Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 08:58 |  
    18 0

    Ač s tímto konkrétním choreem nesouhlasím zcela a věřím, že by se to dalo vyjádřit i jinak, přijde mi neuvěřitelné, za co vše chce disciplinární komise trestat (a zřejmě především pokutovat, že?). To už se na fotbale vážně nesmí nic? Předpokládám, že choreo, krom nedávného incidentu Krasoně, upozorňuje na neustálé problémy, vyprovokované střety (pro oponenty - ano, vím, že naši fanoušci nejsou svatí, ale přesto), aroganci moci a nesmyslné zákroky policie proti fanouškům (pochod na Letnou a střet na mostě).

    Proto nabízím, i přesto, že nejsem s choreem plně ztotožněn, možné alternativní výklady čísla 1312 pro disciplinární komisi:
    - připomenutí si korunování Jindřicha VII. Lucemburského římským císařem případně oslavu narození krále Eduarda III. (jsme přece klub intelektuálů)
    - pozdrav hráčům Jihlavy č. 13 Pavlu Soukupovi a č. 12 Davidu Štěpánkovi
    - nesouhlas s paragrafem 1312 nového občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.) o zástavě
    - hodnoty kubické funkce y = -12 + 20.83333*x - 9*x^2 + 1.166667*x^3 pro x=1, 2, 3, 4
    - nesouhlas s usnesením poslanecké sněmovny č. 1312 ze 7. září 2016 k návrhu zákona o hmotné nouzi

    Závěrem snad jen prosba, aby disciplinární komise, FAČR a LFA dělali nejdříve dobře, to, co dělat mají, než se budou pouštět do podobných akcí.

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 09:00 |  
      0 0

      *...aby lidé z disciplinární komise, FAČR a LFA...

      • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

        Dobi     před 8 lety 25.02.2017 12:24 |  
        2 0

        LUCIE noci upije... Na demagogii je dobré někdy reagovat demagogicky... I když v DK asi moc inteligentů není a těch, kteří se zabývají pranostikou, je ještě méně, doporučoval bych ze strany Slavie argumentovat tímto svátkem, protože "noční" zápasy kvůli různým TV jsou tyranií diváka v podzimním a zimním období. Ač Pražák, vím, že se při začátku kolem 20:15 do pelíšku dostanu stěží před půlnocí... Nocí, tmou, mlhou, chladem... Takže sv.Lucie, která má svátek 13.12., je pro mě tou nadějí, že se temno (žel ne ve fotbale) bude krátit. Je to stejné jako s číslem 18 či 88, kde bychom mohli být podezíráni ze sympatií k Ádovi! Bože, co tam sedí za kretény, kteří z toho vydedukují, že šlo o trestný čin (přitom všichni víme, že ne vždy práce policistů - při vší úctě ke všem poctivým policajtům - není vždy komfortní. Kolikrát jen zaváhali v případě nešťastné Míši z Ústí...

  2. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Maxb (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 09:11 |  
    5 0

    Tohle uz se mi zda opravdu moc :(. Kam az to muze zajit? Tim nerikam, ze s tim choreem uplne souhlasim

  3. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Liborekk_SKS     před 8 lety 25.02.2017 10:01 |  
    18 2

