Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 28. kolo

Slávisté nevyužili možnosti odskočit druhé Plzni a doma s Duklou jen remizovali. Nadále však drží první místo a před posledními dvěma koly mají boj o titul ve svých rukou.

Netřeba si nic nalhávat, ztráta s Duklou, která je ve středu tabulky a už jí o nic nejde, je nesmírně bolestná a frustrující. V případě výhry už by byli sešívaní jednou nohou ve vytouženém cíli, takto je situace nadále otevřená. Vyrovnávací branka navíc přišla deset minut před koncem a k euforii nechybělo mnoho. Není však třeba věšet hlavy. Před víkendem by jistě každý slávista zachování náskoku bral všemi deseti a v podstatě jsme zase o krok blíže k triumfu. O tom, kdyby někdo řekl před jarem či před sezonou, že před posledními dvěma koly povedeme ligu o dva body, ani nemluvě. Jak jsem psal, vše máme ve svých rukou a nemá cenu se utápět v tom, co bylo. Je třeba vyhrát v Boleslavi, které jde o vstupenku do Evropy. Úkol těžký, ale splnitelný. Mladou Boleslav jsem viděl v Plzni a její výkon se mi vůbec nelíbil. Domácí byli po celý zápas lepší a jen nebývalá produktivita hráčů z města automobilů zajistila modrobílým alespoň bod (byť ztratit vedení 3:0 v 65. minutě je samozřejmě trestuhodné). Našemu nadcházejícímu soupeři se navíc po změně trenéra na jaře příliš nedaří a hrát se s ním určitě dá, ačkoliv je jasné, že nadále patří mezi silné ligové týmy.

Ještě zpátky k sobotnímu zápasu s Duklou. Hráčům bych za výkon poděkoval, protože se maximálně vydali a dřeli jako koně. Nasazení tedy bylo opět příkladné, s kvalitou hry to bylo bohužel horší. Je vidět, že máme hodně hráčů z formy (a jediný křídelní hráč, kterému se daří, Mingazov je zase každou chvíli zraněný) a velkou roli hraje nervozita vyplývající ze hry o titul. To není žádná fráze, stačí se podívat na našeho, dle expertů mnohem zkušenějšího, soupeře z Plzně, jemuž finále ligy zatím svazuje nohy ještě více (pět bodů z posledních čtyř zápasů). Nastavená taktika od trenérů byla podle mě zcela v pořádku. Vsadilo se na praktickou stránku a maximální efektivitu. Bylo jasné, že za současného stavu Duklu v kombinaci nepřekonáme, což se potvrdilo. Co se ale týče šancí, tak jsme měli jednoznačně navrch. Bohužel se projevila výše zmíněná nervozita při kiksu kapitána Frydrycha. Slavia sice zvládla jít znovu do vedení po proměněném pokutovém kopu (Ten byl podle mě odpískán zcela správně. Van Buren si píchl míč a když dopadal nohou na zem, tak ho do ní bez šance hrát balón nakopl Štetina. Takovou situaci, kdy vás nakopnou zespodu před očekávaným došlapem, navíc neustojíte.), ale při blížícím se konci zápasu a hře vabank Dukla vyrovnala. Červenobílí už se pak k ničemu nedostali. Trochu chyběla síla a patrný byl šok z vyrovnání. Dukla navíc na rozdíl od páteční Boleslavi zvládla mnohem lépe podržet míč, hrozila z brejků a jen nestála ve vápně. Remíza se tak dá označit za zaslouženou.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 5 - Kromě branek se Dukla skoro k ničemu nedostala, takže Pavlenka příliš zasahovat nemusel. Za zmínku stojí jen zákrok při hlavičce z úhlu ze začátku zápasu. U inkasovaných branek neměl šanci zasáhnout.

