Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

Podcast Slávistických novin Mezi námi fanoušky má mezi příznivci Slavie úspěch, my z toho máme radost a budeme v něm pokračovat. Další díl natočíme již v pondělí po derby a jeho hlavním tématem budou samotní fanoušci. Chcete, abychom probrali něco konkrétního, co vás zajímá? Vyjádřete se v komentářích.

Tématem třetího Mezi námi Fanoušky budou právě fanoušci. Diskutovat budeme v sestavě quelhar, tolsimir, Thorklaer a poprvé do podcastu zavítá subHuman, jeden z nejaktivnějších lidí na Tribuně Sever. Samozřejmě se budeme bavit o derby, které se hraje den předem, ale diskutovat o jednom zápasu půl hodiny nám přijde příliš. Protože je domácí derby rozhodně největším zápasem pro aktivní fanoušky na Tribuně Sever, budeme probírat i to, jak probíhá příprava na takový zápas - jak týdny a dny před zápasem, tak několik hodin předem přímo na stadionu. Zajímá vás něco konkrétního o Tribuně Sever nebo máte nějaké další dotazy na přítomné? Vyjádřete se do neděle v komentářích pod tímto článkem. Nemůžeme zaručit, že se vyjádříme úplně ke všemu, pokud dotazů a témat přijde příliš mnoho, ale určitě budou vaše příspěvky inspirací pro naši diskuzi.

Komentáře (95)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    Karlsson (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 11:50 |  
    8 0

    Dobrý den, pane subHumane,
    je pravda, že na Tribuně Sever pojídáte děti?
    Děkuji.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      JS (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 11:58 |  
      1 1

      Souhlasím, že tohle téma by se tam objevit mělo... :))

      Ne, ale prostě vhazování předmětů, dýmovnice, pokuty od FAČRu atd.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Jachym     před 8 lety 28.03.2017 14:07 |  
      0 0

      Mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, že ano. Proto jsme se raději přesunuli na rodinnou tribunu... :-))

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        afro     před 8 lety 28.03.2017 14:15 |  
        2 0

        Na rodinnou, ale už bez dětí... :-)

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          smely (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 14:49 |  
          1 0

          :-)) to zeru...

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            bongor     před 8 lety 28.03.2017 20:21 |  
            0 0

            Aha,tak to jsi byl Ty?Ještě že se smělý přiznáš.

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        quelhar (admin)     před 8 lety 28.03.2017 16:08 |  
        1 0

        Co jsem tak měl možnost vyčíst z tweetů ocetnika, tak na rodinné tribuně podávají ty děti uzené na cigaretovém kouři...

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          Jachym     před 8 lety 28.03.2017 16:29 |  
          0 0

          Tam je hodně omezená nabídka občerstvení a takové "speciality" bych si v nabídce určitě všiml...:-D

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

                před 8 lety 28.03.2017 18:12 |  
            0 0

            na derby se chystám na Sever, tam je méně kouře :-D

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 16:04 |  
      1 0

      Musím se přiznat, že i já jsem párkrát na TS ochutnal. Pak se asi změnil kuchař, nebo receptura či začali odebírat nižší kvalitu dětí a nebylo to ono. Chtěl bych zkusit kvalitu ve VIPu, ale slyšel jsem, že tam nemají příbory, tak nevím, co budu dělat :-(

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        Jachym     před 8 lety 28.03.2017 16:45 |  
        1 0

        No co, budeš je nabírat rovnou na vidle nebo na lopatu jak to radí ta celebrita Lady Jaga... Třeba vidle by ti měl zajistit každý správný jezeďák...:-)

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          spravnej_jezedak     před 8 lety 29.03.2017 08:57 |  
          1 0

          Píšu si! Derby - vidle s sebou;-)

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            Jachym     před 8 lety 29.03.2017 11:05 |  
            0 0

            Já si zase beru svůj stroj, abych z těch vidlí nadělal vidličky pro VIP hosty...:-))

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        afro     před 8 lety 28.03.2017 18:12 |  
        0 0

        Pribory jsou u smelyho ve zkusebne, nedelej hloupyho... :-)

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          smely (přítel SN)     před 8 lety 29.03.2017 08:41 |  
          0 0

          pozor, to sou redakcni, po nataceni zase zmizely....

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            afro     před 8 lety 29.03.2017 09:13 |  
            0 0

            Ajajaj, pozdě. Už jsem to nahlásil na příslušném úřadu, promiň...

  2. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 12:43 |  
    1 0

    to by mohlo byt velmi zajimave. mne by zajimlao jak se zastupci radikalnejsiho divaji na tyto body:
    1) pokuty - ma je za sve fandy platit klub, nebo je ma po vinicich vymahat? vinikum pak zakazovat vstup na stadion, atd...
    2) pyrotechnika - je zakazana, tak proc se pouziva? je soucasti i chorea je to po domluve s klubem? k oslavam vstreleno gou jak pyro patri? bojuje se na tomto poli na svazu?
    3) jsou nejake snahy jak vic zapojit dalsi tribuny? treba, rozdeli TS na pul a udelat druhy kotel na TJ?

