Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co rozhodoval 18x derby

Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co rozhodoval 18x derby.

Komentáře (117)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Srdcar114     před 8 lety 03.04.2017 16:17 |  
    6 0

    Mám naprosto stejný názor,bylo to takhle vidět i z televize.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 17:45 |  
      14 2

      Už se to ví, dostal 3 zapásy, docela hustý, že dostal víc než Ardeleánu, kterej náš zápas totálně zprasil, nebo jiný za šílený mnohačetnější přehmaty dostanou 1 max. 2 zápasy. Taky mě udivuje ta rychlost, se kterou komise rozhodla. Mediální hon se povedl. Špína povládne v naší lize dál, mě to prostě nějak už nebaví tohleto, je to furt dokola. Jako dát 3 zápasy za penaltu, kde prostě půlka lidí by pískla, půlka ne. Tady je úplně jasný odkud choděj noty. Mě tak mrzí, že jsme jim nedali aspoň trojku, protože teď číst, jak těm bezpohlavním hráčům narostly křídla po jedný remíze, dělaj jako by vyhráli 4:0 a píšou něco o čínské ambasádě, tam jim fakt ordinujou nějakou látku do těla, kdy se z tebe stane úplnej idiot. Jsem tak rád, že Šural nikdy do Slavie nepřestoupil, z toho je mi úplně blivno.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        Boss82     před 8 lety 03.04.2017 20:08 |  
        2 19

        Nechápu, nad čím se tady zase medituje. Penalta vymyšlená, což dnes přiznávají všichni, včetně slávistů. Rozhodčí tak hrubě ovlivnil výsledek utkání a dostal trest na 3 zápasy. Jasné jak facka a není o čem. Tak jaké zase údajné tlaky Pelty, "příprava" na další sezonu a naříkání, že "nic se nezměnilo"?

        Naopak, změnilo se hodně - konečně se už rozhodčí nebojí dělat zásadní rozhodnutí v náš prospěch: 2 penalty proti Spartě (1 bohužel chybně nařízená), Řezníkova ČK v zápase s Plzní, letos nejvíce penalt ze všech týmů nařízených v náš prospěch a nejméně udělených ŽK a ČK našim hráčům (jsme nejméně trestaným týmem ligy). Ale některým z nás je to pořád málo a pořád tady budeme brečet? Přestávám tomu rozumět.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          vršek     před 8 lety 03.04.2017 20:45 |  
          8 2

          Napíšu to speciálně ještě jednou pro Vás - TY PENALTY PROTI SPARTĚ MĚLA SLAVIA KOPAT DALŠÍ DVĚ - OBĚ NA FRYDRYCHA, jednu na podzim a druhou včera v 59.minutě. Proč se nepískalo?
          Hlavně, že jásáte nad zásadními rozhodnutími ve prospěch Slavie - sakra on ten Řezník neměl být vyloučen? A co je to za nesmyslný argument, že jsme dostali nejméně karet - vyjma karty pro Hušbauera na Dukle naši hráči opravdu tvrdost nepřehání, za mně je těch našich faulu, těch potřebných, herně důležitých a nutných hodně málo, viz včerejší výkony Zmrhala a Baráka a jejich "čisťoučká" hra. Fotbal bez důrazu a faulů se nedá vyhrávat!

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            Boss82     před 8 lety 03.04.2017 23:50 |  
            1 13

            Čekal jsem, kdy do této diskuze přispěješ nějakým svým nesmyslem.

            Včera v 59. minutě to žádná penalta nebyla, pusť si to ještě jednou! Na podzim jsme na Spartě po držení Frydrycha kopat penaltu měli, to souhlas. Nicméně tato nespravedlnost nám byla včera vykompenzována měrou vrchovatou, nemyslíš?

            Řezník byl správně vyloučen, ale už jsem viděl mraky stejných zákroků, které prošly bez karty. A kdyby měla Plzeň tlačenku v zákulisí, jak se tady neustále tvrdí, tak by prošel bez karty i ten Řezníkův.

            Že dostáváme nejméně karet znamená minimálně to, že po nás rozhodčí nejdou. Dobře víš, že je každý zápas mraky faulů, kde si rozhodčí může vybrat, jestli ŽK udělí nebo neudělí. V našem případě jsou takové zákroky v 90 % případů posuzovány tak, že nám rozhodčí ŽK neuděluje.

            S tím, že fotbal bez důrazu a faulů se hrát nedá, souhlasím. Ale rozhodně si nemyslím, že tak hrajeme. Kdybychom tak totiž hráli, tak asi nebudeme v tabulce tam, kde jsme.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 10:15 |  
          2 0

          Penalta rozhodně nebyla vymyšlená. Byla přifilmovaná, ale podle mého prostě byla. Rozhodnutí komise je podle mého jen alibismus.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            Boss82     před 8 lety 04.04.2017 10:22 |  
            1 7

            Když hráč padá ještě předtím, než se ho někdo vůbec dotkne, což je přesně tento případ, tak to bohužel není nic jiného než filmování.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        Boss82     před 8 lety 03.04.2017 20:11 |  
        0 10

        Jo promiň, Tys vlastně nepsal "nic se nezměnilo", ale "špína povládne naší lize dál". Ale to je jedno, význam je stejný.

  2. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Honza_K1 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 17:01 |  
    9 1

    Po opakovanych zaberech to vidim stejne! A hlavne, z te kampane proti nam je mi na bliti. Isport a Novak na Idnes, to jsou opravdu dusevni mrzaci.

    Proc nikdo nepripomene podzimni nepisknutou za drzeni od Lafaty, nebo ze dva hraci Sparty meli byt po Zlinu v trestu?

    Medialni zumpa

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 17:18 |  
      6 0

      Především vůbec nikdo neřeší neodpískanou penaltu za faul na Frydrycha, která byla tak jasná, že prostě nešla neodpískat. A to bylo za stavu 0:0. Sparťané opětovně potvrzují, že jsou v současnosti nejubulenější tým v lize.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        Sracken     před 8 lety 03.04.2017 17:30 |  
        4 2

        Rozbor Frydrycha by mne zajímal, dále zákrok Lafaty na Pavlenku (podle mne červená, když projedu brankáře v držení míče). Na pencli mi nevadí, jestli byla nebo ne, ale evidentní simulace a snaha penaltu získat ze strany Mingazova, to je odporné a něco, co by hráči Slavie neměli dělat. A v 93. minutě otočil roh, zcela evidentní. Přesto je veden hon na čarodejnice proti Slavii, zatímco při jných sporných momentech se napíše: Plzeň rozhodla gólem v závěru. Sparta na Dukle po bláznivém závěru, kdy brankář pohladil Lafatu po hlavičce, bere 3 body.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 04.04.2017 06:44 |  
          0 0

          Tak zrovna tohle v televizi vidět není. Já to měl přímo před očima, tedy z druhé stran než to zabírala Tv a sparťan ho prostě kopnul do nohy.
          Ale největší problém mám v tom, že téměř totožná situace v opačeném gardu asi 10 sek. poté, a pískán faul Delimu.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            sTizz (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 17:54 |  
            0 1

            Byl jsem na stadionu a ten zakrok vypadal na faul,ale kdyz se kouknes na ten zaznam,tak to fakt bylo cisty.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 17:34 |  
      1 0

      A počkej, až vydá komuniké disciplinární komise, to bude síla. Po té mediální masáži a vlivu rudých v zákulisí, by mě velmi překvapilo, kdyby nedali sudímu flastr.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      travel (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 17:50 |  
      3 1

      To už je příprava na příští sezonu.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 17:55 |  
        5 1

        Obzvláště "skvělá" je věta - duch pravidel fotbalu a cit pro hru byl v tomto případě upozaděn na úkor PF při jejich aplikaci. Což vlastně znamená, že se rozhodčí v tomto případě neměl rozhodnout podle pravidel fotbalu (PF), ale podle citu pro hru.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          lassiter     před 8 lety 03.04.2017 18:22 |  
          11 0

          Ty voe, to znamená že, když je emocionálně vypjatý a důležitý zápas, tak i když si myslíš, že bys měl písknout penaltu, tak jí písknout nemáš, protože by to mohlo o něčem důležitém rozhodnout a někoho to nasrat? To je fakt slušný, že se toto může objevit v oficiálním vyjádření KR. Zvlášť když delegát a místopředseda KR v jednom byl v reálu dle svých slov přesvědčen o správnosti nařízeného PK.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 03.04.2017 18:37 |  
            8 1

            Skandální a účelové odůvodnění. Naopak, v kontextu dvou předešlých zákroků na Frydrycha a Škodu byla penalta nařízena citlivě.
            A v celkovém kontextu tendenčního řízení i ostatních zápásů bych se ozval a nejlépe požadoval rezignaci šéfa rozhodčích a tvrdě bych po něm šel.

            • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 18:49 |  
              2 1

              Vzhledem k tomu, že delegát derby byl Mlsna a ten prohlásil, že to penalta byla, tak to vypadá na jasný vliv Pelty na dnešní rozhodnutí DK (samozřejmě po nátlaku rudých).

              • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                Boss82     před 8 lety 03.04.2017 20:06 |  
                2 14

                Nechápu, nad čím se tady zase medituje. Penalta vymyšlená, což dnes přiznávají všichni, včetně slávistů. Rozhodčí tak hrubě ovlivnil výsledek utkání a dostal trest na 3 zápasy. Jasné jak facka a není o čem. Tak jaké zase údajné tlaky Pelty, "příprava" na další sezonu a naříkání, že "nic se nezměnilo"?

                Naopak, změnilo se hodně - konečně se už rozhodčí nebojí dělat zásadní rozhodnutí v náš prospěch: 2 penalty proti Spartě (1 bohužel chybně nařízená), Řezníkova ČK v zápase s Plzní, letos nejvíce penalt ze všech týmů nařízených v náš prospěch a nejméně udělených ŽK a ČK našim hráčům (jsme nejméně trestaným týmem ligy). Ale některým z nás je to pořád málo a pořád tady budeme brečet? Přestávám tomu rozumět.

                • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                  lassiter     před 8 lety 03.04.2017 20:23 |  
                  7 1

                  Řekněme, že se postupnými kroky blížíme k normálu. Zatím jsme ve fázi, kdy chyby pro nás a proti nám jsou v sezóně plus mínus v rovnováze, což je řekněme standardní stav. Až v lize uvidíme rovnovážný stav v Plzni, bude to ok :-) Poslední vážnější chyba proti nim byla tuším někdy před šesti lety na Slovácku, kdy asistent Moudrý vyletěl z listiny už na zpáteční cestě. Ale nesleduji všechny jejich zápasy, je možné, že mi leccos uniklo.

                  Pravda je ta, že na první pohled z hlediště penalta ok, ze hřiště taky (aspoň sparťani vůbec neprotestovali), delegát ji taky v reálu viděl, podobně komentátoři a Henn. V podstatě kromě Rady ji všichni objevili až po opakování v televizi, komentátoři ani to ne... Srovnám-li to s osudem Příhody, kterému mu taky z opakování objevili nepísklou penaltu v zápase s Plzní, která mohla hrubě ovlivnit zápas, pak je to pro Fraňka trochu krutý. Což je mi tedy ale v podstatě jedno :-)

                  • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                    Boss82     před 8 lety 04.04.2017 10:06 |  
                    0 6

                    Zaplať pánbůh, že se blížíme normálu! A jsem přesvědčen, že definitivně se do normálu dostaneme se zavedením videa.

                    Plzeň už nemá zdaleka takovou tlačenku, jakou měla za dob, kdy měl Berbr silný vliv - také musím konstatovat - zaplať pánbůh.

                    Možná to pro Fraňka krutý je, protože v reálu to opravdu jako penalta vypadalo, ale jak říkám - dokud nebude video, tak k těmhle chybám rozhodčích prostě docházet bude. Není v lidských možnostech posoudit všechny věci, které se na hřišti stanou, ve zlomku vteřin správně.

                • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                  Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 10:20 |  
                  3 1

                  Nezlobte se na mě, ale vy jste blázen. Já jsem si teda nevšiml, že by dnes "všichni" přiznávali, že to nebyla penalta. Je to max. 50/50 a i podle výše uvedeného článku je vidět, že vymyšlená rozhodně nebyla. Měl byste se s tím submisivním sebemrskačství možná léčit...

                  • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                    Boss82     před 8 lety 04.04.2017 10:29 |  
                    1 5

                    To není sebemrskačství, ale hledání pravdy a smysl pro fair play. Kdyby proti nám na Letné odpískali úplně stejnou penaltu v 91. minutě, tak tu budu nadávat na zkurvenou Spartu, a toho simulanta, který by ji nafilmoval, bych proklínal a asi bych mu napsal něco "pěkného" prostřednictvím sociálních sítí.

                    Poslechni si, co řekli třeba Lüftner nebo Šmicer v TIKI TAKA. Myslím, že jejich vyjádření jsou více než jasná.

                    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 11:08 |  
                      2 0

                      Souhlasím s tím, že bych nadával na toho simulanta co si pro ní tak "šikovně" došel, ale rozhodně bych nevinil rozhodnčího, že odpískal "vymyšlenou" penaltu. A to jsou dvě věci, které je prostě potřeba rozlišovat.

                      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                        Boss82     před 8 lety 04.04.2017 14:33 |  
                        0 7

                        Tak já to od začátku myslel tak, že ta penalta byla vymyšlená Mingazovem, nikoliv Fraňkem. Ten to opravdu v reálu mohl těžko rozklíčovat (v reálu jsem byl také přesvědčen o penaltě). Tím "vymyšlená" myslím tedy to, že prostě neměla být - byla nasimulovaná. Že by nás chtěl rozhodčí tlačit, z toho ho určitě nepodezřívám. Teď už si snad rozumíme.

                    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                      Travinho     před 8 lety 04.04.2017 12:25 |  
                      1 1

                      Tafdy se bohužel nějaké objektivity nedočkáš. Většina lidí to vidí příliš červenobílýma očima a bohužel z hodnocení některých je jasně patrné, že fotbal nikdy nehráli a snaží se najít nějaké kouty v pravidlech, podle nichž by ta penalta obhájit šla. Jenže pokud má člověk alespoň trošku cit pro hru, tak prostě ví, že tohle penalta není...

                      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 14:04 |  
                        1 0

                        Tudíž to znamená, fotbal si nikdy nehrál, neopovažuj se o něm vyjadřovat v diskuzi. Nebo jak to mám chápat příteli Travinho?

                        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                          Travinho     před 8 lety 04.04.2017 17:08 |  
                          1 3

                          To samozřejmě ne, ale je jasné, že některé věci lidé, kteří fotbal nehráli, tak jednoduše pochopit nemohou. Třeba to, že tohle nebyl faul ani náhodou. Pořád se tu někdo opírá o výklad pravidel, ale z pozice hráče je prostě jasné, že tohle se nepíská...

                      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                        Boss82     před 8 lety 04.04.2017 14:40 |  
                        1 7

                        Máš samozřejmě pravdu. Já jen tak trochu doufám, že alespoň pár rozumných lidí k nějakému objektivnímu pohledu na věc přiměji. Tohle obhajování neobhajitelného mi leze na nervy. Protože už přesně vidím, co se tady zase strhne, až někdy v budoucnu bude podobná penalta odpískána proti nám - to už vidím ty komentáře pánu Vrška a Bongora o notičkách, korupci, svinstvech, zákulisních tlacích, domluveném pořadí v lize atd., atd... A zase budeme akorát za ubrečence a oprávněně.

            • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

              roygrey     před 8 lety 03.04.2017 20:11 |  
              11 0

              Ať zavedou video a je to. Rozhodčí to mají těžké. Franěk měl jen vteřinu na rozmyšlení. Nemám rád hráče co přihrávají alá Suárez a také Mingazov si u mě nepolepšil. Ta penalta mě netěší.
              Já už ale taky něco pamatuju. V devadesátých letech nás v derby řezali až to nebylo hezké. A co jsme mohli dělat?
              Někdo to tu psal, že zrovna proti Spartě nemusíme mít tak velké výčitky a já s tím souhlasím.

              Bydlím a pracuji v Plzni a jako slávista to tu nemám lehké. Neuznávají a nechtějí mluvit o svých divných penaltách a gólech z ofsajdu. Petržela, Limberský a Pilař jsou jejich hrdinové a omlouvají jejich zločiny "chytrostí".
              Dnes se do mě ale pustili s vervou. Prý kolik to stálo a proč jsme padavky a že jsme jako Sparta. A chtějí trest pro rozhodčího a Mingazova atd.
              Říkám vám, musíme letos vyhrát, ať se vzteknou. Ale bude to těžké a myslím, že se ještě na jaře dočkáme věcí...

              • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 20:18 |  
                0 0

                Přesně tak, video by to vyřešilo.

                • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                  ElBrody     před 8 lety 03.04.2017 21:38 |  
                  1 0

                  Vyřešila by to i citelná stopka pro filmující hráče. Jenže je těžký s tím začít po tom, co historicky nejvyšší tresty byly 50 tisíc pro recidivistu Lafatu a 1 zápas pro Chramostu, kterej urputně lhal i po zhlédnutí videa. Prostě kdo chce kam...

                  • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                    belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 22:00 |  
                    2 0

                    Ono by to přece nebylo těžký. Samozřejmě, že ne v průběhu sezóny, ale před začátkem nové vyhlásit mnohem tvrdší tresty pro simulanty a zákeřné hráče. Například v TIKI-TAKA rozebírali Bakoše a jeho zákeřném úmyslném faulu v zápase s Teplicemi. Plzeň měla mít vyloučeného hráče, který dal nakonec na 2-2. Šmicer, Novotný řekli, že takové blikance v zápasech má a Lüftner o něm přímo řekl, že je to zákeřný hráč.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            tomblesk     před 8 lety 05.04.2017 05:43 |  
            1 0

            A k tomu ten Rada s jistotou milionu procent v 90 minutě. Že nechápe podstatu procent jako matematický algoritmus je sice smutné z hlediska inteligence a tak to asi je. Protože se má podle Rady pískat v 90. minutě jinak
            než v 59. minutě či co tím myslel a ta nafoukanost, že je to derby. Proč jsou v lize Teplice, Zlín a všechna ostatní mužstva bez Sparty a Slavie. Jedinou radost ze Slavie mám, že nefňuká. To, že na toaletné fňukají má jiný důvod. "Nény penýz, nény láska" se tomu říká. další bonus "Křéti spasitele", přiskřípnout kohoutky a chlapci snad pochopí, je jeho logika ... No a vida: Pochopili. Makají. Těšme se na jedno: Do Sparty půjdou jen kecalové, vejtahové a rejpalové. za to jim platíme. Že neumí pořádně hrát fotbal je jedno. Není důležité, co se skutečně děje, ale jak to vypadá. Pozn. je to základní poučka marketingu převzatá z bolševické příručky o propagandě / Myslím, že se to jmenuje, Lenin: "co dělat" a "krok vpřed, dva kroky vzad" a jiné poklady z pera tohoto syfilitika s prokázanou paralýzou mozku/. Hlavně Vácha nezklamal: Slavia hrála tak jsme jí dovolili. Takže děkujeme. Hráli jste prd jako my, , gól jste dali spíše omylem, protože se Kadlec asi poprvé v zápase rychleji pohnul... Nakonec jsem rád, že se v tý Spartě nenajde nikdo, kdo by zařval, přemejšlejte volové, pak by nebyla sranda. Jen doufám, že jim Křetínský nedává prachy za to jak je citují - kvůli byznysu. To zavedli vědci kdysi pro svou reputaci a ješitnost a dnes se to vrací jako bumerang, zavedením Internetu, kde rozebírá, jestli prd smrdí, že lhát se může, ale nikdo to nesmí vzít vážně, Hlavně, že poroste kšeft s košilema, že milý Vácho. Ale počkej až to někdo prokoukne, půjdeš na čínskou ambasádu, aby ti šili jejich nádeníci podle tvých nápadů. A snad se poprvé v životě dozvíš, že někdo není tak blbej, aby pro Tebe makal. Nakonec Ti zbyde jen ten smrad z těch vypuzenejch prdů. Prostě z nich kuličku neuděláš i kdyby ses pos... Hra pokračuje. Vy jen prostě na toalené, teď pijete medicínu vlastní výroby, vyrobenou Vámi posledních létech Dobrou Chuť. A Hlavně myslete na hokejovou legendu Ivana Hlinku:"Jen se z toho neposrat". jen dodávám, hlavně proto, že bez Vás by to nebylo ono. Jiní už nebudete, vždyť jiní hrají to, co jim dovolíte. A tady to je. Válečníci přestaňte se válet, vstaňte a ukažte co umíte, ale jen na hřišti. Ty plátky co jim tam ochotně blijete už moc lidí nečte a bez vás se rychle obejdou, protože takových volů jako jste vy naseru za týden kýbl, říkával kdysi jeden učitel výtvarné výchovy - nakonec sám skončil v blázinci kvůli maniodepresivitě - civilizační to chorobě elit ...A pohádky bude konec, kdo to odpíská?, zbývá asi už jen delegace jistého Fraňka, aby bylo do budoucna jasněji a kvůli módní rehabilitaci a restituci, co bude následovat. Doba rychle letí ....a smetiště dějin straší, že na každého jednou dojde. Asi to začíná ...

  3. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Travinho     před 8 lety 03.04.2017 19:15 |  
    0 9

    Jinak v Tiky-Taka Šmicer i Luftner přiznávají, že nebyla...

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 19:30 |  
      6 0

      Byla sporná, o tom žádná, ale takhle se posypat popelem, když to nebylo naprosto jasné, no já nevím ? Kdyby mu Karavajev nenastavil tu nohu, tak by to byla pravda, ale on to udělal.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      travel (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 19:56 |  
      11 0

      Luftner řekl,že v utkání,jak to viděl,tak to byla pentle.Pak když to viděl ze záznamu,že uznává,že se pískat nemusela.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        Travinho     před 8 lety 03.04.2017 20:00 |  
        0 10

        Snažil se z toho vykecat, ale dle těch formulací bylo zcela jasné co si myslí. Když řekne, že si naskočil do stojícího hráče, tak je vcelku očividné, že si je simulace vědom.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 20:11 |  
          5 1

          Je mi líto Travinho, ale vyvodil jsi si z toho úplně mylný závěr, on jen vlastně řekl, že mohla být odpískána, ale i nemusela, tzn. sporný moment.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            Travinho     před 8 lety 03.04.2017 20:35 |  
            1 9

            Nesmysl. Pokud řekne, tak si do něj hezky naběh, tak je jasné, co si o tom myslí. Totéž i formulací - "Viděl jsem i horší penalty". De facto se z toho zkoušel vykroutit, ale bylo jasné, co si o tom myslí.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            Boss82     před 8 lety 03.04.2017 23:55 |  
            1 10

            Jestli umíš jen trochu číst mezi řádky, tak Ti musí být zcela jasné, co si M. Lüftner o té penaltě myslí - že byla nasimulovaná. A Šmicer to také řekl zcela jasně. Fakt nechápu, co tady pořád někteří řešíte - tohle penalta prostě být neměla a nenáviděný rozhodčí Franěk (který měl mít údajně notičky, abychom prohráli) nás uchránil od porážky v derby. Smiřte se s tím.

            • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 00:49 |  
              2 0

              Hele, mně je celkem fuk, zda ta penalta byla nebo ne, ale co mě štve, že se neměří všem stejným metrem. Ale důležitější je, že si kluci uvědomují, že hráli blbě, dokonce si to o půlce i vyříkali a to je důležitý předpoklad k tomu, aby to šlo zase nahoru. Pokud chceme titul, musíme vyhrát v Karviné, jiná cesta není.

              • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                Boss82     před 8 lety 04.04.2017 00:59 |  
                0 5

                Tak minimálně ta penalta dokazuje, že tu rozhodně není snaha rozhodčích Spartu jakkoliv zvýhodňovat, ne? A není to poprvé, co letos byla chybami rozhodčích poškozena. Takže nevím, o čem to mluvíš, když píšeš, že se neměří všem stejným metrem. Prostě rozhodčí dělají chyby (jsou to jen lidé) a dělají je na všechny strany - jak to vždy ve fotbale bylo, je a bude (minimálně dokud se nezavede videorozhodčí).

                Se zbytkem komentáře souhlasím. Derby ukázalo, že je stále na čem pracovat a je jenom dobře, že si to hráči i trenér uvědomují.

                • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                  Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 01:28 |  
                  0 0

                  Mluvím hlavně o Plzni a Jablonci, ale nechme už toto téma být. Jinak souhlasím a máš pravdu, že proti minulosti k určitému zlepšení došlo.