    K této věci spíše z jiného pohledu... Že v DK jsou arcilotři a budou při každé sebemenší příležitosti hledat záminku, jak to Slavii osolit a zvyšovat tím na ni tlak i mimo sportovní pole, to je bohužel fakt. Doufám, že JT s Krobem, případně Bůzkem, se s tím naučí co nejdříve pracovat a dokážou tyhle šašky usadit a umírnit.
    Co mě ale opravdu zklamalo je samotné choreo a úroveň fandění na prvním jarním domácím zápase. Že je Krasoň špatnej, to je bohužel fakt. Na jednu stranu všechna čest, že to pro Strašákovi nějakým způsobem převzal a že se snaží, ale kvalita za poslední minimálně rok šla fakticky rapidně dolu. Pamatuji si jeho začátky, to bylo samý "fanděte kurva, neseďte do prdele, vstávejte, všichni ruce nahoru" (na ty ruce mimochodem je fakt úchylnej a takových 60 minut s rukama nad hlavou, pokud by to bylo opravdu podle něj, je fakt dost). Tohle mě už na začátku jeho "spíkrování" opravdu neoslovilo, pravda, naučil se s tím trochu pracovat, nicméně přehnaná vulgarita podle mě v kotli Slavie nemá co dělat. To ať si dělají třeba na druhé straně řeky nebo ve vidlácké Plísni.
    Nyní ale k samotnému choreu a zápasu. Já jsem si představoval, že k začátku jara si kotel připraví nějaké pěkné choreo k ambicím Slavie, poděkování za podzimní část, případně se nabízela nějaká oslava úspěchu MNN na africkém poháru národů... Místo toho si ale Krasoň udělá na tribuně sever soukromou demonstraci proti svazu, policii a já nevím čemu ještě, kdy do mikrofonu brečel jak želva, jak mu všichni ubližují, když on vlastně vůbec nic neudělal, jak se s námi asi na dlouhou dobu loučí, atd. atd. Tak takhle si, vážení, fungování kotle a fandění Slavii vůbec nepředstavuji. To choreo bylo vyloženě (i barevně) hnusný a celé fandění stálo za prd. Na druhou stranu, ono se to možná za nějaký týden vyřeší samo...

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      afro     před 8 lety 25.02.2017 10:44 |  
      0 0

      S mnoha věcmi souhlasím. Třeba taková ta prvoplánová až legrační vulgárnost při povzbuzování ostatních, aby fandili nebo v zápase s Jihlavou ten kontinuální Krasoňův pláč... Na druhou stranu, pokud slávistickému support leadrovi hrozí 4 roky bez fotbalu, tak je to docela pádný důvod k odezvě a je celkem nepodstatné jak moc ho mají někteří v oblibě. Osobně doufám, že mu odvolání vyjde.

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      PetCC     před 8 lety 25.02.2017 11:56 |  
      4 0

      Nejhorší na tom je, že většina lidí ani neví, co zvedá. Takže si s nima pár lidí dělá, co chce. Pěkná ukázka manipulace.

  4. DK

    Fačín     před 8 lety 25.02.2017 10:33 |  
    8 1

    Tak toto je síla tedy. Sice se mi choreo taky nelíbilo, vadilo mi jmenovité urážení Zelinky, ale co vgšechno je schopná DK řešit a chtít pokutovat, to je opravdu neuvěřitelný. Za pyro, to chápu. za urážení rozhodčího, (se skřípěním zubů) taky chápu. Ale že chtějí pokutovat i za číslovku 1312 na choreu, to je opravdu hustý.

    A nejvíc mě dostala tato věta:
    "Slavia podle komise nepřijala taková opatření, aby zabránila několikerému použití pyrotechniky či prodeji předmětů se symbolikou „ACAB“ a „Smrt Spartě“."

    A co slavné sparťanské Jude Slavie? Nebo Smrt Slavii?

    Dvojí metr je dvojí metr. Je to žumpa, celý svaz a všechny jeho komise.

    • Re: DK

      bongor     před 8 lety 25.02.2017 10:44 |  
      4 0

      I dvojí metr může mít úroveň.Ovšem to,co předvádí disciplinárka,to spíš zavání svinstvem.
      Jarda by na to měl patřičně zareagovat,ani on,ani my nejsme žádný rohožky.

    • Re: DK

      winter (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 10:49 |  
      6 2

      Což o to, mě to choreo nevadilo, jen mělo být uděláno jindy, ne na první jarní zapas, jak už psal někdo výše, teď se nabízela spousta jiných témat (MNG,titul za cil,..)

      Souhlasím ale že jmenovité urážení Zelinky bylo přes čáru, urážky sudích by neměly spadat do osobní roviny. Něco jiného je to samozřejmě u Pelty, Váchy a podobných kreatur.

      Co ale nejvíc nechápu je úmysl komise trestat pokřik "smrt spartě" - to je prostě výsměch celé disciplinární komise Slavii! Copak disciplinarka někdy trestala pokřiky "jude Slavie", "Slavie ho**o je", "Slavia pí** je" ?? Co přijde příště? Pokuta čistě za to že máme větší a hlasitější kotel než sparta??