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      JS (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 13:09 |  
      0 1

      Krasoň, rozeřvávání. Za strašáka se posílali k organizaci chorea kluci s megafonem na Východ, nyní to šlo přes reproduktory. Proč?

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        edenian     před 8 lety 28.03.2017 20:43 |  
        1 0

        To je trochu nepresne. Kluci s megafonem tam byli take, alespon na gate 114/115.

  3. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    Ondráš     před 8 lety 28.03.2017 13:38 |  
    1 0

    Dotaz na TS: kde se čerpá inspirace na jednotlivé chorály (Srbsko, Řecko)? Předpokládám, že v dnešní době už nevznikají spontánně. Když má někdo teoreticky návrh na nějaký nový chorál, je možné někam poslat návrh, nebo jak to funguje? Díky

  4. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    malan (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 13:46 |  
    3 0

    Máte sklep?

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Ondráš     před 8 lety 28.03.2017 13:49 |  
      2 1

      jo, ale je to hrozně hluboko, to by se ti nelíbilo..

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      smely (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 14:50 |  
      1 0

      ...v Rakousku...

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        malan (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 15:35 |  
        0 0

        Jó, tam v Tyrolích, tam je prima luft,
        samej kravinec a na něm plno much,
        tam tyrolák holku miluje
        a přitom jí jódluje.

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          Jachym     před 8 lety 28.03.2017 16:26 |  
          0 0

          Není to "jódlování" nějaké sprosté slovo?:-)

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            malan (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 16:46 |  
            0 0

            tipuju to na nějakou řádnou rakouskou úchylárnu..

            • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

              smely (přítel SN)     před 8 lety 29.03.2017 08:45 |  
              1 0

              tyrolak je te lasky plny
              ta holka ma hebky kozisek z vlny
              jen mu porad divne je
              ze slecna stale krici "bee.."

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          bongor     před 8 lety 28.03.2017 20:23 |  
          1 0

          A zezadu jí hobluje

  5. Otázka na subhumana

    cepin     před 8 lety 28.03.2017 13:51 |  
    0 2

    Otázka na subhumana:
    Jak do sebe zapadá mentalita ultras a podpis pod souhlas se zákazy pro "nevhodně" se chovající fanoušky a také jestli se tento souhlas vztahuje i na jiné problémy nelíbící se FAČRU (pyro, nošení "nevhodných" triček, "nevhodné" pokřiky)

  6. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    Pinturichio     před 8 lety 28.03.2017 14:27 |  
    2 0

    Zdravim, posilam par nametu:
    1) k TS - reflektuji choraly a pokriky deni na hristi? castokrat mam pocit, ze si TS zpiva sama pro sebe
    2) tema do budoucna - jake posty a jakymi hraci posilit v letnim prestupovem obdobi pred evropou

  7. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    verpánek     před 8 lety 28.03.2017 14:30 |  
    2 1

    Díky za otevření tématu. Rád bych se zeptal na následující:

    1) Na Tribuně Sever bývá k vidění transparent/vlajka s nápisem "Slavia Intellectuals". Nevíte něco více o této skupině? Jak vznikla, kdo tam je, jaká je její činnost apod.?

    2) Na úvodním domácím zápase minulé sezóny měla TS velký transparent s nápisem "Nechceme postmoderní fotbal". Nevíte, co přesně tím bylo myšleno a čí to byl nápad? Já osobně to považuju za super slogan, i když se dá vykládat různými způsoby. Slovo "postmoderní " může mít různé významy.

    3) Slyšel jsem z více stran, že na TS chodí mezi jinými sympatizanti nácků, WP apod. a že se nejedná pouze o jednotlivce. Vím, že nelze zakazovat někomu vstup politických důvodů a ani to nechci, na druhé straně ale mám obavy, aby někteří nevhodnými projevy nepoškozovali Slavii. Subkultura TS je nepolitická - má ale někdo představu o tom, co dělat, pokud by se tito jedinci projevovali takovým způsobem, že by TS či fanoušci Slavie obecně začali být veřejností vnímáni jako sympatizanti krajní pravice (to bych osobně dost nerad)? Nebo už tam takové tendence byly, případně jsou i teď, ale zatím se je daří potlačovat či se politické projevy tohoto typu týkají pouze jednotlivců a v celku TS se ztratí?

