Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 1

Slavia jako jediný tým ligy neztratila v prvních dvou jarních zápasech ani bod. Jaké byly první dva zápasy? O čem jejich průběh a výsledek vypovídá směrem k důležitému zápasu s Plzní? Není Slavia v médiích vykreslována silnější, než ve skutečnosti je? O tom a o mnohém dalším diskutují v prvním podcastu SN redaktoři quelhar, tolsimir a Alanor a náš host pro pilotní díl, fanoušek a čtenář SN Thorklaer.

Mnozí čtenáři jistě zaregistrovali podcasty redakce webu ČT Sport s názvem Fotbal fokus. Když pro nic jiného, tak pro kontroverzi, kterou vyvolali účinkující v jednom z podzimních dílů, ve kterém se řešilo hledání trenéra Slavie po odvolání Dušana Uhrina. Samotná forma podcastu, tedy audio záznamu diskuze na zvolené téma, nás zaujala, a když jeden z tvůrců Fotbal fokusu Martin Vait minulý týden na Radiu Wave zmínil absenci podcastů tvořených fanoušky (třeba ve srovnání se situací v Anglii), byl to pro nás poslední a rozhodující impuls, abychom si to zkusili také.

Včera večer jsme se tak sešli v sestavě quelhar, tolsimir, Alanor a námi pozvaný host Thorklaer a povídali jsme si o tom, jak Slavia odehrála první dvě ligová kola, co ukázal domácí zápas proti Jihlavě, kde má Slavia rezervy a možná problematická místa v sestavě. Dozvíte se, proč především tolsimira mrzí, že Stanislav Tecl neproměnil v Příbrami tutovku na 9:1, jak si představujeme sestavu proti Plzni a co si myslíme o vývoji v lize, především o již šestibodové ztrátě Sparty na Slavii.

Pokud se vám bude myšlenka podcastu Slávistických novin líbit, rádi bychom v jejich natáčení pokračovali i nadále. Vyjádřete se v diskuzi pod článkem jak k obsahu tak ke zvolenému formátu.

Podcast si můžete přehrát níže přímo v článku (při odeslání komentáře se neobnovuje celá stránka, takže můžete psát komentáře přímo při poslechu podcastu) případně na webu soundcloudu zde.

Komentáře (156)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 09:55 |  
    3 0

    Tož chlapi, jste borci. Super práce.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Dankys     před 8 lety 01.03.2017 09:58 |  
    4 0

    Co pro příští podcast přizvat někoho z vedení? Myslím, že taková debata přímo s p. Tvrdíkem, p. Syrovátkou nebo p. Krobem by nebyla k zahození.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      quelhar (admin)     před 8 lety 01.03.2017 10:00 |  
      12 0

      Až se trochu zavedeme, tak bychom určitě rádi, ale pro pár prvních dílů bychom se asi raději drželi trošku při zemi :o)

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        Dankys     před 8 lety 01.03.2017 10:58 |  
        0 0

        Je to podnět do budoucna :) Věřím, že se nejedná o poslední díl, ba naopak se nastartoval úspěšný pořad... :)

  3. Re: Mezi námi fanoušky 1

    smely (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 10:04 |  
    3 0

    vybornej napad, technicky provedeni slabsi, chtelo by to odhlucnit mistnost aby tam nebylo echo ( ambient mistnosti ) jinak pochopitelne palec nahoru...

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      smely (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 10:09 |  
      12 0

      v navaznosti na to, muzu teoreticky priste nabidnout nasi zkusebnu ( studio) s profi mixpultem, a regulernima mikrofonama - znelo by to asi krapet lip... :-) kdyztak se ozvete, je to v Modranech...

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        plechovka     před 8 lety 01.03.2017 10:26 |  
        2 0

        Prosím domluv to, já bych si to rád poslechl, ale moje uši trpí a trpí :D. Jen z vlastní zkušenosti bych v tom studiu s nima zůstal a pomáhal jim. Moc dobře si pamatuju, jak mi to v rozhlase vysvětlili, kde se co mačká, na co si mám dát pozor atd. a když jsem si přivedl prvního hosta a nikdo jinej než my dva ve studiu nebyl, byl jsem tak zmatenej, že by bylo možná lepší to natáčet v koupelně :o).
        Ale jinak by měla stačit nějaká obyč místnost, kde se ten zvuk pohltí...nábytek, záclony, obrazy, ale v nějakym rozumnym poměru. Tady bych se vsadil, že bude slyšet echo i při běžném rozhovoru.
        Na druhou stranu oceňuju to, že tam není (aspoň v tom, co jsem z toho zatím slyšel) žádný velký hluk z okolí.

        • Re: Mezi námi fanoušky 1

          smely (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 10:35 |  
          1 0

          to je jasny, mame tam i "bezdraty" takze muzou mit treba dva a podavat si je, kdyz se bude mluvit primo bude to lepci, my sme tam nahrali uz 2 desky...a myslim, ze zvukove to je hodne v poradku :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 1

            martyni (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 11:54 |  
            0 0

            No pekny, co hrajete, smely?)

            • Re: Mezi námi fanoušky 1

              smely (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 12:19 |  
              4 0

              aaale, takovou elekrtometlu :-) www.bandzone.cz/areyoulocal

              • Re: Mezi námi fanoušky 1

                Cana78     před 8 lety 01.03.2017 12:41 |  
                0 0

                a už mě to tady huláká na celej kancl :-) výborný!

              • Re: Mezi námi fanoušky 1

                martyni (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 15:09 |  
                2 0

                no hoblujete to slusne..:). ale super, mit kapelu je jedna z nejlepších věci, co tady ten svet nabízí..:)

                • Re: Mezi námi fanoušky 1

                  bongor     před 8 lety 01.03.2017 18:50 |  
                  0 0

                  Naprosto souhlasím,já jsem tím žil mnoho let.Teď už momentálně nehraju,ale mám tady v šuplíku tři slávistické
                  písničky,které bych rád nahrál.Smělý,nebyla by možnost s vaší kapelou?Předem dík Bongor

                  • Re: Mezi námi fanoušky 1

                    martyni (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 19:19 |  
                    1 0

                    Ty jo, sestavíme slávistickou kapelu! :)

                    • Re: Mezi námi fanoušky 1

                      bongor     před 8 lety 01.03.2017 21:39 |  
                      0 0

                      Jsem pro martyni,mohlo by se zahrát i naživo v Edenu.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 1

                      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 23:28 |  
                      0 0

                      To ti nestačí sbor? (Tribuna Sever) :-)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 1

                        bongor     před 8 lety 02.03.2017 06:23 |  
                        1 0

                        Se sborem TS počítám,už jsem si psal s Krasoněm,ohledně oslavného chorálu na Míšu,ten by si ho určitě zasloužil.
                        Když se otvíral Eden po reko,tak jsem posílal text Strašákovi,odpověděl mi,že se mu moc líbí,ale potom z toho nějak sešlo,už si ani nepamatuju proč.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 1

                      mxpx (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2017 10:11 |  
                      0 0

                      Jsem pro a hlásím se na konkurz :)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 1

                    Ondráš     před 8 lety 01.03.2017 19:39 |  
                    0 0

                    No chtělo by to vymyslet nějaký úderný slávistický songy..toho byste se někdo mohl chopit:)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 1

                    smely (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 20:52 |  
                    0 0

