Chtělo by se říci, že si Slavia nemohla snad přát ani lepšího soupeře na rozjezd. Předposlední Jihlava, co v přípravě několikrát zaváhala s druholigovými soupeři (jmenovitě Vlaším, Budějky a Varnsdorf - tady dávál gól mimochodem Oskar Fotr). No jo, jenže jistě to znáte sami z každodenních situací. Čeká vás zdánlivě lehký úkon a vy tomu podvědomě nedáte sto procent, chybí koncentrace, podceníte to. Ať už v práci, či třeba při studiu na zkoušky. Já to tak mám třeba s kulečníkem, kde jednoduše musím hrát proti silnému soupeři, jinak je na moji hru zlé podívání. Jasně, hráči jsou profesionálové, měli by odevzdávat maximum vždy. Ale tak hlava je prevít, že jo. Z tohoto pohledu je jistě dobře, že v týmu panuje taková konkurence - pokud je hráč charakterově správný (a já věřím, že ti naši jsou), tak ví, že si jen tak něco dovolit odfláknout či podcenit nesmí. Fajn. Ale co ta druhá strana mince? Jen si vemte jaké je od Slavie očekávání, mnoho lidí ji tipuje dokonce na celkové prvenství, včetně mnohých z vás. A pak přijde zápas s tou slabší Jihlavou, nepovede se jedna přihrávka, druhá, soupeř dá z brejku gól a jéje, problém je na spadnutí.
Navíc s Jihlavou to v posledních letech nebyl žádný med. Mnohé z vás možná překvapí, že Slavia Jihlavu vlastně porazila za celou historii v lize jen 2x. Tento údaj je však zkreslen zejména tím, že Jihlava není žádným tradičním prvoligovým účastníkem - však také ony dvě výhry dělí hned více jak 9 let (ta druhá přišla v loňské sezóně na podzim, ta první poté uzavírala sezónu 05/06). I tak, před onou druhou výhrou drželi jihlavští dokonce sérii 5 výher v řadě! Dokonale tak využili dobu, kdy se sešívaný dres halil do tu menší, tu spíše větší temnoty. Poslední dva zápasy mezi těmito dvěmi soupeři pak skončily nerozhodně, 0:0 a 1:1. Oba se hrály v Jihlavě, v obou Slavia nepředvedla žádný zářný výkon, ale v obou byla od tří bodů tak blízko... Jen ta zpropadená koncovka.
Právě domácí prostředí by mohlo být, pokud vše půjde jak má (nebo alespoň nepůjde výrazně proti tomu), tou hlavní slávistickou devízou v zítřejším střetnutí. Čeká se návštěva až k 15 tisícům, a to je síla, která červenobílé za tým gólem jednoduše mocně požene. Však také si zkuste vzpomenout, kdy jste naposledy z Edenu odcházeli po ligovém zápase smutní z důvodu nulového zisku bodu. No... není to již tak jednoduché že? Zvlášť pokud trpíte lehčí sklérozou.
Právě v Edenu Slavia sehrála svoji generálku, šlo však vzhledem k síle soupeře (za kterého nenastoupil JL10, který přece přáteláky nehraje) o spíše modelový a tréninkový zápas. Vyšehrad Slavii potrápit příliš nemohl a vzhledem ke své taktice netaktice nemohl ani příliš připravit. Jinak má za sebou Slavia přípravu, ve které sice neprohrávala (až na jeden zápas s Osijekem), avšak ani nijak nezářila, herně to spíše skřípalo. Jakou má však příprava relevanci, to se můžete zeptat nějakého svého sparťanského kamaráda. Ale raději až zítra, dnes by to ještě nemusel dobře snášet.
Pokud se ještě zastavíme u našeho soupeře, tak jeho kádr se přes zimu více méně nezměnil. Ostatně, peněz není nazbyt a závěr podzimu ze strany týmu z Vysočiny nebyl vůbec špatný. Od porážky na Spartě přišlo již jen jedno další úplné zaváhání (se Zlínem, navíc v poměrně vyrovnaném střetnutí - pro připomenutí, ano, to je ten zápas, kdy se přiznal Antonín Rosa). Jinak 8 bodů z 5 zápasů, to není marné že. Kór když v tom máte výhry nad Boleslaví a Libercem. Běda, Jihlava byla za posledních 5 kol šestým nejlepším týmem ligy. Na zmiňované Spartě však byla neškodná, současný třetí tým tabulky si pro výhru dokráčel až příliš snadno (kéž by na to zítra dokázal navázat druhý tým tabulky). A navíc bude zítra chybět již také zmiňovaný Rosa, který má karetní trest.
