Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

Pracovní týden nám slávisté zpříjemnili pohledným zápasem čtvrtfinále Mol Cupu s Karvinou, který skončil zaslouženým a vysokým vítězstvím červenobílých.

Již sobotní zápas stejných soupeřů dal tušit, že ve středu bude k vidění velice zajímavá podívaná. Nakonec středeční fotbal a výkon slávistů mé očekávání ještě překonal. Hrálo se opět otevřeně a padlo hned sedm branek (z toho jich šest vsítili sešívaní, jednu z nich žel do nesprávné sítě), přičemž tým z Edenu tentokrát tahal jednoznačně za delší konec provazu a bez větších pochybností zaslouženě zvítězil. Negativně se tak dají hodnotit jen lacině inkasované branky, které nás ale tentokrát nemusely mrzet. Karviná pak ještě za stavu 3:2 spálila obrovskou šanci, čímž se zápas zlomil. Hostům, kteří nastoupili takřka v totožné sestavě jako o víkendu, došly síly a závěr zápasu se dohrával v takřka exhibičním duchu.

Trochu mne zklamala malá návštěva. Jasně, pohár netáhne a v Liberci přišla jen tisícovka lidí, takže z toho pohledu vypadá téměř čtyři a půl tisíce fanoušků jako slušný počet. Nicméně Slavia letos hraje skvělý fotbal a chybět na jejím zápase je podle mě vyloženě hřích. A že těch chybějících, kteří na ligu normálně chodí, nebylo málo... Snad se chytí za nos, protože své neúčasti mohli vyloženě litovat - šlo o výborný fotbalový večer.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Přemysl Kovář - 5 - Nevšední premiéra. Jak řekl v pozápasovém rozhovoru, šla na něj jedna střela a dostal dva góly. S těmi ale nemohl vůbec nic dělat. Jednou dobře pomohl výběhem při rohovém kopu, jeho rozehrávka byla jistá. Připsal si i jedno zaváhání v první půli, když chtěl Lüftner odkopnout míč a on mu zařval, i když se k míči nemohl dostat včas. Náš stoper z toho pak měl problémy.

Michal Frydrych - 7 - Potvrdil výbornou jarní formu. Jeden gól vstřelil a hrál velice aktivně, přičemž jeho postavení na hřišti odpovídalo až útočnému hráči. Dvakrát výtečně zasáhl směrem dozadu a dost možná překazil Karviné dvě branky. U druhého inkasovaného gólu sice založil nepovedenou přihrávkou brejk, ale chybovali i další, protože brankovému vyústění akce se dalo snadno zamezit i poté. Tato jediná střední chyba nemůže přebít Frydrychův výborný výkon.

Jiří Bílek - 5 - Po delší době si zahrál zápas a nebylo to úplně ono. Vůbec bych neřekl, že propadl a nestíhal, na druhou stranu měl ve hře několik zaváhání a obrana nepůsobila úplně jistým dojmem. U první branky nepokryl Wágnera, i když tam to Karviná sehrála skvěle a podobná akce se brání vyloženě těžko. Celkově průměr.

Michael Lüftner - 6 - Dal si sice vlastní gól, i tak ale podle mě hrál dobře a prokázal, že do základu patří zcela právem. V obraně byl jistější než Bílek, navíc se mu dařilo v rozehrávce, kdy se blýskl dobrým vyvezením míče. U vlastní branky sice chyboval, ale víc bych ji vyčítal Frydrychovi a hlavně Ngadeuovi.

Jan Bořil - 6 - Potvrdil, že je jistotou a hráčem, který podá nadprůměrný výkon, když na něj trenér ukáže. Zahrál dobrý zápas, což korunovala vstřelená branka z dorážky. Lepší šestka a gratulace k narozené dceři!

Stanislav Tecl - 5 - V Karviné jsem ho hájil, začátek středečního zápasu mu ale vůbec nevyšel. Měl velké problémy se zpracováním míče, každý balón mu jako jedinému slávistovi vždy odskočil alespoň na dva metry a mnoho akcí u něj končilo. Pozitivní body získal bojovností, kdy navzdory špatné práci s míčem dokázal vybojovat několik faulů. Ve druhé půli si připsal i dobré momenty, když hezky technicky střílel a nakonec i dorazil míč do odkryté branky. Proto nakonec dávám průměrno pětku, i když s minusem.

Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - V posledních zápasech nemá nijak zvlášť oslnivou formu. Ve středu se mu lépe dařilo směrem dopředu, přidal i několik dobrých nečekaných dlouhých rozehrávek. Podle mě je ale hlavním viníkem u druhé inkasované branky, když nesmyslně nepřebral hráče Karviné, který nakonec zakončoval. Zrovna proti Hradci bych na jeho místo klidně postavil Ščuka, který se dostává do výborné formy.

Josef Hušbauer - 7 - Hra Karviné, která hrála hodně útočně a nechávala pak vzadu dost volného prostoru, Hušbauerovi vyloženě vyhovovala a Pepa tak podal svůj standardně velice dobrý výkon v takovém zápase. Byl hlavním mozkem naší hry a měl mnoho dobrých momentů a přihrávek.

Jasmin Ščuk - 8 - Vynikající výkon a spolu s Mingazovem hráč zápasu. Dobře hrál již v Karviné, v Edenu byl ještě o level či dva lepší. Přesnou ranou vsítil gól na 2:1 a úžasná byla i jeho přihrávka Mingazovovi na 3:1. Klepe na dveře základu proti Hradci.

Ruslan Mingazov - 8 - Bylo ho plné hřiště a stejně jako Ščuk byl vynikající. Jeden gól dal, když výtečně převzal dlouhý míč a chytrým obloučkem překonal Pindrocha. Velkou zásluhu má i na poslední brance Slavie. Podobně jako Ščuk klepe na dveře základu. Otázkou je, v jakém zdravotním stavu bude Sýkora. Pokud by byl zdravý, tak bych se tentokrát nebál postavit Mingazova na úkor Zmrhala.

Muris Mešanovič - 5 - V Karviné mu to sedlo a byl hlavním strůjcem úspěchu Slavie. Tentokrát mu to tolik nešlo, ale to nevadilo, protože ho zastoupili jiní. Moc vidět nebyl, ale nemluvil bych o vyloženě špatném výkonu. Muris makal a měl i několik dobrých momentů, byť se celkově výrazněji neprosadil. Za mě standardní průměrný výkon.

Mick van Buren - 5 - Dostal třicet minut druhé půle a bylo to takové střídání, kdy nový hráč nezanechá v zápase přílišnou stopu. Mick nepropadl, ale ani výrazněji nezaujal. Snažil se, i když byl často ve hře nepřesný. Nejlepším momentem byl jeho rychlý sprint do gólovky, kdy ale jen napálil brankáře. Těžko ale říct, jestli se to vůbec dalo proměnit, protože byl už hodně blízko.

Jaromír Zmrhal a Antonín Barák nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Čtvrtfinále - Středa 12. 04. 2017 18:45

MOL Cup, 2016/2017
5 - 2
2 - 1
SK Slavia Praha
MFK Karviná
MFK Karviná

34. Wágner
54. Lüftner (vl.)

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    Jarinho     před 8 lety 14.04.2017 13:33 |  
    0 0

    Dneska mi přijde tvé hodnocení poněkud mírné, ale mně se líbí !

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Alanor (admin)     před 8 lety 14.04.2017 13:53 |  
      2 0

      Pohledný zápas a zasloužená vysoká výhra, tak není důvod nedat hezké známky. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        bongor     před 8 lety 14.04.2017 17:04 |  
        1 2

        To jo Alanore,zápas to byl ke koukání.Jen ten střed obrany bez Simona je podstatně slabší než s ním.
        Jestli nám odejdou Afričani,Tonda a Superb,tak se bojím,že půjdeme na nějaký čas dost dolů.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 18:32 |  
          0 4

          Bez obou kluků vopálenejch,to bude velká bída o tom jsem bytostně přesvědčenej,navíc mám jisté info,že možná neudržíme ani jednoho,.oni to mají prostě vše trochu jinak.

          • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 20:42 |  
            3 0

            Zase to pánové nepřehánějte, každý je nahraditelný, navíc s našimi možnostmi vůbec není problém koupit ještě někoho kvalitnějšího. A z jednoho zápasu bych taky nedělal závěry, i když nesehranost středu naší obrany byla určitě znát.

            • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

              vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 21:30 |  
              0 2

              Jestli oba odejdou,tak si vzpomen co jsem psal,dle mého se budou těžko nahrazovat,navíc jejich vzdušná převaha je až zarářející,samozřejmě násobena dalšími hráči.

              • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 21:53 |  
                2 0

                A jak víš, že nepřivedeme někoho dalšího z Afriky ? Například, ale to chce klídek.

                • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

                  vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 15.04.2017 10:49 |  
                  0 0

                  Já jsem naprosto klidný,jen konstatují svůj názor,Tot vse,jinak jak vim ne vždy se přestup těchto hráčů povede.

  2. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 13:48 |  
    14 1

    Přesně, zkusil bych do základu v lize dát Mingazova a posadit Zmrhala, který je aktuálně dost nevýrazný.

  3. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 13:56 |  
    7 8

    V tomto zápase mi MNN horší než Hušbauer nepřišel, ostatní známky souhlas. MNN nebyl v minulých zápasech dobrý, to ale neznamená, že by se to s ním mělo táhnout tak nějak ze setrvačnosti a dokud nedá hatrick, tak dostane max. 5. A to se týká v opačném gardu Hušbauera.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Alanor (admin)     před 8 lety 14.04.2017 14:05 |  
      2 5

      Ngadeuovi přitížila ta chyba u druhého gólu, kde měl podle mě převzít hráče a nic by z toho nebylo, zatímco on běžel úplně opačně a neměl nikoho. Jinak jsem se u něj rozhodoval mezi 5-6 a u Hušbauera mezi 6-7. Nakonec to vyšlo takto.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 14:29 |  
        0 0

        Jasně, že +-1 bod u hráčů vůbec nic neznamená a jde jen o to, že dva, natož tři lidi stejné hodnocení hráčů mít nebudou. Rozdíl dvou bodů už je o diskuzi

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        iwanowicz     před 8 lety 14.04.2017 14:32 |  
        6 4

        Tak MNN podle me odehral velice dobrej zapas, a dat mu stejnou znamku jako Teclovi, kterymu odskakovali mice, nebo van Burenovi, ktery nepredvedl nic, tak s tim vubec nesouhlasim. A taky, ze by Scuk byl o tolik lepsi, s tim taky nesouhlasim.. A gol pro me jde hodne za Lüftnerem, ktery velice nesikovnym zakrokem preloboval brankare, kterej by to v pohode mel.. Jsem zvedavej, jestli to trener vidi jako zde mnoho diskuteru a Ngadeua nekdy posadi. Osobne si myslim, ze ne..

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          urs (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 16:32 |  
          3 9

          No mně přišlo, že tedy MVB předvedl oproti Teclovi alespoň něco, nikoliv však nic, jako nervózní - byť skórující, Teclík..
          Názory jsou tu každopádně od toho, aby se různily :)
          Hezké Velikonoce a v PO v Edenu.
          --
          urs

          • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

            Travinho     před 8 lety 14.04.2017 20:55 |  
            4 2

            Pokud jako něco bereš asi 5 ztrát míče z nichž 2 znamenaly nebezpečný brejk, tak ano předvedl. Mick je bohužel strašný plašan, což se tady ukázalo v plné parádě.

          • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

            kjandourek (admin)     před 8 lety 14.04.2017 22:07 |  
            4 2

            Tecl předvedl technickou střelu, jako jsme od Micka neviděli za celou dobu, co je tady... A upřímně řečeno, já se obávám, že ani neuvidíme, protože ten kluk prostě v sobě nemá ten přehled, aby se podíval, kde vlastně stojí a při tom vnímal, kde je branka a jaké je postavení gólmana... Bohužel..

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 17:03 |  
          2 1

          Lüftner to jen odnesl, ale ten protiútok neměl ani vůbec vzniknout...

  4. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    spino     před 8 lety 14.04.2017 14:03 |  
    0 15

    Je pravda, že nad Ščukem už jsem po tom zranění lámal hůl a v Karviné mi přišel jako jeden z nejhorších. Nicméně v poháru to byl asi nejlepší hráč, hodně mě překvapil. No jo, ale kam teď s ním? :D

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Alanor (admin)     před 8 lety 14.04.2017 14:06 |  
      16 2

      V Karviné mi teda určitě nepřišel jako jeden z nejhorších.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        spino     před 8 lety 14.04.2017 14:08 |  
        0 0

        Mě tam fakt nezaujal, nemůžu si pomoci. Líbil se mi tam kromě Mešanoviče hlavně Per-Egil Flo.