    Díky za odpovědi. Chodím do sektoru 115, užívám si atmosféru, kterou TS vytváří, a účastním se každé děkovačky.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Jachym     před 8 lety 28.03.2017 14:52 |  
      3 1

      Ad "krajní pravice". Co je na těchto lidech "pravicového"? :-))

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        Eskaes     před 8 lety 29.03.2017 11:37 |  
        6 2

        viz Dělnická strana sociální spravedlnosti :-)

        ale tak to prostě je, že krajní levice dostala jméno krajní pravice, v každém případě se jedná o odpad společnosti byť už mnozí z jejich členů na sociálním dně rozhodně nejsou, ale morálně tam samozřejmě patří.

        A k náckům z našeho klubu. Kdo si vzpomene na černou vlajku Good Night Left Side v derby s Klokanem 2015-to bylo jasné politické vyjádření. Nebo v posledních letech až příliš časté zmínky o slávistických chuligánech, kteří se vydali do boje za Česko bez uprchlických "čmoudů a sluníčkářů".

        Namátkou: bojůvka na Malé Straně, posprejování "sluníčkářských kaváren", útok na Kliniku.

        Prostě si nelžeme do kapsy, náckům se u nás v posledních letech daří a měl k nim ideově blízko i pan Strašák.

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          Fačín     před 8 lety 29.03.2017 14:33 |  
          1 8

          Odpad společnosti? Morální dno? To je trochu drsné pojmenování. Co třeba být natolik tolerantní, že uznám, že má někdo na život jiný názor a má na něj právo?

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            Robinator     před 8 lety 29.03.2017 15:38 |  
            6 4

            zadne drsne pojmenovani, tito lide se nesmi tolerovat vubec a nesmi byt ani ostatnimi tolerovan jejich nazor, ktery je vlastne i v rozporu se zakonem..takze na nej vlastne pravo nemaji..vic k tomu neni treba dodavat

            • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

              Fačín     před 8 lety 29.03.2017 16:31 |  
              1 8

              Aha. Tak to jsi to vysvětlil. Připomínáš mi 2 paní, co jsem nedávno potkal v metru. Obě měli odznáček HateFree. A to bylo samé - to je k...t, č....k, debil, ten tomu nerozumí, vůbec se s ním nebav, to je nácek.. Je to hrozně jednoduché, někoho zaškatulkovat, říct, že jeho názor je špatný a tím pádem na něj nemá právo. Te´d si naplno ukázal svojí mentální nevyzrálost. I když se ti možná nelíbí, tak každý má právo na svůj názor.

              Jaký názor v rozporu se zákonem máš na mysli? Mluvil si s těmi lidmi někdy vůbec? Víš vůbec, o čem tady mluvíš?

              Omlouvám se ostatním za OT, ale tohle bylo přes čáru.

              • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

                Robinator     před 8 lety 29.03.2017 16:58 |  
                6 4

                proc sem do toho tahas nejaky hatefree, skupinu, ktera je podporovana grantama z EU nebo jak to je.. :D

                tady kluci nad moji reakci se bavili o náckách, krajní pravici, tak já ti nevím čoveče, možná si o tom něco zjisti a pak s někým můžeš vést "politickou diskuzi" nebo jak to nazvat :) asi nemá cenu ti nic moc vysvětlovat,usuzuji z tvé reakce

                Jinak tohle sem nechtěl vůbec psát, ale když je někdo tak "mentálně vyzrálý" nezbývá než reagovat: Na TS jsem chodil s kamarády dva roky, cca rok 2012-2014..jezdili jsme i na výjezdy vlakem..vůbec jsem tenkrát netušil na jaké lidi tam narazím..Potom, co tam byli úplně běžné rasistické(nacistické) výlevy..Strašáka jsem slyšel říkat "Sieg Heil" a tak dál..těch věcí bylo fakt mraky, tak jsme přestali jezdil..Ze slávistické skupiny Beta fans znám osobně člověka, sám on mi před několika lety říkal, že je to tam opravdu velký problém, ale že on si na to už prostě zvykl a nedá se nic dělat (což já bych nemohl) O toto asi diskutujícím výše šlo, nevím, co na tom nechápeš

                • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

                  Eskaes     před 8 lety 29.03.2017 19:18 |  
                  3 2

                  i když bych vůbec neměl, strašně jsem se styděl, když se nějaký sparťánek vymočil na žebračku loni v Římě. Byla to ostuda pro celou zem. A nechci, abychom v tomhle rudochy někdy překonali, pokud chceme hrát pravidelně v Evropě.

                  Proto si myslím, že ignorováním tohoto problému se ho klub nezbaví, ale bude ho donucen řešit, až když bude o dost větší a nebezpečnější.

                  Tou klinikou byl míněn hlavně výčet kauz, kde figuruje jméno Slavie v negativním světle právě díky této omezené (doslova) skupině.

            • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

              knl66 (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 17:25 |  
              0 1

              To je docela drsnýýý: "nesmi byt ani ostatnimi tolerovan jejich nazor, ktery je vlastne i v rozporu se zakonem".
              Názor nebo myšlenka nikdy NENÍ v rozporu se zákonem. V rozporu se zákonem může být toliko jednání!

              • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

                Robinator     před 8 lety 30.03.2017 19:31 |  
                1 1

                nazor, ktery budu verejne ventilovat a ktery bude v rozporu ze zakonem nesmim davat najevo...proto taky tyto "extremni pravicaci nebo jak je nazvat" casto sve nazory rikaji za zavrenymi dvermi na ruznych akcich ke ktere hraje "uzasna kapela Blood and Honour...kdyz budu rikat v praci nebo hospode svuj nazor..ze romove patri do p...a tak dal..kdokoliv na me muze podat trestni oznameni..takze je mi lito, ale pravdu nemas..

                a myslet si samozrejme muze clovek co chce..to uz je na jeho svedomi...

                vic uz k tomu nenapisu, nejsme tady ohledne politickych debat,takze se omlouvam..ale proste nedalo me to.

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 29.03.2017 15:46 |  
          2 0

          No já bych to s tím kádrováním moc nepřeháněl. Ono třeba ta "Klinika" má ke dnu společnosti stejně daleko jaky ty náckové... Jedni za 18 a druzí bez dvou za 20...

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            Fačín     před 8 lety 29.03.2017 16:39 |  
            2 8

            "Klinika" byl jen spolek radikálních anarchistů, absolutně neuznávajících české (a ani žádně jiné) zákony. Lidé s jinými názory pro ně byli jen lůza, která zasluhuje vězení, vyhoštění a dokonce i smrt. Skutečně nemají daleko od islámských hrdlořezů.

            Oproti tomu ty "náckové", jak je tu pejorativně pojmenováváte, jsou většinou jen lidé, kteří mají rádi svou vlast a odmítají cizí, jim nepříjemné věci, které do naší kultury nepatří. Ve velké většině to jsou navíc lidé, kteří pracují, platí daně, mají rodiny. Není na nich ve většině případů nic radikálního ani odsouzeníhodného.

            Odsuzovat můžete za konkrétní činy, nikoliv za názory, vyjádřené ve svobodné společnosti normálním způsobem.

            • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

              biggris (přítel SN)     před 8 lety 31.03.2017 07:22 |  
              3 0

              :-D:-D:-D co se tu clovek vsechno nedozvi

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        verpánek     před 8 lety 29.03.2017 14:11 |  
        2 2

        Nechtěl jsem a nechci vyvolávat politický flame, takže jen pár poznámek:
        1) Samozřejmě záleží na tom, co zvolíš jako rozlišovací kritéria pravice a levice. Ale podle běžných pojetí se tito lidé řadí ke krajní pravici.
        2) Krajní levice i pravice mají více proudů.
        3) Některé proudy si vytváří vlastní dělení na pravici a levici, aby se distancovaly od jiného proudu a hodili ho tak do druhého tábora.
        4) Tito lidé se obvykle k pravici řadí sami. Nakonec jejich slogan Good Night Left Side vyjadřuje jasně, kam se řadí.

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          Fačín     před 8 lety 29.03.2017 14:45 |  
          1 3

          Good Night Left Side je jen obdoba Good Night White Pride. S tím začali právě radikální anarchisté. Těch je mezi klokany dost, proto se tehdá objevil tento transparent.

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            Rooney     před 8 lety 30.03.2017 14:21 |  
            1 0

            jen pro upřesnění, heslo GNWP vzniklo v kultuře původních apolitických skinheads, anarchisté ho poté "pouze" vzali za své a dnes je s nimi nejvíce spojováno

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 28.03.2017 20:53 |  
      1 1

      Koukám, že tebe zájem o některé věci nepustí a nepustí, viď? Tebe to nějak drží...
      Na to samé ses už přece ptal v offtopic diskusi v lednu (24.01.2017 15:23).

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        knl66 (přítel SN)     před 8 lety 29.03.2017 00:32 |  
        0 0

        A tehdy Ti kolega "belmis" odpovídal něco ve smyslu "Jen raději dál zůstaň v nevědomosti, Podroužku :-) "

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        verpánek     před 8 lety 29.03.2017 14:15 |  
        1 0

        Ano, máš pravdu. :) Ale jestli si vzpomínáš, měl jsem tam ještě otázku, co Ngadeu v Německu studoval, a to jsem si mezitím zjistil jinde. A když se tady nabídla možnost zeptat se někoho zevnitř TS, tak ji zkouším využít.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 29.03.2017 11:04 |  
      4 0

      Já tedy nevím, ale zase otvírat ty "nácky na TS...". Už mi to přijde jako vytváření problému, který reálně není. Myslím, že na TS jsou zastoupené všechny politické názory, ale žádnou propagaci politiky (z jakékoliv strany) či nějaké politické projevy jsem tam už léta neviděl ( a i dříve šlo o ojedinělé incidenty např. ta vlajka GNLS na zápase proti Bohemce). Žádné nápisy, transparenty, hajlování, politické skandování, ani to hu-hu-hu už se prakticky nedělá. Když to srovnám se starým Edenem, tak před 20 lety, tak je to dnes "politicky" úplná idylka. Nedělejte z komára velblouda.