                  • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                    Boss82     před 8 lety 04.04.2017 10:16 |  
                    0 6

                    Plzeň už naštěstí také nemá zdaleka takovou tlačenku, jako měla pár let zpátky. A u Jablonce jsem si letos tedy ničeho nevšiml. Zaplať pánbůh za jakékoliv zlepšení v tomto směru.

            • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

              tomblesk     před 8 lety 05.04.2017 06:07 |  
              3 0

              Dobře, tak se seber a navrhni používání Hitů z hokeje do fotbalu a třeba i z biatlonu střílení ...A taky se někdy koukni na atletiku v hale, proč tam sprinterům dávají ty žíněnky po doběhu. Asi proto, že zastavit nemohou, jedině tak, že do nich vrazí. ZKus si jednou na místě zastavit sprint v jednom bodě.. Holt ho Mingazov chtěl přeskočit a v cestě mu, bohužel stála ne noha zato pořádná prdel - podle Fraňka bok soupeře... Ten Byl tak pět , šest metrů za nimi, asi byl slepej, nebo namazanej, přičemž celá komise byla v akci nejblíž, pravda spíše podle vyprávění z pohádek najatých drtičů veřejného mínění,ale nešťastný Franěk nechtěl přiznat před komisí, že nerozeznal prdel od nohy, a raději přiznal ten bok. A to je pro fotbalové pánbíčkáře velikej hřích - neposlechnout, co radí právníci/a hlavně Křetínského kabela/ pro tribunál FAČR. Budiž, kdo tohle neviděl ....neuvěří, ale mít moc je průser, zejména pokud ji mají volové ...teda tu pravomoc. Proto asi chybí od té komise návrh proškolit rozhodčí, aby rozeznali zadek od boku a nepletli to. To je fakt už šílené, ale co dnes ve fotbale není....

              • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                Boss82     před 8 lety 05.04.2017 10:27 |  
                0 3

                Rozvíjíš tu zajímavé teorie, trochu se do toho zamotáváš, ale budiž. Horší je, že v tom nejdůležitějším, tedy ve fotbalových pravidlech, máš právě ten hokej, kterým se tu oháníš.

                Zkusím to stručně a jasně:

                a) Hokejové hity ve fotbale nechci a jsou samozřejmě pravidly zakázány (nedovolené vrážení do hráče). Ale aby mohlo k nedovolenému vražení dojít, musí vrážející hráč udělat nějaký pohyb směrem k hráči, do kterého chce vrazit.

                b) Obráncova povinnost rozhodně není útočícímu hráči uhýbat (to by se fotbal změnil v úplně jiný sport a padalo by asi tak 20 gólů v každém zápase). Ve chvíli, kdy obránce stojí na jakémkoliv místě na hřišti (nebo i jde nebo běží nějakým směrem), a útočící hráč si do něj sám z vlastní vůle naskočí, tak to v žádném případě není faul. Protože kdyby opravdu bylo možné si takto vykoledovat faul, tak se v každém zápase kope tak 10 penalt a píská tak 200 faulů. A to asi úplně nechceme, že?

                c) Situace Mingazov vs. Karavajev je úplně typickým příkladem. Karavajev prakticky stojí na určitém místě na hřišti (k jeho smůle zrovna ve vlastním pokutovém území) a Mingazov si do něj z vlastní vůle naskočí - padá ještě předtím, než se Karavajeva vůbec dotkne. To je prostě normální nafilmovaná penalta a nic jiného.

                d) Kdyby došlo k "hitu", jak Ty říkáš (tedy, že by Karavajev úmyslně přerušil běh Mingazova tím, že by do něho vrazil - rozuměj udělal nějaký pohyb směrem k Mingazovovi) nebo kdyby Mingazov zakopl o tu vytrčenou Karavajevovu nohu, tak bych samozřejmě tvrdil - jasná penalta. Jenže k ani jednomu popisovanému zákroku nedošlo - nemohlo dojít, protože Mingazov skákal a padal ještě předtím, než se ho vůbec Karavajev dotkl.

                Už chápeme? Nebo Ti sem k tomu musím dát ještě nějaká instruktážní videa:-)?

                V čem s Tebou souhlasím, je to (píšeš to v jiném příspěvku), že některé aspekty hry tělem jsou v pravidlech tak nešťastně popsány, že je často nemožné rozklíčovat, co vlastně povolené hraní je a co není. Pak dochází k situacím, které mě dokáží skutečně rozčílit. Uvedu 2 příklady:

                1) Předkolo EL Slavia vs. Rio Ave: M. Škoda si dělá prostor tělem, lehce drcne do obránce, kterého tím rozhodí a vzápětí dává parádní gól. Ten mu však není uznán, protože dle názoru rozhodčího hrál tělem nedovoleně.

                2) Ligový zápas Jablonec vs. Slavia: J. Bořil je v pokutovém území Jablonce zezadu vražen do zad obráncem Jablonce ve chvíli, kdy by nejspíše dával jasný gól. Je vražen tak silně, že ztrácí stabilitu a padá. Rozhodčí však nepíská a hraje se dál.

                Když srovnám tyto 2 zákroky, tak Škodovo vražení do obránce bylo mnohem méně intenzivní, než vražení jablonečáka do Bořila. Přesto byl Škodovi pískán faul, zatímco jabloneckému obránci nikoliv. V obou případech jsme těmito výroky rozhodčích byli připraveni o vstřelený gól. A co je nejhorší - v obou případech si rozhodčí svá rozhodnutí obhájí.

                A to je špatně, pravidla by neměla připouštět zcela protichůdný výklad ve stejných nebo podobných situací. Takže pokud jde o povolenou nebo nepovolenou hru tělem, tak tady vidím jako nutné, aby byla pravidla zpřesněna a bylo jasně vymezeno, co povoleno je a co není.

                • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                  tomblesk     před 8 lety 05.04.2017 16:01 |  
                  3 0

                  Prostě máme různé situace, které jsme viděli stejně, ale různě nad ní vyhlašujeme své soudy. Ty tvé neodsuzuju, jen tedy taky radši uvedu svůj soud:
                  Mingazov získá odražený míč / asi náhodně - tak to při odrazech zpravidla bývá.. předkopne si míč dopředu - na vlastní bránu se nehraje - nejedná špatně , útočí, chce jít k bráně soupeře. Z jeho pohledu zleva přibíhá Karavajev, kříží mu cestu - brání ve hře? kdoví do hlavy nevidíme. Karavajev ho předběhne za jeho pravou ruku - vyhne se mu Jenže jak má MIngazov tady okamžitě zastavit - letí dál, přeskakuje tedy soupeře. Karavajev vytahuje nohu z dráhy Mingazova, ale vytáhnout prdel už nestihne - spíše si včas ohnutím zad pomůže k dosažení efektu vlastního počínání a Mingazov nemůže zastavit, anžto by si nejspíše při tom rozbil hubu. Dobře neměl se tam hnát, ale podle klasika fotbal nemá logiku. To měl uhnout a letět do autu?. Beru povahu hitu v hokeji, ale tady to bylo takhle. Rád bych na tento případ chtěl uplatnit metodu "vyšetřovací pokus" či rekonstrukci případu tzv. "live" či " in natura". jen nevím jak bych přesvědčil aktéry, aby si minimálně při tom rozbili jen hubu. To ten Mingazov si měl sám natáhnout nejméně vazy - o kostech raději nepřemýšlím. Takže shrnutí správně se poukazuje na pohyb Mingazova, ale nikdo nedomýšlí překřížení dráhy, která znemožňuje Mingazovovi pokračovat v akci. Holt Karavajev je nešika a truhlík. Není to sice totéž jako nedání přednosti v jízdě na silnici, ale důsledky jsou jasné .... Franěk to viděl v momentu kontaktu a zřejmě v té chvíli pochopil, že přestupek začal jinak a zavinil ho Karavajev -ten zodpovídá podle pravidel jen za pohyb svého těla, tak pískl. A co potom: podle Rady se v této době píská milonkrát jinak - je to derby a penalta proti Spartě, takže Franěk má smůlu - jede smršť o všem možném, a tak ta komise má pravdu, bohužel jen u toho nebyla. To už není o rozhodování zápasu ....ale je to jiná kapitola Zapomene se, jen pár blouznivců jako my si po čase vzpomene ..až to bude někde podobné. Chápu to tak, že rozhodčí rozhoduje podle pravidel /s výkladem cca o 200 stránkách A4/ a pískne /nepískne podle toho co má v té chvíli v hlavě, ale jde k lajně vezme bichli a radí se. My v té chvíli víme, že je čas na pivo, Rada ať dumá o procentech, co vyblábolí do světa. Franěk vidí, že tozhoduje podle ducha pravidel as citem pro hru a píská penaltu. Hráči jsou placeni za dodržení taktiky- Karavajev brání křížením dráhy pohybu protihráči a Mingazov si zasprintuje k bráně soupeře a tak se mu nakydá hnůj na hlavu, samozřejmě před soudem autorit a podrbaj ho na bradičce, že byl šikovný atd. A proto mi serou ty měněné titulky v MF a i dnes, což je pravda a hovoří o jediném, dostat případ do rámce, který vyhovuje hlavně mocným a vlivným hlavnětěm co je platí a z VIP lož, a protože měli asi plastové vidličky, tak byli rozmrzelí. Aje to jednoduché, pak i Vácha pochopí, kde je jeho místo a filosofuje ..Kolik, že se tady zabije much jednou ranou. A my tady žehráme nad pravidly, tady s tvým pohledem souhlasím. ale co mi vadí, tak napíšu. Hlavně, že už neřádí Řepka se svými zločinnými fauly na Vlčka v prvních minutách zápasu, protože podle logiky Radových procent se zkraje nežlutí a oťukává se "cit pro hru" Ten jak je známo - vyplývá jen z pravomoci rozhodčího jako součásti hry a nikoliv podle Řepků, Radů, jak jsou ve Spartě zvyklí - takže hurá na rozhodčí ... máme na to komisi. Jen mi nedochází/asi/, že největší blb jsem já, protože si pamatuju, co jsem viděl ... Zato mi to nikdo nemůže vzít a já si o blbosti můžu za odměnu pochybovat - jen musím mít na zřeteli, kdo je ředitel zeměkoule ...= dnešní svět nebo né ..?

