Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Robinator     před 8 lety 21.02.2017 16:45 |  
    0 1

    zelinka je dlouhodobý expert no... :D

  2. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    donford     před 8 lety 21.02.2017 16:51 |  
    18 0

    Tak i v televizi až asi po třetím shlédnutí konstatovali, že to bylo pár cenťáků před vápnem. Ale hlavně to měl vidět pomezní a Zelinku upozornit. Stačilo, aby před ním byl jeden hráč a už to viděl zkresleně. Jinak faul to byl, dokonce by mohl být za přerušení akce do vápna dostat obránce čevenou. Takhle to byla žlutá.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Borris     před 8 lety 21.02.2017 17:05 |  
      0 0

      Naprosto jsi mi promluvil z duše, celým příspěvkem.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Kenny     před 8 lety 21.02.2017 17:08 |  
      0 1

      On se pan sudí trochu hledá v popisu. Do zápisu napsal že nařídil penaltu za držení. Tak nevím.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Jachym     před 8 lety 21.02.2017 17:20 |  
        1 0

        Má v tom hokej...

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Pepino44     před 8 lety 21.02.2017 18:15 |  
      4 0

      Tak na stadionu jsem ani chvilku nepochyboval, že pentle byla nařízena správně, vždyť Jihlaváci neprotestovali a to ani diváci, ani hráči. O tom,že faul měl být před vápnem jsem se dozvěděl až zde na SN. Ani po zhlédnutí záznamu jsem neměl jasno a musel jsem si to pustit několikrát, ale stejně to nemělo těch 100%. Je pravda, že z TS se těch pár cm nedalo poznat. K trestu? Bylo to utkání s jasným a očekávaným koncem, tak proč neukázat, že se měří všem stejně. Však oni mu to vynahradí jinak.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        PetCC     před 8 lety 21.02.2017 20:54 |  
        0 1

        Na stadionu jsem ani nevnímal ten souboj, natož abych viděl, jestli to bylo už ve vápně. Ale v televizi to bylo hned jasný, že to ve vápně nebylo.
        Ale hlavní tohle opravdu těžko mohl poznat, Sýkora doletěl až na penaltu :-)
        To měl vidět pomezní.

  3. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    kjandourek (admin)     před 8 lety 21.02.2017 17:11 |  
    9 2

    Přitom tohle bylo přesně to, za co by se penalta nařizovat měla: Zmaření stoprocentní gólové příležitosti... Ten frajer ani neprotestoval...

    To byl celý smysl dosazení penalty do pravidel... Penalta měla nahradit nedovolené přerušení akce v momentu, kdy by útočící mužstvo pravděpodobně vstřelilo gól... A ne řešit, jestli došlo ke kontaktu někde v rohu pokutového území, kde byl hráč s míčem zavřen u lajny, nebo jestli frajer ve skluzu měl ruku v přirozeném, nebo nepřirozeném pohybu...

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Jachym     před 8 lety 21.02.2017 17:25 |  
      5 3

      :-)) Chtěl bych tě vidět, zda bys takto o jasné penaltě mluvil v případě, kdyby byl místo Sýkory faulován Dočkal nebo Chramosta...

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        kjandourek (admin)     před 8 lety 21.02.2017 17:56 |  
        0 0

        A víš, ža asi jo? Mě vadí simulování, let plavmo bez doteku... Tohle prostě faul byl... a řešit jestli to bylo centimetr před, nebo ne... Ten zákrok prostě nedovoleně zabránil tomu, aby se útočící hráč dostal do tutové šance...

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          sasky     před 8 lety 21.02.2017 18:37 |  
          1 0

          No jenže právě to umístění faulu je rozhodující pro to, jestli se jedná o penaltu nebo "jenom" přímák. Nějak to prostě stanovené být musí a podle pravidel tohle penalta nebyla. Nicméně rozhodčí dělají chyby a my jsme si jich proti nám užili už dost.

  4. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    malan (přítel SN)     před 8 lety 21.02.2017 17:12 |  
    5 3

    Byla jasná..