Michal Frydrych - 2 - Druhá nepochopitelná chyba za sebou. Na Bohemce jeho faul ve vápně fatální následky neměl, tentokrát do značné míry ano. Zápas jsme měli dobře rozehraný, vedli jsme a byli mnohem nebezpečnější. Vše šlo podle plánu, než přišel Michalův zkrat. Ani ve zbytku zápasu se mu nedařilo a u druhého inkasovaného gólu taky přidal menší zaváhání, když nepokryl centrujícího hráče. Vyzdvihnout pak musím jeho výborný dalekonosný pas na Zmrhala v první půli, který mohl jít sám na brankáře, ale míč nezpracoval. Bohužel to ale bylo v sobotu jediné pozitivum z Frydrychovy strany. Co se dá dělat, pranýřovat ho nebudu, protože je to poctivý hráč, který si jistě závažnost chyby uvědomuje, a navíc nejspíš nastoupí při zranění Bořila v příštím klíčovém zápase. Tak hlavu nahoru, Frýďo! Věřím, že příští zápas se ti stejně jako celé Slavii vyvede!

Michael Lüftner - 5 - Stopeři podle mě odehráli standardní průměrný zápas. Po většinu času si vedli jistě a Duklu do šancí nepouštěli. Prvnímu gólu po nečekané chybě Frydrycha mohli zabránit jen těžko. U druhého si Lüftner i Deli připsali slabší chvilky, když oba prohráli své souboje (byť těžké).

Simon Deli - 5 - V podstatě stejné hodnocení jako u Lüftnera. Stopeři hráli dobře, před závěrečnou brankou ale chybovali. Deli hrál očividně jednodušeji a v těžkých situacích radši míč odpálil pryč, což bylo spíše ku prospěchu věci.

Jan Bořil - 5 - Odvedl standard a z naší obranné čtveřice se mi líbil asi nejvíce. Dozadu si vedl dobře, dopředu se dostával ojediněle, ale měl i dobré momenty. Vybojoval třeba zajímavou standardku, při níž byl bohužel hodně nepříjemně zraněn a obávám se, že minimálně v Boleslavi k dispozici nebude. Přeji, ať nejde o nic vážného. Lepší pětka.

Jan Sýkora - 4 - Na Bohemce přišel od Sýkory velice dobrý výkon, bohužel ho proti Dukle nepotvrdil a zase zapadl do bahna mírného podprůměru. Sice se snažil, ale hrál až příliš na sebe, několikrát hru zbytečně zpomalil, když šel do kličky. Ty se mu navíc nedařily a často v nich ztrácel míče. Jeho stažení dávalo smysl (ne už tak nasazení Tecla), i když stejně tak mohl střídat i Zmrhal, jemuž se nedařilo podobně.

Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - Vzpomínám si, že zrovna zápas na Dukle patřil mezi nejméně povedené v sezoně z Michaelovy strany. Tentokrát odvedl standard, i když je zjevné, že velká forma z podzimu a začátku jara, kdy dominoval obranné hře ve středu hřiště, je minimálně pro teď pryč. Střídal tak dobré momenty se slabšími. Názornou ukázkou bylo výborné vybojování míče a průnik do otevřené obrany Dukly, kdy si ale předkopl míč a zadarmo ho tak zase odevzdal.

Josef Hušbauer - 6 - Naše útočná hra v tomto zápase stála hlavně na spolupráci Hušbauera s Mešanovičem, přičemž se ještě občas přidal Barák. Pepa odvedl další nadprůměrný výkon a patřil k našim nejlepším hráčům. Jasně jsou na něm vidět zkušenosti s těžkými zápasy, kdy se stupňuje tlak. Výborným centrem asistoval na první branku Mešanoviče, i jinak se mu herně docela dařilo. Negativem jsou jeho tvrdé zákroky. Tentokrát šla jeho bojovnost až za hranu a byl blízko červené kartě. Na to příště pozor!

Antonín Barák - 6 - Ve hře to byl takový standardní průměrný výkon ligového hráče. Měl několik dobrých momentů směrem dopředu, ale připsal si i zbytečné ztráty a všiml jsem si, že i několikrát vypustil náběh svého hráče směrem do obrany. Nadprůměrnou známku si ale zaslouží za proměnění penalty. Šlo o psychicky strašně náročný okamžik a Barák penaltu proměnil dokonale. Za to klobouk dolů!

