Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (89)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    sasky     před 8 lety 15.03.2017 19:55 |  
    15 3

    Hlavně by bylo záhodno, aby pořadatelé, kteří stojí přímo naproti pitomcovi, který něco hází, dotyčného z davu vytáhli a hned za tepla mu jich pár šoupli a předali policii. V zápase s Plzní ten vodotrysk na Hejdu spustili zejména jedinci z první řady, ke kterým to pořadatel opravdu nemá daleko.

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      PetCC     před 8 lety 15.03.2017 20:31 |  
      5 2

      Jasně. A hned dalších 5 v tranzu by ho začali bránit a za chvíli by byl bordel všude.
      Ono by bylo dobrý, kdyby po každém zápase někoho z největších bordelářů chytli a oznámili co udělal a jaký dostal trest.

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        sasky     před 8 lety 15.03.2017 21:11 |  
        6 0

        Takže...? Co navrhuješ? Nechat to být a platit statisíce ročně v lize a miliony v pohárech na pokutách? Ohradu jak na dobytek? Ten pořadatel tam není proto, aby dostal pětikilo za zápas, je tam právě kvůli takovým hovadům, kteří mají potřebu si svoje mindráky léčit házením bordelu na hřiště.

  2. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    BARTjan     před 8 lety 15.03.2017 20:05 |  
    16 2

    Ideálně pokud by si pořádek na tribuně Sever zjednali lidé, kteří ji fanouškovsky vedou. Pokud to není z nějakého důvodu možné, pak musí zasáhnout pořadatelé a jedince z davu vytáhnout a následně je adekvátně potrestat (zákazy vstupu, náhrada škody za pokuty od svazu atp). Ještě se dá pochopit, že někteří fanoušci podporují pyro, ale házení věcí na hřiště nebo přímo na hráče je zábava jen pro dementy...

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 09:40 |  
      0 0

      Píšu to níže. Věci nehází jen ten "hard core" kotel dole uprostřed, kde si ty aktivní z TS snad můžou sjednat nějaký pořádek. Jinak těžko můžou dělat nějaké hlídky a vyvádět ty lidi nebo dělat "policjaty" tribuně o tisících fanoušcích. Nicméně je potřeba dát jasně najevo, že to nechtějí, třeba Krasoň na začátku zápasu výzvou do mikrofonu, nebo přerušením fandění, když někdo něco hodí...

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        Sracken     před 8 lety 16.03.2017 10:23 |  
        6 1

        Jže problém je, že právě ti, co to vedou, zřejmě souhlasí s tím pánem, co kritiky házení nazval slovem umrdanci. A dokonce mu to retweetovali inteligentní lidé, kteří do kotle také sem tam zajdou. Vytáhnout z kotle, před policii, zakázat vstup, vymáhat pokutu, následně exekuce a sbohem a šáteček.

  3. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    roygrey     před 8 lety 15.03.2017 20:16 |  
    9 1

    Naprosto souhlasím. Bez fanoušků a Tribuny Sever to nejde, ale individua, která se tam schovávají v davu a dělají ostudu ať zůstanou doma. Při známém incidentu s Hejdou jsem se styděl.

  4. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    marp (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 20:21 |  
    11 2

    Nezbyde než přímo při zápase sledovat dav kamerami a světlicáře, kelímkáře a jiné pitomce v poločase nebo po zápase vyhmátnout, aby bylo jasné, komu poslat účet za pokutu, a koho už si na stadion nepustit. Myslím, že se uleví i těm desítkám lidí v kotli, které pokaždé někdo z horních řad zlije pivem. Primitivovi se něco nelíbí, tak bum, hodí co má v ruce. Bez ohledu na okolí a na Slavii. No tak už se tam příště nepodívá.

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      tomblesk     před 8 lety 16.03.2017 03:36 |  
      0 6

      Hlavně, že je dohoda FAČR a Policie. A tak se policii platí zajímavé peníze - asi na gulášky, kafíčka, samozřejmě v dietách ..... A přitom si policie vymínila, že na stadionech nebude. no a policajt si guláškuje, kafíčkuje a na stadionu je bordel. Jedině až by prý vznikly nepokoje třeba střelba loveckou zbraní na soupeře?/vhazování předmětů je/není nepokoj? Jestli tohle je pod úrovní rozlišovací schopnosti Policie, pak pán bůh s námi. Taky by bylo zajímavé vědět, jak rozpozná policie rizikové utkání? Jak proboha může nějaký genius v uniformě vědět - a pak si vymýšlí ... a vůbec nic se neděje.
      Ta dohoda - k vidění, byť zakuklená, na stránkách svazu je však podezřelá celá, nejasným textem, nejasnou a zmatečnou definicí toho, co by mělo hlavně fungovat. tedy dělba práce, pravomoce k úkonům apod. z toho tam nic není - i když uniforma bude tvrdit že jo ...když ten pořadatel někoho má vyhodit a pak na něj dotyčný podá trestní oznámení už slyším dotaz policajta - co takhle skutková podstata? a vše je v háji. Dokud bude policie pracovat na principu: pachatele udej, přiveď, dodej důkazy, napiš obvinění, dones to prokurátorovi, my pachatele pohlídáme, no a když nám odejde s právníkem, nemůžeme nic dělat...nebo někdo chce nutit ostatní fanoušky, aby se sami mezi sebou porvali, pak budou asi policajti aktivní. Koho asi chytí a obviní /viz derby na Spartě - ani nejsou schopni popsat a dokázat průběh děje - no tak si ho vymyslí, aby někomu vyhovoval /osvědčená metoda fízlů/. A ty kamery: já se domnívám, že tam jsou a že nějakej taťka šmoula na to kouká. Ale asi nemá telefon, kam zavolat svému plukovníkovi, protože jeho telefon je tajnej ...Darmo mluvit a psát ...