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      sasky     před 8 lety 21.02.2017 18:42 |  
      2 5

      Rozhodně neměla být písknutá.

  5. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Travinho     před 8 lety 21.02.2017 17:27 |  
    12 0

    Mně pořád připadá, že nebyla. Nicméně je to hodně hraniční situace, za to bych sudí rozhodně netrestal. Naživo jsem byl přesvědčený o tom, že byla.

  6. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    cheero     před 8 lety 21.02.2017 17:33 |  
    6 0

    kdyby to bylo na toaletný,tak je ticho po pěšině. tam bych dal teda taky tresty pomezním, za věčný mávání ofsajdu bohemákům.

  7. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Fačín     před 8 lety 21.02.2017 17:37 |  
    16 1

    To by mě zajímalo, kolik zápasů dostane ten šašek, co mával bolševiky s klokanama. Tam fouknul minimálně 3 (ale spíš 4) ofsajdy, který nebyly. Vždycky by šel Markovič sám na bránu.

    Asi si můžu odpovědět sám. Dostane ještě pochvalu.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      cheero     před 8 lety 21.02.2017 17:40 |  
      0 0

      ale to je pravda romane :)

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      cheero     před 8 lety 21.02.2017 17:41 |  
      2 0

      tak a nějak sem to myslel. jenže tam se nestane lautr nic.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      DF007     před 8 lety 21.02.2017 19:16 |  
      1 0

      Jak je zřejmé ze zprávy, tak nedostal nic a už se může těšit na derby za odměnu :-)

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Fačín     před 8 lety 22.02.2017 10:32 |  
        1 1

        Derby doufám nebude pískat ten úplatnej šmejd Ardeleánu??? Nebo afektovanej Královec. No ono je to jedno, s přízní rozhodčích rozhodně počítat nemůžeme. Co je horší, že nemůžeme počítat ani s rovinou.

  8. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    zeleznik2     před 8 lety 21.02.2017 17:43 |  
    4 0

    Jednou nám rozhodčí trochu pomůže a už je z toho málem šibenice...

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 21.02.2017 19:05 |  
      3 0

      V každém zápase najdeš nějaké sporné situace, problém je, že si vytáhnou jen to, co potřebují resp. jaký mají zájem. Měli bychom se bránit, hned bych dal protest, že Zelinka chybně neodpískal faul na Tondu ve vápně Jihlavy. Oni by to určitě zamítli, ale aspoň se ozvat.

  9. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Fačín     před 8 lety 21.02.2017 17:44 |  
    2 9

    http://fotbal.idnes.cz/pouziti-videa-v-ceske-fotbalove-lize-dv4-/fotbal.aspx?c=A170220_205244_fotbal_par

    A aby nás mediální m...ky dostatečně pošpinily, tak si na modelovou situaci vybraly zase náš zápas a jedinou chybu (jestli to vůbec chyba byla), kterou rozhodčí za zápas udělal. Například o chybě v Plzni, která rozhodla zápas (ofsajd a hlavně zpracování rukou), se nenapíše ani čárka.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Jachym     před 8 lety 21.02.2017 19:01 |  
      6 0

      V Plzni to ofsajd nebyl, ale podobně jako v případě odpískané penalty v Edenu to na první pohled vypadalo jinak...

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      PetCC     před 8 lety 21.02.2017 20:57 |  
      3 0

      Přečti si pravidla, na ofsajd je důležitá každá část těla, kterou se smí hrát. A bránící hráč měl nohu možná o půl metru blíž brance, než byl plzeňák.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Fačín     před 8 lety 22.02.2017 10:24 |  
        2 1

        Vzhledem ke způsobu posuzování ofsajdů v zápase Sparta-Bohemians to ale ofsajd být musel, ne? Jinak je tu dvojí metr a to je to, co mě štve.

