Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

Po skvělé výhře nad Plzní liga samozřejmě dále pokračuje a pro Slavii nyní čeká překážka v podobě Teplic. Zápas s klubem, který tradičně okupuje spíše tu lepší polovinu tabulky, nabídne ČT Sport.

Byla to velká sláva. Ono takové vítězství gólem z 88. minuty do vašich žil nalije o dost více euforie jak utkání, co je po poločase třeba 3:0. Přiznám se však, že jak minuty ubíhaly, já stále doufal. Však bylo jasně vidět, jak moc hráči chtějí vyhrát, jak si za tím jdou. I trenér Šilhavý svými střídáními dával jasně najevo, že s bodem se dnes sešívaní vážně nespokojí. Plzeň svojí pasivitou urazila fotbalového boha a nakonec troufnu si říci po zásluze pykala. Slávisté tak zvládli veledůležitý krok, ne jen kvůli postavení v tabulce, ale zároveň ukázali, že již nyní dokáží dobře zvládat i velké zápasy. Tedy lehce ubrali vítr z plachet všem těm sportovním novinářům, expertům a dalším příznivcům, kteří tvrdili, že právě toto jim nakonec může zlomit v honbě za titul vaz, neboť Plzeň je v tomto o dost zkušenější. Ano, zkušenější možná, leč před týdnem to tak (naštěstí) na trávníku nevypadalo.

Nebylo by však správné propadat bezbřehé euforii. Stačí se podívat na Boleslav, která vedla tabulku a nyní již 9 zápasů v řadě nevyhrála. Stačí si vzpomenout na sezónu 06/07 a podobnou sérii, kterou Slavia tehdy táhla. Po prohře s Mostem v 6. kole Slavia neprohrála v 15 následujících ligových zápasech, připsala si hned 7 vítězství venku za sebou. Tehdy vedla tabulku a v médiích bylo prakticky jasno o tom, kdo hraje nejlepší fotbal a kdo si kráčí pro titul. Jenže, pak přišla remíza na Slovácku, prohra doma s Plzní, prohra v derby a krize vyvrcholila domácí remízou s Kladnem a prohrou v Jablonci. A nakonec Slavia horkotěžko i s pomocí ztrát dalších soupeřů zachraňovala 2. místo. Právě tuto sezónu alespoň já tedy beru jako jakési určité memento.

I proto je zítřejší zápas velmi důležitý. Tím spíše, když s Teplicemi to nikdy úplná procházka růžovým sadem nebyla. Ostatně, tepličtí v Edenu prohráli naposledy před 4 a půl lety. A venku jsou silné i letos - 15 bodů za 10 zápasů, to není vůbec špatné (pro porovnání - Sparta má za 9 kol bodů 13, Slavia za 10 21b). Ostatně, já si vzpomínám na poslední podzimní kolo a jejich zápas právě na Spartě. Nebojácný výkon, kdy pro letenské vázně nebylo snadné překonat teplickou obranu. A zároveň si museli dávat pozor na zadní vrátka. Na druhou stranu další a prozatím poslední zápas na hřišti soupeře, v Teplicích, byl nekoukatelný z obou stran. Od Teplic zejména v první půli. Šlo o typický zápas, kdy by si bod nezasloužil snad žádný tým. Podobný výkon by, troufnu si říci, v Edenu nestačil.

V teplickém kádru nalezneme mnoho pro slávistické příznivce známých jmen jako Vošahlík, Hora, Vachoušek nebo Marek Červenka. Právě posledně jmenovaný by myslím neměl s motivací v zítřejším zápase žádný problém, pokud tedy nastoupí, hrát pro takového hráče v Edenu by bylo svátkem. Na druhou stranu si můžeme asi oprávněně klást otázku ohledně jeho fotbalových kvalit vzhledem k tomu, kdo ve Slavii v současné době nastupuje na stoperu.

Ale jak jsem zmínil, zůstaňme opatrní a pokorní, cesta je zatím ještě daleká a zas tolik suverénních domácích zápasů jsme letos neodehráli, abychom se nemuseli bát sedmého týmu celkové a pátého týmu tabulky venkovních zápasů. Tým by měl být až na Alvira kompletní, Teplicím bude chybět zraněný Tomáš Grigar, kterého nahradá stejně jako v posledním zápase, kdy Teplice zdolali doma Jihlavu 1:0, Martin Chudý.

Čeká se návštěva kolem 15 tisíc. Já se ptám, není to málo? Nezvládli bychom i více? Pokud váháte, zkuste si ještě dát dvě a dvě dohromady a říct si, jestli by nebyla škoda u zítřejšího zápasu nakonec chybět.

20. kolo - Neděle 12. 03. 2017 17:30

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
2 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

25. Milan Škoda
87. vlastní branka

FK Teplice
FK Teplice

30. Fillo

Komentáře (122)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 17:42 |  
    0 0

    musím fandit u televize - zánět ledvin

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      urs (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 22:41 |  
      1 0

      Tak se dej hlavně do kupy, to není určitě sranda, nás bude v Edenu dost. :)

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Pepino44     před 8 lety 12.03.2017 10:07 |  
      0 0

      Tak se koukej dát do kupy, na chátru budeš potřeba. Přeji brzké uzdravení.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 10:34 |  
        0 0

        Díky hoši, krev už nečurám, fanděte i za mě. Od příště už chybět nebudu!

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      PetCC     před 8 lety 12.03.2017 15:18 |  
      1 0

      No já v létě chodil i se zánětem očního nervu (s trvalými následky), tak se musíš víc snažit :-)

  2. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    qwertz0099     před 8 lety 11.03.2017 18:16 |  
    1 0

    Zápas s Teplicemi nejspíš hodně napoví o našich nervech. Mají zajímavého trenéra, který po těch předchozích dokázal kádr stabilizovat, zkvalitjit a hlavně vystužit obranu. Ve předu mají navíc silného a vysokého Vaněčka, který letos už taky dal pár gólů. Teplice si u mě získali sympatie prodejem Potočného. Shrnu to: jedná se o celek s kvalitní obranou a jsou silní v osobních soubojích. Patří podle mě k černým koňům jarní části sezony a mají (SLÁVISTU nebo Plzeňáka možná) nejperspektivnějšího trenéra Šmejkala (společně s Trpišovským) v lize. Bude těžký zápas, ale věřím, že ho zvládneme.
    P.S.:Jaký byl trenér Šmejkal hráč?