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        Matysek     před 8 lety 16.03.2017 20:04 |  
        2 0

        Nevím kolik Ti je, já pamatuju na policejní manévry na Stahově, na čekání na záminku si zamlátit. Památné derby s vymlácením dětí, žen a celé tribuny, je podle mého jasný důkaz že policii takto používat je největší blbost... Výdaj na PČR, která podle mě z velké části pouze plýtvá našimi prostředky je ale donebevolající...

  5. Vhazovači

    JS (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 20:23 |  
    7 2

    Já myslím, že o ty dementy by se měli postarat přímo lidé z TS. Je hlavně v jejich zájmu nemít zavřený sektor. A pokud ne oni, tak ostraha.

    • Re: Vhazovači

      michal80     před 8 lety 15.03.2017 21:11 |  
      2 1

      lidi z kotle tribuny sever se o tohle těžko postarají - jak by to jako provedli? Tohle je, jak psal někdo nahoře - zachytit na kamery a dotyčného pokutovat, nebo zakázat vstup na další zápasy. Až se takto pár dobytků potrestá, tak si to pak ti hrdinové rozmyslí.

    • Re: Vhazovači

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 21:19 |  
      3 2

      Jako, že ho pujdu upozornit, skončí to bitkou a zákaz dostaneme oba? PRoč bych to probůh dělal?

      • Re: Vhazovači

        JS (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 23:32 |  
        2 1

        Ne, aby to dělali lidé navštěvující TS, ale aby to dělali lidé z Tribuny Sever. Kotel. Krasoň a spol.

        • Re: Vhazovači

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 23:35 |  
          2 1

          Vypadá že nechtějí. Není to problém posledních zápasů, ale dlouhodobý problém a nic se neděje ze strany TS.

          • Re: Vhazovači

            JS (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 23:42 |  
            6 2

            Ovšem teď je to prohlášení „podepsané“ Tribunou Sever, takže... by se měli začít snažit.

          • Re: Vhazovači

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 09:43 |  
            2 0

            Já myslím, že TS rozhodně nepodporuje házení věcí na hřiště. Ale nevím moc, jak si představuješ, že by to měli dělat. Jsou to kluci okolo 20 let a ty kelímky často hází i ožralá individua o 10 let starší... Měli by se od toho jasně distancovat, ale jinak si myslím, že na ty kluky nakládáte nepřiměřeně moc povinností a úkolů...

        • Re: Vhazovači

          Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 16:00 |  
          0 1

          a jak to maj dělat. Krasoň i ostatní jsou stejně tak návštěvník jako ty nebo já. Nemají žádné privilegium umravňovat ostatní fanoušky, nebo je dokonce vyvádět pryč. To je prostě starost pořadatelské služby, tu si najímá Slavia a musí si to s ní řešit sama.
          Pořád tedy nechápu jak si to představuješ? Zkus mi to detailně vysvětlit.

          • Re: Vhazovači

            JS (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 22:27 |  
            1 1

            Třeba tak, že Krasoň nebude držet hubu a zmíní na začátku zápasu, že nechce, aby z TS lítaly předměty na plochu. nebo ty lidi napomene. Pokud se dobře pamatuju, Strašák to zvládal. Narozdíl od pořadatele, tedy Slavie, to nemusí jít nějakou oficiální procedurou, ale může tam na ně mluvit jako člověk s člověkem. Strašákovy výzvy taky neměly 100% účinnost, ale bylo vidět, že oficiální představitel kotle (a s ním i jeho nejdůležitější lidi) to neschvalují a naopak odsuzují.

    • Re: Vhazovači

      Knajpar (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 21:54 |  
      20 0

      nevim, na sever chodim od furt, myslim ze by stacilo misto vecneho Krasonovo "Ruce, ruce" obcas zarvat at nikdo nic nehazi a nejak to zkusit zorganizovat, mame 3 typky s megafonem a nemuzou nikoho okriknout? to samy s demetnim bucenim to mi vre krev v zilach, kort kdyz mame deliho a Michaela, hotl mladsi generace uz podle me neresi ze Slavia byla vzdy neco vic nez ostatni kluby, neni to proste jen fotbal, ale styl zivota s urcitym genlemanskym jednanim ...
      SKS 4 ever!