      • Re: DK

        bongor     před 8 lety 25.02.2017 11:17 |  
        3 0

        Ještě jsi zapomněl wintere na pokřik bídy při posledním podzimním derby:"Slávisti do plynu".Tak to taky tu slavnou"komis"nezajímalo,ačkoliv to již spíš zavánělo naváděním k trestnému činu.
        Ten augiášův chlívek se musí nutně vyčistit,jinak si můžeme o nestrannosti DK nechat jen zdát,se všemi důsledky na regulérnost soutěže.

        • Re: DK

          winter (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 14:46 |  
          0 0

          No vidíš a teď si mi připomněl další pokřik "a bij slávistu do hlavy" . Jak tohle tak "slavisti do plynu" jak říkáš podněcuje ke spáchání trestného činu, když už by se mělo něco trestat, tohle by mělo být na řadě první. sparta, jakožto sportovní klub - právnická osoba, jak známo zemřít nemůže takže úplně nerozumím co je na tom pokřiku závadného, když výše uvedené sparťanské pokřiky jsou dle disciplinární v pořádku...

    • Re: DK

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 16:54 |  
      1 1

      Chtělo by to číst pořádně. Text nezmiňuje čísla jako závadná, ale celý transparent, není překvapivé, že jim jeho význam došel. Pak se koukli do disciplinárního řádu, kde stojí:
      "§ 65 Porušení povinností pořádajícího klubu
      1. Klub, který jako organizátor utkání:
      a) nepřijme dostatečná opatření k zabránění nesportovního chování jednotlivců či skupin osob, zejména hanlivým, pohoršujícím, urážlivým, provokujícím, zesměšňujícím nebo ponižujícím posunkům, gestům či pokřikům vůči hráčům, členům realizačních týmů, funkcionářům, pořadatelům, delegovaným osobám či jiným osobám či skupinám osob ..."
      Beru to tak, že klubu těžko můžou prokázat, že nepřijal dostatečné opatření proti pokřikům, kromě hlášení hlasatele, že je to nepěkné.
      Zabránit prodeji čehokoli na stadionu pořadatel může lehce - stačí říct, že tyhle šály se prodávat nebudou, zrovna tak může dle návštěvního řádu zakázat i choreo s vyzněním, které naši Slavii poškodí.
      Na spartě s největší pravděpodobností nejsou k dostání šály s textem Jude .., jinak bychom o tom věděli a kromě disciplinárky by se asi zajímali i ti "bastardi". Těm jsme to naším choreem strašně nandali...

      • Re: DK

        Fačín     před 8 lety 26.02.2017 10:23 |  
        0 1

        Šálu Smrt Spartě mám taky, znamená to tedy, že když v ní přijdu na stadion, že by mě měli vykázat?:))

  5. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Bohyslav     před 8 lety 25.02.2017 10:41 |  
    3 2

    All Clitoris Are Beautiful :D :D :D

  6. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Akuls     před 8 lety 25.02.2017 10:48 |  
    6 0