  5. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    Fačín     před 8 lety 14.04.2017 14:46 |  
    3 1

    Opět velmi přesné a střízlivé hodnocení. Známky se prakticky shodují s mými.. Ščuk muž zápasu, alespoň pro mne. Tak snad mu to vydrží a dostane i dost prostoru to ukázat.

  6. Řebíček

    Travinho     před 8 lety 14.04.2017 14:53 |  
    16 4

    OT: Aleš Řebíček dnes slaví padesát. Já to jistě hodně rozporuplná postava. Ale já jsem přesvědčen, že jeho záměry Slavií byly dobré. Jen bohužel některé věci nezvládl... Ale i přesto mu přeju všechno nejlepší!

    • Re: Řebíček

      bongor     před 8 lety 14.04.2017 17:00 |  
      5 1

      Já Alešovi přeju taky jen všechno nej.Určitě to se Slavií myslel dobře a taky pomohl,jenže na to prostě neměl,ani peníze,ani znalosti ve fotbale.Minulý týdem jsem ho hledal v Teplicích,ale nenašel.Buď se odstěhoval,nebo jsem sklerotik a špatně jsem si pamatoval adresu.

      • Re: Řebíček

        Travinho     před 8 lety 14.04.2017 18:18 |  
        1 1

        Mimochodem, co vím, tak jeho mladší brácha Adam chodí dodnes na Slavii stabilně.

        • Re: Řebíček

          Dobi     před 8 lety 15.04.2017 22:38 |  
          1 0

          Ať je názor jakýkoliv, OBA BRATŘI POMOHLI! Aleš se jednou svěřil, že měl vazby na odbočku OP v Děčíně... Ať ve zdraví oba kráčejí dalšími roky a mají s námi radost ze Slave, které pomohli od potopení se!

    • Re: Řebíček

      Jachym     před 8 lety 14.04.2017 17:12 |  
      6 0

      Názory na jeho aktivity mohou být pochopitelně velmi různé, ale faktem zůstane, že Slavii pomohl vytáhnout z obrovské bryndy.

  7. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    Sedrousek     před 8 lety 14.04.2017 16:04 |  
    4 2

    4500 divaku na pohar se ti zda malo? Ano neni to liga ale vzpomenme si kolik lidi chodilo pred nedavnem na ligu. A k hodnoceni: Tecl si o 3 vylozene koledoval i kdyz na koledu se chodi az v pondeli. A Bilek taky nehral prumer ale spis hur. Bylo do oci bijici ze neni rozehrany. Je to jen muj nazor a mozna za nej budu peskovan za to ze mam velky oci a ze sem moc narocnej. Ale kdyz sem si na svem miste odsedel dobu Cicmanu,Skutku,Budjemu a jinym tak si ho muzu dovolit a nestydim se ho napsat.

  8. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    Obr     před 8 lety 14.04.2017 16:04 |  
    10 9

    Tecl stejna znamka jako MNN? To jste se zblaznili,ne? :)))

  9. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 18:41 |  
    16 0

    I přes tu chybu bych dal Michaelovi 6,mě se prostě líbí jak tam spoustu balonů posbírá a není na něm znát kolikátá se hraje minuta,jiní pomalu šlapou vodu a on je v pohodě,navíc tu rozehrávku neměl vůbec špatnou i když to dával spíš na jistotu.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Obr     před 8 lety 14.04.2017 19:04 |  
      11 0

      K tomu jeho standardu (odtrka, odbrani) pridal proti Karvine i dobrou a sebevedomou rozehravku. Fakt se mi libil a byl tou spravnou spojkou mez obranou a utokem.

  10. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    wotlemburg     před 8 lety 14.04.2017 21:16 |  
    1 1

    4.500 diváků = vyprodané stadiony po celé ČR. Všude je to plus minus 5.000 kusů

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 21:47 |  
      1 0

      5000 míst a méně je jen na čtyřech stadiónech a to u : Jihlavy (4155), Karviné (4833), Bohemians (5000) a Mladé Boleslavi (5000).

