Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Derby 2. 4. od 17:30

Derby Slavie se Spartou už zná svůj termín, odehraje se 2. dubna od 17:30. Derby je už tři a půl týdne před svým výkopem vyprodané!

Komentáře (90)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    Honza_K1 (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 18:22 |  
    0 10

    Když se dnes všude píše, jak to rozhodčí skvěle zvládnul... Doufám, že to Příhoda pískat nebude. Z mého pohledu dvě neodpískané penalty nejsou zvládnuté utkání. Mimochodem to není zdaleka poprvé, kdy nám uškodil. Mám pocit, že derby na Letné, kdy měla být penalta po faulu Lafaty, také pískal on? A také byla všude masáž, jak to skvěle zvládnul. Nějak moc náhod. Fňuk :) Já bych bral Královce, nebo Pavlína Jirků. Ten nám dost dluží. :)

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      slavistaHK     před 8 lety 07.03.2017 21:43 |  
      7 0

      Dobrý večer, kolego! Nezlobte se, ale s Vaším pohledem nemohu souhlasit. Ono je to strašně těžké, rozhodčí Příhoda sice v náš prospěch nenařídil JEDEN PK. Nicméně, mluvit zde o nezvládnutém utkání není na místě.

      1. PK - Chcete nařizovat za ruku Hrošovského v PÚ Plzně. Hejda bezesporu rukou zahrál, ale co s ní měl dělat? Hráč byl ve skluzu a do ruky byl trefen z cca 1-2m. Zcela souhlasím s R Příhodou v tom, že tohle se prostě nepíská.

      2. PK - Zde zcela jasně došlo k přestupku proti pravidlům. Ale tohle prostě nejde postřehnout. Ani Milan Škoda, který v tom souboji byl, si hrání Hejdy nevšiml. V této sitauci by nepomohla ani delegace AAR (brankového rozhodčího).

      Nejspíš se zde objeví komentáře typu, že R je od toho, aby právě tyto situace viděl a dobře posoudil. V tom je kus pravdy. Jenže tohle postřehnete strašně těžko.

      Nemusíme vše hned vidět tak černě. Já si prostě myslím, že mluvit zde o nezvládnutém utkání není na místě.

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        Honza_K1 (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 21:56 |  
        3 1

        Dobrý večer, nezlobím se kolego.

        1. já jsem právě přesvědčen o tom, že ruka nad tělem ve skluzu se píská, minimálně je to celosvětovým trendem

        2. A jde právě o to, že Příhoda prostě tu ruku viděl. Stejně tak, jako na podzim musel vidět to stažení od Lafaty.

        Obě situace prostě pískat mohl, nepísknul ani jednu. A tento pocit z něho mám dlouhodobě. Kdyby to bylo jednou pro nás, jindy pro soupeře. Ale od něj je to vždy pro soupeře.

        Ale ono si asi nevybereme, nemáme v klubu ani Krulu, ani Šádka. Naštěstí.

        A troufám si říct, že kdybychom to nakonec v závěru neurvali, tak byste to také neviděl tak "nečerně". :)

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          Jachym     před 8 lety 07.03.2017 22:13 |  
          0 0

          Jenže naši kluci nedali skvělou hrou Příhodovi příležitost, aby ukázal, že dokáže být benevolentní i na druhé straně. K ničemu ani v jednom případě soupeře v podstatě nepustili...

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            Divizni (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 06:27 |  
            2 0

            Souhlasím s Honzou. Takové penalty se zkrátka pískají. Rozhodčí sám říká, že ruku dobře viděl. Proč se teda snaží podržet mančaft, který od začátku jen zdržuje a ani nemá snahu něco ukázat. A správně píšeš, že to není poprvé. Také o něj v dalších zápasech nestojím. A Jachyme, jestli se někdy sejdeme v Budějkách, povím ti o naší slavné komisi rozhodčích. A tenhle je s nimi spřažen až moc. Všem přeji hezký den.

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 07:24 |  
        1 0

        Kolego,

        ad 1) pokud by se takto posuzovali situace vzdy verim, ze nikdo nebude nic namitat, jenze ono se to jednou piska, pak kdyz se "hodi"tak se nepiska a pak ruka proste nebyla u tela. Muj nazor je shodny s posouzenim situace Prihody, protoze tam neni videt umysl, ale ruka zvetsila objem a za podobnou ruku sudi v liberci pencli pisknul.
        ad2) tady jde o jasne pochybeni, toto se pisknout melo a muselo. omlouvat jej ze to nikdo nepostrehl? to je alibismus nejvetsiho kalibru. Jak nekdo zminoval, kdyz Zelinka pro nas pisknul v prvnim jarnim kole pencli ma dva zapasy stop, a to byla preci ale take neprehledna situace, nebo offside? to je take neprehledna situace a to jako mame tedy omlouvat? To proste nejde, vyuzil toho a za to se muze schovavat ze to hraci nevideli. Z teto situace mohl sice krasne vybruslit odpiskanim ruky Skody a tu videt musel, ale i v tomto pripade nechal pokracovat, ze stejneho duvodu jako v bode jedna. To aspon nahrava tomu, ze v jeho jednani nemuzeme hledat umysl a to je dobre.

        ja bych pak jeste pridal k jeho minusu necitilive posuzovani dohravani plzenaku nasich, nebo naskakovani do nasich kdyz zrovna odehravli mic... tech situaci bylo dost a dost jasnych.

