A co ve chvíli, kdy dá někdo na net na prodej vstupenku, kterou vůbec nevlastní? Prostě si někdo vymyslí vstupenku, dá ji "na prodej" za vyšší než nákupní cenu a co pak?
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Ten hle článek mě vyloženě nasral. Tohle jsem jim napsal na Slávii, tak jsem zvědaví co mi odpoví.
Je směšný, že tady teď píšete o černém trhu se vstupenkami. Když jste ho sami vytvořili.
Proč jste z webu stáhli článek kde sami popisujete prodej balíčků na zápasy a vstupenek na Derby, že si jich může koupit každý kolik chce :|| . Hlavně že vy máte prodanou vstupenku.
Přesně vám popíšu jak jsem kupoval vstupenku pro sebe a své děti na Plzeň.
Dali jste do prodeje lístky do Rodinného sektoru, kde je jasně napsaný počet kolik se jich může koupit: 2+2 nejvíc. Byl jsem desátý ve frontě. Jak je možné, že přede mnou kupovali lístky po deseti!!!! Pak sedím s dětmi v sektoru a vedle nás jen samí dospělí!!!! Takže 2 dospělí sedí za peníze a 2 dospělí jdou zadarmo - kolik asi vydělal překupník? Udělejte si v tom prodeji pořádek!!!
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
To máš taky pravdu. A možná když u toho dle začnou a lidi se nedostanou na stadion, tak si příště rozmyslí kupovat takovou vstupenku. Ale i tak si myslím, že by měli prodávat jednomu člověku jen určitý počet vstupenek a pak ať jde znova do fronty když chce další, ono ho to přestane bavit, když předním bude znova sto lidí. Já si pro lístky taky musím dojet 50km do Prahy, protože sektor pro rodiny v internetovém prodeji není.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Omezení počtu na osobu nikdy překupníky nezastavilo. Když na jednom lístku vyvaříš třeba 500 tak si tu frontu pro dalších 5 vstupenek vystojíš třeba několikrát za dopoledne :)
Případně ti to nějakej sociálně slabší jedinec či student vystojí za zisk z jedné vstupenky.
Léta praxe ukazují, že to prostě nefunguje a jen to omezuje slušné diváky.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Dětský sektor bych důrazně kontroloval a to klidně i opticky a ty lidi, co jsou na dětský lístek bych vyvedl. Nemají tam vůbec, co dělat. Permanentkáři by měli mít možnost dětské místo odhlásit předem. Třeba na LM, asi nebudu brát šestileté dítě ve 20:45 na fotbal.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Naprosto nesmyslná hysterie, proč by nemohl jít na takovou permici třeba příbuzný nebo známý? Tady je nejdůležitější vymítit překupníky a ne buzerovat slávisty, kteří mají permanentku.
Ať chodí mezi prodávající lidi od Slavie a předražené lístky a permice zabavují...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Sorry, ale koupit si 2+2 a pak tam chodit 4 dospělí mi přijde opravdu ubohé. Je to v podstatě krádež. Pokud to tak dělá někdo záměrně je u mne ubožák par excellence, doporučuji mu stroj času a návrat do dob komunismu. Takoví lidé by měli být vyvedeni. Permanentka je na dítě, tak na ni má jít dítě a hotovo. V MHD také jezdíš na lístek pro dítě do 6 let, tj. zadarmo? V Brasileiru taky chodíš jako dítě a jíš tam zadarmo?
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Tady se řeší překupníci, kteří pálí vstupenky za nehorázné ceny, což je naprosto skandální, měla by být omezená možnost koupě určitého množství, příkladně 6-7, ale ty tady řešíš slávisty, kteří jdou třeba za svými příbuznými nebo kamarády, když je tam volno, proč by tam nemohli přijít? Když máš takový problém se svobodou, tak se starej hlavně o svoji sedačku
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Permice na LM snad nikdy neplatila a platit asi nikdy nebude :) Ale dal bych možnost tu dětkou permici vždy jednorázově proměnit za nějaký výhodný doplatek za dospělý.
Jestli se někdo dostane na stadion na dětskou vstupenku je ovšem chyba u vstupu. Stejně nikdo nehlídá kam si sedneš ani do toho dětského jít nemusí.
Dělat 100% kontrolu na místě mi přijde zbytečné. Ta svoboda mi vyhovuje. Mám třeba permici na Sever ale když jde na fotbal táta tak is třeba na jednu půlku sednu s ním na Jih. A fakt se necítím nijak provinile
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Já vlastním druhým rokem permice do rodinného sektoru (2+1), předtím jsem je měl normálně do 111... Mám jednu pro sebe, jednu pro manželku a třetí pro tří a půl letého syna... Já chodím pořád, místo manželky chodí děda, protože ta hlídá doma druhé dítě... A syn chodí se mnou také celkem pravidelně - pokud se nehraje večer... když neberu syna, vezmu prostě na tu permici někoho jiného i třeba dospělého a nebo to místo prostě propadne... a rozhodně si nemyslím, že dělám něco špatně... On je totiž problém v tom, že lístek na stadion musí mít každý - i roční dítě... Když jsem měl ještě ty permice do 111, tak jsem bral poprvé ssebou i syna - nebyly mu ani dva roky a hrálo se poslední kolo se Slováckem o holuby z nosu... Permanentky jsem měl v kapse a jako blboun jsem mu musel jít vyčekat dvacetiminitovou frontu na lístek, protože by ho tam jinak nepustili (stejně jsme ho měli celý zápas na klíně)... Proto už dvě sezony kupuju rodinný sektor, protože je to pro mě nejpřijatelnější varianta... A jestli mi chce někdo říkat jak s těmi permicemi nakládat, nebo dokonce, že je mám uvolňovat v případě, kdy nejde syn - tak se asi zbláznil...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Já to určité vítám. Politika prodejů byla asi hodně liberálně nastavená, ale pokud někdo koupí lístky a pak to prodává za tisíce, tak si zaslouží, aby se mu investice nevyplatila.
