyť ten se poměrně nedávno ukrutně nepohodl se Stochem... Tento mikrosvět by nefungoval.

      • Re: Ještě k posilám

        Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:45 |  
        3 1

        myslim Libora, bože!

        • Re: Ještě k posilám

          Jachym     před 7 lety 25.08.2017 16:14 |  
          1 0

          Nepovídej...:-) A kterého? Já znám Liborů několik. Ten poslední tu s Tiraspolem velkou díru do světa neudělal. A vůbec, neber jméno boží nadarmo. Na to já jsem háklivej :-D

          • Re: Ještě k posilám

            Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 16:35 |  
            0 0

            Náhodu - hraje ve Švajcu. Jako třeba Sucháč!

          • Re: Ještě k posilám

            mats     před 7 lety 25.08.2017 16:59 |  
            1 0

            Pak ještě toho Libora, co mu vždycky volá ze záchodu Tonda Blaník... Ten že by nám to uhrál? :-)

  46. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    mpik     před 7 lety 25.08.2017 15:40 |  
    0 1

    To je los na .... Hned první zápas v EL s Maccabi mám v tento čas vlastní benefiční turnaj na Spartě (Strahov) a na stejném místě jen o kousek vedle bude hrát mistrák syn za SKS proti domácí Spartě. Takže tím je vymalováno :-(

  47. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    hajnej     před 7 lety 25.08.2017 15:42 |  
    8 1

    2.listopadu má Slavia narozeniny!!! Villareal je důstojný partner na oslavu :-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:46 |  
      3 0

      Osminomilénium!

  48. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    dauby     před 7 lety 25.08.2017 15:45 |  
    4 5

    Bral bych radeji silne a atraktivni soupere, radeji bych sel na Arsenal nez na Astanu. Proc se to vlastne jmenuje Evropska liga, kdyz pojedeme dvakrat do Asie? :-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 15:55 |  
      8 0

      Na Arsenalu se strašně blbě honí koeficient:)

  49. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 15:47 |  
    4 0

    Vidím jako pozitivní to,ze nebude,žádný srumec o lístky, protože se fanoušci úspěchu nedostaví,neb soupeři nejsou atraktivní. Jako negativum vidím všeobecný názor, že je to hratelné,při tomto slově na mě jde mdlo,Kyperský tým byl taky hratelný.Tak že ten los je prostě průměrný.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:54 |  
      1 1

      Tak by nemuselo bejt draho. Vyjma Villarealu.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:55 |  
        1 1

        MTA a Astanu by asi nebylo rozumný dávat dráže než APOEL

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 15:57 |  
      2 0

      Tak vyloženě lehký los v EL asi čekat nešlo, takže průměrný je ok..a teda já chci věřit, že bude vyprodáno na všechny 3 zápasy..kór jestli ještě o něco půjde i proti Astaně..

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 16:25 |  
        1 2

        Pochybuju. Kor v prosinci. I když o něco půjde, tak 14-15 tis., když bude postup jistý 11-12 tis., když budem vyřazení, tak 8-9 tis.

  50. TV

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 15:50 |  
    3 3

    Jako loni ČT a NovaSport?

    By šlo. Hlavně ne, že ti šmejdi z O2TV.

    • Re: TV

      Victory     před 7 lety 25.08.2017 16:11 |  
      0 3

      Jednoznačný souhlas ! Zrušit outútývý a hlavně zakázat komentovat těm diletantům.... To není normální !

  51. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Hanzwalter     před 7 lety 25.08.2017 15:52 |  
    2 5

    Tak myslim si, ze skupina je to hratelna a sance na postup ze skupiny je vysoka.... Kazdopadne mame na to na plno bodovat doma a z venku 2-3 body taky dovezt.....za me spokojenost...ale jen bych soupere nepodcenoval.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 15:58 |  
      2 5

      Proti Villarrealu si neprdneme ani za bod, ale jinak souhlas..postup je v našich silách.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Hanzwalter     před 7 lety 25.08.2017 16:04 |  
        1 0

        u tech Spanelu bude zalezet, kdy je dostaneme doma... kdyz to bude 3 a posledni match a budou mit jisty postup tak to vypusteji... kdyz to bude prvni match a venku tak dostaneme asi hrozne no:-)

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 16:18 |  
          0 0

          Je to 3 zápas

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        sadlos (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 16:06 |  
        2 0

        Já bych to tak černě neviděl. Přístup týmů ze těchto zemí k EL není takový, aby nemohli o pár bodů přijít. Vždyť ani loni skupinu nevyhráli... A takový Inter se Southampnem (snad jsem to napsal správně) jsou toho loni důkazem...

