Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O těch slávistických nervech

    arestei     před 8 lety 21.05.2017 22:27 |  
    1 0

    No je to tak, už teď jsem nervozní ze soboty :D

  2. Re: O těch slávistických nervech

    Staršina     před 8 lety 22.05.2017 03:17 |  
    5 0

    Jsem rád, že to Ondra připomenul. Pro neznalé. Bývalý tiskový mluvčí SKS. Rád vzpomínám z Auronzo di Cadore ( Lazio ) a ze 115. Chtěl jsem o tom napsat již dříve. Nevěděl jsem kam to zařadit. Rok 2006. Skandální průběh utkání Liberec- M.Boleslav. Rozhodčí. Sportovní ředidel MB p.Šeterle. Bývalý sportovní ředitel SKS. Dnes nějaké repre, který komentoval Brno-Plzeň. Neurazil nás. Ve mně však pachuť zůstává. Hráč Liberce podal závažné prohlášení o ovlivnění zápasu. Skandál. Podrobnosti si určitě zjistí ti mladší. Nevyřešeno. Asi nějaký Berbr. Výsledek ? Slavia přišla o předkolo LM. Důsledek ? Časem Slavia protestuje proti výrokům rozhodčích. Hrozí pád do nižší soutěže. Toto všechno jsem již popsal v dřívějším příspěvku. Proto dodnes nepřeji MB jakýkoliv pohár. Doufám, že jsme pomohli Teplicím. Trenér D.Šmejkal . Kdo ví, tak pochopí.
    Dnes.
    Přátelé. Nezoufejme. Snad jsem přečetl všechny příspěvky. Je v nich plno víry, odhodlání, kritiky a skepse. Já bych to zase tak špatně neviděl. Velmi důležitý byl výsledek z MB. Dost dobrý. Náš problém jsou šance. Válcujeme soupeře 60 až 70 minut. Šancí hafo. Jen něco proměnit. Komentář reportéra v TV. Slavia odpadá fyzicky, viz Dukla + MB. Pánové Hyský + Šeterle oponují. Blbost. Nemůžete válcovat soupeře 90. minut, natož, když je v tabulce na čtvrtém místě. Souhlas.
    Sobota.
    Prostě nám to tam padne jako v PB a jedeme dál. Jednou za čas to musí přijít.
    Závěrem.
    Přeji si, aby válející se p. Krmenčík pochopil, že v den konání zápasu Plzně opravdu o bod nevedou.

  3. Re: O těch slávistických nervech

    EdCable     před 8 lety 22.05.2017 08:25 |  
    1 0

    Ja bych tedy dodal technickou, ze internet v mobilu v roce 2006 samozrejme jiz byl, jelo se pres WAP...

  4. Re: O těch slávistických nervech

    Betynka58     před 8 lety 22.05.2017 08:50 |  
    5 0

    Přiznám se, že jak jsem před Boleslaví o vítězství vůbec nepochyboval, tak jak jsem v sobotu po zápase viděl hráče, jak po výhře vypadají jako mokré slepice, tak jsem před sobotou hodně nervózní. Ono asi nebude vůbec lehké dostat přes týden hráčům z hlavy, jak strašně blizoučko byli definitivnímu potvrzení titulu. Já osobně čekám teď v sobotu asi nejtěžší zápas z celého ročníku, samozřejmě, doufám, s dobrým koncem.

    • Re: O těch slávistických nervech

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 08:57 |  
      1 0

      Tak samozrejme, ze to bude tezky zapas. Jde o titul mistra ligy, ten se jen tak nekomu zadarmo nedava. Musime makat na 120% a vydrit si to. Na druhou stranu nedelejme z toho kovbojku. Porad jde jen o fotbal. Takze vlitnout na ne a nevynechat jediny souboj.

    • Re: O těch slávistických nervech

      Aloha     před 8 lety 22.05.2017 12:27 |  
      3 0

      Hlavně to pořád ukazuje na rozdíl mezi námi a Plzní. Pořád tam ještě není to zdravé sebevědomí a víra ve vlastní síly. Brno kvalitu má, ale pořád je to 11 tým tabulky, tam si prostě klucí musí věřit, že je přejedou.