                    Zdravim Bongore , diky za nápad, obavam se ale, že s naší partou by to asi neklaplo , pač pulka je ruda, ale mozna by se tu naka klaka dala dat dohromady jak pise martyni nize...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 1

                      smely (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 20:53 |  
                      0 0

                      Teda vyse...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 1

                      bongor     před 8 lety 01.03.2017 21:38 |  
                      0 0

                      Ahoj smělý,já jsem na stejný problém narazil už několikrát.Vždycky se tam najde nějaký indián a ten těžko bude nadšen nahrát oslavnou píseň na naši Slavii.Ale jsou to lehké věci,nacvičilo by se to bez problému.Hlavní je to,že máš
                      nějaké studio,kde se to dá nahrát.Sestava podle mě by mohla být rytmika a trombon nebo bastrombon.Já bych napsal noty a na zpěv by mohli přijít kluci z TS.Každopádně dík za zájem.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 1

                        smely (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 09:36 |  
                        0 0

                        ahoj, na to by asi bylo lepci domluvit jiny studio , konkretne u kamose na Konevce, kde ma zkusebnu nas bubenik, maj tam vic mukionu ( pokud by se delali naky sbory...) to by asi nemel bejt problem domluvit :-)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 1

                        martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 10:41 |  
                        0 0

                        Bongore, muzu prispet kytarou, kdyby se ti to hodilo do koncepce, v nouzi i basovkou..:)

                        • Re: Mezi námi fanoušky 1

                          bongor     před 8 lety 02.03.2017 18:31 |  
                          0 0

                          Ahoj martyni,tak by kytara byla vyřešená.Já hraju baskytaru,ale chtělo by to,aby byl nějaký solidní aparát,tak 350W,nebo víc,to momentálně nemám k dispozici a navíc bydlím 70 kiláků od Prahy.Určitě by mi nevadilo,kdyby hrál basu někdo jiný,já bych se postaral jenom o noty a organizaci zkoušení.Co červenobílý bicman,nebyl by?

                          • Re: Mezi námi fanoušky 1

                            Knajpar (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 19:18 |  
                            1 0

                            super napad, taky mam v supliku slavistickej text, kazdopadne prispel bych basovym partem, apart a vse mam, no problem. jinak kdyz uz jsme u te propagace kapel : http://bandzone.cz/nikdonevinic

                    • Re: Mezi námi fanoušky 1

                      afro     před 8 lety 02.03.2017 07:50 |  
                      0 0

                      Vaše kapela je zvláštní úkaz. Jsem si myslel, že sparťany zajímá zejména árenbíčko... :-)

                      Že je vám všem kolem 35-40? Je tam cítit odér muziky co se poslouchal, když jsem byl mladistvý. ;-)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 1

                        smely (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 08:59 |  
                        1 0

                        kamo , tak to pridej :-)) kdyby nam to nekazil mladas na bici, tak sme v pohode na vekovym prumeru 48,5 :-)
                        jinak sme tam pul na pul ( 2:2) krome bubenicka, kterymu je vsechno krome bicich uplne sumak...no bubenik, no...

                        • Re: Mezi námi fanoušky 1

                          afro     před 8 lety 02.03.2017 09:39 |  
                          1 0

                          Pěknej nářez na takový geronty... :-))) Já to bral podle sebe (40).

                          • Re: Mezi námi fanoušky 1

                            bongor     před 8 lety 04.03.2017 06:06 |  
                            0 0

                            Pořádnej "bigbít"Ti zahrajou jedině "geronti",dneska ta stará garda ,to jsou kluci vesměs přes 60,no ale vymíráme.

              • Re: Mezi námi fanoušky 1

                Láryfáry     před 8 lety 02.03.2017 08:36 |  
                0 0

                ARE YOU LOCAL :-) to musíte mít stopro z League of the gentlemen, žejo? Tady to skoro nikdo nezná, neskutečně nechutnej a bravurní seriál!

                • Re: Mezi námi fanoušky 1

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 08:56 |  
                  0 0

                  ahoj, presne tak :-) to sem rad , ze to nekdo zna, vetsinou si lidi myslej , ze sme nackove :-)) coz je vzhledem k nasi minulosti velmi usmevny ...

        • Re: Mezi námi fanoušky 1

          smely (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 15:10 |  
          0 0

          domluveno...

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        dubas     před 8 lety 01.03.2017 11:51 |  
        0 0

        Už jsem tě chtěl zdrbat, že místo toho abys byl rád, vzhledem k faktu, že to dělají na kolęně, jim nadáš za ozvučení, ale za tu nabídku palec nahoru:-)) Jinak paráda, už se těším na další pokračování.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 1

        před 8 lety 01.03.2017 10:16 |  
    1 0

    jsem nadšen!

  5. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 10:19 |  
    1 0

    No teda! Velký a ještě větší palec nahoru! Jen tak dál.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 1

    tirionek     před 8 lety 01.03.2017 10:21 |  
    4 0

    Pecka, kluci. Díky za to. jste čeští průkopníci :-)

    Jen zkuste pro příště najít nějakou místnost, kde nebude tak mega ozvěna. Nevím, jestli to máte na jeden mikrofon (asi ano) nebo na headsety - ty by mohly pomoct, není-li jiná varianta. Ale neberte to jako výtku, spíš jako poznatek.

    Ještě jednou díky!

  7. Re: Mezi námi fanoušky 1

    afro     před 8 lety 01.03.2017 10:29 |  
    1 0

    Ufff, takhle k tomu budování kapitalismu moc nepřispěji. Prosím o nepravidelnost. :-)

    Jinak super nápad a velká pochvala! Mouchy se časem vychytají.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 1

    dupy77     před 8 lety 01.03.2017 10:44 |  
    0 0

    Taky bych rád kdyby byl zdraví Dušan a hrál na beku on

  9. Re: Mezi námi fanoušky 1

    flash     před 8 lety 01.03.2017 11:02 |  
    0 0

    Bylo by skvělé to hodit na Podcast i na iOS, aby se dalo poslouchat offline, ale jinak super!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

          před 8 lety 01.03.2017 11:04 |  
      2 0

      neboj už od včerejška lobuji u Dulhara

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      quelhar (admin)     před 8 lety 01.03.2017 11:36 |  
      2 0

      Zapracujeme na tom... :o)

  10. Re: Mezi námi fanoušky 1

    dupy77     před 8 lety 01.03.2017 11:13 |  
    0 0

    Za mě super pořad díky

  11. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Chali     před 8 lety 01.03.2017 11:28 |  
    10 0

    To "čekání na faul" vadí u Egila ale u Šventa ne?

  12. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Tochal (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 11:38 |  
    5 0

    Dobrá práce :) U některých názorů (hlavně Tolsimirových) jsem facepalmoval, až se stěny otřásaly, to k tomu ale patří. Podcasty jsou skvělý formát a až dotáhnete technickou stránku a zmírníte nervozitu, bude to pecka největší. A rovnou doporučení na hosta: Tomáš Daníček neboli Fantomas z Eurofotbalu, slávista a zkušený to podcaster (viz https://soundcloud.com/eurofotbal).

  13. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Lantenac     před 8 lety 01.03.2017 11:50 |  
    0 0

    Obsahově výborný, za sebe teda musím říct, že nejčastěji jsem souhlasil s tolsimirovými názory.
    Až se trochu vyladí zvuk, tak to bude úplná pecka. Díky moc.