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        donford     před 8 lety 14.04.2017 22:27 |  
        1 0

        No jo, ale kolik jich chodí i na větší stadiony? Na Jablonec, na Duklu, na Teplice, na Brno... atd. Takže jedna věc je naplněná maximální kapacita do 5 tisíc a druhá skutečné návštěvy, často náramně pod tuto hranici. Proto myslím, že nakonec jsme i touto, pro nás teď jakoby hubenou, nedomrlou, vyčítanou návštěvou, uspěli. I když se jednalo "jen" o zápas s jakousi honbou molů v MOLU. :-) :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 14.04.2017 23:33 |  
          0 0

          Já náražel na to, jak wotlemburg psal ohledně kapacit stadiónu, že většina z nich má kapacitu pohybující se 5000, což v ePlize není pravda. Jinak s tebou souhlasím, že skutečné návštěvy jsou menší a některé stadióny i během zápasu docela opuštěné. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Alanor (admin)     před 8 lety 14.04.2017 22:47 |  
      6 0

      V porovnání s návštěvami ČR, a zvlášť na Mol Cup, je počet diváků samozřejmě slušný. Já jsem to ale myslel tak, že současný fotbal Slavie by si zasloužil početnější kulisu a že moc nechápu, když někdo programově nepřijde na pohár. Mě to do Edenu táhne na jakýkoliv soutěžní zápas. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 15.04.2017 09:36 |  
        0 0

        Zcela souhlasim. Mne 4500 taky prijde malo.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        Pepino44     před 8 lety 15.04.2017 09:43 |  
        0 0

        Tak já si myslím, že tato návštěva není až tak špatná, vzhledem k tomu, že se jednalo o všední den a poměrně brzo se začínalo. Myslím, že pro mimopražské z větší vzdálenosti bylo obtížné se na zápas včas dostat. Samozřejmě, že návštěva měla být větší, ale chápu, že pro někoho to mohlo být obtížné. Ne každý nyní v práci končí ve 14,00 hod.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          Dobi     před 8 lety 15.04.2017 22:32 |  
          1 0

          Pro mimopražské? Brzký začátek? To vám je milejší 20:15 či 20:45? Bez auta něljzjá! Já jezdím přes celou Prahu MHD a u nočních zápasů jsem rád, když se dostanu o půlnoci do pelíšku... Ale chápu, je to věc názoru... Všední den, následuje pracovní, prádzninový nebo svátek. Ale takhle myslíme my, ne ti ořežprutové z FAČR blbové z televizí! Aby někdo uvažoval, který začátek je nejpřijatelnější v pátek, svátek, sobotu či na konec víkendu??? Samozřejmě nikdy nebudou všichni spokojeni, ale ASPOŇ SNAHA... A teď blbka Dušánek přidá 5 zápasů... To se bude hrát místo silvestrovského derby?

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        Travinho     před 8 lety 15.04.2017 10:04 |  
        3 0

        Přesně tak, i já bych při našem znovuzrození čekal vyšší návštěvu. Lístek za kilo je docela v pohodě. A pak tě stejní lidé, které ani nenapadne tam jít na kolenou prosí, abys jim sehnal lístky na Plzeň nebo na Spartu...

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 15.04.2017 14:34 |  
        2 0

        Chapu ze nas to tahne na kazdy zapas. Mozna to tu jeste nezaznelo ale pravy duvod proc nepdrijde mnohem vice divaku je ten,ze proste doma bud nemaji dovoleno chhodit na kazdy zapas nebo prinejmensim by to doma neudelalo pohodu. Ne kazda partnerka takktez miluje fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      bongor     před 8 lety 15.04.2017 07:42 |  
      1 0

      Jenže my jsme Slavie!

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        Jachym     před 8 lety 15.04.2017 09:01 |  
        2 1

        Vy nejste nic! :-)

  11. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    pinochet     před 8 lety 15.04.2017 01:26 |  
    3 0

    Dle mého Luftner slabší než Frydrych a Bořil, kteří navíc dali oba gól, ale jinak souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      bedva (přítel SN)     před 8 lety 15.04.2017 10:03 |  
      3 0

      Ale Lüftner dal taky gól...:)

  12. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    Divizni (přítel SN)     před 8 lety 15.04.2017 07:13 |  
    0 0

    Opět velice kvalitní zhodnocení. Docela bych si přál, aby si to přečetl i Šilhavý......

