Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Hradec Králové 4:0

Slavia v pohodovém zápase porazila Hradec Králové 4:0 a zaznamenala nejvyšší domácí ligovou výhru v této sezóně. O branky se postarali Frydrych, Škoda z penalty, Mingazov a Hušbauer.

Před zápasem proběhl krátký tiskový brífink, který byl přenášen živě i na tribuny stadionu, Jaroslav Tvrdík v něm oznámil, že 30. dubna v 17:30 na zápase s Jabloncem bude stadion v Edenu majetkem CEFC Europe, společnost uspořádá velkou party, oznámí plány se stadionem, vstup na zápas bude pro všechny zdarma. Více v samostatném článku zde.

Trenér Jaroslav Šilhavý postavil základní sestavu v rozestavení 4-5-1 s křídly Zmrhalem a Mingazovem, ještě ne úplně doléčený Jan Sýkora zůstal jen na lavičce. První zajímavá akce Slavie přišla hned v první minutě, střela Mingazova však nebyla přesná. Slavia svého soupeře od první minuty zatlačila, nepustila za půlku a v 6. minutě slavila zaslouženou branku, po rohovém kopu Hušbauera se prosadil Michal Frydrych - 1:0! Hosté se probrali až kolem desáté minuty a dvakrát pozlobili obranu sešívaných, ani jednou ale Pavlenka nemusel zasahovat. Druhý roh Slavie přinesl druhou obrovskou šanci, slávisté rozehráli po zemi a z hloubi pole centroval Mingazov, míč se dostal k Ngadeuovi, jehož hlavičku vytáhl zázračně Ottmar na břevno, při dorážce neuspěli ani Škoda ani patičkou znovu Ngadeu. Chvíli na to si Zmrhal narazil Hušbauer, míč sebral Flo a prudký přízemní centr před bránu obrana hostí odvrátila na další roh. Krásnou akci pak předvedli Zmrhal se Škodou, prvně jmenovaný zakončoval ve skluzu, ovšem Ottmar vyrazil nohama před sebe, k míči se dostal ještě Škoda, ale trefil jen boční síť odkryté brány, to byla velká šance! Velký tlak Slavie opět vyústil v branku, Škoda šel po uklouznutí jednoho z bránících hráčů sám na Ottmara, nahrál ještě před odkrytou branku Zmrhalovi, kterého zfauloval Martan, penalta a žlutá karta! K pokutovému kopu se postavil Milan Škoda a střelou do středu branky pod břevno nedal Ottmarovi šanci - 2:0! Ještě před půlhodinou hry se síť za Ottmarem třepala potřetí, když na centr z hloubi pole naběhl Zmrhal a zavěsil, asistent na pomezí však mával ofsajd a sedmou branku v sezóně si tak jediný odchovanec Slavie v sestavě nepřipsal. Pro Slavii pohodový zápas ale pokračoval, do poločasu se ještě prosadil Ruslan Mingazov, který získal míč ve středu hřiště po fatální chybě Hradce Králové v rozehrávce, postupoval středem, rozdal míč doprava na Škodu, ten mu jej vrátil a Mingazov z první poslal míč do sítě - 3:0! Slavia šla do kabin za jasného a zaslouženého vedení, měla zápas jasně pod kontrolou.

Druhý poločas začala Slavia opět náporem, k první nebezpečné střele se po rohu dostal Lüftner, z otočky ale poslal míč nad bránu. Další šance přišly v rychlém sledu, Zmrhal po centru zprava byl už blízko golmanovi a z úhlu, trefil jen boční síť. Ngadeu výborně vybojoval míč a šel středem hřiště sám, jeho pokus vyrazil výborně Ottmar a dorážku nezvládl Barák. V další dobré pozici se nedohodli Barák se Škodou a nevystřelil nikdo. Po hodině hry stáhl trenér Šilhavý Zmrhala a na hřiště poslal Sýkoru. To už měl na kontě žlutou kartu Antonín Barák, zřejmě za nesprávnou výstroj. Mrzet ho mohla o to víc, že byla čtvrtá v sezóně a v pátek na hřišti Slovácka tak bude Barák Slavii chybět. V 67. minutě poprvé musel zasahovat Pavlenka, střelu z hranice vápna jistě vyrazil na roh. Slávisté značně polevili a nehnali se nijak za dalšími brankami, přesto skórovali počtvrté, fatální chybu obrany Hradce využil Škoda, žel z úhlu sám na Ottmara, dloubl přes něj míč, který se odrazil od břevna, dobíhající Hušbauer jej však dotlačil za brankovou čáru a spolu s ním skončil v síti - 4:0! V 83. minutě se blýskl Pavlenka při ráně Trubače a efektně vyrazil míč na roh. Pavlenka pak lapil ještě jednu střelu Trubače. V nastaveném čase se pak neprosadil ani Sýkora ani žádný ze slávistů v následné skrumáži, populární bůr tak nepadl, slávisté ale mohli být i tak s výkonem i výsledkem velmi spokojeni.

Trenér hostů Milan Frimmel hodnotil porážku svého týmu takto: "Pro mě není hodnocení jednoduché, Slavia byla po celé utkání lepším týmem a zvítězila zaslouženě. Půlka gólů jde na náš vrub, dva padly po našich chybách. Chtěli jsme navázat na výkony se Zlínem a Plzní, ale nevstoupili jsme do utkání dobře a z první standardky Slavia dala gól, za chvíli pak penalta, to už se pak těžko otáčí. My jsme šli s nějakým záměrem do utkání, může to fungovat, pokud všichni hráči podají stoprocentní výkon. Domácí ale mají takovou kvalitu, že nám to roztrhali. Je neobvyklé, když hosté někam přijedou a domácí je brejkují. Ale jeden z receptů na Slavii je být aktivní. Musíte ale mít kvalitu a ta nám dnes chyběla."

Jaroslav Šilhavý mohl být opět po domácí výhře spokojený: "Myslím, že pro nás potřebné a důležité tři body, které byly očekávané. Splnili jsme roli favorita a zaslouženě vyhráli. První poločas byl lepší než druhý. Aktivitou jsme zatlačili soupeře, donutili ho k chybám. Vstup do druhé půle se nám také povedl, ale špatně jsme řešili šance. Závěr jsme měli odehrát mnohem líp, než jsme ho odehráli. Přesto musím poděkovat klukům, že se nám podařilo zase snížit náskok Plzně a na další soupeře jsme získali další tři body navíc. Jsme spokojení, že máme jistotu postupu do Evropy. Je před námi ještě 18 bodů, teď můžeme dosáhnout ještě více, jsme ve hře v poháru, pereme se o titul. Musíme se zkoncentrovat na páteční zápas na Slovácka. Koukáme se už dopředu na evropské poháry, musíme hrát ve vysokém tempu, protože jinak tam nemůžeme uspět. My to hrajeme hodně rychle vertikálně, nahoru. Hrajeme trochu jinak než Plzeň, takže nemyslím, že je pro nás velká výhoda, že hrajeme nyní se stejným soupeřem, se kterým hrála Plzeň. Máme rádi hráče, kteří hrají ve vysoké intenzitě, rychle a s vítěznou morálkou. Takové hráče budeme chtít v létě přivést do týmu. Vysocí hráči, fyzicky silní, jsou důležití pro standardní situace, to je pro nás velká zbraň. K tomu, abychom přeskočili Plzeň, musí Plzeň někde klopýtnout a my ne. Přejeme si to, nevadilo by nám, kdyby to bylo na Spartě. Našemu vedení se koupí stadionu povedl husarský kousek. Určitě to pro nás jedno není, je to přínosné. Fanoušci vždy toužili mít vlastní stadion, teď to nastane. Bylo by nádherné, kdyby se nám podařilo prodloužit sérii 20 zápasů bez porážky až do konce ligy. Ale je to jen statistický údaj, radši bych byl bez rekordu a s titulem než naopak."

24. kolo - Pondělí 17. 04. 2017 17:30

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
4 - 0
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Michal Frydrych
23. Milan Škoda (pen)
40. Ruslan Mingazov
75. Josef Hušbauer

FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

Komentáře (198)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 17:40 |  
    2 0

    Zaplaťpánbůh za rychlý gól. Ottmar je kvalitní gólman a bál jsem se, že prostřelit ho nebude lehké.

  2. Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

    goop     před 8 lety 17.04.2017 17:42 |  
    0 0

    nemáte někdo funkční link na stream?

  3. Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

    VanDel     před 8 lety 17.04.2017 17:54 |  
    0 45

    Tak tohle teda piskat nemusel, chjo :(

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

      VanDel     před 8 lety 17.04.2017 18:15 |  
      0 30

      Panove minusari budte laskave soudni. Tohle piskout Plzni tak vas tu hromada breci jak zelvy, ze to ma Plzen poreseny. V takovem zapase myslim takovouhle penaltu na hrane nepotrebujeme.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

        Stroninhu     před 8 lety 17.04.2017 18:20 |  
        22 0

        Dával jsem mínus, protože i podle zpomalených záběrů je jasné, že obránce nehrál míč a kdyby ho nezastavil nohou dával by do prázdné, takže za mě určitě ne, tohle byla penalta...

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

          VanDel     před 8 lety 17.04.2017 18:31 |  
          0 31

          Nikde nepisu ze nebyla, ale prisla mi prisna. A v takovem celkem jasnem zapase je to skoda.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

            Sešívaný     před 8 lety 17.04.2017 18:51 |  
            24 0

            Přísná? Borec by kopal do prázdné brány a obránce do něj zezadu vletí. Jak jasnější to chceš? To mu má ukopnou hlavu, aby to bylo jasnější? Podle mého názoru je tento typ faulu, který zabrání téměř jistému gólu, mnohem jasnějším kandidátem, než když někdo zajede v rohu pokutového území druhému do kotníku, protože tam je ke gólu ještě relativně daleko.

            Osobně bych byl pro to, aby se pískaly penalty jen za překažení jasných gólových šancí. Za zbytek pouze kop ve vápnu. Myslím si, že by se tím to chození pro fauly dost profiltrovalo, protože ti hráči si jdou pro fauly v momentě, kdy mají malou šanci na dotažení akce a ví, že když spadnou a rozhodčí jim to sežere, udělají z toho tutovou šanci. Takto by z toho udělali jen průměrnou šanci.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

            donford     před 8 lety 17.04.2017 20:57 |  
            4 0

            Tak penalta byla a nebo nebyla? Podkopnutí hráče s míčem před prázdnou bránou. Co víc? Žádné filmování tam nebylo. Jinak jaká pak přísná.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

        Virgil1956     před 8 lety 17.04.2017 18:26 |  
        8 0

        Penalta možná přísná, ale Zmrhalův gól naprosto regulérní, žádný ofsajd.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

        Travinho     před 8 lety 17.04.2017 21:47 |  
        3 0

        Tak jako já se většinou snažím být objektivní, ale toto fakt nemůžeš myslet vážně. Kdyby nedošlo k faulu, tak dá náš hráč na nějakých 90 procent gól a ty bys to nechal tak...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 18:26 |  
      8 0

      Však tam do Zmrhala vletěl jak magor ve vápně.

  4. Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

    houston (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 17:56 |  
    1 20

    Ty vole, ta byla přísná...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

      Noddik     před 8 lety 17.04.2017 17:58 |  
      0 0

      Prisna asi jo, ale vypadalo to, ze ji piskl az na pokyn pomezniho

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:0 v 1. pol.

      Hanzwalter     před 8 lety 17.04.2017 18:36 |  
      15 0

      Vzdyt sel do prazdny a zezadu... to byla jasna.....

  5. Re: Slavia - Hradec Králové 2:0 v 1. pol.

    Jarinho     před 8 lety 17.04.2017 18:05 |  
    20 0

    Absolutně jasná, vždyť by dával do prázdné....

  6. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 8 lety 17.04.2017 18:17 |  
    4 0

    Po 40 minutách splněn můj tip. Ruslan, Frýda nebo Hušby dnes valí. Inu Hradec náš oblíbený soupeř. Snad v pátek bude podobný průběh a výsledek na Slovácku.

  7. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 1. pol.

    axxoSKS (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 18:19 |  
    8 0

    Hradečtí od nás dostali lístky na kolotoč zdarma. Jen tak dál, zatím je to válec!

  8. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 18:19 |  
    0 0

    S prvním poločasem naprostá spokojenost. Na hřišti máme jasnou převahu a druhý poločas už nebude o tom kdo, ale kolik.

  9. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 po 1. pol.

    Hanzwalter     před 8 lety 17.04.2017 18:35 |  
    6 0

    Mingi a Skodak se dnes fotbalem krasne bavi;-)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 po 1. pol.

      VanDel     před 8 lety 17.04.2017 18:38 |  
      6 1

      Hlavne Mingazov ma vybornou fazonu.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 po 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 19:03 |  
      4 0

      Souhlas hlavně Škoďák hraje dnes perfektně.

  10. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

    JS (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 18:41 |  
    1 15

    Jako hrajeme skvěle, ale trénují naši hráči vůbec zakončení?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

      zeleznik2     před 8 lety 17.04.2017 19:08 |  
      1 11

      No Zmrhal určitě ne. Sám ve vápně a trefí boční síť. JŠ už se na to asi nemohl dívat a už v 53.minutě jej vystřídal.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

        JS (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 19:21 |  
        0 4

        Zmrhal dneska zazdil asi tři tutovky. Ale zase na něj byla pencle, no.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

          qwertz0099     před 8 lety 17.04.2017 19:25 |  
          2 1

          Dobře, že tak. Možná při té jeho dnešní střelecké formě by to byla tyč.

