Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    JS (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 13:31 |  
    22 1

    No nevím, jestli v tomto souhlasit s Mádlem. Fakt, proč pro paní Bicanovou jezdilo auto byl kromě manželství s nejlepším útočníkem na světě ten, že byla sama srdcařka a ryzí slávistka. A Ivánek prostě není. Jakkoliv můžeme chápat jeho nechuť spojovat své jméno s gaunerem Řebíčkem nebo „špinavými čínskými penězi“, celé to poslal do kopru ve chvíli, kdy si řekl o prachy. V tu chvíli jasně vidíme, že u něj nejde o nějaké ideologické přesvědčení. Jakékoliv jeho argumenty, proč nechce spojit jméno otce se Slavií nebo českým fotbalem pak prostě vyznívají jen jako pokrytectví.

    To, že Slavia zacházela s úctou s paní Bicanovou ještě neznamená, že tak musí činit i s jejich potomky, protože ti si úctu Slavie nezasluhují dědičným právem, ale pouze svými proSlavistickými činy. A u pana Ivana žel žádné takové nenacházím. Spíš spoustu řevu a kopání kolem sebe. Takže ačkoliv s Luďkem Mádlem často souhlasím, v tomto to prostě nejde.

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      HUSAR (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 13:40 |  
      8 0

      Také to vidím jako pokrytectví - vadí mi Číňani, ale jejich peníze ne. A tu jeho matematiku taky nechápu:

      "Ptali se mě, v jakém řádu peněz bych to viděl. Odpověděl jsem, že na řády statisíců rovnou zapomeňme. Že vím, že skutečná cena je mnohem vyšší, ale také vím, že matka i otec by byli proti, aby to bylo v řádech milionů. A přesně mezi řádem statisíců a milionů je ten prostor, při kterém můžeme při dobré vůli jednat."

      O jakém řádu to mluví? To je jak nástupiště 9 a 3/4:)

      • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

        homerinho     před 8 lety 02.03.2017 13:46 |  
        2 0

        Snaží se nenápadně vpašovat řád desítek milionů mezi řády statisíců a milionů aby to nevypadalo tak blbě :)

      • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

        Gino     před 8 lety 02.03.2017 14:14 |  
        5 0

        Mádl mluví o 700tisíc, ale podle mě má Ivánek na mysli spíše něco jako milion a půl - už je to víc, než pár statisíců, ale pořád to ještě nejsou miliony.

        • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

          JS (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 14:18 |  
          0 1

          :D

        • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

          Jachym     před 8 lety 02.03.2017 16:26 |  
          0 0

          Miliony berou...

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      tomblesk     před 8 lety 02.03.2017 15:55 |  
      3 0

      Tohle klidně podepíšu. Starosti toho kecala z videa bych nechtěl mít a že mu jde o Slavii nebo o provizi a platbu za PR pro "ochránce" dobrého jména není jasné- nevěřím, a sám o svých motivech mlčí, asi ví proč, jinak by netvrdil: že "peníze dneska v těchto záležitostech hrají svoji roli" Možné je prostě cokoliv. Že se "mladý se stařeckou demencí" uráží je divné, neboť jako "slávista" by v Edenu měl několikrát za tu dobu být a využít svého "vlivu" k vyjádření ohledně toho, jak se zvedla. A pokud mu vadí, že v Číně vládnou komunisti, ať si dá na hlavu studený ručník - mohl by mu trochu pomoci než se znova vykecá. Ať trouba a mudrc jeden ukáže tam a tam klidně i Slavii ukáže, kde na světě kapitalismus dělají někde lépe než komunisté z Číny a přivede ještě lepšího investora. Když to udělá, nechť přejmenují Eden na "Ivanovo-Bicanovsk" mně to vadit nebude. Věčná sláva paní Bicanové - jo to byla fanynka, za Slavii se bila a hájila ji , jak jen mohla. Díky.
      Stejně názor neměním a přeji si, aby Vedení Slavie uvažovalo o pojmenování "Stadion Františka Pláničky" a Ivanu Bicanovi nechť pošlou výpomoc na šíření dobrého jména otce a našeho "Pepiho"- třeba z peněz za Dočkala -. Jen se obávám, že to budou vyhozené peníze, když to udělají lidé jak nějaký Mádl ....

  2. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    EdCable     před 8 lety 02.03.2017 13:41 |  
    5 0

    Madl proste nevi, co za svini ten Ivanek je, vubec o tom nic nevi. Rict si o prachy do novin je jenom posledni kapka jeho nekolikalete snahy Slavii dojit.

  3. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    Jachym     před 8 lety 02.03.2017 14:51 |  
    7 7

    Vůbec nechápu tu částečnou glorifikaci některých ohledně Mádla, z bůhvíjakého důvodu navíc od nich užívajícího uctivého přídomku pán. Je to klasický pomstychtivý dryáčník kopající do mrtvol a plně tak zapadá mezi mediální póvl. A hlavně, jak tady uvádí kolega výše, je ve věci vypočítavého vyžírky Ivánka úplně mimo.

