Že to Hochtief chce stavět je možný.Ale aby to mohl stavět na pozemcích,které má pronajaté od SKS,tak ti k tomu musí dát souhlas-a to zřejmě Huptych a spol. udělali,když už se vyřizuje stavební povolení.Navíc nechápu ,jak je možné,aby stavební úřad dal ve sportovním areálu souhlas k bytovému domu.Zavání to nějakou levárnou.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Mám před sebou původní studii ing.arch.Kotíka z r.2001, ve které jsou v přístavbě k východní tribuně vnitřní parkovací stání do pater, zázemí hřišť, sklady, ošetřovna, peč. služba(?) atd. V patrech jsou prostory označené jako "bydlení senioři". Při severním a jižním okraji východní fronty jsou kruhové nájezdy do patrových stání. Ty zabírají směrem k tréninkovému hřišti nejvíc, tj. ca 40m od tribuny, ta přístavba ca 33m. K plotu travnatého tréninkového hřiště tedy ještě zbývají desítky metrů, ve studii jsou využité k parkování.
Popisovaná studie ale byla měněná, východní část stadionu nebyla dostavěná, poněkud improvizovaně v ní později vybourali tu "bránu borců". Studie, o které píšu, nezahrnuje ani hotel postavený na severu do Vladivostocké ul.
O nebezpečí fantasmagorické bytové výstavby v areálu SK Slavia se už před několika týdny psalo, snad také v HN. Nereagovalo se tady na to a nějak ta informace zapadla.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
No to bylo v uplne puvodnim projektu - byty a zazemi pro mladez, ale nemelo to primo prilehat ke stadionu? Kazdopadne kdyz se zacinalo stavet, tak uz byl projekt pozmeneny na uspornou variantu bez bytu a garazi. Jedna moje spekulace:
1. Puvodni projekt plati a na jeho zaklade je pravoplatne stavebni rozhodnuti i na byty (coz netusim, jestli je vubec mozne) a SK, byt vlastnik pozemku , s tim nemuze uz nic udelat, protoze kdysi davno dali souhlas,
2. Hochtief ziskal pozemky kvuli dluhum puvodniho vlastnika,
3. Hochtief se hodla napakovat.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
To nikdy nezkončí a ten hokej doplatil taky na pozemky. Proč ta Slavie přitahuje samý spekulanty. Nevím jestli jsem naivní ale držím palce pane Tvrdik.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Co mě teda neskutečně sere, je fakt, že se nepodařilo koupit hokejovou Slavii. Hokej mě teď vůbec nebaví, když hrajeme druhou ligu, a navíc není vyloučeno, že HC Slavia zanikne úplně :-(.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Tech spekulantů se asi nikdy nezbavíme. A co se týká toho hokeje to je opravdu velká škoda a nechápu postoj majitelů. O situaci hokeje ve slavii se spekuluje už dlouho a tohle by ho mohlo zase postavit na nohy. Radši to nechaj skrachovat neuvěřitelný.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Dalsi stripek do mozaiky, ze cely ten spolek SK Slavia Praha je banda nenasytnych bafunaru, kteri jen skodi. Jak muzou podepsat dve najemni smlouvy na stejny pozemek? Byt Policii tak se podivam na majetkove pomery tech hlavonu v SKS v cele s rodinou Huptychu. Hnus. Tohle nas provazi uz od dob Korbeleho, kdy tihle bafunari Korbela oskubali a vystvali. Je mi smutno, kdo vsechno se za Slavii schovava.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Hm, tak jsem tu minule ( https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/9844-Debata-s-predstavenstvem-SK-Slavia-Praha#komentar-333266 ) vehementně hájil Spolek SK Slavia jako jediný subjekt, který nechce mít zisk ze svých pozemků a je garancí jejich sportovního využití i do budoucna. Co jsem nevěděl je to, že syn předsedy pracuje ve stavební firmě, které spolek dal souhlas se stavebním povolením na bytovku. Tak to bohužel vypadá, že se korupce dostala i sem.
