Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Stadion Eden

Komentáře (96)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    sicilianbrno     před 8 lety 28.04.2017 12:56 |  
    0 0

    Super potvrzení toho, co sme už veděli, ale když je neco definitvniho, tak to vypadá vždy líp. Bohužel musím být v práci v neděli v obchodáku, nevíte jestli tu celou show od 14h bude přenášet živě slavia tv?

  2. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 13:00 |  
    14 0

    To je proste sen!!!

    Dekuji vsem,co se o tohle zaslouzili.

    Samozrejme nevim,jak to tam vsechno funguje ale myslim si,ze kdyz vyzdvihnu jmeno Jaroslava Tvrdika,udelam spravne.

    Takze Jardo, diky moc!!!

    A i kdyby to melo trvat jen chvili,tak si ji ted proste strasne uzivam a jsem moc stastny,za to jak to ted ve Slavii funguje. A doufam,ze to nikdy neskonci!

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      Jachym     před 8 lety 28.04.2017 13:56 |  
      11 2

      Celý Eden odpovídá:
      Jardáááááá..........
      Tvrdík!!!

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      Alanor (admin)     před 8 lety 28.04.2017 13:57 |  
      14 2

      Hele, i kdyby CEFC ze Slavie nedejbože vycouvala, což vůbec nepředpokládám (CEFC avizovala, že chce klub vlastnit dlouhodobě a co řekne, to zatím platí. Navíc má v podobě Slavie skvělou reklamu.), tak je teď klub v takové kondici a v jednom balíčku se stadionem, že by podle mě nebyl problém získat dalšího silného majitele.

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:13 |  
        2 17

        Nevím nevím,zatím mimo peněz které do nás jsou investovány, co se týká sportovních úspěchů bylo dokázáno velký prd.Stav se změní až nějaký ten titul,nebo pohár z kterého jsme tak slavně vypadli,bude opravdu získán.Tak bych to s tím dalším movitým majitelem neviděl tolik růžově.

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:43 |  
          11 2

          Co se tyka sportovnich uspechu, tak bylo dokazano velke prd? Aha,tak si mozna projdi umisteni poslednich sezon od titulu a posledni dve umisteni pod CEFC..
          Sportovni uspech se nemeri jen ziskanymi pohary. To je jedna vec. Ta druha,ze to urcite nejde hned. Az budeme 5 let pod cinanam s nejvetsim rozpoctem v lize a bez poharu,tak muzeme resit proc naˇ chybi sportovni uspechy!

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:56 |  
            2 6

            Koukej já netvrdím,že to půjde hned,osobně jsem na rozdíl od mnoha různých ubrečenců i po prohře v poháru,spokojen s tím jak to jde.Jinak většinou se úspěch poměřuje titulem nebo ziskem nějaké trofeje.V podstatě se podívej na hodnocení historie klubů píše se jen o titulech atd. Tudíž v tomto smyslu jsem to napsal jestli to nechápeš,je mě to líto.

            • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

              Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 17:46 |  
              3 0

              To ti nemusi byt lito. Ja si proste myslim,ze sportovni uspech se nemusi hodntit jen pres ziskane tituly (viz treba nase pusobeni v poharu UEFA je doted vzpominana jako sportovni uspech a stejne jsme vypadli). Ale pokud chapes,ze na ty trofeje je treba cas,pak neni co resit. Jen to z tveho predchoziho prispevku nebylo vubec zrejme..

              • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 29.04.2017 07:29 |  
                0 1

                No tak já spis myslel domácí scénu,ale jestli beres za sportovni úspěch naše působení vloni v EP pak mas pravdu.Me to zase tak neohromilo.Já raději počítán ty tituly abychom jich bylo aspoň 20 a dvě hvězdičky na dresu :-)

                • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                  Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 29.04.2017 21:05 |  
                  1 0

                  Rikal jsi,ze se uspech pomeruje ziskanymi pohary a tituly. Ja proti argument jsem ti dal "uspech" v Poharu Uefa. Ten se jaksi nehral loni. Vypadli jsme az s Bordeaux. A jakej to byl tenkrat (az do ted) uspech aniz by jsme zvedli pohar nad hlavu..

