Dodatečně potrestat rozhodčí, jednoznačně. Nevidět nějaký ten faul nebo normální ruku, jako tu co jsme měli kopat penaltu předtím, to se prostě stává. Ale když hráč chytá na bráně záměrně jako brankář, a ještě zabrání tak jasnému gólu, to je obrovský průšvih pro rozhodčí, to se prostě stát nemůže na této úrovni. Ale pro nás je asi dobře, s naším proměňováním penalt, že se hrálo dál. :-)
no nevim, v Edenu si toho nikdo nevsim a Prihoda to tezko moh videt, vypadalo to, ze to hral Kozacik, nicmene ta ruka pred tim byla jasna...nastesti jsme si to uhrali sami , na potrestani bych videl spis ten rev Limberskyho na podavace balonu " delej ty pico ! "
Tak jestli je nekde dukazni material, zaslouzil by si poradnej flastr. Vzdyt jsou to 11-12leti kluci.
Hlavne, ze oni od zacatku do 88 minuty zdrzovali kde to jen slo - zoufalci.
Přehlédl to nejen rozhodčí, ale i naši hráči a drtivá většina fanoušků na stadionu, byla to docela mela takže rozhodčího bych netrestal, Hejdu určitě, ale je to Plzeň takže se nikomu nic nestane, tak to prostě je...
Tak já bych za tuto ruku rozhodčího netrestal. Byla to nepřehledná situace a té ruky si na staďáku nevšimli nejenom diváci, ale ani hráči. Pro Hejdu nějaký dodatečný trest ano, protože zahrál vědomě aby zabránil golu, ale nevím, zda je takovéto jednání dodatečně postižitelné, snad jenom kdyby pozvali Kozačika na jednu penaltu, ale to je úplná blbost. Takže asi jenom Hejdu, ale k tomu asi nedojde.
první ruka jasná, měla být penalta, za toto penaltu ne, rozhodčí to nemohl videt a hl škoda hrál rukou jako první, někdo řekne ruka u těla nastřelená, já zase ruka trochu od těla a změnila smer míče, tudíž at se to nekomu libi nebo ne, tak penalta ZA MĚ (to znamená jen muj nazor) být nemohla. Dodatečné potrestání Hejdy ano.
koukám, že podle mínusů asi určitým jednoduším uživatelum vadí na konci mého nicku slovo "brno" :-) a už jen kvuli tomu dají automaticky mínus.
I když rodilej brnák, tak slavii fandím od 5ti let a holt někteří se budou muset smířit s tím, že i v Brně je hodně zapálených slávistů...mnohdy větších než mnoho rodilých Pražáků....
Tady nejde o žádné Brno ale o to, že napíšeš, že za tohle penaltu ne. Tak za co jiného, proboha? Jediný argument může být, že již předtím možná lízl míč neúmyslně rukou Škoda.
Neumyslna ruka ktera zmenila rychlost a smer balonu se teda nepiska? To je me novinka... Jinak hejdova ruka by pak byla penaltova, kdyby ji vubec nekdo bez zpomaleneho zaberu videl
" mozna lizl mic neumyslne skodovu ruku" to je priste problem vynechat slovo " mozna", kdyz ten dotek je neprehlednutelnej? Vyznam tve vety zustane stejnej... Tesim se na tve hodnoceni hracu, snad nebudes strilet dve devitky a osmicky jako jeden blazen v hodnoceni utkani :-)
Spíš bych řekl, že se spousta lidí diví, jak stavíš na stejnou úroveň Škodův letmý dotyk s míčem po jeho odskoku a odplácnutí stojícího míče Hejdovou rukou.
Mě se zase třeba nezdá když píšeš, že to penalta být nemohla, jelikož to sudí neviděl. Co neviděl, to se nestalo :) Snad tu posuzujeme míru zavinění, ne?
Spatne sis to precetl, ruka jasna potrestat hejdu ale prvne byl prestupek jinde. A ruku na srdce, tu ruku by bez techniky nevidel nikdo, ani ty ani ja, ani zbytek stadionu, vc hracu slavie, takze tezko ji mohl videt rozhodci... Nemuzes z nich delat supermany, kdyz tu ruku neprokazal zadnej zaber v televizi, az zpomalenina...
Mně tedy vůbec Brno nevadí. Kdysi jsem tam poblíž vojákoval co by záklaďák, nad Sokolnicemi, u Mohyly míru. Před ní jsme mívali rozcvičky. Naše země je malá.:-)
Pobrečel sis hezky, ale na špatným hrobě, takže mínus i za tohle :)
U prvního příspěvku jsem ti dal mínus, protože to bylo úplně opačně, první ruka se pískat nemusela, Škodova taky ne, ale Hejdova na 100 %, ale té si holt všimli až po fotbale ve střižně.
S jedním Brňákem jsem se tam potkal, pohodář, fotbalu rozuměl a vztahovačný nebyl...
Dej si minusi kolik chces, ty sou tady stejne lidem pro legraci, a slouzi hlavne pro jednoduche lidi bez nazoru...nevim proc to admini nedaji verejne, aspon si toho minusu bude druhej vic vazit kdyz bude vedet od koho je a bude ta moznost kliku davat nejaky smysl.
Teda vy jste opravdu videoexperti. Vždyť ten míč se odrazil nejdřív od stehna Hejdy, Škoda s tím neměl nic společného.
Pravda, moje výhoda je asi to, že v reálu jsem to viděl z východní tribuny, i když dost zdálky.
A jak to Hejda odehrál rukou, to jsem původně myslel, že to udělal Škoda, ale bylo to takový divný :-)
Až bude ligu pískat Chuck Norris, tak tu ruku uvidí, ale tohle nemohl Příhoda vidět, myslím, že to zvládl velice dobře, mohl sice rozdat pár žlutých navíc, ale pak by mohl jít ven i Pepa (skluz na Kozáčika) a zase tak tvrdý utkání to nebylo, aby se to dohrávalo s více redkama.
Za ten skluz na Kozáčika mohla přijít žlutá, ale to bylov době, kdy Pepa ještě žlutou neměl... takže by určitě deset minut před koncem na půlce šel do souboje opatrněji... Mám takový dojem, že mu ty ostřejší zákroky rozhodčí jenom tak nějak sečetl...
Ano sečetl mu to, ale to je to o čem píšu, mohl mu dát v klidu obě. Jak vždy říká Robert Hlen , taxativní žlutá karta za tahání za dres a podobně, ale Příhoda je nedává a nechává hře spád ale mohl těch karet dát daleko víc a z utkání udělat guláš. Podle mého pískal velice dobře a tu ruku v tom chlumku nemohl vidět.
Zase, nevím to zcela jistě, ale z mé pozice na východní mi přišlo, že Hušbauer šel skluzem zcela mimo Kozáčika a všichni okolo se divili, že je to vůbec faul.
No a pak je docela sranda, že při tý žlutý se soupeře naprosto jistě nedotknul, což na záznamu v tv bylo vidět :-)
Mě spíše přišlo, že primárně zasáhl míč... Ale jako v principu mi přijde za hranou takhle do někoho vletět, i když jdeš po balónu - Kozáčik neměl kam uhnout...
No právě že z mého pohledu vůbec nešel do Kozáčika tělem, jenom tou nohou do míče ...
... schválně jsem se podíval do záznamu zápasu, v reálu to tv prošvihla, ale nakonec to ukázali.
Pomalá malá domů, na kterou dojel skluzem Hušbauer a z mého pohledu při zápasu to bylo přes míč.
A i teď mi to přišlo přes míč do Kozáčikovi nohy a tedy roh. Ale v pravidlech se můžu mýlit.