To je v háji. Nezbývá, než věřit, že to CEFC převálcuje buď svými kontakty nebo penězi (nebo obojím) a Hochthief vycouvá. Nebo jim nabídne účast na dostavbě stadionu atd.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Věřím, že to nakonec dobře dopadne. Vždyť jde Hochtiefu "jen" o peníze. Ty sice CEFC jistě má, ale proč se nedomluvit, že stavby, které ještě Slavii čekají (snad i parkovací dům) budou v režii Hochtiefu - tím by jejich nároky jistě o dost klesly a o zbývající část se mohou dohadovat. Rozhodně by Hochtief škodný nebyl. Jiná sviňárna je, asi od p. Huptycha, že jsou 2 smlouvy.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Tez jsem se zdrahal uverit,ze nejaky vysoce postaveny slavista udela levarnu,ovsem tahle informace,ze synator delal pro hochtief,vrha na celou kauzu nepekny stin pochybnosti.. Se soudy pockejme,uvidime..
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
To bude labůžo bydlení. Celý den pod okny trénující čutálisti, o víkendech hordy fanoušků. Parkování už ted nemožné a povinné parkovací normy naprosto nedostačující. No a ještě ta trať s plánovanou zastávkou, to se bude prodávat samo :)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Já mám takový dojem,že pozemky pod stadionem musí mít CEFC ošetřené,jelikož podle dnešních zákonů,musí být majitel nemovitosti stejný s majitelem pozemku na které nemovitost stojí.
Pokud jsou vystaveny dvě smlouvy o pronájmu na jeden pozemek,tak půjde jisto jistě o podvod a někdo potom bude těžce platit.Jenže jak to u nás chodí,odnese to zase jen Slavia jako značka a subjekt.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
"Stavební povolení (SP) na stavbu Fotbalový stadion Slavie, kde je zájmový objekt zahrnut v souboru staveb. Budova stadionu byla již realizována, ale SP na zbylé stavby je stále platné. Stavební povolení je vydané na původně navržený objekt dle projektové dokumentace zpracované ateliérem OMICRON-K Architektonický atelier (Ing. Arch. M. Kotík)."
Takze SP maji jiz dlouho, neni to nejaka novinka z posledni doby.
Asi tak nejak vetsina lidi ocekavala, ze nam to patri a ze tam udelame neco pro sebe, kdyz uz nemusime resit tolik penize. Treba prebudujeme treninkove hriste. Nebo tam bude ta fotbalova akademie. Nebo neco podobneho. Resi se tedy asi hlavne to, ze to patri Hochtiefu.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Tak když do toho CEFC vstoupila, tak to vnímám jako nedořešené - proto je snad stále naděje, že tam bytový dům nebude. Ale pokud bude, tak se z toho nezblázním - prostě to bylo v projektu, kterej každej z nás miloval. Jak si dořeší majetkové vztahy a na to navazující práva na výstavbu čehokoliv, to už je na nich. Samozřejmě budu raději, když tam bude něco, co bude sloužit klubu.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Aha, takže stadion je možná náš (rozuměj společnosti CEFC China), ale pozemky nikoliv. Hlavně že se kvůli tomu dělala veliká sláva těsně před koncem ligy, což rozhodilo i hráče (nejspíš) v boji o titul a přitom není nic tak jasné, jak se to prezentuje.
Co to má tedy sakra znamenat? Kde se dostal Hochtief k těmto pozemkům, že už na to má naplánovaný bytový dům a dokonce schválený příslušnými úřady, když na to má i stavební povolení? Tak jak to tedy je?
To je rána za ranou.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Pozemky jsou od revoluce stále pod spolkem SK Slavia, která je jiným subjektům pouze pronajímá. Nikdy tomi nebylo jinak, ani při stavbě nového stadionu. Hochtief se k pozemkům dostal, když dodával Eden a nedostal zaplaceno. Naplánovaný a schválený bytový dům je od dob stavby Edenu – byl součástí projektu. Nejdřív si přešti diskusi a dostupné materiály, a nebudeš se muset tak blbě ptát poté, co to tady všechno už stokrát proběhlo.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
No hlavně vůbec nerozumím tomu, jak je možné, že jakýsi Hochtief se snaží postavit bytový dům na pozemcích Slavie, má na to papír a zároveň CEFC má papír na pronájem na 99 let. Tak je prostě někde chyba a Slavii to nijak nepomůže. Mimochodem diskuse je sice plodná, ale zaznívají tam pouze názory, nikoliv fakta, takže se tam těžko hledá, co je pravda.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Především se spekuluje, že Hochtief má jakési lejstro na pozemky pod uvažovaným bytovým domem, ne pod naším stadionem, takže to ku*va nemel dohromady a nešiř hysterii :-)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Já se omlouvám, ale té úřednické hantýrce se nedá rozumět. Hysterii šířit nechci, ale každá negativní zpráva o Slavii mě zvedne ze židle. No nic, jedu na víkend do Itálie, tak snad se mi vyčistí hlava. Jo a Bohemku bych prosil rozkousat, na malý kousíčky, jako Příbram. Děkuji.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Také sem si myslel, že když se koupi stadion za miliardu, tak k němu náleží i prostor pod ním. Předpokladam, že nemuže dojít k situaci, že za cca 99 let, po kterou máme pronajatou plochu se majitel pozemku rozhodne neprodloužit smlouvu, a slavia si svuj stadion bude moct rozebrat a odejit? :-) (samo, že 100let je dlouhá doba, buh vi co bude). Asi to máme nějak ošefované, aby k takové bizarní situaci nedošlo. I když obecně obdivuju firmu co koupi cca miliardovou položku bez pozemku, který bude jen v nájmu....