  14. Re: Mezi námi fanoušky 1

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 11:56 |  
    4 0

    Skvělý nápad, díky. Jen si nemyslím, že v bránění je lepší Švento než Flo

  15. Re: Mezi námi fanoušky 1

    jarmik     před 8 lety 01.03.2017 12:30 |  
    0 0

    Super. Nejen, že to dávalo smysl, ale dalo se to i poslouchat (žádné koktání a blekotání jako je nám servírováno profi komentátory). Osobně jsem spokojen i s kvalitou zvuku. Díky!

  16. Re: Mezi námi fanoušky 1

    martin (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 12:44 |  
    0 0

    dobrá práce ...

  17. 16 lístků

    Mejla1892     před 8 lety 01.03.2017 13:59 |  
    2 0

    Neberte to jako reklamu, ale jako možnost pořídit lístky.
    Restauraci U Kormidla Starostrašnická 584/52, Praha 10 má k dispozici 16 lístků. Jeden lístek dávají za 5 piv objednaných v restauraci. info je staré cca 5 minut, tak pokud někdo chce lístek, je to možnost, jak k němu přijít.
    Restaurace není moje,ale o téhle akci i možnosti vím. Nevím sektory, ale jsou to lístky na Plzeň

    • Re: 16 lístků

      Travinho     před 8 lety 01.03.2017 20:48 |  
      1 0

      Spojit radost s potěšením.

      • Re: 16 lístků

        Mejla1892     před 8 lety 03.03.2017 10:19 |  
        1 0

        Lístky hned po pár pivech zmizely, tak snad to tady někomu pomohlo k získání lístku

  18. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 14:02 |  
    0 0

    Format osvedceny a zbytek se podda..za me dobry napad a tesim se dal :)

  19. Re: Mezi námi fanoušky 1

    homerinho     před 8 lety 01.03.2017 14:09 |  
    4 0

    Za mě super nápad, občas byla slyšet trochu nervozita ale to je asi normální, přeci jen nejste profi novináři. Osobně bych to o něco zkrátil, hodina je už docela dlouhá a řekl bych, že i ty dnešní témata by se daly vměstnat dejme tomu do 30min. Ještě trochu doladit ten zvuk, jak už se tu psalo, a bude to perfektní. Přidávám se k zájemcům o pokračování.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      quelhar (admin)     před 8 lety 01.03.2017 14:32 |  
      2 0

      Jj, sami jsme si včera ověřili, že když se každý vyjádří ke všemu, tak to není ideální, pro příště se jistě poučíme :o)

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        T(r)enky     před 8 lety 01.03.2017 14:35 |  
        3 0

        Asi bude záležet téma od tématu. Rozhodně bych to na vašem místě nekrouhal na "povinně" 30 minut a víc ani prd.
        U některých témat určitě bude hodně zajímavého co říct, takže ano, určitě bych to trochu zkrátil, ale určitě ne mandatorně.
        Často mám u podobných pořadů a podcastů pocit, že se prostě museli mandatorně natlačit do určité stopáže a spousta zůstane nevyřčena.

  20. Re: Mezi námi fanoušky 1

    T(r)enky     před 8 lety 01.03.2017 14:33 |  
    2 1

    Za mě absolutní bomba a palec nahoru. Je tam trošku horší ten zvuk s echem, ale nic co by nešlo přežít. Zajímavý téma o kterém se dá velmi dobře mluvit.

    Osobně by se mi asi nejvíc líbil formát 2x SN, 2x fanoušci :) . Samozřejmě těžko vždy realizovat, ne každý by do toho asi šel...ale zase byste mohli najít posilu do týmu.
    Určitě by bylo super sem tam zvát lidi z klubu, pokud se tenhle formát chytí (což mu přeji velice), tak by určitě stálo za to občas slyšet někoho z managementu, z trenéru případně i hráčů. Zajímavý by mohlo být před atraktivními zápasy (Plíseň, kamarádi od kyvadla, klokan) se pokusit dostat k jednomu fanouškovi Slavie i nějakého fanouška soupeře, myslím že by bylo zajímavé v takových situacích slyšet i slovo z druhé strany.

    Každopádně díky za super nápad a kvalitní realizaci. Věřím, že třeba v přestupním období, kdy budeme řešit ze všech stran každou možnou posilu, proč ano a proč ne, bude tenhle podcast super (pokud nebude na cestě do klubu další Pepa Hušbauer, to by se tábory příznivců a odpůrců mohli sežrat i ve studiu :D )

  21. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Citymat     před 8 lety 01.03.2017 15:00 |  
    0 0

    Super nápad a obsahově to taky,bylo dobré,jen jsem musel stáhnout zvuk,jinak na poprvé se to povedlo.

  22. Mezi námi fanoušky 1

    jarous (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 15:03 |  
    1 0

    Podcast Slávistických novin se mi moc líbil a věřím, že budete pokračovat dál. Přeji vám (i nám), ať doladíte ozvučení a výhledově i nějaké zajimavé hosty z vedení SLÁVIE. Díky za vaši skvělou práci.

  23. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 15:10 |  
    0 0

    Zatím jsem neměl čas to vyslechnout. Ale obecně jsem spíše konzervativní a jsem spíše pro psaný text. Hodně čtu v tramvaji nebo ve vlaku, případně v práci a tam jsou možnosti zvukové stopy, navíc hodinu dlouhé, dost omezené. Ale není to špatný nápad, jen se k tomu asi těžko dostanu - najít si hodinu času, abych si to mohl někde v klidu poslechnout.

  24. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 15:11 |  
    0 0

    Off-topic: Zápas Slavia - Plzeň odpíská sudí Radek Příhoda, asistenti Nádvorník a Dobrovolný.
    Jaká je to zpráva? Špatná, dobrá nebo neutrální?

  25. Re: Mezi námi fanoušky 1

    malan (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 15:45 |  
    21 0

    V pristim podcastu prosim o jiriho1, zeleznika2, slavistou50let, Petra9608 a jako hosta Erika Winkelmanna. To by mohlo mit stavu!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      Robinator     před 8 lety 01.03.2017 15:50 |  
      0 0

      :D

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      Robinator     před 8 lety 01.03.2017 15:51 |  
      3 0

      jestli to není jedna a ta samá osoba víš.... :D

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      kratas88     před 8 lety 01.03.2017 16:10 |  
      1 1

      Petr9608 má permanentně žlutou kartu to asi nebude ono :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      jarmik     před 8 lety 02.03.2017 13:15 |  
      4 0

      "My se tu stále bavíme o něčem, ale já bych! Spíš chtěl zkritizovat, ty mukiony z dorostu."
      "Nevím, jestli se tu bavíme o Slavii, ale tu jsem sledoval na ČT a musím říct, že jsme vyhráli, věřte, nebo ne, 8:1!"
      "S tímhle běžte do pr**le, SKS!"
      "Pánové, já se asi odeberu do kanceláře za JT a spol. SLAVIA MISTR LIGY 2016/2017!!!"

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        malan (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 13:41 |  
        2 0

        "Celou věc jsem řešil s určitými lidmi z vedení- to je REALITA!"

