Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

Slavii čeká další důležitý a prestižní zápas. Ostatně, jako všechny poslední zápasy. Ten sobotní ale bude ještě o něco málo prestižnější - však jde o malé velké derby s tradičním soupeřem o dvě tramvajové zastávky dál. Samozřejmě nemůže chybět ani přítomnost kamer O2 TV.

Schválně na úvod si zkusíme takovou hádanku. Kdy Slavia naposledy vyhrála v Ďolíčku? A kdy vyhrála naposledy před touto výhrou? Výsledek si povíme až na konci po řadu, teď nás ale ještě čeká... povídání o tom, že Slavia opravdu v posledních týdnech nehraje nijak zázračně. Nedá se svítit, ale na jaře se moc soupeřů nepřehrálo, krom těch z úplné spodiny tabulky. A když poté přijde psychický tlak znásobený blížícím se koncem ligy, hráčům se ještě více sváží nohy a nedostatky jdou více na odiv. A tak jsme pak svědkem i takových utkání jako se Zlínem nebo Jabloncem, které nám daly krásně (teda, spíše nepěkně) vzpomenout na dobu minulou. Dobu, kterou jsme doufali, že již máme dost možná za sebou...

To Bohemka doufala, že má taky něco za sebou. A to jarní krizi spojenou se střeleckou nemohoucností. Po výměně trenéra Koubka za sebevědomého Martina Haška se zdalo, že šlo možná o dobrý krok. První zápas, hned výhra po dobrém výkonu (byť proti Jihlavě), pak cesta do Boleslavi se snahou o odvetu za vyřazení z domácího poháru a další povedený zápas, kdy stačilo jen velmi málo - proměněná penalta - a Bohemka mohla brát tři body. Takto se musela spokojit jen s jedním za remízu 1:1. Jenže pak přišly dva výsledky, které vrátily klokany zpátky na zem. Prohrát doma 0:2, to vždy vypadá špatně. Ještě horší je to pak v kontextu toho, že prohra přišla se Zlínem, pro který to bylo první jarní ligové vítězství. Je ale třeba říci, že Bohemka byla v zápase lepší, navíc jí sudí upřel dvě penalty (což následně uznala i komise rozhodčích). Bohemku však tento zápas natolik rozhodil, že v dalším kole proti Liberci byla prakticky bez nároku. Soupeř dal poměrně snadno hned 4 branky a Bohemka jen snížila, jaká to ironie, z penalty.

Ďolíček byl vždy brán za určitou nedobytnou tvrz, alespoň tedy s ohledem na fotbalové kvality hráčů v zelenobílém. Leč ani to letos tak úplně neplatí. Jasně, 16 bodů ze 13 zápasů není zas taková tragédie, většina výher ale přišla na podzim. Na jaře jen ta jedna, již zmiňovaná s Jihlavou. A k tomu jedna bezbranková remíza se Slováckem. Tedy soupeřem, se kterým se naopak Slavia střetla ve svém posledním venkovním zápase, jak si jistě vzpomínáte. Šlo tehdy o jeden z těch méně povedených venkovních zápasů, přesto přinesl tři body. Jako skoro každý jiný v letošní sezóně.

Na Bohemce však, abychom si odpovědli otázku z úvodu, vyhrála Slavia naposledy v roce 2014 za dob jistého nizozemského trenéra gólem Tomáše Necida. A výhra předtím? To se musíme podívat již do hóódně dávné minulosti, až do prvního kola sezóny 1999/2000. Tehdy jednobrankovou výhru vystřelil Pavel Horváth. Jak jinak než z penalty že.

Bohemce zítra nepomůže ani Martin Berkovec, ani bývalý slávista Michal Švec. Slavii chybí stále Van Buren se Šventem. Jak bude asi zítřejší zápas vypadat?

Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Bílek, Deli, Flo - Sýkora, Ngadeu, Barák, Hušbauer, Zmrhal - Škoda

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    malan (přítel SN)     před 8 lety 05.05.2017 16:00 |  
    2 30

    Bez diskuze 3 body, jinak to nevidim. Tip na výhru 3-0 (góly Škoďák, sparťan, Sýkora)

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      marp (přítel SN)     před 8 lety 05.05.2017 16:13 |  
      19 0

      Tohle je trapný a ubohý.

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Jachym     před 8 lety 05.05.2017 16:17 |  
      13 0

      Pěkná blbost s tím sparťanem. Přestupní okna jsou pro tuto sezónu uzavřená. A já bych tady Váchu zpět rozhodně nechtěl...

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Robinator     před 8 lety 05.05.2017 16:26 |  
      2 17

      Trapný to je, protože ten sparťan gola nejspíš nedá..moc mu to nestřílí letos :))

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        mabr     před 8 lety 05.05.2017 23:09 |  
        11 0

        Nezlob se, ale zrovna Ty tady o "sparťanovi Hušbym" moc nemluv, když jste bráchu dali do sparty, protože ve Slavii to stálo za prd a teď už zase pošilháváte zpátky po návratu... ;-)

        • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

          Robinator     před 8 lety 06.05.2017 02:06 |  
          1 1

          Nikdo neposilhava, ale díky..možná vis víc než já :D jinak se nezlobím, v pohodě :))

        • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

          Robinator     před 8 lety 06.05.2017 02:08 |  
          0 5

          Jinak to byla reakce na Malana :) Já budu rád , když dá gola klidně Husby krásnou střelou a vyhrajeme jedna nula..ale stejně si myslím, že už to Plzeň pod Vrbou bohužel dohraje..

  2. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 05.05.2017 16:00 |  
    2 0

    Hrajeme venku, proto věřím, že máme větší šance, než kdybychom s nimi hráli doma. Vyhrajeme 3-1

  3. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    zeleznik2     před 8 lety 05.05.2017 16:02 |  
    0 0

    Beru jakoukoliv výhru i třeba vítězství 1:0, doufám, že se to podaří a Plzeň ztratí v Jablonci, píská to Jílek, tak snad to bude dobré. Bohužel jsem se dozvěděl, že my máme zase pana Orla....

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Kunetice     před 8 lety 05.05.2017 19:35 |  
      1 9

      Vždyť je to jedno my jsme si titul posrali už dávno a kdyby hráli tak jak se má hrát o titul tak Orel může akorát ostrouhat.

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        Honzín1892     před 8 lety 06.05.2017 00:40 |  
        2 0

        Nezapomínejme, že cíl v letošní sezoně je již splněný. Samozřejmě s jídlem roste chuť, ale i případné druhé místo musíme brát jako velký úspěch a připravovat se s pokorou na budoucí sezony.

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Slawek     před 8 lety 06.05.2017 10:18 |  
      0 0

      Jílek patří do stáje Berbra, Orel je z Hradce!.......

  4. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Robinator     před 8 lety 05.05.2017 16:03 |  
    0 3

    Má to cenu hrát? :D

  5. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    zeleznik2     před 8 lety 05.05.2017 16:04 |  
    2 3

    Místo Sýkory v základu Mingazova a místo Baráka Ščuka. Chce to nasadit bojovníky bude to boj...

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Robinator     před 8 lety 05.05.2017 16:06 |  
      4 0

      Neblbni, to už se jednou hodně nevyplatilo Scuk za Baráka..MNN,Hudby a Scuk..to je rezignace na fotbal opět..

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Obr     před 8 lety 05.05.2017 16:21 |  
      3 0

      Jestli bude hrat Ngadeu, Scuk tam nema co delat, protoze je tam zbytecnej. Preci jenom je defenzivneji ladenej, nez Barak. Kdyz spolu hrali posledne nebyl Scuk vubec na balonu.