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Sracken     před 8 lety 28.04.2017 15:19 |  
        9 13

        Alanore, co studuješ, nebo, kde pracuješ? Takovouhle naivitu nemůže mít snad ani student romisticky na UJAKu. Mám radost ze Slavie, mám radost z ukončení nejasností kolem stadionu, ale myšlenka, že by nemyl problém získat dalšího silného majitele je zcela zcestná, nesmyslná a nepravdivá. Kdyby někdo takový existoval, Slavie by nikdy nemohla být v problémech v jakých byla a stadion v takových rukou v jakých byl. Představa, že někdo vezme 1,5 - 2 miliardy a koupí si tento dvojpodnik je snílkovství nejhrubšího zrna.

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          PetCC     před 8 lety 28.04.2017 16:12 |  
          0 0

          Souhlas, že za tuhle cenu by se majitel nesháněl lehce. Tedy takový, kterému byšlo hlavně o fotbal.
          Na druhou stranu, to sjednocení pod jedním majitelem je zcela jasné pozitivum.

          Z už jsem nad tím přemýšlel, jakým způsobem jsou zajištěny finance klubu od CEFC. Dostáváme je průbežně, nebo ten základní balík někde leží (v dosahu klubu) a zůstane tam, i kdyby nastaly s CEFC nějaké potíže?

          Víme, jak to bylo s ENICem, že :-)

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:35 |  
        1 0

        Me je to jasny ale taky uz jsem poucenej z toho,co vsechno se nam prihodilo. Takze si to uzivam a doufam,ze to nikdy neskonci ale zaroven jsem vnitrne smiren s tim, ze to taky tak byt nemusi :)

  3. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    murena     před 8 lety 28.04.2017 13:33 |  
    0 0

    Velka parada se chystá a ja marodim se zádama tak si to slávisté pěkně užijte zasloužíme si to asi budu trochu závidět

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Alanor (admin)     před 8 lety 28.04.2017 14:26 |  
        12 1

        Je úplně jasné, že úspěšná Slavia bude ležet v žaludku čím dál více lidem, kteří ji nemají rádi a nepřejí jí nic dobrého. Podobné útoky jen ukazují, že CEFC Slavii vede zatraceně dobře.

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          VanDel     před 8 lety 28.04.2017 14:37 |  
          4 1

          No upřímně, tohle snad žádného slávistu nemůže nějak moc urazit. Výtvor hodný půlhodinové práce žáka 5.třídy základní školy (včetně čtvrthodinové svačiny). Spíš se vždycky u podobných kravin divim, že se ten autor takovým paskvilem ještě veřejně chlubí.

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Jachym     před 8 lety 28.04.2017 14:28 |  
        1 0

        Opatrně, aby Sicilián z Brna nevztáhl to obvinění na sebe...:-))

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          VanDel     před 8 lety 28.04.2017 14:38 |  
          0 1

          Snad ne, konkrétně jsem nikoho nejmenoval :)

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 14:39 |  
        8 22

        Bohužel mají 100% pravdu v tom, že Tvrdík osobně zatrhnul rozjednaný koncert J. A. R. z důvodů "ideové závadnosti".
        Novotný svůj FB post nesmazal kvůli tomu, že by byl nepravdivý, to spíš zapracovalo naše PR nebo byl ze řetězu puštěn JUDr. Pokorný. Holt stará bolševická vlna s novým obsahem. Tak snad vystoupí M. David nebo jiný zasloužilý normalizační kádr a bude všechno v pořádku.

        Až se přijedou podívat soudruzi oberpapaláši z ČLR, budeme jim muset připravit nějaké milé přivítání, aby si zase Tvrdík uvědomil, že jsme v Evropě a ne v totalitní diktatuře.

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          Gino     před 8 lety 28.04.2017 14:47 |  
          9 4

          Aha. A ty to všechno víš nejlíp co jak bylo a je, viď? :-)

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 14:56 |  
            5 8

            Hezký argumentační faul, díky.
            Ano, já jsem tu známý fabulátor, před vánocema jsem tu mj. bájil o nějakém Lüftnerovi, záložníkovi z Chorvatska a dalších s náznaky. Vono to teda vyšlo, ale určitě úplně náhodou...
            Mám to potvrzeno kromě PN ještě ze dvou zdrojů, jednou z SKS, jednou z okruhu kapely. Stačí?

            • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

              slaviapraha     před 8 lety 28.04.2017 15:24 |  
              10 1

              Na úterní besedě tohle téma taky padlo, bylo jasně řečeno, že velká kapela padla z bezpečnostních a kapacitních důvodů, že bylo nereálné, aby před stadionem bylo 10 tisíc lidé, stavěly se betonové zábrany, atd. Prostě se sháněla kapela velkého jména, ale dopředu si nikdo neuvědomil, že to není legrace něco podobného udělat. Posléze se odřekly i další velké kapely právě tady z tohoto důvodu. A sám Tvrdík řekl, že o JAR vůbec ani nevěděl....

              • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:31 |  
                3 10

                :)))

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          Jachym     před 8 lety 28.04.2017 14:48 |  
          18 3

          Ty největší "soudruhy oberpapaláše" vítá s obrovskými pompami např. královna konzervativního Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Abychom zůstali jen u fotbalu, tak nedávno vstoupili do AC Milán, který patřil konzervativnímu politikovi a tamnímu magnátovi Berlusconimu... A pokud na to přijde, já zástupcům CEFC rád z vlastní vůle zatleskám za všechno, co pro fotbal ve Slavii za relativně krátkou dobu udělali.

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:19 |  
            7 12

            Ano, a vedle kočáru a čínských vlajek nerušeně demonstrují lidé s tibetskými vlajkami, nemlátí je při tom činští fízlové, v Londýně není falešně zabráno pomalu každé veřejné prostranství, policie není zneužívána k zastrašování lidí.
            To jsem přesně měl na mysli, to je svobodná společnost - ty si zatleskáš a já si zapískám. :)

            • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

              Jachym     před 8 lety 28.04.2017 15:30 |  
              10 8

              Však si v neděli při ohlašování změny vlastnictví stadiónu demokraticky klidně zapískej a třeba zvedni transparenty "ENIC, come back!" žádající návrat bývalých britských vlastníků Slavie... :-))

                • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                  Jachym     před 8 lety 28.04.2017 15:44 |  
                  8 6

                  Zatím tady příručky cituješ jen ty... Dnes jste zrovna probírali termín "argumentační faul", že se tady musíš podělit o nově získané znalosti? :-)

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          VanDel     před 8 lety 28.04.2017 14:53 |  
          13 1

          Přiznam se, že o tom žádné extra podrobnosti nevím, ale řeknu k tomu jedno. Myslim, že žádný majitel by si k sobě nepustil někoho, kdo veřejně deklaruje naprosto opačný postoj, v tomhle případě dokonce v dost citlivém tématu, než ten majitel samotný. A nemusí jít jenom o politiku, ale i v oblastni podnikání nebo jiných ideích. Za náma stojí CEFC, takže je asi jasné, že v Edenu nikdy nebudou viset tibetské vlajky, anebo že se tam bude veřejně producírovat někdo, kdo se veřejně vyjádřil k podpoře Tibetu.........a tímhle se v žádném případě nestavim pro anebo proti Tibetu. Aby mě tady náhodou někdo neházel do jednoho anebo druhé pytle.

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            Robinator     před 8 lety 28.04.2017 14:57 |  
            1 1

            ja su komunista, byl jsem komunista a budu komunista :D

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:10 |  
            3 12

            Já teda se o showbusineess nezajímám, jen o hudbu, tudíž tuhle kapelu vnímám jako z 99 % apolitickou. Ale možná jsou citlivější povahy, taky chápu, že na večírku Ligy za abstinenci nebudou chtít songy opěvující rum.
            To se určitě dalo ošetřit ve smlouvě, jistě neměli hrát za pivo a párek, tudíž se mohly vyjasnit podmínky, co je během vystoupení přes čáru, včetně příp. pokuty.

            • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

              kjandourek (admin)     před 8 lety 28.04.2017 15:44 |  
              11 0

              Takže bys nechal na svém pozemku koncertovat kapelu u níž jsi nejsi jist, jestli by tam neudělala něco, co nechceš a chtěl by sis pomoci smlouvou? A proč?
              No a není tedy lepší rovnou takové kapele říct, že jí tam nechceš?