  11. Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

    Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 18:52 |  
    6 2

    Tvl, ten Krasoň je ukecanej jak nádražní rozhlas :D Už tam do toho megafonu bučí snad 5 minut v kuse :D

    • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 19:55 |  
      6 0

      Zrovna dneska mi přišlo, že support byl docela svižný. Zejména v první půlce. :)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

        Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 20:08 |  
        10 0

        Druhá půlka už ale byla co se týče fandění o dost horší. Pořád máme nejlepší kotel v lize, ale je potřeba být na sebe nároční a neusnout na vavřínech. ;) Krasoň podle mě mele zbytečně moc. Stačilo by, kdyby rozezpíval chorál a zbytek nechal pokračovat ostatní v kotli. Třetinu zápasu je slyšet jenom on. Zcela bych už vynechal pokřik "český fotbal pro fanoušky" - to už zní dost trapně. A ve chvílích, kdy mačkáme soupeře bych častěji využíval jednoduché pokřiky jako "Slavia do toho!" a "Slavia Praha!" ke kterým se může přidat celý stadion.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 20:17 |  
          2 0

          Souhlasím do puntíku. Nicméně si stojím za tím, že dneska to byl rozhodně jeden z lepších výkonů v posledních kolech (a to patřím k těm, kdo se k supportu nebojí vyjadřovat kriticky, leč konstruktivně), což bych ráda vypíchla :)

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

            Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 21:53 |  
            0 0

            Tak příště to snad bude ještě lepší a třeba jednou dosáhne úrovně Strašáka :)

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 09:18 |  
            2 0

            Karo, já s tebou i jako obecně velký kritik Krasoně souhlasím. Dnas to mělo celkem rytmus. Slušné. Asi šel do sebe. Jen bych zkrátil chorály, opravdu stačí 2-3 zopakovat, pak už to upadá. A přidal bych nějaké rychlejší a údernější popěvky. A jedna věc, která je velká škoda, je to, že když už postaví celý Eden, tak má dát tradiční "Sešívaní, sešívaní...". Ten novější modernější "skákací" pokřik ostatní tribuny křičet (a hopsat na něj) moc nebudou.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

            afro     před 8 lety 18.04.2017 19:07 |  
            2 0

            Ja bych zase rad vypichl, ze narok na konstruktivni kritiku by mel mit pouze ten, kdo dava pri fandeni nahoru ruce, ty ruce... :-)

        • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

          edenian     před 8 lety 17.04.2017 20:42 |  
          0 1

          Dneska Krasone asi hodne vycerpala snaha zapojit "vychod" :-)

          • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

            Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 21:55 |  
            1 0

            výzva by bylo pokusit se zapojit i hlavní tribunu. To by vyčerpalo i Patrika Gedeona v době největší slávy a to se o něm řikalo, že má dvoje plíce a je nevyčerpatelný :)

            • Re: Slavia - Hradec Králové 3:0 v 2. pol.

              afro     před 8 lety 18.04.2017 19:09 |  
              0 0

              :-) Ziskavas s predstihem bludistaka ta nejvtipnejsi komentar tohoto tydne.

  12. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Obr     před 8 lety 17.04.2017 19:27 |  
    12 1

    Takova skoda toho podzimu pod Uhrinem. Kde jsme mohli byt.....?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      zeleznik2     před 8 lety 17.04.2017 19:31 |  
      5 0

      Hlavně mrzí zbytečná prohra v Plzni..

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 19:33 |  
      22 0

      Kdybychom ale neztráceli za Uhrina, nepřišel by Šilhavý

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        hajnej     před 8 lety 17.04.2017 20:50 |  
        5 0

        Tak tak, vše souvisí se vším a co se má stát se stane !!!!!!

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        Obr     před 8 lety 17.04.2017 21:04 |  
        3 1

        Kdyby Uhrin sel uz po jaru 2016, mohl tu byt Silhavy uz v lete.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

          Sracken     před 8 lety 17.04.2017 21:15 |  
          3 1

          Uhrin měl jít po Levadii a byl klid.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

            hajnej     před 8 lety 17.04.2017 21:28 |  
            2 0

            Ne ne, musel přece nechat hrát Gina a vyzkoušet ho, dobře víte že ho nemoh nepostavit, potom mu dal prostor dvakrát i JŠ, jak říkám, je to vývoj a vše souvisí se vším.

            • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

              Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 21:58 |  
              3 0

              Berme to tak jak to je; Šilhavý hold přišel až po zápase s Plzní, teď už s tim nic neuděláme. Uhrinovi dík za všechno co pro Slavii udělal, ale jsem rád, že teď je tu Jarda a ještě se pod nim dočkáme pořádné jízdy! :)

              • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                hajnej     před 8 lety 17.04.2017 22:31 |  
                1 0

                Jak říkám, je to vývoj, Uhrin musel stavět GvK, nešlo jinak. Stavěl ho i JŠ, ale čas ukázal že to tudy nejde.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      honza_sl     před 8 lety 18.04.2017 11:28 |  
      0 0

      Mohli jsme být tak cca 3.-6. pod DU... A to říkám jako člověk, který byl v tu chvíli proti jeho odvolání

  13. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 8 lety 17.04.2017 19:30 |  
    13 0

    4:0 a to je ještě pro Hradec velmi milosrdné. Zmrhal nebo Sýkorka měli na kopačkách další tutovky. Na konci si zachytal i Pavlenka. Na střely jsme snad vyhráli 11:3. První poločas moc pěkný, druhý už slabší, některé situace špatně řešené a Barák zbytečné 4 žlutá, ale celkově spokojenost. Vzhůru na Slovácko a pak neděle a poprvé v životě fandění Rumunům. 25 kolo napoví hodně o titulu. Máme 55bodů a přes 50 vstřelených branek.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0 v 2. pol.

      urs (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 19:55 |  
      4 2

      Já ani poprvý fandit Rumunsku nebudu, stačí mi remízička a budu max spokojen :o)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0 v 2. pol.

        VanDel     před 8 lety 17.04.2017 20:09 |  
        6 2

        Prohra Plzne bude mnohem lepsi, je treba myslet na to ze pri rovnosti bodu bere titul Plzen. Takze kazdy bod hraje velkou roli.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0 v 2. pol.

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 09:23 |  
          0 0

          Já bych osobně na tu Spartu moc nesázel. V současné formě ji Plzeň sfoukne jak svíčku. No s tou Plzní to bude těžké, ten los má fakt lehčí. Víc než na Spartě věřím ve ztrátu Plzně v Jablonci, snad i doma s Boleslaví. Ale moc už ztrácet nebudou.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0 v 2. pol.

        zeleznik2     před 8 lety 17.04.2017 20:31 |  
        9 0

        No nejdříve vyhrát na Slovácku. Ani dva body v případě prohry Plzně na Letné nemusejí, ještě stačit na titul a remízka by pro nás byl jen jeden bod náskoku, Bolka venku nebo Jablonec doma taky nebudou pro nás lehké zápasy.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0 v 2. pol.

      SKS JWM     před 8 lety 19.04.2017 00:05 |  
      0 0

      Tym zmrdom nikdy!!!

  14. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Robinator     před 8 lety 17.04.2017 19:35 |  
    6 2

    Dneska všichni perfektně..Ale tohle nebylo žádné měřítko..Hradec pro nás nebyl žádný soupeř..To byla spíš tréninkova jednotka..Klíčové zápasy teprve přijdou

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      zeleznik2     před 8 lety 17.04.2017 20:32 |  
      0 0

      Ano, ale byla to hezká nadílka.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        Robinator     před 8 lety 17.04.2017 20:43 |  
        0 0

        To rozhodně :) ale myslím, ze tu nebyl nikdo, kdo by se obával našeho zaváhání..slovacko bude těžší oříšek

        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

          donford     před 8 lety 17.04.2017 20:54 |  
          5 0

          Na O2 říkali, že 99,9% sázkařů tipuje naše vítězství. Pro mě byl nejlepší Škoda, MNN a Mingazov. Ale nutno si uvědomit, že obrana Hradce nebyla svým přístupem ani ligová. Všechny 4 góly po jejich zřetelných kiksech, zejména ten 3. a 4. A to jsme mohli ještě aspoň 3 další po jejich chybách dát. Pak by to byla další příbramská pomlázka. Ale kluci parádně oslavili zisk našeho stadionu.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

            Robinator     před 8 lety 17.04.2017 20:59 |  
            0 0

            Souhlas..Mohli jsme vyhrát klidně 8:0...Já si myslel, že Hradec bude hrát lépe..S ohledem na to, co jsem je viděl s Plzní..Škoda, Michael i Mingazov se mi líbili také..Plus jeste Husbauer hrál dobrý zápas..Ale jak říkám..Hrali jsme moc pěkné, Hradec byl však zralý na ručník už od první minuty,kvalitou druhá liga

          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

            Slawek     před 8 lety 17.04.2017 23:12 |  
            0 0

            Tak pro mě bylo hodně dobrých hráčů hned několik, ale jedničkou je pro mě Deli. Jeho suverenita a přehled ve hře, to je něco, v naší lize, zcela mimořádného.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      bongor     před 8 lety 18.04.2017 07:22 |  
      2 0

      Jenže ten Hradec dával pěknou sodu i plísni a proti nám to byli beránci.Nejlíp to řekl trenér Hradce,když se ho po zápase ne to ptali.Čím to pane trenére bylo,že jste zahráli o tolik hůř?Odpověď:"Jednoznačně kvalitou soupeře".Ten rozdíl byl vidět zejména v první půli,kdy jsme hráli naplno.

  15. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Divizni (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 19:41 |  
    25 0

    Myslím si, že momentálně hrajeme úplně jiný, pohlednější a kvalitnější fotbal, než celý zbytek naší ligy.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      zeleznik2     před 8 lety 17.04.2017 20:33 |  
      13 0

      Jen škoda, že to nebylo i v derby.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 09:25 |  
        1 0

        To derby mě taky pěkně štve. Jasně Liberec byl smolný. Ale proč jsme hráli tak špatně v derby nepochopím...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Sracken     před 8 lety 17.04.2017 20:54 |  
      3 7

      Je to tak. A přesto vyhrajeme jen 2. místo, protože Berbr.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        chrobak     před 8 lety 17.04.2017 22:17 |  
        5 2

        Spíš proto, že jsme prohráli v Plzni, remizovali se Sp..tou, jen remizovali s Libercem

  16. Kvalita

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 20:12 |  
    18 0

    Dneska to byl velice pěkný, kombinační výkon a to navzdory tomu, že byl terén poměrně mokrý. Osobně se mi dneska velmi líbil výkon Hušbyho a Škoďáka, myslím, že pro naši hru byli naprosto klíčoví. Už po středečním zápase jsem si říkala, jakou má na jaře fazónu Michal Frydrych a dneska to jen potvrdil. Jinak penalta byla celkem jasná - skluz zezadu na hráče, co je sám před brankářem - tam fakt není moc o čem diskutovat.

  17. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 20:31 |  
    5 0

    Dnes výborný první poločas, to byla radost pohledět. Nejvíc se mi líbili Škoda, MNN a Pavlenka

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      bongor     před 8 lety 18.04.2017 07:24 |  
      2 0

      A Mingi,dokud je při silách,to je taky velkej přínos.

  18. Re:

    TSeguinTS     před 8 lety 17.04.2017 20:33 |  
    6 1

    Dnes veliká spokojenost, doufám, že se pošetřené síly z 2. poločasu projeví v dalším kole na Slovácku.
    Jak dopadne souboj plzně a sparty je mi jedno, soustředím se na naší hru. Ta je naprosto nejlepší z celé ligy, hrajeme po dlouhých letech fotbal a krásně se na to dívá. Krom fotbalu také na tu atmosféru v týmu, která je báječná.
    V dalším kole se zřejmě některým splní ta zmiňovaná-vysněná záloha Śčuk, NgNg, Hušbauer.
    Jinak Tonda dostal skutečně ŽK za nízké stulpny?

    • Re: Re:

      Robinator     před 8 lety 17.04.2017 20:41 |  
      1 6

      Jsem na to zvědavý..Trochu mám z té vysněné zálohy obavy..Uvidíme :)

    • Re: Re:

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 20:46 |  
      1 0

      Kdyby to bylo za nízké stulpny, tak ji musí dostat každý zápas...a ne až v půlce 2. poločasu...spíš mi přišlo, že to bylo "sečtené" za sérii drobnějších prohřešků.

      • Re: Re:

        hajnej     před 8 lety 17.04.2017 21:41 |  
        0 0

        Taky mě to udivilo za co ji dostal

      • Re: Re:

        dupy77     před 8 lety 17.04.2017 22:04 |  
        5 0

        Dvakrát mu vypadl chránič z těch stulpen tak proto dostal žlutou nechápu proč to takhle má. Dneska Tonda nejhorší

        • Re: Re:

          edenian     před 8 lety 17.04.2017 23:00 |  
          1 1

          Ze nevypadavaly Necidovi :-)

        • Re: Re:

          bongor     před 8 lety 18.04.2017 07:28 |  
          0 0

          Tonda už je myslí v Itálii.Nehraje špatně,všude jinde v Česku by byl nejlepší i s dnešním výkonem,ale v nejlepším mužstvu Čech by musel přidat na bojovnosti.Myslím,že se podvědomě trochu bojí o nohy.