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        verpánek     před 8 lety 29.03.2017 14:21 |  
        1 2

        Netvrdím, že politické projevy jsou aktuálně velký problém. Je to spíše otázka co by kdyby. Zajímalo by mne, jak by se k tomu stavěli.

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          knl66 (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 18:09 |  
          0 0

          Člověče, nějak ti nerozumím. Nahoře píšeš, že nechceš vyvolávat politický flame, přesto jako kdybys ho neustále vyvolával. Tady přiznáváš, že i podle tebe nejsou politické projevy nějakým problémem. A vlastně se ptáš jen tak, co by kdyby... Kdyby byly atd atd
          Fajn, zeptej se sám sebe, co bys udělal, kdyby někdo nedaleko tebe (jednotlivec nebo skupinka) v sektoru 115, začala s nějakými politickými projevy. Pasuji tě na všestranně stabilizovaného člověka. Co uděláš? Začneš je okřikovat? Půjdeš za nimi a řekneš: "Pánové, vaše názory jsou neakceptovatelné?" Co bys udělal ty sám? Děkuji za odpověď.
          (Osobně si tady myslím, že tady by nehrozilo ohrožení života a zdraví, takže osobně bych tohle nechal na PČR.)

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            verpánek     před 8 lety 31.03.2017 10:13 |  
            2 1

            Reaguju na otázky, které mi ostatní kladli. Může to vyvolávat diskusi, ale záměrně volím nekonfrontační formulace, abych nevyvolával příliš emocionální reakce, které by k flamu vedly. Diskuse je něco jiného. Aktuálně nevidím moc politických projevů na Slavii, takže v tomto ohledu to problém není, ale jestli je pravda, co výše píše Robinator a Eskaes, tak tady to riziko je. Osobně nemám důvěru v lidi z těchto kruhů, proto mám trochu obavy a chci se zeptat, jak by se k tomu stavěli. Navíc u jiných klubů se politické projevy občas objevují, např. po Gay Pride fanoušci Sparty měli slogan "Tři barvy stačí", případně fanoušci Plzně a možná i jiných klubů někdy skandují věci typu "Je*at Alláha" apod. Někdo se tím může inspirovat.
            V sektoru 115 jsem zatím žádné politické projevy nezaznamenal. Pokud by to nastalo, tak bych pravděpodobně nereagoval nijak, pouze bych si myslel svoje a možná bych to probral s kamarádem, když by tam se mnou byl. Jsem celkově nekonfliktní člověk a do Edenu se chodím koukat na fotbal, trochu si zafandit a ne s někým hádat. Maximálně pokud by to přerostlo únosnou míru a bylo to přímo vedle mně, potom možná bych něco řekl.
            Sektor 115 je ale místo, kam se lidé chodí jen kouknout na fotbal a pak se rozejdou, zatímco na TS je skupina lidí, která aktivně dbá o vytváření kulisy a kultury prostředí a tím i vliv na image klubu, proto má určitou zodpovědnost za celkové vyznění (jakkoli nemůže kontrolovat, co dělá každý jednotlivec).

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Fačín     před 8 lety 29.03.2017 11:33 |  
      3 5

      Byl bys radši, kdyby tam chodili sympatizanti krajní levice???

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        verpánek     před 8 lety 29.03.2017 14:31 |  
        5 4

        Chodit tam může, kdo chce. Jde o politické projevy na stadionu. Krajní levice nemá na rozdíl od krajní pravice sklon se takto projevovat. Třeba transparenty se srpem a kladivem nikdo na fotbal nenosí a pokud by se jednalo o, dejme tomu, protirasistický slogan od anarchistů - tak informovaní sice ví, o koho se jedná, ale protirasistický obsah je přijatelný pro většinu lidí. Nakonec protirasistickou kampaň dělá i UEFA.