        Z meho pohedu proste udelal v utkani mnoho chyb, ale protoze se vyhralo tak je neni potrebne resit, ale tady prave novinari maji konat. skoda.

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 09:42 |  
          6 1

          Ruku Hejdy neviděli hráči ani rozhodčí, co jsem si všiml, tak z mého okolí ji po fotbale nikdo nezmiňoval až dokud nešlo Dohráno. Nepostřehli ji komentátoři O2 ani po opakovaných záběrech, do sestřihu iSportu byla tahle situace - podle jiné úrovně zvuku komentáře - zjevně dostřižená ex post...
          Ale tak nějak jsem podvědomě tušil, že tady na SN se najdou supermani s ostřížím zrakem :)
          A to necitlivé posuzování, nevím, jestli jsme byli na stejném zápase. Já viděl mariáš, na jaký si proti Plzni nikdo 7 let netroufnul, být Příhoda trochu přísnější, nemusel taky dohrát Hušbauer.
          Myslím, že každý soudný slávista si musí přát, aby Příhodu nechali být. Kdyby nás pískal Berbrův pucflek Ardeleánu nebo zoufalec Paták, měla by Plzeň tak dvě karty a při gólu by si klidně vymysleli Deliho faul. To by teprv byla zeď nářků.

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            japhy     před 8 lety 08.03.2017 10:53 |  
            5 0

            Dohráno mi ani nepřipomínej. O Pefovi prohlásili, že když na začátku 1.půle šanci neproměnil, tak ALESPOŇ NEPŘÍJEMNĚ ZAJEL do Kozáčika. Co to, kur....?
            Stejně tak, že před vyloučením byla naše ofenziva naprosto jalová. Fajn, nebyl to žádný koncert, ale přesto jsme si ty 3 šance do té doby vytvořili. Plzeň neměla nic. Přesto poselství bylo jasné - hrajeme tužku a Plzeň má perfektní defenzivu.
            Pochopil bych tohle hodnocení, kdyby hráli např. s Barcou, takže vlastně pocta :)

            • Re: Derby 2. 4. od 17:30

              Jachym     před 8 lety 08.03.2017 11:18 |  
              1 1

              Sport je stále to poslední, co na ČT dosud sleduji. Ale už se ten mor rozšířil i sem. Načali to experti, kteří prý mají "obohatit" posluchače o zasvěcené pohledy a doplňovat sportovní komentátory. A tenhle komentář, který cituješ, je jen další z mnoha ukázek, co je ten mediální póvl vlastně zač.

              • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                japhy     před 8 lety 08.03.2017 11:34 |  
                1 0

                Hele, ale třeba u hokeje jsem za ty experty vyloženě rád. A vůbec, i přestávkový rozhovory s hráči jsou oproti těm fotbalovým zhruba o galaxii jinde. Většinou.

                • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                  Jachym     před 8 lety 08.03.2017 11:46 |  
                  0 0

                  Souhlasím, u hokeje jsou to většinou opravdu experti a jejich postřehy jsou přínosem. Hokej nicméně sleduji v televizi méně než fotbal.

                • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                  biggris (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 14:25 |  
                  1 0

                  Ano, hokej a fotbal na CT je jak nebe a dudy. Fotbal by taky potreboval nejakyho svyho Zarubu. Nekoho, kdo by mel jasnou predstavu, jak bude vypadat program ve studiu, jak bude probihat komentovani, jak budou vypadat spolukomentatori. Nekoho, kdo si ty lidi nejen vybere, ale kdo se jim bude i venovat, aby i jejich vykony sli nahoru. Tak jako si Zaruba vychoval Hostaka, Pospisila, nebo Antose. Tohle mu ve fotbale strasne chybi. Nazory lidi, ktery nepostradaj odbornost, ale i srozumitelnost. A nejakyho Zarubu, kterej jim bude funet za krk, aby svoje chyby odstranovali. Prece neni mozny, ze odpovedny lidi za fotbalovou cast vysilani jsou spokojeny s vykony treba takovyho Karocha, Zelenky, nebo dokonce i primo zamestnancu tekevize Kozohorskyho ci Stepana (kterej sel za posledni leta hodne dolu). Nemyslel jsem si, ze to nekdy reknu, ale jedinej, kdo zaznamenal aspon trochu nejakej progres, je Vlasek. A to je hodne smutna vizitka urovne fotbalu v CT.