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
postnu to jeste jednou..
Tady je uryvek z rozhovoru s Leskou od D.Ocetnika ..
SK Slavia Praha (občanské sdružení všech slávistických oddílů) získal v roce 2003 od státu zákonem pozemky v Edenu. A vlastníkem těchto pozemků, tedy i těch pod stadionem, je stále. To považuji za velmi důležité. Dohodnutou výměru pronajal se striktními omezeními fotbalovému klubu (tedy a.s.) a klub následně podnajal pozemek pod stadionem se stejně striktními omezeními „stadionu“. Obě Slavie tak mohou ovlivňovat nadále dění v Edenu. Klub má navíc nový stadion pronajatý na 250 let, a to za mimořádně výhodných podmínek. Slavie tak nenesly a nenesou rizika spojená s tak náročnou investiční akcí. Objektivně by je ani nebyly schopny nést. Stejně tak nemohl být stadionový projekt vystaven turbulencím fotbalového prostředí a jeho struktura je musela být schopna překlenout. Problémy klubu nesměly potopit stadion a obráceně. Události z nedávného období potvrdily správnost zvolené strategie. Nakonec i kdyby byl stadion hypoteticky financován a vlastněn klubem, neexistuje pojistka proti jeho prodeji subjektu, který nemá s klubem nic společného, jeho propadnutí jako zástavy bance atd. Všichni, kteří se na projektu podíleli, přistupovali k minimalizaci rizik s maximální zodpovědností. Zkušenosti z civilizovaného zahraničí nám byly vodítkem.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Zase se mě chce zvracet,někdo by i za tu hokejovou Slavii potřeboval tak rozbít držku,že by ho vlastní rodina nepoznala,no a jak jinak jde zase jen o peníze.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Co to je za levárnu zase? Stavět panelák na pozemcích Slavie, kde by měla být hřiště a sloužit sportu, zdá se mi, že Huptych a celá tahle partička škodí Slavii, odmítli vstup silného investora do hokeje kvůli paneláku a raději ji nechají zaniknout, jak je tohle vůbec možné, že si tady dělá každý co chce??
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Tak jsme se zbavili Sisáka a podobných gaunerů a teď tady máme další škodnou v podobě Huptycha a spol....tak to bude chtít hnát ho pěkně rychle k odpovědnosti, ať se vše prošetří a nese následky za takovou levárnu kterou předvádí na úkor Slavie!!
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Víte, co je největší sviňárna? Že z vlastních řad. Starej Huptych, myslím, že už nežije, by ho měl i ze záhrobí proklejt. A držel celou tu dobu, mladej hubu, jen čekal, až to všechno dopadne, až se vše podepíše, a pak vyrazil do boje, Jedno zda sám, či přes Hochtief. Je to nekonečný boj, pořád se vynoří odkudsi nějaká stvůra s papírem, dodatečně. Už to trvá desítky let. Snad žádný stadion, žádné sportovní pozemky v ČR, možná v Evropě, nejsou tak prokleté. Možná, že jedině stadion Přátelství na Strahově. Ale ten bude proklínat jedině Pelta. :-)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Docela lituju p.Tvrdika a celou CEFC. Kdyz uz konecne mame stadion po xx mesicich tvrdeho vyjednavani a spousty hodin tvrde prace,tak se objevi novy problem s pozemky kolem stadionu. Misto aby CEFC vstoupilo do našeho hokeje,tak pujdou do Liberce. To chteji nechat soucasny majitele polozit hokej,zbourat halu a postavit tam nejen byty? Věřme,ze vyhraje p Tvrdik u soudu.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Komentáře (43)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
EdCable před 8 lety 03.05.2017 08:16 |Stavet mezi fotbalovym stadionem a treninkovymi hristi bytovy dum? Spadli v Hochtiefu na hlavu?