                  • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                    Boss82     před 8 lety 05.04.2017 22:10 |  
                    0 4

                    Nevím, jestli všechny Tvé myšlenky chápu správně, ale přesto ještě stručná reakce:

                    ad křížení pohybu bránící vs. útočící hráč: nevím, proč by nemohl bránící hráč křížit cestu útočícímu a už vůbec nevím, proč by mu měl uhýbat. Podstatou bránění je přece právě zamezit útočícímu hráči v pohybu s míčem k vlastní bráně. Pokud by toto měli obránci zakázáno, tak opravdu nevím, jak by měli bránit.

                    ad Radovi kecy po zápase: Rada bývá obvykle mimo a byl mimo i při těchto výrocích. Jestli podle něj platí jiná pravidla v 91. minutě, než třeba v minutě 60., tak je to regulérní blázen. Pravidla pro odpískání penalty (nebo třeba udělení ČK) platí naprosto stejná od první do poslední minuty zápasu.

                    ad komise rozhodčích: komise u toho sice nebyla, ale tak přece hodnotí situaci podle opakovaných záznamů. A v tomto případě rozhodla správně - penalta se pískat neměla.

                    ad novinové články: novinám jde především o co nejvyšší čtenost (nebo návštěvnost zpravodajských serverů), na nějaké úlitby mocným to v případě obyčejného fotbalu moc nevidím. Jejich zájem o derby a o kontroverzní momenty v něm je zcela pochopitelný.

                    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                      tomblesk     před 8 lety 07.04.2017 03:24 |  
                      1 0

                      Dobrý, s tímhle souhlasím, ale přece jen mi šlo o trochu něco jiného. Prostě jsem to blbě napsal. Jde o to "křížení dráhy pohybu útočícího hráče. Vysvětlení beru. Jenže mně šlo, o "posouzení s citem pro hru" a to je , pokud se nemýlím výlučné právo rozhodčího. mně se totiž zdálo od začátku divné /zpomalené záběry považuju v tomhle za zavádějící- to je na jinou debatu fyziků, matematiků a expertů na biomechaniku a proto je sleduju vždy odděleně a samostatně/, proč Karavajev, dělal, co jsme viděli asi stejně ... Hráč po přeběhnutí protihráče zleva do prava /z pohledu Mingazova je/ najednou v pokleku /??zakopl, zvrtl nohu, byl tam drn?? či co - budič - hráč je odpovědný za pohyb svého těla...dále nohu, co má za sebou tedy v pokleku zatahuje ve směru svého pohybu, z pokleku vstává, zůstává ale v předklonu/nestihl se zvednout úplně, že by houser??, jenže on pohyb na moment zastavil - a dal mu asi stoličku, dle Fraňka bodyček nebo v zádech píchlo?? v tu chvíli má Mingazov volbu / sám uhnout, udělat piruetu-pak penalta jasná i když jde o číslo jako do filmu nebo sledovat dráhu míče co nejkratší cestou k bráně soupeře a udržet rychlost pro dokončení svého záměru, přeskakuje zbytek těla Karavajeva v dráze?? / podle mně by mu to stejně nebylo k ničemu, kdyby se dostal k míči , tak už by s tím stejně moc dělat nemohl, ale budiž... Právě zpomalené záběry, ale odhalily tuhle nepřirozenost pohybu Karavajeva. Oba asi víme, jak ošidné je se dívat na věc z pohledu biomechaniky /viz nehoda Janouška jak nabral tu Vietnamku a zvlášť když do toho šťourají právníci, co nemají ani ukončenou zkoušku z elementární matematiky- a taky co to je za problém, když vstupní informace jsou subjektivní /jako v tomto případě/. taky mi šlo o to, jestli ten Mingazov vyskočil dříve než skončil pohyb prdele jeho protihráče a taky nakolik mu ta prdel zůstala v dráze a třeba ona neoklamala - jak rafinovavé!!!, mně toto záběry neprokázaly jasně, sami víme, co to je udělat někomu stoličku a na poslední chvíli uhnout - v házené je to dobrý vtípek, hodně se rozmáhá, když tušíš, že protihráč chce ještě z výskoku střílet , pravidla házené moc neznám, promiň ...,/ měl se ho snad ptát:"už jsi se narovnal,," a pak si jít hltnout limonády?/ tady přiznávám, že jsem nejvíc váhal, anžto jde o velice krátkou vzdálenost v souvislosti s rychlostí pohybu jak Karavajeva tak i Mingazova- má někdo spočítáno, za jak dlouho se zvedne třeba ze dřepu do vzpřímeného stavu??-- a taky to jak mohl ovlivnit /oklamat dle komise pohybem svého těla /jeho výlučná odpovědnost/ rozhodčího. A tady jsem u pravomoci rozhodčího, kterou tomu Fraňkovi odebrali a jestli to tak bude na furt?,?? krom to, že z něj udělali vola, všem rozhodčím vzkázali: Na cit pro hru jsme tady my a vy holenkové si dejte bacha. Reakce na "cit pro hru" na hřišti byla jednoznačná, sparťani neprotestovali ani trochu - jen u Rady nastal začátek šoku, a amok ho dlouho neopustil- takže jde asi o vážnější, zřejmě osobnostnější poruchu, víme oč jde. Takže se ti omlouvám, ale mně šlo o to jestli rozhodčí má ještě pískat "s citem pro hru" a že by v tomhle byl Franěk neználek nebo nepředvídatelnou neřízenou střelou silně pochybuju. Prostě si myslím, že "cit pro hru" nemůže postihovat nějaká komise, prostě je to obecně známá vlastnost/jako je někdo vzteklej nebo flegmatik a to dlouhodobě projevovaná/neprojevovaná/ a nebo pokud jde/nejde o tendenční řízení, což jak víme je rovněž neřešitelná záležitost v prokazování.
                      Pozn. ještě k šílenství videozáznamů. Patřím mezi skeptiky / vzpomínané jestřábí oko v tenise je vlastně vypočtená animace podle detekce dopadu míčku a záznamu dráhy míče - proto mají veliké problémy když jde třeba o smeč a k tomu falšovanou/ s rotací/, nota bene, když se míček při dopadu "zavrtí" a tady už vypočitatelná fyzika končí, proto se hodnotí s přijatelnými výsledky takto vlastně jen podání - kde jsou pro výpočet animace podmínky /3 jasně známé body: podávající a jeho místo, místo dopadu a rychlost míče v učitém bodě - zde nad sítí, dále rozměry kurtu atd./ a v "našem případě" musí se vzít v úvahu entropické/neurčité, neuspořádané, a málo poznatelné momenty, čili pravděpodobnost a to je móóc vošajstlich, když jde o hovno/hru/ a né o život . pardon obráceně jako v případě Rady asi určitě - v 90 minutě se už chcípá.. .. Promiň a dík za polemiku a ponaučení jak lépe popisovat děje. Ale na debatu v hospodě jsou tyto a podobné souvislosti "případu" rovnou objednávkou pořádné opice. Snad jsme se něčeho dobrali. A nakonec: já bych do té komise nevlezl z vlastní vůle ani náhodou, museli by mně tam přitáhnout a ven už jen vynést nohama napřed....jedna mrtvička mi stačí ...