Všichni víme, kdo Jihlavu trénuje. Je jen málo pragmatičtějších trenérů než je Michal Bílek a tak zítřejší zápas dá pravděpodobně dobře vzpomenout třeba na zápasy s Karvinou, Bohemkou nebo Slováckem. Tedy na zápasy, kde to Slavii moc nešlo, horkotěžko dobývala soupeřovu svatyni. Kvalita a domácí prostředí však jasně hraje pro červenobílé. Cokoliv jiného než tři body by bylo velkým zklamáním. Pokud se nepodaří vstřelit brzký gól, asi to ale hezká podívaná nebude. První zápas po pauze, namotivovaný zalezlý soupeř, těžký terén, velká míra očekávání, nervozita... Vzpomněl jsem si na podobný zápas s Budějovicemi před 9 lety... a vida, on skončil tříbodovým ziskem a celá sezóna nakonec titulem oslaveným v Edenu. Udělá Slavia zítra další krok k tomu, aby mohla slavit tentokrát na Strahově?
Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Deli, Flo - Sýkora, Barák, Hušbauer, Zmrhal - Škoda, Mešanovič
Komentáře (75)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
DF007 před 8 lety 17.02.2017 16:23 |Tak čekám krásné odpoledne. Plný stadion, tři body a snad i hezkou podívanou. Nemůžu se dočkat, už aby byla sobota 16:30 :-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Billy01 před 8 lety 17.02.2017 16:30 |Bílek prý chce propagovat rozestavení na tři stopery a nějaký hloupý novinář psal, že to bude útočný styl... no jak znám DeBílka, tak to nebude na tři, ale spíš s krajnímy křídly na pět beků. No už se nemůžu dočkat, až po dlouhé pauze zítra vyrazíme s kamarády do matičky Prahy na ten nejkrásnější stadion na světě a podpoříme naše borce! SKS
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Mejla1892 před 8 lety 17.02.2017 16:34 |Koukal jsem na Ticketportal a nevěřím svým očím, v předprodeji je již prodáno 12 lístků v sektoru soupeře. 12 celých lístků v předprodeji, masakr, to vypadá,že by z Jihlavy mohlo dorazit 30-40 lidí:-) Respekt:-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
sTizz (přítel SN) před 8 lety 17.02.2017 16:38 |z Portugalska jich dorazilo 6,slovacko tam melo myslim 1,takze 40 z Jihlavy by bylo slusny:)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Mejla1892 před 8 lety 17.02.2017 16:41 |Tak už 13:-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Borgetti před 8 lety 17.02.2017 18:45 |Myslíš, že Ticketportal ukáže sektor hostů, kde si můžeš koupit lístek? já si myslím, že z důvodu bezpečnosti to nejde, a jdou koupit jen u stadionu v Jihlavě. Každopádně já zítra očekávám, že několik Jihlaváku zítra přistoupí v Havlíčkově Brodě na vlak do Prahy :-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Mejla1892 před 8 lety 17.02.2017 18:48 |Nemyslím, stačí si ten Ticketportal otevřít
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Borgetti před 8 lety 17.02.2017 19:43 |Tak fajn, jde to, překvapuje mě to, ale určitě bych dle toho nesoudil, že prodali jen 13 lístku :-) To totiž není jediný způsob jak si lístek můžou pořídit. Sám se podívej, že všechny místa v sektoru hostů není možné prodat přes net.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Mejla1892 před 8 lety 17.02.2017 19:46 |právě proto píšu, že v tom "předprodeji" v Ticketportalu je jich tolik prodaných, proto tam i píšu, že jich přijede určitě víc. Netuším, co na tom nechápeš. Proto je to pro mě překvapení, když z Jihlavy většinou moc lidí nedorazilo
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Borgetti před 8 lety 17.02.2017 20:17 |Tak napsal si tedy JIŽ 13 lístku, no dobře :-) ale stejně to je i jen 13 lístku dle mě. A co nechápeš na tom, co jsem psal, to nevím. Jinak co týče návštěvy z Jihlavy, tak teď očekávám vyšší návštěvu z jejich strany, jelikož mají v ten den zpáteční spoj vlakem do Jihlavy. Možná jich přijede 100, můj tip.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Mejla1892 před 8 lety 17.02.2017 19:50 |Navíc netuším, kdes četl, že jsem napsal jen 13 lístků, napsal jsem již 13 lístků. Jen a již jsou podle mě dvě naprosto odlišná slova