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
travel (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 08:28 |Že to Hochtief chce stavět je možný.Ale aby to mohl stavět na pozemcích,které má pronajaté od SKS,tak ti k tomu musí dát souhlas-a to zřejmě Huptych a spol. udělali,když už se vyřizuje stavební povolení.Navíc nechápu ,jak je možné,aby stavební úřad dal ve sportovním areálu souhlas k bytovému domu.Zavání to nějakou levárnou.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
EdCable před 8 lety 03.05.2017 08:34 |Ne vyrizuje, ale on uz stavebni povoleni ma! V nasi preregulovane zemi nekdo povoli stavet nove byty hned vedle stadionu, to je proste nesmysl.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Gino před 8 lety 03.05.2017 08:42 |A nebyl náhodou nějaký bytový dům za východní tribunou i v původním projektu?
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
knawi před 8 lety 03.05.2017 09:34 |Mám před sebou původní studii ing.arch.Kotíka z r.2001, ve které jsou v přístavbě k východní tribuně vnitřní parkovací stání do pater, zázemí hřišť, sklady, ošetřovna, peč. služba(?) atd. V patrech jsou prostory označené jako "bydlení senioři". Při severním a jižním okraji východní fronty jsou kruhové nájezdy do patrových stání. Ty zabírají směrem k tréninkovému hřišti nejvíc, tj. ca 40m od tribuny, ta přístavba ca 33m. K plotu travnatého tréninkového hřiště tedy ještě zbývají desítky metrů, ve studii jsou využité k parkování.
Popisovaná studie ale byla měněná, východní část stadionu nebyla dostavěná, poněkud improvizovaně v ní později vybourali tu "bránu borců". Studie, o které píšu, nezahrnuje ani hotel postavený na severu do Vladivostocké ul.
O nebezpečí fantasmagorické bytové výstavby v areálu SK Slavia se už před několika týdny psalo, snad také v HN. Nereagovalo se tady na to a nějak ta informace zapadla.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
EdCable před 8 lety 03.05.2017 09:38 |No to bylo v uplne puvodnim projektu - byty a zazemi pro mladez, ale nemelo to primo prilehat ke stadionu? Kazdopadne kdyz se zacinalo stavet, tak uz byl projekt pozmeneny na uspornou variantu bez bytu a garazi. Jedna moje spekulace:
1. Puvodni projekt plati a na jeho zaklade je pravoplatne stavebni rozhodnuti i na byty (coz netusim, jestli je vubec mozne) a SK, byt vlastnik pozemku , s tim nemuze uz nic udelat, protoze kdysi davno dali souhlas,
2. Hochtief ziskal pozemky kvuli dluhum puvodniho vlastnika,
3. Hochtief se hodla napakovat.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
knawi před 8 lety 03.05.2017 09:48 |Mám obavu, že máš ve své úvaze pravdu.
V původní studii provozní a bytový objekt odděluje od stadionu ta patrová parkovací stání.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Krkovice před 8 lety 03.05.2017 08:18 |To nikdy nezkončí a ten hokej doplatil taky na pozemky. Proč ta Slavie přitahuje samý spekulanty. Nevím jestli jsem naivní ale držím palce pane Tvrdik.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
dauby před 8 lety 03.05.2017 08:30 |Co mě teda neskutečně sere, je fakt, že se nepodařilo koupit hokejovou Slavii. Hokej mě teď vůbec nebaví, když hrajeme druhou ligu, a navíc není vyloučeno, že HC Slavia zanikne úplně :-(.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
travel (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 08:32 |A to údajně byli domluveni s Benýškem a Pitterem na odkoupení.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
mireksl před 8 lety 03.05.2017 08:46 |Tech spekulantů se asi nikdy nezbavíme. A co se týká toho hokeje to je opravdu velká škoda a nechápu postoj majitelů. O situaci hokeje ve slavii se spekuluje už dlouho a tohle by ho mohlo zase postavit na nohy. Radši to nechaj skrachovat neuvěřitelný.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 09:08 |Dalsi stripek do mozaiky, ze cely ten spolek SK Slavia Praha je banda nenasytnych bafunaru, kteri jen skodi. Jak muzou podepsat dve najemni smlouvy na stejny pozemek? Byt Policii tak se podivam na majetkove pomery tech hlavonu v SKS v cele s rodinou Huptychu. Hnus. Tohle nas provazi uz od dob Korbeleho, kdy tihle bafunari Korbela oskubali a vystvali. Je mi smutno, kdo vsechno se za Slavii schovava.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
JS (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 10:06 |Hm, tak jsem tu minule ( https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/9844-Debata-s-predstavenstvem-SK-Slavia-Praha#komentar-333266 ) vehementně hájil Spolek SK Slavia jako jediný subjekt, který nechce mít zisk ze svých pozemků a je garancí jejich sportovního využití i do budoucna. Co jsem nevěděl je to, že syn předsedy pracuje ve stavební firmě, které spolek dal souhlas se stavebním povolením na bytovku. Tak to bohužel vypadá, že se korupce dostala i sem.