          • Re: Re:

            dupy77     před 8 lety 18.04.2017 16:25 |  
            0 0

            Taky mi to přijde že už to není jako na podzim ale třeba nám ještě ukáže že se mýlíme

  19. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    edenian     před 8 lety 17.04.2017 20:43 |  
    18 0

    Ja jsem dneska videl rad v Edenu Minu Cernyho. On nas teda asi videl taky rad.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 22:00 |  
      2 0

      Míňa je velký sympaťák a když teď hraje za Mechov, tak je to pro mě pořád Slavista

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        Nosorozec     před 8 lety 17.04.2017 22:03 |  
        0 0

        i když teď hraje za Mechov

  20. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Hlavis     před 8 lety 17.04.2017 20:57 |  
    30 0

    Tak jak tu neustále kritizuju MNN, tak dneska musím uznat i ja, ze hrál paradne! Kdo se mi moc nelíbil byl Tonda Barák, ktery bude chybět na Slovácka tak snad se předvede zase Jasmín, po dnešním výkonu se nemůžu dočkat dalšího zápasu. Jednoznačně nelepší fotbal v lize, jestli existuje fotbalový bůh, tak tohle nemůže skončit jinak než titulem.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Obr     před 8 lety 17.04.2017 21:56 |  
      3 0

      Souhlasim. Taky ho casto kritizuju za rozehravku a hru nohama. V poslednich dvou zapasech nemuzu na jeho adresu rict pul slova spatne. Hraje fakt dobre a projevuje se to na mnohem lepsi mezihre celyho mancaftu.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      rak (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 22:04 |  
      6 0

      No, dnes se mně MNN možná líbil ze Slávie nejvíc, narozdíl od předchozích ligových zápasů. Opravdu výborný.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      bongor     před 8 lety 18.04.2017 07:32 |  
      2 0

      On Míša po návratu z Afriky opravdu dost ubral na otáčkách,ale včera to byl zase ten starý MNN,nepřehratelný štít a k tomu ještě výborná pomoc dopředu.

  21. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Obr     před 8 lety 17.04.2017 21:04 |  
    3 2

    Kdyby Uhrin sel uz po jaru 2016, mohl tu byt Silhavy uz v lete.

  22. hodnocení

    Travinho     před 8 lety 17.04.2017 21:59 |  
    17 0

    Přiznám se, že dneska jsem byl velmi spokojen a v podstatě od začátku jsme byli jasnými pány na hřišti.
    -Kdo mě potěšil asi nejvíc je Ngadeu, u nějž jsem zde kritizoval špatné schopnosti směrem dopředu a dnes v tomto ohledu nebyl problém. Druhá věc je, že snad neprohrál souboj, to bylo neskutečné.
    - Jirka Pavlenka byl jako vždy spolehlivý, zákrok na konci famózní. Za mě je to jasně nejlepší ligový golman.
    - Obrana celá zahrála solidně a dnes byla i konstruktivní. Dnes zahrál velice dobře hlavně Flo, který roste zápas od zápasu.
    - V záloze byl tradičně výborný Hušbauer, chuť hrát měl Mingazov. Trochu mě zklamal Zmrhal, ačkoliv ani ten nehrál vyloženě zle.
    - Trochu bych se pozastavil u Tondy, který mi přišel, že hrál blbě, ale když odešel ze hřiště, tak bylo znát, že tam hráč, který se v podstatě neustále nabízí trochu chybí. Nicméně dneska kazil na můj vkus až moc.
    - Škoďák dneska velký luxus. Obrana Hradce si s ním vůbec nevěděla rady.
    - Poslední dobou sleduju auty Michala Frydrycha a abych pravdu řekl, tak se mi moc nelíbí způsob, jakým je zahrává. Strašně dlouho mu vždycky trvá, než uvede míč do hry a to třeba i v momentu, kdy nemá soupeř vůbec zformovanou obranu. Několikrát jsem si všiml, jak měli okolo zahrávání autů neshody s Tondou Barákem, který chtěl míč hned. To je trochu škoda, ale jinak herně je Michal poslední dobou výtečný.
    - Musím pochválit i sudího a to především zato, že hru nekouskoval a ukázal cit pro hru. Fakt se na to pak dalo koukat. On obecně Jílek je jeden z těch, kteří pískat umí, ale musí chtít!

    • Re: hodnocení

      Jachym     před 8 lety 17.04.2017 22:20 |  
      4 0

      Hezké zhodnocení, ke kterému nemám moc co dodat. Ngadeu se mi líbí dlouhodobě a zdá se mi, že po titulu na africkém šampionátu si na hřišti mnohem víc dovolí i směrem dopředu. Proto mě docela udivuje, že ho tady mnozí opakovaně posílají na lavičku.

      • Re: hodnocení

        Travinho     před 8 lety 17.04.2017 22:42 |  
        2 5

        Mně se tedy směrem dopředu dlouhodobě moc nelíbí. Chybí mu tam vyrovnanost výkonů, rychlejší práce s míčem a přesnost dlouhých míčů. Ale je vidět, že když si věří, jako tomu bylo dneska, tak to v sobě má.

        • Re: hodnocení

          edenian     před 8 lety 17.04.2017 23:07 |  
          2 3

          Na MNN mam stejnej nazor dlouhodobe. Dnes se mi celkem libil i kdyz mam trochu pocit, ze jeho hra dopredu vypadala dnes dobre hlavne proto, ze predtim to bylo mizerny. A u Floa jsem se dneska vylozene radoval, i tady souhlasim, ze se zlepsuje. Jeste pred mesicem jsem si rikal, ze to s nim nikam dal nepujde. Dneska uz bych rekl, ze takhle zahraje i se silnejsimi souperi.

    • Re: hodnocení

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 23:16 |  
      3 0

      Auty jsou standarní situace jako přímé kopy nebo rohy. Pokud by to dělal Frydrych špatně, tak jsou od toho trenéři, aby tento styl upravili.
      K Ngadeuovi, není to taky tím, že má více prostoru a není tak pod tlakem?

      • Re: hodnocení

        Travinho     před 8 lety 18.04.2017 09:16 |  
        0 0

        U Ngadeua to může být prostorem. U Frydrycha jsem si vyloženě všiml, že snad čtyři zápasy po sobě došlo k situaci, kdy měl házet aut, většinou Barák mu nabíhal, aby mu to hned hodil, přičemž u něj nikdo nebyl. Ale Michal tak dlouho čekal, až se k němu někdo dostal a pak hodil míč na nikoho.

  23. Velká spokojenost

    Jachym     před 8 lety 17.04.2017 22:14 |  
    5 0

    Jediné, co mě trochu mrzí, je, že stadión byl zaplněn jen z poloviny. Předvádíme na české poměry velmi pěkný fotbal, hrajeme o titul a o vítězství v poháru, stadión je ve vlastnictví klubu (respektive majitele klubu), máme několik hráčů v reprezentaci... Já se hnal s rodinou z návštěvy příbuzných na Moravě zasekanou D1 a bohužel přišel o začátek a slavný okamžik oznámení o převodu stadiónu. Ale každopádně, kdo dnes přišel, nelitoval.

    • Re: Velká spokojenost

      Travinho     před 8 lety 17.04.2017 22:43 |  
      0 0

      Mě ten počet bohužel moc nezaskočil. Ono je dlouhodobě známo, že Slávistický fanoušek je hodně pohodlný. A dneska bylo prostě hnusně. Navíc ty Velikonoce, bylo to na ČT....

      • Re: Velká spokojenost

        TSeguinTS     před 8 lety 17.04.2017 22:47 |  
        0 0

        Ne tak pohodlný, jako ten plzeňský. Tam třeba poslední kolo zhruba 3000 fanoušků koupilo lístek a na stadion nedorazilo. Chudáci hlasatelé pak vypadají, jako když tu návštěvnost uměle navyšují, přitom to tak určitě není...:))))

        • Re: Velká spokojenost

          Travinho     před 8 lety 17.04.2017 22:53 |  
          1 0

          Jasně, ale Plzeň nehraje o titul po deseti letech jako my. Tam jsou trochu namlsaní...

      • Re: Velká spokojenost

        sicilianbrno     před 8 lety 18.04.2017 07:55 |  
        0 0

        Na ČT to nebylo ale na 02 tv, proto je s podivem, že přišlo pod 10 tisic lidi, 02 tv totiž moc lidi nemá, jen některé hospody a sportbary...asi počasí byl nejvetší překážka....

        • Re: Velká spokojenost

          Travinho     před 8 lety 18.04.2017 09:17 |  
          0 0

          Aha, já se domníval, že na ČT, tím pádem se omlouvám.

    • Re: Velká spokojenost

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 09:33 |  
      0 0

      Souhlasím, já jel taky s rodinou z hor dřív, abych to dal. Ale bylo ošklivě, k tomu Velikonoce, no škoda. Ale myslím, že to by to bylo nějaké specifikum slávistických fanoušků, ale je to obecně český problém. Třeba v Anglii je prostě naprostá samozřejmost být na stadionu každý zápas. U nás musí být shoda několika okolností, aby fanoušci dorazili. Škoda, že to o těch pár lidí včera nepřeskočilo alespoň těch 10 tis.

      • Re: Velká spokojenost

        Dobi     před 8 lety 18.04.2017 11:35 |  
        0 0

        Souhlas... Psí počasí, konec Velikonoc (naštěstí to bylo až na konec 4-denního, pro školáky 5-denního volna), soupeř, který je - jak bych to řekl - nijaký. Pokud se hraje se Spartou nebo Plzní, je zde náboj, nějaký odevzdaný soupeř asi taky může nalákat. Ale Hradci jde o vše, tak se možná čekalo úporné bránění....A navíc při tom počasí to bylo v TV, byť na O2. Podle mne a mých sousedů na tribuně návštěva slušná....

        • Re: Velká spokojenost

          Maxb (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 10:10 |  
          0 0

          Já to mám tak, že když je soupeř typu SPA, PLZ, MB,... je to o náboji jak píšeš a pokud soupeř typu HK, .... těším se na hodně gólů :). Každopádně chodím hlavně na Slavii a potom co jsem chodil na příděly od Teplic, MB.. no prostě to období temna, tak si to o to víc teď užívám a mrzí mě každý zápas u kterého nemůžu být

          • Re: Velká spokojenost

            Dobi     před 8 lety 19.04.2017 12:33 |  
            1 0

            Ono je to - jako vše - složitější. Na jedné straně my věrní, kteří se vydají třeba do (nedej Bůh) do 30-stupňového mrazu a pak ti, kterým stačí, že to je v TV, v lednici nejeden lahváček (za často 1/4 ceny než ty srágory na stadiónu), radiátor po levé ruce, věrný pes či kocour u pravé ruky...

  24. Slovácko - zápas roku

    Ondráš     před 8 lety 17.04.2017 22:15 |  
    6 0

    Výsledek a výkon super, ale dlouho bych se tím neopájel..veřím tomu, že celý realizační tým se bude už od zítřka soustředit jen na Slovácko. Tvrdím, že nás tam čeká v podstatě zápas roku..když vyhrajeme, dostaneme Plzeň pod obrovskej tlak a neveřím, že potom na Letný vyhrajou, prostě nevěřím! Něco mi říká, že nám rudoši i v těch jejich sračkách paradoxně pomůžou. Ale podmínka je naše vítězství na Slovácku, a že to bude sakra šichta. Podle mě je to nastávající kolo asi jediná možnost, jak se před Plzeň dostat. Pak už je los dost podobný a Plzeň moc neztratí.
    Pokud to tam nezvládnem, přijede si Plzeň na Letnou pro bod a budem namydlený. Takže bych tomu pátečnímu mači podřídil úplně všechno! Věřím!

    • Re: Slovácko - zápas roku

      Jachym     před 8 lety 17.04.2017 22:22 |  
      2 0

      Před každým zápasem tady někdo opakuje cosi o zápasu roku...:-) Už jsme jednou Plzeň pod ten tlak dostali a náskok jsme rychle ztratili. Nebudu se zlobit, když vítězný zápas roku sehrajeme v posledním kole...

      • Re: Slovácko - zápas roku

        Ondráš     před 8 lety 17.04.2017 22:44 |  
        0 0

        Jen se směj mým vizím:)
        V posledním kole to už jen potvrdíme..takový formální razítko:) Lámat se to bude v příštím kole..

    • Re: Slovácko - zápas roku

      Robinator     před 8 lety 17.04.2017 23:14 |  
      0 0

      Od teď už bude každy zápas zápas roku..Myslim, že jestli tam Plzeň neztratí, nakopne ji to a dohraje to už nějak do konce bez ztráty..Takže já vyhlížím příští hraci kolo nejvíce, dneska sem to bral jako samozřejmost,protože už týden myslím právě na toto..Taky věřím, že jestli to.podelaji,dohrajeme to bez ztráty naopak my

      • Re: Slovácko - zápas roku

        rak (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 23:34 |  
        1 0

        Dnes to byla naprostá povinnost, ale stejně si myslím, že jsme si to docela užili. Souhlasím se Šilhavým, že ten konec mohl být lepší. Slovácko bude zásadní. Trochu se bojím i zápasu na Bohemce. V Boleslavi měli vyhrát. Už před tím měli i na Plzeň. Boleslavi pak asi půjde o dost. Kvalitou máme na všechna tato mužstva, ale to nemusí rozhodnout.

        Zajímavý bude i pohár. Zlín teď nemá formu, ale MOL cup je pro ně asi poslední šancí na evropské poháry.
        Pokud bychom prošli a stejně tak Bolka, hráli bychom finále asi tři dny před ligou v Boleslavi.