  4. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    honzaccc     před 8 lety 03.04.2017 19:58 |  
    6 0

    Jebat to... Až k nám na podzim přijede Barcelona, tak už nikoho zajímat nebude, jestli byla nebo nebyla :)

  5. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    dauby     před 8 lety 03.04.2017 20:49 |  
    4 14

    Co se tady furt resi? Penalta jasne nafilmovana, stop pro rozhodciho na 3 utkani spise mirny. Sparty mi neni lito ani nahodou, nicmene Mingazov je sasek a me si timhle rozhodne neziska, nemam tyhle simulanty rad. Penaltu na Frydrycha bych taky nepisknul a Frydrych to taky prihral. At jdou s tim simulovanim do hajzlu a hrajou fotbal, vcera to byla nekoukatelna hruza a i kdyz Sparta hrala taky spatne, celkove byla o chloupek lepsi. Prava strana obrany hlavne na zacatku hrozna, vubec jsme nemeli stred hriste, ackoliv jsme hrali s 5 zalozniky. Prisnejsi meritko snese jen Barak. Jsem zvedav na Alanorovo hodnoceni, podle me jasne nejhorsi vykon Slavie za hodne dlouhou dobu, nejen na jare, asi i vubec pod Silhavym...

  6. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Fridleifsson     před 8 lety 03.04.2017 21:04 |  
    17 2

    To si snad děláte srandu! Někteří by tu snad chtěli zakládat petice proti připískávání v náš prospěch. Vy jste úplně padlí na hlavu! Penaltu jsme měli kopat už za stavu 0:0 po faulu na Frydrycha, totéž na podzim na Letný. Plzni se připískává každej zápas soustavně během celých 90 minut, Spartě často totéž a nám se povede získat jeden spornej moment v náš prospěch a už si tu budeme sypat popel na hlavu a div se neomlouvat sparťanům? Fakt nepochopim...

    A nebojte se! Po tomhle mediálním honu, pláči ze strany sparťanů a rychlotrestu pro Fraňka už nám nikdo penaltu do konce sezony nepískne, takže budete spokojení.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Robinator     před 8 lety 03.04.2017 21:44 |  
      2 0

      Sem si říkal to samý, že máme po penaltach..Vsadím se, že až příště bude tutova,nepiskne se :d

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Boss82     před 8 lety 03.04.2017 23:57 |  
      2 16

      Na Frydrycha to žádný faul nebyl, pusť si to ještě jednou! Zbytek tohoto nesmyslného příspěvku nebudu komentovat.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Gino     před 8 lety 04.04.2017 07:55 |  
      7 0

      Já bych je seřadil do dvoustupu, ať se chytnou za ruku a jdou v průvodu na Letnou se omluvit. Myslím, že jak by je tam přivítali by pro ně byl takovej zážitek, že by si příště podobné nářky (obzvláště u Sparty) odpustili. Ale fascinuje mě, že my jsme prostě ubulený za všech okolností...

      Jinak Franěk je frajer. I s odstupem času se za svůj výrok postavil: http://fotbal.idnes.cz/fotbalovy-rozhodci-pavel-franek-po-derby-slavia-sparta-pgt-/fotbal.aspx?c=A170403_164648_fotbal_pes#utm_source=facebook&utm_medium=text&utm_campaign=edit

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 10:23 |  
      2 0

      Přesně napsáno. Jedna sporná penalta a někteří Slavisti by se tady přetrhli, jak nám to osolit.

  7. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Miky44     před 8 lety 03.04.2017 21:49 |  
    12 0

    „Vím, že z pozice Sparty bych měl být asi ten poslední, kdo by si měl stěžovat po zápase na takový výrok. Nám se to stalo několikrát v minulosti, že nám tři body nebo bod přihrála nějaká penalta v závěru. Takové věci se ve fotbale stávají, tentokrát jsme byli my na té špatné straně barikády, ale musíme jít dál,“ dodal Kotalík.

    Tesat do kamene...



    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 21:52 |  
      6 1

      To jsem koukal, že něco takového řekl.....respekt

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        Ondráš     před 8 lety 03.04.2017 21:59 |  
        7 0

        No však už ho za to rudí klauni virtuálně odvolávají..kdepak na ně s pravdou:D

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 22:01 |  
          0 0

          A o tom Bakošovi také docela síla...neřekl bych to do něj...

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            Ondráš     před 8 lety 03.04.2017 22:11 |  
            0 0

            Co o něm říkali? to jsem tam neslyšel

            • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

              belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 22:17 |  
              0 0

              viz můj příspěvek výše

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Boss82     před 8 lety 03.04.2017 23:57 |  
      2 2

      Překvapil! Respekt.

  8. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2017 22:33 |  
    12 0

    Ja myslim, ze je uplne skandalni co komise rozhodcich predvedla! Je tu neco naprosto shnileho. Tady nejde o skoro faul Karavajeva.... Jak je mozne ze se neresil zapas Plzen vs. Teplice a vykon Julinka? Tendence odrizeny zapas a ticho po pesine? to je hnus velebnosti!

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      vršek     před 8 lety 03.04.2017 23:24 |  
      5 0

      Viděl jsem toho už hodně, ale ve fotbale mně stále něco znova překvapí.
      Nechat dvakrát během druhé půle pokračovat hru po srážce hráčů hlavami ve vápně Teplic, kdy hráči leží ve vápně - to je fakt síla a běs!!!!! Ale co, vždyť Plzeň je u míče a útočí a útočí.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        japhy     před 8 lety 04.04.2017 08:31 |  
        2 0

        To jsem taky zíral. Písknul až ve chvíli, kdy Liberec odkopl míč někam na půlku. Asi byl v tu chvíli důležitější případný gól Plzně, než zdraví hráčů :)
        Plus tam byly mraky neodpískaných faulů Zezplzeňskejch a taky pobavil odpískaný konec zápasu, když měl Liberec kopat standardku. Tady ale mám pocit, že to samý udělal domácím v první půli, teď si to ale nemůžu ověřit.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          slamacek (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 08:39 |  
          3 0

          jj to udelal, to se nevidi casto, ale jen drobnost. Teplice ;) Ja tam videl ale i treba cerveno upro Limberskyho cca v 80 minute za zmareni jasne golove situace, ale to nakonec neni az tak podstatne. Reakce lidi jsou ve skrze stejne, hned po zapase. vsichni vidi naklonenou rovinu a komise a novinari....pssst nikdo ani muk !

  9. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    cheero     před 8 lety 04.04.2017 05:47 |  
    4 0

    myslím, že i kdyby byl videorozhodčí, tak je to stejně na koule,páč stejně bude záležet,kterej šmejd tam u toho sedí. no a předvedená hra? zklamanej a to hodně. je to zatavený.

  10. penalty

    smely (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 08:39 |  
    12 0

    me na tom celym fascinuje, ze kdyz narodak s bilkem postoupil na Euro diky totalne nafimovany penalte ve Skotsku, tak to nikomu nevadilo a Rezek byl za geroje, ty vole... #JebatSpartu.......

  11. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Novi.sks     před 8 lety 04.04.2017 08:59 |  
    15 0

    Bože můj, čert vem jednu spornou pencli, kolik jich normálně vídáme? Ale že je sporná zrovna v náš prospěch, pro Slavii, tak se to najednou všude maže jak jedno obří lejno.
    Dělá se rozhovor pomalu i s uklízečkou hajzlíků, komise najednou zasedá do několika hodin, je to naprostá KOMEDIE!!