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Sracken     před 8 lety 11.03.2017 18:36 |  
      0 0

      Je to řečnická otázka? Velký elegán, skvělá technika, ale kolena totálně na piču a to mu zničilo lepší kariéru.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        gabilal     před 8 lety 11.03.2017 18:52 |  
        0 0

        Výborná levačka. Krom pohárů línej běhat. Dýchací nálepka na nose. Z montované tribuny, rád jsem na něj koukal.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          malan (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 20:34 |  
          0 0

          Nalepky! To byla hrozna hovadina, pamatuju si, jak s tim nastupoval snad celej narodak Portugalcu. A pak se ukazalo, ze je to uplne k hovnu:)

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        kjandourek (admin)     před 8 lety 11.03.2017 21:03 |  
        0 0

        jenom tak mimochodem dal první soutěžní gól samostatně české reprezentace - v prvních letech za DU staršího pravidelně kopal standardky a penalty... a tak v kvalifikaci na památné ME 1996 oveřel skóre proměněnou penaltou v páté minutě proti Maltě :-)

  3. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    Sracken     před 8 lety 11.03.2017 18:34 |  
    9 4

    Tak rozhodčí to má v Plzni pevně v rukou - žlutá pro Zemana za nesportovní chování mimo hru (šlapák na kotník) nic, projetí Baroše Limberským do stehen nic, gól, který neměl být uznán kvůli ofsajdu. Liga bude ještě hodně zajímavá, Plzen každopádně začíná tahat trumfy.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Sedrousek     před 8 lety 11.03.2017 19:19 |  
      2 4

      Neni duvod brecet. Porad to mame ve svych rukach a na svych kopackach!!!

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      honzaccc     před 8 lety 11.03.2017 19:23 |  
      4 0

      Kvůli Plzni by se měla zavést další statistika a to, kolikrát její hráč zařve "AU"... Nejlepší hráč Libe, je Souček.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      bongor     před 8 lety 11.03.2017 21:34 |  
      1 1

      Je jim jasný,že jen na trávníku to nemohou ukopat,ale omlouvají se,že nemají tolik mukionů jako my nebo bída.
      Drápky mají ostré,mají to dobře ošéfovaný.Bacha na ně.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 23:48 |  
        0 0

        Nezáleží na tom, kolik máš mukionů, ale na tom, kde je investuješ...

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Boss82     před 8 lety 11.03.2017 21:41 |  
      3 3

      No nevim, viděl jsem druhou půli a ze strany rozhodčích to bylo naprosto v pořádku odpískané. Jasný - gól neregulérní, ale to je chyba asistenta.

      Jinak Liberec hrál posledních 20 minut velmi sympaticky a sahal po vyrovnání. Škoda. Každopádně nás tam za týden nečeká nic jednoduchého.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 00:31 |  
        0 1

        První půle byla trochu nakloněná, ve smyslu otáčení faulů, rohů, hlavní v tom plaval. Žádné šance ale nebyly, Plzeň nehrozila kromě standardek, Liberec vůbec. Ale vlastenec zřejmě regulérní.
        Suk nejlepší z Libe, ale proti nám nastoupí s Breitem a asi Vůchem, Coufal už možná bude fit místo Mikuly, ale nerozehraný. Baroš spíš už jen zkouší padat, Bosančič je otesánek. Netuším, jak je to s Voltrem, je ještě náš?
        Každopádně to Trpiš bude těžko skládat. Nám stačí dát gól. To tam umíme vždycky brzo, letos máme tým, který to zvládne vzadu pohlídat a může z brejků přidávat další. Že by nás zamkli jako Plzeň, nehrozí ani ve snu.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          marp (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 11:11 |  
          0 1

          Jak může být vlastenec regulérní, když padne z ofsajdu?

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Kenny     před 8 lety 12.03.2017 12:00 |  
            1 2

            Takže Kúdela byl v ofsajdu?

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              marp (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 13:30 |  
              1 1

              Kúdela si dal vlastňáka, když odvracel před Krmenčíkem, který byl v ofsajdu. Krmenčík se z ofsajdu zapojil do hry, nezůstal stát. Co na tom není jasné?

              • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

                Kenny     před 8 lety 12.03.2017 20:02 |  
                0 2

                Není na tom jasné, jak Krmenčík ovlivnil soupeře. To je totiž podmínka aby to byl ofsajd. Sváděl s Kúdelou souboj? Byl v tzv. hratelné vzdálenosti? Omezil Kúdelovu možnost hrát míčem? Omezoval ho v pohybu? Bránil mu ve výhledu? Že nezůstal stát vůbec nic neznamená. On se totiž souboje o míč vůbec nezúčastnil a Kúdela si to tam sám fláknul, víme? Regulerní branka.

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 13:30 |  
            0 0

            Kúdela v ofsajdu fakt nebyl a podle jeho slov ho Krmenčík neovlivnil.
            Debata může skončit, já mu tleskám. Brečením ještě nikdo nic nevyhrál.
            I když nevylučuju, že v Japonsku v téhle disciplíně mají TV soutěž, pak bychom mohli vyslat ze SN hodně nadupaný tým :)

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Boss82     před 8 lety 12.03.2017 14:19 |  
          0 0

          Tu první půli v Plzni si musím ještě pustit.