  6. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 05.05.2017 16:07 |  
    3 0

    Já doufám, že hráči budou makat jako v Liberci , tam to prostě byla smůla a skvělě zachytal Důbravka, pak skousknu ztrátu bodů, ale neopakovat stejně bídné výkony jako v posledních 2 zápasech. Prostě musí jezdit do po zadku !

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Fačín     před 8 lety 05.05.2017 19:54 |  
      1 11

      Promíň, ale v Liberci to nebyla smůla, ale nekvalita, především v ofenzivní činnosti. Radil bych to nezaměňovat, šlo by totiž o alibismus.

  7. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Ondráš     před 8 lety 05.05.2017 16:18 |  
    6 0

    Zničte je 1:0!!!

  8. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Gino     před 8 lety 05.05.2017 16:43 |  
    3 0

    Jako přátelé, fakt mi přijde zvrhlý, že nám dneska zabásli Peltu a my tady debatujeme o klokanech, jako kdyby se nás tahle obrovská bomba v českém fotbale vůbec netýkala :-))

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Robinator     před 8 lety 05.05.2017 17:18 |  
      0 0

      Jako PO je obžalovaný FAČR ne? Z toho může být kolosální průser

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        Fačín     před 8 lety 05.05.2017 20:02 |  
        0 1

        Průser pro koho, ptám se? Pro Peltu? Nepochybně. Pro český fotbal? Možná. Pro Slavii? Spíš ne.

        • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

          Fallen (přítel SN)     před 8 lety 05.05.2017 20:17 |  
          4 0

          No, jestli se předsedou stane ten plzeňskej estebák, tak nevim... To nebude dobrý pro nikoho, vyjma jeho kámošů.

        • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

          Robinator     před 8 lety 05.05.2017 20:42 |  
          1 0

          Přesně jak píše Fallen..průser pro všechny, protože Berbr, plzeňský hovado..a pokud je obžalovana FACR..nemůže to nějak uškodit přimo českému fotbalu na mezinárodní úrovni?

          • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

            dthwinter     před 8 lety 06.05.2017 01:39 |  
            2 0

            Pokud bude FACR shledan vinným, jakkoli je to nepravděpodobné, může jako ultimatni trest dojít k jeho nucenemu zániku. Nicméně i pokud bude udělena sankce mírnější, neznám přesně pravidla UEFA, ale tipoval bych že vyloučení týmů z pohárů či podobný trest bude určitě možný.

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Jachym     před 8 lety 05.05.2017 18:11 |  
      6 0

      Jako kamaráde, my hlavně musíme porazit klokany a řešit/myslet na sebe, na Slavii. To, zda je Pelta vevnitř nebo venku, je pro mě druhořadý. Ale asi každý máme jinou definici zvrhlosti...:-)

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Kunetice     před 8 lety 05.05.2017 19:31 |  
      0 0

      Jako že už se vaří voda !?

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        edenian     před 8 lety 06.05.2017 13:37 |  
        0 0

        Tak v bodu cislo 6 se o nem hovori jako o mrtvem :-)

  9. Sestava

    Crispo     před 8 lety 05.05.2017 18:33 |  
    6 2

    Nebál bych se místo Michela postavit Ščuka, nakopnout míč na útočníky zvládne i on, a ještě k tomu umí vystřelit z dálky...

    • Re: Sestava

      Martin 58     před 8 lety 06.05.2017 10:36 |  
      2 0

      Nevím, nevím, jestli není lepší pro boj s Bohemkou, a že to asi nic jiného na tom jejich minipácku nebude, to buldočí zaujetí Ngadeua, tím spíš, že ani Ščuk vyjma jednoho zápasu s Karvinou při poskytnutých příležitostech nezaujal.

  10. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Kunetice     před 8 lety 05.05.2017 19:33 |  
    3 4

    JO Tolsimire Van Buren nám nechybí jelikož jej Šilhavý vůbec nestaví !