Rozhodčího v žádném případě netrestat. Toto skoro nešlo vidět. Žádnou větší chybu neudělal. Ta zezadu nastřelená ruka také na penaltu nebyla. Příhodu považuji za férového rozhodčího. Pokud vím, tak nikdy nepatřil do Berbrovy mafie. V poslední době nám navíc píská vydařená utkání. Z toho s Boleslaví je i pěkné video https://www.youtube.com/watch?v=KAf-l2Jn6lA
Pískal i dvě vyhraná derby - to podzimní a to, kde rozhodl hlavou Latka...
za mě je to taky ten lepší sudí, ale naopak si myslím, že penalta za tu ruku ve skluzu být měla... hráč je za svůj pohyb zodpovědný a při tomhle zákroku "zvětšil objem svého těla" a zabránil tak balónu v cestě před branku... To je podobné jako za ty ruce při hlavičkových soubojích...
On už dokonce pískal i to památné 1 : 4 na Letné, co při němž umřel na infarkt trenér Houslic Hnátek. Příhoda nám nese v derby štěstí, ale v každém z těch zápasů něco přehlédl v náš neprospěch. Je to asi sparťan. Včera ale pískal rovinu. Osobně bych tu ruku po centru Sýkory považoval také za nastřelenou. Sorry jako, ale trefit někomu kdo klouže po boku, zády ke mně ze dvou metrů zezadu ruku, která je v přirozené poloze i když trochu od těla, to není na odpískání penalty 4 minuty před koncem zápasu prvního s druhým v tabulce. Podle mne by měla na penaltu ruka směřovat k balónu a ne míč k ruce. Pozoruji, že v Premiér League se to tak píská. Nastřelené ruce tam sudí ignorují i v poli, natož ve velkém vápně.
měl bych k tomu dvě věci:
Viděl jsem i na mezinárodní úrovni právě za takovéhle ruce odpískané trestné kopy i penalty... celé to vidím tak, že když blokuješ střelu, nebo centr, tak máš k dispozici určitou plochu svého těla, kterou se snažíš míči nastavit a tu by sis o ruce neměl zvětšovat... Všimněme si, že když špičkoví obránci v lize mistrů blokují centr, tak často dávají ruce za záda - právě proto, aby je nikdo do ruky netrefil... Sice tím zmenšují pravděpodobnost, že balón zasáhnou, ale právě tím si zajišťují jistotu, že nemůže být odpískána penalta...
jako z hlediska fanouškovství rozumím tomu argumentu, že souboj prvního s druhým by neměl být rozhodnut penaltou čtyři minuty před koncem, ale z hlediska pravidel by se nemělo řešit v jaké to je minutě, ani jaký je stav, natož kdo s kým hraje... prostě penalta by měla být odpískána stejně za každého stavu v každé minutě ať hraje kdokoliv... To je podobné, jako když rozhodčí okomentoval faul ve vápně během první akce jednoho derby větou, že přece nemůže fouknout penaltu hned v první minutě...
Když ono je v tom pravidle o hře rukou tolik aspektů až to není hezký. V tomto případě asi sudí přihlédl k argumentu, že byl nastřelen z bezprostřední blízkosti bez jakékoliv šance míči uhnout. Ale je fakt, že by to měli zjednodušit, ruka je ruka a hotovo.
Já vím, že těch aspektů je hodně... Ale zrovna tohle mi přijde jasné....Když to řeknu hodně blbě, tak Hrošovský se přece nesnažil balónu uhnout...
jako ruka je ruka a hotovo, to by asi taky moc nešlo - souboj, kde dva hráči kopnou do balónu a ten mezi nimi poskakuje a dotkne se ruky, to prostě chápu, že se pískat nebude - balón nikam cíleně nesměřuje, je to nekoordinované z obou stran...
Ale když tělem blokuji centr, přihrávku, nebo střelu, tak už to je něco jiného - jeden cíleně míč někam posílá, druhý stejně cíleně nastavuje své tělo, aby míči v cestě zabránil - v tu chvíli už ruka je nežádoucí.... Navíc v téhle situaci, tam šel Hrošovský úmyslně na zem... To znamená, blokoval přízemní centr... Honza správně tedy balón zvedal nad jeho tělo a on tam nahoře nechal ruku...
Já naprosto souhlasím. Jen se snažím pochopit rozhodnutí sudího a napadá mě tohle vysvětlení. I když v módě by bylo říkat, že nás řezal. :-)) Ale i ten špatný odhad odskoku nebo nešikovnost nebrání podle pravidel písknutí pentle.
Opravdu dobrý rozhodčí musí znát a dodržovat pravidla, ale být někdy i diplomatem. Docela by mne zajímalo, komu ze zde diskutujících by se líbilo, kdyby třeba Kovařík chvilku před koncem nastřelil obdobně ruku Frydrycha a sudí písknul penaltu a my prohráli.
Jasná je jedna věc. Pokud by se taková situace bývala stala na druhé straně a Příhoda pískl penaltu pro Plzeň, vršek by ji zařadil na první místo sprostých "křivd", kterých se podplacený sudí na Slavii dopustil. A místo argumentů pro odpískání penalty bychom tady měli zásadní argumenty proti neodpískání... :-D
Sakra, to je ale škoda, že se ta Plzeň vlastně k našemu vápnu ani pořádně nedostala - no, měla pár rohů, mohl jsem si "pobrečet a zanaříkat" ještě víc. Váš vhled do mého myšlení je obdivuhodný, jachyme!
Jen bych rád kdybyste někde v mých příspěvcích našel zmínku o podplacených rozhodčích.
Toto byla diskuse o kvalitě rozhodování včerejšího zápasu a já znovu tvrdím, že Příhoda nepískal výborně či výtečně jak zde zaznělo. Aby mohl být jeho výkon hodnocen jako výborný, neměl by se dopouštět chyb a je jen jeho problémem, že není schopen správně posuzovat dění na hřišti a to na obě strany, když už tady argumentujete tím, co měl pískat či udělit a nepískal či neudělil Slavii.
Je jen jeho problémem rozhodčích, že neviděli dvě úmyslné ruce Hejdy v pokutovém území, v 85.minutě a v 87.min. Pokud je neviděli - nerozhodovali zápas výborně!
A já znovu tvrdím, že pískal velmi dobře. Ruku Hejdy odhalilo až mnohem později opakování pod lupou. Z teplíčka od kompu a několik hodin po zápase dokáže být chytrým expertem Hennem každý:-) Ano, doslova o podplacených rozhodčích jsi nepsal, za to se ti omlouvám, pokud se tě to dotklo. Ale ze všech tvých hodnocení vyplývá, že Příhoda byl proti Slavii zaujatý a snad ani den před zápasem nespal kvůli přemýšlení jak bude Slavii následující den škodit, škodit a škodit... Takže to de facto vyjde nastejno.
Nemusíte se bát, mně se jen tak něco nedotkne, je mi jedno co si o mně kdo myslí, svou úroveň a hodnoty znám velmi dobře.
Znovu zopakuji oč jde - rozhodčí jsou profesionálové, oni jsou placení za to, aby viděli a rozhodovali, je jen a jen jejich problém, že nevidí úmyslné hraní rukou. To první, v nepřehledné skrumáži asi nelze rozhodčím vyčítat, ale druhá úmyslná Hejdova ruka před "gólovým" rohovým kopem, to už je jen a jen problém a chyba rozhodčích, ač přiznávám, že jsem si ji na stadionu také nevšiml.
A co se týče zaujatosti či nezaujatosti - jsem "sešívka sešitej" a nevidím důvod proč bych měl "upozorňovat" na případné chyby ve prospěch Slavie. Rozhodčí podle mnohých z Vás pískal výborně a jako argument jsou uváděny i chyby v neprospěch Plzně - tak jak tedy pískal, když nakonec dělal chyby na obě strany?