                  • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                    Jachym     před 8 lety 08.03.2017 15:17 |  
                    3 0

                    U Zelenky alespoň oceňuji, že jako snad jediný z expertů působí přirozeně. Hyský a zejména Karoch se naopak snaží působit vědecky, což zejména u druhého jmenovaného vyznívá tragikomicky, jak jsem psal už včera. Kde nic není, ani čert nebere... Komentátor Štěpán se snaží jít v ironicky vtipných komentářích plně ve šlépějích Bosáka, ale když dva dělají totéž, není to totéž, ale opět fraška.

                    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                      Ernie     před 8 lety 08.03.2017 15:26 |  
                      1 0

                      Hyský je super spolukomentátor. I při komentování řekněme repre se nebojí kriticky říct to, co opravdu vidí na hřišti. Zelenka s Němcem jsou pro mě na stejný úrovni, nicméně daleko za Hyským. Karoch, Švancara a kdoví kdo tam všechno ještě komentuje, to už je opravdu bída.

                      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                        Jachym     před 8 lety 08.03.2017 15:45 |  
                        0 0

                        Někteří lidé k němu cítí možná zvýšené sympatie kvůli tomu, že hrál ve Slavii. Ale na mě působí hrozně kostrbatě, šroubovaně a samozřejmě také do svého projevu "implementoval" všechny ty progresy a anticipace...:-) Na druhé straně uznávám, že se na zápasy teoreticky připravuje, nastuduje si nějaké informace o hráčích a týmech, ale je to všechno takové křečovité a nepřirozené...

                        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                          biggris (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 17:42 |  
                          2 0

                          Jo, to je to o cem mluvim. Hysky urcite ma potencial byt vybornym spolukomentatorem, jenze na nej zrejme nikdo netlaci, any se zlepsil. A on tam vlastne neni nikdo, od koho by se moh ucit. Hysky ma urcitou odbornou zpusobilost a uroven, fotbalu rozumi i po teoreticky strance, nejen jako hrac, je pohotovej, dokaze si vsimnout veci, ktery beznymu divakovi uniknou (ostatne to je jedna z veci, proc tam ty experti jsou), jenze je to cely takovy neurovnany, kostrbaty. Ale aspon je tu videt, ze tu lidi hodici se na tu praci jsou a ze by ji mohli i delat dobre, jen proste na to ceska televize nestaci.

                  • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                    Ernie     před 8 lety 08.03.2017 15:24 |  
                    0 0

                    Tak by teď Záruba pomalu mohl začít funět za krk sobě, aby odstranil svoje chyby, protože to jak on šel při komentování za poslední roky dolů, to je taky něco. To je koneckonců i případ Bosáka. Ale zatímco u fotbalu si pořád nejradši poslechnu Bosáka, protože i ostatní stojí za nic, tak u hokeje už mám třeba Antoše (a samozřejmě dlouhodobě Pospíšila s Hostákem) vyloženě radši. A Karoch, toho už beru tak, že má působit roli šaška, ne experta. Včera třeba o Kroosovi řekl, že je to takovej hubenější Horváth :)

            • Re: Derby 2. 4. od 17:30

              Maeden (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 12:31 |  
              0 0

              Tak jsem to dal se zvukem a až na to "zbytečné" zajetí nemám připomínky, o jalovosti ani slovo. Ale měl jsem za to, že Hejdu rozebírali, na druhou stranu zmiňují, na rozdíl od Henna, první ruku jako penaltovou.
              Mě vždycky vytočí ten huhňavej uspávač hadů z iSpartu, co říká zásadně rozvláčně celá jména i příjmení hráčů klidně 5x po sobě a celý komentář čte tak, jak ho jiný pologramot napsal pro noviny i web (přece nebudeme platit víckrát)...
              Po Jihlavě označil tu krásně vymyšlenou a na centimetry přesnou gólovou nahrávku Frydrycha na Škodu za "dlouhý nákop", nakopat by zasloužil spíš redaktor.

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            slamacek (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 12:40 |  
            0 0

            ok musim sve vyjadreni korigovat. shledl jsem utkani ze zaznamu a videl jsem spatne posouzene jen 4 situace pro plzen a jednu pro nas. to neni nijak zavratne. v zaznamu jsem nevidel nektere situace co na stadionu, ale jinak musim uznat ze to ze strany Prihody bylo v poradku.

            V kazdem pripade placnuti do mice rukou, prehledl a to je proste chyba. situace neprehledna je jen polehcujici okolnost. To ciste jen z pohledu pravidel a komise rozhodcih. Mozna skoda ze si toho nevsiml jeden z hracu, bylo by zajimave sledovat jestli by se hrac k placnuti priznal :)

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        afro     před 8 lety 08.03.2017 07:53 |  
        0 0

        Ad 1. PK) Za podobný zákrok kopalo jedno z mužstev (bohužel si nepamatuji které) v zápase Opava vs. Znojmo v posl. kole národní ligy penaltu. Rozhodčí to mají složité, ale posuzovat by to měli stejně. Jestli kopat za takové zákroky penalty nebo ne není tak důležité jako to, aby se držel stejný metr.
        Ad 2. PK) Souhlasím.