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Hanzwalter     před 7 lety 25.08.2017 16:07 |  
          0 0

          inter byl hodne tragickej jak hral proti Sralte... se mne ani nechtelo verit, ze to byl Inter:-))

          • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

            bongor     před 7 lety 25.08.2017 16:22 |  
            2 1

            Když budeš do 2 někda chlastat ,tak taky nebudeš hrát jako Ronaldo.

          • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

            Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 16:23 |  
            0 2

            Kdyby ses podíval na ceny vstupnek, tak bys věřil :-D

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 16:59 |  
          1 2

          Zrovna Villarreal chce EL vyhrát, to je takovej jejich sen..o nějakém podcenění EL nemůže být řeč. To bych spíš čekal u AC Milan nebo Arsenalu, ale u nich bohužel ne. Budou nás těžce vodit, s body fakt nepočítejte..kromě toho jak motali Spartu (6 branek za 2 zápasy bylo ještě hodně milosrdný) jsem je měl možnost vidět ve španělské lize - jinej fotbalovej svět, krása! Ne nadarmo se říká, že je to nejsilnější evropský tým, který nemá slavné jméno

  52. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Pepibican     před 7 lety 25.08.2017 16:14 |  
    7 12

    Absolutně neatraktivní skupina, ve které však nemusíme uhrát ani jednu výhru vzhledem k prozatímnímu průběhu sezóny, na Villarreal nemáme a v Izraeli a Kazachstánu to na výhru taky moc nebude viz výkony v Borisove a Nikosii. Máme 15 záložníků a nemáme útočníky, kteří by znamenali aspoň minimální nebezpečí pro soupeře.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Victory     před 7 lety 25.08.2017 16:18 |  
      3 1

      Jééééééé naše ikona Pepi obživla ! Pepi no tááák s tou negativitou. Minimální nebezpečí určitě naši forvardi mají a řeknu ti, že lepší tahle skupina a postup než, jak říkáš ty atraktivní a konec. SKS forever !

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      malan (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 16:19 |  
      8 6

      tak ses vyzvracel a teď běž zase do kosočtverce...

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        marp (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 16:43 |  
        0 8

        Alanore a další admini, vážně se teď tady bude ,,diskutovat" takhle?

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          malan (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 16:48 |  
          3 3

          Co je v nepořádku?

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Ondráš     před 7 lety 25.08.2017 17:01 |  
          3 2

          O co jde? Mě pobavil:) Snad tu nejsme z cukru ne?

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 17:15 |  
          5 1

          Pokud te to tak moc stve,tak by jsi se v prvni rade mel vyjadrit k diskuterovi a ne tu "bonzovat" redakci..
          A tim nerikam,ze to schvaluji,kazdej si tu svuj "profil" tvori sam..

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Jachym     před 7 lety 25.08.2017 16:26 |  
      4 0

      Pepi, je na čase, abys to opět vzal na sebe:-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      malan (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 16:33 |  
      11 0

      A změn si nick, protože pán jehož jméno užíváš rozhodně nebyl posera jako ty!

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 21:21 |  
        0 0

        Už se perou??? :D

  53. Tak MTA z 1. pk až do skupiny

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 16:16 |  
    0 0

    To je masjtrštyk, celkem. Byť od doby, kdy do 1. pk musí i kluby z celkem vyspělých zemí ne nemožné.

    Ale musí to mít něco do sebe, takové VELKÉ LETNÍ DOBRODRUŽSTVÍ. Od konce června do konce srpna osm zápasů. Výjezdy do Albánie, na Island, do Řecka a do Rakouska. Celkem 7,5 bodů do (nar.) koeficientu, v případě Izraele tedy 1,875 po dělení čtyřmi. To je celkem dost.