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Fačín     před 8 lety 05.05.2017 20:00 |  
      6 6

      Tak Van Buren nás nejspíš opustí, protože takovéhle přehlížení by neustál asi nikdo.. A že se MvB snažil to vydržet.. (viz článek o něm a setkání s ním na Area114).

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        Kunetice     před 8 lety 05.05.2017 20:05 |  
        3 6

        Já mám velké obavy aby to tak nedopadlo i s tím chorvatem a neplácal se tam ten zoufalec Tecl.

  11. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Fačín     před 8 lety 05.05.2017 19:58 |  
    7 5

    Co třeba zksit něco nového, neotřelého, co nemá každé dítě přečtené? Něco ofenzivního, plného nápadů? Hráče máme dostatečně kvalitní, stačí je správně motivovat, připravit na soupeře a zároveň na náš taktický plán, a pak na ně vlítnout. Povedlo se to v Příbrami, povedlo se to s Hradcem, proč ne zítra? Jen to chce mít koule na to udělat to trošku jinak.

  12. Vstupenky

    Mako     před 8 lety 05.05.2017 22:15 |  
    0 0

    Mám navíc 2 vstupenky. Pokud někdo chcete, napište.

  13. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Alexiinho     před 8 lety 06.05.2017 00:00 |  
    0 0

    Zdravím všechny, mám dotaz. Mám na zítřek dva lístky, ovšem jsou do sektoru B4, neboli 2 sektory vedle kotle vačnatců... chci se zeptat, máte někdo zkušenost s Ďolíčkem, zda je možný, abych s kamarádem nějak prošel k ostatním slávistům na tribunu A či do sektoru hostů, nebo zda budeme muset zůstat na tribuně u bohemáků, případně jak moc je tam nebezpečný se projevovat proslávisticky. :D Díky moc za odpověď. :)

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Travinho     před 8 lety 06.05.2017 01:08 |  
      0 0

      Zkušenosti s tím mám. Nepustí tě tam a raději si nebrat sešívané věci, nemusí tě pustit na stadion. Jinak je to tam ale v pohodě, pokud nepůjdeš přímo do kotle, ale ke kraji, tam bude počet Slávistů s Bohemáky tak vyrovnaný.

  14. Abychom vyhráli u klokanů, musíme

    JS (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 10:59 |  
    5 7

    • ukázat asi 10x větší nasazení, než v posledních zápasech. Z toho důvodu bych např. v útoku upřednostnil Mešanoviće před Škodou. Co si budeme povídat. Škoďák je v poslední době jalový, naopak Mešši mívá zarputilosti a bojovnosti na rozdávání, navíc teď skóroval v 90. minutě a nemusí mít psychiku dole. Anebo konečně dát prostor van Burenovi, který by měl mít motivaci se ukázat a tudíž bude makat na 150 %.

    • hrát po zemi. Jednoznačně. Neříkám kombinovat od vápna k vápnu, ale pokud se chceme dostat přes pevnou zformovanou obranu, balony prostě nemůžou létat z hloubi pole středem tak, že se obránci stačí postavit čelem k míči, odstavit si nabíhajícího slávistu, a odhlavičkovat. To je zásadní taktická chyba, mající za následek, že pracně vybojujeme míč a pak ho hned odevzdáváme. Řešení? A) nestavět Škodu, který k nákopům svádí, B) vytvořit co nejkreativnější střed zálohy. Je de facto jedno, kdo dostane příležitost, ale jako strůjce těchto nákopů a celkově špatné rozehry ve středu pole vidím především MNN, kterého bych pro jednou ze zálohy úplně vynechal. Pokud si budou Jasmin, Tonda a Hušby nabíhat do volných prostorů, určitě něco vymyslí a dokážou dát překvapivou přihrávku za obranu (a Jasmin umí střílet).

    • mít odražené míče. Posbírat odražené míče znamená daleko menší námahu při zastavování soupeřova útoku – prostě tomu předejdeme ještě v zárodku. Co to znamená? Presovat soupeřovu obranu, nenechat je vracet míče přesně. Obsazovat příjemce, dobře předvídat směr odraženého míče.