          Jinak samozřejmě také věřím, že to v Liberci zvládneme. Jen upozorňuju, že ten tým zdaleka nehraje tak špatně, jak by mohlo napovídat postavení v tabulce.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Kenny     před 8 lety 11.03.2017 23:10 |  
      1 7

      Ten zápas jsem neviděl, jen jsem si pustil ten gól. Proč by měl být neregulerní? Krmenčík byl sice v ofsajdové pozici, což samo o sobě není porušení pravidel a toho obránce nijak neovlivnil. Ten o něm ani nevěděl. Pro mě regulérní branka.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 23:28 |  
        3 2

        Hráč, který je v ofsajdové pozici, bude potrestán za ofsajd jen tehdy, jestliže v okamžiku, kdy míčem zahraje nebo se míče dotkne některý z jeho spoluhráčů, je podle názorů rozhodčího aktivně zapojen do hry (a právě výklad tohoto pravidla doznal změny).
        Tady jde o to, že se aktivně zapojil do hry, tudíž ofsajd.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Kenny     před 8 lety 11.03.2017 23:45 |  
          1 4

          ....a pokračuje to :
          tím, že
          - ovlivní hru tak, že zahraje míč nebo se dotkne míče, který mu přihrál spoluhráč (toho se nedotkl)
          nebo
          - ovlivní soupeře tím, že mu zabrání v hraní míče nebo v možnosti hrát míčem tím, že mu zjevně
          brání ve výhledu (to těžko, když byl za ním)
          nebo
          -svádí se soupeřem souboj o míč (souboj s Kudelou rozhodně nesváděl)
          nebo
          -zjevně se pokusí zahrát míč, který je v jeho blízkosti, přičemž ovlivní soupeře (nemohl jej ovlivnit, když soupeř o něm nevěděl)
          - nebo provede jasnou akci, která má zjevný vliv na možnost soupeře hrát míčem (opět jasně bez vlivu na soupeře).
          Takže do hry se aktivně nezapojil, regulerní branka.

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            jufoun (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 00:13 |  
            7 0

            zjevně se pokusí zahrát míč, který je v jeho blízkosti, přičemž ovlivní soupeře (nemohl jej ovlivnit, když soupeř o něm nevěděl)
            Tady nemusí jít jen o Kudelu, brankář mohl reagovat na Krmenčíkův pohyb a pak už nestačil vyrazit hlavičku obránce.
            Za mně neregulérní gol.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              Kenny     před 8 lety 12.03.2017 00:36 |  
              0 6

              Ale zase je to na posouzení rozhodčím, tak bych mu ponechal možnost jeho výkladu. Ať si potom komise rozhodne jak chce, my se můžeme koukat jen na sebe. Jen jsem chtěl poukázat, že výklad pravidel může být různý a nakonec to hlasování může i v té komisi skončit třeba 4:3. Hlavně ať nám naši kluci zítra zase udělají radost.

              • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

                japhy     před 8 lety 13.03.2017 09:20 |  
                0 0

                Jestli může být výklad pravidel různý, pak taková pravidla pokládám za zbytečná.

  4. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    skori (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 18:35 |  
    4 4

    Ahoj slávisti, zbyly mi 4 lístky na zítřek, které nabízím za 100 Kč/ks. Předem upozorňuji, než mě tu začnou někteří kamenovat, že jsem překupník, jedná se o lístky ze zakoupených balíčků pro kamarády bydlící 200 km daleko a kteří chtějí jet jen na derby. Takže pokud má někdo zájem, napište.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      skori (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 18:47 |  
      0 0

      ještě jsem zapomněl napsat, je to do sektoru 117

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Fulham     před 8 lety 11.03.2017 18:58 |  
        2 4

        Jsem překupník a ještě to drze přiznávám..:-))

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          skori (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 19:12 |  
          6 2

          jako pardon Fulhame, nechápu tu ironii, prostě mi přišlo škoda ty lístky nechat jen tak, proto když stojí 260 nabídnout je za 100 asi překupník neudělá. ale je fakt, že jsem jen pouze vyšel vstříct kamarádům a vzal to na sebe. svůj lístek mám a tady je ze mě překupník. s prodělkem 160 kč na lístku

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Sracken     před 8 lety 11.03.2017 19:23 |  
            2 10

            Jako pardon, kámoši nikdy na to utkání jít nechtěli, neměli se jak dostat k lístkům na derby, tak si koupili balíček, kde ten lístek je téměř za 0 korun. Takto to přesně překupník dělá. Na Teplice kvůli těmto praktikám přijde o dost méně lidí, než je prodáno. Překupník dostane 100 za Teplice, 1000 za derby, nákupka balíčku cc. 620 korun a ještě tvrdí, jaký je lidumil a slávista, že to dává jen za 100.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              donford     před 8 lety 11.03.2017 20:02 |  
              4 1

              Tohle je docela ostré odsouzení a bez důkazů. Co je dnes 100 Kč? Prý je dnes průměrný plat v Praze 36 tisíc. Denně kupuji dvoje noviny. (36 Kč). Takže noviny na 3 dny. Nebo 2 Plzně, které mám i se zálibným pomlaskáváním vypité za 1/2 hoďky. :-) A fotbal je na 90 minut. :-) I když jsem zažil lístky na ligu za bůra. Dávno tomu. :-)

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Fulham     před 8 lety 11.03.2017 21:36 |  
            2 0

            Čeče nebuď hned naježenej. Je tam smajlík. Citoval jsem (částečně) Šimka s Grosmanem a dělal si srandu z té věty která jde pochopit dvojmo. Jinak jsem samo pochopil, že NEJSI překupník...:-)))

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Jachym     před 8 lety 11.03.2017 19:40 |  
          5 1

          Tak zkus zítra na pokladně bez fronty sehnat lístek za 100 Kč... Myslím, že to není nic proti ničemu, výhodné pro všechny a nechápu tedy ty zlostné reakce. I když počkejme si, zda to nějak nepřebije malan :-)

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            malan (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 20:29 |  
            0 0

            z povzdali pozoruju a jsem ve strehu:)

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              afro     před 8 lety 11.03.2017 21:19 |  
              0 0

              Okamžitě odhlásit!!! :-)))

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Sracken     před 8 lety 11.03.2017 19:08 |  
      3 9

      Ty lístky maj hodnotu 20 korun, protože si je koupili jen kvůli derby. Asi podobně, jako kdyby byl lístek na derby plus CD Iveta Bartošová Poslední sbohem. To by zde byla nabízena 4 CD s tím, že kámoši nemaj CD mechaniku.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        skori (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 19:34 |  
        8 1

        doufám, že nemyslíte mě, že tohleto udělám, takhle bezcharakterně a hnusně se napakuju. nemám na to vstupenky a ani žaludek, ale co mám, tak to chuť říct vám něco hodně, hodně peprného. ale protože mi to za to nestojí, kašlu na vás.... a mimochodem, v životě jste mě neviděl, takže nesuďte někoho za něco, čeho by nebyl schopnej. můj jediný problém byl ten, že jsem hlupák, který se nechal od kluků přemluvit a nabídl to zde. toť vše. prosím dost kamenování, jako by jsem sem nic nenapsal.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Sracken     před 8 lety 11.03.2017 20:42 |  
          5 1

          Já tim nemyslím konkrétně nikoho, ale je divné, že je na trhu několik stovek lístků na Teplice pod jejich nominální hodnotou. Čím to asi bude? Dílem překupníci a dílem oportunisti, co je strašně zajímá Slavie, ale musí hrát se Spartou nebo Plzní, jinak je to moc daleko, jsem na chatě, mám zápas nebo musim do práce.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Dobi     před 8 lety 11.03.2017 20:07 |  
        4 0

        Krásná a asi pravdivá analýza. Příjemně mě rozbor pobavil! Hezký zbytek dne, i když mi jej výsledek z Plzně jej kazí!