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Miky44 před 8 lety 17.02.2017 17:00 |Tak lidi kupujte lístky, ať je nás tam zítra co nejvíc. Jihlava bude hrát Bílkův beton, ale věřím, že to zvládneme a budeme po mnoha letech opět na prvním místě.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
kjandourek (admin) před 8 lety 17.02.2017 18:40 |Po mnoha letech? Já mám za to, že ligu jsme chvilku vedli i pod Beránkem na podzim 2014... A to dokonce po dokončení kola :-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Miky44 před 8 lety 17.02.2017 21:11 |Připadalo mi to už jako celá věčnost :) ale je pravda, že 2,5 roku není zas tak dlouhá doba
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Fulham před 8 lety 17.02.2017 17:16 |Už jen 21 hodin!
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
mpik před 8 lety 17.02.2017 17:43 |Nezapomeňte, že si čekání na zápas s Jihlavou můžete zkrátit. Od 14:00 v Edenu na umělce hrají naše skvělé ženy přátelák s Medyk Konin. Určitě podporu ocení ;-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
quelhar (admin) před 8 lety 17.02.2017 22:48 |Jak informuje deník Sport, Jihlava nemůže zítra nasadit hráče Nového, se kterým počítala do základní sestavy na post pravého beka. To je pro nás rozhodně výhoda, zvlášť pokud je pravda, že se to Jihlava dozvěděla až ve čtvrtek. Tak snad toho Jarda Zmrhal a Honza Sýkora dokážou využít.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
knl66 (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 09:36 |Měli bychom porazit a porážet jakékoliv mužstvo z ČR, ať má v sestavě kohokoliv. ;)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Tchue22 před 8 lety 18.02.2017 00:50 |Už jen 15 hodin a 40 minut!
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
dauby před 8 lety 18.02.2017 01:28 |K sestave: urcite nebudeme hrat bez DZ, to se jeste nikdy nestalo. Takze nastoupi Scuk a misto nej usedne na lavici Barak nebo Husbauer. Zbytek souhlas.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Grobar před 8 lety 18.02.2017 08:11 |Tip na sestavu se mi líbí. Je škoda nechat na lavičce Baráka, nebo Hušbauera. Myslím že Ščuk nepříšel do Slavie primárně jako DZ. Čistě hypoteticky, myslíte že by třeba Hušbauer, nebo Barák nebyli schopni zahrát lépe na pozici DZ, než Jasmin?
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
dauby před 8 lety 18.02.2017 12:09 |Scuk prisel do Slavie jednoznacne jako DZ a nic jineho u nas nehral. Na te pozici hral i v Boleslavu. Jinak myslim, ze spis nastoupi Luftner nez Bilek.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
japhy před 8 lety 18.02.2017 12:52 |To sice přišel, ale JŠ ho střídával za Hušbauera. A když proti Vyšehradu nastoupil s ním, tak bych řekl, že podal jasně nejhorší výkon ze všech středových hráčů.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
dubas před 8 lety 18.02.2017 09:09 |Hlavně si myslím že nastoupí Bílek
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
hamlo1 (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 05:11 |tak v poledne vyrážíme
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Fulham před 8 lety 18.02.2017 08:00 |It's Matchday SKS fans !!!!
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
mengy11 před 8 lety 18.02.2017 08:42 |Ahoj kolegové, mám dotaz. Pořídil jsem si 2 permanentky. Já + manželka. Ale chceme dnes vzít na Jihlavu i 0,5 roční holčičku. Potřebuji vstupenku, když bude sedět na mě?