      • Re: Vhazovači

        mabr     před 8 lety 15.03.2017 22:13 |  
        8 1

        Upřímně - to věčné "Ruce, ruce, ruce" je fakt na palici.

  6. J

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 23:11 |  
    14 0

    Další skvělá zpráva z klubu. Je to pud sebezáchovy nebo nám driv nebo pozdějc tribunu kvůli primitivům zavřou. Vzniklo to za časů krize, ale teď házení čehokoliv na hřiště nemá opodstatnění. Ještě hážou piva na protihráče, kterýho náš kopne do hlavy. Tyhle dementi ať táhnou na spartu posranou, ne do Edenu

  7. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    frostt     před 8 lety 15.03.2017 23:54 |  
    2 0

    Taky mám občas chuť někdy po někom něco hodit, ale jednak nejsem dement a jednak piva za 40,- (i když o jeho kvalitě si mohu myslet co chci) by byla Ško-da.

  8. Hm....

    Petr9608     před 8 lety 16.03.2017 06:00 |  
    6 15

    To je až k nevíře, kolik lidí bylo u STB nebo u pendreků. Ta chuť furt někoho mlátit.

    • Re: Hm....

      sasky     před 8 lety 16.03.2017 06:43 |  
      19 1

      To je k nevíře, kolik fanoušků Slavie chodilo do pomocné školy, že nejsou schopni pochopit, že na trávník se nic nehází.

      • Re: Hm....

        Petr9608     před 8 lety 16.03.2017 07:36 |  
        2 14

        Za nějakej prasáckej faul nebo zářez v návalu vzteku se to unést dá. "Programově" samozřejmě ne.

        Sítě by byl děs.

        • Re: Hm....

          Travinho     před 8 lety 16.03.2017 07:54 |  
          7 0

          Jasně, kdyby nás někdy sudí zařízl jako Jirků v derby šestadevadesátém, tak to možná i pochopím, ale to se momentálně neděje.

          • Re: Hm....

            bongor     před 8 lety 16.03.2017 08:34 |  
            11 0

            Kluci,uvědomte si kolik hajzlů se těší na nějaký průser Slavie.Vždyť při dnešní úrovni mužstev kaprligy na nás nikdo fotbalově nemá.To,že něco házíte na hřiště ,to je pro ně spása a záchrana.Pelta se pakuje,Šádek se Svobodou se modlej,pane Bože dej,ať zavřou Slávii TS a nebo hned celej stadion.To byste chtěli?

            • Re: Hm....

              Petr9608     před 8 lety 16.03.2017 11:22 |  
              0 7

              No ale nemůže ta případná bouře toho sudího od zářezu (podvědomě) odradit...?

              • Re: Hm....

                Eluin (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 11:27 |  
                1 0

                To je slabý, daleko účinněji jej odradí unesený potomek :).

                Šmarjá lidi, vždyť je to jen fotbal...

                • Re: Hm....

                  Petr9608     před 8 lety 16.03.2017 11:38 |  
                  0 3

                  Boha.

                  Tak si myslíš, že bouřlivý publikum sudího nikdy ani trochu neovlivní v rozhodování....?

              • Re: Hm....

                Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 11:38 |  
                3 0

                Bouře určitě. Pískání, řvaní, případně nějaký pokřik. Ale kelímek, který letí na hřiště 30m od něj. Ten ho fakt nedojme.

              • Re: Hm....

                Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 16:04 |  
                4 0

                A co když ten rozhodčí chce ten klub zaříznout, a takovéhle chování fanoušků mu dá jen do ruky další zbraň jak ten klub poškodit, přerušováním hry až v extrémním ukončit utkání případě kontumací

        • Re: Hm....

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 09:47 |  
          13 1

          Hele Petře... prostě nesouhlasím. Předpokládám, že "programově" to nikdo nehází. Ale prostě se to unést nedá v žádné situaci. Je to vážné poškození Slavie a žádnou omluvu pro to nemám. Já jsem taky slušný cholerik a zanadávám si, ale prostě tohle je věc, která je k ničemu a jen to mimořádně poškodí Slavii. Člověk prostě musí mít zakódováno, že to je naprosto nepřípustné a umět se ovládnout to nedělat. A pokud to neumím, tak si to pivo, klobásu, apod. nekupovat... :-)

        • Re: Hm....

          Sracken     před 8 lety 16.03.2017 10:25 |  
          6 2

          Jasně, v nějakym afektu, kdy mi byla žena nevěrná, čeká s milencem dítě, se sekera do hlavy pochopit dá. Programově jí vzít denně kladivem, to ne.

          • Re: Hm....