  54. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 16:19 |  
    1 1

    Jinak docela vtipný, jak v Astaně ani nejde držet oficální hrací čas, protože i kdyby se začínalo v 19:00, tak tam už by měli 23:00. Takže se bude hrát od 17:00 (21:00 tam).

  55. Tipujte ceny balíčku

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 16:22 |  
    0 3

    Do kotle se slevou pro permanantkáře.

    Můj tip - 900 Kč (resp. nějaká baťárna - 890, 899...)

    Jednotlivě (také se slevou, také do kotle): Villareal 500, MTA 300, Astana 300...

  56. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 16:37 |  
    0 0

    Tak jsem si pro zajímavost zadal do navigace cestu autem do Astany. A je to pěkných 4856 km (přes Polsko, Bělorusko a Rusko). Čas cesty bez zastávek 50:29 hod. Tak ještě, že je ve čtvrtek 28.9. volno... :-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 16:40 |  
      0 0

      A pro doplnění:
      Tel Aviv: 3 615 km, 36:09 hod.
      Vilarreal: 1 994 km, 18:07 hod.

      No tahle skupina, to je výjezdářův sen. :-))

  57. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Horacio11     před 7 lety 25.08.2017 16:43 |  
    2 1

    Mě ten los nevadí. Teď už se ta sestava nebude tak točit, tak si myslím, že už to bude jen lepší a že i toho gola nějakého dáme:) Jinak si myslím, že šance na aspoň druhé místo tam je. Pokud chceme hrát v LM, tak by jsme se neměli bát Tel Avivu ani Astany. Já tipuji s Astanou 3body, Tel Aviv 4body A s Villarrealem uhrajeme doma plichtu. Takže 8 bodů dáme.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      donford     před 7 lety 25.08.2017 17:32 |  
      3 1

      jen tak od compu - s Astanou 6 bodů, s Tel Avivem 4 body a také jako překvapení doma s Villarealem doma plichtu. Pro mě 11 b. safra, přece si už ten náš mančaft musí sednout (ne lehnout) a válet. (tedy ne válet se) :-)

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Horacio11     před 7 lety 25.08.2017 17:46 |  
        0 0

        No v Astane na umělce nevim jestli nejaky bod trhneme. Zvlášt po nasich dlouhodobých výkonech na hřištích soupeřů.

        • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

          donford     před 7 lety 25.08.2017 17:56 |  
          0 0

          Na umělce občas taky hrajeme, ale v zimním období. :-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      roygrey     před 7 lety 25.08.2017 17:37 |  
      1 0

      Mám rád optimistické příspěvky.
      :o)
      Osobně z losu nadšený nejsem. Astana a Maccabi neatraktivní, ale nepříjemní soupeři. Bude to těžké. Villareal asi favorit, ale zase tak jednoznačně bych to neviděl. Dle mého se s nimi dá hrát, ale záleží na spoustě okolností. Mně by se víc líbila zlínská skupina.
      Jinak když jsem viděl los "naší" skupiny LM a ty tři soupeře co má teď APOEL, tak divácky a zážitkově by to pro nás snad lepší být nemohlo, ale ty výsledky si neumím představit.
      :o)

  58. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 17:26 |  
    1 0

    Za me OK. Zprvu zklamani ale pak jsem si uvedomil,ze je to vlastne jedno - proste hrajeme evropske pohary a pamatovani hodny vysledek stejne nelezi ve skupine. Vyborne je,ze Villareal mame az jako treti zapas (a doma dokonce az 2. listopadu),kdy nam to nastavi takove poradne evropske zrcadlo v dobe,kdyz uz by jsme se meli blizit k nejakemu vrcholu formy. Nezbyva nez doufat,ze si to vsechno sedne a nejlepe uz ted v nedeli! Nevi nekdo,jak je na tom Stoch a Deli? Predpokladam,ze oba na Boleslav jeste nebudou ready.

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      donford     před 7 lety 25.08.2017 17:34 |  
      1 0

      Taky bych je nechal ještě týden v klidu. I Dannyho. Ale co Škoda? Byla to u něj "pouhá" viroza? Nemyslím hradní, chraň bůh!

