Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Liga schválila změnu formátu

Liga schválila změnu svého formátu, od sezóny 2018/19 se bude hrát nadstavba, rozdělení bude do skupin 6 - 4 - 6, přičemž nejlepší z prostřední skupiny dostane možnost hrát play-off s 4. nebo 5. týmem v první skupině o účast v Evropě.

Komentáře (90)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liga schválila změnu formátu

    Arutha     před 8 lety 10.04.2017 12:58 |  
    3 0

    To je prostě demence...

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Jachym     před 8 lety 10.04.2017 16:06 |  
      1 0

      v pokročilém stadiu...

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 23:06 |  
        1 0

        Co naděláte, chce to Fortuna, příští hlavní sponzor, tak se to muselo udělat.

  2. Re: Liga schválila změnu formátu

    japhy     před 8 lety 10.04.2017 13:13 |  
    0 0

    Idioti. Ale zase se sedmej flek stane velice atraktivní, koneckonců 7 má tak blízko k 1 :)
    Předpokládám, že převážila snaha mít v jednokolovém systému co nejvíc zápasů s pražskými S a Plzní.

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      iwanowicz     před 8 lety 10.04.2017 14:10 |  
      0 0

      Byt 7 zarucuje pouze dalsi vyrazovaci zapasy a pote je teprve baraz o posledni poharove misto.

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        kjandourek (admin)     před 8 lety 10.04.2017 14:18 |  
        1 1

        jaké vyřazovací zápasy? Tam se taky přenáší výsledky z původní části... čistě jde o to, že aby v té prostřední skupině bylo o co hrát, tak si ve finále sedmý tým střihne baráž se čtvrtým... takže pátý a šestý ostrouhají...

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          deny91     před 8 lety 10.04.2017 16:20 |  
          1 0

          Pokud jsem to správně pochopil, tak v prostřední skupině o body nejde, jelikož se bude hrát vyřazovacím systémem doma venku a ne klasická skupinová fáze, ne? Umístění ze základní části se promítne pouze do nasazení týmů ve vyřazovacích bojích prostřední skupiny:

          "semifinále" (na 2 zápasy)
          7. vs 10
          8. vs 9
          "finále" (na 2 zápasy)
          7./10. vs 8./9.
          Play-Off (na 2 zápasy)
          vítěz prostřední skupiny vs. 4./5. ze skupiny o titul

          Nebude to tedy nějak takhle?
          Tím netvrdím, že by se mi víc nelíbil systém 4-8-4, nebo 4-6-6. popř. nadstavba bez jakékoli prostřední skupiny, takže by se hrálo jen o titul+poháry a na druhé straně o záchranu.

  3. Re: Liga schválila změnu formátu

    rak (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 13:16 |  
    0 2

    Úplně nesmyslné mně to nepřipadá. Zásadním plusem je, že prakticky všechny týmy tabulky budou mít celou soutěž o co hrát, což zlepšuje trochu regulérnost soutěže. To je hlavní důvod pro tu prostřední skupinu. Sice vypadá divně, že by na tom její vítěz mohl být lépe než mužstvo postavené v tabulce výše, ale je tam ještě baráž o EL, takže to tak hrozné není. Větším problémem je, že se nehrají odvety a tedy v šestičlenné skupině budou mužstva hrát 2 resp. 3 západy doma a venku. Předpokládám, že ty výše postavené by měly hrát více doma. Stejně bude trochu problém s příslušným losem, pokud to nebude fixně zadané. Jak jsem se díval, nadstavby se hrají teď v Belgii a Holandsku.

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Virgil1956     před 8 lety 10.04.2017 13:48 |  
      2 1

      Právě že všechny kluby nebudou mít o co hrát :) Vlastně jo, týmy okolo 5. a 6. příčky se budou snažit prohrávat co se dá, to dá taky fušku :)

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        Zane     před 8 lety 10.04.2017 13:56 |  
        0 2

        Proc by mely chtit prohravat? Vzdyt 7. tym na tom nebude lepe nez 5. nebo 6.

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          Fulham     před 8 lety 10.04.2017 14:02 |  
          0 0

          Tak stačí aby mezi např pátým a čtvrtým byla šesti a více bodová díra a je po...při čtyřech místech v EP tam budou navíc... tudíž tvární.

          • Re: Liga schválila změnu formátu

            iwanowicz     před 8 lety 10.04.2017 14:07 |  
            0 2

            Naopak budou hrat v play off jeste 5 zapasu o 15 bodu.