  13. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 15.04.2017 11:23 |  
    2 0

    Ad návštěva: opravte mě, jestli se pletu, ale víc lidí na domácí pohárový zápas přišlo v uplynulém čtvrtstoletí jen dvakrát: v roce 2011 na derby 7500 a s Olomoucí (což byl velmi specifický zápas...) o 150 víc než ve středu.
    V druhé mistrovské sezóně (kdy chodilo 15000 i na Budějice a Střížkov) přišlo na první porážku v novém Edenu se Slováckem 2500 (pravda, to se zase protestovalo proti cenám lístků, pro permanentkáře nebyl vstup zdarma).
    Taky bych se podíval na metodiku: na ligu se sečtou všechny prodané i rozdané lístky + permice bez ohledu na účast. Ty nevyužité podle všeho s Karvinou započítány nebyly, bylo by to už moc velké hausnumero. Před rokem se při cca tomto počtu na lize hlásilo bez mrknutí 6500.
    Mladším se to tak jevit nemusí a osobně taky nechápu, že si někdo nechá ujít takový fotbal, ale za mě návštěva ucházející – vzhledem k tradičně o dost nižším návštěvám na pohár oproti lize, všednímu dni (=nepřijedou mimopražští), zasekané dopravě ten den, hnusnému počasí, tomu, že ve čtvrtek spousta rodin odjížděla na prodloužený víkend hned po práci a museli se zabalit.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      lassiter     před 8 lety 15.04.2017 15:32 |  
      0 0

      "ve čtvrtek spousta rodin odjížděla na prodloužený víkend hned po práci a museli se zabalit", to je dobré :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Jachym     před 8 lety 15.04.2017 18:04 |  
      0 0

      A započti ještě to, že byl tento zápas v televizi :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        sicilianbrno     před 8 lety 16.04.2017 00:58 |  
        0 0

        to hlavne at započte..to rozhodlo tak ze 70-80% o našteve

  14. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 15.04.2017 12:26 |  
    2 0

    Zdarec!
    Tak konečně jsem viděl pohár "naživo" alespoň v TV a viděl sem jak o základ zabojovali někteří hráči z lavičky. O Mingym a Ščukovi se není třeba zmiňovat, to byla ukázka jak se bojuje o to aby nevysedávali jen na lávce. Zmíním se k mému oblíbenci (byť jej vidávám po jen pár minutách) MvB. Vystřídal v době, kdy jsme již měli nahráno a náš výkon lehce poklesl, tudíž se MvB nedostával tolik k míči, ale i přesto mne zaujala jeho dynamika a energie, oproti Standovi Teclovi se mi líbil malinko víc a není to má zaslepenost, protože i Standa je v mé kategorii oblíbených hráčů. Standa je bojovník, hlavičkář, kdežto MvB je i do kombinace a hodí se i do zápasů kde se dobývá soupeřová branka. Nebál bych se jej dát i proti Hradci, ale je mi jasné, že u Jardy je až na 4 místě....

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Travinho     před 8 lety 16.04.2017 10:02 |  
      0 0

      Člověče já ti nevím, ale pokud někde vidím Mickův problém, tak jsou to špatné kombinační schopnosti. Hraje neustále s hlavou dole. Chybí mu větší herní přehled a vyzrálost. Nyní se to ukázalo v plné nahotě. Na úkor koho bys jej po takovémto nepříliš povedením výkonu dal do základu?

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        Sedrousek     před 8 lety 16.04.2017 13:45 |  
        0 0

        Misto Sykory pokud jeste nebude 100% v poradku

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          Travinho     před 8 lety 16.04.2017 15:52 |  
          0 0

          Takže by nehrál jeden z dua Zmrhal, Mingazov?

  15. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    rak (přítel SN)     před 8 lety 15.04.2017 12:44 |  
    4 0

    Návštěva mohla být lepší, ale zase tak tragické to není. Mně osobně ten čas maximálně vyhovoval a dokonce se mnou šli další dva, které tam o víkendu nedostanu. Docela jsme si to užili, sedm gólů a fotbal ke koukání. Po tom svém gólu se mně velmi líbil Ščuk. Nejen geniální přihrávkou na Mingazova ale udělal i čtvrtý gól, kdy tam vlétl a vypálil. Pak samozřejmě i Mingazov nesmyslně napadaný kvůli pátému gólu. Myslím, že Weber není blb, ale nechal se totálně unést. Stačí se podívat na záznam, jak to bylo. Oba zmíněné bych určitě postavil proti Hradci, kdy se dá očekávat hra na jednu branku a do takové hry jsou velmi platní. Na Slovácku by to pak mohlo být trochu jinak.