            Petr9608     před 8 lety 16.03.2017 11:20 |  
            1 6

            Ale tak jako... nebudeme přehánět, ju?

        • Re: Hm....

          sasky     před 8 lety 16.03.2017 13:44 |  
          0 0

          Sorry, ale když povedeme 4:0 tak ti tam nikdo nic házet nebude. Problém je jenom v těch vypjatých situacích. Takže pokud to budeme omlouvat afektem, tak nemá cenu vůbec nic zavádět.

  9. co s tim delat?

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 07:00 |  
    4 6

    na videu na plzenskeho hrace jak hazeli piva asi tri lidi, poznate je nekdo? Pokud ano, napiste to tady, poslete fotky, pokud maji facebook, napiste jim to, zeptejte se jich? Slavia by mela vsechny co videla na kamere z daneho utkani identifikovat a exemplarne potrestat, zaplat a zakaz vstupu. Neni boha aby nikdo ze slavistu ty typky nepoznal a nenapsal kdo to je. Bohuzel tuto demenci jinak nepujde odstranit. Ostatni si to priste rozmysli.

    Navic bych dal tak tri ctyri typky s kamerami primo pred kotel a nonstop natacel lidi, tihle lidi by pak mohli take identifikovat hrisniky priste a to by si pak ten dementik rozmyslel neco hazet kdyz by videl kameru jak ho nataci. Myslim, ze ten dementik co je na co je videt pri zapase s Plzni se take pekne stydi, jen to zverejnovat identifikovat a psat do novin co se s nimi delo... jaky trest dostali a ukazovat fotky z daneho cinu.

    Jinak to nepujde. Myslim, ze v evropske lize pokud by se to stalo tak mame zavreny eden cely ne jen TS, mozna bych preventivne pokdu by se to stalo se Sparou zavrel i TS. Stejne na zapasy s Duklou ci Karvinou neprijde plno a vlezli by na jih. LEpsi to udelat ted kdy "v uvozovkach nebude plno" nez to delat pri dulezitych zapasech

    • Re: co s tim delat?

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 07:04 |  
      1 1

      a uprimne jestli tady nekdo vyleze z nazorem typu STP o ochrane soukromi, tak at jde nekam, treba domu, medituje a premysli o tom co chtel rict

    • Re: co s tim delat?

      Dubček     před 8 lety 16.03.2017 09:10 |  
      4 3

      Se síťí nesouhlasim byl by to děs. Ale udávat se mezi sebou to už mi nepřijde normální. A říkat ať se posílají fotky to je už přehnaný. Nejsme pčr,aby jsme udavali.

      • Re: co s tim delat?

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 09:54 |  
        4 0

        Hele ten příspěvek Astrocytoma se mi celkově nelíbí, ale pokud je někdo schopný takto výrazně poškodit Slavii, tak pro mě přestává být "chráněným" fanouškem Slavie a musí si nést důsledky svého jednání.

        • Re: co s tim delat?

          Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 10:21 |  
          5 1

          uprimne me se to taky nelibi co jsem napsal. Na druhou strnau jsem si rikam, doprcic ti idioti poskozuji i nas normanlni fanousky SLAVII a kdyz vim ze nemam nic hazet na hriste tak nevidim duvod proc bych mel neco hazet a proc bych mel nekoho kryt. At si to sezere ted idiot co to tam hazi.

          Sport je fair play a ne aby nekdo na nekoho hazel apod.

          Nikoho prece neudavam v pripade ze si zakouri, nikoho neudavam ze sedi na jine sedacce nikoho prece neudavam v pripade ze se popere. Tohle je ale neco jineho, neskonci todobre muze nekomu ublizit, muzou zavrit stadion apod.

          Tohle je jako kdyz do me nekdo naboura a ujede ja znam znacku auta ale neudam ho, se sakra uz zamyslete

      • Re: co s tim delat?

        bongor     před 8 lety 16.03.2017 10:07 |  
        3 1

        Jasně Dubčeku,ale nedá se vyloučit,že se do davu vmísí nějaký obdivovatel bídy nebo plísně a může nás zkusit poškodit.Takže na TS dávejte pozor,koho tam mezi sebou máte,to nemusíte být žádní policajti nebo pomocná stráž VB,ale děláte to pro Slavii.

      • Re: co s tim delat?

        sasky     před 8 lety 16.03.2017 13:33 |  
        1 2

        Omertu nedodržuje už pomalu ani sicilská mafie. Nehledě na to, že i ta mafie si to s případnými protivníky vyřídila a vždycky podstatně hůř, než policajti. Tohle prostě udání není

    • Re: co s tim delat?

      Borris     před 8 lety 16.03.2017 14:34 |  
      0 0

      Já myslím že ten jeden pitomec se stydí už jen za to, jak polil sám sebe když chtěl hodit po Hejdovi to pivo

      • Re: co s tim delat?