To je v háji. Nezbývá, než věřit, že to CEFC převálcuje buď svými kontakty nebo penězi (nebo obojím) a Hochthief vycouvá. Nebo jim nabídne účast na dostavbě stadionu atd.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
donford před 8 lety 03.05.2017 10:18 |Věřím, že to nakonec dobře dopadne. Vždyť jde Hochtiefu "jen" o peníze. Ty sice CEFC jistě má, ale proč se nedomluvit, že stavby, které ještě Slavii čekají (snad i parkovací dům) budou v režii Hochtiefu - tím by jejich nároky jistě o dost klesly a o zbývající část se mohou dohadovat. Rozhodně by Hochtief škodný nebyl. Jiná sviňárna je, asi od p. Huptycha, že jsou 2 smlouvy.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
sTizz (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 12:05 |Tez jsem se zdrahal uverit,ze nejaky vysoce postaveny slavista udela levarnu,ovsem tahle informace,ze synator delal pro hochtief,vrha na celou kauzu nepekny stin pochybnosti.. Se soudy pockejme,uvidime..
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
el_moscardon před 8 lety 03.05.2017 10:29 |To bude labůžo bydlení. Celý den pod okny trénující čutálisti, o víkendech hordy fanoušků. Parkování už ted nemožné a povinné parkovací normy naprosto nedostačující. No a ještě ta trať s plánovanou zastávkou, to se bude prodávat samo :)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Citrus (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 16:03 |Já bych tam šel bydlet rád. A na fotbal bych mohl chodit v bačkůrkách. :)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Pava1 před 8 lety 03.05.2017 10:44 |Já mám takový dojem,že pozemky pod stadionem musí mít CEFC ošetřené,jelikož podle dnešních zákonů,musí být majitel nemovitosti stejný s majitelem pozemku na které nemovitost stojí.
Pokud jsou vystaveny dvě smlouvy o pronájmu na jeden pozemek,tak půjde jisto jistě o podvod a někdo potom bude těžce platit.Jenže jak to u nás chodí,odnese to zase jen Slavia jako značka a subjekt.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
JS (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 10:47 |https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/9844-Debata-s-predstavenstvem-SK-Slavia-Praha#komentar-333247
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
EdCable před 8 lety 03.05.2017 12:14 |Tak je to fakt asi tak, jak jsem psal vyse:
"Stavební povolení (SP) na stavbu Fotbalový stadion Slavie, kde je zájmový objekt zahrnut v souboru staveb. Budova stadionu byla již realizována, ale SP na zbylé stavby je stále platné. Stavební povolení je vydané na původně navržený objekt dle projektové dokumentace zpracované ateliérem OMICRON-K Architektonický atelier (Ing. Arch. M. Kotík)."
Takze SP maji jiz dlouho, neni to nejaka novinka z posledni doby.
http://www.hochtief.cz/nase-byty/byty-v-cechach
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Gino před 8 lety 03.05.2017 12:15 |Tak to je v klidu, ne? - Na původně navržený objekt. Takže co tu řešíme?