        Prostě silnější pes m... Dokud se tohoto nešvaru v lize nezbavíme, tak se nezvedne ani kvalita ligy, a už vůbec ne její důvěryhodnost.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          Fačín     před 8 lety 22.02.2017 11:32 |  
          2 2

          Navíc, Zelinka nijak neovlivnil konečný výsledek zápasu. Vtu chvíli jsme vedli, byli jasně lepší a tohle bylo jen vyústění naší převahy. Zato v Plzni to byl jediný gól (a prakticky jediná vážnější šance) a na Spartě mohla Bohemka vyrovnat a dokonce teoreticky i jít do vedení.

          Pánové Listkiewicz a Mlsna jsou pro mne čím dál tím víc nedůvěryhodní a řekl bych, že začíná být zřejmé, že mají určité noty, podle kterých jedou.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      deny91     před 8 lety 21.02.2017 21:22 |  
      4 2

      Pokud si i po shlédnutí záznamu myslíš, že Plzeň dala gól z ofsajdu, tak potom radím si prostudovat fotbalová pravidla. Ofsajd to nebyl ani omylem. Zpracování rukou jsem tam nikde neviděl.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Fačín     před 8 lety 22.02.2017 10:03 |  
        1 7

        Vidíš, a já tam tu ruku viděl. A nehraj si na dokonalýho, vyzývat někoho ke čtení pravidel? Proč? Máš zapotřebí všem dokazovat, že tomu rozumíš jediný? Takových vás je tu víc.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          deny91     před 8 lety 22.02.2017 12:45 |  
          0 1

          Já si na dokonalého nehraju, jen doporučuju se vzdělávat. Naopak ty tady dáváš najevo, že tomu asi nikdo jiný nerozumí, když to byl přece ofsajd a ty sis toho jako jeden z mála (skoro jediný) všiml.

  10. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Fulham     před 8 lety 21.02.2017 17:44 |  
    4 6

    prádlo dalo gól po centru který (ne)liznul nabihajici hráč na Krmencika. Jasnej ofsajd. Teda jestli líznul. Pro sudího stejná situace jak ty naše centimetry.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Hermód     před 8 lety 21.02.2017 18:24 |  
      1 1

      Podle ČT tam nechal Bazal nohu.... :D

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      VanDel     před 8 lety 21.02.2017 19:01 |  
      10 2

      Poznar ten míč nelíznul a Krmenčík v době centru v ofsajdu nebyl. Ten gol byl v pořádku.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        dalislavista     před 8 lety 21.02.2017 20:28 |  
        0 0

        Možná ho nelízl, ale skákal na něj- tedy se zapojil do hry, ne?

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          VanDel     před 8 lety 21.02.2017 20:52 |  
          5 1

          To ano, pohybem na míč se sice zapojil do hry, ale on při centru taky v ofsajdu nebyl a ten míč při tom pokusu o hlavičku nelízl, takže žádná ofsajdová pozice nenastala.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          japhy     před 8 lety 21.02.2017 20:52 |  
          1 0

          Nechce se mi to dohledávat, ale myslím, že na hranici ofsajdu byl střelec. Ten ,kdo se pokoušel posouvat hlavou, v ofsajdu nebyl, tak to mohl zkoušet jak chtěl. Ofsajd by to byl pouze v případě, že by to hlavou opravdu ztečoval na Krmenčíka.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          deny91     před 8 lety 21.02.2017 21:23 |  
          2 0

          A proč by se nemohl zapojit do hry? On v době vyslání centru v ofsajdu taky nebyl, takže se zapojovat mohl, jak chtěl, pokud se toho nedotkl. A jakože se ze všech dostupných záběrů zdá, že nedotkl. Takže vše v pořádku.

  11. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Hermód     před 8 lety 21.02.2017 18:23 |  
    5 1

    A ten frajer, co nemávl Příbrami ten roh dostal osobně pochvalu a čokoládu ?!?

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Kenny     před 8 lety 21.02.2017 20:18 |  
      0 4

      On to hlavně roh ani nebyl.....