            • Re: Liga schválila změnu formátu

              Virgil1956     před 8 lety 10.04.2017 14:36 |  
              0 0

              To jo, ale s o hodně silnějšími soupeři, než kdyby skočili sedmí a pak hráli o účast v poháru baráž.

            • Re: Liga schválila změnu formátu

              Virgil1956     před 8 lety 10.04.2017 14:39 |  
              3 0

              Tady je perfektně popsaný, kopíruju z druhé diskuze od Quelhara: Pro ilustraci příklad z minulé sezóny. Po 25. kole byla tabulka následující:

              4. Liberec 48, 5. Slavia 41, 6. Brno 37, 7. Slovácko 33.

              A teď, co bude pro Brno posledních 5 kol výhodnější? Hrát naplno a pokusit se stáhnout o trošku 11bodovou ztrátu a doufat, že v dalších 5 zápasech nadstavby Liberec a Slavii nakonec předběhnu? A nebo se na to posledních 5 kol vykašlat, pokusit se spadnout za Slovácko a doufat, že si Evropu uhraju přes střední skupinu v konkurenci Jablonce, Bohemians a Dukly a potom v jednom dvojzápase s Libercem? Z mého pohledu je naprosto jednoznačně výhodnější druhá varianta.

              • Re: Liga schválila změnu formátu

                Sracken     před 8 lety 10.04.2017 14:49 |  
                0 0

                Naprosto přesně, proto 4-6-6 dává větší smysl, 3-4 týmy poháry z první skupiny, druhá hraje o jedno jisté místo. Ale oni chtěli manipulace s výsledky a podvody, připravili ligu o 2 derby navíc, o dva souboje S s Plzní navíc. Prostě ekonomicky nejhorší varianta. Sportovně také.

  4. Re: Liga schválila změnu formátu

    Fulham     před 8 lety 10.04.2017 13:17 |  
    0 0

    Paskvil... jen co jim to nabourá počet účastníků EP...

  5. Re: Liga schválila změnu formátu

    qwertz0099     před 8 lety 10.04.2017 13:22 |  
    3 0

    Zatraktivnění ligy aneb názor lidí mi je u prd... . Tenhle paskvil je snad jen noční můra. Chtělo by to protest nebo bojkot, ale jako jedinec s tím nic neudělám.

  6. Re: Liga schválila změnu formátu

    Crispo     před 8 lety 10.04.2017 13:25 |  
    2 0

    Borci se snaží zvýšit sledovanost a atraktivnost, přitom ji snižují nedůvěryhodné existence v čele FAČRU a komise rozhodčích, chybující rozhodčí, na to navazující nevyužívání videa a netrestaní simulující hráči. Jako když máte zlomenou ruku ale řešíte odřeninu kolena...Předem tento model neodepisuju, třeba to opravdu úroveň ligy zvedne, ale jen o herním systému to není...

  7. Re: Liga schválila změnu formátu

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 13:28 |  
    0 1

    nevite nekdo, jaky presne model pouzivaji v Belgii a jaky v Holandsku? Me to v zasade tak spatne nepripada, ale je pravdou ze muze nekdo kalkulovat, ze 7 je lepe nez 6, ale zase prijdes o zapasy proti nejlepsim a jestli se v te lepsi skupine bude tocit vice penez?

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 14:21 |  
        0 0

        dekuju. Tak belgickej model je zvlastni. hraje se zakladni cast. pak 1.- 6 hraje o titul a pohary a ziskane body se jim rozdeli a zaokrouhli pripadne nahoru. pak paty jeste hraje baraz o pohar s vitezem druhe skupiny.
        7. - 15. se rozdeli na dve skupiny kdy do skupiny A jdou dva kluby z 2. ligy a do skupiny B jeden. hraje se od nuly a vitezove skupin si to rozdaji mezi sebou o baraz o pohar.
        ten co byl na 16. miste pada do druhe ligy
        do ligy tedy asi posoupi jen 1. z druhe a dalsi dva tymy maji jen zajistneu ucast v boji o baraz.

        zajimavy model, ale take ma sva proti

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      iwanowicz     před 8 lety 10.04.2017 14:03 |  
      0 0

      urcite je lepsi, byt 6 nez 7 protoze ten 7 hraje taky vyrazovaci cast a vubec se k zapasu o pohary nemusi dostat a 6 ma sanci po dalsich 5ti zapasech byt na poharovych prickach, nebo dokonce i ligu treba vyhrat a nebo hrat tu baraz se sedmym. podle me s timhle nikdo nebude spekulovat. postup do play off s co nejvice body bude jasny cil pro kazdyho.

