Slavia potvrdila roli favorita a především díky nebojím se říci impozantnímu nástupu, kdy Hradec doslova ostřelovala, pobavila i své fanoušky, kteří vážili v sychravém aprílovém počasí svoji cestu do Edenu. Brzo již slávistického. Ukázala se však znovu stará bolest, která Slavii stála již body třeba v Liberci, a to je proměňování šancí. Jasně, ono to zní možná komicky, když se vyhraje 4:0, leč pravdou zůstává, že šancí na zajímavější výsledek bylo až až. Místy sice zářil skvělý Ottmar, avšak i tak, pánové, ono by se to zase někdy nemuselo vyplatit. Přesto však hráči ukazují, že stále jedou na vlně (je to vlastně vůbec ještě vlna, nebo již prostě jen kvalita?) a chtějí uspět. Moc. A úspěch není daleko. Až tolik.
Mohl být o něco blíže, kdyby nadcházející soupeř z Uherského Hradiště předvedl o pár procent lepší výkon v minulém kole. To hrál totiž v Plzni, slávistickým soupeřem v titulových dostizích, a předvedl toho zoufale málo. Jaký to rozdíl oproti Teplicím. Jasně penalta a všechno, to já beru, ale když nevystřelíte na bránu (a to se Slovácku přesně (ne)povedlo), těžko můžete doufat v úspěch. Trenér Levý sice po zápase vyjadřoval relativní spokojenost, kvalitní výkon kde si co si, ale pokud by se slováčtí prezentovali podobným výkonem i zítra, nezlobil bych se. Pár brejků pramenících spíš ze současné nejistoty Plzně a víc nic...
Avšak, stále šlo o první porážku Slovácka na jaře. A jak již zmínil kolega quelhar, tak doma zatím prohrálo jen dvakrát. Na druhou stranu, výhry si připsalo jen 3, z toho ale 2 z posledních 2 zápasů (poslední výhra přišla nad Příbramí, předtím nad Boleslaví). Co se týče celkového postavení v tabulce, zde již našemu soupeři prakticky o nic nejde. Na sestupové příčky by si musel vzít dalekohled s pořádným ohniskem, na ty pohárové s ještě o něco lepším.
Slovácku dlouhodobě chybí gólman Heča nebo klíčový stoper Rada. Na jarní část byl navíc vyřazen Tomáš Košút, který odmítl prodloužit smlouvu. Slavii by měly chybět dlouhodobí marodi a Barák, který pyká za 4 žluté. A kdo ví, třeba se již dočkáme i Alvira na lavičce.
Slavia na Slovácku vyhrála poslední dva ligové zápasy. Zkompletuje zítra zlatý hattrick?
Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Mingazov, Ščuk, Ngadeu, Hušbauer, Sýkora - Škoda
Komentáře (69)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V pátek se Slováckem
davidovky1 před 8 lety 20.04.2017 16:37 |Bez Baráka to bude lepší od začátku jara příšerný!Zmrhal na lávku taky prospěje
Re: V pátek se Slováckem
Mates204 před 8 lety 20.04.2017 20:05 |Zvlášť ty jeho centry v Liberci a Karviný byly fakt hrozný.
Re: V pátek se Slováckem
Virgil1956 před 8 lety 20.04.2017 22:28 |Se slovem "příšerný" bych byl teda trochu opatrnější. Nebýt jaho centru v Karviné, tak máme na Plzeň ztrátu 3 body, nebýt jeho centru v Liberci, máme na Plzeň ztrátu 5 bodů... Nedařilo se mu pouze teď v zápase s Hradcem.
Re: V pátek se Slováckem
zeleznik2 před 8 lety 21.04.2017 08:51 |Zmrhal asi bude pořád vyvolávat diskuze, rozhodně na jaře nepodává 100% výkony.