Vy mně musíte velmi dobře znát - docela by mně zajímalo odkud a jak dlouho.
Vaše inteligence a vhled do mého nitra (stejně jako u Jáchyma) je "obdivuhodná", když jste schopen na základě této mé věty posoudit míru mého sebevědomí a stanovit mou mozkovou kapacitu.
To ale nebyl tento případ. Hráč Plzně měl tu část ruky kam ho trefil míč, tedy někam mezi levé rameno a loket prakticky úplně u těla. Žádný objem svého trupu tedy v této oblasti nezvětšoval. Ruku si ani nikam za záda či v tomto případě "před záda" dát nemohl. Řešit to mohl jedině tak, že by si ruku nechá uhřiznout, ale to by bylo řešení hodně radikální a ani na něj neměl čas. Sorry jako, ale hrát fotbal s rukama za zády je velmi nepřirozené. Hráči to dělají proto, že nevědí co od kterého sudího mohou čekat. Porušením pravidel je, když hráč zahraje rukou, tedy když jde jeho ruka k balónu a ne naopak, když mu ji někdo ze dvou metru nastřelí. To je můj názor. Že to píská každý rozhodčí jinak je věc jiná. Uvidíme co na to Mlsnova komise.
Pusť si video s touto rukou a zastav si záznam v čase 0:54 ... Pokud se bavíme o zápěstí, to měl u těla, ale loket byl vystrčený nahoru... V tištěném deníku sport je přímo fotka v momentě, kdy se míč dotýká ruky...
Je to s podivem, ale deník sport se neshoduje s rohodčím, do kterého v rozhovoru celkem šije a poukazuje i na výklad pravidel od předsedy pravidlové komise Jiřího Kureše, který říká, že skluz se nepovažuje za přirozený pohyb a trefená horní ruka zvednutá od těla se píská
Pískal výtečně, jenom bych udělil Kartu Krmenčíkovi za atak na Pavlenku. Ta ruka Hejdy nebyla vidět, ta ruka na rohu vápna - to neumím vyhodnotit, to je těžké. Za mne je to náš nejlepší rozhodčí, zvládl to s velkým přehledem a měl jsem radost, že to píská on.
No, pískal jak pískal a jak se tak nějak Slavia píská....
16.min- faul Hubníka na Škodu - vidí na deset metrů - píská opožděně až na pokyn pomezního
24.min. - faul Zemana zezadu na Sýkoru bez žluté karty.
29.min. - "údajný" faul Floa na Petrželu - ani náhodou!
34.min - faul Hubníka loktem zezadu do Hušbauera - nepíská se!
37.min. - faul Hromady zezadu na Ngadeua - bez karty.
80.min - faul-loket Bakoše na Floa - bez karty.
Vrcholné dílo pak v rozmezí cca tří minut - tři ruce ve vápně - Hrošovský - jásná penalta, Hejdova - opravdu "neviditelná" ale před naším gólovým rohem další Hejdova úmyslná ruka, kterou Kozáčik vyrážel na roh.
Pusťte si celou 88.min ze záznamu.
Tohle opravdu nebyl výtečný výkon rozhodčího!!!!
A proč by měl rozhodčí Slavii pomáhat?????? To snad ani nechceme. Z těch tvých situací souhlasím jen s 29. minutou, jinak jsi dost neobjektivní.
No a teď započítej to zajetí Hušbauera do Kozáčika a Pepův pokus nasimulovat pentli v první půli taky bez karty a je to fifty fifty.
V momentech , které popisuji rozhodčí "pomohl" Plzni, tím, že je nevyhodnotil správně a stojím si za tím.
Pokud zmiňujete nasimulované pády a následné žluté, pak by musel Krmenčík odejít ze hřiště během prvního poločasu.
Já zase tvrdím, že kromě 29. minuty rozhodl vždy citlivě a správně. K udělení karty musí totiž existovat pravidlově důvod. Zmiňované zákroky nejsou bezohledné ani jimi není mařena slibně se rozvíjející akce. Po čistém souboji Hubníka s Pepou byl naopak jednoznačně faulován Hubník. To že někteří strejcové řvou jak prorvaný "karta" ještě neznamená, že mají pravdu.
:-)) Docela jsem se pobavil. Do těch ruk jsi, doufám, započítal i ruku Škodáka v té nepřehledné situaci? Hušby také nehezky zajel do Kozáčika... Chlape, trochu se tím fotbalem bav a nehledej za vším peltovinu. Včera byl rozhodčí výborný a chyby, jichž se dopustil, nebyly primárně motivovány cílem Slavii poškodit. Málokdo má takové schopnosti jako ty na hřišti posoudit bryskně sporné situace...
Ono to s Tebou nemá moc smysl. Na tohle téma jsme se tu už hádali několikrát, všechny argumenty jsem Ti vždy totálně rozstřelil, ale výsledek nula - stejně si pořád jedeš to svoje.
Naposledy to tedy zkusím:
- 16. min.: odpískal to? Odpískal! Tak co řešíš?!
- 24. min.: při metru, jaký rozhodčí nastavil, za tohle rozhodně ŽK dávat nemusel.
- 29. min.: ze záznamu se zdá, že to faul opravdu nebyl. Ale chtěl bych Tě vidět, jak bys to v té rychlosti posoudil Ty. Až po několikátém zpomaleném záběru se mi podařilo jakžtakž tu situaci rozklíčovat.
- 34. min.: takovýchto neodpískaných tvrdých soubojů tam bylo mraky. Viz třeba v čase 33:57 Škodův loket zezadu do Hrošovského.
- 37. min.: zde máš výjimečně pravdu.
- 80. min.: Bakoš je prase, ale tohle bylo neumýslný, ruka byla při výskoku v přirozeném pohybu, ŽK bych nedával.
- 88. min.: tohle rozhodčí neměl šanci vidět.
Pokud jde o další ruce Hejdy, tak ta v tom skluzu je sporná, sám nevím, jestli by se za to měla penalta pískat. Ta další, kdy pinknul rukou do míče před Mešanovičem, tak tam není o čem. Ale toho si na stadionu nevšiml vůbec nikdo a rozhodčí to také neměl šanci vidět. Navíc té situaci předcházela ruka M. Škody, která byla rovněž neodpískaná.
Celkově rozhodčí pískal opravdu dobře, fauly plzeňských hráčů většinou dobře viděl (jenom kolik jsme měli standardek okolo vápna) a nebál se je trestat kartami. Rovněž vyloučení Řezníka nebyla žádná samozřejmost, za ten druhý zákrok by spousta rozhodčích ŽK vůbec neudělovala.
Víš, Vršku, ono se to dobře kecá od počítače, kde si každou situaci můžeš pustit zpomaleně 10x za sebou. Jenže na hřišti to v reálu často vypadá úplně jinak a rozhodčí má na rozhodnutí pár vteřin. A o to složitější to je v takto tvrdém a vypjatém zápase, jako byl ten včerejší.
A pokud v tom všem hledáš nějakou Berbrovinu, pak Ti opravdu doporučuji tu návštěvu psychiatra.
Já zde uvádím momenty včerejšího zápasu, ve kterých rozhodčí chyboval a nebyly to chyby ojedinělé.
Včerejší výkon pana Příhody nebyl výtečný! Je jeho problémem, že není schopen dobře vyhodnotit dění na hřišti a je jedno z jakého důvodu - ze špatného postavení, rychlosti či nepřehlednosti situace......