        • Re: Slovácko - zápas roku

          Robinator     před 8 lety 17.04.2017 23:47 |  
          2 0

          Bohemka bude těžká..Ale tady jde o to teď co nejdříve dostat pod tlak Plzeň..Pokud se před ni dostaneme, bude pak více pravděpodobné, že bude chybovat znova..Naopak my budeme čím dál více nervózní, pokud budeme dotahovat..Jestli si někdo myslí, že se rozhodne v posledním kole tak se dle mého dost plete..Příští kolo je musíme přeskočit a získat vyhodu na svoji stranu

    • Re: Slovácko - zápas roku

      bongor     před 8 lety 18.04.2017 07:43 |  
      1 1

      rumun by nám nepomohl,kdyby nemusel,Ale reálně na ně zezadu útočí Bolka i Tepláky,tak se určitě budou snažit.Jestli to pomůže ,to je ve hvězdách.Hrajou příšerně.Ale ani plíseň na rozdíl od předchozích sezon,nehraje nic.Takže v tomhle souboji nekopů rozhodne nějaká náhoda,nebo berbrovina.

      • Re: Slovácko - zápas roku

        Robinator     před 8 lety 18.04.2017 08:12 |  
        0 0

        Taky si myslím, podle mě to bude těžká komedie..Se ještě budeme divit, co se tam bude pískat ;))

    • Re: Slovácko - zápas roku

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 09:36 |  
      1 0

      No Plzeň už prakticky neztratí. Současnou Spartu dá, takže pak už zbývá jen její zápas v Jablonci snad Boleslav doma. My zato máme těžký los a pokud chceme pomýšlet na titul, musíme už všechno vyhrát. A to bude mimořádně těžké.

      • Re: Slovácko - zápas roku

        TSeguinTS     před 8 lety 18.04.2017 11:18 |  
        2 0

        Zajímavé je, že se naprosto stejně brečí i na plzeňském fóru, že mají horší los než my :D

  25. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    valkys     před 8 lety 17.04.2017 22:27 |  
    9 2

    Dnešní zápas se mi fakt líbil, kluci zaslouží pochvalu za to, co předvedli. :-) Chtěl bych ale zmínit jednu věc - chudák JS, pokaždé když MNN posílá na lavičku, tak ten kluk zahraje naprosto famózně. :-))))

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      PetCC     před 8 lety 18.04.2017 11:52 |  
      1 2

      Mínus za to, že vůbec netuším, o čem se v komentáři píše.

  26. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 17.04.2017 23:31 |  
    6 0

    Narazil jsem dnes na zajímavý údaj. Barák nastoupil v červenobílém dresu do 31 ligových utkání a 21x odešel jako vítěz, 10x s remízou.
    Barák = jistá neprohra :-))

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Ondráš     před 8 lety 18.04.2017 00:04 |  
      6 0

      V tom případě je škoda, že bude chybět proti Slovácku:(

  27. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Sešívaný     před 8 lety 18.04.2017 00:11 |  
    5 0

    Sorry za OT, ale netušíte, jak to bude s lístky na Slovácko? Mají nějaký vlastní online systém, kde podle předpokladu do sektoru hostů lístky neprodávají. Zajímalo by mě, jestli bude nějaký předprodej ze strany Slavie nebo se budou prostě prodávat na místě. Tentokrát to nemám 300 km jako na domácí zápasy, ale jenom 30, takže to beru jako povinnost tam být :)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      bongor     před 8 lety 18.04.2017 07:45 |  
      3 0

      A ať je tě pořádně slyšet Sešívko!

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      jane (admin)     před 8 lety 18.04.2017 08:01 |  
      3 0

      Víme. Lístky do našeho kotle se budou prodávat pouze na místě a pouze v den zápasu.

  28. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 02:10 |  
    5 0

    Krasny fotbal,presne tohle chteji lidi videt-sance,goly! Musim pochvalit i tech 38 fanousku mechovaku.. fandili slusne,pripojili se k protestu..

  29. Mimo hřiště

    Petr9608     před 8 lety 18.04.2017 03:27 |  
    11 4

    Musím říct, že mám z pondělí dva, řekněme, "nepoztivní zážitky", pravda nesouvisející s děním na trávníku.

    1) U vstupu
    Buzerace kvůli rozmačkané Snickers v kapse. Nemůžu si pomoci, ale aby pomačkaná čokoládová tyčinka byla zakázaným předmětem, je nedůstojná buzerace. Jakože kvůli tomu, že kdyby mi jí nezakázali, tak si tam nekoupim klobásu za 50 protože bych se místo toho zasytil Snickers? A co když si jí koupim hned po zápase ve večerce nebo to snim 5 minut před vstupem na stadion? Radši by nám měli zakázat celý den něco jíst, abychom jim udělali kšeft v těch bufetech. Moje onemocnění diabetem mne nutí mít u sebe zdroj sacharidů, nakonec jsem jí pronesl až po legitimování se patřičnou průkazkou. Průkaz na čokoládovou tyčinku. Nádhera. Tohle jsou prostě věci, které mohou některé lidi otrávit až na tolik, že si příště rozmyslí zda nevyrazit jinam.

    2) V McDonald's po zápase
    V 19:50, tj. nějakou půlhodinu po závěrečném hvizdu ještě jeli v tom bojovém režimu s osekanou nabídkou a zavřeným zadním traktem s WC. Chtěl jsem si koupit nějaké menu na doma ze stamdartní šíře nabíky, bylo mi přečeno, že ještě tak půl hodiny to nebude možné. Na otázku, co blázní, když už fotbal dávno skončil, mi bylo sděleno, že jinak by jim to tam "huligáni" (ano, tento patvar mi byl sdělen) zničli. Tohle mne až snad urazilo, naštvalo. Bohužel, asi trochu ukázka, jak moc jsou ve společenském povědomí zažrány ty sra.čky z TV. Jakože si člověk dát nemůže 30 minut po zápase dát v McDonadu normální jídlo z nabídky a třeba si přitom i dojít na malou nebo si opláchnout před jídlem špinavé ruce protože ho tam mají za vandala.... No nic...

    ----------------------------------------------------------------------

    No ale tak fotbal ok. Konečně jsme v Edenu pod JŠ vstřelili v lize více než dva góly, už to chtělo, když se venku takto zadařilo hned 4x (HRK 3, BNO 4. ZLI 4, PBR 8), trochu jsem věřil, že "když kanonáda, tak fakt pořádná", šance na další góly byly, škoda, že se nepovedlo. Na druhou stranu - jestli 4:0, 5:0 nebo 6:0 není samozřejmě tak zásadní. Zásadní byly pohodové tři body a ty to byly.

    • Re: Mimo hřiště

      seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 06:25 |  
      7 15

      Tvl, ty tvoje příspěvky, to jsou někdy fakt perly.
      1) Jestli by tě od zápasu milovaného klubu mělo odradit to, že tě tam nechtěj pustit s rozmačkanou Snickers, tak to příště fakt radši jdi místo zápasu na procházku třeba do Stromovky.

      2) A proč to sem cpeš? Jak to souvisí se zápasem? Máš-li s tim nějakej problém, kontaktuj oddělení stížností McDonald's, nám tady je to celkem úplně jedno.

      • Re: Mimo hřiště

        mpik     před 8 lety 18.04.2017 07:25 |  
        17 2

        Nám je to jedno? Ne! Tobě to je jedno. Nejsi mluvčí ostatních, vyjadřuj se jen za sebe.

        • Re: Mimo hřiště

          Dobi     před 8 lety 18.04.2017 11:23 |  
          0 0

          Souhlas, ten človíček se Snickers má pádný důvod mít u sebe zdroj kalorií pro případ dia-problémů. Ale když někdo chce zesměšnit, tak to udělá. To nic, to je dobou, Ťapko (cituji z nedělní Vesničky mé střediskové...). Pokud byl byla kontrola důsledná, tak neprojde ani jedna dýmovnice.... Za Snickers Slavia pokutu neplatí.... Já měl podobnou zkušenost ze zápasu s Karvinou, šel jsem bohužel přes vchod, kde stál neoholený starší pořadatel s tváří bezdomovce a s jednáním řeznického psa. Včera naopakv pohodě, ale pořádně si ty xichty už raději prohlížím. A tento tam naštěstí nebyl

          • Re: Mimo hřiště

            kjandourek (admin)     před 8 lety 18.04.2017 11:55 |  
            0 0

            Ovšem pokud tomu číslování (za druhé) rozumím správně, tak poznámka, že "je nám to jedno" směřovala na druhý popsaný problém - tj. na McDonalda...

            To se přiznám, že je mi taky celkem jedno, jak to mají v jakémkoliv přilehlém podniku zařízeno na dobu při a po zápase... To sotva Slavia jako taková může ovlivnit...

    • Re: Mimo hřiště

      mpik     před 8 lety 18.04.2017 07:23 |  
      6 0

      Buzerace kvůli jedné čokoládové tyčine je opravdu už za hranou.
      Docela by mě zajímalo, co se změní s novým vlastnictvím stadionu...
      Občerstvení i pořadatelé by změnu potřebovali jak sůl!

      • Re: Mimo hřiště

        lassiter     před 8 lety 18.04.2017 07:44 |  
        2 0

        Mně přijde, že už to ten provozovatel občerstvení skoro bojkotuje, to není zápas, aby se lidi v poločase nevraceli s tím, že došlo pivo/párky/cokoliv...

        • Re: Mimo hřiště

          bongor     před 8 lety 18.04.2017 07:51 |  
          2 0

          To se musí radikálně změnit,není možné,aby na nejlepším fotbale bylo podřadné,nebo chybějící občerstvení.To určitě má taky velký vliv na návštěvnost.

          • Re: Mimo hřiště

            Dobi     před 8 lety 18.04.2017 11:17 |  
            1 0

            Ze začátku jsem si vždy dával 3 bramboráčky za 40 Kč. Žádná láce, ale snad ani vydřidušství. A nebyl jsem sám... Měli na to nějaký polotovar, jen to osmahli. Dnešní nabídka? Ty klobásy? Aspoň mně nevoní, ale proti gustu... Já ještě pamatuji, když chodil na místech k stání ve starém Edenuc hlápek s košíkem, kde měl takové ty knacky, nijak tučné, hořčice k tomu. Dát si tuhle klobásu, tak aspoň já se preventivně objednám na žlučník. Ale znova: proti gustu... Já má raději méně tučné, ty tučné spíše studené (čabajka, gazdovská klobása apod. a tam mi ten tuk nevadí, u té ohřáté ano, nevím proč...). Nevím, kde to už bývalo, ale tam prodávali smažený sýr. Prostě jednoduchá jídla. A žádní "huligáni" se tam kolem stánků nemotali...

    • Re: Mimo hřiště

      slamacek (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 08:16 |  
      2 1

      1) navstevni rad rika co? je potom tedy takovy problem byt na toto pripraveny. mit ji v ruce a prukaz ze jsi diabetik? snadno se vyhnes timto nedorozumneni.
      2) McD neni pri vsi ucte ani trochu normalni jidlo :) ale je to smutne jakou mame povest, kvuli masazi novinaru a samozrejme i vlastni blbosti.

    • Re: Mimo hřiště

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 09:22 |  
      3 1

      AD 1) to je prostě smlouva, na stadion tě opravdu s jídlem nepustí, je jedno jestli je to bageta z domova nebo sušenka. Je to v návštěvním řádu. Pokud to potřebuješ ze zdravotních důvodů, máš průkazku mít v ruce a ne zdržovat :)
      A jen tak mimochodem. To vážně nedokážeš tu rozmačkanou Snickersku schovat tak aby ji při tom letmém oplácání nenašli? :o) (já jsem dokázal na derby na Letné do kotle SKS pronést zavírací nůž (cca 13cm) a nejen tam.) (Zdravím Navara s teleskopem nebo o čem to tenkrát psal)

      AD 2) to opravdu nesouvisí se Slavii. Ta pověst je smutná ale na druhou stranu. Já se jim nedivím, že se snaží opilá individua spíš odradit. Podívej se na wc přímo na stadionu co se tam občas děje... A naproti přes silnici máš OC kde je food court a dá se tam koupit i celkem normální jídlo než plast od McD. Takže, když tě tam nechtěj, hlasuj nohama :)

      • Re: Mimo hřiště

        edenian     před 8 lety 18.04.2017 22:58 |  
        0 1

        Clovece Steve ja jsem mel taky na poslednim derby kudlu, ale zjistil jsem to, az kdyz jsem prisel domu, takze nevim jak ty, ale ja omylem :-) Jeste ze na to vosahavani ten chlapek vicemene kaslal, uz jsem o jeden opinel letos na jednom letisti prisel.

    • Re: Mimo hřiště

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 09:44 |  
      1 0

      Tak tyčinku ani nekomentuji, to je prostě stupidita security.

      Ad McDonald - ten jejich přístup naprosto nechápu. Chápu, že na výjezdech se na některých McDonalds na dálničních odpočívadlech občas chuligání "vyřádili" (tím myslím polepování samolepkami, protože o nějakých větších škodách jsem nikdy neslyšel), ale doma v Edenu se klidně vsadím, že něco takového naprosto nehrozí. Chuligáni mají svoje hospody i s WC nebo WC na stadionu. Do McDonalds žádní chuligáni nepůjdou. Takhle si akorát McDonald krátí tržby a naštvává fanoušky. Já osobně to považuji za velkou neúctu k fanouškům a tento McDonald programově bojkotuji.