Jaromír Zmrhal - 4 - Křídla nám bohužel tento zápas příliš nehrála a Zmrhalovi se nedařilo podobně jako Sýkorovi. Dostatečně to ilustrovala situace, kdy mohl jít Zmrhal za stavu 1:0 sám na brankáře, ale nezpracoval si míč. Ten byl sice hodně těžký, ale na druhou stranu ho stačilo sklepnout na Mešanoviče, který by byl v podobně výhodné pozici. Jarda nakonec dohrával na kraním beku, kde si vedl v rámci možností uspokojivě a zvládl vyhrát několik hlavičkových soubojů. Celkově to ale bylo málo a dávám lehce podprůměrnou známku.

Muris Mešanovič - 7 - Zraněný Škoda sice v útoku chyběl, ale to jen kvůli větší útočné síle, ne kvůli tomu, že by se osamocenému Mešanovičovi nedařilo. Ba právě naopak! Muris byl od začátku velice aktivní a s dvojicí vysokých stoperů Dukly se dobře potýkal v osobních soubojích. V těch sprintových pak měl navrch a dostal se do několika nebezpečných zakončení. Skvěle se gólově prosadil hlavičkou po standardní sïtuaci.

Stanislav Tecl - 4 - Nebudu ho pranýřovat nějakou minimální známkou, protože je faktem, že dostal jen třicet minut hry a za ty předvedl podobné nic jako Sýkora se Zmrhalem při delším časovém úseku. Na druhou stranu je ale prostě evidentní, že Tecl ztrácí míče ještě o dost okatěji než třeba Sýkora, u něhož je alespoň šance, že klička může vyjít. Standa tak ztratil zbytečně spoustu míčů, dobrými momenty byla jen celkem přesná přihrávka do vápna, kde vznikla skrumáž, a únik v závěrečné pasáži hry. Tam si ale míč špatně navedl a zakončení z úhlu tak Rada pokryl.

Mick van Buren - 6 - Teclův čas by měl spíše dostat van Buren. Ten se na hřiště vrátil po zranění na pár desítek minut a nevedl si špatně. Měl pár nadějných akcí, které ale nezvládl dotáhnout, nicméně týmu velice pomohl vybojovanou penaltou, kdy si šikovně píchl míč a poté byl skopnut Štetinou.

Milan Škoda není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Držíme palce s uzdravením, v Mladé Boleslavi ho Slavia bude potřebovat.

28. kolo - Sobota 13. 05. 2017 18:45

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
2 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

16. Muris Mešanovič
69. Antonín Barák (pen)

FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

30. Koreš
80. Edmond

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Robinator     před 8 lety 15.05.2017 12:48 |  
    3 10

    Husbauer nadstandartni vykon, Barak zbytecne ztraty a prumerny vykon ligoveho hrace..nevim nevim..oba dva hrali pomerne dobre, ale take oba dva casteji chybovali..nejen Barak..nerijde mi to objektivni..Barak by mel mit o znamku vic..jeste k tomu byl muz zapasu

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 15.05.2017 13:55 |  
      9 2

      Barák proměnil penaltu, to všechna čest, ale jinak hrál průměrně, tak proč muž zápasu? Hušbauer a hlavně Mešanovič odehráli herně lepší zápas. Problém v objektivitě Barák x Hušbauer vidím u tebe, a to dlouhodobě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Robinator     před 8 lety 15.05.2017 13:59 |  
        0 0

        Muž zápasu byl vyhlášen diváky a dostal ocenění :)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 15.05.2017 14:02 |  
          3 1

          Aha, nekoukal jsem v tv a dál to nedohledával. Ta anketa má minimální vypovídající hodnotu, když se hlasuje od 70. minuty a ukončena je ještě před koncem zápasu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Robinator     před 8 lety 15.05.2017 14:08 |  
            1 0

            uplne vypovídající hodnotu to nema, to je pravda :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 15.05.2017 16:02 |  
      1 5

      Také se mi zdá, že si posledních několik kol Alanor jednoho idealizuje a druhého zavrhuje. Kdyby zahrál Barák tak, jak tento zápas Hušbauer, dostal by se s bídou na pětku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Boss82     před 8 lety 15.05.2017 19:54 |  
        4 2

        A není to třeba tím, že Alanor, na rozdíl od vás, věčných a neobjektivních kritiků J. Hušbauera, vidí jarní výkony a přínos obou hráčů reálně, aniž by si nasazoval růžové brýle v případě Tondy, nebo naopak "černé" brýle v případě Hušbyho?