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 18:34 |  
      0 0

      Stoch - no co jsem viděl z tribuny sever, tak si ten kotník ohnul dost nepříjemně. To není na týden, ale minimálně na 3. Já se s vymknutým kotníkem jednou léčil skoro rok. Ten bude připravený nejdřív po repre pauze.

  59. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Horacio11     před 7 lety 25.08.2017 17:27 |  
    1 0

    A je fajn, že aspoň před derby neletíme do Astany

  60. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    DF007     před 7 lety 25.08.2017 17:49 |  
    1 0

    Tak optimální los jsem si představoval Lazio, Austria, Rijeka. To by byly krásné výlety. Tohle je všechno na letadlo, což nemám rád. Paradoxní je, že dvě mužstva vlastně nejsou evropská. Nic to nemění na tom, že se po těch letech na skupinovou fázi teším.

  61. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    asanin     před 7 lety 25.08.2017 18:12 |  
    4 0

    Los za mě neatraktivní, ale s velkou nadějí na postup... O Villarealu se nemusíme bavit, ale můžeme jen čekat jak k tomu přistoupí... Každopádně doma se s nimi bod udělat dá (teď třeba prohráli v Levante)... Tel Aviv je hratelný - teď sotva přelezli přes Altach... Astana je dobrá doma, ale nulová venku... Legii nasázeli tři branky, Celticu čtyři... Venku u obou ovšem prohráli... Každopádně bude hodně záležet na nás... Pokud trochu zvedneme naši formu, tak se dá postoupit... Možná nám pomůže i to, že ven budeme jezdit pro body, nikoliv jen pro nadějný výsledek do odvety, či dohrát postupový výsledek... Skupinová fáze by nám mohla tedy svědčit ve venkovních utkáních více než v předkolech a mohli bychom se rovzpomenout na výkony z venku v loňském ročníku ligy...

  62. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    asanin     před 7 lety 25.08.2017 18:24 |  
    12 1

    A ještě jedna věc... Nevím proč tu řešíte atraktivitu skupiny... Já osobně se na tu Evropskou ligu strašně těším... Dlouho jsme to nehráli a je mi úplně jedno jestli půjdu na Astanu, na AC Milán nebo na Austrii Vídeň... Navíc jak říkal Krob... My nyní potřebujeme sbírat koeficient, abychom se postupem času stali z nenasazených nasazenými a v dalších letech mohli mít tu cestu do pohárů mnohem lehčí... V této skupině se dá 7 - 10 bodů nahrát... A dálka do Astany? To se nedá nic dělat... Astana takto poletí 3x, my jen jednou...

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 18:48 |  
      1 1

      7-10 :))))))))))))))))

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 26.08.2017 11:15 |  
      3 0

      (Otázka je, zda české týmy jsou kdovíjak atraktivní pro soupeře. Asi ano, je to hratelné a pro mnoho týmů příjemně blízko. V jarní části už berou Čechy jako neatraktivní, ale nejhratelnější.)

      Z hlediska zvuku tato skupina není tahák, ačkoliv Villareal je pro mě zajímavější než ty dva baskické týmy.

      Z hlediska šancí na postup je to otevřené. Jeden favorit (zatím v menší krizi) - tím myslím Villareal :-) A tři týmy bojující o postup s ním.

      Z hlediska průpravy do dalších bojů a nabití zkušeností je tato skupina vynikající. Villareal je tým typický pro závěrečná kola EL, výjimečně nemistrovskou větev LM. Ostatní dva týmy jsou typické pro předkola LM a vyzkoušíme si na nich hru po delším přeletu.

      Samozřejmě všichni toužíme po přímém postupu do LM pro další sezónu, ale to na principu nic nemění.