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          japhy     před 8 lety 21.02.2017 20:59 |  
          1 1

          Připadá mi to jako odkaz na video :) Ne, sorry, nemohl jsem odolat.
          Já bych řekl, že to ještě štrejchlo kopačku příbramáka, balon se tam nějak divně zavrtěl.
          Ale to tu vážně chcete rozebírat jeden pitomej roh? Počkejte, v průběhu jara určitě přijdou výživnější kousky...

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          PetCC     před 8 lety 21.02.2017 21:04 |  
          2 1

          To dokazuje jen to, že ani video pro spoustu lidí nemá význam.
          Ten míč nešel od Limberského za brankovou čáru, ale trefil špičku nohy protihráče a pak se tam teprve odrazil.
          Rozhodčí nad tím stál, takže to viděl z výšky jasněji.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          Kenny     před 8 lety 21.02.2017 21:11 |  
          0 2

          Promiň, ale jestli tam nevidíš kterým směrem se míč odráží od holeně Limberskýho a kam nakonec směřuje, tak to není problém můj ale tvůj a tvého očaře. A nebo si to přehráváš na 3310.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          Novi.sks     před 8 lety 21.02.2017 21:18 |  
          3 0

          No, musím uznat, že podle toho co jsem viděl v TV jsem si taky myslel, že to byl roh (viz můj příspěvek o kousek níž), ale když se teď pořádně podívám na to video, tak dávám za pravdu pomeznímu... Podle toho kam Limberskýho napálil se ten míč nikdy nemohl takhle odrazit...

  12. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    VanDel     před 8 lety 21.02.2017 18:54 |  
    10 1

    Ano, faul byl nejspíš už před vápnem, ale za tohle trestat je kravina. Komise o sobě akorát chtěla dát vědět. Pochybuju, že by některý jiný prvoligový sudí tenhle faul vytáhl před vápno. V realu nikdo nepochyboval o tom, že to byla jasná penalta. Až díky opakovaným záběrům si pár expertů hraje na machry.......krásně se k tomuhle nabízí pro srovnání téměř totožná situace v našem zápase na EURu 2000 proti Francii a faul na Nedvěda. Tam ten faul byl dokonce ještě o něco dál mimo vápno a rohodčí taky suveréně hned zapískal penaltu. Prostě posoudit tyhle situace hned na hřišti, v té rychlosti, je nesmírně těžký.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Mike     před 8 lety 21.02.2017 19:19 |  
      0 0

      Tak faul na Nedvěda už si nepamatuji, ale jednoznačným příkladem nespávné odpískané penalty tohoto typu je faul na Karla Poborského ve finále EURO 1996. Tam byl faul tak metr před šestnáctkou.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        VanDel     před 8 lety 21.02.2017 19:43 |  
        0 1

        To je pravda. Ale tam to bylo z těch tří případů asi v nejvyšší rychlosti, takže to bylo taky dost těžký pro rozhodčího. Navíc k tomu Karel přidal efektní vyhození rukou nad hlavu a doplachtil skoro do půlky vápna, takže nebylo o čem diskutovat :)

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      PetCC     před 8 lety 21.02.2017 21:07 |  
      0 0

      Jsou dána jasná pravidla, rozhodčí za takové chyby tresty dostávají a berou to profesionálně.
      Takový trest je skoro v každém kole, někdy i několik.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        VanDel     před 8 lety 21.02.2017 21:17 |  
        0 1

        Tak ono jim nic jiného nezbývá než to přijmout. Kdyby si pustili hubu na špacír, tak by si tenhle slušnej vedlejšák odstřelili a zapískali by si maximálně neěde v okrese.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      japhy     před 8 lety 21.02.2017 21:07 |  
      3 0

      Za všechno můžou kreténi, co už roky blokují ve fotbale video. Sport č.1, lítaj tu miliardy, ale ne, tady to bude jak za krále Klacka :(

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        VanDel     před 8 lety 21.02.2017 21:15 |  
        1 1