    • Re: O těch slávistických nervech

      donford     před 8 lety 22.05.2017 12:47 |  
      1 0

      Máš Betynko pravdu. Ta našvanost z nich přímo čišela. Není divu - být 2 minuty od mistra ligy. Tak, jak se všichni včetně celé lavičky radovali z druhého gólu a nakonec za pár minut byli upřímně smutní, i když vyhráli, takový obrat v mysli se jen tak nevidí. Ale nestala se žádná sportovní tragédie. Nebylo proč. Myslím, že většina z nás a asi i kluci na hřišti počítala, že to Plzeň uklohní. Snad proto měli naši v sobě zarputilost, protože věděli, že si to musejí uhrát sami. A tak na Bolku zostra vlítli. Celý první poločas je do ničeho na jejich půdě nepustili. Takže máme na to!! Teď, až rozčarování pomine, zase si uvědomí, že to mají ve vlastních hlavách a nohou. A určitě na Brno vlítnou podobně. Hlavně, aby brzy dali gól. A aby pak strachem o výsledek nezačali urputně bránit. Snad je těch 12 tisíc věrných požene. V Brně jsme jim dali 4 fíky. Jak teď říkal Zidane po 1. místě Realu: Každý zápas jsme brali, jako by to byl náš poslední. Dali jsme do něj vždy všechno. A ten náš příští opravdu poslední bude. Strahov musí hořet!

      • Re: O těch slávistických nervech

        PetCC     před 8 lety 22.05.2017 13:01 |  
        1 0

        No nevím, já se z druhéhé gólu radoval proto, že už jsem věřil ve vítězství a že nás tak Plzeň nedožene.

        Na gól ve fotbale stačí půl minuta, takže stav 0:0 v Brně nic neznamenal. Kdo zažil Šachťar a Tiraspol, tak tomu je to jasný stoprocentně.

      • Re: O těch slávistických nervech

        Fačín     před 8 lety 23.05.2017 13:22 |  
        0 1

        No, já doufám, že Strahov neshoří...A snad ani nespadne (ale to bude těsný, když jsem viděl, co je to za ruinu).

  5. Re: O těch slávistických nervech

    Pepino44     před 8 lety 22.05.2017 12:29 |  
    0 0

    Hrozně si přeji, aby ten poslední zápas nám vyšel. Nejenom, že získáme titul, ale je docela možné, že nám pohár bude předávat první místopředseda Fačru náš milovaný Berbr. Na ten jeho kyselý ksicht bych se moc těšil. Ale on je takový hrdina, že by to přivítání asi neunesl, takže do toho navlíkne někoho jiného. Hlavně aby se to povedlo a kdo by předával je už jedno.

    • Re: O těch slávistických nervech

      smely (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 12:45 |  
      0 0

      titul predava vetsinou sef ligy... takze spartan, coz taky neni spatny :-))....krom toho berbr bude asi spis v plzni...

    • Re: O těch slávistických nervech

      PetCC     před 8 lety 22.05.2017 12:54 |  
      7 0

      Stejně to nechápu, proč si v hlavě nechávat nějakýho Berbra? Ten mě absolutně nezajímá a s tím, jakou radost z titulu mám já, Berbr nemá absolutně nic společného.

    • Re: O těch slávistických nervech

      kjandourek (admin)     před 8 lety 22.05.2017 13:13 |  
      2 0

      Když není do posledního kola jasné, kdo titul získá, tak se většinou připravují ceremoniály dva... Jeden s originálem poháru na tom hřišti, kde hraje tým, který má k zisku titulu blíž a druhý s kopií na druhém...

      Předpokládám, že Berbr bude s kopií poháru pro mistra ligy v Plzni...

  6. Re: O těch slávistických nervech

    smichov_2     před 8 lety 22.05.2017 14:26 |  
    5 0

    Jsem rád, že se podíváme zase na Strahov, Tam nás tehdy zastavil v pohárech až mladičký Zinedine Zidane a pak nešťastně Celta Vigo, nebo tragický Šachťar, naopak jsme po Ajaxu zažili snad největší euforii v dějinách. Pokud se Strahov má bourat, slávistický titul je docela pěkné zakončení jeho "kariéry".

