Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (40)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    afro     před 8 lety 11.02.2017 14:10 |  
    2 1

    "To je mimochodem jedna Tvrdíkova tvář: příjemného společníka, jenž si umí získat lidi a dát jim najevo, že si jich váží. Pokud se mu však někdo znelíbí, umí být i velmi nepříjemný." Opravdu zla, nepekna vlastnost. Kor kdyz jsou panove Filipek a Skvor z toho Kretinskeho platku. :-)

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      VaSsa     před 8 lety 11.02.2017 14:38 |  
      15 0

      Hlavně tam zase zdražili naše hráče. By mě zajímalo, za kolik měsíců bude Gino dražší, než Vašík Kadleců. :D

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        vršek     před 8 lety 11.02.2017 14:53 |  
        12 0

        No jasně! Dovíme se jak to Slavia dělá špatně, jak nádherně Tvrdík rozhazuje "čínské peníze", Kessell stál "možná i 50 mega"- to se zřejmě dovíme příští týden, platovou spirálu roztočila Slavie Škodovým platem, Plzeň se přidala a ten, který bere nejvíc je "samozřejmě nenáviděný" Limberský.
        Kolik berou hráči Sparty, kdy byl navýšen Dočkalův plat, kolik stojí, jak úspěšná a efektivní je přestupová politika Sparty - no, slabých -1,5 miliardy za cca 12 let.........

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        MarcoDomi     před 8 lety 11.02.2017 19:26 |  
        3 0

        Přesně! Pana skleněného a jeho příjem oni řešit nebudou. Komický to plátek. A tu su ještě zvědavý jestli se v brzké době dočtu o tom dnešním bučení na Konatého :)

  2. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    Travinho     před 8 lety 11.02.2017 14:49 |  
    13 0

    Mně je velmi sympatická jedna věc, kterou se diametrálně liší od Křetínského a to, že nekecá do fotbalu. A to si troufnu říct, že mu rozumí jistě víc než Křetínský (což není nijak velký problém)

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      ElBrody     před 8 lety 11.02.2017 17:24 |  
      2 0

      Křetinský fotbalu nerozumí, jen bezmezně obdivuje Jardu Hřebíka a ten pak na oplátku přesvědčuje novináře, jaká je ten jeho šéf hlava...

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      ElBrody     před 8 lety 11.02.2017 19:50 |  
      0 0

      Jinak podle mě je mezi nima rozdíl v tom, že JT chápe, že k úspěchu nestačí sypat prachy a jednou tejdně se ukázat ve VIPce, ale že potřebuje někoho kdo bude klub řídit prakticky každej den. A lidi, který tomu opravdu rozumí a jsou schopný taky spolupracovat. Na tohle strašně dojíždí RB i Cinkloticos.

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        Travinho     před 8 lety 11.02.2017 20:01 |  
        0 3

        No, já si tedy rozhodně nemyslím, že je to problém Plzně. Zaprvé Šádek tomu rozumí jako málokdo a za druhé co bychom za jejich výsledky z posledních šesti let dali.

        • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

          ElBrody     před 8 lety 11.02.2017 20:36 |  
          0 0

          Myslel jsem Spartu a Jablonec ;)

  3. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    Borris     před 8 lety 11.02.2017 16:03 |  
    23 0

    Tahle věta mě fakt dostala: "V tom se mimochodem výrazně liší od Daniela Křetínského, majitele Sparty, jenž se o teoretickou stránku fotbalu velice zajímá".

    Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. I kdyby ale Křetínský opravdu fotbalu rozuměl víc než pan Tvrdík, tak pro mě jako fanouška, je daleko cennější to, jak s náma fanouškama pan Tvrdík stále komunikuje. Ať už na Twitteru a nebo prostřednictvím nějakého toho prohlášení či přímo rozhovoru. A nebo třeba i tím, že někam přijede na besedu. Neustále nás seznamuje s děním ve Slavii a tím co má v plánu do budoucna a pokaždé když se vyskytne nějaká rozporuplná zpráva, tak ji ihned uvede na pravou míru, aby nás fanoušky uklidnil. O tomhle všem se může rumunům u Křetínskýho jenom zdát. A od fotbalových otázek jsou ve vedení jiní. Takže já jsem s působením a jednáním pana Tvrdíka absolutně spokojený! A nějaký Křetínský je mi u zadku.

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      donford     před 8 lety 11.02.2017 17:10 |  
      14 0

      Víte, jedno se nedá panu Tvrdíkovi upřít. A to, že umí s lidmi jednat.
      A pak take to, že jedná poctivě. Co dělá, umí vysvětlit. Také je úžasné, že je vizionář, že má představy a cíle. A chce je naplnit. Ale především, že je Slávista. Jestli nám ho sem poslali dřívější slávističtí velikáni z nebes, pak díky za něj.