  63. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 18:49 |  
    18 6

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Los je takový, jaký prostě je. Berme to jako realitu.
    Máme mužstvo, které má dostatek hráčů a ty tam trenér chtěl. Jsme mistři ligy. Tak nemutýrujme co kdo a jak hraje a jestli je atraktivní či daleko. Jsou to hráči jako Ti naši. A snad jsme kopat do té meruny přes léto nezapomněli.
    Tak teď má náš trené už jistotu. Hrajeme EL a naší ligu a náš pohár.
    Teď už bych začal opravdu dělat na tom, aby byl pevný základ osy týmu a alternativy v průběhu!!! zápasu. Ne stavět velmi odlišné sestavy hned od začátku a pak tam teprve dostávat hráče ze základu (viz Ostrava i Bohemians), to je špatně. Buď máme natrénováno, nebo je něco "shnilého"............ Halil fyzičku teprve dohání. Danny je limitován, Rotaň je defenzivní až moc a to jsou navíc rychlostně slabší. Je dobře, pokud se nám chytí Hromada. Ten by mohl s Hušbym najít společnou řeč. Rychlé kraje Stoch i Sýkora, v případě vývoje zápasu vyměnit doplnit Mingazovem, nebo Zmrhalem. Souček je mladý a přitom bojovník s neuvěřitelnou fyzičkou. A útok je potřeba probrat a získat sebedůvěru. Hráli jsme na dva útočníky a nebyli jsme tak čitelní. Milan nebo Muris sám na hrotu je krok zpět.
    Takže trenére Jaroslave, je to ve Vašich rukou. A víc, než si myslíte. Už jsem Vám to i řekl. Ano jistota vzadu, ale progres a daleko větší rychlost dopředu. A rozhodně pressing daleko výš. A to nám pomalejší hráči nezajistí. Dnes se hraje fotbal daleko rychleji a to nám zatím trochu?! chybí.
    Chtěli jsme Ligu mistrů. No, bohužel jsme si to pokakali sami.
    Dobrá máme Evropskou ligu. Tak se v ní popereme. Nekoukejme na to jestli je to Astana, nebo Maccabi. Dívejme se na naše možnosti a umění.
    Já jsem přesvědčen a věřím, že se klucí do té brány trefí. Bojovnost a víra ve své schopnosti je základem.
    Hráči se nemusí bát, když něco zkazí. Naopak, dovedeme je z hlediště povzbudit a vyhecovat. Sami to viděli, co dokázala TS a spol. To je ukázka, že s těma klukama jsme a podržíme je i při těch perných chvilkách, které potká každý mančaft. A nikdo dnes nedá kůži lacino, ani ten Kazchstán. Já věřím, že se to třeba utrhne už proti Bolce. Hlavně zase ne 7 jiných hráčů. Nevím jak je na tom Milo Stoch a Milan Škoda. Uvidíme, třeba ten nový útočník už je tu..... :-).
    Jsme mistři ligy a tak se tak ukazujme a hrajme. Tu ligu jsme nevyhráli náhodou. Tak v EL taky nechme dobrou stopu.
    Sokrates55






    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      roygrey     před 7 lety 25.08.2017 20:37 |  
      7 0

      Výborně Sokrates55.
      Moje řeč. Co na to naši škarohlídi?
      :o)

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        bongor     před 7 lety 25.08.2017 21:43 |  
        5 0

        Sokrates byl vždycky na úrovni a je i nadále.

  64. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Pava1     před 7 lety 25.08.2017 18:59 |  
    1 1

    Osobně si myslím,že postoupíme s Villarealem,dokonce si myslím,že s prvního místa.Venku zero,doma 2:1 :o)
    Proč stahovat kalhoty,když je brod daleko!! Chtělo by to střelce k Milanovi..Toť vše

  65. Lístky na EL

    tomblesk     před 7 lety 25.08.2017 19:00 |  
    0 0

    Netuší někdo, jak to bude s lupeny? Balíčky, předkupní právo, hlavně, co nejrychleji... Zájem bude, snad i naplníme dům, třeba na žluté ponorce ...

    • Re: Lístky na EL

      Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 19:29 |  
      1 0

      Tipoval bych balíčky i předkupní právo. Vyjma žluté ponorky bych se ale nebál o nějaký obr zájem o lístky.