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
mpik před 8 lety 18.02.2017 08:59 |Takhle malé dítě bych neřešil. Byli jsme párkrát s roční na podzim a vstupenku jsem nekupoval. Nikdo nic nechtěl. Bylo by to i proti zdravému rozumu.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
mengy11 před 8 lety 18.02.2017 09:03 |Nikde jsem nenašel, že třeba do 6 let je to zdarma. Jen asi do 150 cm 50,- Kč. To absolutně není problém, ale koupím malé lístek do jiného sektoru a tam pak bude zbytečně volná sedačka :D
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
knl66 (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 09:37 |To vůbec neřeš. Ověřeno známým v praxi loňskou sezonu.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
mengy11 před 8 lety 18.02.2017 09:44 |Díky všem a těšíme se na všechny slávisty na hřišti i v hledišti!!
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
JS (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 09:45 |Půlroční holčičku? Takhle malé dítě bych na fotbal vůbec nebral.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Fačín před 8 lety 18.02.2017 10:47 |Přesně tak, bude z toho mít akorát psotník. A sousedi budou mít taky hroznou radost, až tam spustí brekot.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
dalislavista před 8 lety 18.02.2017 10:47 |Tak třeba by jí maminka musela hlídat a nemohla by na Slavii, třeba i proto jí berou...
A čím dřív máme malého fandu na Slavii, tím líp :)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
JS (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 11:00 |To je samozřejmě jediný argument, proč to dítě brát. Jako pokud selžou, ale až pokud selžou!, všechny ostatní možnosti, kam dát na hlídaní atd. Anebo by mamka prostě neměla opouštět půlroční dítě kvůli dvou hodinám na fotbalu. Sorryjako, ale brát na takovouhle akci tak malého člověka je úplný nesmysl. Co z toho jako bude mít? Z fotbalu asi nic. Zato, jakmile zapnou reproduktorový systém, který řve tak, aby přehlušil fanoušky, miminu upadnou uši. Víte, jak je sluchový systém miminek citlivý? A to nemluvím o nějakém řevu fanoušků, protože úplně stačí hlasatel nebo hymna nebo jakákoliv reklama puštěná do repráků. A co petardy z TS?
Navíc je to prostor obrovské koncentrace lidí na malém místě, venku je zima, a tak dál, a tak dál. Takže ve výsledku někam vezmu půlroční mimino, o které se tam budu muset starat, to začne nejspíš s úvodní znělkou v reprácích řvát, takže po chvíli bude obtěžovat všechny fanoušky okolo... Tuhle jsem byl na nějaké společenské akci, kde byla matka s cca půlročním dítětem a stála s ním přímo vedle ozvučovacího systému. To jsem myslel, že jí půjdu říct něco o absenci mozku.
Podle mě je to vysoce bezohledné k dítěti, to zaprvé, a ve výsledku si fotbal neužije nikdo z vás. A to „čím dříve máem malého fandu...“ sice chápu jako vtip, ale upřímně – je to ale nesmysl, že?
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
mpik před 8 lety 18.02.2017 11:15 |Máte praktickou zkušenost? Víte jaký je hluk v sektoru 111, tedy na tribuně JIH?
Sem s klidem s malým dítětem můžete...
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
JS (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 12:44 |Nemám praktickou zkušenost se 111. Ale brát půlroční dítě na fotbal je prostě podle mě píčovina. Stejně jako brát ho kamkoliv, kde není snadná možnost vytratit se někam do klidu.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Jachym před 8 lety 18.02.2017 15:27 |Já jsem tedy odmala učil děti na slávistickou víru, ale v tomto s tebou souhlasím. Bouřlivé fotbalové prostředí není nic, kde by se půlroční dítě mělo cítit komfortně. Ale každý svého štěstí (dítěte:-) strůjce :-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
JS (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 12:46 |Jo, jen mi dejte spoustu mínusů, zasraní experti na výchovu dítěte.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
japhy před 8 lety 18.02.2017 12:54 |A proč si myslíš, že jsi na to expert ty?