  16. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    zeleznik2     před 8 lety 15.04.2017 22:30 |  
    1 0

    S hodnocením souhlas, Bořil určitě podal svůj nejlepší sezónní výkon, ale jinak v sezóně určitě nadprůměr nepředvádí, Standa, ikdyž dal gól, stejně patřil k nejhorším našim hráčům. Dnes velká gratulace do Jihlavy, Rumuni pokračují v bídných výkonech a je jen škoda, že jsme neporazili. Bolka nevyužila možnost a neporazila Bohemku a Karviná rupla v Příbrami, inu asi jsme jí vzali hodně sil.

  17. Jihlava - sparta 1:0

    Petr9608     před 8 lety 15.04.2017 22:37 |  
    3 0

    Jak jsme s timhle mohli bejt rádi za plichtu ze sporný pencle. Chjo :-(

    No, potřebujeme, aby někdo obral Plzeň a tenhle výsledek moc našim plánum nenahrává. Nebo naopak ano? Bude Rada pouštět hromy a blesky a ubojuje aspoň bod...?

    • Re: Jihlava - sparta 1:0

      sicilianbrno     před 8 lety 16.04.2017 11:38 |  
      0 0

      Protože se na jeden zápas namotivovali, slavie to podcenila a sparta bohužel byla lepší..jednoduché vysvetlení. Jenže Sparte chybi herni styl a bez toho se ji muže povezt jeden, dva zapasy, ale ne dlouhodobá učinnost, viz včera :-)

  18. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    Dobi     před 8 lety 15.04.2017 22:45 |  
    8 4

    No, dokoukal jsem sraltu v Jihlavě, ale až po Vesničce mé, střediskové. Nechtěl jsem si jejími NEvýkony kazit velikonoční večer, když běžel film nesmírně lidský i plný českého humoru... A budu paradoxně ironický- jak mohla Slavia s těmi nekopy ztratit 2 body a zachránit remízu až penaltou, o které se vedou polemiky (neberu žumpu, která stále "rozvíjí" Mingazova, že je z něj simulant.... Ale co pak je Lžifata či Šural, o Plzeňácích raději nemluvě...

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      bongor     před 8 lety 16.04.2017 08:25 |  
      3 0

      To jsem si taky říkal,jak je to možný.Sralta skutečně příšerná,je to mužstvo tak na ČFL a my s nima ztratíme dva body.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          Betynka58     před 8 lety 16.04.2017 10:58 |  
          0 0

          Taky jsem si říkal, že se Mareček musel regulérně zbláznit. Ale pak jsem si řekl, že se možná přeřekl a chtěl říci, že zkusí zdramatizovat boj o titul ve smyslu, že by sebrali Plzni nějaké body.

          • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

            bongor     před 8 lety 16.04.2017 12:33 |  
            2 0

            To bych od těch bezmozků nečekal.Oni si opravdu myslí,že nás ještě můžou dohnat.

          • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

            Travinho     před 8 lety 16.04.2017 20:20 |  
            1 0

            A co bys čekal od někoho, kdo si myslí, že se penalta kope ze sedmi metrů?

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          TSeguinTS     před 8 lety 16.04.2017 12:15 |  
          2 0

          Ti zatím dramatizují spíš boj o 3. místo..

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      sicilianbrno     před 8 lety 16.04.2017 11:36 |  
      0 0

      Tak se na to podivej z druhé stránky. V drtivé většině vymena trenera v prvnich zápasech pomuže, hráči se chcou předvezt, kor proti silnemu soupeři, což sparta předvedla, ale vedel sem, že to nebude mít dlouhé trvání, což se nejlip ukaže na hřištích slabých soupeřů, kteří se chcou také vytahnout.
      Sparta je total bez herniho stylu už delší dobu, a jelikož Rada nikdy žádnej herní styl nemel, tak zákonitě se to musí projevit, viz včera :-)
      Proti Plzni ale veřím, že sparta zase zabojuje a na jeden zápas předvede koukatelnej fotbal. Je s podivem, že týmy za ni nedokažou se k ní přibližit, to je až taková mizerie??