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 10:58 |  
          1 2

          No já myslím, že krajní levice má rozhodně větší touhu k různé propagaci (všechny ty nálepky po Praze, "hatefree" akce, apod.), než krají pravice a kdyby mohla a měla tu sílu, tak by to tahala určitě i na fotbal. Já jsem rád, že žádná politická propaganda (mimo občas té od UEFY) na fotbale není. A bohužel si myslím, že čím víc se to bude pořád probírat a pitvat, tím více se obě ty "krají skupiny" radikalizují a nerad bych, aby jsme se dočkali toho, že tam obě skupiny začnou něco tahat a něco si na Slavii dokazovat ... Buďme rádi za současné apolitický stav na Slavii.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 29.03.2017 11:51 |  
      0 0

      Je to super slogan, ale nevis, co je tim mysleno? :) Zda se, ze lidi proste zajimaji super slogany, aniz by znali jejich obsah. To je pro současnost vlastne dost vystizne:). Jinak tedy taky nevim, co je to postmoderni fotbal, ja myslel, ze se bojuje proti "modernimu fotbalu", ktery je pro některe symbolem zakazu ohnu, dymu, rvacek a podobných radovánek..:)

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        verpánek     před 8 lety 29.03.2017 14:48 |  
        2 1

        Mně samozřejmě obsah zajímá a bez jeho znalosti nelze ten slogan používat (proto jsem se taky ptal). Tady jsem se vyjádřil zkratkovitě. Moje interpretace, která se ale od záměru autorů může lišit, je následující: zatímco v moderní době lidé měli celkem ustálené identity a životní styly, postmoderní doba je proměnlivější a těkavější, identity i životní styly méně stálé, což se projevuje i u fandění. Zmenšuje se základna tradičních loajálních fanoušků a přibývá mnoho různých typů fanoušků se slabší vazbou na klub (patrnější to je v západní Evropě). Je-li tento slogan voláním klubové oddanosti, pak je to dobrý slogan. Pokud tím autoři mysleli to, co uvádíš ty (boj proti zákazům rvaček, demolic, ohňů, dýmu apod.), potom nikoli.

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 11:29 |  
          0 0

          Aha, tak to uz muze davat smysl, nicmene nevim, co je zavadneho na fanouskovi, který není zcela oddany svému klubu, hlavne ze je, ne? :)

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            verpánek     před 8 lety 31.03.2017 09:40 |  
            0 1

            Závadného na tom není samozřejmě nic, ale pokud by existovali pouze nestálí fanoušci a ti oddaní (ne nutně fanatici, ale prostě dlouhodobí fandové) vymizeli, něco by tomu fotbalu chybělo.

  8. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    pan Lama     před 8 lety 28.03.2017 15:18 |  
    5 1

    Když je ta jedinečná možnost, tak bych se taky subhumana rád zeptal..

    Koho ve svém okolí nejvíc obdivuješ? A proč zrovna mě? Díky.

  9. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    Robinator     před 8 lety 28.03.2017 15:34 |  
    3 0

    Ahoj, rad bych se zeptal subHumana co říká, nebo spis co si myslí o skupině Kumpani strycka Edwarda..

    a dale jak se stavi TS k lidem, kteri patri k ultrapravici a jsou take soucasti TS, takovych lidi co tam chodi neni totiz vubec malo..Jestli i v tomhle plati, ze je TS apoliticka a je ji to jedno??

    diky za odpoved,R.

  10. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        před 8 lety 28.03.2017 18:16 |  
    0 0

    Dobrý den, rád bych se zeptal co pan IrHuman říká na Standu Tecla a jestli věří, že se bude základním pilířem našeho útoku jako já? Jestli vytlačí Milana Škodu z útoku ještě v letošní sezóně nebo až příští? Taky by mě zajímalo jestli v případě našeho neúspěchu, tedy druhého místa na konci ligy bude pro odvolání trenéra. děkuji uctivě.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      bongor     před 8 lety 28.03.2017 20:27 |  
      0 0

      Momentálně se odvolává na toaletě a to všichni najednou.Opravdu skvostně tam brečej,radost pohledět.
      Vypadá to ,že z nich zůstane jen taškář a banda bezmozků.Jen tak dál hoši!

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            před 8 lety 29.03.2017 08:14 |  
        2 0

        Brečí víc než my po zápase v Liberci? :)

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Sracken     před 8 lety 29.03.2017 08:24 |  
      5 4

      Už při nevýhře v derby by měl být trenér odvolán a měl by být instalován zpět Dušan Uhrin, který by měl být ještě rok neodvolatelný dle cca. rok a měsíc starého výroku. Většina diskutujících v relaci Mezi námi fanoušky patřila k vášnivým zastáncům trenéra Uhrina a chtěli mu dávat čas minimálně do zimy (Měli bychom cca. 13 bodů a z poháru bychom vypadli s Litoměřicemi, Barák by byl v Příbrami na hostování, Gino v základu). Proto bych se zejména Quelhara zeptal: Proč si se tolik zastával Uhrina, když bylo zcela zjevné, že tým netuší, co má na hřišti dělat, netáhl za jeden provaz? Proč bys mu dával více času, když už ho měl tolik? Proč si kritizoval skandování proti Uhrinovi?