        Tak s koncem Blattera se to naštěstí začalo trochu hýbat. Sice to jde pomalu, ale za pár let to video ve fotbale určitě bude zavedeno ve všech soutěžích.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Sracken     před 8 lety 21.02.2017 22:48 |  
        1 1

        Ragby je v tom neskutečně progresivní. Čistý čas při zraněních a videu a video. Nevím, proč to neimplementovat úplně stejně. Dotazy jsou přitom jednoduché: Is there any reason why I cannot award the try? Try yes or not? Posouzení faulu, zda je na žlutou, červenou, nebo jen trestný kop. Ve fotbalu by to navíc bylo o dost jednodušší, situace jsou přehlednější díky méně kontaktní hře a menšímu počtu hráčů. Takhle by Zelinka foukl, zeptal se zda pencle a žlutá, nebo přímák a červená a bylo by hotovo.

  13. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Novi.sks     před 8 lety 21.02.2017 21:08 |  
    7 1

    Buď jak buď, rozhodčí měl podle mě na vybranou dvě možnosti:
    1) Penalta + žlutá
    2) Přímák + červená
    Vybral si první možnost (správně, bez videa by málokoho napadlo, že to ještě nebylo ve vápně), což Jihlavě nakonec dávalo asi víc šancí, než kdyby hrála 40 minut v deseti...

    Kdyby chtěl být rozhodčí na Jihlavu ku*va, tak pískne pencli a ještě dá červenou. Jako tehdá ten dobrák co vyloučil Vaniaka proti Hamburku po tom, co přes něj ve vápně upadl David Jarolím...

    Každopádně jak už tu někdo zmiňoval, tak umělci pomezní ze zápasu Plzeň - Příbram (roh) a hlavně Rudí - Bohemka (asi 3x špatně offside) by měli dostat distanc taky, jenže víme jak to je...

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Akuls     před 8 lety 23.02.2017 12:00 |  
      0 0

      Jen pro pořádek. Ten zápas hrála SKS na HSV v rámci základní skupiny poháru UEFA v sezóně 2005/2006. To u nás ještě Vaniak nebyl. Vyloučen byl Kozáčik a nařízenou penaltu chytil střídající Šeliga. Potvrdilo se, že nesprávné nařízené penalty se neproměňují a to Sergej Barbarez byl nějaký střelec. Ani David Jarolím nebyl tím hráčem který přes Kozáčika přepadl, nýbrž to byl Mpenza. David Jarolím mne ale tehdy dost štval, protože se proti bráchovi a tátovi, resp. Slavii hodně snažil. Naštěstí to dobře dopadlo, dále postupovali ze skupiny HSV, Monaco a Slavia. Černý Petr zůstal Stavangeru a CSKA Sofia. Na jaře jsme potom narazili na Tottenham Hotspur. Vyloučení ale tehdy bylo začátkem konce Kozáčika ve Slavii. Jarolím přivedl Vorla a začal mu dávat přednost. Bohužel, ukázalo se, že Kozáčik měl velký potenciál, který SKS nevyužila.
      Snad se zase brzy dožijeme doby, kdy nás poháry budou z pozice Slavie zajímat i v jarní části sezóny.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        goofy38     před 8 lety 23.02.2017 12:11 |  
        0 0

        Proti komu to bylo, když musel jít do brány Dostálek? :)

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          kjandourek (admin)     před 8 lety 23.02.2017 12:34 |  
          0 0

          Panathinaikos Athény.. Předkolo LM... Vyloučen Radek černý... Mám dojem, že po odvetě potom celý zbytek podzimu odchytal Václavík

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Novi.sks     před 8 lety 23.02.2017 21:21 |  
        0 0

        Máš na mysli jiný zápas... Já myslím ten, kde vyloučili Vaniaka a jelikož jsme měli vyčerpaná střídání, tak šel do branky Brabec, pust si to v čase 2:30 - https://www.youtube.com/watch?v=2QIPUEFx-C4

        Moc dobře si to pamatuju, byl jsem tam osobně :) KJ potom v rozhovoru ještě říkal, že to David udělal chytře, jak přes Vaniaka upadl...