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Travinho     před 8 lety 12.03.2017 02:03 |  
      0 0

      Ahoj, máš ještě ty lístky? Dva by se mi hodily, kdyžtak napiš do zpráv...

  5. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    Fulham     před 8 lety 11.03.2017 19:01 |  
    2 0

    Tomáš s Honzou dřou jak koně... pěkný.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      VanDel     před 8 lety 11.03.2017 19:06 |  
      3 1

      Hlavne Soucek zatim celkem dobry vykon.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Robinator     před 8 lety 11.03.2017 19:46 |  
      3 4

      CHcipaci plzeňský jedna střela mezi tyče,vlastní gól.. Neregulérní branka..Tohle prostě není náhoda, u nás dvě penalty, nepiskala se ani jedna,teď to mělo být 0-0..Pěkně je tlacej kurvy

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Dobi     před 8 lety 11.03.2017 20:05 |  
        6 1

        Duo Berbr - Damková stále dře jak kůň!!! Dřiv mi plíseň nevadila, po "nástupu" tohoto dua je to děs!

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Travinho     před 8 lety 12.03.2017 02:25 |  
          2 0

          A dokázali to. Hlavně ofsajd zcela nepřehlédnutelný. pro mě jednoznačně na zastavení činnosti na zbytek života. Pokud si toto v lize nepohlídá, tak co chce mezi sudími dělat?

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Boss82     před 8 lety 11.03.2017 21:45 |  
        1 0

        Tak určitě...

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Boss82     před 8 lety 12.03.2017 14:17 |  
        0 0

        Tlačej je až tak, že jim u nás přísně vyloučí Řezníka, což byl zcela zlomový moment zápasu - zlomový v náš prospěch. Ty ruce u nás - první rozhodčí viděl, ale za tohle penalta správně ne. Druhou neviděl na stadionu vůbec nikdo. A všeobecně jsme se tu shodli, že rozhodčí pískal dobře, ne?

        A s tím neregulérním gólem to nakonec v zápase Plzeň - Liberec také nakonec není tak jasné, když se podíváš do pravidel. A hlavně - ovlivněný rozhodčí neodpíská pro tým, který má prohrát (tedy pro Liberec), X standardek v okolí vápna soupeře, neotočí roh 2 minuty před koncem (opět ve prospěch Liberce) a nenastaví přes 4 minuty.

        Takže prosím o trochu soudnosti a objektivity!

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      donford     před 8 lety 11.03.2017 19:53 |  
      1 0

      Brno - Bohémka, nejlepší Jablonský a Michal Švec. U Liberce se mi hodně líbil Souček. Dobře rozděloval míče, hrál s přehledem. Rozhodčí Plzni docela pomáhal. Gól neměl platit. Zase 1:0, jako proti Příbrami. Bohémka bude mít doma šanci.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Ravik     před 8 lety 11.03.2017 20:08 |  
        1 2

        Ševčík jako náhrada za Tondu by stál za zvážení.

        P.S. sestava nebude Tolsi?

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Jachym     před 8 lety 11.03.2017 20:14 |  
          0 0

          Dozvíš se ji bez dalších spekulací na stadiónu :-)

  6. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    Sedrousek     před 8 lety 11.03.2017 19:16 |  
    0 0

    Synovi zacinaji jarni prazdniny a my jsme na horach. Moje misto obsadi tata a verim ze si uzije pekny fotbal a nasi vyhru 5:0.

  7. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    Robinator     před 8 lety 11.03.2017 19:31 |  
    3 9

    Bohužel nemůžu na zápas..Musím na procházku, tak fandete i za mě

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      lassiter     před 8 lety 11.03.2017 19:46 |  
      12 5

      Opravdu sem všichni budete psát, co máte zítra v plánu dělat nebo proč nemůžete jít na fotbal? Fakt myslíte, že to tady někoho zajímá :-) ?

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Robinator     před 8 lety 11.03.2017 19:57 |  
        1 4

        Zajímá,protože máš dva mínusy,haha ... :D

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Dobi     před 8 lety 11.03.2017 20:02 |  
        3 0

        Tak jistě Vás PRÁVEM nezajímá, že mám zítra naplánovánu zahradu, už prokukují tulipány a kvetou sněženky. Ale JEN DOPOLEDNE!!! Takže ne výmluva, ale ÚČAST! Omlouvá jen válka nebo smrt (pardon útlocitnějším..)
        Jsem zvědav na sudí, dnes v plísni popravili Liberec...

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Robinator     před 8 lety 11.03.2017 20:04 |  
          1 1

          Mě zajímaji tulipány :)) ty rozhodčí to je hnus no..Pro nás jedna překážka navíc no..Musíme jít i proti rozhodčím

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Jachym     před 8 lety 11.03.2017 20:10 |  
          1 0

          Já se dnes kvůli bolesti v krku nepřipojil k rodinnému výletu do Technického muzea a vyhl se tak návštěvě neoblíbené Letné...:-)) Na zítra musím být fit a na značce:-)

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Robinator     před 8 lety 11.03.2017 20:18 |  
            0 1

            Škoda, technické muzeum je super :)) bohužel ta moje procházka je spojena s oslavou kulatin a obědem v restauraci l, takže i přes snahu se tomu nevyhnu, jinak bych byl taky na značkách :))

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              Jachym     před 8 lety 11.03.2017 20:28 |  
              1 0

              Jasně, já vím a navíc jsem velký fanda železnice. ...:-) Jinak třeba ty kulatiny můžete zakončit v Edenu ve VIPce...:-)

              • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

                Ravik     před 8 lety 11.03.2017 20:30 |  
                0 0

                život fanouška je otázka priorit :-) Myslím, že v tomto by fakt pomohly dlouho dopředu jasný termíny, ale to už je obehraná písnička.