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        rak (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 14:10 |  
        1 0

        Já si také myslím, že kalkulace o tom, že je lepší být sedmý mohou nastat jen docela vyjímečně. Např. kdyby bodová ztráta šestého na ty před tím byla už moc velká. Je tam ale rozhodně zvýšení motivace pro všechny. A zase to není hokejový model, kdy se celou sezónu prakticky hraje jen o lepší postavení do play-off a pak v pár zápasech o všechno a místo sestupu ještě nesmyslná baráž s týmy z nižší soutěže, aby se to co nejvíce uzavřelo. To se mně nelíbí vůbec. Tenhle model může mít zádrhele, ale je mnohonásobně lepší než ten hokejový.

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          iwanowicz     před 8 lety 10.04.2017 14:21 |  
          0 0

          No ja se treba na to play off tesim uz ted. To budou super napinavy zapasy, ti nejlepsi si to rozdaj na konci kazdej s kazdym o titul. Hraci se otrkaj v tezkych zapasech, pro ceskej fotbal i pro fanouska je za me tohle dobrej format.. V belgii maji taky play off a to je srovnatelna zeme s nami a funguje to..

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 14:30 |  
        2 0

        To iwanowitz: ten 6. to bude mít v té první skupině hodně těžké. Titul je nesmysl, např. už teď šesté Teplice ztrácejí na první Plzeň 19 bodů a ve hře bude jen 15 bodů. Na nás 14 bodů, to je to samé. Na třetí Spartu ztrácí 9 bodů, což je také utopie. Navíc ty týmu budou ztrácet (rozdávat) body jen mezi sebou. Takže minimálně 1. - 3. místo je aktuálně pro 6. tým zcela utopií. Když sakra hodně zabojuje, tak by mohli skončit 4. , ale budou to mít sakra těžké, protože budou hrát jen s lepšími týmy. Za to 7. tým bude hrát playoff s rozhodně lehčími týmy a stačí mu dvakrát vyhrát a má jistý zápas o poháry se 4. Mně to přijde tedy daleko schůdnější cesta..

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 14:43 |  
          2 0

          Tak jen pro doplnění. Tabulka v loňském ročníku. Šesté Brno by nemělo ani matematickou šanci na 1.-2. místo. Mizivou šanci na 3.-4. místo (ztráta 11, resp. 10 bodů) a velkou ztrátu 5 bodů na 5. místo. Hrálo by o 15 bodů s TOP týmy. Shodou okolností hrál poháry i tým z 5. místa, ale může to být je ze 4. To by mělo Brno sakra těžké skončit do 4. (5. místa) místa. Třeba i u toho 5.místa by muselo porazit ten tým na 5. místě a pak minimálně ještě jeden tým (1.-4. místě) a navíc ten tým na 5. místě by musel všech 5 zápasů prohrát. No to mi přijde jako utopie. Za to 7. Jablonec by hrál nejdříve play-off s Duklou a pak s vítězem playoff Slovácko-Bohemians. Za to by dostal šanci bojovat proti tomu 4. resp. 5.týmu v play off. Nemusí se hnát proti top týmům. Já myslím, že 6. by nikdo tedy skončit nechtěl.

          • Re: Liga schválila změnu formátu

            iwanowicz     před 8 lety 10.04.2017 14:57 |  
            0 0

            Dik za realny cisla. Jindy ale nemusi mit 6 takovou ztratu, v posledni tretine zakladni casti to bude taky jina motivace, nez loni. V poslednich 3 zapasech jim uz s takovou ztratou o nic uz neslo, kdezto ted muzou sebrat 9 bodu a byt nekde jinde v tabulce. At klidne nekdo spekuluje nebo pousti zapasy, bude podle me pitomce. Hlavne bych byl rad kdyby se zaroven s tim zacalo s videorozhodcim. Jinak kdo bude chtit podvadet, bude to delat v jakemkoli systemu.

          • Re: Liga schválila změnu formátu

            PetCC     před 8 lety 10.04.2017 23:36 |  
            0 0

            Pokud to chceš dopravdy analyzovat, tak vem posledních 20 let a teprve z toho něco dostaneš.