A co víc - Slavia to oznámila hodně zavčasu, aby se o tom fanoušci seznámili (předpokládám, že každý fanoušek, co chce na derby, čte každý den novinky ze SN i slavia.cz), takže takovýhle vstupenky ani nebudou kupovat...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Ahoj, je mi jasné, že je to již nesmysl, ale když by přeci jen měl někdo jeden lístek kamkoliv po stadionu, nechť se mi ozve na prokop.vana@seznam.cz
Svou matematickou negramotnosti jsem koupil přátelům o jeden lístek méně než jsem měl.. předem děkuji :)
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Na Plzeň i na derby je obrovsky převis poptávky nad oficiální nabídkou. V takovém stavu černý trh pokvete vždycky. K často kritizovanému prodeji balíčků: mně tento systém po letech dal šanci legálně, tj. bez pomoci černého trhu, se na derby dostat. Bydlím 300km od Phy, žádné kamarády "permanentkáře" nemám, letos jsem poprvé úplně v pohodě lístek na derby získal. Z mého pohledu cena za balíček byla nastavena dost necitlivě. Klidně mohla být výrazně vyšší, takhle jsem dal za oba lístky (TEP+SPA) 520Kč, solo lístek na derby byl do stejného sektoru za 500Kč. Prakticky tam není rozdíl a je jasné, že spousta "podnikavců" v tom příležitost slušného výdělku zaregistrovala. Nemluvě o čisté snaze rudých fans dostat se na stadion prakticky bez komplikací taky...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Já osobně proti balíčkům taky nic nemám. Vadí mi jen neomezené nakupování vstupenek a když je uděláný sektor pro rodiče s dětmi, tak by si to měli ohlídat.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Já myslím, že rudoši o ty lístky moc zájem nemají. Třeba moji kamarádi, co jim fandí, do Edenu ze zásady vůbec nechodí, stejně jako já nechodím do toho jejich smradlákova. Navíc v situaci, ve které teď jsou, se do Edenu ve velkém nepoženou.
Naprosto nesouhlasím s černým trhem a těma zmetkama, co si jen chtějí vydělat! To jen na začátek.
Nicméně - po x letech je tohle jedna z nejlepších zpráv. Ještě nedávno byla doba, kdy jsme nebyli schopní vyprodat ani derby a lístky se pak nabízeli blbounům z toaLetný... Není současná situace, kdy řešíme naprostý opak, úžasná??? :-)
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
No vidíte, já musel kvůli Plzni a derby koupit balíčky a na Jihlavu a Teplice nemohl jít (bydlím 300 km od Prahy a každý víkend se tam fakt nedostanu) a lístky jsem na Internetu neudal ani zadarmo.
Co takhle tu zřídit sekci, kde by lidi mohli nevyužité vstupenky nabízet ostatním? Maximálně za oficiální cenu, případně za menší. Já tyto vstupenky z balíčků rád věnuji i zadarmo, pokud to znamená, že bude na stadionu o jednoho slávistu a o jedny hlasivky víc.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
No, ono se stačí kouknout na weby londýnských klubů Premier league a zkoušejte tam koupit lístky od fanoušků, ale jde to. Jen to nemůžeš dělat z Prahy nebo třeba z Glasgow. Měl jsem přátele v Londýně a ti to museli udělat za mně a stejně museli na stadion , a když tam dorazil syn, tak tam musel taky. Nikoli anonymní registrace - prostě, kde končí sranda, začíná náboženství. Tady se hudruje, jak si to děláme komplikované a výsledek je na světě. Ostatně náš nynější právní systém mluví za všechno. Dokud tady bude tenhle bordel, z místa se nehneme. Dobře - trestat, ale kdo ty překupníky chytne. Pořadatelé? A kdo jim zaplatí škodu až dostanou přes držku. Na stadionu, kde zapalovače světlic honí hasiči a policie při tom někde popíjí grog - to mluví za vše, a takto je to se vším. Bojuje se, platí se mastné pokuty, které živí jen další darmošlapy a efekt nikde. Holt i něco dobrého někdy déle trvá. Chce to začít a jít za tím důsledně. A nekecat. Žádnej kec ještě žádného překupníka nechytil. Na ně platí jen jedno nekupovat. Vemte si Brity, jak vydrbali s podrazákama, co zkusili prodávat zboží za stejnou cenu méně váhy - nekupovali to a bastafidli. A my dneska máme čokoládu Toblerone v akcích kam oko dohlédne a mneme si ruce. Raději se neptám, kdo jsou sračkové ...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami, dodatek
Hodně by pomohlo mít možnost si na zápasy s Plzní a Spartou kupovat lístky s dostatečným předstihem, třeba půl roku či rok předem. Pak překupník si svoji "investici" zváží s ohledem na dobu návratnosti, i když ....kdoví? A taky ta nejasná termínová listina od FAČR a spol. A to pomíjím, že jsou venku kluby i třeba lokální/ Dortmund, Schalke aj./, kde se permice dědí nebo jsou na pořadník ... Ať ty vstupenky jsou na tom stejně.