    Přitom kde se řešily ostatní zápasy? Kde je rozbor dvou neudělených červených Spartě a jedna Plzni v minulém kole?? Nějak jsem si nevšiml, že by z toho někdo udělal takový skandál... Ale takhle snad ikdyby otočili aut v náš prospěch, tak o tom uvidíme týden titulky na hlavních stranách novin, bude se trestat pomezní, iDnes s ním udělá rozhovor a tak podobně...

    Vážně jsem z toho na.ranej! Já konstatuju fakt, že Mingazov je tupec, když to přifilmoval, protože to vůbec dělat nemusel a pencle by to potom byla jasná. Ale co se kvůlu tomu rozjelo za aférku, to by jeden blil! ...

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      smely (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 09:11 |  
      6 0

      a smica se jim este vomlouva, to me teda docela nasral, kluk jeden usatej...

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        malan (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 09:51 |  
        8 1

        Šmíca ze sebe udělal klauna.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          smely (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 10:00 |  
          3 0

          ted mi psal na twitter, ze si to vymyslel rejza, ze za to nemuze...no nevim...podle me ho s tim moh poslat k sipku uplne v pohode...

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            malan (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 10:16 |  
            4 0

            úplně v pohodě to mohl odmítnout nebo roztrhat a zachoval by si tvář. Takhle skákal jak si to naplánovali rudí ocásci v režii.

            • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

              Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 10:26 |  
              3 2

              Hele Šmíca byl výborný fotbalista a obrovský sympaťák, ale jinak je to celkem jednodušší kluk...

              • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

                Jachym     před 8 lety 04.04.2017 11:19 |  
                5 0

                Je to hodnej kluk, všechno, ale nějaký myslitel nebo schopný manažer ani náhodou...

            • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

              lassiter     před 8 lety 04.04.2017 11:08 |  
              4 0

              rudý ocásek v režii je Vojta Nouzák :-)
              neberte to tak vážně

  12. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 11:15 |  
    9 1

    Na celé té kauze je přesně vidět ta síla a tlak, po kterém jsem volal minulý týden. Stačí, že dva novináři iSport.cz a především iDnes.cz vypustili zcela tendeční články plné vzletný slov a všichni se z toho "pokakali" (včetně mnohých Slávistů, kteří by to jinak vůbec neřešili) a už se to rozjelo. Slavia se propírá médii, komise trestá. Každý další rozhodčí si příště u Slavie dá sakra pozor, zda penaltu pískne. Atd. A o tomto to je. Není to o nějakém posílání kapříků nebo přímé korupci, ale o trvalém strategickém tlaku a lobbingu. A na tomto musíme opravdu sakra zapracovat.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      travel (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 11:24 |  
      2 0

      Podepisuji v plném rozsahu.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      VanDel     před 8 lety 04.04.2017 11:58 |  
      2 2

      Nesouhlasím s tou zmínkou o strachu rozhodčích nám odteď písknout penaltu. Měli kdy anebo mají teď snad rozhodčí strach písknout penaltu Spartě anebo Plzni, když se hromada jejich penalt taky dost propíralo tiskem ? Rozhodně ne. Maximálně si dají pozor pouze konkrétně na toho určitého hráče, ale rozhodně to nebudou vztahovat na celý tým.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        spravnej_jezedak     před 8 lety 04.04.2017 15:19 |  
        5 0

        Zároveň se ale nebojí nevyloučit hráče Plzně za likvidační fauly nebo před derby nevyloučit hráče Sparty, protože to nikdo moc řešit nebude.. Ukázkový příklad je zápas Plzně s Teplicemi.. Každému alespoň trochu nestrannému divakovi je hned jasné, o co jde...

  13. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    malan (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 11:26 |  
    3 0

    V tom případě má pan Nouzák nastaven druh humoru jinak než já, mě to vtipné nepřišlo. Nevidím jediný důvod (byť ve vtipu) se RB za cokoliv omlouvat.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      malan (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 11:28 |  
      0 0

      reakce na lassitera

  14. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    VanDel     před 8 lety 04.04.2017 11:47 |  
    14 1

    Když jsem se teď znova koukal na ten zákrok, tak jsem si uvědomil zajímavou věc, kterou jsem zatím nikde nezaznamenal, že by jí někdo zmínil při rozboru toho faulu a ani v žádné diskuzi na netu. Všimli jste si, že absolutně žádný sparťan na hřišti vůbec neprotestoval proti té penaltě ? Ani jeden hráč nešel za rozhodčím, všichni jenom sklopili hlavu a normálně to vzali že to rozhodčí písknul. Docela zvláštní vzhledem k tomu, jaká štvanice se teď na toho Fraňka vede.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      rak (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 12:34 |  
      8 0

      Teď jsem se díval na nové záběry

      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/298977/unikatni-zabery-z-derby-novy-pohled-na-ne-penaltu-ci-dekovacka-sparty.html

      Podle mně je to hodně sporné. Rozhodně to není na tři zápasy distanc pro Fraňka. Je to od komise prasárna.
      Minule dostal Ardeleánu jen dva zápasy a tam to byl stoprocentní faul bez jakékoli diskuse.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        Novi.sks     před 8 lety 04.04.2017 12:44 |  
        7 0

        Jak je tam záběr v reálné rychlosti, tak jasná penalta... Až v tom druhém, zpomaleném, je vidět jak Mingazov začal padat o krok dřív. Říkám to od začátku, kdyby místo padání udělal ten krok dopředu a odrazil se od té ruské zadnice, tak se tu teď není o čem bavit a všichni by to považovali za jasnou penaltu...
        Trest pro Fraňka za tenhle moment je ubohost, komise je banda šašků...

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          spravnej_jezedak     před 8 lety 04.04.2017 15:21 |  
          0 0

          Speciálně tento záběr bych rád viděl zpomaleně!

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        VanDel     před 8 lety 04.04.2017 12:45 |  
        5 1

        Jsou to šašci. Hlavně teda nevycházim z údivu, jakou speciálně iDnes rozpoutal štvanici. Tam je to opravdu vrchol.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Travinho     před 8 lety 04.04.2017 12:35 |  
      1 1

      Toho jsem si taky všiml, i proto jsem byl na stadionu přesvědčen, že byla. On to Mingazov opravdu nasimuloval tak, že o tom asi i hráči na hřišti byli přesvědčeni. Jen Karavajev tam nějaké protesty měl.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        VanDel     před 8 lety 04.04.2017 12:50 |  
        4 1

        On právě ani ten Karavajev nereagoval prakticky nijak. Jenom se divně kouknul a pak hned sklopil hlavu.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          Travinho     před 8 lety 04.04.2017 17:10 |  
          1 1

          Tak byly tam spíš takové výčitky pohledem, to je fakt. Ale jak říkám, tohle měl prostě sudí extrémně těžké, protože Ruslan to zahrál dobře...

  15. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Eskaes     před 8 lety 04.04.2017 13:54 |  
    3 0

    Musím říct, že nepříjemná přichuť z derby je díky vzteky rudým primitivům s pěnou u huby tatam. Snad je příště skutečně zaříznou, aby měli důvod, když si to na nás natrénovali.

  16. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Gino     před 8 lety 04.04.2017 14:01 |  
    6 0

    Tak konečná čísla jsou ještě paradoxnější (obraz hry tomu totiž neodpovídal). Vstupy do vápna: Slavia 14x, Sparta 12x. Střely 8:3 pro Slavii, střely z pokutového území 5:1 pro Slavii. Úspěšnost soubojů měla Slavia také vyšší, ať už obranných, nebo útočných. Ve vzduchu i na zemi. Zvláštní... ze sledování v TV se mi zdálo, že je Slávka totálně marná. Zdroj: video s názvem "Derby v číslech" na http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/298977/unikatni-zabery-z-derby-novy-pohled-na-ne-penaltu-ci-dekovacka-sparty.html

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 14:05 |  
      1 0

      Nj statisticky asi jo, ale v pohledu na celý zápas, jsme docela propadli. Podotýkám, že u TV, možná to na stadionu vypadalo jinak :D

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        sTizz (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 17:56 |  
        7 0

        na stadionu to vypadalo jeste mnohem hur,nez v TV :)

  17. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 15:10 |  
    9 0

    Na idnesu zatim 10 článků týkající se nějakým způsobem té naší penalty. To je během dvou dnů neuvěřitelnej počet, se divim, že z toho neudělaj live textové zpravodajství s názvem "nedělní zářez Sparty". Ta celé mediální haló mi přijde nepochopitelný.