    • hýbat se, hýbat se, hýbat se. Nabíhat si do prostorů, rotovat. Neustále odstupovat od soupeře. Být „všude“. Statická hra, kde všichni stojí a čumí, co udělá hráč s míčem (nejspíš nakopne?) je cestou do pekla.

    • Re: Abychom vyhráli u klokanů, musíme

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 11:52 |  
      5 0

      No, nevím.

      Ad 1) Škodu určitě postavit. Posadit nejlepšího střelce ligy kvůli tomu, že mu nevyšel jeden zápas, ve kterém jsme nadto hráli příšerně, by byl naprosto kardinální nesmysl. Ideálně postavit od začátku útočníky 2 (Milana i Murise).

      Ad 2) Takový postup by s největší pravděpodobností měl za následek to, že bychom dál nakopávali dopředu balony na Škodu, kde by však byl jen Mešanović. O efektivitě naší hry kdykoliv se tak stalo se tu snad zmiňovat nemusím... Navíc už vidím, jak s naší současnou formou vykombinujeme Bohemku, která bude bojovat na 110 % a nedá nám zadarmo jediný balon.

      Ad 3) a 4) Tady naprostý souhlas. Primární příčinou selhání se Zlínem a Jabloncem byla špatná poziční hra, nedostatečná dynamika a pohyb, nízké procento vyhraných soubojů. Ikdyž se nám nebude dařit fotbalově, tak od všech hráčů na hřišti požaduji fyzický výkon na hranici sebeobětování. Zkrátka pod námi musí neustále hořet tráva a do všech soubojů je nutné jít naplno a především včas.

      Můj tip je, že dneska to nebude hezký fotbal. Čekám nakopávanou, boj a o každý metr a tvrdé souboje. Dneska to urveme vůli - 0:1.

    • Re: Abychom vyhráli u klokanů, musíme

      Robinator     před 8 lety 06.05.2017 12:03 |  
      0 0

      napsal si to hezky..hlavně ať rupne ta Plzeň, i když tomu teda vůbec nevěřím..ale kdyby jo, pak to na bohemce musíme urvat..

    • Re: Abychom vyhráli u klokanů, musíme

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 12:24 |  
      2 0

      Van Buren je stále zraněn.

    • Re: Abychom vyhráli u klokanů, musíme

      Travinho     před 8 lety 06.05.2017 13:13 |  
      2 0

      1. Van Buren je zraněný
      2. Škodovi se sice poslední zápasy nepovedly, ale herně byl pořád lepší než Muris.
      Jinak souhlasím. Hlavně vysoký presing by měl být zrovna dnes povinností, ale bojím se, že k tomu nedojde.

  15. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 13:50 |  
    2 3

    Samozřejmě by nic jiného než výhra nemělo existovat,no to už jsem psal minule a skutek utek.U čochtana.ale výhru vůbec nečekám,jim jde opravdu o kejhák a bude pod nima hořet tráva,no a na tom plácku to jejich okopávání platí na soupeře dvojnásob,když k tomu přičteme,že je to derby,nic moc růžově to nevidím.Ostatně titul je asi fuč,dvakrát nám byl nabídnut,dvakrát jsme si to po slávisticku posrali.Nemůžeme to tudíž ani moc svádět na to,že se estébákům přípískávalo i když nějaký bod jim byl takto přihrán.Ted když je cinklouš v teplákách,tak vyjádření estébaka že Zlámal řídí fotbal zvenku a on zevnitř,ve mě vzbuzuje dojem, že jistý tým z města piva neztratí ani bod dokud nebude o titulu rozhodnuto.

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Robinator     před 8 lety 06.05.2017 14:08 |  
      0 0

      Pojďme držet palce Jablonci vlku :) a modlit se aspoň za remízku

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 14:53 |  
        1 2

        Nemá cenu,jabka měla motivaci akorát proti nám,která byla samozřejmě podpořena finančně,jinak mám opravdu dobrého známého v JN a například jeden hráč jablonce byl stažen během utkání, aby náhodou palermu nedal gol,tak že asi ne uplně všichni v tom jedou.

        • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

          Robinator     před 8 lety 06.05.2017 14:57 |  
          0 0

          Chce to dát nakou motivacku Boleslavi..aspoň každýmu hráči milion korun..pokud udělají aspoň bod..

          • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

            lassiter     před 8 lety 06.05.2017 15:02 |  
            0 0

            Není to málo?

            • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

              Robinator     před 8 lety 06.05.2017 15:05 |  
              0 0

              To byl příklad :) jinak se to občas dělává, tak proč ne ..

              • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

                lassiter     před 8 lety 06.05.2017 15:14 |  
                0 0

                Protože to někdo musí zaplatit? :-) Protože v dalším kole hrajeme v Boleslavi a mohlo by to být vykládáno všelijak? (stejně jako když Jablonec dostane nasypáno, aby bojoval proti nám, a další kolo hraje proti svému sponzorovi).

                • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

                  Robinator     před 8 lety 06.05.2017 15:23 |  
                  1 0

                  ted to vypada jak kdyby po polocase poslal nekdo motivacku jablonci :)))))

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        bongor     před 8 lety 06.05.2017 16:14 |  
        2 0

        Všichni teď přemýšlejí:Dostaly jabka o pauze nějakou dotaci,došly plísni síly?Ne,vysvětlení je daleko jednodušší:To robinátor se tak pěkně modlil,

        • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

          Robinator     před 8 lety 06.05.2017 16:22 |  
          0 0

          Furt tomu nemůžu uvěřit :) to byl druhý poločas od Jablonence.. neskutečný..máme asi poslední šanci vzít si zpět první místo..

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 16:17 |  
      1 0

      Teď nám byl nabídnut potřetí.

      Aby to nakonec nebylo jako už několikrát v historii ligy; mistrem bude tým, který titul nejméně nechtěl :)

  16. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Robinator     před 8 lety 06.05.2017 14:29 |  
    2 3

    Slušný tréninkovy tempo Jablonce..ty nejdou ani do sprintu..to je hnůj

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Novi.sks     před 8 lety 06.05.2017 14:49 |  
      0 2

      Mě přijde, že v každé nadějnější šanci, kdy by Jablonečák mohl jít do protiútoku, tak si kopne míč před Plzeňáka a pak ho fauluje, ani se nerozčiluje a otáčí krok zpátky ke své brance... Ale třeba jen Plzeň hraje líp než my před týdnem, na druhou stranu, kdybychom my v první půli proměnili nějakou tu šanci, tak to mohlo vypadat podobně...

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      donford     před 8 lety 06.05.2017 14:50 |  
      1 4

      Ne, nedá se na to dívat. Jablonec poloviční, sóluje, zase hrajou tak nějak jako proti Příbrami. Proti nám Trávník a Pospíšil zářili, ovládali střed hřiště, běhali jak srny. A dneska? Doma? Byl bych naivka, kdybych si myslel, že to není domluvené. Vždyť si ani kloudně nepřihrají. Najednou to neumí. Už mi nebolí, že budeme poctivě druzí. Ale je vskutku zapotřebí, aby to bylo už poslední zvonění Pelty, Šádka, Berbra či Starky. Snad se konečně Sl.+Sp. rozhoupou.

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        Boss82     před 8 lety 06.05.2017 21:09 |  
        0 0

        Chlapi, já vás něterý fakt nechápu, že hledáte konspiraci úplně za vším...

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Grobar     před 8 lety 06.05.2017 14:51 |  
      3 2

      To uz je trapne. Titul se vzdaluje. Muzeme si za to sami. Jablonec se snazi, je to taky o tom co ti souper dovoli.