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 11.02.2017 18:45 |  
        7 0

        Souhlasím s tebou,také se mě to líbí,jen bych brzdil s tím všeobecným nadšením,protože opravdu je to o cílech, jistě plní se,ale ty největší jako je třeba zisk titulu a další jsou před námi.Hlavně také aby to vše fungovalo dlouhodobě,stačí se podívat jak to dopadlo po našich dvou titulech.Já doufám,že to je pro všechny ve vedení velké memento.

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      dubas     před 8 lety 11.02.2017 23:20 |  
      4 2

      Mít sparťana u zadku, tak s tím bych byl věru velmi opatrný:-)

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        kalex     před 8 lety 12.02.2017 11:54 |  
        3 0

        Taky bych za prdelí sparťana nerad.

        • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

          dubas     před 8 lety 12.02.2017 17:10 |  
          1 0

          Jak se dívám na ty mínusy, tak dva po tom touží

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        Borris     před 8 lety 12.02.2017 15:33 |  
        2 0

        Jasný no, pokud se na to člověk podívá z této perspektivy, tak to bych taky nechtěl :-) obzvláště kdyby to byl někdo jako Vácha :-)

  4. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.02.2017 20:55 |  
    1 0

    Tyto privátní "názory" pánů Filípka a Škvora vyšly už ve čtvrtečním Sportu a jen podotýkám, že s každým udělali rozhovor (Šeterle, Mlsna, Vaněk, Pelta), až na pana Tvrdíka, tzn. já jejich názory beru s velkou rezervou. Obzvláště za "perlu" považuju jejich myšlenku, že se JT ve velké zemi prosadil díky rétorickým schopnostem, protože Čínané si zakládají na dlouhých zdvořilostních proslovech (samozřejmě, že se musel přizpůsobit, ale uvádět to jako hlavní důvod úspěchu, to je tedy síla).
    jinak jediné info, které mne v článku zaujalo: Proslýchá se, že Slavii jsou k dispozici ke konzultacím tři nezávislí skautové včetně Jana Říčky, někdejšího sportovního ředitele červenobílých.

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      kratas88     před 8 lety 11.02.2017 22:08 |  
      0 0

      S L A V I A odmítá spolupracovat s deníkem Sport a není tedy možné aby jim p. Tvrdík dal rozhovor.

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        EdCable     před 8 lety 12.02.2017 07:21 |  
        1 0

        Zdroj?

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.02.2017 17:55 |  
        1 0

        Taky by mě velice zajímal tvůj zdroj ? Jedna věc je, že Sport píše proti nám a překrucuje fakta, ale to ještě automaticky neznamená, že by JT odmítl velký rozhovor. Otázka je, zda mu ho vůbec nabídli ?

        • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

          kratas88     před 8 lety 12.02.2017 18:35 |  
          0 0

          Myslím, že kdo se kouká tak to zpozoroval. Od léta DSp dělá jen rozhovory v mix zóně. Na podzim dvoustrana s Šilhavým jen sebrané spisy. IMHO Slavia se s tím netají nikde.

          • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.02.2017 19:53 |  
            0 0

            Tak jistě, vztahy nejsou ideální a ne naší vinou, třeba do Číny jsme jim redaktory vůbec nevzali, ale šéf klubu je úplně jiný level, ten se rozhoduje zcela sám, zda dá rozhovor či ne.

            • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

              kratas88     před 8 lety 12.02.2017 20:03 |  
              0 0

              že šéf klubu bude činit jinak než klub?

              • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.02.2017 20:08 |  
                0 0

                Šéf nepodléhá klubu, ale přeci přesně naopak. A druhá věc, bylo v klubu rozhodnuto, že je budeme ignorovat ? Nevím.

                • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

                  kratas88     před 8 lety 12.02.2017 20:16 |  
                  1 1

                  Já bych se nedivil ničemu :o) ano klub se tak rozhodl. Ale je to vlastně úplně jedno, že jo? :o)

                  • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

                    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.02.2017 20:26 |  
                    0 1

                    Souhlas, jedině, že by JT přemluvil majitele a koupili jsme si taky svoje noviny. Finance by na to byly, že ano. A ono už to tak na počátku 20.stol. bylo a hlavně by se tak vyrovnaly síly.

