Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (31)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

    Ernie     před 8 lety 03.03.2017 12:44 |  
    6 1

    Jestli to tak opravdu bude a Plzeň místo Ivanschitze, Petržely a Poznara nasadí Kopice, Hromadu a Krmenčíka, tak z toho nemám vůbec radost. Trošku jsem se těšil na marnost těch tří. Doufám, že jejich náhrady na tom budou stejně.

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      smely (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 12:54 |  
      0 0

      je fakt, ze pripadnym nenasazenim AI se jejich sance na uhrani slusneho vysledku pomerne vyrazne zvysuji...co sem videl ten jejich zapas se Zlinem , tak po jeho vystridani se dost vyrazne zvedli...

      • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 14:39 |  
        0 0

        Jen teorie, jak víte, že ti tři budou zase špatní ? To absolutně nejde odhadnout.

        • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

          smely (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 14:49 |  
          0 0

          pardon, ted nerozumim, jaci 3 ? ja jsem psal pouze o AI ( myslen Ivanschitz ) ... ze od 60.minuty kdy byl stridan tak se Plzen zvedla...nic vic...

          • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 14:50 |  
            0 0

            V pohodě, to byla reakce na Ernieho.

      • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

        Kenny     před 8 lety 03.03.2017 15:34 |  
        1 0

        Na druhou stranu sám AI neproměnil asi tři tutovky. Tam stačí málo například o pár milimetrů jinej odskok míče a mohl bejt hrdinou utkání. A když Plzeň obmění celou ofenzivu, tedy čtyři lidi, tak by jim mohla drhnout souhra. Mě by vadil snad jen Krmenčík, ten je podle mě nejnebezpečnější (fuj to je slovo....).

        • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

          smely (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 15:36 |  
          0 0

          to bylo s Jihlavou, proti Gotwaldovu se nedotknul balonu...

          • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

            Kenny     před 8 lety 03.03.2017 15:51 |  
            0 0

            Jo aha. To sem neviděl.

            • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 19:00 |  
              0 0

              To chce klídek, ať si postaví koho chtějí, stejně je porazíme. Větší obavu mám z Teplic, beton ala Dan Šmejkal.

          • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

            deny91     před 8 lety 04.03.2017 18:49 |  
            0 0

            s Příbramí

  2. Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

    vojtal     před 8 lety 03.03.2017 14:39 |  
    2 3

    Rád bych ve stoperské dvojici viděl Bílka s Delim. Argument, který zazněl ve videu iSportu, že by se po dvou úspěšných zápasech neměl Luftner měnit, mi nepřijde jako dogma.
    Pro Bílka za mě hovoří několik argumentů:
    1) Zkušenost
    2) Komunikace s hráči. O tom mluvil i Pavlenka v nedávném rozhovoru pro SlaviaFans.cz, kde Bílka chválil, že dobře řídí hru vzadu.
    3) Bílek v minulém zápase s Plzní dal náš jediný gól a nejméně 2 zabránil. Ty tři góly co jsme dostali nebyli jeho.

    Luftner je dobrý obránce, ale raději bych viděl v takovém zápase zkušeného hráče na stoperu.

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      Jachym     před 8 lety 03.03.2017 15:01 |  
      8 1

      Asi jsi chtěl napsat, že ti ten výrok přijde jako dogma... :-) V přípravě se jevil Lüftner o něco lépe než Bílek a zatím také hraje velmi slušně. Argument, že se Bílkovi jako jednomu z mála povedl poslední zápas proti stejnému soupeři, je asi pravdivý, ale trochu od věci. Až bude repre hrát s Německem, tak Jarolím vytáhne Matějovského, protože někdy před deseti lety v Mnichově proti nim zahrál parádně a dal gól...:-)

      • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

        vojtal     před 8 lety 03.03.2017 15:16 |  
        1 4

        Dogma nedogma, prostě si nemyslím, že v zápase proti Plzni bude hrát Luftner stejně dobře/jistě jako proti Jihlavě a Příbrami. Je mu 22, má odehráno méně takových velkých zápasů a raději bych preferoval jistého a za mě herním projevem klidnějšího Bílka :-) Navíc když sám Pavlenka říká, že Bílek hodně pomáhá komunikaci na hřišti.

        Srovnání s repre a Německem je asi trochu mimo mísu. Samozřejmě že zápas Plzně se Slavii na podzim byl něco jiného, pod jiným trenérem a tak dále, ale minimálně se v něm ukázalo, že Bílek zápasy s těžkým soupeřem umí zvládat. Mimochodem, v hodnocení toho zápasu dostal jako jediný známku 6, což byla nejlepší ze všech hráčů.