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
EdCable před 8 lety 03.05.2017 12:22 |Asi tak nejak vetsina lidi ocekavala, ze nam to patri a ze tam udelame neco pro sebe, kdyz uz nemusime resit tolik penize. Treba prebudujeme treninkove hriste. Nebo tam bude ta fotbalova akademie. Nebo neco podobneho. Resi se tedy asi hlavne to, ze to patri Hochtiefu.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Gino před 8 lety 03.05.2017 12:25 |Tak když do toho CEFC vstoupila, tak to vnímám jako nedořešené - proto je snad stále naděje, že tam bytový dům nebude. Ale pokud bude, tak se z toho nezblázním - prostě to bylo v projektu, kterej každej z nás miloval. Jak si dořeší majetkové vztahy a na to navazující práva na výstavbu čehokoliv, to už je na nich. Samozřejmě budu raději, když tam bude něco, co bude sloužit klubu.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
EdCable před 8 lety 03.05.2017 12:18 |A tahle parcela: http://regiony.kurzy.cz/kn/p3305279101/
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
sTizz (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 12:53 |Aha,takze stavebni povoleni bylo vydane pro celek se stadionem a proto je stale platne. Bylo by fajn,kdyby celou vec nekdo ze spolku trosku osvetlil:)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Fačín před 8 lety 03.05.2017 14:30 |Aha, takže stadion je možná náš (rozuměj společnosti CEFC China), ale pozemky nikoliv. Hlavně že se kvůli tomu dělala veliká sláva těsně před koncem ligy, což rozhodilo i hráče (nejspíš) v boji o titul a přitom není nic tak jasné, jak se to prezentuje.
Co to má tedy sakra znamenat? Kde se dostal Hochtief k těmto pozemkům, že už na to má naplánovaný bytový dům a dokonce schválený příslušnými úřady, když na to má i stavební povolení? Tak jak to tedy je?
To je rána za ranou.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
JS (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 14:38 |Pozemky jsou od revoluce stále pod spolkem SK Slavia, která je jiným subjektům pouze pronajímá. Nikdy tomi nebylo jinak, ani při stavbě nového stadionu. Hochtief se k pozemkům dostal, když dodával Eden a nedostal zaplaceno. Naplánovaný a schválený bytový dům je od dob stavby Edenu – byl součástí projektu. Nejdřív si přešti diskusi a dostupné materiály, a nebudeš se muset tak blbě ptát poté, co to tady všechno už stokrát proběhlo.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Fačín před 8 lety 03.05.2017 15:25 |No hlavně vůbec nerozumím tomu, jak je možné, že jakýsi Hochtief se snaží postavit bytový dům na pozemcích Slavie, má na to papír a zároveň CEFC má papír na pronájem na 99 let. Tak je prostě někde chyba a Slavii to nijak nepomůže. Mimochodem diskuse je sice plodná, ale zaznívají tam pouze názory, nikoliv fakta, takže se tam těžko hledá, co je pravda.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Gino před 8 lety 03.05.2017 15:26 |Především se spekuluje, že Hochtief má jakési lejstro na pozemky pod uvažovaným bytovým domem, ne pod naším stadionem, takže to ku*va nemel dohromady a nešiř hysterii :-)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Fačín před 8 lety 03.05.2017 15:36 |Já se omlouvám, ale té úřednické hantýrce se nedá rozumět. Hysterii šířit nechci, ale každá negativní zpráva o Slavii mě zvedne ze židle. No nic, jedu na víkend do Itálie, tak snad se mi vyčistí hlava. Jo a Bohemku bych prosil rozkousat, na malý kousíčky, jako Příbram. Děkuji.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Gino před 8 lety 03.05.2017 15:39 |Taky bych si to přál :-)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
sicilianbrno před 8 lety 03.05.2017 15:27 |Také sem si myslel, že když se koupi stadion za miliardu, tak k němu náleží i prostor pod ním. Předpokladam, že nemuže dojít k situaci, že za cca 99 let, po kterou máme pronajatou plochu se majitel pozemku rozhodne neprodloužit smlouvu, a slavia si svuj stadion bude moct rozebrat a odejit? :-) (samo, že 100let je dlouhá doba, buh vi co bude). Asi to máme nějak ošefované, aby k takové bizarní situaci nedošlo. I když obecně obdivuju firmu co koupi cca miliardovou položku bez pozemku, který bude jen v nájmu....
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
murena před 8 lety 03.05.2017 19:17 |Pokud je to pozemek SK Slavia tak za mě v pořádku pokud by majitel mimo Slavii vlastnil i pozemky co by mu bránilo tam postavit cokoli
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
JS (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 20:22 |To jsem si myslel doteď také, ale pokud Hochtief může stavět bytový dům se souhlasem SK Slavia...