  30. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    qwertz0099     před 8 lety 18.04.2017 06:14 |  
    5 11

    Sice možná dostanu dost mínusů, ale jako trenér bych hráčům řekl toto:
    ,,Vykašlete se hoši na Plzeň. Prostě vyhrajte všechny zbývající zápasy a nějak to pak dopadne." Nesoustřeďme se na Plzeň, ale sami na sebe.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      lassiter     před 8 lety 18.04.2017 07:41 |  
      17 1

      Miluju příspěvky, které začínají "asi dostanu dost mínusů..." :-)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 13:34 |  
        2 0

        Přitom já bych ten minus klidně dal, kdyby to bylo slovo do pranice. Ale tohle je tak nicneříkající nuda, že se s tím ani nesouhlasit nedá. :)
        Já mám rád hlášku "příští zápas je klíčový", to tu zní od prosincového mače ve Zlíně před každým kolem. Jestli nedistancují Plzni půlku kádru za šňupání koksu a budou dál dělat body, budeme mít na konci ligy rekordní sérii 15 klíčových zápasů po sobě. ;)

        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

          kjandourek (admin)     před 8 lety 18.04.2017 14:16 |  
          0 0

          No a hlavně nás bude setsakramentsky mrzet ta nezasloužená plichta v Liberci...

          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

            edenian     před 8 lety 18.04.2017 23:01 |  
            0 1

            Tak zase se budeme radovat z nezaslouzeny plichty ...

            • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

              kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 10:49 |  
              0 0

              No to je sice fakt, ale rozdíl mezi nezaslouženou plichtou a zaslouženou prohrou je plus jeden bod ... zatímco rozdíl mezi nezaslouženou plichtou a zaslouženou výhrou je mínus dva...

              Takže je lepší jednou zaslouženě vyhrát a jednou zaslouženě prohrát... než dvakrát nezaslouženě plichtit... :-)

              • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                edenian     před 8 lety 19.04.2017 20:37 |  
                0 1

                A to jsi napsal pekne, to se mi libi :-)

  31. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    lassiter     před 8 lety 18.04.2017 07:42 |  
    17 4

    Moc se mi (nejen) v posledních zápasech líbí Josef Hušbauer, s jakou hraje chutí a touhou vyhrát.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Boss82     před 8 lety 18.04.2017 12:07 |  
      2 5

      Takových nás tu je více:-)!

  32. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    sicilianbrno     před 8 lety 18.04.2017 11:14 |  
    3 3

    Moc hezká podivaná, našli se i minusy zápasu.:
    + čekal jsem hru na dva utočniky, uznavam, že včera ač na jednoho utočnika to byl krásnej kombinační fotbal PO ZEMI, bez zbytečných dlouhých nákopů na náhodu, kterým se slavia v pár zapasech prezentovala. Nám je bližší právě kombinačni fotbal po zemi, vice nahrávek, což včera platilo nadmíru.
    + obrana jistota, hradec nepustila do zakončení v pokutovém uzemi, nebezpeční byly ze dvou střel za velkým vápnem, s kterými si skvěle poradil Pavlenka.
    - minusem bych dal neproměnování šancí. 4:0 moc fajn, ale jako v Liberci sme si vypracovali 3-4 tutovky, kde aspon dvě se proměnit měli. Škodáka mam hodne rád, jeho styl napadání je super (viz 4 gol), ale min další dva goly měl dát. Hl ve venkovních zapasech u težších soupeřů (např. Boleslav) si tolik šancí nevypracujem, takže by to chtělo mít lepší efektivitu.
    Celkově se na slavii krásně koukalo, užil sem si to, tohle byl styl, který bysme měli praktikovat proti komukoliv, jelikož nám je šitý na míru....

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      TSeguinTS     před 8 lety 18.04.2017 11:28 |  
      0 0

      Raději bych v této situaci (další zápas za 4 dny) překousl snížení tempa za stavu 4:0, pokud se ušetřené síly celého týmu promítnou v nadcházejícím zápase. Rozhodně lepší než doklepnutí hradce na 6:0 a pak remíza na Slovácku.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        sicilianbrno     před 8 lety 18.04.2017 11:32 |  
        0 0

        Doklepnutí hradce 6:0 a vitezství např 0:2 na slovácku bych bral já...

  33. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 12:08 |  
    4 0

    Mně se tedy nejvíc líbilo, jak jsme hráli rychle dopředu, konečně zahrál i Jarda Zmrhal, pěkně do nich chodili se Škoďákem a dalšími, to Hradec nemohl ustát. Snad to bude platit i na Slovácko! My se tady přeme, kdo by měl nastoupit, ale máme ten luxus, že dobrej výkon může podat kdkokoli z kadru. Ve středu zahrál výborně Ščuk, včera Ngadeu, Karvinou sestřelil Muris, včera byl u 3 golu Škoda. Někdo tu psal, že snad proboha budeme hrát se 2 útočníky, že hrát s jedním by byla bojacna taktika. No a hráli jsme s jedním a a řekl bych, že těžko jsme mohli mít útočnější sestavu. Myslím, že jako experti bychom se my tady fakt neuživili...:)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 18.04.2017 12:10 |  
      0 0

      Tedy nechci z vas nikoho urazit, někdo třeba jo..:)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      kjandourek (admin)     před 8 lety 18.04.2017 13:18 |  
      13 0

      Poukáži na dvě věci:

      1) je to sice klišé, ale nezáleží na tom, kolik máme na hřišti papírově psaných útočníků, ale na tom, kolik hráčů so do útočné fáze dokáže zapojit. Samozřejmě chápu, že člověk, který celý život hraje na hrotu, má přeci jenom jiné instinkty a jiný pohyb, než ortodoxní záložník, ale zakončit už dnes umí každý hráč. Poslední dobou hrajeme tak, že krajní obránci jsou na pozicích zálohy a krajní záložníci jsou v útoku... Ostatně Mingazov dával gól vysloveně s z pozice středního útočníka a balón mu Škoďák servíroval z míst pravého křídla...

      2) Upozorním i na to, jakou fazónu poslední týden chytli Ruslan Mingazov a Jasmin Ščuk... A nebylo to tím, že by Jarda kdovíjak rotoval sestavou, nepotřebovali dostávat postupně pár minut, aby se chytili... prostě se někdo zranil, nebo vykartoval a oni byli dostatečně rozehraní z tréninkového procesu, naskočili do sestavy a patřili k nejlepším na hřišti... Aniž by měli to tolik obehrávané zápasové zatížení - tak to má být...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Travinho     před 8 lety 18.04.2017 19:12 |  
      5 0

      Já myslím, že jako experti bychom se tu uživili skoro všichni. Tím nechci poukazovat na vysokou úroveň zdejších diskutérů, ale na velmi nízkou úroveň těch, kteří jsou našimi médii označováni jako experti.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        edenian     před 8 lety 18.04.2017 23:04 |  
        0 1

        Ja bych treba nektery mistni ani slovem expert neurazel :-)

        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

          travel (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 00:45 |  
          1 1

          Dovolím si na fotbalové experty ˇnavázat.Dnes jsem se díval na záznam Slavie s HK vč debat s Poustkou a fotbalového experta Rajnocha.Nevím zda jste to někdo zaregistroval,ale blb Rajnoch tam řekl,že díky stadionu,který má stejného majitele,jako fotbalová Slavia se ze Slavie stává velkoklub.Ovšem nezapomněl zdůraznit,že to říká nerad! Doufám,že mě nebudete nazývat ubrečeným slávistou.Mě zaráží,že toto řekne fotbalový expert ,nedovedu si představit,že by něco obdobného řekl Zelenka či Hyský vúči spartě. Tady se má ,jakožto fotbalový expert,chovat a dávat najevo,že mu záleží na českém fotbale a ne jako zarytej sparťanskej blb.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

            Travinho     před 8 lety 19.04.2017 07:48 |  
            1 1

            Mně osobně je to jedno. Oni taky Zelenka nebo Hyský jsou prd srdcaři. Já věřím, že Pavel Řehák by to řekl taky takhle!

            • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

              travel (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 08:29 |  
              0 0

              Možná to bude vypadat,že si protiřečím.Na jednu stranu je mi to jedno,protože je mi Rajnoch (téměř všichni fotbaloví experti) ukradený, ale své fandovství musí v tomto případě potlačit a vystupovat právě jako fotbaloví experti,kterým záleží především na českém fotbale.Své sympatie a antisympatie k příslušným mužstvům ať si vyjadřujou u piva anebo v TIKI-TAKA,kde se to po nich snad i vyžaduje.Ano P. Řehák by to řekl,ale možná proto nevystupuje v televizi jako fotbalový expert.

              • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                Travinho     před 8 lety 19.04.2017 09:57 |  
                1 1

                Já to naopak beru. Je to jeho názor. Však víte, jak to v současnosti funguje. Že při té vší hyperkorektnosti se každý bojí cokoliv říct, aby mu to pak neuškodilo. Pak vidíte, když sebou řízne Zeman ve vápně a oni se bojí říct, jestli byla nebyla, aby náhodou někomu neuškodili.

                • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                  travel (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 12:50 |  
                  0 1

                  Já to chápu,ale přece fotbalový expert nemůže povyšovat antisympatie ke klubu-např. Slavii a dát najevo,že mu vadí,že se Slavia postavila na nohy,stal se z ní velkoklub a je lepší než sparta,které fandí.On to přece musí brát jako klad,protože to je obrovské plus pro náš fotbal. V hospodě ať si říká co chce.Takhle ze sebe udělal blba a zařadil se k blbům sparťanským pisálkům.Samozřejmě píši jen svůj názor.

                  • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                    Travinho     před 8 lety 19.04.2017 14:25 |  
                    1 1

                    Tak je to pořád jen jeho názor a tak je to třeba brát, alespoň takovým jako on budeme způsobovat smutek, což je pro mě mnohem víc, než kdyby vlastně pokrytecky tvrdil, že je rád.

                    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                      travel (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 16:42 |  
                      0 1

                      Nezlob se Travinho,ale přece nemůže televizní fotbalový expert dát najevo (v hospodě klidně),že není rád - v tomto případě,že je Slavia velkoklub a daří se jí- když je to ku prospěchu českého fotbalu.A co je na tom pokryteckého,když by řekl,že to je ku prospěchu našeho (českého) fotbalu.Jestli mu to vadí,pak to není fotbalový expert,ale blb na druhou.

                      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                        Travinho     před 8 lety 19.04.2017 19:17 |  
                        0 1

                        Tak prospěch fotbalu je jedna věc a druhá osobní názor. Já se také nikdy netajím a ani tajit nebudu, že právě neúspěch Sparty a klidně i v Evropě je pro mě vždy potěšením. Nedělní zápas s Plzní bude výjimkou, která je možná maximálně jednou za deset let! Ve většině cizích zemí si také fandové konkurenčních klubů nepřejí úspěch svého rivala. Nebo si myslíte, že by bylo správně, kdyby si většina našich fandů přála, aby Sparta vybředla z těch sraček do kterých se postupem času dostala a zase byla tím klubem z přelomu tisíciletí, který válel v Lize mistrů? A ano, také by to bylo pro dobro českého fotbalu, ale já bych byl velmi nerad, kdyby tomu tak bylo.

                        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                          travel (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 20:39 |  
                          0 0

                          Travinho,díky za diskusi,výměnu názorů,čehož se rád zúčastním,pokud to nesklouzne do vulgarit,což se nestalo,takže díky.Co se týče tvého posledního příspěvku,tak s ním v podstatě souhlasím.Ale nesouhlasím s tím u fotbalového experta.Fotbalový expert tam není od toho,aby dával najevo, kterému klubu fandí a který mu je nesympatický.ještě navíc ,aby povyšoval slávisticko-sparťanskou rivalitu nad přínos českému fotbalu.Takže ještě jednou a naposledy,to co já jsem psal,že se mi nelíbilo se týkalo fotbalového experta ve studiu,v tomto případě Rajnocha.

                          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                            edenian     před 8 lety 19.04.2017 20:55 |  
                            1 1

                            Dle mne ma Travel pravdu v narocich na komentatora. Je-li tam coby expert, nemuze se vyjadrovat jako fanousek, neda se nic delat, to je proste profesni vec.

                            • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                              Travinho     před 8 lety 19.04.2017 23:39 |  
                              0 0

                              Tak těžko můžeš chtít, aby byli neutrální. Já budu raději, když někdo řekne svůj názor, ať je klidně i nekorektní, než když tam bude kýváč typu Karocha, od kterého se člověk dohromady nedoví nic.

                          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                            Travinho     před 8 lety 19.04.2017 23:42 |  
                            0 0

                            To je těžko, někomu to vadí, někomu ne. Mně je tohle mnohem příjemnější, než konstatování, že ta penalta na Zemana vlastně byla a strach z vyjádření vlastního názoru. Pokud bychom chtěli opravdu experta a aby pořádně rozebral hru, tak by stejně musel mít víc času, než těch několik minut, které tam dostane.