Za ruku Hejdy bych ho netrestal, utkání zvládl výborně, ano mohla být žlutá za atak na Pavlenku. Úmyslné hraní rukou nemohl vidět, v té rychlosti si toho nemohl všimnout, vypadalo to, ze hrál Kozačik. A za ruku před touto akcí, tak je to složité, pokud by ji písknul, tak ji obhájí že zmařila vyloženou akci a když ji nepiskl jako teď, tak ať říká kdo co chce, tak o úmyslnou hru rukou nešlo, bylo ti ve skluzu a ještě trefeno ze zadní části loktu ne ramena jak řekl rozhodčí. S rukama je to složité, mají stanovit, ze každá ruka od těla se má pískat, ať je nastřelená nebo ne.
Ať tak či tak, jsem rád, že nakonec rozhodla branka ze hry. Kdyby sudí písknul tu první penaltu, tak by se všude psalo, že "remízové utkání" rozhodla sporná penalta (už ten Hess nebo jak se jmenuje na TV říkal, že penalta v žádném případě ne, že byla ruka nastřelena zezadu a hráč byl v pádu a blablabla). No a tu druhou neviděl nikdo, ani na stadionu, ani u TV, takže se nelze divit, že ji neviděli ani rozhodčí.
První ruka zcela jasná penalta - proč se nepíská??? Hejdova jasná až ze záznamu - asi objektivně přehlédnutelná?
Podíval jsem se na celý záznam zápasu a jsem přesvědčen, že rohu, ze kterého jsme vstřelili gól, předcházela další - a opět úmyslná ruka Hejdy, po které Kozáčik vyrážel míč na roh.
Na jeden zápas a hlavně v rozmezí cca 3minut - 3 ruce ve vápně - docela drsný....
Včera to Slavia naštěstí dokázala vyhrát....
Proč se nepíská, to nevím, vyznat se v tom šíleným výkladu je peklo. Zdálo se mi ale, že ty bylo hodně blízko ramena, navíc to je pořád taková ruka neruka...
Ale jsem rád, žes mi připomněl ten první Hejdův zákrok. Přesně to jsem si taky říkal, že je to nějak podezřelý, ale nedokázal jsem rozklíčovat, čím to trefil. Ty jejich černý dresy bych zakázal, hodně mi to splývalo a i tu druhou jsem dlouho neviděl.
Nevěřím že Hejdu nebo Limberskýho někdo dodatečně potrestá.
Toto je třeba zajimavější: Lech Poznaň - Lechia Gdaňsk 1 : 0 a od začátku nastoupil GVK až do 66 minuty.
Jediná kaňka na jinak výborném výkonu rozhodčích. Vyhráli jsme i tak, já bych to neřešil. Spíše potrestat 4 rozhodčího na Letné, že nezastavil hru před gólem Sparty, ale to by Rumuni nevyhráli..
A nezapomeňte na další Lafatův neoprávněně dohraný zápas.. Čím je starší, tím je zákeřnější. Nevím kolik už to bylo v poslední době zápasů, ale nedohrát měl již několikrát.
Jinak s tím druhým balonem.. Tam byla velká škoda, že si to neuvědomil obránce Dukly, co byl druhému balonu nejblíž a nezkusil ho zahrát. To by se hra musela přerušit okamžitě, čili by Šuralův náhodný gól nepadl. Nejspíš neočekával, že z nevinné akce to tam takhle hloupě padne.
Komentáře (85)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ruka Hejdy
Robinator před 8 lety 06.03.2017 10:54 |tak to je masakr...toho jsem si vůbec nevšiml :) takže jsme měli kopat dvě penalty :)
Re: Ruka Hejdy
Bogdy před 8 lety 06.03.2017 11:04 |Jsem pro zpětné potrestání Hejdy, ale rozhodčím bych to nevyčítal. Kdo si toho včera na stadionu všiml?
Re: Ruka Hejdy
smichov_2 před 8 lety 06.03.2017 11:09 |Dodatečně potrestat rozhodčí, jednoznačně. Nevidět nějaký ten faul nebo normální ruku, jako tu co jsme měli kopat penaltu předtím, to se prostě stává. Ale když hráč chytá na bráně záměrně jako brankář, a ještě zabrání tak jasnému gólu, to je obrovský průšvih pro rozhodčí, to se prostě stát nemůže na této úrovni. Ale pro nás je asi dobře, s naším proměňováním penalt, že se hrálo dál. :-)
Re: Ruka Hejdy
smichov_2 před 8 lety 06.03.2017 11:12 |Ale Muris se Škodou permanentní hrozba, to se mi líbí.
Re: Ruka Hejdy
smely (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 11:17 |no nevim, v Edenu si toho nikdo nevsim a Prihoda to tezko moh videt, vypadalo to, ze to hral Kozacik, nicmene ta ruka pred tim byla jasna...nastesti jsme si to uhrali sami , na potrestani bych videl spis ten rev Limberskyho na podavace balonu " delej ty pico ! "
Re: Ruka Hejdy
Borec09 (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 11:21 |Tak jestli je nekde dukazni material, zaslouzil by si poradnej flastr. Vzdyt jsou to 11-12leti kluci.
Hlavne, ze oni od zacatku do 88 minuty zdrzovali kde to jen slo - zoufalci.
Re: Ruka Hejdy
smely (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 11:26 |ja ( + iks stovek lidi co to slysel - videlo) to na ty disciplinarce klidne vodsvedcim... :-) ... a ten kluk pdle me taky
Re: Ruka Hejdy
Nosorozec před 8 lety 06.03.2017 11:50 |Limberský...na toho snad nejde ani vymyslet žádné dostatečně vhodné pojmenování. Jeho jméno je samo o sobě nadávka :D
Re: Ruka Hejdy
Crispo před 8 lety 06.03.2017 11:13 |Přehlédl to nejen rozhodčí, ale i naši hráči a drtivá většina fanoušků na stadionu, byla to docela mela takže rozhodčího bych netrestal, Hejdu určitě, ale je to Plzeň takže se nikomu nic nestane, tak to prostě je...
Re: Ruka Hejdy
Pepino44 před 8 lety 06.03.2017 11:18 |Tak já bych za tuto ruku rozhodčího netrestal. Byla to nepřehledná situace a té ruky si na staďáku nevšimli nejenom diváci, ale ani hráči. Pro Hejdu nějaký dodatečný trest ano, protože zahrál vědomě aby zabránil golu, ale nevím, zda je takovéto jednání dodatečně postižitelné, snad jenom kdyby pozvali Kozačika na jednu penaltu, ale to je úplná blbost. Takže asi jenom Hejdu, ale k tomu asi nedojde.
Re: Ruka Hejdy
Sracken před 8 lety 06.03.2017 12:53 |Na to bych přišel. Přijel by Kozáčik a Ngadeu by na něj kopl penaltu. To by se mohlo zavést :)
Re: Ruka Hejdy
Jachym před 8 lety 06.03.2017 15:19 |Možná by to mohli vyřídit na kompu, aby se ušetřilo na cestování...:-)
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 11:58 |první ruka jasná, měla být penalta, za toto penaltu ne, rozhodčí to nemohl videt a hl škoda hrál rukou jako první, někdo řekne ruka u těla nastřelená, já zase ruka trochu od těla a změnila smer míče, tudíž at se to nekomu libi nebo ne, tak penalta ZA MĚ (to znamená jen muj nazor) být nemohla. Dodatečné potrestání Hejdy ano.
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 12:54 |koukám, že podle mínusů asi určitým jednoduším uživatelum vadí na konci mého nicku slovo "brno" :-) a už jen kvuli tomu dají automaticky mínus.
I když rodilej brnák, tak slavii fandím od 5ti let a holt někteří se budou muset smířit s tím, že i v Brně je hodně zapálených slávistů...mnohdy větších než mnoho rodilých Pražáků....
Re: Ruka Hejdy
Alanor (admin) před 8 lety 06.03.2017 13:19 |Tady nejde o žádné Brno ale o to, že napíšeš, že za tohle penaltu ne. Tak za co jiného, proboha? Jediný argument může být, že již předtím možná lízl míč neúmyslně rukou Škoda.