        Snad máme široký kádr i kvůli tomu, abychom ty hráče mohli protočit, jak se všude dokola říká, a kde jinde využít zkušeného Bílka, než v takovém zápase. Trochu se bojím, aby to nebyly jen fráze a Šilhavý to nehrál celou sezonu s jednou vítěznou sestavou (což neříkám, že je vyloženě špatně, když se bude vyhrávat).

        http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/278960/cely-sestrih-plzen-slavia-3-1-domaci-otocili-zapas-rozhodl-hejda.html

        https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/8693-Hodnoceni-slavistu-5-kolo

        http://slaviafans.com/pred-plzni-mame-psychickou-vyhodu-bude-to-ovsem-boj-vi-jiri-pavlenka/





        • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

          Jachym     před 8 lety 03.03.2017 15:28 |  
          1 0

          Zatím to trenérovi znamenitě vychází a je vidět, že umí a že je i dobrým psychologem s pozitivním vlivem na tým. A co se týče Bílka, svou roli bere s nadhledem, neuráží se a sám říká, že pokud nebude hrát on a tým získá titul, bude spokojený. Já si myslím totéž, i když třeba i já lituji, že Mick van Buren aj. dostávají méně prostoru.

          • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

            vojtal     před 8 lety 03.03.2017 15:48 |  
            0 4

            Tak mě ani tak nejde o to, že by někdo měl hrát kvůli tomu, aby se neurážel :-) Třeba ten Mick se mi taky líbí, ale asi spaluje ze všech útočníků nejvíc šancí (což mnohokrát potvrdil i v zápase), tak nedostává tolik šancí.

            Já to beru tak, že máme mladého perspektivního Luftnera, který je platný do zápasu s Jihlavou a Příbramí, tedy nejslabšími soupeři a pak máme Bílka, který možná není tak technický a běhavý jako Luftner, ale svou jistou hrou, komunikací a zkušenostmi, bude v těžkém zápase s Plzní větším přínosem.

            Nakonec to stejně rozhodne trenér, jen mě prostě Luftner v prvních dvou zápasech nenadchnul ani neurazil a to byly týmy ze dna tabulky.

        • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

          sasky     před 8 lety 03.03.2017 15:51 |  
          2 2

          Nesouhlasím s tím, aby Bílek hrál zápas s Plzní místo Lüftnera. Šilhavý z nějakého důvodu upřednostnil Lüftnera před Bílkem a Lüftner podle mě rozhodně nezklamal. V zápase s Jihlavou při soubojích s Ikaunieksem navíc ukázal, že je i celkem rychlý, takže nevidím důvod proč ho stáhnout a vrátit Bílka. Jak už jsem psal v některém komentáři dříve. My potřebujeme, aby i mladí hráči hráli těžké zápasy, kterých je v lize jako šafránu (Plzeň, Sparta, Bolka a tu a tam některý z dalších týmů). Jednak proto, abychom poznali, kde mají svůj strop a jednak proto, aby se připravovali na vyšší tempo evropských pohárů. Ano, může se stát, že Lüftner udělá v zápase s Plzní nějakou chybu a bude z toho plichta nebo dokonce porážka, jenže zrovna tak ji může udělat Bílek nebo kdokoliv ze zkušených hráčů. Jinak ten argument s Pavlenkou moc nechápu, ano, chválil Bílka, ale zrovna tak může být spokojený s Lüftnerem, jenom se s ním o tom prostě zatím nikdo nebavil.

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      donford     před 8 lety 03.03.2017 15:05 |  
      2 0

      Zkušenost a komunikace určitě. Ale kdy Bílek sehrál poslední ostrý zápas? To ho měl tedy už postavit JŠ proti Příbrami. Spíš mi vrtá hlavou zda Flo, či Bořil. Hrát na zákeřného a provokujícího Petrželu nebude žádný med. Aby Flo nenarazil.

      • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

        smely (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 15:14 |  
        4 0

        PEF si ho namaze na chleba jak uzralej Romadur...

      • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

        vojtal     před 8 lety 03.03.2017 15:19 |  
        0 3

        No Flo a Bořil to je druhá otázka. Já bych asi dozadu trochu jistějšího Bořila. Jinak zápas nezápas, pořád dokola trenéři i hráči říkají, jak když budou makat na tréningu, šanci má každý. Bílek je dle mě natolik zkušený hráč, že mu nějaký zápasový výpadek výrazně neuškodí.

        • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

          Robinator     před 8 lety 03.03.2017 15:37 |  
          2 0

          hele to je těžký..kolikrát zase až tolik neostřílený mladík překvapí a právě v takovém důležitém zápase bude kralovat a rozehraje se do repre a super výkonům..tím myslím Luftnera..tady trenéři všeobecně nemají 'koule', ale já doufám, že JŠ jo a postaví ho..a jestli Flo nebo Bořil..to je u mě taky čím dal víc otazník..spíše rychlostní Bořil by byl skoro lepší variantou..ale kdo ví

      • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

        Virgil1956     před 8 lety 03.03.2017 23:09 |  
        1 0

        Taky to může být naopak. Flo ho vezme dvakrát třikrát přes kotníky, nervák Petržela mu vlepí lepana a jde ven :)

  3. Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

    qwertz0099     před 8 lety 03.03.2017 15:48 |  
    0 0

    Osobně bych rozhodně postavil MNN. A možná kvůli nebezpečí z rychlých křídel bych poslal do sestavy i Honzu Bořila, který by se díky své výšce mohl lépe asimilovat na jejich hráče než takový silový Michal Frydrych.

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      Jachym     před 8 lety 03.03.2017 16:11 |  
      0 1

      Ne asimilovat, ale přizpůsobit se nebo adaptovat (na), když už tam musí mermomocí být cizí slovo :-) Správná definice asimilování je zde: https://www.youtube.com/watch?v=qf1c1Ovmj8o :-D

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      japhy     před 8 lety 03.03.2017 16:15 |  
      1 0

      Asimilovat :)

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      malan (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 16:23 |  
      4 0

      Borg Boril!

  4. Lüftner nebo Bílek?

    Crispo     před 8 lety 03.03.2017 17:06 |  
    5 1

    Lüftner:
    + Rychlost, Hlavičkové souboje, Dravost
    - Méně zkušeností, Občas slabší rozehrávka
    Bílek:
    + Vůdcovství, Organizování obrany, Stálá výkonnost
    - Rychlost, Obratnost

    Dal bych šanci Lüftnerovi, má šanci ukázat jak na tom je proti nejsilnějšímu soupeři v lize. Vůdčí schopnosti Jirky Bílka nahrazuje rychlostí a lepším zvládáním hlavičkových soubojů (dle zápasů v dresu Teplic a dosavadních výkonů v sešívaném), také už má v lize odkopán nezanedbatelný počet zápasů. A troufnu si tvrdit že při útočných standartkách je platnější než Bílek. Každopádně nebudu se zlobit ať už nastoupí kdokoli z nich. Lüftner, pokud nastoupí, tak si snad"odpustí" minely při rozehrávce, přece jen bude muset hrát více na jistotu. Ale jak už tu někdo píše, chybu může udělat kdokoli z týmu bez ohledu na věk a zkušenosti. Pavlenka snad taky zlepší výkopy a rozehrávku.
    U otázky "Flo nebo Bořil", bych to viděl podobně jako u výše zmiňované dvojice. Flo může ukázat, že má na to vyrovnat se hráčům Plzně, ale zároveň může být v sestavě nahrazen prověřenějším Bořilem. Pokud se Perovi zápas nepovede tak je dost možné že o místo přijde. Tipuju že složení obrany zůstane stejné, taky proto aby se ověřilo jak na tom Lüftner s Perem jsou proti opravdu kvalitnímu soupeři. Souhlasím s tím že záloha by měla být vyztužena o jedno záložníka navíc, a pokud Škoďáka dobře podpoří Hušby, se Zmrhalem a se Sýkorou tak to bude vítr. SKS FOREVER...

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      travel (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 17:40 |  
      0 0

      Ještě,že p. Tvrdík je slávista!

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      spravnej_jezedak     před 8 lety 04.03.2017 00:04 |  
      0 0

      Další článek na isportu, který je absolutně o ničem.. nedělá si jen pan Vacek tak trochu alibi, aby pak mohl říkat: "já to věděl"? Nebo pamatuje si někdo, že by autor někdy před vzájemným zapasem Plzně s RB psal o tom, jak Plzni věří, že (by) si na výhru i vsadil? Ja tedy ne..

      • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

        afro     před 8 lety 04.03.2017 09:35 |  
        0 0

        Na druhou stranu, "článek" je vydán, úkol je splněn. ;-)

    • Re: RENTGEN před Slavia - Plzeň: Klíčový souboj šlágru? Sýkora s Limberským

      afro     před 8 lety 04.03.2017 09:32 |  
      1 0

      Pan Vacek by si na Plzeň nevsadil, ale připouští, že se jí to může povést, protože je zkrátka jiná (sic). To je tak krásnej alibismus aneb pravdu budu mít tak jako tak... :-)))