V době počítačů to jde. Systém rezervací je i tady, jenže neplacený. A ví vůbec někdo kdy bude v Edenu další derby??? Jen pán bůh a ten je daleko. Zatím "balíčky" jsou a budou, vždyť je to primárně pro nás fanoušky a důvod přitáhnout další. Každý z nás začínal tím, že ho někdo vzal fotbal. Když je k tomu dobrý fotbal, hezký stadion - nejlepší reklama, pak se to hne i z toho hnoje. Bojkotovat umíme leccos, tak se ukažme a jestli někoho vyhodí - bude jen dobře. Když koupím blbý boty - moje blbost a s těma lístkama je to taky tak. Nějak se začít musí ...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Chtěl bych upozornit Slavii,že při rezervaci přes ticketportál na utkání v Liberci se objeví,že vstupenka je rezervovaná do 13.3.,16,10 h.Upozornil mě na to kámoš,který si takhle včera rezervoval lístek a i když měl rezervašní číslo,tak když si to byl dnes v Autoturistu zaplatit,tak žádná rezervace nebyla.Tak si to tam koupil normálně a mohl si koupit lístek na to samé místo,kam si to včera původně rezervoval.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Ta samá zkušenost dnes v Tip sportu, no naštěstí lístky na mnou rezervované místa jsem tam koupil normálně,jinak LB dal do prodeje jenom lístky na tu tribunu za bránou,na jiná místa si člověk musí dojet na kasu přímo v LB a tam zase nekoupí lístky za tu bránu no prostě Kocourkov se vším všudy.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Tak jaksi pořadatelem zápasu v Liberci není Slavia, ale Liberec, takže jestli je problém s rezervacemi, je potřeba řešit přes Liberec/Ticketportal a ne přes Slavii. Způsob prodeje lístků online/na pokladnách má svou logiku vyplývající z toho, který sektor mají slávisti vyhrazený pouze pro sebe a kde je žádoucí, aby se koncentrovali.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Myslim, ze tady nikdo "nepeskuje" Slavii, ale jen upozornuje na neco, co asi zjevne ne az tak na 100% funguje, zvlaste.... http://slavia.cz/clanek.asp?id=Vstupenky-do-Liberce-ve-fanshopu-i-v-online-prodeji-14513
preji hodne zdaru a zaplnenou Nisu cervenobilymi barvami :-)
P.S. jinak Ticketportal ma obcas problemy i pri rezervaci zapasu, jejiz je Slavia poradatelem
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Ono bude stačit, pokud bude omezen prodej lístků na osobu. Například 2-3 max. na osobu. A to i pro pernamentkáře. Takhle si klidně někdo koupil 50 lístků a namastil si kapsu. Pak by taky nebylo špatné kolem stadionu vyslat nějaké jakože kupující a když někdo nabídne lístek mnohonásobně dražší, tak ho hned bloknout.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Černý trh při velké poptávce se úplně zničit nedá, ale každá snaha o jeho redukci je mně sympatická. Týpky, které tam nabízejí předražené vstupenky vysloveně nesnáším. Skoro bych řekl, že se z velké části pozná jestli jde o kšeftaře a nebo někoho, kdo potřebuje prodat nevyužité lístky. Ten to také nemusé nabízet dráž.
Zneužívání permanentky ke kšeftaření je třeba zničit. Myslím, že by nemuselo být až tak složité v systému omezit počet lístků na jednu (nevím, třeba na tři) konkrétní tak, že prostě její vícenásobné využití není možné.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Tak na portálu se dalo koupit max 6 lupenů na permici a ani když jsem zadal jiné číslo permice mě jich to víc neprodalo,jedině si zřídit další účet,ale stejně se to tak rychle vyprodalo,že to bylo bezpředmětné,ale na Plzen by to zafungovalo..
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Pojďme na příští sezónu všichni koupit permanentku (vyplatí se to, i když pak na část zápasů nemůžete), když se jich prodá 9 tisíc, může se pak ke každé prodat ještě 1 vstupenka na derby/Plzeň/Evropu a bude vyprodáno.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
To ti samozřejmě nikdo nenutí a je to tak v pořádku. Jen pak bohužel budeš hůř shánět lístek na derby. Myšlenka byla, že všichni, pro které to má aspoň trochu smysl, by si měli koupit permanentku a skoro zmizí problém s černým trhem kolem nejžádanějších zápasů, protože se podaří Eden prakticky vyprodat permanentkářům a jejich známým. Permice má smysl i pro ty, kteří půjdou třeba jen na půlku ligových zápasů. Když se sečte vstupné na pár normálních zápasů, na pár dražších (derby, Plzeň), slevy na evropské poháry, domácí pohár zdarma, jistota vstupu i na jinak vyprodané zápasy (kterých doufám bude příští sezónu víc - Evropa...), vyplatí se to. To není nic proti občasným návštěvníkům třeba zdaleka, těch je třeba si vážit o to víc. Jen musejí počítat s tím, že ti pravidelní budou mít právo přednostního nákupu a Eden se tak může vyprodat.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
to samozrejme nemusis, ale zaroven se pak nemuzes rozcilovat, ze se tam nedostanes, kdyz zcela logicky budou mit prednost ( a vyhody ) ti, kteri chodi pravidelne...mimochodem , kdyz bude prodano 17k permic, tak se muzou jit vexlaci klouzat na dvorek...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Potvrzuji,
přestěhoval jsem se daleko od Prahy a už se nedostanu na úplně každý zápas, ale při cenách za permici 1 800 tuším, jsem už tento rok v plusu a to máme ještě derby a půlku jara před sebou.... Nehledě na to, že nemusím vůbec nic řešit..
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Řekl bych, že byl nesmyslně nastavený systém prodeje, nejprve volný prodej balíčků bez omezení a až potom prodej samostatných vstupenek (kterých už moc nezbylo) pro permanentkáře, aniž by navíc byla uvedena hodina, kdy prodej začne (přes ticketportál). A ten malý zbytek byl vyprodán cca za hodinu. Pokud by to bylo obráceně, t.j. přednostně prodej pro permanentkáře (s omezením počtu a pouze jednorázově) s časovým omezením, potom balíčky (zase s omezením) a nakonec volný prodej samostatných lístků (třeba zase s omezením počtu)a zbytek ( pokud by nějaký byl) do prodeje u pokladen, problém s černým trhem by byl v podstatě anulován. Tak nějak to fungovalo na Plzeň.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Černý trh nenastane, pokud poptávka bude nižší než nabídka. Jediný způsob jak zabránit černému trhu je mít takové ceny, aby se nikdy nevyprodalo a vždy zůstalo pár volných míst.