                            • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                              travel (přítel SN)     před 8 lety 20.04.2017 10:53 |  
                              0 0

                              Travinho,včera jsem chtěl svým příspěvkem naši diskusi ukončit,protože je zřejmé,že na to oba máme neměnný,odlišný názor a stále se to opakovalo.Přesto si dovolím ještě jednu poznámku.Tady nejde o to,co je ti příjemnější,ale o to,jak má fotbalový expert (profík)ve studiu vystupovat.Čeká se od nich odborná analýza,vyhodnocování situací ,upozorňování na různé záležitosti,kterých si obyčejný divák nevšimne atd.Rozhodně není jejich "náplní práce" dávat např. najevo,že Slavii nepřeje úspěch a že ho netěší,že se ze Slavie stal velkoklub.Takže se budu opakovat,tímto je pro mě Rajnoch fotbalový expert-blb.I když musím uznat,že jinak jeho poznámky byly leckdy zajímavé.

                        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                          edenian     před 8 lety 19.04.2017 20:51 |  
                          0 1

                          No hele Travinho, ja teda Spatre ani v nejmensim nefandim, ani v poharech kvuli tzv. koeficientu apod., ale abych rekl pravdu, ja bych silnou / kadrem a herne ! / Spartu rozhodne vital. Kdyz si vzpomenu - v podstate nedavno - jak Vacha po derby na nasi adresu otravene rikal, ze takhle se derby nehraje, mel pravdu. Ale kdyz jsi v takovejch srackach, jako my tehdy, tezko se muzes do toho druhyho pustit na plny koule. Ovsem to je to, co je na derby nejlepsi. Alespon pro mne.

  34. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Fačín     před 8 lety 18.04.2017 15:18 |  
    1 3

    Včera moc hezký zápas, od začátku jsme je tlačili, k ničemu nepustili. Naši borci se fotbalem bavili, věřím, že i fanoušci. Snad jen těch gólů mohlo být o ždibet víc, opět tam byly neproměněné tutovky, v jiných zápasech by nás to mohlo mrzet. Muž zápasu jednoznačně Milan Škoda, vynikající Hušbauer, Frydrych. Trochu slabší snad jen Lüftner (několikrát chyboval v nebezpečných prostorech) a Barák (hodně kazil přihrávky). Rozehrát se asi bude muset zase Sýkora, včera toho mnoho nepředvedl, snad se brzy vrátí do své skvělé formy z úvodu jara.

  35. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Billy01     před 8 lety 18.04.2017 19:17 |  
    2 1

    Zápas se mě velice líbil. Naše hra hlavně v první polovině opravdu na vysoké úrovni. Celý tým zaslouží velkou pochvalu! Až tedy tak trochu u jednoho mám výhrady... Tonda B. mě od doby, co je jeho přestup do Udine jistá věc , přijde poloviční, dosti namachrovaný a hlavně do soubojů vůbec nechodí tak jak by měl. Dává si na svoje nožičky extra pozor. A ještě sem zklamaný z fandění na TS od jedné skupiny rádoby fanoušků, kteří po celý zápas jen řvali na Krasoně ruceee! Hlavně ruceee! A do toho tam hajlovali a rvali se jak malý dementi. Na sobě ani známka barev našeho Kubu. Tihle negramotní individua s věkem kolem 30 člověku zkazí požitek z jinak suprového fandění na TS. Krasoň, ikdyž je hodně mladý a žádný svatoušek to také není, zaslouží za svojí práci a oddanost Slávii úctu a ne posměch téhle fašistické vypatlané skupiny! Spolu jsme silnější!

  36. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Borris     před 8 lety 19.04.2017 01:47 |  
    6 1

    Tak opět tradičně den poté, napíšu svoje dojmy z pondělka. A nebudu šetřit chválou. Alespoň tedy na naše vedení a na naše kluky na place. Nějaká negativa na včerejšku přecejen jsou, ale netýká se to ani kluků ani našeho vedení. Začnu předzápasovou tiskovkou. Skvělý nápad, přenášet tiskovku živě na velkoplošné obrazovce. Člověku tak nic neuniklo a samotné resumé tiskovky snad ani netřeba rozebírat. Prostě bomba a pořád si připadám jako ve snu! Vždyť ještě před dvěma roky to vypadalo, že se nad náma zavře voda a poslední zhasne.... A dnes? Zkrátka moc děkuji panu Tvrdíkovi, moc děkuji CEFC a moc děkuji i panu Šimáněmu! Opravdu z celého svého slávistického srdce. K zápasu samotnému. Jedním slovem pastva pro oči. Především první poločas byla nádhera. Neustálý hlad po gólech, jedna pohledná akce za druhou, radost z fotbalu z našich kluků jen sálala, zkrátka kluci nachystali pro Mechováky centrifugu zdarma. Ta pokračovala i ve druhé půli. Jediná škoda, že v posledních dvaceti minutách kluci polevili a že jsme nejeli naplno až do konce, jako v Příbrami. Ale nevadí, tak příště. Musím vyzdvihnout i Mechov, přijel k nám s úmyslem hrát fotbal, druhá věc je, že na to holt dojeli. Ale na rovinu říkám, že jejich herní projev byl sympatičtější a fotbalovější než to, co u nás předvedli rumuni! A i oni svojí trošičkou přispěli tomu, že se hrál zábavný fotbal. A vyzdvihnout též musím i jejich gólmana Ottmara. Ten podává skvělé výkony celou sezónu a včera nebýt něho, tak Mechov odjel s osmičkou podobně jako Příbram. Je to vynikající gólman a být o pár let mladší, tak se nebojím říct potenciální gólman pro repre! A ještě pro pořádek k penaltě dodávám, že byla naprosto jasná! Jarda by uklízel do prázdné kasy a Martan ho jasně zboural. Jasná pětka! Tak snad žádné sebemrskačství se tu konat nebude. A jednotlivci:

    Pavlenka - celý zápas neměl téměř nic na práci, až teprve v závěru ho Mechov párkrát prověřil, ale Jirka čisté konto s přehledem uhájil, vše suše pochytal a jasně dokázal, že v naší lize momentálně není lepší gólman! Ani ten "slavný" Koubek, mu nesahá ani po kotníky!

    Frydrych - jednoduše řečeno, Frýďa chytnul formu a hru si hodně užívá. Opět to korunoval gólem, směrem dozadu neprostupný a k tomu neúnavně podporoval útok. Opět skvělý výkon!

    Luftner - i on podal svůj kvalitní standartní výkon. Směrem dozadu si splnil svoje a opět se nebál, jak je u něho zvykem, vyvézt balón. Líbí se mi jak se snaží neustále hrát konstruktivně. Samozřejmě ne vždy to vyšlo a občas přihrávka nenašla adresáta, ale důležité je že se toho nebojí. Je mladý, on to vyšperkuje. Jen tak dál!

    Deli - Jako už tradičně skvělý a dominantní výkon našeho nespoutaného Djanga. Opět se nebál odvážnějších řešení situací, což korunoval, když v první půli přehodil míč dotírajícímu útočníkovi přes hlavu a šup a už ho měl zase u nohy. Na něj bych se vydržel koukat donekonečna. Směrem dozadu samozřejmě opět skála! S přehledem nejlepší stoper naší ligy, co dodat!

    Flo - opět potvrdil, že roste zápas od zápasu. První půle teda ještě malinko slabší. Ale v té druhé se už víc rozparádil, přidal ty svoje průniky a celkově je na něm vidět, jak už si čím dál víc zvyká a tím pádem víc věří. I směrem dozadu mi přijde, že se lepší! Jediná chybka tak byla, když se nechal v první půli školácky předskočit od Martana, který posléze nacentroval a bylo z toho břevno které si nastřelil Luftner. Naštěstí byl odpískaný útočný faul Černému.

    Ngadeu - v posledních zápasech se mi moc nelíbil a zdálo se, jakoby mu trochu odešla forma. Ale včera už to byl opět ten starý dobrý Míša. Směrem dozadu ztělesněná spolehlivost a tentokrát i směrem dopředu se činil a téměř nekazil. Jen škoda že nedal gól z té své velké šance, to po gólu volalo. Nejpovedenější chvilka byla, když přešel přes dva protihráče, přičemž přes toho druhého skvělou přešlapovačkou. Míč mu rozhodně nepřekáží. Palec nahoru a pochvala.

    Mingazov - opět hýřil aktivitou, bylo vidět jak moc chce chytit tuhle svojí šanci za pačesy. Asi dvakrát nebo třikrát se stalo, že šel zbytečně do dvou hráčů a balón ztratil, místo toho aby si pomohl a orazil si to se spoluhráčem. Tím spíš, když mu to s Frýďou docela klapalo a párkrát pěkně zakombinovali. Ale víceméně potvrdil svojí momentální pohodu kterou korunoval gólem a opět dokázal, že se s ním musí počínat.

    Hušbauer - Pepa v tomto zápase opět dokázal, jak ohromně důležitým hráčem pro nás je. Opět skvěle rozděloval balóny, jeho přihrávky měly oči a přesně věděl kdy má hru zrychlit, kdy míč naopak podržet a hru uklidnit a kdy načasovat přihrávku. To on dirigoval naší hru! A k tomu tradičně přidal spoustu vybojovaných míčů. Z našich hráčů ho vidím nejčastěji ve skluzu. Dokáže takhle vybojovat spoustu míčů. Spolu se Škoďákem dva naši nejlepší hráči na place. K tomu přidal gól a na první nacentroval skvěle kopnutým rohem. Pepa je perfektní hráč a já jen doufám, že u nás zůstane tak dlouho, jak jen to bude možné.

    Barák - ani Tonda se nenechal zahanbit. Neustále chtěl hrát, tlačil se dopředu a opět ukázal svůj smysl pro kombinaci. Neustále se nabízel pro příhrávku. Jen škoda že se Tonda víc necpe do střelby. Střelu má skvělou, tak škoda že to víc nezkouší. Ale jinak povedený výkon a po slabším začátku se zdá, že opět chytá formu.

    Zmrhal - Jarda umí rozhodně zahrát i lépe, ale rozhodně včera nezklamal, to zase ne. Penalta na něj byla jasná a párkrát s Perem povedeně zakombinovali. Škoda že ve svojí velké šanci po centru Škoďáka, si mič špatně zpracoval a pak už se tím dostal z úhlu.

    Škoda - jak už jsem psal, spolu s Pepou naši nejlepší hráči na place. Byl vlastně téměř u všech gólů, s výjimkou prvního. Druhý z penalty s přehledem sám dal ( navíc se podílel na akci ze které penalta vznikla ), třetí skvěle Ruslanovi nachystal do prázdné kasy a třtí nachystal o břevno Hušbymu. A když k tomu přičteme i skvělý výkon v mezihře, je to spolu s Pepou jasný hráč zápasu! Bravo!

    Náhradníky hodnotit nebudu, poněvadž nestihli zanechat výraznější stopu. U Sýkorky jsem rád že už je zdravý a Jasmin s Murisem doufám, že budou dostávat též hodně prostoru, protože oba už dokázali, že jsou hodně velkým přínosem a velice kvalitiní fotbalisté.

    A teď k jediným dvěma záporům. Jak už jsem předeslal, netýká se to ani kluků na place, ani našeho vedení. První zápor se týká návštěvy. Dost mě zklamalo, že návštěva se nepřehoupla přes deset tisíc.... Popravdě řečeno, bral jsem jako hotovou věc, že bude přes deset tisíc. Čekal jsem tak těch cca 13 000. Realita mě dost zklamala. Byl svátek, čas výkopu taky OK, hrajeme skvělý fotbal.... Prostě zklamání. A druhý záporný bod se opět týká nás fanoušků. I když ti o kterých teď budu psát, ani nevím zda mám vůbec označit za fanoušky. Já chápu že fandové co jsou mimo kotel, tak nebudou skandovat chorály jako v kotli. To je jasné, proti tomu nic nemám. Ale že je velké spoustě lidí zatěžko, se při našem gólu zvednout ze sedačky a zařvat si gól, tak to je fakt k nevíře! Natož aby snad aspoň občas zařvali "Slavie do toho", tleskali a nebo něco takového. Pokaždé když jsme dali gól, tak velká spousta lidí zůstala sedět, dokonce ani nezatleskala, fakt strašný! Celý zápas jen sedí jak bulíci a nezvednou ten zadek ani při našem gólu. Pode mnou seděly nějaké dva páry a těm už jsem fakt měl chuť něco říct. Za celý zápas zvedli zadek akorát o poločase, na svoje místa se zpožděním ( přičemž ještě nějakou dobu postávali na schodech, než našli svoje místa, což napovídá tomu, že v Edenu asi mockrát nebyli ) když už se dávno hrála druhá půle, ale hlavně že si nesli kus žvance. A štěbetání si mezi sebou, selfíčka a focení se, to by jim taky docela šlo. Ale občas zakřičet "Slavie do toho", tleskat a nebo se při gólu postavit a zařvat si, to už ne. Ty se tam prostě přišli snad jen najíst a ukázat se tam, aby jako bylo vidět že tam byli a to je asi tak všechno. A kdyby se jich člověk zeptal kdo za nás chytá, tak určitě řeknou že Hašek.... A to stejné i velká spousta dalších. Tyhlety "rádoby fanoušci" ať jdou s prominutím do háje. Já když zrovna nejdu do kotle, ale třeba na sezení ( hodně podle nálady ), tak i na tom sezení neustále tleskám, kluky slovně povzbuzuju a zapojuju se do fandění ( "Slavie do toho", "co to zpíváte?", "Červenobílá-Síla" a nebo vyvolávání příjmení hráčů po gólech ). Ale když jsem viděl včera tu velkou spoustu lidí, co po našich gólech ani nejsou schopný zvednout zadek a zařvat gól, tak z toho mi fakt bylo dost smutno. Takže pokud si tohle čte někdo z nich ( pochybuju, protože to snad nebyli ani fanoušci Slavie ), tak se jděte bodnout!