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 15:54 |Neumyslna ruka ktera zmenila rychlost a smer balonu se teda nepiska? To je me novinka... Jinak hejdova ruka by pak byla penaltova, kdyby ji vubec nekdo bez zpomaleneho zaberu videl
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 16:12 |" mozna lizl mic neumyslne skodovu ruku" to je priste problem vynechat slovo " mozna", kdyz ten dotek je neprehlednutelnej? Vyznam tve vety zustane stejnej... Tesim se na tve hodnoceni hracu, snad nebudes strilet dve devitky a osmicky jako jeden blazen v hodnoceni utkani :-)
Re: Ruka Hejdy
smely (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 13:36 |to je dobrej ulet tohleto...
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 15:55 |Zrovna ty bys se svyma nesmyslnyma zkratkama ktere tu rad pouzivas a nikdo jim nerozumi nemel pouzivat slovo ulet...
Re: Ruka Hejdy
smely (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 16:00 |sak jasneee...priste poslu rovnou kapesnicek...
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 16:07 |Nechtel sem te nastav, sorry
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 16:07 |* nastvat
Re: Ruka Hejdy
smely (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 17:01 |v pohode, ja nejsem nastvanej :-)
Re: Ruka Hejdy
japhy před 8 lety 06.03.2017 13:42 |Spíš bych řekl, že se spousta lidí diví, jak stavíš na stejnou úroveň Škodův letmý dotyk s míčem po jeho odskoku a odplácnutí stojícího míče Hejdovou rukou.
Mě se zase třeba nezdá když píšeš, že to penalta být nemohla, jelikož to sudí neviděl. Co neviděl, to se nestalo :) Snad tu posuzujeme míru zavinění, ne?
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 15:59 |Spatne sis to precetl, ruka jasna potrestat hejdu ale prvne byl prestupek jinde. A ruku na srdce, tu ruku by bez techniky nevidel nikdo, ani ty ani ja, ani zbytek stadionu, vc hracu slavie, takze tezko ji mohl videt rozhodci... Nemuzes z nich delat supermany, kdyz tu ruku neprokazal zadnej zaber v televizi, az zpomalenina...
Re: Ruka Hejdy
japhy před 8 lety 06.03.2017 18:47 |OK. Ale s rozhodčím vážně problém nemám, tohle nešlo vidět. Asi jsme se jen nepochopili. Ruka jasná, rozhodčí v pohodě.
Re: Ruka Hejdy
Jachym před 8 lety 06.03.2017 15:18 |Člověče, to je hrozná paranoia. Alespoň pro mě bylo slovo Brno v daném příspěvku zdaleka nejsympatičtější...
Re: Ruka Hejdy
donford před 8 lety 06.03.2017 21:12 |Mně tedy vůbec Brno nevadí. Kdysi jsem tam poblíž vojákoval co by záklaďák, nad Sokolnicemi, u Mohyly míru. Před ní jsme mívali rozcvičky. Naše země je malá.:-)
Re: Ruka Hejdy
Jachym před 8 lety 06.03.2017 15:27 |Třeba jim vadí spíše ta Sicílie...? A spojili si tě s mafiány... :-D
Re: Ruka Hejdy
Maeden (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 15:40 |Pobrečel sis hezky, ale na špatným hrobě, takže mínus i za tohle :)
U prvního příspěvku jsem ti dal mínus, protože to bylo úplně opačně, první ruka se pískat nemusela, Škodova taky ne, ale Hejdova na 100 %, ale té si holt všimli až po fotbale ve střižně.
S jedním Brňákem jsem se tam potkal, pohodář, fotbalu rozuměl a vztahovačný nebyl...
Re: Ruka Hejdy
sicilianbrno před 8 lety 06.03.2017 16:06 |Dej si minusi kolik chces, ty sou tady stejne lidem pro legraci, a slouzi hlavne pro jednoduche lidi bez nazoru...nevim proc to admini nedaji verejne, aspon si toho minusu bude druhej vic vazit kdyz bude vedet od koho je a bude ta moznost kliku davat nejaky smysl.
Re: Ruka Hejdy
frostt před 8 lety 07.03.2017 14:33 |Kdyz jsou ty minusy stejne lidem pro legraci, tak proc je resis?
Re: Ruka Hejdy
PetCC před 8 lety 06.03.2017 16:10 |Teda vy jste opravdu videoexperti. Vždyť ten míč se odrazil nejdřív od stehna Hejdy, Škoda s tím neměl nic společného.
Pravda, moje výhoda je asi to, že v reálu jsem to viděl z východní tribuny, i když dost zdálky.
A jak to Hejda odehrál rukou, to jsem původně myslel, že to udělal Škoda, ale bylo to takový divný :-)
Re: Ruka Hejdy
dubas před 8 lety 06.03.2017 12:29 |Až bude ligu pískat Chuck Norris, tak tu ruku uvidí, ale tohle nemohl Příhoda vidět, myslím, že to zvládl velice dobře, mohl sice rozdat pár žlutých navíc, ale pak by mohl jít ven i Pepa (skluz na Kozáčika) a zase tak tvrdý utkání to nebylo, aby se to dohrávalo s více redkama.
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 06.03.2017 12:53 |Za ten skluz na Kozáčika mohla přijít žlutá, ale to bylov době, kdy Pepa ještě žlutou neměl... takže by určitě deset minut před koncem na půlce šel do souboje opatrněji... Mám takový dojem, že mu ty ostřejší zákroky rozhodčí jenom tak nějak sečetl...
Re: Ruka Hejdy
dubas před 8 lety 06.03.2017 13:41 |Ano sečetl mu to, ale to je to o čem píšu, mohl mu dát v klidu obě. Jak vždy říká Robert Hlen , taxativní žlutá karta za tahání za dres a podobně, ale Příhoda je nedává a nechává hře spád ale mohl těch karet dát daleko víc a z utkání udělat guláš. Podle mého pískal velice dobře a tu ruku v tom chlumku nemohl vidět.
Re: Ruka Hejdy
japhy před 8 lety 06.03.2017 13:45 |Jak mu mohl dát obě, když v tý době ještě tu první neměl???
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 06.03.2017 13:51 |je to zkušený hráč, kdyby měl žlutou za skluz na Kozáčika, tak ten žlutý faul v osmdesáté minutě prostě neudělá ...
Re: Ruka Hejdy
donford před 8 lety 06.03.2017 21:14 |Kdyby tu ruku viděl, věřím, že by jí písknul.
Re: Ruka Hejdy
dubas před 8 lety 07.03.2017 08:55 |Tak to je jasný, ale to šlo dost těžko vidět.
Re: Ruka Hejdy
PetCC před 8 lety 06.03.2017 16:13 |Zase, nevím to zcela jistě, ale z mé pozice na východní mi přišlo, že Hušbauer šel skluzem zcela mimo Kozáčika a všichni okolo se divili, že je to vůbec faul.
No a pak je docela sranda, že při tý žlutý se soupeře naprosto jistě nedotknul, což na záznamu v tv bylo vidět :-)
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 06.03.2017 16:31 |Mě spíše přišlo, že primárně zasáhl míč... Ale jako v principu mi přijde za hranou takhle do někoho vletět, i když jdeš po balónu - Kozáčik neměl kam uhnout...
Re: Ruka Hejdy
PetCC před 8 lety 06.03.2017 17:47 |No právě že z mého pohledu vůbec nešel do Kozáčika tělem, jenom tou nohou do míče ...
... schválně jsem se podíval do záznamu zápasu, v reálu to tv prošvihla, ale nakonec to ukázali.
Pomalá malá domů, na kterou dojel skluzem Hušbauer a z mého pohledu při zápasu to bylo přes míč.