    • Re: Lístky na EL

      DF007     před 7 lety 25.08.2017 20:29 |  
      0 0

      Na www.slavia.cz už je stručná informace

  66. Kurzy Tipsport - Vítězství/postup

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 19:30 |  
    0 1

    Slavia 6,00/2,50
    Plzeň 3,50/1,70
    Zlín 10,00/3,50

  67. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    mudrc     před 7 lety 25.08.2017 20:12 |  
    3 1

    Chystá se tu nekdo z panstva do Astany na vlastni pěst? Sám mam mám takový záměr, tak ze bychom udelali skupinku :-)

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 22:25 |  
      0 6

      Velký respekt. :-) Ale nevím, jestli dávají v Bohnicích tak dlouhé vycházky. :-))

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      SKSVenca     před 7 lety 25.08.2017 21:09 |  
      0 0

      Villareal prohrává po půli na San Sebastianu 3:0, zatím hrajou tragicky

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        bongor     před 7 lety 25.08.2017 21:45 |  
        7 0

        Oni se totiž dozvěděli,že je šmírují hoši ze Slávistických novin a pochopitelně nechtějí ukázat ,co dovedou.

  68. San Sebastian- Villareal

    Mike     před 7 lety 25.08.2017 21:29 |  
    2 0

    Sleduji San Sebastian- Villareal- poločas 3-0- a mám dojem, že sleduji jiný sport, než produkujeme my a naše liga.

    • Re: San Sebastian- Villareal

      bongor     před 7 lety 25.08.2017 21:49 |  
      5 3

      To máš pravdu,ale to já si myslím při sledování každého zápasu ze "západních lig".Našemu fotbalu ujel vlak,ale my bychom měli být výjimkou.Dokážeme to?Myslím,že letos těžko.

  69. A teď kdybyste si mohli vybrat

    Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 21:59 |  
    0 4

    Vyměnili byste tu naší EL skupinu za tu, co má APOEL v LM? Za cenu (i) šesti proher a předražených lístků?

    Já rozdodně. Osobně se velice těším na hratelné zápasy s reálnou šancí si po 10 letech zahrát poháry i na jaře - tam už by pak nějaký skutečně zajímavý soupeř být mohl (např. 3. tým ze sk. LM).

    • Re: A teď kdybyste si mohli vybrat

      Petr9608     před 7 lety 25.08.2017 22:00 |  
      2 0

      *Já rozhdoně ***NE***

    • Re: A teď kdybyste si mohli vybrat

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 25.08.2017 22:22 |  
      5 2

      Já rozhodně a bez váhání ano.
      + 300 milionů
      + vidět světové hvězdy na vlastní oči
      + navštívit jedny z nejlepších stadionů s nejlepší atmosférou na světě
      + možná udělat nějaké překvapení
      Nikde není psáno, že nás čeká skoro 6 proher i tak. Nevidím jediný důvod proč nemít tu fantastickou skupinu LM. LM pro české týmy nikdy nebude moc o tom dělat nějaké výsledky, ale užít si to.

    • Re: A teď kdybyste si mohli vybrat

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 26.08.2017 09:03 |  
      3 0

      Já asi ne,nevím jak by na nás zapůsobil velký příděl od různých týmu z te skupiny.Byt někomu pro smích asi bych z toho nadšen nebyl.

    • Re: A teď kdybyste si mohli vybrat

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 26.08.2017 11:09 |  
      0 0

      Ano, vyměnil.

      (Doma bychom dali 0:0 s Tottenhamem a měli bod.)

  70. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Dobi     před 7 lety 25.08.2017 23:13 |  
    2 2

    Já jsem tak trochu doufal ve středoevropského soupeře. Maďar je kdesi v propadle, Maribor, kterým jsem vždy jen projížděl (teď je obchvat) "mi" postoupil do LM. Kamarádi z Hajduku to nezvládli, nedali penaltu, ač se drželi proti Evertonu statečně a po 0:2 DALI GÓL! Osijek, kde jsme byli na přelomu tisíciletí, taky vypadnul... Škoda. Na stará kolena se do Španělska nepoženu, tím spíše ke Kazachům či do Izraele... Kouzlo cestování ze slavných spanilých jízd se žel vytratilo. Třeba ale bude náplastí postup. ALE TO SE MUSÍ STŘÍLET GÓLY!!!

  71. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 26.08.2017 00:41 |  
    0 0

    Zda se,ze se Villarreal nepotkal na zacatu domaci souteze s formou,po 2 zapasech 0 bodu a skore 0:4

  72. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    honzah (přítel SN)     před 7 lety 26.08.2017 11:00 |  
    12 1

    Jak by řekl Jiří Babica: ,,Když nemáte Ligu mistrů, dejte tam Evropskou ligu! A když nemáte Real, dejte tam Villareal!"