    • Re: O těch slávistických nervech

      malan (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 14:38 |  
      8 0

      Taky jsme tam porazili s následným postupem AS Řím, Schalke 04, 2x Steau Bukurešť, Udinese, Partizan Bělehrad
      a bez postupu Leeds, Besiktas, Celtu Vigo
      Strahov je fajn místo, vzpomínka na spoustu úspěchů i oné neštastné prohry se Sachťarem.
      Za to vše si zaslouží abychom tam titul oslavili!
      Co by kdyby hodit v sobotu za hlavu a hrát tak, že bude hořet půda pod nohama. Doufám v pozitivní atmosféru jako s Ajaxem a výhru i kdyby to mělo být jen o gól.
      Hlavně se nebát!

      • Re: O těch slávistických nervech

        donford     před 8 lety 22.05.2017 15:09 |  
        2 0

        Smíchov2 a malan = dva vynikající vzpomínkové příspěvky. Strahov, tolik fotbalové radosti i tolik bolesti v několika letech. Ano, kluci to musej urvat. Pro celou naší generaci!

    • Re: O těch slávistických nervech

      afro     před 8 lety 22.05.2017 15:36 |  
      3 0

      Jestli my si to místo s odstupem času tak trochu neidealizujeme. Jasně, úspěchy v pohárech a zejména postup do Ligy mistrů přes Ajax byl asi nejbáječnějším okamžikem spojeným s SKS, ale já si vzpomínám i na pitomou atletickou dráhu a někdy ostudné návštěvy (1400 slávistů na Kapr lize v jednom zápase pod Jarabinským nebo 4000 v prvním kole Balkán cupu s OFI nebo HoM - už si to přesně nepamatuju, i když mě jednou opravoval kjandourek :-)). Z nostalgie se taky vnitřně tak nějak těším, ale až ho v sobotu zbouráme, truchlit nebudu. ;-)

      • Re: O těch slávistických nervech

        Novi.sks     před 8 lety 22.05.2017 19:49 |  
        1 0

        Tak já tady přihodím můj nejhorší Strahovský zážitek - 0:3 s Žižkovem... Byli jsme lepší, ale nedali jsme ani penaltu, druhý poločas jsme hráli bez vyloučeného brankáře Vorla... Ten zápas byl snad i zavřený kotel a byli jsme na hlavní tribuně (nebylo to náhodou po "práskajícím" derby? - moje první derby v kotli, fakt zážitek :))

        Jinak na Strahov nějak moc vzpomínek nemám, poslední Strahovský rok byla doba, kdy jsem teprve začínal na Slavii pravidelně chodit, předtím jsem byl jen na několika pohárových zápasech. Ale močení za stadionem, potom cesta dolů z kopce a sledování autobusů, kde bylo tolik lidí, že to snad ani nebylo fyzikálně možný :) na to se zapomenout nedá, těším se tam hodně, ale opravdu jen jednou a naposledy :)

    • Re: O těch slávistických nervech

      Eskaes     před 8 lety 22.05.2017 16:15 |  
      0 0

      a třeba ještě Servette Ženeva, Panathinaikos, Tottenham, Kaiserslautern... pěkný kus naší poharové historie jsme na střeše Prahy odehráli.

      • Re: O těch slávistických nervech

        kalex     před 8 lety 22.05.2017 21:58 |  
        1 0

        Jó panathinaikos. To tam došlo asi dvacet sparťanů pod kotel. Idiotům nikdo nevysvětlil, že hrdinů jsou plné hřbitovy.

  7. Výhra nebo smrt

    Petr9608     před 8 lety 22.05.2017 15:10 |  
    0 19

    Ne, fakt, pokud bychom to v sobotu nezvládli, tak by se to na duši podepsalo hůřenež Doněck, Tiraspol i případný sestup 2013/14...

    • Re: Výhra nebo smrt

      kjandourek (admin)     před 8 lety 22.05.2017 15:20 |  
      8 0

      Ale to vůbec ne... Doněck i Tiraspol nás připravily o obrovský balík peněz a to v dobách, kdy jsme ty prachy neměli... Navíc na začátku sezóny, během níž tedy nastalo snižování rozpočtu, určité výprodeje a tak... Stejně tak sestup by nás připravil o sponzory i o hráče, kteří by měli na první ligu ... To by byl devastující účinek..

      Teď jsme po stránce finanční zkonsolidováni a jestli skončíme s titulem nebo druzí ... to v historické souvislosti ovlivní pouze fanouškovské vnímání úspěšnosti právě skončené sezóny... Ano, může nám to zadělat na trauma, jaké zažívali naši předchůdci v roce 1966, ale na fungování klubu jako takového to vliv mít nebude...