    Jinak ale drtivě převládají pozitiva, velký dík ještě jednou klukům a našemu vedení a už se nemůžu dočkat zápasu na Slovácku! Všem přeji pěkný zbytek týdne! SKS!

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      japhy     před 8 lety 19.04.2017 07:54 |  
      0 0

      Proč Mechov? :)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 09:43 |  
        0 0

        Kdysi jsem slyšel, jak to jeden Pardubický písničkář vysvětloval.... Nechtěj to vědět ;-)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Maxb (přítel SN)     před 8 lety 19.04.2017 10:21 |  
      1 0

      A největší pecka je, když při "Eden na nohy" mi někdo za mnou říká ať si sednu, že nevidí :)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        Borris     před 8 lety 19.04.2017 12:31 |  
        1 0

        Jo no, to je další nepochopitelná věc. To fakt nepochopíš....

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Martin 58     před 8 lety 19.04.2017 10:43 |  
      1 1

      Dík za zprávu Borrisi. V Edenu jsem byl a zaujal mě dost závěr Tvého příspěvku. Mám dojem, že na formě zlepšení povzbuzování z jiných tribun než TS by se měla vést obsáhlá diskuse na nejvyšší úrovni, tj. s vedením klubu. Myslím, že by se měly vytvořit/vyhradit na stadionu 3-4 "hnízda", ve kterých by vytvářeli atmosféru naexpedovaní (střídavě) lidi z TS, kteří by kopírovali povzbuzování a pokoušeli se tak rozpumpovat i ostatní. Je to tak trochu v naší nešťastné české povaze. Možná bychom i chtěli, ale samotní se stydíme.
      Tenhle problém lepší atmosféry byl nastolen vytěsněním povzbuzujících fanoušků na neatraktivní místa za brankou. Vzdálenost mezi nimi a ostatními, pasivními diváky, je pak příliš veliká na to, aby se dali strhnout.
      Pamatuji si starý Eden s vlajkami a nejlepšími fanoušky uprostřed. A byla to nádhera. Takhle se dostává nezaslouženého vyhlídkového komfortu těm, kteří mají problém s hlasitým fanděním. Až bude čas a chuť napíšu na tohle téma samostatný článek, myslím, že z toho vznikne rozsáhlá diskuse, rád bych si o tom i s Tebou, aktivním fotbalistou, povyprávěl.
      Samotné hodnocení zápasu jsi pojal, asi správně, velmi optimisticky, fanouškovsky. Já mám tu optiku více jakoby trenérskou. Líbilo se mi to, ale dovedu si představit, že se takový zápas dá vyhrát 6-7:0. Zcela se shodnem na mužích zápasu. Škoda byl po celou dobu mimořádně přesný a potvrdil moje přesvědčení, že je to na rozdíl od Lafaty i věčně faulujícího Krmenčíka, hráč do přízemní kombinace.
      Mimořádně mě zaujal Pepa Hušbauer, hráč "který" přišel s předsudkem fotbalisty "líného na krok" jakožto důsledek jednoho pohárového zápasu Sparty, v němž Pepa zjevně spíše řešil problém nedůvěry klubu v něj.
      Jeho zaujetí pro hru a bojovnost má prvotřídní parametry a v systému, kdy bude na place docházet k systematickému presinku všech hráčů (v částech utkání, pořád to nejde), vyniknou teprve jeho technické a myšlenkové schopnosti.
      Myslím, že to, jak se na hřišti rve, není při běžném televizním přenosu vidět, protože záběry jsou více výsekové a nedokážou zprostředkovat permanentně pohyb všech hráčů.
      Z pohledu z osmnácté řady uprostřed bylo Pepy Hušbauera plné hřiště. V současné době patří mezi absolutní fyzickou špičku mezi našimi hráči a nemám nejmenší obavy, že by se neměl uplatnit v zápasech evropských pohárů. A navíc, má, troufám si říct, něco jako slávistickej ksicht s výborným vystupováním a tělo, jak předpokládám, bez kérek.
      Opačně mám poněku výhradu k Tondovi Barákovi. Neodvažuju se tvrdit, proč tomu tak je, ale jeho forma je hodně kolísavá a spíše horší, konec konců, potvrzujou to i statistické údaje o gólech a nahrávkách na jaře. To samé platí, bohužel i pro Jardu Zmrhala, i když v jeho případě jsem shovívavější.
      V ten moment, kdy v záloze zahrajou na minimální úrovni hodnocení 6-7 hráčů, to nějaký soupeř škaredě odnese.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        edenian     před 8 lety 19.04.2017 21:17 |  
        1 1

        Cau, dlouhy roky jsem travil v kotli na puli ve starym Edenu, cca od r.75. Ted sedim na 114 a jsem "trochu v klidu". A za nejhorsi napad ktery jsi tady vytasil podle mne je resit jakykoli fanouskovsky veci jak pises "na nejvyšší úrovni, tj. s vedením klubu".
        Staci uz to, co se deje ted.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

          Martin 58     před 8 lety 20.04.2017 13:25 |  
          0 0

          Přiznávám, že jsem to moc nepochopil. Nevím, co se děje teď, ale obecně to rozdělení na zóny, kde není nikdo, kde jsou V.I.P., kde jsou mlčící a kde jsou fandící k žádné zepšené atmosféře nepřispívá.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

            edenian     před 8 lety 20.04.2017 15:53 |  
            1 1

            Je to jednoduchy. Pises jak by se melo za dohledu nejvyssiho vedeni organizovat fandeni. A o tom rikam, ze je to uchylny. A co se deje ted? No tak treba hlasatel si zada odpovedi od divaku, nebo mi rika kdy mam zvedat nakej papir. Pro me je to mimo to, co se mi na fotbale libi. To uz je spartakiada, to neni fotbal.

            • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

              Martin 58     před 8 lety 23.04.2017 09:48 |  
              0 0

              Tak jsem to rozhodne nemyslel. Ale pokud bych chtěl vytvořit řekněmě "fandící hnízda", která by svou blízkostí k pasivnějším divákům mohla tyto vyhecovat, potřebuju fyzicky tato místa vytvořit a to jde jen tak, že je klub systematicky vyhradí. Jinak je pramalá šance na to, aby se fandění více propojilo napříč celým stadionem.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Akuls     před 8 lety 19.04.2017 11:09 |  
      4 2

      Dík za podrobné hodnocení. Výsledek je to krásný, ale HK se porazil tak trochu sám. Pokud se budeme jen plácat po ramenou a vidět vše růžově, tak se dál nedostaneme. Zkouškou, zda jsme opravdu ve formě a lepší se naše střelecká produktivita, bude už asi sobotní zápas se Slováckem. Podle mne nám pomohl i mokrý terén, na kterém byli obránci HK při našem atakování hodně nejistí. Souhlasím, že velmi slušný výkon odvedl Pavlenka (není to pro brankáře jednoduché mít jen pár zákroků za zápas), celá obrana, i když Flo asi 2x v prvním poločase trochu propadal v defenzívě, ale Deli za něj zaskočil. Nejlepší na hřišti MNN, který neprohrál jediný souboj a slušně podporoval i ofenzivu. Ze založníků nejlepší Hušbauer. Pochvalu si určitě zaslouží i Škoda, i když kanonýr jeho kalibru by měl dávat v takovém zápase i nějaký gól ze hry. A nyní negativa. Podle mne nejhorší hráč SKS a asi vůbec nejhorší výkon co je ve Slavii podal Barák. Nic nevytvořil, žádná střela, plno nevynucených chyb a ještě si nechá dát 4. žlutou za špatnou výstroj. To je fakt na pokutu. Dále Mingazov v prvním poloćase hodně kazil. Zlepšil se až po krásné akci se Škodou a vstřelení gólu. Výkon proti Karviné ale nezopakoval, jak na tom opravdu je uvidíme na Slovácku. To samé platí pro Ščuka. Proti Karviné to od něj byla jiná káva. Asi i díky jemu nestálo těch posledních 30 min. za nic. Není potřeba celý zápas a za rozhodnutého stavu do soupeře bušit, ale pro SKS by neměl být problém držet balón a třeba i pěším fotbalem dovést utkání v klidu do vítězného konce. Místo toho jsme pustili HK do třech šancí, hráli hrozně nepřesně a lacino ztráceli balóny. To by se nám proti silnějšímu soupeři nemuselo vyplatit. Rovněž Sýkora doplatil na rozháraný výkon SKS na konci zápasu a možná z toho po zranění i trochu vypadl, tak snad se do toho zase rychle dostane. Je fajn, že už se doma netrápíme s průměrným týmem po výsledku 1 : 0, nicméně stále je co zlepšovat, hlavně techniku. Laciné ztráty nás stojí zbytečně hodně sil.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 12:14 |  
        3 1

        Zhruba tak s polovinou Tvých výroků mohu souhlasit.
        Pavlenka to měl těžké - tak se pozná vynikající brankář... lapat jako o život, když jsem od začátku v permanenci umí kde kdo, ale vytáhnout fantastický zákrok po více než hodině hry, to dělá gólmana pro špičkový tým. Flo se lepší zápas od zápasu, Hušby dirigoval celou hru, možná nenápadně, ale velice účinně.. a přínos MNN je také nezanedbatelný...

        Ovšem vůbec nechápu, jak může někdo napsat, že se soupeř porazil sám... Nikdo na světě se neporazí sám... snad tedy s výjimkou basketbalistek Kralup a béčka Sparty...
        Podle Tebe bude měřítko Slovácko? A co pak? Až jim dáme čtyřku, tak si najednou všimneš, že jim půlka základní sestavy marodí a bude pro Tebe měřítkem Jablonec?
        Tohle srážení vlastního výkonu to snad umíme jenom my... Hradec dělal chyby, protože jsme ho k tomu donutili. Před týdnem ta samá sestava celkem dlouho vzdorovala Plzni.
        Mingazov se nepřiblížil svému výkonu ze zápasu s Karvinou? Zajímavé, že deník sport mu dal osmičku a zařadil ho do sestavy kola... a není sám, na Idnesu, kde se známkuje jako ve škole, dostal za svůj výkon jedničku... jako jediný z našeho týmu - i Škoda a Hušby měli 1,5.. netvrdím, že to je nějaké dogma, ale přeci jenom tomu novináři trošku rozumějí..
        Použil jsi podle mého názoru správnou myšlenku, že "by neměl by být problém držet balón a třeba i pěším fotbalem dovést utkání v klidu do vítězného konce"... nepřipadá ti, že to byl přesně případ tohoto zápasu?
        Novináři dnes píší, jak jsme soupeře nemilosrdně rozcupovali a hnali se za dalšími góly... Ty vidíš, že jsme HK pustili do třech šancí a hráli rozháraně...
        Fakt netuším, proč tak negativisticky....

        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

          Akuls     před 8 lety 20.04.2017 10:24 |  
          1 2

          Nechci diskutovat, protože již vím že se zaseknutou gramofonovou deskou to nejde, tak jen na vysvětlenou myšlenkových pochodů mé maličkosti:
          a) tak tedy jinak. Hráli jsme co nám soupeř dovolil a ten nám toho dovolil hodně. Podal výkon někde mezi Vyšehradem, Litoměřickem a Příbramí. Jestli takhle budou pokračovat, tak je bohužel sestup nemine. Jinak řečeno, trošku se porazil sám, tŕeba jako ACS v Jihlavě,
          b) Slovácko by pro nás měřítkem být mohlo. Trenér Levý je starý Lišák a nebude si chtít udělat ostudu. Určitě nebudeme mít tolik prostoru a neuvidíme ani žákovské chyby v obraně i když mají marodku. Čekám těžký zápas, který nás prověří,
          c) říkám a píšu co vidím. Mingazov opravdu první poločas nehrál dobře. Ztrácel hodně míčů a nic nedotáhl. Po gólu to už bylo lepší. Mrkněte se na záznam, já to udělal a svůj názor jsem si potvrdil. Kdyby do novin ještě psali pánové Steiner, Staněk, Šálek atd. tak bych se nad svým jiným názorem zamyslel, ale nyní to není potřeba. Hlavně redaktoři Sportu a MFD, to je někdy síla,
          d) tak o minulém víkendu jsem viděl v klidu dohrát své zápasy třeba Napoli, T.H.a Lipsko. Drželi míč a do žádných šancí soupeře nepouštěli. To se nám bohužel posledních 30 minut zápasu nedařilo,
          e) život mne naučil nebýt ani pozitivistou, ani negativistou, resp. ani optimistou a ani pesimistou, ale realistou. Pochopitelně, že se z úspěchů SKS raduji a užívám si je. Slavii fandím od roku 1958 a moc takhle úspěšných dob jsem nezažil, ale nemohu nevidět i nedostatky. Ty mají ostatně i jiné a lepší kluby než je současná SKS. A než se z SKS stane alespoň Doněck, Ludogorec nebo Basilej, tak budeme muset ještě hodně krajíčků chleba sníst.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

            kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 11:16 |  
            1 0

            To je škoda že nechceš diskutovat.... od toho totiž diskuze jsou.... bez diskuze se dá psát třeba blog - nic ve zlém ;-)

            a) to je podobný filosofický problém jako jestli byla dřív slepice nebo vejce... Každý hraje co mu soupeř dovolí - a teď je tedy otázkou, jestli nám Hradec dovolil tolik, nebo naopak my jemu tak málo...