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      bongor     před 8 lety 16.04.2017 12:35 |  
      6 3

      Rozum zůstává stát nad tím,že Dobi za tenhle příspěvek dostane víc mínusů než plusů.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        bongor     před 8 lety 16.04.2017 16:21 |  
        1 1

        Jak vidno,pátá kolona se činí!

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        sicilianbrno     před 8 lety 16.04.2017 16:23 |  
        2 2

        To je uděl anonymního hodnocení...nemyslím si, že by byl problem při najetí na minusy a plusy zobrazení jmena uživatelů, to hodnocení by pak stouplo na hodnotě...jinak budu asi jedinej kdo se tu přizná, že mu dal mínus. A to ne za celkový příspěvek, ale za vetu, že nechape, jak sme mohli s tou sraltou ztratit dva body...pokud videl zápas tak musí vedet, že mezi vykonem proti nám a výkonech v ostatních následujicich zapasech je propastný rozdíl. Ted je sprata k smichu, proti nám ale zahrala skvěle..

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          Dresco     před 8 lety 16.04.2017 17:43 |  
          2 0

          Je to stejny jako u nas, kdyz jsme predchozi sezony hrali tuzku. Proti Sparte jsme to vzdycky hecli a podali nadstandardni vykon a kolikrat je obrali o body. Proti kdejakym kopytum hned dalsi tyden rupli. Ted je Sparta ve stejny situaci.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        Jachym     před 8 lety 16.04.2017 18:08 |  
        1 1

        Rozum zůstává stát jak dospělí chlapi, často už i třeba dědové, se tady jsou schopní hádat o tak důležitou věc jako kdo má mít více či méně kuliček...:-D

  19. Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

    Sracken     před 8 lety 16.04.2017 12:53 |  
    2 0

    My hlavně musíme porazit Zlín v poháru, aby neměl šanci na poháry, ten tým je na nic, nevíc prodaj Jugase a Vuka (u obou doufám, že ne k nám, nejsou to hráči parametrů lepších než naši náhradníci). Teplice a i Bolka udělaj víc, Bolka si umí zajistit kádr.
    Našemu scoutingu nezávidím, z naší ligy bude těžké někoho najít. Chaluš a Mihálik jsou aktuálně asi nejlepší zboží, Chaluš na 18 let je skvostný stoper, navíc ve špatném týmu, v lepším by ještě rost. Ten nesmí skončit na Letné nebo v Plzni.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Borris     před 8 lety 16.04.2017 13:05 |  
      4 0

      Mě se, musím říct velice líbí brněnský nigériec Ashiru! Viděl jsem ho dvakrát a pokaždé se mi líbil. A je u drtivé většiny gólů Brna. Typově bych ho přirovnal k našemu Honzovi Sýkorovi. Menší postavy, rychlostní typ a skvělá finální přihrávka a kopací technika. Ohromně zajímavý hráč, moc se mi líbí.

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        celtix     před 8 lety 16.04.2017 14:27 |  
        1 0

        Před pár týdny jsem ho tu zmiňoval. Velmi zajímavý a stále ještě mladý hráč.

        • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

          Borris     před 8 lety 16.04.2017 16:00 |  
          0 0

          Přesně tak! Jedinou otázkou zůstává, jak by mu ta výkonnost vydržela, je to teprve první půlrok. Ale hráč je to pozoruhodný a maximálně zajímavý!

      • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

        Travinho     před 8 lety 16.04.2017 20:32 |  
        0 0

        No, být u drtivé většiny gólů Brna není zase takový problém :D Nicméně pravda je taková, že toto kolo měl svoji první asistenci v sezoně. To zase taková drtivá většina není. Nicméně docela zajímavý hráč to je, s tím souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 16.04.2017 13:17 |  
      0 0

      U Chaluše může být ve smlouvě třeba klauzule prodeje při sestupu. Věřím, že vedení má už hráče vytipované a tyto věci pozjišťované.

    • Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále Mol Cupu

      Travinho     před 8 lety 16.04.2017 20:24 |  
      0 1

      S tím nesouhlasím. Sám musíš dobře vidět, jak Boleslav dopadla v pohárech v posledních letech. U Zlína by mohlo zafungovat nadšení z poháru po letech a klidně by tam mohli něco uhrát.