        Borris     před 8 lety 16.03.2017 14:35 |  
        2 0

    • Re: co s tim delat?

      Matysek     před 8 lety 16.03.2017 19:58 |  
      3 4

      A co důvěrníci, kteří by vždy kontrolovali svoji řadu v sektoru spolu s občankama? samozřejmě pokud by se někdo projevil proti dobrým mravům, poslalo by se to okamžitě do jeho zaměstnání a očekával se patřičný trest. Dále by v rudém eeee, teda v Právu vycházeli fotky lidí co se takto provinili... Potřebujeme přece více kontroly, více kamerování a identifikací. K tomu ještě nějaké bonzování atd.
      kamerový systém je na Slávii dostatečný, pořadatelská služba taky. To jak vyhodnotí situaci je vv její kompetenci...

      • Re: co s tim delat?

        Jachym     před 8 lety 16.03.2017 21:11 |  
        2 3

        Hele, jak tě tady tak pročítám, tak to vypadá, žes to pivo tam házel taky a vytváříš si alibi, kdyby tě také vyhmátli...:-) Jinak si ty bláboly nedovedu vysvětlit...

        • Re: co s tim delat?

          Matysek     před 8 lety 16.03.2017 23:01 |  
          1 2

          Ano, jelikož mám jinej názor, musím samozřejmě být jeden z těch, co to házeli. Protože kdybych přece byl slušnej, tak mi karta fanouška, dalších deset kamer na stadionu a ještě větší kontrola/udávání vadit nemůže...

          • Re: co s tim delat?

            Jachym     před 8 lety 17.03.2017 08:06 |  
            2 0

            No, já jsem zase proti všelijakému tutlání a krytí těchto imbecilů. Zveřejněním fotek budou všem lidem pro blázny a budou mít z ostudy kabát. A tak je to správně, tak to má být. Když chtěli dělat hrdiny v anonymitě davu, nechť si užijí i svou "slávu" v médiích. Každý svého štěstí strůjcem.

            • Re: co s tim delat?

              Tomastu     před 8 lety 18.03.2017 11:37 |  
              0 1

              Jistě soudruhu ;-)

              • Re: co s tim delat?

                Jachym     před 8 lety 18.03.2017 12:47 |  
                0 2

                Спасибо, товарищ.

  10. Už to mělo být dávno.

    Jachym     před 8 lety 16.03.2017 08:57 |  
    4 1

    To je všechno hezké, ale co brání tomu, aby tato opatření byla už dávno bez dalšího okecávání v praxi? Stadióny se modernizují, instalují se bezpečnostní kamery, tak ať se konečně začnou využívat... Pro začátek by stačilo, aby na základě záběrů ČT exemplárně vyhmátli zahradníky Lojzu a Sváťu, kteří kropili trávník...

  11. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 09:37 |  
    8 0

    Za mě výborný článek od Slavie. Je potřeba si uvědomit, že házením čehokoliv na hřiště jen a jen tvrdě poškozuji Slavii a je to pro mě naprosto neomluvitelné jednání. Je ale potřeba, aby každý začal u sebe.
    1) i když budu mít nutkání v zápalu zápasu něco hodit, tak se prostě musím umět ovládnout a nehodit to.
    2) když to někdo přesto hodí, jeho sousedé by ho měli jednoznačně okřiknout, ať s tím jde někam - dát jasně najevo, že tohle na Slavii nechceme
    3) těžko můžeme chtít, aby aktivní lidé z TS dělali nějaké "hlídky" a tyto "vrhače" vyváděli (na tribune Sever je cca 3-4 tis. lidí a těch opravdu aktivních v TS může být okolo 30-50... a nenechte se mýlit, já stojím vždy na TS cca ve 20. řadě ve 107 a občas přiletí pivo i zeshora, takže to není jen otázka toho "hard core" kotle dole...) . Aktivní lidé z TS by ale měli by dát jasně najevo, že to je věc, kterou nebudou tolerovat a třeba Krasoň by měl v tu chvíli přestat fandit a toho člověka mikrofonem okřiknout.
    4) Současně by Krasoň mohl už před zápasem do mikrofonu jasně říct, ať to lidé nedělají, že to važně poškozuje Slavii.
    5) Je mi líto, ale pokud se fanoušek Slavie neumí ovládnout a je schopen svojí demencí velmi poškodit Slavii, tak je bohužel potřeba sáhnout i po represi a takové individum pro mě přestává být chráněným fanouškem Slavie a prostě díky kamerovým záznamům takového člověka na konci zápasu identifikovat s tím, že zaplatí veškerou pokutu a dostane zákaz do Edenu. Je to i prevenci, aby si to každý rozmyslel jestli mu to za to stojí.

    Opravdu se nechci kvůli pár psychopatům, kteří se numí ovládnout, dožít zápasu bez TS nebo dokonce sítě před TS.