A i teď mi to přišlo přes míč do Kozáčikovi nohy a tedy roh. Ale v pravidlech se můžu mýlit.
Re: Ruka Hejdy
rak (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 12:30 |Rozhodčího v žádném případě netrestat. Toto skoro nešlo vidět. Žádnou větší chybu neudělal. Ta zezadu nastřelená ruka také na penaltu nebyla. Příhodu považuji za férového rozhodčího. Pokud vím, tak nikdy nepatřil do Berbrovy mafie. V poslední době nám navíc píská vydařená utkání. Z toho s Boleslaví je i pěkné video
https://www.youtube.com/watch?v=KAf-l2Jn6lA
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 06.03.2017 12:50 |Pískal i dvě vyhraná derby - to podzimní a to, kde rozhodl hlavou Latka...
za mě je to taky ten lepší sudí, ale naopak si myslím, že penalta za tu ruku ve skluzu být měla... hráč je za svůj pohyb zodpovědný a při tomhle zákroku "zvětšil objem svého těla" a zabránil tak balónu v cestě před branku... To je podobné jako za ty ruce při hlavičkových soubojích...
Re: Ruka Hejdy
Akuls před 8 lety 06.03.2017 16:16 |On už dokonce pískal i to památné 1 : 4 na Letné, co při němž umřel na infarkt trenér Houslic Hnátek. Příhoda nám nese v derby štěstí, ale v každém z těch zápasů něco přehlédl v náš neprospěch. Je to asi sparťan. Včera ale pískal rovinu. Osobně bych tu ruku po centru Sýkory považoval také za nastřelenou. Sorry jako, ale trefit někomu kdo klouže po boku, zády ke mně ze dvou metrů zezadu ruku, která je v přirozené poloze i když trochu od těla, to není na odpískání penalty 4 minuty před koncem zápasu prvního s druhým v tabulce. Podle mne by měla na penaltu ruka směřovat k balónu a ne míč k ruce. Pozoruji, že v Premiér League se to tak píská. Nastřelené ruce tam sudí ignorují i v poli, natož ve velkém vápně.
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 06.03.2017 16:28 |měl bych k tomu dvě věci:
Viděl jsem i na mezinárodní úrovni právě za takovéhle ruce odpískané trestné kopy i penalty... celé to vidím tak, že když blokuješ střelu, nebo centr, tak máš k dispozici určitou plochu svého těla, kterou se snažíš míči nastavit a tu by sis o ruce neměl zvětšovat... Všimněme si, že když špičkoví obránci v lize mistrů blokují centr, tak často dávají ruce za záda - právě proto, aby je nikdo do ruky netrefil... Sice tím zmenšují pravděpodobnost, že balón zasáhnou, ale právě tím si zajišťují jistotu, že nemůže být odpískána penalta...
jako z hlediska fanouškovství rozumím tomu argumentu, že souboj prvního s druhým by neměl být rozhodnut penaltou čtyři minuty před koncem, ale z hlediska pravidel by se nemělo řešit v jaké to je minutě, ani jaký je stav, natož kdo s kým hraje... prostě penalta by měla být odpískána stejně za každého stavu v každé minutě ať hraje kdokoliv... To je podobné, jako když rozhodčí okomentoval faul ve vápně během první akce jednoho derby větou, že přece nemůže fouknout penaltu hned v první minutě...
Re: Ruka Hejdy
Kenny před 8 lety 06.03.2017 16:54 |Když ono je v tom pravidle o hře rukou tolik aspektů až to není hezký. V tomto případě asi sudí přihlédl k argumentu, že byl nastřelen z bezprostřední blízkosti bez jakékoliv šance míči uhnout. Ale je fakt, že by to měli zjednodušit, ruka je ruka a hotovo.
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 06.03.2017 17:12 |Já vím, že těch aspektů je hodně... Ale zrovna tohle mi přijde jasné....Když to řeknu hodně blbě, tak Hrošovský se přece nesnažil balónu uhnout...
jako ruka je ruka a hotovo, to by asi taky moc nešlo - souboj, kde dva hráči kopnou do balónu a ten mezi nimi poskakuje a dotkne se ruky, to prostě chápu, že se pískat nebude - balón nikam cíleně nesměřuje, je to nekoordinované z obou stran...
Ale když tělem blokuji centr, přihrávku, nebo střelu, tak už to je něco jiného - jeden cíleně míč někam posílá, druhý stejně cíleně nastavuje své tělo, aby míči v cestě zabránil - v tu chvíli už ruka je nežádoucí.... Navíc v téhle situaci, tam šel Hrošovský úmyslně na zem... To znamená, blokoval přízemní centr... Honza správně tedy balón zvedal nad jeho tělo a on tam nahoře nechal ruku...
Re: Ruka Hejdy
Kenny před 8 lety 06.03.2017 17:26 |Já naprosto souhlasím. Jen se snažím pochopit rozhodnutí sudího a napadá mě tohle vysvětlení. I když v módě by bylo říkat, že nás řezal. :-)) Ale i ten špatný odhad odskoku nebo nešikovnost nebrání podle pravidel písknutí pentle.
Re: Ruka Hejdy
Akuls před 8 lety 06.03.2017 21:45 |Opravdu dobrý rozhodčí musí znát a dodržovat pravidla, ale být někdy i diplomatem. Docela by mne zajímalo, komu ze zde diskutujících by se líbilo, kdyby třeba Kovařík chvilku před koncem nastřelil obdobně ruku Frydrycha a sudí písknul penaltu a my prohráli.
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 07.03.2017 10:45 |Pokud by přetím písknul tuhle, nedal by se říct ani popel...
Re: Ruka Hejdy
Jachym před 8 lety 06.03.2017 17:07 |Jasná je jedna věc. Pokud by se taková situace bývala stala na druhé straně a Příhoda pískl penaltu pro Plzeň, vršek by ji zařadil na první místo sprostých "křivd", kterých se podplacený sudí na Slavii dopustil. A místo argumentů pro odpískání penalty bychom tady měli zásadní argumenty proti neodpískání... :-D
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 06.03.2017 17:14 |:D
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 21:35 |Sakra, to je ale škoda, že se ta Plzeň vlastně k našemu vápnu ani pořádně nedostala - no, měla pár rohů, mohl jsem si "pobrečet a zanaříkat" ještě víc. Váš vhled do mého myšlení je obdivuhodný, jachyme!
Jen bych rád kdybyste někde v mých příspěvcích našel zmínku o podplacených rozhodčích.
Toto byla diskuse o kvalitě rozhodování včerejšího zápasu a já znovu tvrdím, že Příhoda nepískal výborně či výtečně jak zde zaznělo. Aby mohl být jeho výkon hodnocen jako výborný, neměl by se dopouštět chyb a je jen jeho problémem, že není schopen správně posuzovat dění na hřišti a to na obě strany, když už tady argumentujete tím, co měl pískat či udělit a nepískal či neudělil Slavii.
Je jen jeho problémem rozhodčích, že neviděli dvě úmyslné ruce Hejdy v pokutovém území, v 85.minutě a v 87.min. Pokud je neviděli - nerozhodovali zápas výborně!
Re: Ruka Hejdy
Jachym před 8 lety 06.03.2017 21:55 |A já znovu tvrdím, že pískal velmi dobře. Ruku Hejdy odhalilo až mnohem později opakování pod lupou. Z teplíčka od kompu a několik hodin po zápase dokáže být chytrým expertem Hennem každý:-) Ano, doslova o podplacených rozhodčích jsi nepsal, za to se ti omlouvám, pokud se tě to dotklo. Ale ze všech tvých hodnocení vyplývá, že Příhoda byl proti Slavii zaujatý a snad ani den před zápasem nespal kvůli přemýšlení jak bude Slavii následující den škodit, škodit a škodit... Takže to de facto vyjde nastejno.