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          iwanowicz     před 8 lety 10.04.2017 14:49 |  
          0 0

          Tak je to mozne , ze bude nekdo spekulovat, ale pak bude hrat stejne s tymem, ktery ma za sebou 5 zapasu s nejlepsimi, uplne jinak sledovanych a bude to mit hodne tezky v te barazi. Ale stejne si myslim, ze v normalnim hracim modelu, ktery je ted je moznost poustet zapasy a podvadet daleko vyssi, protoze spouste tymum o nic uz nejde, coz uz nebude. a spekulovat se 7 mistem je osidne, aktualne je rozdil mezi 7 a 10 jen 5 bodu, to se muze vymstit.

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      vyseptala_analni_sbijecka     před 8 lety 10.04.2017 14:52 |  
      1 0

      ano, v takové Belgii nadstavba je, ale...například skupina o titul se hraje systémem doma - venku, přičemž body získané po základní části se napůlí. u nás pak mám ten asi nejzásadnější problém s tím, že ve skupině o titul se doma - venku hrát nebude.

  8. Re: Liga schválila změnu formátu

    smely (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 13:34 |  
    5 0

    byl jsem v sobotu u nas na Markete na plochy draze a videno touto optikou to znamena, ze jezdec , kterej by normalne sel ze cvtrtyho fleku do finale by mel jet dodatecnou jizdu s typkem, co skoncil na sedmym fleku...a to jako z jakyho duvodu ? zrejme nejaka odborna anekdota , na kterou nestaci moje slabe IQ ? :-)

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Fulham     před 8 lety 10.04.2017 13:58 |  
      1 0

      Tak zase naše divoká v GP by měla šanci...:-))

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        smely (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 14:05 |  
        0 0

        :-) no jo, ale co kdyby to byl polak ?

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          Fulham     před 8 lety 10.04.2017 14:18 |  
          0 0

          Peklo...on to tam letos Emil vytřídí...:-))

  9. Re: Liga schválila změnu formátu

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 13:40 |  
    5 0

    Hele asi takhle, je to neskutečná slátanina a paskvil. Osobně jsem velmi proti různým pochybným nástavbám. Žádná z prestižních lig (např. Anglie, Německo, Španělsko, Itálie, Francie, atd.) to nemají. Na druhou stranu paskvil je hlavně ta prostřední skupina a to by se Slavie doufám už nikdy týkat nemělo. My bychom měli být vždy do třetího místa po základní části a pak holt nějak přetrpět tu nástavbu. V každém případě to dost degraduje tu základní část a udělá to v celé lize jen pěkný zmatek.

  10. Re: Liga schválila změnu formátu

    Travinho     před 8 lety 10.04.2017 13:41 |  
    2 0

    Stalo se přesně to, co jsem nechtěl. Mnohem lepší by byl formát, který jsem prezentoval zde, ale bohužel od začáktu byl prezentován tento nesmyslný systém a přes to v podstatě nejel vlak. Nejhorší je, že pan Svoboda si ani svůj systém není schopen vyargumentovat a neustále si mele svou. Velkým zklamáním pro mě je i podpis slavie. http://www.a114.cz/zmena-formatu-ligy-4-8-4/

  11. Re: Liga schválila změnu formátu

    VanDel     před 8 lety 10.04.2017 13:51 |  
    8 1

    Docela jsem zvědavej co se bude dít, až třeba za 2-3 roky, pokud se našim týmům nebude dařit v Evropě, spadneme ze současného 11.místa na 16. a zastoupení v pohárech nám klesne o jedno místo (z 2+3 na 1+3). To se pak bude ten model nadstavby narychlo měnit ? Je opravdu vidět že to vymyslel sparťan, normálního člověka by to nenapadlo.

  12. Re: Liga schválila změnu formátu

    Robinator     před 8 lety 10.04.2017 13:51 |  
    1 7

    Pecka, super! Jsem jedině pro..Základní částí nic neskončí a vyhraje ten opravdu nejlepší..paráda

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      quelhar (admin)     před 8 lety 10.04.2017 13:58 |  
      7 1

      Abych parafrázoval: Vyhraje ten nejlepší v květnu na rozdíl od současnosti, kdy vyhraje ten nejlepší od července do května. Nevidím posun k lepšímu :o)

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        Robinator     před 8 lety 10.04.2017 14:02 |  
        0 3

        v baráži bude muset potvrdit své prvenství a kvalitu,..přece se tam nebude hrát na novo ne? Budou se přenášet body, takže kvalita týmu během roku bude zohledněna, hraje se to i jinde..kluby přeci nejsou úplně debilní, kdyby to nebylo prospěšné a bylo by to komplet na hovno, nevyjádřili by se tak kladně..