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 15.05.2017 21:20 |  
          1 2

          Myslím, že ne, pokud se vyjádří o tom, že v zápase s Duklou podal Hušbauer nadstandardní výkon a Barák průměrný ligový. Záleží na tom, co si člověk pod nadstandardním ligovým výkonem představuje. Pokud jde o bojovnost, nemůžu říct půl slova...To mi nestačí. Naše hra není doma vůbec dobrá, protože především střed zálohy.....a může tam hrát Hušbauer s kýmkoliv. Nikoho nedostaneme pod tlak (kromě Hradce), protože většinu míčů řeší hned vzduchem dopředu. Kombinace je velmi špatná.

          Venku je to lepší. Domácí chtějí útočit a Hušbaer má přihrávku vzduchem velmi dobrou, ale doma...Není to hezké pokoukání. Kolikrát si říkám, proč to nedal spoluhráči o 5 metrů blíž k soupeřově bráně, který se mu nabízí...a zase nákop...Čas (myslím, že už příští sezónu, pokud koupíme kvalitního tvůrce hry) nás rozsekne.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Boss82     před 8 lety 16.05.2017 01:00 |  
            3 6

            a) J. Hušbauer (stejně jako všichni ostatní hráči) hraje jistě podle pokynů trenéra. A pokud je pokyn zjednodušit hru a v určité fázi hrát míče dopředu vzduchem, tak tak činí. Což má své opodstatnění, protože jeho míče vzduchem jsou velmi přesné.
            b) Zdaleka není pravda, že Hušby nehraje kombinačně po zemi na krátkou (případně střední) vzdálenost. Pokud tento prvek v jeho hře nevidíš, tak se očividně nedíváš pozorně.
            c) Nikoho nedostaneme pod tlak? Až na nepovedené zápasy se Spartou a s Jabloncem jsme dostali na jaře pod tlak prakticky každého soupeře. Jinak bychom také nebyli tam kde jsme, že?
            d) Čas nás nerozsekne, čas už nás dávno rozsekl - vedeme ligu, dáváme nejvíc gólů, dominujeme všem ofenzivním ligovým statistikám (mimo jiné např. střely na bránu, počet vytvořených šancí, týmový Chance Index atd...dohledej si to) a to všechno pod taktovkou J. Hušbauera, který je dle dostupných údajů nejkreativnějším hráčem v lize - za všechny jeho čísla zde uvedu, že dominuje všem ligovým hráčům v hodnocení Chance Indexu, je naším nejlepším nahrávačem a 3. nejlepším nahrávačem v lize.

            Jaká další data potřebuješ, abys pochopil, že kvalitního tvůrce hry kupovat nemusíme, protože ho v týmu dávno máme???

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              belmis (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2017 10:20 |  
              4 1

              a) možná se řídí pokyny trenéra, ale řešení konkrétních situací musí hráč udělat sám. Naše domácí nakopávaná je moc častá.
              b) hraje, ale málo- hrál to výborně první půl hodinu v Liberci, jinak nic moc
              c) zřejmě máme zásadní rozdíl v pochopení, co je dostat někoho pod tlak. Podle mě to není vyhrát doma po vyrovnaném zápase gólem v posledních minutách.
              d) s touto statistikou na mě nechoď, jelikož se do toho započítávají i přihrávky ze standardek. Vzhledem k tomu, že jich kopal 154!!! má přihrávek do gólových šancí 44. Potom je takový Vukadinovič tedy o dva levely výše, jelikož rozehrával pouze 23!!! standardek a má 37 přihrávek do gólové šance.
              e) potřebujeme ho jako sůl, jinak budeme doma stále mnohem slabší než venku

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                belmis (přítel SN)     před 8 lety 16.05.2017 10:38 |  
                1 1

                A ještě k těm statistikám tedy: Hušbauer 2.328 min 154 standardek, 44 přihrávek do gólové šance, Barák 1620 min 28 standardek, 40 přihrávek do gólové šance - včil mudruj :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  Robinator     před 8 lety 16.05.2017 11:01 |  
                  1 0

                  no vida :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  Boss82     před 8 lety 16.05.2017 13:17 |  
                  0 4

                  Nesmyslný argument viz má odpověď výše. Standardní situace se nepočítá jako přihrávka do gólové šance, ale jako přihrávka do pokutového území. Buď dokaž opak, nebo tu přestaň mudrovat Ty.