Re: V pátek se Slováckem
Fridleifsson před 8 lety 21.04.2017 19:23 |Tyhle počty jsou zlo! Nebýt jeho centru na ten gól v Liberci, tak tam hraje uplně jiné křídlo a třeba by dalo hattrick. Nebo bysme holt nešli tak brzo do vedení a díky tomu bychom neubrali plyn a nakonec vyhráli díky gólu, který bychom vstřelili později. Nemůžeš takhle kalkulovat s "kdyby", protože pak taky můžu říct, že nebýt Zmrhala, už jsme možná mohli být před Plzní.
Re: V pátek se Slováckem
tomcz před 8 lety 20.04.2017 16:45 |S kým nemůže realizační tým kromě vykartovaného Baráka počítat? „Dlouhodobě mimo je Dušan Švento, Van Buren ještě není úplně fit, začal trénovat pomalu. Naopak Marko Alvir už je připraven a cestuje s námi,“ sdělil trenér pozitivní zprávu.
viz oficiálky :)
Re: V pátek se Slováckem
Lovver před 8 lety 20.04.2017 16:45 |Tvůj tip na sestavu je moje přání na sestavu. Tak snad vyjde. A v 65. minutě, při vedení 3:0 bych chtěl viděl Alvira. :)
..
Robinator před 8 lety 20.04.2017 16:48 |strašně se těším, klíčové bude, jak se vypořádá s tímto zápasem záložní řada, jsem na to zvědavý..tipuji výhru 1:2
Sestava
Travinho před 8 lety 20.04.2017 16:59 |Myslím si, že se všeobecně počítá s tím, že Ščuk naskočí za Baráka a jinak bude totožná sestava, ale mně by se líbila v sestavě jiná změna. Já bych si totiž na podhrotové pozici dost dobře dovedl představit Sýkoru, přičemž by trio Zmrhal, Mingazov a Sýkora mohlo v záloze vířit a měnit si pozice. Myslím si, že pro Slovácko by to mohlo být hodně obtížně bránitelné...
Re: Sestava
padre před 8 lety 20.04.2017 23:31 |Velmi zajimava myslenka!
Re: Sestava
martyni (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 00:16 |Tohle me taky napadlo. Sykora umi zatahnout i dozadu a je pohyblivejsi a ryclejsi nez Scuk. Zmrhal, Mingazov, Sykora, Skoda, to by byly brejky!
Re: Sestava
tirionek před 8 lety 21.04.2017 08:01 |No já nevím. Zní to krásně. Ale já mám prostě nějak pocit, že když se hráči v naší lize snaží nějak vířit, dopadne to většinou průšvihem :-) To nic nemění na tom, že bych byl rád, kdyby naši kluci ukázali, že jsou o level jinde ;-)
Re: Sestava
bububu (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 10:58 |Já se naopak těším na Hušbauera na pozici čistého AM. Tipnu si, že dnes dá Pepa gól...
Re: Sestava
Travinho před 8 lety 21.04.2017 11:15 |Jako proč ne. Ode mě je to jen takový návrh, že si dovedu představit. Pokud bude střed ve složení Ngadeu - Ščuk - Hušbauer, tak si myslím, že také nebudeme škodní. Ostatně proti Karviné to fungovalo.
Re: Sestava
Fačín před 8 lety 21.04.2017 13:22 |No osobně si myslím, že Sýkora nám je nejvíc platný na křídle, kvůli své rychlosti a především kvůli famózním centrům. Těch by asi z podhrotové pozice tolik nebylo.
Re: V pátek se Slováckem
qwertz0099 před 8 lety 20.04.2017 17:08 |Bude to boj, ale věřím ve vítězství. Očekávám utkání podobné tomu v Karviné-soupeř zdatný, v poslední době s dobrou formou. Myslím, že pokud dokážeme střelit 3 a více branek, tak nás výhra nemine.
Re: V pátek se Slováckem
biggris (přítel SN) před 8 lety 20.04.2017 17:26 |Cim vic golu dame, tim vic bodu mame :-D :-D
Re: V pátek se Slováckem
mabr před 8 lety 20.04.2017 19:37 |Ty! Ludvo! Ty vole, ty seš hlava :-)))
Re: V pátek se Slováckem
biggris (přítel SN) před 8 lety 20.04.2017 21:01 |No, sem no.