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        kratas88     před 8 lety 29.03.2017 12:32 |  
        0 1

        rozhodně máme v zásobě Beránka není třeba zpět instalovat Uhrina :o) na toho přijde řada následně :))))

  11. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    Dankys     před 8 lety 29.03.2017 09:03 |  
    1 0

    Ahoj,
    mám dvě otázky:
    1) Nedávno se v médiích objevily zase hlasy, které volají po obnovení míst pro stání. Souhlasili byste s demontáží sedaček z TS i v dnešní situaci, kdy jsou sedačky sklápěcí a tolik místa nezabírají a v případě postupu do Evropy by musely být na každý evropský zápas instalovány zpět (jako v Dortmundu)?
    2) Jednání o přejmenování Edenu po Pepim se zastavilo. Vydali byste se cestou pojmenování stadionu po jiné legendě nebo ponechání názvu Eden a postupném pojmenování tribun po legendách (až na TS) a případném umístění soch či bust legend před stadionem?

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 29.03.2017 10:57 |  
      3 0

      1) Demontování sedaček - úplně zbytečné. Už teď nikomu nepřekáží a o poločase se dá posadit...
      2) Přejmenování stadionu je už snad vyjasněné a už bych to nechal být. Máme krásný název Eden, tak proč vymýšlet něco jiného.

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        Dankys     před 8 lety 29.03.2017 12:21 |  
        1 0

        já souhlasím s tím, co jsi napsal, jen bych rád slyšel i názory právě tvůrců podcastu :)

  12. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    afro     před 8 lety 29.03.2017 09:27 |  
    1 3

    Já bych se chtěl zeptat pana subHumana, kdy si uděláte na TS pořádek a umožníte mi si sednout na mé vyhrazené místo v sektoru 108. Jsem pravidelný návštěvník a permanentkář a domnívám se, že na to mám plné právo! Chci upozornit, že se jedná o dlouhodobý problém, který kulminuje teď s vyššími návštěvami a s příchodem tzv. fanoušků úspěchu. S železnou pravidelností na mém místě někdo stojí a odmítá ho opustit. Prosím o vyřešení ještě před derby, chci si vychutnat zápas.
    #prayformyseat

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      malan (přítel SN)     před 8 lety 29.03.2017 09:54 |  
      0 0

      Měl bys na to jít příště trochu víc diplomaticky, např. Ty za.....j č....u, koukej vypadnout z mýho místa nebo Tě vodsaď vodnesu v zubech, z...e!

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        afro     před 8 lety 29.03.2017 10:11 |  
        0 0

        Díky za tip, ale tohle by měl vyřešit zejména Krasoň a ostatní chlapci co používají černou barvu na chorea a místo těch dlouhých chorálů nereflektujících dění na hřišti a umravňování ostatních, ať se nepolévají pivem vyhradit řekněme 10 minut z každého poločasu upozorněním, že má každý sedět na své sedačce. Snad nechci tak moc...

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          edenian     před 8 lety 29.03.2017 13:10 |  
          0 0

          Dneska jeste neni april, co?

          • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

            afro     před 8 lety 29.03.2017 13:27 |  
            0 0

            V sobotu už budeme myšlenkami plně soustředěni na neděli a na blbosti nebude pomyšlení, i když někdo třeba... ;-)

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        afro     před 8 lety 31.03.2017 09:52 |  
        0 0

        Ještě jedna drobnost k tvému komentáři. Moc se mi líbí, jak jsi precizně odtečkoval písmenka v těch řekněme problematických slovech. Jsi mi čím dál tím víc sympatickej. :-)))

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          malan (přítel SN)     před 8 lety 01.04.2017 00:50 |  
          0 0

          Dabel se skryva v detailu;)

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        kjandourek (admin)     před 8 lety 31.03.2017 10:53 |  
        1 0

        No já ti nevím - za prvé se ty tečky říkají dost blbě - člověk vypadá jako idiot, když pětkrát za sebou zopakuje "tečka"... a za druhé i bez toho se to těžko říká frajerovi, co má dva metry a bicák jak normální jedinec stehno :-)

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          malan (přítel SN)     před 8 lety 01.04.2017 01:03 |  
          0 0

          Uznavam, ze mnou navrzena argumentace by s takovou osobou mohla byt lehce rizikova, ale takocych Beebopu tam moc neni.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      VanDel     před 8 lety 30.03.2017 15:31 |  
      1 1

      Já ti nevim, ale řekl bych, že pokud si chceš v klidu vychutnat zápas v sedě na své sedačce, tak permanentka na TS není to pravé ořechové :)

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        afro     před 8 lety 30.03.2017 15:45 |  
        0 0

        Už abychom zase hráli o sestup, pak bude místa habaděj. Ale nechci se rouhat, je to fakt myšleno jen jako vtip.