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                Boss82     před 8 lety 16.05.2017 13:14 |  
                0 4

                a) Možná je nakopávaná častá, možná není. Každopádně to je dle pokynů trenéra, takže JH pouze plní jeho pokyny.
                b) Možná by ses měl na všechny naše zápasy podívat znova, jelikož máš očividně příliš krátkou paměť.
                c) Chceš snad říct, že třeba Teplice nebo Plzeň, které jsme doma porazili gólem v posledních minutách, jsme doma nedostali pod tlak? Takže ještě jednou - budeš si muset ty zápasy pustit znovu. Kromě Sparty a Jablonce jsme doma přehráli a dostali pod tlak všechny soupeře.
                d) Co to tu vykládáš? Dle všech dostupných údajů (byť přiznávám, že zcela 100% se mi to nikde ověřit nepodařilo) je standardka započítávána jako přihrávka do pokutového území, která má na výsledný Chance Index nejmenší vliv. Přihrávky do gólové šance (ty mají naopak vliv největší) jsou naopak přihrávky, které vznikly ze hry! Tvůj argument s Vukadinovičem je tedy úplně mimo.
                e) K čemu? Máš snad pocit, že si vytváříme málo šancí a dáváme málo branek? Dle dostupných dat jsme naopak v počtu vytvořených šancí nejlepším týmem v lize! Důsledkem čehož je, že máme suverénně nejvyšší počet nastřílených branek.

                Víš milý Belmisi, nesmíš hledat problémy tam, kde nejsou! Tak třeba zápas s Duklou: vstřelili jsme 2 branky a měli spoustu dalších šancí. Zápas jsme tedy měli dovést k poklidné výhře 2:0 nebo 3:0. Přesto přišla bodová ztráta. Proč? Kvůli fatálním zaváháním v obraně! Nebýt těch, tak Dukla sama si vlastně nic nevytvořila. Problém tedy jednoznačně není v tvůrci hry nebo v tom, že bychom nedokázali soupeře přehrát a dostat pod tlak, ale třeba v tomto konkrétním zápase byl v obranné činnosti a v hrubých individuálních chybách obránců.

                Opačným příkladem je zápas v Liberci, kde jsme naopak měli šancí mraky a měli jsme vyhrát tak 5:1, ale efektivita byla zoufalá. Problém však opět není v tvůrci hry, ale v efektivitě koncových hráčů.

                Kdybychom jenom tyto 2 zápasy dotáhli do vítězného konce, tak už dnes slavíme titul. Takže ještě jednou - přestaň hledat problémy tam, kde nejsou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Robinator     před 8 lety 16.05.2017 11:06 |  
          2 2

          spis od te doby co se upsal Tonda v Udine, ho nekteri lide hodnoti neobjektivne, jde to poznat docela hodne i ze zdejsi diskuze nekolik mesicu zpetne..minuly zapas mel jeden golovou prihravku, jeden dal gol..oba nezahrali spatne, umi teda i lepe..nicmene to slovni hodnoceni moc neodpovida tomu, co se delo na hristi..

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Boss82     před 8 lety 16.05.2017 13:23 |  
            0 2

            Já myslím, že hodnocení Alanora obou hráčů za zápas s Duklou je v pořádku.

            V čem s Tebou souhlasím je to, že Tonda tu byl často na jaře terčem přehnané a neoprávněné kritiky. Ačkoliv jeho pokles formy prostě viditelný je (a očividně si ho všiml i J. Šilhavý, když Tondu často vynechává ze základu), tak zase nehraje tak špatně, aby tu byl některými "experty" tak často pranýřován a obviňován z toho, že už se vidí v Itálii a na nějakém titulu z české ligy mu vůbec nezáleží. S tím zásadně nesouhlasím a považuji to za nesmysl.