                Jsem zvědavý na návštěvu s Hradcem na dlouhý velikonoční víkend... to bude asi bída :-(

                • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

                  Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 20:51 |  
                  0 0

                  Neboj, budou balíčky. :-) Hradec Králové + Brno (30. kolo), Hradec se vyprodá!

                • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

                  Dobi     před 8 lety 11.03.2017 23:02 |  
                  0 0

                  Naprostý a . zoufalý - ohlas. Já vždy v květnu a v září organizuji výlet pro naše zahrádkáře. Chtějí zásadně v sobotu. A mohu to dělat jen tehdy, kdy hrajeme venku... Kdo ví, který blb to posadí na sobotu???? To snad není nikde ve světě!

              • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

                Robinator     před 8 lety 11.03.2017 23:36 |  
                0 1

                No to by mě dali:)).Jinak za vipka je asi pěkně dráha ne? Tipuju tak 1500-2000?

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Dobi     před 8 lety 11.03.2017 22:59 |  
            1 0

            Ale to Technické muzeum je nedaleko od staré Slavie, kterou kvůli Stalinovo pomníku nechal zbourat Tonda Zápotonda Harmonika... Já jsem tam byl loni, kdy mě poprosil kamerád z Lipna, který dělá dobrovolného hasiče a mají Freundschaft s Rakušáky přes kopec, zda bych mu nepomohl s tlumočením... Málem jsme pak nestihli oběd v Popovicích, jak se tam všem líbilo... Ale ty letenské stopy? Za "režimu" tam měla Slavia aspoň tenisové kurty s příjemnou klubovničkou, kde jsme jako Vlajkonoši II dělávali večírky, hlavně s fotbalistkami z béčka Slavie.. A pak přišli nějací restituenti a - šmytec!!!

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Sracken     před 8 lety 11.03.2017 20:48 |  
      7 14

      Nabízim 950 lístků na Teplice, sektory 113, 114, 115, 116, 117. Cena 50 korun, výdej lístků u zimního stadionú nebo v hoaspodě u výčepního Capiho hodinu před výkopem. Kámoši si koupili balíček a zítra mají zápas, dva musí hlídat děti, jeden jde na muzikál, 650 jich je v hospodě a ten zbytek bydlí 376 kilometrů daleko. Sám také nemohu, vyjde mi to až na Spartu, musím na houby.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Boss82     před 8 lety 11.03.2017 21:47 |  
        5 5

        Hodně ubohý!

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          urs (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 22:49 |  
          7 0

          ale kdeže, mě to teda pobavilo :))

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        skori (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 00:11 |  
        1 1

        sracken je velký srandista. až jsem zaslzel :-)

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        sasky     před 8 lety 12.03.2017 14:36 |  
        0 0

        Ty jsi mi vtipálek, měl by ses tím živit.

  8. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    judu81     před 8 lety 11.03.2017 20:49 |  
    43 0

    Takže ja som si po dlhšom čase dal dva a dva dohromady, presvedčil dvoch kamarátov a otca a o 6 hodín vyrážame autom na vlak do Košíc. 726 km pred nami, no teším sa ako malý chlapec. Dúfam, že to Tepliciam zajtra spočítame. Majú u nás dlh z augusta 2013, snáď z neho zajtra odkrojíme.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 11.03.2017 20:56 |  
      5 0

      Ty kravo, tak to veliky respekt...

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      afro     před 8 lety 11.03.2017 21:24 |  
      3 0

      Ufff, tak šťastnou cestu. Jak ses dostal ke Slavii, smím-li se zeptat?

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        judu81     před 8 lety 11.03.2017 22:06 |  
        13 0

        Slavii fandil už môj otec, je z Trutnova. Prvýkrát naživo som zošívaných videl v Intertoto Cupe v zápase proti Servette Ženeva okolo roku 1994. Nie som na zápasoch klubu môjho srdca tak často ako by som chcel, o to viac mu však fandím na diaľku. Je to ťažšie zladiť keďže pôsobím ako rozhodca u nás v regionálnej súťaži. Sám neviem či sa dostanem na derby lebo na budúci víkend začíname. Ak by som nemohol, asi ich budem musieť ponúknuť tu. Zajtra som v Edene, tak dúfam že sa budem cítiť ako v raji.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Dobi     před 8 lety 11.03.2017 22:49 |  
          3 0

          Judu81, tak odo mňa veľký rešpekt. Ja ako vojak som si napísal dovolenku 1973 aj do Košíc, bol som na Lokomotíve (Slavia hrala o záchranu 1:1) a viem, čo to je za štreku! Obdivujem Ťa a preto píšem po slovensky!!! Vítaj zajtra a vráť sa domov spokojný!

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          afro     před 8 lety 12.03.2017 07:21 |  
          2 0

          Díky, hezký příběh. A držím palce, ať ti moc v roli rozhodčího nenadávaj... ;-)

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Kornovo     před 8 lety 11.03.2017 21:31 |  
      2 0

      dobra prace. To je opravdu dalka, tak at si to uzijete

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      donford     před 8 lety 11.03.2017 22:11 |  
      7 0

      Klobouk dolů. Tomu se říká fandovství! A finanční výdaj nemalý. Už kvůli takovým fandům musíme zítra vyhrát! A taky že vyhrajeme!

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      skori (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 00:08 |  
      1 0

      Klobouk dolů, to je opravdu fanda, před kterým je třeba smeknout.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Borris     před 8 lety 12.03.2017 10:55 |  
      1 0

      Tak to jsi velký pán! Klobouk dolů. To tě zvu někdy v Edenu na pivo!