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
JS (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 19:09 |Protože mám povědomí o kognitivních funkcích a potřebách dítěte v různých stádiech vývoje. A fotbalový zápas uprostřed února myslím nefiguruje v žádném seznamu přínosů pro rozvoj.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Nosorozec před 8 lety 18.02.2017 15:20 |To dítě z toho v půlroce stejně nic mít nebude. Dítě má smysl brát na fotbal teprve až když je schopný to trochu vnímat.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
postovni (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 16:43 |Tak jsem ti ho teda dal, když potom tak toužíš. Já mám roční dceru. Na fotbale jsem s ní teda ještě nebyl, ale na United islands na koncertě jo. Máme pro ní normálně sluchátka, aby neutrpěl sluch a v nosítku může klidně chrupat. Na fotbale na jihu nebo v rodinným sektoru rozhodně není větší hluk. Tvůj názor je předpotopní.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
donford před 8 lety 18.02.2017 11:42 |Jestli jen trochu můžeš, tak jí tam neber. Kolem tebe může být dost plno a pěknej kravál. Měj s jejími oušky slitování. O kouři z cigaret nemluvě. Jednou jí to vynahradíš a bude z ní prima fanynka s červenobílou šálou kolem krku.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
belmis (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 16:20 |Vždycky jsou tu v diskuzi názory pro a proti, ale ty tvůj komentář napíšeš vždy s nadhledem, kdy ani oponent ti na to nemůže nic špatného odpovědět. Klobouk dolů, donforde, před tvými příspěvky.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Maty22 před 8 lety 18.02.2017 10:15 |Jednou sem se schlastal tim jejich ježkem a druhej den mi málem praskla šiška.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
knl66 (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 10:22 |To nemohlo být kvalitou, Maty. To muselo být množstvím.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Ferky před 8 lety 18.02.2017 10:20 |Snad nás tam dnes bude co nejvíce, tipuji tak 13-14 tisíc. Myslím, že všichni jsme plni očekávání a tým to cítí. Prvních pár minut proto možná bude nervózních. Ale Jihlava proti nám nemá šanci, když to kluci odjezdí. Sestava podle mého 4-4-2 se středem Hušbauer-Ščuk, jako proti Vyšehradu. Uvidíme jak si to sedne. Rád bych v průběhu viděl MvB, snad dostane šanci.
Na Slavii chodím už nějaký ten rok, ale takovéhle nadšení u mě asi nikdy nebylo. Asi za to může euforie posledních měsíců v kombinaci s vědomím, že takto dobře jsme na tom dlouho nebyli. Hlavně doufám, že i když se nebude třeba úplně dařit, že nikdo nebude hráčům nadávat. Nenávidím, když slyším fanoušky jak nadávají hráčům. Taky jsem zklamaný, když se nedaří, ale nikdy by mě nenapadlo posílat hráče do pr****. Když se nedaří, musíme klukům pomoct my v hledišti.
Optimisticky tipuji 4:0, když padne rychlý gól tak se rozloží a přejedeme je. Tak vzhůru do Edenu, udělat si krásnou sobotu.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Hubacek před 8 lety 18.02.2017 10:36 |Tak to musí skončit minimálně 4:0 . Já jdu poprvé s celou svou rodinou . I manželku jsem konečně donutil , tak snad neudělají ostudu jinak je už nikdy nevytáhnu a budu poslouchat co na tom vidím :-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Ravik před 8 lety 18.02.2017 11:05 |Nevíte jak zrušit na ticketportalu rezervaci? Nerad bych blokoval 4 dobrý místa, když stejně vím, že je nevyužiji... blokace je až do pondělí...
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
afro před 8 lety 18.02.2017 13:05 |Já teda nevím, ale chtěl jsem ti jenom napsat, že se mi libí, jak uvažuješ. Bez legrace.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
bongor před 8 lety 18.02.2017 11:54 |Tipuju 11879 a 2-0
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
donford před 8 lety 18.02.2017 12:54 |Bongore, tvých 2:0 se mi líbí, byl bych spokojen. Nemusíme být nenažraní, spíš pokorní, ale když to tak dopadne po zjevné převaze, budu rád. Také proto, že na Jihlavu míváme tradičně jakousi zakletou smůlu. S návštěvností počítám o něco větší, tak 14 632. Neprší, a proto věřím, že u pokladen se ještě něco znatelného, ba výrazného prodá. Za 3,5 hoďky to propukne.:-)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
donford před 8 lety 18.02.2017 19:45 |Tak 2:0 jsi uhádl perfektně, já jsem byl o něco málo lepší v odhadu návštěvy. Tipoval jsem 14 630 a skutečně přes 14 to bylo.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
fredydj (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 11:35 |Zdravím, bohužel se na zápas osobně nedostanu. Co jsem koukal tak zápas vysílá O2. Nevíte jestli zápas poběží i na tipsportu? Dík
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
frostt před 8 lety 18.02.2017 12:10 |Měl by ;)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Robinator před 8 lety 18.02.2017 12:00 |neslo by tady udelat nejakou rubriku, kde by se diskutovalo o sazkach, nejel na slavii, lidi by si davali typy a tak?