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          kjandourek (admin)     před 8 lety 08.03.2017 09:04 |  
          0 0

          Ad 1) Přesně tak - taky jsem si na to hned u zpráv vzpomněl :-)

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          japhy     před 8 lety 08.03.2017 11:12 |  
          0 0

          Na fotbale mě štve neuvěřitelné množství věcí, až se divím, že ho mám tak rád :)
          A pískání rukou je jednou z nich. Výklad by se měl brutálně zjednodušit, jen se schválně podívejte, co se píše o hraní rukou. Podle mě je to pěknej zprasek. Str.84, 85.
          http://nv.fotbal.cz/assets/pravidla_fotbalu_vnitrek_CB_1.pdf
          A že je v tom bordel, dosvědčuje i to, že ke hraní rukou jsou rozhodčí benevolentnější ve vápně, než jinde na hřišti, kde písknou kde co, ale jak je to ve vápně, tak je strach, aby za drobnost nebyla penalta.

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            afro     před 8 lety 08.03.2017 11:24 |  
            0 0

            Díky za odkaz. To je tedy elaborát a těch věcí ke zvážení rozhodčího je neúměrně moc. Jsou to chudáci, no... ;-)

            • Re: Derby 2. 4. od 17:30

              japhy     před 8 lety 08.03.2017 11:46 |  
              0 0

              Vážně tomu nerozmím. Na jednu stranu je tam komplikovaně operováno úmyslem a na druhou tam zase stojí, že se za porušení pravidla považuje zahrání míče rukou z nedbalosti, neopatrnosti...
              A to se vsadím, že existuje ještě něco jako prováděcí vyhláška k pravidlům, když často slýcháme o zvětšování objemu těla rukou, apod., což tady není. Anebo je to v nějakém novějším vydání pravidel...

              • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                afro     před 8 lety 08.03.2017 12:42 |  
                0 0

                Podle mě by měl rozhodčí vždycky začít otázkou na hráče, jestli to udělal úmyslně nebo ne a pak případně konat dál... a penalty za hru rukou můžeme zrušit. :-)

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      Pepino44     před 8 lety 08.03.2017 14:23 |  
      0 0

      Tak já si zase myslím, že nás Příhoda nepoškodil. Ta nastřelená ruka by se snad písknout při dobré vůli dala, ale zase rozhodnout takové utkání spornou desítkou by asi ani mne moc netěšilo. Obránce byl v pádu a prakticky zády k balonu. Ta druhá ruka Hejdy byla jasná, ale zase pouze v televizním opakování z blízka. Já, ani nikdo v mém okolí a myslím i na celém stadionu, ba ani hráči to neregistrovali. Patřičné žlutění nám dost pomohlo a možná pomůže ještě v dalších zápasech,kdy někdo z plzeňáků bude stát. Takže za mne Příhoda dobrý.

  2. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    Ravik     před 8 lety 08.03.2017 09:32 |  
    1 0

    Tak derby hlásí vyprodáno... ani jsem si nestihl přikoupit k pernamentce lístky jak to šlo rychle :-)

    Jsem zvědavý jestli to současné nadšení nebude důvodem reálně uvažovat o navýšení kapacity. Moc by si mi to nelíbilo. Zaujal mě však včera názor Pavla Procházky, udělat TS jen na stání (asi jako to má Dortmund třeba) a tím navýšit kapacitu cca. o 3000 míst.

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      Divizni (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 09:43 |  
      1 0

      Mádl píše, že jsme zaostali za diváckým rekordem o 5 diváků. Jak je to možné, když jednoznačně máme nejmodernější a největší stadion v lize? Nemělo by se naše vedení konečně zamyslet a normálně otevřít celý stadion? Byl jsem na fotbale párkrát v cizině, u nás mockrát ale tohle je fakt rarita, která vůbec nedává smysl! Jinak lístky už mám:))))

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 10:23 |  
        0 0

        Tisíckrát probrané téma a stejne ho porad nekdo otevira, pokud si chces jit sednout na derby vedle klece Sparty tak hodne stesti ;-) jinak se prodava cely stadion vcetne prvni i druhe rady (na Plzen to taky bylo). Az bude stadion Slavie, tak JT psal ze uz vedi jake stavebni upravy provedou. (ocekavam optimalizaci sektoru hosti, zadelani díry mobilni tribunou a vyreseni obrazovek)

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          EdCable     před 8 lety 08.03.2017 10:44 |  
          1 0

          Jenom bych podotknul, ze na derby dostane Sparta 2 000 lístků, což zahrnuje klec + část Jihu. Je to na základě vzájemné dohody klubů, Slavia na Letnou měla taky 2 000 lísktů. Viz twitter navara

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          Heretic (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 11:28 |  
          0 0

          No kéž by. Ještě nahodit a vymalovat chodby, Schovat vzduchotechniku a další technologie. Optimalizovat wc, zejména rozdělit vstup a výstup. Těch věcí je skutečně hodně.