      • Re: Výhra nebo smrt

        Petr9608     před 8 lety 22.05.2017 15:33 |  
        0 13

        Však píšu, že na duši.

        Nevim, ale já si fakt myslim, že by netitul byl horší než sestup. Protože tehdy ta sezona byla v pr... tak či tak. Někdo by to třeba bral i jako impuls k očistě atp. A opětovný postup by zřejmě byl skutečně takřka formalitou. Tak, jako to zvládla předloni Olomouc. http://www.vysledky.cz/tabulka/zPLO9hhT/dYr5gCCr/#table;overall

        Jo, v hokeji je to jiná.... :*-(

        Ale kdybychom to v tu sobotu nedali, tak by to fakt bylo na Bystroně/Rajtyho.... Ještě v kombinaci s tim, že o kolo zpět chybělo k titulu asi 100 vteřin...

        • Re: Výhra nebo smrt

          Petr9608     před 8 lety 22.05.2017 15:35 |  
          1 10

          Zní to nehezky, ale snad bych tomu šel naproti.

          • Re: Výhra nebo smrt

            Petr9608     před 8 lety 22.05.2017 15:35 |  
            2 5

            Prostě musíme ty Brňáky vožrat....

            • Re: Výhra nebo smrt

              Eskaes     před 8 lety 22.05.2017 16:17 |  
              1 0

              a motivovat Jihlavu.

          • Re: Výhra nebo smrt

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 17:41 |  
            7 0

            Promin ale ty jsi proste blazen. Srovnavat sestup s tim,ze by jsme ztratili titul v poslednim kole.. a jeste chces ten titul ziskat necestne. Doufam,ze jsi jediny sveho druhu,kdo takhle fandi Slavii.. Mel by jsi se stydet! Fuj!

            • Re: Výhra nebo smrt

              Petr9608     před 8 lety 22.05.2017 19:04 |  
              0 2

              Navázalo by se na tradici Odboru Přátel z roku 1976 :-D

        • Re: Výhra nebo smrt

          kjandourek (admin)     před 8 lety 22.05.2017 15:48 |  
          4 0

          A tak já vždycky říkám, že nejde o život... jde o fotbal.... A ten je daleko důležitější, než nějakej zku.... život! :-)

          Ale i tak... Po tom, co to tady převzala CEFC jsem čekal, že se v první sezóně procpeme do pohárů (povedlo se) nalákáme na to nějaké cizince, či nové hráče (Taky se povedlo: MNN, Mingy, MvB, Ščuk...)... z pohárů stejně vyletíme v předkole... a v následujícím roce budeme v klidu kontrolovat třetí místo za celkem zkonsolidovanou dvojicí RB-Pilz...

          Takže to, že bychom přišli o titul v posledním kole (nota bene s "bonusem", že v kole předchozím chybělo 100 vteřin)... To bych na mašli neviděl... Prostě jdeme správnou cestou a vyrazili jsme rychleji, než jsem čekal :-)

          • Re: Výhra nebo smrt

            sasky     před 8 lety 22.05.2017 18:20 |  
            2 0

            Přesně tak to vidím taky. Samozřejmě mě v sobotu... No nenadchlo, že Plzeň dala gól, ale už teď jsme o krok nad plán s dvěma šancemi na postup do pohárů. Titul si samozřejmě hrozně přeji, ale kdyby to nevyšlo, rozhodně se nezhroutím. Samotné porovnávání netitulu a sestupu je naprosto zcestné. V případě druhého místa minimálně 4 velmi zajímavé zápasy v pohárech a opravte mě prosím, tuším, že za play-off jsou již i zajímavé fin. prostředky, atraktivnost pro sponzory, pro fanoušky, i hráče. Na druhou misku vah se snážíme nacpat naprostou sportovní, finanční a fanouškovskou tragédii s velmi nejasnými vyhlídkami do budoucna, o vstupu nějakého strategického partnera vůbec nemluvě. Žádného zajímavého hráče do druholigového klubu bez prostředků nenalákáte, mládež byla v troskách, odliv již tehdy mála slabých sponzorů. Řeči o nějaké katarzi klubu přes druhou ligu jsou naprosto mimo, nedokážu si představit, jak by roční (ale spíš delší) pobyt ve druhé lize měl Slavii onehdá jako pomoci???