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      Boss82     před 8 lety 04.04.2017 15:40 |  
      2 17

      Nejsledovanější zápas v zemi, do kterého jsme po dlouhé době vstupovali jako favorité, zatímco Sparta jako outsider, outsider, který ale herně překvapil a o výhru byl připraven nesprávně nařízenou penaltou v 91. minutě - mně tedy to mediální haló přijde naopak velmi pochopitelné.

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 16:21 |  
        8 0

        Haló ať si je jak velký chce, ale pokud je to takhel až tendenčné mířený, tak je to minimálně pokrytecký, že se najednou hejbnou ledy až kdys slítne Mingazov, dote´d se to dělo každých 5-6 kol a takovouhle tendenci jsem teda u článků neviděl. Chybí mi tam absolutně vyváženost, když se píše á, mělo by se psát i bé. Pokud to tak neni, tak najednou dělat fotbalové obrozence po tolika letech pravidelného simulovaní, malých trestů a hlavně přehlížení těchto věcí a zaměřování se na úplně jiné méně podstatné, mi přijde minimálně hodně štěstí. Novinářské bytí v prsou a hladpo fair-play fotbal. Jasně.

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 16:22 |  
          0 0

          *minimálně hodně směšný

        • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

          Boss82     před 8 lety 04.04.2017 16:53 |  
          5 7

          Já tedy úplně stejnou kadenci článků zaznamenal i v případě jiných simulací, skandálů hráčů a chyb rozhodčích ve sledovaných zápasech. Viz třeba simulace Limberského, simulace Lafaty, mediální hon právě třeba na Limberského, dříve na Řepku (mimochodem zrovna těmhle dvěma jsem to jenom přál:-)) atd., atd... Nevím, jestli se média v těchto případech chovají vyváženě, ale je mi to tak nějak jedno. V každé redakci se najdou novináři, jejichž srdce bije pro nějaký klub a na stylu jejich psaní je to pak samozřejmě vidět. A opravdu nemám pocit, že by se o nás v poslední době média vyjadřovala špatně a tzv. po nás šla. Spíše naopak - píše se o nás všude moc hezky a před derby nás dělali ještě většími favority, než jakými jsme ve skutečnosti byli. Takže já bych v klidu.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            Boss82     před 8 lety 04.04.2017 17:55 |  
            0 4

            ....já bych byl v klidu.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            donford     před 8 lety 04.04.2017 18:49 |  
            4 0

            Víš, šéfe - bossi, každý novinář je vděčný za jakoukoliv anomálii, příběh který aspoň trochu vybočuje z řady, může se důkladně vyždímat, otočit na všechny strany, rozvířit ho, a pak po rozcupování odhodit do prachu zapomnění. A znovu za dalším! Vyřítit se jako celá smečka. Tohle novinařinu živí. No a u sportovní novinařiny a také třeba při honbě na kanditáty na prezidenta, (abych nemlel jen o fotbale) někdy, spíš často, rozhoduje i jakési fandovství, fandovství šéfa, zaměření listu či případně i zájmový okruh stabilních (často i latentních - tušených) čtenářů. Pravdu, jako již začasté máš, že v posledním roce o nás media nepíši celkově špatně, dokonce jsem četl i pár blahosklonných článků od Podroužka a Konečného, až jsem byl překvapen. Snad přece jen ony čínské penízky zacinkaly na povědomí píšících. Že by nemuselo být nevhodné, aby se usmály třeba nějakou přitažlivou formou i na ně. Že když je na stole hostina, nějaké chutné drobečky by třeba také zbyly. Ať už formou exklusivního rozhovoru, nečekaného interview, cesty na zahraniční soustředění a nebo prostě myšlením na zadní kolečka. Jeden, tedy ani novinář, nikdy neví. :-) Tak to jen tak na okraj a spíš na odlehčení k dnešnímu fotbalovému dění. A ještě něco: Nic není tak starého v novinařině, jako včerejší zpráva. A proto vzhůru, via Karviná. :-) Cesta, která asi bude ještě "vyšperkovaná" trestem pro Mingazova.

            • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

              Boss82     před 8 lety 05.04.2017 09:52 |  
              0 0

              Pěkně sepsáno. Souhlasím, myslím, že si jen trochu jinými slovy (a poněkud více do hloubky) popsal to, co jsem zde napsal já.

              Vzhůru do Karviné, máme co napravovat.

          • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

            tomblesk     před 8 lety 07.04.2017 15:03 |  
            1 0

            Taky to tak vidím. Jenže co uděláš až přijdeš do hospody a slyšíš : "No, jo sešívky filmujou a najednou ani čínská rejže jim nechutná" a hned na to: Vždyť to říkali ... v.../dlouhý seznam/. Myslím tím ty pologramoty, co si ze škol snad dokážou spočítat tak akorát kolik mu mají vrátit drobných v sámošce/. Rada je těžká, jen dodávám, že ponoukat stáda volů není dobrý nápad, znám jednoho, co se chlubí kolik večer vyhodil myší a klávesnic /to v lepším případě, dokázal to i s mobilem/ z okna. Holt svoboda je svoboda a když nejdřív tak pro koho a ostatním říkat - to je daň za to či ono... jen to přežít a vydržet/ příklad médií nehledám/. Stojí to za to???Někomu svobodu, ale když jde o noviny na rovinu říkám, že není pro blbce / ta svoboda/. Chci mít prostě klid od debila, kterej nakonec neumí ani se řádně vyčurat do mušličky a má z toho radost .....Prostě reality show - ano jen do toho a netahejte jiné - jenže pak by to nebylo.. Pak, že svoboda jednoho končí, kde začíná svoboda druhýho, kdo tohle ctí???Hlavně znectít jiného a ještě se k tomu chechtat ...Jiná sranda totiž není ...
            Mám zkušenost, že nejvíc zabírá dělat totéž jim ve stylu: "jen se z toho - a dál podle I. Hlinky ...a když už tak si to hovínko udělej třeba na cibulce či houbičkách a sežer si ho - frajere !! Zatím žiju ...

  18. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    zeleznik2     před 8 lety 04.04.2017 19:26 |  
    8 0

    Přesně moje slova: "Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla". Kolik penalt v minulosti kopala Sparta a v současné době Plzeň?jednou nám rozhodčí písknou přísnou penaltu a řeší se to všude..Jsem zvědavý, jak komise potrestá rozhodčího Julínka...Každopádně Franěk tři zápasy stop to je dost...

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      rak (přítel SN)     před 8 lety 05.04.2017 10:12 |  
      5 0

      Jak jsem psal výše. Ze záběrů od brány je vidět, že tam ta noha i bok byly zatraceně vystrčené (jak v hokeji). Je to přinejmenším sporné a dávat za toto rozhodčímu jakoukoli stopku je svinstvo, jen proto, aby dostali ubrečení sparťani alespoň trochu zadostiučinění. Případně jako varování, že Slávii nikdo pomáhat nebude.

      Teď se ale musíme soustředit na dvojzápas s Karvinou. Ta může hrát v klid v lize, kde prakticky o nic už asi nehraje. Pohár by ji mohl více motivovat. Na Plzeň vlétli, ale pak jim dost hořela obrana.

  19. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2017 20:25 |  
    7 0

    Jako popravdě při prvním pohledu na tu pecku,by jí pískla velká část lidí.Podle mě sudí daleko húř pískal zápas prádelníků s teplákama.Nechápu snahu se cosi bídám omlouvat,to jim jako polezem do řitě,pak by se oni měli omluvit za všechny cinklé roky v našem fotbale.Každopádně nemá cenu se v tom vrtat,mají nás zajímat příští utkaní a pořádně se na ně připravit.

  20. Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

    Ondráš     před 8 lety 05.04.2017 12:35 |  
    2 0

    Tak co, už jste došli po 3 dnech ke konsensu?:)

    • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

      afro     před 8 lety 05.04.2017 15:35 |  
      9 0

      Jakakoli penalta proti rudejm je v poradku. :-)

      • Re: Mingazov to udělal chytře, ale noha tam byla. Taky bych to pískl, říká muž, co ro

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 05.04.2017 15:51 |  
        2 0

        :-D Ta to jsi zabil
        +1