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        judu81     před 8 lety 12.03.2017 15:15 |  
        1 0

        Sektor 203, rad 4. Teším sa na Vás! Zatiaľ sme na Václavaku. Slavieeee! :-)

  9. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    Travinho     před 8 lety 12.03.2017 02:04 |  
    11 2

    Boj o titul bude ještě hodně těžký. Po tom co dala Plzeň branku z ofsajdu, který by nepřehlédl ani slepec jsem o tom bohužel přesvědčen.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      vršek     před 8 lety 12.03.2017 08:31 |  
      1 4

      "Sakra, chlape ubrečenej, všechno máme jen a jen ve svých rukou! Ti rozhodčí jsou přece jenom lidi! Mají to strašně těžký, jak mají vidět ty ruce ve vápně a takové těsné ofsidy když je to v takové rychlosti a tak nepřehledné!!!"

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Robinator     před 8 lety 12.03.2017 08:39 |  
        5 0

        Tak snad za ty léta už jste všichni pochopili jak to je..Co se týče Plzně..Začala liga a už to jede..Dvě neodpiskany ruce,teď Neregulérní branka..A to všechno za tři kola.to prostě není náhoda a není na tom nic ubrecenyho.Naopak by se o tom mělo hodně mluvit,aby byli dotyční lidé,co tohle způsobuji pod tlakem a dovolovali si to co nejmíň..

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          vršek     před 8 lety 12.03.2017 08:55 |  
          2 2

          Ty ruce ve vápně byli tři, z toho dvakrát hrál Hejda rukou úmyslně (podruhé před naším gólovým rohem)!
          Já jsem přesvědčen jako Vy, že je potřeba o tom mluvit a bránit se.
          Jen si představte kdyby Frydrych před týdnem nedokázal skórovat (podobně jako Deli v tomtéž zápase)....
          Bohužel, i na těchto slavistických stránkách byl výkon rozhodčího Příhody některými slávisty označován jako výborný a upozorňování na chyby, kterých se dopustil je označováno za "nářek nebo zaujatost".

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            bongor     před 8 lety 12.03.2017 12:07 |  
            0 0

            To víš,někteří z nás chodili ve škole na katechismus/pro neznalé=náboženská výchova/.Tam nás učili,že správný křesťan když dostane facku na jednu tvář,nastaví druhou.Jenže my už jsme dostali těch facek na několik desítek tváří,máme vybráno a nemáme jediný důvod mlčet,když se nás někdo snaží poškodit.Jedině masochistům,těm to nevadí,naopak je to potěší.Proto u nás tak prosperují SM salony.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          sasky     před 8 lety 12.03.2017 14:40 |  
          0 0

          Jednu z těch rukou viděli všichni asi tak na pátý opakování v televizi, ale samozřejmě podle tebe jsou rozhodčí nadlidi a musí vidět všechno. Neregulérnost včerejšího gólu je přinejmenším sporná. Takže vlastně jediná špatně posouzená situace je ruka Hrocha z minulého týdne z Edenu. Tak to potom chápu závěr, že Plzeň to má "pořešený"... Kravina.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Travinho     před 8 lety 12.03.2017 10:29 |  
        2 1

        Tohle nebyla nepřehledná situace. Krmenčík stál v ofsidu od chvíle, kdy byl borec 5 kroků od míče a už se z něj ven nedostal. Tady šlo bohužel o jasný úmysl, případně o neskutečnou neschopnost.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          vršek     před 8 lety 12.03.2017 10:49 |  
          0 0

          Vždyť já s Vámi naprosto souhlasím, ve všem co jste uvedl!
          Vyhrát ligu bude ještě hodně těžké, viz 3 neodpískané ruce Plzně před týdnem a její včerejší neregulérní gól.
          Nepřehledná situace to byla jen u Hejdova plácnutí pod Kozáčikem a Škodou. Hrošovského penalta jasná a druhá úmyslná ruka Hejdy musela být pro pomezního naprosto evidentní, stejně jako včerejší ofsid.

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            donford     před 8 lety 12.03.2017 11:03 |  
            4 0

            I podle fotek v novinách je vidět, že šlo o značný ofsajd. A pochopitelně pohybem Kúdelu "strhnul". Jinak ten by pohodlně hlavou míč odrazil, třeba i do zámezí. A pomeznímu opravdu nic nebránilo ve výhledu. Tady se jednalo ze strany sudího o zřejmý úmysl. Nemám za zlé hlavnímu, že to neviděl, ale pomezní mu hned měl ofsajd hlásit. Jsem zvědavý, kolik dostane. Zelinka za pád Sýkory (nenafilmovaný!) v centimetrech, kdy bohudík destíka tři body neřešila, dostal 2 zápasy. Ano, nejsem sice vůbec "ubrečený", ale ty souvislosti s rozhodčími a s Plzní, začínají být velmi výrazné a zřetelné. Není nutno znovu vyjmenovávat. A upřímně: pokud pomezní bude na pár zápasů suspendován, i jemu i Plzni nějaká ta případná stovka tisíc za tři body stojí. Když už to neumí Plzeň rozhodnout na hřišti. Soudcovská mračna s ohledem k Plzni se začínají nad jinými kluby zle stahovat.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              Kenny     před 8 lety 12.03.2017 11:57 |  
              1 2

              Podle mě o něm Kúdela ani nevěděl. Rozhodně nereagoval na jeho pohyb ale na míč a nezvládl to. Viděl jsem z toho zápasu jen tu branku, takže nezpochybňuji komplexně vedení zápasu, ale tady zastávám názor, že to byl regulerní gól. Taky jsem zvědav na výrok komise rozhodčích, i když si myslím, že to vysvětlej tak, jak se to bude hodit do krámu.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 14:43 |  
              0 0

              jen taková perlička, dotyčný pomezní Urban prý fandí spartě

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Travinho     před 8 lety 12.03.2017 11:53 |  
            0 0

            Sorry, pak jsem to četl podruhé a už mi bylo jasné, že jsem to blbě pochopil.