              • Re: Výhra nebo smrt

                kjandourek (admin)     před 8 lety 22.05.2017 21:44 |  
                0 0

                Hypoteticky kdokoliv... Vždyť my jsme nebyli schopni vyhrát ani zápas se Slováckem, který byl dle některých znalých informátorů domluven...
                A teď by nám ještě polovina hráčů odešla... a nepřišel nikdo.... Měli bychom co dělat se v té soutěži udržet...

              • Re: Výhra nebo smrt

                sasky     před 8 lety 23.05.2017 13:20 |  
                0 0

                S tehdejším kádrem ještě navíc rozebraným sestupem? Zlín, Žižkov, Sokolov, Táborsko... Vanďák nepočítám, ti neměli stadion a nepočítám Olomouc, místo které bychom spadli. Promítni si do toho insolvenci na krku ještě navíc urychlenou sníženým sponzorským plněním na FNL. Z mého pohledu je nejpravděpodobnější scénář ten, že bychom danou sezónu ani nedohráli.

    • Re: Výhra nebo smrt

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 15:28 |  
      5 0

      ani bych neřekl, ano bylo by to velké zklamání ale Doněck a Tiraspol byly mnohem horší.
      Skončit letos druzí, tak jsme furt splnili sezonu nad očekávání.
      Doněck byla krutá rána, kdy splnění velkého snu o první LM a velké finanční injekce bylo skoro jasné. a pak 90. minuta...
      Tiraspol bylo zase nesplnění cíle sezóny hned z počátku a přineslo to finanční problémy a vlastně to odstartovalo hlubokou krizi.
      Ale tohle bych řadil hned za to, ale když se to nepovede, tak jsou tu "výhody" je to poslední zápas, takže nehorzí psychycká deka, která by ovlivnila další zápasy. Nepřijdeme o žádné finance ani o předkolo LM a možnost vybojovat si alespoň EL. A celkově to bude pořád úspěšná sezóna.

      • Re: Výhra nebo smrt

        patras     před 8 lety 22.05.2017 15:52 |  
        9 0

        Naopak, já si myslím, že v tuto chvili když nás čeká poslední zápas a my příjdeme o titul, tak to bude velký zklamání ! Ano, cíle jsou splněny, ale vedeme tabulku o 2 body a nevyhrát další"domací" zápas by byl VELIKÝ trapas a ostuda. Celou sezonu makáme na krev , stáhmneme bodový manko a teď o to přijít ? Ne, to si ani nechci připustit !Od soboty jsem nervozní jak asi nikdy. Snad se kluci zdravě nabudí a daj to....

        • Re: Výhra nebo smrt

          Robinator     před 8 lety 22.05.2017 15:55 |  
          0 0

          to by bylo obrovské zklamání, vedení sice říká a uklidňuje, že i tak by to byl úspěch..ale po tomto vývoji, kdy jsme měli na dosah vítězství v poháru a teď i výhru v celé lize, no..kdyby ani jedno z toho nedopadlo, myslím, že aspoň pro fanoušky a hráče by to bylo obří zklamání

          • Re: Výhra nebo smrt

            kjandourek (admin)     před 8 lety 22.05.2017 16:06 |  
            0 0

            Zklamání určitě ano... Ale před námi je dovolená, přípravné období... neznamenalo by to "deku" na další řadu zápasů... :-)

        • Re: Výhra nebo smrt

          Eskaes     před 8 lety 22.05.2017 16:22 |  
          1 0

          přesně.

          Prohrát můžem, zabojovat musíme. A když zabojujem, tak neprohrajem! :-)

        • Re: Výhra nebo smrt

          Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 16:33 |  
          0 0

          Zklamání ano ale ne průser jako ty dva zmiňované nepostupy nebo snad sestup.

        • Re: Výhra nebo smrt

          donford     před 8 lety 22.05.2017 17:54 |  
          2 0

          Potrzuji taky tu nervozitu. Po zápase s Bolkou jsem nemohl vůbec usnout, převaloval se a ve 4 hod. ráno jsem už čuměl na Slavistické noviny, co kdo k zápasu řekl. Ateď už jsem nervózní, jak pes, jak se říká.