Re: V pátek se Slováckem
TSeguinTS před 8 lety 21.04.2017 01:23 |Nejlepší by bylo vyhrát, protože jakýkoliv jiný výsledek by znamenal ztrátu bodů... :-D
Re: V pátek se Slováckem
Jachym před 8 lety 21.04.2017 09:23 |Náš cíl pro tento zápas nemůže být jiný než získat MINIMÁLNĚ tři body:-))
Re: V pátek se Slováckem
tirionek před 8 lety 21.04.2017 08:02 |Kdyby tohle platilo, tak jsme aktuálně první :-D
Stoper Heča?
seky1989 (přítel SN) před 8 lety 20.04.2017 19:18 |Ten stoper asi bude spíš Rada, že? :-)
Re: V pátek se Slováckem
Marasks před 8 lety 20.04.2017 21:18 |Někdo volný kód na vstupenku? Když tak PM, díky moc :))
Re: V pátek se Slováckem
Systém (host) před 8 lety 21.04.2017 07:43 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Skvělý i zlý Tatar. Mingazov si říká o významnou pozici ve Slavii
Re: V pátek se Slováckem
Maty22 před 8 lety 21.04.2017 09:21 |Alvir 2 kusy do kasy.
To je prani, ne prognoza.
Re: V pátek se Slováckem
Ondráš před 8 lety 21.04.2017 09:33 |Bylo by to gut:) Tak hlavně vítězství!
Re: V pátek se Slováckem
Sracken před 8 lety 21.04.2017 09:59 |Přání krásné, ale trenér Šilhavý není hazardér. Alvir si letos zahraje maximálně pár minut, nebo pokud ztratíme šanci na titul, tak více.
Sestava
JS (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 10:52 |Tentokrát se tip na sestavu přesně shoduje i s mým přáním, ale obávám se, že spíš bude zezačátku sedět Sýkora, než Zmrhal (což by mě dost zklamalo). Zároveň bych si také přál více šance pro Alvira, ať se ukáže, kluk ušatej. Pokud bude rozhodnutý stav v 60., 65. minutě, šup s ním na plac za Hušbauera. Ale jak znám JŠ, spíš ho tam pošle na poslední tři minuty.
Re: Sestava
kjandourek (admin) před 8 lety 21.04.2017 10:54 |Tak to ho znáš evidentně špatně, protože Jarda pravidelně střídá prvního hráče v šedesáté minutě a druhého v sedmdesáté... většinou si nechává jenom jedno pro případ, že by se někdo zranil...
Re: Sestava
Jachym před 8 lety 21.04.2017 16:12 |To však nevylučuje to, že by tam Alvir mohl jít právě na těch pár minut pro posledně uvedený případ:-) I když samozřejmě bych si nepřál, aby se někdo zranil.
Re: Sestava
Travinho před 8 lety 21.04.2017 11:17 |U Sýkory rozhodne asi zdravotní stav, pokud bude stoprocentní, tak se o jeho pozici v základu asi moc diskuse vést nebude.
Re: Sestava
zeleznik2 před 8 lety 21.04.2017 11:58 |Dnes bych se bál zranění, raději Sýkora ať začne na lavičce, Zmrhal je odolnější, ikdyž herně no comment. Alvir podle oficiálek cestuje na zápas, tak třeba dnes na pár minut naskočí...
Re: V pátek se Slováckem
Sracken před 8 lety 21.04.2017 11:26 |Všimli jste si fenoménu, který se jmenuje Jaroslva Šilhavý? Je to první kouč po Ciprovi, ke kterému není zápas co zápas výrazná polemika a kritika z fanouškovské obce. Vzpomínám jak i na Karla Jarolíma jedni nadávali, druzí psali KJVCD. Nyní mi přijde, že všichni trenéra obrovsky respektují a že jeho kroky a rozhodnutí dávají perfektní smysl, stejně tak jeho vyjadřování, styl hry, kdy točíme maximální otáčky do posledních minut. Jsem za tuto atmosféru strašně rád. Jaroslav Šilhavý je nejlepší, co mohlo Slavii potkat.