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            sasky     před 8 lety 12.03.2017 14:41 |  
            0 2

            Chlapi, nechcete si koupit krabici kapesníčků a jít někde do parku si pobrečet? To co píšete jsou nebetyčně nesmyslné konspirace.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          vršek     před 8 lety 12.03.2017 11:23 |  
          0 0

          Ve včerejším zápase mezi Plzní a Libercem byli i další situace, které stojí za pozornost...v první půli se fauly na Baroše nepískaly (byly to fauly či ne, toť otázka), na druhé straně, gólu Plzně předcházel "faul", jehož odpískání zpochybňoval i trenér Trpišovský po zápase. Navíc jednoznačné "dohrání" protihráče Zemanem v přerušené hře bez žluté karty....Rád bych upozornil na důležitost udělovaných žlutých karet pro následující zápasy, i tady se opomenutí či chyby rozhodčích stávají faktory, které ovlivňují hru jednotlivých týmu. Pokud by rozhodčí úmyslné ruce Hejdy odpískali, musela by následovat penalta a vyloučení, a tudíž by Hejda ve včerejším zápase nemohl hrát.
          Prosím své oponenty, aby neargumentovali soubojem Hušbauer vers. Kozáčik, uznávám, že i zde mohl rozhodčí kartu udělit. a neodpustím si, kartu mohl udělit i Kozáčikovi za následníé simulování.

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Jachym     před 8 lety 12.03.2017 12:44 |  
            1 0

            Člověče, kdybys naše zápasy pískal ty, tak soupeř (zejména Plzeň a Sparta) dohrává v osmi lidech a budou se na něj kopat alespoň tři penalty...:-D Užívej si trochu stav, v jakém jsme, a nemysli pořád na rozhodčí a zákulisní machinace, které pracují 24 hodin denně na tom jak Slavii zabránit získat titul. Samozřejmě, mohou a budou se stávat omyly i v náš neprospěch. Ale na rozdíl od tebe v tom nevidím jasný prvoplánový záměr. A abys mě nechytil znovu za slovo, ano, takto jsi to přímo neřekl. Ale z tvého selektivního vytahování prohřešků ve prospěch pouze jedné strany (ano, laskavě jsi připustil, že Hušby zajel do Kozáčika, ale ten se samozřejmě mnohem víc provinil následným simulováním:-) to tak jasně vyplývá.

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 13:06 |  
            1 2

            Tak na Baroše byl hodně smutný pohled, asi dvakrát tam sebou teatrálně praštil o zem, pak mu jeden faul neodpískali. Něco jako Kisel nebo Piták ke konci kariéry.
            Ten přímák byl dost přísný, rovina lehce nakloněná, ale spíš to soudce nezvládal.
            Ofsajd ne. Sám Kudela řekl, že ho Krmelec neovlivnil, takže utřít slzy, kapesníčky poslat na Letnou - tam budou potřeba - a začít trénovat hlasivky.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Fačín     před 8 lety 12.03.2017 11:00 |  
      3 2

      Bohužel, tlačenka jasná, gól neregulérní a ještě k tomu vlastní. Bohužel, za prohru si může Liberec především sám, protože je jasně přehrávali, akorát nebyli schopní dát gól.

      Dneska černý svině potáhnou i Spartu, to se vsaďte.

      Ale tak nám drží palce i ministerský předseda (z čehož se mi upřímně zvedá žaludek, ale nechci rozjet politický flame), takže nás už asi taky moc řezat nebudou.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        sasky     před 8 lety 12.03.2017 14:43 |  
        0 2

        Vlastní neregulérní gól... :D Jako, že Kúdela byl v ofsajdu? :D Ty mě bavíš :D

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          Fačín     před 8 lety 12.03.2017 15:26 |  
          2 1

          V ofsajdu byl pochopitelně Krmenčík. Do hry se aktivně zapojil. Ale to už se tady řešilo, jsou na to evidentně 2 různé výklady a ani rozhodčí v tom nemají úplně jasno (nebo spíš nechtějí). Já jsem zastáncem toho názoru, že to ofsajd byl, mělo se pískat (resp.mávat) ideálně ještě dřív, než se balon dostal ke Kúdelovi. Ale jak jsem psal, hloupý je, že Liberec nebyl schopen dát gól, šancí měli dost a vůbec jsme to nemuseli řešit.

          A už se těším na Teplice, jdeme na pivo a na zápas!!

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Fačín     před 8 lety 12.03.2017 11:01 |  
      0 1

      Není to nějaká odveta? Vím, že s hradečákama byly velký problémy, jsou to povětšinou sparťani a burani a bijou se rádi.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 12:49 |  
      2 0

      Dnešní asi těžko.
      Kdo tam byl na našem zápase a zažil napadání slávistů v trojnásobné přesile, vodopády vulgarit mířených i na ženy ze strany desítek votrockých normálů nebo útok na chlápka, kolem kterýho šly asi 5leté děti, tomu žilka nepraskne. To se dělo na cestě lemované antony, kdy jim muselo být jasné, že do 10 sekund budou zpacifikováni policajty a přesto se chovali jak šílenci. Jak tady psal někdo z Pardubic, tihle hrdinové jezdí dělat bordel i k nim na hokej, kde podobně odvážně napadají 16leté fans včetně holek.
      Pokud byli cílem tihle, tak s tím nemám žádný problém.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Nosorozec     před 8 lety 12.03.2017 13:47 |  
      1 0

      Mě nejvíc dostal komentář jistého Svatomíra Nováka k této události na novinkách. Napsal: "Před několika lety,když sešívaní byli na pokraji druhé ligy a kdy Sparta sbírala titul za titulem,tak hráči Slavie několikrát řvali smrt Spartě.Toto byla největší ubohost přát někomu smrt.To chtěli slávisté vzít do rukou samopaly a granáty a jít na Letnou?Takové vyhrožování je v civilizované zemi považováno za trestní čin."
      Je vidět, že chlapec fotbalu asi hodně rozumí :D

  10. Slavia - Teplice

    podol (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 08:39 |  
    4 0

    Nebudu se příliš vyjadřovat k výkonu rozhodčích, třeba z utkání Plzeň - Liberec. I když tam jejich pochybení (?) bylo zřejmé. Ale pokud jde o Slavii, už si nemohou dovolit to co v minulosti, nějaký příliš okatý podraz. Slavia je dnes stabilizovaný klub jak po stránce finanční, odborné i výkonové. I když není vyloučen, zejména třeba v klíčových utkáních a koncem soutěže,
    A velmi oceňuji Tolsimiruv článek, také mu za něj děkuji. Nejlepší je, pokračovat v nastoupené cestě - držet spolu, nechat na hřišti duši, bojovat a nevzdávat se, Máme to velmi dobře rozehrané, po všech stránkách nejlépe ze všech mužstev. Tak jen se přidávám - zůstaňme opatrní a pokorní, protože historie ukazuje, jak předčasná euforie a podcenění soupeřů může dopadnout. Tu největší si ponechme až na Strahov.
    Slavia do toho !!