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          Fulham     před 8 lety 10.04.2017 14:08 |  
          3 0

          Znova - jestli po základu bude při čtyřech v EP mezi pátým a čtvrtým třeba víc než šesti bodová díra, jsou tam ty dva navíc. A můžou se rozhodovat komu z první čtyřky neklást odpor...a i kdyby takto týmy nepřemýšlely, má umístění na 7-10 na rozdíl od nich hrát pohár. Takže desátej místo čtvrtého????? Pitchovina...

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      VanDel     před 8 lety 10.04.2017 14:00 |  
      0 3

      Nadstavba sama o sobě špatná není, třeba ta baráž o udržení bude mít pěkný náboj. Ale tenhle formát je podělaný zejména tou prostřední skupinou. To se mělo vyřešit uplně jinak.

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        Robinator     před 8 lety 10.04.2017 14:03 |  
        0 4

        prostřední skupina se nás doufám týkat nikdy nebude.. :D

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          VanDel     před 8 lety 10.04.2017 14:07 |  
          2 2

          O to ale nejde. Jde o to, že se opravdu dají očekávat machinace s výsledky, kdy se ke konci základní části budou kluby radši snažit jít do prostřední skupiny, než aby skončily na pátém nebo šestém místě. A pak dokonce klub na konečném čtvrtém nebo pátém místě (dle národního koeficientu) bude muset obhajovat účast v Evropě s nějakým nazdárkem, který si v prostřední skupině uhraje lehce 7.místo.

          • Re: Liga schválila změnu formátu

            Robinator     před 8 lety 10.04.2017 14:20 |  
            0 3

            na druhou stranu to přidá na atraktivitě plus přivede peníze navíc do ligy..kdyby to bylo tak špatný, jak tu všichni říkáte, proč s tím ve finále všichni souhlasili??

            • Re: Liga schválila změnu formátu

              VanDel     před 8 lety 10.04.2017 14:22 |  
              1 1

              Jo to je otázka proč s tím najednou všichni souhlasili. Minimálně od našeho vedení by nějaké stanovisko, proč nakonec změnili názor, bylo myslim vhodné.

              • Re: Liga schválila změnu formátu

                Robinator     před 8 lety 10.04.2017 14:26 |  
                0 2

                například pro ostatní týmy a jejich fanoušky je to super..pro ty co se pohybují v polovině tabulky..Boleslav a Jablonec hrajou furt naky predkola a stejne tam uhrajou hovno...ted tam muze nakouknout treba Dukla,Teplice, se štěstím bohemka když zamákne..proč ne, ja jim to přeji :)

          • Re: Liga schválila změnu formátu

            Robinator     před 8 lety 10.04.2017 14:23 |  
            0 2

            počkej, jak to ještě oceníme..příští rok se může stát, že budeme klidně druhý s odstupem tří bodu a pak vyhrajeme v baráži na spartě a budeme první :)))

            • Re: Liga schválila změnu formátu

              VanDel     před 8 lety 10.04.2017 14:25 |  
              2 1

              Anebo budeme po základní části první s náskokem pěti bodů a nakonec skončíme třetí :))............jak jsem napsal, já s nadstavbou vcelku souhlasím, ale ne v tomhle formátu, to je opravdu paskvil.

              • Re: Liga schválila změnu formátu

                Robinator     před 8 lety 10.04.2017 14:28 |  
                0 1

                souhlasím, že se to mohlo rozdělit jinak a fungovat to trošku na jiném principu..ale i tak jsem spíš pro a jsem na to zvědavý..když to bude tak tragicky, jak tu vsichni pisou..at se to po roce zrusi..a je to

                • Re: Liga schválila změnu formátu

                  roygrey     před 8 lety 10.04.2017 20:19 |  
                  0 0

                  Nevím proč si bereme příklad z Belgie a Holandska (naše vlády zase okukují daňové experimenty od Slováků a pobaltských zemí...). Liga jde zatraktivnit jinak než přidáním zápasů. Nepouštět na stadiony magory, zavést video, trestat simulace, pořádná reklama v médiích...ale dobrá. Pokud se všichni zbláznili, tak skupina o titul ano, ale čtyřčlenná. Baráž o udržení ano. Ale to dodatečné hraní o EL pátý se sedmým se mi nezdá. Podle mě je to zbytečně komplikované. Jak to vysvětlím synkům? Bude tam příliš kdyby. A až ztratíme místa v evropských pohárech, zase to budou překopávat?
                  A co třeba jen o titul první dva týmy na odvetu. Třetí až třeba osmý o EL vyřazkem také na odvety a týmy 13. - 16. o sestup. Nezapomeňte, že týmy i hráči často brečí, že je málo času na regeneraci a jsou unavení. Sezona taky nemůže trvat do června a v červenci začínat nová. A co terény? Až se odloží pár zápasů, už to nedají dohromady.
                  Za mě nedomyšlené a paskvil.