Re: V pátek se Slováckem
belmis (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 11:49 |JŠ také hlavně na rozdíl od jiných trenérů (např. Uhrin, Pivarník) umí výborně zhodnotit výkon svého týmu hned po zápase. Ti dva v závorce kvůli své židli hodnotili zápas tak, že si člověk kolikrát myslel, že komentují úplně jiné utkání.
Re: V pátek se Slováckem
japhy před 8 lety 21.04.2017 12:06 |To byla klasika spousty trenérů u nás a co já pamatuju, tak s tím začal KJ na konci svého působení u nás:
"Škoda neproměněných šancí, zápas se mohl vyvíjet jinak"
Co na tom, že ty šance byly tak 3 a výkon stál za prd.
Re: V pátek se Slováckem
PetCC před 8 lety 21.04.2017 11:56 |No hlavně Šilhavý skoro nikdy nic neříká a nechává si to pro sebe, I když to podá tak, jako by něco řekl.
Na rozdíl třeba od Uhrina, který řekl, to co si myslel. Ani s jedním jsem nikdy neměl problém.
Jediný problém byl Straka, který jednak nemyslel vůbec a za druhé říkal jen to, co se mělo líbit davům.
Re: V pátek se Slováckem
japhy před 8 lety 21.04.2017 12:03 |Zajisté to bude mimo jiné tím, že se nám enormně daří a hrajeme pěknej fotbal. Čímž jsme se trochu zacyklili, jelikož to je nepochybně taky zásluha trenéra :) Prostě spojené nádoby.
Z poslední doby s ním můžeme porovnávat ale asi jen Uhrina, který jako první měl už slušné mužstvo. A práci s ním nezvládl, i když se mu rodilo pod rukama a měl na to dvě přípravy. JŠ to dal do kupy asi tak za dva týdny. A dál to vylepšoval. Uhrin se v jednom bodě zasekl a už se nepohnul z místa - prosím nepočítat poslední 3 zápasy sezony, to musíme brát jako úlet, jelikož začátek další sezony toto zlepšení nepotvrdil. Řekl bych, že JŠ prostě dokáže dostat svoje představy na hřiště a reaguje na chyby.
Re: V pátek se Slováckem
Jachym před 8 lety 21.04.2017 12:21 |Tak ona by ta výrazná polemika vypadala trapně při pohledu na tabulku a fakt, že jsme s ním neprohráli jediné soutěžní utkání. Ťukám při tom do stolu:-)) Já jsem byl za jeho příchod moc rád. Vlastně všude, kde působil, uspěl. A je strašně důležité i pro týmovou pohodu, že působí pozitivně.
Re: V pátek se Slováckem
zeleznik2 před 8 lety 21.04.2017 11:56 |Doufám ve tři body a návrat na první místo v tabulce, ale bude to zatraceně těžké... Očekávám podobný zápas jako v Karviné. Sýkoru bych asi nechal odpočívat a šetřil ho na Jablonec a na hrot Murise vedle Škoďáka, to bude přesně zápas pro něj.
Sestava dnes:
Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Mingazov, Ngadeu, Hušbauer, Zmrhal - Muris, Škoda.
Re: V pátek se Slováckem
Robinator před 8 lety 21.04.2017 11:59 |No já nevím...Tady mi to trošku smrdí nefunkční zálohou..
Re: V pátek se Slováckem
zeleznik2 před 8 lety 21.04.2017 16:03 |Nevím, může to tak být, ale mne zase přijde na Slovácku, zbytečné hrát 4-5-1. Tenhle zápas by mohl býtpřesně pro Murise a v případě, že Škoďák nevypadne kvůli zranění, tak by nehrál od začátku. A třeba v Karviné, systém 4-5-1 právě moc nefungoval.