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      slamacek (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 15:44 |  
      0 3

      Toto vse co zminujes, by mohlo a melo byt asi zavedeno, ale udelat jen bububu nestaci.
      uz ted muze poradatelska sluzba (Slavia) udelat par opareni, ktere nejsou nijak nakladna a to napr.:
      - u kazdeho vstupu na stadion a do sektoru TS vyvesit tabulku upozornujici na moznost vyvedeni ze stadionu, ulozeni pokuty a vymahani soudni cestou vznikle skody.
      - nevpusteni dotycneho s klobasou, pivem na TS. jinde ten problem neni, zatim... a i tento pokyn umistit na onu tabulku
      - pod toto se samozrejme podepisi tyto organizace... spolu jsme silnejsi.

      necham se prekvapit jestli zustane jen u clanku, nebo klub prijme i nejaka opatreni. bohuzel "Na hrubý pytel, hrubá záplata"


      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 15:57 |  
        0 0

        Taky určité možnosti, ale těžko lze zakázat vstup s pitím a klobásou na TS. Každopádně pro začátek by bylo dobré, kdyby to prohlášení klubu "převzali" na svoje stránky (web i facebook) Tribuna Sever a třeba i Fanklub a jasně deklarovali, že s tím souhlasí.

        • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

          Jachym     před 8 lety 16.03.2017 16:32 |  
          0 1

          Ale jsi si jistý, že lidé, kteří konají tyto nepřístojnosti, umí číst a pokud ano, zda jsou schopni základního porozumění psanému textu? :-)

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        afro     před 8 lety 16.03.2017 19:35 |  
        1 0

        Zakazat pivo na tribunach - ty nelido!

        • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

          slamacek (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 21:35 |  
          0 0

          no jo ale co s nima, kdyz ho neudrzi v ruce? ja nevim jestli je to starecky tres, ci jen demence :)

  12. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    Dresco     před 8 lety 16.03.2017 11:25 |  
    1 0

    Za toho prohlaseni jsem rad a snad to opravdu k necemu bude a prestane to. Opravdu nechapu, ze se ti lide nedokazou ovladnout a trochu myslet. Samozrejme jsem proti vhazovani predmetu na hriste, potazmo soupere. Ale co me neskutecne vytaci je fakt, ze to tam hazou vzdy ve chvili, kdy soupere mackame, do konce je par minut, hraci se snazi o vitezny gol a vhazovaci predmetu timto hraji do karet jen a jen souperi, ktery usetri zase dalsi vteriny az minuty. Ale to bychom asi chteli moc, aby se ti lide ovladli, to same se da rict o kuracich. Ale ti alespon obtezuji "pouze" ostatni fanousky a neskodi hracum a jejich snaze o vyhru.

  13. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    Fačín     před 8 lety 16.03.2017 13:15 |  
    2 1

    Líbí se mi, že to prohlášení je podepsáno i Tribunou Sever, Fanklubem a Odborem přátel, tak snad nezůstane jen u podpisu prohlášení a dojde i na nějakou "akci". Ale netroufám si tvrdit, co přesně by mohlo být nejúčinnější metodou.

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      Tulák     před 8 lety 16.03.2017 13:20 |  
      4 1

      Nejúčenější metoda vždy byla, je a bude pár facek.. :)

  14. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    sasky     před 8 lety 16.03.2017 17:14 |  
    0 2

    Ta disciplinárka má zvláštní metr. Za "Pelta je Pelta" dávají flastry jak na běžícím páse a za tohle extempóre nedají nic.

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      sicilianbrno     před 8 lety 16.03.2017 19:12 |  
      0 0

      sem se taky mohl podivat, že to sem nekdo už daval a reagovat rovnou na to, sorry...

  15. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    sicilianbrno     před 8 lety 16.03.2017 19:12 |  
    2 2

    Nikdy to neudelal, ale pošlu sem odkaz na denik spart...i když to už videl vickrát, tak z te fotky toho fanouška za hejdou sem se ted málem pochcal smichy :-) Nevedet, že je to od piva, tak řeknu, že je to nejvíc proživající a zapalenej slavista jakýho sem kdy videl, z ktereho teče jak ze sudu jaký to byly nervy :-) Prej chudák nemuže pul roku na stadion, ja bych i přitvrdil.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/297242/trest-pro-fanouska-slavie-pul-roku-nesmi-na-stadion-stop-ma-i-jako-hrac.html

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      Matysek     před 8 lety 16.03.2017 19:53 |  
      4 10

      Nerozumím tomu, proč je potrestanej takovýmhle zákazem člověk, co se polil sám a nikoho nezlil... Pořád je to v nějakém stádiu pokusu... Piva se házeli na fotbalu vždy a všude, jen se teďko někdo trefil. Dělá se z toho zbytečná bublina.
      Přestaňte si hrát pořád na nějaké nadřazené a "lepší" fanoušky. Slávia je tým jako každej jinej, s fanoušky od negramotů po doktory... Občas se chová doktor jako negramot a naopak... Síla davu, je síla davu...