                    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

                      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 12.02.2017 20:36 |  
                      1 0

                      Mně úplně stačí Slavistické noviny a jestli se svolí o nějaký rozsáhlý rozhovor právě pro SN tak je to asi nejlepší varianta pro nás fanoušky. isport to během pár hodin (maximálně dnů) stejně překopíruje na jejich stránky, takže se to posléze i k širší sportovní veřejnosti dostane.

                      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

                        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.02.2017 20:48 |  
                        0 0

                        Radku, to bylo myšleno s nadsázkou, je jasný, že CEFC celostátní noviny k ničemu nepotřebuje.

                        • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

                          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 12.02.2017 20:59 |  
                          0 0

                          Tak mají už televizi... :-)

                          • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

                            kratas88     před 8 lety 12.02.2017 22:18 |  
                            0 0

                            No ale přeci Týden taky píše jen pozitivně. Ale ano málo. Tak teď máme idnes :o)

  5. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    Fulham     před 8 lety 12.02.2017 09:12 |  
    3 0

    To vypadá, že by na Iglau 12000 + mohlo být... což je paráda !

  6. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    valkys     před 8 lety 12.02.2017 12:15 |  
    5 0

    Van Kessel za 43 mil., Limberský se Škodou mají plat 900 tis. a škoda navíc 150 tis. za každý gól a asistenci... Buď si ty cifry vymýšlí sami nebo si z nich někdo dělá solidní prdel.

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      Robinator     před 8 lety 13.02.2017 12:49 |  
      0 3

      škoda má 200 tisíc za každý gól

  7. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 12.02.2017 12:28 |  
    7 0

    Přátelé, to jsou tedy perly. Sport sice občas má zajímavé (a pravdivé) info, nicméně na jednu zajímavou informaci připadají dvě polopravdy/fantazie (můj odhad).
    Jejich "starost" o náš klub je místy až dojemná.
    Ale tak samozřejmě to chápu, mezi naším vedením a Sportem je to tak trochu "studená vojna". Nejlepším argumentem samozřejmě bude kvalitní hra, kvalitní výsledky a rovněž kvalitní zhodnocení posil. I pochybovačné a pesimisticky prorokující články nelze psát pořád bez ohledu na realitu (a to ani ve Sportu).

  8. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    qwertz0099     před 8 lety 12.02.2017 18:15 |  
    0 0

    OT: Zítra ve Spartu vyjde rozhovorem Adolfem Šádkem. Dojde hlavně na Plzeň, ale bude mluvit hodně i o Slavii a jeho možném příchodu do ní. Co si tom myslíte? Já bych z toho nebyl nadšený, ale zase taky ne úplně zklamaný.

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      Sapfa     před 8 lety 14.02.2017 10:48 |  
      0 2

      Šádek je asi to jediné, co Plísni závidím, já bych ho bral, na něm stojí a padají úspěchy Plzně...

      • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

        JS (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2017 10:53 |  
        0 2

        Fuj.

  9. Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

    DDS     před 8 lety 14.02.2017 19:07 |  
    0 1

    Je to přesně jak tady někdo psal, že Slavia s Deníkem Sport ukončila spolupráci, zatím snad jenom per huba, brzy to bude oficiální. Nikdo ze Sportu se Slavií neletěl ani do Číny, řadě novinářů Slavia platila letenky i ubytování, Sport ale odmítli i přesto, že si chtěl všechno platit sám. Jinak kdo zná poměry mezi novináři, ten ví, že ve Sportu jsou taky klubisti. Podroužek je slávista, proto většinu věcí o Slavii píše on, Konečný je sparťan, proto píše o Spartě, atd., mají tam i člověka co fandí Zlínu. Je ze Zlína, tak píše o Zlínu.
    No a ke Křetínskému - představy, že nějak zasahuje do toho, co se ve Sportu píše, jsou vážně naivní, Křetínský má úplně jiné starosti. Ani na Spartě se neangažuje tak, jak se povídá. Jeho level je tak sejít se se skleněnkou Rosickým a přemluvit ho k přestupu, pod tdnhle level to řeší přímo ta squadra juniorů, co mají ve vedení.
    No a zdroje těch informací? Na ty se mě neptejte, protože kdo mě zná, ten ví kde pracuju.

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2017 22:40 |  
      1 0

      Podroužek nemůže být slávista ani omylem dle jeho článků a neustálých útoků na Slavii.

    • Re: Muž, který změnil Slavii. Tvrdík přinesl do fotbalu i něco z politiky

      travel (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2017 23:33 |  
      0 0

      DDS,ty jsi to napsal,jak kdyby Slavia Sportu křivdila.Přitom to je od Slavie přirozená reakce na jejich výmysly,nepravdy až hraničící se lží, očerňování Slavie a majitelů.