  26. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 15:59 |  
    0 0

    Dobré to bylo chlapi, příjemné povídání - jen tak dál. Budu se těšit na další podcasty :)

  27. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Robinator     před 8 lety 01.03.2017 16:13 |  
    0 0

    trošku odbočím:

    „Plzeň má určitě šanci přes křídelní prostory. Flo (levý obránce Slavie) je hráč, který i v Příbrami udělal spousty faulů, Michal Frydrych (pravý obránce) je typologicky spíš stoper, ne klasický krajní bek. Plzeň má na stranách Kovaříka, Zemana, Petrželu nebo Kopice, pokud k tomu přidá podporu krajních obránců, po stranách jsou schopní soupeře přečíslovat a dostávat se tam.“

    tohle je docela logický..co myslíte vy? jak to trenér složí??

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      mirecek1111     před 8 lety 01.03.2017 18:33 |  
      0 0

      Frydrych odehrál celý rok úplně v pohodě. Naopak se zdá, že se v poslední době více a více na této pozici zlepšuje. Takže je to akorát hledání problémů kde nejsou. To by mohl spíš řešit, proč budou mít ti křídelní "borci" z Plzně problém s Frydrychem... :) Plzeň je v takových problémech že řešit našeho Frydrycha je na hlavu :D

      Flo je jiná věc. Sám jsem to už psal. Své problémy má a v neděli to bude klíčový zápas. Osobně bych volil Bořila. A nejde ani tak o Floa, ale také o Honzu Bořila. Nepřijde mi, že by na podzim měl takové problémy a Flo byl o tolik lepší aby najednou začal automaticky leštit lavičku, protože přišla nová posila. Osobně bych před důležitým a těžkým zápasem vsadil na jistotu s Honzou Bořilem a pokud to v Perovi je, tak ho na jaře zase vytlačí. Ale to musí teprve dokázat.

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 18:39 |  
        0 0

        Taky je výhoda, že z formace 4-4-2 či 4-5-1 můžeme přejít do rozestavení 3-5-2 nebo 3-4-3. Frydrych se stáhne do středu, druhý krajní obránce se vytáhne a víceméně všichni budou stále na svých postech.

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        Kenny     před 8 lety 02.03.2017 08:07 |  
        0 0

        S ohledem na fakt že Frydrych je spíše stoper vyvstává otázka proč nehraje Bořil místo něho?

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      donford     před 8 lety 01.03.2017 21:03 |  
      0 0

      Tak všichni víme, nebo spíš čekáme, že to budou zkoušet především po stranách. Jejich střed (Hromada?, Hrošovský?, Krmenčík?) by měl pokrýt Ngadeu, Deli a Lüftner (bude hrát?) s vracejícím se Hušbauerem. Řezník a Limberský snad tolik dopředu nepůjdou, když tam budeme mít Sýkoru a Zmrhala. Takže jejich křídla a naši krajní obránci. To je jejich naděje. Ale věřím, že JŠ obranu takticky a možná i trochu jiným složením připraví.

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        bongor     před 8 lety 02.03.2017 06:31 |  
        0 0

        Za Vrby byli prádelníci vždycky takticky nad bídou/můj amatérský názor/.Teď za Pivovarníka se uvidí.Určitě by to chtělo,aby je Sýkorka se Zmrhim proháněli už od začátku tak,že by jejich beky ani nenapadlo lézt na naší půlku.
        On už to JŠDVCD nějak zkočíruje.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      kexholm     před 8 lety 04.03.2017 00:02 |  
      0 0

      očekávám tak jako většina ostatních rozestavení 4-5-1

      Pavlenka - Frydrych, Luftner, Deli, Flo - Sýkora, Hušbauer, Ngadeu, Barák, Zmrhal - Škoda

      sice bych místo Floa radši viděl Bořila ale když ho nevyndal po Jihlavě po Příbrami ho myslím nevyndá, asi trenér vidí výhodu v tom že Flo je levák a má dobrý centry a na rozdíl od nás ty tréninky vidí všechny...

      Myslím že klíčový bude jak to postaví Plzeň.... Poznar, Ivanschitz a Kovařík vůbec nechápu proč hrají v základu. Všichni tito hráči mi přijdou pomalí a pokud za ně Plzeň dá rychlejší hráče Krmenčíka, Kopice a Hromadu do zálohy a vysunou Hořavu tak to budeme mít určitě o dost těžší... přesto věřím že stejně vyhrajem, hrajeme nejvíc přímočarý kreativní fotbal z celé ligy navíc i naše křídla umí bránit, pokud zahrajem lehký nadprůměr a budeme proměňovat myslím že vyhrajem....

  28. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Crispo     před 8 lety 01.03.2017 16:17 |  
    0 0

    Super nápad, palec nahoru...

  29. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 16:57 |  
    0 0

    moc pěkně, pánové díky! :) Do budoucna by bylo fajn pozvat i nějaké hráče...nejlépe po oslavě titulu ;)

  30. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 17:10 |  
    1 0

    Zajímavý projekt, jen doufám, že se tam ukážou lidé, kteří nejsou tolik na očích jako třeba Jiří Kulička, Jiří Trepeš, Radek Šenk nebo členové realizačního týmu (nemusí to být hlavní trenér) a to je jedno zda A-týmu nebo U14.

  31. Re: Mezi námi fanoušky 1

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 01.03.2017 17:21 |  
    1 0

    Zdarec, docela fajn nápad, i když já si raději čtu po chvilkách - není času... Ten zvuk je trochu béčkový, ale jak jsem četl výše, už máte zlepšováky.... Dílu zdar!

  32. Re: Mezi námi fanoušky 1

    koocze     před 8 lety 01.03.2017 23:26 |  
    4 0

    Za mě 1*! Díky a těším se na pokračování. Klidně bych to poslouchal i dýl jak hodinu

  33. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Bohyslav     před 8 lety 02.03.2017 08:10 |  
    0 0

    Ahoj, sháním pro známého ještě jeden lupen na neděli, kdyby někdo měl lístek navíc, nebo potřeboval nějaký lístek udat, prosím dejte vědět :) :)

  34. Trošku OT:

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 08:36 |  
    1 3

    https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/vrba-se-sesel-se-spartanem-kretinskym-a-plzensky-paclik-rika/r~7f349ed2fe8511e6bc17002590604f2e/

    "Poněkud barvitěji dokreslila současnou situaci slova Tomáše Paclíka, majitele Viktorie Plzeň, která pronesl v úterý na setkání se studenty Vysoké školy ekonomické. Když se ho na Vrbu zeptali, odvětil: "My momentálně máme trenéra (Pivarníka), takže to není úplně aktuální. I když uvidíme v pondělí," přidal na závěr s lehkým úsměvem."

    Když si dám dohromady informace, že staří harcovníci v Plzni v čele s Limberským a Petrželou Pivarníka přilíš nemusí, s jejich aktuálními výkony a skutečností, že už ho odepsalo asi i vedení, tak mi z toho vychází, že v neděli se prádelníci zrovna 2x nepřetrhnou, aby za Pivarníka bojovali...tím líp pro nás! Myslím, že se můžeme dočkat i cíleného odstřelení neoblíbeného trenéra, nebylo by to ostatně tuto sezonu poprvé (derby - Ščasný a nemůžu si pomoct, ale se zpětným odstupem mi čím dál víc přijde, že i Plzeň - Uhrin).