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        Robinator     před 8 lety 06.05.2017 14:55 |  
        1 1

        Asi jo..já nevím..Plzeň se zase rozehrála..nehraje špatně, bohužel..na druhou stranu venku u nás Jablonec dominuje.. a doma mi kolikrát přijde že je jen tak stinujou, hlavně při bránění

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Novi.sks     před 8 lety 06.05.2017 15:25 |  
      0 0

      Tak druhý poločas je úplně něco jiného, jak noc a den...

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        Robinator     před 8 lety 06.05.2017 15:26 |  
        0 0

        neskutecny

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Boss82     před 8 lety 06.05.2017 21:09 |  
      0 0

      Chlapi, já vás něterý fakt nechápu, že hledáte konspiraci úplně za vším...

  17. Plzen

    Mike     před 8 lety 06.05.2017 15:15 |  
    1 2

    Za chvili Jablonec snizi ,aby to nevypadalo tak blbe a skonci to 1-2

    • Re: Plzen

      Robinator     před 8 lety 06.05.2017 15:18 |  
      0 0

      :))) najednou to jde..prosím ještě jeden

    • Re: Plzen

      lassiter     před 8 lety 06.05.2017 15:19 |  
      1 2

      velmi zkušené od tebe :-)

  18. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Robinator     před 8 lety 06.05.2017 15:22 |  
    2 0

    gooooooooooooooooooooooooooooooooool

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      donford     před 8 lety 06.05.2017 15:30 |  
      0 2

      Hráči se zřejmě vzpouřili proti dohodám Pelty. Najednou to jde! Jako proti nám. I kdyby prohráli, ukazují, že náhlé procitnutí a polití živou vodou existuje.

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        vojta     před 8 lety 06.05.2017 15:55 |  
        4 0

        prd hraci, to jen neomylne sklapla csaplarova past. neudelas nic

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        donford     před 8 lety 06.05.2017 15:57 |  
        1 0

        Výborný Masopust, Mihálik! Ať mi někdo vysvětlí ten chcíplý výkon Jablonce v prvé půli, kde si hráči skoro nedokázali přihrát, přesně dle zápasu s Příbramí a to polití živou vodou v 2. půli. Kdy najednou hráli jako proti nám a najednou byl Trávník zřetelně vidět.

  19. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 15:40 |  
    3 0

    To jak Pilař už podruhý spadl absolutně totožně s vystřelenejma rukama nahoru to mi přijde až směšný a ponižující

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      Novi.sks     před 8 lety 06.05.2017 15:56 |  
      1 0

      Přesně tak, tímhle se mi ten hráč neskutečně hnusí... Jinak druhý poločas byla docela pěkná podívaná a Jablonec to tedy srovnal (jak skóre, tak obrání bodů :-) ), teď je to zase na nás...

  20. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 15:53 |  
    1 0

    Jsem rikal,ze Jablonec bude bojovat,protoze hraci hrajou o angazma na pristi rok :)
    Tak ted mame trumfy v rukou..

  21. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    marp (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 15:54 |  
    3 1

    Plzeň se přesvědčila, že vést 2:0 v poločase je past...

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      celtix     před 8 lety 06.05.2017 16:26 |  
      1 0

      Csaplárova past :D

  22. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    trochar     před 8 lety 06.05.2017 16:04 |  
    0 0

    Zdravím vás, někdo náhodou 1 lístek na dnešní zápas? Nebudu teď na netu, případně prosím na tel: 605505962, díky, jiří

  23. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    murena     před 8 lety 06.05.2017 16:06 |  
    0 0

    Zdravím Vás slávisté co myslíte vyhrajeme u klokana a už to konečně ukončime myslím ze je to poslední šance ? Titul je teď v naši režii tak kluci v klidu a dame to

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      bongor     před 8 lety 06.05.2017 16:15 |  
      0 0

      Já Ti nevím.