Když už balíček, tak sleva 10% a ne prakticky jeden lístek zdarma, tudíž lidi si tu dvacetikorunu připlatí, přijdou jen na derby a ještě k tomu mají velkou možnost výběru si míst(což je ideální i pro fanoušky hostí, kteří nechtějí být v sektoru hostí, ale někde jinde). Ideální (pokud už ty balíčky musí být) by bylo, kdyby ty balíčky byly na týmy jako je Slovácko, Hradec, Karviná, Jihlava, Příbram,... prostě na týmy, které tak netáhnou nebo do toho zapojit pohár.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
jedinej moment, kdy nenastane problem s cernym trhem je, ze bude vyprodano permicema viz vyse, jinak je to utopie, "chytraci" se najdou vzdy a vsude...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Myslím, že ani všechny permanentky nemůžou být prodané, ale to by musel potvrdit či vyvrátit někdo jiný...
Pokud by to tedy šlo, aby se vyprodal stadión permanentkami, tak by nastal stejný problém jako s vyprodanými lístky a pak by také nastal černý trh. Nejlepší možnost je, když bude právě 1 místo volné, pak by tedy nastal minimální převis, ale značilo by to, že černý trh pravděpodobně nenastal, protože byl k mání ještě jeden lístek, který byl za určitou cenu stanoven právě klubem nebo by černý trh nastal, ale nakonec by ty lístky museli prodat pod cenou, což by bylo ideální jak pro klub, tak pro fanoušky. Pak by fanoušci ušetřili a ušetřené peníze by mohli použít ve fanshopu nebo v občerstvení, což je další příjem pro klub.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Přesně tak to myslím. Levně koupí, draze prodá... jako vstupenky.
Kdyby věděl, co se děje, tak by na těch serverech zakryl řadu, místo nebo sektor, aby to nešlo snadno určit, kdo to je a je po problému. U vstupu po tobě přece nechtějí občanku, abys ověřil totožnost, že je to právě tvoje permanentka.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Mám to daleko do Prahy, ale permanentku si určitě na příští rok pořídím. Je to výhodné, navíc bude určitě předkupní právo na evropské poháry a rád touto cestou podpořím klub. Bohužel se dostanu do Edenu tak na pět zápasů za sezónu. Bylo by dobré, abych mohl místo na zápas který nenavštívím odblokovat pro případné jiné zájemce. Jinak bych určitě neprodával neomezený počet lístků na jednu osobu. Maximálně čtyři. I to je dost.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Jakoliv překupníky nesnáším, tak myslím, že tenhle protikrok ze strany Slavie je hodně na právní hraně. Pokud koupím lístek, je mým majetkem a můžu si s ním dělat co chci, pokud neporušuju smluvní podmínky nákupu. v době nákupu žádná podmínka o zákazu dalšího přeprodeje lístku rozhdně nebyla. Stejně jako když prodám auto za 20 tisíc a někdo ho hned vzápětí prodá za 50, nemůžu s tíém dělat vůbec nic. Takže momentálně Slavie hasí požár, který sama zapálila chybným stanovením ceny balíčku poněkud přehnanými prostředky. Pokud chtěla Slavia zabránit překupníkům měla nastavit prodej lupenů na jméno a u vstupu kontrolovat občanky. Už to tady taky párkrát bylo.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
A není náhodou ve smluvních podmínkách, že má pořadatel zápasu právo vstupenku zrušit a vrátit peníze? To tam musí být už třeba kvůli nekonání zápasu. Tak já chápu to storno. Vstupenku zrušíme a pokud si požádáte, tak vám vrátíme peníze.
Komentáře (54)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Ernie před 8 lety 15.03.2017 08:21 |A co ve chvíli, kdy dá někdo na net na prodej vstupenku, kterou vůbec nevlastní? Prostě si někdo vymyslí vstupenku, dá ji "na prodej" za vyšší než nákupní cenu a co pak?
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Steve2924 (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 10:04 |A tipne si správně číslo? :)
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
pupekd před 8 lety 15.03.2017 08:30 |Ten hle článek mě vyloženě nasral. Tohle jsem jim napsal na Slávii, tak jsem zvědaví co mi odpoví.
Je směšný, že tady teď píšete o černém trhu se vstupenkami. Když jste ho sami vytvořili.
Proč jste z webu stáhli článek kde sami popisujete prodej balíčků na zápasy a vstupenek na Derby, že si jich může koupit každý kolik chce :|| . Hlavně že vy máte prodanou vstupenku.
Přesně vám popíšu jak jsem kupoval vstupenku pro sebe a své děti na Plzeň.
Dali jste do prodeje lístky do Rodinného sektoru, kde je jasně napsaný počet kolik se jich může koupit: 2+2 nejvíc. Byl jsem desátý ve frontě. Jak je možné, že přede mnou kupovali lístky po deseti!!!! Pak sedím s dětmi v sektoru a vedle nás jen samí dospělí!!!! Takže 2 dospělí sedí za peníze a 2 dospělí jdou zadarmo - kolik asi vydělal překupník? Udělejte si v tom prodeji pořádek!!!
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Sracken před 8 lety 15.03.2017 09:38 |Tohle by ale měli hlídat u vchodu, aby na dětskou vstupenku nešel dospělý.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
pupekd před 8 lety 15.03.2017 09:49 |To máš taky pravdu. A možná když u toho dle začnou a lidi se nedostanou na stadion, tak si příště rozmyslí kupovat takovou vstupenku. Ale i tak si myslím, že by měli prodávat jednomu člověku jen určitý počet vstupenek a pak ať jde znova do fronty když chce další, ono ho to přestane bavit, když předním bude znova sto lidí. Já si pro lístky taky musím dojet 50km do Prahy, protože sektor pro rodiny v internetovém prodeji není.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Steve2924 (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 10:07 |Omezení počtu na osobu nikdy překupníky nezastavilo. Když na jednom lístku vyvaříš třeba 500 tak si tu frontu pro dalších 5 vstupenek vystojíš třeba několikrát za dopoledne :)
Případně ti to nějakej sociálně slabší jedinec či student vystojí za zisk z jedné vstupenky.