    • Re: Trošku OT:

      afro     před 8 lety 02.03.2017 08:43 |  
      2 0

      Myslíš, že by jim to stálo za darování bodů aktuálně největšímu konkurentovi v boji o první místo? Osobně si to nemyslím.

      • Re: Trošku OT:

        travel (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 08:47 |  
        1 0

        Doufám,že naši hráči si to nepřipustí.

      • Re: Trošku OT:

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 08:56 |  
        1 0

        Nemyslím si úplně, že by si v kabině řekli "jdeme prohrát", nicméně někde vzadu v hlavě to zasunuté bude a může se to výrazně podepsat na výkonu jednotlivých hráčů. Přece jenom je rozdíl, když mužstvo dře za trenéra a jde do všeho na 110% (naši v 2. poločase na Dukle) nebo když to má tým tzv. na salámu a nikdo se zrovna nepřetrhne, aby bojoval za nesympatického člověka, kterého by vlastně rád viděl pryč z klubu.

        Já si o profesionalitě lidí typu Limberský nebo Petržela nedělám velké iluze.

        • Re: Trošku OT:

          afro     před 8 lety 02.03.2017 09:44 |  
          0 0

          S tímhle už souhlasím nehledě na to, že formu asi nemají bůh ví jakou. Na druhou stranu, jsou bohužel zkušené mužstvo a zápasů jako je čeká ve čtvrtek odehrálo spoustu. Ale stejně si myslím, že se pozitivně projeví naše forma, hlad po úspěchu a domácí prostředí. Tipuji 1:0.

          • Re: Trošku OT:

            Sracken     před 8 lety 02.03.2017 09:46 |  
            0 0

            Obávám se, aby si Flo nemyslel, že v lize hrají na kraji hráči jako ti z Jihlavy a Palerma. Setkání s Petrželou by ho mohlo překvapit, ale snad ho na to trenér připraví. Jako 12tý hráč bych se pokusil hodně vynervovat Limbu, aby šel brzy pod sprchy.

            • Re: Trošku OT:

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 10:07 |  
              5 0

              Nemyslím si, že Limberský by byl z těch, co se snadno nechají vyprovokovat. Zažil již několik zápasů na Letné, kde na něj při každém doteku s míčem bučel celý stadion a ustál to v pohodě, nijak se to negativně nepodepsalo na jeho výkonu, spíš naopak.

              My fanoušci bychom se měli v neděli zaměřit výhradně na maximální podporu Slavie!

              • Re: Trošku OT:

                jindra7 (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 11:21 |  
                2 0

                Já si pamatuju zápas Plzeň vs. Slavia - mám za to, že byl stav utkání 1:1 a Limberský se hnal na naší bránu ... my na něj začeli křičet Limberský ty jsi hovado ... když to slyšel ... tak mi přišlo jako kdyby šlápl ještě víc na plyn a pak nahrál na rozdílový gól Plzně.
                Když do něj budem rejpat tak nám to nepomůže. Bububu má pravdu .. tomu to spíš pomůže, protože nám to bude chtít vrátit.

            • Re: Trošku OT:

              afro     před 8 lety 02.03.2017 10:19 |  
              2 0

              Nerad bych, aby to vyznělo nějak příliš negativně, ale já bych v tomto utkání volil na LB Bořila, protože mě Flo v práci "dozadu" zatím moc nepřesvědčil, a to jak píšeš nestál proti top křídlům naší ligy. Naproti tomu je Bořil podle mě houževnatější, tvrdší a nespoléhá tolik na odpískání faulu na svou osobu (u Floa ten pocit zatím mám). A oba faulují v nebezpečných prostorech pro naši branku stejně. ;-)
              Pavlenka - Frydrych, Luftner, Deli, Bořil - Ngadeu - Sýkora, Barák, Hušbauer, Zmrhal - Škoda (jsem dlouho nenapsal sestavu... :-))

              • Re: Trošku OT:

                Robinator     před 8 lety 02.03.2017 10:56 |  
                0 0

                já s tebou souhlasím, v tomhle případě bych volil Bořila kvůli jeho rychlosti..ta se bude hodit

                • Re: Trošku OT:

                  afro     před 8 lety 02.03.2017 10:58 |  
                  0 0

                  No vidíš, v tom výčtu hovořících pro Bořila jsem na větší rychlost úplně zapomněl.

                  • Re: Trošku OT:

                    Robinator     před 8 lety 02.03.2017 10:59 |  
                    1 1

                    mně se jako Flo libí, o tom žádná, podle mě půjde nahoru..ale bojím se, aby tam trošku nepropadával no..

                    • Re: Trošku OT:

                      Sracken     před 8 lety 02.03.2017 13:08 |  
                      0 0

                      Souhlas a jsem moc zvědavý na duel Limba - Sýkora, který bude pikantní v tom, že Sýkoru chtěli jako nástupce Limby. Hroššovský s Hořavou v záloze - to bude taky zajímavý clash proti našim. Máme se fakt co těšit na kvalitní zápas, v podstatě dvou nekvalitnějších jedenáctek v naší lize.

                      • Re: Trošku OT:

                        Robinator     před 8 lety 02.03.2017 13:21 |  
                        0 0

                        podle mě máme lepší stopery, útok taky..a kraje zálohy

                        co myslíš ty?

                        • Re: Trošku OT:

                          Sracken     před 8 lety 02.03.2017 20:22 |  
                          0 0

                          Souhlasím, stopeři a útok jednoznačně my, kraje obrany bych si troufl říci Plzeň (Limba, Matějů, Řezník jsou opravdu dobří), kraje zálohy remíza lehce pro nás, středy nabité a vyrovnané. Prostě kvalitní duel podpořený kvalitním rozhodčím - za Příhodu jsem velmi rád. Královec je nevyzpytatelný, Jech je na záchytce, Franěk nedá žlutou ani za ukopnutí hlavy (ať nikdy nepíská derby proboha) a ostatní jsou věrní sluhové STBka.

    • Re: Něco mimo

      donford     před 8 lety 02.03.2017 11:44 |  
      1 0

      Každopádně jednu výhodu Plzeň má. Když postaví křídla Kovaříka a Petrželu, můžou se rvát do roztrhání těla, protože je může třeba v 2. půli nahradit čerstvými Zemanem a Kopicem. Takže naši beci si užijou. Asi bych byl pro postavení Bořila, Flo přesně neví, co ho čeká a na provokatéra Petrželu by mohl dojet. Nějak si myslím, že pokud eliminujeme jejich křídla, že to je cesta k úspěchu. Uprostřed si naši vysocí kluci Krmenčíka (Poznara) uhlídají. Ovšem, když se zase jejich beci "vrhnou" na naše Zmrhala a Sýkoru, tak i my budeme slabší, ale zase máme kolmice Baráka. Tak snad.

  35. Re: Mezi námi fanoušky 1

    LukySKS     před 8 lety 02.03.2017 12:00 |  
    0 0

    Ahoj slavisti: Prodám 3 lístky na zápas Slavia-Plzen vedle sebe, sektor 112 řada: 28 Místo: 1,2,3 bohužel mi to padlo. pište mi na grebena@email.cz, cena 380 Kč jeden lístek ( což je cena za kolik jsem kupoval). Pokud by měl zájem někdo o všchny tři najednou jsem ochotný prodat výhodně za 1000 Kč. Předání domluvou. Díky!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      LukySKS     před 8 lety 02.03.2017 12:43 |  
      0 0

      už je prodáno, prosím už nepište.