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      malan (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 15:32 |  
      3 5

      Amen! Je to obycejna medmrdka..

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      Virgil1956     před 8 lety 02.03.2017 15:36 |  
      6 2

      Myslím, že ho tady nikdo neglorifikuje. A nikdo si nedělá iluze o tom, co jsou pánové Procházka, Mádl, Podroužek a další zač. Na rozdíl od většiny z nich, kteří plivnou a zalezou do díry, má aspoň tolik slušnosti, že své názory obhahuje v diskuzích. I když s nimi někdy tvrdě nesouhlasím, tohle respektuju.

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      mpik     před 8 lety 02.03.2017 16:56 |  
      9 3

      Nejde o glorifikaci. Jde o kvalitní novinářskou práci. Luděk Mádl rozebírá každé ožehavé téma padni komu padni. A ne že by třeba jen pomlouval jeden klub. A má právo na svůj názor. A LM dokáže se svými čtenáři diskutovat, rozebírat. Který jiný novinář tohle dělá? Já Luďka jako novináře respektuji.

      • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

        Jachym     před 8 lety 02.03.2017 17:06 |  
        3 0

        Tvůj názor ti samozřejmě neberu, ale pod termín "kvalitní novinářská práce" si při nejlepší vůli a fantazii nedovedu zařadit ani výtvory "Luďka" ani "pana" Mádla :-)

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      knawi     před 8 lety 02.03.2017 20:37 |  
      0 1

      A nebo si jsou povahově bližší, než se zdá.

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      Bogdy     před 8 lety 03.03.2017 10:42 |  
      2 1

      Já se naopak Mádla musím zastat. On a velký slávista z jinak prohnilého Spartu Standa Hrabě patří k tomu nejlepšímu, co česká fotbalová žurnalistika nabízí. To, že je handrkování Slavie s I. Bicanem nedůstojné pro obě strany, je prostě fakt. To, že je Ivan mírně řečeno problematická postava, taky nikdo nezpochybňuje. Tak v čem je tedy meritum sporu? Navíc, i kdyby to Mádl tentokrát totálně "zvoral", tak si stojím za tím, že se jedná o výjimku, jenž jak známo potvrzuje pravidlo.

      • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

        kjandourek (admin)     před 8 lety 03.03.2017 11:59 |  
        3 0

        Ale Slavia se s ním přece nehandrkuje....

        V prosinci se JT vyjádřil, že CEFC koupí stadion a až bude mít 100% akcií, tak vstoupí do jednání s rodinou Pepiho Bicana, aby stadion mohl nést jeho jméno.... To je celé "handrkování" ze strany vedení Slavie....

        Potom už snad jenom to, že Navar tweetnul ten článek kde si Pepiho potomek pouští pusu na špacír po bankovkách s poznámkou: "Z tohoto je mi smutno"

        To přece není něco nedůstojného a chyba z naší strany!

  4. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    kjandourek (admin)     před 8 lety 02.03.2017 14:59 |  
    18 0

    Na tiskové konferenci v prosinci 2016 bylo vysloveně řečeno, že:
    Ve chvíli, kdy CEFC bude držet stoprocentní balík akcií stadionu, vstoupí Slavia do jednání s rodinou Josefa Bicana, aby se aréna mohla jmenovat po někdejším výjimečném útočníkovi.
    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/slavia-stadion-josefa-bicana-dgp-/fotbal.aspx?c=A161215_153059_fotbal_min

    Vůbec nechápu, proč se tedy někdo ohrazuje dříve, než CEFC stoprocentní balík akcií získala...

    jenom tak mimochodem na tiskové konferenci v únoru se stále mluvilo o Eden Aréně... a jediný dotaz o tom, jestli stadion ponese jméno J.Bicana vznesl jeden novinář na konci (42min)... a vzhledem k tomu, že se dále ptal i na úpravy Strahova, tak J.Tvrdík tuto věc vůbec nekomentoval...

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      bongor     před 8 lety 02.03.2017 18:03 |  
      1 0

      To vypadá na nějakou nemoc.Asi zapomněl,co k tomu Slavie už předem řekla.

  5. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    Srdcar114     před 8 lety 02.03.2017 17:07 |  
    4 0

    Pro pana redaktora Mádla je charakteristické to,co i pro některé další žurnalisty.Když se daří,tak je třeba hledat problémy.Já si pane redaktore současnou situaci ve Slavii užívám.Je mi přes šedesát a zažil jsem se Slavií ledacos.Když jsem četl,že Slavia nabídla Ivanu Bicanovi,že pojmenuje stadion po jeho otci,tak mě to velice potěšilo.Poté ,co jsem si přečetl odpověď tohoto pána,svůj názor jsem změnil.Myslím,že nejsem sám,kterému by nevadilo pojmenovat stadion po velkých slávistech Františku Pláničkovi nebo Františku Veselém.I oni by si to, za to, co udělali pro Slavii,zasloužili.