            Avšak opačným extrémem jsou Tondovi zarytí zastánci, kteří zase vidí jeho výkony v růžových brýlích (vyniká v tom především Dropt). A zdá se mi, že ty růžové brýle si v případě Tondy nasazuješ často také.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 16.05.2017 16:20 |  
      0 0

      Mne se nejvíce líbil Muris, Barák sice proměnil penaltu, ale výkon ohodnocení č.6, mi přijde v pořádku, i Hušby mi přišel lepší. To spíše bych se pozastavil na hodnocení obrany...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    lassiter     před 8 lety 15.05.2017 12:50 |  
    9 5

    Mně se velmi líbil můj velký oblíbenec Honza Bořil, zasloužil podle mě určitě vyšší známku. Sýkorovy výkony mě trošku mrzí, jsou chvíle, kdy zapíchne oči do trávníku a snaží se to vykličkovat jako kluci v U-9, i když má k dispozici mnohem jednodušší a efektivnější řešení. Muris hrál velmi dobře už na Bohemce, přesto bych mu jeden bod ubral za jeho trapné simulace, zejména ta situace na konci pod východní tribunou, kdy v podstatě mohl postupovat do nadějné šance a on si stejně radši lehne...
    Jinak se těším do Boleslavi, myslím že zpátky pojedeme s titulem. Pevně doufám, že frustrovaní fanoušci vítězství zůstanou tentokrát u televize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      TSeguinTS     před 8 lety 15.05.2017 13:04 |  
      5 1

      Souhlas se simulováním Murise. Je to trapné a hlavně se to opakuje, kdyby to nedělal, mohl by být lepším hráčem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Ondráš     před 8 lety 15.05.2017 13:05 |  
      5 1

      V Bolce to bude mač! Může být smutno, ale stejně tak se slavit titul. Půjde tam o všechno pro oba týmy..pro takové zápasy se fotbal hraje..věřím, že se semkneme a dáme je!

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 15.05.2017 13:09 |  
      4 3

      "....Pevně doufám, že frustrovaní fanoušci vítězství zůstanou tentokrát u televize...." +10 !

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 15.05.2017 18:06 |  
      0 1

      Zůstanou. Jak je vidět, jsou to srabi, co umí především prudit a anonymně mínusovat.
      O to víc pak budou bulet, až v MB vyhrajeme a oni nebudou moct na Strahov. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      edenian     před 8 lety 15.05.2017 21:25 |  
      1 0

      Ja jim rikam smradosi jak je z nich citit to jejich zatuchly kanape. Posledni dobou to v Edenu dost pachne :-)

  3. příliš hnědé trenýrky

    w8888     před 8 lety 15.05.2017 13:13 |  
    7 9

    Největším problémem celého týmu byla v sobotu psychika. Do médií sice Slavia vypouštěla hlášky o odhodlání a o tom, že tým k zápasu s Duklou přistoupí úplně jinak nabuzený, než proti Jablonci. Výsledek však byl úplně stejný. Hlavním problémem skoro celé jedenáctky byly hnědé trenýrky v zadní části od okamžiku příchodu na hřiště. To s sebou nese i alibismus a křeč. Jen Pavlenka, Mešanovič , Hušbauer a možná Bořil hráli tak, jak se v zápasech o titul má. A to je málo. Myslím, že čtyřka pro Tecla je mimořádně shovívavá. I jednička by byla přílišným luxusem. Ten člověk je pro Slavii stejný problém jako Gino. Drahý a špatný. Neumí přihrát ani na tři metry, je pomalý, nedůrazný. Evidentně je to hodný kluk, ale takových máme plnou soupisku. Chybějí nám rafani. Měl jím být Ščuk, ale také mu to moc nejde.
    Navzdory všemu, co se po sobotě ozývá, si myslím, že titul stejně uhrajeme. A radovat se budeme už v Mladé Boleslavi.
    Jo a ještě ke Spartu. Jejich slavný odborník na Slavii Standa Hrabě, taky hodný kluk, který ale vůbec nerozumí fotbalu, dal Pavlenkovi za Duklu jen známku 4. Přitom na gólmana šly jen tři střely a dvě by nechytil ani zbobulenej Čech ve vrcholné formě. V takových utkáních, kde nemá gólman žádnou práci, se dává za výkon tradičně známka 5, tedy průměrná. Gólman nemůže za to, že na něj nešly střely. Tady bych to viděl spíš na snahu listu, dostat do sestavy sezony i jiné hráče, než jen slávisty. Třeba takový Koubek z Letné by se majitelům určitě na stránkách Spartu líbil víc.