    Ne že bych s choreem souhlasil, ale je zajímavé jak je disciplinárka vůči SKS od 1. jarního kola aktivní. Přitom masové urážení Konateho dokonce vlastními příznivci či likvidační faul téhož hráče na Švece ji nechal v naprostém klidu. Počítám, že stejné to bude při pokřiku Jude Slavie. Tento absurdní pokřik zmiňují proto, že jsem byl asi svědkem jeho premiéry v plenéru a znal jsem se i s jeho vynálezcem. Na střední školu jsem chodil s jistým Petrem Chobodidesem, synem řeckých komunistických emigrantů, kterým Československo poskytlo útočiště po tamním vojenském puči. Jako uvědomnělý mladý komunista fandil kvůli rudé hvězdě ve znaku proletářské Spartě. Slavii neměl rád protože podle něj znevážila tento komunistický symbol tím,
    že ji na svém dresu přetočila cípem dolů a tím vyjádřila svoji příslušnost k židovské víře. Marně jsme ho přesvědčovali, že hvězda byla na počátku 20.století symbolem pokroku a každý ji chtěl mít ve znaku od Mercedesů až po Orion a ani ta sparťanská neměla s komunisty co dělat, natož ta slávistická s židovstvím a hvězdou Davidovou. Protože ho bavil dějepis, tak jsme mu doporučili ať se v Univerzitce podívá do dobového tisku (mimochodem některé citace je možné najít i např. na straně 130 knihy Z.Zikmunda Na levém křídle E.Beneš), mrkne se na původ některých meziválečných sparťanských předsedů a proč asi i byla v době mezi dvěma válkami Pražská židovská obec jedním z důležitých mecenášů ACS. Ani to ho nepřesvědčilo, že když už, tak Jude je Sparta. Prý to jsou pomlouvačné články fašizujícich novinářů proti proletářské Spartě. Byl toho plný a tak 13. dubna 1968 po porážce v derby 1:2 (hrálo se v Edenu, ač byla ACS domácí a utkání rozhodl v závěru krásným lobem Karel Nepomucký) si tento absurdní pokřik pln zklamání. zaskandoval. Nikdo se tehdy ještě nepřidal. Sparťanští vlajkonoši koukali jako puci a nevěděli o co jde a my vítězové jsme byli velkorysí a ani jsme mu nedali přes ústa. 1. září 1968 do 3. ročníku Chobot nenastoupil. Z komunismu jeho i jeho rodiče asi vyléčil 21. srpen a všichni emigrovali do Anglie. Už se nám potom nikdy neozval. Počítám, že tam fandí rudému Arsenalu, nenávidí Tottenham Hotspur a chodí klást kytičky ke hrobu Karla Marxe. Mimochodem Eden byl v době rekonstrukce Letné pro ACS skoro 2 roky domácím stadiónem a dokonce u nás slavili i titul. Co kdyby nám po 50-ti letech pohostinství oplatili a my po zápasu s Brnem slavili titul na Letné a nikoliv na Strahově. Nemuseli bychom alespoň být zavázáni Peltovi a FAČRu, že pro nás na jeden zápas zvelebili větrnou hůrku.

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      Nosorozec     před 8 lety 25.02.2017 12:00 |  
      2 1

      Moc hezký komentář, ale tím závěrem jsi si to pokazil. Nedovedu si představit, že bychom měli slavit titul jako domácí na toaletné!

      • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

        Akuls     před 8 lety 27.02.2017 12:05 |  
        0 0

        A proč ne? Já vím je jiná doba, ale SKS už sehrála u svého tradičního rivala a "úhlavního přítele" řadu památných zápasů jako domácí tým. V 30. letech to byly bitvy ve STEP, v roce 56 jsme tam v rámci mezinárodního velikonočního turnaje opět oblékli tradiční dresy, v roce 65 jsme vyprodali Letnou po postupu z 2. ligy při úvodním zápase s HK a hrál nám k tomu TOČR s dirigentem a velkým slávistou Karlem Kraugartnerem, zatímco v Edenu pan Sibera pokládal nový trávník a rekonstruoval atletickou dráhu. Na zrekonstruované Spartě jsme potom sehráli nějaké zápasy když v Eďenu byla oblastní Spartakiáda nebo když bylo nutné hrát pohárové utkání s Hellas Verona za umělého osvětlení. Myslím si, že i Ti nejmilatatnější z nás by to jeden zápas vydrželi, nic by jim nebránilo, aby si na Letné po Řehákovsku odplivli (ostatně nyní když Pavel jezdí tunelem a Bořek odešel do Číny, tak ty plivance musí Toaletné vyloženě chybět. Navíc po návratu z rezivějíciho letenského stadiónu, tradičního to centra bolševismu, kříváren všeho druhu a korupce, bychom, si snad už v té době zase našeho Edenu, o to víc vážili. Dovedete si představit ksichty sparťanů a jejich zvratky na Sparta forever po té co bychom jim vyprodali Letnou a oslavili tam náš čtvrtý titul v samostatné české lize a znesvětili jim tak jejich svatostánek?!

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      Eluin (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 12:41 |  
      0 0

      Zajímavý příběh! Kdepak je chlapci asi konec :(.

      • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

        Dobi     před 8 lety 25.02.2017 22:42 |  
        0 0

        S námi o 3 ročníky níže chodil taky nějaký Chobodides, ale nevím, zda se projevoval. Je pravdou, že hodně mecenášů Sparty pocházelo z potomstva Davidovy hvězdy, naopak Slavia, coby SLOVANSKÝ KLUB nerozlišovala podle víry a naopak se svoje členy snažila před hydrou fašismu podle možností chránit (Josef Laufer, Hugo Haas...). Ale dějiny se falšovaly, falšují a falšovat budou. Pěticípá hvězda na jednom cípu se rozšiřuje vzhůru, stejně jako budoucnost našeho slovanského klubu, který do svých řad přijme každého, kdo to myslí dobře, nejen tedy třeba Jihoslovany či Rusy, ale i třeba obě současné naše africké hvězdy, které se i na hřišti chovají jinak (lépe!!!) než zmiňovaní Costa či Konaté...

  7. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Nosorozec     před 8 lety 25.02.2017 11:57 |  
    4 0

    A.C.A.B. (1312) používaj fanoušci všude po světě a jenom u nás se tím zabývá disciplinárka. Tohle fakt neni normální, připadá mi to, jako by tu disciplinárku vedl nějaký Brežněv!

  8. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    PetCC     před 8 lety 25.02.2017 11:58 |  
    1 4

    Jak se tu nebrečelo, když jsme bojovali o záchranu, tak se tu teď brečí neustále.
    To není něco, s čím bych se já ztotožňoval.

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      Jachym     před 8 lety 25.02.2017 16:43 |  
      0 2

      Ten nápis a pokřik je debilní. Mrzí mě, že když jsem chodil do kotle, jsem asi párkrát zvedl kartón a nevědomky podpořil podobnou kokotinu. Tvůrce těchto stupidních hesel považuji za trouby, kteří plýtvají v tomto případě svým časem a zjevným talentem místo toho, aby se soustředili na opravdu povedená chorea na počest Bicana, Veselého a jiných legend. Ale aby takové věci řešila a trestala za ně disciplinárka, je úplně mimo. A netýká se to jen Slavie. Vadilo mi např., že Jablonec byl popotahován za transparent, který nebyl dostatečně "vítací" vůči obohacovačům. Omlouvám se MDCCCXCII, který mě určitě obviní ze zatahování politiky :-)

      • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

        Dobi     před 8 lety 25.02.2017 22:49 |  
        0 0

        Ono vŠe souvisí se vším. Já pamatuji. jak Eden byl 5 neděl po Srpnu okupován "vstupci", ale ukrajinského Rusa Tatarčuka jsme měli za pana Korbela všichni rádi... Nechci rozvíjet dále, ale neobliba Costy či Konatého není dána (jen) barvou pleti. Dnešní oslavný taneček obou našich Afričanů byl NAOPAK výrazem sympatií a důvěry... POZITIVNÍHO MYŠLENÍ!

  9. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Capino (admin)     před 8 lety 25.02.2017 12:08 |  
    4 0

    A já myslel že to číslo byl čistě statistický údaj .. 1312 je přesně počet gólů které Slavia dala v české lize a českém poháru po osamostatnění. Před zahájením této sezóny. Akorát nebyl prostor to oslavit.
    Liga: 1077 gólů Pohár: 235 gólů .. Stav aktuální: 1109 liga / 245 pohár.
    Pro doplnění: LM: 23 / Evropská liga: 124

  10. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 12:46 |  
    3 1

    Co si budeme povídat a namlouvat, když se někde na fotbale objeví (byť zašifrovaná) zkratka A.C.A.B., tak to určitě neznamá, že "all colours are beautiful", či "anarchocommunists are beautiful". To je asi jasný. Jenže druhou věcí je, že pokud přijmeme předpoklad, že se budou trestat i takové skryté symboly, tak je to cesta do pekel (když k tomu navíc "jude slavie" se jaksi ponechává bez trestu). Kdysi jsme měl nějakou bundu, kde bylo číslo 92 (nemělo žádného významu, prostě jen dekorace). Občas si někdo ze mě dělal šprťouchlata s poznámkou o výši inteligenčního kvocientu, ale vzato ad absurdum, tak si tam někdo mohl dosadit třeba - "Chiang-Kai Shek burns" a je to (když jsme tedy u té angličtiny, nic jiného mě bohužel teď nenapadlo). To aby si pak člověk na fotbal skoro i bál něco vzít na sebe.