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            Artur (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 11:48 |  
            0 1

            Ty záchody jsou úplně nepraktické souhlasím, zrušil bych pisoár a dal "močení na zeď", v Allianz Aréně to mají stejně, a jaký je to hypermoderní stánek :-) ted pri vyprodánu bohuzel spousta lidi močila normalne v koridoru :-(

            EdCable : je to tak Sparta nám dává dost lístků pravidelně, nic proti tomu nemám protoze pak jim davame nafrak i u nich co se tyce fandeni :o)

            • Re: Derby 2. 4. od 17:30

              uru100     před 8 lety 08.03.2017 12:39 |  
              0 0

              Proti Wembley je to ještě paráda. Tam jsou na chlapy stejně dlouhý fronty jako na ženský. A zajímavé je, že WC mužů jsou tam dva typy. Jeden super rychlý, a pak jen kabinkový. No stál jsem tam celou přestávku.

              Vylepšit se dá i to nejlepší. Věřím, že se zlepšovat bude jen k lepšímu.

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            sicilianbrno     před 8 lety 08.03.2017 11:49 |  
            1 1

            Nechcu být hnidopich, ale udelal bych něco s venkovní částí stadionu, která jde videt z treninkových hřišt, aby stadion (aspon pro me) nevypadal jako částečně nedodělaný..hlavní část krásné obložení dřeva, venkovní část naproti jako hrubá stavba čekající na nahození omítky...

            • Re: Derby 2. 4. od 17:30

              knawi     před 8 lety 08.03.2017 12:51 |  
              0 0

              Opravdu je to nedodělaná část objetu, na jejíž úpravy nebyly peníze. O dostavbě se určitě uvažuje, udělat nějaké provizorní kašírování by bylo nehospodárné a zbytečné.

              • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                sicilianbrno     před 8 lety 08.03.2017 13:52 |  
                1 0

                Tak to su rad, ze to nebyl zamyslenej design, to potom je jasny udelat poradnou a ne provizorni upravu, az budem vlastnit stadion

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          uru100     před 8 lety 08.03.2017 12:37 |  
          0 0

          No kdyby se začali chovat všichni fanoušci normálně, taky by to přeci šlo. I sektory hostí atd. by byly zbytečné :). Někde to přeci jen jde.

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      sicilianbrno     před 8 lety 08.03.2017 11:50 |  
      0 0

      To by se mě taky libilo, Tribuna sever na stání, stejně tam ty sedačky moc nepotřebují :-) Ale nevím jestli by to prošlo přes ustanovení, že všechny části stadionu v prvni lize musí mít sedačky, nevím jestli je tam prostor pro vyjímky....

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        MistrVita     před 8 lety 08.03.2017 12:53 |  
        0 0

        Bohemka má kotel na stání..

  3. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 09:41 |  
    0 0

    kdyby někdo nabízel lístek na derby, tak at se mi prosím ozve díky :)

  4. James Čou

    Yester     před 8 lety 08.03.2017 09:46 |  
    5 0

    A přijede největší fanoušek SKS v Číně James Čou? :-)

  5. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    Maxb (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 10:09 |  
    0 0

    Někdo 2 lístky na derby?

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      sicilianbrno     před 8 lety 08.03.2017 11:43 |  
      0 6

      Určitě nějaký překupník bude mít, dej mu pět litrů a dá ti lístků kolik budeš chtít :-/ Snad ten stadion bude zaplněný víc než proti Plzni, kdy to hlasilo také vyprodáno

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        Maxb (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 14:57 |  
        2 0

        No jenže já takovýhle zm.dy podporovat nebudu, a proto než abych někomu takovýmu něco dal, tak holt budu radši u TV naštvanej max sám na sebe, že jsem to podcenil...

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          sicilianbrno     před 8 lety 08.03.2017 16:51 |  
          0 0

          To mělo vyznít odemě ironicky, že tahle verbeš bohužel listky mít bude, a věřím že žádnej inteligent by takovou sumu co jsem napsal nezaplatil....

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            Maxb (přítel SN)     před 8 lety 09.03.2017 09:37 |  
            0 0

            To já to tak i pochopil, jen jsem se naštval, když jsem si je jen představil :). Nebylo to mířeno nijak špatně na Vás (Tebe)

  6. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    Tomas943 (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 11:12 |  
    0 0

    Zdravím všechny slavisty, neměl by někdo na prodej 1-2 vstupenky na 114? Mám prémii ale nestihl sem koupit lístek pro tátu. Kdyby někdo měl budu moc vděčný :-) Tomáš

  7. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    budvarka     před 8 lety 08.03.2017 11:34 |  
    0 0

    Se to prodává líp než lupeny na Beatles...

    Kdy to šlo přesně do prodeje? v 9.01 jsem stihl vzít lupen ženě a tím to haslo...

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      Tulák     před 8 lety 08.03.2017 11:48 |  
      0 0

      Přesně v 8:00 šlo nakupovat..

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        budvarka     před 8 lety 08.03.2017 13:14 |  
        0 0

        takže hodinka... dík.