  14. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Robinator     před 8 lety 21.02.2017 22:07 |  
    4 1

    Ještě sem chtěl podotknout..O čem se moc nemluvi a to mavane ofsajdy na Spartě..Několikrát úplně nesmyslne v neprospěch bohemky..Bylo to do očí bijící..Takové nenápadně pomáhání..

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      vršek     před 8 lety 22.02.2017 08:17 |  
      3 0

      Já bych chtěl ještě přidat fauly Konatého na Švece v první půli - 16.min náběh do Švece mimo hru, ani se nepískalo a faul ve 32. min - obě situace samozřejmě bez žluté karty. A srovnání - trestňák pro Spartu ve druhé půli na vápně za údajný faul Švece na Konatého a žlutá karta pro Švece - ta samozřejmě musela udělena být, když už rozhodčí "faul" zapískal.
      Jen abych předešel reakcím diskutujících - po několikerém zhlédnutí záznamu naší penalty musím uznat, že zřejmě měl být pískán trestňák na vápně, ale k tomu by musela následovat červená pro obránce - tentokrát sporný moment vyřešen ve prospěch Slavie.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Sracken     před 8 lety 22.02.2017 10:26 |  
        1 1

        Za stavu 1:0 mi přijde, že by bylo lepší je poslat do 10 a mít přímák, než kopat pencli. V 10ti by se Jihlava nezmohla na nic.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          Robinator     před 8 lety 22.02.2017 11:00 |  
          1 1

          souhlasím s tebou, v deseti bychom je semleli a bylo by to tak 3-4:0

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Fačín     před 8 lety 22.02.2017 10:29 |  
        3 1

        Ano, další nenápadně přehlédnuté momenty. Konaté měl opravdu za zákroky na Švece dostat dvě žluté. Dokonce myslím, že za první zákrok měla být rovnou červená, protože to byl surový zákrok, navíc mimo těžiště hry. Smutné je, že rozhodčí dobře vědí, co mají přehlédnout.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          Novi.sks     před 8 lety 22.02.2017 13:08 |  
          4 0

          A to je přesně ten rozdíl mezi Evropou a naší ligou... V Evropě Konaté bez rozpaků letěl, tady nedostal ani žlutou...

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Akuls     před 8 lety 23.02.2017 15:49 |  
        2 0

        Za úder ramenem do oblasti krku či hlavy je trest vyloučení na 5 min. a do konce zápasu i v hokeji. Navíc hříšníkům hokejová disciplinárka přidává dva tři zápasy distanc. Když to neviděl, resp. asi nechtěl vidět hlavní rozhodčí, tak měla konat Mlsnova komise, případně disciplinárka. Toho se ale asi od Sparťana Mlsny i šéfa disciplinárky těžko dočkáme. Kabela funguje. Nechci být špatným prorokem, ale mám pocit, že si letos na jaře ještě párkrát se slzami v očích vzpomeneme na komisi rozhodčích pod vedením Luďka Marcely či dokonce Dáši Damkové. Přitom se nad Konateho zákrokem pozastavili i známí sparťanští sympatizanti Pilný s Radotínskym na O2TV. Blekotali něco v tom smyslu že Švece před sebou musel Konate vidět, ale že to bylo určitě neumyslné?! Asi se chtěl nechat sparťanský otloukánek zase vyloučit, aby nemusel poslouchat nadávky od příznivců RB z kotle. Konate prý skončil v zimě málem u nás výměnou za GvK. Je z Pobřeží slonoviny jako Simon Deli, tak by se u nás třeba cítil lépe než na té špatné straně Vltavy. A GvK ACS chtěla, zvlášť když jim dal v létě v přípravé dva góly, ale zdál se jim drahý. Jinak GvK v Gdaňsku i podruhé jen na tribuně, Mihalík v Krakově střídal a Necid byl naopak v poločase střídán. Uvidíme dnes od 19,00 hod. jak si Necid s Hlouškem povedou v dresu Legie na Ajaxu.