              Když použiju nějaké hodně absurdní přirovnání: Kdyby sis mohl vybrat, pozval by sis domů kleptomana s tím, že prostě budeš dávat pozor, aby se ti doma neztratilo a při odchodu ho prošacuješ, nebo prostě kámoše, co ho znáš od dětství a víš, že v životě nic neukradl?

              • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                Maeden (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 16:23 |  
                2 9

                Trochu trapný je, když toho člověka nejdřív pozveš a pak to zruší tchýně, která kleptománii diagnostikuje na základě toho, že dotyčný sebral před pěti lety v jednu ráno v baru cizí plastový zapalovač.
                Taky s ním asi nesepisuješ smlouvu, kde se zaváže k nějakým pravidlům a odpovídajícím postihům v případě porušení, pak bys mohl být celkem klidný.
                Ona ta analogie vůbec dost kulhá, kleptoman svoji poruchu neovládá, což je dost mimo zrovna v případě téhle kapely. Kdyby by to byli nějací mladí a neklidní rockeři s nutkavou potřebou vykřičet svojí pravdu o společnosti, vesmíru a vůbec, ale R. Holý byl v tomhle vždycky pravý opak...

                • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 28.04.2017 16:56 |  
                  9 0

                  Pokud tchyně vlastní objekt, do kterého sis Ty pozval někoho bez jejího souhlasu, tak se nelze divit - to je v pořádku i bez toho,že by ten dotyčný měl za sebou nějaký ten delikt....

                  Ta smlouva není všeřešící - ve finále z toho bude problém, ty se budeš soudit a nakonec si na nich nic nevezmeš - to je vážně lepší řict: "Sorry, Vás ne..."

                  Já tedy o Tibetu vím prd - maximálně to, co se objevilo ve filmu s Bradem Pittem...
                  Ale proč dráždit ruku, která nás krmí? Té bude ve finále buřt, že máme podepsanou nějakou sankci a oni tu tedy hráli zadarmo...

                  Každý národ má nějaké to trauma, na které je citlivý: představ si, že máš spoustu peněz, cpeš je do klubu někde v Africe a najednou ti tam začne někdo z místních demonstrovat s heslem: "Zrušte Benešovy dekrety!", protože prostě místní prezident se kamarádím s potomkem někoho, koho po válce odsunuli ze Sudet...

              • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                Jachym     před 8 lety 28.04.2017 16:24 |  
                3 2

                Že se nestydíš, tolik "argumentačních fauiů" v jednom příspěvku...:-)

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:19 |  
          7 0

          Na druhou stranu jsou mě nějaký J.A.R. ukradený,navíc asi každý zahraniční majitel na východ od nás bude mít svá specifika,kdyby nás vlastnil třeba arab,kdoví co by se dělo.

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            Jachym     před 8 lety 28.04.2017 15:41 |  
            3 1

            Podle mě by se nic strašnýho nedělo. Jen by byly oddělené sektory pro ženy, místo vepřových párků a klobás bys žral kebaby a Krasoň by už nebyl jediným muezzínem, ale měl by pomocníky na všech tribunách a ještě před stadiónem, kde by z terasy obchodního centra svolávali slávistické davy...:-)

            • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

              Robinator     před 8 lety 28.04.2017 15:46 |  
              2 0

              no a kdyby nás vlastnili židi, nechali bychom se obřezat

              • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                Jachym     před 8 lety 28.04.2017 15:54 |  
                2 0

                Ty drasťáku, nestačilo by si do znaku u hvězdy přidat jeden cíp?... :-)

                • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                  Robinator     před 8 lety 28.04.2017 16:01 |  
                  0 0

                  :D asi jo

                • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 28.04.2017 20:11 |  
                  0 0

                  Ovšem to bychom potom měli hvězdu cípem dolů... i nahoru...

                  • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 20:33 |  
                    1 0

                    Aspoň by jediný chorál plzně a sparty měl něco do sebe. :-)

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:54 |  
          15 3

          J.A.R. je děsná kapela... To bych zatrhnul taky bez jakéhokoliv ideového posouzení.