  6. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    dArtagnan     před 8 lety 02.03.2017 20:16 |  
    2 0

    Jakápak válka. Nechme v klidu Bicana Bicanem a Eden Edenem.

  7. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    tirionek     před 8 lety 02.03.2017 20:17 |  
    2 0

    Jako Mádla si rád přečtu, ale poslouchat se to nedá :-D Tolik můj nevěcný komentář...

  8. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    future     před 8 lety 02.03.2017 20:41 |  
    12 0

    Ten kdo nemá peníze tak platit nemusí ( uveden př. Bohemians) a ten kdo má tak jo????
    Pane Mádl, pokud si jdete koupit rohlík, tak za něj také zaplatíte víc než ten který má příjem o X nižší než vy?
    Co to plácáte za nesmysl. Uvědomujete si vůbec co jste vypustil z úst.

  9. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    mabr     před 8 lety 02.03.2017 22:06 |  
    3 0

    Mrzí mě, že jsem neměl tu čest vidět pana Bicana hrát na živo. Když ale vidím všechny ty fotky ze starého Edenu, když tam coby elegán v letech mává ve slávistickém dresu fanouškům, je na něm vidět, jak je hrdý na svou kariéru, na Slavii... On by dle mého chtěl, aby se stadion jmenoval po něm. Když pak paní Bicanová poklepávala na základní kámen nového Edenu, určitě také v koutku duše tajně doufala, že se stadion bude jmenovat po jejím Pepim. No a pak se tu objeví navrátilec z USA a vypečený synátor v jedné osobě a vymýšlí samé ptákoviny. Žít jeho matka, tak jsem přesvědčen, že si tohle nedovolí.

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      sasky     před 8 lety 03.03.2017 07:16 |  
      2 0

      Přesně tak. Ivan je zlatokop a podle jeho vyjádření ty peníze nepotřebuje (nebo nepotřeboval v momentě, kdy válčil s Peltou ohledně uvedení Pepiho do síně slávy). Jeho morální integritu dobře dokumentuje vztah k Řebíčkovi, kdy mu nejdříve nemohl přijít na jméno, následně dostal 30% zisku z Pepiho pamětních medailí (za Kusého), tak byl najednou Řebíček zachránce klubu, aby se následně zase kvůli něčemu rozkmotřili. Prodej otcových relikvií za požadované cca 2 mil. Kč je taky krásným příkladem, o co tomu pánovi jde zejména.

  10. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    prorok (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 22:58 |  
    2 6

    Mily pane Madle, jako novinari Vam fandim. Ale s timhle clankem vubec. Ivan Bican je prachsprosty vyderac, neni slavista, Slavia je pro nej kohoutek, z ktereho muhou tect penize. Vsichni se pamatujeme, jak v dobach páně Rebickovych, kdyz nebylo na vyplaty, po penezich od Slavie prestal nadavat Ř. a lidem okolo. A ted? Kazdy normalni clovek by byl vdecny ,kdyz by se po jeho, byť sebeslavnejsim otci pojmenoval stadion ,navic tak krasny, jako je Eden. Podle návodu p.Bicana by patrne pribuzni T.G.Masaryka meli vybrat milion a vic, za pojmenovani nabrezi po nem. Zacinat s vycitanim Číny v dobe, kdy pujcuje biliony USA a Čínský prezident jezdi s anglickou kralovnou ve zlatem koca2@re po Londyne, je dusevne poklesle.Porad musime nekomu lezt do konecniku. Ale Slavia, nejstarsi klub v ČSR i ČR nema zapotrebi ani Ivana Bicana. Prosim pana Trestika, zustanme Slávií bez jmena Bican, a az prijde sponzor, pronajmete nazev nasi areny na 10, 15 let za hodne penez. Kdyz je syn takovy všivka, i tata ztratil narok na pojmenovani. Americane jsou velkorysy narod. Urcite se za nej, kdyz ho prijali mezi sebe, stydí. Hanba ! prorok

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      travel (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 23:05 |  
      0 0

      Pana Třeštíka? Kdo to je?

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      sasky     před 8 lety 03.03.2017 07:19 |  
      4 0

      No prohlásit, že Pepi ztratil nárok na pojmenování, protože jeho syn je zlatokop je silný kafe teda... Stejně jako Ivan nemá morální nárok na Pepiho odkaz, protože se o něj nijak nezasloužil, tak ale Pepiho odkaz nesmí být poškozen kvůli tomu, že jeho synátor na stará kolena zblbnul.