    • Re: příliš hnědé trenýrky

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.05.2017 13:19 |  
      4 8

      Víceméně souhlas. Už potřetí za sebou slyšíme, jak se budeme rvát až do konce a nic nevypustíme. Pak ale hráči (opět) vlezou na trávník, ztěžknou jim nohy, po deseti patnácti minutách raději rezignují na kombinaci, začnou lítat míče vzduchem. Ve výsledku „se přestane dařit“, protože vynakládáme moc energie na získání míčů a lehce je ztrácíme, vepředu se neprosazujeme. To jenom pomůže k další psychické dece.

      • Re: příliš hnědé trenýrky

        Ondráš     před 8 lety 15.05.2017 13:26 |  
        2 0

        V Boleslavi to bude jinej zápas, věř tomu..

      • Re: příliš hnědé trenýrky

        kjandourek (admin)     před 8 lety 15.05.2017 14:02 |  
        2 1

        Ale to přece není o tom, že se "nervou až do konce"...

        Nikdo ti nemůže slíbit, že se nám nepřestane dařit...

    • Re: příliš hnědé trenýrky

      Alanor (admin)     před 8 lety 15.05.2017 13:50 |  
      8 1

      Sobotní výkon byl podle mě značně odlišný oproti Jablonci. Tehdy jsme měli dostat čtyřku, proti Dukle jsme byli o něco lepší než soupeř, i když to stejně nebylo ideální.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Arutha     před 8 lety 15.05.2017 13:34 |  
    6 2

    Musím říct, že se mi Zmrhal na beku líbil mnohem více, než v předchozím průběhu v záloze

  5. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    budvarka     před 8 lety 15.05.2017 15:21 |  
    3 3

    Bořil určitě 6+ . Odjezdil to suprově, na hranici sebeobětování. Vlastně za ní.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    sicilianbrno     před 8 lety 15.05.2017 18:25 |  
    3 2

    S hodnocenim souhlasim, jen tecl za 3. Sykorovi se klicky sice ted moc nedaři, ale narozdil od Tecla to aspon zkouši. Tecl se jeden na jednoho boji. O presne prihravce ani nemluvim. Ja ho nezavrhuju, rad bych ho videl na postu, ktery mu sedi a to je utocnik. Na kraji zalohy nema proste zadne predpoklady a krom šilhaveho to vidi asi vsichni...to uz tam muze hrat i škoda...

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      donford     před 8 lety 15.05.2017 21:13 |  
      0 0

      Věřím, že JŠ to vidí taky, stojí skoro celý zápas těsně u lajny.:-) Sýkor a Zmrhal hráli křídla, Mingazov zraněný. Tak to po odchodu Sýkory zase zbylo na Tecla. Možná, že lepší by tam byl MvB. Tecl opravdu není křídlo. Bohužel je to teď z nouze jeho osud. Ta pozice ho ovšem značně devalvuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        sicilianbrno     před 8 lety 15.05.2017 22:12 |  
        0 1

        Mno po odchodu Sýkory mohl přijít klidně Tecl, ale na post utočníka a hrát systém 4-4-2. Pořád raději než hrát o deseti :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    TSeguinTS     před 8 lety 15.05.2017 21:10 |  
    4 0

    Hodnocení Frydrycha za 2 je kruté.
    Já bych mu dal 3, ale asi je to i v kontextu k jeho kopu do hlavy na bohemce. Udělal tedy již dvě velké hrubky. Obě za stavu 1:0 pro nás. Obě v prvním poločase (což může být polehčující okolnost, pokud stihneme s vývojem zápasu ještě něco udělat). A co především, obě jeho chyby přímo způsobily laciné vyrovnání na 1:1.
    Když se to takto napíše, zní to hrozivě.