            • Re: Liga schválila změnu formátu

              Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 14:36 |  
              1 0

              Problém tohoto systému je v tom, že bude mnoho zápasů, kde můžou být různé machinace s výsledkem. Nejdříve poslední 2-3 kola základní části budou týmy okolo 6. místa spekulovat, jestli neskončit 7. Pak v té final skupině, po prvních dvou zápasech pravděpodobně nebude mít 6. a asi i 5. tým už o co hrát a zbývající 2-3 zápasy budou jen fraška...

              • Re: Liga schválila změnu formátu

                Robinator     před 8 lety 10.04.2017 14:39 |  
                0 4

                fraška už je ta liga teď, horší to být nemůže..pokud to bude tak jak říkáš..změní se to..sám Svoboda říkal, že není problém do toho sáhnout..Dejte tomu šanci, třeba to bude fajn :)

          • Re: Liga schválila změnu formátu

            iwanowicz     před 8 lety 10.04.2017 14:26 |  
            1 2

            Tak jestli chcou uhrat neco v evrope, meli by si s horsim ligovym muzstvem poradit..

            • Re: Liga schválila změnu formátu

              VanDel     před 8 lety 10.04.2017 14:31 |  
              4 1

              A není to naprosto zbytečný a hlavně nespravedlivý ? Proč by ten tým měl to své tvrdě vybojované čtvrté nebo páté místo (v nadstavbě proti nejlepším týmům ligy) ještě po konci nadstavby hájit proti někomu, kdo si uhraje sedmé místo proti mnohem hroším týmům ?

  13. Re: Liga schválila změnu formátu

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 14:04 |  
    4 0

    Takže je teoreticky možné, že tým, který po třiceti kolech skončí na 10. místě bude hrát kvalifikaci EL, tak to je bizár. To budou koeficienty, když se tam kolikrát nedostane ani tým ze 4. místa

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      VanDel     před 8 lety 10.04.2017 14:09 |  
      0 1

      Tak na druhou stranu ona taková Boleslav tam většinou uhraje totální pendrek i když jde do Evropy ze 3.místa :)

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 14:41 |  
        1 0

        No vždyť to tam píšu, že kolikrát ani tým ze 4. místa se tam nedostane, co pak takový Slovácko třeba nebo Dukla

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          VanDel     před 8 lety 10.04.2017 14:45 |  
          1 1

          Já vim jak jsi to myslel. Já to napsal jenom ze srandy, že v naší lize to kolikrát může být jedno jestli tam jde tým ze čtvrtého nebo z toho původně desátého místa, stejně vyletí hned v prvním předkole.

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Fulham     před 8 lety 10.04.2017 14:10 |  
      0 0

      Přesně....

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        Sracken     před 8 lety 10.04.2017 14:34 |  
        0 0

        Hlavně ať zkolabuje Zlín, ten by v pohárech neuhrál vůbec nic i s vyhaslým balkáncem. To už nás vytrhne víc Bolka i Peltovec a je velká škoda Liberce, i Teplice by tam udělaly více než Zlín. 2+3 do pohárů je na náš 5. tým moc, akorát nám to snižuje koeficient, protože dělíme 5ti. 2+2 by byl ideál.

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Borgetti     před 8 lety 10.04.2017 17:04 |  
      0 0

      Vem si ale takovej Zlín. Ten má furt dobré umístění jen kvůli podzimu. Teď je horší ve formě na jaře, než onen klub kolem 8.místa a když ten klub na 8.či 10.místě bude lepší než ten na 4.nebo 5.místě, tak prosim. Když by ta baráž o EL byla s odvetou, tak jo, ale jinak to může být hodně demotivující pro 4.klub být to na jedno utkání, kde by jim to finále o EL nevyšlo

  14. Re: Liga schválila změnu formátu

    Hajsi     před 8 lety 10.04.2017 14:22 |  
    3 1

    Proč se raději nezabyvaji pevnými termíny zápasů? Z našeho vedení jsem nadšen, ale absolutně nechápu, jak tomuto mohli dát zelenou. Když to prezenu trochu i podraz.

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      rak (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 19:53 |  
      0 1

      O pevné termíny nestojím. Už vidím, jak je to sobota odpoledne, což je pro mně nejhorší a skoro bych se tam nedostal. Když se to mění, tak má každý alespoň někdy šanci jít. Termíny by ale měly být známy minimálně měsíc dopředu.