  11. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 09:29 |  
    2 0

    Zdarec! Zásadně nesouhlasím aby se něco platilo za to, že se po něm (nebo jeho otci) pojmenoval stadion! A to že máme aktuálně dost peněz na tom nic nemění! Jakmile nebudou, to nám je bude jako vracet? Co to je za argument?!
    Jen pro příklad: U nás ve Frenštátě se pojmenoval skokanský areál po Jiřím Raškovi, Jirka Raška mladší by se určitě hanbou propadl, kdyby jen za tohle dostal peníze. Na pana Ivana se dívám jako na štěkající psy okolo karavany, ale naštěstí karavana jede dál...

  12. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    Pepibican     před 8 lety 03.03.2017 12:36 |  
    1 3

    Nazvěme tedy stadion Arena legend Slavie a bude po ptákách

  13. Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

    Akuls     před 8 lety 03.03.2017 15:00 |  
    2 0

    Koukám, že jak se blíží pro SKS významný zápas tak zase novináři kalí vodu. Už nejde probírat Latkovi rodinné trable, nové klásky se na poli také začínají, pro některé naše "spřátelené" novináře překvapivě, dobře zakořeňovat a tak pan redaktor Mádl vytáhl alespoň tuto causu. Jeho "logické vývody" jsou nepochopitelné. Pan syn má podle vyššího principu mravního svaté právo jen na to, aby spolu se spoluhráčem svého otce Janem Lálou a panem Tvrdíkem jednou slavnostně přestřihl pásku a se slzami v očích poděkoval Slavii, že tento krásný stadion ponese jméno jeho otce. I kdyby požadovaná odměna panem synem byla jen ve výši stomiliontiny promile částky, kterou vlastník SKS bude muset zaplatit současnému majiteli, tak nevidím jediný důvod proč panu synovi něco platit. Sním svůj klobouk pokud by se ukázalo, že např. rodinní příslušníci Santiaga Bernabéu, Giuseppe Meazzi či Ernsta Happela dostali od klubu, města, fotbalové asociace či státu jediné peso, liru, schling či €uro za to, že svatostánek Realu, San Siro či národní stadión v Pratru ponese jméno po jejich slavném rodinném příslušníkovi.
    Jinak se osobně přikláním k tomu, aby Eden zůstal Edenem. Stejně na fotbal se bude chodit vždy na Slavii do Edenu a ne do žádné arény pojmenované po panu XY. Když už by někdo chtěl mocí mermo s Edenem něco dělat, tak navrhuji po vzoru Celticu Glagow pojmenovat náš svatostánek Slavia Park Eden a postavit před stadionem důstojné zákoutí se sochami a pamětní deskou se jmény zasloužilých Slávistů. Před Celtic Parkem stojí sochy jistého katolického mnicha, který Celtic založil, dále trenéra Jocka Steina (přivedl Celtic k vítězství v PMEZ) a nejlepšího hráče z té doby, létající blechy Jimmy Johnstona. O tom, že by nový stadion pojmenovali jen po jedné slavné osobnost mi skotští přátele sdělili, že vedení Celticu o tom nikdy vůbec neuvažovalo.
    Před Slavia Park Eden bych si dovedl představit sochy zakladatele Slavie Hausmanna, skotského trenéra Slavie Maddena a hráčů Bicana a Pláničky.

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      Borris     před 8 lety 03.03.2017 16:04 |  
      0 0

      Já bych byl klidně pro, aby Eden zůstal Edenem a po našich legendách byly pojmenované tribuny.

    • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

      donford     před 8 lety 03.03.2017 21:02 |  
      0 0

      Ještě bych přidal Fr. Veselého, který se stal v 76. roce Mistrem Evropy (Biroš a Herda D. byli náhradníci, kteří nehráli) a Jana Lálu, který až do finále MS v Chile v roce 1962 hrál, ve finále ho pro zranění nahradil J. Tichý. Košek, Plánička, Bican, Lála, Veselý - nejslavnější fotbalisté Slavie všech generací. Ale spíš bych volil jen jednu sochu, zcela neutrální, tedy nikoliv konkrétně perzonifikovanou, která by symbolizovala celou tu historickou sílu a vzepětí Slavie, spolu se svými fanoušky. Oříšek pro sochaře.

      • Re: Slavia zase válčí se jménem Bican. Vina ale neleží pouze na synovi legendy, tvrdí

        Akuls     před 8 lety 03.03.2017 21:58 |  
        0 0

        To už by bylo sousoší jak v Babiččině údolí. Asi by to spíš vyřešila nějaká pamětní deska nebo reliéf na fasádě stadionu. Tak to mají pořešené u konkurence na stadiónu Glasgow Rangers. Snad by to pan syn přežil, že Pepi Bican by tam byl jen jako jeden z mnoha.