            b) Žádný trenér si nechce udělat ostudu, každý se snaží svůj tým připravit co nejlépe.... jestli budeme mít prostor a jestli neuvidíme chyby v obraně, to nikdo z nás jistě neví... Alespoň já tedy ještě křišťálovou kouli od Ježíška nedostal.

            c) Na záznam se klidně kouknu, ovšem všimni si, že Ruslan i na tomto fóru dostal od fanoušků osmičku a od Alanora sedmičku.... Když už tě tedy k zamyšlení nepřivedou názory novinářů, jsi přesvědčen i o tom, že tomu nerozumí ani zdejší čtenáři?

            d) Napoli, TH ani Lipsko jsem neviděl... zato jsem viděl, že se snaživý soupeř Slavie pokoušel o čestný úspěch a ten mu Pavlenka nedopřál - nevidím v tom nic, co by se mělo kritizovat.

            e) Já Slavii fandím od roku 1982 a život mě naučil radovat se z maličkostí... a nelámat si hlavu s tím, co stejně já nemohu změnit... jenom tak mimochodem: ještě jsem neviděl člověka, který by o sobě hrdě hlásil že je pesimistou.... ale viděl jsem hodně pesimistů, kteří byli přesvědčeni, že kdyby si koupili trpaslíka, tak jim do rána vyroste... a ti všichni vždycky tvrdili, že jsou REALISTÉ

            • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

              Akuls     před 8 lety 20.04.2017 13:15 |  
              0 0

              Pardon, neví proč, ale spadlo mi to o vlákno níže.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Travinho     před 8 lety 19.04.2017 19:24 |  
      0 0

      Já si myslím, že jsi zde zcela objektivně zhodnotil dění na hřišti a jen k těm divákům. Já to tedy chápu. Ne, že bych byl za takové fanoušky, které jsi popisoval rád, to vůbec ne, ale tak to bude a čím víc se nám bude dařit, tím jich bude přibývat. Jsou to lidé, kteří podle mého ani nejsou fandy Slavie, ale Slavii se daří, píše se o ně a tak je začala zajímat a přišli se tam podívat. Buďme za ně rádi, protože právě takoví diváci ukazují, že Slavie má úspěch a kdybychom hráli o padáka, tak bys je na tribunách nenašel. Nás věrných, kteří jsme chodili i v časech největší bídy přece jen není zase tolik, takže je logické, že ke slavii se přicmrnde spousta takových fanoušků úspěchu...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        Akuls     před 8 lety 20.04.2017 13:12 |  
        0 0

        No pokud se SKS týká, tak znám hodně letitých fandů, kteří po všech smutnýCH zkušenostech a zklamanýCH nadějích přiznávají, že jsou raději pesimisté a že tím pádem mohou být překvapeni jen příjemně a že jim to tak vyhovuje. Ale to fakt není můj případ. Optimistou jsem ale naposledy byl v r. 1968. 21. srpen mne z to vyléčil navždy. Být realistou mi vyhovuje. Hlavně zítra nic nepodcenit, ještě nejsme opravdu velké mužstvo. A Levý nás bude mít přečtené, stejně jako Pivarník, Šmejkal nebo Rada. A že mají marodku, u bránícího, dobře organizovaného a bojujícího mužstva až tak kvalita hráčů nerozhoduje. Hlavně dát první gól.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

          kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 13:45 |  
          0 0

          Chápu, že rok 68 musel v srdcích lidí nadělat pořádnou paseku... Moje štěstí, že patřím mezi tzv. Husákovy děti ze začátku sedmdesátých let...
          Možná mám jenom šťastnou povahu, že si více připouštím ty hezké věci, než zklamání...
          Vzpomínám si na Knoflíčkových 21 branek a start v poháru UEFA víc než na domácí prohry s Nitrou a tahání se s Petržalkou o záchranu...
          Stejně tak mám v relativně živé paměti Kopeckého "děti", které v čele s Jirkou Novákem a Milanem Frýdou v roce 1988 na podzim chvíli vedli ligu, než na beznaděj, kterou jsem cítil po emigraci Kubíka s Knoflíčkem v létě téhož roku...

          Takže teď vnímám, že už se zase přetahujeme o titul... Zápory a chyby na zápase, který jsme vyhráli o čtyři góly musí vidět Jarda Šilhavý a jeho ansámbl... Já jsem spokojen ... Stejně jako jsem byl spokojen po výhrách o gól, protože jenom velké mužstvo dokáže vyhrát zápasy, kde vše nejde jako na drátkách...

          Tvrdíš, že ještě nejsme velké mužstvo... a kdy podle Tebe budeme? Až budeme hrát ligu mistrů? Nebo až budeme v lize mistrů zůstávat do jara? nebo až jí vyhrajeme? Obávám se, že takhle nikdy spokojen nebudeš.... Ono se totiž vždycky dá jít ještě dál a chtít ještě více... Já se tak nějak raduju z každého vítězného zápasu a nevidím důvod proč na výhře hledat "mouchy"

          Levý nás bude mít přečtené... stejně jako všichni ostatní... a my zase můžeme mít přečtené Slovácko - jsme malá země a známe se.... Ale moc nesouhlasím s Tvým názorem na jejich marodku - podle mě právě týmy, které nepočítají s pohárovým umístěním a tudíž nemají kádr nastavený na hru ve stylu středa-neděle nemohou ta snadno reagovat na vypadnuvšího hráče.... Uvidíme zítra :-)

          • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

            Akuls     před 8 lety 20.04.2017 14:58 |  
            0 0

            Tak to opravdu nevím. Nabízí se asi odpověď - až budeme suverénní v kaprlize a konkurence schopní v Evropě. Něco jako Plzeň za Vrby, ACS za Ježka a možná i někdy později, když měla silný kádr a SKS za Cipra a Pešiceho a snad i za Jarolíma. Pokud ale budou prostředky a hráči kteří budou ochotni do kaprligy jít, tak sním o mužstvu na úrovni Šachtaru Doněck, Zenitu Petrohrad, F.C. Basilej apod. Zkrátka kaźdý rok alespoň základní skupina CH.L. a v ní udělat 3. místo a postoupit do jarní části E.L. To je asi na mistra ČR maximum možného a to bude schopné dokázat jen mužstvo, o kterém bude možno říci, že je velké.

            • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

              kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 15:32 |  
              1 0

              Ale jo - Šachťar se mi taky vždycky zdál jako dobrý vzor... Líbil se mi Hulk, říkal jsem si, že by bylo fajn, aby k nám taky chodili takoví hráči...

              A teď se zeptám: Ty nemáš pocit, že přesně k tomuto cíli zatím míříme? Já bych řekl, že ano a to dokonce rychleji, než jsem si byl ochoten připustit...

              Jako já jsem očekával následující: V prvním přestupovém období přivedeme hráče z české ligy - posbíráme to nejlepší, co zbyde po Plzni a Spartě, třeba i někoho přetáhneme a postoupíme do předkola EL... Ve druhém přestupovém období už na předkola EL nalákáme nějakého toho cizince, ovšem stejně asi vypadneme už v létě, protože nebudeme nasazeni... Další rok budeme do třetího místa, na Spartu a Plzeň to ještě nebude, dostaneme se do předkola poháru a s trochou štěstí i do základní skupiny... a zase postupně na to nalákáme lepší cizince, kteří na poháry uslyší spíše, než na druhou polovinu tabulky ve Švédsku, Dánsku, Belgii a podobných ligách...

              A takhle dál a dál, až se za pět let třeba usadíme na špici ligy a dokážeme hrát pravidelně ligu mistrů...

              A teď si vezmi, že už po roce jsme na špičce vystřídali jednoho ze dvou gigantů předchozích sezón.... Chápu, že je to trochu o tom, že odpadl sám, ale i kdyby ne, tak jsme vepředu ve třech a my jsme zcela plnohodnotní hráči o titul...

              Já tedy vnímám, že jsme předehnali předpokládaný plán v cestě za cílem, který evidentně vidíme stejně.... Tak proč nebýt spokojen?

              Podle mě "stavíme barák", máme hrubou stavbu hotovou v době, kdy jsme měli mít teprve základy a Tobě se nelíbí, že ještě nemáme na oknech květináče ;-)
              :-)

              • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                edenian     před 8 lety 20.04.2017 16:05 |  
                1 0

                Jestli muzu do vaseho rozhovoru neco pridat, tak ja bych rekl zkusenosti. Myslim ty, ktere nabiral Jarolimuv tym roky po tech stacich po balkanu, v Rumunsku, Gruzii a certvi kde jeste. Tehdy to byl casto silenej vopruz, ale ja myslim ze se to zoceleni na tehle vyletech nastradalo. Kdyz to slo potom vsechno do hajzlu, tak velkym dilem proto, ze odesli hraci kteri tohle absolvovali spolu. Takovy prozitky z jakekoliv party jen tak nevymazes.

                • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 16:16 |  
                  0 0

                  Samozřejmě - zkušenost je nepřenosná věc a přitom je hodně fanoušků dost podceňuje...

                  Říká se, že dobré rozhodnutí učiníš na základě zkušenosti... a zkušenost získáš tím, že jsi učinil špatné rozhodnutí :-)

                  A tady se bavíme o oboru, kde se neustále každý musí ve zlomku vteřiny rozhodnout, jaké řešení herní situace zvolí :-)

              • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                Akuls     před 8 lety 20.04.2017 17:15 |  
                0 0

                Ale jo, proč bych nebyl spokojený. Proto jsem také rád, že to jde via Tvrdík a ne via Šimáně. Klub se hodnotí podle výsledků A-týmu a když je možnost udělat revoluci, tak proč jít cestou evoluční. Navíc Šimáně asi nikdy nemohl čekat jak dobře prodá Číňanům akcie klubu které získal skoro jako bezcenné 3 dny před vyhlášením konkurzu. O tom si Řebíček mohl nechat jen zdát. Pro něj asi mise v SKS určitě zisková nebyla.
                Jinak se trochu nabízí paralela mezi vzkříšením SKS a vznikem nového, nyní již bundesligového Lipska. Jen ještě někde najít pro SKS někoho jako je třeba jejich Keita či Forsberg. To jsou rozdíloví hráči. Říká se, že mužstvo hraje tak dobře jak hraje jeho útok a tam máme ještě velké rezervy v produktivitě. Liberec se nesmí opakovat. Jinak historie ukazuje, že tři opravdu rozdíloví hráči (2 útočníci a 1 half) udělají i titul v bundeslize v konkurenci Bayernu (viz Stuttgart v době Balakova, Elbra a Bobiče nebo Wolfsburg v éře Džeka). Snad bude mít naše vedení šťastnou ruku a hlavně se bude nadstandardním cizincům do kaprligy chtít.

                • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 20.04.2017 19:41 |  
                  0 0

                  Takže se víceméně nakonec shodneme, ne?

                  Já jsem tedy nakonec také rád za Tvrdíkovu cestu... i když je možné, že přirozenější je ta cesta Šimáněho .. ovšem tedy jenom pro majitele klubu - pro řadového fanouška je to jasné :-)

                  Když se vrátím na začátek, mě se hlavně nelíbilo to zpochybňování výhry nad Hradcem... podle mě jsme na Hradec vletěli a donutili je k chybám... tak to má vypadat, když se střetne favorit s týmem z dolní poloviny tabulky...

                  Hráči ze zahraničí - no uvidíme... Taky doufám, že k nám najdou cestu nějaké hvězdy evropského formátu ještě před tím, než budou končit kariéru :-)

  37. Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

    Borris     před 8 lety 19.04.2017 12:20 |  
    0 0

    Protože podle jedné teorie si v Hradci utírali zadek místo totalitního papíru Mechem a traduje se, že tento zvyk tam přetrvával až do minulého režimu:-) proto my Pardubáci, jim odjakživa říkáme Mechov :-)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Borris     před 8 lety 19.04.2017 12:21 |  
      0 0

      Omlouvám se, že jsem to omylem hodil mimo vlákno, to byla odpověď japhymu na jeho otázku pod mým příspěvkem.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      Martin 58     před 8 lety 19.04.2017 12:36 |  
      0 0

      No vidíš, a já myslel, že je to proto, že jsou na sever od Pardubic a jak známo, na severní straně obrůstají stromy nezřídka mechem..

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      japhy     před 8 lety 19.04.2017 12:46 |  
      0 0

      Díky moc, teď už můžu v klidu umřít :)
      Ba ne, ještě ne, protože stejně tak nevím, proč se těm ze s Plzně říká prádelníci. Ale v tomhle jsem brzda, poněvadž to není zase tak dávno, kdy jsem rozluštil, proč jsou Bídy Rumuni. Prostě jsem to léta bral jako fakt a neřešil.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 13:29 |  
        0 0

        To je díky jejich majiteli Tomáši Paclíkovi...
        Ten svůj majetek začal získávat coby šéf firmy Dočista, která získala od tehdejšího ministra vnitra Ivana Langera zakázku na praní policejních uniforem za 54 milionů korun. Policie případ prošetřila, nic nezákonného ale neobjevila...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

      kjandourek (admin)     před 8 lety 19.04.2017 13:25 |  
      0 0

      Taky jsem to tak slyšel - od Víti Troníčka, frontmana kapely Marien :-)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 4:0

        Borris     před 8 lety 19.04.2017 16:30 |  
        0 0

        Ano je to tak, odtud se vzalo to oslovení Mechov, my Pardubáci už jim jinak ani neřekneme :-)