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 26.08.2017 12:44 |  
      2 0

      Velmi kvalitni prispevek! :D
      Vic takovych prosim!

  73. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    andre-21     před 7 lety 26.08.2017 13:08 |  
    1 2

    Každý ten los vidíme trochu jinak a očekávali jsme od něj něco jiného. Někdo by chtěl skupinu APOELu a dostat několikrát výprask a možná uhrát něco až postupující budou šetřit hráče (kéž bychom do LM postoupili) a nebo dostat skupinu, kde něco můžeme uhrát.

    Já jsem spíš členem druhé skupiny. Z lodi nadšený zcela nejsem, protože je tam jeden špičkový, byť pro mnohé méně atraktivní tým, a dva pro nás nevyzpytatelné mančafty ve stylu APOELu. Herně je prosím s pokorou (Plzeň a Liberec by mohli vyprávět o Karabachu...), ale zároveň se přestaňme bát. Možná mě mnozí ukamenují, ale musíme začít ty poháry hrát jako Sparta - chybí nám zkušenosti a musíme dobře bránit, ale zásadní rozdíl je v tom, že dopředu byli drzí a nebáli se. Kdo zpětně po APOELu neocenil jejich práci a výsledky, tak si podle mého nevidí do huby. Ale to důležité je se inspirovat a uhrát co nejvíce bodů. Máme těžkou, ale zároveň hratelnou skupinu a cílem by měl být postup a sbírání zkušeností, protože potřebujeme body do koeficientu. Upřímně nelze čekat, že budeme mít v příštích letech takové štěstí na los a přijatelné soupeře v předkolech.

    Takže já to vítám, LM by byla LM, ale to je passé. Přišli jsme o ní nesehraností a velkou rotací hráčů, ale to se do startu EL věřím změní a budeme hrát důstojného soupeře a nakonec ty zápasy s Villarealem pro nás budou taky velká škola, protože zrovna oni nic nevypouští, pokud k tomu budou mít stejný přístup jako loni. Takže si to užijme a doufejme v postup a zápasy se zvučnými soupeři, což je podle mého ideální průběh, náplní se jak koeficient, tak očekávání fanoušků!

  74. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    SKSVenca     před 7 lety 26.08.2017 16:19 |  
    2 3

    Když koukám na výborného Pavlenku proti Bayernu, začíná mě čím dál více štvát jeho odchod, jsem přesvědčen o tom, že s ním bychom ty rychlé 2 goly na Apoelu nedostali a dvojzápas mohl dopadnout úplně jinak..

    • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

      JS (přítel SN)     před 7 lety 26.08.2017 16:40 |  
      3 3

      Nebylo reálné jej udržet. Nemá smysl počítat "coby kdyby". Kdyby dorazily mladší a hladovější posily, mohli jsme dát ty góly my...

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        Fulham     před 7 lety 26.08.2017 18:04 |  
        2 0

        Hladový posily jsme tady už měli...pak roznášely letáky pod koněm.

      • Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

        bongor     před 7 lety 27.08.2017 06:06 |  
        0 0

        Tak zázrak to není,ale je dobrej.O to víc mě štve jeho odchod a vůbec přístup ke Slavii.Ty jeho hloupý řeči,že v Německu se hraje LM každý týden.

  75. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Krkovice     před 7 lety 27.08.2017 09:04 |  
    1 0

    Je to evropský pohár vůbec.

  76. Re: Los EL: Slavia proti Villarrealu, Maccabi Tel Aviv a Astaně

    Fačín     před 7 lety 29.08.2017 13:01 |  
    0 4

    Neatraktivní skupina, ale postup je povinností. Už takhle jsme si utrhli ostudu vyřazením od kyperského(!) týmu, pevně věřím, že podobnou blamáž už nedopustíme a Kazachy s Izraelci sfoukneme jak svíčku. Doma minimálně 6 bodů (lépe 7), venku minimálně 4 (lépe 6), to by na postup mělo stačit bohatě. Snad nám daleké cestování neubere zbytečně moc sil do HET ligy.