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        visitor23 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 20:20 |  
        2 0

        Pokud to klub stojí peníze, tak to není o lepších a horších fanoušcích. Ale jsou tu lidi, kteří si váží majetku druhých a kterým je to jedno. Pokud někdo způsobí někomu jinému škodu, je správné ho potrestat. Máš jak sprejování, poškozené osobě vznikají zbytečné náklady.

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        Jachym     před 8 lety 16.03.2017 20:43 |  
        12 1

        "Piva se házeli na fotbalu vždy a všude"... Piva se nikdy neházela sama, ale je vždy je házel nějaký idiot. Takovej člověk nemá chodit na fotbal, ale mají ho dát jako atrakci do klece v zoo...

        • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 21:22 |  
          2 5

          Jsem taky idiot,kdysi dávno jsem občas něco na hřiště hodil,no člověk prochází jistým vývojem spousta fans jím prošla,no a k tomu vývoji třeba patřilo i dělání jistých nepřístojností,znám takových stovky.Tebe možná lituji,že jsi nikdy tím idiotem nebyl,za ty roky co na Slavii chodím z těchto idiotů vyrostlo spousta skvělých a úspěšných lidí.V káždé generaci fanoušků tomu tak je.Kádrovat kdo má a nemá chodit na fotbal s tím bych šel do hajzlu,od toho jsme tu měli soudruhy.

          • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

            Jachym     před 8 lety 16.03.2017 21:33 |  
            7 1

            Co do toho pleteš soudruhy??? To je otázka dodržování návštěvního řádu a elementárnich zásad lidského chování. A že si někdo zaplatil, neznamená, že se bude na stadiónu chovat jako zvíře. Takový člověk má být vyveden, protože narušuje hru a ohrožuje ostatní návštěvníky, P.S.: Já jsem opravdu pivo na fotbale nikdy neházel. A nevím, proč bys mě za to litoval. Já si nepřipadám, že bych o něco velkého přišel... :-)

            • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

              vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 22:11 |  
              0 4

              No vidíš já občas něco hodil a nemám s tím žádný problém,no ani s tím,že jsem podle tebe tudíž idiot.Dle tvé logiky by pak musel být vyveden i každý kdo na stadionu kouří,protože také porušuje návštěvní řád a nedodržuje elementární zásady lidského chování.

              • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

                Jachym     před 8 lety 16.03.2017 22:29 |  
                2 1

                Ano, každý ať se srovná podle svého vědomí a svědomí. Já jsem třeba dělal v životě jiné kraviny, ale házení piva na plochu mi nikdy neimponovalo.... Ano, dovoláváš se logiky a chytáš mě za slovo. Kouření je také porušení návštěvního řádu, výborně. A pokud to kapacita pořadatelské služby dovolí, měli by kuřáci být na prohřešek upozorňováni. A možná je v návštěvním řádu i něco o tom, že si nemáš na stadión vnášet vlastní potraviny... Tyto případy představují podle mě méně závažné porušení návštěvního řádu.

          • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

            donford     před 8 lety 16.03.2017 21:37 |  
            3 0

            No jo, ale protože člověk prochází jistým vývojem, tak by pořád mohl někdo házet cosi na hřiště, protože, jak je známo již od Darwina, nepřetržitý vývoj nikdy nekončí. Tedy pořád se někdo vyvíjí a bude tedy házet. Tady nejde o kádrování, ale o to, že jsme dostali vážné varování od komise, že nám mohou TS taky zavřít. A prosím, pozor na idioty! Ano, z mnoha idiotů vskutku vyrostla spousta úspěšných idiotů. Viz někteří naši politici. Dosaďte si. Ale jinak nechci politiku před tento tribunál zatahovat. To bychom se změnili brzy v uječenou agoru (tržiště).

            • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

              vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 22:18 |  
              0 3

              Souhlasím s tebou,že ten vývoj nikdy nekončí a proto metat se bude asi v každé generaci.Samozřejmě když se TS zavře jde to na vrub těch kdo to zavinil.Jnak na světě nejsou jenom politici.

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 17.03.2017 08:41 |  
      0 0

      Pánové, debatu tu vedete plodnou, ale deník Sport pravděpodobně pouze použil ilustrační fotku a tento fanoušek trest podle všeho nedostal, jelikož v rozhodnutí disciplinárky je toto: "..., je vinen disciplinárním přečinem Nesportovní chování fanoušků podle § 66 odst. 4 Disciplinárního řádu Fotbalové asociace České republiky (dále jen „DŘ FAČR“), který spáchal dne 5. 3. 2017 v utkání ePojisteni.cz ligy mezi SK Slavia Praha – fotbal a.s. a FC Viktoria Plzeň, a.s., a to tím, že v 69. minutě utkání přelezl přes volný (tzv. „bezpečnostní sektor“) sektor k sektoru hostí a začal cloumat oplocením sektoru, za což se panu ... podle § 66 odst. 4 FAČR ve spojení s § 23 a § 27 DŘ FAČR ukládá trest zastavení závodní činnosti na 4 soutěžní utkání a dále trest zákazu vstupu na stadiony klubů hrající ePojisteni.cz ligu (I. ligu) a Fortuna národní ligu (II. ligu), a to na dobu 6 měsíců."
      viz https://facr.fotbal.cz/document/download/28355

      Možná totiž ten vrhač piva není člen FAČR a proto nemohl od FAČR dostat trest. Z jiného rozhodnutí disciplinárky ale vyplývá, že identifikován byl.