    Co tedy dělat pro předcházení takových chyb v obraně? O psychiku se JŠ postará, v tom mu věřím, umí to jako málokdo. Pravděpodobně uvidíme v dalším zápase na kraji Floa. Pokud je Bořil zraněný a nebude připraven, kraje jsou víceméně jasné (Frydrych, Flo). Kdyby mohl Bóřa nastoupit, asi bych teď dal přednost PEFovi před Frýďou. Zranění to ale nejspíš vyřeší za trenéra a Zmrhal na beku byla nouzovka (jako lajkovi se mi tam ale líbil, obranné zákroky mu šly, jeden veledůležitý při útoku Dukly navíc udělal přímo, kde jsem seděl, což zřejmě ovlivňuje můj subjektivní pohled na jeho záskok)
    Jsem nicméně zvědav, zda se zvažuje nasazení Bílka, který je těžce nerozehraný, takže nemáme jistotu, že by narozdíl od Lüftnera chyby nedělal. Očekávám podržení stoperské dvojice - oba až na druhý obdržený gól odehráli dobrý zápas a jsou rozehraní. Navíc jsou rychlejší a zároveň vyšší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      donford     před 8 lety 15.05.2017 21:20 |  
      1 0

      Bolka má dopředu rychlé kluky - Golgol, Přikryl, Chramosta a ještě další a nebo sice pomalejšího, ale vysokého Mageru.Také se dost obávám nerozehranosti Bílka. Frýďa teď měl ve dvou zápasech za sebou 2 gólové delikty, které bohužel zcela padají na jeho vrub. Pro jeho vlastní klid by bylo moc dobré, kdyby hrál Bořil a PEF. Ale Bořil prý odešel s berlemi?

  8. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 16.05.2017 16:16 |  
    0 2

    Tak jsem si minule tipnul, jakou známku by, dostal Frydrych, kdyby se na Bohemians nevyhrálo, o týden později, jsem dostal odpověď 2. Frydrych udělal chybu, ale ne takovou jako na Bohemians a dostal dvojku, jasně gól jde z větší části za ním, ale vinu nesou i jiní, kteří nepokryly své hráče a Lüftner a Deli dostanou pětku, když u druhého gólu, jak si napsal: "Že si připsali slabší chvilky"spravedlivě by, měli, dostat nejvíce za 4. Zvláště, že i oni dokázali v minulých kolech předvádět neuvěřitelné zázraky.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 16.05.2017 18:03 |  
    1 1

    Spart takto:

    Pavlenka 4 - Frydrych 2, Lüftner 4, Deli 5, Bořil 6 - Hušby 6, Ngadeu 5 - Sýkora 5, Barák 6, Zmrhal 6 - Muris 6.
    Tecl 4, Van Buren 5.

    Liga fanoušků: 8:1

    Rohy: 6:3.

    Střely: 7:3.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Staršina     před 8 lety 17.05.2017 00:40 |  
    3 1

    Jsem časově velmi zaneprázdněn. K příspěvkům se dostávám velmi pozdě. Chápu, že s časovým posunem nemají tu vypovídající hodnotu. Přesto. K zápase s Duklou mi je smutno z reakcí. Již dříve jsem psal o rychlém růstu a trpělivosti k dozrání. Bohužel většina z nás tu trpělivost nemá.
    Co se týká hodnocení, tak jsem přečetl první odstavec reakcí a mažu dál. Snad časem najdu více času.
    Vyjádřím se pouze k hodnocení hráčů sportovními novináři a fanoušky zvoleným hráčem zápasu. Již jsem to také psal. Nelepším hráčem České ligy je v dlouhodobém hodnocení odborníků J.Hušbauer.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    dauby     před 8 lety 17.05.2017 10:22 |  
    0 1

    Naše obrana je poslední dobou katastrofální. Nejdřív Deliho výlety, pak Lüftnerův vlastenec (ten druhý, první bych mu úplně nevyčítal) a teď Frydrych... S hodnocením souhlasím, Hušbauer a Barák hráli v první půli hodně dobře. Ale Hušbauer tentokrát dohrál jen díky benevolenci rozhodčího, jinak by byl po zásluze vyloučen. Když k tomu přičtu zákrok Frydrycha na Bohemians, nemohu se zbavit pocitu, že psychika našich hráčů je mimořádně labilní...