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      zeleznik2     před 8 lety 06.05.2017 18:12 |  
      0 0

      Doufám v to, sakra už jsme tam pěkně dlouho nevyhráli, sice jen jednou prohráli, ale už je na čase to zlomit. Dnes můžeme odskočit zase na dva body, které příští týden bychom minimálně potvrdili s Duklou a do Boleslavi by se, jelo klidněji...

  24. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    patras     před 8 lety 06.05.2017 16:15 |  
    4 0

    Dnes je poslední šance to otočit v náš prospěch, jsem přesvědčenej, že jak to dnes nedáme, tak už nám Plzeň šanci nenabídne. Musím to zvládnout a dotáhnout to k titulu ! Máme to na podnose.

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      donford     před 8 lety 06.05.2017 16:21 |  
      1 2

      Na plac musí jít Muris, ten nic nevypustí, to je rváč - jižanská krev. 5 šancí zazdí, šestou dá.

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        patras     před 8 lety 06.05.2017 16:29 |  
        2 0

        Souhlas, dnes tam musí být bojovníci co nic nevypustí, nebudeto koukatelný, bude to bitva. Nebál bych se i Bílka, zkušeností na to má a dnes by se mohl hodně hodit. Kluci budou potřebovat uklidnit.

  25. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    mabr     před 8 lety 06.05.2017 17:04 |  
    0 0

    Ahoj, na posl. chvili nam odpadl clovek, kdyby nekdo chtel, mame listek do A1. Predani za cca hodku v Edenu :)

  26. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    qwertz0099     před 8 lety 06.05.2017 17:07 |  
    0 0

    Narozdíl od asi většiny fanoušků po těch výkonech proti Zlínu a Jablonci očekávám remízu. Výhra by byla pro mě překvapením (i když je dost reálná).

  27. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 18:05 |  
    0 0

    Pavlenka – Frydrych, Lüftner, Deli, Bořil – Mingazov, Hušbauer, Ngadeu, Sýkora – Mešanovič, Škoda

    • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

      zeleznik2     před 8 lety 06.05.2017 18:10 |  
      0 1

      zajímavé, jen místo Sýkory by dal Zmrhala..

      • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

        zeleznik2     před 8 lety 06.05.2017 18:17 |  
        0 0

        Lavička náhradníků: Otáhal, Zmrhal, Flo, Tecl, Bílek, Ščuk, Barák

        Kovář má prý problémy se zády, za dva zápasy na jaře no...

        • Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

          JS (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 18:45 |  
          0 2

          Tecl :(( Radši nějakého dorostence...

  28. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    zeleznik2     před 8 lety 06.05.2017 18:13 |  
    0 0

    Uf v Jablonci Plzeň vedla o dvě branky a nakonec bere jen bod, teď jsme na tahu my, tak snad to kluci zvládnou, tu výhru potřebujeme...

  29. Bitva nejen o Vršovice

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 18:21 |  
    0 0

    Bitva nejen o Vršovice, ale i o titul...
    a) Vůbec nechápu, jak Jablonec s výkony jako celý zápas proti nám nebo druhý poločas proti Plzni hraje jen o nějaký 7.-8.flek...
    b) Tohle je asi poslední šance urvat titul. Máme to na zlatém podnose. Dneska večer ať při nás stojí všichni svatí!

    • Re: Bitva nejen o Vršovice

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 18:32 |  
      0 0

      b) rozhodne ne posledni,pristi tyden to muze byt zase naopak:) Ale dnes to bude tezke,pocitam,ze to nebude pekny fotbal.

  30. Re: V sobotu nás čeká bitva o Vršovice

    Robinator     před 8 lety 06.05.2017 20:56 |  
    0 2

    Zlepšená hra ve druhém poločase, tři body, první místo v tabulce..paráda :) to jsem po tomto víkendu opravdu nečekal..Úžasný je, že jsme první i přes to, že někteří hráči mají výkonnosti propad..Teď už by to byla opravdu škoda, neudělal titul..hlavně priste doma navázat na druhý poločas, klidně nechat sedět MNN..