  15. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    randy     před 8 lety 22.02.2017 14:01 |  
    3 0

    Nevím,jestli si to jenom blbě nepamatuji,ale mám za to, že se při přestupku(držení), který trvá při souboji vně i uvnitř pokut.území,považuje za místo přestupku to výhodnější pro postižené mužstvo... Akorát je mi divné, že jsem to nikde jako vysvětlení téhle penalty nečetl a i flastr pro Zelinku to moc nepodporuje

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      VanDel     před 8 lety 22.02.2017 14:06 |  
      0 1

      To se mi zdá jako nesmysl. Rozehrání po faulu se vždy provádí z místa, kde ten faul začal. Takže když někdo někoho drží za dres a postižený třeba zvládne uběhnout 3 metry a pak upadne, tak se vždy rozehrává tam, kde to držení začalo a ne tam kde dotyčný upadl.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Mirek15     před 8 lety 22.02.2017 17:48 |  
        2 0

        V pravidle je výslovně uvedeno (v pravidle 12.3), že "Pokud obránce začne držet útočníka mimo pokutové území a nadále ho drží i uvnitř pokutového území, musí rozhodčí nařídit pokutový kop". Klíčové tedy je, kdy obránce útočníka "pustil" a nikoliv, kdy ho začal držet nebo kdy útočník ztratil v důsledku faulu rovnováhu a spadnul.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          VanDel     před 8 lety 23.02.2017 08:12 |  
          0 1

          OK, jak píše Kenny, spletl jsem si to s tím ponecháním výhody.

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        Kenny     před 8 lety 22.02.2017 17:54 |  
        1 1

        Randy má pravdu, možná si to pleteš s poskytováním výhody a návratu k původnímu přestupku.

        • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

          VanDel     před 8 lety 23.02.2017 08:10 |  
          0 1

          no, je to možný

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      tirionek     před 8 lety 23.02.2017 10:22 |  
      0 0

      Místem přestupku je to místo, kde k němu došlo. U držení je taková výjimka, že místem přestupku je místo, kde byla "akce" dokonána.

  16. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Betynka58     před 8 lety 22.02.2017 22:12 |  
    3 0

    Tak po přečtení hodnocení v dnešním Sportu jsem nevěřícně kroutil hlavou. Původně jsem si totiž také myslel, že Zelinka dostal flastr za to, že zapískal penaltu za faul těsně před vápnem, ale komise údajně nabyla přesvědčení, že se o faul vůbec nejednalo (ten pisálek dokonce napsal, že fauloval spíše Sýkora)! Tak to mi zůstává rozum stát.

    • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

      Dobi     před 8 lety 22.02.2017 22:26 |  
      3 0

      Opět se opakuji. ĆESKOSLOVENSKÝ sport jsem minimálně 20 let odebíral a ráno, při odchodu do práce se těšil, zda už bude ve schránce. Pokud nebyl, věděl jsem, že si vše v klidu přečtu večer po návratu. Dnes se ho v trafice ani nedoktnu. Jsem pověršivý a na stará kolena nechci dostat svrab nebo neštovice!!! Hnus, žumpa""

      • Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

        tirionek     před 8 lety 23.02.2017 10:21 |  
        0 0

        Až na to, že tohle ze Sportu vůbec není... To však nemění nic na tom, že Sport je žumpa. V tom jsme za jedno :-D

  17. Re: Sudí Zelinka má pozastavenou delegaci

    Dobi     před 8 lety 22.02.2017 22:22 |  
    3 1

    Opět se obraťme na českou pranostiku.... KDO CHCE PSA BÍTI, HŮL SI VŽDYCKY NAJDE! A mám takový deojem, že tato hůl má z půlky rumunskou modrou, žlutou, červenou a druhou namočenou v Gambrinusu nebo Urquellu... Jak jsme si tu na podzim a po podzimu psali, jaro bude vše, kromě férové roviny!!