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      japhy     před 8 lety 25.02.2017 13:28 |  
      4 0

      Máš recht.
      Navíc by mě zajímalo, kolik z diváků (na místě, u TV) vůbec vědělo o co jde, aby následně někteří z nich mohli být pohoršeni. Já např. věděl kulový a ani komentátor to snad nijak nevysvětloval.
      Co až tam příště bude třeba 2000-688? Taky se to bude řešit? Tohle je cesta do pekel.

  11. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Pava1     před 8 lety 25.02.2017 12:48 |  
    16 1

    To co zde napíši je pouze můj názor.
    Jsem majitel celoroční permice,Pravidelně docházím na všechna domácích utkání a při vstupu na stadión,pravidelně dám slečnám do kasičky na choreo 200 Kč.A teď k věci.Vím,že má krasoň popotahovačky s policií a hrozí mu zákaz vstupu na stadióny,osobně jsem u toho incidentu nebyl a nemohu ho hodnotit..Já osobně si vážím všech,kteří dělají to co na T.S. dělají pro klub a další fanoušky Slavie a pro šíření dobrého jména Slavie,Choreo z Jihlavou bylo dle mého názoru zneužití jak přispívajících,tak ostatních fanoušků co s tímto názorem nesouhlasí.Osobně,bych byl rád,kdyby se takovéto chorea a chorea podobného tipu,už neopakovali,jelikož Slavií jako takové škodí.Tím nechci říct,že s názorem nesouhlasím,ale šli by vyjádřit jinak a jinde.
    Ještě jednou bych chtěl T.S. poděkovat za jejich čas strávený s přípravou chorea a neustálého fandění při našich zápasech.
    Spolu jsme silnější.

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      edenian     před 8 lety 25.02.2017 15:29 |  
      1 2

      Clovece Pava1, neuraz se ale to je nejaky zmateny to co tu pises. TS rozjeli a udrzujou hooligans, ty jim davas pravidelne 200 na choreo a pak chces, aby ty svoje veci jak pises " vyjadrili jinak a jinde"? No to se asi dost chechtaj kdyz tohle ctou. Nejsi tu teda jedinej, ale 10 thumbs up jsi tady dostal, takze to tak vidi asi vice mistnich ctenaru. Tomu teda nerozumim.

      • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

        Fulham     před 8 lety 25.02.2017 15:40 |  
        1 0

        Bych se v tom moc nepitval... myslím, že jde o počítám 70% nevědomost na TS co vlastně zvedám nad hlavu. Já si třeba nemyslím, že všichni policajti jsou makový, nicméně při zpětném pohledu do mého mládí chlapce z TS tak nějak chápu v jejich pohledu na svět. Jen už je tam želbohu ta generační díra.. :-)))

        • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

          edenian     před 8 lety 25.02.2017 16:25 |  
          0 0

          No to je jasny, ja si taky dobre pamatuju o co mi v kotli slo :-). Jista vyhoda byla, ze zadny hools v tu dobu nebyli. Ale tenhle chlapik mi teda prijde uplne mimo :-)

      • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

        Pava1     před 8 lety 25.02.2017 18:38 |  
        0 1

        Choreo ano,ale v rámci zákona.Jasně napíšeš mi že zákon porušen nebyl,ale ten kdo to vymyslel,moc dobře věděl,že s tím budou problémy,jelikož je to u nás hlídané.Jde mi zkrátka o to,že jediný kdo to odnese je Slavia jako taková.

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 16:38 |  
      0 0

      "s názorem nesouhlasím,ale šli by vyjádřit jinak a jinde"

      jak a kde??

      • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

        Dobi     před 8 lety 25.02.2017 23:05 |  
        1 0

        Víte, pominu-li, že zkratka vychází z nám stále více vnucované angličtiny, vadí mi hned první písmeno - slovo ALL! Ano, byl zde v minulosti Palachův týden, brutální zákrok na Národní třídě nebo to, co se slávisty provedli NĚKTEŘÍ SADISTÉ v uniformě za tichého souhlasu nasazených fízlů na Čechovo mostě před 2 nebo 3? roky..... Ale je i spousta poctivých policistů, kteří i nasazují své životy, takže už to popírá oprávněnost toho ALL. Pravda, mně třeba vadil průběh "vyšetřování" zmizení ústecké Míši, o kterém vím možná o trochu více, to byl a je amatérismus, Ale teď vážně, co KONKRÉTNĚ provedli policisté při zápase s Jihlavou, že se spontánně vyjádřilo předem připravené choreo? Nenahrálo se jim trochu na smeč a s nimi i bandě kolem Pelty a Berbra?

        • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 26.02.2017 00:35 |  
          1 0

          "ALL" je symbol. Kdo to bere doslova, je přepjatý.
          Angličtinu nikdo nevnucuje. Lidi jí používají dobrovolně. Češtinu to nijak neničí. Ta opěvovaná bohatá Čeština počešťuje a absorbuje nové výrazy stejně, jak to dělala v minulosti.

          • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

            Dobi     před 8 lety 26.02.2017 13:20 |  
            1 0

            JÁ tedy jsem předpjatý... Vyjadřovat se JASNĚ by mělo být prioritou. A k té angličtině. Jazyky se vyvíjejí, s nimi naštěstí i čeština a přijala za své a počeštila některé POJMY - fotbal, hokej, ragby, esemeskovat, mejln out si apod. To je naprosto v pořádku, čeština si je přizpůsobila tak, že se dají i časovat / skloňovat. Ale někdy - ruku na srdce - se to přehání.... Ono dříve nás ovlivňovala němčina a taky se některé výrazy krásně počeštily - napadá mě štamprle nebo štamprdle. To je z německého Stammperle - perla na kmeni. Není to hezké? Jak ta štamprdle, tak ten originál Stammperle? Ale do českých vět vkládat mýrnyxdýrnyx (z mir nichts, Dir nichts) anglická slovíčka, jen aby byl člověk "in", to mi vadí a vadit bude!

  12. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 25.02.2017 16:40 |  
    2 2

    tady by se měli všichni fans postavit za TS a klub
    a všichni občané by se měli pozastavit, co to je zase za bolševickou buzeraci. aha on je 25. únor. už zase vylejzají..

    • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

      Pava1     před 8 lety 25.02.2017 18:46 |  
      0 0

      Já souhlasím,že je to buzerace,souhlasím,že se proti tomu má člověk postavit.Ale také by za to pokud bude třeba mněl nést odpovědnost.K čemu to pomohlo?Myslím,že by si ty konkrétní osoby,neudělali jako polep na své auto.
      Trápili jsme se v bídě spoustu let a teď ,když se nám začne nevídaně dařit,musí klub cpát prachy do chřtánu nějakému svazu,který se tomu směje.Ale jak píšu,pouze můj názor.

      • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 26.02.2017 00:39 |  
        1 1

        Je to totální úchylka svazu, proto je nutné postavit se jemu a ne vinit kotel, který neudělal nic špatného

        • Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

          Pava1     před 8 lety 26.02.2017 06:22 |  
          1 2

          Ale to je omyl!Já nechci nikoho obviňovat.Já chci jen říct,že mě mrzí,že dávám peníze na něco,kde výsledek je takový ,že to odnese náš klub.

  13. Re: Slávistické fanoušky řeší disciplinárka. Vadila i čísla na transparentu

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 26.02.2017 02:44 |  
    3 0

    Za to pyro nás potrestají, s tím se nedá nic dělat, ale všechno ostatní je jen šikana, která se běžně používala za komunistů. A my snad ještě pořád žijeme v demokracii nebo už ne ? Můžu si 100x myslet, co znamená ACAB, ale dokázat to nemůžu a o číslovce 1312 radši ani nemluvím. A že někdo nadává v hledišti, tak to se děje běžně skoro na každém zápase, ale řeší se jenom Slavia. Tzn. zase šikana. A velice účelové a nesmyslné je tvrzení, že klub nezajistil, aby do areálu stadionu bylo zamezeno vstupu osob pod vlivem alkoholu, protože se při zápase prodává pivo. Nevím, jak pánové poznali, že je někdo pod vlivem alkoholu, ale už vůbec nemohou dokázat, že byl někdo takový do Edenu vpuštěn. Tzn. zase šikana. Docela by mne zajímalo, jak staří jsou lidé, kteří tohle všechno vymysleli, připomíná to totiž tzv. kádrováky a jejich totalitní praktiky. Níže je celé znění rozhodnutí DK.

    https://urednideska.fotbal.cz/uredni-deska-rozhodnuti/12761