  36. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Jirkku (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 13:02 |  
    0 0

    tak až teď jsem si to v klidu poslechl a chválím!!

  37. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 13:17 |  
    0 0

    Mám pro Vás jenom slova chvály! Úžasný počin a nápad. Až to ještě trošku zdokonalí, bude to paráda!

  38. Re: Mezi námi fanoušky 1

    HUSAR (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 13:25 |  
    1 0

    Pěkná práce. Rád jsem poslouchal podcasty eurofotbalu při EURU ve FR., ale že by vznikl podcast čistě slávistický mne nenapadlo...
    Jinak dvě zajímavosti: v posledních třech kolech ligy jsme vždy kopali penaltu (kdy se to naposled stalo?), dle kurzů fortuny jsme největší favorit na titul i na vítězství v poháru (kdy se to naposled stalo?).

  39. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Fanis     před 8 lety 02.03.2017 15:35 |  
    0 0

    Pánové tleskám!
    Nemůžu říct, že bych s vámi příliš souhlasil, co se týče názorů na naše hráče, ale myslím, že tohle je skvělá věc a dokážu si představit, kolik času to musí stát. Doufám, že by mohlo dojít k rozšíření i mezi fanoušky ostatních klubů, rád bych si poslechl názory z opačného tábora před zápasem s daným klubem.
    Jen tak dál!

  40. Změny kurzů

    Mike     před 8 lety 02.03.2017 15:59 |  
    0 0

    Rád bych se zeptal zde v diskuzi, z jakého důvodu se mění kurzy na zápas s Plzní. Je mi jasné, že hrajeme doma, máme lepší formu, ale změny kurzů jsou velké. Na začátku týdne 2,3- 3,1 - 3,2, dnes 1,9- 3,46- 3,95. Nejpravděpodobnější bude, že se na nás hodně sází, i když podle mě zase takovým favoritem nejsme, v Hattricku jsem zase četl, že podle ,,Jedna paní povídala" Limberského suita nemá ráda náročného Pivarníka a hráči se ho jaksi chtějí zbavit, a radši by Vrbu.

    • Re: Změny kurzů

      Robinator     před 8 lety 02.03.2017 16:14 |  
      0 0

      je tam hodně faktorů, náhlé zranění hráčů(kdyby se třeba vědělo, že nenastoupí Škoda,Deli..tak to zase soupne o něco),...ale v tomhle případě to kleslo po vysoké výhře v Příbrami a pak to dále klesá tím co říkáš..dostlidí na to vsází hodně peněz :)

    • Re: Změny kurzů

      kobo (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 16:55 |  
      0 0

      Hodně se na Slavii sází, sazkaři nám věří. Sázkovky si už nechtějí naběhnout, jako se jim to stalo Slavia x Příbram - na obyčejné vítězství Slavie byl úžasný kurz 1,5

  41. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Alcapone     před 8 lety 02.03.2017 17:33 |  
    0 0

    Chlapi za mě výborný určitě se těším na pokračování. Snad bude v nedělu pěknej zápas a snad tu Plzeň porazíme. K tomu si dám s kamošama pár Bernardů aby jsme Plzni nevylepšili karmu. :-)

  42. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Petrslav     před 8 lety 02.03.2017 18:33 |  
    0 0

    Asi to nejde nějak stáhnout, že? Chtěl jsem si to poslechnout v neděli v buse po cestě do Prahy. Takhle je to dost dlouhý a nějak si na to neumim najít tu hodinovou chvilku. Včera jsem slyšel asi 7 minut a určitě mě zajímá i zbytek :-)
    Podcast ČT stáhnout jde.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      Jirkku (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 20:27 |  
      0 0

      To asi nebude problém dát na SN download jako mp3

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      quelhar (admin)     před 8 lety 03.03.2017 14:41 |  
      0 0

      Zatim to nejde, ale pracujeme na tom. Necekali jsme, ze to bude mit az tak pozitivni ohlasy, takze do budoucna budeme pokracovat a zaroven to dame k dispozici na dalsi podcastove weby, ale je k tomu potreba trochu to naprogramovat, takze to nebude uplne hned. Ale zajiste tam pak dame i tento podcast zpetne...

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      goofy38     před 8 lety 04.03.2017 09:44 |  
      0 0

      Existuje program Cloud downloader, nebo nějak tak. Nebo je přímo doplněk do prohlížeče.

  43. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Lunaris     před 8 lety 02.03.2017 19:00 |  
    4 0

    Formát je v pořádku, nicméně já i tak preferuju psanou podobu před podcasty i videy. Chci se jen vyjádřit k té Spartě, podle mě není vůbec možnost ji odepisovat. 6 bodů není nic. S Plzní můžeme ztratit, Sparta sníží náskok a do konce dost kol včetně vzájemného zápasu. Forma jim může přijít zničehonic. Odepsat je opravdu nejde a my všichni budeme daleko moudřejší po zápase s Plzní. Možná zahrajeme tužku a budeme přehodnocovat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      Robinator     před 8 lety 02.03.2017 19:14 |  
      1 0

      Sparta se jen tak nezvedne..včera jsme mluvili s jednim nejmenovanym fotbalovych skautu..a ten rikal ze se sparta zacala strasne rozkladat..od pripravky az po acko..mladez se zhorsuje kazdym mesicem, nekompetentni lidi vsude a tak dale...

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        Robinator     před 8 lety 02.03.2017 19:15 |  
        0 0

        *fotbalovym skautem..

        • Re: Mezi námi fanoušky 1

          bongor     před 8 lety 02.03.2017 19:56 |  
          4 0

          Proč jim říkaj skauti,nebylo by lepší pionýři?Nebo třeba co takový sokolové?My jako děti jsme válčili skauti proti sokolům.No potom nás bolševik všechny povinně zařadil mezi pionýry a bylo po válčení.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      donford     před 8 lety 02.03.2017 21:02 |  
      2 0

      Jak, že zahrajeme tužku? Před vyprodaným stadionem? Doma? Kluci musejí do plzeňské branky donést míč třeba v zubech! My všichni je tam poženeme! Oni jen zhmotní naše přání, naše tužby, naše sny. To by bylo, aby nebylo! :-)

  44. Re: Mezi námi fanoušky 1

    jarodo57     před 8 lety 02.03.2017 20:20 |  
    0 0

    Sháním pro známého kluka jeden lístek na neděli.Kdybyste někdo měl napište mi prosím na
    jaromirdousa@seznam.cz

  45. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 21:48 |  
    0 1

    Nejsem si jist jestli je prodavani balicku na Teplice plus Sparta to prave orechove, že většina vubec nepujde na Teplice ale jen na derby je predem skoro jasna vec :-( za 320 bude TS plna rudochu. (dnes sem vzal pro me slavisty sest baliku radeji)

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      lassiter     před 8 lety 02.03.2017 21:54 |  
      6 0

      určitě se to bude na TS sparťany jen hemžit :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 22:03 |  
        0 1

        Samozrejme spis migruji na jizni tribunu, no nechme se prekvapit a snad se plne mylim ;-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 1

          lassiter     před 8 lety 02.03.2017 22:19 |  
          0 0

          No tak na druhou stranu koukám, že balíček na jih stojí úplně stejně jako vstupenka na jih na Spartu, takže pokud někdo ze sparťanů chce jít, tak nedává smysl otálet a může koupit balíček a na Teplice samozřejmě nejít, což asi není úplně šťastné. Možná bych začal s předprodejem až v neděli po Plzni přímo na stadionu, ale snad nebudou sparťani tak akční...