          • Re: Výhra nebo smrt

            jufoun (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 19:47 |  
            3 0

            Jako bych viděl sám sebe, taky sem koukal na SN hodně nad ránem. Tipnul sem si správně výhru v Bolce a s Brnem to bude nejméně 2:0.
            Prostě je rozkopeme a dotlačíme tam balony i s golmanem, obráncem, útočníkem, trenérem, berbrem... :D:D

      • Re: Výhra nebo smrt

        afro     před 8 lety 22.05.2017 15:57 |  
        0 0

        Mě by zajímalo, jak dlouho by trvalo šíbrům Doležalovi s Rosenem, než bychom dopadli podobně jako v sezóně 13/14 i s těmi miliony za postup přes Tiraspol. Nebo už to tehdy vlastnil Franc? :-)

        • Re: Výhra nebo smrt

          Petr9608     před 8 lety 22.05.2017 21:03 |  
          2 0

          Po Tiraspolu bychom hráli ještě 4. předkolo LM...

    • Re: Výhra nebo smrt

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 18:15 |  
      12 0

      Já myslím, že bys měl regulérně přemýšlet o návštěvě psychiatra, protože se dlouhodobě tady na SN projevuješ jako naprostý magor!

      • Re: Výhra nebo smrt

        Petr9608     před 8 lety 22.05.2017 21:04 |  
        0 6

        Píšu prostě bez korektnosti.

        • Re: Výhra nebo smrt

          slimak     před 8 lety 22.05.2017 21:28 |  
          7 0

          To je nějaká nová móda, být hrdý na to, že "píšu nekorektně", i když to je sebevětší kravina?

          • Re: Výhra nebo smrt

            Petr9608     před 8 lety 23.05.2017 15:11 |  
            0 0

            A co jako? Jakože se tyto věci nedějou? Co takový ČF poháru 2010? Copak to nebylo s rudejma jasný "pohár za ligu"?

            • Re: Výhra nebo smrt

              Petr9608     před 8 lety 23.05.2017 15:12 |  
              0 0

              + ten jasnej plán zkorumpovat Slovan v roce 1976

  8. Re: O těch slávistických nervech

    Lennon80     před 8 lety 22.05.2017 19:25 |  
    1 1

    Bude to drama. Bojím se aby nás nesrazila psychika a kluci to pod tíhou okamžiku nezvládli

  9. Re: O těch slávistických nervech

    qwertz0099     před 8 lety 22.05.2017 19:37 |  
    0 2

    Sice to patří do OT, ale chce to větší diskusi. Sparta má nového trenéra, pochází z Itálie. Myslíte, že to bude nový sir Alex v českých krajích, kterého odněkud z díry vytáhlo vedení nebo průkopník, který zde zavede nové metody a bude za spasitele?....Doufám ale, že jeho příchod nepřekazí přestup J. Jugase k nám (změnil jsem názor-v týmu potřebujem trochu grázla a vůdce).

    • Re: O těch slávistických nervech

      TSeguinTS     před 8 lety 22.05.2017 19:41 |  
      8 0

      Větší diskusi to nechce :)

      • Re: O těch slávistických nervech

        qwertz0099     před 8 lety 22.05.2017 19:56 |  
        0 0

        :) Pardon, že to se dávám ale.

    • Re: O těch slávistických nervech

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 19:48 |  
      3 0

      za 40 mega rocne to bude snad hrajici trener ne? :) plus dalsi jeho asistenti..To se jim ty prachy z Dockala rychle rozkutalej..

    • Re: O těch slávistických nervech

      Novi.sks     před 8 lety 22.05.2017 19:54 |  
      4 0

      Střídající se asistenti, Rada, teď takovej rudej Pastoor... Z toho mi jasně vychází, že příští sezonu budou taky rádi za třetí flek, ale od konce... :)
      Já smutnit nebudu, ať si dělaj co chtěj - jejich bída, naše radost...

      • Re: O těch slávistických nervech

        qwertz0099     před 8 lety 22.05.2017 20:09 |  
        0 1

        Snad máte pravdu...doufám, že nám nevytřou zrak :)

      • Re: O těch slávistických nervech

        bongor     před 8 lety 23.05.2017 20:46 |  
        0 0

        Ale vždyť je to úplně jedno.Teď když s Taškář sbratřil s Estébanem,tak jim to půjde samo.