Léta praxe ukazují, že to prostě nefunguje a jen to omezuje slušné diváky.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Sracken před 8 lety 15.03.2017 10:16 |Dětský sektor bych důrazně kontroloval a to klidně i opticky a ty lidi, co jsou na dětský lístek bych vyvedl. Nemají tam vůbec, co dělat. Permanentkáři by měli mít možnost dětské místo odhlásit předem. Třeba na LM, asi nebudu brát šestileté dítě ve 20:45 na fotbal.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 12:18 |Naprosto nesmyslná hysterie, proč by nemohl jít na takovou permici třeba příbuzný nebo známý? Tady je nejdůležitější vymítit překupníky a ne buzerovat slávisty, kteří mají permanentku.
Ať chodí mezi prodávající lidi od Slavie a předražené lístky a permice zabavují...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Sracken před 8 lety 15.03.2017 14:09 |Sorry, ale koupit si 2+2 a pak tam chodit 4 dospělí mi přijde opravdu ubohé. Je to v podstatě krádež. Pokud to tak dělá někdo záměrně je u mne ubožák par excellence, doporučuji mu stroj času a návrat do dob komunismu. Takoví lidé by měli být vyvedeni. Permanentka je na dítě, tak na ni má jít dítě a hotovo. V MHD také jezdíš na lístek pro dítě do 6 let, tj. zadarmo? V Brasileiru taky chodíš jako dítě a jíš tam zadarmo?
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Chlupp (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 21:30 |Tady se řeší překupníci, kteří pálí vstupenky za nehorázné ceny, což je naprosto skandální, měla by být omezená možnost koupě určitého množství, příkladně 6-7, ale ty tady řešíš slávisty, kteří jdou třeba za svými příbuznými nebo kamarády, když je tam volno, proč by tam nemohli přijít? Když máš takový problém se svobodou, tak se starej hlavně o svoji sedačku
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Steve2924 (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 18:12 |Permice na LM snad nikdy neplatila a platit asi nikdy nebude :) Ale dal bych možnost tu dětkou permici vždy jednorázově proměnit za nějaký výhodný doplatek za dospělý.
Jestli se někdo dostane na stadion na dětskou vstupenku je ovšem chyba u vstupu. Stejně nikdo nehlídá kam si sedneš ani do toho dětského jít nemusí.
Dělat 100% kontrolu na místě mi přijde zbytečné. Ta svoboda mi vyhovuje. Mám třeba permici na Sever ale když jde na fotbal táta tak is třeba na jednu půlku sednu s ním na Jih. A fakt se necítím nijak provinile
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
asanin před 8 lety 16.03.2017 11:14 |Já vlastním druhým rokem permice do rodinného sektoru (2+1), předtím jsem je měl normálně do 111... Mám jednu pro sebe, jednu pro manželku a třetí pro tří a půl letého syna... Já chodím pořád, místo manželky chodí děda, protože ta hlídá doma druhé dítě... A syn chodí se mnou také celkem pravidelně - pokud se nehraje večer... když neberu syna, vezmu prostě na tu permici někoho jiného i třeba dospělého a nebo to místo prostě propadne... a rozhodně si nemyslím, že dělám něco špatně... On je totiž problém v tom, že lístek na stadion musí mít každý - i roční dítě... Když jsem měl ještě ty permice do 111, tak jsem bral poprvé ssebou i syna - nebyly mu ani dva roky a hrálo se poslední kolo se Slováckem o holuby z nosu... Permanentky jsem měl v kapse a jako blboun jsem mu musel jít vyčekat dvacetiminitovou frontu na lístek, protože by ho tam jinak nepustili (stejně jsme ho měli celý zápas na klíně)... Proto už dvě sezony kupuju rodinný sektor, protože je to pro mě nejpřijatelnější varianta... A jestli mi chce někdo říkat jak s těmi permicemi nakládat, nebo dokonce, že je mám uvolňovat v případě, kdy nejde syn - tak se asi zbláznil...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
qwertz0099 před 8 lety 16.03.2017 07:14 |Do e-mailu bych psal spisovně.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
arestei před 8 lety 15.03.2017 08:42 |Já to určité vítám. Politika prodejů byla asi hodně liberálně nastavená, ale pokud někdo koupí lístky a pak to prodává za tisíce, tak si zaslouží, aby se mu investice nevyplatila.