  15. Re: Liga schválila změnu formátu

    Sracken     před 8 lety 10.04.2017 14:31 |  
    3 0

    Totální nesmysl, výmysl idiota. Proč není 4 členná skupina o titul a 6ti členná skupina o jedno místo v EL napřímo, bez baráže. Všichni by měli taktéž o co hrát, navíc o titul by se hrálo za fŕových podmínek. Pro týmy i pro fanoušky. Za nefér považuji nemožnost nákupu vstupenky třeba do Hradce, Bolky, Plzně online atd. V Jablonci na platnou vstupenku nechtějí vpustit do sektoru, na který lístek je. Teplice to samé. Hradec také.
    Jak se bude nasazovat ta první skupina? 1. bude hrát doma s 2. a 3. a 4.? Nebo jak? Vždyť takové derby na půdě soupeře ten tým připraví od peníze v řádu milionů korun ze vstupného. Jak pro ten systém mohla pražská S hlasovat?
    BTW V Nizozemí to dává alespoň nějaký smysl, tam má titul, druhé i třetí místo své jisté za poctivých podmínek. Tady ne.


      • Re: Liga schválila změnu formátu

        rak (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 19:58 |  
        0 0

        Přesně

        1. kolo: 3-5, 2-4, 6-1
        2. kolo: 4-5, 3-6, 1-2
        3. kolo: 5-6, 1-4, 2-3
        4. kolo: 5-1, 6-2, 3-4
        5. kolo: 2-5, 1-3, 4-6

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 23:10 |  
          0 0

          Přesně tak o titul 4 týmy a pak nadstavba doma - venku, to by byl férovější systém. Navíc by přibyly dva atraktivní zápasy silné trojky.

          • Re: Liga schválila změnu formátu

            PetCC     před 8 lety 10.04.2017 23:47 |  
            0 0

            Jaký silný trojky?
            Kouknul jsem na posledních 16 ročníků a 3 vyrovnané týmy o titul byly jen 4x, stejně jako 4 vyrovnaný. Nejvíc, 6x, byly jen dva o titul.
            To že je něco letos, vůbec neznamená, že to tak bude i za rok.

            • Re: Liga schválila změnu formátu

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.04.2017 00:25 |  
              0 0

              Tak Slavia a Sparta zůstanou nahoře a Plzeň bohužel ještě nějaký čas taky, minimálně do té doby, než jim dojdou peníze. A ty atraktivní zápasy navíc by byly tři, výše jsem počítal jen ty naše.

  16. Jdou na to soudruzi ze svazu špatně.

    Jachym     před 8 lety 10.04.2017 14:39 |  
    3 0

    Soutěž nezatraktivní nějakými nástavbami, přístavbami, dostavbami nebo přestavbami (pro starší z nás perestrojkami). Kde nic (fotbalová kvalita) není, ani změna systému nebere. Pro fanouška, pro kterého se snad ten fotbal hraje, by bylo daleko důležitější zajištění větší předvídatelnosti při stanovování termínů zápasů, přísné trestání simulování (byť zpětně na základě vyhodnocení videa), lepší marketing atd. Až se tohle vyřeší, nechť se disktuje i o těchto v konextu druhotných věcech...

  17. Re: Liga schválila změnu formátu

    afro     před 8 lety 10.04.2017 15:26 |  
    2 0

    Já chci zpátky svoje jistoty. S hrůzou čekám, že se začne hrát fotbal s pukem...

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Jachym     před 8 lety 10.04.2017 15:43 |  
      0 0

      Klasický fotbalový míč prý zůstane, ale bude se do něj mlátit baseballovými pálkami. Změna nastane v souvislosti se změnou formátu ligy, která bude doprovázena příchodem amerického generálního partnera...:-)

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        afro     před 8 lety 10.04.2017 15:50 |  
        0 0

        MLB po česku, jo? :-)

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Sracken     před 8 lety 10.04.2017 15:45 |  
      0 0

      To ne, ale Dušan Svoboda uvažuje o medicimbalu. Vadí mu nevypočitatelné odskoky míče, sponzorům se to nelíbí, když to jednou skočí tak a podruhé jinak.

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        afro     před 8 lety 10.04.2017 15:53 |  
        2 0

        Prosím tě, požádej redakci o vymazání tvého příspěvku. Až se toho Svoboda chytne, tak to máš na triku. ;-)

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      qwertz0099     před 8 lety 10.04.2017 17:08 |  
      1 0

      Hlavně, pokud FIFA odsouhlasí místo penalt nájezdy nebo zruší ofsajdy.

