Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

    Fulham     před 8 lety 09.02.2017 12:38 |  
    5 0

    Okno duše dokořán..... dobře Marcel.

  2. Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

    Horis     před 8 lety 09.02.2017 12:49 |  
    10 1

    Moc hezky napsáno... Najednou to všechno tak nějak dává smysl... Palec nahoru za tu upřímnost a otevřenost...

  3. Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

    dauby     před 8 lety 09.02.2017 13:22 |  
    5 20

    Když si vzpomenu na poslední angažmá Gecova ve Slavii, tak to byla katastrofa. Hrál příšerně a jenom fauloval. Byl to hráč, který obrovsky promrhal svůj talent. Upřímnost a otevřenost je hezká, ale z článku je jasně vidět, že Gecov prostě neměl na vrcholový fotbal hlavu. Když nemáš motivaci a fotbal tě už tolik nebaví, jak by ses mohl dostat výš? Kdyby makal jako Barák a neutápěl se myšlenkami typu "ve fotbale nic nevytváříš" (blábol), mohl hrát v ještě lepším klubu než Fulham...

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      Travinho     před 8 lety 09.02.2017 14:09 |  
      4 0

      Četl jsi to vůbec?

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      malan (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 14:15 |  
      5 1

      Ukázkové vytržení z kontextu. Fotbal nevytváří nic hmatatelného, stejně jako jakýkoliv jiný sport. Zdá se, že jsi jeho pohnutky vůbec nepochopil. Když v něčem přestaneš vidět smysl, tak v tom budeš pokračovat?

      • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

        dauby     před 8 lety 09.02.2017 15:23 |  
        0 5

        Cetl jsem, ale Gecova nechapu. Zato vic chapu, proc byl tak mizernej... A ten nadpis - lepsi clovek? To mi hlava nebere...

        • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

          jarmik     před 8 lety 11.02.2017 13:48 |  
          3 0

          To se ani nedivím...

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      Fulham     před 8 lety 09.02.2017 15:29 |  
      5 1

      Myslím ,že větší kritiku než kterou podrobil Marcel sám sebe co se fotbalového života týče těžko vyjádřit. Takže si moc nepochopil ten text. Pominu , že lepší klub než Fulham je jen jeden a v tom hrál Marcel taky...:-)

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      sasky     před 8 lety 09.02.2017 17:30 |  
      10 0

      Ale on v tom rozhovoru přesně popisuje důvody. Já mu je nemám důvod nevěřit a dokonce ho i chápu. Jeho kritika naprosto není na místě. Jestliže promrhal svůj talent, tak ho promrhal jenom sám sobě, nikomu z nás nic nedluží. To, že na vrcholový fotbal nemá hlavu je fakt, však o tom sám mluví, že ho fotbal nebavil (nenaplňoval, říkej tomu jak chceš, prostě chyběla vnitřní motivace). Takových hráčů je dle mého spousta, kteří fotbal hrají jednak proto, že nic jiného vlastně neumí a nemají zrovna "koule" na to odejít a pustit se třeba do podnikání. A on tu odvahu měl. Ano odvahu, protože odejít z něčeho, v čem jsi úspěšný do něčeho, o čemž nemáš ani páru odvahu prostě vyžaduje. A s tím vytvářením. Ano, pro některé hráče a fanoušky je fotbal pupek světa, ale někdo se chce jednou ohlédnout a vidět za sebou něco, co sám třeba vybudoval. Postavil dům, vybudoval firmu, namaloval obraz atd. Každý to má trochu jinak a opakuji, že kritika absolutně není na místě. Jeho život, jeho volba.

      • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

        Chali     před 8 lety 09.02.2017 17:48 |  
        2 7

        Souhlasím s tou motivací. Řada fotbalistů sáhne po chlastu, když si uvědomí, že kariéra není nekonečná a oni neumí nic jinýho. Gecov něco buduje a asi je v tom úspěšnej. V čem ale nesouhlasim je to, že kritika není na místě. Ve Slavii byl naprostej tragéd, jenom fauloval a měl dokonce problém trefit skákající míč, to si pamatuju dost dobře. V článku píše, že končit se má v nejlepším, to teda o hodně přetáhl.

        • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

          sasky     před 8 lety 09.02.2017 18:52 |  
          0 0

          Ale tak s tím, že ve Slavii byl tragickej souhlasím, ale o to v tom rozhovoru přece vůbec nešlo. To s tím koncem v nejlepším je hrozná hloupost. Jednak jak poznáš, že jsi na vrcholu? To už by např. takový Federer s Nadalem dobrý 2-3 roky nehráli, Jágr asi 10 let. Když vyhrál Casillas v 29. mistrovství světa, už byl mistr Evropy, mistr světa, měl dva tituly z ligy mistrů a 4 tituly z Primera Division, já myslím, že vrchol jako blázen. A stejně si nemyslím, že by v tu dobu měl skončit. A popravdě neznám nikoho, kdo by to na jeho místě udělal. Mimochodem, neskončil zcela správně - od té doby další tituly z ligy, ME, LM, MS klubů a evropský superpohár.

          • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

            Chali     před 8 lety 09.02.2017 19:35 |  
            0 1

            Jo, tak ono to není myšleno doslova, že jo :D spíš aby člověk nekončil kariéru po 15 odehraných minutách za sezonu, ehm ehm.

        • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

          Travinho     před 8 lety 09.02.2017 19:37 |  
          2 0

          Ale kdo v té době tragický nebyl? Jen se stáhl spolu s týmem, potom v Rumunsku dával branky a byl i vysoko hodnocen.

          • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

            Chali     před 8 lety 10.02.2017 10:49 |  
            0 0

            No třeba střelec 19 gólů v sezoně 14/15, ten tragickej nebyl.

            • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

              Travinho     před 8 lety 10.02.2017 12:09 |  
              1 0

              Tak nebýt tu, tak jsme taky ve druhé lize.

              • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

                belmis (přítel SN)     před 8 lety 10.02.2017 13:11 |  
                1 0

                S odstupem času musím říct, že měl v té sezóně mimořádnou formu. S týmem, který snad nepřehrál fotbalově jediný tým v lize a hrál většinou buď na své polovině nebo kolem půlky, on dal 19 gólů.

                • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

                  edenian     před 8 lety 10.02.2017 18:53 |  
                  0 0

                  Ja jsem teda odstup nepotreboval :-) plati co napsal Travinho ze to zachranil, jinak to byla katastrofa.

  4. Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

    tantalos     před 8 lety 09.02.2017 16:44 |  
    4 0

    Moc mě celá záležitost kolem Mácy mrzí. Znal jsem ho jako dříče, který by radši míč rozkousal, než aby ho nechal soupeři. Byl by nenahraditelný, kdyby měl pocit, že všichni kolem to berou stejně vážně a poctivě jako on. Asi právě to ho znechutilo.

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      sasky     před 8 lety 09.02.2017 17:33 |  
      4 0

      Četl jsem asi 14 dní zpátky. Skvělý rozhovor a můj obdiv k Danovi. Po fotbalové stránce na něj mohu mít názor jakýkoliv (nikdy mě jeho hra nezaujala), ale po té lidské ho uznávám.

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 17:35 |  
      3 0

      Neuveritelne silny vypraveni,obdivuhodny.. Pred casem jsem u cteni tohoto uronil i slzu.

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      Fačín     před 8 lety 10.02.2017 08:01 |  
      1 1

      No mimochodem s Kolářem již v Gaziantepsporu nepočítají.. Taky vysněný angažmá... A jedinej, kdo si mne ruce, je agent, protože mu zase musí dohadovat nový angažmá, což znamená nový peníze..

  5. Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

    kolik     před 8 lety 09.02.2017 17:32 |  
    0 0

    Mimochodem tusim casopis Forbes ho zaradil do 30 pod 30 - vyber uspesnych mladych lidi v CR.

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      Ravik     před 8 lety 09.02.2017 18:12 |  
      0 0

      Zvláštní...

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      starr     před 8 lety 09.02.2017 18:57 |  
      2 0

      Tak to me nedava smysl, prisel nedavno, vypadalo to, ze se prosazuje. Penez mame dost a prodavat tudiz nemusime. Napada me jedine, ze by byl z nejakyho duvodu nespokojenej a odchod je teda na jeho prani. A nebo druha moznost, mame predkupni pravo a pokud bude fakt dobrej, pujde zpet.

      • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

        sasky     před 8 lety 09.02.2017 19:00 |  
        0 0

        Byls rychlejší :) Podle výsledků v přípravě jsem si říkal, že máme zřejmě o útočníka na nějakou dobu zase vystaráno. No bůhví jak to je.

        • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

          starr     před 8 lety 09.02.2017 19:05 |  
          0 0

          V tomhle mam duveru vedeni. Doby, kdy jsme prodavali pod cenou do Jablonce, jsou pryc. Predpokladam, ze vedeni vi co dela a nebylo nicim do prestupu nuceno (jedine me napada samotny hrac) - tudiz nemam duvod si myslet, ze to pro nas je nevyhodne.

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      sasky     před 8 lety 09.02.2017 18:58 |  
      0 0

      Tak to absolutně nechápu. Jestliže jsme ho neprodali s nějakou směšnou opcí na případný odkup zpátky, tak je to první naprosto nelogický krok vedení.

      • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

        malan (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 19:31 |  
        0 0

        O prodeji se tam nepise ani slovo. Pouze o uzavreni smlouvy..

        • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

          Travinho     před 8 lety 09.02.2017 19:41 |  
          0 0

          Já bych řekl, že u nás asi neměl smlouvu, jinak si to moc nedovedu představit.

          • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

            malan (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 20:15 |  
            0 0

            ano, na to narazim.

          • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

            sasky     před 8 lety 09.02.2017 20:27 |  
            1 0

            Já si zas právě nedokážu představit, že když jsme ho z Baníku koupil, tak že bychom s ním nepodepsali smlouvu. Záhada.

            • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

              Travinho     před 8 lety 09.02.2017 20:36 |  
              0 0

              Taky pravda. Je to otázka. Možná se tu rodí nějaká spolupráce se Žižkovem. Možná měl jen nějakou kratší smlouvu u nás do léta a Žižkov ho podepsal a tak muselo vedení jednat. Kdoví.

      • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

        Travinho     před 8 lety 09.02.2017 19:39 |  
        0 0

        Tak to ve fotbale nefunguje, pokud někoho pustíš na přestup, tak už s ním nepočítáš a nebudeš tam dávat směšnou opci, kdyby jsi ho chtěl, tak ho pošleš na hostování.

        • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

          sasky     před 8 lety 09.02.2017 20:14 |  
          0 0

          No co vím, tak třeba rudý si opci na zpětný odkup do smluv dávají. Jasně, může to fungovat dvěma způsoby - buď pevně stanovená částka nebo dorovnání konkurenční nabídky, nicméně jsou možné oba způsoby.

          • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

            Travinho     před 8 lety 09.02.2017 20:21 |  
            0 0

            Jasně, ale to už je takové to, kdyby náhodou. Každý hráč u kterého si dáš takovou klauzuli tě vyjde mnohonásobně dráž, navíc a to je hlavní. Nikdo ti nezaručí, že k tobě ten hráč bude chtít jít.

        • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

          dauby     před 8 lety 09.02.2017 20:30 |  
          0 0

          Hlavne ta smlouva je na 3.5 roku. To hostovani nebude, tim padem tam nebude ani opce.

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      malan (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 20:23 |  
      1 0

      Treba jsou jeho fotbalovymi vzory Mikolanda a Hottek:)

    • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

      tomcz     před 8 lety 09.02.2017 20:31 |  
      0 0

      taky mě to zarazilo, když jsem to zahlédl na twitteru. Zejména když přišel teprve nedávno...

      • Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

        Hofo78     před 8 lety 09.02.2017 20:36 |  
        0 0

        Tipuji,že u nás neměl prof.smlouvu!!!

  6. Re: Lepší člověk - Marcel Gecov

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.02.2017 18:19 |  
    3 0

    Skvělá zpověď. Hodně štěstí v nové kariéře

  7. Pro mě bombastická věc

    PetCC     před 8 lety 09.02.2017 20:38 |  
    3 0

    Naprosto Marcela chápu.
    Dělal něco, co mu šlo, ale vůbec ho to nenaplňovalo. A díky své buldočí vůli se dokázal zapřít a dostat se na vyšší úroveň, než ostatní.
    Ale to se bez základní motivace dělat jen určitou dobu. Marcel nakonec zjistil, že i když je prakticky nejvýš, kam by se mohl dostat, tak ho to netěší. Ještě to zkusil, jestli se znova nenastartuje, ale zkrátka, nešlo to. Nemělo to pro něj žádný význam.

    Sám jsem vlastně zažil něco podobného a ta úleva, když jsem se rozhodnul skončit, byla neskutečná. Na něco jsem zkrátka měl, ale nebyl v tom pro mě žádný smysl. A dělat něco beze smyslu, to nedokážu.