A co víc - Slavia to oznámila hodně zavčasu, aby se o tom fanoušci seznámili (předpokládám, že každý fanoušek, co chce na derby, čte každý den novinky ze SN i slavia.cz), takže takovýhle vstupenky ani nebudou kupovat...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
SKLascar před 8 lety 15.03.2017 08:43 |Ahoj, je mi jasné, že je to již nesmysl, ale když by přeci jen měl někdo jeden lístek kamkoliv po stadionu, nechť se mi ozve na prokop.vana@seznam.cz
Svou matematickou negramotnosti jsem koupil přátelům o jeden lístek méně než jsem měl.. předem děkuji :)
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
SKLascar před 8 lety 15.03.2017 08:50 |prokop.vana@gmail.com
Tak ani svůj mail jsem nenapsal původně správně :D :/
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Quentin před 8 lety 15.03.2017 09:01 |Na Plzeň i na derby je obrovsky převis poptávky nad oficiální nabídkou. V takovém stavu černý trh pokvete vždycky. K často kritizovanému prodeji balíčků: mně tento systém po letech dal šanci legálně, tj. bez pomoci černého trhu, se na derby dostat. Bydlím 300km od Phy, žádné kamarády "permanentkáře" nemám, letos jsem poprvé úplně v pohodě lístek na derby získal. Z mého pohledu cena za balíček byla nastavena dost necitlivě. Klidně mohla být výrazně vyšší, takhle jsem dal za oba lístky (TEP+SPA) 520Kč, solo lístek na derby byl do stejného sektoru za 500Kč. Prakticky tam není rozdíl a je jasné, že spousta "podnikavců" v tom příležitost slušného výdělku zaregistrovala. Nemluvě o čisté snaze rudých fans dostat se na stadion prakticky bez komplikací taky...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
pupekd před 8 lety 15.03.2017 09:17 |Já osobně proti balíčkům taky nic nemám. Vadí mi jen neomezené nakupování vstupenek a když je uděláný sektor pro rodiče s dětmi, tak by si to měli ohlídat.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Tealc před 8 lety 15.03.2017 14:41 |Já myslím, že rudoši o ty lístky moc zájem nemají. Třeba moji kamarádi, co jim fandí, do Edenu ze zásady vůbec nechodí, stejně jako já nechodím do toho jejich smradlákova. Navíc v situaci, ve které teď jsou, se do Edenu ve velkém nepoženou.
Trochu na odlehčení
Vulturesman (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 09:52 |Naprosto nesouhlasím s černým trhem a těma zmetkama, co si jen chtějí vydělat! To jen na začátek.
Nicméně - po x letech je tohle jedna z nejlepších zpráv. Ještě nedávno byla doba, kdy jsme nebyli schopní vyprodat ani derby a lístky se pak nabízeli blbounům z toaLetný... Není současná situace, kdy řešíme naprostý opak, úžasná??? :-)
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Sešívaný před 8 lety 15.03.2017 10:05 |No vidíte, já musel kvůli Plzni a derby koupit balíčky a na Jihlavu a Teplice nemohl jít (bydlím 300 km od Prahy a každý víkend se tam fakt nedostanu) a lístky jsem na Internetu neudal ani zadarmo.
Co takhle tu zřídit sekci, kde by lidi mohli nevyužité vstupenky nabízet ostatním? Maximálně za oficiální cenu, případně za menší. Já tyto vstupenky z balíčků rád věnuji i zadarmo, pokud to znamená, že bude na stadionu o jednoho slávistu a o jedny hlasivky víc.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
tomblesk před 8 lety 15.03.2017 14:43 |No, ono se stačí kouknout na weby londýnských klubů Premier league a zkoušejte tam koupit lístky od fanoušků, ale jde to. Jen to nemůžeš dělat z Prahy nebo třeba z Glasgow. Měl jsem přátele v Londýně a ti to museli udělat za mně a stejně museli na stadion , a když tam dorazil syn, tak tam musel taky. Nikoli anonymní registrace - prostě, kde končí sranda, začíná náboženství. Tady se hudruje, jak si to děláme komplikované a výsledek je na světě. Ostatně náš nynější právní systém mluví za všechno. Dokud tady bude tenhle bordel, z místa se nehneme. Dobře - trestat, ale kdo ty překupníky chytne. Pořadatelé? A kdo jim zaplatí škodu až dostanou přes držku. Na stadionu, kde zapalovače světlic honí hasiči a policie při tom někde popíjí grog - to mluví za vše, a takto je to se vším. Bojuje se, platí se mastné pokuty, které živí jen další darmošlapy a efekt nikde. Holt i něco dobrého někdy déle trvá. Chce to začít a jít za tím důsledně. A nekecat. Žádnej kec ještě žádného překupníka nechytil. Na ně platí jen jedno nekupovat. Vemte si Brity, jak vydrbali s podrazákama, co zkusili prodávat zboží za stejnou cenu méně váhy - nekupovali to a bastafidli. A my dneska máme čokoládu Toblerone v akcích kam oko dohlédne a mneme si ruce. Raději se neptám, kdo jsou sračkové ...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami, dodatek
tomblesk před 8 lety 15.03.2017 15:02 |Hodně by pomohlo mít možnost si na zápasy s Plzní a Spartou kupovat lístky s dostatečným předstihem, třeba půl roku či rok předem. Pak překupník si svoji "investici" zváží s ohledem na dobu návratnosti, i když ....kdoví? A taky ta nejasná termínová listina od FAČR a spol. A to pomíjím, že jsou venku kluby i třeba lokální/ Dortmund, Schalke aj./, kde se permice dědí nebo jsou na pořadník ... Ať ty vstupenky jsou na tom stejně.
V době počítačů to jde. Systém rezervací je i tady, jenže neplacený. A ví vůbec někdo kdy bude v Edenu další derby??? Jen pán bůh a ten je daleko. Zatím "balíčky" jsou a budou, vždyť je to primárně pro nás fanoušky a důvod přitáhnout další. Každý z nás začínal tím, že ho někdo vzal fotbal. Když je k tomu dobrý fotbal, hezký stadion - nejlepší reklama, pak se to hne i z toho hnoje. Bojkotovat umíme leccos, tak se ukažme a jestli někoho vyhodí - bude jen dobře. Když koupím blbý boty - moje blbost a s těma lístkama je to taky tak. Nějak se začít musí ...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
travel (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 10:18 |Chtěl bych upozornit Slavii,že při rezervaci přes ticketportál na utkání v Liberci se objeví,že vstupenka je rezervovaná do 13.3.,16,10 h.Upozornil mě na to kámoš,který si takhle včera rezervoval lístek a i když měl rezervašní číslo,tak když si to byl dnes v Autoturistu zaplatit,tak žádná rezervace nebyla.Tak si to tam koupil normálně a mohl si koupit lístek na to samé místo,kam si to včera původně rezervoval.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 16:37 |Ta samá zkušenost dnes v Tip sportu, no naštěstí lístky na mnou rezervované místa jsem tam koupil normálně,jinak LB dal do prodeje jenom lístky na tu tribunu za bránou,na jiná místa si člověk musí dojet na kasu přímo v LB a tam zase nekoupí lístky za tu bránu no prostě Kocourkov se vším všudy.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
jane (admin) před 8 lety 15.03.2017 19:47 |Tak jaksi pořadatelem zápasu v Liberci není Slavia, ale Liberec, takže jestli je problém s rezervacemi, je potřeba řešit přes Liberec/Ticketportal a ne přes Slavii. Způsob prodeje lístků online/na pokladnách má svou logiku vyplývající z toho, který sektor mají slávisti vyhrazený pouze pro sebe a kde je žádoucí, aby se koncentrovali.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
frostt před 8 lety 15.03.2017 23:44 |Myslim, ze tady nikdo "nepeskuje" Slavii, ale jen upozornuje na neco, co asi zjevne ne az tak na 100% funguje, zvlaste....