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        afro     před 8 lety 17.03.2017 08:53 |  
        0 0

        Díky za info. Možná odstartuješ diskuzi zda je za cloumání plotem adekvátní trest 4 zápasy + 6 měsíců. :-)))

        • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

          malan (přítel SN)     před 8 lety 17.03.2017 10:02 |  
          0 2

          Tohle se tresta jo? Hm tak to bychom po derby v prasecaku sli se steevem rovnou za katr:D

          • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

            afro     před 8 lety 17.03.2017 10:21 |  
            1 0

            Se mi zdá, že ty to nechceš pochopit. Máš sedět na zadku a maximálně párkrát za zápas zatleskat. ;-)

            • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

              malan (přítel SN)     před 8 lety 17.03.2017 10:36 |  
              2 0

              a hlavne u toho nic nejist a nepit!

  16. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    mireksl     před 8 lety 17.03.2017 09:45 |  
    0 0

    Pro začátek by myslim stačilo, kdyby se k pokynům hlasatele přidal i Krasoň. Na začátku zápasu by požádal fanoušky aby nic neházeli na hrací plochu. V případě, že by se v utkání něco takového přece jen stalo tak by je na to mohl znovu upozornit.

    Pokud by se toto neosvědčilo tak bych přistoupil k monitorování kamerami a snažil se odhalit hříšníky. To vidím jako jedinou možnost. Nemyslim si, že by pořadatelská služba byla schopna vyndavat hříšníky rovnou v průběhu zápasu.

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      japhy     před 8 lety 17.03.2017 10:05 |  
      1 0

      Já bych to rovnou zkombinoval. Ať se klub dohodne s TS, že na to mají upozornit, klub sám vydá prohášení o boji proti házečům a zároveň se to bude monitorovat a problémoví jedinci budou vyzobáváni. Pro začátek by klidně stačilo za těmi vrhači zajít a jemně upozornit, že je vše zdokumentované a jestli by se nechtěli uklidnit. Jinak zákaz na stadion.
      Jen by mě ale zajímalo, jestli se takové halo dělalo i po derby u nás. Stačí vzpomenout na rohy kopané pod sparťanským kotlem...

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        Borgetti     před 8 lety 17.03.2017 10:13 |  
        1 0

        Jo, prvně jim dát žlutou kartu. Po opakování červenou :-)

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        afro     před 8 lety 17.03.2017 10:16 |  
        0 0

        Tam se dokonce používaly slunečníky jako ochrana hráčů při zahrávání rohů...

      • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

        mireksl     před 8 lety 17.03.2017 10:22 |  
        0 0

        Zní to sice dobře, ale už vidim pořadatelskou službu jak každou chvilku běhá do kotle tam někoho upozorňovat - to asi neni moc reálné. Kolikrát je to víc lidí najednou jak by to dělali? A jak by poznali koho už upozornili a koho ne? To aby rovnou kontrolovali občanky a zapisovali si jména jako rozhodčí čísla když dává žlutou. To je nereálné.

  17. Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

    Eskaes     před 8 lety 17.03.2017 20:58 |  
    4 1

    Nalijme si čistého. Už delší dobu dlí v sešívaném kotli hnědý element a nabaluje další póvl, který pak dělá klubu jméno svými násilnými excesy. Naposledy to napadení fanoušků Hradce na benzince.

    Klub s tím bude muset dřív nebo později stejně něco začít dělat. Já se za takové stydím a vadí mi, že se hlásí k mému klubu.

    • Re: Prohlášení Slavia a fanoušků k vhazování předmětů na hrací plochu

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 18.03.2017 13:00 |  
      1 0

      Nemíchej nesouvisející věci.
      Náckové z řad hools dělají ostudu už léta, o tom žádná, s rudou pakáží si už dneska můžou podat ruce.
      Co jsem zahlédl, tak jsou vrhači spíš vylití jedinci mimo jádro kotle, na časté návštěvníky nevypadají, žádný tchoř štejnar a pod.
      Napadení HK je nejspíš součást delší války a odplata za jejich útoky na naše normály, předpokládám, že v busech byli jejich ultras/hools, a ne senioři, ženy a děti, na které oni na podzim moc ohledy nebrali.