          • Re: Mezi námi fanoušky 1

            Artur (přítel SN)     před 8 lety 02.03.2017 22:24 |  
            0 0

            Přesně tak sem to myslel :-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 1

              Dobi     před 8 lety 03.03.2017 18:25 |  
              0 0

              Já si myslím, že myšlenka je dobrá. Přitnám se, že když jsem míval víc času, sili peněz, tak jsem rád chodil i na Tepličky v Praze a na rozdíl od Edenu jim i tak trochu přál... Třeba má nějaké podobné myšlení i rozumnější sparťan. Věřím, že uvidí 2x úspěch konkurenčního klubu a bude tlačit na vedení, že jen a jen souboj Slavie se Spartou o titul je pro Čechy to pravé. Historické i oprávněné!!! Nějací Paclíci a Berbrové. Vařte i nadále dobré pivo a udržuje ti krásné hospůdky Parkan, U Salzmannů, Žumberu či v Řemeslnické hospodě a u tramvají se poučte z Tatrovky, furt to není ono!

  46. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Sracken     před 8 lety 03.03.2017 08:40 |  
    5 3

    V dnešním tisku se pan Uhrin vyjadřuje velmi odborně k oběma nedělním soupeřům. Podotýkám pan Uhrin, který ztratil za 4 kola více bodů než pan Šilhavý za 14 kol, měl rozjebanou kabinu, řval na hráče, odpálil Holíka, dokázal prohrát s poloamatéry z Estonska, ani v utkání s Příbramí se na to nedalo koukat, nikdo nevěděl, co má dělat a s Anderlechtem nás vysloveně ztrapnil na evropské scéně. Jak si může dovolit povídat cosi o tom, že ve Slavii chce vedení úspěch hned, rychle, když dostal času habaděj, pohár mu zachránil do jisté míry překvapivě Chramosta a spol a měl celé dvě přípravy. Nelíbí se mi to.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      Robinator     před 8 lety 03.03.2017 08:45 |  
      1 3

      Uhrin je nesoudny člověk..Od jeho vyhazovu se vyjadřuje tak nějak divne..Ani tohle nemusíš číst s stejně vím,co tam je ))

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        lassiter     před 8 lety 03.03.2017 08:51 |  
        2 2

        tak si to přečti, je to v pohodě

        • Re: Mezi námi fanoušky 1

          Sracken     před 8 lety 03.03.2017 10:02 |  
          6 2

          Neni to v pohodě, cituji: "Chce za každou cenu uspět a to hodně rychle" To je výmluva a alibi jako blázen. Kdyby to tak bylo, tak z Estonska cestuje trajekdem do Gdyně a autobusem. Jsou to bláboly. Ztratil body, které nám můžou chybět. Mám na mysli zejména trapný výkon v Jihlavě, ale ono i utkání se Zlínem bylo něco, po čem bolely oči, ale hlavně srdce. V Plzni se prohrát může, ale ne tak, jak tam prohrál on. To bylo jak v Dunkerque s tím rozdílem, že Plzeň neudělala tu chybu jako vůdce.

          • Re: Mezi námi fanoušky 1

            Dobi     před 8 lety 04.03.2017 19:31 |  
            0 0

            Já bych si dovolil přirovnat to Dunkerque s jiným, nám známějším městem. A tím je CHLUMEC NAD CIDLINOU. A Slavia byla v Plzni v roli všech těch nešťastných sedláků!!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      iwanowicz     před 8 lety 03.03.2017 11:40 |  
      7 2

      Nevím proč jste na Uhrina tak vysazení, posily přivedl kvalitní, fyzicky uměl taky mužstvo připravit dobře, vzal Slavii v době, kdy o nás lepší trenér nezavadil. Prostě to není úplně top trenér, jeho vyjadřování a vztahy s hráči taky nejsou ideální, ale svoje si ve Slavii odvedl a to že Slavie šlapala pod Šilhavým na podzim je i jeho zásluha. Moc se mi jeho neustálá kritika tady nelíbí, nějak jste zapomněli, kde jsme byli, když přišel do Slavie.

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        kjandourek (admin)     před 8 lety 03.03.2017 12:04 |  
        5 2

        Posily přivedl kvalitní s tím se dá souhlasit, ale.... Nevím, jak s tou fyzičkou - v Riu i v Plzni jsme po dobré první půli úplně odpadli, to se nám pod JŠ už nestává...
        Stejně tak moc nesouhlasím, že přišel v době, kdy o nás nikdo nezavadil - Podle mého názoru by nešel někam, kde nejsou peníze - On i Jinoch už museli vědět, že se chystá prodej silnému subjektu.... Jenom třeba ještě nevěděli, že to bude s CEFC...

        • Re: Mezi námi fanoušky 1

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 14:04 |  
          4 1

          Nevím ty si myslíš,že výměnou trenéra se ze dne na den zlepší hráčům fyzička,to je asi kravina,já bych to viděl spíš v hlavách.

          • Re: Mezi námi fanoušky 1

            kjandourek (admin)     před 8 lety 03.03.2017 14:31 |  
            2 0

            Ze dne na den asi ne.... Šilhavý přišel o repre přestávce, ale i ten týden je na to moc málo... Každopádně si přivedl kompletní tým asistentů - fyzičku jako takovou přeci jenom nedělá jenom hlavní trenér - máme kondičního specialistu...

            Ovšem vnímám fakt, že zatímco za Šilhavého jsme po přestávce většinou lepší a tempo stupňujeme, za Uhrina byly druhé poločasy většinou horší...
            Může to být tím samozřejmě tím, že zatímco jeden hráče o přestávce nabije pozitivní energií, ten druhý je svým přístupem vynervuje a srazí dolů...
            Nebo to může být tím, že JŠ střídá daleko dříve, než DU, takže na unavenou obranu třicet minut před koncem vletí odpočatý hráč a ono to tak jenom vypadá :-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 1

              Dobi     před 8 lety 03.03.2017 18:13 |  
              4 0

              Nenapsal bych lépe. Výkon je kombinací fyzičky a psychiky. A ta psychika za DUmly byla že na stupni mrazu. Různí váleční zpravodajové ´by mohli vyprávět, co znamená psychika pro manšaft. A tady žel DUmla propadl... Ale nechť mu zdraví slouží a někde se rozumně uchytí a poučí se z chyb!

          • Re: Mezi námi fanoušky 1

            chrobak     před 8 lety 03.03.2017 18:43 |  
            0 1

            Taky mě občas napadlo, jestli ta hlavní změna nebyla v tom, že Šilhavý posadil Kessela. Hra se totiž nezměnil v okamžik příchodu Šilhavého, ale v ten moment co ho posadil. Já jsem mu fandil, aby se chytil, ale bylo to, jak hrát v deseti. A to následně dokáže rozklížit i manšaft. A druhá věc podle mě je jednání s hráči. Samozřejmě o tom prt vím, ale z toho co bylo vidět a slyšet se mě zdálo, že v tom není Uhrinova silná stránka.