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 22:31 |Nemusíte se bát, mně se jen tak něco nedotkne, je mi jedno co si o mně kdo myslí, svou úroveň a hodnoty znám velmi dobře.
Znovu zopakuji oč jde - rozhodčí jsou profesionálové, oni jsou placení za to, aby viděli a rozhodovali, je jen a jen jejich problém, že nevidí úmyslné hraní rukou. To první, v nepřehledné skrumáži asi nelze rozhodčím vyčítat, ale druhá úmyslná Hejdova ruka před "gólovým" rohovým kopem, to už je jen a jen problém a chyba rozhodčích, ač přiznávám, že jsem si ji na stadionu také nevšiml.
A co se týče zaujatosti či nezaujatosti - jsem "sešívka sešitej" a nevidím důvod proč bych měl "upozorňovat" na případné chyby ve prospěch Slavie. Rozhodčí podle mnohých z Vás pískal výborně a jako argument jsou uváděny i chyby v neprospěch Plzně - tak jak tedy pískal, když nakonec dělal chyby na obě strany?
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 07.03.2017 10:44 |je ti jedno, co si o Tobě kdo myslí... svou úroveň a hodnoty znáš velmi dobře....
Co mi to jenom připomíná...? Už vím:
Kdysi dávno někdo moudrý řekl, že největším neštěstím tohoto světa je, že chytří lidé o sobě stále pochybují, zatímco hlupáci jsou plni sebevědomí....
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 07.03.2017 20:01 |Vy mně musíte velmi dobře znát - docela by mně zajímalo odkud a jak dlouho.
Vaše inteligence a vhled do mého nitra (stejně jako u Jáchyma) je "obdivuhodná", když jste schopen na základě této mé věty posoudit míru mého sebevědomí a stanovit mou mozkovou kapacitu.
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 07.03.2017 21:22 |Já Tě přece nemusím znát.... Ty jsi psal, že je ti jedno, co si ostatní myslí a že sám znáš svou hodnotu - použil jsem jenom Tvá slova...
A potom jsem opsal jeden dávný citát...
Pokud se v něm vidíš, je to jenom Tvůj boj...
Re: Ruka Hejdy
Akuls před 8 lety 07.03.2017 09:57 |To ale nebyl tento případ. Hráč Plzně měl tu část ruky kam ho trefil míč, tedy někam mezi levé rameno a loket prakticky úplně u těla. Žádný objem svého trupu tedy v této oblasti nezvětšoval. Ruku si ani nikam za záda či v tomto případě "před záda" dát nemohl. Řešit to mohl jedině tak, že by si ruku nechá uhřiznout, ale to by bylo řešení hodně radikální a ani na něj neměl čas. Sorry jako, ale hrát fotbal s rukama za zády je velmi nepřirozené. Hráči to dělají proto, že nevědí co od kterého sudího mohou čekat. Porušením pravidel je, když hráč zahraje rukou, tedy když jde jeho ruka k balónu a ne naopak, když mu ji někdo ze dvou metru nastřelí. To je můj názor. Že to píská každý rozhodčí jinak je věc jiná. Uvidíme co na to Mlsnova komise.
Re: Ruka Hejdy
kjandourek (admin) před 8 lety 07.03.2017 10:41 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/296271/zlata-pistalka-prihoda-slagr-zvladl-hejdova-ruka-to-neslo-videt-rika.html
Pusť si video s touto rukou a zastav si záznam v čase 0:54 ... Pokud se bavíme o zápěstí, to měl u těla, ale loket byl vystrčený nahoru... V tištěném deníku sport je přímo fotka v momentě, kdy se míč dotýká ruky...
Je to s podivem, ale deník sport se neshoduje s rohodčím, do kterého v rozhovoru celkem šije a poukazuje i na výklad pravidel od předsedy pravidlové komise Jiřího Kureše, který říká, že skluz se nepovažuje za přirozený pohyb a trefená horní ruka zvednutá od těla se píská
Re: Ruka Hejdy
Sracken před 8 lety 06.03.2017 12:51 |Pískal výtečně, jenom bych udělil Kartu Krmenčíkovi za atak na Pavlenku. Ta ruka Hejdy nebyla vidět, ta ruka na rohu vápna - to neumím vyhodnotit, to je těžké. Za mne je to náš nejlepší rozhodčí, zvládl to s velkým přehledem a měl jsem radost, že to píská on.
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 14:46 |No, pískal jak pískal a jak se tak nějak Slavia píská....
16.min- faul Hubníka na Škodu - vidí na deset metrů - píská opožděně až na pokyn pomezního
24.min. - faul Zemana zezadu na Sýkoru bez žluté karty.
29.min. - "údajný" faul Floa na Petrželu - ani náhodou!
34.min - faul Hubníka loktem zezadu do Hušbauera - nepíská se!
37.min. - faul Hromady zezadu na Ngadeua - bez karty.
80.min - faul-loket Bakoše na Floa - bez karty.
Vrcholné dílo pak v rozmezí cca tří minut - tři ruce ve vápně - Hrošovský - jásná penalta, Hejdova - opravdu "neviditelná" ale před naším gólovým rohem další Hejdova úmyslná ruka, kterou Kozáčik vyrážel na roh.
Pusťte si celou 88.min ze záznamu.
Tohle opravdu nebyl výtečný výkon rozhodčího!!!!
Re: Ruka Hejdy
Kenny před 8 lety 06.03.2017 15:34 |Z tohoto příspěvku stříká objektivita na všechny strany......
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 16:15 |Napište momenty, kterými Příhoda pomohl Slavii - jistě Hušbauerův skluz na Kozáčika, když mu odskočil balon - žlutá - snad...
Re: Ruka Hejdy
Kenny před 8 lety 06.03.2017 16:44 |A proč by měl rozhodčí Slavii pomáhat?????? To snad ani nechceme. Z těch tvých situací souhlasím jen s 29. minutou, jinak jsi dost neobjektivní.
No a teď započítej to zajetí Hušbauera do Kozáčika a Pepův pokus nasimulovat pentli v první půli taky bez karty a je to fifty fifty.
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 16:57 |V momentech , které popisuji rozhodčí "pomohl" Plzni, tím, že je nevyhodnotil správně a stojím si za tím.
Pokud zmiňujete nasimulované pády a následné žluté, pak by musel Krmenčík odejít ze hřiště během prvního poločasu.
Re: Ruka Hejdy
Kenny před 8 lety 06.03.2017 17:20 |Já zase tvrdím, že kromě 29. minuty rozhodl vždy citlivě a správně. K udělení karty musí totiž existovat pravidlově důvod. Zmiňované zákroky nejsou bezohledné ani jimi není mařena slibně se rozvíjející akce. Po čistém souboji Hubníka s Pepou byl naopak jednoznačně faulován Hubník. To že někteří strejcové řvou jak prorvaný "karta" ještě neznamená, že mají pravdu.
Re: Ruka Hejdy
Travinho před 8 lety 06.03.2017 18:23 |Tohle na kartu? Vždyť hrál míč. Pokud to vůbec byl faul, tak kartu určitě ne.
Re: Ruka Hejdy
Jachym před 8 lety 06.03.2017 15:37 |:-)) Docela jsem se pobavil. Do těch ruk jsi, doufám, započítal i ruku Škodáka v té nepřehledné situaci? Hušby také nehezky zajel do Kozáčika... Chlape, trochu se tím fotbalem bav a nehledej za vším peltovinu. Včera byl rozhodčí výborný a chyby, jichž se dopustil, nebyly primárně motivovány cílem Slavii poškodit. Málokdo má takové schopnosti jako ty na hřišti posoudit bryskně sporné situace...