http://slavia.cz/clanek.asp?id=Vstupenky-do-Liberce-ve-fanshopu-i-v-online-prodeji-14513
preji hodne zdaru a zaplnenou Nisu cervenobilymi barvami :-)
P.S. jinak Ticketportal ma obcas problemy i pri rezervaci zapasu, jejiz je Slavia poradatelem
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
daadyy před 8 lety 15.03.2017 11:02 |Ono bude stačit, pokud bude omezen prodej lístků na osobu. Například 2-3 max. na osobu. A to i pro pernamentkáře. Takhle si klidně někdo koupil 50 lístků a namastil si kapsu. Pak by taky nebylo špatné kolem stadionu vyslat nějaké jakože kupující a když někdo nabídne lístek mnohonásobně dražší, tak ho hned bloknout.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
marp (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 11:58 |To nefunguje. Za ty prachy si frontu vystojí klidně dvacetkrát.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
rak (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 12:38 |Černý trh při velké poptávce se úplně zničit nedá, ale každá snaha o jeho redukci je mně sympatická. Týpky, které tam nabízejí předražené vstupenky vysloveně nesnáším. Skoro bych řekl, že se z velké části pozná jestli jde o kšeftaře a nebo někoho, kdo potřebuje prodat nevyužité lístky. Ten to také nemusé nabízet dráž.
Zneužívání permanentky ke kšeftaření je třeba zničit. Myslím, že by nemuselo být až tak složité v systému omezit počet lístků na jednu (nevím, třeba na tři) konkrétní tak, že prostě její vícenásobné využití není možné.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 17:16 |Tak na portálu se dalo koupit max 6 lupenů na permici a ani když jsem zadal jiné číslo permice mě jich to víc neprodalo,jedině si zřídit další účet,ale stejně se to tak rychle vyprodalo,že to bylo bezpředmětné,ale na Plzen by to zafungovalo..
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
marp (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 12:01 |Pojďme na příští sezónu všichni koupit permanentku (vyplatí se to, i když pak na část zápasů nemůžete), když se jich prodá 9 tisíc, může se pak ke každé prodat ještě 1 vstupenka na derby/Plzeň/Evropu a bude vyprodáno.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Obr před 8 lety 15.03.2017 12:17 |Proc bych si mel kupovat permici, kdyz za sezonu navstivim tak 5 domacich zapasu?
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
marp (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 12:47 |To ti samozřejmě nikdo nenutí a je to tak v pořádku. Jen pak bohužel budeš hůř shánět lístek na derby. Myšlenka byla, že všichni, pro které to má aspoň trochu smysl, by si měli koupit permanentku a skoro zmizí problém s černým trhem kolem nejžádanějších zápasů, protože se podaří Eden prakticky vyprodat permanentkářům a jejich známým. Permice má smysl i pro ty, kteří půjdou třeba jen na půlku ligových zápasů. Když se sečte vstupné na pár normálních zápasů, na pár dražších (derby, Plzeň), slevy na evropské poháry, domácí pohár zdarma, jistota vstupu i na jinak vyprodané zápasy (kterých doufám bude příští sezónu víc - Evropa...), vyplatí se to. To není nic proti občasným návštěvníkům třeba zdaleka, těch je třeba si vážit o to víc. Jen musejí počítat s tím, že ti pravidelní budou mít právo přednostního nákupu a Eden se tak může vyprodat.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
bububu (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 13:03 |Nehledě na to, že tím dotyčný podpoří finančně Slavii.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Travinho před 8 lety 15.03.2017 15:40 |A pokud už chtějí cestovat zdaleka a ne pravidelně, což zcela chápu, tak bych umožnil nějaké přednostní nákupy pro členy OP...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Obr před 8 lety 15.03.2017 16:16 |Ja sem clenem OP a zatim se mi nestalo, ze kdybych chtel na zapas, nesehnal bych listek. Nas OP myslim funguje v tomhle smeru nadstandardne.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
smely (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 13:34 |to samozrejme nemusis, ale zaroven se pak nemuzes rozcilovat, ze se tam nedostanes, kdyz zcela logicky budou mit prednost ( a vyhody ) ti, kteri chodi pravidelne...mimochodem , kdyz bude prodano 17k permic, tak se muzou jit vexlaci klouzat na dvorek...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Obr před 8 lety 15.03.2017 16:14 |Ja se prece nerozciluju, bud listek sezenu, a nebo ne :)))
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
wotlemburg před 8 lety 15.03.2017 16:53 |To bych nepřežil. Ještě že bydlím v Praze.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
heftyje (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 14:17 |Potvrzuji,
přestěhoval jsem se daleko od Prahy a už se nedostanu na úplně každý zápas, ale při cenách za permici 1 800 tuším, jsem už tento rok v plusu a to máme ještě derby a půlku jara před sebou.... Nehledě na to, že nemusím vůbec nic řešit..