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          biggris (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 17:38 |  
          3 2

          Lidi, kteri se vetsine snazi nastavit zrcadlo je malo, jsou potreba a ja si jich vazim. Diky, ze jsi se zucastnil diskuze v tomhle vlaknu. (Sakra, nezni to moc patolizalsky?:-D)

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            kjandourek (admin)     před 8 lety 28.04.2017 20:11 |  
            3 1

            Zní to šíleně...

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          sasky     před 8 lety 28.04.2017 19:41 |  
          2 0

          ??? Tys něco pil? Jinak si tvůj "výtvor" nedokážu vysvětlit.

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      Crispo     před 8 lety 28.04.2017 14:49 |  
      2 0

      Tohle má váhu, super práce hodná žáka 4. třídy s vážnými komplexy :) Bude to ještě sranda, až třeba vyhrajem titul nebo koupíme dva tři kvalitní zahraniční hráče za pár milionů...

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      PetCC     před 8 lety 28.04.2017 16:15 |  
      1 5

      No já bych slavistickou šálu, která by měla na jedné straně vlajku Tibetu a na druhé Čínské republiky neboli Tchaiwanu, bral :-)

  4. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    donford     před 8 lety 28.04.2017 14:40 |  
    8 0

    Tak už druhým rokem se intenzivně přepisuje historie Slavie a já vždy při každém posunu dodávám, vážení současníci, nikdy na to nezapomeňte, že jste si onu dobu mohli (včetně mě:-)) prožít, hmatatelně a doufám, že vskutku nezapomenutelně.. Asi se to nebude snad bohudík nikdy za našeho života opakovat, ale máme v živých vzpomínkách co předávat dalším generacím. Věřím, že ty opojné chvíle ještě neskončily, že nastává závěrečný boj o mistra ligy a boj o evropské poháry.

  5. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    smely (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 14:57 |  
    3 0

    ...to zas bude v alejich nablito... :-)

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:21 |  
      0 0

      To samé mě hned napadlo,kor když snad pivo má být zadáčo a dvanáctka za bůra :-)

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Jachym     před 8 lety 28.04.2017 15:34 |  
        6 0

        "Pivo bude zadarmo a fotbal každej den,
        všeobecná pohoda, všech politiků sen..."

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          afro     před 8 lety 28.04.2017 17:54 |  
          1 0

          Já chci koblihy... :-)

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Robinator     před 8 lety 28.04.2017 16:04 |  
        0 0

        fakt má být pivo zadarmo?? tak to bude zajímavý no :D

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          sTizz (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 16:19 |  
          2 0

          :) to by bylo bezpecnostni riziko!

  6. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 15:55 |  
    11 0

    Paráda. Pane Tvrdíku a CEFC ještě jednou díky moc. Teď fakt mi Slávisti prožíváme nádhernou dobu. Kdyby se to podařilo už letos vyšperkovat titulem, tak by to byl úplný zázrak.

  7. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    Fulham     před 8 lety 28.04.2017 16:19 |  
    22 0

    Být v redakci , zvážím každý článek na jiné téma než hodnocení hráčů.... protože číst ty žvásty na idnesu a sportu ještě snesu, já rudochy taky nešetřím ( kamarády osobně, jinam než sem nepíšu) . Hokej sem nesmí, doby kdy se řešil třeba i mezinárodní fotbal jsou víceméně taky fuč, ale jakmile se objeví téma CEFC, tak si ho tady pár frajerů honí naprosto pravidelně. Dle hesla - raději budu chorobný a chudý než zdravý a bohatý.... takže já se raduji , děkuji čínskému kapitalistovi za to jak nás doposavad vede a nemám pocit , že bych při tom ztrácel hrdost. Takový dnešní svět totiž je. Ego si budu honit na politické demonstraci, diskuzi na idnesu . Tady jde o fotbal. A ten v našem podání a díky CEFC a JT za rok a půl povstal z totálních sraček které byly způsobeny českými majiteli. A nemyslím úplně Řebíčka..

  8. ??

    Fačín     před 8 lety 28.04.2017 17:06 |  
    0 17

    Co se to tu proboha řeší za bláboly? Jakej koncert, proč, kde? V neděli je snad fotbal ne? Tyhle cirkusárny jsou akorát k zlosti. Vůbec se mi celý ten nedělní plán nelíbí. pochopil bych to jako součást oslav titulu, se trochu rozšoupnout, ale 4 kola před koncem, kdy ještě není vůbec nic jistého, mi to přijde jako urážení fotbalového boha. To už to ten měsíc mohlo počkat.