  18. Re: Liga schválila změnu formátu

    JaymzBond     před 8 lety 10.04.2017 15:58 |  
    0 0

    Může se velmi lehce stát, že po cca 20. kole bude celkem jasně vyprofilované jak čelo ligy, tak kandidáti na sestup. A trenéři a manažeři zbylých např. osmi týmů, pokud mezi nimi nebudou velké bodové rozestupy, zasednou s kalkulačkami a začne se taktizovat. Co to bude znamenat pro zbytek základní části asi netřeba dodávat.

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Jachym     před 8 lety 10.04.2017 16:04 |  
      1 0

      A Česká televize si do bude brát do studií kromě expertů Karocha i Hyského skutečné inženýry statistiky a matematiky...:-D

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        smely (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 16:07 |  
        3 0

        v tom pripade nevim, proc se Dulhar tak cili...muze mit slusnej vedlejsak... :-)

  19. Re: Liga schválila změnu formátu

    qwertz0099     před 8 lety 10.04.2017 17:06 |  
    0 0

    Můžu se zeptat, budou se v play-off nějak dělit body (jako v Polsku), zůstane stejný počet jako po základní části, nebo bude úplně nová tabulka od nuly v těch rozdělených skupinách?

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      Borgetti     před 8 lety 10.04.2017 17:11 |  
      1 0

      Body se mazat nebudou, aspoň to.

  20. Re: Liga schválila změnu formátu

    Borgetti     před 8 lety 10.04.2017 17:09 |  
    0 2

    Nejférovější by byly skupiny 5 - 5 - 6
    Vím, že to jsou liché počty, ale EL skupiny se taky tak hrály. Každý by měl 2 zápasy doma, venku, krom sk.o záchranu.

    • Re: Liga schválila změnu formátu

      biggris (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 18:05 |  
      7 0

      Mezi nama, ty skupiny tenkrat v uefe byl podobnej paskvil jako tenhle svoboduv vyplod.

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        Borgetti     před 8 lety 10.04.2017 18:42 |  
        1 0

        Tak to určitě. Hrát bez odvet nic moc. Pak jsem litoval, že třeba s nějakým klubem hrála Slavia venku a ne doma, ale tady v lize mi bude líto 6. který to bude mít do EL mnohem těžší než 7.klub

        • Re: Liga schválila změnu formátu

          Karel13     před 8 lety 12.04.2017 10:44 |  
          0 0

          Pokud jsem to správně pochopil, tak to 6. klub to nebude mít do EL těžší než 7. (nebo 10.) On ten 6. se do žádného poháru (pokud nevyhraje ten náš) nemůže dostat vůbec. A pokud by 6. vyhrál náš pohár, tak se zas do EL nemůže dostat ani teoreticky 5. (na rozdíl od 10.) A to je teprve ten správný paskvil. To jestli hrát doma 2x nebo 3x je vedle toho naprosto bezvýznamné. Hlavně nebáýt 5. nebo 6. ! Takže asi hned po skončení dlouhodobé části nastane nelítostný boj o 7. místo. \To bude pošušňáníčko.....

      • Re: Liga schválila změnu formátu

        PetCC     před 8 lety 10.04.2017 23:48 |  
        0 0

        Mě to bavilo, protože se potkalo víc různých soupeřů.

  21. Re: Liga schválila změnu formátu

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2017 23:37 |  
    2 0

    Všechny kdo tohle upekl a podepsal likvidaci fotbalu a poctivého soutěžení okamžitě vyhodit od fotbalu, taková sebranka ať si jde řídit svoje firmy a ne fotbal, který jenom zapláče nad podvodama a smyslu chodit na stadiony!

  22. Re: Liga schválila změnu formátu

    PetCC     před 8 lety 10.04.2017 23:49 |  
    3 3

    Je clekem zajímavý, jak zdejší diskuzi během pár let obsadili samí podělanci.

  23. Re: Liga schválila změnu formátu

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.04.2017 02:12 |  
    2 0

    Ten nový systém je samozřejmě paskvil, ale to tak bývá, když se něco šije horkou jehlou a na objednávku příštího sponzora. Celkem si i dovedu představit, jak probíhala "diskuse" o novém systému, Svoboda řekl, když to schválíte, dostanete víc peněz a bylo po námitkách. Ale dva miliony navíc pro ligový klub, to je tedy almužna.