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Robinator před 8 lety 18.02.2017 13:57 |den zapasu a uz tady zase radi minuskar :D
muj tip
iwanowicz před 8 lety 18.02.2017 13:05 |Pavlenka - Frydrych, Bílek, Deli, Flo - Sýkora, Ščuk, Hušbauer, Zmrhal - Škoda, Mešanovič
Re: muj tip
deny91 před 8 lety 18.02.2017 14:50 |Já osobně doufám, že střed bude jinak poskládaný, než v prvním poločase s Vyšehradem, protože s takovým fotbalem bychom narazili. Druhá půle už byla úplně o něčem jiném...
Re: muj tip
deny91 před 8 lety 18.02.2017 16:05 |Jsem rád, že jsem to trefil a bude hrát Barák. no, uvidíme, jak to půjde bez klasického DZ. Šilhavý mě docela příjemně překvapil, že se toho nebál...
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Balvan86 před 8 lety 18.02.2017 14:40 |Je nějakej Stream? Jsem v práci, bohužel.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
mudrc před 8 lety 18.02.2017 14:43 |Hrozí před Viktorkou někomu "vyžlucení", nevíte? Diky
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 18.02.2017 14:49 |Bořil 3 žluté karty, Hušbauer, Frydrych a Barák po 2 žlutých kartách.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Nosorozec před 8 lety 18.02.2017 15:05 |S Jihlavou i příští kolo v Příbrami bysme měli oba zápasy zvládnout vyhrát i bez zákroků na žlutou kartu.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
mudrc před 8 lety 18.02.2017 15:22 |To nezpochybňuju, nicméně víme, jak se někdy s kartami může rozhodčí ohánět. Zrovna v případě Plzně bych nějakou objednávku vůbec nevyloučil.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Nosorozec před 8 lety 18.02.2017 15:35 |Jak řikal redaktor Procházka v novym Hattricku: pokud se bude o titulu rozhodovat pouze na hřišti, vyhrajeme ho my. Pokud se o něm bude rozhodovat v zákulisí, vyhraje ho Plzeň.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Jachym před 8 lety 18.02.2017 15:37 |Tak určitě, potomci tvůrců Spejbla a Hurvínka z Plzně už natáhli příslušné drátky přímo do Edenu, a pan Paclík bude tahat za špagátky:-) A i kdyby tomu tak bylo, máme tak široký kádr, že by pro nás bylo spíše výhodou, že by více hráčů bylo v permanenci...
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
cheero před 8 lety 18.02.2017 14:57 |k mojí smůle angína. bude to někde na streamu? dík
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
SKSVenca před 8 lety 18.02.2017 15:24 |http://www.streamcomando.com/cs/stream/slavia-prague-jihlava-63426
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
Maty22 před 8 lety 18.02.2017 16:11 |Už po několikátý, když hraje Slávinka, tak je jako odborník ve studiu sparťanská bukvice.
Hnus.
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
goofy38 před 8 lety 18.02.2017 16:23 |Tip 2:1 (Sýkora, Zmrhal)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
qwertz0099 před 8 lety 18.02.2017 16:23 |Nema Tecl karetni trest na toto utkani? (Na Transfermarketu ma cervenou kartu)
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
deny91 před 8 lety 18.02.2017 16:37 |To by nebyl na lavičce
Re: Jaro začne zápasem s Jihlavou
TSeguinTS před 8 lety 18.02.2017 17:46 |Tecl má karetní trest pro příští utkání v evropských pohárech tuším :)