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 16:10 |Když jsme u toho Hušbauera - podívejte se na záznam jeho "žlutého" faulu na Zemana - tomu se říká, tuším, letec....
Re: Ruka Hejdy
Kenny před 8 lety 06.03.2017 16:47 |Pokus o kopnutí je přestupek, viz. Pravidla kopané
Re: Ruka Hejdy
Boss82 před 8 lety 06.03.2017 15:40 |No ty vole! Nech se vyšetřit, tohle už je vážně na psychiatra.
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 16:12 |Co nějaký argument proti mnou vybraným rozhodnutím toho "výborného" rozhodčího.......
Re: Ruka Hejdy
Boss82 před 8 lety 06.03.2017 18:51 |Ono to s Tebou nemá moc smysl. Na tohle téma jsme se tu už hádali několikrát, všechny argumenty jsem Ti vždy totálně rozstřelil, ale výsledek nula - stejně si pořád jedeš to svoje.
Naposledy to tedy zkusím:
- 16. min.: odpískal to? Odpískal! Tak co řešíš?!
- 24. min.: při metru, jaký rozhodčí nastavil, za tohle rozhodně ŽK dávat nemusel.
- 29. min.: ze záznamu se zdá, že to faul opravdu nebyl. Ale chtěl bych Tě vidět, jak bys to v té rychlosti posoudil Ty. Až po několikátém zpomaleném záběru se mi podařilo jakžtakž tu situaci rozklíčovat.
- 34. min.: takovýchto neodpískaných tvrdých soubojů tam bylo mraky. Viz třeba v čase 33:57 Škodův loket zezadu do Hrošovského.
- 37. min.: zde máš výjimečně pravdu.
- 80. min.: Bakoš je prase, ale tohle bylo neumýslný, ruka byla při výskoku v přirozeném pohybu, ŽK bych nedával.
- 88. min.: tohle rozhodčí neměl šanci vidět.
Pokud jde o další ruce Hejdy, tak ta v tom skluzu je sporná, sám nevím, jestli by se za to měla penalta pískat. Ta další, kdy pinknul rukou do míče před Mešanovičem, tak tam není o čem. Ale toho si na stadionu nevšiml vůbec nikdo a rozhodčí to také neměl šanci vidět. Navíc té situaci předcházela ruka M. Škody, která byla rovněž neodpískaná.
Celkově rozhodčí pískal opravdu dobře, fauly plzeňských hráčů většinou dobře viděl (jenom kolik jsme měli standardek okolo vápna) a nebál se je trestat kartami. Rovněž vyloučení Řezníka nebyla žádná samozřejmost, za ten druhý zákrok by spousta rozhodčích ŽK vůbec neudělovala.
Víš, Vršku, ono se to dobře kecá od počítače, kde si každou situaci můžeš pustit zpomaleně 10x za sebou. Jenže na hřišti to v reálu často vypadá úplně jinak a rozhodčí má na rozhodnutí pár vteřin. A o to složitější to je v takto tvrdém a vypjatém zápase, jako byl ten včerejší.
A pokud v tom všem hledáš nějakou Berbrovinu, pak Ti opravdu doporučuji tu návštěvu psychiatra.
Re: Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 16:22 |Já zde uvádím momenty včerejšího zápasu, ve kterých rozhodčí chyboval a nebyly to chyby ojedinělé.
Včerejší výkon pana Příhody nebyl výtečný! Je jeho problémem, že není schopen dobře vyhodnotit dění na hřišti a je jedno z jakého důvodu - ze špatného postavení, rychlosti či nepřehlednosti situace......
Re: Ruka Hejdy
Januacek (přítel SN) před 8 lety 06.03.2017 13:07 |Za ruku Hejdy bych ho netrestal, utkání zvládl výborně, ano mohla být žlutá za atak na Pavlenku. Úmyslné hraní rukou nemohl vidět, v té rychlosti si toho nemohl všimnout, vypadalo to, ze hrál Kozačik. A za ruku před touto akcí, tak je to složité, pokud by ji písknul, tak ji obhájí že zmařila vyloženou akci a když ji nepiskl jako teď, tak ať říká kdo co chce, tak o úmyslnou hru rukou nešlo, bylo ti ve skluzu a ještě trefeno ze zadní části loktu ne ramena jak řekl rozhodčí. S rukama je to složité, mají stanovit, ze každá ruka od těla se má pískat, ať je nastřelená nebo ne.
Re: Ruka Hejdy
Virgil1956 před 8 lety 06.03.2017 13:48 |Ať tak či tak, jsem rád, že nakonec rozhodla branka ze hry. Kdyby sudí písknul tu první penaltu, tak by se všude psalo, že "remízové utkání" rozhodla sporná penalta (už ten Hess nebo jak se jmenuje na TV říkal, že penalta v žádném případě ne, že byla ruka nastřelena zezadu a hráč byl v pádu a blablabla). No a tu druhou neviděl nikdo, ani na stadionu, ani u TV, takže se nelze divit, že ji neviděli ani rozhodčí.
Ruka Hejdy
vršek před 8 lety 06.03.2017 14:05 |První ruka zcela jasná penalta - proč se nepíská??? Hejdova jasná až ze záznamu - asi objektivně přehlédnutelná?
Podíval jsem se na celý záznam zápasu a jsem přesvědčen, že rohu, ze kterého jsme vstřelili gól, předcházela další - a opět úmyslná ruka Hejdy, po které Kozáčik vyrážel míč na roh.
Na jeden zápas a hlavně v rozmezí cca 3minut - 3 ruce ve vápně - docela drsný....
Včera to Slavia naštěstí dokázala vyhrát....
Re: Ruka Hejdy
japhy před 8 lety 06.03.2017 14:38 |Proč se nepíská, to nevím, vyznat se v tom šíleným výkladu je peklo. Zdálo se mi ale, že ty bylo hodně blízko ramena, navíc to je pořád taková ruka neruka...
Ale jsem rád, žes mi připomněl ten první Hejdův zákrok. Přesně to jsem si taky říkal, že je to nějak podezřelý, ale nedokázal jsem rozklíčovat, čím to trefil. Ty jejich černý dresy bych zakázal, hodně mi to splývalo a i tu druhou jsem dlouho neviděl.
Re: Ruka Hejdy
Virgil1956 před 8 lety 06.03.2017 15:29 |Taky jsem si té ruky všiml, ale nikdo nic neřešil, tak jsem si myslel, že už blbnu :)
Re: Ruka Hejdy
Kunetice před 8 lety 06.03.2017 14:56 |Nevěřím že Hejdu nebo Limberskýho někdo dodatečně potrestá.
Toto je třeba zajimavější: Lech Poznaň - Lechia Gdaňsk 1 : 0 a od začátku nastoupil GVK až do 66 minuty.
Re: Ruka Hejdy
zeleznik2 před 8 lety 07.03.2017 11:00 |Jediná kaňka na jinak výborném výkonu rozhodčích. Vyhráli jsme i tak, já bych to neřešil. Spíše potrestat 4 rozhodčího na Letné, že nezastavil hru před gólem Sparty, ale to by Rumuni nevyhráli..
Re: Ruka Hejdy
Fačín před 8 lety 07.03.2017 12:53 |A nezapomeňte na další Lafatův neoprávněně dohraný zápas.. Čím je starší, tím je zákeřnější. Nevím kolik už to bylo v poslední době zápasů, ale nedohrát měl již několikrát.
Jinak s tím druhým balonem.. Tam byla velká škoda, že si to neuvědomil obránce Dukly, co byl druhému balonu nejblíž a nezkusil ho zahrát. To by se hra musela přerušit okamžitě, čili by Šuralův náhodný gól nepadl. Nejspíš neočekával, že z nevinné akce to tam takhle hloupě padne.