  8. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    sicilianbrno     před 8 lety 08.03.2017 11:41 |  
    3 4

    Vyprodáno je hezká vec, ale to bylo na Plzen taky a pak v televizi bylo videt vícero volných míst...čímpak to asi bude? Jestli diky překupníkum, kteří nakoupí vícero lístku s vidinou vetšího zisku, tak mě to docela štve. A bojím se, že na derby se spartou to bude stejné...Dá se proti temto praktikám něco dělat? Třeba omezit počet nákupů lístků na jednu osobu? Nevím, ptám se...

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      Tulák     před 8 lety 08.03.2017 11:45 |  
      3 0

      Já si myslim, že překupníci v nějaký větší míře kolem Slavie zatím nefigurují..
      Volný místa jsou spíš proto, že jejich majitelé se mačkaj na severu s majiteli vstupenek na sever..
      Chtějí chodit fandit a na sever už lupen nesehnali, tak to prostě řeší takhle..

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        Dankys     před 8 lety 08.03.2017 12:09 |  
        5 0

        Potvrzuji, sami jsme měli 7 lístků na Jih, ale šli jsme fandit na Sever :)

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          Pepino44     před 8 lety 08.03.2017 13:51 |  
          0 0

          Zajímavé, mně na 106 při vstupu do hlediště kontrolovali permici. Je pravdou, že to bylo poprvé. O poločasu tam už nikdo nebyl, takže se asi Jih přestěhoval na TS, potom nebylo k hnutí ani na schodech.

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            Tulák     před 8 lety 08.03.2017 14:00 |  
            1 0

            Tak, že se to kontroluje je věc jedna, že vždycky projdeš, když budeš chtít je věc druhá :)

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 14:30 |  
          1 0

          mohla by se udelat takova odnos fandeni na jihu:) urcite sou takovi kteri by radi fandili, ale nechcou uplne jet tu lajnu co na severu. Myslim, ze by se tim dalo potom uhnat lidi i z dalsich sektoru. Viz vcera neapol kde stali vsichni na stadionu. Nerikam ze to je hned, ale mohlo by se to zkusit jiz na Teplice a hlavne na spartu. Domluvit par lidi ze severu a jit na jih. Je to hodne blby napad?

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            Tulák     před 8 lety 08.03.2017 14:51 |  
            0 2

            Dělat další kotel, drobit síly a ještě ho dělat hned vedle kotle soupeřů?
            Ano, je to blbej nápad..

            Takovýhlech pokusů už tu bylo hafo už od dob Strahova a nikdy se to nechytlo..

            Na druhou stranu, teď s Plzní se mi zdálo, že se východ chytal více než jindy, třeba se to nějakym způsobem rozjede paralelně tam :) Dokonce zůstalo hodně lidí i na děkovačku a jeli jí s kotlem..

            Jediný, co mě štve je, že se tam pořád huláká jen Slavie do toho, to je pokřik, co moc nemusim..
            Ale to je můj problém.. :)

            • Re: Derby 2. 4. od 17:30

              sicilianbrno     před 8 lety 08.03.2017 16:53 |  
              0 0

              jen se zeptám, měl sem zato, že rodinný sektor je právě na jižní straně, to je jen určitý prostor? Představa že jsem s detma poblíž kotle hostí není moc přijemná a věřím, že je to nějakým zpusobem ošetřené

              • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                Tulák     před 8 lety 08.03.2017 17:28 |  
                0 0

                Když se podíváš tady:
                http://www.slavia.cz/zobraz.asp?t=vstupenky-vstupenky
                tak uvidíš, že rodinný sektory jsou 225,226 a 227.. Takže jsi od kotle hostí dost daleko.. Je to opačnej roh stadionu.. Ošetřený je i odstup čistě jižní tribuny od kotle hostů, je tam pruh, kde nikdo nesmí být stojí tam spousta pořadatelů, taková země nikoho..

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        sicilianbrno     před 8 lety 08.03.2017 13:57 |  
        0 0

        Aha, tak to by potom az budem vlastnit stadion stalo za uvahu udelat sever na stani, jako ma podle jednoho uzivatele povolena bohemka, kor kdyz tu pisete ze pri vyprodanym stadionu se na tribune sever tlaci vic lidi nez je pocet sedacek. Naroste kapacita a bude to vypadat zajimave. Ps jen pro prehled: na tribune sever se cely zapas stoji nebo je to jen v jejich stredu? Nikdy nebyl na severu

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          Tulák     před 8 lety 08.03.2017 14:01 |  
          0 0

          Záleží jak na jakej zápas, občas si na stranách někdo posadil, když bylo míň lidí..