Re: V pátek se Slováckem
Jachym před 8 lety 21.04.2017 16:35 |A proč? Ngadeu rozbije každý útok soupeře v zárodku, Hušby vysune rychlá krídla Mingazova a Zmrhala, do vápna budou létat centry a pak už bude na Milanovi a Murisovi, aby aspoň nějaké možnosti proměnili...:-)) Ale stejně to tak asi Jarda nepostaví...
Re: V pátek se Slováckem
japhy před 8 lety 21.04.2017 12:13 |Uzrává ve mě myšlenka, že už budeme upouštět od 4-4-2, alespoň od začátku. Jako prvnímu trenérovi ve Slávii se JŠ podařilo naučit mužstvo hrát v základním rozestavení 4-5-1 a využívat jeho výhod. A to i proti slabším soupeřům. Do útoku to tlačíme nepokrytě 3-4-3, takže lidí na útočení je dostatek a po menším herním útlumu jsme přestali čekat na centry, ale vepředu se to pořád hýbe a je komu to dávat po zemi.
Re: V pátek se Slováckem
Robinator před 8 lety 21.04.2017 12:31 |Souhlas..Podle mne bude Scuk v základu , stejně tak Sýkora pokud zdraví dovolí
Re: V pátek se Slováckem
Novi.sks před 8 lety 21.04.2017 13:03 |Proti Slovácku musíme mít zpevněný střed zálohy, bylo to vidět proti Plzni, že umí hrát pěkný fotbal. K jejich smůle ale to umění umírá na posledních 20 metrech od branky, kde byli totálně jaloví... To ale neznamená, že proti nám se jim nemůže povést nějaký náhoďák...
Chce to do poločasu aspoň Csaplárův nejhorší možný výsledek a bude dobře, věřím že dva góly už se budou rovnat třem bodům...
Re: V pátek se Slováckem
zeleznik2 před 8 lety 21.04.2017 16:10 |Ano, střed musí být pevný, právě podobný zápas v Karviné a totéž očekávám na Bohemce, bude rozhodovat střed. Uvidíme, co předvede hlavně Michael, s Hradcem už to byl ten starý dobrý bořič, ale před tím, to nebylo ono a to je hodně znát, záloha v Karviné nepřehrávala soupeře, ale je fakt, že chyběl Hušby a Sýkorka odehrál jen první poločas, s nimi by to třeba bylo jiné. Rád bych viděl v základu Murise, ale asi bude jen v případě zranění Škody.
Re: V pátek se Slováckem
Fačín před 8 lety 21.04.2017 13:30 |Věřím, že navážeme na venkovní kanonády, čekám opět 4 góly, tak jako v Hradci, v Brně nebo ve Zlíně. Slovácko prakticky nemá o co hrát, jejich hráči jsou kvalitativně o třídu horší než naši. Bude to chtít rychlý gól, zatlačit je, nedat jim vydechnout a pak je dorozsekat. Místo vykartovaného Baráka nejspíš Ščuk, jinak žádné změny v sestavě neočekávám. Uvidíme ještě, jestli dostane přednost Mingazov nebo Sýkora.
Re: V pátek se Slováckem
belmis (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 14:19 |Já čtyři góly nečekám, ale věřím, že vyhrajeme a doufejme i po dobrém výkonu.
Re: V pátek se Slováckem
Ondráš před 8 lety 21.04.2017 14:29 |4 góly na Slovácku??:) jako sebevědomí je dobrá věc, ale všeho s mírou..
Re: V pátek se Slováckem
Robinator před 8 lety 21.04.2017 14:42 |1:2 hoši, pamatujte na mě :)))
Re: V pátek se Slováckem
Ondráš před 8 lety 21.04.2017 14:55 |Kéž by!
Re: V pátek se Slováckem
quelhar (admin) před 8 lety 21.04.2017 14:32 |Slovácko inkasovalo 4 góly za dosavadních 8 jarních ligových zápasů dohromady. My jich pro srovnání inkasovali pět.