    P.S. JAR nebo Michal David, oboje je hrůza, co patří do šrotu a rozhodně nechci, aby byli jakkoli spojováni se Slávií.

    • Re: ??

      Jachym     před 8 lety 28.04.2017 17:17 |  
      16 0

      Klid, Fačíne. Neslaví se titul, ale "jen" převzetí stadionu Slavií, respektive majitelem Slavie, aby mě tady puntíčkáři nechytali za slovo:-) A takováto událost, na kterou jsme dlouho čekali, si podle mě oslavu zaslouží. To nemá s fotbalovým rouháním nic společného. Já se na neděli moc těším.

      • Re: ??

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 20:27 |  
        3 1

        Je trochu komické ,že už se to jakoby slavilo,myslím při otvírání Edenu,tak se přece říkalo,že majitel stadionu kopíruje vlastnickou strukturu majitele Slavie,v podstatě se většina lidi domívala,že stadion jaksi patří ke Slavii.Což se ukázalo jako blud.Tak doufám,že už bude vše ok.

        • Re: ??

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 20:53 |  
          0 2

          Proč blud, na začátku tomu tak bylo, ale dlouho to bohužel nevydrželo.

          • Re: ??

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 29.04.2017 07:11 |  
            0 0

            Asi nebylo protože byl postaven na dluh a tak spis patřil bankám.

      • Re: ??

        Fačín     před 8 lety 29.04.2017 11:14 |  
        0 7

        Jak tu zmínil Ondráš, teď by hráči měli být stoprocentně připravovaní a koncentrovaní na nadcházející zápasy, které rozhodnou o titulu. Žádné rozptylování, nic, myslím, že tohle vedení nedomyslelo, klidně to mohlo vydržet na konec sezony.. No a vstupné zdarma je sice fajn pro gaučáky, bude opět nabito ( a já se ptám, kde byli tihle lidé při semifinále poháru), ale pro mě jako permanentkáře je to spíš smutný, vysypal jsem za ní pár tisíc.. Rozhodně toho nelituju samozřejmě:)) Ale když se tak spočítá, o kolik tímto tahem přijde klubová pokladna.. Jen laickými počty:
        Na Jablonec by za normálního stavu přišlo dejme tomu 12000 lidí. 5000 permic, čili 7000 platících, průměrná cena lístku 200 Kč, to máme bratru jeden a půl milionu, jen to hvízdne. Kolik budou stát ty ostatní šaškárny radši nechci vědět..Holt pan Tvrdík byl vždy mistr v utrácení cizích peněz.. Jsem rád, že momentálně kope za Slavii.

        A jestli bude pivo zadarmo, tak to bude velká sranda.

        • Re: ??

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 29.04.2017 12:13 |  
          1 1

          Ale i přesto, že budou lístky zadarmo, tak se ty peníze můžou vrátit ve formě prodeje suvenýrů ve FanShopu(otázkou jestli FanShop spadá pod Slavii nebo má z toho jen nějaké %) nebo prodejem občerstvení, kde má(?) Slavia nějaké procento z prodeje občerstvení. Možná budou nové trička k prodeji ve kterých přijdou hráči Slavie na hrací plochu ''Tady jsme doma''...
          DJ, Remake Revival, moderátor a mnoho dalšího rozhodně nebude zadarmo. Proto se dá počítat, že zítřejší den bude v červených číslech.

    • Re: ??

      Ondráš     před 8 lety 28.04.2017 22:46 |  
      1 7

      Přesně tak! Taky se mi ta zbytečná pompéznost v den zápasu vůbec nelíbí..už vidím, jak jsou hráči 100% koncentrovaní, když tam bude taková šaráda..taky to mohlo být uděláno míň okázale, nebo případně větší akce až na konci ligy, kdy to šlo spojit i s případnou oslavou titulu. Teď se musíme soustředit na boj titul a podřídit tomu všechno!
      Pro mě je podstatnej hlavně fotbal a výhra nad Jabkama..jinak to může být hodně hořkej cirkus..

    • Re: ??