          Poslední dobou stojej všichni, docela začínaj i mávat rukama.. :)

          • Re: Derby 2. 4. od 17:30

            kjandourek (admin)     před 8 lety 08.03.2017 14:05 |  
            1 0

            Pochvaloval jsem si, jak výborně jsem vybral místo - ještě jsem na severu, ale vidím i když sedím... To už poslední zápasy neplatí :-)

            • Re: Derby 2. 4. od 17:30

              Tulák     před 8 lety 08.03.2017 14:17 |  
              0 1

              Na nohy a fandit, lenochu! :)

              Já mám permici a musim říct, že ani nevim jakou řadu, jaký sedadlo..
              Stejně jdu vždycky dolů řádit :)

              • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                kjandourek (admin)     před 8 lety 08.03.2017 14:20 |  
                0 0

                Já jsem si dost zařádil v osmdesátých a devadesátých letech.... ve druhém životním pololetí už si moje nohy potřebují trochu oddechnout... Zvlášť když ještě kopou všechny ty veteránské soutěže...

                • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                  Tulák     před 8 lety 08.03.2017 14:22 |  
                  0 0

                  To chápu.. :)

                • Re: Derby 2. 4. od 17:30

                  knl66 (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 18:32 |  
                  0 0

                  Seš dobrej ;)
                  Já už se svými artrozovými koleny nezvládnu ani šestou hanspaulku.... :((

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          kjandourek (admin)     před 8 lety 08.03.2017 14:04 |  
          0 0

          Ono to není tak jednoduché... V pravidlech FAČR je, že musíš mít všechna místa k sezení....

          Bohemka to obešla nějakou požární směrnicí, jako že tam je úniková zóna :-)

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 11:55 |  
      0 0

      protože sever na stání + schody pobere o 20% víc, než je kapacita sedaček

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        asanin     před 8 lety 08.03.2017 13:34 |  
        0 0

        Navíc spousta lidí stojí i na východě nad sedačkami... tipoval bych tak 500 - 1000 lidí teď na Plzeň...

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      Lord_Edmund     před 8 lety 08.03.2017 11:59 |  
      0 0

      Dlouho jsem před Edenem překupníky neviděl. Jen někdo nabízí lupení za normální cenu, když mu nikdo nepřijde.
      On by se takový překupník mohl taky se zlou potázat :-)))
      Jinak...Vyprodáno na Derby je opravdu skvělá zpráva.
      Hlavně lidi přijďte na Teplice, ať je tam aspoň 15 tisíc !!!!!
      Nějak mi přijde , že je tento zápas mimo veškerou pozornost a to do výkopu na rozdíl od derby zbývá jen pár dní.

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        smely (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 12:16 |  
        0 0

        na teplice je aktualne prodano asi 11 takze tech 15 by bejt mohlo...

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 14:34 |  
          1 0

          Prodaných klidně 15K vstupenek bude, ale dorazí všichni? Domnívám se, že ne...

  9. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 12:16 |  
    1 4

    Ty balíčky na TEP+RB se mi zdají jako pěkná kravina notabene za tu cenu. De facto před permanentkářema/Odbor přátel dostal možnost zajistit lístek na derby kdokoliv. Na pokladny se už žádný lístek nedostane. Vše zbylé prodáno přes net. Za A hodně lístků na TEP propadne, za B uvidíme 2.4. kolik rudýho dobytku využilo této nedomyšlené akce. Každej rudej ksicht mimo jejich sektor znamená, že využil balíčku přímo nebo přes překupníka. Nevěřim, že by permanentkáři dnes nakupovali lístky pro rudý ksichty. Možná se někomu stalo, že nějakým úrazem má za kamaráda rudej ksicht a vezme ho s sebou, ale to budou jednotlivci.

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 13:02 |  
      0 1

      Preference fanklubu a OP ano, ale proč za každou cenu zvýhodňovat i permanentkáře oproti balíčkům, když permanentkář koupí lístků na derby (které se za současného stavu vyprodá tak jako tak) pro své kamarády klubu de facto nic nepřináší, zatímco nákupčí balíčků zvedají i návštěvu na Teplice. A vím o dost držitelích permic, kteří lístky kupují pro své známé bez zkoumání jejich klubové příslušnosti (typicky status na FB typu "je předností prodej, kdo chcete lístky, tak napište kolik"). A co se nákupu balíčků ze strany soupeře týká, tak na twitteru Navar psal, že podle údajů z ticketportalu balíčky kupují z 90 % lidi, co kupovali lístky na Slavii už dříve. A obava z propadnutí balíčků byla i před Jihlavou a návštěva byla slušná. Podporu permanentkářů ve velké míře ano různými způsoby, ale podporovat za každou cenu i jejich kamarády a známé, co tu permici nemaj, za mne určitě ne.

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        Tulák     před 8 lety 08.03.2017 13:13 |  
        3 0

        Já mám permici, moje přítelkyně ne, protože dost často pracuje o víkendu. Když nepracuje, na fotbal jde..
        Kdyby nebylo tohohle zvýhodnění, tak se na Spartu nedostane a já půjdu sám, akorát nasranej..
        A nebo koupim balíček a protože v době zápasu s teplákama přítelkyně pracuje, utratim zbytečně víc peněz a zase budu nasranej..
        Permanentkáři přináší klubu jakousi stabilitu příjmů i návštěv, jejich zvýhodňování mi příjde logický..
        Samozřejmě, že když jdu a koupim na jednu permici 20 lupenů, tak je to nesmysl..