  13. Koupím vstupenku na neděli

    Jachym     před 8 lety 29.03.2017 09:38 |  
    0 0

    Omlouvám se, že to dávám sem, ale off-topic diskuse asi většina nečte. Rád koupím ještě jednu vstupenku na neděli. Nevyužil jsem bohužel plně svého předkupního práva permanentkáře. Díky za případné nabídky.

  14. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    DF007     před 8 lety 29.03.2017 14:09 |  
    1 1

    Určitě bych rád slyšel názory na delegaci rozhodčích na derby, která je podle mého názoru naprosto skandální. Franěk s Patákem to je vostrý.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Fačín     před 8 lety 29.03.2017 14:27 |  
      0 1

      To je naštěstí ten druhý Paták, lajnový sudí. Snad jen shoda jmen. Každopádně v českém bahně najít dobrého sudího, to není jen tak.

      Počkám, až co pan Franěk předvede, pak budu soudit.

  15. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    Sracken     před 8 lety 29.03.2017 15:55 |  
    0 2

    V derby se můžeme těšit na brutální hru ze strany Sparty (Vácha, Costa, Lafata, Holek, Mazuch a další prasata), která projde bez karet, ale i bez potrestání. Jeden z nejhorších rozhodčích, co kdy pískal derby, byl delegován. Proč na to nedaj aspoň toho šmejda Královce, když je to mezinárodní sudí.

  16. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    koocze     před 8 lety 30.03.2017 09:04 |  
    7 1

    Dotaz na (nejen) Subhumana.
    Přeci jen je rozdíl mezi použitím fontán, které skutečně pěkně dokreslují atmosféru a dýmovnicí, která začoudí půl hřiště a je nutné přerušit zápas, nebo dělobuchem, který dokáže zranit. Vnímáte to nějak, nebo prostě "no pyro, no party" a "against modern football" a přes to nejede vlak?

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 10:50 |  
      7 0

      Tak pod to se podepisuji. Světlice-race = paráda, moc hezké. Jednoznačně pro. Dýmovnice = zbytečná a nepříjemná věc, která moc smysl nemá. Dělobuchy = totální nebezpečná demence.

  17. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 11:21 |  
    2 0

    Témata za mě: Stýská se vám po dřevěnce? Je duše slávistického fandy a priori kritičtější ke svým hráčům než u jiných klubů?

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 18:32 |  
      0 0

      Jak může nějaký příznivec Slavie říct jestli jsou fanoušci Slavie kritičtější než ostatní. Dle čeho to má posoudit, dle pískotu na hřištích jiných týmu nebo dle diskuzí jiných týmů? (otázka, proč by tam vůbec chodil)

      • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 21:44 |  
        1 0

        Jak to může říci? Třeba tak, že nežije v sociálním vakuu a má nějaké kamarády/kamarádky, kteří přejí jinému klubu.

        • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.03.2017 22:15 |  
          1 0

          Podle mě něco takového posoudit prostě nezle. Každý má na to jiný úhel pohledu a to, že fanoušek jiného týmu řekne, že je máme kritičtější nebo ne nakonec tak být vůbec nemusí.

    • Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

      Fačín     před 8 lety 30.03.2017 18:44 |  
      2 1

      Kritičtější bych ani neřekl, možná náročnější. Ale to pramení z historie (slavné a dlouhé) a momentálně to může být tím, jaké možnosti, kádr apod. máme k dispozici.

  18. Re: Třetí Mezi námi fanoušky se blíží

    Ondráš     před 8 lety 30.03.2017 13:31 |  
    3 0

    Je čtvrtek odpoledne a tady není žádný motivační traktát před derby? "Vedení" čekáme!:)

  19. Prekupnici

    Ferguss     před 8 lety 31.03.2017 13:02 |  
    0 1

    Hmmm tak náš boj s překupníky skončil dost neslavně. Přesně jak jsem upozorňoval, právně to bylo ze strany Slavie špatně. Trochu amatérské.

    • Re: Prekupnici

      Rooney     před 8 lety 31.03.2017 15:05 |  
      2 0

      Neřekl bych, že náš boj s překupníky skončil, ale spíše teprve začíná... Je pravdou, že balíčky v této podobě nebyly řešeny ideálně, ale jak se říká, chybami se člověk učí. Prvotní myšlenka byla dobrá, ale bohužel nedomyšlená do důsledků. Je to holt trochu daň za to, že se naše vedení snaží udělat pro nás fanoušky maximum, protože u nás rozhodně není běžné, aby byl v rámci zvýhodněných balíčků na 2 zápasy jeden prakticky zdarma. Ale věřím, že se z toho odpovědní lidé poučí, jako tomu bylo již několikrát, a příště budou podobné akce řešeny tak, aby bylo možné s překupníky lépe zatočit. A upřímně, po těch letech nekomunikace a nezájmu o fanoušky ještě pár drobných přešlapů tomu současnému vedení mile rád odpustím