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Karel13 před 8 lety 15.03.2017 13:16 |Řekl bych, že byl nesmyslně nastavený systém prodeje, nejprve volný prodej balíčků bez omezení a až potom prodej samostatných vstupenek (kterých už moc nezbylo) pro permanentkáře, aniž by navíc byla uvedena hodina, kdy prodej začne (přes ticketportál). A ten malý zbytek byl vyprodán cca za hodinu. Pokud by to bylo obráceně, t.j. přednostně prodej pro permanentkáře (s omezením počtu a pouze jednorázově) s časovým omezením, potom balíčky (zase s omezením) a nakonec volný prodej samostatných lístků (třeba zase s omezením počtu)a zbytek ( pokud by nějaký byl) do prodeje u pokladen, problém s černým trhem by byl v podstatě anulován. Tak nějak to fungovalo na Plzeň.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 13:42 |Černý trh nenastane, pokud poptávka bude nižší než nabídka. Jediný způsob jak zabránit černému trhu je mít takové ceny, aby se nikdy nevyprodalo a vždy zůstalo pár volných míst.
Když už balíček, tak sleva 10% a ne prakticky jeden lístek zdarma, tudíž lidi si tu dvacetikorunu připlatí, přijdou jen na derby a ještě k tomu mají velkou možnost výběru si míst(což je ideální i pro fanoušky hostí, kteří nechtějí být v sektoru hostí, ale někde jinde). Ideální (pokud už ty balíčky musí být) by bylo, kdyby ty balíčky byly na týmy jako je Slovácko, Hradec, Karviná, Jihlava, Příbram,... prostě na týmy, které tak netáhnou nebo do toho zapojit pohár.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
smely (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 13:55 |jedinej moment, kdy nenastane problem s cernym trhem je, ze bude vyprodano permicema viz vyse, jinak je to utopie, "chytraci" se najdou vzdy a vsude...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 14:10 |Myslím, že ani všechny permanentky nemůžou být prodané, ale to by musel potvrdit či vyvrátit někdo jiný...
Pokud by to tedy šlo, aby se vyprodal stadión permanentkami, tak by nastal stejný problém jako s vyprodanými lístky a pak by také nastal černý trh. Nejlepší možnost je, když bude právě 1 místo volné, pak by tedy nastal minimální převis, ale značilo by to, že černý trh pravděpodobně nenastal, protože byl k mání ještě jeden lístek, který byl za určitou cenu stanoven právě klubem nebo by černý trh nastal, ale nakonec by ty lístky museli prodat pod cenou, což by bylo ideální jak pro klub, tak pro fanoušky. Pak by fanoušci ušetřili a ušetřené peníze by mohli použít ve fanshopu nebo v občerstvení, což je další příjem pro klub.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
smely (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 14:26 |nerozumim, jako , ze by se na cernym trhu prodavaly permanentky ? Ty sou vydavany na jmeno, tudiz se da pomerne snadno dohledat , kdo ji prodava...
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 14:43 |Přesně tak to myslím. Levně koupí, draze prodá... jako vstupenky.
Kdyby věděl, co se děje, tak by na těch serverech zakryl řadu, místo nebo sektor, aby to nešlo snadno určit, kdo to je a je po problému. U vstupu po tobě přece nechtějí občanku, abys ověřil totožnost, že je to právě tvoje permanentka.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Grobar před 8 lety 15.03.2017 15:32 |Mám to daleko do Prahy, ale permanentku si určitě na příští rok pořídím. Je to výhodné, navíc bude určitě předkupní právo na evropské poháry a rád touto cestou podpořím klub. Bohužel se dostanu do Edenu tak na pět zápasů za sezónu. Bylo by dobré, abych mohl místo na zápas který nenavštívím odblokovat pro případné jiné zájemce. Jinak bych určitě neprodával neomezený počet lístků na jednu osobu. Maximálně čtyři. I to je dost.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
edenian před 8 lety 15.03.2017 17:38 |Bud si jistej, ze kdyz neprijdes, tak si tam nekdo sedne.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
lordzach před 8 lety 15.03.2017 18:01 |mněl jsem to podobný dělal jsem krátkej dlouhej a dostal jsem se třeba jen na 6 zápasů za sezonu ale permici beru jako příspěvek klubu
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Ferguss před 8 lety 15.03.2017 19:04 |Jakoliv překupníky nesnáším, tak myslím, že tenhle protikrok ze strany Slavie je hodně na právní hraně. Pokud koupím lístek, je mým majetkem a můžu si s ním dělat co chci, pokud neporušuju smluvní podmínky nákupu. v době nákupu žádná podmínka o zákazu dalšího přeprodeje lístku rozhdně nebyla. Stejně jako když prodám auto za 20 tisíc a někdo ho hned vzápětí prodá za 50, nemůžu s tíém dělat vůbec nic. Takže momentálně Slavie hasí požár, který sama zapálila chybným stanovením ceny balíčku poněkud přehnanými prostředky. Pokud chtěla Slavia zabránit překupníkům měla nastavit prodej lupenů na jméno a u vstupu kontrolovat občanky. Už to tady taky párkrát bylo.
Re: Slavia bojuje proti černému trhu se vstupenkami
Sešívaný před 8 lety 15.03.2017 22:06 |A není náhodou ve smluvních podmínkách, že má pořadatel zápasu právo vstupenku zrušit a vrátit peníze? To tam musí být už třeba kvůli nekonání zápasu. Tak já chápu to storno. Vstupenku zrušíme a pokud si požádáte, tak vám vrátíme peníze.
J
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 15.03.2017 23:05 |Skvělé, že s tím klub bojuje. Určitě se pár prodejců zalekne
Slavia
Petr9608 před 8 lety 16.03.2017 11:25 |Klub by mohl dát na Aukro ofiko třeba 20 vstpenek, vydražit je a výtěžek dát na charitu.