  11. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    lukas8 (admin)     před 8 lety 12.03.2017 09:26 |  
    3 1

    Věřím, že dnes Teplice porazíme. Máme jim co vracet. Čekám těžký zápas s bojem o střed hřiště - snad nám nikoho Ljevakovič nezrakví.

    OT: Včera porazila Dukla doma Jablonec 1:0 gólem Zinedina Mustedanagiče, hráčem sparty, jež je na Dukle na hostování. Ročník 98, kapitán bosenské U19. Škoda, že nyní nemůže být součástí našeho týmu. Potenciál má velký a přitom nechybělo mnoho. Znám se s člověkem, co Zinedina do ČR přivedl a první ho nabízel nám. Slavia měla zájem, ale narovinu řekla, že by nebyla schopna vyřešit administrativu a nakonec skončil ve spartě. Myslím, že to jen vypovídá o nekompetentnosti minulého vedení a věřím, že za současného by se toto nestalo.

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      malan (přítel SN)     před 8 lety 12.03.2017 10:27 |  
      1 0

      Ano, sam to rikal, ze byl nejdrive ve Slavii. Peknej provar pokud z neho vyroste slusnej fotbalista..

    • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

      Travinho     před 8 lety 12.03.2017 10:31 |  
      0 0

      Včera jsem na Dukle byl a výkon toho kluka se mi opravdu zamlouval.

      • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

        Fačín     před 8 lety 12.03.2017 10:56 |  
        0 4

        No, toho je škoda, z něj bude pan hráč, jestli už náhodou není..Bohužel, takových chyb bylo v minulosti víc a jen se děsím toho, že je budeme opakovat, protože si pro svojí nadutost neuvidíme na špičku nosu.. Snad jen maluju čerta na zeď.

        • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

          donford     před 8 lety 12.03.2017 11:11 |  
          1 0

          Fačíne, je to sice škoda, pokud jsme ho mohli mít a nedokázali to, ale věřím, že podobných kluků roste na Balkánu hodně. Teď jen, aby třeba p. Plíšek s konexemi zrovna tam, dokázal podobně jako u Džeka ten pravý kámen objevit a obrousit právě pro nás. Možná máme v tom jednu výhodu. Skauti zkušených velkoklubů jdou po hotových hráčích, protože i ti jsou pro ně z této oblasti relativně levní, ale p. Plíšek může jít po talentech, kteří se u nás vyleští do konečného jasu.

          • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

            Fačín     před 8 lety 12.03.2017 11:31 |  
            1 1

            Tak v to samozřejmě taky doufám. Ale v poslední době už nám z mládeže utekl Turyna, teď Král, nedopadl Telnar.
            V současnosti je v kádru áčka jediný odchovanec - Zmrhal. Když mladí uvidí, že do áčka se nemají šanci dostat, protože hráče nakupujeme a nepoužíváme ty z vlastní líhně, tak se to může opakovat. Budou odcházet někam, kde ucítí šanci dostat se do dospělého fotbalu. A nebo třeba odmítnou jít k nám, ze stejného důvodu.

            Takže - investujeme do mládeže, máme kvalitnější trenéry, zázemí apod., ale pokud je nebudeme schopní zapracovávat do áčka, tak je jen vychováváme pro někoho jiného.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              bongor     před 8 lety 12.03.2017 12:16 |  
              2 0

              Tohle se tady probírá už nejmíň deset let.Jenže podívej se na sraltu.Ti si vychovávají "talenty",dost je i zařazují do áčka a co hrajou?Kulový.

              • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

                Fačín     před 8 lety 12.03.2017 12:36 |  
                0 1

                Jak se to vezme, momentálně je odchovanci celkem táhnou, Sáček, Čermák, nebýt jich, jsou na tom nejspíš ještě hůře..

              • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

                qwertz0099     před 8 lety 12.03.2017 12:51 |  
                0 0

                Wno, hrajou kulový, ale s odchovanci rozhodně menší kulový než-li s Váchou nebo Costou v sestavě.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              kerim1969     před 8 lety 12.03.2017 13:47 |  
              3 0

              Nemám nic proti odchovancům, ale obávám se, že platí nepřímá úměra - čím větší rozpočet a lepší sportovní
              výsledky, tím méně odchovanců. Tak to prostě je a asi i bude.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              homerinho     před 8 lety 12.03.2017 14:17 |  
              0 0

              Turyny není škoda, charakterově je to vajgl. Telnar to se svým přístupem nikam nedotáhne, jedině Král by mohl mrzet ale když sám hráč nechce podepsat novou smlouvu, tak co s tím.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              sasky     před 8 lety 12.03.2017 14:51 |  
              1 0

              A co s takovými hráči? Chceš přesvědčovat 16-18 letý smrady o své pravdě a nabízet jim nadstandardní podmínky, brát je na zápasy áčka jen proto, aby se pan AK náhodou neurazil? Proč? Oni si respekt musejí vybudovat, oni musí dokázat, že si šanci zaslouží. Takových hráčů jako jsou Turynové, Telnarové a Králové běhaly po trávnících stovky. Nechceš se o svou šanci poprat? Tak běž, běž a zavři zvenku.

            • Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

              sasky     před 8 lety 12.03.2017 14:53 |  
              0 0

              Divný, že je v kádru jediný odchovanec, když posledních 10 let byla Slavia v loji. Za deset let bude v sestavě odchovanců zase víc.

  12. Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi

    zeleznik2     před 8 lety 12.03.2017 16:56 |  
    0 0

    Tak konečně soupeř, který nehraje o titul či o sestup, takže by to, mohl být klidný zápas. V základu chybi Barák a hraje Muris, bohužel se zranil M.Frydrych a místo něj hraje Bořil. Plzeň opět s pomocí kolikáté už letos?1:0 vyhrála, bez rozhodčí ani třetí by nebyla. Rumuni s klikou zatím 0:0.