            • Re: Mezi námi fanoušky 1

              donford     před 8 lety 03.03.2017 20:47 |  
              2 0

              Tak vzpomínám na naši prohru v Plzni. Zrovna tam Kessel zahrál špatně především v tom, že se vůbec nevracel, nebránil a Bořil, který hrál za ním, měl věčně proti sobě 2 protihráče. Zemana a Limberského. Vím, že tenkrát Kesslovi ze zoufalství nadával, ale ten dělal mrtvého brouka s takovým podivným, nevěřícným až přezíravým úsměvem. Následky nenechaly na sbe dlouho čekat. Uhrín - Šilhavý a Kessel - lavička, později tribuna.

  47. Re: Mezi námi fanoušky 1

    iwanowicz     před 8 lety 03.03.2017 11:24 |  
    1 0

    Super, díky. Za mě paráda, zvuk v pohodě.

  48. Re: Mezi námi fanoušky 1

    rybka     před 8 lety 03.03.2017 14:46 |  
    0 0

    Žádám o radu od pravidelných návštěvníků Edenu.Podaří se mi koupit před zápasem lístek na Plzeň od náhodného prodejce.Má zkušenost je,že tam prodejci jsou.Je mi jasné,že mi nikdo nezaručí úspěšný nákup.Snad po 300km výletu neskončím v Synotu u telky.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      slamacek (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 15:14 |  
      0 0

      na vyprodanych zapasech se vzdy nekdo nasel co listek nabizel a za nesmysl. ale jsou tam i takovy, kteri listek prodavaji za porizovaci cenu. treba budes mit stesti

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        Dobi     před 8 lety 03.03.2017 18:04 |  
        0 0

        Puno sreće, Good Luck!, Viel Glück. Szerencsi! Hlavně nenaraz na podvdníka, ale na někoho, komu onemocněl kamerád!

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      Sracken     před 8 lety 03.03.2017 15:47 |  
      0 0

      Když tam budeš chvíli oxidovat, tak se to podaří. Já jsem tohoto využil jedinkrát - na Tottenham jsem lístek od překupníka, kterému nepřijel zájezd Angličanů, koupil za 200 korun místo 500. Odchytil mne před pokladnou.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      malan (přítel SN)     před 8 lety 03.03.2017 16:54 |  
      0 0

      Na 100% tam budou překupníci. A určitě se objeví někdo, komu účast odřekne nějaký známý. Té cesty bych se nebál, na fotbal se podíváš.

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        rybka     před 8 lety 03.03.2017 23:33 |  
        0 0

        Dík všem za povzbudivá slova.Já to přinejhorším vytrpím v Synotu.Nejdůležitější je výhra.

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      Travinho     před 8 lety 04.03.2017 09:42 |  
      0 0

      Budou a bude jich dost, ale musíš tam být včas. Nejlépe aspoň hodinu před zápasem, protože zájemců bude taky dost.

  49. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Dobi     před 8 lety 04.03.2017 12:01 |  
    4 0

    Přátelé,
    za téměř 125 let své historie byla a působila Slavia jako praporečník českého sportu i českého národa. Už svým jménem se hlásí ke SLOVANSTVÍ! i proto mě uráží pokřik Jude Slavie! Ve Slavii se nikdy nerozlišoval původ - Čech, Moravan, Slovák, další Slovan, Žid.... Byla to Slavia, která byla na čele snah o sebeurčení za Rakouska, není náhodou, že členem byl prezident Beneš a slávistou i Honza Masaryk! Nikdy (sama od sebe) neměnila dresy, které vycházejí z barev země české, i když moravská (a slovenská) modrá se tu a tam objevila třeba v barvě trenýrek či štulpen. Byla třeba první (a zatím poslední), kdo vyhrál ligu bez ztráty bodu. Kolik jen slávistů položilo život za nacismu (Evžen rOŠICKÝ, dnes žel "upozaděný" nebyl zdaleka jediný - jeho memoriál na paměť vraždy nacisty byl nahrazen Odložilem, kterého zavraždil vlastní syn..). Nikdy se nevzdala. Slavia byla první, kdo dokázal návrat jména (pak přišla díky bohu i Sparta, Bohemka, obě Viktorky...). Stala se prvním klubem, který měl založen u nás něco nevídaného - společenství fanoušků - Odbor přátel! Pak se připojili další. I proto jsem já, z neslávistické rodiny, zůstal už 62 let věrný a už to jako slávista "doklepu"! Naši otcové zakladatelé i starší kamarádi to nikdy nevzdávali, nevzdejme ani my. Nikde není psáno, že zítra vyhrajeme.... Ale VĚRNI ZŮSTANEME!!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 1

      qwertz0099     před 8 lety 04.03.2017 12:13 |  
      1 0

      Pokřik Jude Slavie je rasistický. Stejně však nemám rád i pokřiky jako Smrt Spartě atd., to nás snižuje na úroveň nevyspělých fanoušků a to je špatně. Myslím si navíc, že Slavii má právo fandit KDOKOLIV, kdy chce a a jak chce-měl by slušně.

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        malan (přítel SN)     před 8 lety 04.03.2017 18:28 |  
        0 0

        Amen! A proto Smrt sparte na vecne casy a nikdy jinak!

      • Re: Mezi námi fanoušky 1

        Dobi     před 8 lety 04.03.2017 19:23 |  
        1 1

        Ono se vůbec překrucují dějiny. Nikdy bych si nedovolil označit za "Nečecha" kohokoliv, kdo mezi Krušné hory a Pálavu. mezi Domažlice a Beskydy přišel se srdcem na dlani a je tím, což už se možná i považuje za anachronismus, tedy vlastencem. Je spousta krásných židovských vtipů a některé i trefné. Ale vím také, že to byli českoslovenští Židé, kteří šli za války na smrt s československou hymnou na rtech. A byly v dějinách i doby, kde se o původ moc nikdo nezajímal. Ale vezme-li se do hloubky historie, tak určitě nebylo v řadách Slavie nepoměrně více Židů než ve Spartě, zvláště v době, kdy stále letenskému klubu šlo o peníze. Slavia se třeba dokázala postarat o legendu české sportovní reportáže, Josefa Laufra, ´že nacismus přežil. To ti křiklouní míní Laufra? To opravdu tyto RASISTICKÉ pokřiky (ať už je původ, jaký chce, nikomu nevadí? Ale zkuste se dotknout koránu či hadrů bab kolem hlavy!!! Svět je nemocný a zvrácený. O to více držme při sobě, chraňme české i slovanské tradice naší Slavie a ctěme i každého, kdo, ač jiného původu, přišel se srdcem na dlani rozdávat radost! Vadí snad někomu barva pleti Deliho nebo mistra Ariky, Míši? Vadí někomu, že Muris a Jasmin pocházejí z muslimské BiH? Vyčetl, proboha, někdo někdy Dušanovi Šventovi, že pochází z území, které ovládl jakýsi Mečiar? A že Pavlenka a Frydrych jsou původem "chachaři". Zítra zvlášť buďme svorni a PŘIJĎME POZITIVNĚ NALADĚNI!!!! A POVZBUZUJME POZITIVNĚ!

  50. Re: Mezi námi fanoušky 1

    Kornovo     před 8 lety 06.03.2017 21:37 |  
    0 0

    paradni, jen tak dal. priste bych pozval treba Tomase Danicka z eurofotbalu.cz