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
sTizz (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 20:58 |postnu to jeste jednou..
Tady je uryvek z rozhovoru s Leskou od D.Ocetnika ..
SK Slavia Praha (občanské sdružení všech slávistických oddílů) získal v roce 2003 od státu zákonem pozemky v Edenu. A vlastníkem těchto pozemků, tedy i těch pod stadionem, je stále. To považuji za velmi důležité. Dohodnutou výměru pronajal se striktními omezeními fotbalovému klubu (tedy a.s.) a klub následně podnajal pozemek pod stadionem se stejně striktními omezeními „stadionu“. Obě Slavie tak mohou ovlivňovat nadále dění v Edenu. Klub má navíc nový stadion pronajatý na 250 let, a to za mimořádně výhodných podmínek. Slavie tak nenesly a nenesou rizika spojená s tak náročnou investiční akcí. Objektivně by je ani nebyly schopny nést. Stejně tak nemohl být stadionový projekt vystaven turbulencím fotbalového prostředí a jeho struktura je musela být schopna překlenout. Problémy klubu nesměly potopit stadion a obráceně. Události z nedávného období potvrdily správnost zvolené strategie. Nakonec i kdyby byl stadion hypoteticky financován a vlastněn klubem, neexistuje pojistka proti jeho prodeji subjektu, který nemá s klubem nic společného, jeho propadnutí jako zástavy bance atd. Všichni, kteří se na projektu podíleli, přistupovali k minimalizaci rizik s maximální zodpovědností. Zkušenosti z civilizovaného zahraničí nám byly vodítkem.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
sTizz (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 20:58 |z roku 2013
a114.cz
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 16:18 |Zase se mě chce zvracet,někdo by i za tu hokejovou Slavii potřeboval tak rozbít držku,že by ho vlastní rodina nepoznala,no a jak jinak jde zase jen o peníze.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 22:01 |Co to je za levárnu zase? Stavět panelák na pozemcích Slavie, kde by měla být hřiště a sloužit sportu, zdá se mi, že Huptych a celá tahle partička škodí Slavii, odmítli vstup silného investora do hokeje kvůli paneláku a raději ji nechají zaniknout, jak je tohle vůbec možné, že si tady dělá každý co chce??
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 03.05.2017 22:08 |Tak jsme se zbavili Sisáka a podobných gaunerů a teď tady máme další škodnou v podobě Huptycha a spol....tak to bude chtít hnát ho pěkně rychle k odpovědnosti, ať se vše prošetří a nese následky za takovou levárnu kterou předvádí na úkor Slavie!!
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
donford před 8 lety 04.05.2017 12:47 |Víte, co je největší sviňárna? Že z vlastních řad. Starej Huptych, myslím, že už nežije, by ho měl i ze záhrobí proklejt. A držel celou tu dobu, mladej hubu, jen čekal, až to všechno dopadne, až se vše podepíše, a pak vyrazil do boje, Jedno zda sám, či přes Hochtief. Je to nekonečný boj, pořád se vynoří odkudsi nějaká stvůra s papírem, dodatečně. Už to trvá desítky let. Snad žádný stadion, žádné sportovní pozemky v ČR, možná v Evropě, nejsou tak prokleté. Možná, že jedině stadion Přátelství na Strahově. Ale ten bude proklínat jedině Pelta. :-)
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
sTizz (přítel SN) před 8 lety 04.05.2017 14:20 |Ja bych s temi soudy pockal,jestli se pan Huptych nejak vyjadri.. Nevime,co za tim je
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
navzdyslavia před 8 lety 03.05.2017 22:21 |Docela lituju p.Tvrdika a celou CEFC. Kdyz uz konecne mame stadion po xx mesicich tvrdeho vyjednavani a spousty hodin tvrde prace,tak se objevi novy problem s pozemky kolem stadionu. Misto aby CEFC vstoupilo do našeho hokeje,tak pujdou do Liberce. To chteji nechat soucasny majitele polozit hokej,zbourat halu a postavit tam nejen byty? Věřme,ze vyhraje p Tvrdik u soudu.
Re: Číňané se přetahují s Hochtiefem o pozemky u stadionu Slavie v Edenu
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 04.05.2017 20:54 |Rozhodně to chce Huptycha vyrazit ze Slavie a to co nejdřív!!