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 22:56 |  
      7 0

      Kdo chce si zajde jen na fotbal,nikdo tech 90 minut nijak nezkrati,neboj se.. Kdo chce muze si predtim i po tom vychutnat chvile slavy ze znovuspojeni klubu a stadionu.. a verim,ze jsou i taci,kteri prijdou uz jen kvuli tomu stadionu,protoze si rikali,ze se takoveho okamziku ani treba uz nedoziji.. zvlast treba pred dvema roky..

      Ja osobne povazuji tuto udalost za mnohem dulezitejsi pro budoucnost klubu,nez kdyby jsme letos vyhrali titul.
      A to podle logiky:
      Zkusit vyhrat titul muzes opakovane kazdy rok / na takovy obchod jako ziskat stadion z rukou gauneru "Sysak a spol",mivas vetsinou jen jeden pokus..

      • Re: ??

        Ondráš     před 8 lety 28.04.2017 23:13 |  
        3 3

        Mně se třeba moc nelíbí, že do toho tahají hráče těsně před zápasem..jestli jsem to tedy správně pochopil: že tam mají běhat v nějakých tričkách tady jsme doma..ty vole, před zápasem se nikdo nemá co srát do kabiny..tam to do nich má hustit trenér ať vlítnou na pažit a soupeře rozpráší..ne že budou běhat někde v reklamních tričkách a mávat lidem..všechno ostatní je ok, ale u těch hráčů se mi to nelíbí, ta 100% koncentrace od 1.minuty je bezpodmínečná..úplně vidím motivační proslov trenéra Jablonce, jak nás maj posadit zpátky na zem:) Ale třeba jsem tenhle bod jen špatně pochopil, to se pak omlouvám.

      • Re: ??

        Jachym     před 8 lety 28.04.2017 23:29 |  
        0 0

        "Sysák a spol." jsou syčáci...:-)

  9. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    qwertz0099     před 8 lety 28.04.2017 17:33 |  
    5 0

    Pokud bude ve světě mír, žádná válka a do toho tento vzestup Slavie, tak se mi svět bude jevit hned krásnější.

  10. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    sksjardab     před 8 lety 28.04.2017 19:20 |  
    7 0

    Jednoznačně stavím tuto událost víc než titul a i postup do ligy mistrů . Tohle je opravdu splnění slávistického snu. A teď to poslední,jaký název ponese stadión ???

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 19:25 |  
      2 0

      Tak nazev jsem pochopil, ze uz je vyjasneny. Zustava krasny "Eden". Raj vsech Slavistu...

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Liborekk_SKS     před 8 lety 28.04.2017 20:14 |  
        5 0

        A možná bych raději "Stadion Eden" než absolutně nelogické a češtině se protivící "Eden Aréna"...;-)

        • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

          malan (přítel SN)     před 8 lety 28.04.2017 20:58 |  
          1 2

          Vsichni snad vidi, ze to je stadion, tak proc to mit jeste v nazvu? EDEN je dostacujici a vserikajici.

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            Borgetti     před 8 lety 28.04.2017 21:11 |  
            4 0

            Tak stačilo by to, ale Eden je i Tesco vedle :D

            • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

              jarmik     před 8 lety 29.04.2017 09:37 |  
              1 1

              Nevím, koho by to zmátlo a šel na fotbal/koncert do Tesca, nebo naopak nakupovat na stadion... :) EDEN je jen jeden a souhlasím s malanem, že je to dostačující bez jakéhokoli rozšiřování názvu, včetně "stadion". Pokud to ale musí být, je pro mě přijatelné jen "Stadion Eden" (anglicky samozřejmě "Eden Stadium", ale nejsme v Anglii), česky tedy žádné "Eden aréna" a už vůbec ne "Eden stadion". Pokud nejde o přívlastek, ale o určující název, musí přece v češtině stát na 2. místě! Neříkáme "Praha město", tak proč říkat "Eden aréna/stadion"? Ale co, pro mě prostě Eden a tečka. Češtinář se musel vyblít, pardon.

              • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                JS (přítel SN)     před 8 lety 29.04.2017 09:41 |  
                0 1

                Češtinář má ale samozřejmě recht. :)
                Eden aréna ale jaksi nejde k sobě ani sémanticky. Eden, ráj, by asi neměl být spojován s arenou, tedy místem agresivních představení a soubojů.

                • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                  donford     před 8 lety 29.04.2017 10:45 |  
                  0 0

                  Myslím, že úplně přesně arena = písek. Například chilské město Punta Arenas znamená v překladu Písečný bod. No a z písku (pískoviště) sice mohlo vzniknout bahnisko, ale také trávník = fotbalové hřiště. Ale taky jsem toho názoru, že eden, tedy ráj, je nejlepší, aspoň pro nás slávisty. :-)

          • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

            Liborekk_SKS     před 8 lety 28.04.2017 21:34 |  
            1 1

            Pravděpodobně jsi nepochopil že jsem uvažoval o rozdílu mezi variantami "Stadion Eden" a "Eden arena".

            • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

              donford     před 8 lety 29.04.2017 11:11 |  
              0 0

              Spíš jsem odpovídal, či rozšiřoval myšlenku JS. Samozřejmě, že Eden arena je nesmysl. Jedna Toyota arena snad stačí. Od vzniku hřiště Slavie v Edenu se vždy říkalo, jít na Slávii, nebo jít do Edenu. Určitě to tak zůstane, i kdyby náhodou se stadion přejmenoval po jakémkoliv našem fotbalovém velikánovi.

              • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

                Liborekk_SKS     před 8 lety 29.04.2017 16:36 |  
                0 0

                Asi špatné vlákno, já odpovídal malanovi na tento příspěvek...:-)

                Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny
                malan (přítel SN) před 20 hodinami 28.04.2017 20:58 | 1 1 reagovat
                Vsichni snad vidi, ze to je stadion, tak proc to mit jeste v nazvu? EDEN je dostacujici a vserikajici.

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      Fačín     před 8 lety 29.04.2017 11:15 |  
      1 1

      EDEN JE JEN JEDEN!!!!

  11. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    zaba123     před 8 lety 28.04.2017 21:14 |  
    0 0

    Nabízím dva lístky do sektoru 123, kdo má zájem, napište. Pošlu na email k vytisknutí.

  12. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    dupy77     před 8 lety 29.04.2017 09:44 |  
    0 0

    Dnes mi vypadl kamarád na neděli mám jeden lístek volný na 112 máte někdo zájem samozřejmě zadarmo

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 29.04.2017 10:40 |  
      0 0

      Prosím o poslání na mail k.slegr@tiscali.cz. Moc díky.

  13. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    Martin 58     před 8 lety 29.04.2017 11:01 |  
    0 0

    Mám dva volné lístky do středového sektoru 115. Upřednostňuji osobní předání. Ideálně pro mimopražské, možná spolujízda na trase Chrudim-Pardubice-Praha nebo Chrudim-Čáslav-Kolín-Praha. Dejte mně, případně, vědět do zpráv.

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      Martin 58     před 8 lety 29.04.2017 11:17 |  
      0 0

      Později budu offline, takže mi můžete volat ohledně výše uvedených lístků na 608 975 150.

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        Martin 58     před 8 lety 29.04.2017 11:45 |  
        0 0

        Už jsem je udal.

    • Lístek

      solf     před 8 lety 29.04.2017 13:30 |  
      0 0

      Nabízím 1 lístek do sektoru 117, řada 13. Zájemci pošlu PDF k vytištění.

      • Re: Lístek

        goofy38     před 8 lety 30.04.2017 15:16 |  
        0 0

        Ještě máš?

        • Re: Lístek

          solf     před 8 lety 30.04.2017 15:30 |  
          0 0

          Před 10 minutami se našel zájemce, lístek je pryč.

  14. Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

    pethead (přítel SN)     před 8 lety 30.04.2017 12:38 |  
    0 0

    Zdravím, nečekaně mi zbyly dva lístky do 104. Najde-li se zájemce, mohu je případně předat okolo 17:00 u vchodu u McD...

    • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

      goofy38     před 8 lety 30.04.2017 15:16 |  
      0 0

      Máš ještě?

      • Re: Skupina CEFC se stala majitelem Eden Areny

        pethead (přítel SN)     před 8 lety 30.04.2017 15:21 |  
        0 0

        Mám. :)