    • Re: O těch slávistických nervech

      ElBrody     před 8 lety 22.05.2017 22:37 |  
      1 0

      Z toho co o něm víme (nadchnul Křetínskýho), je zatím jistý jen to, že má rád drahý víno a nekonečný kecy o pohybu bez míče... :)

  10. Re: O těch slávistických nervech

    Lennon80     před 8 lety 22.05.2017 19:56 |  
    1 0

    Taky jsem na to zvědav. Kámoš a kámoška sparťani už maj obavy aby to nebyl druhej Pastoor

  11. Re: O těch slávistických nervech

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 20:04 |  
    3 0

    Jeden napad/dotaz pro Jane:
    nechteli by jste zalozit treba twitterovy ucet nebo nejakou platformu,kam by jsme mi jako fanousci mohli posilat vzkazy pro nase hrace pred timhle zapasem?
    Idealni by byl twitter kvuli omezenemu poctu znaku ale zase tam muze poslat "kazdej blbec"co chce. Takze spis si je nechat nekam poslat a pak je postupne zverejnovat,aby si je hraci mohli cist. Ten ucet by se mohl jmenovat treba "Vzdycky jsme s Vama!"
    Zkratka neco,jak dat klukum jeste pred zapasem najevo,jak jim fandime a ze neni nutny,se z toho stresovat.
    Napadlo me to,kdyz jsem dneska potkal par hracu a trenera u stadionu a stihl jim rict akorat,ze jim drzim palce..

    • Re: O těch slávistických nervech

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 21:49 |  
      0 0

      Nemusí se kvůli tomu nic zakládat. Stačí mít vymyšlený #hashtag a je vše vyřešeno... Ideálně čím kratší tím lepší, jelikož pak zabírá méně písmen.

  12. Re: O těch slávistických nervech

    Lennon80     před 8 lety 22.05.2017 20:20 |  
    1 0

    Tak na isport píšou že Jugas si prý vybral Slavii. Ale za poslední týden se to už změnilo tolikrát kam má jít že bůhví jak to bude :-)

    • Re: O těch slávistických nervech

      bongor     před 8 lety 23.05.2017 20:43 |  
      1 0

      Jugas podepsal na 3 roky

  13. Re: O těch slávistických nervech

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 20:27 |  
    0 0

    Doufám, věřím, že sobota bude skvělá tečka za letošní ligou.

  14. Re: O těch slávistických nervech

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 22:59 |  
    2 0

    Nejdřív jsem si říkal, že vyhrát v sobotu bude hodně, hodně těžké a v návaznosti na naše zápasy doma a na to, jak dobře hrálo Brno na spartě jsem měl divné tušení.
    Proto jsem dnes zavolal kamarádovi, který nastoupil za poslední roky do tří firem a do roka se jejich tržby výrazně snížili. Seznámil se dvěma kamarády, kteří se do půl roku rozvedli. Když si sedne k fotbalovému či hokejovému zápasu, do dvou minut dostane jeho tým gól. Je Tepličák, který na podzim chodil na fotbal a na jaře nebyl ani jednou....

    Potvrdil mi, že přeje titul víc Plzni, tak mě dost uklidnil.

    A teď, když si zase čtu vaše komentáře, jsem opět nervózní :-)

    • Re: O těch slávistických nervech

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 23:00 |  
      0 0

      ...snížily...fuj

      • Re: O těch slávistických nervech

        Ondráš     před 8 lety 22.05.2017 23:09 |  
        0 0

        Největší prdel bude, až oba zápasy skončí remízou:)

        • Re: O těch slávistických nervech

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2017 23:16 |  
          0 0

          Kdyby se hrálo v Plzni ještě o 2 minuty déle, byly by to nekonečné minuty...:-)

          • Re: O těch slávistických nervech

            Ondráš     před 8 lety 22.05.2017 23:20 |  
            0 0

            Fuj to je strašná představa..7-8 minut prodloužení, dokud v Plzni nepadne gól:) Tohle vůbec nesmíme dopustit..úplně jsem se z toho oklepal:)

            • Re: O těch slávistických nervech

              Ondráš     před 8 lety 22.05.2017 23:21 |  
              0 0

              teda nastavení..nehraje se hokej:)