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          stromovous (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 13:22 |  
          0 0

          Omylem jsem reakci na tebe dal do samostatného příspěvku, píšu tedy i sem, aby ti vyskočila notifikace a všiml sis toho.

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        Jachym     před 8 lety 08.03.2017 13:14 |  
        0 0

        Mě jako permanentkáře nikdy ani nenapadlo zajišťovat lístek neslávistům. Teda jednou jedinkrát jsme vzali i tchyni, která je "neutrál"...:-D

  10. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    stromovous (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 13:21 |  
    0 3

    Tak já neříkám, že nemají být permanentkáři zvýhodňováni, naopak. Ale né za každou cenu oproti balíčkům, jak naznačoval MDCCCXCII. A když už jsi dal ten svůj příklad, tak cena balíčků byla taková, že bys měl balíček jen o pár korun (doslova o pár korun, na východ třeba o dvacku, na jih snad dokonce o nic apod.) dražší, než jsi dal za samostatný lístek na derby a na derby bys tedy šel s přítelkyní a měl bys několik dní na to, abys sehnal mezi svými kamarády "posilu" - kamaráda, který s tebou půjde na Teplice, zalíbí se mu to a bude chodit pak i sám. A kdybys ten lístek svému kamarádovi prodal (klidně i za symbolickou cenu) a nikoliv dal, tak je to pro tebe ještě výhodnější.

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 13:23 |  
      0 0

      Reakce na "CoolMann v 08.03.2017 13:13", omylem zařazeno jako nové vlákno.

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      Tulák     před 8 lety 08.03.2017 13:31 |  
      0 0

      Jasný, je to pár korun, ale jsou to peníze.. Já nahánim vždycky sever a tam to bylo docela dost.. Ale o ty prachy mi nejde, spíš o ten princip.. Ta starost někde nahánět nějaký balíky a tak..
      Navíc v tomhle vidim super motivaci si koupit balíček a na tepláky se z vysoka vysrat.. Těžko říct, co je nejlepší varianta.. Ale lidí takhle chodí víc, takže za mě zatím dobrý :))

      Co se týče kamaráda posily, musim říct, že sem měl co dělat, abych udal lupen zadarmo, jak byla akce na začátku jara.. Lidi jsou rozmlsaný, nemaj rádi fotbal, nemaj čas a nebo - a to je ta nejhorší varianta, fanděj Spartě :D

      Každopádně tyhle problemy se nás bohužel týkají pouze 2x do roka..

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 13:36 |  
      8 0

      to jsou takový šroubovaný kontrukce. Permanentkář má být zvýhodněn vždy. To je můj názor. Obzvlášť, když Slavia chce maximalizovat počet permicářů. Jako permicář chci mít přednostní právo nákupu lístků v okolí mého sedadla, když chci někoho extra vzít. Jako permicář chci mít trochu servis, nemuset študovat každou složitou nabídku balíčků a ztrácet čas na přehlcených internetových předprodejích. Jako permicář já tedy žádný lístek navíc nemám, protože přede mnou byli rychlejší vlčáci (možná s rychlejším internetem :))) a takovéto nastavení zdá se mi poněkud nešťastné

      • Re: Derby 2. 4. od 17:30

        donford     před 8 lety 08.03.2017 13:52 |  
        0 0

        Co je hezčí, či případnější? Permanentkář, nebo asi nové slovo - permicář? Nevím proč, permicář (od zkráceného slova permice) mi asociuje slovo perníkář. :-) To jen tak na odlehčenou vášnivější debatě.

        • Re: Derby 2. 4. od 17:30

          Tulák     před 8 lety 08.03.2017 14:03 |  
          1 0

          Asi absťák, no.. :)

  11. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 15:38 |  
    2 2

    Nakonec zvyšování kapacity stadionu nevypadá jako až tak blbej nápad :)

  12. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    Fulham     před 8 lety 08.03.2017 16:13 |  
    5 0

    Tohle se moc nepovidlo...na lidi co mají permice se nedostalo a na našem fcb a různě po netu nabízej rumuni lístky na Tepláky....je těžké najít ideální model , ale tento to není.

    • Re: Derby 2. 4. od 17:30

      Fulham     před 8 lety 08.03.2017 16:24 |  
      0 0

      A sám sebe vyfakuju ale všude se řeší derby a my ještě hrajeme s Theplaky a Libe !! Chlapi - bděte!

  13. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    Tomas943 (přítel SN)     před 8 lety 08.03.2017 19:01 |  
    0 0

    Neměl by prosím někdo 1 lístek na derby na víc? Ideálně na východní tribunu.

  14. Re: Derby 2. 4. od 17:30

    brťas74     před 8 lety 08.03.2017 20:08 |  
    0 0

    DERBY JE NAŠE SLÁVISTI DERBY JE NAŠE DERBY JE NÁÁÁÁÁŠE. UŽ SE TĚŠÍM. SKS FOREVER.