Re: V pátek se Slováckem
Fačín před 8 lety 21.04.2017 16:05 |A my jsme venku dali tuším 30 gólů. Každý, kdo se pokusil hrát s náma fotbal, dostal nařezáno. Nevím, proč by to tak nemělo být i dnes. Jsme jasně silnější, 3 body jsou povinnost a výrazné vítězství by mělo být cíl.
Re: V pátek se Slováckem
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 16:49 |Bych to hodně zklidnil s tím řezáním,Slovácko není palermo,jen aby se tady po zápase nebrečlelo.Osobně beru jakoukoliv výhru,protože pokud ztratíme a estébák vyhraje na chátře,tak titul si už docinkají o tom nepochybuji bohužel,stačí se podívat na dosavadní průběh jejich utkání.
Re: V pátek se Slováckem
Crispo před 8 lety 21.04.2017 17:05 |Souhlas, na Slovácku to je vždycky boj takže budu rád za jakoukoli výhru. Hlavně abychom se drželi naší hry a nebyli nervózní, potom to bude ok...
Re: V pátek se Slováckem
Jachym před 8 lety 21.04.2017 15:24 |V Hradci jsme dali góly "jenom" tři:-) Na druhé straně si se vším respektem k soupeři říkám, proč by to nemohlo vyjít dnes opět. Slovácko nebude doma jenom bránit, což by nám mělo vyhovovat. Daleko více nás budou podle mě v domácím prostředí zlobit ti zavšivení klokani...
Re: V pátek se Slováckem
Ondráš před 8 lety 21.04.2017 15:43 |Zavšivení klokani?? Chceš snad říct "králové Vršovic" ne?:D Dost si tam na tom zakládají!
Re: V pátek se Slováckem
Jachym před 8 lety 21.04.2017 15:55 |Mně nejvíc utkvělo v paměti skandování s nápěvem známé písničky Beatles: Klokan, to je zvíře zkur...ný,, hej, zvíře ......., hej....:-)
Re: V pátek se Slováckem
sTizz (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 20:02 |trosku ucty ke klokanum..taky se dostali hrobnikovi z lopaty..
Re: V pátek se Slováckem
Jachym před 8 lety 21.04.2017 22:23 |To třeba ale my taky... Rád je moc nemám, ani nějaká vršovická sounáležitost nehraje pro mě žádnou roli, neboť nejsem rodilý Pražák.
Re: V pátek se Slováckem
zeleznik2 před 8 lety 21.04.2017 16:17 |Tři góly max, spíše jen dva, ale pokud vyhrajeme, je jedno kolik. Nenasazení Mingazova by v současné chvíli, byla škoda, já bych nepostavil Sýkoru, aby se nezranil, případně Zmrhala.
Re: V pátek se Slováckem
sTizz (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 19:37 |Pevne doufam,ze ode dneska uz ten provincni klub na 1. misto nepustime,ale v Hradisti to bude tezke,snad 2:1 vyhrajeme!
Re: V pátek se Slováckem
zeleznik2 před 8 lety 21.04.2017 19:38 |Tak sestava úplně stejná, jak napsal Tolsimir. Jasmin v základu a Zmrhal s Murisem jen na lavičce. Tak jdeme za 40 minut na to.
Re: V pátek se Slováckem
Travinho před 8 lety 21.04.2017 19:53 |Nevíte někdo o přenosu na netu? Nechce se mi těm vydřiduchům dávat 79 Kč...
Re: V pátek se Slováckem
rybarmirek před 8 lety 21.04.2017 19:57 |Nemusíš nikomu platit,přenos je na CT 4.
Re: V pátek se Slováckem
sTizz (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 20:03 |na netu ne
Re: V pátek se Slováckem
sTizz (přítel SN) před 8 lety 21.04.2017 20:05 |urcite to bude bud na http://www.streamcomando.com/cs/home nebo https://www.batmanstream.com/football-live-streaming-video-2016-18.html
Re: V pátek se Slováckem
Travinho před 8 lety 21.04.2017 20:19 |děkuji